Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkpaulus schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:19:
Ondersteunt dit toestel ook smiley's en emoticons in sms?
Dat doet die.... en heel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvranken
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb een vraagje over hoe het juist zit met het installeren van apps op de SD kaart bij dit apparaat. Het toestel heeft immers zowel een interne geheugenkaart als een externe (als er een microSD kaartje insteekt).

Kan er bij het verplaatsen van apps uit het telefoongeheugen dan gekozen worden of de app in de interne of externe opslagruimte terechtkomt? Werkt dit zonder problemen met alle apps (die App2SD ondersteunen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:24:
[...]

Dat doet die.... en heel leuk :+
En als de standaard app het niet ondersteunt, installeer je gewoon ChompSMS of Handcent SMS. Die hebben naast de standaard ook nog allerlei smileypacks die je kan installeren volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Shit, ik krijg mijn root niet werkend... er gaat iets fout! Ik volg deze guide http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=953182

Alles werkt perfect, maar als ik Titanium Backup open krijg ik de melding dat hij geen root kan krijgen, BusyBox geinstalleerd, maar ook dan werkt het niet...

Telefoon restarten, andere root methode werkt ook niet. Kom van een G1 af die cyanogenmod draaide dus weet wel het een en ander er vanaf. Wat een verademing trouwens om dit toestel eindlijk te hebben!

EDIT: met bv terminal emulator krijg ik als ik SU intype ook geen melding van de SuperUser app, maar gewoon een melding: Permission Denied. Iemand tips?

[ Voor 13% gewijzigd door disweb op 14-03-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
disweb schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:00:
Shit, ik krijg mijn root niet werkend... er gaat iets fout! Ik volg deze guide http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=953182

Alles werkt perfect, maar als ik Titanium Backup open krijg ik de melding dat hij geen root kan krijgen, BusyBox geinstalleerd, maar ook dan werkt het niet...

Telefoon restarten, andere root methode werkt ook niet. Kom van een G1 af die cyanogenmod draaide dus weet wel het een en ander er vanaf. Wat een verademing trouwens om dit toestel eindlijk te hebben!

EDIT: met bv terminal emulator krijg ik als ik SU intype ook geen melding van de SuperUser app, maar gewoon een melding: Permission Denied. Iemand tips?
Same here, alhoewel ik wel de superuser 'app' in mn drawer heb staan

EDIT: reboot verholp het, works like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:58:
[...]

Je moet zorgen dat je (root) toegang hebt tot /system/app en daarin een launcher apk plaatsen.

En mocht alles weer werken: Nandroid.
Allemaal bedankt. Ik heb de downloadlink van de launcher gewoon per email verzonden, deze bleken nog wel leesbaar. Op deze weg geinstalleerd en hij loopt weer als een tiet :)

soms blijken oplossingen eenvoudiger als gedacht, blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 19-10 21:10
Ik heb nu een Sony Ericsson c905, en die maakt in het donker redelijke foto's doormiddel van de xenon flits. Maar kan ik de foto/videokwaliteit een beetje vergelijken met de c905?
Kn namelijk vrij weinig foto revieuws vinden van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45
Hmmm, waar kan ik eventueel bluetooth drivers vinden voor de 2x?

Wilde hem koppelen aan de pc en dat gaat, alleen krijg ik dan de melding dat bluetooth drivers niet gevonden en geinstalleerd kunnen worden? Het gaat hier om windows7 x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

m0ridin schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:57:
Hmmm, waar kan ik eventueel bluetooth drivers vinden voor de 2x?

Wilde hem koppelen aan de pc en dat gaat, alleen krijg ik dan de melding dat bluetooth drivers niet gevonden en geinstalleerd kunnen worden? Het gaat hier om windows7 x64.
Ik neem aan dat je drivers voor windows7 x64 moet hebben voor je BT-dongle, niet voor de 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
gwystyl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:58:
[...]

Ik neem aan dat je drivers voor windows7 x64 moet hebben voor je BT-dongle, niet voor de 2x
Zou logisch klinken maar met al mn andere apparaten (sgs, pov mobii, headset) heb ik geen problemen... Alleen met de LG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

m0ridin schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:15:
[...]

Zou logisch klinken maar met al mn andere apparaten (sgs, pov mobii, headset) heb ik geen problemen... Alleen met de LG...
De pov mobii is ook een android device toch? Wat wil je bereiken, en heb je het programma/de driver waarmee dat lukt op de pov ook geïnstalleerd staan op je LG? Voor bestandsoverdracht kan je bijvoorbeeld Bluetooth File Transfer installeren

edit: en waar krijg je welke melding? Op je telefoon of op je computer?

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 15-03-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
The_Admin schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:16:
[...]

Same here, alhoewel ik wel de superuser 'app' in mn drawer heb staan

EDIT: reboot verholp het, works like a charm!
Apart, hier werkt het nu ook ineens. Nice!! Dan nu maar eens wat standaard LG apps freezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
gwystyl schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:20:
[...]

De pov mobii is ook een android device toch? Wat wil je bereiken, en heb je het programma/de driver waarmee dat lukt op de pov ook geïnstalleerd staan op je LG? Voor bestandsoverdracht kan je bijvoorbeeld Bluetooth File Transfer installeren

edit: en waar krijg je welke melding? Op je telefoon of op je computer?
Klopt ja, de pov mobii is gewoon een android device dus daar ligt het probleem niet. Verder dus nog een logitech headset, een galaxy s... en die werken allemaal.

Het ging in dit geval om het oversturen van een bestandje van mijn 2x naar de pc (kreeg de melding overigens op mijn pc).

