Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:08:
[...]
Met ADW wel? (Ik heb alleen Launcher Pro als alternatieve launcher gebruikt)
Nooit geprobeerd. Ik heb voldoende aan Sense.

Sense rules!! :P

Op een of andere manier vind ik die launchers toch nooit zo soepel lopen.
Voor de meer schermen hoef ik het ook niet te doen want ik gebruik er vaak maar 3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Thombias schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:02:
[...]

Alleen met Launcher Pro heb je de HTC widgets niet.
waarom niet? Je kan dan toch kiezen uit widgets en LP widgets?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Roeligan schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:34:
[...]

waarom niet? Je kan dan toch kiezen uit widgets en LP widgets?
Ja, je kan kiezen uit widgets en LP widgets, maar niet uit de HTC widgets (bijv Friendstream, etc).
Heel jammer, het is voor mij de enige reden dat ik de Sense launcher gebruik, anders was ik al overgestapt naar een andere launcher.
Mocht iemand een manier gevonden hebben om wél HTC widgets met een andere launcher te kunnen gebruiken, dan hoor ik het graag ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Ik had een restart gedaan,dacht ik want de SD kaart was ook bereikbaar en alle mappen stonden er nog op en waren benaderbaar.en sommige applicaties werkten wel nog. Of is dat normaal[.quote]Roy1985 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:53:
[...]
?

Een restart van je telefoon was genoeg geweest om dit op te lossen, dit heeft te maken met de applicaties die op je SDkaart staan. Zodra je je HD gebruikt als massaopslag, wordt de SDkaart als het ware ontkoppeld uit het systeem en kan hij deze applicaties niet meer vinden. Vaak met gevolg dat ze daarna niet werken zonder een restart.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een leuke vraag , opmerking :

ben bezig met tattoo's dus heb ik wat foto's gemaakt van tattoo;s uit een tijdschrift of ik ze wat vind.. vaker bekijken of je het idee mooi blijft vinden etc.

nu maak ik een foto met mijn DHD, knip hem vervolgens uit om hem wat groter in mn scherm te krijgen..
nu open ik die foto's een paar dagen later en komen ze niet te voorschijn, staat er een zwart vak waar de foto hoorde en een soort tekentje met een ! ....

iemand een idee.. heeft dit te maken met opslag op mijn sd kaart ? doet DHD dit automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat mijn toestel de laatste tijd steeds vaker gaat haperen en vastlopen. Meer mensen last van?
Hoe kom ik hier van af?

Heb gewoon alles standaard, geen rom ofzo en de nieuwste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:23

Pierre

Van nature lui!

Vraagje , als ik mijn DHD aan de oplader leg dan kan ik bijna niks meer doen, dan starten allerlei dingen op. Maar als ik de oplader los maak dan werkt het weer normaal 8)7 , meer mensen last van of niet. Hij is nog niet voorzien van een andere Rom of iets dergelijks.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bladwijzers in de widget zelf kan organiseren? Nu wordt een nieuwe bladwijzer bovenaan gezet, maar ik wil ze eigenlijk op alfabet hebben. Kan nergens vonden of en hoe dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:23

Pierre

Van nature lui!

Vraagje, als je in je Google Contacts verjaardagen hebt staan dan komen die toch in je Agenda te staan op je DHD, of mis ik iets 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorsdew
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-08-2022
EDIT overbodige post

[ Voor 97% gewijzigd door Sjorsdew op 16-02-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ahma01 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:28:
Het zou fijn zijn als de moderatoren actiever controleren en schrappen.
Maak dan topicreports aan, die knop zit er niet-voor-niets ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Modbreak:Een aantal berichten over ROM's zijn verplaatst naar dit: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's topic. Zoals in de topic waarschuwing ook al staat zijn berichten met als inhoud vragen of opmerkingen over custom ROM's niet toegestaan in dit topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahma01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10-2011
ik begrijp de opmerking van pven niet, hoe maak ik een topic report aan en waarom zou ik dat moeten doen? gelukkig heeft mijn opmerking wel geholpen en zijn er off topic berichten vewijderd.
zoals je merkt ken ik nog niet alle ins en outs van dit forum, :?
pven schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:23:
[...]

Maak dan topicreports aan, die knop zit er niet-voor-niets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zit er ook te kijken naar een nieuw Anroid toestel. De HTC Desire HD is een belanrijke kandidaat, enige waar ik nog een klein beetje over twijfel is de gebruiksduur van de accu. Als ik naar de specificaties kijk lijkt de accu capaciteit mij namelijk vrij beperkt voor een snel toestel met een groot scherm.

Op zich elke avond opladen vind ik geen probleem maar ik wil wel dat ik het toestel gewoon een lange dag (zeg 16 tot 20 uur) normaal kan gebruiken zonder opladen.

Kan iemand mij vertellen hoe lang de accu van de Desire HD in de praktijk meegaat bij normaal gebruik? Daarmee bedoel ik af en toe bellen / sms'en en verder vrij veel internetten en regelmatig syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
ik222 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:16:
Ik zit er ook te kijken naar een nieuw Anroid toestel. De HTC Desire HD is een belanrijke kandidaat, enige waar ik nog een klein beetje over twijfel is de gebruiksduur van de accu. Als ik naar de specificaties kijk lijkt de accu capaciteit mij namelijk vrij beperkt voor een snel toestel met een groot scherm.

Op zich elke avond opladen vind ik geen probleem maar ik wil wel dat ik het toestel gewoon een lange dag (zeg 16 tot 20 uur) normaal kan gebruiken zonder opladen.

