Vergeet ook niet de binnenkant. Daar zat bij mij het meeste vet...REDSD schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:37:
Uhm okay, ik zal eens kijken wat het verschil is als ik de achterkant poets.
Verwijderd
Oke, dan houdt het op. Dat had ik niet verwacht by the way.SytseHartvelt schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:36:
[...]
Het is dus geen kunststof. Er is al een medetweaker in dit topic die zijn glaasje had gebroken en geconcludeerd had dat het inderdaad glas is. Verder wijzen verschillende dingen (zie google) erop dat er een polarisatiefiltertje in zit. (zoals ook al eerder opgemerkt in dit topic). Dat doe je dus niet in kunststof.
Verwijderd
Als je alleen muziek luistert en af en toe een fototje en filmpje maakt dat het dan best mee zal vallen als multimedia-apparaat (al helemaal op flightmodus). Of ben ik te optimistischREDSD schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:51:
[...]
Als je elke avond een stopcontact tot je beschikking hebt.
Maar doe je om de 3 liedjes je scherm aan, dan is het wel afgelopen bij een uurtje of 10 oid...
En het verbruik gaat nog veel sneller naar beneden als je spelletjes speelt, en filmpjes kijken kost erg veel batterij.
Ik zou em niet als mediaspeler gebruiken... best wel in-efficient
Ik gebruik GO SMS! dus misschien dat het daar aan ligt, maar dat lijkt me ook heel raar (werkte voorheen wel gewoon)... Als het goed is laat GO SMS alle smsjes ook via het standaard android sms systeem gaan. Het originele SMS programma van LG staat er nog op. Had het ook een moment gefreezed maar toen nog steeds de dubbele smsjes. Nu heb ik gewoon een sms bundel dus maakt het niet héél veel uit, alleen vroeg me af of er misschien nog meer mensen zijn die dit probleem hebben?
Iemand ook GO SMS?
Ja, maar niet op een Optimusdisweb schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:45:
Iemand ook GO SMS?
Nickname does not reflect reality
ik heb ook GO sms pro maar nergens last van. Zou het niet juist zo kunnen zijn dat je in GO hebt aangevinkt in settings dat het het enige programma is terwijl de standaard sms app ook nog draait en ze daarom 2 keer verstuurd worden. (in dat geval zou je smsjes ook 2 keer moeten ontvangen volgens mij).disweb schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:55:
Hm, dus het kan aan GO SMS liggen... ik had hun 2 weken geleden al gemaild, maar nog steeds geen reactie terug. Ik probeer anders wel even het origininele sms programma te verwijderen, bij GO aanvinken dat alleen GO wordt gebruikt. hopelijk helpt dat
Ik zelf heb de default sms app van google zelf er ook nog opstaan naast GO sms pro en geen enkel probleem.
in GO sms pro -> settings -> important tips -> stock sms uninstalled?
[ Voor 5% gewijzigd door Mirage op 12-04-2011 12:07 ]
Verwijderd
Moet ik hem gelijk aan de oplader zetten en dan aanzetten of gelijk aanzetten die handel?
Nee, heb alles al 3x gecontroleerd en het staat niet aangevinkt. SMSjes binnenkrijgen werkt ook perfect, en ik had de stock sms gewoon laten staan en Go SMS ernaast geinstalleerd... best vervelend probleem, want ik krijg nu dus geen smsjes meer binnen na het freezen van beide SMS programma's...Mirage schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:
[...]
ik heb ook GO sms pro maar nergens last van. Zou het niet juist zo kunnen zijn dat je in GO hebt aangevinkt in settings dat het het enige programma is terwijl de standaard sms app ook nog draait en ze daarom 2 keer verstuurd worden. (in dat geval zou je smsjes ook 2 keer moeten ontvangen volgens mij).
