Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39

mno

Chubz schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:25:
Ik zoek gratis ebooks met goede titels in epub formaat, weet iemand waar ik deze kan vinden?
Installeer de gratis FBreader vanuit de Market en voeg via Settings, Network Library toe:
http://m.gutenberg.org
In Project Gutenberg staan 33000+ gratis e-books die je zo kan downloaden op je DHD.
zo ja pm me dan graag als dit niet via legale manieren te krijgen zijn ;)
Dat mag hier niet. :|

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:58

kraats

Ik rol

RobbieDG schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:25:
Ik ben heel tevreden over mijn DHD, zit helaas met een probleem wat ik niet krijg opgelost.

Als ik wil reageren via de facebook app krijg ik een foutmelding. Collega met zelfde app en telefoon heeft dat niet. De melding is:

Er is een fout opgetreden tijdens het plaatsen van de reactie, probeer het later nog eens invalid content lenght:16

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Dat heb ik ook wel eens (naar mijn idee alleen via 3G van KPN?).. Hij plaatst bij mij het berichtje dan trouwens wel altijd :) Leuk als je daar na 8 keer proberen achter komt.
Je kunt nog wel even kijken of je de laatste versie van de Facebook-app er op hebt staan. In nieuwere versies ervaar ik het minder.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik een autoradio heb met Bluetooth, heb ik Bluetooth aanstaan op m'n DHD: het valt me op dat de batterij niet opvallend eerder leeg is of zo...! Het zal vast iets schelen maar volgens mij is het niet noemenswaardig veel. In het begin zette ik het altijd aan en uit, zoals ik nog wel steeds met Wifi doe, maar dat lijkt helemaal niet nodig... Iemand anders hier doe ook BT altijd aan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxonwarrior
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2023
Robbert1 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:02:
Mijn telefoon heeft sinds 2 dagen last van een vervelende trilling als ik aan het bellen ben. Degene die ik aan de lijn heb hoor en versta ik wel, maar met een soort van rare bromtoon erdoorheen. Het lijkt erop alsof het speakertje aan de bovenkant van het scherm kapot is. Telefoon is verder niet gevallen oid. Ik ga morgen iig ff naar de winkel. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? en is dit makkelijke te repareren?
Ik heb hetzelfde probleem, ook sinds enkele dagen. Ik heb de telefoon sinds 2 weken en in het begin had ik dit probleem niet. Had de winkel nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
mno schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:35:
[...]

Installeer de gratis FBreader vanuit de Market en voeg via Settings, Network Library toe:
In Project Gutenberg staan 33000+ gratis e-books die je zo kan downloaden op je DHD.

[...]

Dat mag hier niet. :|
Ok bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:04:
Iemand anders hier doe ook BT altijd aan heeft?
Yups, ook niet direct last van qua energieverbruik.

En als ik dan toch aan het posten ben, algemeen vraagje: is er al iets bekend over updates voor de Desire HD? Gaat ie nog geupgrade worden naar Gingerbread? Gaat de GPS locatiebepaling ook nog in officiële roms gefixed worden? (Dacht dat ik had gelezen dat dat de reden is van de trage GPS fix?)

De meeste "nieuwtjes" hieromtrent dateren toch alweer van december en echt concrete hints richting een update kan ik nergens vinden :X

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

@DFKT: Ik weet niet waarom iedereen over de GPS zit te miepen. Ik heb binnen een minuut een fix, soms zelfs binnen een fix die ik voorheen met mijn HTC hero niet had, ergo, ik denk niet dat het een softwarematig probleem is, maar ook niet een overall-hardwarematig probleem....

Het enige wat ik heb gedaan is via GPS Status & Toolbox de cache gewist en hergeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

mno schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:35:
[...]

Misschien ook goed om te vermelden dat op deze epubs geen copyrights meer rusten, dus het zijn erg oude boeken. Voor nieuwe uitgaven zal je toch opzoek moeten via wegen die we hier niet bespreken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Reneger schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:46:
@DFKT: Ik weet niet waarom iedereen over de GPS zit te miepen. Ik heb binnen een minuut een fix, soms zelfs binnen een fix die ik voorheen met mijn HTC hero niet had, ergo, ik denk niet dat het een softwarematig probleem is, maar ook niet een overall-hardwarematig probleem....

Het enige wat ik heb gedaan is via GPS Status & Toolbox de cache gewist en hergeladen.
Als je de GPS Status & Toolbox opent, druk op Menu, Tools, Manage A-GPS status, Download.
Dit werkt bij mij perfect. In seconden tijd heb je een fix. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

@GentiLi: Ik heb dat maar 1x uitgevoerd, heb altijd nu in no-time een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:52:
een tip om nooit de powerknop meer te hoeven gebruiken !!

welke programma's heb je nodig:
tap tap app
screen off and lock ( katecca )

installeer deze 2 apps.

zet de screen off and lock icoon op je homescreen (uitschakelen kan ook door de rechtse toets op de dhd ingedrukt te houden)

schakel de dhd uit en veeg nu 1 / 2 / 3 keer langs de lichtsensor (instellen ) en de dhd komt weer tot leven.

dit kost geen of zo goed als geen extra batterypower ;-)
zo spaar je je powerknop.
Op de DHD is Tap Tap iig niet zo betrouwbaar; het scherm gaat naar mijn mening iets te vaak gewoon aan.
Daarom doe ik liever het scherm weer aan via de powerbutton.
Via de widget van JustFlip kan je het scherm uitdoen, deze is tot nu toe erg betrouwbaar op de DHD gebleken; http://www.appbrain.com/a...justnice.android.JustFlip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo tevreden over de telefoon.

Het enige wat ik doe is af en toe bellen, mijn e-mail komen eens per uur binnen, heb nooit wifi of 3g aanstaan, alleen het weer update hij eens in de 3 uur en mijn twitter komt ieder uur binnen. Helderheid staat op 20 procent denk ik.

Verder gebruik ik whatsapp, wat ooit pas dagen later aankomt en dat is het.

Vandaag om 12.00 van de lader af, nu nog 59 procent over. Wat doe ik fout, of wat doet mijn HD fout? Net keek ik, en toen stond hij heel raar te doen. VOlume ging ineens omhoog, scherm bleef aanstaan en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Beste allen,

Ik heb ook de SMS crash gehad. Boem alle SMS-jes kwijt. Maar vervelender ik kon geen SMS-jes meer versturen. Na echt heel veel gedoe, vele topics gelezen etc. Bleek factory reset het enige te zijn. Omdat ik daan nou niet echt op te wachten zat heb ik nog wat rond zitten kloten..

en hier komt ie:

bij Instellingen/Applicaties kun je 'snel opstarten' uitvinken. Ik heb dus echt opnieuw opgestart en toen deed hij het gewoon weer. Ik gebruik nu SMS backup en verwacht dus geen problemen meer, maar als het opnieuw gebeurt dan gewoon 'hard' restarten.