Het proces is voor mij meestal als volgt, ik koppel het apparaat met de pc (en soms daarvoor een code intikken) waarna de pc uit zichzelf de benodigde drivers installeert. Zo ook dit keer, de koppeling was succesvol alleen kreeg ik de melding dat de drivers voor het Bluetooth Peripheral Device niet geinstalleerd kon worden...

Ook handmatig updaten was geen optie, op de LG site zie ik de 2x nog niet eens bij de supported devices staan dus dat schiet ook niet op :P

Alternatief is inderdaad een andere bluetoothstack installeren of die medieval oplossing idd (of misschien maar eens een nieuwe bluetooth dongle kopen, wie weet is bluetooth 3.0 wat de LG heeft het probleem?) maar voor nu was de oplossing gewoon maar even de kabel erin prikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:43
m0ridin schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:43:
[...]

Klopt ja, de pov mobii is gewoon een android device dus daar ligt het probleem niet. Verder dus nog een logitech headset, een galaxy s... en die werken allemaal.

Het ging in dit geval om het oversturen van een bestandje van mijn 2x naar de pc (kreeg de melding overigens op mijn pc).

Het proces is voor mij meestal als volgt, ik koppel het apparaat met de pc (en soms daarvoor een code intikken) waarna de pc uit zichzelf de benodigde drivers installeert. Zo ook dit keer, de koppeling was succesvol alleen kreeg ik de melding dat de drivers voor het Bluetooth Peripheral Device niet geinstalleerd kon worden...

Ook handmatig updaten was geen optie, op de LG site zie ik de 2x nog niet eens bij de supported devices staan dus dat schiet ook niet op :P

Alternatief is inderdaad een andere bluetoothstack installeren of die medieval oplossing idd (of misschien maar eens een nieuwe bluetooth dongle kopen, wie weet is bluetooth 3.0 wat de LG heeft het probleem?) maar voor nu was de oplossing gewoon maar even de kabel erin prikken ;)
http://vz.wouter-web.nl/m...8MA22_WHQL_ML_Ver_2.2.exe

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Hmmm, ik dacht dat ik die al eens geinstalleerd had, maar ik ga het er vanavond nog eens mee proberen! Thanks :)

ps. Dit was de volledige link, degene die je net postte is niet compleet...

http://vz.wouter-web.nl/m...8MA22_WHQL_ML_Ver_2.2.exe

[ Voor 21% gewijzigd door m0ridin op 15-03-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 14:39
hoipimniet schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:46:
[...]

Dat programma heb ik ook gebruikt, werkt!
Ik kan alleen in Titanium Backup die LG apps (Facebook, MySpace e.d.) niet vinden... iemand een idee?
Dan moet je "SNS" freezen, dat is de combinatie van Facebook for LG, Twitter for LG, MySpace for LG en alle bijbehorende widgets.

[ Voor 0% gewijzigd door SytseHartvelt op 15-03-2011 10:13 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik toch wel mis ten opzichte van mijn HTC Desire is het mergen van Facebookcontacten met mijn telefoonnummers en WhatsApp. Vooral de profielfoto's dan zeg maar. HTC contacts apk installeren? Of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
majoh schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:02:
Open Facebook App -> Menu -> Instellingen -> Contacten Synchroniseren (helemaal onderaan)
Doe dit in de Facebook app uit de Market en dan staan de foto's in de contacten in ieder geval goed met foto. Whatsapp pakt deze dan weer niet op, daar heb ik nog geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:07
SytseHartvelt schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:13:
[...]
Dan moet je "SNS" freezen, dat is de combinatie van Facebook for LG, Twitter for LG, MySpace for LG en alle bijbehorende widgets.
Dank u! Alleen om apps te freezen moet ik de donate version hebben... maar daar valt vast wat aan te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02:53
hoipimniet schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:07:
Alleen om apps te freezen moet ik de donate version hebben... maar daar valt vast wat aan te doen :P
Jammer, dat met zo'n luxe telefoon zo'n handig programma blijkbaar al te "duur" is. Koop dan een 3310 of zo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:10
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:09:
[...]

Jammer, dat met zo'n luxe telefoon zo'n handig programma blijkbaar al te "duur" is. Koop dan een 3310 of zo.
Sommige hebben geen CC? En bij een 2-jarig abbo is dat ding al gratis, dus kost het je niks...

Ik heb echt een hekel aan opmerkingen van als je xxx euro kan uitgeven dan kan xxx ook, nee dat kan niet altijd, soms koop je iets met je laatste centen...

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 15-03-2011 12:15 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
watercoolertje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:14:
Ik heb echt een hekel aan opmerkingen van als je xxx euro kan uitgeven dan kan xxx ook, nee dat kan niet altijd, soms koop je iets met je laatste centen...
Je hebt gelijk. Het is ook helemaal geen stelen natuurlijk hè?

Als je zo'n speeltje koopt met je laatste centen moet je gewoon Titanium Backup helemaal niet installeren. Geen geld voor? Niet gebruiken. Wat een stompzinnig gelul zeg, moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:17:
[...]

Als je zo'n speeltje koopt met je laatste centen moet je gewoon Titanium Backup helemaal niet installeren. Geen geld voor? Niet gebruiken. Wat een stompzinnig gelul zeg, moet niet gekker worden.
Ben het hier wel mee eens, voor de prijzen van android apps hoef je het echt niet te laten... Koop je een keer 2 biertjes of colaatjes minder. (En helemaal voor een app die ZO nuttig is).

