Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-10 07:46

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Het zijn percentage's he.
Dus als je 80% van de tijd mobiel standby hebt, dan ben je zuinig bezig, aangezien je niks doet...
Telefoon inactief is waarschijnlijk synchroniseren ofzo...

dus van die 16% die je gebruikt hebt heb je bar weinig gedaan :)
32 min lang stond het scherm dus aan.

Na het trucje van HTC om je batterij duur te verhogen zit ik na een uptime van 1 dag en 2 uur:
47% mobiel standby
45% telefoon inachtief
6% spraakoproepen
4% weergave

op 38 % van de batterij... ik denk dat ik vrij makkelijk 2 dagen haal met ongeveer een half uurtje apps (in totaal) af en toe een spelletje, en wat bellen / smsen.

[ Voor 40% gewijzigd door Bensjero op 04-04-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen last van wifi probleem?
als ik wil verbinden verbreekt hij meteen de verbinding weer.
soms gaat het goed, soms niet
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justin_ti schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:59:
Ik zie trouwens dat er een nieuwe custom rom uit is op Modaco:

-Multitouch Fix
-SD card speed fix
-Clock size fix
-Optional Google calendar
-MoDaCo Custom Kernel (MCK) r5
-CyanogenMod APN list

Misschien niet onaardig.
Ja deze heb ik al geinstalleerd werkt erg fijn. Die SD card speed fix merk je vooral met dingen lezen zoals foto's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-10 11:07

M0nkeymen

Monkeystyle!

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:51:
?
Heb ik ook gehad, ik heb toen mijn netwerkbeveiliging naar beneden gezet(WPA ipv WPA2). Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden voor een WPA2 verbinding.

Misschien een ideetje voor een poll: Wie heeft met zijn X2 nog geen reboot of uitval gehad?

[ Voor 11% gewijzigd door M0nkeymen op 04-04-2011 16:08 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-10 23:01
WeAreLegion schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:54:
[...]

Ja deze heb ik al geinstalleerd werkt erg fijn. Die SD card speed fix merk je vooral met dingen lezen zoals foto's enzo.
En de opvolger van deze ROM staat al weer bijna klaar!
[message]Bron: MoDaCo forums[/message]

Changelog

4 Apr Fr6

* Stock Google lockscreen option
* LG Calendar now a kitchen option
* Framework image fixes
* Stock Froyo (Vanilla!) options
http://android.modaco.com...s-2x-with-online-kitchen/

[ Voor 12% gewijzigd door Beeksma op 04-04-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martynvs schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:02:
Als ik op mijn telefoon naar software updates zoek krijg ik nog steeds een authentication error... Ik zal nu even kijken of er wat op de site van LG staat.
Ik heb het update programma gedraaid wat op LG.com staat en dat zegt: "Uw telefoon heeft al de laatste software versie. Er is geen update nodig."
En toch staat het op de site van lg. Hier. Dan lgp990 invoeren, staat er upgrade is beschikbaar. Ga het nu ook even proberen, meld zo wel.

edit; En je hebt gelijk, geen update in de updater en ook niet de agent. Wellicht zeer binnenkort? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Haha nu al weer FR6. Ik denk dat ik die er wel op ga zetten, wil alleen niet weer terug bij af zijn met Angry Birds. Misschien valt dat wel te backuppen.

Gelukkig mogen de gratis members een vrij goede standaard rom uploaden. FR6 neem ik mee zodra hij beschikbaar komt voor iedereen. Titanium backup er even op los laten om F-Secure etc weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
justin_ti schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:08:
Haha nu al weer FR6. Ik denk dat ik die er wel op ga zetten, wil alleen niet weer terug bij af zijn met Angry Birds. Misschien valt dat wel te backuppen.

Gelukkig mogen de gratis members een vrij goede standaard rom uploaden. FR6 neem ik mee zodra hij beschikbaar komt voor iedereen. Titanium backup er even op los laten om F-Secure etc weg te gooien.
Staat er bij mij al op, als je vanaf FR4 of hoger komt hoef je niet te wipen dat valt mee. FR6 voor non members word nu geupload dus die kan je straks downloaden. Je kan angry birds trouwens met data backupen met titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:51:
?
Ja, Ook last van. Heb vanmorgen een keer weer opnieuw opgestart en daarna werkte het weer normaal.
Hedb overigens ook regelmatig last van uitval van telefoonverbinding. Als deze dan terugkomt moet ik simcode geven waardoor je dus onbewust niet bereikbaar bent. :(
Krijg morgen van de telefoonwinkel een nieuwe. Hoop dat deze dat probleem niet heeft. Zo ja dan via VIP service nogmaals omwisselen en/of hopen op een software update., ;w
Hij is erg leuk en snel maar moet natuurlijk wel als telefoon betrouwbaar werken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 15:42
Voor de mensen met Wifi problemen: welke baseband versie hebben jullie (kun je zien in About onder Settings)?

En nu staat ook de MoDaCo FR6 Vanilla ROM online. Dus helemaal vanilla Android 2.2.2 zonder LG skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En weer een tevreden 2x eigenaar erbij. :) Meer dan prima telefoon als je van een Hero afkomt.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dus helemaal vanilla Android 2.2.2 zonder LG skin.
Dit is mijn eerste Android telefoon (ik kom van een iPhone 3G). Wat is het verschil tussen de kale Android skin en de LG skin? Ik heb het idee dat ik dat wel wil namelijk, maar tot nu toe bevalt mn 2x ook wel met de huidige UI.
Het zou overigens wel fijn zijn om van die bloatware af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Hmm, het lijkt mij niet helemaal oké als er zoveel toestellen omgeruild dienen te worden.. Is dit wel een goede keus, zo'n 2x speed? Ik zit tegen mijn abonnements verlenging aan.. Galaxy S2 wordt, zomer? Of toch deze LG nemen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Queros schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:07:
Hmm, het lijkt mij niet helemaal oké als er zoveel toestellen omgeruild dienen te worden.. Is dit wel een goede keus, zo'n 2x speed? Ik zit tegen mijn abonnements verlenging aan.. Galaxy S2 wordt, zomer? Of toch deze LG nemen?:)
Je moet niet vergeten dat iemand snel neer zal zetten dat ze telefoon ingeruild is he, van alle mensen waar dat nit gebeurd hoor je het niet ;). Mijn toestel doet het echt briljant goed, ja hij heeft wat kleine dingen maar dat heeft elke telefoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Het lijkt me echt een toptoestel..echter een hoop bad comments houden me tegen gek genoeg.. en inderdaad..niet alle toestellen hoeven te worden omgeruild..maar van alles tweakers die hier posten zijn het er toch wel verdacht veel..snap je mn punt?;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Queros schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:11:
Het lijkt me echt een toptoestel..echter een hoop bad comments houden me tegen gek genoeg.. en inderdaad..niet alle toestellen hoeven te worden omgeruild..maar van alles tweakers die hier posten zijn het er toch wel verdacht veel..snap je mn punt?;p
Yes dat snap ik, maar denk dat er in verhouding meer 'gewone' mensen deze telefoon hebben dan tweakers. dus je daar niet helemaal blind op staren.

