Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:22:
VIP service PAS OP !!!
Vandaag mijn "nieuwe" toestel gekregen via VIP service, af laten geven bij het bedrijf van mijn vrouw.
Blijkt het een gebruikt toestel te zijn, alle plastic bescherming van het toestel zat er niet op, accu zat
al in het toestel, datakabel was uit de verpakking gescheurd etc. etc.
Gebeld met LG, zijn snappen er niets van, normaal wordt alleen toestel geruild en niet de hele doos.
Vooralsnog niet opgelost, zij gaan het uitzoeken.
Ondertussen zit ik hier met een gebruikt 2e hands toestel met plekjes op het scherm.
Kortom: pas op met wat je aanneemt !!!

Cor
Dit kan ik bevestigen. Ik heb "mijn toestel nieuwe ingeruild voor een "refurbished" exemplaar. Erger nog dit heeft LG bevestigd. Ik heb weer de VIP service gebruikt want de probleem dat ik heb was nog niet opgelost.

EDIT: VIP Service kan alleen maar 3X gebruikt worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Brawler op 16-03-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 10:43
Dr0pSHoT schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:06:
[...]

Gedaan, maar na reboot staan de instellingen weer normaal :(
Vaag, bij mij blijft het gewoon :s
Brawler schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:49:
[...]

Dit kan ik bevestigen. Ik heb "mijn toestel nieuwe ingeruild voor een "refurbished" exemplaar. Erger nog dit heeft LG bevestigd. Ik heb weer de VIP service gebruikt want de probleem dat ik heb was nog niet opgelost.

EDIT: VIP Service kan alleen maar 3X gebruikt worden.
WTF, serieus 3x maar? Staat nergens vermeld. Met z'n alle er tegen aan vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 09:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Een reboot zorgt er bij mij ook voor dat deze setting weer terug op originele waarde komt, echter doe ik bijna nooit rebooten, dus geen groot probleem ofzo...

En VIP services beperkt tot 3x? Kan geloven dat ze het een beetje willen beperken, anders laat je ze elke dag komen met een nieuw toestel... Maar als je echt problemen hebt kan ik me bijna niet voorstellen dat ze het gaan beperken. Zou wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
3X inderdaad. Jammer. LG moet deze wel in de VIP voorwaarden vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 16:06
Xmoo schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:06:
WTF, serieus 3x maar? Staat nergens vermeld. Met z'n alle er tegen aan vechten?
Brawler schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:24:
3X inderdaad. Jammer. LG moet deze wel in de VIP voorwaarden vermelden.
Ik snap niet waarom jullie verbaasd zijn. Even voor de duidelijkheid. Er zijn hier mensen die zitten klooien met hun telefoon, wat ze een bricked toestel oplevert. Dan vind ik sowieso niet dat je een nieuw toestel moet krijgen. Eigen schuld dikke bult. Voor mensen die echt met een defect toestel zitten heeft LG vooralsnog een goede service, en het is logisch dat ze dit onder controle willen houden. Anders is het wel heel makkelijk... gebruik je toestel een paar maanden, ruil 'm om, en heb je weer een nieuw toestel.... continue. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Bij HTC is het zo dat ze eerst 3x je toestel repareren en pas daarna een nieuw toestel leveren. Dus niks er tegen vechten. Dat bedrijf moet ook omzet maken en als ze iedereen iedere keer een nieuw toestel moeten leveren blijven ze bezig. Zou jij toch ook niet willen als ondernemer?

Ik heb geen problemen gehad met dit top toestel. Ben dus ook niet van plan om gebruik te maken van de VIP service. En wees blij dat ze je telefoon 3x willen omruilen.

Wat mij nu wel irriteert is dat er geen HDMI kabeltje bij zit, terwijl dit in het buitenland wel zo is. Las op XDA dat er o.a. in Noorwegen wel een HDMI kabeltje bij zit. Waarom bij ons dan niet?

[ Voor 15% gewijzigd door Tremio op 16-03-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-10 02:53
Tremio schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:42:
[...]
Ik snap niet waarom jullie verbaasd zijn.
Mocht het niet in de voorwaarden staan is het uiteraard wel degelijk reden tot verbazing.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Nou, dat het niet in de voorwaarden staat (weet ik eigenlijk niet) is nog geen reden om er misbruik van te maken. Is mijn persoonlijke mening :-) Ik vind wel dat als je toestel echt stuk is en gebruik maakt van de VIP Service, je een nieuw toestel moet krijgen. Dus geen refurbished of gebruikt toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:45:
[...]

Mocht het niet in de voorwaarden staan is het uiteraard wel degelijk reden tot verbazing.
Nou als dat je al verbaast, ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch hoor dat er een limiet op zit hoevaak je dat kan gebruiken. Want het zou niet zo moeten zijn dat als er maar wat verkeerd gaat met een hack of wat dan ook dat je dan even je toestel in kan ruilen voor een nieuwe. Dus nee verbazen doet het me totaal niet ook al staat het niet in de voorwaarden. Of het netjes is dat ze het er niet in zetten dat is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Als LG wil voorkomen dat mensen (veel) gebruikt maakt van de VIP service, moeten ze een strenge Kwaliteits controle hanteren voordat de toestellen het fabriek verlaat.

Als in de voorwaarden staat dat ik recht heb op vervangende toestel voor een jaar dan verwacht ik ook dat echt een jaar ( bij fabrieksdefect dan, precies wat ik nu heb). Niet 3X VIP service en daarna niets meer. En de VIP service is éen van de reden waarom ik voor de LG 2X heb gekozen.