Dat je alleen met creditcard kan betalen is wel echt een valide argument en minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
m0ridin schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:45:
Koop je een keer 2 biertjes of colaatjes minder. (En helemaal voor een app die ZO nuttig is).
Daarom. Gaat echt nergens over. Voor dát soort dingen is opeens wel geld beschikbaar. En er had ook een ander, veel goedkoper, toestel genomen kunnen worden. Dus (gebrek aan) financiën is nooit een geldige reden.
Dat je alleen met creditcard kan betalen is wel echt een valide argument en minpunt.
Ook niet, je kan zonder CC wel apps kopen in de Market. Is al vaak genoeg besproken in andere fora hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de website van titanium backup kan je gewoon middels paypal betalen.
Krijg je gewoon een code in de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:17:
[...]

ik keur het oko niet goed, of lees je dat wel, ik zeg dat het onzin is om te zeggen als je XXX euro uit kan geven kan je ook dat wel kwijt, dat kan gewoon niet... Ik zeg nergens dat ik het downloaden goed keur dus tf val je me daar op aan?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
watercoolertje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:03:
[...]
ik keur het oko niet goed, of lees je dat wel, ik zeg dat het onzin is om te zeggen als je XXX euro uit kan geven kan je ook dat wel kwijt, dat kan gewoon niet... Ik zeg nergens dat ik het downloaden goed keur dus tf val je me daar op aan?
Ja inderdaad. Als je wél het geld hebt om een Optimus 2x te "kopen" (die zogenaamd dus niets kost) moet je niet gaan mopperen dat je geen geld hebt om TB legaal aan te schaffen. Dat IS gewoon pure nonsens, op basis van de hierboven genoemde punten.

Je "moet" geen Optimus kopen met je laatste centen. Doe je dat wel, prima, maar dan geen TB he. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Inderdaad, als je extra functionaliteiten wilt toevoegen dan kan het zijn dat je daar voor moet betalen.
Heb je die middelen niet, of geen toegang tot een credit card (waar 100 verschillende andere oplossingen voor zijn, zoals debit cards, al dan niet virtueel), dan heb je pech en kan dat dus niet.

Ik lurk overigens mee in dit topic, heb het toestel niet, maar heb deze op mijn 'short list' staan voor bij mijn verlenging in Juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:07
Hoooo rustig aan dames... Het was niet mijn bedoeling te impliceren dat ik dit illegaal zou downloaden...
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:52:
Via de website van titanium backup kan je gewoon middels paypal betalen.
Krijg je gewoon een code in de mail
Thanks! Heb betaald, maar ik heb helaas de code nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt handmatig dus kan even duren. Ik had geluk, binnen een half uur had ik de mijne binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:05:
Het enige wat ik toch wel mis ten opzichte van mijn HTC Desire is het mergen van Facebookcontacten met mijn telefoonnummers en WhatsApp. Vooral de profielfoto's dan zeg maar. HTC contacts apk installeren? Of is er een andere manier?
ContApps, gratis uit de market.

Battery-wise een dieptepuntje vandaag, na een hele nacht aan de lader gehangen te hebben en 100% vol te zijn vanochtend zat hij na 4 uur al te mekkeren om een lader :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

The_Admin schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:57:
[...]

ContApps, gratis uit de market.

Battery-wise een dieptepuntje vandaag, na een hele nacht aan de lader gehangen te hebben en 100% vol te zijn vanochtend zat hij na 4 uur al te mekkeren om een lader :/
Kan die toevallig ook alle voorvoegsels en tussenvoegsels verwijderen? Ik heb sinds ik overgegaan ben naar 2.2 dat bij een heleboel (maar niet alle ?) contacten een paar - staan voor en tussen voor- en achternaam.

edit: nvm, dat doetie dus niet, en het ziet er verschikkelijk uit :X

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 15-03-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
gwystyl schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:13:
[...]

Kan die toevallig ook alle voorvoegsels en tussenvoegsels verwijderen? Ik heb sinds ik overgegaan ben naar 2.2 dat bij een heleboel (maar niet alle ?) contacten een paar - staan voor en tussen voor- en achternaam.

edit: nvm, dat doetie dus niet, en het ziet er verschikkelijk uit :X
Ja de layout is nogal ehmm... anders... :+

Maar ik vond 'm wel ideaal, heb het ook alleen gebruikt om ff mn contact te mergen met Facebook contacts. Dat deed het snel en goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Iemand enig idee wat dit is:
https://picasaweb.google....efoon#5584277986764092098

Ik gebruik geen carkit en me telefoon denkt blijkbaar van wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<nvm>

[ Voor 86% gewijzigd door Brad Pitt op 15-03-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Voor wie ook problemen heeft om hotmail via een exchange account werkend krijgen met de meegeleverde e-mail app: Heb de procedure van onderstaande website gevolgd en heb het nu werkend.

http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:50
watercoolertje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:19:
Iemand enig idee wat dit is:
https://picasaweb.google....efoon#5584277986764092098

Ik gebruik geen carkit en me telefoon denkt blijkbaar van wel?
Zijn al redelijk wat berichten over te vinden op xda. Gebruikt blijkbaar 100% van de tijd de sensoren, heb hem uninstalled via titanium. Standby battery drain stukken lager.

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21
Mijn O2X is in bestelling, dus even wachten tot hij binnen is.

Ondertussen even vraagje voor huidige eigenaren :

Ik heb een auto-lader van max 1000 mAh, is deze gewoon te gebruiken zonder dat toch langzaam de batterij leeg getrokken wordt tijdens navigeren ? Iemand ervaringen daarmee ?
(batterij is 1500 mAh en autolader 1000 mAh)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-10 17:24
speedme schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:31:
Mijn O2X is in bestelling, dus even wachten tot hij binnen is.