Het is gewoon een erg fijn toestel. Foto's zien er prima uit en full hd video's ook. Verder zijn er al custom roms en daar kan je alles stock maken als je wil (wat ik persoonlijk wel fijn vind), ext4 ipv 3 noem maar op. De SGS 2 zal ongetwijfeld een goede telefoon zijn. Maar in de tests op dit moment legt hij het toch wel af tegen deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:41
Queros, het blijft een toptoestel. Heb de mijne niet ingeruild en ik heb geen enkel probleem ermee. Daarnaast is het echt een 'open-telefoon'. Alles valt te tweaken en te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Maar, als ik het toestel wil gebruiken unboxed, zonder stock en cusom roms e.d.? Als een gemiddelde nederlander? Is het dan nog steeds een heel goed toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Queros schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:18:
Maar, als ik het toestel wil gebruiken unboxed, zonder stock en cusom roms e.d.? Als een gemiddelde nederlander? Is het dan nog steeds een heel goed toestel?
Dan is het nog steeds een erg goed toestel jah :) batterij paar keer goed op laden en gaan met die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Het wordt er ook allemaal niet makkelijker op:P Ik heb die galaxy s2 in mn handen gehad 2 weken terug op een samung CE beurs met mijn werk.. Maar, die was echt ontzettend snel, reageerde goed, etc.. maar die release is volgens mij nog niet bekend he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M0nkeymen schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:58:
[...]

Heb ik ook gehad, ik heb toen mijn netwerkbeveiliging naar beneden gezet(WPA ipv WPA2). Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden voor een WPA2 verbinding.

Misschien een ideetje voor een poll: Wie heeft met zijn X2 nog geen reboot of uitval gehad?
Hoe heb je dat veranderd? het lukt mij niet bij instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
M0nkeymen schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:58:
[...]
Ik vandaag, voor het eerst!.. Ik heb hem nu ruim 3 weken, meteen geroot etc... eigenlijk geen problemen mee gehad, sterker nog, ik ben er super tevreden over!

De reboot kwam net nadat ik hem in z'n hoesje had geduwd terwijl ik met iets bezig was. De omstandigheden zijn dus behoorlijk anders dan de andere reboot klachten die je hier leest. Het kan dus ook nog "self induced" zijn. ( Daar ga ik eigenlijk vanuit )

Ik ben nog steeds erg enthousiast over deze telefoon, hij doet alles en meer dan ik had verwacht.. Eergisteren nog, in de auto aan het bellen via BT en zoontje is er tegelijkertijd Angry Birds Rio op aan het spelen.. Helemaal geen enkel probleem.

En ik hoop dat er nog veel mensen gaan klagen.. ;) Dan doet LG de volgende keer mss beter z'n best.

Ik was van plan op de Gingerbread update te wachten, en dan even de kat uit de boom te kijken naar een betrouwbare ROM, ( Cyanogen )maar als ik alle berichten nu lees over de Customs roms die nu al verschijnen.... Het kriebelt wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:58
Queros schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:21:
Het wordt er ook allemaal niet makkelijker op:P Ik heb die galaxy s2 in mn handen gehad 2 weken terug op een samung CE beurs met mijn werk.. Maar, die was echt ontzettend snel, reageerde goed, etc.. maar die release is volgens mij nog niet bekend he?
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

(13mei volgens expansys.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 12:59

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Zo ik was de random reboots zat. Ben nu de Fr6: MoDaCo Custom ROM for the LG Optimus 2X - Vanilla Edition aan het installeren. Eens kijken hoe dat bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je zelf kan bepalen wat een goed toestel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een toptoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Thanks Tweaker1995! Nou ik ga morgen eens naar de telefoonzaak om te bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohoh, ik zie bij de nieuwe weer één dode pixel. :/ Nu rechts in het midden. Als die het heeft kun je het beste zien op een zwart scherm of als je de Galerij opent want donkere achtergrond. Wel heel klein puntje maar valt me toch op. Ik wacht nog wel ff met bellen naar VIP, anders gaat dat wel heel snel en ben ik zo door de 3 toestellen heen. ;) En voor de rest werkt hij nog goed.

@ Queros, De 2X heeft dus een VIP service, mocht hij een mankement hebben krijg je zo een nieuwe.
Maar de SGS2 lijkt me ook een gaaf ding en komt ook een Tegra2 van maar dan moet je nog langer wachten.
Die komt pas in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Een paar dagen in bezit nu. Ik schrok van het batterij verbruik op de 1e dag maar nu gaat dat een stuk beter. 1x p/dag opladen maar ik zit nu ook veel te pielen.
Ik vind het een super toestel. Voelt lekker in de hand en degelijk. (niet zo plastic) Design is wel een beetje lomp.

Maar die Tegra chip? Kunnen er alleen spellen die geschikt zijn voor de Tegra chip? Ik wil graag NFS downloaden installeren maar ik heb ergens gelezen dat de gewonde versie niet goed draait op deze tel. en ik moet wachten op de Tegra versie. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:20:
Ohoh, ik zie bij de nieuwe weer één dode pixel. :/ Nu rechts in het midden. Als die het heeft kun je het beste zien op een zwart scherm of als je de Galerij opent want donkere achtergrond. Wel heel klein puntje maar valt me toch op. Ik wacht nog wel ff met bellen naar VIP, anders gaat dat wel heel snel en ben ik zo door de 3 toestellen heen. ;) En voor de rest werkt hij nog goed.

@ Queros, De 2X heeft dus een VIP service, mocht hij een mankement hebben krijg je zo een nieuwe.
Maar de SGS2 lijkt me ook een gaaf ding en komt ook een Tegra2 van maar dan moet je nog langer wachten.
Die komt pas in de zomer.
Maarrrr nogmaals, een toestel hoort toch geen mankementen te hebben? (utopie) ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10 09:15
Voor zover ik weet is dat complete kul.
Alles wat een normale android tel draait hoort deze minstens zo goed te draaien, en alles voor tegra, donder, daar wordt je bang van!:P
Zelf heb ik geen één normaal spel wat ook maar iets vaag doet bij mij.

en Queros, het is inderdaad al een fantastisch exemplaar vanuit de box, terwijl ik aan een Iphone 3gs gewent was.
Elk product komt met kinderziektes, kijk naar de Galaxy S, eerst boordevol gezeik, nu alom geprezen.
Mankementen krijg je altijd sneller te horen. Daar posten veel mensen nou eenmaal over, en gelijk hebben ze want daar help je uiteindelijk de rest mee.
En dan nog te bedenken dat wanneer de update komt (hoogstwaarschijnlijk deze maand) dat het apparaat nog beter gaat functioneren. (Ondersteuning voor dual-core etc.)

