Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Aha!, ik kon ze hier namelijk nog niet vinden, waar heb je deze gehaald als ik vragen mag?
Zie hier: Megapaul in "Accessoires voor de LG Optimus 2X Speed"WeAreLegion schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:18:
[...]
Aha!, ik kon ze hier namelijk nog niet vinden, waar heb je deze gehaald als ik vragen mag?
Gisteren is hij bij mij 2 keer opnieuw opgestart zonder dat ik er aan zat. Het LG opstartgeluidje klonk en ik kon de PIN invoeren. Geen idee waar door het komt. Daarvoor ging het een paar dagen goed. het toestel lag niet aan de lader.Bebob_NL schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:33:
[...]
Geen ledjes inderdaad. Vanochtend was mijn telefoon ook voor het eerst uitgeschakeld. Hij is rooted en lag aan de lader. Hopelijk is dit een eenmalige gebeurtenis, maar het blijkt dat meer mensen (zie dit draadje en XDA) last van hebben. Gelukkig werd ik 1 minuut voor de wekker wakker
Ook een update over de accu. Hij gaat nu mee van 7 uur in de ochtend tot 23-00 uur en dan heb ik nog 20-30% over. Het toestel is dan "normaal" gebruikt: RSS feeds lezen, af en toe wifi aan, muziek luisteren, browsen en wat apps installeren en uittesten. Kortom, dit is wel goed voor een dualcore smartphone. Ben er ook achter waarom het leek dat mijn iPhone langer meeging: Die stond ook regelmatig op het dock muziek te spelen. Tja, dan werd hij ook opgeladen. Geen wonder dat de accu 's avonds voller zat...
\
[ Voor 0% gewijzigd door black_eye op 24-03-2011 09:38 . Reden: typo ]
Ad maiorem black_eye gloriam
Verwijderd
http://twitter.com/PaulOBrien/status/50908163230269441I hope to be making a ClockworkMod image for 2X available today + flashing instructions, as well as commiting the device profile to GitHub.
[ Voor 44% gewijzigd door tzanten op 24-03-2011 15:25 ]
Verwijderd
eigenaar erin. Je vraagt je wel af in hoeverre deze dan zijn gerepareerd ?
Lijkt of ze de telefoons gewoon van eigenaar met een klacht naar een nieuwe eigenaar sturen.
Da's lekker, krijg je een telefoon die iemand anders heeft ingestuurd.....
Trouwens komen er steeds meer meldingen over het feit dat de Optimus 2x regelmatig
vanuit zichzelf opnieuw opstart, zowel bij originele als bij geroote telefoons.
We zijn er al:tzanten schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:24:
Het komt steeds dichterbij
[...]
http://twitter.com/PaulOBrien/status/50908163230269441
http://android.modaco.com...gress-findings-braindump/
Nu wachten tot er een rommetje gebakken is
Meen je dit nou? Ik heb twee keer ingeruild en telkens moest ik de hele aanmelding proces doornemen. Gellukig maar. Ik vind dit een hele slechte zaak van LG. Als je de klantenservice vraag, die zeggen gewoon dat je een nieuwe telefoon krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:37:
VIP service van LG levert nu vervangende toestellen met nog de gmail accounts van de vorige
Lijkt of ze de telefoons gewoon van eigenaar met een klacht naar een nieuwe eigenaar sturen.
Trouwens komen er steeds meer meldingen over het feit dat de Optimus 2x regelmatig
Reboot issue heb ik nog niet meegemaakt. Zowel geroot als origineel uitvoering van de toestel. Ik ben tevreden met de telefoon en ik hoop dat ik niet meer de Klantenservice van LG hoef te bellen.( vingers crossed)
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 24-03-2011 16:47 ]
Just done my first ClockworkMod backup on the 2X. :-) 20 minutes ago via YoruFukurou
http://twitpic.com/4csf9p
[ Voor 19% gewijzigd door newbreed op 24-03-2011 16:29 ]
Ik zeg nee, maar er staat al een antivirus op, F-Secure, dus die kun je gebruiken...Jeffreyst schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:26:
Mooi toestel,
Ik kom van de Nokia N900 af. enigste wat ik nu mis is de fm zender en goede navigatie., en geen toetsenbord hebben is even wennen
Ik heb deze topic zo goed als van het begin gevolgt,
Toch een paar vragen:
- Is het een noodzaak om een antivirus / firewall te nemen? , zoja welke
Zie Android Market- Is er al een goede navigatie zoals Sygic ?
Daarnaast vind ik Google Navigatie best goed werken...
Ik zeg, volg deze thread een beetje, daar wordt al ruim in besproken wie er bezig zijn met Rooten en Custom Firmwares...- ik lees best veel over rooten en de 2.3 versie van android. , wat is rooten , en wat zijn de voor / nadelen , rooten is nieuwere / anderen software zonder LG meuk erin zeker?
Via LG software, of FOTA (Firmware over the Air). Deze is te bereiken door: Menu -> Instellingen -> Over telefoon -> Software Update.- en hoe zit dat kwa updates naar bv 2.3 ( als die er is ) komt dat gewoon via een updater via LG , of via Android market of iets ?.
Echter is 2.3 nog niet beschikbaar, al heeft LG wel toegezegd dat deze komt. Zal wrs in de komende maand ongeveer zijn... (eigen speculatie)
Heb 1 keer dat me telefoon vastliep en niks meer kon doen , dit was onder het opladen en werd toen gebeld., daarna liep hij vast. accu moest eruit en erin om heem weer aan te krijgen.
Hij vroeg wat rooten inhoudt, niet wie ermee bezig zijn...majoh schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:36:
Ik zeg, volg deze thread een beetje, daar wordt al ruim in besproken wie er bezig zijn met Rooten en Custom Firmwares...
Rooten is zgn root-toegang krijgen op je telefoon, wat betekent dat je administratorrechten krijgt. Hierdoor valt er meer aan te tweaken en met apps als Titanium Backup kunnen de door LG in de rom ingebakken apps (LG Myspace, Facebook e.d.) verwijderd worden.Jeffreyst schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:26:
- ik lees best veel over rooten en de 2.3 versie van android. , wat is rooten , en wat zijn de voor / nadelen , rooten is nieuwere / anderen software zonder LG meuk erin zeker?
Probleem: de helderheid van het scherm staat heel laag als ik een camera App opstart om een foto/filmpje te maken.