Kan iemand mij vertellen hoe lang de accu van de Desire HD in de praktijk meegaat bij normaal gebruik? Daarmee bedoel ik af en toe bellen / sms'en en verder vrij veel internetten en regelmatig syncen.
Alle smartphones gaan een dag mee als je er normaal gebruik van maakt. Wat internette, apps opstarten etc etc. Daar is de HD geen uitzondering van.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:16:

Ik internet ogv 2 uur per dag, stuur per dag rond de 30 smsjes, paar mailtjes, bel ook rond de 1,5 uur per dag.
Mijn scherm staat op automatisch en mn sychronisatie staat ook gewoon aan. Ik haal zo'n 23 uur per dag met mijn accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:50
Ook mij valt de accuduur echt mee. Ik had hiervoor een iphone 3gs en die hield het niet echt langer vol met zijn kleinere scherm en minder achtergrond activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Oke dan lijkt me de accuduur geen heel groot probleem te zijn inderdaad. Ja ik heb nu dus een Omina II en dat toestel met Windows Mobile is eigenlijk op alle punten waardeloos maar de accuduur daarvan is dan wel 2 tot 3 dagen bij normaal gebruik wat veel is voor een smartphone.

Maar goed wat ik hierboven al zeg, gewoon elke avond aan de oplader hangen en dan is hij 's morgens weer klaar voor gebruik :) Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:29:
[...]Ik internet ogv 2 uur per dag, stuur per dag rond de 30 smsjes, paar mailtjes, bel ook rond de 1,5 uur per dag.
Mijn scherm staat op automatisch en mn sychronisatie staat ook gewoon aan. Ik haal zo'n 23 uur per dag met mijn accu.
Dat vind ik een hele prestatie. Ik haal met mijn Desire ongeveer 12 uur en loop zo goed als altijd met 2 accu's op zak. Alle accounts worden constant gesynct en gepusht misschien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ahma01 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:00:
ik begrijp de opmerking van pven niet, hoe maak ik een topic report aan en waarom zou ik dat moeten doen? gelukkig heeft mijn opmerking wel geholpen en zijn er off topic berichten vewijderd.
zoals je merkt ken ik nog niet alle ins en outs van dit forum, :?

[...]
Zie het handje linksbovenaan het topic. Daarnaast mag commentaar op moderatie via mail, DM, of via het feedbacktopic dat in elk forum staat ;)

Nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 15:30
Pierre61 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:48:
Vraagje , als ik mijn DHD aan de oplader leg dan kan ik bijna niks meer doen, dan starten allerlei dingen op. Maar als ik de oplader los maak dan werkt het weer normaal 8)7 , meer mensen last van of niet. Hij is nog niet voorzien van een andere Rom of iets dergelijks.
Ik heb zoiets gehad toen ik een niet-HTC lader had aangesloten. Bij de originele HTC-lader nooit problemen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:49:
Op mijn DHD heb ik een gmail account ingesteld. Is het mogelijk de toegang tot dit gmail account te beveiligen met een (liefst swipe) wachtwoord? Ik heb deze optie nergens kunnen vinden en nu ga je als je mijn telefoon hebt met 1 druk op de knop rechtstreeks mijn e-mail box in....

Ben benieuwd!
Zijn apps voor in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 12:31
YouTube: HTC Desire HD Facebook bug.
http://vimeo.com/19919926

Nog mensen last van dit probleem? Heb dit eens gecheckt bij collega 's van mij op de gewone Desire en de Droid en daar doet het probleem zich niet voor. Ik vraag me af of alle DHD 's dit hebben. Wat er dus gebeurt: afbeeldingen verdwijnen wanneer je terugkeert naar de News Feed.

PS: ik heb de laatste versie van Facebook. Probleem deed zich bij de vorige 2 versies ook voor.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Ja, dit probleem heb ik ook. Hoewel ik het volgens mij ook op de HTC Legend had, dus het lijkt mij niet te liggen aan de Desire HD zelf. Misschien in combinatie met Froyo?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38
h40d schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:49:
[...]

Ik heb zoiets gehad toen ik een niet-HTC lader had aangesloten. Bij de originele HTC-lader nooit problemen.
Probeer een ander usb > micro usb kabeltje. Je Desire HD denkt wrs dat hij aan een pc wordt gehangen en/of in een carkit is beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Largamelion schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:47:

Nog mensen last van dit probleem? Heb dit eens gecheckt bij collega 's van mij op de gewone Desire en de Droid en daar doet het probleem zich niet voor. Ik vraag me af of alle DHD 's dit hebben. Wat er dus gebeurt: afbeeldingen verdwijnen wanneer je terugkeert naar de News Feed.

PS: ik heb de laatste versie van Facebook. Probleem deed zich bij de vorige 2 versies ook voor.
Was me nog nooit opgevallen, maar ja ik heb dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Hier idem. Gezien het aantal meldingen neem ik aan dat het bekend is. Zal binnenkort wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myth384
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 06:32
Zijn er hier nog meer mensen die haperend geluid krijgen als Winamp in combinatie met Waze gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
pathfinder2k schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:54:
[...]

Dat vind ik een hele prestatie. Ik haal met mijn Desire ongeveer 12 uur en loop zo goed als altijd met 2 accu's op zak. Alle accounts worden constant gesynct en gepusht misschien dat het daar aan ligt.
Ik denk inderdaad dat dat komt door push/sync instellingen. Als je dat allemaal aanzet gaat een andere smartphone ook maar een paar uur mee. Moet je voor de lol wat zware games spelen en verder je wifi enzo aan hebben, mijn Iphone had ik zo binnen 4 uur leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb 2 filmpjes geschoten zaterdag, gisteren wilde ik ze bekijken en weg waren ze... de 2 foto's die ik ook gemaakt had zijn er nog wel.

Misschien een ROM issue, maar blij was ik er niet mee :(

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Roeligan schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:27:
Ik heb 2 filmpjes geschoten zaterdag, gisteren wilde ik ze bekijken en weg waren ze... de 2 foto's die ik ook gemaakt had zijn er nog wel.

Welke ROM gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 21:38:
Weet iemand of je bladwijzers in de widget zelf kan organiseren? Nu wordt een nieuwe bladwijzer bovenaan gezet, maar ik wil ze eigenlijk op alfabet hebben. Kan nergens vonden of en hoe dat kan...
Start je internet op, menu - bladwijzers - menu - sorteren op - (nieuwste - meest gebruikt - alfabetisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Largamelion schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:47:

Ik heb er geen last van, met de recentste Facebook update en officiele 1.72 update.