[ Voor 36% gewijzigd door DeKoetsier op 04-04-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:20:
Ohoh, ik zie bij de nieuwe weer één dode pixel. :/ Nu rechts in het midden. Als die het heeft kun je het beste zien op een zwart scherm of als je de Galerij opent want donkere achtergrond.
een dode pixel kan je juist niet zien op een zwart scherm.
dode pixel geeft alleen maar zwart.

een vastzittende pixel daarentegen kan je wel goed zien op een zwarte achtergrond.
vastzittende pixels zijn vaak constant wit.
naast dit kleurverschil is het bij een vastzittende pixel ook vaak zo dat het te repareren valt.
apps hier voor zijn ook beschikbaar op de market (zoek op "stuck pixel")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is idd wit en van het andere toestel ook die ingeruild is/was. Dan ga ik die app eens proberen, dank je hè! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Geelco schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:41:
Voor zover ik weet is dat complete kul.
Alles wat een normale android tel draait hoort deze minstens zo goed te draaien, en alles voor tegra, donder, daar wordt je bang van!:P
Zelf heb ik geen één normaal spel wat ook maar iets vaag doet bij mij.
Toch zegt NFS bij het opstarten "unsupported device" . Je kan een app binnen een kwartier terug geven, dus dat heb ik maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, heb verschillende pixel apps geprobeerd maar helpt niks. Kijk het nog wel ff aan en anders gewoon weer VIP, en dan maar hopen dat die het niet heeft. Weet zeker dat die er nog niet zat toen ik hem kreeg Vrijdag.
En bij de 3e keer wil ik een optimus 3D. >:) Ghehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05-2024
overclocking is nu ook mogelijk voor onze foontjes er is een dev bezig met een custom kernel waardoor onze lg op 1200 mhz draait er is misschien zelfs een 1500 mhz kernel onderweg dat is erg goed nieuws

een normale stock android:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidblog.it/site/wp-content/uploads/2011/01/wpid-lg-optimus-2x-vs-nexus-s.jpeg

die nieuwe kernel:

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5079/2xoc1500.png

http://getandroidstuff.co...ghz-scored-3105-quadrant/
die mensen met hun xoom bakkie waren helemaal blij met hun custom kerneltje die poepte een quadrand score van 3100 uit op honeycomb (android 3.0 met dualcore support) maar onze x2 op singlecore os knalt die stats ook naar de maan whahaha

BOOM headshot?

[ Voor 28% gewijzigd door dazzle999 op 04-04-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Geelco schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:41:
En dan nog te bedenken dat wanneer de update komt (hoogstwaarschijnlijk deze maand) dat het apparaat nog beter gaat functioneren. (Ondersteuning voor dual-core etc.)
2.3(geen 2.3 want die is alleen voor nexus s) of nou ja 2.4 heeft geen dual core ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Damn, ik vind m al zo snel. Ik denk dat deze telefoon nog wel even meegaat in de tijd :D Mijn vorige android phone Samsung Galaxy Spica haalde standaard een Quadrant score van 350. Dit is dus ruim 10x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-10 19:49
dazzle999 schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:05:
[...]

2.3(geen 2.3 want die is alleen voor nexus s) of nou ja 2.4 heeft geen dual core ondersteuning...
Ik wil deze telefoon ook gaan halen maar op dit moment is 2.3 toch alleen maar voor de Nexus S terwijl LG aangeeft dat er wel degelijk een update naar gingerbread zal komen.
Of bedoel je dat 2.3 geen dual core ondersteuning zal krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Sheppie schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:17:
[...]Ik wil deze telefoon ook gaan halen maar op dit moment is 2.3 toch alleen maar voor de Nexus S terwijl LG aangeeft dat er wel degelijk een update naar gingerbread zal komen.
Of bedoel je dat 2.3 geen dual core ondersteuning zal krijgen?
gingerbread 2.3.3* is voor nexus s alleen maar onze gingerbread zal ota 2.4 zijn denk ik aangezien google gezegt heeft dat versie nummers voor andere foons met android gingerbread 2.4 of hoger zullen zijn, en nee honeycomb heeft multicore support out of the box, gingerbread nog niet maar dit is weer relatief omdat de enige versie tot nu toe 2.3.3 is en deze draait op telefoons zonder multicores zoals nexus s.
(er gaan geruchten dat de reden dat er een 2.4 versie komt is omdat dit multicore support zou toevoegen aan gingerbread)
maar ja idd erg verwarrend allemaal al die versie nummers....
kan niet wachten op icecream :D das de 3.1 ofzo die voegt gingerbread en honeycomb samen voor non -tablets.

(* ondanks dat cyanogen mods draaien op 2.3.3 betekent dit niet dat onze versie dit ook zijn zal aangezien 2.3.3 cmod een nexus s android mod is)

[ Voor 13% gewijzigd door dazzle999 op 05-04-2011 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
trouwens voor al die mensen die moeilijk lopen te doen over hun batterij,
gebruiken jullie een task killer??
zo ja verwijder deze want dat kan ook een reden zijn dat je telefoon drained als een gek..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6426198
mijn telefoon is nu 2 dagen van de stroom en heb nog 66% over met normaal gebruik:

half uurtje bellen per dag
apps checken wifi en push email elk uur.
draai wel een custom rom maar dit is nog geen reden dat dit een verbetering zou moeten betekenen in batterij levensduur.
gewoon je wifi/gprs niet continue aan laten staan bijv(download bijv. apndroid om je gprs te killen) en geen auto app killer gebruiken die alles killed als je jou scherm uitzet en dan weer alles moet laden zodra je foon weer aangaat> wat weer batterij kost om de processor extra werk te laten doen..

