Flagg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:52:
whoehoe we gaan het meemaken, als het goed is wordt vanmiddag de LG bezorgd.
Ik heb al besloten dat iker voorlopig geen custom rom erop ga zetten, ik ga eerst de update naar 2.3 afwachten, daarna eventueel een betere custom maar nu nog ff niet. ws al wel eerder rooten.
vraag me af hoelang ik het volhoud.
Niet dus.
Pakketje zou tussen 16:20 en 18:00 bezorgd worden. Ik was om 15:45 al thuis en ik zag (helaas) pas om 17:45 het briefje in de bus liggen dat de bezorger al was geweest en ik niet thuis was en zsm met AMP moest bellen.
Dus ik bellen met AMP logistics, en de bezorger zou om 15:50 al geweest zijn... niet dus want toen was ik thuis en ik kan hem niet missen zit op 2 meter van de deurbel + zicht op de oprit en straat + 2 honden die aanslaan als iemand de oprit op loopt.
AMP bellen (om 17:45) met de bezorger, maar die was al niet meer in de buurt, dus ik had pech, moest maar een nieuwe afspraak maken, kon hem ook nergens ophalen namelijk.
Ik ook meteen t-mobile gebeld endaar hetzelfde antwoord uiteraard, wij kunnen niets doen.
Nou ja allemaal leuk en aardig, krijg ik om 18:30 een smsje van de bezorger dat hij om 15:50 het pakketje komt bezorgen... like WTF? Bijzonder is is dat het smsje om 18:12 verstuurd zou zijn.... maarrrrrr ik had het nummer nu van de bezorger...
Ik bellen natuurlijk om te vragen of hij nog in de buurt was, Nee dus... toen een minder leuke vraag, waarom hij niet op de afgesproken tijd komt....
*donkere wolken vormen zich*
Het werd een grimmig gesprek, ik had maar moeten bellen want hij had een briefje in de bus gedaan...
hey opeens wordt het mijn verantwoording dat hij niet de afspraken nakomt... bijzonder, want hij was om 15:50 al geweest en hij had gebeld (geen oproep gemist overigens) en hij had tot 16:10 gewacht...
Riiiight, wij hebben geen voortuin en ik kijk direct op de oprit, en niet te vergeten die 2 honden. en nou zegt die mafkees ook nog dat ik eerder had moeten bellen want hij was tot 17:30 nog in Apeldoorn. Terwijl AMP telefoonmeneer om 17:45 nog gebeld heeft met hem (ik ben gewoon 1 minuut in de wacht gezet en verder niks ben ik bang) en toen was hij niet eens meer in de buurt. Woei das knap in een kwartier tijd is tie al zeker uren verder. timewarp!!!!
Ergens in het hele verhaal klopt er geen kloot van en iemand zit glashard te liegen. Grappige is is dat ze maandag dus weer komen voor de telefoon voor mijn vriendin (ook een LG) en ze nemen die van mij dan ook maar meteen mee voor de gezelligheid. Ik neem denk ik maar een halve dag vrij en dan hoop ik dat het dezelfde bezorger is...
Maar er zijn nu wel 2 klachtenbrieven uit, 1 naar t-mobile en 1 naar AMP. Ik wil iig die 2 verlofuren gecompenseerd hebben.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.