Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:12:
Nee achterkant niet veranderd. Nu weet ik het ook niet honderd procent zeker of het een nieuwe batch is, maar de hele tel lijkt gewoon beter te werken plus dat de sd kaart niet meer in klikt maar schuift.
Ik snap niet precies wat je bedoelt met sdkaart niet in klikt maar schuift?
Als ik mijne kijk (vervangend toestel gekregen op 16 maart) dan schuif je de sdkaart vanaf rechts in een aluminium behuizing, tot dat deze klik zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 09:29
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:40:
Heb vanmiddag een nieuwe tel gekregen van de VIP service en het lijkt erop dat ik er 1 heb van een nieuwe batch. Vreemd genoeg draait de lg skin een stuk sneller en zo ook de gehele tel. Hiervoor moest ik ook de externe sd kaart vastklikken en dat is bij deze niet het geval.
Kijk gewoon ff in de device info.

Welke Android, welke rom en welke baseband version je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan100 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:26:
[...]

Kan nog komen.
Zou wel erg slim zijn; dat zou een eerste signaal zijn dat ze zwaar inzetten op deze markt.
Sterker nog: nu de userbase steunen zou de verkoop van zelfs dit model nog kunnen boosten
Daarom, en volgens mij is deze fix ook nog makkelijk uit te voeren. Kunnen ze de server ook gaan gebruiken.
Echt een groffe fout en vind dat ze dat z.s.m. moeten doen. Gingerbread komt pas ergens in de zomer en dan is de SGS2 tegra er ook al.

Edit, gaat toch niet zo makkelijk, ROM zal dan eerst gekeurd moeten worden door Google.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:50
Is dat nou de fix die in FR7 zit, of moet deze fix nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05-2024
justin_ti schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:43:
Is dat nou de fix die in FR7 zit, of moet deze fix nog komen?
moet nog komen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:06

Exl

Zit al in FR7, net even geprobeerd. Het voelt met die ROM toch allemaal net iets sneller aan dan met de stock ROM. Quadrant score is (na 2x draaien) een goede 2800, t.o.v. 2400 stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Oke, nou vet dat hij zich bezig houdt met onze telefoon! Hoe kan een man in zijn eentje een telefoon zo erg verbeteren terwijl er een heel team aan het werk is en dit soort stomme foutjes maak!

[edit]
Whow dan ga ik die ook proberen, maar nog even wachten tot eind volgende week. Dan zijn mijn tentamens voorbij. Als ik er nu aan begin weet ik wel weer wat voor cijfer mij straks te wachten staat.

[ Voor 35% gewijzigd door justin_ti op 05-04-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 15:47
Afbeeldingslocatie: http://i1133.photobucket.com/albums/m589/Teknak/2011-04-05224551.png

Ben best tevreden over de batterij. Ik gebruik Juicedefender, autokiller en heb met setcpu de max mhz in standby verlaagd van 1000mhz naar 456mhz. Batterij staat nu nog op 20%

[ Voor 6% gewijzigd door Stelsol op 05-04-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05-2024
justin_ti schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:49:
Oke, nou vet dat hij zich bezig houdt met onze telefoon! Hoe kan een man in zijn eentje een telefoon zo erg verbeteren terwijl er een heel team aan het werk is en dit soort stomme foutjes maak!
hij doet dit als dagelijkse job geloof ik hij heeft een kitchen voor bijna elke android telefoon dus als je weet wat je doet en hoe je bepaalde dingen doen moet is het natuurlijk wel iets makkelijker, maar toch is het een hele prestatie.(ook heeft hij een team van vrijwillige dev's om zich heen gebouwd in de loop der tijd die hem ofc helpen met van alles en nog wat.
http://android.modaco.com/ daar staan er nog al wat

@ teknak als je die autokiller er nou is af gooit dan denk ik dat je batterij nog beter werkt
lees deze post maar eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6426198

[ Voor 11% gewijzigd door dazzle999 op 05-04-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ja ik ken modaco wel, ik ben altijd al voorstander geweest van custom roms. Voor mijn vorige samsung galaxy spica phone waren de custom roms het altijd net niet, te veel bugs / niet werkende dingen. Ik heb er al het vertrouwen dat het hier goed gaat komen. Wel leuk als LG home vloeiend gaat (wat iemand beweerde). Ik vond m namelijk functioneel gezien erg leuk, alleen te traag.

Quote van paul op XDA:

This explains the slowdowns and random weirdness we have been seeing. I've reversed 3 LG builds and they all have this problem.

I've now fixed it and i've implemented the fix in my Fr7 releases but, well, bad LG!

[ Voor 24% gewijzigd door justin_ti op 05-04-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naad schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:27:
[...]

Ik snap niet precies wat je bedoelt met sdkaart niet in klikt maar schuift?
Als ik mijne kijk (vervangend toestel gekregen op 16 maart) dan schuif je de sdkaart vanaf rechts in een aluminium behuizing, tot dat deze klik zegt.
Juist..die klik die doet ie dus niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:27:
[...]

Kijk gewoon ff in de device info.

Welke Android, welke rom en welke baseband version je hebt.
1035.21-20110223 baseband

V10a is de LGE versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
justin_ti schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:59:
Ja ik ken modaco wel, ik ben altijd al voorstander geweest van custom roms. Voor mijn vorige samsung galaxy spica phone waren de custom roms het altijd net niet, te veel bugs / niet werkende dingen. Ik heb er al het vertrouwen dat het hier goed gaat komen. Wel leuk als LG home vloeiend gaat (wat iemand beweerde). Ik vond m namelijk functioneel gezien erg leuk, alleen te traag.