[ Voor 67% gewijzigd door dazzle999 op 05-04-2011 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 12:59

black_eye

dazzle999 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 02:06:
zo ja verwijder deze want dat kan ook een reden zijn dat je telefoon drained als een gek..
mijn telefoon is nu 2 dagen van de stroom en heb nog 66% over met normaal gebruik:

draai wel een custom rom maar dit is nog geen reden dat dit een verbetering zou moeten betekenen in batterij levensduur.
gewoon je wifi/gprs niet continue aan laten staan bijv(download bijv. apndroid om je gprs te killen) en geen auto app killer gebruiken die alles killed als je jou scherm uitzet en dan weer alles moet laden zodra je foon weer aangaat> wat weer batterij kost om de processor extra werk te laten doen..
Jep, en dan is mijn accu met een uur of 8 leeg. Ik heb het toestel nu een maandje en het is echt slecht als ik hem vergelijk met mijn iPhone. Daarom draai ik nu de fr6 van Paul(de vanila variant), maar die bevalt niet echt. Toestel reageert soms erg traag of niet op inputs op het scherm, ik had met de standaard rom niet dat b.v. de live wallpaper haperde, bij deze rom er vaak en de accu lijkt nog sneller leeg te lopen. Kortom, ik zou deze custom rom nog niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-10 09:25
Hallo, weet er toevallig iemand of de lg 2x noise cancelling heeft? Ik zie het nergens vermeld worden, ook niet bij de specificaties. Je zou het toch verwachten bij een toptoestel als dit. Ik weet wel dat hij geen tweede mic heeft, maar misschien gebeurd het toch softwarematig zoals bij sommige andere toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
dazzle999 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 02:06:

Ik ben benieuwd, heb net mijn taskkiller weggegooid en de telefoon opnieuw opgestart. Batterij is na een uur draaien nog 99% met H en 3G netwerk aan uiteraard. WiFi heb ik vandaag even uitgezet maar gaat weer aan als ik thuis ben.

Als ik er een volle dag mee kan doen ben ik helemaal tevreden. Dwz van 8 tot 23.30 met wat telefoontjes, smsjes en internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
desint schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:55:
[...]Toch zegt NFS bij het opstarten "unsupported device" . Je kan een app binnen een kwartier terug geven, dus dat heb ik maar gedaan.
vandaag asphalt 6 adrenaline geinstaleerd dan is nfs toch best een knullig spelletje hoor asphalt is echt beter als nfs :D
gameloft heeft de meeste games nu geupdate dat ze werken op onze foons dus dat is goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 17:35
Jay_Snake schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:10:
[...]

Zo, LG direct opgebeld. In de loop vd dag word ik teruggebeld om een afspraak te maken en dan hopen dat ik morgen een nieuw toestel krijg waar wel mee te bellen is.

Edit: ondertussen teruggebeld en ze komen morgen tussen 8u en 12u een nieuw toestel brengen.
Nou, "nieuw" toestel is er, maar nog altijd dezelfde problemen. Ik heb nog altijd storing als ik bel, zelf hoor ik de storing minder maar de ontvangende partij hoort hem wel. Ik heb er even een andere sim (KPN van huisgenoot) ingehad (om te kijken of het niet aan TMobile lag), maar nee, dan ook storing. Tevens is het een refurbished toestel; smsjes van een ander erin en een hele beschadiging aan de screen protector (zit gewoon een gat in), nou dat moet ik natuurlijk niet hebben. Dus ik heb weer opgebeld en geklaagd en ik zou nu echt een nieuw toestel krijgen (gewoon een nieuw doosje met alles nieuw erin) alleen wel balen dat ze het wel zien als een 2e keer VIP (en daar heb ik ook over geklaagd en ze zouden het noteren dat het nu door hun fout was gegaan)

Nu maar wachten of 't morgen wel goed gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:20
Jay_Snake schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:23:
[...]

Nou, "nieuw" toestel is er, maar nog altijd dezelfde problemen. Ik heb nog altijd storing als ik bel, zelf hoor ik de storing minder maar de ontvangende partij hoort hem wel. Ik heb er even een andere sim (KPN van huisgenoot) ingehad (om te kijken of het niet aan TMobile lag), maar nee, dan ook storing. Tevens is het een refurbished toestel; smsjes van een ander erin en een hele beschadiging aan de screen protector (zit gewoon een gat in), nou dat moet ik natuurlijk niet hebben. Dus ik heb weer opgebeld en geklaagd en ik zou nu echt een nieuw toestel krijgen (gewoon een nieuw doosje met alles nieuw erin) alleen wel balen dat ze het wel zien als een 2e keer VIP (en daar heb ik ook over geklaagd en ze zouden het noteren dat het nu door hun fout was gegaan)

Ben je een beetje handig?
http://android.modaco.com...release-1035-21-20110315/

Schijnt bij veel mensen problemen op te lossen met betrekking tot belkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Whoehoe ik heb ook een probleempje. :-)

Als ik de LED-flash gebruik, en ik focus op iets wat in de verte ligt, krijg ik een hele nare gele "halo" in de foto. Gek genoeg als ik dichtbij focus dan is tie (nagenoeg) weg.

Ook zonder achterklepje doet ie het, dus het lijkt erop dat er wat licht weglekt tussen het chassis door naar de lens/sensor oid.

Maar ja eens kijken of ik er echt last van ga krijgen if so dan ook maar vippen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
m0ridin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:26:
[...]

Ben je een beetje handig?
http://android.modaco.com...release-1035-21-20110315/

Schijnt bij veel mensen problemen op te lossen met betrekking tot belkwaliteit.
Bedankt voor 't meedenken. Ik heb dit al geprobeerd, maar belkwaliteit blijft hetzelfde. Net mn pa opgebeld en als ik bel en praat dan hoort ie de storing, maar als ik even niets (we lieten expres even een stilte vallen) zeg dan hoort ie de storing niet. Lijkt me echt een speakerprobleem dus.

Nu zou een heel klein beetje storing niet bijzonder erg zijn, daar kan ik best mee leven. Ik weet dat ik hier in Rotterdam altijd wat minder bereik heb en dat de telefoon meer moeite moet doen om het bereik te behouden. Maar nu vind ik het nog net iets te erg en in combinatie met de smsjes van een ander die er nog in zitten en het gat in de screen protector...dat kan gewoon echt niet. Ik vind het schandalig dat LG zo'n toestel opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
Ik heb absoluut geen problemen met de bel-kwaliteit, in zowel 3G als GPRS/GSM.
Ik ben goed te horen en de ik hoor de tegenpartij ook goed.
Heb ook een T-Mobile abbo.

