Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:29
Killed-1 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:50:
Ik wilde toch even kwijt dat mijn 2x nu al 2 dagen en 3 uur meegaat op 1 batterijlading, en nog 34% 32% over heeft. Dit met een beetje bellen, smsen en spelletjes spelen. Valt me 100% mee! Ik las voordat ik hem had allemaal berichten over 1x per dag opladen, en was daar nogal huiverig voor, maar mij hoor je niet klagen.

Heb er verder ook nog niets speciaals mee gedaan (geroot oid) dus nog 100% std software.
Met 3G/H aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
buzzert_nl schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:12:
[...]

dat plasticje is gewoon een screenprotector, die zou ik zo lang mogelijk laten zitten. bij mijn oude LG arena hield die standaard sceenprotector die er op zat, het bijna 2 jaar vol...hopelijk deze ook.
De 2x speed heeft toch Gorilla Glass? Waarom zou je dat plasticje niet verlossen met een enkeltje prullenbak? Als je 't 2 jaar uithoudt met een standaardplasticje, dan zal je je waarschijnlijk niet wagen aan deze praktijken.

Aan de rest, dank voor de toelichting mbt de mkv's. Overigens, dat het toestel in 1080p kan opnemen, betekent niet dat het toestel dan ook automatisch 1080p mkv's afspeelt. Andere codecs enz. Maar goed, denk dat het een kwestie van tijd is dat men zijn of haar 720p mkv's hierop kan checken!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:36:
[...]

De 2x speed heeft toch Gorilla Glass? Waarom zou je dat plasticje niet verlossen met een enkeltje prullenbak? Als je 't 2 jaar uithoudt met een standaardplasticje, dan zal je je waarschijnlijk niet wagen aan deze praktijken.

Aan de rest, dank voor de toelichting mbt de mkv's. Overigens, dat het toestel in 1080p kan opnemen, betekent niet dat het toestel dan ook automatisch 1080p mkv's afspeelt. Andere codecs enz. Maar goed, denk dat het een kwestie van tijd is dat men zijn of haar 720p mkv's hierop kan checken!
Ik hoop het.
Ik ga over 20 dagen een lange vliegreis naar China maken dus ik hoopte heel erg dat ik er HD-films op kon kijken ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:57:
[...]

Ik hoop het.
Ik ga over 20 dagen een lange vliegreis naar China maken dus ik hoopte heel erg dat ik er HD-films op kon kijken ;(.
Hoe los je dat op met de accu die vermoedelijk heel snel leeg zal raken? Zonder ooit een volledige mkv/720p-1080p mp4 op een toestel gekeken te hebben, denk ik dat die na 2-3 uurtjes toch wel leeg zal zijn. Heb je al extra accu's aangeschaft?

Iemand het toestel bij T-Mobile besteld? Zit daar nog T-Mobile crap op (zowel softwarematig als bv een T-Mobile logo op 't toestel)?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
wilmundo schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:28:
[...]
Iemand het toestel bij T-Mobile besteld? Zit daar nog T-Mobile crap op (zowel softwarematig als bv een T-Mobile logo op 't toestel)?
in de T-Mobile shop gehaald. Alles is standaard. De plastic tas en de factuur was het enige waar T-Mobile op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 17:05
WeAreLegion schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:18:
Zooo heb ff nieuwe ROM gebakken bij modaco, dat ext4 inplaats van 3 scheelt toch behoorlijk. Ik had eerst een quadrant score van rond de 2500 en nu 2900. Dat is toch wel een behoorlijk verschil al zeg ik het zelf. Wat ik vooral fijn vind aan die online kitchen is dat je alles kan deleten van LG zelf :) scheelt toch veel zooi.
Haha ja geweldig is het al die social bende er uit, alle widgets, LG's launcher, carkit/carhome er uit... Maakt niet veel verschil met R2 (waar dat allemaal nog in zat) kwa snelheid, maar wel kwa overzicht en irritante vermeldingen in de menu's (bijv. gallery>share daar sstaat dan niet al die meuk) en het app-overzicht in de launchers :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Leuk dat nu al de eerste tweak is uitgekomen, die ook daadwerkelijk winst biedt in de prestaties. Nu hopen op meer! Opzich valt er weinig te wensen, maar nog meer performance (en uiteindelijk betere accuduur) valt natuurlijk niet uit te sluiten. Wieweet staat Gingerbread bijna voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
justin_ti schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:04:
Leuk dat nu al de eerste tweak is uitgekomen, die ook daadwerkelijk winst biedt in de prestaties. Nu hopen op meer! Opzich valt er weinig te wensen, maar nog meer performance (en uiteindelijk betere accuduur) valt natuurlijk niet uit te sluiten. Wieweet staat Gingerbread bijna voor de deur.
Welke tweak bedoel je daarmee? Die customrom op Modaco is toch geen tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 15:42
De custom ROM van Modaco maakt gebruik van het EXT4 file system, i.p.v. EXT3 in de originele ROM. En dat geeft een behoorlijke snelheidswinst in de benchmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 07:33
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:57:
[...]Ik hoop het.
Dan converteer je ze toch gewoon naar 480p avi/mp4/3gp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 12:20
Wat heeft het voor zin om 720P af te willen spelen als het beeldscherm een lagere resolutie heeft?

edit: gebruik van HDMI even uitgezonderd

[ Voor 18% gewijzigd door newbreed op 30-03-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh*t, ik heb 1 dode pixel linksboven in het scherm. Valt dat onder VIP service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:54:
Sh*t, ik heb 1 dode pixel linksboven in het scherm. Valt dat onder VIP service?
"Ik vind de kleur niet mooi en hoop dat een ander toestel een iets ander tintje heeft", valt al onder VIP service. Maw, je hoeft niet een gegronde reden te hebben.