Ik zelf heb de default sms app van google zelf er ook nog opstaan naast GO sms pro en geen enkel probleem.
in GO sms pro -> settings -> important tips -> stock sms uninstalled?
reset daar de total messages sent en stuur 1 smsje. als er dan 2 staat verstuurt go sms pro ze 2 keer om een voor mij onverklaarbare reden. als er 1 staat zit er dus ergens toch een andere app dwars zou je zeggen. Nu is dit niet waterdicht natuurlijk maar misschien verschaft het meer duidelijkheid als er daadwerkelijk wel 2 sent staat ipv 1.
Gelijk volledig opladen voor je hem gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:11:
Krijg hem net binnen![]()
Moet ik hem gelijk aan de oplader zetten en dan aanzetten of gelijk aanzetten die handel?
Verwijderd
Hou eens op met die onzin mythes.drijfhout schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:41:
[...]
Gelijk volledig opladen voor je hem gebruikt.
Je kan hem gewoon gebruiken maar voor transport redenen zit er maar een kleein beetje lading in dus moet je hem wel even opladen.
Maar ik heb al vaak genoeg gehoord dat het slim is om eerst je GSM volledig op te laden.
En als het dan daadwerkelijk toch een mythe zou zijn kan het in ieder geval geen kwaad.
Ik zelf neem altijd liever het zekere voor het onzekere met dit soort verhalen.
Hoop alleen niet dat er een vodafone brand op zit.. Zou behoorlijk jammer zijn voor mijn flashmogelijkheden
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ik luister aardig wat muziek (op hoog volume, als dat wat uitmaakt) en speel af en toe wat op de GBA-emulator. Daarnaast heb ik een aantal dingen van de Market gedownload en gebruikt, en wat ge-internet.
Ik ben tevree!
Verwijderd
alleen heb ik niet mijn MS Exchange mail kunnen instellen -.-
Maar ken hem meteen omruilen.
In 6 uur tijd al 2 keer gehad dat hij gewoon nix meer doet,
Aan de oplader 50% pak hem 10 minuten later beeld gaat niet meer aan doet nix meer.
Accu erin en eruit en hij gaat weer..
Verwijderd
hoe krijg ik m echt op stil?
Status-bar omlaag trekken en het sound dingetje aantikken, dan gaat ie naar vibrate.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:10:
ik heb beltoon voor meldingen op stil staan, maar als ik een whatsappbericht ofzo krijg hoor ik nu een ring T_T
hoe krijg ik m echt op stil?
Nieuwe baseband en nieuwe rom versie.
Wel nogsteeds 2.2.2
Via de LG applicatie, dus niet via check voor software op de telefoon.
Wie zijn 'sommige mensen'? En hebben ze nog iets ervaren qua snelheid, verbeteringen, stabiliteit? Of is het niets nieuws vergeleken met de software die wij nu standaard draaien?Xmoo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:30:
Sommig mensen krijgen een update melding binnen.
Wel nogsteeds 2.2.2
Edit: Of misschien een 'voorbereiding' op 2.3?
[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 12-04-2011 18:49 ]
De apps die al aanwezig zijn, zijn geupdate. 2 Nieuwe apps er nog bij dacht ik en een nieuwe baseband.Jeroen04 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:49:
[...]
Wie zijn 'sommige mensen'? En hebben ze nog iets ervaren qua snelheid, verbeteringen, stabiliteit? Of is het niets nieuws vergeleken met de software die wij nu standaard draaien?
Edit: Of misschien een 'voorbereiding' op 2.3?
Verwijderd
Haha, nee dankje dat bedoelde ik niet heb 'm al gefixtSytseHartvelt schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:25:
[...]
Status-bar omlaag trekken en het sound dingetje aantikken, dan gaat ie naar vibrate.
Wat de veranderingen precies zijn is nog niet duidelijk, maar Paul heeft aangegeven dat deze baseband morgen gedownload kan worden.
Houdt Modaco hiervoor dus in de gaten!;)
Verwijderd
Welke LG applicatie? sorry voor de noob vraagXmoo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:30:
Sommig mensen krijgen een update melding binnen.