Ondertussen even vraagje voor huidige eigenaren :

Ik heb een auto-lader van max 1000 mAh, is deze gewoon te gebruiken zonder dat toch langzaam de batterij leeg getrokken wordt tijdens navigeren ? Iemand ervaringen daarmee ?
(batterij is 1500 mAh en autolader 1000 mAh)
Je autolader is 1000 mA. De batterij is 1500 mAh. Hij kan dus in principe de accu in 1,5 uur volladen.
De officiele lader heeft ook 1000 mA dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

support de LG optimus ook USB on the go? das toch wel 1 van de features die ik wil hebben op mn telefoon/mediaplayer want ik heb geen zin om de micro sd kaart er om de 2 films er uit te trekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Laatst online: 17-10 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:23:
support de LG optimus ook USB on the go? das toch wel 1 van de features die ik wil hebben op mn telefoon/mediaplayer want ik heb geen zin om de micro sd kaart er om de 2 films er uit te trekken :/
Ja. Gewoon de mini USB naar USB in je device en andriod vraagt of de USB toegang wilt geven. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Het laden via USB gaat ook tergend langzaam... ding hangt al sinds 12u aan de lader en is welgeteld 10 hele procentjes opgeladen.... Kijk het nog even aan met de accu, maar momenteel zijn de scores

Zaterdag: 10u op een lading
Zondag: 10u op een lading
Maandag: gehele dag op een lading, na 15u aan (USB)lader vanwege root
Dinsdag: 4u (!) op een lading.

Donderdag heb ik 'm een week, als er dan nog geen beterschap is de VIP Service maar contacten. Verwacht toch wel een batterijduur van 16 - 20u.

Wat me opvalt is dat het toestel soms ook redelijk warm wordt als het bv. in een afgesloten 'ruimte' zich bevindt (in een broekzak oid). Niet echt heet, maar wel merkbaar verwarmd als je het toestel in je handen houdt. Het lijkt ook op die momenten snel(ler) te ontladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:06

Exl

Na het ding gisteravond 100% te hebben opgeladen, was hij vanmorgen (8-9 uur later) compleet leeg... Hij werdt gisteren tijdens normaal gebruik (wat 3G\HDSPA browsen en muziek luisteren) ook nogal warm, ongeveer in het midden, onder het Google logo. Erg vreemd. Ik hoop dat het een gedownload programma\service was dat per ongeluk te veel stroom heeft gesnoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

The_Admin schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:37:
Het laden via USB gaat ook tergend langzaam... ding hangt al sinds 12u aan de lader en is welgeteld 10 hele procentjes opgeladen.... Kijk het nog even aan met de accu, maar momenteel zijn de scores
Scherm uit, gps uit, wifi uit, dataverkeer uit zal vast een stuk sneller gaan....
Zaterdag: 10u op een lading
Zondag: 10u op een lading
Maandag: gehele dag op een lading, na 15u aan (USB)lader vanwege root
Dinsdag: 4u (!) op een lading.
Nieuwe batterijen moeten even wennen ,maar afhankelijk van wat je er mee doet zijn dit geen dramatische waarden. Je kan natuurlijk nog je lopende processen nakijken op wat er veel batterij vreet. Probeer programma's/services die je niet gebruikt te deinstalleren of in ieder geval uit te schakelen.
Donderdag heb ik 'm een week, als er dan nog geen beterschap is de VIP Service maar contacten. Verwacht toch wel een batterijduur van 16 - 20u.

Wat me opvalt is dat het toestel soms ook redelijk warm wordt als het bv. in een afgesloten 'ruimte' zich bevindt (in een broekzak oid). Niet echt heet, maar wel merkbaar verwarmd als je het toestel in je handen houdt. Het lijkt ook op die momenten snel(ler) te ontladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 14:09

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Sinds vandaag mijn toestel binnen. Overgestapt van iPhone. Bevalt goed. Lekker snel en super scherm. Wel een vreemd probleem. Wanneer wifi aanstaat en ik ga ff weg waardoor de wifi verbinding wordt verbroken is er geen handover naar 3g. Sterker nog, er is helemaal geen netwerkverbinding meer. Ik kan het ook niet meer aanzetten. Reboot is het enige dat helpt. Het is ook geen toeval, het gebeurt iedere keer wanneer je buiten het bereik van de router komt.

[ Voor 0% gewijzigd door black_eye op 15-03-2011 19:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Laatst online: 17-10 13:59
black_eye schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:42:
Sinds vandaag mijn toestel binnen. Overgestapt van iPhone. Bevalt goed. Lekker snel en super scherm. Wel een vreemd probleem. Wanneer wifi aanstaat en ik ga ff weg waardoor de wifi verbinding wordt verbroken is er geen handover naar 3g. Sterker nog, er is helemaal geen netwerkverbinding meer. Ik kan het ook niet meer aanzetten. Reboot is het enige dat helpt. Het is ook geen toeval, het gebeurt iedere keer wanneer je buiten het bereik van de router komt.
Dat is raar, dat heb ik thuis niet! Zeker een probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
gwystyl schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:05:
[...]

Scherm uit, gps uit, wifi uit, dataverkeer uit zal vast een stuk sneller gaan....

[...]

Nieuwe batterijen moeten even wennen ,maar afhankelijk van wat je er mee doet zijn dit geen dramatische waarden. Je kan natuurlijk nog je lopende processen nakijken op wat er veel batterij vreet. Probeer programma's/services die je niet gebruikt te deinstalleren of in ieder geval uit te schakelen.

