Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joli
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:56:
ik kan me niet registreren voor de VIP service. Heb het al meerdere keren geprobeerd en dat gaat wel maar ik krijg geen e-mail. Heb wel gelezen dat er meer mensen hier last van hadden maar nog geen oplossing.
Niet de directe link uit de TS gebruiken, maar gewoon via de startpagina http://www.canyouhandlethespeed.nl/ en dan kiezen voor de snelste service, vervolgens registreren voor Vip service.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 20:43
Brad Pitt schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Dat is uiteraard gewoon 100% pure onzin en elke verdere opmerking van die gebruiker zou ik auto-skippen.
Dit was onderdeel van de review van het toestel, dit is ook waarom ik het zo vreemd vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:36

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Brad Pitt schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Dat is uiteraard gewoon 100% pure onzin en elke verdere opmerking van die gebruiker zou ik auto-skippen.
Mee eens. Ik doe er 12 uur mee, zonder bellen en alleen af en toe wifi aan voor de RSS reader, apps downloaden, FM radio luisteren(10 min) en sync staat altijd aan. In die tijd hebben het scherm en wifi 57 minuten aan gestaan. Ik hoop echt dat dit nog verbeterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joli schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:22:
[...]

Niet de directe link uit de TS gebruiken, maar gewoon via de startpagina http://www.canyouhandlethespeed.nl/ en dan kiezen voor de snelste service, vervolgens registreren voor Vip service.

Succes
Bedankt maar dat is wat ik gedaan heb maar krijg dus geen email. Hij laad de eerste pagina weer en dan niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joli
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:45:
[...]

Bedankt maar dat is wat ik gedaan heb maar krijg dus geen email. Hij laad de eerste pagina weer en dan niks...
Ook met FF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 00:16
Wouter64 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:52:
Ik heb het topic even doorgezocht en nou lees ik dat de meesten van de 2X gebruikers zo'n 1 dag met de batterij doen. Nou lees ik tot mijn verbazing op androidplanet.nl dit:

[...]

Zijn er gebruikers die dit, met een ingewerkte batterij, ook halen (dus in 1 week 1 keer opladen)? Want het lijkt me heel sterk dat dit lukt, aangezien android nog niet is geoptimaliseerd voor dualcores (in iedergeval de versie op de 2X). Als dit waar is zou dit wel een mooie energiewinst betekenen voor dualcores!
Nou dit klopt deels wel.

Ik was van de weekend in belgie en had data uit staan.
In de 2 en halve dag dat ik daar was heb ik ge-smst en ge-beld.
Had vrijdag om 09:00 100% en op zondag 22:00 had ik 84% over.
Dus aardig wat. Echter heb ik niet zitten browsen of gamen.
Af en toe scherm aan kijken of ik niks gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Voor de nieuwgierige mensen een link naar de review:
http://www.androidplanet....-optimus-2x-speed-review/

Hij merkte dus een duidelijke verbetering tov zijn htc Desire. Ik neem aan dat hij met allebei hetzelfde heeft gedaan.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik alleen maar FireFox. Ik snap het niet alleen vermoed dat deze telefoon al een keer verkocht is, teruggebracht naar TPH maar wel geregistreerd heeft voor de vip service en dat hij dus al bekend is op een ander adres met het IMEI nr. Heb LG een mail gestuurd. Maar misschien dat er hier iemand is die hetzelfde heeft gehad en nu toch heeft kunnen registreren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 20:43
Xmoo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Nou dit klopt deels wel.

Ik was van de weekend in belgie en had data uit staan.
In de 2 en halve dag dat ik daar was heb ik ge-smst en ge-beld.
Had vrijdag om 09:00 100% en op zondag 22:00 had ik 84% over.
Dus aardig wat. Echter heb ik niet zitten browsen of gamen.
Af en toe scherm aan kijken of ik niks gemist heb.
Okee, ik neem aan dat internetten ook veel energie verbruikt. Degene van de review zei dat hij het toestel veel had gebruikt in die week, dus ik denk dat zijn verhaal dan weer niet klopt. Maar als je zuinig aan doet kan het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
De Optimus 2X heeft het uithoudingsvermogen van Sven Kramer. Andere toestellen snakken na één dag intensief gebruik naar een flinke dosis 220 volt, maar de 2X niet. Deze telefoon kan makkelijk een week mee in je tas zonder op te laden. Ik heb het toestel een week lang intensief gebruikt, maar de telefoon hoefde slechts eenmaal opgeladen te worden. En dat terwijl het scherm van het toestel een hele week op de hoogste helderheid stond.

Hoe dit komt? Waarschijnlijk heeft het te maken met de multikernprocessor. Hierdoor kan de telefoon taken makkelijk verdelen over de twee cores, waardoor de accu minder hard hoeft te pompen. Daarnaast heeft de accu een capaciteit van 1500 mAh, wat zeker niet slecht is voor een telefoon.

Dat lijkt me toch wat overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter64 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:52:
Zijn er gebruikers die dit, met een ingewerkte batterij, ook halen (dus in 1 week 1 keer opladen)? Want het lijkt me heel sterk dat dit lukt, aangezien android nog niet is geoptimaliseerd voor dualcores (in iedergeval de versie op de 2X). Als dit waar is zou dit wel een mooie energiewinst betekenen voor dualcores!
Die mythe van een "ingewerkte batterij" bestaat niet bij LiOn accu's,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joli
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:38:
[...]

. Maar misschien dat er hier iemand is die hetzelfde heeft gehad en nu toch heeft kunnen registreren.
Ik kon ook niet registreren met gebruik van de directe link. Niet in IE en FF. Daarna met FF naar beginpagina gegaan, en van daar uit wat ik al had doorgegeven. Toen kreeg ik wel netjes een melding dat registratie gelukt was, en even later mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:59:
[...]

Die mythe van een "ingewerkte batterij" bestaat niet bij LiOn accu's,
Ik kan het niet met bronnen ondersteunen, maar uit eigen ervaring (en ervaring van andere mensen in deze otpic reeks) is het een feit dat de batterij de eerste week sterk in performance vooruitgaat door enkele oplaad en ontlaad cycli te doorlopen. Op deze manier werk je de batterij in, activeer je alle cellen en benut je de maximale capaciteit. Dit geldt niet alleen voor telefoons, maar ook voor laptop batterijen (er vanuitgaande dat beide van het type LiIon zijn).

Uiteraard zijn er op internet 1000-en-1 tegenstrijdige verhalen hierover te vinden...
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:13:
(...)
Er zijn wel twee punten welke teleurstellend zijn.