Maar ik hoop dat met de update dit probleem weg is.

(sorry als dit al eerder is gepost, ik heb het niet kunnen vinden)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46
Maar dat is dan toch gewoon hetzelfde als 'restart'? Dan start die ook lang op namelijk.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

nee volgens mij niet. Je sluit dan af en binnen 5 seconden weer op. Hij laad dus je huidige situatie in het geheugen. En perst dit er bij opstarten weer uit. Dan verandert er dus niets. Bij een echte restart sluit hij alles af en begint opnieuw. Daarom duurt dit ook ongeveer 1 minuut. En dan doet je SMS het dus weer. (je bent echter wel alle sms berichten kwijt)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

hebben hier geen mensen last van het enorme schommelen van het bereik?
ik verlies soms volledig het signaal en gesprekken ben ik ook al meerdere malen verloren...

zit op vodafone, de ene keer volle bak ontvangst, de andere keer niets, dan weer 1, dan weer 2 streepjes etc.

simkaart is schoon, zelfs simwissel gedaan.
contacten schoongeblazen met perslucht uit een flesje (voor de pc)

iemand suggesties?

schone install, custom roms, het maakt eigenlijk niet uit welke versie ik pak

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Je zou een radio kunnen proberen die goed functioneerd in gebieden met slecht bereik. Deze radio's sturen wat meer stroom door hun ontvanger heen, zodat die beter functioneert, ten koste van de batterij, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
Ik heb er zelf ook last van. (3G van KPN) Ik heb al verschillende manieren geprobeerd, maar niks hielp. Het is irritant, maar de reactie wordt gelukkig wel gewoon geplaatst!
RobbieDG schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:25:
Ik ben heel tevreden over mijn DHD, zit helaas met een probleem wat ik niet krijg opgelost.

Als ik wil reageren via de facebook app krijg ik een foutmelding. Collega met zelfde app en telefoon heeft dat niet. De melding is:

Er is een fout opgetreden tijdens het plaatsen van de reactie, probeer het later nog eens invalid content lenght:16

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al veel over gezegd, maar toch nog een vraag over de accu:
ik heb sinds zaterdag de DHD en sindsdien altijd de tel helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen. Als ik 'm van de lader haal dan is na 15 minuten het percentage al gedaald naar zo'n 97% volgens de batterywidget die ik heb. Nu (18:45) heb ik nog 48% over. Hele dag alleen maar op m;n bureau laten liggen met:
- mail sync iedere 15 min
- weer iedere 3 uur
- overige sync instellingen staan op 6 of 8 uur of zelfs op 1 x per dag (HTC Sense bv)
- helderheid op ca. 30%
- snel herstarten staat uit.

Is dit normaal of heeft de accu gewoon nog even wat meer tijd nodig om de volle capaciteit te halen?

Sinds vandaag heb ik trouwens ook geen melding meer van nieuwe mail in de statusbalk. Iemand anders dit ook gehad? SMS meldingen laat ie wel netjes zien.
Heb overigens T-mob toestel zonder de laatste OTA update, firmware is iets van 1.32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
MorgothG schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:15:
nee volgens mij niet. Je sluit dan af en binnen 5 seconden weer op. Hij laad dus je huidige situatie in het geheugen. En perst dit er bij opstarten weer uit. Dan verandert er dus niets. Bij een echte restart sluit hij alles af en begint opnieuw. Daarom duurt dit ook ongeveer 1 minuut. En dan doet je SMS het dus weer. (je bent echter wel alle sms berichten kwijt)
Als ik de powerknop inhoud, en in dat popup menu 'restart' kies, dan krijg ik een volledige reboot. Maakt niet uit hoe dat vinkje bij de settings van fastboot staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Tha schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:09:
hebben hier geen mensen last van het enorme schommelen van het bereik?
ik verlies soms volledig het signaal en gesprekken ben ik ook al meerdere malen verloren...

zit op vodafone, de ene keer volle bak ontvangst, de andere keer niets, dan weer 1, dan weer 2 streepjes etc.

simkaart is schoon, zelfs simwissel gedaan.
contacten schoongeblazen met perslucht uit een flesje (voor de pc)

iemand suggesties?

schone install, custom roms, het maakt eigenlijk niet uit welke versie ik pak
Hoe vaak heb je echt hinder in bereik? Dus hoe vaak zit je werkelijk buiten je bereik, als het weinig is, wat maakt het dan uit dat je bereik meter af en toe wat lager staat. Ik wil wel speciaal voor jou een ROM maken waar die altijd aangeeft dat ie vol bereik heeft, behalve als ie dat niet heeft, als je dat prefereerd.

Simkaart heeft vrij weinig met je bereik te maken, ja als ie er niet in zit kan je je niet aanmelden op het netwerk
contacten (batterij/sim kaart gok ik) evenmin

Als je compleet het netwerk verliest is het iets anders... Anders zou ik je adviseren op andere dingetjes te letten (je snelheidsmeter van je auto bijvoorbeeld) ;)
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:50:
Blabla accu accu bla bla, kort kort
Je batterij history moet groeien, elke batterij is anders, en via een abacadabra manier wordt het percentage door hoe je batterij zich in het verleden heeft gedragen, bepaald. Het kan dus inderdaad zijn dat het nu LIJKT alsof ie de eerste 15% heel snel leegloopt bijvoorbeeld, maar dat komt omdat ie nog geen idee heeft hoe deze batterij zich gedraagd.
denniskrol schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:16:
[...]

Als ik de powerknop inhoud, en in dat popup menu 'restart' kies, dan krijg ik een volledige reboot. Maakt niet uit hoe dat vinkje bij de settings van fastboot staat.
Das alleen bij de Revolution ROM... n00b
spoiler:
Restart is wel een complete restart, iets wat me ook logisch lijkt.
Een restart optie zou namelijk alleen nut hebben als hij ook echt uit gaat en aan gaat, niet zn huidige state hibernate en vervolgens weer terugplaatst.
Laatst genoemde is overigens wel mogelijk, maar dan heb je een aangepast power menu nodig (Advanced power menu) deze staat een hot restart toe.

