Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
WeAreLegion schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:21:
[...]

Nou sorry hoor, maar dat mag tweakers dan wel in zijn review zetten wil niet zeggen dat het op alle toestellen slaat he dat de camera app crashed ik heb werkelijk nog nergens last van gehad. De software heb ik gewoon aangepast naar wat ik wil dus ook dat boeit verder niet of het buggy is. Denk dat de meeste mensen toch hun eigen dingen er mee doen. Dus om nou in mijn ogen zo onzin post neer te zetten beetje jammer.
Wat is onzin aan mijn post? Je moet niet boos zijn op mij, lees alleen wat punten op van de review. Tevens moest ik lachen om het filmpje in de tweakers review, de Nexus S loopt beter qua film afspelen ivm. de Optimus 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 18-03-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:24:
[...]

Wat is onzin aan mijn post? Je moet niet boos zijn op mij, lees alleen wat punten op van de review. Tevens moest ik lachen om het filmpje in de tweakers review, de Nexus S loopt beter qua film afspelen ivm. de Optimus 8)7
Ik ben niet boos op jou, waarom zou ik boos zijn. Ik vind alleen dat het een onzin post is omdat je alleen meedeelt dat je blij bent dat je voor een phone gaat die nog niet op de markt is that's all. Maar goed het zelfde wat ik net bij de review gepost heb. Het feit dat de movies nog niet goed lopen op een de LG heeft meer te maken met het feit dat de software niet geoptimaliseerd is voor dual cores dan dat het te maken heeft met de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
kleine tip (bron: modaco):
Als je een printscreen wilt maken, dan moet je de home-knop ndrukken en daarna op de powerknop drukken (of andersom). Dan wordt er een printscreen opgeslagen op de (interne) SD-kaart.

Best handig als je iets wilt laten zien.

(ik heb t toestel nog niet, dus kan niet testen of het werkt)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:11
Heeft al iemand een mail account kunnen instellen? ik krijg mn pop3 account niet ingesteld, telkens melding dat server niet gevonden kan worden.....

terwijl ik dit typ valt me op hoeveel moeite het toestel heeft om nij te houden wat ik typ..... er zit gewoon een vertraging in! meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik heb het toestel van de week afgesloten met een abonnement, nu is mij aangeraden een verzekering voor de telefoon te nemen, deze is per maand/kwartaal opzegbaar. Maar is dit nodig met de Vip service van LG?

Betaal ik nu voor niks? Of is dit wel nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrickdesign schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:18:
Ik heb het toestel van de week afgesloten met een abonnement, nu is mij aangeraden een verzekering voor de telefoon te nemen, deze is per maand/kwartaal opzegbaar. Maar is dit nodig met de Vip service van LG?

Betaal ik nu voor niks? Of is dit wel nodig?
De VIP service houdt alleen technische defect of fabricage fouten in, dus alles wat onder normale garantie voorwaarden valt. Verzekering is voor dingen als diefstal en ongelukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patricka
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:19:
[...]

De VIP service houdt alleen technische defect of fabricage fouten in, dus alles wat onder normale garantie voorwaarden valt. Verzekering is voor dingen als diefstal en ongelukken.
Oke, bedankt dan laat ik hem een tijdje lopen. De telefoon is best duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:58
The_Admin schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:02:
Het gaat beter met mn accu *O*

Gister ding weer de hele avond al lader gehangen, en toen hij 'vol' zou zijn even er af, 10 minuutjes batterij er uit en de hele nacht weer aan de lader. Ben nu vanaf 06u vanochtend bezig en heb nog 45% over :Y Dat zijn waardes waar ik blij van wordt :D

Heb nu ook maar eens de originele lader gebruikt ipv een van de andere microUSB laders die had ik :@ Moet geen verschil maken zou je zeggen toch? Die ik voorheen gebruikte hadden 550mah als output en de bijgeleverd LG lader 1000mah. Het zou alleen sneller moeten laden toch? Lijkt me vrij onmogelijk dat die 550mah mn accu zou verneuken. Het zou wellicht de lange laadtijd verklaren, maar vol = vol. Of dat nou 6 uur op 550mah of 3 uur op 1000mah is...
Laatst bij de Handyman binnengelopen, hij vertelde me dat het niets uitmaakt wanneer je een lader gebruikt die meer mah levert dan het apparaat nodig heeft. Op het moment dat je een lader gebruikt die minder mah levert, zoals ik dus uit jouw verhaal opmaak, gaat dit niet ten koste van het apparaat, maar van de lader. Het apparaat dat je aansluit is datgene dat de ampères als het ware aanzuigt. Op het moment dat de adapter te weinig kan leveren en het apparaat wel continu meer vraagt, bestaat er de mogelijkheid dat je adapter doorbrandt.

Je LG-accu zal er dus niet onder te lijden hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:52
alwaysleft schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:20:
Ben blij dat ik voor de Galaxy S2 heb gekozen. In de tweakers review wordt ook in vermeld dat het toestel qua software nog buggy is en de camera app gewoon soms crasht :|

Waarom komt me dat bekend voor, LG?!
Euhm, ik heb helemaal nergens last van? En wacht maar met de S2.. veel succes met je lags ;-) Trouwens de S2 is nog niet op de markt. Dus nu al vergelijking maken vind ik wel een beetje overdreven.

En nog iets.. de S2 is wel fors duurder dan de LG Speed:
pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart (720,-)
pricewatch: LG P990 Optimus 2X Speed Zwart (450,-)

[ Voor 34% gewijzigd door Tremio op 18-03-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:31
Quacka schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:47:
kleine tip (bron: modaco):
Als je een printscreen wilt maken, dan moet je de home-knop ndrukken en daarna op de powerknop drukken (of andersom). Dan wordt er een printscreen opgeslagen op de (interne) SD-kaart.

Best handig als je iets wilt laten zien.

(ik heb t toestel nog niet, dus kan niet testen of het werkt)
Klopt, komt dan in de map 'CapturedImages' te staan.

En ach, dat de 2x nog niet perfect is klopt helemaal. Maar dat verrast me ook niks... Het is het eerste toestel in zijn soort, natuurlijk is hij nog niet perfect. Hetzelfde gold voor de galaxy s maar dat toestel is ondertussen ook uitstekend.

Zat zelf ook te denken aan de sgs 2, maar het is simpel... Die is nog niet uit en het is maar afwachten hoe goed die out of the box is. Community support voor de 2X lijkt ook geen probleem te zijn (paul van modaco oa) dus het wordt vanaf nu alleen maar mooier :)

Heb zelf wel af en toe last van crashes met de launcher (gebruik nu adwex) maar geen idee of dat de LG is of de launcher zelf. Tot nu toe echter nog geen spijt van de aanschaf (overstap van sgs naar 2x).

[ Voor 42% gewijzigd door m0ridin op 18-03-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tremio schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:13:
[...]

Euhm, ik heb helemaal nergens last van? En wacht maar met de S2.. veel succes met je lags ;-) Trouwens de S2 is nog niet op de markt. Dus nu al vergelijking maken vind ik wel een beetje overdreven.

En nog iets.. de S2 is wel fors duurder dan de LG Speed:
pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart (720,-)
pricewatch: LG P990 Optimus 2X Speed Zwart (450,-)
Zeggen dat de S2 nog niet op de markt is en dus dat een vergelijking overdreven is en daarna zelf een vergelijking maken... is een beetje overdreven.

Anyweg als je het S2 topic had gevolgd of de release van de S1 (of elke highend Samsung toestel) had gevolgd dan had je geweten dat Samsung altijd een hoge adviesprijs geeft voor de release welke meteen inzakt naar. De S1 was ook 700 euro voor release maar op release was hij 550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timverbeij
  • Laatst online: 13-07-2024
Is het mogelijk om applicaties niet intern maar voortaan op je SD op te slaan? Scheelt toch weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Wie van jullie gebruikt het spelletje "stupid zombies" wel eens?
Bij mij start dat spelletje namelijk niet goed op. Hij blijft altijd hangen op de reclame. Ik moet dan eerst op de home knop duwen en vervolgens nog een keer het spelletjes opstarten... Dan doet hij het wel goed. Uninstallen en re-install verhelpen het probleem niet..