Bedenk je wel dat er meldingen zijn, dat je (mogelijk door voorraad beperkingen) een "gerefurbisht" toestel kan krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door newbreed op 30-03-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het dan eerst wel in de winkel, is nog geen week oud. Heb idd gelezen dat je dan een
gebruikt toestel kunt krijgen die opgelapt is en dat er eigenlijk niks aan gedaan is. Hopelijk kan ik ook een
tijd doorgeven want ben vrijdag alleen s' middags thuis. Wist niet dat ze zo makkelijk deden over een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Laatst online: 24-10 17:05
newbreed schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:51:
Wat heeft het voor zin om 720P af te willen spelen als het beeldscherm een lagere resolutie heeft?

edit: gebruik van HDMI even uitgezonderd
Het niet te hoeven converteren... Voor mij de rede om vrijwel geen video te kijken, ik doe namelijk niet aan converteren :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Mottebelke schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:33:
De custom ROM van Modaco maakt gebruik van het EXT4 file system, i.p.v. EXT3 in de originele ROM. En dat geeft een behoorlijke snelheidswinst in de benchmarks.
Precies. Ik snap niet waarom dat standaard nog niet zo is. Misschien omdat ze dat in 2.3 gaan doen en expres hier niet doen zodat ze straks kunnen zeggen bij de update: much better performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind daarom ook jammer dat er geen airvideo voor android beschikbaar is :\, is wat dat betreft een ideaal programma... converteren on the fly!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:10:
Vind daarom ook jammer dat er geen airvideo voor android beschikbaar is :\, is wat dat betreft een ideaal programma... converteren on the fly!!
Plex?

[ Voor 15% gewijzigd door Occy74 op 30-03-2011 12:13 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Jups, anders is internetten niet te doen ;) wifi gebruik ik dan weer nagenoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx wist ik nog niet! haha
Wel jammer dat die weer niet voor linux beschikbaar is :\ (server draait linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja...zo zullen er vast meer zijn. (No Fence btw) je PC moet aan staan (zucht) Niet dat ik iets dergelijks ga gebruiken maar ik wordt zo moe van de (software) oplossingen die zo voor de hand liggen. (niet van de reacties ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 10:20
Toestel ook besteld en kan niet wachten tot ie binnen is. Het is mijn eerste Android toestel. Hiervoor vrijwel altijd Nokia (Symbian) gehad en had dat deze keer ook bijna gekozen tot ik gewezen werd op dit toestel.

Heb me al helemaal verdiept in het rooten en de ROM's. Lees veel positieve verhalen over de performance van dit toestel en verwacht daarom ook veel ontwikkelingen op het gebied van ROM's voor dit toestel.

Het enige wat ik wel zal gaan missen is de OVI navigatie en ik kan momenteel niet iets vergelijkends vinden voor de Android. Dus als jullie nog tips hebben. Ik heb het navigatie topic al gelezen en google ook al uitgeplozen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik lees namelijk ook verschillende verhalen van de werking van de navigatie software op dit toestel. Door de dualcore lijkt nog niet alles geschikt te zijn voor dit toestel.
Dus als iemand nog tips heeft mbt tot een goed navigatie systeem, liefst offline ivm buitenland en gratis zou ook heel fijn zijn. Dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
Hooli-gan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:07:
Toestel ook besteld en kan niet wachten tot ie binnen is. Het is mijn eerste Android toestel. Hiervoor vrijwel altijd Nokia (Symbian) gehad en had dat deze keer ook bijna gekozen tot ik gewezen werd op dit toestel.

Heb me al helemaal verdiept in het rooten en de ROM's. Lees veel positieve verhalen over de performance van dit toestel en verwacht daarom ook veel ontwikkelingen op het gebied van ROM's voor dit toestel.

Het enige wat ik wel zal gaan missen is de OVI navigatie en ik kan momenteel niet iets vergelijkends vinden voor de Android. Dus als jullie nog tips hebben. Ik heb het navigatie topic al gelezen en google ook al uitgeplozen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik lees namelijk ook verschillende verhalen van de werking van de navigatie software op dit toestel. Door de dualcore lijkt nog niet alles geschikt te zijn voor dit toestel.
Dus als iemand nog tips heeft mbt tot een goed navigatie systeem, liefst offline ivm buitenland en gratis zou ook heel fijn zijn. Dan hoor ik dat graag.
Ik vind Navigon wel fijn werken. Het is niet gratis (tenzij je een beetje vindingrijk bent) maar als het bevalt natuurlijk wel even via de market aanschaffen). Google navigate werkt eigenlijk ook heel behoorlijk, maar in het buitenland is dit, zoals je aangeeft een slechte optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newbreed schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:29:
[...]

Ik vind Navigon wel fijn werken. Het is niet gratis (tenzij je een beetje vindingrijk bent) maar als het bevalt natuurlijk wel even via de market aanschaffen). Google navigate werkt eigenlijk ook heel behoorlijk, maar in het buitenland is dit, zoals je aangeeft een slechte optie.
ik heb momenteel copilot live pro en igo versie 8.4.2.1 werken zeer goed en zonder data gebruik, tenzij je de live service wil gebruiken vb verkeersinfo , file, het weer enz... maar navigeren is gewoon opstarten en wegwezen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
watercoolertje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:40:
[...]
Het niet te hoeven converteren... Voor mij de rede om vrijwel geen video te kijken, ik doe namelijk niet aan converteren :)
Precies, dat doe ik dus ook niet haha. Dat is het enige wat ik jammer vind aan deze telefoon, maar weet dan oo eigenlijk wel zeker dat er een oplossing voor komt. Net even een NCIS versie er op gezet gewoon een scene release maar dat draait voor geen meter helaas. Nou werkt streamen via subsonic wel behoorlijk maar dan heb je wel stabiele 3G/H verbinding nodig of wifi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Ik kom van een Desire, en de overstap naar mijn 2x is verbluffend goed te noemen. Echter mis ik nog wel een paar dingetjes. Het grootste gemis is voor mij de trackball. Mijn vraag is daarom ook aan jullie: Hoe doe je het volgende zonder trackball?