Oorzaak: Automatic brightness staat aan en de brightness slider (die je alleen kan bewegen als automatic brightness uit staat) staat ver naar links. De camera App disabled automatic brightness control en pakt de brightness waarde zoals die is ingesteld met de slider als automatic brightness uitgeschakeld zou zijn.
Oplossing: Vink automatic brightness uit (Homescreen->Settings->Display->Brightness), zet de slider hoger (ergens halverwege) en vink automatic brightness weer aan.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Is dit toestel nou echt zo vreselijk als de verhalen doen denken?
Misschien is het een idee om topic eerst een beetje door te lezenQueros schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:57:
Overal lees je zoveel verhalen over dat LG zo slecht is.. met als voorbeeld de Vieuwty toen genomen.. Ik mag binnenkort verlengen.. en deze LG lijkt me echt nice.. heb hem nog niet in mn handen gehad..maar de foto's en filmpjes die ik er van zie zijn tof..
Deze telefoon is verre van slecht (al heb ik de mijne nog niet, maar ik heb ondertussen het hele topic gelezen en hou deze continue bij...). Het toestel is gewoon heel erg nieuw en heeft wat schoonheidsfoutjes.Queros schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:57:
Overal lees je zoveel verhalen over dat LG zo slecht is.. met als voorbeeld de Vieuwty toen genomen.. Ik mag binnenkort verlengen.. en deze LG lijkt me echt nice.. heb hem nog niet in mn handen gehad..maar de foto's en filmpjes die ik er van zie zijn tof..
Maar dat is tegenwoordig met bijna alle nieuwe telefoons.
Op zich dus niet raar.
Lees het topic maar eens goed door, want het is heel erg leerzaam (als je zeker weet dat je deze telefoon wilt natuurlijk)
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Het lijkt me dat ze de problemen bij de ingestuurde toestellen oplossen en ze dan weer doorsturen, gewoon refurbishments dus eigenlijk. Ze zullen echt niet steeds nieuwe leveren en die 'kapotte' die vaak maar een klein simpel oplosbaar mankement hebben, in de prullenbak gooien.Brawler schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:54:
[...]
Meen je dit nou? Ik heb twee keer ingeruild en telkens moest ik de hele aanmelding proces doornemen. Gellukig maar. Ik vind dit een hele slechte zaak van LG. Als je de klantenservice vraag, die zeggen gewoon dat je een nieuwe telefoon krijgt.
Reboot issue heb ik nog niet meegemaakt. Zowel geroot als origineel uitvoering van de toestel. Ik ben tevreden met de telefoon en ik hoop dat ik niet meer de Klantenservice van LG hoef te bellen.( vingers crossed)
Slechte accu valt me uit eindelijk wel mee. Hij redt een dag. Dat automatische opstarten is vervelend, maar op te lossen met updates. Gelukkig komen de customroms er aan. Mijn iPhone had ook schoonheidsfoutjes. Wacht maar tot zondag, dan doen de alarmen het maandag weer niet. Customisen is zonder jailbreak niet te doen. Maar hij beviel wel goed, alleen vind ik de LG 2x nu beter.Queros schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:26:
Wat zijn schoonheids foutjes dan zo'n beetje? En voor zover ik het lees is dat van slechte accu tot aan automatisch opnieuw opstarten..die bugs zullen dan wel gefixed worden met updates neem ik aan
Direct HDMI zonder verloopje op 1080p ipv 720p. Groter scherm. Volgens de ene site gelijk of beter dan de iPhone, volgens een ander iets minder. Ik heb ze naast elkaar gezien en in dit geval is groter beter. De hogere res van de iPhone valt niet op. Helemaal niet bij b.v. Fruit Ninja HD. Websites worden veel sneller geladen en flash wordt weergegeven en zo kan ik wel ff doorgaan. Waarschijnlijk komt in juni de dualcore iPhone uit. Mocht android bevallen dan kan ik voorlopig met de LG verder, anders kan je zo overstappen. Dat is het voordeel van keuze. Oja, geloof nooit fanboys, niet die van Apple en ook niet van Android.
Nee tuurlijk niet, klaar en aan en gaan met die banaan!
Ik heb mij LG 2x gister ook ontvangen, volgeladen, aangezet, en doe nu al sinds gister (3 uur) op dezelfde batterijlading, met nog 30% lading te gaan. Natuurlijk mee zitten spelen gister/vandaag. Dus het is geen slecht exemplaar
Dat was dus mijn Gmail account, plus telefoon, en zelfde issues. Ik ben op zn zachts gezegd verschikkelijk boos op LG/hun "VIP" service! Hoe kan het zijn dat ik mijn KAPOTTE toestel meegeef, en deze zo weer in een doos (?) wordt gedaan en zonder er ook maar naar te kijken aan een ander wordt gegeven! Bij mij deden de touch knopjes het niet goed, en dat heb jij nu ook.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:37:
VIP service van LG levert nu vervangende toestellen met nog de gmail accounts van de vorige
Ik ga dr vanuit dat je een goed persoon bent en met privacy gevoelige gegevens goed kan omgaan, niet zoals LG dus.. Het was natuurlijk ook mijn verantwoordelijkheid om een hardreset uit te voeren.. ik was dit van plan als meneer aan de deur stond, maar ik stond al half onder de douche toen de bel ging... dom dom dom.
Maar nog dommer van LG. Morgen om 8 uur ga ik ze bellen en even verhaal halen.. want nogmaals, dit kan toch niet?!
Sorry voor de frustratie, maar ben echt pissed off.
PS. dan hoef je je toestel ook niet meer te rootten, heb ik al voor je gedaan hahaha
Verwijderd
Nee geen last van, maar wel er is een simpele test. Haal de sd kaart eruit en test het nog een keer. Zal niet de eerste keer zijn dat een telefoon de schuld krijgt van een kapotte sd.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:26:
Nogmaals: Zijn er meer mensen hier met een 2x die volledig vastloopt bij het starten van de musicapp? Dit is mij al vier x overkomen en vanmiddag liep hij ook vast toen ik hem achter de pc weg haalde! Dit is mijn tweede LG optimus 2x de vorige liep ook vast! Mischien kan hij de externe sd kaart niet handelen?
Ik gebruikte de music app ook met een externe sd, Sandisk 16 Gb. gebruik nu winamp of 3.
Verwijderd
Zo ja, Hoe is ie' ? tell me
Verwijderd
Jah denk ook dat het de SD is die de problemen geeft aangezien hij ook achter de pc vastloopt en dit de tweede optimus is die het ook doet!black_eye schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:40:
[...]
