Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Schwarz87 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:36:
Ik heb sinds een paar dagen (heb het ding ook pas 2 weken) ineens dat de Agenda niet altijd de afspraken weergeeft. Hij geeft dan helemaal niets weer, ook als ik op dagen druk staat er normaal "afspraak toevoegen" maar nu helemaal niets. Als ik bij instellingen op vernieuwen druk loopt hij vast en krijg ik soms uiteindelijk een bericht dat de app is vastgelopen, na geforceerd stoppen doet hij het daarna weer. Maar het probleem blijft zich voordoen, heel irritant. Iemand last van?

edit: Zojuist klik ik de agenda weer aan, hij liet wel zien dat er dingen waren op bepaalde dagen, maar na het aanklikken van die dagen laat hij helemaal niets zien..
Dit probleem ken ik, zelf ook last van. Bij mij werd het veroorzaakt door de synchronisatie met gmail-agenda. Daar bleef hij op hangen, nu ik alleen nog met pc sync heb ik minder last van dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Megamind schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:04:
[...]

Dat heb ik ook niet ingesteld, maar er is wel opeens een app gedownload vanacht terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven, dat vind ik wel ernstig eigenlijk.
Inderdaad.
Ik kan je niet verder helpen, ken de app niet, maar het is maar goed dat het standaard uitgeschakeld staat dat apps van buiten de market niet mogen worden geïnstalleerd.
Ik zou er ook helemaal para van worden als ik wakker zou worden en mijn telefoon heeft een of andere dubieuze app naar binnen gehengeld.

Is er een manier om te achterhalen wat het heeft gedaan? Een log ergens ofzo?

Overigens is er op Google niets te vinden over cuteMobiNL

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 26-01-2011 08:32 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via Google inderdaad niks over te vinden, weet je zeker dat die naam goed is? Kan ook zijn dat een applicatie zichzelf wilde updaten buiten de market om en dat dit hierdoor niet lukte.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Waarmee kan je het beste je HTC mee syncen?

Met Outlook (via je pc) en of een pop3 op je DHD instellen (is dit mogelijk?)
Met hotmail (kan dit uberhaupt wel? Android en hotmail?)
Met Gmail?

Het gaat dan natuurlijk om contactpersonen, afspraken en de berichten.

Ik verwacht vanmiddag mijn DHD binnen te krijgen dus zou mooi zijn als ik dan al weet welke mail ik moet gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Gmail of Google Apps, dat wordt native ondersteund en werkt naar mijn ervaring gewoon het beste aangezien je toch al een Google Account nodig hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:38:
[...]

probeer eens de verbinding vanuit de ck3100 te maken en/of haal je batterij er even een minuutje uit. wellicht dat dit het probleem al oplost.
Dit heb ik al geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan het ook zijn dat de HTC niet goed samenwerkt met de parrot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:50:
Met Gmail of Google Apps, dat wordt native ondersteund en werkt naar mijn ervaring gewoon het beste aangezien je toch al een Google Account nodig hebt.
Ik neem aan dat je met google account, een gmail account bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
vwtune schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:07:
[...]

Zoiets. Je moet een Google Account* aanmaken en daar krijg je, onder andere, ook een gmail account bij :)

* Account is nodig om je contacten op te slaan en voor betalingen in de Android Market d.m.v. Google Checkout

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 26-01-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Wel bedankt voor je moeite hoor, maar dit bedoelde ik helaas niet.
kijk maar nog ff naar mijn vraag:
Ik heb ff gezocht maar kan toch niet vinden.

Waar kan je de eigenaars informatie invoeren/wijzigen? B.v. als ik op de market een feedback geef staat daar alleen de voor letter van mijn naam. Ik wil graag dat mijn hele naam komt er te voorschijn.
Zoals je hier boven ziet, bedoelde ik eigenlijk niet de naam van mij gmail account maar eigenaars informatie van mij DHD. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
GentiLi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:23:
[...]

Wel bedankt voor je moeite hoor, maar dit bedoelde ik helaas niet.
kijk maar nog ff naar mijn vraag:

[...]

Zoals je hier boven ziet, bedoelde ik eigenlijk niet de naam van mij gmail account maar eigenaars informatie van mij DHD. :?
Je hebt het over de market, dat is gekoppeld aan je Google account, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vwtune schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:07:
[...]

Nee, een Google Account, kan je ook gewoon met een ander e-mail adres registreren. Een Gmail en Google Apps account zijn standaard al een Google Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vwtune schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:48:
Waarmee kan je het beste je HTC mee syncen?

