Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
justin_ti schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:54:
Bij K9 kan het wel, indrukken op het mailaccount en dan de instellingen aanpassen. Het heet iets met poll. Ik doe zelf elk uur en het werkt idd veel beter dan de standaard mail app. Gebruikte op mn vorige phone ook K9 mail.
Klopt! Inmiddels gevonden, ik had de poll-optie wel gevonden, maar een regel eronder stond de optie om de tijd in te stellen: daar had ik overheen gelezen.. (het was al laat)

Verder bizar fijn toestel. Ik heb af en toe wat met de SGS mogen spelen, dus ik weet hoe een goed android-toestel moet werken en deze is minimaal net zo fijn, maar dan voor mijn gevoel zeker sneller.

Batterij was gisteren wel snel op, maar goed: ik heb het ook wel veel gebruikt: veel geinternet, veel apps gedownload, spelletje gespeeld, youtube. Maar om zeg maar 11:00 van de lader en 's avond om een uur of 9 begon die angstig leeg te raken. Maar de batterij heeft het wel tot 10:30 gered, wat op zich toch wel aardig is.

Nu zat ik gisteren naar een batterij-app te zoeken en toen kwam ik toevallig dit programma tegen:
http://www.appbrain.com/a...s/com.mhuang.overclocking
SetCPU also allows you to set up profiles to change the CPU speed under certain conditions, such as when the phone is asleep or charging, when the battery level drops below a certain point
Dat klinkt best interessant, om zo je batterij te sparen.
Zeker op momenten dat je wat minder mogelijkheden tot opladen hebt, kan het fijn zijn om een wat tragere telefoon te hebben, die wat langer mee gaat.
Ik heb mijn telefoon nog niet geroot, maar ga dit zeker een keer proberen. (ik moet sowieso meer ervaring opdoen hoe lang de batterij normaal gesproken bij mij mee kan)
Of heeft iemand het al geprobeerd en helpt het niet?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

ff een vraagje over het overgaan van de telefoon. Ik weet niet of het aan de LG ligt of Android eigen is, aangezien ik hiervoor een iPhone had. Wanneer je gebeld wordt zie je het gesprek binnen komen op je telefoon, de beller hoort hem 1 keer overgaan en pas dan fade het geluid in. Ik wil net als op m'n iPhone meteen een harde ringtone en niet past dat het infade na 1 keer overgaan. Ik heb niets bij de settings kunnen vinden, daar staat het geluid gewoon op max en niet trillen. Iemand een idee of ligt het aan Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
+1. Een bug? De widget van LG moet ik zowieso altijd bijwerken omdat hij dit niet automatisch doet. Is dit ook het geval bij jullie?

Ik bedoel hiermee het weer en temperatuur widget van LG.

[ Voor 18% gewijzigd door Brawler op 27-03-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 14:39
Nee die update niet automatisch. Gewoon de weer-klok-widget van Beautiful Widgets gebruiken, die kun je wel instellen op automatisch updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LG widget weer en klok die zet hem trouwens niet automatisch een uur later. Weet iemand hoe dit aan te passen? De gewone klok rechtsbovenin het scherm is wel een uur later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:26:
De LG widget weer en klok die zet hem trouwens niet automatisch een uur later. Weet iemand hoe dit aan te passen? De gewone klok rechtsbovenin het scherm is wel een uur later..
Dat is niet aan te passen volgens mij. Je kan als ik me niet vergis die hele widget/app niet instellen. Enige wat ik me kan bedenken is dat er bij de apps news & weather een optie kan zitten maar volgens mij is dat voor een andere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:29
Inderdaad de laatste maakt gebruik van "The weather channel" de andere van "accuweather".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
De enige widget die ik goed vind van LG is de Agenda Widget. Die is wat mijn betreft dan ook weer onovertroffen. De rest heb ik weggegooid omdat ik het maar niks vind. Wat ik ook nog mis is dat hun widgets zich niet aanpassen in landscape mode (in elk geval bij ADWex). Mijn ervaring is dat je het best kunt gaan voor alternatieven uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb de weer -klok widget van de Beautiful Widget geinstalleerd en het draait nu perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje is dat rooten het zelfde principe als jailbreak ? op de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:01:
ik heb een vraagje is dat rooten het zelfde principe als jailbreak ? op de iphone
Gebruik de search en je zult het antwoord vinden..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Laatst online: 20-05-2024
WeAreLegion schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:34:
[...]

Dat is niet aan te passen volgens mij. Je kan als ik me niet vergis die hele widget/app niet instellen. Enige wat ik me kan bedenken is dat er bij de apps news & weather een optie kan zitten maar volgens mij is dat voor een andere app.
na veel heen en weer gerommel met de tijd handmatig instellen en de tijdzone's veranderen werkt mijn lg clock programma weer als vanouds, kan niet echt in details vertellen hoe ik het gedaan heb was echt een half uurtje trail en error maar werkt nu weer zoals gewoon.

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q154/dazzle999/2011-03-28204747-1.png

[ Voor 6% gewijzigd door dazzle999 op 27-03-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:01:
en ja het is ongeveer het zelfde ... maar idd zoeken is beter als klakkeloos vragen stellen over zoiets simpels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedankt,ik heb ook de lg 2x besteld en het wordt mijn eerste android telefoon.
Vandaar dat ik op dit topic een vraag stel

Ik moet weer opnieuw ontdekken maar tog bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook besteld(11 maart en nog niet hier) en is ook mijn eerste android toestel.
maar wat zijn nu de voor en nadelen van het rooten? Ik heb er al op internet naar gezocht maar kom daar te veel meningen tegen en dus nog steeds te onduidelijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:18:
heb hem ook besteld(11 maart en nog niet hier) en is ook mijn eerste android toestel.
maar wat zijn nu de voor en nadelen van het rooten? Ik heb er al op internet naar gezocht maar kom daar te veel meningen tegen en dus nog steeds te onduidelijk voor mij.
rooten betekend simpelweg admin rights dus in de meeste gevallen rooten mensen hun phone om bloatware te verwijderen of bepaalde tweaks uit te voeren die anders niet mogelijk zijn door software beperkingen voordelen zijn dat je vaak ruimte winst en in sommige gevallen speedupgrade of battery life wint door tweaks en toepassingen te veranderen
nadelen kunnen zijn dat als je niet precies weet wat je doet je phone softbricken kan.

een goede startplek voor meer uitgebreide info is te vinden op het forum van xda link hier