[...]
Scherm gaat na 30 sec automatisch uit, en ik was vanochtend onderweg naar werk en op werk, dus toestel amper gebruikt. WiFi staat standaard uit, GPS ook, Bluetooth ook. Heb alle nutteloze LG apps al gefreezed met TB (Carkit, Virusscanner, Muziek-app die standaard start etc.). Hou met taskkiller lopende processen in de gaten, daar is ook niks geks. Had de battery logging aangezet via het hidden menu, maar alhoewel het volgens het menu moet lopen staan er alleen 2 entries van vanochtend vroeg dattie nog 100% is, daarna niks.

En snap dat die dingen een 'lerend vermogen' hebben, maar ik vind het verloop zo raar. Toen ik 'm voor t eerst gebruikte haalde hij ook >12u, terwijl hij toen nog vrij intensief werd gebruikt. Daarna ging het downhill met dan gister 1 uitschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 14-10 10:43
Vanaf vanmorgen 09:00 tot nu 20:30 nog 60% over.

Gedurende de dag heeft hij op stil gestaan.

Denk een 10 tal smsjes;
Een 50 tal whatsapp berichtje;
Stuk of 20 mails (alleen maar gelezen);
1 Telefoon gesprek van denk ik 5 min;
Ongeveer 20min web browsing;
Tussen door om de uur ofzo ff weer updaten, en om de x aantal minuten ff phone aan kijken of ik geen notificaties heb.

Ik merk dus hoe langer ik de phone heb, hoe beter de telefoon gaat.
Hij is niet geroot, heb alleen de launcher veranderd en de button backlight van 2mah naar 0.2mah gedimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oynky schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:27:
[...]

Ja. Gewoon de mini USB naar USB in je device en andriod vraagt of de USB toegang wilt geven. Klaar.
krijg je dan ook zo'n usb on the go kabeltje erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Hij laadt ook maar traag... hangt nu zo'n 2 1/2 uur aan de lader, en er is nog geen 30% bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de eerste keer het beste met de batterij kan omgaan? Heb hem sinds vandaag binnen. Ook zoek ik een app die mijn mobiele datagebruik in de gaten kan houden. Ik had hier al een paar gezien maar die bleken niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:27:
[...]

nope, zat er bij mij niet bij. Zelfs geen HDMI kabel. Zit er in andere landen wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Even een vraag, heeft hier iemand de beta van Swype draaien en dan vooral of ze de nederlandse taal kunnen draaien? Want volgens de site zo Dutch wel ondersteund moeten worden. Maar ik kan hem gewoon niet installeren. Dus vandaar iemand dit al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
WeAreLegion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:59:
Even een vraag, heeft hier iemand de beta van Swype draaien en dan vooral of ze de nederlandse taal kunnen draaien? Want volgens de site zo Dutch wel ondersteund moeten worden. Maar ik kan hem gewoon niet installeren. Dus vandaar iemand dit al gelukt?
Heb meerdere malen gelezen dat de beta nederlands niet ondersteunt, daarom links laten liggen. Heb zelf een apk uit de galaxy s draaien. Swype en nederlands werken perfect. Kan het niet posten maar gaat om versie

Swype_1.60.36.8214 voor wvga devices

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
The_Admin schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:29:
Hij laadt ook maar traag... hangt nu zo'n 2 1/2 uur aan de lader, en er is nog geen 30% bij...
Hmz geen last van, had net 48% nu denk ik 30/45min in de lader en ik zit nu op 73%.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:32:
Weet iemand hoe je de eerste keer het beste met de batterij kan omgaan? Heb hem sinds vandaag binnen. Ook zoek ik een app die mijn mobiele datagebruik in de gaten kan houden. Ik had hier al een paar gezien maar die bleken niet te werken.
Ik heb hem eerste 3x helemaal laten leeglopen en opladen. En vanaf toen gewoon opladen en van de dag.
Meestal hou ik rond de 30/40% over in de avond, en dan gaat die de oplader in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
black_eye schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:55:
[...]

nope, zat er bij mij niet bij. Zelfs geen HDMI kabel. Zit er in andere landen wel bij.
Dit heeft toch met gierige nederland te maken.

Als je ziet hoe een echte lg 2X doos eruit hoort te zien.... http://twitpic.com/49t0fk
Zit gewoon HDMI kabel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:13:
[...]

Hmz geen last van, had net 48% nu denk ik 30/45min in de lader en ik zit nu op 73%.

[...]

Ik heb hem eerste 3x helemaal laten leeglopen en opladen. En vanaf toen gewoon opladen en van de dag.
Meestal hou ik rond de 30/40% over in de avond, en dan gaat die de oplader in.
Oke bedankt, ik lees namelijk verschillende dingen op internet. Dat het slecht is om hem helemaal leeg te laten lopen, maar ook dat het juist goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:14:
[...]

Dit heeft toch met gierige nederland te maken.

Als je ziet hoe een echte lg 2X doos eruit hoort te zien.... http://twitpic.com/49t0fk
Zit gewoon HDMI kabel bij
Bij mij zat er geeneens een handleiding bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Snuffz0r schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Heb meerdere malen gelezen dat de beta nederlands niet ondersteunt, daarom links laten liggen. Heb zelf een apk uit de galaxy s draaien. Swype en nederlands werken perfect. Kan het niet posten maar gaat om versie

Swype_1.60.36.8214 voor hvga devices
Nou sinds de maart update zou hij dus officieel moeten werken. Maar ik heb het even op gezocht in ander forum stond het wel. Blijkbaar is het een bug die opgelost moet worden maar! officieel gezien gaat het binnen nu en aanzienlijke tijd dus wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:20
Ik heb de telefoon nu 5 dagen en heb tot twee keer toe een spontane reboot gehad. Nu lees ik op diverse andere forums dat mensen dit ook hebben, en ook nog eens met andere toestellen (desire, nexus one).
Iemand hier ervaring mee, is het typisch android of is het toch een hardware falen.