Situatie: Stel ik ben wat aan het zoeken met de google zoekfunctie, of in de market. Dan typ je bijvoorbeeld 'Angry' in omdat je op zoek bent naar 'Angry Birds Seasons'. Angry Birds komt wel in de lijst als suggestie, maar Angry Birds Seasons niet. Het is in mijn ogen zinloos om Angry Birds dan nog helemaal over te typen. Met een trackball kon je dat selecteren en daar achter nog 'Seasons' typen. Ik hoop dat jullie me nog volgen? :p

Even terzijde: Dit is maar een voorbeeld hè! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jeroen04 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:15:
Ik kom van een Desire, en de overstap naar mijn 2x is verbluffend goed te noemen. Echter mis ik nog wel een paar dingetjes. Het grootste gemis is voor mij de trackball. Mijn vraag is daarom ook aan jullie: Hoe doe je het volgende zonder trackball?

Situatie: Stel ik ben wat aan het zoeken met de google zoekfunctie, of in de market. Dan typ je bijvoorbeeld 'Angry' in omdat je op zoek bent naar 'Angry Birds Seasons'. Angry Birds komt wel in de lijst als suggestie, maar Angry Birds Seasons niet. Het is in mijn ogen zinloos om Angry Birds dan nog helemaal over te typen. Met een trackball kon je dat selecteren en daar achter nog 'Seasons' typen. Ik hoop dat jullie me nog volgen? :p

Even terzijde: Dit is maar een voorbeeld hè! ;)
Uhhhh je kan toch ook gewoon angry spatie en dan seasons intypen? daar heb je geen trackball voor nodig ;) en heb het net getest dat werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
WeAreLegion schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:19:
[...]
Uhhhh je kan toch ook gewoon angry spatie en dan seasons intypen? daar heb je geen trackball voor nodig ;) en heb het net getest dat werkt ;)
Goed, zoals ik al aangaf: Het is een voorbeeld. Als ik ditzelfde op het internet doe en ik wil weten wanneer Acda & de Munnik in de Oosterpoort in Groningen spelen typ ik: Acda (en dan geeft 'ie de suggestie Acda & de Munnik) dan kon ik met mijn trackball die suggestie aanklikken en verder typen ('Oosterpoort' en 'Groningen').
Zo duidelijker?

[ Voor 3% gewijzigd door Edzeau op 30-03-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Als ik me er even mee mag bemoeien.
Ik denk dat hij dan op zoeken klikt. nadat Angrybirds is ingetikt. Angrybirds Seasons staat er niet tussen dus....nog een keer op het vergrootglas tikken om te zoeken maar als je dan met de trackball naar beneden gaat dan kun je Angrybirds selecteren en hoef je er alleen maar spatie Seasons te tikken. Dus dat!.
Sorry Jeroen04 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:30:
[...]

Als ik me er even mee mag bemoeien.
Ik denk dat hij dan op zoeken klikt. nadat Angrybirds is ingetikt. Angrybirds Seasons staat er niet tussen dus....nog een keer op het vergrootglas tikken om te zoeken maar als je dan met de trackball naar beneden gaat dan kun je Angrybirds selecteren en hoef je er alleen maar spatie Seasons te tikken. Dus dat!.
Tnx, precies wat ik bedoel! :) En nogmaals, ik kan best zijn dat Angry Birds Seasons er al tussen staat, maar het is maar een voorbeeld! :p

Edit: En sorry voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok die 2e optie was wat duidelijker haha :) maar goed even mee oefenen je went er vanzelf wel aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het net of je het zelf niet uit kunt leggen 8) . Ik zal het aan mijn zus vragen. Die heeft ook een 2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
WeAreLegion schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:33:
Ok die 2e optie was wat duidelijker haha :) maar goed even mee oefenen je went er vanzelf wel aan ;).
Er is geen oplossing voor? Ik moet gewoon wennen aan het feit dat er geen trackball is? Of mis ik de oplossing nu...? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 13:08

meneerdeman

Mister The Man

Jeroen04 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:34:
[...]

Er is geen oplossing voor? Ik moet gewoon wennen aan het feit dat er geen trackball is? Of mis ik de oplossing nu...? :p
Ik had een telefoon met trackball, maar heb dat nog nooit gebruikt, dus mis het ook niet bij mijn 2X.
Denk dat het gewoon wennen word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
meneerdeman schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:37:
[...]
Ik had een telefoon met trackball, maar heb dat nog nooit gebruikt, dus mis het ook niet bij mijn 2X.
Denk dat het gewoon wennen word
NEIN! :D Ik heb de oplossing al gevonden, super! Zoals jullie misschien al wisten kun je in bijv. typmodus de linker- en rechterkant aan tikken om de cursor op te schuiven. Zo kun je tijdens de zoekfuncties op de boven- en onderkant tikken om dit in het typvak te krijgen! :) Een beetje proberen en ik heb het zelf gelukkig opgelost. Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 00:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10 09:15
Ik zit me hier in te lezen over die clockworkmod samen met MCR, maar wat is de winst als ik hem (zoals nu) root, vervolgens de LG apps freeze/verwijder en alles backup met Titanium?
Komt redelijk op hetzelfde neer toch? Met uitzondering van de extra functies die de MCR aanbied, of gaat het daar nu juist om?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:39:
[...]

NEIN! :D Ik heb de oplossing al gevonden, super! Zoals jullie misschien al wisten kun je in bijv. typmodus de linker- en rechterkant aan tikken om de cursor op te schuiven. Zo kun je tijdens de zoekfuncties op de boven- en onderkant tikken om dit in het typvak te krijgen! :) Een beetje proberen en ik heb het zelf gelukkig opgelost. Thanks anyway!
TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geelco schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:55:
Ik zit me hier in te lezen over die clockworkmod samen met MCR, maar wat is de winst als ik hem (zoals nu) root, vervolgens de LG apps freeze/verwijder en alles backup met Titanium?
Komt redelijk op hetzelfde neer toch? Met uitzondering van de extra functies die de MCR aanbied, of gaat het daar nu juist om?:P
Freezen is ongeveer het zelfde dat klopt, voordeel van een custom rom op dit moment is vooral dat je ext4 krijgt ipv van ext3 dat geeft een behoorlijk boost. Tevens vind ik het zelf wel fijn dat al die bloatware er gewoon niet meer in zit hoef het dus ook niet uit te zetten of wat dan ook en samen met een update die iemand op xda heeft gemaakt ben je ook die music notification bar kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 20-10 09:15
WeAreLegion schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:02:
[...]