[ Voor 0% gewijzigd door dazzle999 op 27-03-2011 21:45 . Reden: dikke vingers... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:18:
Rooten is eigenlijk dat je ´de baas bent over je toestel´. Oftewel, je krijgt alle rechten om dingen aan te passen en te doen op je toestel. Dit kan handig zijn voor heel veel zaken handig zijn. Bijvoorbeeld het verwijderen van de software van (in dit geval) LG. Of de mogelijkheid om alle applicaties op SD kaart te zetten, en nog veel meer zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt niet verkeerd.
Maar ik denk toch dat ik dat maar laat.
Ben toch bang dat ik er niet genoeg van af weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:58:
Klinkt niet verkeerd.
Maar ik denk toch dat ik dat maar laat.
Ben toch bang dat ik er niet genoeg van af weet.
Dat is aan jezelf. Ik moet wel zeggen dat rooten (imo) nog nooit zo makkelijk is geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 14-10 14:39
Nu ik SNS en de e-mail client heb gefreezed gaat mijn batterij een stuk langer mee...
Nu is het alleen wachten op custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super van de info en de link jongens nog klein vraagje dan weet ik genoeg
ik had toen die tijd mijn iphone gejailbreakt en had app's als bv navigon gedownload en wat games
via nzb en op de iphone gezet em dat werkte super. Is dat ook mogelijk met een geroot android toestel ?
dat is wat ik met het toestel wil. Als het niet wil dan vette pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:05:
super van de info en de link jongens nog klein vraagje dan weet ik genoeg
ik had toen die tijd mijn iphone gejailbreakt en had app's als bv navigon gedownload en wat games
via nzb en op de iphone gezet em dat werkte super. Is dat ook mogelijk met een geroot android toestel ?
dat is wat ik met het toestel wil. Als het niet wil dan vette pech
ja dat lukt prima zodra je jou telefoon hebt installeer dan een app uit de market genaamd astro dit is een file manager daarna moet je in je telefoon instellingen>applicaties>onbekende bronnen aanvinken, nu kan je apk's downloaden van bijvoorbeeld custom software die je gedownload hebt op je pc deze software kun je verplaatsen naar de telefoon sd met de ingebouwde usb-feature zodra je jou telefoon koppeld aan de pc.
maar ik denk niet dat dit de plaats is om 3rd party software te bespreken.

apk's zijn androids versie van ipa's btw..

[ Voor 6% gewijzigd door dazzle999 op 27-03-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een vraagje,

Is er nog iemand die een probleem heeft om zijn lg optimus 2x met een ford mondeo te pairen via bluetooth?
de gsm verbindt wel, ik kan ermee bellen via de boxen, maar mijn contactlijst komt niet op de gps te staan zodat ik erdoor kan zoeken. Iemand een oplossing hiervoor? Andere gsm's werken gewoon wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag mijn LG optimus 2x Speed. Is mijn eerste Android toestel na 2 jaar lang een HTC Touch HD.
Hij bevalt tot nu toe zeer goed! Nog geen last gehad van bugs of reboots. Ik heb hem nog niet geroot, wel even Launcher Pro erop gezet om te kijken wat het verschil is.
Ik moet zeggen dat de LG launcher me ook goed bevalt. Is tot nu toe snel genoeg voor mij. Waarschijnlijk omdat ik de HTC gewent ben. ;)

Wat betreft de LG weer en temp widget. Ik heb de tijd weer goed gekregen op de volgende manier:

1. Ga naar instellingen: Datum en Tijd
2. Zet vinkje bij Automatisch uit.
3. Stel tijdzone in op London (GMT+01:00) Bij Amsterdam staat hij op +02:00uur, dat geeft de fout.
4. Stel de goede tijd in.
5 Zet het vinkje bij Automatisch weer aan.

Klaar :)

Ik heb ook nog een vraag aan jullie:
Wie van jullie heeft met de orginele LG email app het voor elkaar gekregen om een hotmail account aan te melden? Ik heb het via hotmail en overige (handmatig de instellingen erinzetten) geprobeerd, maar hij geeft iedere keer een Verificatie fout. :(
Mijn GMail en Exchange (werk) waren zo ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-10 15:19

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:51:

Wie van jullie heeft met de orginele LG email app het voor elkaar gekregen om een hotmail account aan te melden? Ik heb het via hotmail en overige (handmatig de instellingen erinzetten) geprobeerd, maar hij geeft iedere keer een Verificatie fout. :(
Lukt mij ook niet, krijg ook een server error etc.
Ik heb nu een shortcut naar een ander programma welke de browser opent. Je krijgt dan alleen geen notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 17:05
Sinds vrijdag mijn LG optimus 2x Speed. Is mijn eerste Android toestel na 2 jaar lang een HTC Touch HD.
Hij bevalt tot nu toe zeer goed! Nog geen last gehad van bugs of reboots. Ik heb hem nog niet geroot, wel even Launcher Pro erop gezet om te kijken wat het verschil is.
Ik moet zeggen dat de LG launcher me ook goed bevalt. Is tot nu toe snel genoeg voor mij. Waarschijnlijk omdat ik de HTC gewent ben. ;)

Wat betreft de LG weer en temp widget. Ik heb de tijd weer goed gekregen op de volgende manier:

3. Stel tijdzone in op London (GMT+01:00) Bij Amsterdam staat hij op +02:00uur, dat geeft de fout.

Uhm de tijd gewoon aanpassen had iedereen wel kunnen verzinnen denk ik :P Automatisch werkt namelijk niet dus je past letterlijk de tijdzone aan, en ja dan ga je een uur voor/achteruit...

+2 uur A'dam klopt dat is juist zomertijd, staat er maar +1 is het dus wintertijd :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:07:
[...]
Uhm de tijd gewoon aanpassen had iedereen wel kunnen verzinnen denk ik :P Automatisch werkt namelijk niet dus je past letterlijk de tijdzone aan, en ja dan ga je een uur voor/achteruit...

+2 uur A'dam klopt dat is juist zomertijd, staat er maar +1 is het dus wintertijd :)
Als je de voorgaande berichten hebt gezien hebben mensen opgemerkt dat de tijd naar zomertijd is overgegaan, maar dat de Weer en Temp widget op wintertijd is blijven staan. Deze tijd kun je in de widget niet aanpassen. 'Gewoon' aanpassen van de tijd zorgt er niet voor dat de tijden in de statusbalk en de widget gelijk worden.
Door te doen wat ik heb beschreven, staan in ieder geval de tijden in de statusbalk en in de widget gelijk. :)

Volgens mij een beschrijving van wat dazzle999 ook heeft gedaan, maar niet meer wist hoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, hier heb ik wel wat aan gehad, maar ik heb hem helemaal niet op automatisch staan. Toch is hij wel auto. aangepast. Maar goed, heb hem alleen op Londen gezet en doet het dan ook weer, alleen een andere tijdzone. De ingestelde plaatsnaam blijft wel goed staan, maar dat komt wss doordat ik locatiebepaling aan heb staan.

Helaas heb ik geen antwoord op je vraag maar een ander vast wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

black_eye

dazzle999 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:36:
[...]

ja dat lukt prima zodra je jou telefoon hebt installeer dan een app uit de market genaamd astro dit is een file manager daarna moet je in je telefoon instellingen>applicaties>onbekende bronnen aanvinken, nu kan je apk's downloaden van bijvoorbeeld custom software die je gedownload hebt op je pc deze software kun je verplaatsen naar de telefoon sd met de ingebouwde usb-feature zodra je jou telefoon koppeld aan de pc.