*edit: Scrap that. Had de app openstaan toen ik hem op standby zetten, van standby afgezet en de afbeeldingen zijn nu ook weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 14-02-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchrevenge schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:29:
[...]

Start je internet op, menu - bladwijzers - menu - sorteren op - (nieuwste - meest gebruikt - alfabetisch)
Die had ik gevonden, maar daarmee worden niet de bladwijzers in de widget gesorteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van het weekend de DHD gehardreset.
Is het nu nog steeds de bedoeling om usbdebugging aan te zetten of is dat inmiddels al opgelost middels een OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr ben nu ook mijn SD card kwijt...na installatie van software waarbij tel met pc was verbonden. Heb overigens t mobile build 1.32. Iemand nog suggesties om de kaart weer werkend te krijgen ?
Er gaat iig een mail naar htc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:28:
Grrr ben nu ook mijn SD card kwijt...na installatie van software waarbij tel met pc was verbonden. Heb overigens t mobile build 1.32. Iemand nog suggesties om de kaart weer werkend te krijgen ?
Er gaat iig een mail naar htc....
Probeer deze te formateren in je digitale camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:05:
Ik heb van het weekend de DHD gehardreset.
Is het nu nog steeds de bedoeling om usbdebugging aan te zetten of is dat inmiddels al opgelost middels een OTA.
Is niet meer nodig als je rom 1.72.* hebt of een leuke custom rom zoals Revolution HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Is er iemand die weet hoe je met de optie "internet doorgeven" toch dezelfde push snelheid krijgt voor gmail als wanneer de verbinding via 3g loopt?

De optie "internet doorgeven" werkt prima (nieuwste versie van HTC sync en Windows 7) alleen het pushen lijkt nooit te gebeuren (wacht nu 10 minuten). Heb een DHD met standaard firmware .

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Thombias schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:48:
[...]

Is niet meer nodig als je rom 1.72.* hebt of een leuke custom rom zoals Revolution HD.
De mijne heeft software versie 1.32.* en ziet geen updates.
Is de genoemde 1.72.* de versie die offline gehaald is in verband met het vernaggelen van de geheugenkaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Gadgeteer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:48:
[...]

Is de genoemde 1.72.* de versie die offline gehaald is in verband met het vernaggelen van de geheugenkaartjes?
jep en het duurt verrekte lang totdat ze met een nieuwe update komen, echter als dat android 2.3 zal zijn ben ik wel weer blij. Ik heb wel 1.72 draaien, de sms-notificatie-bug is bij mij na een paar weken verdwenen en het SD-kaart probleem heb ik nooit gehad (heb ook nooit de meegeleverde kaart gebruikt dus wellicht is dat mijn geluk.)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Gadgeteer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:48:
[...]

Klopt. een oplossing is een customrom op basis van 1.72 (Bijv. Revolution HD 2.0.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Nieuwe app voor navigatie op de DHD: Route 66 met TomTom maps, binnenkort beschikbaar op de Android Apps Market *O*

Voor meer informatie bekend gemaakt op 14 februari op de WMC, te Barcelona, klik hier.

Navigatie op de DHD was in mijn beleving nogal problematisch als je TomTom gewend bent op de HD2. Mogelijk levert de samenwerking tussen TomTom en Route 66 een uitgebalanceerde navigator. Route 66 was mijn eerste navigator in 2004 op mijn eerste Symbian smartphone de Siemens SX1 en voldeed heel goed en de positieweergave was uitstekend en accuraat (met een losse GPS-muis). TomTom Navigator bijvoorbeeld heeft sindsdien eigenlijk weinig toegevoegd. Op de HD2 heb ik met TomTom last van positie-lag en het draaien van de kaart bij stilstand, navigatie is verder goed. Voor de DHD is geen TomTom-versie beschikbaar, wellicht dat deze combi van Route 66 de sterke punten van beide navigators weet te verenigen. :Y

Voor het geval we verder gaan m.b.t. de navigatie op de DHD, we hebben een speciaal topic voor navigatieoplossingen op Android: Android: Turn by Turn Navigation

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2011 13:09 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 14-09 15:30
Roeligan schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:27:

Ik dacht laatst ook dat ik een paar filmpjes kwijt was. Kon ze via de Galerij niet meer vinden. Heb toen eens gekeken op de SD-kaart (sdcard/DCIM/100MEDIA) en daar zag ik wel de bestanden staan. Om een of andere reden werden de bestanden niet herkend door de ingebouwde videospeler. Heb toen mVideoPlayer geïnstalleerd en toen kon ik ze dus gewoon vinden en afspelen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
Ik vermoed dat er geen bugfix meer gaat komen voor de SMS notificatie problemen. Ik las al dat er in het voorjaar een update naar 2.3 zal komen, dus waarschijnlijk zullen we daar gewoon op moeten wachten. Erg vervelend, misschien toch maar eens een applicatie installeren om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

h40d schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:24:
[...]

Ik dacht laatst ook dat ik een paar filmpjes kwijt was. Kon ze via de Galerij niet meer vinden. Heb toen eens gekeken op de SD-kaart (sdcard/DCIM/100MEDIA) en daar zag ik wel de bestanden staan. Om een of andere reden werden de bestanden niet herkend door de ingebouwde videospeler. Heb toen mVideoPlayer geïnstalleerd en toen kon ik ze dus gewoon vinden en afspelen.
Ik heb daar wel andere jpg's staan, maar geen filmpjes :(

Ach geval pech denk ik...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:08
Furiousz schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:56:
Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik een probleem met het opladen van mijn DHD!?! Omdat ik de melding kreeg dat er nog 15% accu over was heb ik hem aan de lader gehangen (origineel HTC). Normaal als de dhd aan de lader hangt blijft het lampje gewoon branden. Nu blijft hij knipperen. In eerste instantie gaat hij gewoon laden, maar na een minuut stopt hij daar gewoon mee.....

