Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:02:
Net is de Optimus omgeruild via VIP service..en jaaaa..hij is dus echt helemaal nieuw...alles was geseald..wat vorige keer gewoon niet was..werd alleen de telefoon omgeruild.
Nu dus een volledig nieuw doosje..ben benieuwd of hij nu echt doet wat me is beloofd.....word vervolgd..;-)
Zal vast bijna altijd nieuw zijn. Ik denk dat die enkelen die pech hadden met een gebruikte een uitzondering waren van velen die wel een nieuwe kregen.

Ik heb sinds kort een speciaal voor de 2X bescherming rubbertje gekregen uit Zuid Korea via eBay. Wel mooi dat hij zo even de wereld over word gestuurd voor 14 dollar. Natuurlijk hebben alle phone shops alleen maar suede hoesjes voor oudere telefoons dus ik ben blij dat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.

Verder ben ik het nu helemaal gewend geraakt, de overstap om hem te rooten om de bloatware er uit te krijgen leekt me wel wat maar ik denk dat ik nog even wat langer wacht voor wat meer ontwikkeling en dat ik dan later die kleine moeite wel doe.

Oh en na 2 weken gebruik, nog steeds geen freezes, restarts of errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, die van mij wordt vanmiddag ook geruild. Hopelijk voor mij ook een nieuwe. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-10 14:53
Quacka schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:58:
[...]

Waarom geen k-9 Mail?
Hiermee kan je prima je handtekening aanpassen, plus nog tig meer mogelijkheden.

Bij de custom rom van modaco kan je kiezen voor de standaard android-mailclient ipv de lg-versie. Misschien moet je dat eens proberen.
Bedankt voor de tip.

Stop de persen overigens! Het instellen van de interval en handtekening is wél mogelijk met de LG-client.
Vanuit (Exchange) mailbox > Meer > Instellingen > Klik je accountnaam bovenaan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05-2024
Oynky schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:43:
[...]Oh en na 2 weken gebruik, nog steeds geen freezes, restarts of errors.
ik dacht al dat ik de enige was met een "goeie" lg2x :D maar er zijn er dus nog meer die geen problemen hebben met hun foontje.
goed om te horen, maar ik vraag het me toch af waarom er zoveel verschillen zijn tussen de versie's die mensen hier hebben ook zijn er al verschillende doosjes opgedoken waaruit blijkt dat het dan ook degelijk een "andere" versie van de telefoon is...

[ Voor 34% gewijzigd door dazzle999 op 01-04-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIP service net geweest volgens afspraak (s'middags) met een compleet nieuw toestel met doos. :)
Zonder dode pixels. Topservice! Wordt verzorgd door Pro Assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
voor mensen die echt problemen hebben met battery drain etc. je kan ook een app downloaden waarmee je jou cpu kunt scalen zodat hij bijvoorbeeld p een laag pitje draaid als je niet gebruik van je telefoon maakt.

de app heet setcpu en is te vinden in de market (let op je moet wel root hebben hiervoor!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor Gameboid ook root hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:49:
Moet je voor Gameboid ook root hebben?
nah die kan je gewoon installeren en spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

dazzle999 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:43:
voor mensen die echt problemen hebben met battery drain etc. je kan ook een app downloaden waarmee je jou cpu kunt scalen zodat hij bijvoorbeeld p een laag pitje draaid als je niet gebruik van je telefoon maakt.

de app heet setcpu en is te vinden in de market (let op je moet wel root hebben hiervoor!!)
Die werkt toch nog niet met de tegra2, of ben ik slecht geïnformeerd?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Flagg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:56:
[...]
Die werkt toch nog niet met de tegra2, of ben ik slecht geïnformeerd?
ik heb zelf gameboid snesoid en n64oid draaien dus ewm ja slecht geinformeerd denk ik dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:01
DeLyon schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:55:
[...]

Bedankt voor de tip.

Stop de persen overigens! Het instellen van de interval en handtekening is wél mogelijk met de LG-client.
Vanuit (Exchange) mailbox > Meer > Instellingen > Klik je accountnaam bovenaan aan
Aah zown geintje had sony ericson ook geflikt. Dat die instellingen opeens op een heel andere pagina te vinden zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dazzle999 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:57:
[...]

ik heb zelf gameboid snesoid en n64oid draaien dus ewm ja slecht geinformeerd denk ik dan maar :D
Ik had het over setcpu geloof ik. :p

@dazzle desalniettemin loop ik ver achter. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 01-04-2011 15:10 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Flagg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:00:
[...]Ik had het over setcpu geloof ik. :p
27th February 2011
changelog:
2.1.1 - Fixed an issue with profiles backup in CM7.
- Added support for the Motorola Xoom, Atrix 4G, and other Tegra 2 devices.
- Fixed various bugs.
- Tablet optimized UI and more profiles coming soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 00:37
dazzle999 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:21:
[...]

ik dacht al dat ik de enige was met een "goeie" lg2x :D maar er zijn er dus nog meer die geen problemen hebben met hun foontje.
goed om te horen, maar ik vraag het me toch af waarom er zoveel verschillen zijn tussen de versie's die mensen hier hebben ook zijn er al verschillende doosjes opgedoken waaruit blijkt dat het dan ook degelijk een "andere" versie van de telefoon is...
Ik heb ook nog geen enkele probleem gehad. Ik heb mijn toestel wel meteen de eerste dag gekocht bij een T-Mobile shop.

[ Voor 6% gewijzigd door Tremio op 01-04-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• optimusprime2x
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09-2022
Mensen ik ben heel blij met mijn LG 2X maar die accu begint steeds iritanter te worden, ik moet hem (als ik er actief mee bezig ben spellen spelen, youtube, muziek) zeker 2 keer per dag opladen...ik heb begrepen dat andere toestellen (galaxy s, desire enz) ook last hebben van een accu die niet lang mee gaat...waarom komen ze nou niet met een degelijke accu..dan heb je een dual core processor, een 8 megapixel camera, thd games maar een accu die na 12 uur al gaat piepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
optimusprime2x schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:28:
Mensen ik ben heel blij met mijn LG 2X maar die accu begint steeds iritanter te worden, ik moet hem (als ik er actief mee bezig ben spellen spelen, youtube, muziek) zeker 2 keer per dag opladen...ik heb begrepen dat andere toestellen (galaxy s, desire enz) ook last hebben van een accu die niet lang mee gaat...waarom komen ze nou niet met een degelijke accu..dan heb je een dual core processor, een 8 megapixel camera, thd games maar een accu die na 12 uur al gaat piepen
Kijk een naar de tips in dit topic, freeze onnodige apps enzo.

mijn accu staat bij normaal gebruik aan het eind van de dag nog op 80% dus het ligt niet aan de hardware

(normaal gebruik voor mij: 30 min internetten/ apps checken, 5 smsjes en 10 min bellen per dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-10 16:05
dazzle999 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:21:
[...]

Hier ook een tevreden gebruiker. Heb het toestel nu drie weken en moet zeggen dat het prima bevalt. Geen vastlopers, spontane reboots en meer van dat soort ellende.

