Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-10 15:19

Griffin

Is mythical

eclipsejos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:30:
Wat loopt iedereen toch te klooien met die muziekspeler? Je kan in die muziek app van LG bij instellingen gewoon uitzetten dat die knoppen in de balk komen te staan!?
Dan evt freezen als je de app zelf ook niet gebruikt...
Dat weet ik, maar als je de knoppen verbergt, en dan de app freezt dan komen de knoppen terug. tenminste bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 09:06
Griffin schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:32:
[...]

Dat weet ik, maar als je de knoppen verbergt, en dan de app freezt dan komen de knoppen terug. tenminste bij mij
Ik zou het dan eens andersom proberen, knoppen niet verbergen en dan de app freezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 17:49

vlix

Slee-jur, Slee-jur!

Ik heb mijn Optimus 2X nu een week, en ben aan de ene kant heel tevreden (prachtig speelgoed, heb 'm intussen geroot en Modaco custom roms op uitgeprobeerd) maar aan de andere kant is hij al vanaf dag 1 zo onstabiel als de pest. Vooral als hij aan de lader in slaap valt lijkt hij te crashen: ik heb 'm pas één keer de morgen na een nachtje aan de lader niet hoeven resetten door de batterij eruit te halen (normale aan/uit knop werkt dan niet). Overdag crasht hij ook gemiddeld 2x per dag. Toch maar VIP service binnenkort dan denk ik... hebben andere mensen na gebruik van de VIP service echt een stabielere telefoon teruggekregen, of is het toch allemaal software?

Don't be afraid to waste your time... just waste it well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02-2023
majoh schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:16:
Bij mij werkte de HTML versie nergens, maar de Flash versie wel.
Het is de flash versie die bij mij niet werkt. Enig idee hoe je naar de html versie gaat?? Zie niet ergens een of ander linkje..

Wel ontdekt dat bij de Nederlandse(Nederland) versie ik geen probleem heb. Denk niet dat het slim is om hier mijn gegevens in te geven met een Belgisch adress.

[ Voor 21% gewijzigd door Timbo925 op 07-04-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wouter64 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:38:
[...]

Ik zou het dan eens andersom proberen, knoppen niet verbergen en dan de app freezen.
Werkt allebei niet. Zit namelijk in de framework ingebouwen. Enige manier die op dit moment werkt is of niet freezen of een custom from downloaden via de online kitchen op modaco, of je kan op xda forum kijken daar staat iemand die heeft een patch gemaakt die je kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10 09:15
vlix schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:52:
Ik heb mijn Optimus 2X nu een week, en ben aan de ene kant heel tevreden (prachtig speelgoed, heb 'm intussen geroot en Modaco custom roms op uitgeprobeerd) maar aan de andere kant is hij al vanaf dag 1 zo onstabiel als de pest. Vooral als hij aan de lader in slaap valt lijkt hij te crashen: ik heb 'm pas één keer de morgen na een nachtje aan de lader niet hoeven resetten door de batterij eruit te halen (normale aan/uit knop werkt dan niet). Overdag crasht hij ook gemiddeld 2x per dag. Toch maar VIP service binnenkort dan denk ik... hebben andere mensen na gebruik van de VIP service echt een stabielere telefoon teruggekregen, of is het toch allemaal software?
Ik zou zeker even VIP regelen:P Zelf vanaf dag 1 gehaald (5 mrt) en mijne is in totaal 4 keer uitgevallen dat ik hem met batterij opnieuw moest opstarten. 2 x hiervan terwijl ik dat ding flink aant stressen was.
Maar nooit met opladen oid. Heb zelf de 213 baseband 10a versie. Nooit VIP gebruikt, en hopelijk ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Wouter64 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:38:
[...]

Meerdere keren geprobeerd. Er staan twee versies op, namelijk 1.0 en 2.2.2
Maar als ik de app afsluit (in autokiller) en dan autokiller sluit en dan weer open is dat programma weer open. Neemt toch 2mb in beslag en ik gebruik het niet.
WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:13:
[...]

Werkt allebei niet. Zit namelijk in de framework ingebouwen. Enige manier die op dit moment werkt is of niet freezen of een custom from downloaden via de online kitchen op modaco, of je kan op xda forum kijken daar staat iemand die heeft een patch gemaakt die je kan gebruiken.
Bedankt, ik ga even kijken.

[ Voor 32% gewijzigd door Griffin op 07-04-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:10
eclipsejos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:58:
Mijn Quadrant score 8) :
Behaald met Modaco FR9 rom, oc kernel 1,4ghz....
[afbeelding][/URL]
Dat is een beste score. Merk je daar nu ook nog wat van in het gebruik? FR9 zie ik nog niet op XDA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Stomme vraag misschien.. maar wie weet waar je kan instellen hoe vaak het weer bericht van de standaard lg klok en weer widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:53
desint schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:57:
Stomme vraag misschien.. maar wie weet waar je kan instellen hoe vaak het weer bericht van de standaard lg klok en weer widget?
Die kun je helaas niet automatisch laten refreshen.. Tip, gebruik Beautiful Widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
SytseHartvelt schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:00:
[...]
Die kun je helaas niet automatisch laten refreshen.. Tip, gebruik Beautiful Widgets.
raar.
thx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Stelsol schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:55:
[...]

Dat is een beste score. Merk je daar nu ook nog wat van in het gebruik? FR9 zie ik nog niet op XDA..
In de kitchen heb je de optie om FR9 preview mee te bakken...
Ik kwam af van FR6, maar bij FR8 zou al een flinke snelheidsverbetering zijn gemaakt. Dus ik kan niet echt zeggen of de snelheidswinst nu komt door de nieuwe rom of de overclock.

Maar als je de FR8 rom installeert, zul je een enorme snelheidswinst behalen. Oa de lag in browsen en switchen bij homescreen ed verdwijnt. Hij is echt supersnel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timbo925 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:56:
[...]

Het is de flash versie die bij mij niet werkt. Enig idee hoe je naar de html versie gaat?? Zie niet ergens een of ander linkje..

Wel ontdekt dat bij de Nederlandse(Nederland) versie ik geen probleem heb. Denk niet dat het slim is om hier mijn gegevens in te geven met een Belgisch adress.
Even een mail sturen naar LG en dit aangeven.

edit Sorry voor dubbelpost. :O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 18-10 15:09
Iemand ook problemen met de recovery mode in te komen? Power on + volume down doet bij mij vrij weinig, hij lijkt in een soort loop te komen tussen het scherm met 'het doosje en Android poppetje' en het gewone laadscherm van LG, ze komen beide tig keer voorbij, tot ik toetsen los laat en dan krijg ik een 'first use' schermpje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Mn accuduur is na het rooten en wat tweaken heel wat beter. Vanaf 9 uur gisteravond 25% verbruikt en dan heb ik vannochtend in de trein best veel gebrowsed.

tweaks zijn:
- verschillende LG apps gefreezt met titanium pro
- juicedefender op default setting
- autokiller voor het geheugen.

Verder custom roms nog niet geprobeerd maar nu even geen tijd meer om verder te tweaken. Werk moet ook gedaan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
The_Admin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:52:
Iemand ook problemen met de recovery mode in te komen? Power on + volume down doet bij mij vrij weinig, hij lijkt in een soort loop te komen tussen het scherm met 'het doosje en Android poppetje' en het gewone laadscherm van LG, ze komen beide tig keer voorbij, tot ik toetsen los laat en dan krijg ik een 'first use' schermpje ;(
heb je clock work mod wel geinstaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:44
The_Admin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:52:
Wanneer laat je de toetsen los? Laat ze los zo gauw je het woordje 'android' in beeld ziet komen... tot nu toe nog geen 1 keer mislukt op die manier hier.
buzzert_nl schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:52:
[...]

Oh, en dat natuurlijk :P

[ Voor 13% gewijzigd door m0ridin op 08-04-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
speedme schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:51:
Ik ben op zoek naar een nieuwe gave klok voor op mijn home screen.
Het liefst de HTC Sense klok.

Heeft iemand die ? Of weet iemand waar ik die kan vinden ?
Ik heb inmiddels de HTC klok gevonden en geinstalleerd hoor.

Het is inderdaad Fancy Widget met de H7C theme (zowel klok als weather).
Ziet er strak uit en bijna hetzelfde als de HTC Sense klok. Zelfs met animaties :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-10 10:10
Ik lees hier veel over crashende telefoons

Ik heb de mijne nu een paar weken, en hij is nog geen enkele keer gecrashed, ik heb die van mij ook niet geroot. Als ik dit zo lees krijg ik een sterk vermoeden dat het voornamelijk de geroote telefoons zijn die crashen.

Verder heb ik er wel Launcher pro op gezet. Deze werkt veel soepeler dan de normale launcher van LG.

Het enige probleem waar ik nu tegen aan loop is dat als ik een software update wil doen ik de volgende melding krijg: 'Verbinding mislukt door validatiefout'. Hebben hier meer mensen last van? Als dat wel zo is dan ga ik er van uit dat hij deze melding geeft omdat er nog geen updates zijn.

Voor de rest 100% tevreden met deze phone. De eerste week was de accuduur erg kort, maar dit is nu bij getrokken. hij gaat langer mij dan mijn Desire HD die ik hier voor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
Ralf91 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:06:
Ik lees hier veel over crashende telefoons

Ik heb de mijne nu een paar weken, en hij is nog geen enkele keer gecrashed, ik heb die van mij ook niet geroot. Als ik dit zo lees krijg ik een sterk vermoeden dat het voornamelijk de geroote telefoons zijn die crashen.

Verder heb ik er wel Launcher pro op gezet. Deze werkt veel soepeler dan de normale launcher van LG.

Het enige probleem waar ik nu tegen aan loop is dat als ik een software update wil doen ik de volgende melding krijg: 'Verbinding mislukt door validatiefout'. Hebben hier meer mensen last van? Als dat wel zo is dan ga ik er van uit dat hij deze melding geeft omdat er nog geen updates zijn.

Voor de rest 100% tevreden met deze phone. De eerste week was de accuduur erg kort, maar dit is nu bij getrokken. hij gaat langer mij dan mijn Desire HD die ik hier voor had.
Heb je dit topic wel doorgelezen ? Want al jouw vragen zijn al lang voorbij gekomen!

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja iedereen krijgt die melding, er zijn geruchten dat de 2.3 update pas rond de Zomer komt.
Maar aan de andere kant is google bezig om Honeycomb en Gingerbread samen te voegen oftewel gelijk te trekken met elkaar en heb gelezen dat dat ook rond de Zomer klaar moet zijn dus misschien wachten ze daarop.
Het is allemaal nog een beetje speculeren en geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-10 14:33

Proto

¬.¬

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:12:
Ja iedereen krijgt die melding, er zijn geruchten dat de 2.3 update pas rond de Zomer komt.
Maar aan de andere kant is google bezig om Honeycomb en Gingerbread samen te voegen oftewel gelijk te trekken met elkaar en heb gelezen dat dat ook rond de Zomer klaar moet zijn dus misschien wachten ze daarop.
Het is allemaal nog een beetje speculeren en geduld hebben.
Als de Gingerbread/Honeycomb 'merge' (2.4? 3.1? 1337.w()()t? ) rond de zomer uitkomt, kun je er vergif op innemen dat je dat niet al in diezelfde zomer door LG wordt vrijgegeven :)

Anyways, heb mijn device nu zo'n 2 weken, wat een verademing na een E72. Helaas al wel twee keer gehad dat ik de telefoon uit m'n zak haalde en ik opeens m'n PIN weer moest invoeren, verder eigenlijk geen problemen. Ik hoop maar dat dit een softwareprobleem is, hou modaco etc. dan ook in de gaten voor eventuele custom roms die dit fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
Een programma dat doet wat het moet doen. Het trekt echter wel je batterij leeg omdat het actief iedere x seconde pollt voor nieuwe events ipv reageert op interrupts. Na een nachtje kost het mij 20% van mijn batterij terwijl dat normaal gesproken slechts een paar procent kost. :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmnx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 17:25
Vandaag precies een week in het bezit van dit fijne toestel. _/-\o_ Helaas heeft mijn toestel een aantal kleine probleempjes. Backlight bleeding aan de boven- en zijkant van het scherm, krakend geluid uit de headphones, vastlopers en slecht hoorbaar aan de andere kant van de lijn tijdens het bellen. :X In de hoop dat het niet aan het toestel zelf lag verschillende custom roms geprobeerd maar dit mocht niet baten. :/

Gister middag LG klanten service gebeld om gebruik te maken van de VIP service. Beste man kon mij vertellen dat ik binnen 24 uur een nieuw toestel zou krijgen maar tijdens het gesprek kwam hij er achter dat de VIP service een storing had en maar de volgende dag terug moest bellen. Vandaag nog een keer gebeld alleen kampte ze nog steeds met "storing" :'( Hij kon mij ook niet vertellen hoe lang dit nog ging duren want hij kon namelijk niet in de toekomst kijken. :+

Wel grappig dat hun systeem juist nu plat ligt. Maarja that's life. Weekendje zonder telefoon is niet heel erg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:36
Bebob_NL schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:59:
[...]