[ Voor 20% gewijzigd door XiniX88 op 09-02-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De optie Uitschakelen werkt samen met de optie Snel opstarten.
- Staat die optie aan, dan zal Uitschakelen de DHD in slaap laten vallen: als je 'm dan weer aanzet, gebeurt dat in een paar seconden. Alle programma's zijn nog steeds in de staat als waar ze waren voor het Uitschakelen.
- Staat die optie uit, dan zal Uitschakelen de DHD echt compleet uitschakelen: als je 'm dan weer aanzet, duurt dat 1 tot 2 minuten en zijn alle programma's uit en/of terug naar defaut.

De optie Opnieuw starten doet hetzelfde als Uitschakelen met Snel opstarten uit, alleen (logisch) wordt de DHD meteen na het uitzetten weer aangezet.

Ik wil mijn DHD elke nacht echt compleet uitzetten, dus heb Snel opstarten uit: aan die Opnieuw starten optie heb je dan eigenlijk niets, natuurlijk. De optie Opnieuw opstarten is eigenlijk alleen interessant voor als je Snel opstarten aan hebt en toch even vlot alles compleet wilt 'resetten'. Als je snel opstarten uit heb gevinkt, zit er in feite geen verschil tussen Uitschakelen en Opnieuw opstarten, op het automatisch herstarten na, natuurlijk.

Ik heb zelf het idee dat de DHD zo nu en dan gewoon ff herstart moet worden om fris te blijven: ik heb bijvoorbeeld een paar keer gehad dat de interneverbinding problemen gaf als ik de DHD alleen maar liet slapen. Een frisse herstart elke dag bevalt me goed. Dat 'ie er dan wat langer over doet is voor mij 's ochtends vroeg totaal geen probleem. Dan weet ik tenminste zeker dat 'ie verder de hele dag betrouwbaar is.

De DHD is wat dat betreft erg menselijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik ben nieuw op dit forum..

Mijn naam is karim ben 19 en werk niet in de ict xD

Sinds kort heb ik ook een DHD... Maar bij het afspelen van films.. Gaat dit erg sloom... Erg lage fps... Dit ziet er gewoon niet vloeiend uit.
Heeft iemand hier een ervaring mee of hier een oplossing op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:53:
Hallo mensen ik ben nieuw op dit forum..

Mijn naam is karim ben 19 en werk niet in de ict xD

Sinds kort heb ik ook een DHD... Maar bij het afspelen van films.. Gaat dit erg sloom... Erg lage fps... Dit ziet er gewoon niet vloeiend uit.
Heeft iemand hier een ervaring mee of hier een oplossing op?
Heb je ook andere mediaspelers gebruikt?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:00:
[...]
Heb je ook andere mediaspelers gebruikt?
Ja, ik Heb de standaard video speler geprobeerd en de Mvideoplayer. Beide gaat het niet vloeiend... dit is bij alle films het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
GermanPivo schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:30:
Ik heb er zelf ook last van. (3G van KPN) Ik heb al verschillende manieren geprobeerd, maar niks hielp. Het is irritant, maar de reactie wordt gelukkig wel gewoon geplaatst!

[...]
Ik heb zelf een gewone Desire en heb dit probleem ook. Ik zit ook bij KPN, als ik post wanneer ik verbonden ben met Wifi, krijg ik die melding niet. Waarschijnlijk ligt dit aan KPN, ook als je de verhalen op Facebook mag geloven!

http://www.facebook.com/t...d=74769995908&topic=16636

• Rugby82
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:38
Ik heb een probleempje met de applicatie "Berichten".

Berichten laat zowel de ontvangen als de verstuurde sms-jes zien. Is er een mogelijkheid om alleen de ontvangen sms-jes te laten zien? Of is er een handige (gratis) app die dit wel kan?

Ik ben namelijk wel erg gehecht aan de 'old-school' SMS-interface met Inbox, verstuurde enz.

Ik had al Handcent-SMS geprobeerd maar deze werkt hetzelfde als Berichten.

R6, 7D2 en wat L-lenzen

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
Upbeat schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:41:
[...]

Ik heb zelf een gewone Desire en heb dit probleem ook. Ik zit ook bij KPN, als ik post wanneer ik verbonden ben met Wifi, krijg ik die melding niet. Waarschijnlijk ligt dit aan KPN, ook als je de verhalen op Facebook mag geloven!

http://www.facebook.com/t...d=74769995908&topic=16636
Collega heeft ook een Desire HD, met zelfde softwareversies en gebruikt Vodafone. Hij heeft er geen last van.
Zijn er mogelijkheden om dit bij KPN te melden?

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Aargh... ik heb een probleem met mijn HTC Sense account.

Ik wou het "telefoonzoeken" activeren. Op het eerste bericht van deze topic staat een mooie handleiding daarvoor. Daarvoor moest ik mijn HTC Sense account van mijn telefoon af gooien en dan later weer toevoegen.

Nou eraf gooien ging eenvoudig. Maar weer toevoegen daaraan tegen…

Ik ga naar Instellingen > Accounts en synchronisatie > Account toevoegen > HTC Sense

Daar doe ik dan:
Volgende > Aanmelden > e-mailadres&wachtwoord invullen* > volgende > telefoonnummer invullen** > Aanmelden > (ik krijg de melding "Account bevestigen" "[emailadres] wil deze telefoon online registeren met een HTC Sense-account. Druk op OK om de registratie van het account te bevestigen.") > OK > Dan krijg ik de melding "Fout bij registeren/aanmelden" "Kan het account niet bevestigen. Controleer e-mail en wachtwoord."

Dan kan ik alleen maar op OK klikken.

*De combinatie van het e-mailadres & het wachtwoord werkt wel. Want ik ermee wel op de website www.htcsense.com in loggen.
** Er wordt een telefoonnummer voorgesteld. Mijn eigentelefoonnummer. Dit is wel zonder de eerste 0. Dus stel je telefoonnummer is 0612345678 dan zie je staan 612345678. Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Zoals dit zo laten, met 0… met +316.. met 316... met 00316...

Ik kan wel inloggen op de www.htcsense.com. Het telefoonnummer dat ik in de telefoon heb ingevuld, wordt wel rechtsboven op de website getoond, maar dan met een +31 ervoor en de eerste 0 wordt weggelaten. vb:
Tel: 612345678 Website: +31612345678
Tel: 0612345678 Website +31612345678
Tel: +31612345678 Website: +31+31612345678
Tel: 0031612345678 Website: +31031612345678

Dus er wordt wel een connectie gezet naar de website, want het nummer wordt wel geüpdatet op de website.

Ik heb wel 30 keer al geprobeerd, maar alle keren zonder succes. HTC al gebeld, maar die wisten ook niet wat het probleem was.