Dat kan makkelijker en zonder filemanager. Hang je LG aan je PC en zet USB opslag aan. Je ziet nu 2 nieuwe SD's op je PC verschijnen(1 wanneer je geen externe SD hebt). Kies de interne SD, ga naar de map apk en zet daar je apk's in. Koppel je LG af en start de app Standaard Applicaties en daar vind je de nieuwe app's klaar om te installeren.

instellingen>applicaties>onbekende bronnen moet natuurlijk wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvranken
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09-2024
Kan er iemand die het toestel heeft mij helpen met wat duidelijkheid te scheppen over het installeren van apps op de interne/externe (micro)SD-kaart?

Normaal kan je in Android (bij applicaties die dat toe staan), deze verplaatsen van het telefoongeheugen naar de SD geheugenkaart. De LG Optimus 2X Speed kan nu echter over zowel een interne als een externe SD kaart beschikken. Is het dan mogelijk om te kiezen naar welke van deze 2 locaties de app verplaatst wordt, of kan de app dan bijvoorbeeld alleen naar de interne SD kaart verplaatst worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:16
Ik heb net als vele anderen ook problemen gehad om de tijd van de tijd/weer widget aan te passen en de uiteindelijke oplossing was zeer simpel.

Je clickt op de clock zelf dan komt er een lijst onderaan de widget. (bij de memo versie zal hier een lijst met afspraken komen bij de andere versie krijg je dan een lijst met weer voorspellingen).
Dan click je gewoon op Bijwerken.

Dan update naast het weer ook de tijd zich en zal hij zich aanpassen aan de tijds verandering.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 28-03-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien eens proberen via WiFi? Kan zijn dat je via 3G een time-out krijgt. Heb je pop-toegang wel aangezet op de hotmail site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Deadsy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:38:
Ik heb net als vele anderen ook problemen gehad om de tijd van de tijd/weer widget aan te passen en de uiteindelijke oplossing was zeer simpel.

Je clickt op de clock zelf dan komt er een lijst onderaan de widget. (bij de memo versie zal hier een lijst met afspraken komen bij de andere versie krijg je dan een lijst met weer voorspellingen).
Dan click je gewoon op Bijwerken.

Dan update naast het weer ook de tijd zich en zal hij zich aanpassen aan de tijds verandering.
Hahaha ja inderdaad... NU doet hij dat wel... Maar tot vanochtend deed hij dat nog niet ;-)

Gelukkig hebben ze het snel opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:21:
[...]

Als je de voorgaande berichten hebt gezien hebben mensen opgemerkt dat de tijd naar zomertijd is overgegaan, maar dat de Weer en Temp widget op wintertijd is blijven staan. Deze tijd kun je in de widget niet aanpassen. 'Gewoon' aanpassen van de tijd zorgt er niet voor dat de tijden in de statusbalk en de widget gelijk worden.
Door te doen wat ik heb beschreven, staan in ieder geval de tijden in de statusbalk en in de widget gelijk. :)

Volgens mij een beschrijving van wat dazzle999 ook heeft gedaan, maar niet meer wist hoe ;)
Toch gek dat ik de juiste tijdzone heb, en de tijd wel gelijk loopt, namelijk GMT +2 uurtjes :)

Zie:
https://picasaweb.google....efoon#5589033755484009714
https://picasaweb.google....efoon#5589033789041975682

Automatisch aanvinken veranderd bij mij helemaal niks, ook niet als ik de tijd eerst fout instel, volgens mij werkt dat dus helemaal niet :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DENNIS79 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:45:
[...]

Hahaha ja inderdaad... NU doet hij dat wel... Maar tot vanochtend deed hij dat nog niet ;-)

Gelukkig hebben ze het snel opgelost!
Klopt! Bij mij is hij nu ook bijgewerkt. Waarschijnlijk is bij LG nu pas de zomertijd ingegaan ;)
gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:44:
[...]

Misschien eens proberen via WiFi? Kan zijn dat je via 3G een time-out krijgt. Heb je pop-toegang wel aangezet op de hotmail site?
Ik ga het proberen. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
Hebben er meer mensen last van een extreem trage GPS fix? Ik heb meerdere tools geprobeerd, maar het duurt met gemak 2-3 minuten voordat ik een fix heb. En dan sta ik in de tuin met goed zicht. Hij ziet de satellieten wel (5-6-7 stuks) maar weigert een fix te krijgen. ;(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Bebob_NL schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:26:
Hebben er meer mensen last van een extreem trage GPS fix? Ik heb meerdere tools geprobeerd, maar het duurt met gemak 2-3 minuten voordat ik een fix heb. En dan sta ik in de tuin met goed zicht. Hij ziet de satellieten wel (5-6-7 stuks) maar weigert een fix te krijgen. ;(
Ik denk het niet, fix in 10 sec binnen/buiten maakt niet uit, beste GPS in een telefoon ooit wat mij betreft (zelfs beter als TomTom), altijd met 10/11 satalieten geconnect ongeacht me locatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10-2024

jle

Ik heb de 2X sinds vrijdag binnen. Weekend gebruikt om er mee te spelen en nu blijf ik met 1 probleem zitten.

nl dat mijn Wifi-verbinding wordt afgesloten op het moment dat het scherm op zwart gaat. Als ik hierna te telefoon weer aanzet kan hij de verbinding niet meer tot stand brengen. Blijft hangen op "wachtwoord verifieren". Ik moet dan eerst de Wifi uitzetten en vervolgens weer aanzetten. En dan connect hij gelijk weer.

Zijn er meer mensen met dit probleem en een eventuele oplossing?

Good goan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:10
jle schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:48:
Ik heb de 2X sinds vrijdag binnen. Weekend gebruikt om er mee te spelen en nu blijf ik met 1 probleem zitten.

nl dat mijn Wifi-verbinding wordt afgesloten op het moment dat het scherm op zwart gaat. Als ik hierna te telefoon weer aanzet kan hij de verbinding niet meer tot stand brengen. Blijft hangen op "wachtwoord verifieren". Ik moet dan eerst de Wifi uitzetten en vervolgens weer aanzetten. En dan connect hij gelijk weer.

Zijn er meer mensen met dit probleem en een eventuele oplossing?
Bij je wifi instellingen op menu drukken. Dan krijg je de geavanceerde instellingen te zien, waar je dus ook de sleep policy kunt instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
tzanten schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Bij je wifi instellingen op menu drukken. Dan krijg je de geavanceerde instellingen te zien, waar je dus ook de sleep policy kunt instellen :)
Dat zal inderdaad de verbinding houden echter heeft hij duidelijke een ander probleem, immers als hij nu uit het bereik gaat en terug komt zal het probleem van het inloggen zich weer voortdoen, of WIFI op ze telefoon uit/aan zet. Dit zorgt er enkel voor dat de verbinding dus minder vaak moet worden opgebouwd omdat die op de achtergrond behouden blijft...