Quote van paul op XDA:

This explains the slowdowns and random weirdness we have been seeing. I've reversed 3 LG builds and they all have this problem.

I've now fixed it and i've implemented the fix in my Fr7 releases but, well, bad LG!
Hopen dat dit de random reboots en shutdown doet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 14:39
Wordt het overigens ondertussen geen tijd om een Custom roms topic te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Update deze maand, of in de zomer pas

Als het echt in de zomer pas is, vind ik het wel een beetje jammer. Dat moet toch sneller kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:58
PatrickvL schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:34:
[...]
Hier ook een tevreden gebruiker. Heb het toestel nu drie weken en moet zeggen dat het prima bevalt. Geen vastlopers, spontane reboots en meer van dat soort ellende.

Hopenlijk komt er snel een update naar 2.3 en zijn daarmee de meeste problemen verholpen.
Tja... te vroeg gejuicht. Gisterenavond hing de telefoon aan de lader. Ik denk dat ie ongeveer half opgeladen was toen ik de eerste tonen van een agenda reminder hoorde en daarna was het stil. Toen ik de telefoon controleerde was deze helemaal dood. Moest de batterij eruit halen voordat ie weer aan wilde.

Ik had trouwens ook problemen met flash in de browser. Uiteindelijk heb ik de 10.2 update verwijdert en na herstarten van de telefoon deed alles het weer. :? Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Laatst online: 24-10 18:55
Ik heb op dit moment FR6 draaien, welke ik van Modaco heb gehaald.
Nu heb ik al een tijdje het volgende probleem (had dit dus ook met vorige builds van Paul):
Wanneer ik m'n batterij oplaadt totdat ik de melding krijg dat ie vol is en ik kan dan meteen in het status menu naar m'n batterij niveau kijk zit deze rond de 95/96/97%, dus die 100% zie ik nooit.

Na wat rond gelezen te hebben op internet heb ik onderstaande geprobeerd:
Gisteravond vanaf een uurtje of 7 m'n telefoon aan de lader gelegd terwijl ie aan stond, 's avonds rond 11 uur de telefoon uitgezet en deze tot vanmorgenvroeg kwart voor 7 zo op laten laden, daarna een battery stats wipe gedaan in CWM. Maar nog steeds nog geen 100% gezien én ik heb nu 4 reboots gehad.
Tot slot m'n batterijniveau zit nu op 80%, dat is dus 20% verlies in nog geen 2 uur.

Wat moet ik hiermee doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EvoLution- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:38:
Ik heb op dit moment FR6 draaien, welke ik van Modaco heb gehaald.
Nu heb ik al een tijdje het volgende probleem (had dit dus ook met vorige builds van Paul):
Wanneer ik m'n batterij oplaadt totdat ik de melding krijg dat ie vol is en ik kan dan meteen in het status menu naar m'n batterij niveau kijk zit deze rond de 95/96/97%, dus die 100% zie ik nooit.

Na wat rond gelezen te hebben op internet heb ik onderstaande geprobeerd:
Gisteravond vanaf een uurtje of 7 m'n telefoon aan de lader gelegd terwijl ie aan stond, 's avonds rond 11 uur de telefoon uitgezet en deze tot vanmorgenvroeg kwart voor 7 zo op laten laden, daarna een battery stats wipe gedaan in CWM. Maar nog steeds nog geen 100% gezien én ik heb nu 4 reboots gehad.
Tot slot m'n batterijniveau zit nu op 80%, dat is dus 20% verlies in nog geen 2 uur.

Wat moet ik hiermee doen?

Alvast bedankt!
Dit misschien?
Dat over die LED moet je maar even vertalen naar jouw telefoon want dit gaat over een HTC Desire.

The following steps should significantly extend the battery life on your phone.

Please connect the phone to the charger with the phone powered on, and allow the phone to charge until the notification LED is green.
Disconnect the phone from the charger, and power it off.
Reconnect the phone to the charger with the phone powered off, and allow the phone to charge until the notification LED is green.
Disconnect the phone from the charger and power it on. Once the phone is powered completely on, power it off again and reconnect it to the charger until the notification LED is green.
Disconnect the phone, power it on, and use it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FR7 is ook al uit maar weet niet of die je problemen op gaat lossen.
Zelf wacht ik nog op GB, en die van mij moet binnenkort weer geruild worden i.v.m. display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Laatst online: 24-10 18:55
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:44:
[...]

Dit misschien?
Dat over die LED moet je maar even vertalen naar jouw telefoon want dit gaat over een HTC Desire.

Please connect the phone to the charger with the phone powered on, and allow the phone to charge until the notification LED is green.
Reconnect the phone to the charger with the phone powered off, and allow the phone to charge until the notification LED is green.
Disconnect the phone from the charger and power it on. Once the phone is powered completely on, power it off again and reconnect it to the charger until the notification LED is green.
Dankjewel. Ga deze week eerst FR7 even proberen en komend weekend bovenstaande stappen doorlopen!

Laat dan weten of het gewerkt heeft of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 12:59

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Net de fr7 geflashed. Eens kijken of die de random reboots en slowdowns oplost.

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:44:
[...]

Dit misschien?