Wel nogsteeds 2.2.2
Verwijderd
ja dat .... heb ik ook (en meer; veul meer) doen wat wilde verhalen over dat het aan je oplader ligt of iets anders, maar persoonlijk vind ik dit te belachelijk voor woorden! Dit is vele malen erger dan een antennegate en dat je de telefoon blijkbaar verkeerd beethoudt, dit heeft maakt de telefoon onbruikbaar!r.stanneveld schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:34:
Vandaag ook gehad hiero.
Maar ken hem meteen omruilen.
In 6 uur tijd al 2 keer gehad dat hij gewoon nix meer doet,
Aan de oplader 50% pak hem 10 minuten later beeld gaat niet meer aan doet nix meer.
Accu erin en eruit en hij gaat weer..
Op XDA loopt er een topic over en als je dan leest dat mensen een uptime van wel helemaal 86 uur al indrukwekkend vinden dan is er ECHT iets mis met je hard/software (en ik hoop op het laatste; dan is het wachten op Cyanogenmod en tot die tijd de telefoon in de ijskast pleuren). Ja sorry als ik wat negatief klink maar elke dag een softreset moeten uitvoeren omdat het scherm niet "aan" wilt is belachelijk!
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Ik heb dit tot nu toe één keer gehad en mocht ik hem niet zelf zo vaak rebooten (CWM ed) kwam ik makkelijk op uptimes van 2, 3 weken uit hoor...LightYears schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:31:
[...]
ja dat .... heb ik ook (en meer; veul meer) doen wat wilde verhalen over dat het aan je oplader ligt of iets anders, maar persoonlijk vind ik dit te belachelijk voor woorden! Dit is vele malen erger dan een antennegate en dat je de telefoon blijkbaar verkeerd beethoudt, dit heeft maakt de telefoon onbruikbaar!
Op XDA loopt er een topic over en als je dan leest dat mensen een uptime van wel helemaal 86 uur al indrukwekkend vinden dan is er ECHT iets mis met je hard/software (en ik hoop op het laatste; dan is het wachten op Cyanogenmod en tot die tijd de telefoon in de ijskast pleuren). Ja sorry als ik wat negatief klink maar elke dag een softreset moeten uitvoeren omdat het scherm niet "aan" wilt is belachelijk!
Vannacht trouwens weer een vastloper. Ik krijg het idee dat het misschien iets te maken heeft met reminders die ik 's nachts krijg (verjaardagen om 0:00h), maar dat kan ik niet bevestigen. Ik wordt er in ieder geval wel dood moe van!
[ Voor 17% gewijzigd door Bebob_NL op 13-04-2011 10:18 ]
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Verwijderd
4e keer was er geen update en liep daarna ook direct vast. Idd slecht programma!
Gelukkig kan het ook op de 2x speed zelf. Heb nu één keer een herstart gehad. Maar als je er echt zoveel last van hebt ruil je hem toch gewoon om via VIP?
Gisteren om 7 uur van de lader. Vervolgens standby totdat ik om 17:00 hem voor het eerst unlockte en zag:
-3 smsjes
-aantal facebookberichtjes
-enkele mailtjes
-enkele whatsappjes
(dit om even aan te geven dat hij wel enigszins data liep te transferen.)
Dit ingesteld:
-SETCPU: Standby tussen 216 en 312mhz (is dit uberhaupt zinvol?)
-Juicedefender op standard/default
(Alleen geroot, geen fixes, 3 freezes: Fsecure/Carhome/SNS)
Batterij stond op 71%. Let wel, scherm dus uit tot 17:00. Is dit in principe ok? Vindt het voor standby staan redelijk veel namelijk, aangezien sommige na een 8 uur slaap 1 tot 5 verrekte procent(en) verliezen.
Andere vraag:
Waar kan je je geinstalleerde apps/games vinden? (om te kijken hoeveel data ze innemen als bestand.)