Een programma dat doet wat het moet doen. Het trekt echter wel je batterij leeg omdat het actief iedere x seconde pollt voor nieuwe events ipv reageert op interrupts. Na een nachtje kost het mij 20% van mijn batterij terwijl dat normaal gesproken slechts een paar procent kost. :(
Bij de laatste nieuwe kan je instellen met welke interval hij gemiste gesprekken/smsjes controleert. Ik heb hem nu op een half uur staan. Werkt top, merk het batterijverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb een tethering vraag.
Als ik een open wifi opzet dan kan mn laptop gewoon verbinding krijgen met de android accesspoint. Echter als ik WPA2/PSK gebruik kan mn laptop geen verbinding krijgen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Griffin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
Als ik een open wifi opzet dan kan mn laptop gewoon verbinding krijgen met de android accesspoint. Echter als ik WPA2/PSK gebruik kan mn laptop geen verbinding krijgen.

ik heb dat probleem idd ook, maar heb me er niet in verdiept om het op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:

Probleem had ik ook, service packs geupdate en het werkte!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Jeej, 'n hoesje uit Zuid-Korea is binnen :D

Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2a4rcjr.jpg

Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2vkhnd5.jpg

Prima hoesje! Ziet er mooi uit vind ik, voelt goed aan en dat maar voor 5 euro, incl verzenden uit Zuid-Korea. Heeft er precies een week over gedaan :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jay_Snake op 08-04-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat zijn inderdaad wel handige dingen. Maar als ik dat gebruik past hij helaas niet meer in me leren hoesje wat ik gekocht heb voor deze telefoon. Had ik nog een vraagje wat je niet helemaal ziet op de foto. Het komt wel eens voor dat zulke hoesjes de screenprotector omhoog duwt, zie je dat hier ook gebeuren of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
WeAreLegion schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:09:
Dat zijn inderdaad wel handige dingen. Maar als ik dat gebruik past hij helaas niet meer in me leren hoesje wat ik gekocht heb voor deze telefoon. Had ik nog een vraagje wat je niet helemaal ziet op de foto. Het komt wel eens voor dat zulke hoesjes de screenprotector omhoog duwt, zie je dat hier ook gebeuren of valt dat mee?
Absoluut niet, de screen protector zit er helemaal onder. Alsof het gegoten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Jay_Snake schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:46:
Jeej, 'n hoesje uit Zuid-Korea is binnen :D

Achterkant:
[afbeelding]

Voorkant:
[afbeelding]

Prima hoesje! Ziet er mooi uit vind ik, voelt goed aan en dat maar voor 5 euro, incl verzenden uit Zuid-Korea. Heeft er precies een week over gedaan :)
Even een kleine waarschuwing. Een week geleden was ik in Korea en heb daar ook de Koreaanse versie van de 2X gezien. Er is een verschil met de Android knoppen. In Korea zijn de Android knoppen net zoals op de Samsung Galaxy S. Dus 3 knoppen, i.p.v. 4.

Met dit hoesje is dat natuurlijk geen probleem, maar hoesjes met uitsparingen voor de Android knoppen moet je niet uit Korea halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normaal als ik met titaniumbackup een app freez dat het zo lang duurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay_Snake schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:21:
[...]

Absoluut niet, de screen protector zit er helemaal onder. Alsof het gegoten is ;)
Jay,

heb je nog een linkje ofniet? Dan bestel ik 'm ook :D !

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:39:
is het normaal als ik met titaniumbackup een app freez dat het zo lang duurt ?
USB debugging aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Supremo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:01:
[...]

Even een kleine waarschuwing. Een week geleden was ik in Korea en heb daar ook de Koreaanse versie van de 2X gezien. Er is een verschil met de Android knoppen. In Korea zijn de Android knoppen net zoals op de Samsung Galaxy S. Dus 3 knoppen, i.p.v. 4.

Met dit hoesje is dat natuurlijk geen probleem, maar hoesjes met uitsparingen voor de Android knoppen moet je niet uit Korea halen.
Dit hoesje zit in ieder geval als gegoten. De speakers, usb, hdmi, audiouitgang en de volumeknoppen zijn allemaal vrij, dus geen problemen.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:59:
[...]

Jay,

heb je nog een linkje ofniet? Dan bestel ik 'm ook :D !

Alvast bedankt!
Hier is ie: http://cgi.ebay.nl/LG-OPT...ories&hash=item19c3e7cbbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proto schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:07:
[...]

Als de Gingerbread/Honeycomb 'merge' (2.4? 3.1? 1337.w()()t? ) rond de zomer uitkomt, kun je er vergif op innemen dat je dat niet al in diezelfde zomer door LG wordt vrijgegeven :)
Oh ja, de broncode wordt dan pas vrijgegeven als het eerste toestel uitkomt waar het op draait, is waar ook, eerder kunnen ze 'm niet aanpassen. Eerst 2.3.* dan maar eens ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
@Jay_Snake bedankt voor het linkje, heb er ook maar 1 bestelt of ik hem nou veel gebruik of niet het is wel handig om er 1 te hebben liggen just in case :) en voor 5,50 dat is ook niet echt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:04:
@Jay_Snake bedankt voor het linkje, heb er ook maar 1 bestelt of ik hem nou veel gebruik of niet het is wel handig om er 1 te hebben liggen just in case :) en voor 5,50 dat is ook niet echt het probleem.
Jup, dankuzeer heb 'm net ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Lijkt erop dat software update server(s) nu ook draaien, niet dat er een update is maar krijg nu tenminste de melding: "De huidige versie is de meest recente versie."
Nu hopen dat er snel een leuke update volgt :)

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10 23:20
Ik heb hem sinds vandaag binnen,
Zal er de aankomende dagen wat mee spelen en eventueel kijken of ik nog een nuttige review kan toevoegen.