Er zijn mensen die waarschuwen dat dit de levensduur sterk kan verkorten. Een batterij is een chemisch proces en meestal zijn de toestellen zo geprogrammeerd dat ze binnen bepaalde grenzen blijven. Met bovenstaande methode rek je die grenzen op, met mogelijk de gevolgen die ze probeerden te voorkomen door die limieten op de batterij te zetten.

Als je last hebt van reboots heb ik het idee dat er een proces op de achtergrond iets raars doet en ook nog bezig is om de CPU bezig te houden en daarmee je batterij leegtrekt.

Het blijft natuurlijk je eigen keuze, maar het kan dus (hoeft niet) gevolgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:36
Jay_Snake schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:01:
[...]

Zo, hierboven even in 1 bericht de berichten van eerder op de dag neergezet. Ik ben net even helemaal los gegaan toen ik LG weer belde. Mijn melding van vanmiddag was dus helemaal niet in het systeem gezet en niemand kon dat terugvinden, dus daar ben ik eerst boos om geworden. Daarna de hele situatie opnieuw uitgelegd en toen wist de man mij te vertellen dat de VIP service betekende dat je binnen 24 uur gebeld zou worden om een afspraak te maken voor een nieuwe telefoon en dat ik het helemaal verkeerd had begrepen dat je binnen 24 uur een nieuw toestel in handen hebt. Nou...toen werd ik nog bozer, want in feite zei de man dat ik dom was en hij begon zelfs zijn stem te verheffen en toen werd ik het helemaal zat en wilde een leidinggevende spreken. Gelukkig was deze man redelijk en er zijn mij een aantal dingen verteld:
- de VIP service geldt niet 3 keer. Gedurende het 1e jaar zal er altijd gekeken worden of het onder de VIP service valt. Als je een echt technisch probleem hebt met je toestel, zal de VIP service gelden en dus niet een gelimiteerd aantal keer.
- bij het omruilen van het toestel hoort "de omruildienst" Pro Assist altijd een compleet nieuw toestel af te leveren, dus in de doos, met laders, oordopjes en het hele ratteplan. Refurbished toestellen mogen ze niet geven! Gebeurd dit bij jou wel; altijd LG bellen en een nieuw toestel eisen!
- het feit dat er modellen in omloop zijn die storen tijdens het bellen op een 2G netwerk was in ieder geval bij deze man niet bekend en hij zal dit opnemen met de technische dienst van LG Nederland.

Tot zover mijn "zaak". Ik hou jullie op de hoogte van hoe het morgen verder gaat als ik wéér een ander toestel krijg.
Nou, Pro Assist is weer geweest en deze keer wel een compleet nieuw toestel gekregen, dus dat is erg fijn. De eerste test wijst uit dat dit toestel geen last heeft van de "storing met bellen op 2G-bug" en daarnaast werkt ie top. Nu hopen dat ie het top blijft doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 12:12

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Is het toestel op een of andere manier anders dan je vorige?

-Gewijzigde batterijklep (camera)
-Andere Radio firmware
-Andere Rom

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Tetsuo55 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:48:
Is het toestel op een of andere manier anders dan je vorige?

-Gewijzigde batterijklep (camera)
-Andere Radio firmware
-Andere Rom

?
- In 1e instantie zie ik weinig verschil met de batterijklep, dan zou ik even een plaatje moeten zien van zo'n gewijzigde batterijklep en hem dan vergelijken met wat ik nu heb.
- Radio firmware is 1035.21-20110223 baseband. Had ik bij mn vorige toestel ook, alleen nu werkt ie wel goed.
- Rom is V10a.

Net als Stalk-R heb ik wel het idee dat het allemaal net wat sneller werkt, de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Er is een commando om te bekijken of je rom de Dexopt fix heeft, maar ik kan het specifieke commando niet terug vinden. (je zult ook root nodig hebben om het uit te kunnen voeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Tetsuo55 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:10:
Er is een commando om te bekijken of je rom de Dexopt fix heeft, maar ik kan het specifieke commando niet terug vinden. (je zult ook root nodig hebben om het uit te kunnen voeren)
Root staat er nu net weer op. Als je het commando hebt, dan wil ik die wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Kan het echt niet terug vinden.

Je kunt wel kijken of het toepassen van de fix http://android.modaco.com...exopt-fix-for-stock-roms/ een nog groter effect heeft op de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 15:42
Goed nieuws wat betreft notificaties: enkele mensen hebben uitgevogeld dat het mogelijk is om de button LED's aan en uit te zetten, zelfs als het scherm uit staat. Er is nu een Zweed die een app gemaakt heeft die de LED's laat flikkeren als je een nieuwe email/SMS/gemiste oproep hebt.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar er is geen root of custom kernel voor nodig wat weer een pluspunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de laatste sygic aura werkt perfect met de 2x ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Whow whow 2 super goed nieuws berichten hierboven =)

Is jullie het volgende al eens opgevallen:
Als je bij WiFi instellingen op menu drukt en naar geavanceerd gaat, staat WiFi sleep policy op never. Ik heb dit nu eens op sleep when screen off gezet. Mijn data widgets mogen best updaten van mijn mobile abo, dat is toch nagenoeg niks. Lijkt mij aardig batterij-sparend. Er staat ook nog: never when plugged in. Dat lijkt me de beste, omdat hij dan 's nachts wel kan syncen via WiFi. Scheelt weer data. Ik weet alleen niet zeker of hij dan wel gaat slapen als je het scherm gewoon uit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
Gebruikt er iemand JuiceDefender ?
Zoja, met welke settings ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
speedme schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:00:
Gebruikt er iemand JuiceDefender ?
Zoja, met welke settings ?
Ja gebruik ik, ik zal straks (lees vannavond) even de instellingen posten.

Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben er is nog een performace tweak uit op modaco en dat is ook echt een aanrader. Er zat ook een foutje in sqlite dat hebben ze aangepakt ik haal nu een quadrant score van 3192 en ik heb geen programma's afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Er is al zelfs iemand die de grens van 4000 in Quadrant overschreden heeft.
Wel met een 1,4 Ghz overklokte CPU...

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
speedme schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:27:
Er is al zelfs iemand die de grens van 4000 in Quadrant overschreden heeft.
Wel met een 1,4 Ghz overklokte CPU...
Ja klopt, dit is dus echt zonder overklok of wat dan ook ;) denk dat ik deze er ook met gemak over heen gaat hoor, beste wat je kan doen is wipe FR7 + patch er op en gaan! :)

Heb trouwens net aan paul van modaco gevraagd of hij een idee heeft waar die slechte video playback vandaan komt op de 2x en of hij dat kan fixen, dat zou wel echt briljant zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 06-04-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik wacht nog heel even met de flashen van een custom rom (tot ze wat beter ontwikkeld en stabieler zijn).
Ik hoef niet zo nodig haantje de voorste zijn :+

Echter wel net de beide patches geinstalleerd en ik haal nu een Quadrant score van 2904
Op de standaard ROM dus he, geen custom ROM :9
Nog erg niffty, niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
speedme schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:36:
Ik wacht nog heel even met de flashen van een custom rom (tot ze wat beter ontwikkeld en stabieler zijn).

Echter wel net de beide patches geinstalleerd en ik haal nu een Quadrant score van 2904
Nog erg niffty, niet ?
Dat is erg prima inderdaad, zelfs op standaard rom zal je verschil merken als je die 2 bug fixes er opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mottebelke schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:35:
Goed nieuws wat betreft notificaties: enkele mensen hebben uitgevogeld dat het mogelijk is om de button LED's aan en uit te zetten, zelfs als het scherm uit staat. Er is nu een Zweed die een app gemaakt heeft die de LED's laat flikkeren als je een nieuwe email/SMS/gemiste oproep hebt.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar er is geen root of custom kernel voor nodig wat weer een pluspunt is.
Best een handige app, je kunt de helderheid van de leds instellen, en gaan knipperen bij Gmail bericht, sms bericht en een gemiste oproep. Je scherm moet wel uitstaan om hem te gebruiken. Hij gaat de app vanavond updaten vertelde hij en de app komt ook nog in de market te staan als hij helemaal goed uit de test komt.
Nu vreet hij nog batterij als je bijv. in de nacht een email krijgt. Je kunt niet kiezen welke notificatie,
het is alles of niks. De leds blijven na de melding nog 3 uur knipperen. Na een restart blijft de app werken, in tegenstelling tot die van Paul van MoDaCo die ook nog betaald moet worden. (niet duur maar toch)
Hopelijk snel in de market, en deze is nog gratis ook. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
WeAreLegion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:38:
[...]

Dat is erg prima inderdaad, zelfs op standaard rom zal je verschil merken als je die 2 bug fixes er opzet.
En of ik het merk ! :P

Ik gebruikte LauncherPro, omdat deze soepeler liep.
Maar ik kan nu zelfs ook LG Home gebruiken, wat weer wat voordelen heeft t.o.v. LauncherPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hallo
Ik heb deze telefoon nu op Studentenmobiel.nl besteld na een slechte ervaring met mobily.nl, maar dat doet er nu niet toe.
Ik kreeg het toestel vandaag binnen, en wat bleek dus:
Er zitten (minuscule) krasjes op, 1 op de zijkant, 1 op de achterkant en 1 bij de oplader.
Deze zijn helemaal niet groot en ze vallen niet op, maar ik ben best wel een perfectionist dus ik erger me er dood aan. Is dit het teken dat hij gebruikt is of kan dit door de fabriek/vervoer komen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Dit moet je niet met ons bespreken, maar met de winkel waar je deze vandaan hebt. Krasjes horen er niet in te zitten.

[edit]
Ik zou bovendien zsm bellen, dat kan geen kwaad.

[ Voor 20% gewijzigd door justin_ti op 06-04-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Gingerbread schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:03:
Hallo
Ik heb deze telefoon nu op Studentenmobiel.nl besteld na een slechte ervaring met mobily.nl, maar dat doet er nu niet toe.
Ik kreeg het toestel vandaag binnen, en wat bleek dus:
Er zitten (minuscule) krasjes op, 1 op de zijkant, 1 op de achterkant en 1 bij de oplader.
Deze zijn helemaal niet groot en ze vallen niet op, maar ik ben best wel een perfectionist dus ik erger me er dood aan. Is dit het teken dat hij gebruikt is of kan dit door de fabriek/vervoer komen?

Bedankt!
Zaten er wel folietjes op het scherm en op de achterkant ?
En zaten de kabels in een afgesloten plasticje ?

Zoja, dan moet het tijdens vervoer gekomen zijn. Want zo worden ze standaard afgeleverd.