Freezen is ongeveer het zelfde dat klopt, voordeel van een custom rom op dit moment is vooral dat je ext4 krijgt ipv van ext3 dat geeft een behoorlijk boost. Tevens vind ik het zelf wel fijn dat al die bloatware er gewoon niet meer in zit hoef het dus ook niet uit te zetten of wat dan ook en samen met een update die iemand op xda heeft gemaakt ben je ook die music notification bar kwijt.
Ok top. Zelf heb ik de music bar gewoon via het menu weggehaald en heb er geen last meer van. Voor mij wordt het nog even wachten op 2.3/2.4 voordat ik (eventueel) hiermee bezig ga.
Nog één vraag, maar die komt zo wel terug in de EDIT van dit bericht want ik ben hem even kwijt terwijl ik dit typ;)
In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Mmm, ongelukje van een week terug lijkt nu toch problemen te veroorzaken. Op een avond stoot iemand een glas water om op tafel, waar ook mn 2X ligt. Water eroverheen dus. Ding uitgezet, en hele nacht laten drogen. Daarna weer aangezet, geen problemen dus, ikke blij. Maar nu een week later zie ik dit gebeuren:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xmk8Xl.jpg

Dit lijkt op een waterdruppel die waarschijnlijk onder druk het scherm opgedrukt wordt. Enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Op verwarming, fohn ofzo?

Denk namelijk niet dat de VIP service hier mij gaat helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
HDMI:

Waarom wordt niet het volledige beeldscherm weergegeven? Er valt ook niets in te stellen behalve resoluties, en dat veranderd niks aan het feit dat de zijkanten en boven- en onderkant missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij wordt vrijdagmiddag opgehaald, kon ik gelukkig aangeven.
Eén dode pixel linksboven, alleen te zien met zwart scherm en is maar een heel klein puntje maar wil toch dat het er niet zit omdat hij nog maar 5 dagen oud is. Winkel wilde hem opsturen. :S Dan maar VIP. :P Toch beter dat dat er is, anders had ik ook niet voor LG gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:06

Exl

eclipsejos schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:24:
HDMI:

Waarom wordt niet het volledige beeldscherm weergegeven? Er valt ook niets in te stellen behalve resoluties, en dat veranderd niks aan het feit dat de zijkanten en boven- en onderkant missen?
Meestal is dit en instelling op je TV ergens. Op een 2010 Bravia kun je dit in iedere geval zo instellen dat je het volledige beeld van een HDMI ingang kunt zien, of iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 17:35
Jeej! Ik heb hem hem sinds vandaag ook! Vanmiddag gehaald bij de MM R'dam Centrum voor 450 euro (los toestel)

Wat een verschil met de Galaxy Spica! Niet normaal.
Tot nu toe nog geen vervelende zaken tegengekomen, werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:21
Zelf loop ik wel tegen een probleempje aan. Ik wilde titanium backup gebruiken om een aantal programma's (en dan uiteraard voornamelijk de instellingen) over te zetten. Bv angry birds etc.

Echter het is me nu eindelijk gelukt om deze programma's te voorschijn te laten komen in titanium back (een reboot was uiteindelijk de trick) Echter als ik nu restore doe, dan komt in beeld de vraag, wat wil je restoren, app of app en data? Met daaronder de twee knoppen.
Helaas verschijnen op de lg deze knoppen dus niet.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Exl schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:40:
[...]

Meestal is dit en instelling op je TV ergens. Op een 2010 Bravia kun je dit in iedere geval zo instellen dat je het volledige beeld van een HDMI ingang kunt zien, of iets minder.
Ik heb een Samsung tv, en toen ik de pc voor het eerst aansloot moest ik de naam van het kanaal veranderen in PC, toen ging het beeld automatisch verstellen. Dus ik ging er van uit dat het met de telefoon op dezelfde manier moest, maar tot nu toe werkt geen 1 van de overige kanaalnamen. Iemand anders al succes met een Samsung tv en je volledige LG beeld weergeven op de tv??? Andere opties doen ook niet wat ik wil....

[ Voor 6% gewijzigd door josss9 op 30-03-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanraders voor HDMI kabel en geheugenkaartje:
www.onlinekabelshop.nl
www.dataio.nl

en wie heeft nog tips voor goede apps/leuke spelletjes?

geweldige telefoon trouwens.

apps2sd is trouwens wel zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:44:
...
apps2sd is trouwens wel zeker aan te raden.
Waarom is apps2sd aan te raden? Heb je aan 1,5 gig nog niet genoeg voor apps? :?
Edit (en offtopic): Die site die jij trouwens noemde voor de HDMI kabel: voor wat hun aan verzendkosten rekenen kun je op ebay een 2m HDMI->Mircro HDMI kopen (incl verzk)...

Heeft iemand trouwens SPB Shell 5.0? Ik heb nu een beta versie werkend, maar wil graag weten of de officiële versie uit de market het ook zonder problemen doet voordat ik iets aan ga schaffen van 10+ euro...

[ Voor 45% gewijzigd door josss9 op 31-03-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eclipsejos schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:45:
[...]

Waarom is apps2sd aan te raden? Heb je aan 1,5 gig nog niet genoeg voor apps? :?
Edit (en offtopic): Die site die jij trouwens noemde voor de HDMI kabel: voor wat hun aan verzendkosten rekenen kun je op ebay een 2m HDMI->Mircro HDMI kopen (incl verzk)...

Heeft iemand trouwens SPB Shell 5.0? Ik heb nu een beta versie werkend, maar wil graag weten of de officiële versie uit de market het ook zonder problemen doet voordat ik iets aan ga schaffen van 10+ euro...
Ik vind het persoonlijk makkelijker om mijn interne geheugen te bewaren voor belangrijke dingen, en de apps op een sd card.
Ja maar voordeel is dat je hem daar de volgende dag in huis hebt.
verder mensen, nog handige apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10 11:25
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:38:
[...]