[ Voor 8% gewijzigd door Brawler op 16-03-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Och meestal wordt de soep niet zo heet gegeten. Het is meer om zeurders af te schrikken.
Als LG ziet dat jij er bij voorgaande keren echt niets aan kan dan doen, dan zullen ze heus niet moeilijk doen.
Maar zien ze dat het al een paar keer jouw schuld is geweest, dan hoeven ze je dus de 4e keer niet te helpen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Hmm, die 3x snap ik nog, maar om zomaar een gebruikt toestel te leveren ipv een nieuwe vind ik niet echt VIP: dan heb ik nog liever dat 'ie gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Inderdaad. Je koopt een nieuwe toestel, er is een fabrieksfout vastgesteld, ga je jouw nieuwe toestel aanmelden voor hun service. En wat krijgt je terug, een refurbished toestel die al gebruikte door iemand anders . Sterker ook hetzelfde probleem, weer aanmelden , dan krijgt je te horen dat het kan alleen maar 3X.

Ik vind het een top toestel eerlijk waar, ik wil hem ook liever gerepareerd worden. Maar als de klantenservice van LG je verzekerd dat je een nieuwe toestel krijgt, dan verwacht je dit ook. Niet dus. VIP service my #^!#.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ze geven toch ook aan volgens mij dat ze het nog gingen onderzoeken. Dus zou eerst dat even afwachten wat daar uit komt voor dat we hier een oorlog beginnen. Ik vind het nog steeds een nette service mijn iphone was ik 3 weken kwijt en kreeg geen eens een leen toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:09:
Ze geven toch ook aan volgens mij dat ze het nog gingen onderzoeken. Dus zou eerst dat even afwachten wat daar uit komt voor dat we hier een oorlog beginnen. Ik vind het nog steeds een nette service mijn iphone was ik 3 weken kwijt en kreeg geen eens een leen toestel.
Precies, lijkt me niet meer dan logisch dat ze een bepaalde grens aangeven, zeker aangezien het toestel EERST vervangen wordt en dán pas onderzocht. Anders krijg je idd lolbroeken die eerdere 2 á 3 maanden of na ieder crashje hun tel laten vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:09:
Als dit een tijdelijke toestel om te gebruikt te worden heb ik natuulijk geen probleem, alleen ze hebben wel aangegeven dat mijn toestel wordt vervangen door een nieuwe exemplaar. Dus wat ik hier begrijp is ,dat LG hebt mijn niuewe toestel meegenomen, ze gaan het repareren maar die krijgt ik niet meer terug omdat ik al een andere ( oude/gebruikte ) toestel heb gekregen . Aangezien dat ze alles meegenomen hebben ga ik vanuit dat de toestel dat LG aan mij gaf mijn permanent toestel wordt. Of begrijp ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Vind 3 keer toch wel heel netjes, als ze inderdaad een nieuw toestel leveren.
Na 3 of 6 maanden vind ik het niet heel gek als ze een refurbished toestel leveren, maar zo kort na aanschaf mag het best een nieuwe zijn.

Als ik voor de 2xs ga dan heb ik de VIP service sowieso niet, ben net te laat met mijn verlenging.

Maar ik lees toch wel hele slordige dingen, die me toch erg doen twijfelen of ik wel voor dit toestel moet gaan, misschien toch maar even kijken wat er verder nog nieuw gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Brawler schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:43:
[...]

Als dit een tijdelijke toestel om te gebruikt te worden heb ik natuulijk geen probleem, alleen ze hebben wel aangegeven dat mijn toestel wordt vervangen door een nieuwe exemplaar. Dus wat ik hier begrijp is ,dat LG hebt mijn niuewe toestel meegenomen, ze gaan het repareren maar die krijgt ik niet meer terug omdat ik al een andere ( oude/gebruikte ) toestel heb gekregen . Aangezien dat ze alles meegenomen hebben ga ik vanuit dat de toestel dat LG aan mij gaf mijn permanent toestel wordt. Of begrijp ik dit verkeerd?
Nou ja weet natuurlijk niet precies wat ze aan doen zijn, maar ik zou die VIP service wel eens bellen als dat nog niet gedaan is met de vraag waarom je een gebruikt toestel ontvangt, want een vervangend toestel ga ik en eigenlijk iedereen er wel van uit dat het een nieuw toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ik ben erg tevreden over dit toestel, werkt lekker snel en doet het goed.

Heb alleen ook aardig wat blacklight bleeding in de onderkant, er lijkt ook wat 'licht speling' te zitten aan die kant tussen het scherm en glas. In eerste instantie leek het me niet al te vervelend, maar bij zwarte schermen/filmpjes irriteert het toch mateloos. Vraag me af of ik hiervoor van de VIP service gebruik moet gaan maken, vooral nu ik deze verhalen hoor. Straks ben je slechter af omdat het nieuwe toestel teveel gebruikerssporen heeft bijvoorbeeld. Of is dit debet aan een LCD scherm? (als ik die speling niet zou zien zou ik daar geneigd naar zijn, maar dit vind ik toch een beetje vreemd)

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou moet je je niet gelijk laten afschrikken door wat er hier verteld word over een VIP service he, dat is natuurlijk ook nergens voor nodig. Op een forum worden natuurlijk nog al snel de slechte dingetjes verteld want ja met ze alle vertellen hoe goed iets werkt word ook zo snel vervelend ;).

Bellen kan natuurlijk altijd laat ze maar eens zeggen wat ze van dat blacklight bleeding vinden, ik zelf heb er namelijk helemaal geen last van.