Zoniet, dan heb je een gebruikte/refurbished toestel te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Bedankt,
Alles zat erop, dat weet ik nog van de vorige.
Alles was gewoon als nieuw,
alleen er zitten 3 echt hele kleine plekjes op die moeilijk te zien zijn maar er echt zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Dan zal het misschien gebeurd zijn tijdens verpakken (voor verscheping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Dat zou kunnen, ik hoop het in ieder geval.
Wat me ook opviel is dat ik bij mobily een zwarte doos kreeg en bij studentenmobiel de bekende en kleurige ''Can you handle the speed'' doos.

Beide nederlands maar toch verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een probleem was vanmiddag op het werk
en op eens zeg mij tel geen sim :s heb hard reset gedaan maar geen resultaat en de sim is nog niet eens 2 jaar oud

iemand raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:34:
hey ik heb een probleem was vanmiddag op het werk
en op eens zeg mij tel geen sim :s heb hard reset gedaan maar geen resultaat en de sim is nog niet eens 2 jaar oud

iemand raad ?
Heb je al eens geprobeerd de SIM uit de telefoon te halen en daarna er weer in te doen ?
(en misschien even contactjes schoon blazen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik gedaan ga het nu weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bang dat me sim kapot is heb net een andere tel geprobeerd maakt ook geen verbinding

En ja hoor de sim kapot f^ck nieuwe bestelt en nu 2 dagen zonder tel dat is balen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:25
JensinatoR schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:41:
@ Pittie,

Inderdaad vreemd, bij mij staat synchroniseren met 3g/hdspa aan, en verbruikt ie ongeveer voor een uur of 8-9 nacht, 8 tot 10 %... En heb nog niet de stappen gedaan waardoor je de batterij verbeterd (zie bladzijde 55 van dit topic)

Bij het gamen gaat het trouwens wel erg hard, eventjes en je bent al 10 procent verder... waar ik normaal een nacht mee doe :O
Achteraf gezien is deze denk ik te verklaren geweest. Ik was die avond met angry birds tegen en die kapte er opeens mee! Wrs heeft deze dan nog steeds in de achtgrond lopen draaien.

Echter vanochtend was het weer prijs.
Heb nu Vanila V7R draaien, gisteravond aan de oplader gelegd.
Wilde hem vanochtend pakken en hij deed helemaal niets. Pas nadat ik de batterij eruit trok, kon ik hem weer aanzetten. Maar ie was maar voor 80% opgeladen.. heel vreemd dit allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Nog erg niffty, niet ?
Ik wacht ook nog even met een custom rom, Ik heb alleen de SQlite fix gedaan en merk dat deze iig goed werkt. Het is nog nét iets snappier geworden allemaal (score 3005 na reboot). (had jij één van de builds waarvoor hij de stockrom fix online had gezet 10a/b/c met juiste datum? mijne zat er nl. niet tussen)

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Heeft iemand trouwens al ontdekt of er een instelling is om het infaden van de ringtone te voorkomen? Ik zou liever zien dat ie de ringtone gewoon op 100% doet ipv het infaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 20-10 09:15

Nog erg niffty, niet ?
Welke twee patches bedoel je? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Er staat op de MoDaCo site expliciet "You MUST use a physical microSD card!" Houdt dit in dat voordat ik een rom erop kan zetten, ik eerst een losse microSD kaart moet kopen en die erin moet stoppen of kan ik de rom gewoon via de interne microSD erop flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Er is nog een klein dingetje waar ik me aan erger bij mijn telefoon (battery issues zijn zomaar verdwenen dus voor de rest is hij "perfect"). Dat zijn de klikjes als je ergens op tikt. Of het nou de toetsenbord klik is of het aantikken van de appdrawer... Ik hoef geen feedback! Ik heb me de pleuris gezocht maar kan het niet vinden. Hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen -> Geluid -> dan onderaan bij feedback -> aanraaktonen en hoorbare keuse uitvinken. ;)

Toetsen bord geluid kun je uitzetten bij Instellingen -> Taal en toetsenbord -> dan LG toetsenbord of het toetsenbord dat je gebruikt aanklikken en daar Geluidfeedback uitvinken.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
martynvs schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:58:
Er staat op de MoDaCo site expliciet "You MUST use a physical microSD card!" Houdt dit in dat voordat ik een rom erop kan zetten, ik eerst een losse microSD kaart moet kopen en die erin moet stoppen of kan ik de rom gewoon via de interne microSD erop flashen?
Dat je een externe moet kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:02:
Instellingen -> Geluid -> dan onderaan bij feedback -> aanraaktonen en hoorbare keuse uitvinken. ;)

Toetsen bord geluid kun je uitzetten bij Instellingen -> Taal en toetsenbord -> dan LG toetsenbord of het toetsenbord dat je gebruikt aanklikken en daar Geluidfeedback uitvinken.
Held! Thank you good sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
WeAreLegion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:08:
[...]

Dat je een externe moet kopen :)
Daar was ik al bang voor ;) Bedankt! Dan heb ik dus wat te doen volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. :) No problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assskicker
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08-2022
Hallo heb ik alleen het probleem om mn 2 speed via de micro hdmi kabel ,
Op tv aan te sluiten.
Op mn tv word ie niet herkend???
iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
assskicker schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:40:
Hallo heb ik alleen het probleem om mn 2 speed via de micro hdmi kabel ,
Op tv aan te sluiten.
Op mn tv word ie niet herkend???
iemand.
Mijn werkt hier wel.

Gewoon zo'n goedkoop kabel van 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay_Snake schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:04:
[...]