Hopenlijk komt er snel een update naar 2.3 en zijn daarmee de meeste problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
eclipsejos schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:10:
Sinds zaterdag in bezit. Tot nu toe 1x auto reset midden in de nacht (werd er wakker van:)) en net is die 1x uitgegavallen. De batterij moest eruit om hem weer werkend te krijgen. (nog) niet geroot trouwens!

Iets waar ik nog mee zit: dat op de zijkant van het toestel tikken om de cursor te verplaatsen werkt niet bij het smart keyboard, maar wel bij het lg toetsenbord. Ergens in dit topic zei iemand dat die bij smart keyboard wel werkte? Weet iemand hier meer van? Moet er nog iets aangepast/ingesteld worden om dit ook bij andere toetsenborden te laten werken?

Verder heb ik vandaag SPB Shell 3D gekocht, 10 euro! Maar elke euro waard. Wat is dat GAAF zeg! De 3d weergave, de mapjes die je kan maken, de weerwidgets, gewoon alles. Zo verschrikkelijk vet!
Die SPB Shell 3D is inderdaad supermooi. Ik heb hem sinds gistermiddag gekocht. Na het nodige configureren een ideale homescreen replacement. Hiervoor had ik GO launcher EX welke ook goed beviel maar deze is even een factor 100 gaver en zeker niet minder handig in gebruik daardoor.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:49:
[...]

Ik had de link uit de TS gebruikt maar die werkt niet.
Ga naar canyouhandlethespeed.nl laat de teller laden en klik dan op "de snelste service" links.
Dan klik je links op "registreren voor VIP service". Kies de vlag van Nederland en vul alle gegevens in.
Nu is hij geregistreerd en zal je een e-mail moeten krijgen op het opgegeven adres die je moet uitprinten.
Daarin staat alles wat je nodig hebt.
Vreemd genoeg werkt het nu ineens wel, met zelfde email adres.
Thanx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Mirage schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:45:
[...]

Die SPB Shell 3D is inderdaad supermooi. Ik heb hem sinds gistermiddag gekocht. Na het nodige configureren een ideale homescreen replacement. Hiervoor had ik GO launcher EX welke ook goed beviel maar deze is even een factor 100 gaver en zeker niet minder handig in gebruik daardoor.
De 15 minuten trial is te kort om er iets over te zeggen. In hoeverre is SBP aan te passen? Zaken zoals horizontaal scrollen in de appdrawer. Screenlock etc ( ik gebruik ADW ex.momenteel en wil graag overstappen maar wil bovengenoemde punten niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG Optimus 2X sinds gisteren binnen. Heb e.e.a. lopen testen wat betreft de video-playback van 720p-HD en 1080p-HD bestanden.

Voor nu speelt de LG Optimus 2X in de standaard speler het volgende af:

-WMVHD 720p bestand (*.wmv - 1,4GB)
- 720p MP4 Xbox 360 bestand (*.mp4 - 1,4GB)

Speelt niet af:

- MKV bestand (hapert met zowel rock player als QQPlayer en standaard player)

Nog te testen:

- WMVHD 1080p bestand (*.wmv - 4GB)
- 1080p MP4 Xbox 360 bestand (*mp4 -4GB)

Encode profile wat ik aanhoud:

720p & 1080p baseline encoding met AAC 2.0 geluid.

Ik houd jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
Koriel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:16:
[...]

De 15 minuten trial is te kort om er iets over te zeggen. In hoeverre is SBP aan te passen? Zaken zoals horizontaal scrollen in de appdrawer. Screenlock etc ( ik gebruik ADW ex.momenteel en wil graag overstappen maar wil bovengenoemde punten niet kwijt.
Dat klopt ja die is inderdaad vrij kort, SPB is nog niet erg aanpasbaar op dit moment.
Horizontale appdrawer zit er niet in dit mis ik wel een beetje inderdaad van Go launcher EX welke dat wel goed kon.
Verder kan je wel gewone android widgets instellen folders snelkoppelingen ed. Ook kan je naar hartelust panels toevoegen.
De screenlock is gewoon de default zoals die standaard is vanaf fabriek of je moet iets anders bedoelen dan snap ik je niet :)

Ook de folders zijn wel gaaf gedaan en alles is echt supervloeiend en mooi geanimeerd.
Wat ook zo gek is aan andere launchers is dat widgets of apps schuiven niet gaat. Je moet dan eerst de plek waar je iets wil hebben vrijmaken en dan je widget of app verplaatsen. in SPB kan je gewoon on the fly je apps en widgets ed verplaatsen binnen je homescreen en schuiven zonder iets te hoeven verwijderen. Ook komen de meest gebruikte apps vooraan in folders te staan.

Wat wel zo is dat je geen apps random kan plaatsen op je homescreen deze worden automatisch gesorteerd waarbij natuurlijk wel je volgorde onthouden wordt zoals jij deze ingesteld hebt. dus je kan geen lege ruimtes tussen apps hebben

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 12:59

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Koriel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:16:
[...]

Ik heb SPB net ook ff getest, maar op iets meer 3d glam zie ik weinig verschil met de versie die ik had op mijn HTC Diamond. SPB is ook niet echt snappy en kan geen live wallpapers aan ivm performance. Dat moet toch geen probleem meer zijn met dualcore telefoons. Verder is hij lang niet zo veel in te stellen als ADWLauncher EX. Die staat er nu dus ook weer op. Draait wel snel en is helemaal in te stellen zoals je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Force schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:56:
[...]

Vreemd genoeg werkt het nu ineens wel, met zelfde email adres.
Thanx...
Haha, ja vaag, ik had er ook last van. Maar ik had een directe link gebruikt en dat kon niet.
Heb vandaag een nieuwe gekregen met een andere doos en een wikkel met "power of two" erop i.p.v. "canyouhandlethespeed". :) Ben nu weer helemaal tevreden met m'n 2x speed.
Op naar 2.3. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vandaag besteld via T-mobile Online,

iemand dit ook gedaan? in hoeveel dagen werd hij bij jullie ongeveer afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* zie topicwaarschuwing

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 01-04-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:41:
Heb 'm vandaag besteld via T-mobile Online,

iemand dit ook gedaan? in hoeveel dagen werd hij bij jullie ongeveer afgeleverd?
Kijk nou eens naar de topic waarschuwing...

Ik heb nog een vraag voor de mensen die WidgetLocker gebruiken (alternatieve lockscreen). Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een custom thema toe te voegen? Dit is mij nog niet gelukt namelijk. Normaal gesproken zou er een specifieke map op de SD kaart staan waarin je het thema kan zetten. Echter is dit bij mij niet het geval en ik heb het idee dat dit komt doordat de 2x een externe en interne SD kaart heeft....

[ Voor 43% gewijzigd door Edzeau op 01-04-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 17:35
KaasNinja schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:20:
Ik heb nu al een week deze telefoon ! echt een geweldige telefoon !