En even iets van hele andere orde, kan jullie vertellen dat de huidige swype beta Nederlands ondersteund en werkt op de Optimus 2x, dus als je dat eens wil proberen even aanmelden en beta downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 16-03-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
@ Foetsie:
Blacklight bleeding in de bovenkant is de probleem van mijn toestel. Je hebt mijn verhaal gelezen. Ik had een nieuwe toestel van 5 DAGEN OUD en nu heb ik een refurbished.....tja . Volgens LG is het nieuw. Refurbished voor mij betekent "gerepareerd" wegens fabricage fout .

Ik ga morgen weer contact opnemen met LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:05:
Nou moet je je niet gelijk laten afschrikken door wat er hier verteld word over een VIP service he, dat is natuurlijk ook nergens voor nodig. Op een forum worden natuurlijk nog al snel de slechte dingetjes verteld want ja met ze alle vertellen hoe goed iets werkt word ook zo snel vervelend ;).

Bellen kan natuurlijk altijd laat ze maar eens zeggen wat ze van dat blacklight bleeding vinden, ik zelf heb er namelijk helemaal geen last van.

En even iets van hele andere orde, kan jullie vertellen dat de huidige swype beta Nederlands ondersteund en werkt op de Optimus 2x, dus als je dat eens wil proberen even aanmelden en beta downloaden.
Uiteraard, je hebt ook gelijk. En de pluspunten zijn er zeker, ben in dat opzicht dik tevreden. Het werkt snappy/snel, heerlijk helder en van de flash weergave ben ik diep onder de indruk. Zou het het niet zo zijn dat ik een beetje speling zou zien in een bepaalde kijkhoek tussen het glas en het scherm (klein streepje) zou ik het waarschijnlijk voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Brawler schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:11:
@ Foetsie:
Blacklight bleeding in de bovenkant is de probleem van mijn toestel. Je hebt mijn verhaal gelezen. Ik had een nieuwe toestel van 5 DAGEN OUD en nu heb ik een refurbished.....tja . Volgens LG is het nieuw. Refurbished voor mij betekent "gerepareerd" wegens fabricage fout .

Ik ga morgen weer contact opnemen met LG.
Ik heb jouw posts m.b.t. de bleeding inderdaad gelezen. Heb/had je ook zicht op speling als je het scherm kantelt? Ongeveer evenwijdig aan je ogen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Foetsie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:14:
[...]

Ik heb jouw posts m.b.t. de bleeding inderdaad gelezen. Heb/had je ook zicht op speling als je het scherm kantelt? Ongeveer evenwijdig aan je ogen zeg maar.
Dat is mij niet opgevalen. Ik kan het niet meer controleren want ik heb de toestel niet meer.

Ik ben ook een tevreden gebruiker van LG 2X hoor ondanks de kleine fabrieksfouten. Het is alleen de VIP service dat ik probleem heb. Had de telefoon de fout niet, heb ik niet eens de VIP kl. service gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Hij komt Hij komt...... :D

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/258805524.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1300305849&Signature=85RuLe5PDyTW%2Fil%2BVT3aYJZESZM%3D

[ Voor 35% gewijzigd door Xmoo op 16-03-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wel is bedacht om met het toestel terug te gaan naar de winkel? Als er een defect is aan het toestel heb je gewoon recht op een nieuwe en moet je je niet laten afschepen met een reparatie! Het is mijn tweede Optimus 2x en beide hebben last van blacklight bleeding aan beide kanten van de bovenzijde. Het grootste probleem het ik tot nu toe met de LG skin die lijkt vast te lopen op de musicapp, heb nu drie x gehad dat ie met het starten van de app volledig vast loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja en de batterijduur ben ik content over haal zeker twee dagen! Mijn advies luid... niet zo veel pielen met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede case voor de Optimus? Zoiets als dit alleen dan groter want deze bleek niet te passen xd
http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-15.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was mij al opgevallen bij de pdashop mijn desire paste er al nauwelijks in. Maar idd weet iemand een mooie pouch let us know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 14:09

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:02:
Weet iemand nog een goede case voor de Optimus? Zoiets als dit alleen dan groter want deze bleek niet te passen xd
http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-15.html
Ik heb vandaag bijna dezelfde bij de Phonehouse gehaald, alleen dan van de Desire HD. Past perfect. Hopelijk komt er nog wel ooit een mooie cover voor uit. Voor de iPhone heb ik een zo'n nude cover. Superdun en doorzichtig en toch goed beschermd. Lijkt wel Durex reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Als ik een 100% zwart vlak bekijk, dan zie ik in de linker en rechter bovenhoek ook een stukje backlight bleeding.

Niet echt super storend. Is dat niet bij alle optimus 2x toestellen het geval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar lijkt het wel op Jan, Persoonlijk stoor ik mij er niet aan en als je hem ruilt is mij ervaring vaak dat er wel weer wat anders mankeert of in mijn geval dat ie het zelfde probleem vertoont. De eerste ruil had ook te maken met de software die erg traag was en vreemd gedrag vertoonde. Met deze 2x draait de software soepeler maar vastlopen doet ie dus nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat er gauw een software update aankomt die deze problemen verhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Overigens is op dit plaatje goed te zien wat ik bedoel. Aan de bovenkant van het scherm zit die speling in dit geval. In mijn geval is dat streepje geheel breed over de bovenkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/02/11x0207n83.jpg
All that said, our testing unit had a manufacturing defect that exposed some backlight bleeding at the very top (see image below). We don't expect retail units to suffer from the same flaw, so we'll let this one slide unless and until we hear of the issue showing up in other handsets.