1. Het design is niet wat ik ervan verwachte. Ik zag hem niet meteen liggen maar dat kwam omdat het design in de werkelijkheid er anders uitziet dan in de persfoto's. De voorkant ziet er uit als plastic. Vooral die bolling aan de zijkanten van het scherm zorgen ervoor dat het scherm een gegoten rubberachtige uitstraling heeft. De knoppen en de icoontjes erop zijn te groot. De voorkant is heel saai en dan draai je het toestel om en ineens een andere wereld voor je.
Welke bolling bedoel je precies? En een rubberachtige uitstraling? Imo heeft deze telefoon alles behalve een rubberachtige uitstraling. Toegeven, een aluminium behuizing was beter geweest, maar de telefoon heeft een strakke en degelijke vormgeving.
2. De gevoeligheid van het scherm. Bij andere toestellen is het genoeg als ik het topje of de zijkant van mijn vinger zachtjes tegen het scherm houd maar bij dit toestel moest ik het topje van mijn wijsvinger tegen het scherm aan drukken. Ik heb sowieso al lompen vingers en ik was verbaasd dat dit gebeurd. Ik kan me best voorstellen dat andere mensen met dunnere vingers problemen zullen hebben met dit toestel.
(...)
Zoals hierboven al is aangegeven heeft dit te maken met het feit of een telefoon aan een lader ligt en hoe het scherm is gecalibreerd. Dit laatste kan van telefoon tot telefoon ligt verschillen. In mijn geval reageerd het scherm zowel met als zonder lader uitstekend.
Buiten dat is het een soepel toestel waar ik verder niks op aan kan merken. De snelheid heb ik niet echt kunnen testen. Het LG menu is een beetje wennen maar ook niet meer als dat. Dingen zitten gewoon wat anders in elkaar.

Maar toch gaat dit hem niet worden. De twee punten waar ik het meeste op hekel, design en user experience, faalt dit toestel grandioos op.
Een deel is natuurlijk toe te schrijven aan smaak, maar wat vind je dan wel een mooie telefoon? Incredible S? DHD? SGS 1/2? :)

Ligt het aan mij of is het On Screen toetsenbord wel heel erg groot? In porttrait mode blijft er weinig ruimte over voor de rest van het scherm, maar in landscape mode zie je letterlijk alleen nog maar het toetsenbord! En dat is niet bepaald handig in chat programma's als WhatsApp/E-Buddy/SMS. Iemand een tip hoe je het toetsenbord kleiner kan krijgen? Zou het aanpassen van de LCD density hier een oplossing voor kunnen bieden?

Oja, ik gebruik SwiftKey als toetsenbord. Verder zeker een aanrader!

[ Voor 67% gewijzigd door Bebob_NL op 21-03-2011 23:26 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Ook ik heb een beetje bleeding in het scherm ; je ziet het duidelijk bij het opstarten als het scerm zwart is en alleen het LG logo getoont word.
Heb het nog niet storend gevonden , slordig vind ik het wel .
Heb de 2X nu bijna 2 weken in bezit en de batterij gaat wel degelijk langer mee dan in de eerste week ; geeft nu 48% aan en is 44 uur 46 min. van de lader af .
Bel gemiddeld 2.5 uur per dag , haal mijn mail binnen , bekijk m'n dagelijkse portie fora (over WIFI) e.d. en speel een uurtje Angry Birds o.i.d.
Ik heb 'm nog niet geroot omdat ik nu niet echt de meerwaarde zie ; batterij gaat voor mij lang genoeg mee en het toestel reageert als een trein en vraag me ook af of je garantie vervalt als je dit doet .
Ik heb vandaag wel 3 keer gehad dat er wel signaal was (3 tot 4 streepjes) en geen verbinding wilde maken , iemand dit ook wel eens gehad ?
Dit is voor mij ook het eerste toestel waar ik intensief internet op gebruik en merk nu waar de meeste mensen over klagen die bij T-Mobile zitten , wat een drama qua dekking , zit notabene in A'dam...
Andere vraag ; komt er een mogelijkheid om appjes te kopen met Ideal ? word een beetje moe van de reclame in gratis appjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-10 16:54
black_eye schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:30:
[...]

Mee eens. Ik doe er 12 uur mee, zonder bellen en alleen af en toe wifi aan voor de RSS reader, apps downloaden, FM radio luisteren(10 min) en sync staat altijd aan. In die tijd hebben het scherm en wifi 57 minuten aan gestaan. Ik hoop echt dat dit nog verbeterd...
Doe er hier denk ik een dag of 2 mee... Kwartiertje tot half uurtje bellen, beetje internettern (zowel wifi als hspda), sms-en en gewoon algemeen pielen.

Valt me niks tegen (doet het nu al net zo goed als de sgs na maanden en met custom rom) maar die week bij redelijk veel gebruik is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joli schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:11:
[...]

Ik kon ook niet registreren met gebruik van de directe link. Niet in IE en FF. Daarna met FF naar beginpagina gegaan, en van daar uit wat ik al had doorgegeven. Toen kreeg ik wel netjes een melding dat registratie gelukt was, en even later mail.
Dank je wel Joli, nu is het gelukt. :) Heb denk ik idd afgelopen zaterdag dan de link uit de TS gebruikt.
Moest dus op de vlag van NL klikken en niet gelijk registreren die je dus met die link krijgt.
Graag even aanpassen in de TS?

WiFi is ook retesnel verbonden in hooguit 2 seconden! Ben super tevreden met dit toestel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in amerika (met T-mobile) komt ie uit met stock android :/
jammer dat de "nederlandse" providers niet groot genoeg zijn om hierop te drammen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
ötzi schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:45:
Heb de 2X nu bijna 2 weken in bezit en de batterij gaat wel degelijk langer mee dan in de eerste week ; geeft nu 48% aan en is 44 uur 46 min. van de lader af .
Bel gemiddeld 2.5 uur per dag , haal mijn mail binnen , bekijk m'n dagelijkse portie fora (over WIFI) e.d. en speel een uurtje Angry Birds o.i.d.
Ik ben toch erg benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Met dat gebruik zou je net aan 1 dag kunnen halen.
En jij zegt dat je hem al 2dagen aan hebt staan en nog 48% over hebt?
Lijkt mij allemaal ongelovelijk sterk, weet je zeker dat het klopt?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Ik heb net mijn telefoon van de lader getrokken (08:04u). Ik zal even in de gaten houden hoelang de batterij meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bebob_NL schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:16:
[...]

Ik kan het niet met bronnen ondersteunen, maar uit eigen ervaring (en ervaring van andere mensen in deze otpic reeks) is het een feit dat de batterij de eerste week sterk in performance vooruitgaat door enkele oplaad en ontlaad cycli te doorlopen. Op deze manier werk je de batterij in, activeer je alle cellen en benut je de maximale capaciteit. Dit geldt niet alleen voor telefoons, maar ook voor laptop batterijen (er vanuitgaande dat beide van het type LiIon zijn).

Uiteraard zijn er op internet 1000-en-1 tegenstrijdige verhalen hierover te vinden...
Dat is waarschijnlijk het foutste antwoord wat jij ooit kan gegeven: "Uit ervaring weet ik dat" welke bijna net zo erg is als: "Wij doen het altijd zo". Dat zijn antwoorden welke aangegeven dat het je eigen interpretatie is van een gebeurtenis welke jij zelf niet helemaal kan verklaren maar dat je wel accepteert dat het zo is.