Zowel over Wi-Fi als over de 3g heb ik het geprobeerd. Beide geen succes.

Ik heb 1.72.405.3 als software op mijn telefoon.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:09
Er zit hier nog iemand met exact hetzelfde probleem (zie enkele pagina 's terug). Hij kreeg als antwoord van HTC dat er momenteel problemen zijn met HTCsense.com... jammer genoeg zeggen ze dat al sinds oktober. |:(

HTCsense.com werkt overigens heel goed bij mij op dit moment. Net m'n phone location vernieuwd en hij geeft 'm bijna tot op de meter correct aan, ookal zit ik binnen in een gebouw. Berichten en gemiste oproepen updaten binnen de minuut en phone locken lukt ook binnen de paar minuten.

[ Voor 40% gewijzigd door Largamelion op 10-02-2011 10:22 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ben je verplicht om je toestel aan te melden op HTCSense.com, ik krijg namelijk morgen mijn DHD.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
RobbieDG schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:12:
[...]

Collega heeft ook een Desire HD, met zelfde softwareversies en gebruikt Vodafone. Hij heeft er geen last van.
Zijn er mogelijkheden om dit bij KPN te melden?
Hmm, ik weet niet of het aan Facebook ligt in combinatie met KPN, of aan KPN in combinatie met Facebook. Dus of Facebook moet iets aanpassen aan hun app of KPN aan hun netwerk :)

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Pierre61 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:14:
Ben je verplicht om je toestel aan te melden op HTCSense.com, ik krijg namelijk morgen mijn DHD.
Nee

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik heb net mijn DHD binnen gekregen, deze heeft bij het opstarten een T-Mobile logo.

Heeft dit nadelen voor updates oid?

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Patrick V. schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:51:
Ik heb net mijn DHD binnen gekregen, deze heeft bij het opstarten een T-Mobile logo.

Heeft dit nadelen voor updates oid?
Dan is het een branded toestel (gok ik), waar heb je hem gekocht. Of is die geleverd bij je abbo van T-Mobile. Heb hier ergens gelezen dat het niet uitmaakt wbt updates

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 10-02-2011 11:56 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Sinds gisteren een DHD, tot nu toe erg tevreden mee. Paar probleempjes/vragen:

-bij al m'n contacten staan hun laatste Facebook statusupdate/berichtjes dubbel. Waarschijnlijk omdat ik Facebook for HTC Sense én Facebook "gewoon" heb gebruikt en bij beide de sync optie aanstond. Nu heb ik al bij "Facebook" die optie uitgezet, maar het staat er nu wel allemaal dubbel. Iemand een idee hoe ik dat wegkrijgt?

-Thuis verliest de DHD soms alle internetconnectiviteit via WLAN. WLAN is dan nog wel connected, 3G/HSDPA blijft dan uit maar het gevolg is dus dat ik geen internettoegang heb, totdat ik WLAN uitschakel en weer inschakel. Ik heb al geprobeerd om mijn router (TP-Link TR1043ND) te resetten en een ander kanaal te kiezen, maar dat mocht niet baten. Iemand hetzelfde of een mogelijke oplossing?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:38

Priet

To boldly do what no one has..

Wat een K*T telefoon!! :( In de helft van de gevallen krijg ik geen geluidssignaal of notificatie dat er een nieuw sms bericht is binnen gekomen, goed beroerd!

Echt onbegrijpelijk. Dat een van de basisfuncties van een telefoon zo slecht is uitgevoerd |:(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• mno

mno

Priet schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:15:
Wat een K*T telefoon!! :( In de helft van de gevallen krijg ik geen geluidssignaal of notificatie dat er een nieuw sms bericht is binnen gekomen, goed beroerd!

Echt onbegrijpelijk. Dat een van de basisfuncties van een telefoon zo slecht is uitgevoerd |:(
Dat is inderdaad een bekend probleem. Ligt niet zozeer aan de telefoon, maar aan de HTC-software. Je kan het eenvoudig oplossen (meer een workaround eigenlijk) door de standaard SMS-berichten en notificaties uit te zetten en een andere SMS-client van de Market te downloaden. Ik kan je GO SMS aanbevelen. Die is gratis, wordt actief ontwikkeld en doet waarschijnlijk alles wat je wil.

Gewoon rösti

Verwijderd

Sinds de kerst ben ik in het bezit van de DHD. Ik ben redelijk tevreden over het toestel. Echter er is een probleem met het SIM klepje ("Antenne cover" in vak termen) Het klepje sluit niet helemaal lekker. Er zit een klein kiertje tussen het klepje en de rest van de behuizing, en het klepje bolt ook iets op. Herkent iemand dit probleem?

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:45:
Sinds de kerst ben ik in het bezit van de DHD. Ik ben redelijk tevreden over het toestel. Echter er is een probleem met het SIM klepje ("Antenne cover" in vak termen) Het klepje sluit niet helemaal lekker. Er zit een klein kiertje tussen het klepje en de rest van de behuizing, en het klepje bolt ook iets op. Herkent iemand dit probleem?
Je zou eens kunnen zoeken, in de diverse DHD topics... :+

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• anandus
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:07:
-bij al m'n contacten staan hun laatste Facebook statusupdate/berichtjes dubbel. Waarschijnlijk omdat ik Facebook for HTC Sense én Facebook "gewoon" heb gebruikt en bij beide de sync optie aanstond. Nu heb ik al bij "Facebook" die optie uitgezet, maar het staat er nu wel allemaal dubbel. Iemand een idee hoe ik dat wegkrijgt?
Je kan je contacten 'linken' (voor zover hij dat niet automatisch doet), zodat je geen dubbele contacten meer hebt.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Priet schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:15:

Ik dacht eerst ook dat ik dit probleem had. Alleen ik kwam erachter dat, wanneer ik schermvergrendeling wilde inschakelen (knopje bovenop), ik perongeluk ook een volume toets indrukte (doe ik meestal met alleen mijn rechterhand, wijsvinger op de schermvergrendelingtoets en middelvinder drukt perongeluk op de volumetoets). Zo ging hij van 'trillen' naar 'stil' en had ik een paar uur later 2 gemiste oproepen en een paar SMSjes gemist, terwijl hij in m'n broekzak zat. Ik heb ook weleens m'n (standaard) SMS programma open staan terwijl schermvergrendeling er op zit. Dan heb ik dus ook geen notificaties van SMSjes. Dus ik check nu altijd of ik niet met m'n dikke poten een volumetoets indruk, of dat het SMS programma openstaat.

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:45:
In dit topic is het tientallen keren voor gekomen. Ik heb ook mijn geval opgeschreven.