Graag andere gebruikerservaringen!

[EDIT]Om onverklaarbare redenen doet hij het sinds mijn post wel goed... Ben wel al mijn scores kwijt, maar probleem is verholpen!

[ Voor 15% gewijzigd door DENNIS79 op 18-03-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
timverbeij schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:59:
Is het mogelijk om applicaties niet intern maar voortaan op je SD op te slaan? Scheelt toch weer..
Dat ligt aan de app zelf of dat ondersteund word, App2SD heet dat als ik me niet vergis. Vrij veel programma's beginnen dat te ondersteunen. Maar kort antwoord jah dat is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 18-10 15:09
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:36:
[...]

Zeggen dat de S2 nog niet op de markt is en dus dat een vergelijking overdreven is en daarna zelf een vergelijking maken... is een beetje overdreven.

Anyweg als je het S2 topic had gevolgd of de release van de S1 (of elke highend Samsung toestel) had gevolgd dan had je geweten dat Samsung altijd een hoge adviesprijs geeft voor de release welke meteen inzakt naar. De S1 was ook 700 euro voor release maar op release was hij 550.
Er is al door Samsung gecommuniceerd dat het toestel 699 gaat kosten. Kortom; fors duurder dan 2X in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
The_Admin schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:29:
[...]

Er is al door Samsung gecommuniceerd dat het toestel 699 gaat kosten. Kortom; fors duurder dan 2X in ieder geval.
Op pdashop.nl staat die voor 600 euro, de Galaxy S2. En die zijn nog 1 van de duurdere webshops. Hij zal binnen 2 maanden wel gezakt zijn naar een 550 euro, mark my words. Het zelfde gebeurde met de Galaxy S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timverbeij
  • Laatst online: 13-07-2024
WeAreLegion schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Dat ligt aan de app zelf of dat ondersteund word, App2SD heet dat als ik me niet vergis. Vrij veel programma's beginnen dat te ondersteunen. Maar kort antwoord jah dat is mogelijk.
Gedownload en het werkt goed! Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
alwaysleft schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:24:
[...]

Wat is onzin aan mijn post?
Geen onzin, maar met name wat kortzichtig. De update naar 2.3 moet nog komen, en als je de voorloper van de door jou zo gewenste Galaxy S bekijkt had die vlak na release een berg meer issues dan de 2X nu heeft, en ondertussen is dat zo'n beetje de 'beste' en meestverkopende Android telefoon.

Er zullen bij dit soort toestellen (nieuwe generatie) altijd wat aanloop issues zijn, of na de release nog wat kinderziektes. Maar persoonlijk heb ik nog weinig ontdekt wat nou echt vreselijk is of de beleving drastisch verminderd.

Als je GEEN issues of kleine eigenaardigheden wil bij een nieuw toestel moet je er gewoon eentje nemen die al even op de markt is, of een tweede versie van toestel. En geen next-gen toestel direct na release kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
alwaysleft schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:20:
Ben blij dat ik voor de Galaxy S2 heb gekozen. In de tweakers review wordt ook in vermeld dat het toestel qua software nog buggy is en de camera app gewoon soms crasht :|

Waarom komt me dat bekend voor, LG?!
Je vraagt wat onzin is aan bovenstaande post? Je zegt dat je gekozen hebt voor de S2 terwijl die er nog helemaal niet is, en dus er ook nog geen reviews over te vinden zijn, en jij dus ook niet kunt weten of filmpjes daar wel goed op draaien, en jij dus ook nog niet blij kunt zijn dat je die telefoon misschien wel gaat kopen... ...en dus is het gewoon een onzinnige post in een thread voor mensen die WEL geïnteresseerd zijn in deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niemand die mij kan antwoorden op mijn vraag ?
hoe kan ik de dock apps veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:33:
is er niemand die mij kan antwoorden op mijn vraag ?
hoe kan ik de dock apps veranderen?
Je kan de standaard dock apps volgens mij niet vveranderen die zitten er in gebakken als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
timverbeij schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:38:
[...]

Gedownload en het werkt goed! Bedankt voor de tip! :)
in de meeste gevallen hoef je geen "apps2sd" app te installeren.
dit gaat allemaal via android zelf, menu>instellingen>applicaties>applicaties beheren>*applicatie naam*>naar SD verplaatsen
indien er naar telefoon verplaatsen staat in plaats van naar sd verplaatsen staat de app al op je sd kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
thedicemaster schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:58:
[...]

in de meeste gevallen hoef je geen "apps2sd" app te installeren.
dit gaat allemaal via android zelf, menu>instellingen>applicaties>applicaties beheren>*applicatie naam*>naar SD verplaatsen
indien er naar telefoon verplaatsen staat in plaats van naar sd verplaatsen staat de app al op je sd kaart
Op die manier bedoelde ik het ook. Maar goed die app werkt verder wel prima daar niet van :) en er zijn er nog redelijk wat die het niet ondersteunen (vanuit zichzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik probeer nu al de hele tijd mijn live.nl account toe te voegen aan de Mail app. Maar het lukt me gewoon niet.
Is het bij iemand al gelukt? Hoe?

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 10:43
Koen- schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:53:
Ik probeer nu al de hele tijd mijn live.nl account toe te voegen aan de Mail app. Maar het lukt me gewoon niet.
Is het bij iemand al gelukt? Hoe?

Koen
Mij is dit gelukt, echter wel door de email applicatie te vervangen door android standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Xmoo schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:55:
[...]

Mij is dit gelukt, echter wel door de email applicatie te vervangen door android standaard.
En hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan lg software kom om mijn telefoon te beheren? zoals het bewerken op de pc van mijn contacten die op mijn telefoon staat?
Bij Sony ericcson gebruikte ik altijd pc suitte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Dan moet je de toestel rooten en de email.apk vervangen.
Kijk of XDA-Developers hoe dat exact moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
Nou, ik heb sinds vanochtend ook dit prachtige toestel in handen. Dankzij de informatie hier in het topic al veel gespeeld, getweaked en aangepast :9~

Hieronder een handig overzicht. Veel informatie heb ik van de gebruikers hier, waarvoor mijn dank!

Rooten
Volg de stappen zoals hier beschreven op XDA.

Verwijderen music player in notification area
Ga naar Apps->music->configuration button-> settings->Show notification: off. Vervolgens met Titanium backup alleen Music 1.0 freezen. Als je music 2.2.2 freezed, dan komt de music player weer terug in de notification area. Op deze manier blijft de music player wel beschikbaar in je apps lijst.

PC Suite IV installeren
Een van de moeilijkste stappen als je het mij vraagt; LG op zijn best.
Hier LGMobile update downloaden en installeren. Vervolgens start je dit programma (LGMobile update, terug te vinden in je start menu) op. Klik in het menu klantondersteuning op "Toepassing handmatig amp; USB driver downloaden" en voer je IMEI nummer in (dit staat op je doos waarin je telefoon zat). Vervolgens zijn er vier pakketten die je moet downloaden en installeren, en hieronder is ook PC Suite IV.

Andere apps die ik heb verwijderd
Met behulp van Titanium Backup heb ik tevens de volgende programma's gefreezed (meer info op XDA):
  • F-Secure mobile security
  • SNS 1.0
  • E-mail 1.0 (2x)
  • Preloaded Apps 1.0
Synchroniseren met PC Suite IV
Let op! Je kan alleen via USB synchroniseren! Via bluetooth wordt (nog?) niet ondersteund (bron).