- In 1e instantie zie ik weinig verschil met de batterijklep, dan zou ik even een plaatje moeten zien van zo'n gewijzigde batterijklep en hem dan vergelijken met wat ik nu heb.
- Radio firmware is 1035.21-20110223 baseband. Had ik bij mn vorige toestel ook, alleen nu werkt ie wel goed.
- Rom is V10a.

Net als Stalk-R heb ik wel het idee dat het allemaal net wat sneller werkt, de interface.
Heb jij toevallig ook dat je externe sd kaart niet meer klikt maar alleen schuift. Kan natuurlijk zijn dat het klik systeem niet werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:38
[b]
Ik wacht ook nog even met een custom rom, Ik heb alleen de SQlite fix gedaan en merk dat deze iig goed werkt. Het is nog nét iets snappier geworden allemaal (score 3005 na reboot). (had jij één van de builds waarvoor hij de stockrom fix online had gezet 10a/b/c met juiste datum? mijne zat er nl. niet tussen)
Zelf heb ik zowel de stockrom fix gedaan 10a met juiste datum en de SQlite fix gedaan.
Quadrantscore is bij mij nu 2900+.
Maar het belangrijkste is dat de telefoon idd snappier is geworden.
Mijn telefoon was er een van de eerste builds. Ik kreeg hem van LG op het LG event 7 maart jl :)

Tevens de backlight tool erop gezet voor gemiste oproepen / sms welke hier is te downloaden

[ Voor 12% gewijzigd door Megapaul op 07-04-2011 01:17 . Reden: verbetering ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Megapaul schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:14:
[...]
Zelf heb ik zowel de stockrom fix gedaan 10a met juiste datum en de SQlite fix gedaan.
Quadrantscore is bij mij nu 2900+.
Maar het belangrijkste is dat de telefoon idd snappier is geworden.
Mijn telefoon was er een van de eerste builds. Ik kreeg hem van LG op het LG event 7 maart jl :)
Deze stockrom fix 10a en SQlite fix, zijn deze moeilijk? En waar precies goed voor? Zou iemand kunnen uitleggen hoe jullie dit hebben gedaan? En is het 'illegaal' onder het mom dat de garantie zou komen te vervallen? Gelijk up te daten als LG met een nieuwe update komt, of moet je dan weer iets terug zetten?

Veel vragen (en onzekerheid), maar ik ben vaak bang iets fout te doen. Echter wil ik natuurlijk wel graag het beste uit mijn toestel halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Jeroen04 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:19:
[...]

Deze stockrom fix 10a en SQlite fix, zijn deze moeilijk? En waar precies goed voor? Zou iemand kunnen uitleggen hoe jullie dit hebben gedaan? En is het 'illegaal' onder het mom dat de garantie zou komen te vervallen? Gelijk up te daten als LG met een nieuwe update komt, of moet je dan weer iets terug zetten?

Veel vragen (en onzekerheid), maar ik ben vaak bang iets fout te doen. Echter wil ik natuurlijk wel graag het beste uit mijn toestel halen! :)
Het is niet moeilijk, je telefoon moet eerst root acces hebben.
Vervolgens installeer je clockworkmod op je telefoon.

Daarna kan je de stockrom fix doen en of de SQlite fix doen

De fix plaats je op je externe sd kaart, vervolgens je telefoon opstarten in recovery (druk te gelijk op volume down + power button) hou deze toetsen vast totdat de recovery is opgestart.
Vervolgens navigeer je met de volume toetsen naar install zip from sdcard vervolgens de power button indrukken om de keuze te bevestigen. navigeer dan naar choose zip from sdcard, druk op de power button. navigeer naar de desbetreffende zip en wederom op de power button drukken.
Navigeer naar de optie yes en druk weer op de power button en de fix wordt geinstalleerd.
Daarnaa kies je voor reboot systeem now en weer de power button ter bevestiging.
Telefoon start opnieuw op.

De SQlite fix kan je gewoon installeren. Bij de stockrom fix moet je goed opletten welke fix je installeert deze MOET overeenkomen met je telefoonsoftware en de build date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:14:
[...]

Tevens de backlight tool erop gezet voor gemiste oproepen / sms welke hier is te downloaden
Die is echt goed, hij heeft hem nu ge-update en je kunt nu kiezen welke notificatie je wil. ook kun je de tijd van het licht instellen en hoelang hij dat moet blijven doen. Waarschijnlijk vandaag een mooi icoontje erbij i.p.v. de standaard android afbeelding. En nog gratis ook! :) Hopelijk snel in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:35:
[...]

Die is echt goed, hij heeft hem nu ge-update en je kunt nu kiezen welke notificatie je wil. ook kun je de tijd van het licht instellen en hoelang hij dat moet blijven doen. Waarschijnlijk vandaag een mooi icoontje erbij i.p.v. de standaard android afbeelding. En nog gratis ook! :) Hopelijk snel in de market.
Erg fijne app inderdaad, maar het werkt helaas niet met whatsapp althans niet bij mij en krijg het ook niet aan de praat. Ik gebruik whatsapp eigenlijk meer dan al die andere dingen bij elkaar dus zou fijn zijn als dat ook gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:32:
[...]

Erg fijne app inderdaad, maar het werkt helaas niet met whatsapp althans niet bij mij en krijg het ook niet aan de praat. Ik gebruik whatsapp eigenlijk meer dan al die andere dingen bij elkaar dus zou fijn zijn als dat ook gaat werken.
Daar kwam ik gister idd ook achter dat het bij whatsapp niet werkt.
Misschien dat het in een update wel werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10 11:25
WeAreLegion schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:38:
[...]