Ikzelf heb in me router een ander kanaal gekozen (12) waardoor wifi bij mij veel stabieler werkt, ik moest op kanaal 11 me router ook vaak restarten om er weer op te komen, zowel met me telefoons als laptops...

[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 28-03-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb hem ook sinds zaterdag. Tot nu toe bevalt het toestel echt super, hij is snel, stevig en heeft een mooi display. Ook heb ik nog geen enkel probleem ondervonden zoals rebooten oid.

Hiervoor had ik een Desire, met AMOLED, en ik kan je vertellen dat het scherm van de LG hier niet voor onder doet! Wat mij wel een beetje stoort, maar dat kan ook gewenning zijn is de grootte van het toestel en de plaatsing van de hardewareknoppen:

Want bij de desire zat de screen on/off knop linksboven, en nu zit die rechtsboven. De geluidsknoppen zaten eerder bij de desire links, en nu bij de LG rechts. Het lijkt erop dat de desire een rechtshandige telefoon was, en de LG een linkshandige. Wat ik opmerk is dat ik automatisch het toestel met links vasthoud en met de rechterhand het touchscreen bedien. Dus ik ben nu beide handen nodig. Het is moeilijk met 1 hand te bedienen. Daar is het toestel gewoonweg te groot voor... Misschien heeft LG het zo bedoeld dat wij de telefoon met links vasthouden en met rechts bedienen? Wie weet.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet op de Samsung Galaxy S2 heb gewacht, want die is nog breder, en dus lastiger vast te houden.

Hoe ervaren jullie deze zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Laatst online: 17-10 13:59
eclipsejos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:00:

Want bij de desire zat de screen on/off knop linksboven, en nu zit die rechtsboven. De geluidsknoppen zaten eerder bij de desire links, en nu bij de LG rechts. Het lijkt erop dat de desire een rechtshandige telefoon was, en de LG een linkshandige. Wat ik opmerk is dat ik automatisch het toestel met links vasthoud en met de rechterhand het touchscreen bedien. Dus ik ben nu beide handen nodig. Het is moeilijk met 1 hand te bedienen. Daar is het toestel gewoonweg te groot voor... Misschien heeft LG het zo bedoeld dat wij de telefoon met links vasthouden en met rechts bedienen? Wie weet.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet op de Samsung Galaxy S2 heb gewacht, want die is nog breder, en dus lastiger vast te houden.

Hoe ervaren jullie deze zaken?
Ik heb hem altijd rechts met 1 hand. Dat werkt voor mij prima. Ik denk natuurlijk wel dat jou ervaring met een ander toestel uitmaakt. Ik heb hem nu al 2 weken dus ik ben het gewend en vind het erg fijn.
Soms bij bepaalde applicaties, games of sites zijn 2 handen nog wel is nodig.
Ik vind het scherm de juiste grootte, ik zou niet graag nog een groter scherm willen, en ik ben kleiner gewend (LG Arena)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
watercoolertje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:59:
[...]
Dat zal inderdaad de verbinding houden echter heeft hij duidelijke een ander probleem, immers als hij nu uit het bereik gaat en terug komt zal het probleem van het inloggen zich weer voortdoen, of WIFI op ze telefoon uit/aan zet. Dit zorgt er enkel voor dat de verbinding dus minder vaak moet worden opgebouwd omdat die op de achtergrond behouden blijft...

Ikzelf heb in me router een ander kanaal gekozen (12) waardoor wifi bij mij veel stabieler werkt, ik moest op kanaal 11 me router ook vaak restarten om er weer op te komen, zowel met me telefoons als laptops...
Klinkt erg bekend in de oren. Ik had hier ook af en toe last van. In de status log van mijn router kwam ik de volgende foutmeldingen tegen:
<tijd> Associated: 00-13-XX-XX-XX-XX st=0
<tijd> Disassociated: 00-13-XX-XX-XX-XX because RX deauth req
<tijd> Associated: 00-13-XX-XX-XX-XX st=0
<tijd> Disassociated: 00-13-XX-XX-XX-XX because RX deauth req
en
<tijd> Reassociated: 00-13-XX-XX-XX-XX st=0
<tijd> Disassociated: 00-13-XX-XX-XX-XX because WPA retey failed
Dit is soms op te lossen met een firmware update van je router of de afstand tussen telefoon en router te reduceren. Opnieuw verbinden werkt alleen met veel geduld of inderdaad de router te resetten. Mijn laptop had er, achteraf gezien, ook af en toe last van. Het probleem doet zich alleen voor als je de verbinding verbreekt en snel daarna weer opzet.
Met behulp van WiFi Analyser (zie market) heb ik inderdaad ook een ander kanaal gekozen. Het bleek dat kanaal 11 wel erg vol zat. Door een ander kanaal te kiezen werd ook bij mij de verbidning stabieler.
watercoolertje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:41:
[...]
Ik denk het niet, fix in 10 sec binnen/buiten maakt niet uit, beste GPS in een telefoon ooit wat mij betreft (zelfs beter als TomTom), altijd met 10/11 satalieten geconnect ongeacht me locatie!
Hmm, ik ga nog eens het een en ander testen en anders wordt het maar eens de VIP service gebruiken. Heb ook last van zeer irritant piepende oplader en willekeurige reboots snachts,

[ Voor 20% gewijzigd door Bebob_NL op 28-03-2011 11:47 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 14:49
Ik gebruik de originele e-mail app voor mijn live account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 13:08

meneerdeman

Mister The Man

weebeast schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:50:
[...]

Ik gebruik de originele e-mail app voor mijn live account
Ik krijg het ook niet voor elkaar ... alle andere accounts zonder problemen, maar krijg het niet ingesteld... GODDAMN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
meneerdeman schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:59:
[...]

Ik krijg het ook niet voor elkaar ... alle andere accounts zonder problemen, maar krijg het niet ingesteld... GODDAMN
Ik heb dit gebruikt;
INKOMENDE SERVER INSTELLINGEN.

1. Vul je email: androidworld@hotmail.com
2. Wachtwoord
3. Kies voor handmatig instellen
4. Gebruikersnaam: androidworld@hotmail.com (volledig email!!!)
5. Wachtwoord.
6. Pop3-server: pop3.live.com
7. Port: 995
8. Beveiliginstype: SSL (alle certificaten accepteren)
9. E mail verwijderen van de server: Wanneer ik verwijder uit postvak in

UITGAANDE SERVER INSTELLINGEN.

1. SMTP-server: smtp.live com
2. Port: 587
3. Beveiligingstype:TLS (alle certificaten accepteren)
4. Aanmelden: uit vinken.
http://www.androidworld.n...p3-hotmail-instellen.html

[ Voor 5% gewijzigd door weebeast op 28-03-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10-2024

jle

tzanten schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Heb ik al geprobeerd, alle 3 3 de mogelijkheden. Sleep policy ingesteld, reset, en dan veranderd er niks. Iedere keer als de tel in slaap valt ben ik m'n wifi kwijt.
watercoolertje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:59:
[...]