Het kan natuurlijk ook nog aan een bepaalde app liggen, maar ja zie maar eens te achterhalen welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:17:
[...]

Bij mij zat er geeneens een handleiding bij!
Bij mij wel :D

Over het batterij, Ik doe dat normaal 1e 2/3x zo, en vanaf dat moment telkens gewoon opladen wanneer ik wil. Zodra ik merk dat batterij 8er uit gaat doe ik hem weel 2/3x helemaal laten leeg lopen. Echter heb ik daar nog nooit last van gehad.

Mijn theorie is: Als je hem paar x dus volledig doet chargen de chargen wordt de accu wakker gemaakt. En dan telkens proberen de accu vol te houden zodat de accu zijn capaciteit niet verliest. Want zodra je heel vaak onder bv 30% zit, dan gaat er gedurende een periode telkens je batterij erop 8eruit. Dus bv i.p.v 100% wordt die maar 97% max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11
Populair toestel dit, de afbeeldingen in de startpost staan op mijn eigen server gehost, 4GB dataverkeer in een paar dagen :P gaat lekker.

Vwb de batterij: veel over geschreven al. Android heeft een batterij-memory, ook te zien als je hem root en via een recovery naar de advanced options gaat (daar kan je hem clearen). Om hem zonder root / recovery enzo te clearen:

Telefoon accu eruit halen
Er weer in, aanzetten, opladen tot hij helemaal opgeladen is, + 2 uur extra
Uitzetten, kabel eruit, accu eruit, kabel er weer in en nogmaals een uur opladen (terwijl het toestel uit staat dus)

Verder is android dikke poep met de batterij, maar na verloop van tijd wordt het beter. En zoals xmoo hierboven zegt: vaak bijladen is beter dan ver ontladen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Ik heb het Gingerbread (2.3) toetsenbord geïnstalleerd en dat werkt echt geweldig! Staat in de Android Market, gratis, en een language pack staat er ook bij. Ziet er goed uit (niet te iphone achtig) en werkt beter dan de standaard LG variant.

Linkje: https://market.android.co...ree&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:58:
Ik heb het Gingerbread (2.3) toetsenbord geïnstalleerd en dat werkt echt geweldig! Staat in de Android Market, gratis, en een language pack staat er ook bij. Ziet er goed uit (niet te iphone achtig) en werkt beter dan de standaard LG variant.

Linkje: https://market.android.co...ree&feature=search_result
jouw linkje is onveilig stond er bij mij (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
De Source code van de Koreaanse versie van de 2X is zojuist vrijgeven.
Hoop dat het niet lang gaat duren en ook de source code van de globale 2x vrijgeven gaat worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:01
black_eye schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:42:
Ik had hier ook last van, m'n wifi stond aan, de volgende ochtend pak ik het toestel, ik zie dat het wifi incoontje er niet meer stond maar stond nog wel aan.. Maar de internet verbinding werkte niet ik had een paar x wifi in het meu uit en aan gezet en ineens had ik wel weer een werkende internet verbinding.

Heb jij hier nog problemen mee?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Batterij weer drama, anderhalf uur van de lader geweest en alweer 27% weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 19-10 21:10
Zou iemand voor mij wat foto's willen posten die in het donker zijn gemaakt? Ben namelijk erg benieuwd hoe de ledflitser presteert in een donkere omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:27:
[...]

black_eye schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:55:
[...]
Geef even jouw definitie van een USB OTG kabel?

Bij mij zat er namelijk wel een USB kabel in de doos met aan de ene kant een USB-A plug, en aan de andere kant een micro USB-b plug.

Wellicht heb je dus niet goed gekeken, daar dat ding namelijk ook dient als aansluitkabel voor je oplader...

[ Voor 14% gewijzigd door DENNIS79 op 16-03-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
The_Admin schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 07:37:
Dit is niet gezond, ik weet niet of je nu een half uur aan t gamen bent ofzo, dan is het bel begrijpelijk, maar als je een half uur standby gestaan hebt, dan is er bij mij maar een paar procent weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

majoh schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:46:
[...]
Dit is niet gezond, ik weet niet of je nu een half uur aan t gamen bent ofzo, dan is het bel begrijpelijk, maar als je een half uur standby gestaan hebt, dan is er bij mij maar een paar procent weg...
dat is wel veel.. kan die met setcpu niet onderklokt worden (alleen als die standby is bijvoorbeeld scheelt al veel doorgaans)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Henkpaulus schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:16:
Zou iemand voor mij wat foto's willen posten die in het donker zijn gemaakt? Ben namelijk erg benieuwd hoe de ledflitser presteert in een donkere omgeving.
Gistr avond gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199300_10150130540556069_725846068_6470531_5031714_n.jpg
henkleerssen schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:48:
[...]

dat is wel veel.. kan die met setcpu niet onderklokt worden (alleen als die standby is bijvoorbeeld scheelt al veel doorgaans)?
Zou kunnen, echter zou je jou toestel wel moeten rooten.

Iets wat eigenlijk iedereen zou moeten doen is Hidden Menu activeren en de backlight van de buttons verlagen. Ze staan nu op 2mah geak!! Terwijl 0.2mah voldoende licht geeft.

[ Voor 37% gewijzigd door Xmoo op 16-03-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wordt het toch echt wel een gevalletje VIP service denk ik zo, na anderhalve week zou je toch wel verwachten dat de batterij goed presteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

DENNIS79 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:27:
[...]