Nee geen last van, maar wel er is een simpele test. Haal de sd kaart eruit en test het nog een keer. Zal niet de eerste keer zijn dat een telefoon de schuld krijgt van een kapotte sd.
Ik gebruikte de music app ook met een externe sd, Sandisk 16 Gb. gebruik nu winamp of 3.
Verwijderd
BinnekortJulius schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:35:
??? Heb je hem al geinstalleerd dan? Of heb je nog geen lg optimus
[ Voor 28% gewijzigd door Julius op 24-03-2011 22:41 ]
Verwijderd
Hmm, hopen dat ie binnekort wel flash opent!Julius schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:38:
Net geinstalleerdWerkt lekker, ook de pinch zoom. Laad snel pagina's nou nog even de flash checken! EDIT: Flash doet het helaas nog niet in FF, heb wel de nieuwste flash geinstalleerd!!
het probleem had ik ook tot ik die klotescanner eraf gegooid heb met zn media scan bullshit... ook gebuik ik nu niet meer de standaard audio/video player app (frozen met titanium) maar gewoon 1tje uit de market.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:26:
Nogmaals: Zijn er meer mensen hier met een 2x die volledig vastloopt bij het starten van de musicapp? Dit is mij al vier x overkomen en vanmiddag liep hij ook vast toen ik hem achter de pc weg haalde! Dit is mijn tweede LG optimus 2x de vorige liep ook vast! Mischien kan hij de externe sd kaart niet handelen?
over die browsers:
ik heb ff4 gehad maar doe mij mn dolphin maar weer terug...
[ Voor 6% gewijzigd door dazzle999 op 25-03-2011 02:54 ]
Ik heb 1200 MP3's op een SD en dat gaat bij mij prima. Overigens heb ik wel F-Secure gekilled.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:26:
Hij is goed in stabiele roms (veel goede helpers voor beta tsten) en gaat ook straks gebruik maken van romkitchen.org
Wij SGS gebruikers balen want daar maakt hij nu roms voor.
Xiaomi 13T Pro
ff offtopc, ik gebruikte eerder ook Dolphin, maar ik zag laatst dat opera mini 6 uit was en ik wil niet meer terug, zelfs op mijn Hero is die snel en soepel.dazzle999 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 02:53:
[...]
het probleem had ik ook tot ik die klotescanner eraf gegooid heb met zn media scan bullshit... ook gebuik ik nu niet meer de standaard audio/video player app (frozen met titanium) maar gewoon 1tje uit de market.
over die browsers:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
[...]
het probleem had ik ook tot ik die klotescanner eraf gegooid heb met zn media scan bullshit... ook gebuik ik nu niet meer de standaard audio/video player app (frozen met titanium) maar gewoon 1tje uit de market.
over die browsers:
Heb f secure niet aan het draaien! Het grappige is wel dat hij bij de tweede optimus de eerste x aangaf dat de sd corrupt is, maar met een herstart pakte hij de deze wel. De sd komt van mijn desire en daar heb ik er nooit geen problemen mee gehad. Kan het zijn dat ie moeite heeft met het merk of type sd?
Opera Mobile 11 is helemaal geweldig, ondersteunt Flash, en synchroniseert alle bookmarks met mijn PC en Laptop.. helemaal toppie!!Flagg schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:05:
[...]
ff offtopc, ik gebruikte eerder ook Dolphin, maar ik zag laatst dat opera mini 6 uit was en ik wil niet meer terug, zelfs op mijn Hero is die snel en soepel.
/ Paul o Brien van Modaco is het met mij eens.. ;-)
Verwijderd
http://android.modaco.com...ons-drivers-links-active/
Is er nog geen custom-rom draadje voor de 2x op GoT?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Verwijderd
Ik wil niet vervelend doen maar dit is reeds enkele malen gemeld, het is zelfs zo dat ze toestellen die ingestuurd zijn met een klacht ongerepareerd doorsturen naar de volgende klant. Zelfs zodanig dat alle gegevens (gmail e.d.) nog gewoon op het toestel aanwezig zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:20:
Heb ff met de VIP service gebeld en de beste man vertelde mij dat je dus niet altijd een nieuwe toestel krijgt maar ook idd een refurbished exemplaar kunt toegestuurd krijgen.
Iedereen wil natuurlijk of een nieuw toestel ofwel een ECHT gerefurbished toestel. Een ECHT gerefurbished toestel is gerepareerd, nagekeken, gereset en heeft ook alle plastic weer op de delen.
Ik kreeg een toestel zonder alle plastic bescherming erop en met een kras op het scherm, ik heb dit
toestel teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd. Van dat geld koop ik dan wel een echte nieuwe in de winkel en niet een klachtentoestel van iemand anders.
Tsja VIP serice ....
cor
Ik heb LG net aan de lijn gehad, en die zeggen continu sorry, gaan het escaleren intern, en het zou nooit meer gebeuren.
Hier hoef ik toch geen genoegen mee te nemen? Ik vind het heel fijn dat dit nooit meer gaat gebeuren, maar dit had nooit moeten gebeuren. Ze kunnen niet met een sorry en een interne escalatie wegkomen als ze zo laks met mijn persoonlijke data zijn omgegaan, en deze in de handen van een vreemde hebben gegeven.
Weet iemand hoe ik verdere stappen kan ondernemen? of ik een punt heb? of dat ik gewoon hun grote fout moet accepteren?
EDIT:
zie hierboven dus ook. Dat was mijn oude toestel.
Ik heb btw opgenomen dat de klantenservice meneer mij vertelt dat je bij VIP service echt een nieuw toestel krijgt haha.
[ Voor 11% gewijzigd door Naad op 25-03-2011 10:07 ]
Je moet ook eerst een factory reset doen voor je je telefoon terug geeft aan LG. Jij bent verantwoordelijk voor jouw data. Je mag dan wel verwachten dat LG je telefoon minimaal leeg maakt voor het naar een ander gaat, maar dan nog geef je privacy-gevoelige data aan LG. Dat moet je niet willen.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:06:
VIP service heeft dus mijn telefoon opgehaald vorige week, en deze telefoon, ZONDER data te verwijderen, aan een volgend persoon gegeven.
Tenzij je telefoon nu echt nergens meer op reageert. Maar in die gevallen loop je ook al wat minder risico.
Wat kan jij doen tegen LG? Officiele (schriftelijke) klacht indienen. Klacht insturen naar onafhankelijke partijen.
Rechtzaak aanspannen. Je kan genoeg, maar of je iets gaat bereiken??
Ik weet dat ik een reset had moeten doen, maar aangezien ik dus onder de douche stond toen de telefoon werd opgehaald is me dat even ontgaan.Quacka schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:27:
[...]