Verder is mijn toestel helemaal standaard, alleen Launcher Pro erop gezet en telefoon geroot.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet daarmee, alleen 1 pixel die vast zit, hij doet alleen nog wit.
Dit is de 2e LG speed die ik heb, de eerste had er 3 vast zitten.
Ik kijk het nog even aan want die ene stoort me nog niet zo en ben anders snel door
de vervangende toestellen heen. Ik wil alleen maar een nieuwe anders accepteer ik hem niet aan de deur.
In 1 week al 2 toestellen met kuren, nog 2 te gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:44:
Ik ook niet daarmee, alleen 1 pixel die vast zit, hij doet alleen nog wit.
Dit is de 2e LG speed die ik heb, de eerste had er 3 vast zitten.
Ik kijk het nog even aan want die ene stoort me nog niet zo en ben anders snel door
de vervangende toestellen heen. Ik wil alleen maar een nieuwe anders accepteer ik hem niet aan de deur.
In1 week al 2 toestellen met kuren, nog 2 te gaan. :P
zown pixel die vastzit kan je vaak door wat druk op de plek te geven resetten google maar even ik had dit ook en heb het zelf gefixed (scheeld me een vip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geprobeerd maar dat gaat hem niet worden, hij zit aan het randje in het midden aan de rechterkant.
En met dat gorilla glas kan ik drukken wat ik wil maar komt geen reactie van het scherm aan de zijkant.
In het midden krijg ik wel een reactie maar als ik dan nog harder druk ben ik bang dat hij kapot gaat.
Zit niks anders op dan weer contact opnemen met VIP. Weer hetzelfde probleem, ben benieuwd hoe ze erop reageren. Wil dus wel een nieuwe, 2 in een week, Anders accepteer ik hem niet want gelukkig haalt de chauffeur het toestel eerst uit de doos.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
er zijn ook software pakketjes te vinden in de market die je scherm continue laten veranderen van kleur soort van stroboscoop achtige praktijken hiermee wil het ook wel eens zijn dat een pixel die vast zit in een bepaalde kleur gereset word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Wel heeeeel erg dom dat ze soms toestellen geven met nog smsjes van een ander erin. Ik heb zelf nog nooit goede ervaringen gehad met reparatiebedrijven. Meestal is deze dienst uitbesteed en lijken bedrijven moeite te hebben om daar een goede partner in te vinden. Ik hoop voor LG dat ze dit lezen, want 1 slecht bericht wat rond gaat over internet komt veel harder aan dan een goed bericht. (Kijk maar eens hoeveel mensen zeggen dat het een toptoestel is, in verhouding tot het aantal [serieuze] klachten en dat dit er alsnog voor zorgt dat veel kopers hier twijfelen om het ding aan te schaffen.)

Overigens heb ik zelf na het plaatsen van een nieuwe simkaart geen reboots meer gehad. Ik ben overgegaan van T-Mobile naar Vodafone. Af en toe doet hij wel raar. Soms heb ik ineens een paar gemiste oproepen terwijl hij nooit is overgegaan en ik niet in een gebied ben geweest waar ik geen bereik had. Nu wil opera weer niet scrollen. Gister moest ik de batterij eruit halen omdat hij niets meer deed (beeld zwart).

In principe ga ik er vanuit dat het meeste een softwarekwestie is, mede omdat het platform nieuw is voor android. Er moet nog aardig wat geëxperimenteerd worden. Ondanks dat is het toch echt NU al een toptoestel met veel potentieel om een nog topper toestel te worden.

[ Voor 43% gewijzigd door justin_ti op 05-04-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Jay_Snake schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:23:
[...]
Tevens is het een refurbished toestel; smsjes van een ander erin en een hele beschadiging aan de screen protector (zit gewoon een gat in), nou dat moet ik natuurlijk niet hebben. Dus ik heb weer opgebeld en geklaagd en ik zou nu echt een nieuw toestel krijgen (gewoon een nieuw doosje met alles nieuw erin) alleen wel balen dat ze het wel zien als een 2e keer VIP (en daar heb ik ook over geklaagd en ze zouden het noteren dat het nu door hun fout was gegaan)

Ik vind dat Pro Assist (voert de service uit voor LG) echt heel slecht bezig is hier.
Mijn oude toestel is dus zonder reparatie aan iemand anders al gegeven (hij kreeg dus weer een kapot toestel)
Jij hebt nu net weer een gebruikt toestel (toch niet weer mijne hè haha.. Werken de home buttons goed :P).
Ik ben bezig om een klachtenbrief naar LG te sturen, gewoon zodat het voor hun bekend is wat voor een taferelen zich afspelen met de LG vip service. Want 1 foutje accepteer ik nog wel, maar als het voor veel mensen zo gaat dan zit er toch iets fout.
Verder doet mijn toestel het nu goed, reset niet vaak meer aan de lader (heb 12 uur opgeladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Naad schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:23:
[...]

Ik vind dat Pro Assist (voert de service uit voor LG) echt heel slecht bezig is hier.
Mijn oude toestel is dus zonder reparatie aan iemand anders al gegeven (hij kreeg dus weer een kapot toestel)
Jij hebt nu net weer een gebruikt toestel (toch niet weer mijne hè haha.. Werken de home buttons goed :P).
Ik ben bezig om een klachtenbrief naar LG te sturen, gewoon zodat het voor hun bekend is wat voor een taferelen zich afspelen met de LG vip service. Want 1 foutje accepteer ik nog wel, maar als het voor veel mensen zo gaat dan zit er toch iets fout.
Verder doet mijn toestel het nu goed, reset niet vaak meer aan de lader (heb 12 uur opgeladen).
De home buttons werken wel goed, dus heb niet jouw toestel ;) Maar het is inderdaad duidelijk dat Pro Assist enorm zit te kloten met de VIP service. Toen ik LG opbelde om wéér de problemen te melden zeiden ze dat ze heel verbaasd waren dat PA toestellen van anderen opnieuw gebruikte. "Je hoort een compleet nieuw toestel te krijgen". Ik moet nog worden teruggebeld om de afspraak te maken wanneer ze morgen weer komen. Ik laat dan in ieder geval weten dat ik alleen een compleet nieuw toestel zal accepteren. En blijven de problemen met bellen bestaan, dan gaat er naast een mooie klachtenbrief naar LG (misschien is het een idee dat jij jouw klachtenbrief online zet?) ook een mooie brief naar radar/kassa.

Jouw toestel werkt goed, dus geen storing bij bellen op 2G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws:

Gingerbread deze maand nog!
http://www.androidworld.n...ngerbread-deze-maand-nog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dazzle999 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:15:
er zijn ook software pakketjes te vinden in de market die je scherm continue laten veranderen van kleur soort van stroboscoop achtige praktijken hiermee wil het ook wel eens zijn dat een pixel die vast zit in een bepaalde kleur gereset word
Daar heb ik er ook al een paar van geprobeerd na tip van The DiceMaster, maar die hebben niet geholpen.
Ga de VIP service nog niet bellen, doe ik wel als er meer kuren komen. Als dat niet komt waarschijnlijk over een paar weken wel totdat ik me eraan stoor. Maar de andere begon ook met ééntje...
Kan ook zo wezen dat je donderdag hier weer een bericht van me leest dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Jay_Snake schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:30:
[...]

De home buttons werken wel goed, dus heb niet jouw toestel ;) Maar het is inderdaad duidelijk dat Pro Assist enorm zit te kloten met de VIP service. Toen ik LG opbelde om wéér de problemen te melden zeiden ze dat ze heel verbaasd waren dat PA toestellen van anderen opnieuw gebruikte. "Je hoort een compleet nieuw toestel te krijgen". Ik moet nog worden teruggebeld om de afspraak te maken wanneer ze morgen weer komen. Ik laat dan in ieder geval weten dat ik alleen een compleet nieuw toestel zal accepteren. En blijven de problemen met bellen bestaan, dan gaat er naast een mooie klachtenbrief naar LG (misschien is het een idee dat jij jouw klachtenbrief online zet?) ook een mooie brief naar radar/kassa.

Ik weet niets van storing.. maar heb hier altijd vol bereik, met HSDPA+.. maar ik force 2g wel even en dan doe ik even een test belletje, de ontvangende partij hoort het vooral dus.
Wie weet is een gezamelijke brief handig, ik stuur misschien wel wat PMtjes rond zo, met het idee.
Koude douche bij radar lijkt me ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Dat nieuws bericht is gebaseerd op XDA berichten van begin maart?!
Dacht dat het nieuws was, of lees ik er over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Naad schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:48:
[...]

Ik weet niets van storing.. maar heb hier altijd vol bereik, met HSDPA+.. maar ik force 2g wel even en dan doe ik even een test belletje, de ontvangende partij hoort het vooral dus.
Wie weet is een gezamelijke brief handig, ik stuur misschien wel wat PMtjes rond zo, met het idee.
Koude douche bij radar lijkt me ook leuk :P
Als je even zou willen laten weten hoe het met jou is met 2G dan zou ik dat waarderen. Een gezamelijke brief met een aantal mensen lijkt me een heel goed idee. Wie weet geldt het motto "met meer sta je sterk". En een koude douche....daar wil ik ze zeker voor gaan nomineren (als nou blijkt dat 't toestel morgen weer niet goed is).

[ Voor 3% gewijzigd door Jay_Snake op 05-04-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:41
Heren en dames... http://romkitchen.org/lg gaat vandaag in de lucht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tremio schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:38:
Heren en dames... http://romkitchen.org/lg gaat vandaag in de lucht :-)
Lol ze hebben nu de knop open gezet maar als je er op klikt krijg je dus te zien coming soon :P

[ Voor 22% gewijzigd door WeAreLegion op 05-04-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:13
Ik las een tijdje terug van mensen die last hadden om hun hotmailaccount op de telefoon geactiveerd te krijgen.
Ik heb ook tijden zitten knutselen.
Ik heb met nu een aantal keer (bij wijze van een test) opnieuw de hotmailaccount gegevens ingevoerd en het werkt alleen als je 'push' activeert.
Ik heb het idee dat je browserversie van hotmail ook zo werkt tegenwoordig. I.p.v. de vernieuwknop indrukken komt het allemaal automatisch binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:01:
[...]

Lol ze hebben nu de knop open gezet maar als je er op klikt krijg je dus te zien coming soon :P
Een minuut geleden niet meer. :P Staat nog niet veel op maar het idee is top! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:09:
[...]

Een minuut geleden niet meer. :P
Sweet :)

Al heeft paul van modaco net wel een patch uitgebracht voor zijn FR6, die een hele grote fout verbeterd die LG er blijkbaar in heb laten zitten beetje stupide.

Heb even naar die online kitchen gekeken, maar denk dat je op dit moment beste FR6 en straks FR7 van modaco er op kan zetten daar zitten veel meer verbeteringen in. Dit zal later als er meer dingen voor uit komen wel wijzigen natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door WeAreLegion op 05-04-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoeld deze? :P Mooi, hoop dat LG er ook achter is en dit doorvoert in Gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:28:
Je bedoeld deze? :P Mooi, hoop dat LG er ook achter is en dit doorvoert in Gingerbread.
Ja die inderdaad, en je merkt echt een verschil. Dus als je Custom wil draaien raad ik voor nu even die aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwha, ik wacht wel op GB.

Gingerbread komt pas in de Zomer! Het bericht op AW klopt dus niet, dat is voor de optimus One.
Er wordt hard gewerkt, blablabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We verwachten op GoT wat meer eigen initiatief dan dit.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 05-04-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Op eigen risico! Hoewel de risico´s zeer laag zijn. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn telefoon heeft gemold, behalve degenen die als eerste bezig zijn met experimenteren met die dingen.

Ik vind het leuk om te zien dat er een aanzienlijke community is. Het wordt nu al tijd voor een Custom Rom topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
[...]

Nu maar wachten of 't morgen wel goed gaat

Reactie op andere post:

Zo, hierboven even in 1 bericht de berichten van eerder op de dag neergezet. Ik ben net even helemaal los gegaan toen ik LG weer belde. Mijn melding van vanmiddag was dus helemaal niet in het systeem gezet en niemand kon dat terugvinden, dus daar ben ik eerst boos om geworden. Daarna de hele situatie opnieuw uitgelegd en toen wist de man mij te vertellen dat de VIP service betekende dat je binnen 24 uur gebeld zou worden om een afspraak te maken voor een nieuwe telefoon en dat ik het helemaal verkeerd had begrepen dat je binnen 24 uur een nieuw toestel in handen hebt. Nou...toen werd ik nog bozer, want in feite zei de man dat ik dom was en hij begon zelfs zijn stem te verheffen en toen werd ik het helemaal zat en wilde een leidinggevende spreken. Gelukkig was deze man redelijk en er zijn mij een aantal dingen verteld:
- de VIP service geldt niet 3 keer. Gedurende het 1e jaar zal er altijd gekeken worden of het onder de VIP service valt. Als je een echt technisch probleem hebt met je toestel, zal de VIP service gelden en dus niet een gelimiteerd aantal keer.
- bij het omruilen van het toestel hoort "de omruildienst" Pro Assist altijd een compleet nieuw toestel af te leveren, dus in de doos, met laders, oordopjes en het hele ratteplan. Refurbished toestellen mogen ze niet geven! Gebeurd dit bij jou wel; altijd LG bellen en een nieuw toestel eisen!
- het feit dat er modellen in omloop zijn die storen tijdens het bellen op een 2G netwerk was in ieder geval bij deze man niet bekend en hij zal dit opnemen met de technische dienst van LG Nederland.

Tot zover mijn "zaak". Ik hou jullie op de hoogte van hoe het morgen verder gaat als ik wéér een ander toestel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als de reboot niet helemaal 100% gelukt is zou je die dan ook ongedaan kunnen maken?
Zodat weer alles ingesteld staat enzo zoals die uit de doos kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 18-10 15:09
Mijn accuduur is weer terug bij af, dus ik ga vanavond ook maar eens bellen... laad hem nu altijd op met de 'goede' lader (problemen verdwenen voorheen toen ik van 400mah > 1000mah lader switchte) en laad hem zo vaak mogelijk op. Vanochtend 0745 van de lader gehaald, en hij heeft de lunch niet gehaald. Gister was hij ook ineens weer in 3 uur tijd 70% afgenomen. Er draait niks op de achtergrond en sync staat op 1 uur. Kijk met taskkiller regelmatig wat er draait en dat is te verwaarlozen... Lijkt dus echt een batterij issue. De telefoon wordt soms ook flink warm.

