Case sensitive automatisch aan op je wachtwoord ofzo?FeaR1986 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:31:
[...]
Typisch... onder synchroniseren stond de HTC Sense account niet meer aangevinkt. Dat zou op zich ook kunnen verklaren waarom ik mijn telefoon niet op de landkaart op HTC Sense kan zien.
Dus ik wil de account opnieuw laten synchroniseren, maar ik krijg telkens de melding dat het e-mailadres of het wachtwoord fout zijn. En ze kloppen toch echt, want ik kan op internet wel inloggen met die gegevens
Verwijderd
Zeggen gebruikers op mijn werk ook: Ze kloppen toch echt en blijkt achteraf dat ze toch iets fout typte in wachtwoord, ik zou zeggen typ gewoon nog eens opnieuw in die gegevens, want zodra alles klopt zal het moeten werken.FeaR1986 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:31:
[...]
Typisch... onder synchroniseren stond de HTC Sense account niet meer aangevinkt. Dat zou op zich ook kunnen verklaren waarom ik mijn telefoon niet op de landkaart op HTC Sense kan zien.
Dus ik wil de account opnieuw laten synchroniseren, maar ik krijg telkens de melding dat het e-mailadres of het wachtwoord fout zijn. En ze kloppen toch echt, want ik kan op internet wel inloggen met die gegevens
Ik ben al de hele ochtend bezig en heb echt tientallen keren in proberen te loggen via de telefoon: het werkt gewoon niet. Als ik de gegevens via internet invoer zijn ze gewoon goed. Ook nieuw wachtwoord aangevraagd en dat ingevoerd maar via de telefoon kan het account niet aangemaakt worden. Ga ik naar de site en log daar met het nieuwe wachtwoord in, meteen verbindingVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:55:
[...]
Zeggen gebruikers op mijn werk ook: Ze kloppen toch echt en blijkt achteraf dat ze toch iets fout typte in wachtwoord, ik zou zeggen typ gewoon nog eens opnieuw in die gegevens, want zodra alles klopt zal het moeten werken.

Ik weet 100% zeker dat ik mijn e-mailadres en wachtwoord goed het ingevoerd. Je kan immers het wachtwoord laten weergeven en dat klopt gewoon. Ook geprobeerd om het telefoonnummer anders in te voeren, dus +31616... en ook 0616..
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat hele http://htcsense.com/ heeft bij mij nog amper gewerkt.
1 keer mijn telefoon op het kaartje gezien, kan de locatie al een maand niet updaten.
Smsjes heb ik nooit online gehad en de telefoon over laten gaan werkt soms.
1 keer mijn telefoon op het kaartje gezien, kan de locatie al een maand niet updaten.
Smsjes heb ik nooit online gehad en de telefoon over laten gaan werkt soms.
Verwijderd
Oh okay, ja bij zat de fout toen in hoe ik nummer ingevoerd had. Anders bel eens HTC?FeaR1986 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:15:
[...]
Ik ben al de hele ochtend bezig en heb echt tientallen keren in proberen te loggen via de telefoon: het werkt gewoon niet. Als ik de gegevens via internet invoer zijn ze gewoon goed. Ook nieuw wachtwoord aangevraagd en dat ingevoerd maar via de telefoon kan het account niet aangemaakt worden. Ga ik naar de site en log daar met het nieuwe wachtwoord in, meteen verbinding![]()
Ik weet 100% zeker dat ik mijn e-mailadres en wachtwoord goed het ingevoerd. Je kan immers het wachtwoord laten weergeven en dat klopt gewoon. Ook geprobeerd om het telefoonnummer anders in te voeren, dus +31616... en ook 0616..
Zal ik maandag eens gaan doen. Kan ik meteen vragen hoe ik de C er op moet plakken. Want ik heb dus netjes die C binnen gehad, maar het is geen sticker. En wil de C toch wel weer graag op de achterkant plakkenVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:25:
[...]
Oh okay, ja bij zat de fout toen in hoe ik nummer ingevoerd had. Anders bel eens HTC?
Bij welk filiaal was dit? Hij staat voor 500 bij Mediamarkt Amsterdam ArenA en Noord hoor ik.alwaysleft schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:47:
Vriend van me heeft er vanmiddag eentje gekocht los voor 430 euro bij de Mediamarkt los. Netjes![]()
Kan kloppen, maar er zijn BTW dagen he bij de Mediamarktgjkooijman schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:10:
[...]
Bij welk filiaal was dit? Hij staat voor 500 bij Mediamarkt Amsterdam ArenA en Noord hoor ik.
Kan iemand mij misshien vertellen of het klopt dat je alleen de standaard geluiden kan gebruiken voor waarschuwing voor bijv nieuwe mail/sms ???
Ik wil graag voor sms geluid een mp3tje van 24 gebruiken maar kan nergens vinden waar ik dat dan zou kunnen doen.
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg Robotjoek
Ik wil graag voor sms geluid een mp3tje van 24 gebruiken maar kan nergens vinden waar ik dat dan zou kunnen doen.
Mvg Robotjoek
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Verwijderd
Wat ook inhoud dat het eenmalige prijzen zijn ( Voor 2011 dan ), volgens mij zijn die prijzen niet meer zo winstgevend en is meer op mensen na de winkel te krijgen, ik had iPod touch 4G 8GB voor € 175,62.Maarten00 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:57:
[...]
Kan kloppen, maar er zijn BTW dagen he bij de Mediamarkt
Dus denk dat je geluk heb als het echt zoveel goedkoper is, maar ze zijn dan wel slim en accessoires doen niet mee.
Op je SD kaart kun je in de volgende map de mp3s plaatsen zodat je ze kunt selecteren voor een notification:robotjoek schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:00:
Kan iemand mij misshien vertellen of het klopt dat je alleen de standaard geluiden kan gebruiken voor waarschuwing voor bijv nieuwe mail/sms ???
Mvg Robotjoek
SD Card/media/audio/notifications
Mochten de mappen niet bestaan, gewoon aanmaken =)
Verwijderd
Hallo,
Mijn dhd is vaak zo traag als "dikke stront" ook kwam ik gisteren iemand tegen waarvan de dhd ook erg traag was en buggy.. Zijn er meer met dit probleem? Ik weet dat het een snelle telefoon is, maar hij is verdomd traag... Hoe kan dat?
Mijn dhd is vaak zo traag als "dikke stront" ook kwam ik gisteren iemand tegen waarvan de dhd ook erg traag was en buggy.. Zijn er meer met dit probleem? Ik weet dat het een snelle telefoon is, maar hij is verdomd traag... Hoe kan dat?
Verwijderd
Heb je een computer? Zoja wat gebeurt er wanneer je dagen, weken lang van alles heb geopend en niet goed gesloten en dat er nog processen op achtergrond lopen? Jawel hij kan dan tragere worden.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:48:
Hallo,
Overigens mijn DHD is niet traag. Je kunt de DHD met custom roms wel versnellen door te overklokken, maar daar merk je weinig van vindt ik.