Je moet ook eerst een factory reset doen voor je je telefoon terug geeft aan LG. Jij bent verantwoordelijk voor jouw data. Je mag dan wel verwachten dat LG je telefoon minimaal leeg maakt voor het naar een ander gaat, maar dan nog geef je privacy-gevoelige data aan LG. Dat moet je niet willen.
Tenzij je telefoon nu echt nergens meer op reageert. Maar in die gevallen loop je ook al wat minder risico.
Wat kan jij doen tegen LG? Officiele (schriftelijke) klacht indienen. Klacht insturen naar onafhankelijke partijen.
Daarnaast wist een hardreset de data op de interne SD kaart niet. (whatsapp gesprekken etc.)
Ik had m volgens mij redelijk gereset, maar nog even mn google account eraan gehangen omdat ik de telefoon dringend nodig had.
Het is hun verantwoordelijkheid om de telefoon te repareren (niet gebeurd) en op zo'n moment is alle data altijd weg. Reparatie = data weg. Zo begint het troubleshooten van elke telefoon bij een service center.
Ik ga inderdaad maar schriftelijk een klacht indienen..
thnx
[EDIT]
Zijn er meer mensen waarbij de stopcontact lader irritant piept als de telefoon eraan hangt als deze nog niet 100% opgeladen is?
[ Voor 31% gewijzigd door Bebob_NL op 25-03-2011 11:30 ]
Waar heb je je geld teruggevraagd? van LG zelf ( klantenservice ) of van de winkel waar je de toestel gekocht hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:06:
[...]
Ik wil niet vervelend doen maar dit is reeds enkele malen gemeld, het is zelfs zo dat ze toestellen die ingestuurd zijn met een klacht ongerepareerd doorsturen naar de volgende klant. Zelfs zodanig dat alle gegevens (gmail e.d.) nog gewoon op het toestel aanwezig zijn.
Iedereen wil natuurlijk of een nieuw toestel ofwel een ECHT gerefurbished toestel. Een ECHT gerefurbished toestel is gerepareerd, nagekeken, gereset en heeft ook alle plastic weer op de delen.
Ik kreeg een toestel zonder alle plastic bescherming erop en met een kras op het scherm, ik heb dit
toestel teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd. Van dat geld koop ik dan wel een echte nieuwe in de winkel en niet een klachtentoestel van iemand anders.
Tsja VIP serice ....
cor
Ter ondersteuning van Quacka:Quacka schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:27:
[...]
*knip
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gegevens. Bij afgifte van de telefoon draag je bezit van het medium over aan LG. Dat je hier een toegang naar je persoonlijke gegevens in de cloud op laat staan is niet hun schuld. Als LG, of de nieuwe eigenaar bewust met jouw gegevens aan de haal waren gegaan en je hierdoor schade had geleden, dan had je een punt gehad, maar dit is niet het geval geweest.
Je kan dus inderdaad een klacht indienen, maar niet meer dan dat. Omdat je geen aantoonbare schade hebt geleden, kan je dus ook geen schadevergoeding eisen.
Of het netjes is van LG, dat is een heel ander verhaal. Maar gecompenseerd willen worden voor schade die je had kunnen lijden is onredelijk.
Bij reparatie van een toestel is het toch zo dat je een backup moet hebben, en geven ze nooit aan "delete al je persoonlijke data". Als ze een toestel swappen met een ander (gerefurbished) toestel mag je ervan uitgaan dat zij verantwoordelijk met het defecte toestel omgaan, en er voor zorgen dat deze gerepareerd wordt en weer in originele staat wordt gebracht om vervolgens als gerefurbished toestel naar een andere klant te gaan. Doordat zij al deze stappen niet hebben genomen (gewoon mijn toestel direct aan een ander gegeven) hebben ze naar mijn inziens niet voldaan aan hun verplichtingen. Hoe het juridisch zit weet ik natuurlijk niet. Ik snap best dat ik zelf verantwoordelijkheid heb. Maar die hebben zij ook.newbreed schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:37:
[...]
Ter ondersteuning van Quacka:
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gegevens. Bij afgifte van de telefoon draag je bezit van het medium over aan LG. Dat je hier een toegang naar je persoonlijke gegevens in de cloud op laat staan is niet hun schuld. Als LG, of de nieuwe eigenaar bewust met jouw gegevens aan de haal waren gegaan en je hierdoor schade had geleden, dan had je een punt gehad, maar dit is niet het geval geweest.
Je kan dus inderdaad een klacht indienen, maar niet meer dan dat. Omdat je geen aantoonbare schade hebt geleden, kan je dus ook geen schadevergoeding eisen.
Of het netjes is van LG, dat is een heel ander verhaal. Maar gecompenseerd willen worden voor schade die je had kunnen lijden is onredelijk.
Ik upload zo even een deel van het gesprek wat ik had waar de klantenservice zegt dat je een nieuw toestel krijgt ipv gerefurbished bij VIP service.
EDIT:
Klik hier om te horen wat klantenservice zegt over dat je een nieuw toestel krijgt. Dus denk dat ze niet zo goed getraind zijn daar, aangezien men gerefurbishte toestellen krijgt.
[ Voor 7% gewijzigd door Naad op 25-03-2011 12:23 . Reden: Audio ]
Accuduur vandaag: 07:15 van de lader gehaald, en nu (EDIT 13:01) op 90% met enkele telefoontjes, paar smsjes, 4 programma's gedownload en geinstalleerd en even surfen op het internet. (15 min)
Dit zonder gebruik van de taskiller (heb sowieso mijn twijfels of dat nou beter werkt of niet) en met de volgende apps frozen: F-secure, Carkit en SNS.
Enige punten waar ik me soms aan ergerde:
-gister liep hij met zelfs de simpelste opdrachten al te stotteren, (contactenlijst openen en dergelijke) en had mijn navigatie veel moeite om een fix te krijgen. Even gereboot en hij werkte weer als een trein. (nooit eerder gebeurd)
-LG drawer is heerlijk en soepel, maar de homescreen stottert licht, terwijl dit echt niet nodig is. Dus overgestapt op launcherPro.
-Tijdens downloads en installs, loopt de telefoon niet heerlijk soepel meer, maar daar kan prima mee geleefd worden als het aan mij ligt.
Over de spontane reboots, 1 of 2 x last van gehad, met name in de eerste week.
Ben echt zeer tevreden over het toestel en kijk uit naar 2.3 (Midden april dacht ik?).
Dit allemaal terwijl ik gewend was aan de Iphone 3gs.
[ Voor 16% gewijzigd door DeKoetsier op 25-03-2011 13:01 ]
De verantwoordelijk ligt compleet bij jou. Zij zijn niet verantwoordelijk voor wat jij op die telefoon zet. Dat jij onder de douche stond is een heel slap excuus. Die reset had je al kunnen doen de dag voor ze hem kwamen ophalen. SD kaart had je er uit moeten halen aangezien die niet van hun is. Zodra zij de telefoon weer hebben is de verantwoodelijk van hun die zij er aan geven. Hun troubleshooting procedure is ook hun pakkie aan en als zij dat "kunnen" doen zonder data te wissen mogen ze dat zelf weten.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:33:
[...]
Ik weet dat ik een reset had moeten doen, maar aangezien ik dus onder de douche stond toen de telefoon werd opgehaald is me dat even ontgaan.
Daarnaast wist een hardreset de data op de interne SD kaart niet. (whatsapp gesprekken etc.)
Ik had m volgens mij redelijk gereset, maar nog even mn google account eraan gehangen omdat ik de telefoon dringend nodig had.
Het is hun verantwoordelijkheid om de telefoon te repareren (niet gebeurd) en op zo'n moment is alle data altijd weg. Reparatie = data weg. Zo begint het troubleshooten van elke telefoon bij een service center.
Ik ga inderdaad maar schriftelijk een klacht indienen..
thnx
Ik ben van mening dat jij de dupe bent van je eigen fouten en nu probeert de verantwoordelijkheid bij LG te leggen. Wat normaliter vanzelfsprekend is voor jou is geen wet voor een fabrikant.
Hier ga je weer de fout in door iets aannemelijk te maken. Niets is aannemelijk bij fabrikanten. Alles wat ze wel of niet mogen en kunnen staat in de voorwaarden. Hun verplichting is een werkend toestel leveren. Als zij die van jou hebben getest voorafgaand het hele resetproces en zien dat hij perfect werkt waarom dan nog resetten als hij op het oog leeg lijkt te zijn. Hun verantwoordelijkheid gaat niet zover als jij misschien zou denken maar daar vallen ook wel 48 paginas over te typen. In deze ben jij verantwoordelijk voor de omgang met je accountinformatie. Je geeft het gewoon weg.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:56:
[...]
Bij reparatie van een toestel is het toch zo dat je een backup moet hebben, en geven ze nooit aan "delete al je persoonlijke data". Als ze een toestel swappen met een ander (gerefurbished) toestel mag je ervan uitgaan dat zij verantwoordelijk met het defecte toestel omgaan, en er voor zorgen dat deze gerepareerd wordt en weer in originele staat wordt gebracht om vervolgens als gerefurbished toestel naar een andere klant te gaan. Doordat zij al deze stappen niet hebben genomen (gewoon mijn toestel direct aan een ander gegeven) hebben ze naar mijn inziens niet voldaan aan hun verplichtingen. Hoe het juridisch zit weet ik natuurlijk niet. Ik snap best dat ik zelf verantwoordelijkheid heb. Maar die hebben zij ook.
Ik upload zo even een deel van het gesprek wat ik had waar de klantenservice zegt dat je een nieuw toestel krijgt ipv gerefurbished bij VIP service.
EDIT:
Klik hier om te horen wat klantenservice zegt over dat je een nieuw toestel krijgt. Dus denk dat ze niet zo goed getraind zijn daar, aangezien men gerefurbishte toestellen krijgt.
[ Voor 38% gewijzigd door Mistacal op 25-03-2011 13:08 ]
__/`\__/`\__
Heb zelf een class 2 en recorden op 1080P gaat primaBrawler schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:07:
Ik wil een Micro SD kopen ter uitbreiding van de intern geheugen van de LG. Is Class 4 snel genoeg voor LG of moet het echt minimaal Class 6 zijn?
__/`\__/`\__
SD kaart bedoel in de interne sdcard. Had natuurlijk mijn eigen eruit gehaald.Mistacal schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:03:
[...]
De verantwoordelijk ligt compleet bij jou. Zij zijn niet verantwoordelijk voor wat jij op die telefoon zet. Dat jij onder de douche stond is een heel slap excuus. Die reset had je al kunnen doen de dag voor ze hem kwamen ophalen. SD kaart had je er uit moeten halen aangezien die niet van hun is. Zodra zij de telefoon weer hebben is de verantwoodelijk van hun die zij er aan geven.
[...]
Toestel heeft een factory reset gehad, maar had die ochtend nog even google account gesynced voor de handigheid (dom).
Ik ga in ieder geval (op aanraden van wetswinkel) een klacht indienen. Aangezien het niet uitmaakt of ik echte schade heb geleden door hun handelen. Ik ben nog opzoek naar de voorwaarden van LG waar instaat dat LG niet verantwoordelijk is wat ze met de gegevens doen die je op je toestel hebt. Ik weet dat fabrikanten niet verantwoordelijk zijn voor verlies van gegevens..
Daarnaast is de douche geen excuus, maar een uitleg van de gang van zaken.
LG heeft hier fouten gemaakt door een toestel zonder te flashen of repareren aan een volgende klant te geven. Dat is mijn grootste bezwaar. Dat was mijn toestel met (helaas, door eigen fout) persoonlijke informatie er op.
Het gaat dus om versie 10c wij hebben hier over het algemeen 10a (ik althans wel). Maar dat zou gewoon moeten werken.
En als aanvulling is nu ook clockworkmod te draaien.Quacka schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:46:
De 1e stap naar een cutom rom:
http://android.modaco.com...ons-drivers-links-active/
Is er nog geen custom-rom draadje voor de 2x op GoT?
http://android.modaco.com...ry-for-the-lg-optimus-2x/
Het gaat nu dus snel!
Die zitten bij de telefoon als het goed is en anders kan je deze zo opvragen bij LG. Zijn de algemene voorwaarden.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:25:
[...]
SD kaart bedoel in de interne sdcard. Had natuurlijk mijn eigen eruit gehaald.
Toestel heeft een factory reset gehad, maar had die ochtend nog even google account gesynced voor de handigheid (dom).
Ik ga in ieder geval (op aanraden van wetswinkel) een klacht indienen. Aangezien het niet uitmaakt of ik echte schade heb geleden door hun handelen. Ik ben nog opzoek naar de voorwaarden van LG waar instaat dat LG niet verantwoordelijk is wat ze met de gegevens doen die je op je toestel hebt. Ik weet dat fabrikanten niet verantwoordelijk zijn voor verlies van gegevens..
Daarnaast is de douche geen excuus, maar een uitleg van de gang van zaken.
LG heeft hier fouten gemaakt door een toestel zonder te flashen of repareren aan een volgende klant te geven. Dat is mijn grootste bezwaar. Dat was mijn toestel met (helaas, door eigen fout) persoonlijke informatie er op.
__/`\__/`\__
wat is het verschil tussen 10c en 10a?Het gaat dus om versie 10c wij hebben hier over het algemeen 10a (ik althans wel). Maar dat zou gewoon moeten werken.
Zover paul kon zien van Modaco helemaal niks eigenlijk, het is volgens mij meer de regio waar de telefoon vandaan komt. Maar dat kan ik fout hebben. Er zijn er een stel die hun a en b versie hebben geflashed naar c en dat werkte verder prima.
Nog geen vastloper gahad, en ik heb er toch genoeg mee gedaan.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:06:
[...]
Ik wil niet vervelend doen maar dit is reeds enkele malen gemeld, het is zelfs zo dat ze toestellen die ingestuurd zijn met een klacht ongerepareerd doorsturen naar de volgende klant. Zelfs zodanig dat alle gegevens (gmail e.d.) nog gewoon op het toestel aanwezig zijn.
Tsja VIP serice ....
cor
Ik nog geen 1x, heb hem wel 2e hands gekocht via marktplaats was toen een week oud.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:57:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier last hebben van spontane reboots tijdens het opladen met de ac lader? Ik heb al een stuk of 10 gehad in een week. net 3x achter elkaar waarna ik de accu eruit moest halen om m te starten. Als ie op een usb poort is aangesloten geeft ie nooit problemen..
Geen idee of de oude eigenaar wel problemen had.
Bebob_NL schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:34:
Zijn er meer mensen waarbij de stopcontact lader irritant piept als de telefoon eraan hangt als deze nog niet 100% opgeladen is?
Ik heb nog helemaal geen last gehad van dit soort problemen. Heb het toestel nu bijna drie weken in bezit, ben er super tevreden over. Ik heb em geroot met SuperOneClick en gebruik ADW launcher EX, het werkt fantastisch. Die custom rombusiness moet ik nog een beetje ontdekken, ik weet nog niet zo goed wat daar het voordeel van is.. Waarschijnlijk ga ik het wel eens proberen, maar daar wacht ik nog even mee totdat het wat uitvoeriger is getest.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:57:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier last hebben van spontane reboots tijdens het opladen met de ac lader? Ik heb al een stuk of 10 gehad in een week. net 3x achter elkaar waarna ik de accu eruit moest halen om m te starten. Als ie op een usb poort is aangesloten geeft ie nooit problemen..
Er stond gelukkig alleen wat muziek op mijn telefoon, want hij delete dus je hele internal SD
Ok nou clockworkmod doet ook zijn werk. Alles staat weer terug inclusief laucher, programma's en noem maar op enige wat weg is is muziek maar dat boeit niet zo.
[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2011 22:56 ]
Ik kom van de t-mobile Pulse, als je dat toestel kent, dan begrijp je de overgang
De email-applicatie heeft, zover ik kan zien, geen mogelijkheid om email om de zoveel tijd op te halen.
Ik ben gewend om die max 1x per 20--30 min te doen. Ik heb gemerkt dat dit gunstig is voor het batterijniveau.
Ik heb K-9 mail geinstalleerd, ik dacht dat die het wel kon.
Maar ik krijg dat zo 1-2-3 niet voor elkaar. Iemand tips?
Het standaard toetsenbord vind ik op zich wel fijn, maar ik vind het niets dat ik naar een ander scherm moet voor bijv ? . en ,
Ik heb nu deze geinstalleerd. Behoorlijk tweakbaar, maar ik heb geen zin om me daar nu in te verdiepen - morgen weer een dag.
https://market.android.co...tin&feature=search_result
Als browser natuurlijk Opera geinstalleerd, gewoonweg omdat het kan... Op mijn pulse kon ik die niet eens installeren....
Maar wat ik voorlopig heb gezien, daar ben ik best blij mee. Ik heb alleen nog niet gebeld...
Ik heb nu ook (nog) een HD2 met Android op Nand en dat is echt een super goede telefoon.Julian schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:33:
heb hem nu een week en ik ben er echt superrr tecreden mee. Kom van een HD2 met Android op Nand. Deze telefoon is in alle opzichten beter, behalve de grootte van het scherm. Later geef ik nog wel een uitgebreidere review.
Nog geen vastloper gahad, en ik heb er toch genoeg mee gedaan.
Ik heb ook mij 2X besteld, maar die moet nog komen.
Is het verschil met de HD2 zo groot ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ik heb ook de T-Mobile Pulse gehad en op zich was dat geen slecht toestel hoor.WeAreLegion schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:50:
Ok aangezien ik toch nieuwsgierig was heb ik net mijn telefoon geflashed naar de ROM die Paul van Modaco online had gezet. En ik kan jullie vertellen dat het werkt. Dus mocht je je telefoon echt bricken en clockworkmod werkt niet of wat dan ook dan kan je dit gebruiken en klaar!
Er stond gelukkig alleen wat muziek op mijn telefoon, want hij delete dus je hele internal SDexterene SD laat hij staan (ben nu clockwork mod backup aan terug zetten om te kijken wat er gebeurd). Ik had versie 10a, na flash 10b en waarschijnlijk zo weer 10a
Ok nou clockworkmod doet ook zijn werk. Alles staat weer terug inclusief laucher, programma's en noem maar op enige wat weg is is muziek maar dat boeit niet zo.
Alleen het had flink wat beperkingen, maar dankzij de communitie (voornamelijk MoDaCo), was er goed mee te werken.
Probeer eens Enhanced Email, volgens mij wel betaald, maar is wel een goed email-programma.
Ik haal ook elke 30 minuten mijn email op (hotmail en Gmail).
Verwijderd
Lijkt wel qua populariteit op de HTC desire of de Galaxy S.
Ik heb mijn 2x niet geroot en heb ook nog geen enkele keer last gehad van een spontane reboot, ik wacht eerst de eerste update (2.3 hoop ik) af voordat ik iets ga proberen te verbeteren en hou me tot die tijd vast aan de stelling "don't fix it if it aint broken"WeAreLegion schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:21:
Hmmmm, moet toch zeggen dat ik heel afentoe ook last heb van een spontane reboot. Net had ik iemand aan de lijn, ik hing op en liep even weg en in eens hoorde ik het reboot deuntje. Nou maakt het me niet zoveel uit maar krijg toch zo gevoel dat het rooten er iets mee te maken heeft (of hebben mensen zonder root er ook last van?).