Wat me opviel was dat BT wat apart werkt, daardoor kan ik helaas mijn wii controllers niet aansluiten op de telefoon. Heeft iemand hier ook naar gezocht?

Ik vraag me af of het moeilijk zal zijn iets zelf te maken om gebruik te maken van de BT van LG 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey SytseHartvelt bedankt hij werkt _/-\o_

Als ik launcherpro erop zet kun je dan pas de lg home freezen ?
of is dat niet mogelijk

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
REDSD schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:46:
Ik heb hem sinds vandaag binnen,
Zal er de aankomende dagen wat mee spelen en eventueel kijken of ik nog een nuttige review kan toevoegen.

Wat me opviel was dat BT wat apart werkt, daardoor kan ik helaas mijn wii controllers niet aansluiten op de telefoon. Heeft iemand hier ook naar gezocht?

Ik vraag me af of het moeilijk zal zijn iets zelf te maken om gebruik te maken van de BT van LG 2x.
Dat heeft te maken met de Bluetooth stacks die zijn bij deze versie van LG anders dan dat ze normaal zijn (waarschijnlijk aangepast door LG zelf), daarom werkt de wiimote op dit moment niet. Ze zijn er op modaco wel mee bezig maar denk dat het nog wel even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:48:
hey SytseHartvelt bedankt hij werkt _/-\o_

Als ik launcherpro erop zet kun je dan pas de lg home freezen ?
of is dat niet mogelijk
Freezen kan niet maar als je launcherPro installeert en in de "beginschermkiezer" launcherpro selecteert draait hij niet meer, staat niet meer in het geheugen, maar kun je er wel altijd weer naar schakelen als je hem terug wilt. Dus dat werkt wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke weer wat geleerd bedankt man

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
WeAreLegion schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:09:
[...]

Dat heeft te maken met de Bluetooth stacks die zijn bij deze versie van LG anders dan dat ze normaal zijn (waarschijnlijk aangepast door LG zelf), daarom werkt de wiimote op dit moment niet. Ze zijn er op modaco wel mee bezig maar denk dat het nog wel even gaat duren.
Ja dat had ik gelezen op XDA, CyanogenMod ondersteund al wel een werkende BT, maar die heeft volgensmij weer als probleem dat de TV out niet werkt.

Ik hoop dat modaco het kan fixen want dat zou wel erg nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05-2024
REDSD schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:00:
[...]Ja dat had ik gelezen op XDA, CyanogenMod ondersteund al wel een werkende BT, maar die heeft volgensmij weer als probleem dat de TV out niet werkt.

Ik hoop dat modaco het kan fixen want dat zou wel erg nice zijn.
alle info over cyanogen mod op xda is erg vaag te noemen ik bedoel zolang er zelfs nog geen fatsoenlijk topic op cyanogenmod.com zelf is dan vind ik alle info op xda erg twijfelachtig .... zeker als deze info dan ook nog eens verspreid word door mensen met een lagere post count dan dat ik tenen heb..

[ Voor 9% gewijzigd door dazzle999 op 09-04-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dazzle999 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:49:
[...]

alle info over cyanogen mod op xda is erg vaag te noemen ik bedoel zolang er zelfs nog geen fatsoenlijk topic op cyanogenmod.com zelf is dan vind ik alle info op xda erg twijfelachtig ....
Wat er op XDA staat komt allemaal uit het topic wat er is op cyanogenmod.com :) Maar verder is het alleen een post om wat dev's bij elkaar te krijgen zo komt het over althans. Maar goed de rom's van modaco zijn voor mij prima het draait allemaal als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
WeAreLegion schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:51:
[...]

Wat er op XDA staat komt allemaal uit het topic wat er is op cyanogenmod.com :) Maar verder is het alleen een post om wat dev's bij elkaar te krijgen zo komt het over althans. Maar goed de rom's van modaco zijn voor mij prima het draait allemaal als een zonnetje.
wat er op cyanogenmod staat is een paar fanboys die een topic geopend hebben en beggen om een dev zo gek te krijgen om van hun htc snapdragon builds een build voor onze 2x te maken maar zolang er niks leaked of er geen ota push is voor een gingerbread door lg zelf zie ik het werkelijk niet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dazzle999 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:53:
[...]

wat er op cyanogenmod staat is een paar fanboys die een topic geopend hebben en beggen om een dev zo gek te krijgen om van hun htc snapdragon builds een build voor onze 2x te maken maar zolang er niks leaked of er geen ota push is voor een gingerbread door lg zelf zie ik het werkelijk niet gebeuren...
Dar zei ik verder niks over ;) ik zei alleen dat het gewoon gekopieerd was. Maar goed er gaan wat screenshots in de rondte waarin een LG optimus te zien is met cyna draaiend :) maar goed zoals ik zei het maakt me eigenlijk verder niet zoveel uit. FR10 draait prima op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
WeAreLegion schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:55:
[...]Dar zei ik verder niks over ;) ik zei alleen dat het gewoon gekopieerd was. Maar goed er gaan wat screenshots in de rondte waarin een LG optimus te zien is met cyna draaiend :) maar goed zoals ik zei het maakt me eigenlijk verder niet zoveel uit. FR10 draait prima op het moment.
die screens waren gepost op 1 april en later ook al weer heel snel verwijdered van de server waarop ze gehost waren :P maar ja idd fr10 werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Maakt je punt over stel fanboys ook wel weer duidelijk haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
WeAreLegion schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:58:
Maakt je punt over stel fanboys ook wel weer duidelijk haha :)
idd haha daarom denk ik ook eerder dat dit wishful thinking is dan daadwerkelijk een poging om cyanogen mod 7 op onze telefoon geport te krijgen maar goed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Hoi,

Ik heb nu 2 dagen m'n LG optimus en ben er helemaal weg van, heb hiervoor een Iphone gehad, maar het abonnement was verlopen en ik wou eigenlijk een android toestel - was niet helemaal weg van de iphone, en na met wat android toestellen gespeeld te hebben heb ik dus deze besteld, en vind hem echt super fijn.