Dat de eerste week de accu niet zo lang mee gaat is psychologische. Jij denkt dat het zo is en dat gekoppeld met het feit dat je telefoon dan nieuw is en je er constant mee moet spelen leidt er toe dat jij denkt dat dit waar zou zijn. En de accu gaat de eerste week niet zo lang mee maar dat komt omdat jij er steeds mee moet spelen en niet omdat de accu minder capaciteit zou hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:51
@ Loveless.. Hoe zit het met jou batterij?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik ga mijn batterij ook eens testen vandaag! Phone is er net uit gehaald, voor werk straks redelijk wat bellen & smsen dus ik ben benieuwd :) Wi-Fi aan thuis zou minder batterij moeten kosten dan 3G toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:12:
[...]
Dat is waarschijnlijk het foutste antwoord wat jij ooit kan gegeven: "Uit ervaring weet ik dat" welke bijna net zo erg is als: "Wij doen het altijd zo". Dat zijn antwoorden welke aangegeven dat het je eigen interpretatie is van een gebeurtenis welke jij zelf niet helemaal kan verklaren maar dat je wel accepteert dat het zo is.

Dat de eerste week de accu niet zo lang mee gaat is psychologische. Jij denkt dat het zo is en dat gekoppeld met het feit dat je telefoon dan nieuw is en je er constant mee moet spelen leidt er toe dat jij denkt dat dit waar zou zijn. En de accu gaat de eerste week niet zo lang mee maar dat komt omdat jij er steeds mee moet spelen en niet omdat de accu minder capaciteit zou hebben.
In theorie heb je gelijk, dat inwerken van een batterij zou niet moeten gelden voor Lithium Ion.
In de praktijk blijkt het duidelijk wel het geval.

Ik werk gewoon elke werkdag, en in feite betekent dat dat ik elke dag nagenoeg hetzelfde doe met mijn telefoon. Dat betekent: een uur tot anderhalf uur muziek, een uurtje games, af en toe bellen en sms'en. Toegegeven, de eerste 2 à 3 dagen speelde ik er veel mee, maar daarna kwam het neer op dat gedragspatroon.
Nu, als ik de telefoon 's avonds in de lader doe, heeft deze zo'n 40% over. Eerder was dit 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:36

black_eye

disweb schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:32:
Ik ga mijn batterij ook eens testen vandaag! Phone is er net uit gehaald, voor werk straks redelijk wat bellen & smsen dus ik ben benieuwd :) Wi-Fi aan thuis zou minder batterij moeten kosten dan 3G toch?
Ik merk duidelijk verschil met wifi aan. Dan gaat de telefoon max 12 uur mee. Waarvan 57 minuten de wifi verbonden is en ik het ook echt gebruik(rrs reader, browser, e.d.) Met wifi uit heb ik na 12 uur nog 40% over ongeveer. 3g staat in beide gevallen ook aan.

Ik moet wel zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Hiervoor een iPhone gehad en dit grotere scherm bevalt goed. Verder is de snelheid echt een verbetering. Dat merk je vooral bij het installeren van apps en het openen hiervan. Voor de rest is het lekker dat je goed de layout kan tweaken, live wallpapers, widgets, e.d. Dat kon met de iPhone een stuk minder, al kwam je wel een eind met winterboard.

De browser gebruik ik ook veel. Nu werkt de standaard browser al goed, maar Miren browser is echt superieur aan die van de iPhone. Hij laat de pagina's echt veel sneller en blijft dat ook doen met Flashsites. Dit is helemaal goed te merken in desktopmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
black_eye schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:45:
[...]

Ik merk duidelijk verschil met wifi aan. Dan gaat de telefoon max 12 uur mee. Waarvan 57 minuten de wifi verbonden is en ik het ook echt gebruik(rrs reader, browser, e.d.) Met wifi uit heb ik na 12 uur nog 40% over ongeveer. 3g staat in beide gevallen ook aan.
Oke thanks, ik heb WiFi nu uit gezet, we zullen zien hoe lang hij het volhoud! Afgelopen dagen niet veel, maar dat komt ook omdat iedereen continu dat ding uit mijn handen trok om spelletjes te gaan spelen. Te verslavend haha!

Goed nieuws trouwens: de LG Optimus 2x Speed komt in Amerika met STOCK ANDROID 2.2 uit. De update van 2.3 volgt na een paar weken. Cyanogen heeft laten weten dat hij vrijwel zeker deze gaat supporten. Enige verschil met de Amerikaanse versie is het 4G netwerk, maar dat zou niet te veel moeite moeten zijn. Perfect dus voor de rooters onder ons! En waarschijnlijk wel redelijk vaak & snel een nieuwe versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:05
Gister me telefoon hele dag misschien 10 minuten aangeraakt, batterij na 14 uur was nog 98% :D

Tja als je veel doet kost het veel batterij, maar de stanbytijd lijkt me 1 week of langer wel goed mogelijk.

Vooral vlak na een reboot als er nog niks is opgestart geweest wat stiekem op de achtergrond kan draaien ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-10 09:43
watercoolertje schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:06:
Vooral vlak na een reboot als er nog niks is opgestart geweest wat stiekem op de achtergrond kan draaien ;)
Android heeft toch zo'n perfect geheugenbeheer gedoe waardoor apps op de achtergrond 0% CPU innemen? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:19:
[...]

Android heeft toch zo'n perfect geheugenbeheer gedoe waardoor apps op de achtergrond 0% CPU innemen? ;)
Ligt aan de apps zelf. Zo schijnt car kit idle allerlei sensors te gebruiken en merk je zelf ook dat er genoeg apps zijn die af en toe hun status updaten. In theorie klopt het wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
[b][message=35723763,noline]komt er een mogelijkheid om appjes te kopen met Ideal ? word een beetje moe van de reclame in gratis appjes.
3vcash.nl
niet ideaal, maar wel ideal.
af en toe een pre-paid kaartje kopen, en je kan weer een paar apps in de market kopen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:20:
in amerika (met T-mobile) komt ie uit met stock android :/
jammer dat de "nederlandse" providers niet groot genoeg zijn om hierop te drammen :(
ik weet niet of ze daar nou zo blij mee moeten zijn.
ik weet nog van mijn t-mobile versie van de touch diamond dat ze niet echt betrouwbaar zijn in het meelopen met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-10 13:59
Dat kan goed kloppen met die batterij.
Gister avond checkte ik nog even, 45%, na 14 uur actief. Af en toe whatsappen, foursquare, muziek, etc. Dat vond ik erg indrukwekkend. Ik heb hem op dit moment iets van 10 dagen.

Overigens heb ik nog nooit een crash of reboot gekregen.
Echt een top telefoon.
Wat ik helemaal mooi vind is dat als ik vraag aan andere lui met andriod quadrand te draaien, dat ze denken dat ze een goeie score hebben omdat x2 daar niet bij staat. Tot ik de zieke 2500 score laat zien van de x2.