Bij applicaties beheren krijg ik namelijk alleen de informatie over data/opslag geloof ik, en deze kan ik dan naar SD verplaatsen.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Heb ik gedaan maar dan zegt die dat een update niet nodig is want ik heb al de laatste versie.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:46:
Nee nee, hij bedoelt niet op de telefoon. Op de PC moet je een programma installeren. LGMobile update.
Vind het opzich nog wel mee vallen, het ligt er ook aan wat er allemaal op de achtergrond draait (GPS en noem maar op). Dus opzich is het wel netjes.Geelco schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:11:
Hoe is het volgende verbruik in vergelijking met jullie accuduur?
Gisteren om 7 uur van de lader. Vervolgens standby totdat ik om 17:00 hem voor het eerst unlockte en zag:
-3 smsjes
-aantal facebookberichtjes
-enkele mailtjes
-enkele whatsappjes
(dit om even aan te geven dat hij wel enigszins data liep te transferen.)
Dit ingesteld:
-SETCPU: Standby tussen 216 en 312mhz (is dit uberhaupt zinvol?)
-Juicedefender op standard/default
(Alleen geroot, geen fixes, 3 freezes: Fsecure/Carhome/SNS)
Batterij stond op 71%. Let wel, scherm dus uit tot 17:00. Is dit in principe ok? Vindt het voor standby staan redelijk veel namelijk, aangezien sommige na een 8 uur slaap 1 tot 5 verrekte procent(en) verliezen.
Andere vraag:
Waar kan je je geinstalleerde apps/games vinden? (om te kijken hoeveel data ze innemen als bestand.)
Bij applicaties beheren krijg ik namelijk alleen de informatie over data/opslag geloof ik, en deze kan ik dan naar SD verplaatsen.
Alvast bedankt!
Wat betreft waar apps en games geinstalleerd staan die staan in het mapje /data/app maar om daar te komen heb je een file explorer nodig met root xs (root explorer is een aanrader)
@reactie hieronder:
Dan nog valt het nog wel mee hoe lang heb je je telefoon nu?
Aanvullend: GPS uit/WIFI uitWeAreLegion schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:58:
[...]
Vind het opzich nog wel mee vallen, het ligt er ook aan wat er allemaal op de achtergrond draait (GPS en noem maar op). Dus opzich is het wel netjes.
Wat betreft waar apps en games geinstalleerd staan die staan in het mapje /data/app maar om daar te komen heb je een file explorer nodig met root xs (root explorer is een aanrader).
Maar dat is toch wel 30% in 10 uur. Terwijl je de verhalen hoort van 1, 2 of 3 procent in 8 uur...
[ Voor 9% gewijzigd door DeKoetsier op 13-04-2011 13:02 ]
Kan iemand aangeven of het batterijgebruik beter wordt naar mater meer keren geladen te hebben. Moet zeggen dat de batterij toch wel redelijk hard naar beneden kan lopen bij 'gewoon' gebruik. Dus syncen, beetje internet, beetje whatsapp enzo...
Verder wel fijn toestelletje.
Stay young forever!
Verwijderd
Instellingen -> applicaties -> applicaties beheren. Edit Ik ben blindGeelco schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:11:
Andere vraag:
Alvast bedankt!
Maar daar staat toch wel de bestandsgrootte en het cache wat hij inneemt..? Of bedoel je dat niet?
Oh dan weet ik het ook niet maar krijg de melding ook niet. Die van mij doet het ook goed dus heeft het ook niet nodig. Laat LG 2.3.* nou maar eens aanbieden.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:19:
[...]