Batterij opladen
Zelf nog niet gedaan, maar ik hou de volgende methodiek aan.
  1. Volledig opladen
  2. Ver ontladen (tot 20%)
  3. Volledig opladen
  4. Ver ontladen (tot 20%)
Vervolgens voer ik de stappen uit zoals aanbevolen door HTC (bron)
  1. Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
  2. Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
  3. Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
Swype
Het is even wennen, maar als je de tutorial hebt doorlopen dan heb je het al snel door en blijkt het een razend snelle tekst invoer methode te zijn. Kan hier worden gedownload als je een account aanmaakt. Vervangt het standaard toetsenbord wat imo niet echt geweldig is.

LG On Screen Phone (OSP)
Hiermee kan je je telefoon via de pc aansturen. Werkte bij mij alleen via Bluetooth en niet via USB, Kan geinstalleerd worden op dezelfde manier als PC Suite IV (zie hierboven).
Pair je telefoon via Windows (zorg ervoor dat je telefoon discoverable is). Start na het pairen LG OSP op via het start menu, kies Connection Wizard en kies Bluetooth. Uit het drop down menu kies je vervolgens ook Bluetooth (en dus niet LG-P990). Next, kies je telefoon, Next en voer het wachtwoord in (standaard 0000, kan je eventueel instellen/veranderen in het "control panel" onder Wireless & network settings (helemaal onderaan).

Handige Apps
Ik heb nu geen tijd om de juiste links erbij te zoeken, maar deze Apps zijn (al dan niet gratis) te downloaden vanuit de Market.
  • AdFree: verwijdert reclame in gratis programma's.
  • Buienradar
  • GPS status: voor het testen van je GPS en kompas. Daarnaast kan je eenvoudig A-GPS instellen zodat een fix sneller wordt gevonden.
  • mVideoPlayer: betere video speler
  • Stats Free: ideaal voor het bijhouden van je data, bel en sms gedrag. Inclusief zeer veel opties. Aanrader!
  • WhatsApp
  • Apps2SD: voor het installeren van applicaties op een SD kaart ipv op je interne geheugen.
Game on!

[ Voor 1% gewijzigd door Bebob_NL op 18-03-2011 21:51 . Reden: typo's ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Admin schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:29:
[...]

Even lezen, dat is de adviesprijs van S2, dat was ook zo met de S1. Als we kijken naar de release geschiedenis van de Samsung dan zien we dat de adviesprijs altijd hoog ligt maar dat hij bij release voor een flink lagere prijs in de winkel ligt. Tevens zien we bij nationale en internationale shops steeds een prijs van rondt de 550 euro opduiken. Het is veilig om te zeggen dat hij 550 a 600 gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:09
Bebob_NL schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:46:
Nou, ik heb sinds vanochtend ook dit prachtige toestel in handen. Dankzij de informatie hier in het topic al veel gespeeld, getweaked en aangepast :9~

Hieronder een handig overzicht. Veel informatie heb ik van de gebruikers hier, waarvoor mijn dank!

Verwijderen music player in notification area
Ga naar Apps->music->configuration button-> settings->Show notification: off. Vervolgens met Titanium backup alleen Music 1.0 freezen. Als je music 2.2.2 freezed, dan komt de music player weer terug in de notification area. Op deze manier blijft de music player wel beschikbaar in je apps lijst.

PC Suite IV installeren
Een van de moeilijkste stappen als je het mij vraagt; LG op zijn best.
Hier LGMobile update downloaden en installeren. Vervolgens start je dit programma (LGMobile update, terug te vinden in je start menu) op. Klik in het menu klantondersteuning op "Toepassing handmatig amp; USB driver downloaden" en voer je IMEI nummer in (dit staat op je doos waarin je telefoon zat). Vervolgens zijn er vier pakketten die je moet downloaden en installeren, en hieronder is ook PC Suite IV.

Andere apps die ik heb verwijderd
Met behulp van Titanium Backup heb ik tevens de volgende programma's gefreezed (meer info op XDA):
  • F-Secure mobile security
  • SNS 1.0
  • E-mail 1.0 (2x)
  • Preloaded Apps 1.0
LG On Screen Phone (OSP)
Hiermee kan je je telefoon via de pc aansturen. Werkte bij mij alleen via Bluetooth en niet via USB, Kan geinstalleerd worden op dezelfde manier als PC Suite IV (zie hierboven).
Pair je telefoon via Windows (zorg ervoor dat je telefoon discoverable is). Start na het pairen LG OSP op via het start menu, kies Connection Wizard en kies Bluetooth. Uit het drop down menu kies je vervolgens ook Bluetooth (en dus niet LG-P990). Next, kies je telefoon, Next en voer het wachtwoord in (standaard 0000, kan je eventueel instellen/veranderen in het "control panel" onder Wireless & network settings (helemaal onderaan).

Game on!
-Als het goed is zou de music player wel terug komen na een reboot, zou je dat willen proberen? Heb hem zelf verwijderd.

-USB drivers + LG app staan allemaal op de interne SD. Even massa opslag aanzetten en gaan :).

-Ik raad aan om CarHome.apk ook te verwijderen, dat vreet je batterij. In spare parts zag ik dat hij constant de sensoren aanspreekt, zelf in standby. Meerdere berichten over op XDA

-OSP via usb, even foutopsporing aanzetten en het werkt. Ook even mee zitten klooien. instellingen>applicaties>ontwikkeling.

Misschien wel handige tips voor in de ts

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 14:09

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Hmmm, toch in de gaten houden. Nu net voor de 2de keer in 4 dagen een spontane reboot gehad. Dat is niet fijn, aangezien je dan ook niet meer bereikbaar bent. Toch een van de primaire doeleinden van eeen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
black_eye schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:17:
Hmmm, toch in de gaten houden. Nu net voor de 2de keer in 4 dagen een spontane reboot gehad. Dat is niet fijn, aangezien je dan ook niet meer bereikbaar bent. Toch een van de primaire doeleinden van eeen telefoon.
Jup, kreeg het na een week ook "ineens", 2x gehad dattie 's ochtends uit stond en gister overdag eentje.

Op XDA wordt er gedacht aan issue met accu/laden of rooten, aangezien het veelal bij gerootte toestellen voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Stelsol schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:53:
[...]

Laatst bij de Handyman binnengelopen, hij vertelde me dat het niets uitmaakt wanneer je een lader gebruikt die meer mah levert dan het apparaat nodig heeft. Op het moment dat je een lader gebruikt die minder mah levert, zoals ik dus uit jouw verhaal opmaak, gaat dit niet ten koste van het apparaat, maar van de lader. Het apparaat dat je aansluit is datgene dat de ampères als het ware aanzuigt. Op het moment dat de adapter te weinig kan leveren en het apparaat wel continu meer vraagt, bestaat er de mogelijkheid dat je adapter doorbrandt.

Je LG-accu zal er dus niet onder te lijden hebben gehad.
Dat zou je inderdaad denken :D Want dat dacht ik dus ook, maar het gebruik van een andere lader zijn al mn batterij issues ineens verdwenen, dus schijnbaar zit er toch een rare relatie tussen. Wellicht omdat het een 'nieuwe' batterij betreft ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
The_Admin schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:39:
[...]

Jup, kreeg het na een week ook "ineens", 2x gehad dattie 's ochtends uit stond en gister overdag eentje.

Op XDA wordt er gedacht aan issue met accu/laden of rooten, aangezien het veelal bij gerootte toestellen voorkomt.
Hmmm, heb m geroot en heb m nu ruim n week maar nog geen reboot gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
m0ridin schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:08:
[...]