Met Outlook (via je pc) en of een pop3 op je DHD instellen (is dit mogelijk?)
Met hotmail (kan dit uberhaupt wel? Android en hotmail?)
Met Gmail?

Het gaat dan natuurlijk om contactpersonen, afspraken en de berichten.

Ik verwacht vanmiddag mijn DHD binnen te krijgen dus zou mooi zijn als ik dan al weet welke mail ik moet gaan gebruiken.
Ik ben erg tevreden over de volgende werkwijze: vanuit Outlook vind er periodiek een sync plaats met mijn Google/Gmail account (agenda + contacten). Vanuit dat account wordt er middels push gesynced met mijn HTC. Wijzigingen die ik op de 1 invoer staan vrij snel op het andere systeem (afhankelijk van je sync schema). Progjes heb ik via Google/Gmail gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Ik ben erg tevreden over de volgende werkwijze: vanuit Outlook vind er periodiek een sync plaats met mijn Google/Gmail account (agenda + contacten). Vanuit dat account wordt er middels push gesynced met mijn HTC. Wijzigingen die ik op de 1 invoer staan vrij snel op het andere systeem (afhankelijk van je sync schema). Progjes heb ik via Google/Gmail gevonden.
Ik heb inderdaad het 1 en ander gevonden IN gmail, bij instellingen. ik ga hier vanavond mee aan de slag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Heeft iemand toevallig al een oplossing voor het gebruik van de TASKER "kill app" functionaliteit? Ik lees namelijk alleen maar dat die functionaliteit onder Android 2.2.1 niet werkt en dat je daarvoor moet rooten en software als Locale kunt gebruiken. Ik heb draai echter een 1.75 stock ROM (rooten (nog) niet mogelijk) en heb niet zo'n trek in downgraden incl. evt. custom ROM om dat rooten mogelijk te maken (met downgraden / andere ROM ben ik tenslotte mijn garantie kwijt?)

Het gaat mij om Skype; wij gebruiken dit binnen het bedrijf nog wel eens, maar ik maak er privé geen gebruik van. Ik heb dus een profiel opgesteld om Skype 's ochtends op weekdagen te starten, maar wil graag dat de app/service om half 6 netjes gekilled wordt. Dat laatste lukt me dus vooralsnog niet...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:19
Gisteren voor het eerst "Navigatie" gebruikt en de stem is op vol volume nog veels te zacht. Ook andere zaken op de DHD hebben (nog steeds) een te laag max. volume. Ga het nog eens doorgeven aan HTC. Hopelijk wordt dit een keer opgelost in een komende update.
Ander ding dat me de laatste weken opvalt is dat er soms geen melding wordt gegeven van inkomende sms. En soms gaat het tekentje bovenin het scherm niet weg nadat je de sms hebt geopend. Ook na een paar keer herstarten blijven deze tekortkomingen af en toe terugkeren.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:04:
[...]

Dit heb ik al geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan het ook zijn dat de HTC niet goed samenwerkt met de parrot?
Je kunt je Parrot nog updaten, zie daarvoor de website van Parrot. Geen idee of dat het probleem oplost, mijne werkt prima met de CK3100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:32:
[...]

Inderdaad.
Ik kan je niet verder helpen, ken de app niet, maar het is maar goed dat het standaard uitgeschakeld staat dat apps van buiten de market niet mogen worden geïnstalleerd.
Ik zou er ook helemaal para van worden als ik wakker zou worden en mijn telefoon heeft een of andere dubieuze app naar binnen gehengeld.

Is er een manier om te achterhalen wat het heeft gedaan? Een log ergens ofzo?

Overigens is er op Google niets te vinden over cuteMobiNL
Ik zag net dat de packageinstaller nog in laatst geopende files stond en zag dat het bestand heet:
ACutemobiNL2.1.7 met een plaatje van een meid.

Lastig om te achterhalen waar dit vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h40d schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:59:
Gisteren voor het eerst "Navigatie" gebruikt en de stem is op vol volume nog veels te zacht. Ook andere zaken op de DHD hebben (nog steeds) een te laag max. volume. Ga het nog eens doorgeven aan HTC. Hopelijk wordt dit een keer opgelost in een komende update.
Ander ding dat me de laatste weken opvalt is dat er soms geen melding wordt gegeven van inkomende sms. En soms gaat het tekentje bovenin het scherm niet weg nadat je de sms hebt geopend. Ook na een paar keer herstarten blijven deze tekortkomingen af en toe terugkeren.
Dat sms probleem is een bekend probleem na de laatste update (1.72).. hebben erg veel mensen last van en HTC weet er als het goed is van. Op XDA loopt een heel topic hierover, dat is overigens ook in dit topic al meermaals vermeld :). Ik had het zelf ook en heb als 'tijdelijke' oplossing een andere sms-client geinstalleerd. Ik heb Go SMS gekozen, maar velen gebruiken de Handcent app.