[ Voor 30% gewijzigd door Oynky op 22-03-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een video opgenomen op de optimus 2x via dlna op de tv kan afspelen. Bij mij geeft de tv (een samsung) aan dat het de video niet kan afspelen. Dlna zou toch een standaard moeten zijn vwb er afgespeeld kan worden. Als LG nu een formaat video aanmaakt op de telefoon die niet via DLNA afgespeeld kan worden vind ik dat eigenlijk wel een misser.

M.vr.gr.
Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoipimniet schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:36:
[...]

In theorie heb je gelijk, dat inwerken van een batterij zou niet moeten gelden voor Lithium Ion.
In de praktijk blijkt het duidelijk wel het geval.

Ik werk gewoon elke werkdag, en in feite betekent dat dat ik elke dag nagenoeg hetzelfde doe met mijn telefoon. Dat betekent: een uur tot anderhalf uur muziek, een uurtje games, af en toe bellen en sms'en. Toegegeven, de eerste 2 à 3 dagen speelde ik er veel mee, maar daarna kwam het neer op dat gedragspatroon.
Nu, als ik de telefoon 's avonds in de lader doe, heeft deze zo'n 40% over. Eerder was dit 5.
Nog zo'm fout antwoord: "In theorie wel maar uit de praktijk blijkt", dat signaleert weer iets wat iemand uit eigen ervaring opmaakt maar verder niet kan verklaren. Als dat daadwerkelijk zo is dan wil ik dat jij dat gedrag verklaart. Pak maar een model van een Li-Ion accu of maak zelf een model en laat zien waarom dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
Mistacal schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:14:
@ Loveless.. Hoe zit het met jou batterij?
Gaat beter, op mysterieuze wijze hielp de 1.0 Ah lader echt :D met die 550mah laders was het echt ellende. Duurt lang, en als het toestel eindelijk aan gaf vol te zijn was het binnen 4 uur weer leeg.

Gaat nu max uurtje of 30 mee ofzo. Vind die standby tijd van een week bij normaal smartphone gebruik ECHT onzin. Maar die review rammelt sowieso nog wat imho.

Vandaag stond mn toestel ineens uit, moest accu er uit halen voor het weer aan ging :( Die had ik nog niet gehad. Wel een keer in 2 dagen 3 spontane reboots, die lijken over te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:51:
[...]
Nog zo'm fout antwoord: "In theorie wel maar uit de praktijk blijkt", dat signaleert weer iets wat iemand uit eigen ervaring opmaakt maar verder niet kan verklaren. Als dat daadwerkelijk zo is dan wil ik dat jij dat gedrag verklaart. Pak maar een model van een Li-Ion accu of maak zelf een model en laat zien waarom dat zo is.
In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde. In de praktijk valt dit tegen.
Dat blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Wat wil je nu eigenlijk bewijzen of wat is je punt?

Het gaat er om of een batterij lang genoeg mee gaat zodat de gebruiker niet de nadelige gevolgen van een lege accu ervaart.

Het belangrijkste wat geconcludeerd kan worden is dat na verloop van tijd de nieuwigheid van het toestel minder is geworden, en de telefoon bij normaal gebruik, een normale standby-tijd heeft. Of dat te maken heeft met gevoel, of met oplaad-cycli van de accu, is niet relevant. En al helemaal niet of je dat natuurkundig kunt onderbouwen!

Wellicht zou je wel kunnen concluderen dat deze telefoon bij intensief gebruik beduidend meer energie verbruikt door inefficiente processen. Maar ook dat kan ik niet wetenschappelijk onderbouwen, want ik ben geen programmeur die kennis heeft van de broncode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:19:
[...]

Perfectie bestaat niet, dus dat geloof ik niet :) Maar eigenlijk is het onzin wat je zegt, geheugen-beheer heeft niks met cpu-gebruikt te maken dat snap je zelf toch ook...

Het geheugen-beheer houdt (simpel gezegd) niks anders in dan dat er ruimte wordt vrij gemaakt op het moment dat je het nodig hebt. En er zijn nou eenmaal apps die op de achtergrond load blijven veroorzaken.

[ Voor 37% gewijzigd door watercoolertje op 22-03-2011 16:36 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Joop557 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:35:
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een video opgenomen op de optimus 2x via dlna op de tv kan afspelen. Bij mij geeft de tv (een samsung) aan dat het de video niet kan afspelen. Dlna zou toch een standaard moeten zijn vwb er afgespeeld kan worden. Als LG nu een formaat video aanmaakt op de telefoon die niet via DLNA afgespeeld kan worden vind ik dat eigenlijk wel een misser.

M.vr.gr.
Joop
Bij mij werkte het prima, maar dat was wel op den LG TV, waar de filmpjes van me SGS het ook op deden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 14:39
watercoolertje schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:06:
Gister me telefoon hele dag misschien 10 minuten aangeraakt, batterij na 14 uur was nog 98% :D

Tja als je veel doet kost het veel batterij, maar de stanbytijd lijkt me 1 week of langer wel goed mogelijk.

Wat heb je allemaal gefreezed etc? Want als ik hem 1 uur op standby heb staan trekt dat al ongeveer 5% batterij...

Ik heb nu volgens mijn battery usage vandaag hem 10 uur aangehad, waarvan 9 uur standby en 1 uur gebruik. Gebruik bestond uit wat lichte spelletjes (angry birds ed), browsen, facebook, twitter, niks intensiefs dus.
Ik heb nog 39% over...

[ Voor 18% gewijzigd door SytseHartvelt op 22-03-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
watercoolertje schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:32:
[...]

Bij mij werkte het prima, maar dat was wel op den LG TV, waar de filmpjes van me SGS het ook op deden :D
Weet je het zeker. Want bij mij kan ik wel de gewone videos van de geheugen kaart die ik van mijn pc heb overgezet afspelen via dlna, divx, H264 etc werkt gewoon. Maar de door de optimus camera gemaakte filmpjes willen dus niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb de gok ook maar genomen, ben vandaag door t-mobile gebeld over het verlengen van mijn abbo en ik heb maar voor de x2 gekozen.

Volgens mij wel een leuk aanbod gehad. 2 jaar relax 130, eerste 12 maanden gratis inet. en 59€ bijlappen voor de LG. daar kan geen simonly tegenop. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:45
Flagg schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:41:
Ik heb de gok ook maar genomen, ben vandaag door t-mobile gebeld over het verlengen van mijn abbo en ik heb maar voor de x2 gekozen.

Volgens mij wel een leuk aanbod gehad. 2 jaar relax 130, eerste 12 maanden gratis inet. en 59€ bijlappen voor de LG. daar kan geen simonly tegenop. :)
Beetje offtopic, maar abo van 2 jaar en dan nog bijlappen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DENNIS79 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:28:
[...]