Hmmm, heb m geroot en heb m nu ruim n week maar nog geen reboot gehad...
Ik had het 2x terwijl hij aan de lader lag (dat 's ochtends mn alarm ging en zodra ik dat uit had gezet ik pincode in moest voeren :/ ), en een keer overdag. Lijkt mij dus meer een issue met laden/accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees heel veel over trage LG software op de telefoon, ook in de gister verschenen review van tweakers. Is het niet mogelijk om alleen android te installeren zodat al die LG software er niet meer opzit?

Dus gewoon een kale android installatie zoals android bedoeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:40:
Ik lees heel veel over trage LG software op de telefoon, ook in de gister verschenen review van tweakers. Is het niet mogelijk om alleen android te installeren zodat al die LG software er niet meer opzit?

Ten eerste is het naar mijn gevoel erg overdreven... Zo traag is het allemaal niet.

Ten tweede, je kunt er altijd een custom home/launcher op zetten (launcher pro, adwex) wat enorm helpt. Op dit moment zijn er nog geen custom roms (en dus geen kale android) verkrijgbaar maar dit lijkt een kwestie van tijd.

Wij zijn een van de eerste landen geloof ik die het toestel hebben dus het is wachten tot de grotere massa hem in handen krijgt. Een goed begin is gemaakt doordat Paul van Modaco het toestel heeft en hij zal waarschijnlijk volgende week zijn eerste materiaal (wat dat ook moge zijn) online gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:40:

Het valt allemaal reuze mee, aan de andere kant heeft LG minder crapware geinstalleerd dan menig fabrikant en is bijv. hun Facebook client zo slecht nog niet.

Ik vind dat ze nogal falen met de launcher, keyboard, en sms client. En laat dat nou net dingen zijn die zonder veel moeite (en zonder te rooten) zo te vervangen zijn door andere apps. Als je het toestel alleen root (dus geen custom ROM, kortom; piece of cake en te reversen), kan je al een hoop van de LG troep freezen (het security pakket en carkit app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch snap ik niet helemaal hoe dat dan werkt. Als ik een computer koop kan ik daar toch ook gewoon Windows (of een ander OS) op installeren. Waarom kan je dan op een voor android geschikte telefoon geen kale android versie installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
Omdat een GSM als het ware "gelocked" is. Als ie rooted is en je hebt tot "alles" toegang kan je er een zo kale (custom) Rom op zetten als je maar wilt. Als die niet lekker loopt gaan mensen echter bij LG zeuren, en daar hebben ze waarschijnlijk weinig zin in. Dus een toestel zal uit de winkel komende zelden meteen rooted zijn :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
dat, en bij windows is het een stuk makkelijker om een drivertje te downloaden en installeren.
bij een telefoon zitten die meestal in de rom ingebakken, en kan je die er niet zomaar makkelijk uitpeuteren om in een andere rom te zetten.
gelukkig zit bij android ook meteen het regeltje dat je (een deel van) de source-code moet vrijgeven, dus komen die drivertjes uiteindelijk wel in een bruikbare vorm bij custom-rom makers terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Het grote voordeel van deze LG is dat het doordat het de 1e dualcore is een toestel is dat veel verkocht gaat worden. Er zal dus een grote community gaan ontstaan die custom roms gaan ontwikkelen.
Dat is nu juist waarom ik dit toestel heb gekozen. Ik zat te neigen om voor de Incredible S te kiezen, maar dat toestel is lang zo populair niet. Dat betekent dus minder ontwikkeling van custom roms.

Natuurlijk moeten we nu nog een beetje aantobben met de standaard LG-software (ik heb het toestel nog niet en ik denk dat ik al lang blij ben met de huidige rom - ik kom van een trage telefoon af met veel bugs)

Maar wat ik dus wil zeggen: Heb een beetje geduld en dan komen er dus heus wel redelijk kale android-versies. Te verwachten is dat Modaco de 1e zal zijn met custom roms. Zijn er eenmaal custom roms, dan zijn er meer mensen die deze versie verder gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quacka schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:06:
Het grote voordeel van deze LG is dat het doordat het de 1e dualcore is een toestel is dat veel verkocht gaat worden. Er zal dus een grote community gaan ontstaan die custom roms gaan ontwikkelen.
Dat is nu juist waarom ik dit toestel heb gekozen. Ik zat te neigen om voor de Incredible S te kiezen, maar dat toestel is lang zo populair niet. Dat betekent dus minder ontwikkeling van custom roms.

Natuurlijk moeten we nu nog een beetje aantobben met de standaard LG-software (ik heb het toestel nog niet en ik denk dat ik al lang blij ben met de huidige rom - ik kom van een trage telefoon af met veel bugs)

Maar wat ik dus wil zeggen: Heb een beetje geduld en dan komen er dus heus wel redelijk kale android-versies. Te verwachten is dat Modaco de 1e zal zijn met custom roms. Zijn er eenmaal custom roms, dan zijn er meer mensen die deze versie verder gaan aanpassen.
Nou daar ben ik niet zo zeker van, denk dat veel mensen de kat uit de boom kijken mbt de Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 00:31:
[...]
Nou daar ben ik niet zo zeker van, denk dat veel mensen de kat uit de boom kijken mbt de Galaxy S2.
Geloof ik best, maar er is ruimte voor meer populaire telefoons.
Ik denk dat LG zal proberen om goedkoper te blijven dan de S2, waardoor ze toch goed zullen blijven verkopen.
(daarnaast weet je niet of de S2 beter wordt dan de LG X2)

En je ziet nu al dat er best veel posts staan in de diverse fora, dit terwijl de 2X nog niet overal gereleased is en LG nog problemen met leveren heeft. Dat laatste is al een teken dat het toestel redelijk populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:20
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 17:33:
Toch snap ik niet helemaal hoe dat dan werkt. Als ik een computer koop kan ik daar toch ook gewoon Windows (of een ander OS) op installeren. Waarom kan je dan op een voor android geschikte telefoon geen kale android versie installeren?
LOL, sorry maar een telefoon ligt kwa geslotenheid dichter bij een console dan bij een PC, zelfs Android, je kan immers niet zo 1..2..3 drivers downloaden voor bepaalde hardware voor een bepaald OS.
Dat is ook echt niet het doel van Android, Android zoals het bedoelt is bestaat overigens eigenlijk niet, waarom zou een (telefoon)-fabrikant de zelfde visie hebben als Google, dat gaat echt niet gebeuren, en is overiges ook niet erg ofso kost enkel wat tijd :)?

Daarbij is het toestle zoals LG hem bedoelt ook al prima, kan altijd beter dus het zal ook nog wel beter worden, maar het is verre van slecht!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu ook sinds gisteren na een bestelling op het hoofdgebouw van the phone house.
Vrijdag besteld. Wat is hij snel met alles. :)
Dit kan idd een topper worden wat mij betreft, eerlijk gezegd niet verwacht van LG.
Nu maar eens even het hele topic doorlezen voor tips. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quacka schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:11:
[...]

Geloof ik best, maar er is ruimte voor meer populaire telefoons.
Ik denk dat LG zal proberen om goedkoper te blijven dan de S2, waardoor ze toch goed zullen blijven verkopen.
(daarnaast weet je niet of de S2 beter wordt dan de LG X2)

En je ziet nu al dat er best veel posts staan in de diverse fora, dit terwijl de 2X nog niet overal gereleased is en LG nog problemen met leveren heeft. Dat laatste is al een teken dat het toestel redelijk populair is.
Als je het toestel met een abonnement koopt, wat meeste zullen doen, dan maakt het niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Laatst online: 16:23

GZN

Ik heb een dode pixel, kan ik gebruik maken van de VIP service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-10 13:59
GZN schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:40:
Ik heb een dode pixel, kan ik gebruik maken van de VIP service?
Zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-10 21:58
Beste mensen, ook ik geniet met volle teugen van de O2x, maar ik heb nog wel een vraagje. Ik heb mijn Facebook friends gesynced en die staan dan ook in de lijst met contacten, maar bij sommige mensen staan ze er 2x in. Dan heb ik bijvoorbeeld Piet de Vries en dan is er een Facebook entry en een handmatige entry met zn telefoonnummer. Ik zou die graag samenvoegen omdat het facebookplaatje er dan bij staat en ik niet iedereen 2x erin heb staan.