[ Voor 38% gewijzigd door Stringer op 16-03-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Ik heb dat ook, maar vind het nou niet echt storend ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Zie hieronder een foto van het backlight bleeding.
Het komt bij uitsluitend voor i/d boven-hoeken.

Het is eigenlijk alleen zichtbaar bij zwarte vlakken.

Het voorbeeld van engadget heb ik ook op dezelfde wijze: dus een klein streepje exact in het midden.
Alleen zichtbaar als je je het toestel zo schuin houdt als engadget doet

Afbeeldingslocatie: http://img215.imagevenue.com/loc1179/th_030783471_IMG_0308_122_1179lo.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door jan100 op 16-03-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenZj
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:52
Foetsie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:32:
Overigens is op dit plaatje goed te zien wat ik bedoel. Aan de bovenkant van het scherm zit die speling in dit geval. In mijn geval is dat streepje geheel breed over de bovenkant.

[afbeelding]

[...]
Dit lijkt op een "software" launcher ding. Probeer eens het volgende:

- Open Hidden menu (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=991449)
- Kies "Device test" | "LCD Test" | "Manual test" -> touch om naar het volldig zwarte scherm te gaan.

Het display is bij mij correct alleen lijkt er in de launcher een marge te zitten waarin een pixel bright is, waardoor het lijkt op bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de gelukkige eigenaren iets zeggen over de apps die standaard op het toestel staan? Staat er bijvoorbeeld standaard een goede video- en of foto editor op? Zou wel handig zijn met een camera van deze kwaliteit/resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de camera en video bewerking niet bijzonder! De music app als je die in landscape modus zet zit er een mooie coverlow in helaas zorgt deze app dan ook weer dat mijn tel 3x is vast gelopen. De rest van lg widgets vind ik wat matig vergeleken met HTC sense vooral de scrollable widgets vind ik wat traag! LG software is nog niet op het niveau van die van HTC maar hoop dat ze er aan blijven tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Snuffz0r schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Heb meerdere malen gelezen dat de beta nederlands niet ondersteunt, daarom links laten liggen. Heb zelf een apk uit de galaxy s draaien. Swype en nederlands werken perfect. Kan het niet posten maar gaat om versie

Swype_1.60.36.8214 voor wvga devices
Hele verademing he, ik kan gewoon aantekeningen maken tijdens college. LG toetsenbord kan wat mij betreft sowieso direct de prullenmand in. Heb nu uit de market het gratis gingerbread multitouch toetsenbord. Werkt goed, maar ik geef de voorkeur aan Swype.

Nog een gratis leuke widget:

Miui Digital Weather Clock

Mijns inziens mooier dan en LG widget. Deze kan je in tegenstelling tot die wel de wekker laten openen als je op de uren klikt en deze ververst automatisch om de opgegeven tijd (of niet) het weer. Ik weet dat er talloze alternatieven zijn, deze vond ik zelf bijzonder strak vormgegeven.

[ Voor 25% gewijzigd door justin_ti op 16-03-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

DenZj schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:43:
[...]

Dit lijkt op een "software" launcher ding. Probeer eens het volgende:

- Open Hidden menu (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=991449)
- Kies "Device test" | "LCD Test" | "Manual test" -> touch om naar het volldig zwarte scherm te gaan.

Het display is bij mij correct alleen lijkt er in de launcher een marge te zitten waarin een pixel bright is, waardoor het lijkt op bleeding.
Thanks voor het meedenken, heb het net even geprobeerd. (grappig toegang tot al die opties overigens).
Er verandert echter niets, het is toch echt een fysieke speling. Anyway, ik kijk het nog even aan!

[ Voor 13% gewijzigd door Stringer op 16-03-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou heb die van mij maar ook even getest op backlight bleeding heb er volgens mij heeel klein beetje last van, maar het stoort me totaal niet en was me ook niet opgevallen tot da tik al het licht in de kamer uitdeed. Dat streepje is bij mij wel echt een heeeel stuk minder dan op de foto van foetsie. Dus ik laat het wel lekker zo :) Maar wat iemand anders al zei als je telefoon net nieuw is kan je er eigenlijk beter mee naar de winkel gaan. Je hoort dan eigenlijk gewoon een nieuwe mee te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door WeAreLegion op 16-03-2011 22:42 . Reden: aanpassingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Nou, veel van ons hebben nu de LG 2x een tijd in gebruik. Doet LG weer mee in de telecomsector of is het nog te vroeg om daarover een mening te vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tremio schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:59:
Nou, veel van ons hebben nu de LG 2x een tijd in gebruik. Doet LG weer mee in de telecomsector of is het nog te vroeg om daarover een mening te vormen?
mmmm mijn mening over LG is vooral gebaseerd op de Viewty en de updates die ze niet deden voor dat toestel, maar ik heb de laatste tijd veel toestellen in mijn hand gehad en getest en moet zeggen dat dit toch wel 1 van de fijnste is en dat is niet alleen omdat ik hem natuurlijk zelf heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ik vind dat LG heel erg goed bezig is. Echter pakken ze hun eigen om elke land een ander voorwaarden aan de toestel te hangen.

LG Korea bijna hetzelfde telefoon maar toch niet iets anders.
LG Nederland VIP service
LG Denemarken Geen vip service maar wel HDMI kabel erbij.
En zo heeft ieder land wel iets...

Omdat dit niet globaal is gaan ze op langer termijn wel erg last van krijgen.
Vooral met het invoeren van updates.