Wil overigens even mijn huidige accu-status vermelden, gewoon om dat het kan :) heb de DHD nu ruim 52 uur van de lader en heb nog 20% accu over. Heb weliswaar niet heel veel gedaan, beetje gebeld, gesmst, af en toe wat internet en 45 minuten muziek geluisterd, maar toch.. de accu is na de nodige aanpassingen aan de standaard instellingen (brightness/sync'en/wifi etc) toch enorm vooruit gegaan bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vwtune schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:27:
[...]

Ik heb inderdaad het 1 en ander gevonden IN gmail, bij instellingen. ik ga hier vanavond mee aan de slag :-)
Ik ben inmiddels weer op mijn kantoor, dus kan nu checken welke progs ik gebruik:
Om contacten te syncen: http://www.pppindia.com/contacts-sync/index.html
Om agenda te syncen: http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=98563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Dat sms probleem is een bekend probleem na de laatste update (1.72).. hebben erg veel mensen last van en HTC weet er als het goed is van. Op XDA loopt een heel topic hierover, dat is overigens ook in dit topic al meermaals vermeld :). Ik had het zelf ook en heb als 'tijdelijke' oplossing een andere sms-client geinstalleerd. Ik heb Go SMS gekozen, maar velen gebruiken de Handcent app.
ik blijf het toch apart vinden dat mijn sms notificatie probleem zich ineens heeft opgelost. Voor de OTA werkte alles prima, daarna; eerts geen notificatie van voicemail smsjes, daarna helemaal geen notificatie en na dat 3 weken aangekeken te hebben is het ineens opgelost :?

blanco (geen vodafone) DHD, ROM origineel, met de laatse OTA

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag!

Sinds twee weken ben ik eigenaar van een HTC Desire HD. bevalt zeer goed alleen lees ik hier dat de nieuwste firmwareversie 1.72 is. Wanneer ik kijk bij software-informatie zie ik dat mijn toestel de software 1.32.405.6 heeft, oftewel een oudere (mindere versie). Op google heb ik toen kunnen vinden dat ik op de telefoon kan controleren of er updates zijn via 'Over de telefoon' --> 'Systeemsoftware-updates' --> Nu controleren. Echter krijg ik dan de melding dat mijn telefoon up-to-date is en er geen updates beschikbaar zijn op de telefoon.

Ik vroeg me af of iemand een idee heeft waardoor dit kan komen en wat ik kan doen om toch op een veilige manier de nieuwste firmware te draaien.

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwste firmware is weer offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Wil overigens even mijn huidige accu-status vermelden, gewoon om dat het kan :) heb de DHD nu ruim 52 uur van de lader en heb nog 20% accu over. Heb weliswaar niet heel veel gedaan, beetje gebeld, gesmst, af en toe wat internet en 45 minuten muziek geluisterd, maar toch.. de accu is na de nodige aanpassingen aan de standaard instellingen (brightness/sync'en/wifi etc) toch enorm vooruit gegaan bij mij!
Dat betekent dus dat jij je toestel gewoon nooit aanraakt. Ik heb bijv mn brightness op 30% staan en 70% van mn accu gaat op aan beeldweergave. (zelf hang ik het toestel om de 20 uur erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:38:
Dat verklaart waarom hij voor mij niet zichtbaar is! Wel een beetje apart dat ze die weer offline halen, waren er zoveel problemen mee dan? Ik neem aan dat er binnenkort wel weer een nieuwe versie komt of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:38:
[...]

Dat betekent dus dat jij je toestel gewoon nooit aanraakt. Ik heb bijv mn brightness op 30% staan en 70% van mn accu gaat op aan beeldweergave. (zelf hang ik het toestel om de 20 uur erin)
Mjah dat geef ik ook aan, dat ik hem niet heel intensief gebruikt heb afgelopen 2 dagen.. dat wil zeggen, geen games en weinig andere apps gebruikt (eigenlijk alleen Nu/Facebook/Whatsapp). Maar neemt niet weg dat ik het niet verwacht had dat ie toch ruim 2,5 dag mee kan gaan indien nodig. Stel je bent een weekendje weg en vergeet je oplader, dan kun je hem gewoon aan laten staan en dan moet je het kunnen redden tot zondagmiddag :)

Brightness staat bij mij op 25%.. accuverbruik in die 54 uur is 25% weergave, 24% mobiel stand-by en 23% telefoon inactief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Zorian

What the fox?