Verder kan ik melden dat ik nog helemaal nergens last van gehad heb. Ik moest nog wel even zoeken naar LG PC Suite 4, maar dat is dus gewoon die LG Airsync geworden (http://nl.lgairsync.com/su.sgn.Login.tws) maar dat was al eerder vermeld geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Angelgamer schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:57:
Beste mensen, ook ik geniet met volle teugen van de O2x, maar ik heb nog wel een vraagje. Ik heb mijn Facebook friends gesynced en die staan dan ook in de lijst met contacten, maar bij sommige mensen staan ze er 2x in. Dan heb ik bijvoorbeeld Piet de Vries en dan is er een Facebook entry en een handmatige entry met zn telefoonnummer. Ik zou die graag samenvoegen omdat het facebookplaatje er dan bij staat en ik niet iedereen 2x erin heb staan.

Verder kan ik melden dat ik nog helemaal nergens last van gehad heb. Ik moest nog wel even zoeken naar LG PC Suite 4, maar dat is dus gewoon die LG Airsync geworden (http://nl.lgairsync.com/su.sgn.Login.tws) maar dat was al eerder vermeld geloof ik :)
Via contacts.google.com kan je redelijk goed 'dubbele' contacts mergen.
Moet je dus wel je contacts op de telefoon als Google contacts opgeslagen hebben en syncen.

EDIT: werkt dat Airsync? En wat doet het precies? De Optimus 2x staat daar niet tussen de ondersteunde toestellen?

[ Voor 5% gewijzigd door The_Admin op 20-03-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het volgende van een mede Tweaker:

- LG Optimus 2x: LG moet zich nog bewijzen; updates zijn niet zeker; hoor ook genoeg problemen over oa bloatware, slechte belkwaliteit, accu die erg snel leegloopt, slechte touch met lader, enz; Blijft LG en 'voelt' gewoon niet goed bij mij;

In hoeverre is dit bij jullie voorgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:41:
Lees het volgende van een mede Tweaker:

- LG Optimus 2x: LG moet zich nog bewijzen; updates zijn niet zeker; hoor ook genoeg problemen over oa bloatware, slechte belkwaliteit, accu die erg snel leegloopt, slechte touch met lader, enz; Blijft LG en 'voelt' gewoon niet goed bij mij;

In hoeverre is dit bij jullie voorgekomen?
die 'mede tweaker' heeft het dus van horen zeggen. Neem je dat echt serieus?

Als je dit draadje een beetje had gelezen, dan had je gelezen dat de accu inderdaad snel leeg is. Oorzaken zijn er wel te vinden. Oplossingen alleen deels.

bloatware: tja dit hebben helaas de meeste smartphones. Een telefoon met kale versie zie je haast nergens. En wellicht zou die ook niet populair zijn bij de massa, omdat er dan een hoop handige features niet standaard op staan. De kritische tweaker is wel in staat om de applicaties eraf te halen. De massa heeft al moeite om applicaties erop te zetten.

Belkwaliteit heb ik hier wel wat negatieve berichten over gelezen. Bij sommige valt her vooral in 2G op, als ik het goed begrepen heb.

updates zijn niet zeker: alle fabrikanten hebben moeite met updates. Bij HTC bijv (een van de betere op dit vlak) moet je bij sommige telefoons ook zeer lang wachten op een rom-update. De LG gaat waarschijnlijk alleen tot versie 2.3. Op nieuwere roms moet je niet rekenen. Als LG slim is, dan proberen ze de telefoon langer te updaten. Dat zal ze in de toekomst helpen in hun verkopen.
Maar goed: gelukkig zijn er custom roms...

Slechte touch met lader???? Daar heb ik nog niets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10 16:14

Canis Lupus

Vosbot

Wat mij opvalt, is dat het scherm opeens een stuk minder fel wordt als je naar de camera gaat. Is dat bij jullie ook zo?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
tegenovergestelde bij mij.
waarschijnlijk hebben ze een vaste helderheid in de camera app gezet, en mijn helderheid staat laag(wat donkere kamer, en automatische helderheid).

over touch problemen aan de lader: dit is een veel voorkomend probleem met capacitieve touchscreen apparaten, en een goede calibratie zou het verschil al verwaarloosbaar klein maken.
maar voor zover ik kan zien is de calibratie van de optimus 2x al goed(iig. bij die van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik dus problemen had met mijn Optimus is hij netjes geruild met de VIP service, maar nu heb ik dus geen MAC adres meer in de "nieuwe"....zucht...er staat MAC adres niet beschikbaar, weet iemand hoe ik daar aan kan komen of is het weer bellen naar LG..., en start ie WEER steeds opnieuw op vanzelf...*had me iets anders voorgesteld ..zo'n lekkere snelle Optimus...maar begin nu toch echt te twijfelen....zucht.*

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:59:
Nadat ik dus problemen had met mijn Optimus is hij netjes geruild met de VIP service, maar nu heb ik dus geen MAC adres meer in de "nieuwe"....zucht...er staat MAC adres niet beschikbaar, weet iemand hoe ik daar aan kan komen of is het weer bellen naar LG..., en start ie WEER steeds opnieuw op vanzelf...*had me iets anders voorgesteld ..zo'n lekkere snelle Optimus...maar begin nu toch echt te twijfelen....zucht.*
Wat doe ie dan wanneer je wifi aanzet en probeert een verbinding te maken met de router ?
Of zegt ie dan meteen al geen MAC? Zoja, dan zou ik een harde reset proberen. Als dat niet werkt zou ik bijna denken dat er met de wifi hardware echt iets mis is ?

Wat staat er bij instellingen > over de telefoon > status > wi-fi mac-adres ?

Bij bluetooth is het in ieder geval zo dat daar pas een adres staat, als BT is ingeschakeld.
Bij mij staat er voor wifi wel altijd een adres, ook als wifi uit staat

BTW:
Is ie geroot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Kan iemand van jullie eens kijken of ie dit ook heeft?

- Als ik een usb kabel in plug en verbind met de PC dan moet ik de telefoon echt stil leggen anders hoor ik de hele tijd dat bliepje dat hij wegvalt en weer connect. Als ik er zachtjes aan wiebel dan hoor ik dat ook en valt hij dus ook telkens weg. Het kan komen omdat de usb aansluiting op de LG nogal ver naar binnen zit en de kabel (tevens de meegeleverde kabel) een beetje wiebelt. Met opladen heb ik hetzelfde. In principe nooit last van gehad, maar als ik er voorzichtig aan wiebel zie ik dat soms het laadbalkje blijft staan en niet meer oploopt. Hij zit nog wel dat hij verbonden is met de lader maar het balkje kruipt niet meer omhoog.

Wou toch graag jullie ervaring eerst horen voor ik de VIP inschakel. Wieweet is het slechts een ontwerpkwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
justin_ti schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:10:
Kan iemand van jullie eens kijken of ie dit ook heeft?

- Als ik een usb kabel in plug en verbind met de PC dan moet ik de telefoon echt stil leggen anders hoor ik de hele tijd dat bliepje dat hij wegvalt en weer connect. Als ik er zachtjes aan wiebel dan hoor ik dat ook en valt hij dus ook telkens weg. Het kan komen omdat de usb aansluiting op de LG nogal ver naar binnen zit en de kabel (tevens de meegeleverde kabel) een beetje wiebelt. Met opladen heb ik hetzelfde. In principe nooit last van gehad, maar als ik er voorzichtig aan wiebel zie ik dat soms het laadbalkje blijft staan en niet meer oploopt. Hij zit nog wel dat hij verbonden is met de lader maar het balkje kruipt niet meer omhoog.