Zoek ff en je zult vinden. :)

• Dannisi
anandus schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:04:
[...]
Je kan je contacten 'linken' (voor zover hij dat niet automatisch doet), zodat je geen dubbele contacten meer hebt.
Hij bedoeld het anders (denk ik). Als je naar een contact gaat die netjes gelinkt is, staat de laatste facebook status er 2 keer. Omdat die via de Facebook app komt, en via HTC Sense. Je zou het kunnen oplossen door of de contacten alleen via 1 van de 2 te linken, of door de Facebook app uit te loggen.

• Arfman

Arfman

Drome!

denniskrol schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:01:
[...]

Hij bedoeld het anders (denk ik). Als je naar een contact gaat die netjes gelinkt is, staat de laatste facebook status er 2 keer. Omdat die via de Facebook app komt, en via HTC Sense. Je zou het kunnen oplossen door of de contacten alleen via 1 van de 2 te linken, of door de Facebook app uit te loggen.
Dat was inderdaad precies wat ik bedoelde, en het lijkt inderdaad opgelost! Thanks!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57
Wat is dan eigenlijk de toegevoegde waarde van de Facebook koppeling ten opzichte van de Facebook sense koppeling?

[ Voor 9% gewijzigd door Yohost! op 10-02-2011 16:41 ]

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
mno schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:23:
[...]

Dat is inderdaad een bekend probleem. Ligt niet zozeer aan de telefoon, maar aan de HTC-software. Je kan het eenvoudig oplossen (meer een workaround eigenlijk) door de standaard SMS-berichten en notificaties uit te zetten en een andere SMS-client van de Market te downloaden. Ik kan je GO SMS aanbevelen. Die is gratis, wordt actief ontwikkeld en doet waarschijnlijk alles wat je wil.
Hoe zet je de std sms berichten uit?

• Dannisi
Yohost! schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:41:
Wat is dan eigenlijk de toegevoegde waarde van de Facebook koppeling ten opzichte van de Facebook sense koppeling?
Niks. voor zover ik kan zien.

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
Arfman schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:07:
-Thuis verliest de DHD soms alle internetconnectiviteit via WLAN. WLAN is dan nog wel connected, 3G/HSDPA blijft dan uit maar het gevolg is dus dat ik geen internettoegang heb, totdat ik WLAN uitschakel en weer inschakel. Ik heb al geprobeerd om mijn router (TP-Link TR1043ND) te resetten en een ander kanaal te kiezen, maar dat mocht niet baten. Iemand hetzelfde of een mogelijke oplossing?
Heb ik ook zo af en toe, geen idee waar het aan ligt. Ik heb nu Best wifi performance maar aangevinkt, ik ben benieuwd of het probleem weggaat.
Yohost! schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:41:
Andersom. Ik gebruik Friend Stream niet dus ik heb de account van Facebook for HTC sense verwijderd.

[ Voor 20% gewijzigd door Maarten00 op 10-02-2011 19:10 ]

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
-Verwijder AUB-

[ Voor 95% gewijzigd door Maarten00 op 10-02-2011 19:10 ]

• _AcS_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02
@Huntingduck

Ik heb vandaag bericht van het escalatieteam gekregen.
Ze vinden het geen geval van van garantie. Het zijn gebruikersporen volgens hun, na 1,5 maand al. 8)7

Ik heb hem gezegd dat er meer mensen met problemen waren en hij zei dat er niks bekend is bij HTC over de lak problemen. Wel bij de gewone Desire.

Eerst kapotte usb kabel meegeleverd, niet vergoed. Nu slechte lak.

Ik heb hem ook gelijk gezegd dat ik geen HTC meer koop, na 5 toestellen van hun.
Daarna zei hij, als ik meer weet over gerepareerde toestellen dan wou hij nog een poging doen voor de garantie.

Dus... Als je meer weet, hoor ik het graag.

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
ik heb een mailtje gekregen dat mijn telefoon op de weg terug is, ik weet niet wat ze wel en wat ze niet hebben gemaakt. Je hoort het binnenkort.

• mno

mno

RobbieDG schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:44:
[...]
Hoe zet je de std sms berichten uit?
Zie onder 'Tips/Explanation' op deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=860847

Gewoon rösti

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17
Mijn HTC Desire is de laatste tijd vrij langzaam. Hebben meer mensen daar last van nadat ze de GSM een tijdje hebben gebruikt? Met langzaam bedoel ik: als ik de telefoon vanuit de lock-screen wil opstarten moet ik soms wel 6-7 seconden wachten totdat de verschillende screens volledig 'smooth' naar links en rechts kunnen scrollen.

Erg irritant. Zou een hard-reset helpen?

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

MaStar schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:20:
Mijn HTC Desire is de laatste tijd vrij langzaam. Hebben meer mensen daar last van nadat ze de GSM een tijdje hebben gebruikt? Met langzaam bedoel ik: als ik de telefoon vanuit de lock-screen wil opstarten moet ik soms wel 6-7 seconden wachten totdat de verschillende screens volledig 'smooth' naar links en rechts kunnen scrollen.

Erg irritant. Zou een hard-reset helpen?
Bij mij helpt een keer opnieuw (via de restart functie) vaak wel :)

No signature required.

• _AcS_
Huntingduck schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:45:
[...]

ik heb een mailtje gekregen dat mijn telefoon op de weg terug is, ik weet niet wat ze wel en wat ze niet hebben gemaakt. Je hoort het binnenkort.
Ik ben benieuwd. :/

Verwijderd

M3rcury schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:25:
[...]

Bij mij helpt een keer opnieuw (via de restart functie) vaak wel :)
Ja, ik vind die snelle restart optie eigenlijk niet zo'n slim idee van HTC, eigenlijk... Ik denk dat heel veel mensen, die er niet zoveel van afweten, niet doorhebben hoe het werkt en langzamerhand allerlei problemen krijgen... Mijn DHD gaat elke nacht keihard uit, in ieder geval!

• MaStar
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:37:
[...]

Ja, ik vind die snelle restart optie eigenlijk niet zo'n slim idee van HTC, eigenlijk... Ik denk dat heel veel mensen, die er niet zoveel van afweten, niet doorhebben hoe het werkt en langzamerhand allerlei problemen krijgen... Mijn DHD gaat elke nacht keihard uit, in ieder geval!
Hoe moet het gebruikt worden dan? Ik ben benieuwd :)
Oftewel: restarten? En als dat niet werkt een hard-reset?

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Ik heb sinds twee week last van laat binnenkomende sms-berichten. Vanochtend had ik er weer last van. Ik kreeg in de middag rond 15:00 uur een bericht binnen die om 11:00 verstuurd was. Op mijn DHD staat 11:00 aangegeven terwijl ik het veel later binnen kreeg. Ik heb een abonnement bij Telfort en van storing is niets bekend.
Is hier een verklaring voor :? Ik hoop dat iemand een tip voor mij heeft :)

Verwijderd

_AcS_ schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:22:

Eerst kapotte usb kabel meegeleverd, niet vergoed. Nu slechte lak.
mmmm, apart......ik had ook een kapotte USB kabel en krijg wel een nieuwe.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze me 4 weken geleden toegezegd hebben om er 1 op te sturen en dat het ong. 2 weken zou duren. Vorige week heb ik navraag gedaan en kreeg ik een antwoord dat ik 'm zeker wel zou krijgen maar dat 't even duurt en ik geduld moet hebben.............. :?

Verwijderd

Toch wel aardig wat problemen met de HTC Desire HD en ik moet zeggen dat de klantenservice van HTC behoorlijk te wensen over laat.

Ik raad iedereen die problemen heeft met de DHD en niet serieus wordt genomen aan om dit tevens te melden op de fora van Tros Radar en Vara's Kassa en op de website van Kieskeurig.nl. Wellicht dat een bredere exposure van de klachten een positieve invloed heeft op de "klantenservice".

Verwijderd

Voor de mensen die nog problemen hebben met de SMS notificatie

Ga naar menu > instellingen > applicaties > applicaties beheren > klik op het tabblad 'Alle applicaties' > zoek op 'Berichten' > druk op 'Gegevens wissen'

hiermee raak je géén smsjes kwijt maar dit reset de app wel, en tádá de sms notificatie werkt weer!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:22:
Voor de mensen die nog problemen hebben met de SMS notificatie

Ga naar menu > instellingen > applicaties > applicaties beheren > klik op het tabblad 'Alle applicaties' > zoek op 'Berichten' > druk op 'Gegevens wissen'

hiermee raak je géén smsjes kwijt maar dit reset de app wel, en tádá de sms notificatie werkt weer!
Is hier niet de oplossing. SMS-notificatie werkt nog steeds niet.

Verwijderd

de specs van de desire HD2 al bekend
http://pocketnow.com/andr...dfire-2-full-specs-leaked
Is wel een 4.3 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Lijkt me sterk dat de Desire HD2 maar 512MB RAM heeft, lijkt me niet dat ze een stap terug gaan zetten. Nog 4 dagen en we weten het zeker ;)

Edit:
En de comments onder het artikel vermoeden al het zelfde als ik vermoed.... FAKE!

[ Voor 9% gewijzigd door Razer op 11-02-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

Na 7 februari mag ik pas 2 maanden van tevoren verlengen bij Votzfone. Ze hadden wel een goede aanbieding. Maar gezien het scherm van de DHD2 540x960 wordt (dikke kans, ook iPhone4 heeft die reso) denk ik dat ik het wel weet.

Wel balen, hoopte eigenlijk over een week of 2 ook met zon DHD rond te lopen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Voor de mensen met SMS notificatie problemen kan ik enkel de app Easy Reminder aanraden. Ik heb onlangs ook 2 belangerijke SMS 'en gemist en toen besloten deze app te installeren... sindsdien mis ik geen enkele notificatie meer. Voordeel van deze app is imo dat je de gewone SMS app blijft gebruiken. Als HTC het probleem dan rechttrekt, kan je het gewoon weer uninstallen en dan is alles weer zoals het was vóór de laatste OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:03:
[...]

Hoe moet het gebruikt worden dan? Ik ben benieuwd :)
Oftewel: restarten? En als dat niet werkt een hard-reset?
Nou, als je de snelle opstart optie aan hebt, dan wordt je DHD nooit echt uitgezet en dat kan na een paar dagen al toch problemen geven. Dat is tenminste mijn ervaring. Ik heb die snel opstart optie uit en dus gaat mijn DHD elke dag ECHT uit, waardoor 'ie de volgende dag weer helemaal schoon en fris opstart. Ik denk dat dat gewoon beter is, eigenlijk... Als je de snelle opstart toch wel erg fijn vindt, dan zou ik toch wel om de zoveel tijd even een complete herstart doen. Een hard-reset moet je alléén doen in het uiterste noodgeval, als er echt zware problemen zijn...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:38

Priet

To boldly do what no one has..

Largamelion schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:36:
Voor de mensen met SMS notificatie problemen kan ik enkel de app Easy Reminder aanraden. Ik heb onlangs ook 2 belangerijke SMS 'en gemist en toen besloten deze app te installeren... sindsdien mis ik geen enkele notificatie meer. Voordeel van deze app is imo dat je de gewone SMS app blijft gebruiken. Als HTC het probleem dan rechttrekt, kan je het gewoon weer uninstallen en dan is alles weer zoals het was vóór de laatste OTA.
Dank u! Ik ga deze direct uitproberen :) Ik zat er ook niet op te wachten een andere SMS applicatie te installeren, vind die van HTC prima werken. Op de notificaties na dan...

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:53:
[...]

Nou, als je de snelle opstart optie aan hebt, dan wordt je DHD nooit echt uitgezet en dat kan na een paar dagen al toch problemen geven. Dat is tenminste mijn ervaring. Ik heb die snel opstart optie uit en dus gaat mijn DHD elke dag ECHT uit, waardoor 'ie de volgende dag weer helemaal schoon en fris opstart. Ik denk dat dat gewoon beter is, eigenlijk... Als je de snelle opstart toch wel erg fijn vindt, dan zou ik toch wel om de zoveel tijd even een complete herstart doen. Een hard-reset moet je alléén doen in het uiterste noodgeval, als er echt zware problemen zijn...!
ik gebruik met het handje ook nog wel eens de optie 'opnieuw opstarten', dan begin je ook weer fris. Doe ik gemiddeld preventief 1 keer per week. Maar doorgaans is er nix aan de hand met het toestel (dat was in de windows mobile tijd wel anders :P ). Dat uit/aan zetten snap ik niet echt. Ik zet mijn toestel nooit uit. Het meeste uit wat ik hem hooguit doe is de vliegtuigmodus.

Tsja wellicht handig als je in een tent zonder stroom zit maar in het dagelijks gebruik zie ik de meer waarden van aan en uitzetten niet.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Zijn er hier mensen die van een HTC Desire komen en die nu de desire HD hebben? Zo ja, hoe is dat verschil? De moeite waard of beter wachten op nieuwe modellen?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een week de DHD, in combinatie met Vodafone.
Toen ik automatisch de sms en mmsjes overzette bij het installeren, crashte het standaard 'berichten' programma binnen 5 seconden. Er zat dus ergens iets fout, maar nergens de optie om alle smsjes te verwijderen. (het programma was immers niet te gebruiken). Via sms backup en restore uit de market lukte het me wel, en sindsdien geen problemen meer.

Vanmorgen ineens alle smsjes weg. Kon ook geen smsjes meer versturen. Totaal geen aanleiding. Draaide ook geen andere 'sms-apps'. Na de telefoon uitzetten kon ik weer wel smsjes versturen. Even contact met HTC opgenomen over het probleem dat ik op veel fora tegenkom over de verdwenen smsjes. Erg vervelend.
EDIT: gesynchroniseerd met HTC Sense. Nu zijn er plotseling 5 oude smsjes teruggekeerd! De rest is nog steeds weg..
Edit2: Reactie HTC: Wij zijn op de hoogte dat simkaarten ouder dan 1.5 jaar problemen kunnen veroorzaken op onze toestellen. Ik vertel u niet dat uw simkaart het probleem heeft veroorzaakt, maar dit is dus wel mogelijk.
Mijn simkaart is inderdaad al meer dan 3 jaar oud. Is dit een mogelijke verklaring van de verdwijning van de smsjes? Hoe staat het met de mensen die ook al hun smsjes verwijderd zagen, ook een simkaart ouder dan 1,5 jaar? Of kan dit niet de oorzaak zijn.

Bij HTC Sense mis ik de opties berichten, contactpersonen etc. Heb de handleiding van de startpagina geprobeerd HTC Sense opnieuw af te stemmen, hopen dat dat nu werkt.
EDIT: Reactie van HTC: De smsberichten worden inderdaad op HTCSense.com als een backup opgeslagen. Op dit moment ligt een groot deel van HTCSense.com offline door de behoorlijke vraag van de service. HTC is druk bezig om alle functies zo snel mogelijk online te zetten zodat alle gebruikers de gehele service kunnen gebruiken.

Over de batterij ben ik na een week inmiddels zeer tevreden. Ik heb hem telkens helemaal opgeladen en daarna vanzelf leeg laten lopen. Gebruik de telefoon regelmatig tot vaak. Weergave staat meestal max. 20 %. Ik raad iedereen ook het programma 'Quick Settings' aan. In een snelle oogopslag alle info en acties bij elkaar. Hoeveel batterij, geheugen. Schermhelderheid aanpassen, geluid aanpassen, wifi/gps uitzetten etc.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Ik heb een HTC Desire HD en gebruik Business Calendar als agenda. Dat bevalt erg goed. Nu zag ik vanochtend dat de synchronisatie met mijn Google Agenda maar teruggaat tot 1 maand geleden. Alle afspraken daarvóór (2,5 jaar) worden niet meegesynced. Mijn agenda is dus helemaal leeg tot pakweg 10 januari 2011. Ook de stock Agenda app die op de Desire HD zit is leeg tot die datum. Als ik op mijn pc kijk naar mijn Google Agenda, zie ik wél alle afspraken tot 2,5 jaar geleden staan.Het lijkt er dus op dat er een probleem is met synchroniseren.

Is er ergens een instelling waar je kunt aangeven dat je alle afspraken gesynced wil hebben?

Alvast dank voor jullie suggesties/antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:31:
[...]

ik gebruik met het handje ook nog wel eens de optie 'opnieuw opstarten', dan begin je ook weer fris. Doe ik gemiddeld preventief 1 keer per week.

Dat uit/aan zetten snap ik niet echt. Ik zet mijn toestel nooit uit.
:? Eh.. je beseft wel dat 'opnieuw opstarten' hetzelfde is/doet als het toestel 'echt' uitzetten...? Met als enige verschil dat 'ie na 'opnieuw opstarten' meteen weer aangaat en bij mij pas de volgende ochtend... :+

Wat jij doet is precies wat ik adviseer: je moet de DHD regelmatig écht herstarten om 'm fris te houden. Hoeft niet per se elke dag, maar bij mij komt dat gewoon goed uit omdat ik normaliter de DHD 's nachts niet nodig heb. ;) Of je 'm dan meteen weer laat opstarten, zoals jij doet, of niet, dat is het punt niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:16:
...
Edit2: Reactie HTC: Wij zijn op de hoogte dat simkaarten ouder dan 1.5 jaar problemen kunnen veroorzaken op onze toestellen. Ik vertel u niet dat uw simkaart het probleem heeft veroorzaakt, maar dit is dus wel mogelijk.
Mijn simkaart is inderdaad al meer dan 3 jaar oud. Is dit een mogelijke verklaring van de verdwijning van de smsjes? Hoe staat het met de mensen die ook al hun smsjes verwijderd zagen, ook een simkaart ouder dan 1,5 jaar? Of kan dit niet de oorzaak zijn.

...
Nieuwe sim bij mijn DHD gekregen (November) en al 3 keer alle smsjes weg, daar lijkt het dus niet aan te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
Vreemd probleem: als ik mijn DHD aan de computer hang (alleen opladen) met een USB-kabel dan reageert het scherm niet goed meer. Het lijkt wel alsof er iets statisch is of zo. Unlocken lukt niet meer, want slepen werkt niet meer. Als het toch lukt is de telefoon daarna niet meer te bedienen. Kabel eruit, probleem weg.

Heb vanmorgen nog probleemloos gewerkt met de kabel in de PC.

[ Voor 67% gewijzigd door Stefke op 11-02-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Iemand anders in dit topic had hetzelfde maar dan met een carkit, daar leek het aan de aarding te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
denniskrol schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:13:
Iemand anders in dit topic had hetzelfde maar dan met een carkit, daar leek het aan de aarding te liggen.
Mja, daar lijkt t op, maar dat moet toch niet kunnen op een kantoor met een moderne laptop? Lijkt mij althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
stefijn schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:05:
Vreemd probleem: als ik mijn DHD aan de computer hang (alleen opladen) met een USB-kabel dan reageert het scherm niet goed meer. Het lijkt wel alsof er iets statisch is of zo. Unlocken lukt niet meer, want slepen werkt niet meer. Als het toch lukt is de telefoon daarna niet meer te bedienen. Kabel eruit, probleem weg.