Er kunnen vast een hoop zaken beter/sneller dan dat het nu is maar als je van een LG arena komt ben je al gauw tevreden
Updating..............
je kan via je gmail account(op de computer) extra agendas aanzetten, waaronder weeknummers.Julius schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:48:
Weet iemand hoe je de weeknummers in de agenda kan krijgen? Bij de galaxy s staat dit er standaard bij, bij de 2x kan ik nergens de optie vinden om dit in te stellen
Ik vind dit die typische Amerikaanse mentaliteit om overal via rechtzaken geld los te peuteren. Als je echt schade geleden hebt vind ik het prima dat je er een zaak van maakt, anders zou ik het alleen bij een boze brief naar LG laten.Naad schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:56:
[...]
Bij reparatie van een toestel is het toch zo dat je een backup moet hebben, en geven ze nooit aan "delete al je persoonlijke data". Als ze een toestel swappen met een ander (gerefurbished) toestel mag je ervan uitgaan dat zij verantwoordelijk met het defecte toestel omgaan, en er voor zorgen dat deze gerepareerd wordt en weer in originele staat wordt gebracht om vervolgens als gerefurbished toestel naar een andere klant te gaan. Doordat zij al deze stappen niet hebben genomen (gewoon mijn toestel direct aan een ander gegeven) hebben ze naar mijn inziens niet voldaan aan hun verplichtingen. Hoe het juridisch zit weet ik natuurlijk niet. Ik snap best dat ik zelf verantwoordelijkheid heb. Maar die hebben zij ook.
EDIT:
Natuurlijk is dit mijn mening en hoef jij je daar niets van aan te trekken, maar ik zit hier niet op Amerikaanse taferelen te wachten. Die kosten worden namelijk doodleuk in de prijs verrekend.
YesVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:28:
Ik heb een gevoel dat dit een aardig populair telefoontje zal worden. Overal uitverkocht.. haha me broertje wacht er ook al een tijdje op bij Hi..
Lijkt wel qua populariteit op de HTC desire of de Galaxy S.
Ja heel groot. Hij is niet alleen veel sneller, maar het scherm is ook aanzienlijk helderder. En de foto's zijn veel beter. Ik vind de vormgeving (vooral de voor- en zijkanten dan) ook veel beter, maar dit laatste is natuurlijk persoonlijk. Verder vind ik het de haptic feedback veel prettiger, bij de HD2 trilde hij veel te veel.speedme schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:26:
[...]
Ik heb nu ook (nog) een HD2 met Android op Nand en dat is echt een super goede telefoon.
Ik heb ook mij 2X besteld, maar die moet nog komen.
Is het verschil met de HD2 zo groot ?
Gevoeligheid van het scherm is even goed.
Enige achteruitgang behalve de grootte van het scherm is het ontbreken van een notificatie-LED.
Nog een tip voor foto's maken (voor zover iedereen het niet al wist natuurlijk): als je op het scherm je onderwerp 'longpresst' heb je een paar seconden autofocus. Dan kan je dus snel en scherp foto's maken.
Edit: O ja, en de GPS is veel sneller, de datverbindingen veel stabieler en de gesprekskwaliteit is beter =)
[ Voor 5% gewijzigd door Julian op 26-03-2011 17:15 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik gebruik ze bij gebrek aan beter (en aan geld voor beter), en héél slecht zijn ze niet. Ik zou gewoon een stel sennheiser in ears halen als ik jou was.Brawler schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:28:
Gebruiken jullie ook de meegeleverde oordopjes van LG? Ik vindt het maar niks qua geluid. Ik ben op zoek naar oordopjes met mic. Kan ik dan elk willekeurig merk pakken als het maar past ( 3.5 mm )? Budget is €30.
Is die ook met mic? en welk model?SytseHartvelt schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:42:
[...]
Ik gebruik ze bij gebrek aan beter (en aan geld voor beter), en héél slecht zijn ze niet. Ik zou gewoon een stel sennheiser in ears halen als ik jou was.
Ik ben absoluut niet op geld uit, maar wil dit gewoon goed uitgezocht hebben, en vind dat je moet boeten voor een fout als deze. Hoe erg het ook mijn eigen schuld is dat ik niet mn google account heb verwijderd en de SDcard heb gewist, vind ik dat LG absoluut fout zit door mijn oude toestel zonder te controleren door te geven aan een volgende klant. Het gaat mij om het principe dat ze dit doen! Rechtzaak zit er niet aan te komen als het even mee zit, ik stuur gewoon mijn klacht, welke goed gegrond is vind ik.Supremo schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:16:
[...]
Ik vind dit die typische Amerikaanse mentaliteit om overal via rechtzaken geld los te peuteren. Als je echt schade geleden hebt vind ik het prima dat je er een zaak van maakt, anders zou ik het alleen bij een boze brief naar LG laten.
Natuurlijk is dit mijn mening en hoef jij je daar niets van aan te trekken, maar ik zit hier niet op Amerikaanse taferelen te wachten. Die kosten worden namelijk doodleuk in de prijs verrekend.
Ik heb in zoverre geen fysieke, tastbare, schade geleden nee.
Wat ik wel van LG wil (op zn minst) is zelf een nieuw, in de verpakking, gesealed toestel, aangezien mijne weer problemen heeft (reboot continu tijdens het opladen, absoluut niet te vertrouwen).
En als het even kan dat dat niet van de 3x VIP service afgaat, aangezien 2 keer in 2 weken beetje veel is.
Anyway, Amerikaans gaat het niet worden, kan ook niet in Nederland gelukkig!
Anders konden we Google maps ook wel gaan aanklagen omdat ze je naar de snelweg sturen xD
Geen idee, ik hecht niet zoveel waarde aan een microfoon. Doe je dat wel.. Ik zou zeggen, wandel even binnen bij de BCC en kijk wat er in jouw prijsklasse te kijken is. Alles van sennheiser van > €15 is sowieso goed.Brawler schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:58:
Is die ook met mic? en welk model?
Verwijderd
"Ik ben absoluut niet op geld uit, maar wil dit gewoon goed uitgezocht hebben, en vind dat je moet boeten voor een fout als deze. Hoe erg het ook mijn eigen schuld is dat ik niet mn google account heb verwijderd en de SDcard heb gewist, vind ik dat LG absoluut fout zit door mijn oude toestel zonder te controleren door te geven aan een volgende klant. Het gaat mij om het principe dat ze dit doen! Rechtzaak zit er niet aan te komen als het even mee zit, ik stuur gewoon mijn klacht, welke goed gegrond is vind ik.