Ik gebruik alleen maar FireFox. Ik snap het niet alleen vermoed dat deze telefoon al een keer verkocht is, teruggebracht naar TPH maar wel geregistreerd heeft voor de vip service en dat hij dus al bekend is op een ander adres met het IMEI nr. Heb LG een mail gestuurd. Maar misschien dat er hier iemand is die hetzelfde heeft gehad en nu toch heeft kunnen registreren.
Ik krijg de mijne ook niet geregistreerd, geen email ter bevestiging.
Waar heb je precies heen gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je een wachtwoord voor je berichten instellen?
kan het nergens vinden -.-

en waar is de tegra zone? staat er bij mij niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenneke
  • Laatst online: 01-05-2022
Na een poos te hebben meegelezen en bijna 2 weken mijn 2x in gebruik te hebben, ook maar eens een berichtje.
Telefoon beviel prima tot ik ook besloot om te rooten! Meerdere keren per dag sluit hij nu af, blijft steeds vaker hangen, beautiful widgets reageert niet en heb al een keer de batterij er uit moeten halen omdat de telefoon nergens meer op reageerde :(
Voor de root had ik nergens last van, wacht vandaag nog af en anders zit ik erover te denken de root maar weer ongedaan te maken, zien wat dat opleverd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 07:51:
hoe kun je een wachtwoord voor je berichten instellen?
kan het nergens vinden -.-

en waar is de tegra zone? staat er bij mij niet tussen.
tegra zone staat in de android market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
majoh schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:56:
Mmm, ongelukje van een week terug lijkt nu toch problemen te veroorzaken. Op een avond stoot iemand een glas water om op tafel, waar ook mn 2X ligt. Water eroverheen dus. Ding uitgezet, en hele nacht laten drogen. Daarna weer aangezet, geen problemen dus, ikke blij. Maar nu een week later zie ik dit gebeuren:

[afbeelding]

Dit lijkt op een waterdruppel die waarschijnlijk onder druk het scherm opgedrukt wordt. Enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Op verwarming, fohn ofzo?

Denk namelijk niet dat de VIP service hier mij gaat helpen...
Ik zou er een apart topic voor openen of googelen (wat misschien lastig te vinden is), iets meer in de richting van elektro techniek. Ik denk dat je hier minder kans hebt op een goed antwoord. Met hitte moet je enigszins oppassen dat je de boel niet sloopt denk ik. Ik vermoed dat het scherm er af moet (zit gelijmd). Ook zo'n plaatselijk telefoonmannetje kan dat vaak wel doen. Volgens mij zijn er speciale mesjes om die schermen los te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik kan swype niet vinden in de market? zou iemand mij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
WeAreLegion schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:18:
Zooo heb ff nieuwe ROM gebakken bij modaco, dat ext4 inplaats van 3 scheelt toch behoorlijk. Ik had eerst een quadrant score van rond de 2500 en nu 2900. Dat is toch wel een behoorlijk verschil al zeg ik het zelf. Wat ik vooral fijn vind aan die online kitchen is dat je alles kan deleten van LG zelf :) scheelt toch veel zooi.
Kan je na anderhalve dag al zeggen hoe zit het met de stabiliteit en batterijduur?
Nog crashes gehad (als je hiervoor daar al last van had..)?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-10 18:55
Ik ben mij zoals meerderen ook aan het inlezen over het flashen van custom roms.
Ik vraag mij één ding af, als ik zelf een rom zou bakken in de keuken van Paul op Modaco, wordt mijn baseband dan ook geupdate naar 1035.21_20110315 of moet ik dit nog altijd handmatig doen?
Ik heb op dit moment baseband 1035.21_20110223, welke niet altijd de beste geluidskwaliteit geeft tijdens het bellen, het schijnt dat dat met de nieuwe baseband beter is.

Kan iemand bovenstaande 2 dingen bevestigen?:D

EDIT: Krijg je firmware versie A zoals ik die nu heb of een andere? Zoja, welke?

[ Voor 7% gewijzigd door -EvoLution- op 31-03-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Drumstick3 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:01:
Ik kan swype niet vinden in de market? zou iemand mij kunnen helpen?
http://beta.swype.com/
(had je wel zelf terug kunnen vinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
Dit is hier offtopic.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 31-03-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Whahaha WTF. Ik heb ook precies zo'n lader van plenty parts, echt een gaar ding. Ik heb mijn vorige phone er mee gemold en daarbij deed het scherm ook al zo raar (niet zo erg dat dit, maar hij versprong van hot naar her zodra je het aanraakte). Gewoon teveel spanning dus! Nooit geweten.

Ps dit topic gaat erg hard zeg.
Jeroen04 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:39:
[...]

SUPER! Dat zocht ik al heel lang, die functie miste ik ook. Grappig dat je gewoon tegen de zijkant van de telefoon kan tikken, het werkt ook met andere toetsenborden zoals swype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Quacka schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:03:
[...]

Kan je na anderhalve dag al zeggen hoe zit het met de stabiliteit en batterijduur?
Nog crashes gehad (als je hiervoor daar al last van had..)?
Ik had zoiezo al geen last van een slechte batterij dus dat is gewoon het zelfde gebleven, helemaal in samenwerking met juice defender had hij het makkelijk een dag vol en dat is bij normaal gebruik. Tevens heb ik geen echte crashes gehad 1 keer stond ie gewoon uit maar dat had ik met de stock rom ook. Dus nee nergens last van verder draait als een trein!
-EvoLution- schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:03:
Ik ben mij zoals meerderen ook aan het inlezen over het flashen van custom roms.
Ik vraag mij één ding af, als ik zelf een rom zou bakken in de keuken van Paul op Modaco, wordt mijn baseband dan ook geupdate naar 1035.21_20110315 of moet ik dit nog altijd handmatig doen?
Ik heb op dit moment baseband 1035.21_20110223, welke niet altijd de beste geluidskwaliteit geeft tijdens het bellen, het schijnt dat dat met de nieuwe baseband beter is.