Ik heb niet het idee dat het aan m'm router ligt. als ik de telefoon weer aanzet moet ik de verbinding verbreken en weer aanzetten en dan werkt het weer perfect (verbinding komt ook erg snel weer tot stand). Last van stabiliteits issues heb ik dan ook niet.

BTW ik heb een Belkin router (type weet ik zo niet).

Good goan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-10 09:34
hoipimniet schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:58:
Over de TegraZone apps: prachtig! Ik heb Fruit Ninja THD (gewoon Fruit Ninja, maar dan met Anti-Aliasing :)), Samurai II (Erg leuke game, cell shaded (!!!) hack 'n' slash) en Dungeon Defenders (mooie game, 3rd person tower defense. Alleen nog niet echt gespeeld, alleen maar geïmponeerd door de graphics).
Ik heb vandaag ook Fruit ninja THD geinstalleerd.. Maar uhm.. huhhh het lijkt alsof ik op mn pc een shooter op 800x600 speel. Het is echt lelijk. Iemand die weet hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
LoeWn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:09:
[...]

Ik heb vandaag ook Fruit ninja THD geinstalleerd.. Maar uhm.. huhhh het lijkt alsof ik op mn pc een shooter op 800x600 speel. Het is echt lelijk. Iemand die weet hoe dit komt?
Het spel heeft een resolutie van 480x800 (wvga) als je dit op een HD scherm speelt is dat idd minder mooi. Het is een game voor je telefoon, je telefoon is geen vervanger van een game pc/console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Sorry, misschien was mn reactie niet duidelijk. Maar ik speel het gewoon op mn telefoon ;) En daar is het echt lelijk op. De gewone versie van Fruit ninja ziet er beter uit bij mij.

Met mijn 800x600 opmerking bedoelde ik dat het er uit ziet alsof je op je pc een game speelt en de resolutie op laag zet in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
LoeWn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:20:
Sorry, misschien was mn reactie niet duidelijk. Maar ik speel het gewoon op mn telefoon ;) En daar is het echt lelijk op. De gewone versie van Fruit ninja ziet er beter uit bij mij.

Met mijn 800x600 opmerking bedoelde ik dat het er uit ziet alsof je op je pc een game speelt en de resolutie op laag zet in de game.
Ik heb die versie ook op mijn Optimus staan, moet zeggen dat het er niet heel geweldig uit ziet nee. Probleem bij mij is dat de verhoudingen niet kloppen.. (de menu fruitjes met die rondjes eromheen, zijn niet rond om het zo maar te zeggen). Misschien eens even mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Filmen doet dit toestel erg goed, alleen foto's maken doet hij niet erg best wat ik dan weer vreemd vind. zou er met een update van android hier ook verbetering in komen? heb namelijk erg snel last van bewogen foto's als het een klein beetje schemer is. en overdag vind ik de foto's ook niet al te scherp. Mijn oude c905 eed dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Laatst online: 30-01 10:53
LoeWn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:20:

Ja ok, ik begon ook al te twijfelen wat je bedoelde.
Heb Fruit Ninja THD en de gewone naast elkaar gezien (op mijn 2X en een Desire). Op de desire zag het er inderdaad blokkerig uit, op mijne niet. Weet je zeker dat je de goede versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
jle schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Heb ik al geprobeerd, alle 3 3 de mogelijkheden. Sleep policy ingesteld, reset, en dan veranderd er niks. Iedere keer als de tel in slaap valt ben ik m'n wifi kwijt.

[...]

Ik heb niet het idee dat het aan m'm router ligt. als ik de telefoon weer aanzet moet ik de verbinding verbreken en weer aanzetten en dan werkt het weer perfect (verbinding komt ook erg snel weer tot stand). Last van stabiliteits issues heb ik dan ook niet.

BTW ik heb een Belkin router (type weet ik zo niet).
Sleep policy wordt inderdad niet aangepast, had het net nog via 'spare parts' iungesteld maar ook dat werkt niet... Tevens als ik daar animaties van normaal naar fast zet krijg ik helemaal geen animaties meer, had liever wat snellere gehad dan nu, ik vind een animatie leuk maar het moet geen extra tijd kosten die feature en dat doet het nu wel (0.5 sec oid?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders nog de provider ben? Ik heb sinds vanmiddag nergens meer bereik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:58:
Iemand anders nog de provider ben? Ik heb sinds vanmiddag nergens meer bereik..
Netwerkstoring T-Mobile? 28-3

Zelfde netwerk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok al aangezien ik me telefoon geroot heb vanmiddag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Is het ook mogelijk (zonder de ROM te flashen) om die lelijke kleuren van LG te veranderen? Zo heb je de iconen en markeringen van dingen blauw, wat ik wel echt heel erg lelijk vind!

Verder vind ik het lockscreen helemaal niet fijn. Je moet helemaal van onder precies op het blauwe 'tikken' en naar boven trekken. Hier moet ik maar eens voor opzoek gaan naar een ander lockscreen. Ook zie ik als ik mijn telefoon wil ontgrendelen snel een 'flits' van mijn homescreen, voordat ik uberhaupt het lockscreen voorbij ben. Herkent iemand dit? Iemand een goed alternatief?

Verder tot nu toe erg blij met mijn 2x. Doet wat 'ie moet doen, en dat lekker snel! :) Verder vind ik de batterij niet speciaal (tot nu toe). Ongeveer het zelfde als bij mijn Desire. Ik heb tot nu toe al wel een aantal keren een reboot gehad. Mijn toestel is geroot.

[ Voor 29% gewijzigd door Edzeau op 28-03-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Jeroen04 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:08:
telefoon wil ontgrendelen snel een 'flits' van mijn homescreen, voordat ik uberhaupt het lockscreen voorbij ben. Herkent iemand dit? Iemand een goed alternatief?
Ik herken het. Je ziet heel kort.
Gek genoeg als je telefoon in het (middelste) homescreen staat, dan heb je er geen last van.

Het is niet heel erg, maar eigenlijk natuurlijk niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quacka schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:25:
[...]

Ik herken het. Je ziet heel kort.
Gek genoeg als je telefoon in het (middelste) homescreen staat, dan heb je er geen last van.

Het is niet heel erg, maar eigenlijk natuurlijk niet goed.
Zelfde hier, launcherpro plus + widget locker, dus niet eens de standaard applicaties

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timverbeij
  • Laatst online: 13-07-2024
Jeroen04 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:08:
Is het ook mogelijk (zonder de ROM te flashen) om die lelijke kleuren van LG te veranderen? Zo heb je de iconen en markeringen van dingen blauw, wat ik wel echt heel erg lelijk vind!