Heb ik gedaan maar dan zegt die dat een update niet nodig is want ik heb al de laatste versie.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 13:32 ]
Ik heb zelf lichte backlight bleeding rechtonderin, en in de bovenste hoeken. Enkel echt zichtbaar met een zwart scherm. Gele gloed heb ik geen last van.Rosto schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:16:
Vraagje. Is er nog iemand anders die bij een witte achtergrond een geelkleurige waas heeft van ongeveer 0,5cm aan de onderkant van 't scherm? Heeft al iemand gebruik gemaakt van VIP service voor dergelijk probleempje? Verder lees ik in het forum dat VIP service af en toe een refurbished toestel aflevert? Schrikt wat af om dit probleem bij VIP aan te geven......
Inderdaad fijn toestel, is voor mij de eerste android. Ik ben er nog niet helemaal uit of de batterij nog "beter" gaat preseteren, heb de telefoon nu iets langer dan een week. Draai nu juicedefender op default setting en dat lijkt wel wat uit te maken. Toch bekruipt me het gevoel dat er iets in de software gewoon onnodig veel batterij vreet....Rosto schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:16:
Kan iemand aangeven of het batterijgebruik beter wordt naar mater meer keren geladen te hebben. Moet zeggen dat de batterij toch wel redelijk hard naar beneden kan lopen bij 'gewoon' gebruik. Dus syncen, beetje internet, beetje whatsapp enzo...
Jammergenoeg heb ik wel een probleem, er zit een vlek in alle foto's
Lens al gechecked en geen vuiltje te zien, lijkt dus een hardware-probleem...
Ik heb me net geregistreerd op de VIP-service hiervoor. Kreeg net de bevestigingsmail toe, check ik de gegevens (ja, had ik op de site moeten doen
Naar welk adres mailen jullie voor de vip-service en krijg je dan snel antwoord?
Verwijderd
[edit]
Gelukt
[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 13-04-2011 15:01 ]
Als je je toestel net gister hebt gekregen zou ik als DOA terugsturen.. VIP service heb je kans (Hoort niet volgens LG) om een gerefurbished toestel te krijgen.. Dit zou pech zijn als je die van jou net 1 dag hebt!Fire69 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:23:
Ik heb sinds gisteren ook de O2XDit is mijn eerste Android-toestel en loop er wel een beetje in verloren
Jammergenoeg heb ik wel een probleem, er zit een vlek in alle foto's
Lens al gechecked en geen vuiltje te zien, lijkt dus een hardware-probleem...
Ik heb me net geregistreerd op de VIP-service hiervoor. Kreeg net de bevestigingsmail toe, check ik de gegevens (ja, had ik op de site moeten doen), zie ik dat ik een 0 in de IMEI vergeten ben!
Naar welk adres mailen jullie voor de vip-service en krijg je dan snel antwoord?
Succes!
Verwijderd
maar gebruikt het veel data ?? heb wel onbeperkt internet maar dat is tussen haakjes (2gb)
bij mij abo
weet iemand een antwoord op me vraag ? Alvast bedankt
Ja, ik las hier al dat sommigen een refurbished model kregen, vind ik ook wel vreemd.Naad schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:13:
[...]
Als je je toestel net gister hebt gekregen zou ik als DOA terugsturen.. VIP service heb je kans (Hoort niet volgens LG) om een gerefurbished toestel te krijgen.. Dit zou pech zijn als je die van jou net 1 dag hebt!
Succes!
Ik vrees alleen dat hem terugbrengen en op een nieuwe wachten veellanger gaat duren, vooral omdat hij niet gewoon uit de winkel komt, maar via mijn werk geleverd is (het ergste is dan nog dat ik bij Belgacom werk
Dus ga ik toch maar die VIP riskeren, als ik geen nieuwe krijg, gaan hij gewoon terug retour...
Verwijderd
Je moet blij zijn, ik moet na die 10 uur opnieuw laden en ik heb bijna niks mee gedaan. LG vreet zoveel batterij zelfs in standby!!Geelco schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:00:
[...]
Aanvullend: GPS uit/WIFI uit
Maar dat is toch wel 30% in 10 uur. Terwijl je de verhalen hoort van 1, 2 of 3 procent in 8 uur...