Afgelopen week heb ik toch de VIP service moeten bellen voor een nieuw exemplaar en inderdaad de dag er na had ik mijn nieuwe exemplaar alweer in huis ! top service! ik namelijk het volgende probleem , steeds als ik belde hoorde ik dit geluid

YouTube: Cingular GSM Speaker Interference

nu heb ik dus een nieuw exemplaar en heb ik dit probleem nog steeds ! dit geluid hoor ik trouwens alleen thuis en als ik buiten sta in de tuin hoor ik dit ook. Het is een nieuwbouw huis, zou het daaraan kunnen liggen ? Ik vind het zelf namelijk wel erg vreemd !

Om het even duidelijker te maken, het geluid komt dus uit de telefoon zelf ! de persoon die ik bel hoort dit geluid ook !
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:13:
[...]

Dit heb ik ook gehad...soms zo erg dat ik geen conversatie met iemand kon hebben. Het effect was er alleen als er een verbinding met 2g was (omgeving van slechte ontvangst) 3g was perfect. Ik ook heb hem met VIP service vervangen gekregen (prima service van LG). Die wat ik nu heb is perfect. Geluid super schoon aan beide kanten. Ik vind het een geweldige handpc ;-)
Dit probleem heb ik dus ook merkte ik niet. Zodra ik ga bellen hoor ik de ruis. Zelfs 3G/2G maakt niet echt een verschil, lijken allebei te storen. Niet alleen aan mijn kant, maar ook aan de andere kant. OOk maar de VIP service bellen. Weet iemand of je die ook op zaterdag kan bereiken?

Edit: Nee, dus. Alleen op maandag t/m vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshuakemper60
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:59
Sinds vandaag ook mijn Optimus X2 binnen, top toestel tot nu toe. (hiervoor had ik een HTC Desire).
Ik heb ergens gelezen dat je deze telefoon ook via je computer kan bedienen? Weet iemand welke applicatie ik daarvoor nodig heb op de pc (en eventueel op de telefoon)? Heb Google al geprobeerd maar niet echt iets gevonden.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
joshuakemper60 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:15:
Sinds vandaag ook mijn Optimus X2 binnen, top toestel tot nu toe. (hiervoor had ik een HTC Desire).
Ik heb ergens gelezen dat je deze telefoon ook via je computer kan bedienen? Weet iemand welke applicatie ik daarvoor nodig heb op de pc (en eventueel op de telefoon)? Heb Google al geprobeerd maar niet echt iets gevonden.

Bedankt alvast!
Teamviewer, Remote Desktop, PhoneMyPC, VNC... genoeg varianten te vinden...
Oh wacht, jij bedoelt andersom? Dan geen idee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 01-04-2011 19:27 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Jeroen04 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:22:
[...]

Ik heb nog een vraag voor de mensen die WidgetLocker gebruiken (alternatieve lockscreen). Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een custom thema toe te voegen? Dit is mij nog niet gelukt namelijk. Normaal gesproken zou er een specifieke map op de SD kaart staan waarin je het thema kan zetten. Echter is dit bij mij niet het geval en ik heb het idee dat dit komt doordat de 2x een externe en interne SD kaart heeft....
Ik installeer custom themes altijd door ze via bluetooth naar de telefoon te sturen, en dan via de notificatiebalk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:41
joshuakemper60 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:15:

Bedankt alvast!
Lg On screen phone software heb je ervoor nodig. Zit volgens mij bij de PC suite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Flagg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:52:
whoehoe we gaan het meemaken, als het goed is wordt vanmiddag de LG bezorgd. _/-\o_

Ik heb al besloten dat iker voorlopig geen custom rom erop ga zetten, ik ga eerst de update naar 2.3 afwachten, daarna eventueel een betere custom maar nu nog ff niet. ws al wel eerder rooten.

vraag me af hoelang ik het volhoud.
Niet dus. :(

Pakketje zou tussen 16:20 en 18:00 bezorgd worden. Ik was om 15:45 al thuis en ik zag (helaas) pas om 17:45 het briefje in de bus liggen dat de bezorger al was geweest en ik niet thuis was en zsm met AMP moest bellen.

Dus ik bellen met AMP logistics, en de bezorger zou om 15:50 al geweest zijn... niet dus want toen was ik thuis en ik kan hem niet missen zit op 2 meter van de deurbel + zicht op de oprit en straat + 2 honden die aanslaan als iemand de oprit op loopt.

AMP bellen (om 17:45) met de bezorger, maar die was al niet meer in de buurt, dus ik had pech, moest maar een nieuwe afspraak maken, kon hem ook nergens ophalen namelijk.

Ik ook meteen t-mobile gebeld endaar hetzelfde antwoord uiteraard, wij kunnen niets doen.

Nou ja allemaal leuk en aardig, krijg ik om 18:30 een smsje van de bezorger dat hij om 15:50 het pakketje komt bezorgen... like WTF? Bijzonder is is dat het smsje om 18:12 verstuurd zou zijn.... maarrrrrr ik had het nummer nu van de bezorger... 8)

Ik bellen natuurlijk om te vragen of hij nog in de buurt was, Nee dus... toen een minder leuke vraag, waarom hij niet op de afgesproken tijd komt....

*donkere wolken vormen zich*

Het werd een grimmig gesprek, ik had maar moeten bellen want hij had een briefje in de bus gedaan...

hey opeens wordt het mijn verantwoording dat hij niet de afspraken nakomt... bijzonder, want hij was om 15:50 al geweest en hij had gebeld (geen oproep gemist overigens) en hij had tot 16:10 gewacht...

Riiiight, wij hebben geen voortuin en ik kijk direct op de oprit, en niet te vergeten die 2 honden. en nou zegt die mafkees ook nog dat ik eerder had moeten bellen want hij was tot 17:30 nog in Apeldoorn. Terwijl AMP telefoonmeneer om 17:45 nog gebeld heeft met hem (ik ben gewoon 1 minuut in de wacht gezet en verder niks ben ik bang) en toen was hij niet eens meer in de buurt. Woei das knap in een kwartier tijd is tie al zeker uren verder. timewarp!!!!

Ergens in het hele verhaal klopt er geen kloot van en iemand zit glashard te liegen. Grappige is is dat ze maandag dus weer komen voor de telefoon voor mijn vriendin (ook een LG) en ze nemen die van mij dan ook maar meteen mee voor de gezelligheid. Ik neem denk ik maar een halve dag vrij en dan hoop ik dat het dezelfde bezorger is... })

Maar er zijn nu wel 2 klachtenbrieven uit, 1 naar t-mobile en 1 naar AMP. Ik wil iig die 2 verlofuren gecompenseerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Jeroen04 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:22:
[...]

Dat had ik ook, maar je moet hem dus in je interne SD zetten, daar vind je de map ook. Dus niet in _EXTERNAL enz..

de theme moet je ook niet unzippen, maar het bestand zo in de widgetlocker map zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
buzzert_nl schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:33:
[...]