Ik zit alleen met 1 ding, als ik 'em aansluit op mn computer kan die geen drivers vinden, of igg geen programma waarmee ik er muziek en dergelijke op kan zetten, en er zat geen CD in de doos... Hoort dit? Is er niet net zo'n programma als itunes maar dan voor android? Kan helemaal niks vinden...
(Sorry voor de enorme noobheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivers en LG PC Suite IV staan op de sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:48:
Drivers en LG PC Suite IV staan op de sd kaart.
Er zat geen SD kaart bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De interne sd. Zoek ook ff rechtsboven in het zoekvakje naar 'pc suite' in "dit topic (AND)".

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zover mijn eerste week met de LG. En bevalt uitstekend, alles heerlijk snel, tot nu toe maar een crash gehad waardoor ik de accu moest verwijderen. Gisteren de hele dag rondgereden met copilot live en hij gaf geen krimp, draait supervloeiend en geen enkele gps hickup gehad.

Foto‘s maken met de ledflash geeft nog steeds een bizarre halo, maar ik maak toch geen foto‘s in het donker. Ik ga hem over een maand of 10 wel ff vippen, krijg ik weer een nieuwe. ;)

conclusie so far: supertelefoon, zo hoort android te draaien.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Gisteren Navigon gebruikt. Helaas erg veel last van GPS hick ups waardoor ik een paar keer de afslag mistte. Vandaag maar eens CoPIlot Live proberen.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
De update server draait.... *O*

.... maar de telefoon is up-to-date :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
buzzert_nl schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:52:
[...]

Nope, moet dat? 8)7
Wel geroot, verder alles stock. Wilde alleen de SQLite fix installeren via recovery modus. Ben nu wel zover dat hij naar 'doosje met Android poppetje' komt, en als ik dan op de 'home' button drukt krijg ik wel de 3 (4?) opties om te wipen, .zip te installeren e.d. Kan wel scrollen met de powerbuttons, maar het is onmogelijk iets te selecteren met de power button...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:50
Die SDkaart fix werkt ook als een gek: lezen met 18,4MB/s, schrijven met 11,7MB/s. En dat met een Class 6 kaartje van 11 euro (8GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
The_Admin schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:47:
[...]

Nope, moet dat? 8)7
Wel geroot, verder alles stock. Wilde alleen de SQLite fix installeren via recovery modus. Ben nu wel zover dat hij naar 'doosje met Android poppetje' komt, en als ik dan op de 'home' button drukt krijg ik wel de 3 (4?) opties om te wipen, .zip te installeren e.d. Kan wel scrollen met de powerbuttons, maar het is onmogelijk iets te selecteren met de power button...
Weet je zeker dat je de laatste versie van CWM hebt geinstalleerd? Iets van xxxx r1. In de beta kon ik ook geen opties selecteren met de power button; alleen door de lijst van opties scrollen met behulp van de volume buttons was mogelijk. Nadat ik de r1 eroverheen had geinstalleerd werkt alles naar behoren.

Voor de mensen die CoPilot Live gebruiken. Het is mogelijk om je maps te installeren op EXTERNE SD kaart _/-\o_ .

Ik heb de volgende stappen gevolgd:
1. Installeer CoPilot Live maar start deze nog niet op.
2. Copieer een kleine map (met de extensie .PSD) (bijvoorbeeld de Benelux) op het interne geheugen (/SDCard/Copilot/Save).
3. Start CoPilot, de map wordt geinstalleerd (de PSD file kan je als een soort ZIP bestand beschouwen).
4. Sluit CoPilot af als je in het hoofdmenu bent.
5. Copieer het bestand user.cfg in /SDCard/CopIlot/ naar je desktop. Open met Notepad of Wordpad en pas in deze config file alle paden aan. Verander /SDCard/Copilot/* dus in /SDCard/_ExternalSD/CopIlot/*
6. Copieer de aangepaste user.cfg weer terug naar je telefoon over het oude bestand heen.
7. Verplaats alle mappen in /SDCard/CoPilot/ naar /SDCard/_ExternalSD/CoPilot/ behalve de map "MAPS" en "LOG".
8. Start CoPilot weer op. Als het goed is worden een paar bestanden opnieuw geinstalleerd.
9. Als je nu andere kaarten wil installeren (bijvoorbeeld West Europa van 2.7GB), dan kan je deze plaatsen in /SDCard/_ExternalSD/CoPilot/save/. Als je CoPilot daarna opstart dan wordt deze automatisch geinstalleerd op de Externe SD kaart.
10. Klaar! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bebob_NL op 09-04-2011 14:15 . Reden: Navigon en CoPilot door elkaar gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
Bebob_NL schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:05:
[...]

Weet je zeker dat je de laatste versie van CWM hebt geinstalleerd? Iets van xxxx r1. In de beta kon ik ook geen opties selecteren met de power button; alleen door de lijst van opties scrollen met behulp van de volume buttons was mogelijk. Nadat ik de r1 eroverheen had geinstalleerd werkt alles naar behoren.

Voor de mensen die CoPilot Live gebruiken. Het is mogelijk om je maps te installeren op EXTERNE SD kaart _/-\o_ .

Ik heb de volgende stappen gevolgd:
1. Installeer CoPilot Live maar start deze nog niet op.
2. Copieer een kleine map (met de extensie .PSD) (bijvoorbeeld de Benelux) op het interne geheugen (/SDCard/Copilot/Save).
3. Start Navigon, de map wordt geinstalleerd (de PSD file kan je als een soort ZIP bestand beschouwen).
4. Sluit Navigon af als je in het hoofdmenu bent.
5. Copieer het bestand user.cfg in /SDCard/CopIlot/ naar je desktop. Open met Notepad of Wordpad en pas in deze config file alle paden aan. Verander /SDCard/Copilot/* dus in /SDCard/_ExternalSD/CopIlot/*
6. Copieer de aangepaste user.cfg weer terug naar je telefoon over het oude bestand heen.
7. Verplaats alle mappen in /SDCard/CoPilot/ naar /SDCard/_ExternalSD/CoPilot/ behalve de map "MAPS" en "LOG".
8. Start CoPilot weer op. Als het goed is worden een paar bestanden opnieuw geinstalleerd.
9. Als je nu andere kaarten wil installeren (bijvoorbeeld West Europa van 2.7GB), dan kan je deze plaatsen in /SDCard/_ExternalSD/CoPilot/save/. Als je CopIlot daarna opstart dan wordt deze automatisch geinstalleerd op de Externe SD kaart.
10. Klaar! :)
Ga het zo proberen, als dit werkt ben je even mijn held! Heb hier aardig mee zitten kloten :)
1 vraagje, navigon? Neem aan dat je gewoon CoPilot bedoelt?