Een ding staat gezamelijk door alle LG landen vast midden april kom de 2.3 update. Dit MOETEN ze uitbrengen want anders zou de LG 2x 3D nutteloos worden want dan blijft die ook hangen op 2.2 (Mensen raken de vertrouwen erin kwijt) ;)

Ik heb er hoop in. Gelukkig heb ik geen faulty unit. De unit die ik bij Belcompany in Eindhoven heb gekocht was wel het vitrine model (dus was al geopend). Maar verder niks te klagen. Software wilt af en toe wat moeilijk doen... Maar ik wacht tot 2.3 en dan pas ga ik mijn echte oordeel geven. Als 2.3 niks verandert wat het zou moeten veranderen gaat de toestel verkocht worden en dan denk ik dat ik eens WP7 ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Wat mij betreft doet LG absoluut weer mee in telecom land. Collega had ook al even mijn 2X in haar handen en die was verbaasd over de snelheid van de browser (vergeleken met een midrange HTC).

Die snelheid went snel en mijn Archos 70 tablet is nu voor mij te traag. Volgende week ben ik in Korea en wie weet dat ik dan een LG Pad op de kop kan tikken (moet hij wel naar Engels kunnen).

Op de radio ook al spotjes gehoord voor de 2X en in een reclamefoldertje staat de 2X ook al. Dit is op dit moment de enige dualcore mobiel die je officieel in NL kunt kopen. Of de 2X een beetje fatsoenlijk gebouwd is moeten we allemaal maar afwachten, maar mijn eerst indruk is dat hij het wel een jaartje of twee zal gaan uithouden.

Wel heb ik het idee dat de software gerushed is, omdat bij mij de 2X soms niet goed reageert op het touchscreen. Soms hoor je niet eens een klik, soms wel, maar dan doet hij uiteindelijk niets. Dan nog een keertje klikken en dan werkt het wel. Ik vind het niet echt storend, maar ik merk dat er toch nog wat scherpe randjes aan de software zitten. Qua hardware heb ik het idee dat het allemaal wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Foetsie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:32:

[afbeelding]

[...]
Mijn vervangende toestel heb dit ook. Ik dacht dat bij de design van LG hoort. Als je de foon kantelt naar links of recht laat die ook hetzelfde zien. :( ook dat nog ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Zeker :Y Goede hardware, software iets minder maar naar mijn idee pakken ze de problemen goed aan en is er veel zelf simpel te verbeteren (andere SMS client en toetsenbord haal je zo uit de market zonder root).

Ze moeten echter wel doorpakken en snel met de 2.3(.3?) update komen om het volle potentieel te blijven benutten. Ben benieuwd of dat ze gaat lukken.

Verder maak ik me niet zo druk om ontbrekende HDMI kabeltjes, heb liever die VIP serice dan een kabeltje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black_eye schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:10:
[...]

Ik heb vandaag bijna dezelfde bij de Phonehouse gehaald, alleen dan van de Desire HD. Past perfect. Hopelijk komt er nog wel ooit een mooie cover voor uit. Voor de iPhone heb ik een zo'n nude cover. Superdun en doorzichtig en toch goed beschermd. Lijkt wel Durex reclame :)
vandaag ook maar eens langs de phonehouse gaan dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Over het hdmi-kabeltje: Voor precies €2,50 heb je een mooie kabel van een meter uit hong kong. Ik heb 'm precies binnen een week in huis, super dus!
De link naar eBay - http://goo.gl/bdrsv

[ Voor 3% gewijzigd door Edzeau op 17-03-2011 08:36 . Reden: Verkeerde link & prijs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jeroen04 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 08:12:
Over het hdmi-kabeltje: Voor precies €1,50 heb je een mooie kabel van een meter uit hong kong. Ik heb 'm precies binnen een week in huis, super dus!
De link naar eBay - http://goo.gl/JZ67E
Hmmm ligt het aan mij of ziet dat kabeltje er uit alsof het gewoon HDMI is en geen micro HDMI? Het is niet duur dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bij deze gelijk een topic voor accessoires voor de LG Optimus 2x Speed!

Klik voor het topic!

Edit voor hierboven: Klopt, excuses! Verkeerde link en prijs!

[ Voor 16% gewijzigd door Edzeau op 17-03-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Wat een mooie telefoon! Alleen vind ik LG's applicatie voor Twitter ontzettend slecht! Nou heb ik Twitter voor Android geinstalleerd Als ik wil inloggen zegt 'ie 'Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw'. Tweetdeck werkt weer wel. Weet iemand een oplossing? En kan je MySpace for LG verwijderen? Wie gebruikt dat nou? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-10 14:43
Koen- schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:07:
Wat een mooie telefoon! Alleen vind ik LG's applicatie voor Twitter ontzettend slecht! Nou heb ik Twitter voor Android geinstalleerd Als ik wil inloggen zegt 'ie 'Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw'. Tweetdeck werkt weer wel. Weet iemand een oplossing? En kan je MySpace for LG verwijderen? Wie gebruikt dat nou? :')
Yup met Titanium Backup even SNS freezen. Daar staat de twitter en facebook for LG.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Mistacal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:10:
[...]

Yup met Titanium Backup even SNS freezen. Daar staat de twitter en facebook for LG.
En Twitter for Android? Kan ik dat dan ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-10 14:43
Koen- schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:50:
[...]