[...]

Geef even jouw definitie van een USB OTG kabel?

Bij mij zat er namelijk wel een USB kabel in de doos met aan de ene kant een USB-A plug, en aan de andere kant een micro USB-b plug.

Wellicht heb je dus niet goed gekeken, daar dat ding namelijk ook dient als aansluitkabel voor je oplader...
Een OTG kabel (niet voor naar je PC natuurlijk) heeft een female aansluiting. Hoe wil je anders je USBstick er b.v. instoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Megapaul schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 00:39:
[...]

Ik had hier ook last van, m'n wifi stond aan, de volgende ochtend pak ik het toestel, ik zie dat het wifi incoontje er niet meer stond maar stond nog wel aan.. Maar de internet verbinding werkte niet ik had een paar x wifi in het meu uit en aan gezet en ineens had ik wel weer een werkende internet verbinding.

Heb jij hier nog problemen mee?
Bij mij ging het vanochtend juist goed. Wifi aan en toch een handover naar 3g en weer terug. Ik heb niets aan de instellingen veranderd. Ik houd het in de gaten. Mocht het vaker voorkomen, dan meld ik het wel.

Wel valt me op dat er aanzienlijk minder apps zijn voor Adroid dan voor de iPhone. Uitzendinggemist, NOS journaal, officiële marktplaats app, ING app & veel spellen of ze zijn minder goed gemaakt. B.v. de AH app, Skype, Linkedin(Beta) terwijl Android al tijden uit is en veel meer toestellen heeft. Dat is toch wel een flinke domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zou je eens aan kunnen geven wat je zo al doet tijdens die ander half uur? Want er zit zoals gezegd wel verschil tussen standby staan natuurlijk en voluit gamen. Mijn telefoon heeft gister 24 uur niet aan de oplader gehangen en had op eind nog steeds 35% over.

Ik heb wat gemaild, smsjes verstuurd, wat dingen geinstalleerd en noem maar op. Dus waarschijnlijk is je batterij niet goed.

@hierboven, de apps worden wel steeds beter en worden sneller geupdate dat heeft dan wel weer zijn voordelen. Bij iphone (heb ik ook 2 jaar gehad) kon het soms wel 3 weken duren voor dat er een update kwam omdat het eerst allemaal nagekeken moest worden.

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 16-03-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Henkpaulus schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:16:
Zal zo is kijken of ik wat dionkers op me telefoon heb, moet zeggen dat de led bijna 2x zo vel is als de HTC desire, je kan 2x zo ver afstand houden en dan is de belichting alsnog 2x zo groot in diameter maar wel vergelijkbaar kwa lichtopbrengst per vierkante meter (op het oog dan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21
Ik lees op Twitter dat Paul O'Brien van MoDaCo zijn LG 2X ook binnen gekregen heeft en hij is inmiddels druk bezig om de partities te dumpen. Ook heeft hij al de recovery partitie gevonden.

Het zal dus niet lang meer duren voor we custom roms kunnen verwachten voor de LG Optimus 2X :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 13:23
Check even je connectie. Als je je op een locatie bevindt waar je 3g connectie matig tot slecht is, dan switcht hij voortdurend tussen 3g en 2g. Dat switchen vreet stroom, zet je connectie dan op forced 2g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
Iemand al gehad dat de telefoon spontaan uit het niets uit staat?

Als ik hem dan weer aan wil zetten gaat hij niet aan... totdat ik de batterij eruit haal en er weer in doe.

Dit heb ik al vanaf het begin dat ik de telefoon gebruik en is al minimaal 10x voorgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Dat heb ik tot nu toe 1 keer gehad toen ie aan de lader lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nu je het zegt ook 1 keer meegemaakt. Dus verder niet zo bij stilgestaan. Maar je bent niet de enige dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:22:
[...]

Zou je eens aan kunnen geven wat je zo al doet tijdens die ander half uur? Want er zit zoals gezegd wel verschil tussen standby staan natuurlijk en voluit gamen. Mijn telefoon heeft gister 24 uur niet aan de oplader gehangen en had op eind nog steeds 35% over.

Ik heb wat gemaild, smsjes verstuurd, wat dingen geinstalleerd en noem maar op. Dus waarschijnlijk is je batterij niet goed.

@hierboven, de apps worden wel steeds beter en worden sneller geupdate dat heeft dan wel weer zijn voordelen. Bij iphone (heb ik ook 2 jaar gehad) kon het soms wel 3 weken duren voor dat er een update kwam omdat het eerst allemaal nagekeken moest worden.
Echt totaal niks _O- in de auto naar werk gezeten, op werk geweest. Klein beetje gesurft en 1 of 2 mailtjes/smsjes beantwoord. Niks geen wifi, bluetooth, GPS of dat soort geintjes, en zeker geen gaming of films kijken. Hij laadt ook echt amper, volgens mij wordt die batterij zo hard leeggetrokken dat het laden ook maar heel traag gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The_Admin schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:15:
[...]

Echt totaal niks _O- in de auto naar werk gezeten, op werk geweest. Klein beetje gesurft en 1 of 2 mailtjes/smsjes beantwoord. Niks geen wifi, bluetooth, GPS of dat soort geintjes, en zeker geen gaming of films kijken. Hij laadt ook echt amper, volgens mij wordt die batterij zo hard leeggetrokken dat het laden ook maar heel traag gaat
En je laad hem wel op met de stroom adapter die je er bij kreeg? of echt aan de pc want dat gaat inderdaad wel wat trager dan normaal. Maar goed ik zou de VIP service eens bellen want hij loopt wel verdomd snel leeg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
The_Admin schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:15:
[...]