Welke 2 zijn dat dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Deze

http://android.modaco.com...exopt-fix-for-stock-roms/

en

http://android.modaco.com...-performance-enhancement/

Bij de eerste even goed lezen wat er staat en zorgen dat je de juiste versie heb. Je moe er CWM op zetten daar vind je de info over hier: http://android.modaco.com...ry-for-the-lg-optimus-2x/

Dan zou het moeten lukken en zou je bij sommige dingen toch wel duidelijk verschil moeten merken en niet alleen quadrant score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik wilde gewoon even kwijt dat ik wel enorm blij aan het worden ben van de batterij :

Gisteren om 7:00 van de oplader gehaald en nu net sprong hij op 19%.
In de tussentijd heeft de telefoon niet uit gestaan en ik sync 2 email-accounts elke 30 minuten (Hotmail en Gmail). Ook heb ik ongeveer 10 minuten gebeld en regelmatig wat op internet gezeten.
Flink wat Whatsapp berichten gestuurd.

Wel heb ik JuiceDefender geinstalleerd met standaard waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
speedme schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:48:
Ik wilde gewoon even kwijt dat ik wel enorm blij aan het worden ben van de batterij :

Gisteren om 7:00 van de oplader gehaald en nu net sprong hij op 19%.
In de tussentijd heeft de telefoon niet uit gestaan en ik sync 2 email-accounts elke 30 minuten (Hotmail en Gmail). Ook heb ik ongeveer 10 minuten gebeld en regelmatig wat op internet gezeten.
Flink wat Whatsapp berichten gestuurd.

Wel heb ik JuiceDefender geinstalleerd met standaard waarden.
Ik heb ultimate juice gekocht en de settings op advance staan. Ik heb de programma's die ik het meest gebruik (whatsapp, facebook, dat soort dingen allemaal geselecteerd bij apps (en dan op service gezet)) tevens heb ik aangezet dat hij 3g uit kan schakelen als ik op wifi zit, thuis heb ik geen 3g nodig namelijk. En dat werkt allemaal best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
Net ook deze gsm binnen gekregen. Eerste andoid gsm en voorlopig zeer tevreden.
Direct goed aan het opladen op de batterij eens wat te testen.

Heb wel een probleem met de VIP service. Ik kan al mijn informatie invullen in het formulier maar dan kan ik niet op de verzend knop klikken. Iemand hier toevallig een idee hoe dit mogelijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Zolang het zo blijft werken, ben ik al blij genoeg met JuiceDefender (welke gratis is).
Ik weet zeker dat ik JuiceDefender nog wat zou kunnen tweaken, maar zo is het al goed genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timbo925 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:00:
Net ook deze gsm binnen gekregen. Eerste andoid gsm en voorlopig zeer tevreden.
Direct goed aan het opladen op de batterij eens wat te testen.

Heb wel een probleem met de VIP service. Ik kan al mijn informatie invullen in het formulier maar dan kan ik niet op de verzend knop klikken. Iemand hier toevallig een idee hoe dit mogelijk is??
Dit is al een aantal keer langsgekomen en kun je zoeken rechtboven in het zoekvakje, op vip service.
Werkt super. Maar heb het voor nu even voor je opgezocht, had het al 2x geschreven dus quote mezelf maar:
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:49:

Ik had de link uit de TS gebruikt maar die werkt niet.
Ga naar canyouhandlethespeed.nl laat de teller laden en klik dan op "de snelste service" links.
Dan klik je links op "registreren voor VIP service". Kies de vlag van Nederland en vul alle gegevens in.
Nu is hij geregistreerd en zal je een e-mail moeten krijgen op het opgegeven adres die je moet uitprinten.
Daarin staat alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
Dit wou ik ook doen maar als ik al mijn gegevens invul en op versturen klik gebeurd er gewoon niets. De knop 'versturen' reageerd ook niet heb ik de indruk. (Wel belgisch vlaggetje geklikt omdat ik in Belgie woon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, dan kan ik je helaas niet helpen, zo is het me gelukt. Gewoon blijven proberen, hij zou er wel een keer door moeten komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Timbo925 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:16:
Dit wou ik ook doen maar als ik al mijn gegevens invul en op versturen klik gebeurd er gewoon niets. De knop 'versturen' reageerd ook niet heb ik de indruk. (Wel belgisch vlaggetje geklikt omdat ik in Belgie woon)
probeer het is in verschillende browers, mij is het geluk in google chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Bij mij werkte de HTML versie nergens, maar de Flash versie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 15:42
speedme schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:48:
In de tussentijd heeft de telefoon niet uit gestaan en ik sync 2 email-accounts elke 30 minuten (Hotmail en Gmail).
Hoe heb jij de GMail sync frequentie aangepast? Kan dit in de standaard instellingen of is dit via een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Mottebelke schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:17:
[...]

Hoe heb jij de GMail sync frequentie aangepast? Kan dit in de standaard instellingen of is dit via een app?
Ik gebruik "Enhanced Email" en daarin kun je inderdaad de frequentie van controle aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmnx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 17:25
Heb de 2X nu bijna een week in bezit. Geweldige phone tot dusver alleen lijkt het alsof er een soort van klikjes in het geluid zit wanneer je er headphones op aansluit. Bij het scrollen door de apps is dit duidelijk hoorbaar. Het zijn dezelfde klikjes die je hoort wanneer je je headphones aansluit wanneer je ze op hebt. Dit merk ik ook heel goed tijdens het steamen van muziek met winamp. Het klinkt gewoon laggy. :( Iemand die dit ook heeft ondervonden? Ik denk dat ik toch maar gebruik ga maken van de VIP service. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
De source code van de P990 (EU versie van de 2X) is openbaar gemaakt door LG.