Herstarten help wel denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 20:05 ]
Ik vond hem ook traag. Ik heb de gok gewaagd en Revolution HD geflashed. De batterij gaat nu enkele keren langer mee en hij is veel sneller. Dit allemaal zonder over/underclock en rommelen met voltages enzo.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:57:
[...]
Heb je een computer? Zoja wat gebeurt er wanneer je dagen, weken lang van alles heb geopend en niet goed gesloten en dat er nog processen op achtergrond lopen? Jawel hij kan dan tragere worden.
Overigens mijn DHD is niet traag. Je kunt de DHD met custom roms wel versnellen door te overklokken, maar daar merk je weinig van vindt ik.
Verwijderd
Wat je kunt doen is services beëindigen, maar persoonlijk vindt ik mijn DHD totaal niet traag.
LOL, mijn DHD is nu weken aan met allerlei applicaties geopend ondertussen maar traag is hij daarvoor nooit geworden.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:57:
[...]
Heb je een computer? Zoja wat gebeurt er wanneer je dagen, weken lang van alles heb geopend en niet goed gesloten en dat er nog processen op achtergrond lopen? Jawel hij kan dan tragere worden.
Herstarten help wel denk ik.
Als wat je zegt WAAR is, dan zou ik niet - en ik denk niemand hier - voor Android gekozen hebben.

Het is wel zo dat als ik aan het Skype-en ben en ook tegelijkertijd internet en andere applicaties gebruik woord hij een beetje traag. Maar dan sluit ik applicaties af en gaat het na een poosje weer prima verder.
Kijk of er iets anders aan de hand is, zou ik zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door GentiLi op 29-01-2011 20:21 ]
Zeker netjes. Ik was gister bij MM Zoetermeer en daar zeiden ze dat de HTC DHD niet mee deed met de btw actie.... ze konden wel de laagste prijs aanbieden die op internet te koop is. Dus zo'n 479,-alwaysleft schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:47:
Vriend van me heeft er vanmiddag eentje gekocht los voor 430 euro bij de Mediamarkt los. Netjes![]()
Verwijderd
Grapje zeker? Maar even serieus wat ik zei doelde ik erop dat smartphones die Android draaien gewoon zakcomputers zijn, maar stront traag zal mijn DHD zelfs niet zijn na ik hem een week niet herstart heb.GentiLi schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:24:
offtopic: ik geef mijn DHD voor 700 euro weg.
Iemand???
Ik geloof dat Android meer mogelijkheden heeft dan iOS en als ik me niet vergis kan Android echt multitasken terwijl iOS een soort van save state gebruikt.
Maar het is wachten op de 2.3 update die zou de boel stuk sneller maken.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 20:39 ]
Ik heb mijn telefoon bij GSMWijzer besteld en kreeg er een "business" pakket bij (honkietonktie ding uit China), met een oploader erbij. Maar als ik deze aansluit dan werkt het touchscreen niet meer! Is dat een bekend probleem?
Ja, dat heb ik ook af en toe met een imitatie lader. Eerder in dit forum heb ik ook al eens iemand gezien die hetzelfde had. Bij mij is het geen probleem aangezien hij aan de lader ligt als ik slaap.Megamind schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:40:
Ik heb mijn telefoon bij GSMWijzer besteld en kreeg er een "business" pakket bij (honkietonktie ding uit China), met een oploader erbij. Maar als ik deze aansluit dan werkt het touchscreen niet meer! Is dat een bekend probleem?
Heb net via e-bay 2 accu's besteld met lader voor $9,99. Ben benieuwd of het wat is! Komt uit HongKong dus de verzending zal wel even duren.
Berichten over accessoires voor de Desire HD mag je hier posten: Accessoires voor de HTC Desire HD
In dit topic zijn berichten over accessoires offtopic!
Berichten over accessoires voor de Desire HD mag je hier posten: Accessoires voor de HTC Desire HD
In dit topic zijn berichten over accessoires offtopic!
[ Voor 51% gewijzigd door Bullet NL op 30-01-2011 01:04 ]
Na een update (1.75) HTC Desire HD vandaag gemerkt dat ik niet meer van de Microsd kaart kan lezen
Balen, gelukkig heb ik de telefoon pas een week dus stond er nog niet zoveel op - en is de software nog steeds standaard (out-of-the-box). Ik ga een nieuwe mSD card aanvragen bij HTC/Vodafone ... maar, als ik een nieuwe mSD erin stop krijg ik dan niet weer het probleem dat de kaart op den duur onleesbaar wordt?
Kijk eens in de waarschuwing onder dit topic?R3M1 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 00:24:
Na een update (1.75) HTC Desire HD vandaag gemerkt dat ik niet meer van de Microsd kaart kan lezenBalen, gelukkig heb ik de telefoon pas een week dus stond er nog niet zoveel op - en is de software nog steeds standaard (out-of-the-box). Ik ga een nieuwe mSD card aanvragen bij HTC/Vodafone ... maar, als ik een nieuwe mSD erin stop krijg ik dan niet weer het probleem dat de kaart op den duur onleesbaar wordt?
Die verwijst je naar dit topic: HTC Desire HD - MicroSD onherkenbaar na OTA update (1.72)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Thx voor je hulp, dacht eerst dat het niet werkte maar na opnieuw opstarten van mijn foon vond hij idd de ringtone, en idd ff die map aangemaakt op me sdcard.
Helemaal top! !!!!
Nogmaals mijn hartelijke dank.
Helemaal top! !!!!
Nogmaals mijn hartelijke dank.
Gytax schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:07:
[...]
Op je SD kaart kun je in de volgende map de mp3s plaatsen zodat je ze kunt selecteren voor een notification:
SD Card/media/audio/notifications
Mochten de mappen niet bestaan, gewoon aanmaken =)
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Verwijderd
Sinds de laatste update van whats app heb ik daar het zelfde probleem mee als met de berichten app dat hij niet goed door geeft wanneer er nieuwe whats app berichten binnen zijn en haalt hij ze niet vanzelf van de notifications list

Net het laatste exemplaar gekocht bij Mediamarkt Amsterdam Noord, zo maar aan de slag 
Nog tips voordat ik m aanzet?
Hang hem aan het infuus.gjkooijman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:36:
Net het laatste exemplaar gekocht bij Mediamarkt Amsterdam Noord, zo maar aan de slag
De eerste paar keer moet je hem volledig opladen, leeg laten lopen totdat hij uitvalt en dan weer volledig opladen.
Gelijk gedaan. Eerst helemaal opladen en dan pas SIMkaart erin of kan ik m nu al aanfikken?Zulake schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:37:
[...]
Hang hem aan het infuus.
De eerste paar keer moet je hem volledig opladen, leeg laten lopen totdat hij uitvalt en dan weer volledig opladen.