Even een voorbeeldje van mij:

5 Whatsapp berichten
2 Mailtjes
Gmail push aan
Facebook synchronisatie elk uur
Weer synchronisatie elk uur
Bluetooth en Wifi uit

Volgens Accugebruik 2 uur en 12 minuten aan, waarvan 10 minuten scherm gebruikt.

Percentage accu nog 98%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Volgens mij is er nog geen Accessoires-topic dus ik vraag het hier maar, iemand dus al een mooie auto-houder tegen gekomen? Nu leg ik hem op de stoel naast me maar bij wat harder remmen ligt ie op de grond :D Hij past niet in me SGS houder (had ik ook niet verwacht)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:17:
Volgens mij is er nog geen Accessoires-topic dus ik vraag het hier maar, iemand dus al een mooie auto-houder tegen gekomen? Nu leg ik hem op de stoel naast me maar bij wat harder remmen ligt ie op de grond :D Hij past niet in me SGS houder (had ik ook niet verwacht)...
De brodit houder komt eraan, ETA: unknown
Daar zit ik tenminste op te wachten.
http://www.broditcenter.n...er=2693&product_type=3788

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:31:
[...]

jouw linkje is onveilig stond er bij mij (:
Het is gewoon een linkje van de Android Market dus niets mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilco87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 17:40
Geweldig toestel, op mijn werk al even goed mee aan de slag gekunt !! Draait allemaal lekker soepel games kun je er prima op spelen, echter moet er wel bij vermeld worden dat hoe mooi de games er ook uit zien, het laden van de games kan behoorlijk lang duren.

Verder media kijken / opnemen, tja geweldig gewoon. Het is een heel compleet toestel in een mooi jasje ! Eindelijk een echt goed toestel van LG... Nou hopen dat ze het een beetje gaan bijhouden Qua updates, gezien ze dit hebben laten afweten bij eerdere modelen ... :-) Volgens hun bij geleverde service zou dit nu goed moeten zijn, echter ben ik van mening dat ze dit gewoon standaard moeten doen en niet als een exclusieve service aan bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Snuffz0r schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Swype_1.60.36.8214 voor hvga devices
HVGA = 320 x 480. Voor 480 x 800 moet je eigenlijk WVGA (wide VGA) hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Xmoo schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:03:
[...]

Iets wat eigenlijk iedereen zou moeten doen is Hidden Menu activeren en de backlight van de buttons verlagen. Ze staan nu op 2mah geak!! Terwijl 0.2mah voldoende licht geeft.
Gedaan, maar na reboot staan de instellingen weer normaal :(
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:10:
Heb ik nu je het zegt ook 1 keer meegemaakt. Dus verder niet zo bij stilgestaan. Maar je bent niet de enige dus:)
Ook ik heb dit 1 keer gehad afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon sinds gisteren in mijn bezit en vind hem helemaal fantastisch!

Maarrrrrrrr.....Als ik hem aansluit op mijn laptop gebeurt er niks en geeft mijn laptop aan dat er geen stuurprogramma´s zijn geïnstalleerd. Doe ik -leek- iets fout of moet ik programma´s van het internet afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:19:

Maarrrrrrrr.....Als ik hem aansluit op mijn laptop gebeurt er niks en geeft mijn laptop aan dat er geen stuurprogramma´s zijn geïnstalleerd. Doe ik -leek- iets fout of moet ik programma´s van het internet afhalen?
jep je moet de LG pc suite 4 van internet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:19:

Je hebt het al gezegd. LG USB stuurprogramma installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
watercoolertje schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:17:
De mijne is onderweg. Veel goedkoper dan Brodit variant.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320644729633

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 16:06
Gisterochtend om 8 uur stipt uit de lader getrokken, veel ermee gespeeld, twitter synchronisatie, gemaild, foto's genomen, bluetooth gebruikt om foto's mee te verzenden, apps geinstalleerd en verwijderd, games gespeeld, whatsapp en gtalk gebruikt, en veel op internet, en vanochtend pas rond 11.30 gaf hij aan dat de batterij helemaal leeg was. Vergeleken met mijn oude Desire is dit zeker een vooruitgang. Ik hoop ook dat de nieuwe Android versie goed om kan gaan met dualcore, waardoor de batterij langer meegaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Tremio op 16-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
gwystyl schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:05:
[...]

HVGA = 320 x 480. Voor 480 x 800 moet je eigenlijk WVGA (wide VGA) hebben.
Helemaal gelijk, zal het ff aanpassen.

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIP service PAS OP !!!
Vandaag mijn "nieuwe" toestel gekregen via VIP service, af laten geven bij het bedrijf van mijn vrouw.
Blijkt het een gebruikt toestel te zijn, alle plastic bescherming van het toestel zat er niet op, accu zat
al in het toestel, datakabel was uit de verpakking gescheurd etc. etc.
Gebeld met LG, zijn snappen er niets van, normaal wordt alleen toestel geruild en niet de hele doos.
Vooralsnog niet opgelost, zij gaan het uitzoeken.
Ondertussen zit ik hier met een gebruikt 2e hands toestel met plekjes op het scherm.
Kortom: pas op met wat je aanneemt !!!

Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 18:58
Dat is dan ook een relatief grote, universele houder ;) Mijn ervaring is dat het een klein maandje duurt voordat op Ebay specifieke en kwalitatievere houders te koop zijn.

Bijvoorbeeld deze voor de DHD die precies om de phone past en een opening voor de camera en luidspreker heeft: http://cgi.ebay.co.uk/Car...es_RL&hash=item43a5cf6586
Pagina: 1 ... 8 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.