Kijk een naar de tips in dit topic, freeze onnodige apps enzo.

mijn accu staat bij normaal gebruik aan het eind van de dag nog op 80% dus het ligt niet aan de hardware

(normaal gebruik voor mij: 30 min internetten/ apps checken, 5 smsjes en 10 min bellen per dag)
Sorry maar dat vind ik niet echt normaal smartphone gebruik. Ik bel een kwartiertje per dag, wat games, uurtje of anderhalf internet. Redelijk wat mail/sms/whatsapp verkeer, en dan is er nog zo'n 30% over. Wat overigens echt rap achteruit holt als je gewoon even flink aan het gamen bent ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VoiD_
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-10 10:16
Ik heb de telefoon ook sinds een dag of twee. Echt een verademing als je bedenkt dat mijn vorige telefoon een HTC Touch Cruise was, een van de eerdere smartphones met windows mobile erop.

Alles werkt lekker, op één "klein" (lol) dingetje na.

Ik kan NIET bellen, NIET internetten en NIET smsen. Gisteren toevallig gelukt om één sms te sturen na tig keer bericht niet verzonden melding. Daarna kon ik ook een keer of twee bellen naar m'n huisnummer (overgegaan, niet opgenomen), maar niet gebeld worden door datzelfde nummer (schiet op voicemail).
En dat terwijl ik wel gewoon een goed signaal heb. Lijkt alleen alsof ik niet wordt toegelaten tot het netwerk ofzo, snap er geen jota van. Internet doet het ook niet.

Op m'n oude telefoon werkt alles wel gewoon met dezelfde SIM, maar op de nieuwe niet. Verbinding wel met NL KPN (daar zit telfort bij), maar er komt niks door ofzo. Andere SIM in de telefoon ook gecheckt en dat werkt wel.

Heb al een nieuwe SIM kaart besteld en toen bedacht ik ook dat je gewoon langs de telfort winkel kan. Maarja, daar konden ze dus geen nieuwe SIM meer activeren omdat ik er al eentje besteld had via internet. Balen.

Nu moet ik gewoon 5 dagen wachten en naar een mooi scherm kijken.... of hebben meer mensen last gehad van een raar werkende SIM kaart (denk dat dat het is in ieder geval)? Toen ik de SIM kaart van mijn broer erin deed die ook bij Telfort zit zag ik ipv NL KNP namelijk NL KNP | NL TELFORT staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Als je al een paar jaar een je abbo hebt, bestaat de kans dat je nog een oude 5v simkaart hebt en meestal doen die het niet goed in de huidige smartphones. Maar dan heb ik het nog over die kaarten die je op maat moest knippen, die waren namelijk zo groot als een bankpas. Die zat nog in mijn Motorola 8800 :)

Later kreeg je die kleine simmetjes en kon je die grote op maat klippen, anders paste het niet in je nieuwe toestel

[ Voor 46% gewijzigd door black_eye op 01-04-2011 22:17 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VoiD_
  • Laatst online: 23-10 10:16
black_eye schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:13:
Als je al een paar jaar een je abbo hebt, bestaat de kans dat je nog een oude 5v simkaart hebt en meestal doen die het niet goed in de huidige smartphones
bedankt, ik heb inderdaad al 5 jaar dezelfde sim kaart. maar niet zo'n grote versie. Echt stom van me om via internet te bestellen en dan pas de winkel. nu moet ik gewoon een paar dagen wachten terwijl ik vanmiddag al aan de slag had gekund... bummer. Maarja, kan ik meteen wachten op de screenprotectors, aangezien degene die er vanuit de fabriek op zat niet helemaal vastzat in de hoek.

Heb net ook de nieuwe baseband versie erop gezet om te kijken of het daar aan lag, aangezien ik er eentje van 23-02 had en de nieuwe van 15 maart is. Zelfde probleem. Kan nu alleen wel soms bellen, maar dan kapt het gesprek gewoon af na 10 seconden. SMS sturen werkt ook nog niet. Internet ook niet, en inkomende gesprekken idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:29
_VoiD_ schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:46:
Ik heb de telefoon ook sinds een dag of twee. Echt een verademing als je bedenkt dat mijn vorige telefoon een HTC Touch Cruise was, een van de eerdere smartphones met windows mobile erop.

Alles werkt lekker, op één "klein" (lol) dingetje na.

Ik kan NIET bellen, NIET internetten en NIET smsen. Gisteren toevallig gelukt om één sms te sturen na tig keer bericht niet verzonden melding. Daarna kon ik ook een keer of twee bellen naar m'n huisnummer (overgegaan, niet opgenomen), maar niet gebeld worden door datzelfde nummer (schiet op voicemail).
En dat terwijl ik wel gewoon een goed signaal heb. Lijkt alleen alsof ik niet wordt toegelaten tot het netwerk ofzo, snap er geen jota van. Internet doet het ook niet.

Op m'n oude telefoon werkt alles wel gewoon met dezelfde SIM, maar op de nieuwe niet. Verbinding wel met NL KPN (daar zit telfort bij), maar er komt niks door ofzo. Andere SIM in de telefoon ook gecheckt en dat werkt wel.

Heb al een nieuwe SIM kaart besteld en toen bedacht ik ook dat je gewoon langs de telfort winkel kan. Maarja, daar konden ze dus geen nieuwe SIM meer activeren omdat ik er al eentje besteld had via internet. Balen.

Nu moet ik gewoon 5 dagen wachten en naar een mooi scherm kijken.... of hebben meer mensen last gehad van een raar werkende SIM kaart (denk dat dat het is in ieder geval)? Toen ik de SIM kaart van mijn broer erin deed die ook bij Telfort zit zag ik ipv NL KNP namelijk NL KNP | NL TELFORT staan...
Ik heb ook Telfort en heb hier helemaal geen last van. Tevens ook niet last van slechte bel qualiteit als de toestel in 2G modus zit.

Alleen dat van jou lijkt meer op een hardware probleem.
Ik zou naar de winkel gaan en een andere nemen (Binnen 48 uur ofzo moeten ze het ruilen).
Anders 5 dagen w8en, nieuwe sim proberen zo niet LG reparatie of VIP Service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon VIP als de nieuwe sim het niet oplost, die doen niet zo moeilijk en erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshuakemper60
weebeast schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:59:
[...]

Lg On screen phone software heb je ervoor nodig. Zit volgens mij bij de PC suite ;)
Inderdaad dit is het programma, tnx!
Helaas krijg ik de melding op mijn pc: Kan geen verbinding maken met de telefoon.
Ik heb mijn LG geroot en Carkit / SNS (facebook Twitter) er vanaf gegooid, dit kan er niet mee te maken hebben lijkt mij?