Dit betekent dat er snel nieuwe en betere ROMS kunnen en zullen komen.
Misschien wel Gingerbread :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
darkmnx schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:05:
Heb de 2X nu bijna een week in bezit. Geweldige phone tot dusver alleen lijkt het alsof er een soort van klikjes in het geluid zit wanneer je er headphones op aansluit. Bij het scrollen door de apps is dit duidelijk hoorbaar. Het zijn dezelfde klikjes die je hoort wanneer je je headphones aansluit wanneer je ze op hebt. Dit merk ik ook heel goed tijdens het steamen van muziek met winamp. Het klinkt gewoon laggy. :( Iemand die dit ook heeft ondervonden? Ik denk dat ik toch maar gebruik ga maken van de VIP service. :|
De headphones 'klikjes' heb ik niet, dus zou een goede reden zijn voor het gebruik van de VIP service.

Voor de performance heeft het weinig zin, aangezien dit aan de software ligt. En zoals in eerdere posts blijkt, zitten er wat foutjes in de huidige LG Rom die de performance negatief beinvloeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-10 15:19

Griffin

Is mythical

Vandaag geroot omdat ik moest gaan tweaken voor iets langere accuduur.
Ook maar gelijk titanium pro gekocht voor het freezen.

Zijn er verder nog items waarmee ik mn accuduur kan verlengen. Ik heb al Advanced Task Killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Task Killer moest juist weg, maar ik denk dat JuiceDefender wel helpt voor de accuduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Griffin schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:34:
Vandaag geroot omdat ik moest gaan tweaken voor iets langere accuduur.
Ook maar gelijk titanium pro gekocht voor het freezen.

Zijn er verder nog items waarmee ik mn accuduur kan verlengen. Ik heb al Advanced Task Killer.
Je moet geen Task Killer installeren, omdat het juist een negatief effect heeft op de batterij-duur.
Vanaf Android 2.2 is dat niet meer nodig, de Android energie-beheer is vanaf 2.2 flink verbeterd.

Een Task Killer doet namelijk precies wat het zegt, het sluit programma's af.
Maar het opnieuw starten van die programma's kost meer energie dan het op de achtergrond laten draaien.

En ik kan je JuiceDefender aanbevelen, gewoon op standaard waarden.
Zie mijn eerdere post(s) daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik ben op zoek naar een nieuwe gave klok voor op mijn home screen.
Het liefst de HTC Sense klok.

Heeft iemand die ? Of weet iemand waar ik die kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
speedme schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:51:
Ik ben op zoek naar een nieuwe gave klok voor op mijn home screen.
Het liefst de HTC Sense klok.

Heeft iemand die ? Of weet iemand waar ik die kan vinden ?
Beautiful widgets met HTC skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Nee, dat is de lelijke klok (vind ik dan).
Volgens mij zat het wel in een oude versie van Beautiful Widgets, maar daarna heeft HTC er een stokje voor gestoken en moest het eruit gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Laatst online: 22-10 09:49
speedme schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:09:
Nee, dat is de lelijke klok (vind ik dan).
Volgens mij zat het wel in een oude versie van Beautiful Widgets, maar daarna heeft HTC er een stokje voor gestoken en moest het eruit gehaald worden.
Ik gebruik zelf Fancy widgets met de H7C skin. Benaderd het origineel van HTC akelig goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
theRich schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:33:
[...]

Ik gebruik zelf Fancy widgets met de H7C skin. Benaderd het origineel van HTC akelig goed!
Welke versie van FW heb je dan ?

Ik heb nu versie 1.3 gevonden en die ziet er goed uit, maar laat geen weer zien
(nog ff uitzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 17:05
darkmnx schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:05:
Heb het ook, gelukkgi zit ik nooit aan me telefoon onder het luisterne van muziek, kwam er vanmorgen pas achter toen ik voor het eerst is met oordopjes ging luisteren ipv me autospeakers (in me auto hoor ik het nooit) :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat skippen van muziek komt door de een bug die LG heeft laten zitten. Op modaco staan de files om dit op te lossen (ook met stock rom), bij mij was het gelijk weg daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik weet niet of het al is gemeld. maar er is een app uit voor de notificatie led.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1024921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Mijn Quadrant score 8) :
Behaald met Modaco FR9 rom, oc kernel 1,4ghz....
Afbeeldingslocatie: http://img806.imageshack.us/img806/7114/20110407181700.png[/URL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-10 15:19

Griffin

Is mythical

Als ik de muziek speler van LG verwijder/freeze (via titanium pro) dan komt de muziekspeler in de notificationbalk weer terug. Terwijl als de muziekspeler gedefrost word dan is de speler in de notificationbalk weg omdat ik dat zo ingesteld heb.
Enig idee hoe ik beide kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Wat loopt iedereen toch te klooien met die muziekspeler? Je kan in die muziek app van LG bij instellingen gewoon uitzetten dat die knoppen in de balk komen te staan!?
Dan evt freezen als je de app zelf ook niet gebruikt...
Pagina: 1 ... 17 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.