Iemand hier ervaring mee?
Ik heb sinds zaterdag het toestel weer terug. Op de factuur stond dat ze een board-swap hebben uitgevoerd, dus ik ga er vanuit dat het moederbord vervangen is. Helaas weet ik nu nog steeds niet wat exact het probleem was.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:43:
[...]

Probeer deze te formateren in je digitale camera.
Pfff.....Het blijkt mee te vallen: ES File explorer ziet de kaart nog steeds en ik kan ook apps verplaatsen naar de card. Apps die daar al op stonden kan ik niet meer terugzetten en een paar apps heb ik opnieuw moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Thombias schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:25:
[...]

Klopt. een oplossing is een customrom op basis van 1.72 (Bijv. Revolution HD 2.0.11)
Ja een andere ROM kan natuurlijk maar ik ben niet zo van de custom ROMS. Ik zie (nog?) niet een echt voordeel in het installeren van een custom ROM. Het hele Sense gebeuren is ook juist de reden dat ik voor een HTC gekozen heb. Ik twijfelde tussen een SGS en de DHD en uiteindelijk heeft de Sense interface voor de doorslag gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorsdew
Hallo!

Geen idee of dit offtopic is aangezien het wel met de techniek van de telefoon te maken heeft..
maar ik heb een vraag over MicroSD kaartjes voor de HTC DHD. Ik gebruik momenteel nog het meegeleverde samsung 8 gb stock kaartje, deze is class 2. Ik heb het kaartje getest en dit was de uitslag:
Average writing speed: 5.07 mb/sec
Average reading speed: 12.7 mb/sec
*(hij blijkt dus wel iets sneller te zijn dan class 2).

Nu heb ik een Transcend microSD 16GB Class 6 kaartje op het oog, deze is ongeveer 45 euro.

Maar ik vraag me af of die class 6 geen overkill is (of beter gezegd geldverspilling)???
Het gaat me vooral om de 8MP camera die nu een beetje schokt bij opnames van 1280 X 720 (720P).
Ook A2SD blijkt een probleem te zijn met langzame kaartjes.

Aangezien ik niet de enige ben met deze vraag hoop ik dat jullie een idee hebben voor een snel >16 gb kaartje (wil maximaal 50 euro uitgeven).

@edit -->*

[ Voor 4% gewijzigd door Sjorsdew op 15-02-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:52:
[...]

jep en het duurt verrekte lang totdat ze met een nieuwe update komen, echter als dat android 2.3 zal zijn ben ik wel weer blij. Ik heb wel 1.72 draaien, de sms-notificatie-bug is bij mij na een paar weken verdwenen en het SD-kaart probleem heb ik nooit gehad (heb ook nooit de meegeleverde kaart gebruikt dus wellicht is dat mijn geluk.)
Raar, mijn desire hd is een week geleden opgestuurd ter reparatie, omdat ik de updates niet kon uitvoeren. Heb de hd inmiddels weer terug met 1.72. Terwijl deze toch al veel eerder offline is gehaald. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:34:
*O* Nieuwe app voor navigatie op de DHD: Route 66 met TomTom maps, binnenkort beschikbaar op de Android Apps Market *O*
Dacht eigenlijk dat dat al op de DHD stond...
Iig is de navigatie sowieso powered by route66 op de dhd

oud nieuws bericht 20-10-10
nieuws: TomTom levert kaarten voor Route66-navigatie op HTC-smartphones

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook sinds 2 dagen en bevalt goed op wat probleempjes na. Hij start een paar keer per dag zomaar opnieuw op en af en toe herkent hij mijn simkaart niet. Voor de rest ben ik er erg blij mee, maar als dit niet beter wordt toch maar terug sturen. Iemand zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:08:
[...]

Dacht eigenlijk dat dat al op de DHD stond...
Iig is de navigatie sowieso powered by route66 op de dhd

oud nieuws bericht 20-10-10
nieuws: TomTom levert kaarten voor Route66-navigatie op HTC-smartphones
Klopt, maar nu is het officieel aangekondigd. Verdere discussie op het Android: Turn by Turn Navigation forum.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:55:
Heb hem ook sinds 2 dagen en bevalt goed op wat probleempjes na. Hij start een paar keer per dag zomaar opnieuw op en af en toe herkent hij mijn simkaart niet. Voor de rest ben ik er erg blij mee, maar als dit niet beter wordt toch maar terug sturen. Iemand zelfde ervaring?
Nee niet dezelfde ervaring.
Maar mensen op dit forum wel wat volgens mij hielp is sim kaart goed schoonmaken of nieuw sim kaartje aanvragen.

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorsdew
Sjorsdew schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:22:
Hallo!

Geen idee of dit offtopic is aangezien het wel met de techniek van de telefoon te maken heeft..
maar ik heb een vraag over MicroSD kaartjes voor de HTC DHD. Ik gebruik momenteel nog het meegeleverde samsung 8 gb stock kaartje, deze is class 2. Ik heb het kaartje getest en dit was de uitslag:
Average writing speed: 5.07 mb/sec
Average reading speed: 12.7 mb/sec

Nu heb ik een Transcend microSD 16GB Class 6 kaartje op het oog, deze is ongeveer 45 euro.

Maar ik vraag me af of die class 6 geen overkill is (of beter gezegd geldverspilling)???
Het gaat me vooral om de 8MP camera die nu een beetje schokt bij opnames van 1280 X 720 (720P).
Ook A2SD blijkt een probleem te zijn met langzame kaartjes.

Aangezien ik niet de enige ben met deze vraag hoop ik dat jullie een idee hebben voor een snel >16 gb kaartje (wil maximaal 50 euro uitgeven).