En Twitter for Android? Kan ik dat dan ook gebruiken?
Als je SNS freezed dan zijn beide eruit.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hier ook sinds 2 weken een bijna blije Optimus gebruiker..maar nu had ik wel een vraagje..mijn LG start uit zich zelf opnieuw op...moet dan weer de pin weer invoeren etc...
Soms als ik m van de lader afhaal maar ook gewoon los van de lader heeft ie deze kuren...de ene keer meerdere keren per dag...maar er kan ook een dag of 2 tussen zitten voor hij het weer doet..echt heel raar..:?
Is dat normaal of raden jullie me aan om gauw gebruik te maken van de VIP service..
Alvast bedankt ,

Buiten dit *voor mij* rare fenomeen verder totaal tevreden met deze LG...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Ik heb trouwens ook nog een kleine unboxing gemaakt :)
YouTube

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-10 17:10
@Koen heel vet gedaan!!! fototoestel op een statief of zo?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Geniaal filmpje, die unboxing! Erg origineel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de liefhebbers van custom ROMs (ain't we all? :) ): http://twitpic.com/4a33mc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:16:
Hallo, hier ook sinds 2 weken een bijna blije Optimus gebruiker..maar nu had ik wel een vraagje..mijn LG start uit zich zelf opnieuw op...moet dan weer de pin weer invoeren etc...
Soms als ik m van de lader afhaal maar ook gewoon los van de lader heeft ie deze kuren...de ene keer meerdere keren per dag...maar er kan ook een dag of 2 tussen zitten voor hij het weer doet..echt heel raar..:?
Is dat normaal of raden jullie me aan om gauw gebruik te maken van de VIP service..
Alvast bedankt ,

Ik heb zelf geen Optimus maar een Desire HD en heb dit probleem ook 2x gehad: gelijk ruilen. Als het normaal zou zijn zouden alle fora er vol mee staan zonder oplossing, mee dat is niet zo. Als je er zeker van bent dat je SIM kaart en batterij goed in je Optimus zitten en het opnieuw opstarten is niet opgelost zo snel mogelijk ruilen. Hoe sneller je ruilt hoe minder gedoe je er mee zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Vraag,

Is het iemand al gelukt als je Music (alle 2 freezed via Titanium) om de notification bar weg te halen. Die laat hij namelijk gewoon staan, het maakt niet uit of je hem eerst uitschakelt via music en dan freezed. Ik zou hem graag willen hebben. Ik gebruik zelf poweramp en die maakt er geen gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:20:
Vraag,

Is het iemand al gelukt als je Music (alle 2 freezed via Titanium) om de notification bar weg te halen. Die laat hij namelijk gewoon staan, het maakt niet uit of je hem eerst uitschakelt via music en dan freezed. Ik zou hem graag willen hebben. Ik gebruik zelf poweramp en die maakt er geen gebruik van.
Nee hetzelfde idd
Optie uitgezet via LG music app en daarna de boel gefreezed. Toen was de player in de notification bar weer terug |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Laatst online: 26-09 21:25
Hoi,

Ik had hetzelfde, maar dan elke 10 minuten oid.

Bij mij lag het aan de simkaart. Die was al zo'n 10 jaar oud. Probeer eens een andere als dat mogelijk is?

Het _hoeft_ niet aan de 2X te liggen.
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:16:
Alvast bedankt ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-10 17:10
WeAreLegion schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:20:
Vraag,

Bij settings van de music app ;) Dus je moet hem unfreezen, music starten, settings aanpassen, terug gaan naar titanium en weer freezen...

@recovery twitpic: nu nog hopen dat het niet een plaatje is wat in de gallery geopend is ;) lijkt me heel fijn om met zekerheid aan me telefoon te kloten waarbij er altijd een weg is om het weer op te lappen...Komt uit een betrouwbare bron die ik al sinds de komst van Android dankbaar ben, Modaco de rombakker (nu CM nog die zich er mee gaat bemoeien)!

[ Voor 23% gewijzigd door watercoolertje op 17-03-2011 15:49 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
watercoolertje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:26:
[...]

Bij settings van de music app ;) Dus je moet hem unfreezen, music starten, settings aanpassen, terug gaan naar titanium en weer freezen...
Dit werkt helaas niet. Ik heb hem defrost gedaan, muziek opgezet, op het moment dat muziek start ga ik naar settings en vink uit dat hij de notification moet laten zien, daarna terug nara titanium en freezen en dan krijg ik gewoon die bar te zien met laatst gespeelde nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

watercoolertje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:26:
[...]

@recovery twitpic: nu nog hopen dat het niet een plaatje is wat in de gallery geopend is ;) lijkt me heel fijn om met zekerheid aan me telefoon te kloten waarbij er altijd een weg is om het weer op te lappen...Komt uit een betrouwbare bron die ik al sinds de komst van Android dankbaar ben, Modaco de rombakker (nu CM nog die zich er mee gaat bemoeien)!
Heb ik net gedaan. Zodra ik de app weer freeze verschijnt het weer in de notification area. Unfreeze, optie uitzetten, het is weg. App freezen, ja hoor, het staat er weer. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Wekko306 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:55:
[...]

Ik heb zelf geen Optimus maar een Desire HD en heb dit probleem ook 2x gehad: gelijk ruilen. Als het normaal zou zijn zouden alle fora er vol mee staan zonder oplossing, mee dat is niet zo. Als je er zeker van bent dat je SIM kaart en batterij goed in je Optimus zitten en het opnieuw opstarten is niet opgelost zo snel mogelijk ruilen. Hoe sneller je ruilt hoe minder gedoe je er mee zal krijgen.
Probleem komt bij android ook voor als je SD kaart corrupt is (dit zou natuurlijk ook met de ingebouwde sd kaart kunnen zijn). Eerst dus even zelf zonder losse SD kaart testen, anders zou ik gewoon de VIP inschakelen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ik probeerde te testen of tethering werkt met mijn Archos 70. Ik probeerde het eerst met BT. Kreeg ze wel gepaired, maar niet connected en tethering kreeg ik niet aan de praat.