Het installeren van een customrom had ik nog maar een tijdje uitgesteld.
Vandaag kwam er echter een update uit van Modaco's Recovery reboot app. Deze app reboot je phone niet alleen naar de recovery, hij flasht met de laatste versie ook nog eens de ClockWorkMod custom recovery!!
Baseband geupdate via een PC flash utility naar versie 405 ( paar dagen oud ) en de laatste rom FR11 geflashed.
Nice... had ik voorheen met quadrant eens een uitschieter naar 2640, nu zit mijn hoogste score op 3091 !
* Koriel is happy
Widgetlocker?martynvs schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:58:
Weet iemand welke app of instelling ik moet gebruiken om een wat mooiere en misschien zelfs informatiever lockscreen te krijgen? Nu staat alleen de tijd, datum en provider op mn lockscreen. Verder is alles gewoon zwart. Kan ik daar een plaatje krijgen, of een widget die nieuws updates of weer ofzo weergeeft?
Leuke game om de kracht van de Tegra2 te laten zien.
Verwijderd
Hij verbindt wel en is verbonden, maar internetten doet ie niet met Wi-Fi.
Iemand oplossing e.d.??
Ik kan niet echt wijs worden uit die game... Niet echt mijn ding volgens mij.Supremo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:12:
Dungeon Defenders First Wave is nu gratis: https://market.android.com/details?id=com.trendy.ddapp
Leuke game om de kracht van de Tegra2 te laten zien.
Ik ook niet echt en wat ik een beetje jammer vind is dat ik een week geleden er 4 euro voor betaald heb en nu is hij gratis afzetterstheRich schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:14:
[...]
Ik kan niet echt wijs worden uit die game... Niet echt mijn ding volgens mij.
Reboot?Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:05:
Wi-Fi doet het ineens niet meer?
Hij verbindt wel en is verbonden, maar internetten doet ie niet met Wi-Fi.
Iemand oplossing e.d.??
Verwijderd
Mss de router zelf eens rebooten als het probleem blijft bestaan?Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:51:
Gisternacht meerdere keren gereboot lukte niet en net ineens weer wel -.- maarja als ie maar werkt :d
Verwijderd
Net werkte hij opeens zomaar.. nadat ik mijn probleempje had gepost
Edit: heb JuiceDefender gedownload, maar zie zo 1 2 3 niet de voordelen ervan..?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 14:09 ]
Als je die correct zou hebben geconfigureerd heb je kans op een nogal verbeterde accuduur, that's about it. Dat zie je inderdaad niet 1 2 3, maar pas na een x-aantal uur. Ultimate Juice doet het nog beter maar kost geld.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:08:
Edit: heb JuiceDefender gedownload, maar zie zo 1 2 3 niet de voordelen ervan..?
Ik schreef alleen dat het een leuke game is om de kracht van de Tegra2 te laten zien, niet dat het een leuke game is.theRich schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:14:
[...]
Ik kan niet echt wijs worden uit die game... Niet echt mijn ding volgens mij.
Op dit moment vind ik Cordy het enige gratis spel wat een beetje speelt en aardig gebruik maakt van de Tegra2. https://market.android.com/details?id=com.silvertree.cordy
Verwijderd
Hij staat gwn op de normale stand, heb 'm sinds gisternacht en m'n LG is niet geroot..Brad Pitt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:11:
[...]
Als je die correct zou hebben geconfigureerd heb je kans op een nogal verbeterde accuduur, that's about it. Dat zie je inderdaad niet 1 2 3, maar pas na een x-aantal uur. Ultimate Juice doet het nog beter maar kost geld.
Okay, thanksVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:16:
Hij staat gwn op de normale stand, heb 'm sinds gisternacht en m'n LG is niet geroot..
En wat noem jij correct geconfigureerd? Heb je aanbevelingen?Brad Pitt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:11:
[...]