Wat wil je nu eigenlijk bewijzen of wat is je punt?

Het gaat er om of een batterij lang genoeg mee gaat zodat de gebruiker niet de nadelige gevolgen van een lege accu ervaart.

Het belangrijkste wat geconcludeerd kan worden is dat na verloop van tijd de nieuwigheid van het toestel minder is geworden, en de telefoon bij normaal gebruik, een normale standby-tijd heeft. Of dat te maken heeft met gevoel, of met oplaad-cycli van de accu, is niet relevant. En al helemaal niet of je dat natuurkundig kunt onderbouwen!

Wellicht zou je wel kunnen concluderen dat deze telefoon bij intensief gebruik beduidend meer energie verbruikt door inefficiente processen. Maar ook dat kan ik niet wetenschappelijk onderbouwen, want ik ben geen programmeur die kennis heeft van de broncode.
Ik weet niet wat jij probeert te vertellen maar de stelling was dat bij een Li-Ion accu een chemische herstel zou optreden aan de Ccap wat weer tot gevolg zou hebben dat de Vsoc naarmate van gebruik hoger zou zijn. Ik vraag alleen maar om bewijs dat dat daadwerkelijk zo is. Er bestaan 3 modellen voor Li-Ion accu's en die kun je zo op het internet vinden. Je hoeft het alleen maar te bekijken en aan te wijzen waarom dat nou is.

Er wordt gezegd de ervaring leert, uit de praktijk blijkt, etc. etc. etc. Nou als dat zo is dan moet er toch een verklaring zijn voor dat gedrag. Tegenwoordig hoef je niet eens een hoogleraar te zijn om het te kunnen verklaren. Gebruik Google en fake het.

Ik begrijp trouwens ook niet wat de natuurkunde hiermee te maken heeft. Wiskunde en Scheikunde liggen meer in het rijtje van een Li-Ion accu maar Natuurkunde... Tja, natuurkunde heeft natuurlijk met alles te maken maar dat is een beetje hetzelfde als dat alle leeuwen, dieren zijn.

Mijn verklaring is redelijk en aannemelijk. Het verklaart waarom iemand het gevoel zou hebben dat dit zou gebeuren, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:40:
[...]

Ja, want hij is pas gratis bij relax 190. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
[...]
offtopic: Niet iedereen belt veel. Ook ik moet bijbetalen voor 2 jaar verlengen en nog meer ook. (59 is een goede deal, maar goed... om nu 4 weken op een telefoon te gaan wachten).

Over de batterij: Ik heb nu al een jaar de Pulse. Die telefoon heeft een vrij zwakke batterij. Als ik er niets mee doe, dan kan ik er wel 2 dagen mee doen, maar anders trekt ie vrij snel leeg. En dan nog heb ik het afgelopen jaar de meest rare dingen mee gemaakt. Van binnen een paar uur leeggetrokken, tot extra lang ermee kunnen doen.

Wat zinvolle info over li-ion batterijen:
http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

yep bellen en smssen is zo 2008. Ik was eigenlijk van plan om hem los te kopen en gewoon simonly te nemen. maar dit was goedkoper. de hero wordt toch wat traag nu en moest toch verlengen, dus die optie maar gekozen.

en mocht ie niet bevallen gaat ie er net zo makkelijk weer uit tegen de tijd dat er wat meer dual cores uit zijn. ;) Ik vond eigenlijk dat LG wel een kans mocht krijgen bij hun eerste stapjes in de high end wereld. :)

@quacka

4 weken valt wel mee toch? ze zeiden overigens max 3 weken. En het is een telefoon, who cares. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 22-03-2011 19:57 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:45
Flagg schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:33:
[...]

yep bellen en smssen is zo 2008. Ik was eigenlijk van plan om hem los te kopen en gewoon simonly te nemen. maar dit was goedkoper. de hero wordt toch wat traag nu en moest toch verlengen, dus die optie maar gekozen.

en mocht ie niet bevallen gaat ie er net zo makkelijk weer uit tegen de tijd dat er wat meer dual cores uit zijn. ;) Ik vond eigenlijk dat LG wel een kans mocht krijgen bij hun eerste stapjes in de high end wereld. :)
Heb nu bijna 2 jaar ook de Hero en kan binnenkort verlengen..
Doe dan wel een 1jarig abo, 2jaar doe ik nooit weer. Was me eerste en laatste keer.
Nexus S is te duur en slecht verkrijgbaar. Galaxy s2 duurt me te lang.
Op het moment is de LG gewoon de goedkoopste en beste keuze naar mijn mening.
Dualcore is het toverwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Wat betreft de foto-kwaliteit: op xda heeft iemand iets ontdekt: het glaasje v/h batterij-klepje zorgt voor de "waas" op de foto's. Erg jammer dat LG zich dat zelf niet gerealiseerd heeft 8)7

Zelf ook zojuist getest: maak je een foto zonder batterij-klepje, en dan een foto met klepje (uiteraard dezelde omstandigheden etc), dan zie je dat de kleuren v/d foto zonder klepje veel levendiger zijn.

Hopelijk komt er dus een alternatief klepje beschikbaar

[ Voor 7% gewijzigd door jan100 op 22-03-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

baronruud schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:02:
[...]

Heb nu bijna 2 jaar ook de Hero en kan binnenkort verlengen..
Doe dan wel een 1jarig abo, 2jaar doe ik nooit weer. Was me eerste en laatste keer.
Nexus S is te duur en slecht verkrijgbaar. Galaxy s2 duurt me te lang.
Op het moment is de LG gewoon de goedkoopste en beste keuze naar mijn mening.
Dualcore is het toverwoord...
same here gs2 duurt me te lang en qua telefoons ben ik niet zo'n samsung fan. maar ik heb nu juist voor 2 jaar gekozen omdat ik hardnekkige geruchten hoorde over dat ze het "onbeperkt" internet wilde inperken. Dus ik zit nu nog 2 jaar iig goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Sinned123 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:38:
[...]

Ik ben toch erg benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Met dat gebruik zou je net aan 1 dag kunnen halen.
En jij zegt dat je hem al 2dagen aan hebt staan en nog 48% over hebt?
Lijkt mij allemaal ongelovelijk sterk, weet je zeker dat het klopt?
Jazeker , zaterdagavond van de lader gehaald , ben nu een dag verder en de batterij zit nu op 19%
ga kijken of ik de 4 dagen haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 00:16
jan100 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:21:
Wat betreft de foto-kwaliteit: op xda heeft iemand iets ontdekt: het glaasje v/h batterij-klepje zorgt voor de "waas" op de foto's. Erg jammer dat LG zich dat zelf niet gerealiseerd heeft 8)7

Zelf ook zojuist getest: maak je een foto zonder batterij-klepje, en dan een foto met klepje (uiteraard dezelde omstandigheden etc), dan zie je dat de kleuren v/d foto zonder klepje veel levendiger zijn.

Hopelijk komt er dus een alternatief klepje beschikbaar
Hahaha dit is het HTC Desire trukje.