Iemand een idee wat ik kan doen door ervaring met dit probleem ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 15:01
Zojuist wat vreemds meegemaakt. Gisteren om een uur of 5-6 in de middag mijn LG opgeladen. Daarom vannacht niet aan de lader gehangen, omdat ie nog op 90 procent ofzo zat toen ik ging slapen. Echter nu wil ik hem zojuist pakken, doet ie helemaal niets meer. Gaat niet aan oid. Dus ik dacht, aah ik heb vannacht een vastloper gehad. Echter dat is het niet, de batterij was gewoon helemaal, leeg... Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wifi, bluetooth, en/of 3g aan had staan niet. of misschien moest hij zoeken naar netwerk. En na een paar keer opladen moet de accu ook langer meegaan. Kan aan verschillende dingen liggen. Snel gaat het wel met een smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:46

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

@ Pittie,

Inderdaad vreemd, bij mij staat synchroniseren met 3g/hdspa aan, en verbruikt ie ongeveer voor een uur of 8-9 nacht, 8 tot 10 %... En heb nog niet de stappen gedaan waardoor je de batterij verbeterd (zie bladzijde 55 van dit topic)

Bij het gamen gaat het trouwens wel erg hard, eventjes en je bent al 10 procent verder... waar ik normaal een nacht mee doe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wilde de software updaten op mijn Speed 2x. Ik krijg dan alleen de error: "Connection failed caused by authentication error". Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Ik heb mn telefoon trouwens geroot gisteren, kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.khimhoe.net/20...-hotmail-imap-in-android/

Iemand een idee hoe je dit invult in je lg accounts?

Edit: Dit zou moeten werken: http://www.androidworld.n...Hotmail+account+instellen

En heeft iemand een download van LG PC Suite voor mij? Die zat namelijk niet bij mijn telefoon en kon hem ook niet vinden op de site :(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 25-10 09:21
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:50:
En heeft iemand een download van LG PC Suite voor mij? Die zat namelijk niet bij mijn telefoon en kon hem ook niet vinden op de site :(
Bold is niet nodig, Suite download link staat gewoon in dit topic (meerdere malen...). Zoek! :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:59:
[...]

Bold is niet nodig, Suite download link staat gewoon in dit topic (meerdere malen...). Zoek! :(
Vroeg het 3 pages eerder ook al en toen kreeg ik geen reactie :') En het werkt wel want je reageert meteen.
Zal ff zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Gisteren de eerste vastloper (bijna een maand in bezit) ; scherm was zwart en alleen de touch toetsen waren verlicht , moest de batterij eruit halen om 'm weer tot leven te wekken .
De telefoon is niet ge-root en als dit 1 keer per maand zou gebeuren kan ik er wel mee leven...
Ik heb alleen nog steeds problemen met de (T-Mobile) 3G verbinding ; het maakt niet uit waar ik ben (in Amsterdam) , de verbinding blijft dramatisch slecht dus heb het toestel maar op "2G only" gezet wat iets beter ontvangst oplevert.
Ik heb mijn SIM ook al een jaar of 8 dus vraag me af of dit hier aan ligt , met mijn Diamond 2 had ik hier geen last van .
Hoe kan ik zien (serienr. oid) aan mijn SIM dat dit de oorzaak voor de slechte verbinding kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
martynvs schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:48:
Ik wilde de software updaten op mijn Speed 2x. Ik krijg dan alleen de error: "Connection failed caused by authentication error". Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Ik heb mn telefoon trouwens geroot gisteren, kan het daar aan liggen?
Er zijn nog geen updates voor vandaar dat je dat bericht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:00:
[...]

Er zijn nog geen updates voor vandaar dat je dat bericht krijgt.
Ok, bedankt. Ik zou alleen verwachten dat hij niet een error zou geven, maar een bericht met "Er zijn op dit moment geen updates beschikbaar."

[ Voor 52% gewijzigd door martynvs op 02-04-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
martynvs schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:01:
[...]

Ok, bedankt. Ik zou alleen verwachten dat hij niet een error zou geven, maar een bericht met "Er zijn op dit moment geen updates beschikbaar."
Dat heeft er waarschijnlijk meer mee te maken dat de OTA servers nog niet up en running zijn, dus hij kan dan geen verbinding maken anders zou hij dat wel weer geven lijkt mij :) als goed is komt deze maand de 2.3.3. update maar goed het is LG dus eerst maar even afwachten hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 14:09
Is het nou echt nodig om op dit toestel een screenprotector te plakken? Aangezien het voorzien is van
Gorilla Glass zou ik verwachten dat hij sowieso behoorlijk krasbestendig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
woutertje schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:59:
Is het nou echt nodig om op dit toestel een screenprotector te plakken? Aangezien het voorzien is van
zand > gorilla glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 08:37
woutertje schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:59:
Heb er nog geen screenprotector opzitten...

Idd zijn de meeste schermen tegenwoordig enorm krasbestendig, heb de Galaxy S ook al die tijd (1/2 tot 3/4 jaar) gebruikt zonder screenprotector en zag er nog als nieuw uit. Moet wel zeggen dat ik zorg dat mn telefoon nooit bij mn sleutels enzo in mn zak zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 15:42
Een van de CM developers heeft CM7 draaiend op z'n 2X aldus een tweet:

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/268439990.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1301745314&Signature=6%2Fa2VDIQJNHSkr7A8mKZBLWvBSo%3D
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/268445230.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1301745358&Signature=RDbNkAWfXqFdG%2BfNOQXBDZPHNkY%3D

Er is nog wel wat werk nodig voordat er een test release komt geloof ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Mottebelke op 02-04-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
http://www.youtube.com/wa...mSyAIuDoI&feature=related

ff een linkje voor gorilla glass nog

oow cm7 !! gingerbread das wel nice ik zag gister wel een dev post op xda maar nog niet een werkende versie de boot.img wou niet booten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 14-10 14:39
dazzle999 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:45:
http://www.youtube.com/wa...mSyAIuDoI&feature=related

ff een linkje voor gorilla glass nog

oow cm7 !! gingerbread das wel nice ik zag gister wel een dev post op xda maar nog niet een werkende versie de boot.img wou niet booten xD
YouTube: LG Optimus 2x Display Scratch Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
maar dat is dus met een sleuteltje maar een steentje of zand is scherper als een metalen sleutel vraag me niet hoe het word wel ergens uitgelegd, maar conclusie is dus sleutels en spul gaat prima maar een simpel steentje of zandkorreltje krast wel degelijk je display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dazzle999 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:24:
[...]

maar dat is dus met een sleuteltje maar een steentje of zand is scherper als een metalen sleutel vraag me niet hoe het word wel ergens uitgelegd, maar conclusie is dus sleutels en spul gaat prima maar een simpel steentje of zandkorreltje krast wel degelijk je display.
Klopt, maar nou is het wel zo dat ik persoonlijk sneller me sleutels op een scherm houd in me zak of wat dan ook dan zand of een steentje en denk dat dat voor veel mensen eigenlijk wel geld. Dus dan komt het wel erg van pas dat het scherm zo sterk is dat het dat in iedergeval tegen kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
WeAreLegion schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:55:
[...]Klopt, maar nou is het wel zo dat ik persoonlijk sneller me sleutels op een scherm houd in me zak of wat dan ook dan zand of een steentje en denk dat dat voor veel mensen eigenlijk wel geld. Dus dan komt het wel erg van pas dat het scherm zo sterk is dat het dat in iedergeval tegen kan houden.
veel mensen kopen een screenprotector vanwege sleutels ja maar kan me ook voorstellen als je bijvoorbeeld werkt buiten of zo en je hebt hem in je pocket dat het ook fijn is om te weten dat zand je scherm wel verkrast :D en dat mensen zich niet blind staren op het "gorrilla glass is indestrucable" dingetje wat iedereen beweerd.
beter goed gewaarschuwd dan duur ondervonden lijkt me.