Eens kijken of het met alleen een nieuwe batterij gaat lukken of het een heel nieuw toestel wordt, hoop met alleen een accu klaar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:09:
maar als de reboot niet helemaal 100% gelukt is zou je die dan ook ongedaan kunnen maken?
Zodat weer alles ingesteld staat enzo zoals die uit de doos kwam?
Google, XDA, Search op Tweakers, etc. etc. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Admin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:10:
Mijn accuduur is weer terug bij af, dus ik ga vanavond ook maar eens bellen... laad hem nu altijd op met de 'goede' lader (problemen verdwenen voorheen toen ik van 400mah > 1000mah lader switchte) en laad hem zo vaak mogelijk op. Vanochtend 0745 van de lader gehaald, en hij heeft de lunch niet gehaald. Gister was hij ook ineens weer in 3 uur tijd 70% afgenomen. Er draait niks op de achtergrond en sync staat op 1 uur. Kijk met taskkiller regelmatig wat er draait en dat is te verwaarlozen... Lijkt dus echt een batterij issue. De telefoon wordt soms ook flink warm.

Eens kijken of het met alleen een nieuwe batterij gaat lukken of het een heel nieuw toestel wordt, hoop met alleen een accu klaar te zijn
Iemand postte net dat taskkiller enorm veel batterij zuigt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:28:
[...]

Iemand postte net dat taskkiller enorm veel batterij zuigt..
Yes, taskkillers are not done met android 2.2 en hoger zijn gewoon niet meer nodig en schopt androids eigen memory programma om ver. Dus die kan je het beste gewoon niet installeren. Moet zeggen dat ik beste resultaten nog behaal met juice defender en ultimate juice.

en voor de mensen die willen weten waarom de UI soms jerky aanvoelt :

http://android.modaco.com...res-why-your-ui-is-jerky/

De uitleg hoe dat komt :)

[ Voor 19% gewijzigd door WeAreLegion op 05-04-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Dat is bullcrap. Het hoeft inderdaad niet nodig te zijn maar er draait niks op de achtergrond dus het zuigt ook geen batterij. En zolang je niet Android processen gaat killen is het nog een prima aanvulling. Android is vrij goed qua memorymanagement, maar slim gebruik van een taskkiller is toch nog net wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The_Admin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:50:
Dat is bullcrap. Het hoeft inderdaad niet nodig te zijn maar er draait niks op de achtergrond dus het zuigt ook geen batterij. En zolang je niet Android processen gaat killen is het nog een prima aanvulling. Android is vrij goed qua memorymanagement, maar slim gebruik van een taskkiller is toch nog net wat beter
Nou zoek maar op hoor het word op elke forum gezegt hoor maar goed ik heb er geen 1 en heb nergens last van verder. Maar als jij dat bullcrap vind mag je dat natuurlijk gerust vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ LordHades,

Bad LG. :D Toegegeven, dit is wel een hele grote simpele fout en een bewijs dat het overhaast op de markt is gezet. Desalniettemin geloof ik wel dat dit wordt opgelost door ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
[...]

Ik heb dit "2g probleem" ook. Met name hoorbaar voor de ontvangende partij.
Doet zich met name voor in afgesloten ruimtes, buiten minder/niet.

Het is volgens mij bijna zeker dat het 2g signaal interfereert met de interne oorspeaker.
Zet je hem namelijk op handsfree, dan is de storing direct weg.

De nieuwe radio-versie 1035.21_20110315 heb ik er nu op staan, maar die verhelpt het probleem helaas niet.

Lg zegt het probleem niet te kennen, terwijl het op vrijwel alle fora genoemd wordt.

Ik ben er nog niet achter of het nu een hardware of software probleem is.
Heb mijn 2de toestel, die heeft het probleem ook.

De bromtoon die zich voordoet zou echt niet mogen voor zo'n duur toestel.
Verder is het toestel top. Dus hopelijk wordt het opgelost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt het aan de radioversie. Ik heb 223 op het eind staan en geen problemen.
Heb je toevallig een "can you handle the speed" wikkel om de doos? Had dat namelijk met de eerste.
Denk dat die allemaal met die radio zijn geleverd. De andere wikkel heeft er "power of two" opstaan
en wordt geleverd met de 1035.21_20110223 radio.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:09:
Volgens mij ligt het aan de radioversie. Ik heb 223 op het eind staan en geen problemen.
Heb je toevallig een "can you handle the speed" wikkel om de doos? Had dat namelijk met de eerste.
Denk dat die allemaal met die radio zijn geleverd. De andere wikkel heeft er "power of two" opstaan
Nu weet ik dat mijn ogen niet 100% zijn, maar volgens mij zet je nu 2x hetzelfde neer. Eindigt allebei met 223 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:09:
Hmm, ik had inderdaad wel de can you handle The speed wikkel, maar wel met de 223 Radio.
Heb de firmware vervangen door de 315, zonder resultaat ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay_Snake schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:12:
[...]

Nu weet ik dat mijn ogen niet 100% zijn, maar volgens mij zet je nu 2x hetzelfde neer. Eindigt allebei met 223 :?
Ja, was een reactie op de radio van Jan100. Had het er iets duidelijker neer moeten zetten. De eerste die ik had had wel de 315 radio maar had de can you handle the speed doos.
jan100 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:14:
[...]

Hmm, ik had inderdaad wel de can you handle The speed wikkel, maar wel met de 223 Radio.
Heb de firmware vervangen door de 315, zonder resultaat ):
Dus toch wel. Dacht dat, omdat er 2 dozen in omloop zijn er ook 2 versies waren, de "oude" en nieuwe met bug fixes. Jammer, daar had het aan kunnen liggen. Dan gaat die theorie niet op.
Vind het dan wel vreemd dat er 2 radio's zijn, ding is nog maar net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:53:
[...]

Ja, was een reactie op de radio van Jan100. Had het er iets duidelijker neer moeten zetten. De eerste die ik had had wel de 315 radio maar had de can you handle the speed doos.

[...]

Dus toch wel. Dacht dat, omdat er 2 dozen in omloop zijn er ook 2 versies waren, de "oude" en nieuwe met bug fixes. Jammer, daar had het aan kunnen liggen. Dan gaat die theorie niet op.
Vind het dan wel vreemd dat er 2 radio's zijn, ding is nog maar net uit.
Er zijn zelfs nog meer versies. 315 is de meest recente en is op modaco te downloaden.
Wat betreft de wikkels: zou kunnen dat die met can you handle THE speed wikkel een andere radio heeft, dus dat er meerdere hardware versies in omloop zijn.