Als je die correct zou hebben geconfigureerd heb je kans op een nogal verbeterde accuduur, that's about it. Dat zie je inderdaad niet 1 2 3, maar pas na een x-aantal uur. Ultimate Juice doet het nog beter maar kost geld.
Dit verschilt natuurlijk persoon. De ene persoon zal 1 minuut data per 2 uur voldoende vinden. Een ander, die veel WhatsApp gebruikt o.i.d., zal daar anders over denken. Als je overdag een moderate instelling doet en 's-nachts een wat agressievere is er heus wel wat extra accu-duur uit te persen. Gewoon "even" proberen hèJay_Snake schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:24:
En wat noem jij correct geconfigureerd? Heb je aanbevelingen?
Wel in vergelijking met het eerdere bericht van de LG klantenservice (april). Echter zijn ze waarschijnlijk wel één van de eersten die 2.3 aanbieden (afaik).
Stay young forever!
Was net handsfree and het bellen met de phone op de tafel.
Ik denk volume eens harder zetten, scerm gaat niet aan nix.
Druk aan uit knop in ook nix, telefoon reageerd niet meer.
Maar het gesprek gaat gewoon normaal door alsof er nix aan de hand is. (wtf!?!?)
Gevraagd of hij even wilde ophangen en dan terug bellen, dat werkt dus niet.
Verwijderd
Ja dat klopt wel, trouwens die update van laatst heb ik nog steeds niet gevonden.Rosto schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:59:
Nou, beter wat later met een goede stabiele en functionele ROM dan te vroeg met een rommelROM.
Ik draai hier met 10A zag anderen al met B voorbij koomen.
Volgens mij is mijn toestel niet ge sim locked maar komt bij Voda vandaan.
Zal straks eens proberen met een ander sim kaartje van HI.
Die HDMI out werkt geweldig trouwens.
Gister met ega jackass 3D gekeeken op de TV
[ Voor 15% gewijzigd door r.stanneveld op 14-04-2011 15:07 ]
Stay young forever!
Verwijderd
Ik heb daar niet zoveel verstand van maar volgens mij draai ik nog steeds dezelfde rom want heb hem nog niet geroot. Heb alleen andere launcher gedownload.
Verwijderd
Opnieuw opgestart: alles normaal.
Betrouwbaarheid van dit toestel gaat met dit soort grappen wel hard naar beneden.
Een VIP service is best maar dit is al mijn tweede toestel omdat bij de eerste steeds de telefoonverbinding wegviel. Begon net blij te worden dat deze het wel goed deed.
Is er een klachtenlijn waarmee LG bestookt kan worden om snel met software update te komen? Als het daarna nog niet goed gaat mogen ze echt een ander type gaan leveren want zonder betrouwbaarheid is zo'n toestel waardeloos!
zoals Brad Pitt al aangaf, widgetlocker.martynvs schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:58:
Weet iemand welke app of instelling ik moet gebruiken om een wat mooiere en misschien zelfs informatiever lockscreen te krijgen? Nu staat alleen de tijd, datum en provider op mn lockscreen. Verder is alles gewoon zwart. Kan ik daar een plaatje krijgen, of een widget die nieuws updates of weer ofzo weergeeft?
je krijgt dan een compleet lege homescreen pagina voor je die je met allerlei widgets en een unlock knop/slider naar keuze kan vullen.
ik zelf heb het liefst een direct beeld op mijn wallpaper dus heb ik gekozen voor unlock/bluetooth 2-way slider zonder icoontjes, en phantom music controls.
maar je zou ook zelf een nieuws widget, weer/klok widget, en een kalender widget kunnen plaatsen bijvoorbeeld.
ook kan je een gallery widget/fotolijstje plaatsen en is je wallpaper gewoon zichtbaar(of je kan een andere wallpaper voor je lockscreen laden)
om er optimaal gebruik van te maken is het wel handig om root te hebben.
Stay young forever!