Je kan de SIMkaart er nu al in doen, zit toch onder een ander klepje. Je kan hem tevens aanzetten.gjkooijman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:46:
[...]
Gelijk gedaan. Eerst helemaal opladen en dan pas SIMkaart erin of kan ik m nu al aanfikken?
1 vraag:
Ik heb via m'n Nokia N8 (overleden) alle contacten in Nokia Ovi Suite staan en geëxporteerd naar een .csv bestand. Hoe krijg ik deze contacten in m'n HTC?
Found it. Wat een verrassing zeg, dit gemak!
Ik heb via m'n Nokia N8 (overleden) alle contacten in Nokia Ovi Suite staan en geëxporteerd naar een .csv bestand. Hoe krijg ik deze contacten in m'n HTC?
Found it. Wat een verrassing zeg, dit gemak!
[ Voor 13% gewijzigd door gjkooijman op 30-01-2011 19:24 ]
Ik had dat ook. Batterij ging wel heel erg hard leeg, games gingen schokkerig. Scrollen haperde regelmatig. Rebooten hielp niet.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:48:
Hallo,
Bleek dat de CPU constant op 100% staat vanwege de '/init' bug.
Staat in het starttopic beschreven:
Vreemde bug, dat dat nog niet is opgelost? Maar bij mij werkte het geweldig.V Telefoon gaat langzaam? Wanneer ik bij accugebruik kijk gebruikt /INIT 100% CPU. Is dit op te lossen?
A Het opnieuw opstarten en de lag komen hoogst waarschijnlijk door de /INIT bug. Als je USB debugging modes aanzet dan is je apparaat een stuk sneller. (er loopt een proces genaamd /INIT op 100% van de processor). Dit is een android 2.2 bug.
USB debugging modes (Menu -> Instellingen -> Applications ->Ontwikkeling -> USB-foutopsporing)
Batterij gaat nu 3x langer mee en alles gaat ook weer vloeiend.
Dat probleem zou inderdaad opgelost moeten zijn met de laatste OTA. Bij mij staat USB debugging uit sinds de update en ik merk geen verschil meer.Mr. Jinx schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:40:
[...]Vreemde bug, dat dat nog niet is opgelost? Maar bij mij werkte het geweldig.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Net met HTC gebeld waarom mijn HTC Sense account wel vanaf internet te bereiken is, maar dat ik mijn HTC Sense-account niet meer kan koppelen/synchroniseren vanaf de HTC Desire HD. Kreeg te horen dat er (veel) problemen zijn met de website en de HTC Sense-service in het algemeen. Afwachten en over een paar dagen nogmaals proberen dus...
Ik mis het niet echt, maar het is wel fijn als alles gewoon werkt zoals het hoort.
Ik mis het niet echt, maar het is wel fijn als alles gewoon werkt zoals het hoort.
Dat zeggen ze al sinds oktober... benieuwd wanneer ze er effectief eens iets aan gaan doen.FeaR1986 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:10:
Net met HTC gebeld waarom mijn HTC Sense account wel vanaf internet te bereiken is, maar dat ik mijn HTC Sense-account niet meer kan koppelen/synchroniseren vanaf de HTC Desire HD. Kreeg te horen dat er (veel) problemen zijn met de website en de HTC Sense-service in het algemeen. Afwachten en over een paar dagen nogmaals proberen dus...
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Verwijderd
nergens last van, via de WIFI bel ik zodner storing een uur naar San Fransisco, soms wat bubbels, maar dan verbreek ik de verbinding en bel binnen 3 seconden terugZulake schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:37:
Nog meer mensen bij wie de telefoon zodanig vastloopt dat je de batterij uit de telefoon moet halen als je iemand belt met Skype?
De eerste minuut is het bellen normaal, maar daarna gaat het gesprek ineens hakkelen en stotteren aan beide kanten van de lijn (Ik bel via Wifi). Wil je vervolgens ophangen, gaat dat niet omdat de telefoon extreem traag is c.q. vastgelopen.
Even een algemene vraag aan alle DHD-gebruikers:
Ik heb de laatste tijd last van een hardnekkig probleem. Opeens valt het mobiele-signaal weg en roept de DHD dat er geen simkaart geplaatst is. Rebooten helpt niet.
De enige remedie is het klepje eraf halen, de SIM-kaart even op te poetsen, hem er een paar keer in en uit halen en hem er dan weer in te steken.
Vervolgens doet hij het dan weer variërend van een dag tot een week, waarna ik bovenstaand moet herhalen.
Ikzelf hoop dat het aan de SIM-kaart ligt (nieuw) dus heb even contact opgenomen met Hi. Maar aangezien Hi in zo een beetje alles zijn klanten geld afhandig probeert te maken, moet ik €17+€6 admin. kosten betalen voor een nieuwe SIM-kaart, ongeacht of die SIM-kaart nu gewoon kapot of werkend is.
Heeft iemand soortgelijke problemen?
Ik heb de laatste tijd last van een hardnekkig probleem. Opeens valt het mobiele-signaal weg en roept de DHD dat er geen simkaart geplaatst is. Rebooten helpt niet.
De enige remedie is het klepje eraf halen, de SIM-kaart even op te poetsen, hem er een paar keer in en uit halen en hem er dan weer in te steken.
Vervolgens doet hij het dan weer variërend van een dag tot een week, waarna ik bovenstaand moet herhalen.
Ikzelf hoop dat het aan de SIM-kaart ligt (nieuw) dus heb even contact opgenomen met Hi. Maar aangezien Hi in zo een beetje alles zijn klanten geld afhandig probeert te maken, moet ik €17+€6 admin. kosten betalen voor een nieuwe SIM-kaart, ongeacht of die SIM-kaart nu gewoon kapot of werkend is.
Verwijderd
Hoe kan ik apps eenvoudig afsluiten want alle apps op de achtergrond draaien kost dit veel stroom lijkt mij
Nee, kost geen stroom.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zelf geen problemen mee maar probeer de SIM-kaart eens in een andere telefoon en kijk of hetzelfde gebeurd? Dan weet je in ieder geval of het aan de sim ligt.DustSpinner schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:35:
Even een algemene vraag aan alle DHD-gebruikers:
Verwijderd
Lol, das hartstikke leuk allemaal. Maar ik heb destijds (oktober) ook al 3 keer contact gehad met ze over HTC sense, en elke keer zelfde reply: ja we zijn der mee bezig. we verwachten snel verbetering....FeaR1986 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:10:
nou dikke neus, ze adverteren ermee, maar de service daadwerkelijk werkend aanbiede? Ho maar....
ik heb htc sense inmiddels van mijn telefoon gehaald. batterij gaat nu langer mee. en het werkte toch niet, dus ik mis er ook niks aan.
ik zou er als ik jou was niet al te veel van verwachten voorlopig.
Inderdaad, dat verhaaltje zeggen ze al een tijdje :dVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:06:
[...]
Lol, das hartstikke leuk allemaal. Maar ik heb destijds (oktober) ook al 3 keer contact gehad met ze over HTC sense, en elke keer zelfde reply: ja we zijn der mee bezig. we verwachten snel verbetering....
nou dikke neus, ze adverteren ermee, maar de service daadwerkelijk werkend aanbiede? Ho maar....
ik heb htc sense inmiddels van mijn telefoon gehaald. batterij gaat nu langer mee. en het werkte toch niet, dus ik mis er ook niks aan.
ik zou er als ik jou was niet al te veel van verwachten voorlopig.
Ze adverteren er toch ook niet meer mee?
Ik heb trouwens ook maar het minimale van HTCSense.com.. alleen Dashboard. Gelukkig na het aanmaken van het account via mijn telefoon wel een werkend dashboard
Ik heb trouwens ook maar het minimale van HTCSense.com.. alleen Dashboard. Gelukkig na het aanmaken van het account via mijn telefoon wel een werkend dashboard
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Nog niet de reclame op TV gezien zeker? De Desire telefoons die je via internet terug kan vinden en over kan laten gaan als je hem kwijt bent. Ze adverteren er wel degelijk mee hoor.kraats schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:29:
Ze adverteren er toch ook niet meer mee?
Niet dat ik er problemen mee heb overigens, halfuur geleden nog een smsje verstuurd en zelfs die staat er gewoon op. Alles werkt bij mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten00 op 31-01-2011 23:47 ]
Zelf geen problemen met htc sense. Maar ik gebruik het dan ook niet. Wel vaak problemen met wegvallende telefoongesprekken. Zwaar irritant. Ook problenen met synchen van alles. Whatsapp, exchange, gmail...
Verwijderd
Ik ben hele, hele goede vriendjes geworden met de friend stream app, het is echt ideaal om alle social networks in één appje te hebben, zeker nu ook linked in is toegevoegd via de HTC Hub. Weet iemand of er zoiets dergelijks in voor mijn gewone windows desktop? Het lijkt me ideaal om niet meer alle losse websites te hoeven bezoeken maar alles in een geïntegreerde app te hebben.
ik wou ff wat kwijt over de htc dhd,
heb hem nu ongeveer een maand, in het begin was hij super snel viel niet te klagen maar op den duur zet je er wat apps op en wat me opvalt is dat sommige apps meteen mee opstarten als je de telefoon heropstart.
nu ben ik aan het testen geweest met verschillende dingen zo als visionary maar helaas blijkt mn telefoon al zover geupdate te zijn dat visionary niet meer werkte wegens ingezette blokkade van htc.
dus ik ging weer opzoek en kwam ik advanced task killer tegen, hij start ook mee op maar zodra je telefoon is opgestart kun je boven aan met je vinger sliden en dan meteen naar ATK daar kun je alle dingen die mee opstarten meteen killen zodat je telefoon lekker snel is. zodra je na paar app's en dingen geopent te hebben kun je gewoon weer even langs ATK en kill je ze weer en je telefoon is weer heerlijk snel.
verder vind ik het een super telefoon, mooi uiterlijk lekker groot scherm en android er op.
ik hoorde dat de klepjes nogal snel stuk wouden gaan dus heb meteen de eerste dag een hardcase gehaald bij de plaatselijke telefoon boer telefoon nu al paar x laten valen maar blijft het gewoon doen.
kleine min punten
camera is niet altijd even scherp,
word traag nadat je paar dingen hebt geopent en gesloten ( te verhelpen met taskkiller)
voor de rest weinig irritaties meer sinds task killer.
hoop dat ik mensen heb geholpen met een keus en oplossen van traagheids probleem.
heb hem nu ongeveer een maand, in het begin was hij super snel viel niet te klagen maar op den duur zet je er wat apps op en wat me opvalt is dat sommige apps meteen mee opstarten als je de telefoon heropstart.
nu ben ik aan het testen geweest met verschillende dingen zo als visionary maar helaas blijkt mn telefoon al zover geupdate te zijn dat visionary niet meer werkte wegens ingezette blokkade van htc.
dus ik ging weer opzoek en kwam ik advanced task killer tegen, hij start ook mee op maar zodra je telefoon is opgestart kun je boven aan met je vinger sliden en dan meteen naar ATK daar kun je alle dingen die mee opstarten meteen killen zodat je telefoon lekker snel is. zodra je na paar app's en dingen geopent te hebben kun je gewoon weer even langs ATK en kill je ze weer en je telefoon is weer heerlijk snel.
verder vind ik het een super telefoon, mooi uiterlijk lekker groot scherm en android er op.
ik hoorde dat de klepjes nogal snel stuk wouden gaan dus heb meteen de eerste dag een hardcase gehaald bij de plaatselijke telefoon boer telefoon nu al paar x laten valen maar blijft het gewoon doen.
kleine min punten
word traag nadat je paar dingen hebt geopent en gesloten ( te verhelpen met taskkiller)
hoop dat ik mensen heb geholpen met een keus en oplossen van traagheids probleem.
Mijn scherm draait niet meer automatisch als ik mijn telefoon horizontaal houd.
Teeter doet het nog wel dus de sensor lijkt te werken.
Kent iemand dit probleem?
laat maar, het vinkje automatisch draaien stond ineens uit
[ Voor 16% gewijzigd door 4of9 op 01-02-2011 12:10 ]
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Heb je het automatisch draaien niet gewoon uitgeschakeld staan bij je settings?4of9 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:04:
Wat ik meestal doe is als je je scherm draait, de telefoon vanaf boven af even naar je toe kantelen zeg maar. Dan draait die snel om.4of9 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:04:
Als ik het me goed herinner kan je downgraden zodat je alsnog kan rooten.puddinkie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:48:
kleine min punten
Ik heb zelf Android Revolution HD 2.0.9 draaien omdat ik alle Sense dingen wil behouden, en hij is nu veel beter/sneller en heeft een veel betere accuduur dan met de stock ROM.
ik heb bij mijn vriendin een beltoon geselecteerd van cow en chicken. maar nu als ik van haar whatsapp berichten krijg. hoor ik ook dat beltoontje! super irritant (omdat ie het hele beltoontje afspeelt) en nergens voor nodig. Maar ik zie nergens waar ik dat op de normale beltoon kan instellen, Wanneer ze mij belt moet ik dus wel die cow en chicken horen.
Nevermind....
al gevonden : Beltoon voor contact: gebruik aangepaste beltoon van contact bij nieuw bericht. kan je aan of uitvinken en die stond aangevinkt.
Nevermind....
al gevonden : Beltoon voor contact: gebruik aangepaste beltoon van contact bij nieuw bericht. kan je aan of uitvinken en die stond aangevinkt.
[ Voor 18% gewijzigd door vwtune op 01-02-2011 13:21 ]
Verwijderd
Zijn er hier ervaringsdeskundigen mbt Skype?
Ik zou graag willen weten of ik met mijn HTC kan skypen naar 2 buitenlandse collega's die allebei een Iphone hebben. Moeten daarvoor zowel beller als gebelde op WIFI/3G zitten of volstaat het als ik bel en alleen ik op WIFI zit, of betaal ik dan nog bepaalde gesprekskosten?
Hoor heel graag wat er vereist is en wat de ervaringen zijn!
Dit soort vragen zijn ongewenst in dit topic, zoals de topic titel aangeeft gaat het hier over de Desire HD, niet over Skype of de werking hier van. Naast het feit dat je vraag dus verkeerd geplaatst is heeft hij ook nog eens een zeer grote helpdesk factor. m.a.w. door even op internet te zoeken, al dan niet op de Skype homepage kom je al achter het antwoord.
Misschien ten overvloede maar in Het algemeen beleid kan je lezen hoe we de postings op GoT graag willen zien.
Ik zou graag willen weten of ik met mijn HTC kan skypen naar 2 buitenlandse collega's die allebei een Iphone hebben. Moeten daarvoor zowel beller als gebelde op WIFI/3G zitten of volstaat het als ik bel en alleen ik op WIFI zit, of betaal ik dan nog bepaalde gesprekskosten?
Hoor heel graag wat er vereist is en wat de ervaringen zijn!
Dit soort vragen zijn ongewenst in dit topic, zoals de topic titel aangeeft gaat het hier over de Desire HD, niet over Skype of de werking hier van. Naast het feit dat je vraag dus verkeerd geplaatst is heeft hij ook nog eens een zeer grote helpdesk factor. m.a.w. door even op internet te zoeken, al dan niet op de Skype homepage kom je al achter het antwoord.
Misschien ten overvloede maar in Het algemeen beleid kan je lezen hoe we de postings op GoT graag willen zien.
[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 01-02-2011 16:42 ]
1) Je gaat naar www.skype.com. Wat zie je daar? "Iemand bellen op Skype is gratis". Voila, een stuk beantwoord en we zitten pas op de eerste pagina!
2) Je gaat naar Skype downloaden en kiest voor Android. Wat zie je daar? "Make free Skype-to-Skype calls, and call phones at Skype’s great rates – over WiFi or 3G*." Voila, we zijn al een stukje dichter bij het ultieme antwoord.
3) Dan gaan we naar Skype downloaden voor iPhone. Wat zie je daar? "Make free Skype-to-Skype voice and video calls over 3G and WiFi." Voila, nu kunnen we het antwoord samen puzzelen.
Skype naar Skype bellen is gratis, Skype naar Skype bellen met Android is gratis over 3G en WiFi, Skype naar Skype bellen met iPhone is gratis over 3G en WiFi.
Maarrrr wat als de ander niet op Skype zit? Dan gaan we weer naar stukje 2, daar staat dat je telefoons kan bellen met de geweldige tarieven van Skype! Waar zou je die tarieven kunnen vinden? Ik denk dat je daar nu zelf achter bent! Antwoord op al je vragen in een paar minuten op de Skype site!
ondanks je uitleg is het offtopic, de volgende keer graag een TW versturen ipv zelfde de helpdesk uit te hangen.
2) Je gaat naar Skype downloaden en kiest voor Android. Wat zie je daar? "Make free Skype-to-Skype calls, and call phones at Skype’s great rates – over WiFi or 3G*." Voila, we zijn al een stukje dichter bij het ultieme antwoord.
3) Dan gaan we naar Skype downloaden voor iPhone. Wat zie je daar? "Make free Skype-to-Skype voice and video calls over 3G and WiFi." Voila, nu kunnen we het antwoord samen puzzelen.
Skype naar Skype bellen is gratis, Skype naar Skype bellen met Android is gratis over 3G en WiFi, Skype naar Skype bellen met iPhone is gratis over 3G en WiFi.
Maarrrr wat als de ander niet op Skype zit? Dan gaan we weer naar stukje 2, daar staat dat je telefoons kan bellen met de geweldige tarieven van Skype! Waar zou je die tarieven kunnen vinden? Ik denk dat je daar nu zelf achter bent! Antwoord op al je vragen in een paar minuten op de Skype site!
ondanks je uitleg is het offtopic, de volgende keer graag een TW versturen ipv zelfde de helpdesk uit te hangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 01-02-2011 16:43 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat ik in ieder geval bijzonder storend vind, is dat Skype de speaker van de foon gebruikt en niet de interne speaker (die waar je mee belt dus). Heb ook nog niet kunnen achterhalen of dat überhaupt ergens in te stellen is of zo. Schijnt overigens al wel vaker bij Skype gemeld te zijn, maar ze hebben er dus blijkbaar nog niets mee gedaan...
Vooralsnog dus iedere keer de bluetooth headset connecten, als er iemand belt :-S
Berichten over Skype op Android zijn niet specifiek voor de Desire HD, offtopic dus! graag verder over skype in een "eigen" topic of in het algemene android software topic.
Vanaf nu weer on-topic!
Vooralsnog dus iedere keer de bluetooth headset connecten, als er iemand belt :-S
Berichten over Skype op Android zijn niet specifiek voor de Desire HD, offtopic dus! graag verder over skype in een "eigen" topic of in het algemene android software topic.
Vanaf nu weer on-topic!
[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 01-02-2011 16:48 ]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Is er hier iemand die een DHD heeft i.c.m. Hi?
Sinds gisteren de nummerportering is geregeld, heb ik geen Internet meer op mijn toestel.
De geweldige, zeer competente en uitermate vriendelijke *kuch* klantenservice van Hi heeft intern hun instellingen gereset voor mijn nummer, maar dat mocht niet baten.
Volgende stap is volgens Hi het controleren van de instellingen voor internet op mijn DHD. Hi geeft echter geen ondersteuning voor de DHD (ookal heb ik het toestel bij Hi aangeschaft) en het credo is dan ook 'zoek het uit'
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de instellingen van zijn DHD i.c.m. een Hi-abbo hier te posten zodat ik kan controleren of deze overeenkomen met die van mij?
Dank alvast!
Sinds gisteren de nummerportering is geregeld, heb ik geen Internet meer op mijn toestel.
De geweldige, zeer competente en uitermate vriendelijke *kuch* klantenservice van Hi heeft intern hun instellingen gereset voor mijn nummer, maar dat mocht niet baten.
Volgende stap is volgens Hi het controleren van de instellingen voor internet op mijn DHD. Hi geeft echter geen ondersteuning voor de DHD (ookal heb ik het toestel bij Hi aangeschaft) en het credo is dan ook 'zoek het uit'
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de instellingen van zijn DHD i.c.m. een Hi-abbo hier te posten zodat ik kan controleren of deze overeenkomen met die van mij?
Dank alvast!
Even zoek op de Hi website, toestel instellingen, vervolgens kom je op deze pagina terecht: http://www.hi.nl/Klantenservice/Toesteluitleg.htm hier kan jij je merk telefoon en type vinden, vervolgens wordt er ook uitgelegt hoe jij je toestel in moet stellen.DustSpinner schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:47:
Is er hier iemand die een DHD heeft i.c.m. Hi?
Dank alvast!
Dit zijn echt helpdesk vragen die niet op GoT thuis horen! Helemaal omdat ze na een beetje eigeninzet zeer makkelijk zijn op te lossen c.q. te vinden!
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb problemen met een 32GB sd in de DHD. Als ik hem in de adapter doe in mijn pc/laptop kan ik hem "vol" zetten (kopieer de inhoud van de 8GB die in de DHD zat erop). Ik zie alle mappen/bestanden staan, als ik daarna de sd in de DHD doe, is mijn Music folder ineens leeg. Of er staan nog een paar mappen in met mp3's en andere mappen zijn leeg. Vage shizzle, iemand ook zo'n soort probleem gehad?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Bekijk je de sd in de DHD dan via de computer, dus rechtstreeks op de sd? Of kijk je in je musicplayer naar de mp3's? Zal wel het eerste zijn, maar mocht het het laatste zijn, dan moet je waarschijnlijk even wachten totdat de DHD alle mp3's 'gevonden' heeft. Het duurt namelijk even voordat 'ie alles laat zien. Tenminste, dat was bij mij het geval toen ik zo'n 10 Gb aan mp3's erop had gezet: ik dacht eerst dat het fout was gegaan, maar na een tijdje stond alles alsnog in de player.Roeligan schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:17:
Ik heb problemen met een 32GB sd in de DHD. Als ik hem in de adapter doe in mijn pc/laptop kan ik hem "vol" zetten (kopieer de inhoud van de 8GB die in de DHD zat erop). Ik zie alle mappen/bestanden staan, als ik daarna de sd in de DHD doe, is mijn Music folder ineens leeg. Of er staan nog een paar mappen in met mp3's en andere mappen zijn leeg. Vage shizzle, iemand ook zo'n soort probleem gehad?
Volgens mij is diverse keren in deze topic vermeld dat een task killer niet nodig is bij de desire hd, zelfs schadelijk, het verbaast me dat de echte tweakers nog niet hebben gereageerd.
puddinkie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:48:
kleine min punten
Na de dertigste keer wordt je moe van zulke domme mensen en laat je ze zelf maar gewoon aanklooien. Als ze te lui zijn zelf informatie in te winnen ga ik het ze niet voorkauwen.ahma01 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:37:
Volgens mij is diverse keren in deze topic vermeld dat een task killer niet nodig is bij de desire hd, zelfs schadelijk, het verbaast me dat de echte tweakers nog niet hebben gereageerd.
[...]
Verwijderd
Nou, nou.. ik vindt jullie wel een beetje grof en beledigend. Ik heb ook taskkiller en nu kan ik gelukkig weer gewoon snel omgaan met mijn telefoon. Waar het aan ligt weet ik ook niet, maar hij was gewoon retetraag. Nu met taskkiller is je toppie
Dan zit de fout dus ergens anders en ben je bezig met symptoombestrijding in plaats van de oorzaak aan te pakken.
Ik heb de SD eerst in de PC, dan staat alles er nog op. Al een keer eruit gehaald en weer erin gestopt (card readerVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:27:
[...]
Bekijk je de sd in de DHD dan via de computer, dus rechtstreeks op de sd? Of kijk je in je musicplayer naar de mp3's? Zal wel het eerste zijn, maar mocht het het laatste zijn, dan moet je waarschijnlijk even wachten totdat de DHD alle mp3's 'gevonden' heeft. Het duurt namelijk even voordat 'ie alles laat zien. Tenminste, dat was bij mij het geval toen ik zo'n 10 Gb aan mp3's erop had gezet: ik dacht eerst dat het fout was gegaan, maar na een tijdje stond alles alsnog in de player.
Kaart heb ik gisteren al omgeruild omdat ik dacht dat het aan de kaart lag.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Waar kan de fout nog meer zitten dan? Ik merk ook DUIDELIJK verschil als ik een taskkiller gebruik en/of autokiller heb aanstaan. Erg duidelijk dus zo gek is het nog niet...Tsurany schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:01:
Dan zit de fout dus ergens anders en ben je bezig met symptoombestrijding in plaats van de oorzaak aan te pakken.
Verwijderd
Dat is dus gewoon lariekoek want task killers zijn sinds android 2.2 totaal overbodig en werken vaak alleen averechts.MaStar schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:22:
[...]
Waar kan de fout nog meer zitten dan? Ik merk ook DUIDELIJK verschil als ik een taskkiller gebruik en/of autokiller heb aanstaan. Erg duidelijk dus zo gek is het nog niet...
Check eens of je geen apps er op hebt staan die onnodig veel CPU of RAM gebruiken. Kijk ook of alles uptodate is, met name de updates van HTC. Probeer anders ook 'USB debugging' aan te zetten of dat enig verschil maakt.
Eerlijk waar task killers maken je telefoon niet sneller. Iets met placebo effect enzo..
Even over dat task killer effect.
Het maakt wel degelijk uit.
Er zijn heel veel apps in de market die gewoon heel slecht geprogrammeerd zijn.
geen exit button bv.
Die gebruiken dus op de achtergrond na backbutton nog steeds cpu time/netwerk.
Alarmeringdroid bijvoorbeeld: (een c2000 Hulpdiensten app)
Deze app gebruikt GPS en na wegdrukken op de achtergrond sluit hij GPS niet af.
Oftewel gps blijft proberen een fix te vinden in je broekzak. Kost dus accu.
En zo zijn er nog wel een paar apps die rot doen hoor.
Dus een taskkiller installen is wel degelijk in sommige gevallen nodig.
Niet om autokill functie, maar wel om eventueel "hangende" apps te killen.
Zie het als een soort taskmgr.exe. Zou ook niet nodig zijn als Windows/Programma,s allemaal foutloos geschreven waren.
Hoe vaak werkt op windows het kruisje rechts boven in niet?????
Het maakt wel degelijk uit.
Er zijn heel veel apps in de market die gewoon heel slecht geprogrammeerd zijn.
geen exit button bv.
Die gebruiken dus op de achtergrond na backbutton nog steeds cpu time/netwerk.
Alarmeringdroid bijvoorbeeld: (een c2000 Hulpdiensten app)
Deze app gebruikt GPS en na wegdrukken op de achtergrond sluit hij GPS niet af.
Oftewel gps blijft proberen een fix te vinden in je broekzak. Kost dus accu.
En zo zijn er nog wel een paar apps die rot doen hoor.
Dus een taskkiller installen is wel degelijk in sommige gevallen nodig.
Niet om autokill functie, maar wel om eventueel "hangende" apps te killen.
Zie het als een soort taskmgr.exe. Zou ook niet nodig zijn als Windows/Programma,s allemaal foutloos geschreven waren.
Hoe vaak werkt op windows het kruisje rechts boven in niet?????
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Een taskkiller helpt enkel als je een applicatie hebt die constant aan het crashen is en daardoor CPU gebruikt. Een applicatie die op de achtergrond draait en enkel geheugen inneemt vertraagt je telefoon niet, dat gebeurt pas als hij CPU gebruikt en dat mag weer niet als hij op de achtergrond draait.
Nee het mag dus niet nee, maar helaas gebeurt het wel.Tsurany schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:08:
Een taskkiller helpt enkel als je een applicatie hebt die constant aan het crashen is en daardoor CPU gebruikt. Een applicatie die op de achtergrond draait en enkel geheugen inneemt vertraagt je telefoon niet, dat gebeurt pas als hij CPU gebruikt en dat mag weer niet als hij op de achtergrond draait.
En gelukkig weet ik dat jij weet waar je het over heb.
Als een app hangt dan heb je de keuze: Reboot(duurt lang) of Kill App (duurt 1 seconde)
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Ik gebruik gewoon het applicaties scherm in android zelf. Bij actieve applicaties kun je dan gedwongen stoppen. Mooie snelkoppeling naar desktop uiteraard
Het gebeurt inderdaad wel, maar niet vaak. Dan moet je dus een applicatie hebben waarbij dat constant gebeurt, dan zou ik achterhalen welke dat is en hooguit een taskkiller gebruiken die enkel die applicatie killed.W.Bakker schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:11:
[...]
Nee het mag dus niet nee, maar helaas gebeurt het wel.
En gelukkig weet ik dat jij weet waar je het over heb.
Als een app hangt dan heb je de keuze: Reboot(duurt lang) of Kill App (duurt 1 seconde)
Sinds gister ben ik ook de trotse bezitter van deze telefoon maar ik dacht dat als je hem op zijn kop legde dat hij dan stil was. bij mij is dit echter niet zo. Of is dit een instelling?
ik kan die instelling zelf niet zo snel vinden maar heb je je toestel wel geijkt? Misschien ligt het hieraan.chimera2 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:04:
Sinds gister ben ik ook de trotse bezitter van deze telefoon maar ik dacht dat als je hem op zijn kop legde dat hij dan stil was. bij mij is dit echter niet zo. Of is dit een instelling?
Even een vraagje over wifi;
Ik gebruik alleen thuis wifi maar ik vraag me af wat dan de beste instelling is als je accu verbruik in ogenschouw neemt.
Wifi slaapbeleid staat standaard op: nooit.
deze heb ik nu op: nooit indien aangesloten, gezet. Betekent dat ie nu wanneer ik thuis kom, verbinding maakt en wanneer ik weg ga, automatisch de verbinding verbreekt en wifi uitzet? ik wil namelijk dat wanneer ik niet thuis ben dat wifi ook uitstaat en zelf aangaat wanneer ik weer thuis ben. De benamingen bij wifi-slaapbeleid vind ik namelijk erg verwarrend (na 15 minuten, nooit indien aangesloten en nooit)
Ik gebruik alleen thuis wifi maar ik vraag me af wat dan de beste instelling is als je accu verbruik in ogenschouw neemt.
deze heb ik nu op: nooit indien aangesloten, gezet. Betekent dat ie nu wanneer ik thuis kom, verbinding maakt en wanneer ik weg ga, automatisch de verbinding verbreekt en wifi uitzet? ik wil namelijk dat wanneer ik niet thuis ben dat wifi ook uitstaat en zelf aangaat wanneer ik weer thuis ben. De benamingen bij wifi-slaapbeleid vind ik namelijk erg verwarrend (na 15 minuten, nooit indien aangesloten en nooit)
na 15 minuten: Als je telefoon op zwart gaat blijft Wifi nog 15 minuten verbinding houden en sluit dan af. Bij aanzetten van je telefoon wordt wifi weer actiefvwtune schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:34:
Even een vraagje over wifi;
nooit indien aangesloten: Als je USB hebt aangesloten gaat Wifi niet aan
nooit: Wifi blijft altijd actief op de achtergrond.
Als je alleen thuis wifi gebruikt zou ik 'm handmatig aan- en uitzetten.
oke, duidelijk! ik ga hem nu dan maar voortaan handmatig aan en uitzetten. Want wifi vreet ook accu als je hem niet gebruikt.
Dit werkt alleen bij een inkomend telefoontje. Wanneer je hem omdraait tijdens het overgaan, zet hij de ringtone uit. Dit werkt echter alleen als je wordt gebeld. Gelukkig maar, want anders zou het hem veel te veel stroom kosten om constant te kijken of hij op zijn kop ligt. Dus als je hem echt op stil wilt hebben, dan zul je dat handmatig moeten doen.chimera2 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:04:
Vind ik juist niet, ik heb wifi altijd aanstaan, maar ding gaat gewoon een dag mee hoor, ook als ik niet thuis ben.vwtune schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:01:
oke, duidelijk! ik ga hem nu dan maar voortaan handmatig aan en uitzetten. Want wifi vreet ook accu als je hem niet gebruikt.
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Verlichting van softkey??
Sorry als dit onderwerp al ergens in dit grote topic is besproken maar met de zoek functie kreeg ik niets gevonden. En om nu 3 delen met de hand door te zoeken leek met wat overdreven.
Ik heb sinds enkele dagen mijn DHD en vindt hem geweldig. Alleen werkt sinds gisteren de verlichting van mijn softkeys niet meer.
Alle gedownloade software heb ik verwijderd en een softreset gegeven: helaas geen oplossing.
Hard reset gegeven: helaas geen 100% oplossing. De verlichting gaat nu alleen aan als ik mijn vinger op de lichtsensor hou....??
Weet iemand wat ik verkeerd doe (een of andere instelling) of is mijn DHD kapot?
Alvast bedankt.
Groeten Lars
Sorry als dit onderwerp al ergens in dit grote topic is besproken maar met de zoek functie kreeg ik niets gevonden. En om nu 3 delen met de hand door te zoeken leek met wat overdreven.
Ik heb sinds enkele dagen mijn DHD en vindt hem geweldig. Alleen werkt sinds gisteren de verlichting van mijn softkeys niet meer.
Alle gedownloade software heb ik verwijderd en een softreset gegeven: helaas geen oplossing.
Hard reset gegeven: helaas geen 100% oplossing. De verlichting gaat nu alleen aan als ik mijn vinger op de lichtsensor hou....??
Weet iemand wat ik verkeerd doe (een of andere instelling) of is mijn DHD kapot?
Alvast bedankt.