Kan iemand bovenstaande 2 dingen bevestigen?:D

EDIT: Krijg je firmware versie A zoals ik die nu heb of een andere? Zoja, welke?
Nee als je custom rom van modaco gebruikt krijg je geen andere baseband, als je andere wil moet je eerst die updaten en dan een nieuwe rom er opzetten. Ik heb zelf ook die baseband die jij heb maar ik heb nergens last van qua kwaliteit. Maar je kan dus die andere er op zetten.

en antwoord op vraag 2, nee je krijgt Versie B in dit geval aangezien hij daar opgebaseerd is. Wat je kan doen is met CWM een backup maken van wat je nu heb. Die bewaren als je hem dan ooit terug moet sturen voor reperatie kan je die er weer opzetten. Maar eigenlijk zou a of b niet uit moeten maken voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Force schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 07:32:
[...]

Ik krijg de mijne ook niet geregistreerd, geen email ter bevestiging.
Waar heb je precies heen gemaild?
Ik had de link uit de TS gebruikt maar die werkt niet.
Ga naar canyouhandlethespeed.nl laat de teller laden en klik dan op "de snelste service" links.
Dan klik je links op "registreren voor VIP service". Kies de vlag van Nederland en vul alle gegevens in.
Nu is hij geregistreerd en zal je een e-mail moeten krijgen op het opgegeven adres die je moet uitprinten.
Daarin staat alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Ik heb net een paar posts terug gezien over zo'n gare lader voor de lg. Maar ik wil wel graag een xtra lader aanschaffeb voor op mijn werk, waar kan ik het beste een goede lader aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 07:33
Voortaan graag wat inhoudelijks toevoegen.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 31-03-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-10 14:53
Heeft iemand kunnen ontdekken waar ik in het menu een handtekening kan toevoegen aan mijn emailberichten?
(MS Exchange mail). Heb overal gekeken in het menu maar kan deze optie niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 19:01
Een tip voor diegene die een nieuwe telefoon krijgen en F-secure niet willen gebruiken.
Open het programma niet, en activeer het vooral niet. Zonder de activatie (gebeurt in F-secure) draait het programma niet.

Weet iemand hoe ik de activatie ongedaan kan maken?

De accu:
Ik heb het advies van Bebop_NL gevolgd en het heeft echt voor een verbetering gezorgd!

Batterij opladen
Volledig opladen
Ver ontladen (tot 20%)
Volledig opladen
Ver ontladen (tot 20%)

Vervolgens voer ik de stappen uit zoals aanbevolen door HTC (bron)
Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
bkorteling schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:37:
Een tip voor diegene die een nieuwe telefoon krijgen en F-secure niet willen gebruiken.
Open het programma niet, en activeer het vooral niet. Zonder de activatie (gebeurt in F-secure) draait het programma niet.

Weet iemand hoe ik de activatie ongedaan kan maken?
de telefoon rooten en dan met titanium back-up F-secure freezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
DeLyon schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:10:
Heeft iemand kunnen ontdekken waar ik in het menu een handtekening kan toevoegen aan mijn emailberichten?
(MS Exchange mail). Heb overal gekeken in het menu maar kan deze optie niet vinden...
Ik heb dit ook nergens kunnen ontdekken. Het lijkt er op dat het gewoon niet mogelijk is.
De enige mogelijkheid is: een third party app downloaden zoals: Touchdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
Zojuist de mijne eindelijk ook binnen gekregen en hij hangt nu aan de oplader.

Ik heb geprobeerd om in het "hidden menu" te komen, maar dat lukt niet met de instructies op Modaco.
Kan iemand mij vertellen wat ik wel zou moeten doen ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
speedme schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:52:
Zojuist de mijne eindelijk ook binnen gekregen en hij hangt nu aan de oplader.

Ik heb geprobeerd om in het "hidden menu" te komen, maar dat lukt niet met de instructies op Modaco.
Kan iemand mij vertellen wat ik wel zou moeten doen ?
het lukt ook niet met de LG home. je zult bijv. launcher pro moeten installeren en het met dat nog is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 10:22
Ok, dat is geen probleem. Thanks

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel heel raar gaan met die contacten. Ik heb ze nu op LG PC suite gesynct (waarvan ik nergens een download of CD kan vinden) en op mijn Google account. Maar als ik naar mijn google account ga dan heb ik geen contactpersonen. Hoe kan ik ze nou toch op een fatsoenlijke manier bewerken?

Als ik nu op mijn telefoon een contact wil bewerken moet ik ze namelijk bewerken voor LG PC suite én voor de Google account? wat omslachtig :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:59:
Ik vind het toch wel heel raar gaan met die contacten. Ik heb ze nu op LG PC suite gesynct (waarvan ik nergens een download of CD kan vinden) en op mijn Google account. Maar als ik naar mijn google account ga dan heb ik geen contactpersonen. Hoe kan ik ze nou toch op een fatsoenlijke manier bewerken?

Als ik nu op mijn telefoon een contact wil bewerken moet ik ze namelijk bewerken voor LG PC suite én voor de Google account? wat omslachtig :(
Hier ben ik ook heel erg lang mee bezig geweest.
Ik had de contacten op mijn SIM staan en ze overgezet op de telefoon, toen heeft ie ze op m'n Google account en op m'n LG contactenlijst opgeslagen en vervolgens samengevoegd, dus elk contact had 2x een telefoonnummer en emailadres.