Wou toch graag jullie ervaring eerst horen voor ik de VIP inschakel. Wieweet is het slechts een ontwerpkwestie.
Het zal denk ik eerder aan het matige meegeleverde USB kabeltje liggen.
Ik was daar al gelijk niet helemaal kapot van omdat hij toch een beetje losjes leek te zitten in mijn 2X.
Daarom gebruik ik altijd een USB kabel van betere kwaliteit ( NOKIA kabel :P ) en die zit gewoon stevig en valt er nooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 14:09

black_eye

drijfhout schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:31:
[...]

Het zal denk ik eerder aan het matige meegeleverde USB kabeltje liggen.
Ik was daar al gelijk niet helemaal kapot van omdat hij toch een beetje losjes leek te zitten in mijn 2X.
Daarom gebruik ik altijd een USB kabel van betere kwaliteit ( NOKIA kabel :P ) en die zit gewoon stevig en valt er nooit uit.
Ik heb er ook geen last van, sterker nog de kabel zit er zeer stevig in. Geen speling e.d. Binnenkort wel een xtra kabeltje halen, aangezien er hier genoeg iPhones kabels rond slingeren en niemand verder een toestel heeft met microUSB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Heeft er iemand last dat WIFI soms niet wilt starten? Ik heb daar sinds kort last van. Echter na een reboot werkt het weer....

Denk zelf dat het een kernell/software issue is... Ik wacht tot 2.3.x en als dan niet opgelost is ga ik gebruik maken van de VIP service.

Maar ik vroeg me dus af of meer mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Nog niet meegemaakt hier, en switch het zelf best vaak aan - uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
majoh schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:48:
Nog niet meegemaakt hier, en switch het zelf best vaak aan - uit.
Hmz, zou het dan toch hardware issue zijn?
Binnekort eens een HR doesn dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan100 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:54:
[...]

Wat doe ie dan wanneer je wifi aanzet en probeert een verbinding te maken met de router ?
Of zegt ie dan meteen al geen MAC? Zoja, dan zou ik een harde reset proberen. Als dat niet werkt zou ik bijna denken dat er met de wifi hardware echt iets mis is ?

Wat staat er bij instellingen > over de telefoon > status > wi-fi mac-adres ?

Bij bluetooth is het in ieder geval zo dat daar pas een adres staat, als BT is ingeschakeld.
Bij mij staat er voor wifi wel altijd een adres, ook als wifi uit staat

BTW:
Is ie geroot ?
Bedankt voor je reactie Jan,....
Na een nachtje slapen heeft ie z'n zonde's kunnen over denken, en stond er spontaan vanmorgen weer het mac adres (gisteren stond er dus echt NIET BESCHIKBAAR onder )...vraag me niet wat ik gedaan heb...of hoe....het is er weer en daarbij spontaan ook mijn wifi verbinding in huis (had het mac adres nodig anders herkende mijn router mijn Optimus niet en dus geen wifi...vaag...maar het werkte nou eenmaal zo ;) )
Maar zal in het vervolg jouw tip úit proberen, mocht de Optimus zich weer bedenken.
Maar even (wellicht een hele blonde ) een vraagje... harde reset....betekend dat dat je m dan terug zet naar fabrieks instelling of moet je dan gelijktijdig toetsen inhouden of iets dergelijks?
En nee hij is niet geroot....durf dat echt niet zelf te doen hoor, ben zo'n muts ...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-10 12:11
Xmoo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:33:
Heeft er iemand last dat WIFI soms niet wilt starten? Ik heb daar sinds kort last van. Echter na een reboot werkt het weer....

Denk zelf dat het een kernell/software issue is... Ik wacht tot 2.3.x en als dan niet opgelost is ga ik gebruik maken van de VIP service.

Maar ik vroeg me dus af of meer mensen hier last van hebben.
Ja, dit probleem heb ik tot nu toe 1 keer ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-10 14:43
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:13:
[...]

Bedankt voor je reactie Jan,....
Na een nachtje slapen heeft ie z'n zonde's kunnen over denken, en stond er spontaan vanmorgen weer het mac adres (gisteren stond er dus echt NIET BESCHIKBAAR onder )...vraag me niet wat ik gedaan heb...of hoe....het is er weer en daarbij spontaan ook mijn wifi verbinding in huis (had het mac adres nodig anders herkende mijn router mijn Optimus niet en dus geen wifi...vaag...maar het werkte nou eenmaal zo ;) )
Maar zal in het vervolg jouw tip úit proberen, mocht de Optimus zich weer bedenken.
Maar even (wellicht een hele blonde ) een vraagje... harde reset....betekend dat dat je m dan terug zet naar fabrieks instelling of moet je dan gelijktijdig toetsen inhouden of iets dergelijks?
En nee hij is niet geroot....durf dat echt niet zelf te doen hoor, ben zo'n muts ...;)
Yup, hard reset = fabrieksinstellingen. Dat doe je door wanneer hij uitstaat de volumeknop omlaag en de aan/uit knop in te houden voor minimaal 10sec.

Rooten is bijna makkelijker wifi fixen ;)

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Admin schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:37:
Ik heb dat ook, maar vind het nou niet echt storend ofzo
hoi, dit heb ik ook bij mij lg 2xspeed , maar ik zie op het net en youtube dat bij veel van die toestellen, is dat dan niet normaal? maar bv als ik foto's bekijk op het toestel dat zie ik dat niet, enkel bij homescreens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
DENNIS79 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:06:
Wie van jullie gebruikt het spelletje "stupid zombies" wel eens?
Bij mij start dat spelletje namelijk niet goed op. Hij blijft altijd hangen op de reclame. Ik moet dan eerst op de home knop duwen en vervolgens nog een keer het spelletjes opstarten... Dan doet hij het wel goed. Uninstallen en re-install verhelpen het probleem niet..

Graag andere gebruikerservaringen!

[EDIT]Om onverklaarbare redenen doet hij het sinds mijn post wel goed... Ben wel al mijn scores kwijt, maar probleem is verholpen!
Geweldige telefoon maar ik heb nog een paar kleine 'probleempjes' en vragen!

1. Bij het maken van een nieuw contact slaat hij deze op in de LG PC Suite en moet ik het handmatig naar Google veranderen... Heeft iemand het al voor elkaar dit te veranderen? In de contacts app heb ik de weergave al alleen op Google Contacts staan, maar dat werkt niet. Misschien de LG PC Suite app freezen? (durf het zelf niet te proberen :P)
2. Sommige games starten niet door, ze laten alleen het laad scherm zien en blijven daarop staan. Ik moet dan of even home klikken en het spel weer starten, of even scherm uit / aan en unlocken. Heb dit bv bij Stupid Zombies.
3. The Impossible Game (https://market.android.co...ame&feature=search_result) is nu ECHT impossible geworden! Door de kracht van de Tegra 2 loopt dit spel 2x zo snel dan hoort :9 Wel leuk om mensen te showen, maar echt onmogelijk. Kom niet eens voorbij de eerste paar blokjes!
4. Brightness van de Touch Ledjes resetten na start up...
5. Iemand een tip voor een goede music app? De standaard is wel ok (music bar heb ik al uit gezet) maar ben toch op zoek naar iets fijners.

Tip: Ik had na de installatie van Bejeweled 2 ineens ontzettend veel items in mijn gallery. Ook de standaard ringtones die op de telefoon staan kamen voorbij in mijn music player. Even een .nomedia bestand plaatsen in de betreffende mappen werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier even foto ervan

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/3150eqe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
disweb schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Geweldige telefoon maar ik heb nog een paar kleine 'probleempjes' en vragen!