Ik mag mij sinds vandaag ook de trotse bezitter van een HTC Desire HD noemen. Wat een fantastisch toestel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
De nieuwste firmware is nog steeds de update die rooten onmogelijk maakte? Of is er onlangs nog een nieuwere uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:55:
[...]

Dat verklaart waarom hij voor mij niet zichtbaar is! Wel een beetje apart dat ze die weer offline halen, waren er zoveel problemen mee dan? Ik neem aan dat er binnenkort wel weer een nieuwe versie komt of zie ik dat verkeerd?
SD kaartjes werken nogal gesloopt (zie topic warning voor link naar dat topic) dus vandaar dat ze hem maar offline gehaald hebben. Inderdaad ook de update die rooten onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:25:
[...]

SD kaartjes werken nogal gesloot (zie topic warning voor link naar dat topic) dus vandaar dat ze hem maar offline gehaald hebben. Inderdaad ook de update die rooten onmogelijk maakt.
Voer je deze tekst in via je DHD? "SD kaartjes werken nogal gesloot"?
Zal wel moeten zijn: "SD kaartjes werden nogal gesloopt" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thombias schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:29:
[...]

Voer je deze tekst in via je DHD? "SD kaartjes werken nogal gesloot"?
Zal wel moeten zijn: "SD kaartjes werden nogal gesloopt" :-)
Nee, gewoon vanaf m'n desktop. Maar heb er overheen gelezen dat ik die letter gemist had bij het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het smssen kan je op een microfoon klikken op het toetsenbord. Dan kan je dus je sms inspreken ipv in te typen. Deze werkt alleen met Engelse zinnen. Is het mogelijk om dit om te zetten naar het Nederlands? Zou echt heerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh das de laatste.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:20:
Tijdens het smssen kan je op een microfoon klikken op het toetsenbord. Dan kan je dus je sms inspreken ipv in te typen. Deze werkt alleen met Engelse zinnen. Is het mogelijk om dit om te zetten naar het Nederlands? Zou echt heerlijk zijn.
Volgens mij is het nog niet in het Nederlands.
Wel verschillende soorten Engels, Japans, Mandarijn, Frans, Duits, Spaans en Italiaans, als ik het goed heb.

Edit:
Oh, volgens dit artikel werkt de search wel al in het Nederlands :)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 26-01-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:35:
[...]
Volgens mij is het nog niet in het Nederlands.
Wel verschillende soorten Engels, Japans, Mandarijn, Frans, Duits, Spaans en Italiaans, als ik het goed heb.

Edit:
Oh, volgens dit artikel werkt de search wel al in het Nederlands :)
Net uitgetest en hij werkt helemaal niet goed. Hij neemt hooguit 1 woord goed over, dus dit is wel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:27:
[...]

Net uitgetest en hij werkt helemaal niet goed. Hij neemt hooguit 1 woord goed over, dus dit is wel erg slecht.
Ook net geprobeerd (nouja, andere telefoon) en bij mij doet-ie het aardig goed.
Bij de search pakt-ie de zoekwoorden en namen van sites bij mij redelijk foutloos.
Maar een smsje gaat beduidend moeizamer, de helft komt door.

offtopic:
Is er niet een apart Google Voice-topic, eigenlijk? :)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 26-01-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
LOL, het gaat over "Google launches 'Voice Search' in Dutch" en dus niet sms of wat dan ook tippen in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Na zelf zoeken ga ik het nu maar vragen, op mijn nokia 5800 had ik op mijn homescreen een lijstje met agenda afspraken voor de komende dagen. Nu heb ik alleen de snelkoppeling naar google calendar.

Is er een app/instelling die dit ook kan op mijn DHD? (standaard DHD, laatste firmware, icm google calendar)
Dus gewoon een lijst met afspraken direct op het homescreen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
_matt_ schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:03:
Na zelf zoeken ga ik het nu maar vragen, op mijn nokia 5800 had ik op mijn homescreen een lijstje met agenda afspraken voor de komende dagen. Nu heb ik alleen de snelkoppeling naar google calendar.

Is er een app/instelling die dit ook kan op mijn DHD? (standaard DHD, laatste firmware, icm google calendar)
Dus gewoon een lijst met afspraken direct op het homescreen.