igg als je alleen sleutels of losse euries in je zak hebt geen probleem, ben je een bouwvakker en wil je telefoon meeslepen de hele dag dan lijkt het me handig om iets meer veiligheid te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ötzi schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:59:
Ik heb alleen nog steeds problemen met de (T-Mobile) 3G verbinding ; het maakt niet uit waar ik ben (in Amsterdam) , de verbinding blijft dramatisch slecht dus heb het toestel maar op "2G only" gezet wat iets beter ontvangst oplevert.
Ik heb mijn SIM ook al een jaar of 8 dus vraag me af of dit hier aan ligt , met mijn Diamond 2 had ik hier geen last van .
Hoe kan ik zien (serienr. oid) aan mijn SIM dat dit de oorzaak voor de slechte verbinding kan zijn ?
Ik heb de 2X speed nu een week en ook regelmatig wegval van verbinding (T mobile). Hiervoor een X1 van Sony en geen probleem. Ook andere leden van het gezin met T mobile en smartfones geen probleem.
Begin een beetje te vermoeden dat het aan het toestel ligt. De Simkaart is 2 jaar oud...
Ik ga binnenkort even terug naar de winkel want ik herinner mij dat de verkoper ("ik heb er zelf ook een") zei dat hij in het begin ook last had van dat probleem en dat zijn toestel is omgewisseld. Hoop dat dit ook onder de VIP service valt.

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Nee komt me niet bekend voor, ik heb vrijwel altijd vol bereik, ook T-Mobile (Woon in Ede).

Vannacht om half 7 van de lader gehaald (werd wakker), in standby laten liggen terwijl GameBoid nog op de voorgrond liep, 3g aan, facebook sync 30 min, twitter sync 30 min en mail sync 30 min, 6 uur later nog 99% over... Prima dus.
Maar als ik hem gewoon gebruik, Gameboid bijvoorbeeld, zuigt hij zo 25% per uur leeg... Dat is toch niet normaal?
Mijn oude iPhone 3G, kleinere batterij, 3 jaar lang mishandeld qua batterijgebruik, kon zonder problemen 6-7 uur schermgebruik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Nee ik heb er ook wel last van, de ene keer wat meer dan de andere keer. Vind de batterijduur over het algemeen slecht. Nou is het wel iets beter geworden na overstap van T-Mobile > Vodafone. Beter bereik zorgt er voor dat de antenne minder hoeft te versterken en te zoeken. Nou schijnt het bereik sowieso niet al te best te zijn, misschien dat dat ook bijdraagt. Zou eigenlijk iemand een keer zonder mobiele data moeten testen, dus alleen met wifi. Als de batterijduur dan echt extreem veel langer is dan vreet die antenne gewoon stroom (denk ik). Het zijn maar wat gedachten, maar het zou misschien best kunnen.

CyanogenMod gaat er bij mij niet meer op, ik vond het rommel! Om maar eens een voorbeeld te noemen, je hebt 1000 instellingen waarvan de helft Engels is en de andere helft Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-10 20:16
black_eye schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:17:
Hmmm, toch in de gaten houden. Nu net voor de 2de keer in 4 dagen een spontane reboot gehad. Dat is niet fijn, aangezien je dan ook niet meer bereikbaar bent. Toch een van de primaire doeleinden van eeen telefoon.
Is het bij jou verdwenen??
Ik heb hier de laatste week ook last van gehad, meestal als hij aan de oplader hing dus s'nachts en dan als ik opsta hij vraagt om de sim te unlocken...

Ik krijg het ook nog steeds niet voor elkaar om me mail aan de praat te krijgen onder android :|
(overstap vanaf iphone 3gs naar optimus 2x ^^)

edit: never mind geen idee wat ik eerst fout deed maar nu werkt het 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door cone-e3 op 03-04-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Gisteren een nieuwe "apn" aangemaakt met iets andere instellingen en 3G werkt nu stukken beter :-)
Denk dat het iets te maken heeft met het internetabonnement (en de instellingen) van mijn voorgaande contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:53
SytseHartvelt schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:05:
...
Maar als ik hem gewoon gebruik, Gameboid bijvoorbeeld, zuigt hij zo 25% per uur leeg... Dat is toch niet normaal?....
Voor veel nieuwe smartphones is dat helaas wel normaal. Mijn Desire HD is ook gewoon echt op na 4 uur lang het scherm te gebruiken. Bij battery use staat Display ook steevast op nummer 1 met een aandeel van 50-70% van het totale batterij verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Hier ook 2 dagen in bezit, Accu vliegt er helaas binnen een paar uur door, en sinds 12 uur vanmiddag blijft ie uit zichzelf rebooten tot ie uiteraard vast slaat.

Accu er even uit is het proces herhalen, werkt lekker voor het vertrouwen. :F

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10 16:52
even over het batterij verbruik, volgens mij gebruiken jullie hem niet intensief genoeg.
qoute van de sit :
''batterij gaat tot 2x langer mee bij intensief gebruik'':P
oeehh kan binnenkort eentje klaarmaken voor m'n broer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-10 09:34
Ik ben er zojuist achter gekomen dat wifi echt eeeenorm veel scheelt tegen over 2g/3g in stroomverbruik.
Ben vanaf half 1 wakker. En staat nu op 99%! ok.. Alleen wat smsjes verstuurd.. maar toch.. Hij sprong net op 99%..

Ik heb op winMo ooit een app gehad die wifi automatisch aanzet als je thuis komt. Heb je deze voor android ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:53
LoeWn schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:56:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat wifi echt eeeenorm veel scheelt tegen over 2g/3g in stroomverbruik.
Ben vanaf half 1 wakker. En staat nu op 99%! ok.. Alleen wat smsjes verstuurd.. maar toch.. Hij sprong net op 99%..

Ik heb op winMo ooit een app gehad die wifi automatisch aanzet als je thuis komt. Heb je deze voor android ook?
Er zijn wel een paar apps die dat kunnen. Ik gebruik het zelf niet, maar WiFi@Home doet kennelijk wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshuakemper60
Telefoon nu sinds vrijdag aan het gebruiken, bavalt over het algemeen prima.
Toch heb ik wat vraagjes waar jullie misschien antwoord op hebben;

Het toetsenbord geluid is niet uit te krijgen (het getik bij het typen van een bericht) bij geluid staat aanraaktonen al uit.

Wanneer mijn telefoon verbonden is met een Wifi accespoint en het scherm gaat uit zet ik hem na een kwartiertje weer aan en zie ik dat hij gewoon weer op hsdpa staat, na een aantal seconden pakt hij weer wifi.
Is daar iets aan te doen zodat hij continu wifi blijft gebruiken? Wifi staat al op slaapbeleid Nooit.

Verder heb ik nog een vraag over het aanpassen van het lockscreen, dit is mogelijk heb ik gelezen.. iemand ervaring met een htc look a like?