HTC kwam later (stiekem) met andere achter kapjes.
Die wij hebben heeft een blauw achtig gloei, en die had gewoon geen gloei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Iemand anders heeft hier een paar voorbeelden neergezet:
http://www.megaupload.com/?d=NRUVCSR0

Verschil is echt groot: foto's zonder klepje zijn echt stukken beter.

Overigens lijkt het haast dat de foto's met klepje lichtelijk overbelicht zijn.
Mogelijk zou het naar mijn idee ook nog kunnen dat door het klepje er iets misgaat met de belichting.

Mogelijk is de software ingesteld "zonder klepje" en later het klepje toegevoegd onder het mom dat het geen invloed zou hebben ?

Echt zonde! De camera komt door zo'n dom foutje nou in het geheel niet tot z'n recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:07

GZN

Gewoon een gaatje maken in het plastic van het klepje. Probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle999
  • Laatst online: 20-05-2024
ja ook gedaan dus :D gaatje en problem sloved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmmm,

Ik heb een foto gemaakt met mijn toestel maar weet nou niet echt of er een waas over heen zit, mijn ogen zijn niet zo denderd haha dus ik zie dat niet gelijk. Mensen vonden hem verder wel netjes en scherp enzo dus het zal misschien dan wel mee vallen, maar kan me wel voorstellen dat zo klepje minder resultaat geeft dan zonder, ik maak er pas een gat in als er andere hoesjes voor zijn, de orginele laat ik zoals die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
dazzle999 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 02:42:
ja ook gedaan dus :D gaatje en problem sloved
Hoe heb je dat gaatje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb m besteld bij Typhone eergister. Maar heb geen idee wanneer ik hem mag ontvangen. Ik was ook huiverig voor LG na de Viewty die ik ik het verleden heb gehad. Toch ga ik het opnieuw proberen. Ik vond hem in de winkel wel stevig aanvoelen namelijk, en met de software zal het in de toekomst ook wel goedkomen ivm met XDA.

Verder vind ik voor een toestel dat al 2 weken uit is dat er maar weinig over wordt gepraat?

Als dat batterijeklepje op termijn nou vervangen zou worden door LG, kunnen wij die nog zo'n klepje hebben die een waas veroorzaakt dan ook een nieuwe claimen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
desint schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:54:
[...]

Hoe heb je dat gaatje gemaakt?
Boor?
eclipsejos schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:16:
*knip*

Als dat batterijeklepje op termijn nou vervangen zou worden door LG, kunnen wij die nog zo'n klepje hebben die een waas veroorzaakt dan ook een nieuwe claimen bij?
Joo.. hoezo vage zin.. Ik snap wat je bedoeld maar liever wat interpunctie :P Maar om antwoord te geven op je vraag.. hoogstwaarschijnlijk zou dat geen probleem moeten zijn.

[ Voor 65% gewijzigd door Mistacal op 23-03-2011 09:35 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Hij leest inderdaad niet echt prettig:) Maar je begrijpt me wel.

Als het klepje wel zou worden kunnen geruild in de toekomst, lijkt het me beter om het originele klepje dan intact te houden ipv gaten te boren. Wellicht kun je beter gaten gaan boren in een eventueel aftermarket klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:28
Wie kan mij helpen, ik heb de LG Optimus 2x Speed al een week of 2 en wil graag de volgende headphone aanschaffen. http://www.freshcotton.com/detail.aspx?id=21193

Maar ik weet niet hoe ik er achter kom of de microfoon en functies zoals mute, next e.d. gaan werken i.c.m. deze LG. Er staat alleen Blackberry en iPhone compatible. Oftewel is de lay-out van de jackplug vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 15:42
Kijk even op de website van de fabrikant: Frends. Daar staat ook een plaatje van de plug, dus misschien kun je die vergelijken met je LG headset plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:28
Mottebelke schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:48:
Kijk even op de website van de fabrikant: Frends. Daar staat ook een plaatje van de plug, dus misschien kun je die vergelijken met je LG headset plug.
Thanks, al gedaan. Maar volgens mij heb ik wel is gelezen dat sommige merken de functie van het eerste stukje plug verwisselen met het laatste stukje, waardoor het signaal van de microfoon en monospoor ook verwisselen en beide niet of niet-volledig werken. Even in Jip en Janneke taal uitgelegd.

Btw. plug is helemaal identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan100 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:06:
Iemand anders heeft hier een paar voorbeelden neergezet:
http://www.megaupload.com/?d=NRUVCSR0

Verschil is echt groot: foto's zonder klepje zijn echt stukken beter.

Overigens lijkt het haast dat de foto's met klepje lichtelijk overbelicht zijn.
Mogelijk zou het naar mijn idee ook nog kunnen dat door het klepje er iets misgaat met de belichting.

Mogelijk is de software ingesteld "zonder klepje" en later het klepje toegevoegd onder het mom dat het geen invloed zou hebben ?

Echt zonde! De camera komt door zo'n dom foutje nou in het geheel niet tot z'n recht.
Vreemd hier heb ik helemaal geen last van, nog niet met flits getest maar zonder flits heb ik zowel met als zonder het klepje haast identieke foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Vreemd hier heb ik helemaal geen last van, nog niet met flits getest maar zonder flits heb ik zowel met als zonder het klepje haast identieke foto's.
Misschien zou het ook nog kunnen dat het niet zozeer het glaasje zelf het probleem is, maar of op het glaasje al dan niet een film / vettige laag zit, door bijvoorbeeld vuil / vingerafdrukken.

Door de positionering v/h glaasje kan dit nl wel snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik heb een week nu mijn telefoon, en vind dat mijn accu best snel leeg is bij optimaal gebruik.
Nu heb ik gelezen dat hij 2x langer mee gaat. Vaak moet ik hem iedere dag opladen, terwijl ik het met mijn oude telefoon eens per 3/4 dagen moest. Ligt dit aan de accu? of ergens anders aan?

Mijn geluid kan ook niet heel hard, ik weet niet of dat zo hoort, mijn oude telefoon kan wel 6x zo hard.
Is het geluid niet goed? Moet ik ergens anders mij geluid goedzetten?

Edit:// Is er ook een programma voor de Optimus 2x Speed?

[ Voor 6% gewijzigd door Patricka op 23-03-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

vandaag ff de stad in geweest en heb hem even vastgehad. ziet er netjes uit. desire hd (meen ik) hing er boven en tja, is qua bouwkwaliteit, afwerking en design wel een stap(je) hoger.