Daarna via Wifi geprobeerd, maar had mijn twijfels. Met Joikuspot op mijn N97 lukte dat namelijk niet, omdat de Archos niet met adhoc hotspots kan verbinden. Maar de 2X zet een volledige AP op en zonder problemen de Archos op het internet gekregen.

Ik word steeds blijer met mijn 2X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG Optimus 2X of Nexus S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Appels of peren?
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Doe mij maar een kiwi

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-10 09:53
Ga je voor snelle software updates en een NFC en gebogen scherm?
Of ga je voor snelheid en betere camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Koen87 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:35:
[...]

Ga je voor snelle software updates en een NFC en gebogen scherm?
Of ga je voor snelheid en betere camera?
Je vergeet voor het gemak even de betere cpu en gpu.

De optimus is trouwens goedkoper dan de Nexus S

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 17-03-2011 19:01 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, ik heb de telefoon ook besteld en die krijg ik waarschijnlijk morgen binnen. _/-\o_
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe je om moet gaan met die accu?
Aangezien ik niet wil dat die na een aantal weken maar een halve dag mee gaat want dan flikker ik het ding weg.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 09:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:04:
Hej, ik heb de telefoon ook besteld en die krijg ik waarschijnlijk morgen binnen. _/-\o_
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe je om moet gaan met die accu?
Aangezien ik niet wil dat die na een aantal weken maar een halve dag mee gaat want dan flikker ik het ding weg.
Alvast bedankt.
Stel je voor dat ze zoiets zelf zou zoeken :O

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:19:
[...]

Stel je voor dat ze zoiets zelf zou zoeken :O
Jawel heb ik in eerste instantie al gedaan.
Maar er staan op internet verschillende meningen over.(mij wat te onduidelijk dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 20-10 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:30:
[...]

Jawel heb ik in eerste instantie al gedaan.
Maar er staan op internet verschillende meningen over.(mij wat te onduidelijk dus)
Zolang je hem niet elke keer totaal leeg laat lopen is het goed.
De batterij duur word na een aantal dagen dan beter.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verzoekje: zou iemand de phone eens willen zetten op 2G only
En vervolgens de eigen voicemail willen inspreken? Dit om terug te kunnen luisteren hoe de geluidskwaliteit is voor de persoon met wie je een gesprek voert.

Ik krijg bij 2g namelijk duidelijk hoorbare interferentie (zoomend geluid). deze interferentie is zelf hoorbaar, maar nog duidelijker voor degene met wie je een gesprek voert. de interferentie lijkt dus door te slaan naar de microfoon.
zet je de telefoon op de handsfree speaker, dan is de interferentie weg.
Ook bij 3g geen enkele interferentie.

mogelijk is de speaker niet goed afgeschermd bij 2g?

Ik ben er nog niet achter of dit probleem zich nu wel of niet bij elke optimus voordoet.

[ Voor 28% gewijzigd door jan100 op 17-03-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Overigens nog een aardige tip, als je het klepje van de telefoon haalt, kun je bij de lens; die bleek bij mij niet perfect schoon. Weet niet of het impact heeft op de fotokwaliteit, maar ik heb em ff schoongemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Heeft iemand al een goed werkende data counter gevonden. Ik heb Data counter widget & NetCounter geprobeerd, maar ze doen het alle 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-10 02:53
black_eye schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:28:
Heeft iemand al een goed werkende data counter gevonden. Ik heb Data counter widget & NetCounter geprobeerd, maar ze doen het alle 2 niet.
Traffic Counter heb ik wel goede ervaringen mee. Misschien dat die ook bij jou goed werkt...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Brad Pitt schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:31:
[...]

Traffic Counter heb ik wel goede ervaringen mee. Misschien dat die ook bij jou goed werkt...
Ik was een beetje vroeg met data inkloppen. 3G Watchdog werkt wel goed en heeft mooie opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Het gaat beter met mn accu *O*

Gister ding weer de hele avond al lader gehangen, en toen hij 'vol' zou zijn even er af, 10 minuutjes batterij er uit en de hele nacht weer aan de lader. Ben nu vanaf 06u vanochtend bezig en heb nog 45% over :Y Dat zijn waardes waar ik blij van wordt :D

Heb nu ook maar eens de originele lader gebruikt ipv een van de andere microUSB laders die had ik :@ Moet geen verschil maken zou je zeggen toch? Die ik voorheen gebruikte hadden 550mah als output en de bijgeleverd LG lader 1000mah. Het zou alleen sneller moeten laden toch? Lijkt me vrij onmogelijk dat die 550mah mn accu zou verneuken. Het zou wellicht de lange laadtijd verklaren, maar vol = vol. Of dat nou 6 uur op 550mah of 3 uur op 1000mah is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:55:
[...]

Bedankt voor de reactie(s) , heb toch maar even LG gebeld en die gaven aan dat dat dus echt niet goed was en krijg ik morgen een nieuwe met de VIP service..( altijd lekker zo'n service _/-\o_ )
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:17:
[...]
Bedankt voor de reactie(s) , heb toch maar even LG gebeld en die gaven aan dat dat dus echt niet goed was en krijg ik morgen een nieuwe met de VIP service..( altijd lekker zo'n service _/-\o_ )
Ben benieuwd...
Je krijgt geen nieuwe, je krijgt een gebruikte van iemand anders......
Dat noemen ze gerefurbished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:59:
[...]