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Snuffz0r schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:34:
[...]

Ga het zo proberen, als dit werkt ben je even mijn held! Heb hier aardig mee zitten kloten :)
1 vraagje, navigon? Neem aan dat je gewoon CoPilot bedoelt?
Uiteraard CoPilot :). Ik heb het meteen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 20-10 09:15
Even wat anders, filmpjes die je opneemt, hoe kan je die 90 graden roteren.
Moet toch namelijk makkelijker zijn dan: Filmpje op computer zetten > converteren van 3gp naar avi > filmpje in moviemaker > effect 90 graden roteren > opslaan (verlies kwaliteit en een shitload aan tijd)

En jah, een oplossing is ook filmen in landscape, 8)7 maar dat doet er nu even niet toe;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay_Snake schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:26:
[...]

Dit hoesje zit in ieder geval als gegoten. De speakers, usb, hdmi, audiouitgang en de volumeknoppen zijn allemaal vrij, dus geen problemen.

[...]

Hier is ie: http://cgi.ebay.nl/LG-OPT...ories&hash=item19c3e7cbbb
ook gekocht vandaag, nu nog even wachten tot ie r is, alsook een micro hdmi kabel gekocht voor de twee samen net geen 12 euro , kabel van 3 meter leve ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bebob_NL schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:01:
Gisteren Navigon gebruikt. Helaas erg veel last van GPS hick ups waardoor ik een paar keer de afslag mistte. Vandaag maar eens CoPIlot Live proberen.
ik gebruik ook copilot live pro , en geen enkel probleem werkt prima, zonder gps verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Flagg schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:40:
Foto‘s maken met de ledflash geeft nog steeds een bizarre halo, maar ik maak toch geen foto‘s in het donker. Ik ga hem over een maand of 10 wel ff vippen, krijg ik weer een nieuwe. ;)
Ik vind het persoonlijk belachelijk als jij nu al weet dat jij over 10 maand gaat 'vippen'. Misbruik maken van een geweldige service, als je het mij vraagt. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk...
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:56:
[...]
ook gekocht vandaag, nu nog even wachten tot ie r is, alsook een micro hdmi kabel gekocht voor de twee samen net geen 12 euro , kabel van 3 meter leve ebay :)
Al die berichten over Accessoires kunnen in het Accessoires voor de LG Optimus 2x Topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Jeroen04 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:17:
[...]

Ik vind het persoonlijk belachelijk als jij nu al weet dat jij over 10 maand gaat 'vippen'. Misbruik maken van een geweldige service, als je het mij vraagt. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk...
Moet je mij toch eens uitleggen waarom dat misbruik zou zijn? Telefoon werkt niet zoals het hoort, dus ik ga hem vippen. Ik wacht er alleen nog even mee.

De telefoon werkt nu voor de rest feilloos, wie weet wat voor een je er terugkrijgt. hoe langer je wacht, hoe meer revisies er zijn geweest, hoe beter de telfoon over het algemeen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 19:59
Flagg schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:24:
[...]

Moet je mij toch eens uitleggen waarom dat misbruik zou zijn? Telefoon werkt niet zoals het hoort, dus ik ga hem vippen. Ik wacht er alleen nog even mee.

De telefoon werkt nu voor de rest feilloos, wie weet wat voor een je er terugkrijgt. hoe langer je wacht, hoe meer revisies er zijn geweest, hoe beter de telfoon over het algemeen.
Ik geef je helemaal gelijk.
Misschien moet je de definitie van misbruik eens opzoeken Jeroen04.
Een betere omschrijving zou "SLIM" zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:17:
[...]

De toestellen die je krijgt van zo'n service zijn meestal refrebished. Ofwel ze zijn gerepareerd, weet ook niet of ik daar blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:27:
[...]

De toestellen die je krijgt van zo'n service zijn meestal refrebished. Ofwel ze zijn gerepareerd, weet ook niet of ik daar blij van wordt.
Der zijn er genoeg die een nieuwe krijgen hoor :) er staat voglens mij paar posts terug hier iets over van iemand die contact heeft gehad met iemand bij LG hier over :) moet je maar even opzoeken daar staat wat meer informatie in.

Maar goed refurbished kan ook prima zijn als het maar goed gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:50:
[...]

Der zijn er genoeg die een nieuwe krijgen hoor :) er staat voglens mij paar posts terug hier iets over van iemand die contact heeft gehad met iemand bij LG hier over :) moet je maar even opzoeken daar staat wat meer informatie in.

Maar goed refurbished kan ook prima zijn als het maar goed gedaan is.
Ja dat zijn de eerste paar, dat is nodig om dat circuit op gang te brengen maar zodra ze genoeg referbished toestellen hebben dan gaan ze daarop over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:51:
[...]

Ja dat zijn de eerste paar, dat is nodig om dat circuit op gang te brengen maar zodra ze genoeg referbished toestellen hebben dan gaan ze daarop over.
Nee, lees dat stuk wat er gezegd word maar. Je hoort officieel een nieuwe te krijgen en als je die niet krijgt moest je gelijk contact op nemen met VIP service desk. Dat is wat er tegen die persoon gezegd is door LG. Maar goed aan de andere kant mogen we blijk zijn dat we uberhaupt zo'n service hebben. Toen ik nog een iphone had was ik hem 4 weken kwijt en kreeg niet eens een vervangend toestel, dus overall vind ik het zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:53:
[...]

Nee, lees dat stuk wat er gezegd word maar. Je hoort officieel een nieuwe te krijgen en als je die niet krijgt moest je gelijk contact op nemen met VIP service desk. Dat is wat er tegen die persoon gezegd is door LG. Maar goed aan de andere kant mogen we blijk zijn dat we uberhaupt zo'n service hebben. Toen ik nog een iphone had was ik hem 4 weken kwijt en kreeg niet eens een vervangend toestel, dus overall vind ik het zo slecht nog niet.
Ik kan in de voorwaarden nergens zien dat er wordt gesproken over een nieuw toestel. Er wordt gesproken over een "vervanging" en "vervangend" toestel wat in de regel inhoud dat het referbished is. Als je een vervangend toestel krijgt van een reparatie service dan is deze in de regel referbished tenzij ze op dat moment net geen referbished toestellen hebben.