Verder vind ik het lockscreen helemaal niet fijn. Je moet helemaal van onder precies op het blauwe 'tikken' en naar boven trekken. Hier moet ik maar eens voor opzoek gaan naar een ander lockscreen. Ook zie ik als ik mijn telefoon wil ontgrendelen snel een 'flits' van mijn homescreen, voordat ik uberhaupt het lockscreen voorbij ben. Herkent iemand dit? Iemand een goed alternatief?

Verder tot nu toe erg blij met mijn 2x. Doet wat 'ie moet doen, en dat lekker snel! :) Verder vind ik de batterij niet speciaal (tot nu toe). Ongeveer het zelfde als bij mijn Desire. Ik heb tot nu toe al wel een aantal keren een reboot gehad. Mijn toestel is geroot.
Gewoon LauncherPro downloaden of AWD (of ADW) Launcher downloaden, werkt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
timverbeij schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:28:
[...]
Gewoon LauncherPro downloaden of AWD (of ADW) Launcher downloaden, werkt ideaal!
Ik ben nu beide tools aan het testen, beide gratis versie en als ik één van de 2 fijner vind koop ik die. Maar tot nu toe kan ik nog niks veranderen aan bijvoorbeeld de notificationbar of bijvoorbeeld de blauwe kleur in een menu. Klopt dit en is dit alleen bij de betaalde versies ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:33:
[...]

Ik ben nu beide tools aan het testen, beide gratis versie en als ik één van de 2 fijner vind koop ik die. Maar tot nu toe kan ik nog niks veranderen aan bijvoorbeeld de notificationbar of bijvoorbeeld de blauwe kleur in een menu. Klopt dit en is dit alleen bij de betaalde versies ofzo?
De notificationbar is alleen aan te passen door een theme (update.zip) te flashen middels de clockworkmod.
Deze mod is op dit moment in beta fase zie hiervoor xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dazzle999 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:36:
[...]

dazzle thnx van je antwoord het maakt me blij top man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timverbeij
  • Laatst online: 13-07-2024
Jeroen04 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:33:
[...]

Bij de betaalde versie van ProLauncher is er sowieso weinig aan toegevoegd, bij ADW weet ik het eigenlijk niet... Ben het zelf ook nog een beetje aan het uittesten om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiGiD
  • Laatst online: 28-09-2022
Hoe kan ik contacts vanaf een sim importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 16:43

M0nkeymen

Monkeystyle!

TiGiD schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:37:
heb je al een keer gezocht op:
android contacts sim importeren

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:37
Ik help je wel even... http://tinyurl.com/5vlmqg3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort vragen kun je prima zelf beantwoorden door Google te gebruiken. GoT is hiervoor niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Heeft iemand al een nieuw achterkantje voor de telefoon gevonden?
Na de test met en zonder achter kant is het verschil in de foto's echt supergroot.
Hopelijk komt er een achterkantje waar de foto's er wel goed uit komen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:37
Want it too! Het liefst een zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiGiD
  • Laatst online: 28-09-2022
M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:29:
[...]

heb je al een keer gezocht op:
android contacts sim importeren
RoD schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:17:
[...]

Dit soort vragen kun je prima zelf beantwoorden door Google te gebruiken. GoT is hiervoor niet bedoeld.
Ja, echt.. van google had ik nog nooit gehoord.

Iig, probleem was: bij importeren staat alleen usim en oude sim was schijnbaar al leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trotse eigenaar van deze telefoon! Mooi ding, verschrikkelijk snel ook. Maar ben ik de enige bij wie de grote HD films niet sychroon gaan? Heb Tron Legacy, een 2GB mp4‘tje van 720p, er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb eerdere reacties opgezocht over het afspelen van 720p mkv's. De algemene consensus was dat het toestel deze bestanden niet vloeiend afspeelt. Toch verbazingwekkend, aangezien het toestel hardwarematig zeker een powerhouse genoemd kan worden.

Zijn er ondertussen meer tweakers die dergelijke bestanden hebben geprobeerd? Rockplayer ondersteunt ook hardwarematige decoding. Wellicht dat het hiermee wel lukt?

Wat voor mkv's bedoel ik? Heel simpel: Amerikaanse series. Knippen en plakken naar de tel en vloeiend afspelen. Helaas in de praktijk niet zo makkelijk als gezegd. Of wel?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockplayer zal ik wel proberen maar dan moet ik de mkv-versie zien te bemachtigen... Even proberen met mp4 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, met mp4 is het erger. Ik snap niet hoe er met deze powerhouse niet normaal een HD-filmpje bekeken kan worden :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:50:
Meh, met mp4 is het erger. Ik snap niet hoe er met deze powerhouse niet normaal een HD-filmpje bekeken kan worden :{.
Drivers en ondersteuning :)
De CPU en de ingebouwde DSP worden echt niet optimaal gebruikt, immers softwarematig moet de telefoon al een hoop zonder problemen kunnen. Denk dat het allemaal wel wat beter wordt...

Filmpjes die je maakt kan je wel afspelen ook 1080p, misschien dat filmpje is ontleden tot de gebruikte codecs/levels en de films ie je wiolt kijken daar heen converteren (mits je extern wil afspelen anders is 800*480 al voldoende :P)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
watercoolertje schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:09:
[...]
Drivers en ondersteuning :)
De CPU en de ingebouwde DSP worden echt niet optimaal gebruikt, immers softwarematig moet de telefoon al een hoop zonder problemen kunnen. Denk dat het allemaal wel wat beter wordt...

Filmpjes die je maakt kan je wel afspelen ook 1080p, misschien dat filmpje is ontleden tot de gebruikte codecs/levels en de films ie je wiolt kijken daar heen converteren (mits je extern wil afspelen anders is 800*480 al voldoende :P)...
Codecs voor hardware ondersteuning missen gewoon. Aangezien in android 2.2 een proces maar op 1 core kan draaien gaat het in software ook niet lukken. Ik ben zelf een galaxy s bezitter en die speelt alles goed. Ik heb daarnaast familie met een desire hd en lg optimus 2x en daar is standaard geen support voor mkv/h264 encoded bestanden en loopt het allemaal erg traag/stotterend terwijl die beide telefoons overall sneller zijn dan mijn galaxy s.
De galaxy s doet ook gewoon in de standaard video speler al mkv spelen. Externe spelers zijn niet nodig. Het is te hopen dat lg dat ook snel doet (mag je eigenlijk wel verwachten). Eigenlijk verwacht je dat al deze telefoons dat gewoon goed doen. Ik was meer verbaasd toen ik er achter kwam dat er standaard zo weinig video codecs ondersteund worden op veel android toestellen. Ik vond het niet meer dan normaal dat mijn galaxy s het wel goed deed. Blijkbaar is dat nu nog een uitzondering. (En nee, dit is geen promo voor samsung, als ik nu voor een nieuw toestel ging zou ik ook de lg kiezen (tot dat de s2 uit is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 19:01
Sinds gister de telefoon ook in mijn bezit. Gister veel mee gespeeld en heb er op het moment nog niet veel op aan te merken.