Na heel lang zoeken de oplossing gevonden:
Zorg dat je een backup hebt van je contacten op je Google account.
Stel dan in je contactenlijst in dat ie alle contacten weergeven behalve die van je Google account (via menu en dan weergave, daar alle vinkjes aanzetten) Nu verwijder je al deze contacten.
Ga nu op je pc of telefoon naar [url=http://contacts.google.com[/url], klik op dubbele contacten vinden en voeg ze samen.
Zet al deze telefoon contacten in een aparte map, ik heb deze map 'Telefoon' genoemd.
Ga nu weer naar de contactenlijst op je telefoon en ga weer naar weergave, zorg dat nu alleen de zojuist aangemaakte map (bij mij 'Telefoon') aangevinkt staat.
Nu kan je de contacten en via je telefoon en via [url=http://contacts.google.com[/url] beheren.
Wanneer je een nieuw contact toevoegd, moet je ze niet in de LG Suite opslaan maar op je Google account en aanvinken dat ze in de groep 'Telefoon' opgeslagen worden.
Lijkt nu allemaal ingewikkeld, en het is inderdaad ook even wat werk, maar daarna werkt 't perfect.
Ook het syncen met Facebook/Twitter/Hyves werkt dan goed!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk toch gelukt! Thanks!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:30:
[...]

Lijkt hier nog niet te werken.. Het lijkt wel alsof er helemaal geen connectie is tussen mijn telefoon en mijn google account (die is er dus wel..)
Staan alle vinkjes voor het synchroniseren van je Google account wel aan? Kan je hier checken:
Contacten, menu, accounts, Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon nu 2 dagen, echt een super toestel. Op de accu na dan want die is echt slecht. :(
Vandaag was die na 2 uurtjes wat kloten al op 40%. Dus heb de helderheid van mijn scherm nu bijna op zijn laagst staan en vind dan die buttons onder aan het scherm erg fel. Zou je die ook kunnen dimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:27:
Ik heb mijn telefoon nu 2 dagen, echt een super toestel. Op de accu na dan want die is echt slecht. :(
Vandaag was die na 2 uurtjes wat kloten al op 40%. Dus heb de helderheid van mijn scherm nu bijna op zijn laagst staan en vind dan die buttons onder aan het scherm erg fel. Zou je die ook kunnen dimmen?
Wat voor al voor de 100ste keer is gezegd eigenlijk zal ik nog keer zeggen ;). Het duurt even voor dat je batterij optimaal werkt dat kan zoiezo een week misschien wel iets langer duren voor dat er genoeg uit haalt. Daar komt ook nog bij dat je in begin nog al veel dingen veranderd aanpast en noem maar op daar kan de batterij in begin niet zo goed tegen vandaar dat ie leeg loopt. Gewoon netjes opladen als hij op ongeveer 20% zit (tot hij weer vol is) en weer gebruiken blijf dit een tijdje doen en je zal zien dat het straks een stuk beter gaat.

En ja je kan die lampjes dimmen. Je heb er een andere launcher voor nodig dan de stock launcher. Op xda forum staat uitgelegt hoe je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:27:
Al jouw problemen EN vragen zijn ook al in dit topic voorbijgekomen. Misschien handig om hier eerst eens te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Sinds zaterdag in bezit. Tot nu toe 1x auto reset midden in de nacht (werd er wakker van:)) en net is die 1x uitgegavallen. De batterij moest eruit om hem weer werkend te krijgen. (nog) niet geroot trouwens!

Iets waar ik nog mee zit: dat op de zijkant van het toestel tikken om de cursor te verplaatsen werkt niet bij het smart keyboard, maar wel bij het lg toetsenbord. Ergens in dit topic zei iemand dat die bij smart keyboard wel werkte? Weet iemand hier meer van? Moet er nog iets aangepast/ingesteld worden om dit ook bij andere toetsenborden te laten werken?

Verder heb ik vandaag SPB Shell 3D gekocht, 10 euro! Maar elke euro waard. Wat is dat GAAF zeg! De 3d weergave, de mapjes die je kan maken, de weerwidgets, gewoon alles. Zo verschrikkelijk vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat het volume maar tot de helft harder gaat en de andere helft niet?
Viel me op net met de radio app. Gaat helemaal niet hard.

edit; zie nu zelfs 3 dode pixels, 2 links boven en 1 bovenin het midden.
Kun je het beste zien bij een donker scherm.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk, dus dit soort oneliners worden niet op prijs gesteld. Ook wordt het herhalen van je vraag binnen een dag niet gewaardeerd.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 31-03-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commentaar op moderatie mag via mail of DM, niet in het topic zelf.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 31-03-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn LG Optimus Speed X2 gekregen via Belsimpel.nl. Echter ik dacht dat hij simlock vrij was!? Als ik echter mijn T-Mobile simkaart erin doe, dan geeft hij aan dat hij sim vergrendeld is!

Iemand idee wat te doen?

Alvast bedankt.

Gr,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:20:
Vandaag mijn LG Optimus Speed X2 gekregen via Belsimpel.nl. Echter ik dacht dat hij simlock vrij was!? Als ik echter mijn T-Mobile simkaart erin doe, dan geeft hij aan dat hij sim vergrendeld is!

Iemand idee wat te doen?

Alvast bedankt.

Gr,
Peter
Contact opnemen met Belsimpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik al bang voor!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Zojuist ClockWorkMod op m'n telefoon gezet, een Nandroid backup gedaan, daarna de baseband geupdate en tenslotte weer een Nandroid restore gedaan! Baseband is succesvol geupdate naar de nieuwste versie en heb al m'n apps en instellingen dankzij de backup gehouden!

Alles staat uitgelegd op Modaco.com :)

Zal morgen even posten of ik verschil tussen de basebands merk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frenneke schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:07:
Na een poos te hebben meegelezen en bijna 2 weken mijn 2x in gebruik te hebben, ook maar eens een berichtje.
Telefoon beviel prima tot ik ook besloot om te rooten! Meerdere keren per dag sluit hij nu af, blijft steeds vaker hangen, beautiful widgets reageert niet en heb al een keer de batterij er uit moeten halen omdat de telefoon nergens meer op reageerde :(
Voor de root had ik nergens last van, wacht vandaag nog af en anders zit ik erover te denken de root maar weer ongedaan te maken, zien wat dat opleverd :?
Heb hier ook last van en ik heb hem niet geroot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EvoLution- schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:54:
Zojuist ClockWorkMod op m'n telefoon gezet, een Nandroid backup gedaan, daarna de baseband geupdate en tenslotte weer een Nandroid restore gedaan! Baseband is succesvol geupdate naar de nieuwste versie en heb al m'n apps en instellingen dankzij de backup gehouden!