Ik heb geen commentaar op de service, dat LG garandeert dat je binnen 24 uur een vervanger hebt is super. Ik had alleen een aantekening bij de intenties van Flagg. Hij wil zijn defecte toestel na 10 maanden sturen naar de VIP service in de hoop dat hij een nieuw toestel krijgt. Dat zal niet zo zijn, hij krijgt een referbished toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:28:
[...]

Ik kan in de voorwaarden nergens zien dat er wordt gesproken over een nieuw toestel. Er wordt gesproken over een "vervanging" en "vervangend" toestel wat in de regel inhoud dat het referbished is. Als je een vervangend toestel krijgt van een reparatie service dan is deze in de regel referbished tenzij ze op dat moment net geen referbished toestellen hebben.

Ik heb geen commentaar op de service, dat LG garandeert dat je binnen 24 uur een vervanger hebt is super. Ik had alleen een aantekening bij de intenties van Flagg. Hij wil zijn defecte toestel na 10 maanden sturen naar de VIP service in de hoop dat hij een nieuw toestel krijgt. Dat zal niet zo zijn, hij krijgt een referbished toestel.
Ik kreeg van T-mobile ook een vervangend toestel en dat was gewoon echt een nieuw toestel stond ook in de brief die er bij zat (bij mijn iphone) en ik kreeg deze 4 maanden voor het einde van mijn contract, dus dat vervangend altijd gefixed is dat geloof ik niet zo, maar het zal natuurlijk wel degelijk voorkomen. Maar jah als je probleem maar opgelost is toch en er geen spullen van andere mensen op staat en gewoon weer plasticjes om heen zit.

En wat flagg doet na 10 maanden zijn toestel op stuurt tjah waarom ook niet als hij tegen die tijd niet zo goed functioneert meer dan kan je dat gewoon doen of hij nou nieuw of gefixed krijgt het zal misschien beter zijn dan wat hij tegen die tijd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Flagg schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:24:
[...]

Met die insteek had ik het niet bekeken, en snap ik het. Excuses!
Gohan040 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:31:
[...]
Ik geef je helemaal gelijk.
Misschien moet je de definitie van misbruik eens opzoeken Jeroen04.
Een betere omschrijving zou "SLIM" zijn!
Doe niet zo kinderachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:28:
[...]

De informatie waar LordHades naar verwijst is van mij. De chef van de klantenservice van LG heeft mij verteld dat je altijd een nieuw toestel hoort te krijgen als je gebruik maakt van de VIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:27:
[...]

Heb twee keer een volledig nieuw toestel gekregen. Ben zeer tevreden over de VIP service en ze zijn allebij binnen 24 uur vervangen. Raad wel aan als je nog binnen de omruil garantie zit om eerst bij de winkel te ruilen waar je hem vandaan hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 19:59
Jeroen04 schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:12:
[...]

Met die insteek had ik het niet bekeken, en snap ik het. Excuses!

[...]

Doe niet zo kinderachtig...
Was niet kinderachtig bedoeld, is gewoon slim en zeker geen misbruik te noemen. (wat ik dan weer een beetje kinderachtig vond). Zijn toestel heeft nu al wat problemen maar er valt mee te leven.
Ik zou ook nog een tijdje wachten als de problemen niet zo groot zijn.
Maar goed je had het blijkbaar niet zo begrepen, kan gebeuren toch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, dat doe ik dus ook, heb voor de 2e keer een pixel vastzitten maar hij zit in het randje en valt me eigenlijk niet op. Omdat ik het toch niet vertrouw dat hij het 2 jaar vol gaat houden ga ik hem in de toekomst ook weer vippen. Bij de vorige was het eerst ééntje en later werden het er 3 en ze vielen duidelijk op.

Totaal geen probleem met de service, heb een nieuwe gekregen die nu wel weer hetzelfde heeft dat kan gebeuren met nieuwe toestellen enz. en ik kon ook aangeven dat ik alleen s'middags thuis was. Allemaal netjes volgens afspraak afgehandeld dus neem aan dat ze het niet erg vinden dat ik nu even wacht ermee omdat ik me er niet aan stoor en hem niet weer opnieuw wil instellen. Apps uit de market bijv. ;) Mochten de problemen weer groter worden bel ik direct. Topservice als je het mij vraagt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Raar probleem:

Net muziek afgespeeld met de standaardspeler, terwijl ik aan het sporten was. Op een gegeven moment hoor ik een heel ander nummer door de muziek heen. Dat kon ik met mijn oordopjes op pauze zetten, waardoor ik nog maar 1 nr hoor.
Nu ben ik thuis en probeer ik de muziekspeler te stoppen. Dat lukt, maar degene die ik halverwege met mijn oordopjes op pauze had gezet, die begint weer te spelen zodra ik de oordopjes uit de telefoon haal.
En deze blijft maar draaien en is niet te stoppen. Echt bizar 8)7
Alles wat met muziek/media te maken heeft bij de draaiende applicaties al gestopt, etc.

Ik heb nu maar de telefoon opnieuw opgestart, maar dat is toch niet de bedoeling, lijkt me....

edit:
grom... Cardio trainer speelt tegenwoordig muziek af. Dat moet je ook maar net weten...

[ Voor 6% gewijzigd door Quacka op 10-04-2011 17:57 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de telefoon al als mediaplayer gebruikt? Ik vlieg volgende week naar China en wil 'm wel gebruiken als mp3/mp4-spelert met af en toe Angry Birds en PES2011 er tussen door (zal grootendeels mp3-speler worden aangezien ik ga denk ik :P)
En mijn compactcamera begeeft het zojuist en heb geen ruimte om een nieuwe te kopen.. Dus maak ik met mijn foon wel alle foto's en video's.

Oftewel, denken jullie dat ik het met deze telefoon ga redden daar?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:42:
Heeft iemand de telefoon al als mediaplayer gebruikt? Ik vlieg volgende week naar China en wil 'm wel gebruiken als mp3/mp4-spelert met af en toe Angry Birds en PES2011 er tussen door (zal grootendeels mp3-speler worden aangezien ik ga denk ik :P)
En mijn compactcamera begeeft het zojuist en heb geen ruimte om een nieuwe te kopen.. Dus maak ik met mijn foon wel alle foto's en video's.