Heb het forum al tijdje in de gaten gehouden en heb het een en ander al geinstalleerd. Ben vooral erg te spreken over de swype die bebop_nl noemde. thx!

Maar ik heb alsnog een vraag. Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met zowel mijn google account als facebook. Nu was het zo dat een zelfde persoon (Jantje K) in mijn google account stond als Jantje en in facebook als Jantje K.
Nu heb ik in mijn google account Jantje veranderd in Jantje K maar de contacten worden niet samengevoegd. Ik heb Jantje K nu dus twee keer in mijn lijst.
Weet iemand hoe ik deze kan samenvoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:20
bkorteling schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:55:
Sinds gister de telefoon ook in mijn bezit. Gister veel mee gespeeld en heb er op het moment nog niet veel op aan te merken.

Heb het forum al tijdje in de gaten gehouden en heb het een en ander al geinstalleerd. Ben vooral erg te spreken over de swype die bebop_nl noemde. thx!

Maar ik heb alsnog een vraag. Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met zowel mijn google account als facebook. Nu was het zo dat een zelfde persoon (Jantje K) in mijn google account stond als Jantje en in facebook als Jantje K.
Nu heb ik in mijn google account Jantje veranderd in Jantje K maar de contacten worden niet samengevoegd. Ik heb Jantje K nu dus twee keer in mijn lijst.
Weet iemand hoe ik deze kan samenvoegen?
Contacten openen-> "menu toets"-> contact bewerken -> "menu toets" ->Samenvoegen -> kies welke je wilt samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 19:01
newbreed schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:35:
[...]

Contacten openen-> "menu toets"-> contact bewerken -> "Samenvoegen" -> kies welke je wilt samenvoegen.
gevonden. thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
milenko79 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:51:
[...]

Codecs voor hardware ondersteuning missen gewoon. Aangezien in android 2.2 een proces maar op 1 core kan draaien gaat het in software ook niet lukken. Ik ben zelf een galaxy s bezitter en die speelt alles goed. Ik heb daarnaast familie met een desire hd en lg optimus 2x en daar is standaard geen support voor mkv/h264 encoded bestanden en loopt het allemaal erg traag/stotterend terwijl die beide telefoons overall sneller zijn dan mijn galaxy s.
De galaxy s doet ook gewoon in de standaard video speler al mkv spelen. Externe spelers zijn niet nodig. Het is te hopen dat lg dat ook snel doet (mag je eigenlijk wel verwachten). Eigenlijk verwacht je dat al deze telefoons dat gewoon goed doen. Ik was meer verbaasd toen ik er achter kwam dat er standaard zo weinig video codecs ondersteund worden op veel android toestellen. Ik vond het niet meer dan normaal dat mijn galaxy s het wel goed deed. Blijkbaar is dat nu nog een uitzondering. (En nee, dit is geen promo voor samsung, als ik nu voor een nieuw toestel ging zou ik ook de lg kiezen (tot dat de s2 uit is).
Haha geen reclame nee,het izjn ook gewoon fieten, daar werkt het wel, op de LG (nog) niet. Maar ben het met je eens dat de SGS kwa software ondertussen een toppertje is (had er ook 1 en die is nu in het bezit van me vader, ze eerste smartphone :P)...

Kwa scherm wil ik wel terug, sinds ik AMOLED heb (Nexus One ook gehad), wou ik eigenlijk niet meer LCD/TFT, maarja ik wil ook het nieuwste van het nieuwste dus ja dat bots en ik ben dan toch naar de LG gegaan met volle tevredenheid, op het scherm na dan vind het er niet uit zien dat zwart grijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 10:55
Zijn er trouwens mensen die het plasticje aan de voorkant eraf gehaald hebben? Ik heb hem er nog op zitten en erger me aan de vette vlekken. Is dat minder erg zonder plasticje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Julius schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:09:
Zijn er trouwens mensen die het plasticje aan de voorkant eraf gehaald hebben? Ik heb hem er nog op zitten en erger me aan de vette vlekken. Is dat minder erg zonder plasticje?
dat plasticje is gewoon een screenprotector, die zou ik zo lang mogelijk laten zitten. bij mijn oude LG arena hield die standaard sceenprotector die er op zat, het bijna 2 jaar vol...hopelijk deze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-10 19:58
Trouwens, Paul O'Brien heeft net zijn 2x speed ROM kitchen online gezet op:
http://android.modaco.com...s-2x-with-online-kitchen/ << wel alleen nog voor modaco premium members

helaas, ben ik nog steeds aan het wachten op mijn 2x..

[ Voor 7% gewijzigd door spekkie1994 op 29-03-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Oeh ik ben me eerste ROM aan het bakken hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Julius schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:09:
nee, net zo erg. Er is daar wel een goede oplossing voor: Netjes oppoetsen en daarna ergens neerleggen. Dan blijft ie (op stof na) netjes schoon.
Bij mij zat er een kras op het plasticje, dus heb het maar meteen eraf getrokken. (gelukkig was het alleen op het plastic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 10:55
Quacka schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:56:
[...]

nee, net zo erg. Er is daar wel een goede oplossing voor: Netjes oppoetsen en daarna ergens neerleggen. Dan blijft ie (op stof na) netjes schoon.
Bij mij zat er een kras op het plasticje, dus heb het maar meteen eraf getrokken. (gelukkig was het alleen op het plastic)
Haha ja dat is een goede, ik heb trouwens ook krasjes op het plasticje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
disweb schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
[...]

Ik heb die versie ook op mijn Optimus staan, moet zeggen dat het er niet heel geweldig uit ziet nee. Probleem bij mij is dat de verhoudingen niet kloppen.. (de menu fruitjes met die rondjes eromheen, zijn niet rond om het zo maar te zeggen). Misschien eens even mailen!
Nou eeerlijk gezegd is hij niet vanuit de market of tegra zone, maar er staat wel overal THD bij. Dus het is m wel echt. Dus ik vind het raar :)

Ik wilde mijn 2x rooten. Nou loopt z4root steeds vast. Dus dan Superonclick maar. maar... Deze loopt ook vast! bij waiting for device..
Bij apparaatbeheer gekeken.. Blijkt dus dat de driver niet helemaal goed is. Staat namelijk een uitroeptekentje bij adb. Nu heb ik het opnieuw ingestalleerd (2x zelfs) 1x vanuit windows update en 1x vanuit handmatige driver. Maar niks werkt. Is er dan een andere manier om zeker te zijn dat adb driver werkt? Of dat ik gewoon kan rooten? Want wil echt even die standaard apps freezen/deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Laatst online: 24-10 18:55
LoeWn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Nou eeerlijk gezegd is hij niet vanuit de market of tegra zone, maar er staat wel overal THD bij. Dus het is m wel echt. Dus ik vind het raar :)

Ik wilde mijn 2x rooten. Nou loopt z4root steeds vast. Dus dan Superonclick maar. maar... Deze loopt ook vast! bij waiting for device..
Bij apparaatbeheer gekeken.. Blijkt dus dat de driver niet helemaal goed is. Staat namelijk een uitroeptekentje bij adb. Nu heb ik het opnieuw ingestalleerd (2x zelfs) 1x vanuit windows update en 1x vanuit handmatige driver. Maar niks werkt. Is er dan een andere manier om zeker te zijn dat adb driver werkt? Of dat ik gewoon kan rooten? Want wil echt even die standaard apps freezen/deleten
Heb je deze drivers gebruikt?
Na het installeren van deze drivers werkte 't bij mij perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Jaa.. precies die :P

EDIT: Heb nog even goed gekeken. En nog een keer opnieuw geinstalleerd.

Als volgt gedaan:

- Alles deinstalleren
- Reboot
- aangewezen driver geinstalleerd
- telefoon aangesloten via usb

Nu ging hij zelf nog wat installeren via update. Nou prima.. ging allemaal goed.
Vervolgens zette ik foutopsporing aan. En hierbij gaat het mis
In apparaatbeheer komt dan te voorschijn: Android platform Sooner Single ADB Interface. En deze wordt niet goed geinstalleerd.

[ Voor 92% gewijzigd door LoeWn op 29-03-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Laatst online: 24-10 18:55
LoeWn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:56:
Jaa.. precies die :P

EDIT: Heb nog even goed gekeken. En nog een keer opnieuw geinstalleerd.

Als volgt gedaan:

- Alles deinstalleren
- Reboot
- aangewezen driver geinstalleerd
- telefoon aangesloten via usb

Nu ging hij zelf nog wat installeren via update. Nou prima.. ging allemaal goed.
Vervolgens zette ik foutopsporing aan. En hierbij gaat het mis
In apparaatbeheer komt dan te voorschijn: Android platform Sooner Single ADB Interface. En deze wordt niet goed geinstalleerd.
Heb even voor je gezocht en heb deze drivers gevonden.
Hier nog wat extra info!

Laat even weten of 't werkt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik wilde toch even kwijt dat mijn 2x nu al 2 dagen en 3 uur meegaat op 1 batterijlading, en nog 34% 32% over heeft. Dit met een beetje bellen, smsen en spelletjes spelen. Valt me 100% mee! Ik las voordat ik hem had allemaal berichten over 1x per dag opladen, en was daar nogal huiverig voor, maar mij hoor je niet klagen.

Heb er verder ook nog niets speciaals mee gedaan (geroot oid) dus nog 100% std software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zooo heb ff nieuwe ROM gebakken bij modaco, dat ext4 inplaats van 3 scheelt toch behoorlijk. Ik had eerst een quadrant score van rond de 2500 en nu 2900. Dat is toch wel een behoorlijk verschil al zeg ik het zelf. Wat ik vooral fijn vind aan die online kitchen is dat je alles kan deleten van LG zelf :) scheelt toch veel zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
-EvoLution- schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:20:
[...]

Heb even voor je gezocht en heb deze drivers gevonden.
Hier nog wat extra info!

Laat even weten of 't werkt;)
Sweet! Driver gewoon geinstalleerd over de andere driver..
Geen uitroeptekens e.d. in apparaatbeheer..
Root gelukt!

Thanks voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
WeAreLegion schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:18:
Zooo heb ff nieuwe ROM gebakken bij modaco, dat ext4 inplaats van 3 scheelt toch behoorlijk. Ik had eerst een quadrant score van rond de 2500 en nu 2900. Dat is toch wel een behoorlijk verschil al zeg ik het zelf. Wat ik vooral fijn vind aan die online kitchen is dat je alles kan deleten van LG zelf :) scheelt toch veel zooi.
Ik heb me nog niet ingelezen op het rooten / andere rom flashen, maarbiedt het nog wat winst? Ik vindt het vooral irritant dat als ik naar het applicaties gedeelte ga er gewoon 3 pagina's vol met LG meuk enz staat. Is het ook terug te brengen tot 1 pagina? (anders is het misschien de moeite niet om eraan te beginnen)

En is het op deze manier ook mogelijk om gewoon een "kale" android versie erop te zetten?

(mochten die vragen als "lui" beantwoord worden ga ik zelf zoeken, geen probleem, maar dat wordt dan niet deze week, ben nogal druk, en misschien kan iemand het voor mij even kort samenvatten :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzert_nl schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:12:
[...]

dat plasticje is gewoon een screenprotector, die zou ik zo lang mogelijk laten zitten. bij mijn oude LG arena hield die standaard sceenprotector die er op zat, het bijna 2 jaar vol...hopelijk deze ook.
Dit is geen screenprotector maar gewoon een velletje voor vervoer en dat ie bij jou aankomt zonder krassen maar het is zeker geen screenprotector. Bekijk eens een random unboxing filmpje van welke tel dan ook, dan wordt jou een hoop duidelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:45:
[...]

Dit is geen screenprotector maar gewoon een velletje voor vervoer en dat ie bij jou aankomt zonder krassen maar het is zeker geen screenprotector. Bekijk eens een random unboxing filmpje van welke tel dan ook, dan wordt jou een hoop duidelijk! ;)
uhm, dus als ik het goed begrijp is dat plastic wat je scherm beschermd geen screenprotector? >:)

Sorrie word een beetje flauw van het wachten op mijn 2x, duur nog 2 weken ws. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:17:
[...]

uhm, dus als ik het goed begrijp is dat plastic wat je scherm beschermd geen screenprotector? >:)

Sorrie word een beetje flauw van het wachten op mijn 2x, duur nog 2 weken ws. :)
Dat begrijp je goed! ;) Ach het is het wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Killed-1 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:44:
[...]

Ik heb me nog niet ingelezen op het rooten / andere rom flashen, maarbiedt het nog wat winst? Ik vindt het vooral irritant dat als ik naar het applicaties gedeelte ga er gewoon 3 pagina's vol met LG meuk enz staat. Is het ook terug te brengen tot 1 pagina? (anders is het misschien de moeite niet om eraan te beginnen)

En is het op deze manier ook mogelijk om gewoon een "kale" android versie erop te zetten?

(mochten die vragen als "lui" beantwoord worden ga ik zelf zoeken, geen probleem, maar dat wordt dan niet deze week, ben nogal druk, en misschien kan iemand het voor mij even kort samenvatten :Y) )
Nou als je een subscription heb bij modaco kan je via de online kitchen zelf kiezen welke apps je er op wil hebben en kan je dus eigenlijk een vanilla room zowat maken. Ik heb bijvoorbeeld geen LG launcher als standaard maar die van google zelf. Tevens heb ik zowat alles weg gelaten wat er ook maar van LG was, behalve LG home selector.

Dus eigenlijk heb je 2 vragen in 1 klap. Ja je kan via deze menier een soort van kale android er opzetten. Maar dan heb je wel een subscription nodig. Er staat ook een versie die voor iedereen is. Beide versies zet je er op door middel van clockworkmod.
Pagina: 1 ... 13 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.