@edit -->*
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Zoek eens wat benchmarks van dat kaartje? dat zou toch genoeg duidelijkheid moeten bieden.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:51

3DDude

I void warranty's

Hoite schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:58:
Zoek eens wat benchmarks van dat kaartje? dat zou toch genoeg duidelijkheid moeten bieden.
Ik denk dat hij bedoeld, kan de Desire zo snel wel wegschrijven dus heeft het wel zin zo'n snelle SD kaart te kopen als de telefoon de snelheid toch niet kan halen?

Volgens mij moet de snelheid van een class 6 niet zo'n probleem zijn, maar ik heb helaas geen Desire met zo'n specifieke kaart om dat te testen :P

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorsdew
Nee dat bedoel ik niet ;)

Met een class 2 kaartje schokt het beeld een beetje tijdens het filmen, dus ik wil graag een snellere hebben! En ik vroeg me af of een class 6 geen geldverspilling is!?

Owja ik ga meteen ff wat benchmarks checken idd!

[ Voor 11% gewijzigd door Sjorsdew op 16-02-2011 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24

Nox

Noxiuz

Jeej hij is binnen. Ondertussen draait hij en heb ik aardig wat kennis opgedaan en het customizen enzo. Vind die wirwar nog wel enorm irritant. Wil fatsoenlijk mijn contactpersonen ordenen maar als ik toestemming geef om mijn contactlijst te syncen gooit hij alles door elkaar enz enz. dus dat moet even opnieuw. Alles verwijderen en overnemen van oude telefoon :)

Maar hij is snel!! Zo heerlijk, wifi doe ik 20-25mb/s wat dus al veel te snel is zowat, maar werkt heerlijk als ik thuis op de bank wat zit te doen.

Ik ben wel benieuwd wat jullie in die 6 overige schermen hebben. Ik zoek wat handige widgets maar vind alleen een groot app-topic. Morgen even iemand die hem ook wil hebben jaloers maken :')

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Kijk in het homescreen topic voor ideeën.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24

Nox

Noxiuz

Thanks voor de link.

Ik heb overigens iets goed fout gedaan.

In het begin van mijn Windows mobile foon heb ik al mijn MSN-contacten toegevoegd op het toestel, maar die worden dan allemaal in mijn contacten opgeslagen waar ook alle andere contacten staan. Oftewel ik had 500 contacten. Puntje bij paaltje, die contacten heb ik via BT overgenomen en nu heb ik dus die 500 contacten ook op mijn DHD.

:(

Iemand een idee hoe ik alleen contacten mét een telefoonnummer kan overhevelen vanaf Windows Mobile?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
NoxiuZ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:53:
Thanks voor de link.

Ik heb overigens iets goed fout gedaan.

In het begin van mijn Windows mobile foon heb ik al mijn MSN-contacten toegevoegd op het toestel, maar die worden dan allemaal in mijn contacten opgeslagen waar ook alle andere contacten staan. Oftewel ik had 500 contacten. Puntje bij paaltje, die contacten heb ik via BT overgenomen en nu heb ik dus die 500 contacten ook op mijn DHD.

:(

Iemand een idee hoe ik alleen contacten mét een telefoonnummer kan overhevelen vanaf Windows Mobile?
Opslaan in bijvoorbeeld Gmail of outlook en dan syncen met je DHD. Dit gebeurde mij ook namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:55:
Dat heb ik ook gehad ja. Wanneer je je simkaart niet in je toestel hebt zitten, start hij dan nog opnieuw op?
Wat ik gedaan heb:
- Nieuwe simkaart aanvragen, loste het probleem niet op.
- Tot 2x toe een nieuw toestel, loste het probleem ook niet op.
- De simkaart echt hard het toestel in drukken, loste het probleem wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn gmail eens per dag bijvoorbeeld synchroniseerd? Bij instellingen -> Accounts en synchronisatie kan ik alleen aanvinken wat ik wil synchroniseren maar niet wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:04
Roost schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:45:
In de "Contacten" is een optie om de "locatie weer te geven op de kaart". Naar mijn weten maakte deze optie altijd gebruik van Google Maps. Het mooie was dat je dan -desgewenst- meteen naar Streetview kon schakelen. Nu merk ik dat de optie plotseling alleen maar gebruik maakt van het eigen HTC systeem "Locations" dat een stuk minder uitgebreid is. Weet iemand of ik misschien iets over het hoofd zie in de settings?
Iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:15
Hebben jullie ook last dat je vaak sms berichten mist? Ik kom er vaak pas de volgende dag achter dat ik een sms heb gehad! Kan je een melding laten geven wanneer er een niet geopende sms op je telefoon staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

jostefa schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:36:
Hebben jullie ook last dat je vaak sms berichten mist? Ik kom er vaak pas de volgende dag achter dat ik een sms heb gehad! Kan je een melding laten geven wanneer er een niet geopende sms op je telefoon staat?
Dit is een bug sinds de laatste update, een echte oplossing is er niet, maar je kan wel HandcentSMS ofzo gebruiken.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze dit nog in 2.2 gaan fixen.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
jostefa schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:36:
Lees even een paar pagina's terug. Is al verschillende malen voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Roost schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:36:
[...]

Iemand misschien een idee?
Ik zou het ook wel willen weten. Ik heb gekeken bij 'applicaties'. Locations staat in ieder geval niet als standaard applicatie aangevinkt. Misschien is het wel zo dat deze link in de code van de contactenbeheer is ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Desire HD,

Vandaag gekregen, start allemaal prima op.. maar hij herkent de SD alleen als ik die volledig aandruk en inhoud als ik hem gewoon vastklik herkent hij het standaard SD kaartje niet, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik heb een vraagje m.b.t. de duur van de batterij.
Heb dit topic doorgelezen maar ben niet specifiek het antwoord tegen gekomen die ik zoek. ;)

Mijn batterij is nu binnen een halve dag compleet leeg, welke maatregelen kan ik nemen om hem iets langer dan een halve dag mee te laten gaan? Ik moet er wel bij zeggen dat ik een actieve gebruiker ben O-)