Dat noemen ze gerefurbishd.
Volgens mij waren er ook mensen in dit topic en op xda forum, die gewoon een nieuwe hebben ontvangen hoor. Ze zijn niet allemaal gerefurbished zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:02:
[...]
Volgens mij waren er ook mensen in dit topic en op xda forum, die gewoon een nieuwe hebben ontvangen hoor. Ze zijn niet allemaal gerefurbished zover ik weet :)
Dat was in het begin, toen hadden nog geen gerefurbished toestellen natuurlijk.
Maar vanaf deze week of vorige is het veranderd.
(bron LG zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan ook eerst terug naar de winkel of internetshop waar je hem vandaan hebt! En maak pas naar je omruilgarantie gebruik van de VIP service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verander je de dock apps op de optimus, ik wil namelijk een ander sms prog enz erin hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:30:
hoe verander je de dock apps op de optimus, ik wil namelijk een ander sms prog enz erin hebben
Je kunt die gewoon uit de dock slepen en verangen door een andere shortcut.
Dat wil in ieder geval met ADW Launcher op die manier

[ Voor 8% gewijzigd door jan100 op 17-03-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee werkt zo niet, je kan die apps niet verslepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo heb gister toch even wat simpele foto's gemaakt en van morgen en moet zeggen dat als je 8megapixel kiest en super fine en je zoemt de 8megapixel foto in op het formaat dat hij moet zijn. Het toch niet al te beste kwaliteit is. Als je de foto resized naar een meer bruikbaar formaat (voor afdruk of website) dan ziet het wel weer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan100 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:10:
Verzoekje: zou iemand de phone eens willen zetten op 2G only
En vervolgens de eigen voicemail willen inspreken? Dit om terug te kunnen luisteren hoe de geluidskwaliteit is voor de persoon met wie je een gesprek voert.

Ik krijg bij 2g namelijk duidelijk hoorbare interferentie (zoomend geluid). deze interferentie is zelf hoorbaar, maar nog duidelijker voor degene met wie je een gesprek voert. de interferentie lijkt dus door te slaan naar de microfoon.
zet je de telefoon op de handsfree speaker, dan is de interferentie weg.
Ook bij 3g geen enkele interferentie.

mogelijk is de speaker niet goed afgeschermd bij 2g?

Ik ben er nog niet achter of dit probleem zich nu wel of niet bij elke optimus voordoet.
Heb ik ook gehad. VIP service gebruikt en een nieuwe telefoon gekregen. Geen probleem meer.... nu brandschoon. Ik heb nog nooit zo'n mooie geluid gehad. Dat in vergelijking met HTC Nokia Sony/Eric. O ja, bij slecht ontvangst gebieden werkt deze volgens mij ook super goed. Gevoelig en houd het signaal goed vast. Ik ben alleen maar positief over dit toestel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Laatst online: 21-10 11:25
Ik heb me aangemeld voor VIP maar krijg geen bevestiging via mail. Is dit juist?
Heb al 2 email adressen geprobeerd, beide geen mail dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:23:
En maak pas naar je omruilgarantie gebruik van de VIP service!
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen het verschil niet kunnen zien tussen "na" en "naar"...

Maar OT:
Ik ben er, na bijna twee weken, zeer positief over! Mijn batterij gaat lekker lang mee (gisteren bijvoorbeeld, om 6 uur van de lader gehaald, die avond om half 1 aan de lader gehangen op ongeveer 50%. Heb er miinstens 2 uur op gegamed (GBA en Fruit Ninja HD) en 2,5 uur muziek op geluisterd, naast nog het sporadische belletje en sms'je).
Er zijn wel twee heel kleine dingetjes waar ik mee zit, maar waar ik wel mee kan leven.

1. Geluidskwaliteit spraak. Ik hoor de andere persoon soms best slecht. Geen ruis of iets dergelijks, maar alsof de hoge tonen zijn weggeknepen, of alsof er nog een plakkertje op de luidspreker zit.

2. Volumeregeling. De stappen die het toestel neemt per druk op de volumeknop vind ik te groot. Zou leuk zijn als dit aan te passen is, maar ik verwacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The-Force schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:30:
Ik heb me aangemeld voor VIP maar krijg geen bevestiging via mail. Is dit juist?
Heb al 2 email adressen geprobeerd, beide geen mail dus.
Nee, dat is niet juist. Je hoort er wel 1 binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:59:
[...]

Dat noemen ze gerefurbished.
owww..toen ik er naar vroeg of ik ook echt een nieuwe kreeg en geen gefixte telefoon , was de antwoord " jazeker mevrouw, een compleet nieuwe..." :?
Dacht gelijk al " mag wat kosten dan ... ;) "
We zullen zien ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ben blij dat ik voor de Galaxy S2 heb gekozen. In de tweakers review wordt ook in vermeld dat het toestel qua software nog buggy is en de camera app gewoon soms crasht :|

Waarom komt me dat bekend voor, LG?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:20:
Ben blij dat ik voor de Galaxy S2 heb gekozen. In de tweakers review wordt ook in vermeld dat het toestel qua software nog buggy is en de camera app gewoon soms crasht :|

Waarom komt me dat bekend voor, LG?!
Nou sorry hoor, maar dat mag tweakers dan wel in zijn review zetten wil niet zeggen dat het op alle toestellen slaat he dat de camera app crashed ik heb werkelijk nog nergens last van gehad. De software heb ik gewoon aangepast naar wat ik wil dus ook dat boeit verder niet of het buggy is. Denk dat de meeste mensen toch hun eigen dingen er mee doen. Dus om nou in mijn ogen zo onzin post neer te zetten beetje jammer.
Pagina: 1 ... 9 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.