Voor "iets" inspiratie kijk ook eens hierthedicemaster schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:53:
[...]
om er optimaal gebruik van te maken is het wel handig om root te hebben.
er zijn wel meer games zoals samurai vengeance welke alleen maar werkt op tegra 2Supremo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:13:
[...]
Ik schreef alleen dat het een leuke game is om de kracht van de Tegra2 te laten zien, niet dat het een leuke game is.Ik vind de controls ook lastig. Maar het is een soort mix van Tower Defense en World of Warcraft.
Op dit moment vind ik Cordy het enige gratis spel wat een beetje speelt en aardig gebruik maakt van de Tegra2. https://market.android.com/details?id=com.silvertree.cordy
maar meeste games ondersteunen nog geen t2 chipset ook cordy heeft geen ondersteuning hiervoor, hij loopt soepel maar heeft geen standaard ondersteuning..
gameloft is nu ook bezig om zijn games compatible te maken met tegra 2 chipsets en enkele games zijn ook al gereleased voor lg2x
Verwijderd
Ah, vandaar dat ik Asphalt 6 niet aan het draaien kreeg, nog maar ff wachten dan.
Misschien heb ik iets gemist, maar... waarom dan?
Ik ben iig blij dat ze sowieso nog updaten!
Verwijderd
Dan is Juni/Juli wel laat.
Verwijderd
Anders zijn er altijd nog de ROM bakkers. Maar denk eigenlijk wel dat die er komt omdat LG
nog wat in te halen heeft en er op de canyouhandlethespeed doos "altijd de laatste android versie" stond/staat.
Hopelijk maken ze het waar.
Maar zoals je zegt, ze beloven een jaar lang updates, dus wel leven op hoop
Nee volgens mij niet het standaard toestenbord wat er op zit. Ik gebruik zelf swiftkey (kost 1,59 euro) en daar kan het wel bij.2Silent schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:57:
Hey,
weet iemand toevallig of het mogelijk is om mijn keyboard naar Azerty om te zetten?
bedankt
Verwijderd
Ik weet niet of je het zomaar kan veranderen, het is namelijk hardcoded in de kernel wat betekent dat je zelf een nieuwe kernel zou moeten compilen.2Silent schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:57:
Hey,
weet iemand toevallig of het mogelijk is om mijn keyboard naar Azerty om te zetten?
bedankt
Je hebt wel een paar azerty apps in de market. SlideIT is gratis, verder geen ervaring mee.
Heb jij ook een tel gekocht in België en een qwerty-model gekregen?2Silent schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:57:
Hey,
bedankt
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen! Als ik er aan denk, ga ik dat morgen toch eens checken bij Belgacom...
ja, ik kocht hem bij de e-shop van proximus.Fire69 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:14:
[...]
Heb jij ook een tel gekocht in België en een qwerty-model gekregen?
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen! Als ik er aan denk, ga ik dat morgen toch eens checken bij Belgacom...
Ik heb echter ook een defecte oortelefoon gekregen. Het linkeroortje is veel stiller (bij elke applicatie/film/liedje) dan het rechter. Heeft iemand hier ook problemen mee? En zou ik daarvoor VIP gebruiken of een nieuw vragen bij proximus zelf?
Je zou hem op Frans kunnen instellen (indien aanwezig), maar ik weet niet in hoeverre dat gevolgen heeft voor de autocorrectie.2Silent schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:57:
Hey,
bedankt
Ik checkte net even op de site van Px, daar wordt met geen woord gerept over het qwerty.
Kijk ik bij pdashop, dan staat er bij de specs "Toetsenbordindeling : QWERTY en AZERTY "
[edit]
Na 10min googlen vind ik overal verwijzingen naar azerty, maar geen mogelijkheid om het aan te passen
[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 14-04-2011 21:36 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk al geprobeerd maar weet maar nooit.
Via het icoontje op het toetsenbord kom je gewoon in hetzelfde scherm terecht als via de settings.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.