Klopt! Inmiddels gevonden, ik had de poll-optie wel gevonden, maar een regel eronder stond de optie om de tijd in te stellen: daar had ik overheen gelezen.. (het was al laat)justin_ti schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:54:
Bij K9 kan het wel, indrukken op het mailaccount en dan de instellingen aanpassen. Het heet iets met poll. Ik doe zelf elk uur en het werkt idd veel beter dan de standaard mail app. Gebruikte op mn vorige phone ook K9 mail.
Verder bizar fijn toestel. Ik heb af en toe wat met de SGS mogen spelen, dus ik weet hoe een goed android-toestel moet werken en deze is minimaal net zo fijn, maar dan voor mijn gevoel zeker sneller.
Batterij was gisteren wel snel op, maar goed: ik heb het ook wel veel gebruikt: veel geinternet, veel apps gedownload, spelletje gespeeld, youtube. Maar om zeg maar 11:00 van de lader en 's avond om een uur of 9 begon die angstig leeg te raken. Maar de batterij heeft het wel tot 10:30 gered, wat op zich toch wel aardig is.
Nu zat ik gisteren naar een batterij-app te zoeken en toen kwam ik toevallig dit programma tegen:
http://www.appbrain.com/a...s/com.mhuang.overclocking
Dat klinkt best interessant, om zo je batterij te sparen.SetCPU also allows you to set up profiles to change the CPU speed under certain conditions, such as when the phone is asleep or charging, when the battery level drops below a certain point
Zeker op momenten dat je wat minder mogelijkheden tot opladen hebt, kan het fijn zijn om een wat tragere telefoon te hebben, die wat langer mee gaat.
Ik heb mijn telefoon nog niet geroot, maar ga dit zeker een keer proberen. (ik moet sowieso meer ervaring opdoen hoe lang de batterij normaal gesproken bij mij mee kan)
Of heeft iemand het al geprobeerd en helpt het niet?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit