Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

GentiLi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:06:
[...]

Probeer maar GSM/WCDMA auto PRL eens. Het is beter voor als je 3G nodig hebt.
Ik heb geen problemen met internet, wel met telefoongesprekken, die vallen constant weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 22:16
Als ik een App uit de Market download (ook bij updates van Apps) dan wordt bijna altijd de download gepauzeerd, zowel bij gebruik van wifi en 3g. Als ik dan het dataverkeer uitzet en wifi en vervolgens weer aan dan maakt hij de download af. Heb al gezocht, maar heb nog geen lotgenoten gevonden. Denk aan een hardreset, maar heb ik nog niet uitgevoerd.

Een ander probleem dat ik heb is dat DHD zo af-en-toe willekeurig trilt. Dit is een korte trilling. Hier misschien lotgenoten en oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
daaaan82 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:56:
Als ik een App uit de Market download (ook bij updates van Apps) dan wordt bijna altijd de download gepauzeerd, zowel bij gebruik van wifi en 3g. Als ik dan het dataverkeer uitzet en wifi en vervolgens weer aan dan maakt hij de download af. Heb al gezocht, maar heb nog geen lotgenoten gevonden. Denk aan een hardreset, maar heb ik nog niet uitgevoerd.

Een ander probleem dat ik heb is dat DHD zo af-en-toe willekeurig trilt. Dit is een korte trilling. Hier misschien lotgenoten en oplossingen?
Die korte trilling heb ik ook af en toe. Het lijkt of er een berichtje is maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ik zit eraan te denken een DHD in Shanghai te halen, omdat het goedkoper is en chinese ondersteuning heeft. maar nu heb ik gezien dat de software ook een NL woordenboek bevat voor sms.

nu mijn vraag aan een medetweaker, heeft de NL variant ondersteuning voor chinees (om te typen in sms of gebruik op internet)?

ik zit momenteel in Shanghai en heb dus geen mogelijkheid om dit te checken. Ik denk zelf van wel aangezien het een feature van Android moet zijn, maar ik ben bang dat het te maken heeft tijdens de install of er ondersteuning is of niet, zoals met windows.

alvast bedankt

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46
Ja dat kan.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen volgens mij is elektronica met huidige wisselkoers daar niet veel goedkoper, de prijs vechters in ons kikkerland zijn vaak goedkoper.

Want ik heb een iPod touch 4g gekocht voor € 175 in Nederland en die kost daar € 207 ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:59

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Kruimel schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:56:
[...]

Die korte trilling heb ik ook af en toe. Het lijkt of er een berichtje is maar dat is niet het geval.
Ik maak dit ook regelmatig mee en vond hierover het volgende: het lijken bugreports te zijn en is in dit topic vaker voor gekomen zie deze post: http://gathering.tweakers...message/35403665#35403665

Misschien dat je het kunt contoleren of dit het is, dan staan er bugreports in de dir op je sd-kaart.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Even een vraagje met betrekking tot de E-mail Applicatie: ik haal mijn e-mail via de telefoon binnen. Zodra er een e-mail in Postvak In binnen komt dan krijg ik ook een melding en komt er een cijfertje bij het icoontje van Mail te staan. Echter heb ik veel regels binnen mijn Outlook welke er voor zorgen dat veel inkomende berichten meteen naar mappen geplaatst worden. Is het ergens in te stellen dat je van elke inkomende mail een sound krijgt, en dus niet alleen van de mail die in Postvak In komt?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:24:
Alleen volgens mij is elektronica met huidige wisselkoers daar niet veel goedkoper, de prijs vechters in ons kikkerland zijn vaak goedkoper.

Want ik heb een iPod touch 4g gekocht voor € 175 in Nederland en die kost daar € 207 ofzo.
Toen die net nieuw was, was die 4200 kuai. Zit nu rond de 3000 kuai, en als je er toch zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:28:
[...]

Toen die net nieuw was, was die 4200 kuai. Zit nu rond de 3000 kuai, en als je er toch zit...
Ze betalen met RMB / Yuan in China, niet met kuai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Net zoals wij vroegah de gulden de 'piek' noemde, noemen Chinezen de Ren Min Bi ook wel de Kuai.
denniskrol schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:27:
[...]

Ik heb juist het idee dat 3G bij mij veel meer gebruikt. Zit nu al de hele dag op wifi, accu is op 86% vanaf vanmorgen half 9. Mail staat push, friendstream elke 15min, en weather elke 3 uur. Als ik een hele dag weg ben, en dus geen wifi heb, dan gaat die toch wel wat sneller leeg.
Roeligan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:59:
[...]

Heb je wifi dan aan of uit staan?
Vandaag hetzelfde als gisteren, maar dan alles over 3G en Wifi uit,. Zit hier in Leiden, waar de 3G ontvangst gewoon goed is. Accu is nu 72%, gisteren om de zelfde tijd met alles over Wifi 86%.
Maar nogmaals: dit zijn mijn bevindingen, dit kan voor iedereen verschillen.

[ Voor 81% gewijzigd door Dannisi op 03-02-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed volgens mij zit een echte HTC DHD gewoon rond de 5000rmb daar, kijk maar eens op baidu wat voor prijzen je vindt als op HTC Desire HD zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Oneindig offtopic: je moet ook op taobao kijken :P
http://s.taobao.com/searc...acelog=&sourceId=tb.index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop jij jouw HTC DHD op ebay? Taobao is een soort eBay en prijzen in Nederland zijn volgens mij lager dan gemiddeld prijs daar, bij minder dan 3500rmb zet ik echt mijn vraagtekens.

In China zijn zulke toestellen exclusief dus er wordt niet commercieel mee gestunt zoals in Nederland, want DHD kost nu nog maar € 465 in pricewatch.

Al alleen vanwege garantie en dergelijke zou ik in China geen telefoon kopen als prijzen hier sowieso gelijk zijn ongeveer en gemiddeld goedkoper.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Zorian

What the fox?

Ik vraag me af hoe stevig dat powerknopje boven op het toestel is (waarmee je hem ontgrendeld enzo).
Ik heb nu al het idee dat ie wat harder ingedrukt moet worden, en ik heb hem slechts een weekje ofzo. Is het gewoon mijn gevoel of...? Moet er wel bij zeggen dat ik zo'n rubberen case om het toestel heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Zulake schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:48:
Ik vraag me af hoe stevig dat powerknopje boven op het toestel is (waarmee je hem ontgrendeld enzo).
Ik heb nu al het idee dat ie wat harder ingedrukt moet worden, en ik heb hem slechts een weekje ofzo. Is het gewoon mijn gevoel of...? Moet er wel bij zeggen dat ik zo'n rubberen case om het toestel heb zitten.
Maat van mehad een desire en deze had toen ook een rubberen case eromheen en ik merkte op dat ik toen veel harder moest drukken...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Zorian

What the fox?

Oke, dit is apart. Hij wil ineens niet meer verder opladen dan 99%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Heeft er iemand een 32GB MiniSD in zijn DHD? Welk merk kaartje heb je dan? Moet zeggen dat ik ze vrij prijzig vind op het moment.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb precies het zelfde, maar niet met dat knopje maar met het volume down knopje. Ik moet hem écht een paar keer na mekaar heel hard drukken en als die het eenmaal doet daarna doet die het weer normaal.

Ik vraag me af of het roest heeft of elders de probleem ligt.
Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om van vocht ver te houden.

Heeft mischien iemand raad in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:01:
Heeft er iemand een 32GB MiniSD in zijn DHD? Welk merk kaartje heb je dan? Moet zeggen dat ik ze vrij prijzig vind op het moment.
Ik heb er geen omdat ik nogal schrok van de prijzen.. Ben uiteindelijk maar voor een 16 Gb SD gegaan. Past jammergenoeg niet al m'n muziek op en zelfs na het maken van een selectie, kan ik er eigenlijk maar 1 film naast zetten... maar ik vond die 32 echt TE duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
JerX schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:01:
Yup, ik heb een 32Gb Kingston in mijn DHD, werkt prima

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgreving2
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:20
Haha en ik heb een 64Gb oftewel 8GB MicroSD in me DHD, maar ik neem aan dat je een 32GB in je DHD hebt. En MiniSD kaartjes passen niet in je DHD.
Bullet NL schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 01:01:
[...]

Yup, ik heb een 32Gb Kingston in mijn DHD, werkt prima

[ Voor 7% gewijzigd door mgreving2 op 04-02-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:40
Software hoort hier niet.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 04-02-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:49:
En hier nog iemand die al zn smsjes kwijt is. ;w Heb gelijk smsbackup+ geinstalleerd, maar ben dus wel alles kwijt. Htcsense.com werkt nog steeds ruk. Ik las in dit topic dat als het wel werkt dat alle smsjes dan online nog te bekijken zijn. En op de 1 of andere magische manier worden berichten automatisch teruggezet?Iets met syncen zonder dat het rondje bovenaan in beeld verschijnt?? Iemand bij wie dat gebeurt is?
Tutoyeren is op een forum als GoT niet nodig

ik was dus laatst ook opeens al mijn sms'jes kwijt. Ik had HTC sense uitgezet op mijn tel want werkte toch voor geen ...... . Ik heb echter na verlies van mijn sms'jes htc sense weer aangezet op mijn telefoon en verrek, al mijn sms'jes (behalve van die periode dat ik em uit had staan) stonder weer op mijn telefoon.
Bizarre is alleen wel dat ze dus op het internet nergens terug te vinden zijn...
RAAR!!!!

[ Voor 2% gewijzigd door Bullet NL op 04-02-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer er vragen of opmerkingen zijn over de moderatie mag dit per TR gemeld worden.

Even voor de duidelijkheid, dit alles is puur en alleen om het topic overzichtelijk te houden, niets persoonlijks dus.

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 04-02-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje ivm met de Google agenda. Ik heb soms dat sommige afspraken dubbel staan in mijn agenda. Ik vermoed dat het ergens te maken heeft met het synchroniseren maar heb geen idee waar dit aan te passen. Kan iemand me hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:27:
Ik heb een vraagje ivm met de Google agenda. Ik heb soms dat sommige afspraken dubbel staan in mijn agenda. Ik vermoed dat het ergens te maken heeft met het synchroniseren maar heb geen idee waar dit aan te passen. Kan iemand me hierbij helpen?
Dat had ik ook. Ik had zowel gmail als pcsync aanstaan. Bij Menu - Meer - Agenda's, kun je instellen welke je wilt laten zien in je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er maar eentje aan staan en dat is de google mail, de anderen staan niet aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 22:16
daaaan82 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:56:

Heb toch maar een hardreset uitgevoerd ende trillingen zijn weg en het downloaden van apps gaat weer als een zonnetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:59
Dutchrevenge schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:48:
[...]

Dat had ik ook. Ik had zowel gmail als pcsync aanstaan. Bij Menu - Meer - Agenda's, kun je instellen welke je wilt laten zien in je agenda.
Ah handig, daar was ik ook naar op zoek, thanks :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Ja dat trillen af en toe heb ik ook! Verwarrend want ik ben al zo iemand die telkens kijkt naar zijn phone omdat ik denk dat er iets op gebeurd, en nu doe ik dat dus nog vaker.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht had ik ook wat geks: de DHD hing naast mijn bed aan de lader en hij was aan. Opeens gaat 'ie aan en verlicht 'ie heel de kamer: of ik even de pincode wil invoeren...??? Er was geen bericht, helemaal niets! Heel apart. En niet zo geslaagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vraagje: weet iemand ook wat hij/zij als daadwerkelijke CPU clock speed heeft? Mijne loopt op 'maar' 681 MHz. Dit heb ik gezien met CPU Gauge, een gratis programma uit de Market.

Ben nu wel even erg benieuwd naar wat anderen hebben. Ik weet dat het natuurlijk energiezuiniger is om een lagere kloksnelheid aan te houden, maar ik heb het ook nog nooit boven/onder die waarde gezien..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Je zou even kunnen kijken met SetCpu, die geeft denk ik wel een beter beeld. Je moet je mobiel dan wel geroot hebben.
Ik denk niet dat je telefoon een probleem heeft, de DHD heeft gewoon belachelijk veel rekenkracht in verhouding met wat hij nodig heeft. Je kan hem opschroeven tot 1,5 GHz, maar je zal hem zelden ook echt die snelheid zien halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
chaoscontrol schreef op zondag 06 februari 2011 @ 00:29:
Ja dat trillen af en toe heb ik ook! Verwarrend want ik ben al zo iemand die telkens kijkt naar zijn phone omdat ik denk dat er iets op gebeurd, en nu doe ik dat dus nog vaker.
Dat trillen is een logging functie in de DHD. Wanneer je beide volumeknoppen indrukt zal de DHD een log gaan maken, als een soort bugreport. Hij trilt wanneer je start met het maken van een log, en wanneer hij klaar is. Beetje raar om zon functie op hardwaretoetsen te zetten IMO, maar dat is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
vinnieminnie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:27:
Je zou even kunnen kijken met SetCpu, die geeft denk ik wel een beter beeld. Je moet je mobiel dan wel geroot hebben.
Ik denk niet dat je telefoon een probleem heeft, de DHD heeft gewoon belachelijk veel rekenkracht in verhouding met wat hij nodig heeft. Je kan hem opschroeven tot 1,5 GHz, maar je zal hem zelden ook echt die snelheid zien halen.
Bij mij staat hij op demand met 1228max, en 245min. Wel met een custom kerncel en setcpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik heb hem zelf op conservative staan met een Max van +-760 en +-245 Min, hij loopt ontzettend soepel en meer heb ik dus gewoon niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
XstarzZ schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:03:
[...]

Bij mij staat hij op demand met 1228max, en 245min. Wel met een custom kerncel en setcpu
Had ik ook, maar op 1228 had ik regelmatig vastloper. Op 1100mhz nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 21:55
Hallo allemaal!

Ik heb een DHD. Soms als ik een smsje typ, dan zie ik wel het toetsenbord, maar hij wil niet typen. Als ik naar home ga, en weer een sms probeer nog steeds niet. Na een tijdje wachten lukt het wel, en na een clean met Advances Taskkiller Free doet hij het ook weer.

Heeft iemand hier ook ervaring mee, of weet iemand een oplossing? Is er misschien een update die ik mis ofzo? (ik heb nog nooit een update gedaan zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hard reset proberen en kijken of dat de oplossing is, anders is het een defect.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wel eens dat jullie zomaar je pincode weer moet intoetsen?

Ik heb nu al paar x dat scherm gehad, zonder mijn telefoon te restarten of uit te doen. Dat ik bezig ben en dat er opeens dat scherm komt met vul je code in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:43:

Ik heb nu al paar x dat scherm gehad, zonder mijn telefoon te restarten of uit te doen. Dat ik bezig ben en dat er opeens dat scherm komt met vul je code in.
Kan liggen aan een vervuilde sim-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat heb ik nooit. Merk je ook dat het signaal wegvalt van te voren? Dat zou kunnen wijzen op een probleem met de simkaart.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Maarten00 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:13:
[...]

Dat trillen is een logging functie in de DHD. Wanneer je beide volumeknoppen indrukt zal de DHD een log gaan maken, als een soort bugreport. Hij trilt wanneer je start met het maken van een log, en wanneer hij klaar is. Beetje raar om zon functie op hardwaretoetsen te zetten IMO, maar dat is wat het is.
Kan dit ook uit? of is dit toevallig gekoppeld aan de usb- foutopsporingsfunctie. Ik heb het idee dat dit zich bij mij voordoet sinds ik die functie heb aangezet. Mijn DHD loopt met deze functie aan wel veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets geks: als ik de DHD in de Brodit houder doe in mijn auto, kan ik het scherm niet goed meer unlocken. Het is net alsof de touch gevoeligheid half uit staat of zo. Ook het selecteren van sommige dingen, bijv. muziek in een lijst, wel niet altijd lukken. Nogal irritant, eigenlijk... Soms moet ik de DHD uit de houder halen om 'm te unlocken... Iemand anders die van zoiets last heeft...? Wat zou het kunnen zijn? Hij zit niet strak in de houder: ik kan 'm er zonder moeite in en uit halen. Zou er soms iets afgekneld worden wat te maken heeft met de touch gevoeligheid of zo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:21:
[...]ik was dus laatst ook opeens al mijn sms'jes kwijt. Ik had HTC sense uitgezet op mijn tel want werkte toch voor geen ...... . Ik heb echter na verlies van mijn sms'jes htc sense weer aangezet op mijn telefoon en verrek, al mijn sms'jes (behalve van die periode dat ik em uit had staan) stonder weer op mijn telefoon.
Bizarre is alleen wel dat ze dus op het internet nergens terug te vinden zijn...
RAAR!!!!
Ik heb exact hetzelfde gehad. Op een gegeven moment alle sms-jes kwijt van de telefoon, maar ze stonden nog wel op HTC Sense. Echter is vanaf dat moment ook mijn HTC Sense Account verdwenen van mijn HTC Desire HD. Wanneer ik dat account weer aan wil maken krijg ik de melding dat het wachtwoord en/of e-mail niet correct is, en dat is het zeker wel. Had al contact gehad met HTC, maar ze zeggen alleen dat ze problemen hebben met HTC Sense.

Ik ben nog niet overtuigd van Sense. Want op mijn privé HTC heb ik dus bovenstaand probleem. En op de HTC Sense van het werk krijg ik alleen mijn account te zien en verder niets...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:40:
Ik heb iets geks: als ik de DHD in de Brodit houder doe in mijn auto, kan ik het scherm niet goed meer unlocken. Het is net alsof de touch gevoeligheid half uit staat of zo. Ook het selecteren van sommige dingen, bijv. muziek in een lijst, wel niet altijd lukken. Nogal irritant, eigenlijk... Soms moet ik de DHD uit de houder halen om 'm te unlocken... Iemand anders die van zoiets last heeft...? Wat zou het kunnen zijn? Hij zit niet strak in de houder: ik kan 'm er zonder moeite in en uit halen. Zou er soms iets afgekneld worden wat te maken heeft met de touch gevoeligheid of zo...?
Waarschijnlijk komt er veel storing door de voeding naar binnen. Dan schijnt het touchscreen dit probleem te hebben. Probeer eens of hij in de houder kan zonder voeding?
Je kunt zien hoe het touchscreen reageert als je een tekenapplicatie opstart.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
FeaR1986 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:55:
[...]

Ik heb exact hetzelfde gehad. Op een gegeven moment alle sms-jes kwijt van de telefoon, maar ze stonden nog wel op HTC Sense. Echter is vanaf dat moment ook mijn HTC Sense Account verdwenen van mijn HTC Desire HD. Wanneer ik dat account weer aan wil maken krijg ik de melding dat het wachtwoord en/of e-mail niet correct is, en dat is het zeker wel. Had al contact gehad met HTC, maar ze zeggen alleen dat ze problemen hebben met HTC Sense.

Ik ben nog niet overtuigd van Sense. Want op mijn privé HTC heb ik dus bovenstaand probleem. En op de HTC Sense van het werk krijg ik alleen mijn account te zien en verder niets...
Lekker is dat :S op htcsense.com is mijn telefoon gelockt (ik denk zal het eens testen)
maar op mijn telefoon is hij nog gewoon bruikbaar. En hoe kan je je smsjes opslaan op htc sense ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smsjes worden automatische gebackuped via HTCsense, dat is een van onderdelen die gewoon goed werkt bij mij, de rest zou ik al bijna niet gebruiken, maar wel jammer dat het niet werkt zoals zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:39:
[...]
Waarschijnlijk komt er veel storing door de voeding naar binnen. Dan schijnt het touchscreen dit probleem te hebben. Probeer eens of hij in de houder kan zonder voeding?
Je kunt zien hoe het touchscreen reageert als je een tekenapplicatie opstart.
Ah, ik was vergeten te zeggen dat ik de passieve Brodit houder heb, dus zonder voeding... ;) Ik dacht ook al aan een of andere invloed van de radio of andere apparatuur, maar als ik de DHD op dezelfde plek hou als waar de Brodit zit, werkt alles prima. Zodra hij in de houder zit, doet het touchscreen moeilijk... Nogmaals, hij zit niet zo strak als ik wel eens van anderen hoor, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen... Ik snap er niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuksnijmegen
  • Laatst online: 08-09 21:55
IS dat probleempje van mij alleen op te lossen door een hard reset?? Dan ben je alles kwijt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
ColTju schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:21:
[...]

Kan dit ook uit? of is dit toevallig gekoppeld aan de usb- foutopsporingsfunctie. Ik heb het idee dat dit zich bij mij voordoet sinds ik die functie heb aangezet. Mijn DHD loopt met deze functie aan wel veel soepeler.
Daarmee zet je het inderdaad uit, daar was ik zelf ook nog niet achter maar ik heb het net even geprobeerd. Die logs zijn ook bruikbaar als developer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:43:

Ja, helaas wel. Had er een tijdje geen last meer van maar sinds een paar dagen weer. Erg jammer. Ik probeer mn beeld van HTC hoog te houden, het is zo'n fijne telefoon.. Maar dit alles bij elkaar is gewoon erg, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Laatst online: 14-09 21:48
Mijn telefoon heeft sinds 2 dagen last van een vervelende trilling als ik aan het bellen ben. Degene die ik aan de lijn heb hoor en versta ik wel, maar met een soort van rare bromtoon erdoorheen. Het lijkt erop alsof het speakertje aan de bovenkant van het scherm kapot is. Telefoon is verder niet gevallen oid. Ik ga morgen iig ff naar de winkel. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? en is dit makkelijke te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
T-!-M schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:42:
[...]

Ja, helaas wel. Had er een tijdje geen last meer van maar sinds een paar dagen weer. Erg jammer. Ik probeer mn beeld van HTC hoog te houden, het is zo'n fijne telefoon.. Maar dit alles bij elkaar is gewoon erg, erg jammer.
Wat alles bij elkaar? Ik heb geen enkel probleem met mijn Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:40:
Smsjes worden automatische gebackuped via HTCsense, dat is een van onderdelen die gewoon goed werkt bij mij, de rest zou ik al bijna niet gebruiken, maar wel jammer dat het niet werkt zoals zou moeten.
Is dit dan een instelling ofzo?
Ik gaf laatst mijn telefoon een reset en alles was gewoon weg. En ik snap nog steeds niet dat als ik bij htcsense.com kijk dan staat er: Telefoon is geblokeerd Maar ik kan er nog wel alles mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:09
chimera2 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:15:
[...]

Lekker is dat :S op htcsense.com is mijn telefoon gelockt (ik denk zal het eens testen)
maar op mijn telefoon is hij nog gewoon bruikbaar. En hoe kan je je smsjes opslaan op htc sense ?
Voer het truukje in de startpost eens uit, ik had net hetzelfde en heb het ook zo kunnen oplossen. Sindsdien werkt HTCsense.com behoorlijk. Heb 'm op de DHD op push staan en telkens ik een sms stuur of ontvang zie ik het sync icoontje en komen m'n sms 'jes er mooi bij. Je moet 'm wel een paar dagen tijd geven na het uitvoeren van het truukje.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Largamelion schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:37:
[...]
Voer het truukje in de startpost eens uit, ik had net hetzelfde en heb het ook zo kunnen oplossen. Sindsdien werkt HTCsense.com behoorlijk. Heb 'm op de DHD op push staan en telkens ik een sms stuur of ontvang zie ik het sync icoontje en komen m'n sms 'jes er mooi bij. Je moet 'm wel een paar dagen tijd geven na het uitvoeren van het truukje.
Tnx zal het is doornemen. je bedoelde toch:

V HTCSense.com werkt niet? Telefoonzoeker staat uit, maar op de telefoon is deze aangevinkt?
A HTCSense.com krijg je op de volgende manier werkend.

* Ben je al ingelogd op HTCSense.com op je telefoon? Verwijderen dan deze account.
* Open Google Talk op je telefoon en ga naar het menu en druk dan op afmelden.
* Voeg nu je HTCSense.com account toe.
* Open nogmaals Google Talk en meld je direct weer af.
* Open de volgende Apps: Contacts, berichten, HTC Hub, HTC Sense en locaties.
* Het kan een tijdje duren voordat HTCSense.com volledig werkt.

Zou dit dan ook mijn probleem oplossen dat mijn telefoon gelockt staat bij htcsense.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Beste mensen,

Ik heb deze draad niet gevolgd.
Ben zelf in bezit van een gewone Desire. Abonnement loopt af en kan verlengen. Nu wil ik graag de Desire HD nemen voor mijn vriendin (die nog een oude gsm heeft). Ik ben zelf nog tevreden met de gewone Desire en heb tevens een iPhone4 (zakelijk), dus kan wel ff vooruit.

Anyway.. Mijn vraag: Is de Desire HD nog steeds een verstandige keuze? Hoe zijn jullie ervaringen met dit toestel.

Ik heb nog tot half maart om te verlengen. Komt er op deze korte termijn nog een nieuw high end toestel van HTC uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja waarom niet? Maar stel jezelf de vraag je kunt vast nog wel vooruit met de Desire, waarom zou je dan zo'n kleine upgrade doen? Ja de DHD is beter op papier dan Desire en scherm is echt een pluspunt, als je er een iPhone naast ligt zie je echt dat scherm flink grotere is.

Nee ik heb niet idee dat erop korte termijn een nieuw high end toestel van HTC komt, maar ik denk wel in Q3 of Q4, er zullen trouwens vast wel in Q2 betere toestellen uit komen, maar de DHD is nog steeds toptoestel, ik weet niet welk toestel op Nederlandse markt momenteel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:58
vwtune schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:42:
En als laatste: wat is het verschil met Facebook Sence? en de 'normale' facebook? Nu hebben al mijn contacten 2 facebook koppelingen.
Dit iets wat ik mij ook afvroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:48:
Ja waarom niet? Maar stel jezelf de vraag je kunt vast nog wel vooruit met de Desire, waarom zou je dan zo'n kleine upgrade doen? Ja de DHD is beter op papier dan Desire en scherm is echt een pluspunt, als je er een iPhone naast ligt zie je echt dat scherm flink grotere is.

Nee ik heb niet idee dat erop korte termijn een nieuw high end toestel van HTC komt, maar ik denk wel in Q3 of Q4, er zullen trouwens vast wel in Q2 betere toestellen uit komen, maar de DHD is nog steeds toptoestel, ik weet niet welk toestel op Nederlandse markt momenteel beter is.
Je hebt mijn post niet helemaal goed gelezen denk ik.
Ik gaf aan dat ik zelf de iphone en desire heb. Hier kan ik voorlopig mee vooruit.

De Desire HD is voor mijn vriendin. Die moet het al sinds een jaar of drie met een Samsung P960 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
mijn vriendin heeft nu een grote week haar Desire hd. nu is het al 2 keer voorgekomen dat de telefoon plots uitvalt. en dan gaat hij niet meer aan via de power knop. heel even de accu lader er aan is voldoende om hem weer aan de praat te krijgen, als ik dan erna naar de accu status kijk zit er ongeveer nog 30% in.. is dit probleem bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:08
In de "Contacten" is een optie om de "locatie weer te geven op de kaart". Naar mijn weten maakte deze optie altijd gebruik van Google Maps. Het mooie was dat je dan -desgewenst- meteen naar Streetview kon schakelen. Nu merk ik dat de optie plotseling alleen maar gebruik maakt van het eigen HTC systeem "Locations" dat een stuk minder uitgebreid is. Weet iemand of ik misschien iets over het hoofd zie in de settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-07-2015
Voor de aan flamewar grenzende discussie had iemand over een uitvallende telefoon die enkel nog aan ging door hem even aan de lader te hangen. Dit probleem heb ik ook gehad, en dan ook nog eens gecombineerd met sowieso willekeurig uitvallen waarbij de power-knop wel de telefoon weer aanzet. Dit werd allemaal steeds erger tot de telefoon niet meer langer dan 5 minuten aan bleef of zelfs helemaal niet meer aan volledig opstarten toe kwam. Dingen gedeinstalleerd, uiteindelijk zelfs een harde reset geprobeerd, maar nog geen oplossing. Uiteindelijk herinnerde ik me een opmerking van ver terug van iemand dat hij uit frustratie z'n simkaart hard in de slot heeft geduwd. Met vergelijkbare mate van frustratie heb ik dat vervolgens ook gedaan en... het werkt echt!

Afgelopen vrijdag (dik 1,5 week na bovenstaande) begon de telefoon plots weer uit te vallen. Na enkele keren opnieuw aanzetten heb ik weer de simkaart er uit gehaald, schoon geveegd en er met gepast geweld weer terug in gestopt. Nog even flink aangeduwd "et voila!", hij doet het nu weer perfect!

Even afwachten of het probleem terug blijft komen, dan wordt het tijd voor een nieuwe sim of garantie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tijdelijk dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topic opgeschoond --> topic open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:50
Sinds vanmiddag ook in het bezit van de Hd. Na mijn iphone wel ff wennen.
Heb nu wel weer uren werk om het toestel naar rijnland te zetten.

Jammer dat die sense.com servers onbereikbaar zijn. Aan de andere kant, heb nog genoeg uit te zoeken. Is mijn eerste Android ervaring. Na 2 uurtjes spelen heb ik wel het idee dat Android veel meer vrijheid heeft dan het appeltjes OS. Met mijn 3gs vanaf het begin nooit hoeven zoeken naar iets, veel viel daar niet in te stellen, met deze moet je eerst zoeken wat je wil instellen of aanpassen en dan zoeken hoe..

Zal straks eens opzoeken welke apps voor mij interessant zijn.

Wel wennen aan deze tekst invoer met zijn automatisch aanpassen van woorden...

Edit: suggesties van telefoon veranderd in begrijpelijke tekst

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 07-02-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:40:
Nou, ik lijk de oplossing te hebben...! Ik snapte echt niet wat er nou aan de hand was, dus... heb ik gistermiddag de site van Brodit opgezocht en kwam uiteindelijk terecht bij de Zweedse site, dus het moederbedrijf: via de Nederlandse site kon ik zo gauw geen optie voor support vinden. Bij de Zweedse site ook niet echt, maar ze hadden wel een support page en via die vond ik een mailadres voor info (dus niet direct support). Dus ik gemailed en mijn probleem uitgelegd.

Vanochtend vroeg (ze hebben dus echt zo ongeveer METEEN gereageeerd) kreeg ik een mailtje met de tip om de Desire HD te aarden, dus bijv. een oplader aan te sluiten in de auto of simpelweg met mijn linkerhand de foon aan te raken en dan met de rechterhand de foon te unlocken. En potjandrie, het werkt! :) Het ging te ver om uit te leggen, maar het ding schijnt 'earth-contact' te moeten hebben om het touchscreen goed te laten werken... Nooit van gehoord en nooit geweten, maar het werkt!

Omdat het met twee handen natuurlijk geen doen is, doe ik het nu als volgt: ik pak met mijn open rechterhand de onderkant van de DHD beet (nou ja, ik raak 'm gewoon aan) en dan kan ik met mijn duim de DHD unlocken. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Wel apart dat ik nog nooit iemand anders daarover heb gehoord...!

Ik moet wel zeggen: Brodit is top! _/-\o_ Die houder was op zich al perfect voor mijn auto, maar deze supersnelle support is ook top! Ze hadden me ook kunnen doorverwijzen naar de NL-dealer of zo... Voortaan koop ik alleen nog maar Brodit-houders voor mijn auto. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van terwijl ik ook gewoon een passieve houder heb. Niet van Brodit overigens.

Omdat ik gek werd van het unlocken heb ik er NoLock opgezet: vanaf nu alleen dus de powerbutton indrukken om direct weer iets te kunnen doen. Samen met een knop op het scherm om het scherm direct uit te kunnen zetten werkt dit voor mij ideaal (= de widget van JustFlip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Nu online
chimera2 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:02:
[...]

Tnx zal het is doornemen. je bedoelde toch:

V HTCSense.com werkt niet? Telefoonzoeker staat uit, maar op de telefoon is deze aangevinkt?
A HTCSense.com krijg je op de volgende manier werkend.

* Ben je al ingelogd op HTCSense.com op je telefoon? Verwijderen dan deze account.
* Open Google Talk op je telefoon en ga naar het menu en druk dan op afmelden.
* Voeg nu je HTCSense.com account toe.
* Open nogmaals Google Talk en meld je direct weer af.
* Open de volgende Apps: Contacts, berichten, HTC Hub, HTC Sense en locaties.
* Het kan een tijdje duren voordat HTCSense.com volledig werkt.

Zou dit dan ook mijn probleem oplossen dat mijn telefoon gelockt staat bij htcsense.com
Ga ik ook maar eens proberen.
Zal mijn resultaten melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tip om nooit de powerknop meer te hoeven gebruiken !!

welke programma's heb je nodig:
tap tap app
screen off and lock ( katecca )

installeer deze 2 apps.

zet de screen off and lock icoon op je homescreen (uitschakelen kan ook door de rechtse toets op de dhd ingedrukt te houden)

schakel de dhd uit en veeg nu 1 / 2 / 3 keer langs de lichtsensor (instellen ) en de dhd komt weer tot leven.

dit kost geen of zo goed als geen extra batterypower ;-)
zo spaar je je powerknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:52:

tap tap app
screen off and lock

installeer deze 2 apps.

zet de screen off and lock icoon op je homescreen (uitschakelen kan ook door de rechtse toets op de dhd ingedrukt te houden)

schakel de dhd uit en veeg nu 1 / 2 / 3 keer langs de lichtsensor (instellen ) en de dhd komt weer tot leven.

cool bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
  • Laatst online: 21:08
Iemand last van slechte lak op de DHD?

Bij mijn telefoon gaat de lak eraf waar ik hem aandruk om hem in het hoesje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
_AcS_ schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:58:
Iemand last van slechte lak op de DHD?

Bij mijn telefoon gaat de lak eraf waar ik hem aandruk om hem in het hoesje te krijgen.
ja ik heb ook last van slechte lak, ik heb de mijne ervoor teruggestuurd. ik zal je op de hoogte houden of ze dit ook vergoeden. bij mij sleet de lak van eht aan/uit knopje en zaten er veel te gemakkelijk krasjes op(geen sleutels in dezelfde zak en niet laten vallen) ook op de rand van het batterijklepje zaten krajes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
Huntingduck schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:11:
[...]

ja ik heb ook last van slechte lak, ik heb de mijne ervoor teruggestuurd. ik zal je op de hoogte houden of ze dit ook vergoeden. bij mij sleet de lak van eht aan/uit knopje en zaten er veel te gemakkelijk krasjes op(geen sleutels in dezelfde zak en niet laten vallen) ook op de rand van het batterijklepje zaten krajes.
ok, heb al een klacht gedaan bij HTC. Ze willen nu de klacht naar het escalatieteam sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 08:50
new_guy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:44:
[...]

Het werkte bij mij iets anders..

Ik kreeg Sense.com werkend door de link uit de bevestigingsmail via mijn laptop aan te klikken ipv via de telefoon. Daarna ff inloggen en het werkt.
Je moet daarna op je telefoon eerst de instellingen even synchroniseren (ik gedaan via htchub en dan instellingen en dan synchroniseren met sense) dat duurt soms lang!! daarna stond mijn telefoonzoeker op Sense.com ook aan en zag ik dat mijn telefoon onder Africa (bij Ghana) in het water ligt.. vraag me af wat hier naast met ligt nu 8)7

Edit: veel van die HTChub dingen (bijvoorbeeld meer achtergronden binnenhalen) werken niet omdat de servers niet bereikbaar zijn of het werkt tergend langzaam

[ Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 07-02-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Nu online
new_guy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:44:
[...]

Bij mij werkt het in elk geval niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:33:
[...]

daarna stond mijn telefoonzoeker op Sense.com ook aan en zag ik dat mijn telefoon onder Africa (bij Ghana) in het water ligt.. vraag me af wat hier naast met ligt nu 8)7
Edit: veel van die HTChub dingen (bijvoorbeeld meer achtergronden binnenhalen) werken niet omdat de servers niet bereikbaar zijn of het werkt tergend langzaam
Ik zit ook ergens in Ghana (wel veel blanken hier ;) )en die servers werken idd niet. Heb de synchronisatie maar weer uitgezet. Als alles fatsoenlijk werkt probeer ik het misschien nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dacide schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:19:
Beste mensen,

Ik heb deze draad niet gevolgd.
Ben zelf in bezit van een gewone Desire. Abonnement loopt af en kan verlengen. Nu wil ik graag de Desire HD nemen voor mijn vriendin (die nog een oude gsm heeft). Ik ben zelf nog tevreden met de gewone Desire en heb tevens een iPhone4 (zakelijk), dus kan wel ff vooruit.

Anyway.. Mijn vraag: Is de Desire HD nog steeds een verstandige keuze? Hoe zijn jullie ervaringen met dit toestel.

Ik heb nog tot half maart om te verlengen. Komt er op deze korte termijn nog een nieuw high end toestel van HTC uit?
Ik zou eerst met je vriendin gaan kijken in een winkel, de DHD is behoorlijk aan de zware kant en dat is meestal geen eigenschap die vrouwen echt fijn vinden bij telefoons. Verder kan het fysieke tobo van de Desire Z ook voordeel bieden ipv touchscreen. De galaxy S is ook prima en weegt een stuk minder. Vergelijk welke ze fijner vind, voor je vriendin beslissen lijkt me niet een optimaal idee...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
Gadgeteer schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:33:
[...]

Het werkte bij mij iets anders..

Ik kreeg Sense.com werkend door de link uit de bevestigingsmail via mijn laptop aan te klikken ipv via de telefoon. Daarna ff inloggen en het werkt.
Je moet daarna op je telefoon eerst de instellingen even synchroniseren (ik gedaan via htchub en dan instellingen en dan synchroniseren met sense) dat duurt soms lang!! daarna stond mijn telefoonzoeker op Sense.com ook aan en zag ik dat mijn telefoon onder Africa (bij Ghana) in het water ligt.. vraag me af wat hier naast met ligt nu 8)7

Ik heb hier dus ook last van. Bovenaan heb ik een ''krasje'' waar de lak verdwenen is. Kan je er gewoon niet terug met naar de winkel gaan? Aangezien ik het niet zie zitten om mijn toestel op te sturen.

edit: iets te snel geweest, heb dus de verkeerde gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
XstarzZ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:36:
[...]

Ik heb hier dus ook last van. Bovenaan heb ik een ''krasje'' waar de lak verdwenen is. Kan je er gewoon niet terug met naar de winkel gaan? Aangezien ik het niet zie zitten om mijn toestel op te sturen.

edit: iets te snel geweest, heb dus de verkeerde gequote.
je hoeft je toestel nog niet eens op te sturen htc komt hem aan de deur ophalen. Ze zijn daar ook heel beleefd en je hebt je eigen contactpersoon, ik werd later zelfs nog even gebeld omdat de man aan de telefoon iets was vergeten te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntingduck schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:51:
[...]

je hoeft je toestel nog niet eens op te sturen htc komt hem aan de deur ophalen. Ze zijn daar ook heel beleefd en je hebt je eigen contactpersoon, ik werd later zelfs nog even gebeld omdat de man aan de telefoon iets was vergeten te zeggen.
Goede service! Maar eh... een krasje... is dat een reden om de foon te laten ophalen etc. etc...? Een kras op het glas is klierig, maar een krasje op de behuizing... De consument van tegenwoordig wordt wel heel erg veeleisend, vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:09:
[...]

Goede service! Maar eh... een krasje... is dat een reden om de foon te laten ophalen etc. etc...? Een kras op het glas is klierig, maar een krasje op de behuizing... De consument van tegenwoordig wordt wel heel erg veeleisend, vind ik...
als ik een product koop van meer dan 400 euro dan mag ik toch wel verwachten dat de verf niet spontaan loslaat, daar had ik 10 jaar geleden ook garantie voor aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugby82
  • Laatst online: 07:38
Sinds gisteren ook een DHD en uiterst tevreden.

Iedereen bedankt voor de nuttige tips in dit forum. Ik heb er erg veel aan gehad. Kost even wat uurtjes om de boel door te lezen maar dan heb je ook wat.

Ik zit nog met één probleempje en dat betreft de applicatie "Berichten". Deze laat zowel de ontvangen als de verstuurde sms-jes zien. Is er een mogelijkheid om alleen de ontvangen sms-jes te laten zien? Of is er een handige (gratis) app die dit wel kan?

R6, 7D2 en wat L-lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgreving2
Ik heb problemen met de proximity sensor, het scherm gaat niet uit bij het bellen. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
mgreving2 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:51:
Ik heb problemen met de proximity sensor, het scherm gaat niet uit bij het bellen. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?
Installeer de updates.. Dit probleem is opgelost met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik vermoed dat ik problemen heb met mijn gps in mijn DHD. Buiten met GPS test vind ik geen satalieten. Ook niet na een harde reset. Iemand nog instellingen die ik kan controleren alvorens een rma aantevragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgreving2
MaartenPol schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:55:
[...]

Installeer de updates.. Dit probleem is opgelost met een update.
Heb de laatste update 1.72 en met de proximity sensor waren inderdaad problemen in het begin maar die van mij zijn anders. Namelijk dat het beeld niet uit gaat, terwijl bij de problemen in het begin het scherm uitging en niet meer aan te krijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
mgreving2 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:43:
[...]

Heb de laatste update 1.72 en met de proximity sensor waren inderdaad problemen in het begin maar die van mij zijn anders. Namelijk dat het beeld niet uit gaat, terwijl bij de problemen in het begin het scherm uitging en niet meer aan te krijgen was.
Een keertje in blazen. Blijkbaar heeft de DHD (nog steeds) een beetje condens nodig zo af en toe.
Ik heb trouwens wel het idee dat je hem sinds de 1.72 update dichterbij je oor moet houden dan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:24

charrel

Cortisol4life..

Totaalgeflipt schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:08:
Ik vermoed dat ik problemen heb met mijn gps in mijn DHD. Buiten met GPS test vind ik geen satalieten. Ook niet na een harde reset. Iemand nog instellingen die ik kan controleren alvorens een rma aantevragen?
Even faster gps fix proberen of gps fix. Daarmee had ie hem bij mij ook zo, zonder duurt uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
Huntingduck schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:33:
[...]

als ik een product koop van meer dan 400 euro dan mag ik toch wel verwachten dat de verf niet spontaan loslaat, daar had ik 10 jaar geleden ook garantie voor aangevraagd.
Precies, dat vind ik dus ook.
Als hij nou 1,5 jaar oud is, okee. Die van mij is nu 1,5 maand oud. :X

Bij de vorige toestellen van HTC had ik daar ook geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:52:

tap tap app
screen off and lock ( katecca )

installeer deze 2 apps.

Wat is de toegevoegde waarde van screen off and lock? De taptap app heeft toch ook mogelijkheid om met 1 button de tel. uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:44:
[...]

Wat is de toegevoegde waarde van screen off and lock? De taptap app heeft toch ook mogelijkheid om met 1 button de tel. uit te zetten?
Ja, maar dan moet je alsnog het scherm unlocken door 'm te slepen: als je beide apps installeert kan je (als ik het goed begrijp) zowel 'uit' zetten als weer aan zonder de power-knop te gebruiken en zonder te unlocken. Nogmaals: als ik het goed begrijp: ik heb de apps niet geinstalleerd omdat ik wat posts met problemen erover las...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je aangeven waar je dat gelezen hebt? Ik heb nu alleen taptap en dat werkt goed tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je je DHD geroot hebt kan je FasterFix gebruiken. Hiermee kan je settings op nl zetten.
Precieze info kan je wel ergens vinden op dit forum of op het ROM forum van DHD of natuurlijk xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
[mbr]Daarom zei ik ook doe het via een pm ;) [/]

[ Voor 148% gewijzigd door Proxzor op 09-02-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ik gebruik "GPS Status & Toolbox"

Werkt prima en héél snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:44:
[...]

als je zonder screen off de dhd uit wil zetten moet je altijd de statusbalk naar beneden sliden om bij taptap te komen.

met screen off op je home screen kun je hem gelijk uitschakelen,of hou het vergrootglas 1 seconden ingedrukt en de dhd schakelt ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
Ik ben heel tevreden over mijn DHD, zit helaas met een probleem wat ik niet krijg opgelost.

Als ik wil reageren via de facebook app krijg ik een foutmelding. Collega met zelfde app en telefoon heeft dat niet. De melding is:

Er is een fout opgetreden tijdens het plaatsen van de reactie, probeer het later nog eens invalid content lenght:16

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!