Maar het scherm, snelheid en de reaktiesnelheid vooral bij het switchen, afsluiten en openen van apps made me smile. Ik kom dan ook van een Hero, dus tis al gauw snel natuurlijk. :p

Ik ben niet zo gevoelig voor uitstraling van een telefoon. tis geen mode accessoire voor mij, dus deze gaat prima voldoen. Ik kan me wel voorstellen dat mensen die image/status ontlenen aan hun telefoon de LG zullen overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:02:
vandaag ff de stad in geweest en heb hem even vastgehad. ziet er netjes uit. desire hd (meen ik) hing er boven en tja, is qua bouwkwaliteit, afwerking en design wel een stap(je) hoger.
Denk dat het ook wel kwestie van smaak is, vriend van me heeft zo'n desire HD en ik vind de LG zelf beter in de hand liggen en beter aanvoelen maar dat is gewoon hoe het voor mij over komt. Ik vond de HD maar een cheap ding. Dus om nou te zeggen dat het een stapje hoger is dont know denk dat dat eigenlijk wel mee valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Vandaag mijn Optimus 2x Speed binnen gekregen, heerlijk! Het eerste wat ik heb gedaan is rooten en de standaard apps freezen. Ik kom zelf van een HTC Desire en ik moet zeggen dat ik sommige dingen uit de Sense software van HTC wel erg mis. De belangrijkste twee zaken die ik mis:

1 - De dialer van Sense: Je kunt nu wel een nummer typen, en dan komt er een contactpersoon. Echter kreeg je bij de dialer van Sense een lijst met contactpersonen die aan de 'nummercode' deden.

2 - De contacten (+ opties): Je kon in Sense je contacten koppelen aan Facebook, Twitter, Flickr en Whatsapp. Ook nam die dan één van de profielfoto's over. Nu ik mijn contacten via gmail weer gesynct heb, zijn er geen profielfoto's meer zichtbaar. Daarintegen wel de 'opmerkingen (code van Sense voor het koppelen aan deze profielen)'.

Is het mogelijk om deze twee opties ook op de LG te krijgen, zonder er een custom ROM op te zetten (ik weet dat er ook nog geen ROM's zijn)? Of anders iemand tips voor een vervangende app(s)? Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-10 16:54
Jeroen04 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:30:
Vandaag mijn Optimus 2x Speed binnen gekregen, heerlijk! Het eerste wat ik heb gedaan is rooten en de standaard apps freezen. Ik kom zelf van een HTC Desire en ik moet zeggen dat ik sommige dingen uit de Sense software van HTC wel erg mis. De belangrijkste twee zaken die ik mis:

1 - De dialer van Sense: Je kunt nu wel een nummer typen, en dan komt er een contactpersoon. Echter kreeg je bij de dialer van Sense een lijst met contactpersonen die aan de 'nummercode' deden.

2 - De contacten (+ opties): Je kon in Sense je contacten koppelen aan Facebook, Twitter, Flickr en Whatsapp. Ook nam die dan één van de profielfoto's over. Nu ik mijn contacten via gmail weer gesynct heb, zijn er geen profielfoto's meer zichtbaar. Daarintegen wel de 'opmerkingen (code van Sense voor het koppelen aan deze profielen)'.

Is het mogelijk om deze twee opties ook op de LG te krijgen, zonder er een custom ROM op te zetten (ik weet dat er ook nog geen ROM's zijn)? Of anders iemand tips voor een vervangende app(s)? Thanks alvast!
Wat de eerste betreft, als je een deel van een naam oid intikt krijg je een match met een pijltje naar beneden ernaast (driehoekje). Als je op dat pijltje klikt krijg je gewoon een lijstje met alle matches hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
m0ridin schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:54:
[...]
Wat de eerste betreft, als je een deel van een naam oid intikt krijg je een match met een pijltje naar beneden ernaast (driehoekje). Als je op dat pijltje klikt krijg je gewoon een lijstje met alle matches hoor.
Zoals ik net aangaf heb ik 'm nog maar net en had ik dat knopje nog niet ontdenkt, hoor. Maar thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jeroen04 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:30:

Hmmm, als je de facebook app gebruikt die op market zelf staat heb je wel de mogelijkheid om contacten te sycnen met je contactlist, ik heb namelijk ook gewoon de foto's van facebook bij mijn contacten zijn dus dat werkt, voor SMS zelf gebruik ik tegenwoordig Go SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
@LordHades Facebook heb ik gedownload, maar hoe kan ik dit nu koppelen aan mijn bestaande (gmail) contacten? Of gaat dit bij jou automatisch en moet ik de namen van gmail en facebook precies het zelfde hebben? Hij koppelt ze namelijk nog niet bij mij, en die optie kan ik helaas ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
De contacten koppelen met je Facebook contacten kan via de Facebook app uit de market.

<open facebook app> -> menu -> Instellingen -> Contacten synchroniseren (onderaan)

Degene die een andere naam hebben en dus niet automagisch gaan, kun je daarna nog koppelen door:

<contact openen> -> menu -> Contact bewerken -> menu -> Samenvoegen

[ Voor 14% gewijzigd door majoh op 23-03-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
majoh schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:10:
De contacten koppelen met je Facebook contacten kan via de Facebook app uit de market.

<open facebook app> -> menu -> Instellingen -> Contacten synchroniseren (onderaan)

Degene die een andere naam hebben en dus niet automagisch gaan, kun je daarna nog koppelen door:

<contact openen> -> menu -> Contact bewerken -> menu -> Samenvoegen
Ah top, gevonden! Thanks voor je hulp! Misschien heb ik toch geen HTC meer nodig xD.

Nog één klein puntje. Ik moet erg wennen aan de 'menu' en 'home' knop die precies andersom staan ivm de Desire. Waarom snap ik ook niet helemaal. Natuurlijk zeker geen probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
heb naar aanleiding van de tip van robertwebbe een hdmi kabel besteld bij onlinekabelshop (goeie tip, leveren netjes de volgende dag), werkt prima in combinatie met m'n TV

nu zoek ik ook een hdmi kabel om mijn Optimus aan te sluiten op een Optoma PK301 (led projector)

die heeft een mini hdmi connector, type C
volgens mij heeft de optimus een type D hdmi poort

dus van type C naar D, maar die lijken niet te bestaan?
diverse kabelshops doorzocht, maar niet gevonden, iemand anders wel?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-10 16:23
JarlSX schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:23:
*knip

nu zoek ik ook een hdmi kabel om mijn Optimus aan te sluiten op een Optoma PK301 (led projector)

Waarom heb je geen converter gekocht? 8)7 Dan kan je dat meteen voor alles gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
Patrickdesign schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:53:
Ik heb een week nu mijn telefoon, en vind dat mijn accu best snel leeg is bij optimaal gebruik.
Nu heb ik gelezen dat hij 2x langer mee gaat. Vaak moet ik hem iedere dag opladen, terwijl ik het met mijn oude telefoon eens per 3/4 dagen moest. Ligt dit aan de accu? of ergens anders aan?

Mijn geluid kan ook niet heel hard, ik weet niet of dat zo hoort, mijn oude telefoon kan wel 6x zo hard.
Is het geluid niet goed? Moet ik ergens anders mij geluid goedzetten?

Edit:// Is er ook een programma voor de Optimus 2x Speed?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
Hmm, gaat het geluid dan harder? En dit is een app neem ik aan? Bedankt.