Alles staat uitgelegd op Modaco.com :)

Zal morgen even posten of ik verschil tussen de basebands merk! 8)
Heb ik gisteren ook gedaan en ging erg vlot! :)
Ik had niet echt problemen gemerkt met bellen, maar vooral met mijn dataverbinding. Op mijn werk is de dekking niet echt geweldig (T-Mobile icm betonnen pand :( )
en bij het binnenhalen van grote bestanden van Market kreeg ik iedere keer foutmeldingen.
Vandaag eens kijken of het beter gaat. Daarnet even een app binnen gehaald en dat ging goed!
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:13:
[...]

Ik heb mijn toestel nu een week, maar nog geen enkel probleem gehad met reboots. Hij is nu sinds dinsdag geroot en nog steeds geen reboot gehad. :)
Vreemd dat er zoveel verschillende berichten hierover in dit topic staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:13:
[...]

Ik had de eerste twee dagen ook last gehad van spontane reboots. Ook bleef de telefoon soms hangen waarop de batterij verwijderd moest worden om weer beeld te krijgen.

Dit gebeurde bij mij alleen als ik met de telefoon had zitten spelen terwijl hij aan de lader zat. Sinds ik de telefoon niet meer aanraak tijdens het laden heb ik geen enkele spontane reboot of freeze meer gehad... (Sinds afgelopen zondag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
newbreed schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:12:
[...]

Ik heb dit ook nergens kunnen ontdekken. Het lijkt er op dat het gewoon niet mogelijk is.
De enige mogelijkheid is: een third party app downloaden zoals: Touchdown.
Weird, heb het net vergeken met een HTC Incredible S en daar is het uiteraard wel gewoon mogelijk.
Het moet toch zonder third party app mogelijk zijn om je handtekening aan te passen onderaan je mail? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat testjes gedaan met diverse simkaarten van collega's op mijn nieuwe LG Optimus Speed 2X. Het blijkt dat de oude simkaarten van T-Mobile het niet doen. De simkaarten uit het BEN tijdperk wel te verstaan.

Toch maar een nieuwe sim-kaart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag word als het goed is mijn Optimus voor de 2e maal omgeruild....had (nog) steeds spontane reboots...niet handig als je net in een gesprek zit...zucht.
Wat me opviel was dat ik voor de reboot nog 70% qua batterij had..na de reboot stond ie in eens op 1%...dus denk dat daar het hele euvel zit wat het steeds opnieuw opstarten betreft...
Hoop dat deze versie het nu wel goed doet...*ben er bang voor*..en ik had begrepen dat je max maar 3 keer mag ruilen (????)....pfff....heb er geen goed gevoel over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeLyon schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:05:
[...]

Weird, heb het net vergeken met een HTC Incredible S en daar is het uiteraard wel gewoon mogelijk.
Het moet toch zonder third party app mogelijk zijn om je handtekening aan te passen onderaan je mail? |:(
Vergeet niet dat de standaard email app een van LG zelf is!
Dus het kan zijn dat enkele basisfunctionaliteiten missen zoals bij Carkit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:21
[...]

Sowieso kun je bij de lg exchange helemaal niets instellen!
Echt belachelijk.

Bij HTC kun je bv nog kiezen hoeveel van je agenda je wilt synchroniseren.
Tevens kun je kiezen om de hoeveel uur ie moet synchen. Bij de LG heb ik dit allemaal helaas niet kunnen ontdekken..

Dus de exchange ondersteuning van LG is gewoon erg erg basic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
Pittie schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:34:
[...]

Sowieso kun je bij de lg exchange helemaal niets instellen!
Echt belachelijk.

Bij HTC kun je bv nog kiezen hoeveel van je agenda je wilt synchroniseren.
Tevens kun je kiezen om de hoeveel uur ie moet synchen. Bij de LG heb ik dit allemaal helaas niet kunnen ontdekken..

Dus de exchange ondersteuning van LG is gewoon erg erg basic!
Basic? R*k zul je bedoelen ;-)
Zal eens kijken naar Touchdown, jammer dat ie € 14,- is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

whoehoe we gaan het meemaken, als het goed is wordt vanmiddag de LG bezorgd. _/-\o_

Ik heb al besloten dat iker voorlopig geen custom rom erop ga zetten, ik ga eerst de update naar 2.3 afwachten, daarna eventueel een betere custom maar nu nog ff niet. ws al wel eerder rooten.

vraag me af hoelang ik het volhoud.

[ Voor 61% gewijzigd door Flagg op 01-04-2011 11:54 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 12:12

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Ik en mijn vriendin hebben allebei een 2x, die van mij is 2 weken later gefabriceerd dan die van haar.

Mijn beeldscherm heeft als hij uit staat een koperen kleur
Haar beeldscherm heeft als hij uitstaat een metalic-blauwe kleur

Haar 2x heeft altijd meer streepjes bereik dan mij, maar mijn 2x verbindt vaker met 3G

Vreemde verschillen als je het mij vraagt.

Een irritant probleem is dat als het scherm in standby gaat dat de wlan verbinding dan verbreekt (met als gevolg dat ik geen whatsapp berichten binnenkrijg.) Als ik hem uit standby haal moet ik dan wlan uit en weer aanzetten.
Ik heb in de Kernel mailing list gezien dat hiervoor een patch is uitgebracht, maar het kan nog maanden duren voordat we die in een LG rom zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
[...]

Waarom geen k-9 Mail?
Hiermee kan je prima je handtekening aanpassen, plus nog tig meer mogelijkheden.

Bij de custom rom van modaco kan je kiezen voor de standaard android-mailclient ipv de lg-versie. Misschien moet je dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net is de Optimus omgeruild via VIP service..en jaaaa..hij is dus echt helemaal nieuw...alles was geseald..wat vorige keer gewoon niet was..werd alleen de telefoon omgeruild.
Nu dus een volledig nieuw doosje..ben benieuwd of hij nu echt doet wat me is beloofd.....word vervolgd..;-)
Pagina: 1 ... 14 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.