1. Bij het maken van een nieuw contact slaat hij deze op in de LG PC Suite en moet ik het handmatig naar Google veranderen... Heeft iemand het al voor elkaar dit te veranderen? In de contacts app heb ik de weergave al alleen op Google Contacts staan, maar dat werkt niet. Misschien de LG PC Suite app freezen? (durf het zelf niet te proberen :P)
2. Sommige games starten niet door, ze laten alleen het laad scherm zien en blijven daarop staan. Ik moet dan of even home klikken en het spel weer starten, of even scherm uit / aan en unlocken. Heb dit bv bij Stupid Zombies.
3. The Impossible Game (https://market.android.co...ame&feature=search_result) is nu ECHT impossible geworden! Door de kracht van de Tegra 2 loopt dit spel 2x zo snel dan hoort :9 Wel leuk om mensen te showen, maar echt onmogelijk. Kom niet eens voorbij de eerste paar blokjes!
4. Brightness van de Touch Ledjes resetten na start up...
5. Iemand een tip voor een goede music app? De standaard is wel ok (music bar heb ik al uit gezet) maar ben toch op zoek naar iets fijners.

Tip: Ik had na de installatie van Bejeweled 2 ineens ontzettend veel items in mijn gallery. Ook de standaard ringtones die op de telefoon staan kamen voorbij in mijn music player. Even een .nomedia bestand plaatsen in de betreffende mappen werkt perfect!
Wat bedoel je met 4? Heb je via Hidden Menu dit aangepast? Bij mij blijft deze gewoon staan na een restart,

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Mistacal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:41:
[...]

Wat bedoel je met 4? Heb je via Hidden Menu dit aangepast? Bij mij blijft deze gewoon staan na een restart,
Ja dat heb ik via Hidden Menu aangepast, na een restart van de phone staat het weer op 2,0mA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
[...]
Het probleem is bij inderdaad ook nog steeds aan de hand. Hij heeft het een halve middag goed gedaan. Overigens ervaar ik het probleem ALLEEN in combinatie met stupid zombies.
[...]
1. Bij het maken van een nieuw contact slaat hij deze op in de LG PC Suite en moet ik het handmatig naar Google veranderen... Heeft iemand het al voor elkaar dit te veranderen? In de contacts app heb ik de weergave al alleen op Google Contacts staan, maar dat werkt niet. Misschien de LG PC Suite app freezen? (durf het zelf niet te proberen )
Het is inderdaad vervelend, maar je kunt bij het aanmaken van het nieuwe contact WEL kiezen om de contactpersoon als google contact op te slaan. Heb je hem echter eenmaal aangemaakt, dan kun je niet bij bewerken via de telefoon die instelling nog aanpassen

[ Voor 40% gewijzigd door DENNIS79 op 21-03-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
DENNIS79 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:00:
[...]

Het probleem is bij inderdaad ook nog steeds aan de hand. Hij heeft het een halve middag goed gedaan. Overigens ervaar ik het probleem ALLEEN in combinatie met stupid zombies.
Ik heb het ook bij Guerilla Bob bijvoorbeeld (gisteren uitgekomen, heel vet spel trouwens!). Geen groot probleem, maar wel irritant!
DENNIS79 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:00:
[...]

Het is inderdaad vervelend, maar je kunt bij het aanmaken van het nieuwe contact WEL kiezen om de contactpersoon als google contact op te slaan. Heb je hem echter eenmaal aangemaakt, dan kun je niet bij bewerken via de telefoon die instelling nog aanpassen
Yes, maar dat moet dus iedere keer handmatig! En ik weet zeker dat ik dit ga vergeten. Beter komt er een optie om het aan te passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
disweb schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:51:
[...]

Ja dat heb ik via Hidden Menu aangepast, na een restart van de phone staat het weer op 2,0mA!
Net getest en klopt inderdaad.. ik heb er zelf niet veel last van omdat ik nooit mn phone restart. Ik denk nog eventjes geduld voor een tweak progje

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Jongens..... dit is geen LCD bleeding maar gewoon Android style....

Zie hier O2X en SGS
Afbeeldingslocatie: http://oi55.tinypic.com/30tkwwj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Dat is een gradient (graphics) en geen bleeding. Als je bleeding wil zien, moet je een zwarte plaatje openen in full-screen.

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 21-03-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Xmoo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:03:
[...]

Jongens..... dit is geen LCD bleeding maar gewoon Android style....

Zie hier O2X en SGS
[afbeelding]
Ik heb daar wel bleeding, het zit boven, ACHTER het scherm, als je de phone schuin houdt zie je een randje wit op sommige plekken. Kijk even op een donkere kamer desnoods, dan valt het al helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
disweb schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:08:
[...]

Ik heb daar wel bleeding, het zit boven, ACHTER het scherm, als je de phone schuin houdt zie je een randje wit op sommige plekken. Kijk even op een donkere kamer desnoods, dan valt het al helemaal op.
Dat is geen bleeding, maar dat heet slechte assemblage.

Dit is bleeding: http://www.efoto.lt/files...etimo%20nevientisumas.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 21-03-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Relief2009 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:10:
[...]

Dat is geen bleeding, maar dat heet slechte assemblage.

Dit is bleeding: http://www.efoto.lt/files...etimo%20nevientisumas.jpg
Klopt, slechte constructie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 20-10 09:15
He mensen,

heb sns gefreesde en carkit. Nog meer musts om te freezen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Geelco schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:29:
He mensen,

heb sns gefreesde en carkit. Nog meer musts om te freezen?

Bedankt
De virusscanner F-Secure! En misschien Pre-installed apps 1.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Gaat dat freezen bij jullie wel soepel dan?

Als ik freeze met Titanium dan blijft hij de hele tijd op 'freezing' hangen. Als ik dan na een tijdje titanium afsluit en opnieuw opstart is de app wel frozen, maar batch freezing werkt dus niet op deze manier en vind het een beetje irritant zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Laatst online: 15:27
Voor de liefhebbers staat hier de service manual. Have fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10 16:14

Canis Lupus

Vosbot

m0ridin schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:08:
Gaat dat freezen bij jullie wel soepel dan?

Als ik freeze met Titanium dan blijft hij de hele tijd op 'freezing' hangen. Als ik dan na een tijdje titanium afsluit en opnieuw opstart is de app wel frozen, maar batch freezing werkt dus niet op deze manier en vind het een beetje irritant zo...
Bij mij blijft Titanium aangeven dat hij niet genoeg rechten heeft, maar eens zoeken waar dat aan ligt dan...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Canis Lupus schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:35:
[...]

Bij mij blijft Titanium aangeven dat hij niet genoeg rechten heeft, maar eens zoeken waar dat aan ligt dan...
Even opnieuw opstarten misschien? Na mijn root werkte Titanium niet... na 2x herstarten wel ineens!

Hij doet ook niet moeilijk, freezen is in een seconde gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Canis Lupus schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:35:
[...]

Mss stomme vraag maar wel geroot? En superuser erop staan? TB heeft superuser rechten nodig om apps te freezen

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Weet iemand of je het van de standby stand afhalen kan aanpassen. nu moet ik als je het toestel een paar panden niet gebruikt, de bovenste knop indrukken en over het scherm van beneden naar boven schuiven. kun je het ook zo aanpassen dat je alleen de laatste actie maar hoef te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Misschien handig voor diegenen die last hebben van spontane reboots.

Hidden Menu - log service.

Je kunt aangeven dat je zaken kunt loggen. Events en dergelijke. Misschien dat daar iets instaat mbt de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Henkpaulus schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:29:
Weet iemand of je het van de standby stand afhalen kan aanpassen. nu moet ik als je het toestel een paar panden niet gebruikt, de bovenste knop indrukken en over het scherm van beneden naar boven schuiven. kun je het ook zo aanpassen dat je alleen de laatste actie maar hoef te doen?
Voor nu niet volgens mij...