Bedankt alvast

[ Voor 10% gewijzigd door joshuakemper60 op 03-04-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid van toetsenbord kun je uitzetten bij instellingen, taal en toetsenbord en dan instellingen voor lg toetsenbord of een andere die je hebt gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Wekko306 schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:07:
[...]

Voor veel nieuwe smartphones is dat helaas wel normaal. Mijn Desire HD is ook gewoon echt op na 4 uur lang het scherm te gebruiken. Bij battery use staat Display ook steevast op nummer 1 met een aandeel van 50-70% van het totale batterij verbruik.
Nouja, dat is dus het probleem. Ik heb nu dit staan:

51 % mobiel standby
43% telefoon inactief
7% weergave

Facebook synchroniseert niet automatisch, maar manual. Twitter synct niet automatisch, maar manual. E-mail synct een keer per half uur, staat niet eens op push. Alle rotzooi van LG (Carkit, SNS, F-Home) gefreezed.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SytseHartvelt schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:38:
[...]
Nouja, dat is dus het probleem. Ik heb nu dit staan:

51 % mobiel standby
43% telefoon inactief
7% weergave

Facebook synchroniseert niet automatisch, maar manual. Twitter synct niet automatisch, maar manual. E-mail synct een keer per half uur, staat niet eens op push. Alle rotzooi van LG (Carkit, SNS, F-Home) gefreezed.

Wat doe ik fout?
Hoe lang heb je je telefoon? Het duurt even voor dat een batterij optimaal werkt. beste wat je kan doen als je hem net heb is tot ongeveer 20% laten lopen en dan weer volledig opladen dan houd ie het het langst vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
WeAreLegion schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:40:
[...]

Hoe lang heb je je telefoon? Het duurt even voor dat een batterij optimaal werkt. beste wat je kan doen als je hem net heb is tot ongeveer 20% laten lopen en dan weer volledig opladen dan houd ie het het langst vol.
Heb hem nu 3 weken en 2 dagen, was de eerste anderhalve week ook nog in de overtuiging dat het wel beter zou worden, maar dat is het niet geworden...
Dat doe ik wel ongeveer ja, die 20%. Maar dat komt vooral omdat hij zo snel leeg gaat...

Heb ook al het trucje van HTC geprobeerd, dat maakt de eerste 10% heel vergevend (1% eraf per uur ipv de normale 4-8%), maar zodra de batterij onder de 90% komt gaat het nog harder dan normaal. Dus het verandert alleen het meten van de batterijsterkte lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm,

ik moet zeggen dat ik het soms ook heb hoor, dat me batterij in eens leeg getrokken word geen idee hoe dat komt eigenlijk. Soms gaat hij echt dagen mee, maar vooral als ik hem aan USB hang dan is hij zo leeg. stond net op 60% en binnen half uur op 14% ook zo iets vreemds :)

Ik zal hem eens naar 100% opladen en kijkn wat er dan gebeurd. Ik heb wel setcpu draaien dat scheelt vooral met screen off heel veel en wifi uit als screen op lock is scheelt ook heel veel.

[ Voor 25% gewijzigd door WeAreLegion op 03-04-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nieuwe tel gekregen van de VIP service. Nu blijkt de home button niet goed te zijn er zit een soort van breuk in de verlichting om het huisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
WeAreLegion schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:47:
Hmmm,

ik moet zeggen dat ik het soms ook heb hoor, dat me batterij in eens leeg getrokken word geen idee hoe dat komt eigenlijk. Soms gaat hij echt dagen mee, maar vooral als ik hem aan USB hang dan is hij zo leeg. stond net op 60% en binnen half uur op 14% ook zo iets vreemds :)

Ik zal hem eens naar 100% opladen en kijkn wat er dan gebeurd. Ik heb wel setcpu draaien dat scheelt vooral met screen off heel veel en wifi uit als screen op lock is scheelt ook heel veel.
Nouja, ik heb het niet soms, ik heb het elke dag gehad dat hij zo rond 2 uur schermgebruik en de rest van de dag standby (bij 12 uur gebruik, 8 tot 8 ), hij nog 10-15% over heeft.

Misschien is mijn batterij gewoon brak? Waar kan ik een nieuwe batterij halen? Ik heb er op internet nog geen gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 15:47
SytseHartvelt schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:52:
[...]
Nouja, ik heb het niet soms, ik heb het elke dag gehad dat hij zo rond 2 uur schermgebruik en de rest van de dag standby (bij 12 uur gebruik, 8 tot 8 ), hij nog 10-15% over heeft.

Misschien is mijn batterij gewoon brak? Waar kan ik een nieuwe batterij halen? Ik heb er op internet nog geen gevonden...
http://www.expansys.nl/lg-optimus-2x-battery-210068/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
30 euro? Nouja, dan wordt het misschien maar een gevalletje VIP service...
Maar ben wel bang dat ik dan een 'refurb' terugkrijg met krassen op de achterkant oid. Ik ben zelf heel voorzichtig met mijn toestel namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 20-10 09:15
Even een paar vraagjes over updaten naar gingerbread,
ik heb mijn optimus geroot, hierbij SNS, Fsecure en Carkit gefreezed. Moet ik deze unfreezen en de tel unrooten voordat ik hem update? Of kan alles blijven zoals het is?
En toevallig iemand een leuke betrouwbare site met nieuws over wanneer gingerbread komt, etc?

Ps. mijn eerste minuscule krasje helaas gevonden. Altijd kut:P Zandkorreltje waarschijnlijk... Ik krijg hem helaas niet op een screencapture...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Geelco schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:29:
Ps. mijn eerste minuscule krasje helaas gevonden. Altijd kut:P Zandkorreltje waarschijnlijk... Ik krijg hem helaas niet op een screencapture...
Euhmmm... echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Geelco schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:29:
Even een paar vraagjes over updaten naar gingerbread,
ik heb mijn optimus geroot, hierbij SNS, Fsecure en Carkit gefreezed. Moet ik deze unfreezen en de tel unrooten voordat ik hem update? Of kan alles blijven zoals het is?
En toevallig iemand een leuke betrouwbare site met nieuws over wanneer gingerbread komt, etc?