Ik heb in zoverre geen fysieke, tastbare, schade geleden nee."
Als Naad één ding heeft aangetoond dan is het wel dat LG de telefoons ongerepareerd, onbekeken doorstuurd aan de volgende argeloze klant.
En dit is geen incident, het is mij ook gebeurt.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 19:25 ]
+1Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:24:
Naad:
"Ik ben absoluut niet op geld uit, maar wil dit gewoon goed uitgezocht hebben, en vind dat je moet boeten voor een fout als deze. Hoe erg het ook mijn eigen schuld is dat ik niet mn google account heb verwijderd en de SDcard heb gewist, vind ik dat LG absoluut fout zit door mijn oude toestel zonder te controleren door te geven aan een volgende klant. Het gaat mij om het principe dat ze dit doen! Rechtzaak zit er niet aan te komen als het even mee zit, ik stuur gewoon mijn klacht, welke goed gegrond is vind ik.
Ik heb in zoverre geen fysieke, tastbare, schade geleden nee."
Als Naad één ding heeft aangetoond dan is het wel dat LG de telefoons ongerepareerd, onbekeken doorstuurd aan de volgende argeloze klant.
En dit is geen incident, het is mij ook gebeurt.
De LG service medewerker niet weet wat gerefurbisht is.
Verwijderd
Jij bent echt niet eigenwijs he !newbreed schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:12:
het enige dat Naad heeft aangetoond is dat:
De LG service medewerker niet weet wat gerefurbisht is.
Een gerefurbishte telefoon is gerepareerd, gereset en weer voorzien van alle plastic stickers,
precies zoals Apple dat ook altijd doet met zijn iphones.
Deze telefoon was niet gerepareerd, niet gereset en niet voorzien van alle stickers, m.a.w. er was helemaal niets meegedaan.
Je snapt blijkbaar niet hoe vervelend het is om je nieuwe telefoon te moeten insturen vanwege een defect om dan de defecte telefoon van iemand anders te mogen ontvangen als beloning van de VIP service.
Maar ik ben toch een beetje huiverig voor LG en ik hoor hier toch wat kleine mankementen.
Is dit echt zo of valt het allemaal wel mee?
Alvast bedankt!
+1Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:27:
[...]
Jij bent echt niet eigenwijs he !
Een gerefurbishte telefoon is gerepareerd, gereset en weer voorzien van alle plastic stickers,
precies zoals Apple dat ook altijd doet met zijn iphones.
Deze telefoon was niet gerepareerd, niet gereset en niet voorzien van alle stickers, m.a.w. er was helemaal niets meegedaan.
Je snapt blijkbaar niet hoe vervelend het is om je nieuwe telefoon te moeten insturen vanwege een defect om dan de defecte telefoon van iemand anders te mogen ontvangen als beloning van de VIP service.
Dit is dus wat ik bedoel met onacceptabel gedrag van LG. Dat ik mijn persoonlijke gegevens erop had kan gezien worden als een 'geluk' zodat zpootjes en ik met elkaar in contact zijn gekomen en dat we deze wantoestand aan het licht hebben gebracht!
LG moet inderdaad wel hun call center mensen trainen, en de waarheid vertellen dat we geen nieuwe telefoon krijgen met VIP service (vind ik ok, als ze het maar zeggen!)
Zoals in het topic te lezen is zijn er hier en daar best wat problemen, zoals bij ieder merk. Zelf heb ik hem vrijdagmiddag mogen ontvangen, en tot nu toe geen klagen. Loopt goed, geen reboots etc.Gingerbread schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:00:
Dit toestel lijkt me hemels, en ik ben van plan hem binnekort te bestellen.
Maar ik ben toch een beetje huiverig voor LG en ik hoor hier toch wat kleine mankementen.
Is dit echt zo of valt het allemaal wel mee?
Alvast bedankt!
Ik heb begrip voor goede service, ben ook niet gaan zeiken toen mijn toestel na 48 uur was vervangen ipv 24 uur, nog steeds 100 keer betere service dan via de provider.newbreed schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:27:
Nogmaals alle begrip voor: "Mijn toestel functioneert niet naar verwachting, en ik zou graag in een redelijk termijn een goed toestel hebben dat wel aan mijn verwachtingen voldoet". Waar ik minder begrip voor heb is de wijze waarop ervaringen worden gedeeld. Als je gewoon behoorlijk de dialoog aangaat met LG, dan zal je zien dat ze dit gewoon correct met je willen afhandelen. Naar alle waarschijnlijkheid kan LG niet voldoen aan de vraag en ontvangt iemand daarom een toestel waar (ogenschijnlijk) niks mis mee is. Geef LG eerst eens kans voordat je overal gaat vermelden hoe ongelofelijk schandalig je in jouw optiek behandeld bent.
Met LG de dialoog aangaan als je toestel niet functioneert is dus via VIP service (toch?!).
Ik heb liever dat de VIP service reëel en eerlijk is, en zegt tegen zpootjes dat ze op dit moment geen goed toestel hebben, en dat hij wat langer moet wachten.
LG heeft hier meneer schandalig behandelt in mijn optiek door hem een ongecontroleerde telefoon te geven.
Want hierdoor heeft LG ook mijn persoonlijke data, door het niet compleet flashen van de telefoon, aan zpootjes gegeven.
Mijn vervangende toestel was hoogstwaarschijnlijk ook niet nieuw, accu zat er in, geen plastic op de achterkant. Echter maakt me dat niet zoveel uit, als deze maar functioneert! Helaas is dat niet het geval xD
Er moet natuurlijk worden gezegd dat dit (hopelijk) een uitzonderingssituatie is, en laten we er maar vanuit gaan dat alle toestellen die door de VIP service zijn geleverd óf nieuw zijn, óf refurbs zijn. Maar dat neemt niet weg dat dit voorval onacceptabel is.
De tijd van het toestel is wel goed gegaag, alleen de tijd van de lg widget (met het weer erbij) blijft op wintertijd staan.. Heb hem al verwijdert en weer terug gezet, toestel ook aan en uit gezet, maar hij blijft op wintertijd..
Hoe kan ik dit nou oplossen?!?!
[ Voor 5% gewijzigd door superericje op 27-03-2011 10:50 . Reden: Aan en uit ]
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.