Daar lijkt het haast op omdat niet iedereen deze problemen ondervindt.

Sommige users zeggen met 315 een betere gesprekskwaliteit te hebben, zeker als er veel omgevingslawaai is.

Ikzelf merk eigenlijk geen verschil.

[ Voor 12% gewijzigd door jan100 op 05-04-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile G2X

YouTube: T-Mobile G2x Hands-On

Kyk hier eens ff, LG 2X maar met GB design terwijl man beweert dat het 2.2 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:59:
@ LordHades,

Bad LG. :D Toegegeven, dit is wel een hele grote simpele fout en een bewijs dat het overhaast op de markt is gezet. Desalniettemin geloof ik wel dat dit wordt opgelost door ze.
Ik snap niet helemaal wat 'ie daar nu heeft uitgelegd, zou iemand het me kunnen uitleggen? Wat is de 'grote fout' die LG heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Jeroen04 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:38:
[...]

Ik snap niet helemaal wat 'ie daar nu heeft uitgelegd, zou iemand het me kunnen uitleggen? Wat is de 'grote fout' die LG heeft gemaakt?
Dexopt wordt standaard als waarde TRUE gegeven, waardoor Dexopt standaard draait, ook als het niet nodig is.
Althans. Zo lees ik het draadje in combinatie met deze info:

http://www.netmite.com/an...d/dalvik/docs/dexopt.html

Als ik het goed heb geïnterpreteerd (zal wel niet ;)) zorgt dat ervoor dat de de telefoon teveel belast wordt. Gevolg: vertraging, vastlopers. En wellicht een hogere batterijverbruik: Telefoon moet meer doen, dus batterij wordt zwaarder belast.

Maar goed... Ik begrijp het dus ook niet helemaal

edit:
lees ook dit bericht van paul:
I saw it doing it for apps multiple times, at weird times... which is kinda odd. I was doing something in one app, and i'd see it generate dex for Dolphin Browser in the background for example. Very weird.
Dus er worden dingen (onnodig) gecontroleerd, terwijl je bezig bent met iets anders.

Ik begin geprikkeld te raken om een custom rom te gaan installeren. Tot nu toe zag ik wel wat voordelen, maar nu zie ik een groot voordeel.

edit 2:
Paul heeft bestanden geupload voor de stockrom (alleen nog niet mijn versie 20110223)

[ Voor 26% gewijzigd door Quacka op 05-04-2011 20:08 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Quacka schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:55:
[...]

Dexopt wordt standaard als waarde TRUE gegeven, waardoor Dexopt standaard draait, ook als het niet nodig is.

Als ik het goed heb geïnterpreteerd (zal wel niet ;)) zorgt dat ervoor dat de de telefoon teveel belast wordt. Gevolg: vertraging, vastlopers. En wellicht een hogere batterijverbruik: Telefoon moet meer doen, dus batterij wordt zwaarder belast.

edit:

[...]

Dus er worden dingen (onnodig) gecontroleerd, terwijl je bezig bent met iets anders.

Ik begin geprikkeld te raken om een custom rom te gaan installeren. Tot nu toe zag ik wel wat voordelen, maar nu zie ik een groot voordeel.

edit 2:
Paul heeft bestanden geupload voor de stockrom (alleen nog niet mijn versie 20110223)
Die omschrijving klopt wel ;) en wat er nu aan staat word eigenlijk alleen gebruikt bij een engineering build, dus bij het ontwikkelen van android roms is voor user roms niet nodig maar LG heeft dat blijkbaar dus gewoon er in laten zitten. En dat zorgt dus voor die hickups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Quacka schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:55:
[...]

edit:

[...]

edit 2:
Top, thanks voor je uitleg! :) Positief bekeken: Als LG het zelf ook eindelijk door heeft zou het maar zo kunnen zijn dat dit toestel nog veel sneller, krachtiger en zuiniger gaat worden dmv een update binnenkort? Mooi vooruitzicht! En anders idd een CustomROM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 14:39
Ik ben met dit toestel helemaal nieuw vwb android, en dus ook helemaal nieuw vwb custom roms. Toch lijkt het idee van stock android me wel erg prettig, zeker omdat de stock launcher zo nu en dan wat traag is. LauncherPro maakt het al een stuk beter, maar helemaal stock android lijkt me prettiger.

Ik heb even rond gekeken op die 'kitchens' om roms te bakken, betekent het dat als ik gewoon alle dingen van LG uncheck en alle van google aancheck, dat ik dan praktisch stock froyo heb?

[ Voor 0% gewijzigd door SytseHartvelt op 05-04-2011 21:09 . Reden: Oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag een nieuwe tel gekregen van de VIP service en het lijkt erop dat ik er 1 heb van een nieuwe batch. Vreemd genoeg draait de lg skin een stuk sneller en zo ook de gehele tel. Hiervoor moest ik ook de externe sd kaart vastklikken en dat is bij deze niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:40:
Heb vanmiddag een nieuwe tel gekregen van de VIP service en het lijkt erop dat ik er 1 heb van een nieuwe batch. Vreemd genoeg draait de lg skin een stuk sneller en zo ook de gehele tel. Hiervoor moest ik ook de externe sd kaart vastklikken en dat is bij deze niet het geval.
wat is je build.prop?
met astro even in /system kijken en openen met office w/e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm vind geen map system?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:40:
Zit hier ook een ander batterijklepje op?
Dit omdat gebleken is dat de camera echt stukken beter werkt zonder het klepje.
Lijkt me een quick fix voor lg om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee achterkant niet veranderd. Nu weet ik het ook niet honderd procent zeker of het een nieuwe batch is, maar de hele tel lijkt gewoon beter te werken plus dat de sd kaart niet meer in klikt maar schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan alleen met root.

Waar ik me over verbaas is dat Paul van Modaco het wel elke keer snel voor elkaar krijgt en LG gewoon de fout niet corrigeert met een OTA update zoals HTC dat doet als er een fout inzit. Dat lijkt me niet zo'n grote moeite om dat voor elkaar te krijgen, is maar een aanpassing voor hun...

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:15:
[...]

Kan alleen met root.

Waar ik me over verbaas is dat Paul van Modaco het wel elke keer snel voor elkaar krijgt en LG gewoon de fout niet corrigeert met een OTA update zoals HTC dat doet als er een fout inzit. Dat lijkt me niet zo'n grote moeite om dat voor elkaar te krijgen, is maar een aanpassing voor hun...
Kan nog komen.
Zou wel erg slim zijn; dat zou een eerste signaal zijn dat ze zwaar inzetten op deze markt.
Sterker nog: nu de userbase steunen zou de verkoop van zelfs dit model nog kunnen boosten
Pagina: 1 ... 16 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.