Iemand die dit 'probleem' ook gehad heeft gehad en opgelost heeft door eventueel processen uit te schakelen oid? Heb zelf wel een app killer geprobeerd, maar dat zijn volgens mij meer battery killers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

App killers uitzetten inderdaad, dat is niet meer nodig sinds 2.1.
Bij mij werkte het om mijn homescreen niet helemaal vol te gooien met widgets en de synchronisatietijd van sommige minder belangrijke dingen op 2x per dag te zetten in plaats van om de 15 minuten.
Verder staat hier ergens in dit topic ook nog een stappenplan, dat werkt ook. (kan het zo snel niet vinden)

Wat gebruik je verder voor software?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
contrast schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:14:
Ik heb een vraagje m.b.t. de duur van de batterij.
Heb dit topic doorgelezen maar ben niet specifiek het antwoord tegen gekomen die ik zoek. ;)

Mijn batterij is nu binnen een halve dag compleet leeg, welke maatregelen kan ik nemen om hem iets langer dan een halve dag mee te laten gaan? Ik moet er wel bij zeggen dat ik een actieve gebruiker ben O-)

Iemand die dit 'probleem' ook gehad heeft gehad en opgelost heeft door eventueel processen uit te schakelen oid? Heb zelf wel een app killer geprobeerd, maar dat zijn volgens mij meer battery killers..
Aangezien je scherm de grootste energie slurper is, de brightness van je scherm omlaag zetten. Ik heb de mijne altijd op 20-25%, maar sinds gisteren de auto functie aangezet. Kijken of dat wat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Hoite schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:41:
App killers uitzetten inderdaad, dat is niet meer nodig sinds 2.1.
Bij mij werkte het om mijn homescreen niet helemaal vol te gooien met widgets en de synchronisatietijd van sommige minder belangrijke dingen op 2x per dag te zetten in plaats van om de 15 minuten.
Verder staat hier ergens in dit topic ook nog een stappenplan, dat werkt ook. (kan het zo snel niet vinden)

Wat gebruik je verder voor software?
Bedankt voor de bruikbare tips!
Ik heb verder geen 'rare' software op het toestel zitten. Heb de synchronisatietijd van minder belangrijke programma's ook zoeen 2á3 keer per dag ingesteld.
Ik heb dit topic helemaal door gekeken, maar geen stappenplan gezien..wellicht over het hoofd gezien. :D
Sagaris schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:51:
[...]

Aangezien je scherm de grootste energie slurper is, de brightness van je scherm omlaag zetten. Ik heb de mijne altijd op 20-25%, maar sinds gisteren de auto functie aangezet. Kijken of dat wat scheelt.
Mijn brightness staat ook erg laag, maar soms ontkom je er niet aan om hem voluit te zetten, als je bijvoorbeeld buiten bent of ergens waar veel licht is.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als er ook andere mensen zijn met tips, dan hoor ik ze graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Ik heb erg veel problemen met de Exchange functie in de standaard mail app met Hotmail. Hij heeft een lange tijd perfect gewerkt, alleen toen heb ik de mail history veranderd van 14 dagen naar 30. Toen verwijderde hij al m'n mails en begon ze opnieuw op te halen, geen probleem zou je zeggen. Alleen vervolgens haalt hij maar 2 dagen aan mails op, waarop hij door blijft gaan met mails ophalen. Echter na een minuut ofzo mislukt dat en verwijderd hij weer alle mails en begint opnieuw, en zo gaat het nu al een tijdje door. Ik heb m'n account al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, exact hetzelfde probleem. Komt iemand dit bekend voor?

• Black1982
  • Laatst online: 09-04-2021
contrast schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:24:
[...]

Bedankt voor de bruikbare tips!
Ik heb verder geen 'rare' software op het toestel zitten. Heb de synchronisatietijd van minder belangrijke programma's ook zoeen 2á3 keer per dag ingesteld.
Ik heb dit topic helemaal door gekeken, maar geen stappenplan gezien..wellicht over het hoofd gezien. :D

[...]

Mijn brightness staat ook erg laag, maar soms ontkom je er niet aan om hem voluit te zetten, als je bijvoorbeeld buiten bent of ergens waar veel licht is.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als er ook andere mensen zijn met tips, dan hoor ik ze graag :)
stap 1: zet usb debugging aan!
stap 2: verwijder je HTC sense acount
stap 3: zet autosync uit
stap 4: speel minder angry birds (;
stap 5 install watchdog app om evt hoge cpu load op te merken
stap 6 lees bijv ook deze thread http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=937080

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Stappen stonden in het Desire Z topic, excuses:

To also help with Battery Life you can do these steps exactly:
1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well

Bij mij heeft het een tijd geholpen, ik ga het binnenkort nogmaals uitvoeren.

Lekker kort.

• HammerNL
  • Niet online
Maarten00 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:26:
Ik heb erg veel problemen met de Exchange functie in de standaard mail app met Hotmail. Hij heeft een lange tijd perfect gewerkt, alleen toen heb ik de mail history veranderd van 14 dagen naar 30. Toen verwijderde hij al m'n mails en begon ze opnieuw op te halen, geen probleem zou je zeggen. Alleen vervolgens haalt hij maar 2 dagen aan mails op, waarop hij door blijft gaan met mails ophalen. Echter na een minuut ofzo mislukt dat en verwijderd hij weer alle mails en begint opnieuw, en zo gaat het nu al een tijdje door. Ik heb m'n account al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, exact hetzelfde probleem. Komt iemand dit bekend voor?
Ja, zelfde symptonen, alleen dit heb ik al sinds dat ik de desire hd heb... Gebruik nu maar gewoon .pop mail. Kan schijnbaar niet helemaal goed overweg met die Exchange mail.

• Largamelion
  • Laatst online: 12:31
Ik geraak makkelijk de dag door met 1 lading met brightness op auto.