Is hier ook al eens gepasseerd bij iemand die een slechte USB kabel had, probeer eens een andere als je die hebt zou 'k zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Mogelijk toch de laptop, als ik de telefoon met het scherm richting (of tegen) de laptop-behuizing hou dan reageert het scherm (nogal sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:50
stefijn schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Mja, daar lijkt t op, maar dat moet toch niet kunnen op een kantoor met een moderne laptop? Lijkt mij althans
Leeftijd van die laptop maakt toch niet uit? Juist op kantoren ben ik bijvoorbeeld extra statisch geladen (krijg werkelijk overal een schok van en de vonken vliegen eraf. Even de muur aanraken (aarde maken) helpt vaak wel, soms krijg ik dan een sissend geluid :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Toch zijn de nieuwe batches van de Desire HD ook niet je van het. Zo heeft een collega van mij een ingedeukte cover rond de camera. En ik heb al drie krassen op mijn scherm! Toch wel heel apart aangezien ik nog geen een kras heb op mijn privé HTC die ik al veel langer heb.
Netjes, alleen dat 3,3" scherm van de HD2 is wel klein..

[ Voor 24% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:17 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
FeaR1986 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:35:
Toch zijn de nieuwe batches van de Desire HD ook niet je van het. Zo heeft een collega van mij een ingedeukte cover rond de camera. En ik heb al drie krassen op mijn scherm! Toch wel heel apart aangezien ik nog geen een kras heb op mijn privé HTC die ik al veel langer heb.

[...]

Ja klopt wel klein idd. Maar Expansys zei al dat de specs niet definitief. Maar over het algemeen zullen de specs wel enigszins kloppen. Lijkt me stug dat die hele lijst uit iemands duim is gezogen..

Maja dat wordt afwachten op welke fabrikant dé smartphone van 2011 brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:20

Trygve

Redacteur
FeaR1986 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:35:
Best maf vind ik: kleiner scherm, meer pixels, snellere cpu, zelfde gpu, minder ram.
Hij stijgt er niet echt bovenuit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r100 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:12:
[...]

Best maf vind ik: kleiner scherm, meer pixels, snellere cpu, zelfde gpu, minder ram.
Hij stijgt er niet echt bovenuit..
Gelukkig maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Heren het is al bekend dat die lijst fake is... Wacht maar eens op dinsdag =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
[quote]FeaR1986 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:35:

[...]

Heb je de problemen al gemeld bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

_AcS_ schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:27:Heb je de problemen al gemeld bij HTC?
Nee... en de reden is heel slecht: het is "maar" een werktelefoon >:)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
stefijn schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:05:

Is al een paar keer langs gekomen. Kan gebeuren bij een carkit, oplader of usb-kabel. Blijkbaar is de micro-usb aansluiting nogal gevoelig. Wel vervelend, maar een andere usb-kabel / oplader kan helpen.

Bij mij doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet als ik hem aan de imitatie oplader leg. Gelukkig voor mij is dat alleen 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ewivis schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:55:
Zijn er hier mensen die van een HTC Desire komen en die nu de desire HD hebben? Zo ja, hoe is dat verschil? De moeite waard of beter wachten op nieuwe modellen?
Ik kon hem ruilen met iemand die de DHD te groot vond _/-\o_
Het is de moeite waard. Alleen de grote scherm van het scherm al. Alhoewel het een LCD is en die van de gewone Desire sLCD met dezelfde resolutie. De desire heeft iets beter kleuren maar dat zie je alleen als je ze naast elkaar legt.

De DHD is veel sneller, wordt niet zo warm en heeft minder issues.
Ik ben in iedergeval veel blijer met de DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het scherm is inderdaad iets minder. Als ik hem naast de Desire van m'n vriendin leg (een van de allereerste, dus met amoled) valt het op, in dagelijks gebruik merk ik het niet. Toptelefoon, zelfs GoT browsen werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Gisteren had ik een probleem dat ik nog nergens gelezen heb. Ik had de telefoon via usb als massastorage aangesloten en mijn navigon geupdate. Na het veilig loskoppelen merkte ik dat enkele iconen op mijn homescreen blanco waren. Na verder onderzoek bleken een heel deel applicaties niet meer te werken. De mappen ervan stonden wel nog intact op mijn SD kaart. Bij applicaties verwijderen stonden ze ook nog,maar het icoontje was verandert in een grijs android labeltje. Ik heb die applicaties opnieuw moeten installeren. Iemand die zoal iets gelijkaardigs gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Zo sinds gisteren ook een DHD (gehad op kantoor), het is ff wennen vind ik maar wel een mooi ding. Kijken of ik in het weekend een custom rom er op kan duwen. Dus ;w iPhone :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
FeaR1986 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:28:
[...]

Nee... en de reden is heel slecht: het is "maar" een werktelefoon >:)
Jammer..
Hoe meer meldingen er zijn, bestaat er de kans dat de telefoons eerder onder de garantie gerepareerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Op mijn DHD heb ik een gmail account ingesteld. Is het mogelijk de toegang tot dit gmail account te beveiligen met een (liefst swipe) wachtwoord? Ik heb deze optie nergens kunnen vinden en nu ga je als je mijn telefoon hebt met 1 druk op de knop rechtstreeks mijn e-mail box in....

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
magnum73 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:11:
Gisteren had ik een probleem dat ik nog nergens gelezen heb. Ik had de telefoon via usb als massastorage aangesloten en mijn navigon geupdate. Na het veilig loskoppelen merkte ik dat enkele iconen op mijn homescreen blanco waren. Na verder onderzoek bleken een heel deel applicaties niet meer te werken. De mappen ervan stonden wel nog intact op mijn SD kaart. Bij applicaties verwijderen stonden ze ook nog,maar het icoontje was verandert in een grijs android labeltje. Ik heb die applicaties opnieuw moeten installeren. Iemand die zoal iets gelijkaardigs gehad heeft?
Een restart van je telefoon was genoeg geweest om dit op te lossen, dit heeft te maken met de applicaties die op je SDkaart staan. Zodra je je HD gebruikt als massaopslag, wordt de SDkaart als het ware ontkoppeld uit het systeem en kan hij deze applicaties niet meer vinden. Vaak met gevolg dat ze daarna niet werken zonder een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:57:
[...]
Ja, ja en heeft zin, maar dan kan je geen HTC-widgets gebruiken.
Alleen met Launcher Pro heb je de HTC widgets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

MaStar schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:42:
[...]

Wat bedoel je met die snelheid? Zorgt die ROM ervoor dat je telefoon veel sneller wordt en de batterij langer meegaat :? Kan je daarna ook zoiets als LauncherPRO erop zetten, of heeft dat geen zin?
Ja en Ja.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Thombias schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:02:
[...]

Alleen met Launcher Pro heb je de HTC widgets niet.
Met ADW wel? (Ik heb alleen Launcher Pro als alternatieve launcher gebruikt)

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!