Groeten Lars
Verwijderd
Net even voor je gecheckt, en mijn softkey verlichting gaat ook alleen maar aan in een donkere kamer (of ik hou mijn vinger op de lichtsensor) .. en als je logisch nadenkt klopt dat ook gewoon. Het is verlichting. Verlichting waardoor je kunt zien waar je op drukt als het donker is. Overdag of in een lichte kamer kun je de functie van de knoppen gewoon zien en zou softkey verlichting nutteloos zijn en vreet het alleen accu power..
ik wil Runkeeper gaan gebruiken voor hardlopen/fietsen, maar mijn gps is echt slecht het grootste deel van de tijd..
Het is nu al meerdere keren voorgekomen dat ik begon met een "oranje" GPS tijdens het lopen, en er na het hardlopen achterkwam dat hij niets had getracked.. het duurt ook erg lang voordat ik GPS fix heb (met of zonder hoesje)
Heb wat van de apps die eerder genoemd werden geprobeerd, maar merk geen significante verbetering.. heeft iemand hier een oplossing voor?
Het is nu al meerdere keren voorgekomen dat ik begon met een "oranje" GPS tijdens het lopen, en er na het hardlopen achterkwam dat hij niets had getracked.. het duurt ook erg lang voordat ik GPS fix heb (met of zonder hoesje)
Heb wat van de apps die eerder genoemd werden geprobeerd, maar merk geen significante verbetering.. heeft iemand hier een oplossing voor?
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
hij gaat ook wel een dag mee.... maar alle beetjes helpen mee toch?denniskrol schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:58:
[...]
Vind ik juist niet, ik heb wifi altijd aanstaan, maar ding gaat gewoon een dag mee hoor, ook als ik niet thuis ben.
Verwijderd
Hoi Stihlo,Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:17:
Net even voor je gecheckt, en mijn softkey verlichting gaat ook alleen maar aan in een donkere kamer (of ik hou mijn vinger op de lichtsensor) .. en als je logisch nadenkt klopt dat ook gewoon. Het is verlichting. Verlichting waardoor je kunt zien waar je op drukt als het donker is. Overdag of in een lichte kamer kun je de functie van de knoppen gewoon zien en zou softkey verlichting nutteloos zijn en vreet het alleen accu power..
Bedankt voor de verificatie. Nou weet ik in ieder geval dat het niet een mijn DHD ligt.
Groeten Lars
Ha, ienderdaad. Kijk eens op: settings, sounds, quiet ring on picup aanvinken.chimera2 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:04:
ziet er leuk uit ik koop er misschin wel 1 als me iphone kapot gaat
Dan hoop je natuurlijk dat je iphone gauw kapot gaatI_Cx_l schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:48:
ziet er leuk uit ik koop er misschin wel 1 als me iphone kapot gaat
Tip: Appels moet je wassen voor gebruik
Hmm moet je hem wel in vliegtuig modus zetten anders schakelt hij toch over op 3g?vwtune schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:24:
[...]
hij gaat ook wel een dag mee.... maar alle beetjes helpen mee toch?
wifi of 3g maakt volgens mij qua stroomgebruik weinig uit, en als ik kijk op mijn batterijverbruik staat wifi standaard op 2%. Maakt allemaal weinig uit hoor.
Verwijderd
Grootste verschil in accu besparing maakt helderheid zo laag mogelijk zetten, want ik kan zo bij redelijke gebruik wel 2 werkdagen halen.
Op androidplanet.nl staat ook nog een tip hoe je energie kunt besparen van je accu.
Op androidplanet.nl staat ook nog een tip hoe je energie kunt besparen van je accu.
En hier nog iemand die al zn smsjes kwijt is.
Heb gelijk smsbackup+ geinstalleerd, maar ben dus wel alles kwijt. Htcsense.com werkt nog steeds ruk. Ik las in dit topic dat als het wel werkt dat alle smsjes dan online nog te bekijken zijn. En op de 1 of andere magische manier worden berichten automatisch teruggezet?Iets met syncen zonder dat het rondje bovenaan in beeld verschijnt?? Iemand bij wie dat gebeurt is?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Ik heb juist het idee dat 3G bij mij veel meer gebruikt. Zit nu al de hele dag op wifi, accu is op 86% vanaf vanmorgen half 9. Mail staat push, friendstream elke 15min, en weather elke 3 uur. Als ik een hele dag weg ben, en dus geen wifi heb, dan gaat die toch wel wat sneller leeg.Ceejay schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:21:
[...]
Hmm moet je hem wel in vliegtuig modus zetten anders schakelt hij toch over op 3g?
wifi of 3g maakt volgens mij qua stroomgebruik weinig uit, en als ik kijk op mijn batterijverbruik staat wifi standaard op 2%. Maakt allemaal weinig uit hoor.
Heb je wifi dan aan of uit staan?denniskrol schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:27:
[...]
Ik heb juist het idee dat 3G bij mij veel meer gebruikt. Zit nu al de hele dag op wifi, accu is op 86% vanaf vanmorgen half 9. Mail staat push, friendstream elke 15min, en weather elke 3 uur. Als ik een hele dag weg ben, en dus geen wifi heb, dan gaat die toch wel wat sneller leeg.
RatPack #814
nu snap ik het al helemaal niet meer...
als ik buiten ben, dan ben ik wel genoodzaakt om 3G te gebruiken lijkt mij? dus waarom zou ik wifi dan nutteloos aan laten staan?
of jij hebt het puur over thuis gebruik?
als ik buiten ben, dan ben ik wel genoodzaakt om 3G te gebruiken lijkt mij? dus waarom zou ik wifi dan nutteloos aan laten staan?
Omdat velen het niet uit zetten waardoor hij blijft scannen naar WiFi signalen. Ik heb dat tot nu toe ook niet gedaan omdat ik of op stage was of thuis of onderweg, dan laat ik WiFi gewoon aan staan en zodra hij een bekend netwerk tegen komt maakt hij verbinding.
Omdat ik te lui ben om het telkens weer aan te zetten als ik ergens ben waar ik wel wifi heb.vwtune schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:31:
nu snap ik het al helemaal niet meer...
Zojuist mijn voorkeursnetwerktype instellen maar weer op GSM/CDMA auto PRL gezet. Hopelijk lost dit mijn probleem met wegvallende verbindingen op...
Dit heeft bij mij ook echt geholpen bedankt.Mr. Jinx schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:40:
[...]
Ik had dat ook. Batterij ging wel heel erg hard leeg, games gingen schokkerig. Scrollen haperde regelmatig. Rebooten hielp niet.
Bleek dat de CPU constant op 100% staat vanwege de '/init' bug.
Staat in het starttopic beschreven:
[...]
Vreemde bug, dat dat nog niet is opgelost? Maar bij mij werkte het geweldig.
Probeer maar GSM/WCDMA auto PRL eens. Het is beter voor als je 3G nodig hebt.Totaalgeflipt schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:25:
Zojuist mijn voorkeursnetwerktype instellen maar weer op GSM/CDMA auto PRL gezet. Hopelijk lost dit mijn probleem met wegvallende verbindingen op...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!