Iemand ook antwoord op me andere vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
JarlSX schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:23:
heb naar aanleiding van de tip van robertwebbe een hdmi kabel besteld bij onlinekabelshop (goeie tip, leveren netjes de volgende dag), werkt prima in combinatie met m'n TV

HDMI C = mini hdmi

Maar idd die zie ik nergens. Ik denk dat je vast zit aan

Type D (o2x) --> Type A --> koppelstukje (A-A) --> Type A --> Type C (beamer)

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Patrickdesign schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:35:
[...]

Hmm, gaat het geluid dan harder? En dit is een app neem ik aan? Bedankt.

Iemand ook antwoord op me andere vragen? :P
Smartphones met deze specs en een nog niet up to date OS vreten batterijen. Iederen laden is vrij normaal. Dat erop staat dat hij 2x langer meegaat heb ik gelezen. Heb jij gelezen welke vergelijking ze dan maken?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
Mistacal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:38:
[...]

Smartphones met deze specs en een nog niet up to date OS vreten batterijen. Iederen laden is vrij normaal. Dat erop staat dat hij 2x langer meegaat heb ik gelezen. Heb jij gelezen welke vergelijking ze dan maken?
Dat heb ik niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
dus die 2x langer mee gaan van de batterij is natuurlijk verkooppraat met een vergelijking met ....

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@newbreed: ik heb nog niks gekocht, dus dat kan altijd nog :)

maar ik ben niet zo gek op allerlei losse converters
heb liever een los kabeltje

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
Mistacal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:44:
[...]

dus die 2x langer mee gaan van de batterij is natuurlijk verkooppraat met een vergelijking met ....
Oke, Bedankt voor de informatie, nu nog iemand die de rest weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
JarlSX schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:45:
@newbreed: ik heb nog niks gekocht, dus dat kan altijd nog :)

maar ik ben niet zo gek op allerlei losse converters
heb liever een los kabeltje
Optie 2 bedenk ik me net. Er zijn adapters van micro hdmi (male) met hdmi A (female). Dan kan je gewoon je bestelde kabel gebruiken. :D Alleen een xtra adapter aanschaffen

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Patrickdesign schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Oke, Bedankt voor de informatie, nu nog iemand die de rest weet :P
Welke rest? Bedoel je progje voor op de pc voor je o2x? Zoek in dit topic even op "LG suite"

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
Mistacal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:52:
[...]

Welke rest? Bedoel je progje voor op de pc voor je o2x? Zoek in dit topic even op "LG suite"
Oke, bedankt dat bedoelde ik. Even 40 pagina's afzoeken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Patrickdesign schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:54:
[...]

Oke, bedankt dat bedoelde ik. Even 40 pagina's afzoeken:P
Rechtsboven kan je de zoekopdracht in vullen... 8)7

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
Mistacal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:00:
[...]

Rechtsboven kan je de zoekopdracht in vullen... 8)7
Ik zag het net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdmi kabels ; ebay.com , goedkoop uit china en prima kwaliteit

Weet iemand ook of je kan instellen dat er een ledje gaat branden wanneer je een email binnenkrijgt.
Mijn legend had dat wel en vind het wel handig dat als je het geluid niet hoort dat dan ziet of er email/sms binnengekomen is

ik heb gezocht maar niks kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:19:
hdmi kabels ; ebay.com , goedkoop uit china en prima kwaliteit

Weet iemand ook of je kan instellen dat er een ledje gaat branden wanneer je een email binnenkrijgt.
Mijn legend had dat wel en vind het wel handig dat als je het geluid niet hoort dat dan ziet of er email/sms binnengekomen is

ik heb gezocht maar niks kunnen vinden
Nog niet, zie ook hier op XDA. Notification LED is eigenlijk het enige wat ik echt mis op deze telefoon.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zooo me telefoon heeft zijn eerste snoekduik ook gehad, vloeg zo uit het hoesje op de grond. Maar goed niks kapot gelukkig en miniscule beschadiging aan de rand bij 1 puntje. Toch een beetje op letten wat ik doe haha,

Zou het wel fijn vinden als er ook van die hoesjes komen die de zijkanten beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:54:
Zooo me telefoon heeft zijn eerste snoekduik ook gehad, vloeg zo uit het hoesje op de grond. Maar goed niks kapot gelukkig en miniscule beschadiging aan de rand bij 1 puntje. Toch een beetje op letten wat ik doe haha,

Zou het wel fijn vinden als er ook van die hoesjes komen die de zijkanten beschermen.
Ik heb een insteek hoesje hier gehaald bij de Phonehouse. dan trek je hem met een snoertje als het ware eruit. Of je houd hem op z'n kop :P kost 15 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Patrickdesign schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:44:
[...]

Ik heb een insteek hoesje hier gehaald bij de Phonehouse. dan trek je hem met een snoertje als het ware eruit. Of je houd hem op z'n kop :P kost 15 euro ;)
Ja die heb ik ook inderdaad, maar tijdens een hand gebaar vloog hij daar dus uit haha. Nog geluk gehad dat er niks meer mee aan de hand is, toch een beetje op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 12:33
Mijn sms notification kan ik niet wijzigen! Volgens mij komt het nadat ik ooit eens via Zedge heb geinstalleerd. Ik heb Zedge gedeinstalleerd en bij Geluidsinstellingen\ Beltoon voor meldingen iets ingesteld wat hij nu niet afspeeld. Monkey Island theme :P... Dat williknie. Hoe krijg ik dat er af? Ik heb al gezocht op mediabestanden maar ik kan het ook nergens vinden.

Dan heb ik nog een vond(stje). Als ik een notification voor iets anders instel (wat wel werkt, zoals mail) dan speelt hij mp3's niet altijd volledig af. Hij knijpt ze. Als je er een ogg bestand voor gebruikt gaat het prima!

(had ooit doom3's pak file uit elkaar getrokken en een pda notification er uit gehaald. Omgezet naar mp3 wat nu niet werkt. Orginele ogg wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:54:

Die zijn er toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/22/1300821820-31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Ik lees dat sommige mensen last hadden van dat de telefoon soms in het begin zomaar opnieuw opstart.

Nu keek ik een review filmpje op Youtube, en daar vertelde de reviewer dat de telefoon bij hem ook 1x opnieuw had opgestart. Als comment op het filmpje zei iemand dat dit misschien komt door 'stille' updates door LG? Dat zou wel verklaren waarom het bij de meeste mensen maar 1 of 2x is voorgekomen in het begin en daarna niet weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2x is nu al vier x compleet vastgelopen op het moment van de muziekapp aanklikken, heeft iemand hier al een x het zelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Laatst online: 11-08 21:05
Klopt het dat er helemaal geen ledje voor het toestel zit. Want ik zie wel een camera en een sensor maar er gaat nooit eebn ledje branden ook niet bij het opladen.....of heb ik eroverheen gelezen...
Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.