Bovenste knop is om toestel uit slaapstand te halen, schuiven is om hem te unlocken. Je kan eerder dat 2e 'verwijderen' dan het eerste. (Misschien is er iets mogelijk met tasker, dat je bij uit slaap halen een aktie uit l;aat voeren oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was ik vroeg klaar dus ff mediamarkt binnen gelopen om de 2x te bekijken. Normaal gesproken melden ze bij de mediamarkt toestellen aan op hun wifi netwerk zodat je ook internet kan bekijken enzo maar de 2x was niet aangemeld en dus had ik geen internet. Had alleen de standaard apps en wat LG apps, niet genoeg om het toestel fatsoenlijk te testen.

Er zijn wel twee punten welke teleurstellend zijn.

1. Het design is niet wat ik ervan verwachte. Ik zag hem niet meteen liggen maar dat kwam omdat het design in de werkelijkheid er anders uitziet dan in de persfoto's. De voorkant ziet er uit als plastic. Vooral die bolling aan de zijkanten van het scherm zorgen ervoor dat het scherm een gegoten rubberachtige uitstraling heeft. De knoppen en de icoontjes erop zijn te groot. De voorkant is heel saai en dan draai je het toestel om en ineens een andere wereld voor je.

2. De gevoeligheid van het scherm. Bij andere toestellen is het genoeg als ik het topje of de zijkant van mijn vinger zachtjes tegen het scherm houd maar bij dit toestel moest ik het topje van mijn wijsvinger tegen het scherm aan drukken. Ik heb sowieso al lompen vingers en ik was verbaasd dat dit gebeurd. Ik kan me best voorstellen dat andere mensen met dunnere vingers problemen zullen hebben met dit toestel.

Buiten dat is het een soepel toestel waar ik verder niks op aan kan merken. De snelheid heb ik niet echt kunnen testen. Het LG menu is een beetje wennen maar ook niet meer als dat. Dingen zitten gewoon wat anders in elkaar.

Maar toch gaat dit hem niet worden. De twee punten waar ik het meeste op hekel, design en user experience, faalt dit toestel grandioos op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:13:
Vandaag was ik vroeg klaar dus ff mediamarkt binnen gelopen om de 2x te bekijken. Normaal gesproken melden ze bij de mediamarkt toestellen aan op hun wifi netwerk zodat je ook internet kan bekijken enzo maar de 2x was niet aangemeld en dus had ik geen internet. Had alleen de standaard apps en wat LG apps, niet genoeg om het toestel fatsoenlijk te testen.

Er zijn wel twee punten welke teleurstellend zijn.

1. Het design is niet wat ik ervan verwachte. Ik zag hem niet meteen liggen maar dat kwam omdat het design in de werkelijkheid er anders uitziet dan in de persfoto's. De voorkant ziet er uit als plastic. Vooral die bolling aan de zijkanten van het scherm zorgen ervoor dat het scherm een gegoten rubberachtige uitstraling heeft. De knoppen en de icoontjes erop zijn te groot. De voorkant is heel saai en dan draai je het toestel om en ineens een andere wereld voor je.
Ik vond hem juist een stuk mooier dan op de foto's. Helemaal niet plastic van boven, en je hebt tenminste wat in je hand qua gewicht!
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:13:
2. De gevoeligheid van het scherm. Bij andere toestellen is het genoeg als ik het topje of de zijkant van mijn vinger zachtjes tegen het scherm houd maar bij dit toestel moest ik het topje van mijn wijsvinger tegen het scherm aan drukken. Ik heb sowieso al lompen vingers en ik was verbaasd dat dit gebeurd. Ik kan me best voorstellen dat andere mensen met dunnere vingers problemen zullen hebben met dit toestel.
Dit is waarschijnlijk omdat het toestel aan de lader lag, dan werkt het touchscreen minder goed. Ik zelf heb er bij mijn exemplaar geen last van, maar zonder lader is het een van de beste touchscreens die bestaan! Vraag dus even of ie uit de lader mag (of doe het gewoon) en check dan het touchscreen nog eens.

Het is echt een top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:52
Weet je zeker dat je de LG Optimus Speed hebt uitgetest? Ik herken dit verhaal namelijk niet.. Ik vind de O2x een fantastisch toestel voor een klein prijsje icm. een abonnement (vergeleken met de Galaxy S en Desire HD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tremio schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:30:
Weet je zeker dat je de LG Optimus Speed hebt uitgetest? Ik herken dit verhaal namelijk niet.. Ik vind de O2x een fantastisch toestel voor een klein prijsje icm. een abonnement (vergeleken met de Galaxy S en Desire HD).
Dat weet ik heel zeker. Vooral omdat er P990 Optimus 2x Speed sontd op het bordje met een prijs van (hou je vast) 549 euro. Toegegeven met al die beveiliging prularia die ze er tegenwoordig aanhangen kun je het toestel niet goed bekijken/in de hand houden. Maar de voorkant vondt ik echt niks, smaken verschillen zullen we maar zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Optimus 2x is in de twee week dat ik hem heb al vijf of zes keer uitgevallen. Wanneer ik hem aan wil zetten om bijvoorbeeld te kijken hoe laat het is gebeurd er niks. De enige oplossing is door de batterij er uit en weer in te doen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Heb m niet geroot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:06

Exl

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:10:
Mijn Optimus 2x is in de twee week dat ik hem heb al vijf of zes keer uitgevallen. Wanneer ik hem aan wil zetten om bijvoorbeeld te kijken hoe laat het is gebeurd er niks. De enige oplossing is door de batterij er uit en weer in te doen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Heb m niet geroot oid.
Heb dit de laatste week al 2x gehad. De touch-knoppen aan de voorkant branden wel, maar het scherm blijft zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Heb dit 2x op 1 dag gehad verder nooit meer.

3e x die dag kwam ik er achter dat het gewoon een lag was. Ik zetten hem aan maar kreeg geen beeld.
Zonder te spelen met het knop en ongeveer 20sec te wachten, kwam het beeld tevoorschijn.

[ Voor 68% gewijzigd door Xmoo op 21-03-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 20:43
Ik heb het topic even doorgezocht en nou lees ik dat de meesten van de 2X gebruikers zo'n 1 dag met de batterij doen. Nou lees ik tot mijn verbazing op androidplanet.nl dit:
De Optimus 2X heeft het uithoudingsvermogen van Sven Kramer. Andere toestellen snakken na één dag intensief gebruik naar een flinke dosis 220 volt, maar de 2X niet. Deze telefoon kan makkelijk een week mee in je tas zonder op te laden. Ik heb het toestel een week lang intensief gebruikt, maar de telefoon hoefde slechts eenmaal opgeladen te worden. En dat terwijl het scherm van het toestel een hele week op de hoogste helderheid stond.
Zijn er gebruikers die dit, met een ingewerkte batterij, ook halen (dus in 1 week 1 keer opladen)? Want het lijkt me heel sterk dat dit lukt, aangezien android nog niet is geoptimaliseerd voor dualcores (in iedergeval de versie op de 2X). Als dit waar is zou dit wel een mooie energiewinst betekenen voor dualcores!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu enkele dagen en ben zeer tevreden tot nu toe op één ding na, ik kan me niet registreren voor de VIP service. Heb het al meerdere keren geprobeerd en dat gaat wel maar ik krijg geen e-mail. Heb wel gelezen dat er meer mensen hier last van hadden maar nog geen oplossing.

Is er verder iemand die het LG sync bestand al geupload heeft? Liefst uitgepakt maar mag ook zip zijn.
Vind dat programma van LG maar niks en werkt bij mij niet lekker. Zou handig zijn als die al geupload is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
Wouter64 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:52:
Nou lees ik tot mijn verbazing op androidplanet.nl dit:
Dat is uiteraard gewoon 100% pure onzin en elke verdere opmerking van die gebruiker zou ik auto-skippen.

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.