Ik eet mijn keyboard op als je de kras wel op een screencap krijgt (gemaakt met de foon waar de kras op zit uiteraard)
Suc6

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SytseHartvelt schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:24:
[...]
30 euro? Nouja, dan wordt het misschien maar een gevalletje VIP service...
Maar ben wel bang dat ik dan een 'refurb' terugkrijg met krassen op de achterkant oid. Ik ben zelf heel voorzichtig met mijn toestel namelijk...
Was ik ook maar gewoon een nieuwe gekregen. En een bericht van iemand anders een uur daarvoor die ook een nieuwe had gekregen. En zo nog een aantal mensen op andere forums. Gewoon aangeven aan de klantenservice dat het zeker een nieuwe moet zijn omdat je hem nog maar net hebt. Kon zelfs aangeven dat ik alleen s' middags thuis was. Denk dat dat toestel waar de gegevens nog in stonden een vergissing is geweest van pro assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
gelukkig nemen mijn opmerkingen serieus;)

Nu het goede gedeelte nog, iemand ideeën?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik zou de uitdaging aangaan, 2 spiegels en zonder flits..? :9 Eten zul je. :+

Volgens mij hoef je de root niet te verwijderen, hoefde iig niet op de SGS. Weet het niet zeker bij de 2x speed omdat dat ota gaat. Daarna wel opnieuw rooten. Apps zou ik wel weer uit de kou halen, je weet maar nooit...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:01:
Hahaha, ik zou de uitdaging aangaan, 2 spiegels en zonder flits..? :9 Eten zul je. :+

Volgens mij hoef je de root niet te verwijderen, hoefde iig niet op de SGS. Weet het niet zeker bij de 2x speed omdat dat ota gaat. Daarna wel opnieuw rooten. Apps zou ik wel weer uit de kou halen, je weet maar nooit...
hmm, nog niet eens een verkeerd idee haha 8) Helaas lukte het niet met 1 spiegel + frontcamera. :P

maar bedankt voor de info!

[ Voor 5% gewijzigd door DeKoetsier op 03-04-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Lees nu screencap., zal moeilijk gaan jah als die op 't glas zit...

Ik zou nog wel ff wachten totdat de update er is en wat dan de ervaringen van anderen zijn. ;)
Toestel is nog te nieuw om te zeggen wat je moet doen denk ik, maar het zal wel zoiets zijn wss.

Edit, frontcam's is altijd bagger kwaliteit nog.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
joshuakemper60 schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:23:
Verder heb ik nog een vraag over het aanpassen van het lockscreen, dit is mogelijk heb ik gelezen.. iemand ervaring met een htc look a like?

Bedankt alvast
Ik gebruik WidgetLocker, een super fijne app met verschillende 'lockscreens' er in. Oa de lockscreen van Sense en de iPhone.

En nu ik het er toch over heb: Ik vroeg het al een keer eerder, maar geen reacties en oplossing. Ik wil graag een ander thema installeren voor mijn WidgetLocker maar dit kan niet op de manier waarop mij is aangeraden (thema plaatsen in de map '/data/com.widgetlocker.teslacoilsw/themes') omdat ik de desbetreffende map niet kan vinden. Is het iemand anders wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
hmm de laatste paar nachten valt m'n toestel steeds uit tijdens het opladen.
Wanneer gaat LG eens werken aan updates?

Het lijkt mij namelijk een softwareprobleem, als haast alle toestellen er last van hebben.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hebben jullie dat ook, als je op de achterkant drukt dat hij een klein beetje kraakt?
En aan de linkerzijde (Zonder volume up/down) is er een kiertje tussen de telefoon en het batterij klepje, die kon ik echt niet wegkrijgen...

Kleine dingetjes maar ik ben benieuwd of meer mensen hier last van ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
Gingerbread schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:53:
Hebben jullie dat ook, als je op de achterkant drukt dat hij een klein beetje kraakt?
En aan de linkerzijde (Zonder volume up/down) is er een kiertje tussen de telefoon en het batterij klepje, die kon ik echt niet wegkrijgen...

Kleine dingetjes maar ik ben benieuwd of meer mensen hier last van ondervinden.
Nee, daar heb ik helemaal geen last van.
Ook geen dode pixels op mijn scherm ofzo.
Alles eigenlijk zeer goed afgewerkt op mijn toestel.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 17:35
Jay_Snake schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:14:
[...]

[...]

Dit probleem heb ik dus ook merkte ik net. Zodra ik ga bellen hoor ik de ruis. Zelfs 3G/2G maakt niet echt een verschil, lijken allebei te storen. Niet alleen aan mijn kant, maar ook aan de andere kant. Ook maar de VIP service bellen. Weet iemand of je die ook op zaterdag kan bereiken?

Edit: Nee, dus. Alleen op maandag t/m vrijdag
Zo, LG direct opgebeld. In de loop vd dag word ik teruggebeld om een afspraak te maken en dan hopen dat ik morgen een nieuw toestel krijg waar wel mee te bellen is.

Edit: ondertussen teruggebeld en ze komen morgen tussen 8u en 12u een nieuw toestel brengen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jay_Snake op 04-04-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Laatst online: 22-10 09:49
Hoi,

Ik begrijp uit de volgende (duitse) review dat spraakbesturing helemaal niet werkt (zie conclusies)
Met spraakbesturing bedoel ik niet zoeken via google, maar letterlijk telefoonfunctionaliteit (sms, navigatie, etc.) besturen

http://www.computerbild.d...ndroid-2.2.1-5951756.html

Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Quacka schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:05:
hmm de laatste paar nachten valt m'n toestel steeds uit tijdens het opladen.
Wanneer gaat LG eens werken aan updates?

Het lijkt mij namelijk een softwareprobleem, als haast alle toestellen er last van hebben.
Grappig dat je het zegt, ik wou vannacht wat testen dus heb mijn telefoon op geladen tot 100% daarna uit stekker gehaald en gewoon scherm uit gezet, toen ik vanmorgen wakker werd stond me telefoon dus uit en alleen batterij er uit halen hielp om hem weer aan te zetten. Het komt bij mij niet veel voor maar vond dit wel erg vreemd aangezien hij dus niet aan het stroom hing of wat dan ook. Maar ik begin wel het idee te krijgen dat het met stroom voorziening te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net op de site van LG te kijken bij Service en zie dat er bij updates de LGP990 staat. Er is een update beschikbaar. Iemand enig idee wat dit is? :?
Ik heb net alles zitten lezen en het lijkt een software update Ik zit helaas op mijn werk en kan het dus niet installeren.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Als ik op mijn telefoon naar software updates zoek krijg ik nog steeds een authentication error... Ik zal nu even kijken of er wat op de site van LG staat.
Ik heb het update programma gedraaid wat op LG.com staat en dat zegt: "Uw telefoon heeft al de laatste software versie. Er is geen update nodig."

[ Voor 32% gewijzigd door martynvs op 04-04-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Ik zie trouwens dat er een nieuwe custom rom uit is op Modaco:

-Multitouch Fix
-SD card speed fix
-Clock size fix
-Optional Google calendar
-MoDaCo Custom Kernel (MCK) r5
-CyanogenMod APN list

Misschien niet onaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
En dan was ik van plan vanmiddag de VIP service te contacteren... Heeft ie met 7 uur gebruik, alhoewel licht (kwartiertje internet, 1 telefoongesprek, paar sms'jes, paar whatsapp berichten, paar e-mails) nog gewoon 84% over... Tsja, dan kan ik er wel mee leven..

Mobiel standby - 50% - 7u 5m
Telefoon inactief - 46% - 6u 33m
Weergave - 5% - 32m

Toch zou ik denken dat Mobiel standby en telefoon inactief helemaal zo veel niet mogen gebruiken?

[ Voor 26% gewijzigd door SytseHartvelt op 04-04-2011 14:36 . Reden: Extra Info ]

Pagina: 1 ... 15 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.