- Mail sync om de 15min
- HTC Sense op push
- Weather om het uur
- Facebook for HTC Sense om het uur

Ik denk dat de grootste battery killer het synchroniseren is (op het schermverbruik na), zeker als je niet op WiFi zit, dus begin daar zoals eerder voorgesteld.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik deed met de standaard volledig geupdate ROM, 2,5 dag.

Sync schema:
Weer: 3 uur
Twitter: Handmatig
Gmail: Alleen contacten
Whatsapp
HTC Sense

Scherm brightness op auto, en verder geen aanpassingen (dus wifi etc altijd aan.)

[ Voor 6% gewijzigd door Patrick V. op 17-02-2011 09:10 ]

Verwijderd

HammerNL schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 01:06:
[...]

Ja, zelfde symptonen, alleen dit heb ik al sinds dat ik de desire hd heb... Gebruik nu maar gewoon .pop mail. Kan schijnbaar niet helemaal goed overweg met die Exchange mail.
Heb ik ook, hij blijft maar synchroniseren. Heb nu Moxier mail en die werkt wel goed met exchange.

• Maarten00
Ik heb hem op 14 dagen gezet en een avondje laten liggen, en nu doet hij het op mysterieuze wijze wel weer. Ik durf alleen niet meer aan de settings te komen nu...

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Pff ik heb nu al dagen dat ik mijn event details uit de kalender niet meer kan zien, erg lastig. Heb al een paar keer gerestart maar dat mocht niet helpen, dus wat nu :?

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
mijn telefoon is eindelijk terug, en ik ben niet blij met de reparatie service.

De verf is niet gerepareerd, zoals te verwachten was.
Mijn camera gaf een luide klik bij het scherpstellen/activeren dit doet hij nog steeds, ik hoop maar dat dit geen probleem is.
Ander vreemd punt is dat ze alle klepjes hebben vervangen terwijl alleen mijn simcover niet goed sluitte, de nieuwe simcover sluit nog steeds niet goed, controleren ze die dingen niet?

ze hebben het scherm wel vervangen wegens een dooie pixel.
Maar tussen het scherm en het randje waar deze in vast zit nu plastic, waarschijnlijk de verpakking van het nieuwe scherm, ik kan dit er niet zelf tussen uit krijgen.

ze hebben ok nog een administratiefout gemaakt door het mailtje waarin stond dat mijn telefoon terug werdt gestuurd een week te vroeg te sturen.

edit: nog iets, er staat dat ze een firmware update hebben gedaan, ik had al 1.72.405 en dit is nu ook 1.72.405, geen update dus

[ Voor 6% gewijzigd door Huntingduck op 17-02-2011 13:59 ]

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Megamind schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:33:
Pff ik heb nu al dagen dat ik mijn event details uit de kalender niet meer kan zien, erg lastig. Heb al een paar keer gerestart maar dat mocht niet helpen, dus wat nu :?
Probeer eens de Cache van de Calendar applicatie te legen en dan opnieuw te synchroniseren?

Settings>Applications>Manage Applications>Calendar>Clear Cache.

Lekker kort.

• Dutchrevenge
Zojuist ook al mijn smsjes weg. Moest zomaar opnieuw mijn pincode invoeren en was daarna alle smsjes kwijt. Niet dat met het nou zoveel kan schelen, maar het hoort niet.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hoite schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:02:
[...]

Probeer eens de Cache van de Calendar applicatie te legen en dan opnieuw te synchroniseren?

Settings>Applications>Manage Applications>Calendar>Clear Cache.
Vreemd, daar staat 0 bytes. Dus de cache is al leeg. Ik gebruik alleen Google Calendar. Zelfs na een force stop heb ik geen event details :(

Oh huh, kwam er nu achter dat het niet bij alle agenda's is. Ik heb er een paar extra instaan en mijn eigen, die werkt wel, maar die extra's niet. In mijn calendar lijst stond die kalender ook zonder titel, dus even verwijderd en opnieuw toegevoegd en nu werkt ie weer.

[ Voor 30% gewijzigd door Megamind op 17-02-2011 16:28 ]

• Tommie360
  • Laatst online: 24-03-2024
Android 2.3 coming to the HTC Desire range in “Spring”

http://www.dialtosave.co....c-desire-range-in-spring/

Helaas op zijn vroegst dus in juni pas Gingerbread :(

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Ik heb nu ongeveer 2 en een halve maand de HTC Desire HD en heb nog geen enkele keer een update voorbij zien komen. Zit met softwarenummer 1.32.405.6 en probeer al een aantal dagen de telefoon te updaten maar deze geeft steeds aan dat mijn telefoon up to date is? Provider is Hi/KPN..

Iemand enig idee hoe ik de systeemsoftware wel kan updaten?

Bedankt

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Was het niet zo dat de laatste update 1.72 terug gehaald was omdat er een bug was. Alleen is er sindsdien niks meer gehoord over een nieuwe update ?.
Tommie360 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:49:

Valt nog mee. Het duurt even maar als men positief blijft, is het nog altijd beter dan helemaal geen 2.3 voor Desire telefoons.

[ Voor 61% gewijzigd door Metian op 17-02-2011 17:38 ]

Rupsen, Rapsen.

• Gadgeteer
Voor iedereen die problemen heeft met slecht sluitende SIM cover:

Ik ontdekte hetvolgende toen de mijne slecht sloot:

Ik haalde de cover eraf en schoof hem ongeveer halverwege er weer op, tot net voordat hij klikt. Daarna drukte ik hem in het midden (waar hij normaal wat slecht sluit/omhoog blijft staan) iets omlaag en drukte met andere hand hde cover verder op mijn toestel. Is even oefenen maar blijkbaar DE manier om de cover op correcte wijze te plaatsen. Hij zit nu al dagen gewoon goed en stevig zoals het hoort.

• Maarten00
Tommie360 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:49:

Ze laten mensen dus gewoon extra lang wachten zodat ze wellicht een nieuwe telefoon kopen. De software ligt er al, want de nieuwe "s" serie heeft hem ook al. Ik kan me niet voorstellen dat de hardware zoveel anders is dat ze 2 maanden nodig hebben om de software aan te passen.