Oftewel, denken jullie dat ik het met deze telefoon ga redden daar?
Als je elke avond een stopcontact tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Ik heb even twee foto genomen, eentje met cover en eentje zonder cover.
Zoals je kunt zien is het verschil best groot.

Van wat ik zo kan zien komt het door het plastic wat voor de lens zit, die werkt niet zo goed als een stukje glas.
Met cover:
Afbeeldingslocatie: http://www.redclan.nl/files/met-cover-thumb.jpg

Zonder cover:
Afbeeldingslocatie: http://www.redclan.nl/files/zonder-cover-thumb.jpg

Zou er een manier zijn om er voor te zorgen dat het doorzichtige plastic niet zo een doffe laag er over heen gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien moet je er ook eens aan denken om je tuin wat op te ruimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
martynvs schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:07:
Haha, die verwachte ik al, mijn vader is de schuur aan het afbreken, en dit was een mooi gedeelte waar nog de zon op stond.

Maar ik vraag me wel af of er niet een bedrijf achterkantje zou maken voor deze foon, of dat misschien met een speciaal goedje voor het plasticje het beeld helderder word. Het verschil is namelijk best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
REDSD schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:11:
[...]

Haha, die verwachte ik al, mijn vader is de schuur aan het afbreken, en dit was een mooi gedeelte waar nog de zon op stond.

Maar ik vraag me wel af of er niet een bedrijf achterkantje zou maken voor deze foon, of dat misschien met een speciaal goedje voor het plasticje het beeld helderder word. Het verschil is namelijk best groot.
Ik denk dat LG eerder reserve achter kantjes uitbrengt dan dat een ander bedrijf er dingen voor maakt (komt wel denk ik daar niet van maar duurt nog wel even). Wat je dan kan doen als er reserve achterkantjes zijn is er 1 kopen en uit deze het plastic plaatje halen (dat is wat ik ga doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
martynvs schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:07:
hehehe 8)

Maar het probleem is bekend. Het is wachten op alternatieve covers, of je moet een gaatje willen boren...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDSD schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:51:
[...]

Als je elke avond een stopcontact tot je beschikking hebt.
Dat is bij elke smartphone zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
REDSD schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:03:
Ik heb even twee foto genomen, eentje met cover en eentje zonder cover.
Zoals je kunt zien is het verschil best groot.

Van wat ik zo kan zien komt het door het plastic wat voor de lens zit, die werkt niet zo goed als een stukje glas.
Met cover:
[afbeelding]

Zonder cover:
[afbeelding]

Zou er een manier zijn om er voor te zorgen dat het doorzichtige plastic niet zo een doffe laag er over heen gooit?
misschien een stukje plastic (of glas) erafhalen van cover?

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ik zou beginnen met het poetsen van het stukje plastic. Ik zie het verschil echt niet bij mijn telefoon (als ik het plasticje goed vetvrij maak)

Hebben jullie het stickertje er wel af geprutst? Ik herinner mij nog dat die er bij mij namelijk overheen zat (vrij onopvallend).

[ Voor 31% gewijzigd door justin_ti op 10-04-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag ook geen verschil met of zonder cover idd goed het glas schoonmaken(zeg glas omdat er iemand hier op het forum de achterkant gebroken had en zei dat het glas is.). Heb trouwens geen stickertje verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Ik had wel een sticker maar die zat alleen op het bruine gedeelte.
Ik kan geen sticker vinden over het glasje.
Heb ook gekeken of er iets los liet, maar zie het niet, dus het zit of erg goed vast of er zit niks op.

Maar bij de meeste van jullie is er niet een lichte waas aanwezig met het kapje er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDSD schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:30:
Ik had wel een sticker maar die zat alleen op het bruine gedeelte.
Ik kan geen sticker vinden over het glasje.
Heb ook gekeken of er iets los liet, maar zie het niet, dus het zit of erg goed vast of er zit niks op.

Maar bij de meeste van jullie is er niet een lichte waas aanwezig met het kapje er op?
Heb de test gedaan maar hierbij had ik wel het glas goed gepoetst en ik zag weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Bij mij is de waas er ook duidelijk als er een vieze vetvlek op zit. Maar dat glaasje heeft volgens mij wel degelijk nut aangezien daar een polarisatiefilter in lijkt te zitten of zo iets dergelijks. Doekje er overheen en de foto's zijn perfect. Ik kan je het bewijzen door met en zonder glaasje een foto te sturen, ik zie geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het glaasje voor de camera is op zich een bekend 'probleem'. De HTC Desire heeft dit ook. Uiteraard helpt schoonmaken enigszins maar dat is het probleem niet. Het ding is van kunststof (dacht ik). In het Desire topic heeft ooit eens een link gestaan naar een gehard glaasje (was wel prijzig) waarmee je foto's maakt die hetzelfde zijn als een foto gemaakt zonder glaasje. Dus de klacht van een waas als onzin afdoen is onterecht.
Helaas heb ik de link niet en ik kan hem ook niet vinden.

Het lijkt me echt sterk dat de Optimus 2X daarin anders is dan de Desire

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 09:28 . Reden: Ietsje verduidelijkt (hoop ik) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:25:
Het glaasje voor de camera is op zich een bekend 'probleem'. De HTC Desire heeft dit ook. Uiteraard helpt schoonmaken enigszins maar dat is het probleem niet. Het ding is van kunststof (dacht ik). In het Desire topic heeft ooit eens een link gestaan naar een gehard glaasje (was wel prijzig) waarmee je foto's maakt die hetzelfde zijn als een foto gemaakt zonder glaasje. Dus de klacht van een waas als onzin afdoen is onterecht.
Helaas heb ik de link niet en ik kan hem ook niet vinden.

Het lijkt me echt sterk dat de Optimus 2X daarin anders is dan de Desire
Het is dus geen kunststof. Er is al een medetweaker in dit topic die zijn glaasje had gebroken en geconcludeerd had dat het inderdaad glas is. Verder wijzen verschillende dingen (zie google) erop dat er een polarisatiefiltertje in zit. (zoals ook al eerder opgemerkt in dit topic). Dat doe je dus niet in kunststof.
Pagina: 1 ... 18 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.