Maar ik kan me er niet zo druk om maken, zo'n grote update die ze ~8 maanden na dato uitbrengen is natuurlijk prima, misschien dat we dus zelfs nog een update naar 2.4 kunnen verwachten, die waarschijnlijk zo rond juni-juli uit zal komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Maarten00 op 17-02-2011 18:55 ]

• _AcS_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Huntingduck schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:55:
[...]

mijn telefoon is eindelijk terug, en ik ben niet blij met de reparatie service.

De verf is niet gerepareerd, zoals te verwachten was.
Mijn camera gaf een luide klik bij het scherpstellen/activeren dit doet hij nog steeds, ik hoop maar dat dit geen probleem is.
Ander vreemd punt is dat ze alle klepjes hebben vervangen terwijl alleen mijn simcover niet goed sluitte, de nieuwe simcover sluit nog steeds niet goed, controleren ze die dingen niet?

ze hebben het scherm wel vervangen wegens een dooie pixel.
Maar tussen het scherm en het randje waar deze in vast zit nu plastic, waarschijnlijk de verpakking van het nieuwe scherm, ik kan dit er niet zelf tussen uit krijgen.

ze hebben ok nog een administratiefout gemaakt door het mailtje waarin stond dat mijn telefoon terug werdt gestuurd een week te vroeg te sturen.

edit: nog iets, er staat dat ze een firmware update hebben gedaan, ik had al 1.72.405 en dit is nu ook 1.72.405, geen update dus
De service is inderdaad slecht. :N
Ze hadden op zijn minst het plastic weg kunnen halen en de covers controleren op kieren.
Moest je er nog voor betalen dan?

Ik heb verder geen problemen met de telefoon, camera en covers zijn goed.
Alleen de lak is een probleem.

Toch maar eens kijken wat de andere fabrikanten straks te bieden hebben.

Verwijderd

Doet htcsense.com het bij jullie al?

Ik krijg nogsteeds deze melding:
Telefoonzoeker is momenteel uitgeschakeld. Schakel deze functie weer in door naar de telefoon te gaan en kies Instellingen >> Locatie >> Telefoonzoeker.

Terwijl dit al aan staat (meerdere malen al aan uit gedaan)

En als ik klik op overgaan krijg ik dit:
Unable to connect to your phone to make it ring.

Is dit normaal, of ligt het aan mij?

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:16:
Doet htcsense.com het bij jullie al?

Ik krijg nogsteeds deze melding:
Telefoonzoeker is momenteel uitgeschakeld. Schakel deze functie weer in door naar de telefoon te gaan en kies Instellingen >> Locatie >> Telefoonzoeker.

Terwijl dit al aan staat (meerdere malen al aan uit gedaan)

En als ik klik op overgaan krijg ik dit:
Unable to connect to your phone to make it ring.

Is dit normaal, of ligt het aan mij?
Dit heb ik ook. bij mij en bij mijn vrouw. soms werkt het wel trouwens

• contrast
  • Niet online
Black1982 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:04:
[...]

stap 1: zet usb debugging aan!
stap 2: verwijder je HTC sense acount
stap 3: zet autosync uit
stap 4: speel minder angry birds (;
stap 5 install watchdog app om evt hoge cpu load op te merken
stap 6 lees bijv ook deze thread http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=937080
1. Staat aan
2. Heb geen eens een HTC Sence account aangemaakt, dus hier heb ik ook geen last van.
3. AutoSync staat alleen aan voor het weer (elke 3 uur), en Whatsapp. Daarnaast loopt de mail wel gewoon door om het half uur.
4. Speel het ongeveer een kwartiertje op een dag, valt mee toch? :$
5. Lees net dat je weinig verschilt merkt met Whatchdog..
6. Bedankt voor het linkje, zal dat eens doorlezen.
Hoite schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:41:
Stappen stonden in het Desire Z topic, excuses:

To also help with Battery Life you can do these steps exactly:
1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well

Bij mij heeft het een tijd geholpen, ik ga het binnenkort nogmaals uitvoeren.
Ah oke, vandaar dat ik het hier al niet gezien had, tnx!
Zal dat eens proberen binnenkort.

Verwijderd

Sinds vandaag in het bezit van de Desire HD! :-) En hoewel alles straight out of the box perfect en snel werkt ben ik aan de hand van Visionary+ en Titanium Backup de nodige, in mijn ogen, onnodige zaken te verwijderen:

- Stocks;
- Peep;
- Twitter;
- Amazon;
- FriendStream;

etc.....

Nu vroeg ik me echter het volgende af. Qua navigatie/maps staan er de volgende programma's/apps op de telefoon:

- Latitude;
- Locations;
- Navigatie;
- Plaatsen;
- Maps; en
- Autopaneel.

Locations werkt beter dan plaatsen en zijn in feite hetzelfde. Van latitude zie ik het nut niet zo in deze heeft echter in bijv. maps wel een koppeling zitten waardoor maps naar latitude verwijst. Maps lijkt mij noodzakelijk voor navigatie waardoor je Maps, navigatie en locations overhoudt.

Plaatsen, latitude en autopaneel zie ik dus niet het nut van.

Wat hebben jullie, degene die hun DHD hebben aangepast, gedaan met deze apps en wat waren jullie overwegingen?

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Welke voordelen kregen we ook alweer bij de update? Ik mis nu ook random af en toe een notification etc.. Locations werkt dan wel dan niet automatisch etc.. Ach ja. Misschien toch maar downgraden!

Inventaris - Koop mijn meuk!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:30:
Sinds vandaag in het bezit van de Desire HD! :-) En hoewel alles straight out of the box perfect en snel werkt ben ik aan de hand van Visionary+ en Titanium Backup de nodige, in mijn ogen, onnodige zaken te verwijderen:

- Stocks;
- Peep;
- Twitter;
- Amazon;
- FriendStream;
Is het je gelukt om deze programmas te verwijderen? en hoe? _/-\o_
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!