Alvast bedankt.
Ik gebruik daar Smooth Calendar voor. Geeft alleen de volgende 3 afspraken, maar dat wilde ik juist ook om zo ruimte over te houden op mijn homescreen voor andere zaken. Als je er op klikt krijg je de agenda te zien. Ik gebruik hier trouwens Calendar Pad voor die ik veel overzichtelijker vind dan de standaard agenda.

Als je er meer ruimte voor wilt opgeven kan je natuurlijk ook altijd nog de standaard HTC Widgets gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door clasimodo op 26-01-2011 21:13 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Heel erg bedankt, dat is precies wat ik zoek! (en nog niet had gevonden)
Probleem opgelost, ruimte voor vrijgemaakt en ingepast.
cheers,
Matt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje. Hebben jullie over het algemeen automatisch synchroniseren aanstaan of uit? Ik wil ongeveer 1 volle dag met mijn batterij doen en heb 3g en wifi in principe nooit aanstaan. Ik merkte wel als ik mijn mail om het kwartier laat ophalen dat mijn batterij snel op gaat, zet ik dat op eens in het half uur kan ik makkelijk 1 dag met de batterij doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 10:00
Ik heb dat op handmatig staan. Veel beter voor je baterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat het beter is. Maar ik heb het nu zo gedaan:

Weer update hij eens in de 3 uur
Facebook ieder half uur
Twitter ieder half uur

That's it. Eerst had ik ook handmatig, maar dan deed hij het weer of iets dergelijks ook niet goed updaten. Ik hoop dat ik hier met deze instellingen 1 dag met de batterij kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Sinds gisteravond heb ik de telefoon. Ik heb meteen via bluetooth mijn contacten, agenda en smsjes overgezet vanaf mijn andere telefoon (blackberry)
Dit ging heel goed/ makkelijk.

Nu loop ik tegen de volgende punten aan;
Sinds vanochtend, stuurt de DHD uit zichzelf smsjes naar personen die allang die smsjes van mij hebben gehad (via de blackberry-tijd). Hoe kan dit? en het is dus pas sinds vanochtend half 8. Hierom heb ik de DHD maar helemaal uitgezet want ik weet neit wat ik eraan kan doen. als ik in mijn smslijst kijk, zie ik dat ie om de zoveel tijd mensen een sms heeft gestuurd en dat gaat maar door. Ze zullen wel denken... is ie zo vroeg al dronken.

Het volgende is dat ik graag zou willen weten hoe ik apps kan sluiten die ik heb geopend. Dus stel ik open contacten, whatsapp, agenda en noog andere apps. Hoe krijg ik deze dan gesloten? Zodat ik ze dus ook niet meer zie wanneer ik dat homeicoontje lang ingedrukt houd? Want ik neem aan dat dit batterij zuipt en je toestel langzamer maakt?

En ik zou ook graag willen weten waar ik belprofielen kan vinden. Ik vind alleen vliegtuigmodus. Op mijn blackberry kan ik zelf profielen maken. Dus bijvoorbeeld vergadering (alles uit en alleen tril aan), auto, thuis, buiten, enz.... Zie ik dit ergens over het hoofd?

En is het ook mogelijk om de wekker een eigen beltoon te geven? Want ook dit kon ik met geen mogelijkheid instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:32:
Ik begrijp dat het beter is. Maar ik heb het nu zo gedaan:

Weer update hij eens in de 3 uur
Facebook ieder half uur
Twitter ieder half uur

That's it. Eerst had ik ook handmatig, maar dan deed hij het weer of iets dergelijks ook niet goed updaten. Ik hoop dat ik hier met deze instellingen 1 dag met de batterij kan doen.
Ik zelf heb 'Achtergrondgegevens' aanstaan en 'Auto Sync' uit.

De enigste apps die automatisch updaten zijn:
-Whats app; push
-Beautiful Weather app; update om de 2 uur
-Plume twitter app; update om het uur

De agenda, To Do list en nieuws app update ik handmatig.

Ik gebruik mijn telefoon veel om berichten te versturen (sms/whats app) en onder normaal gebruik doe ik er gewoon één dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vwtune schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:17:
Het volgende is dat ik graag zou willen weten hoe ik apps kan sluiten die ik heb geopend. Dus stel ik open contacten, whatsapp, agenda en noog andere apps. Hoe krijg ik deze dan gesloten? Zodat ik ze dus ook niet meer zie wanneer ik dat homeicoontje lang ingedrukt houd? Want ik neem aan dat dit batterij zuipt en je toestel langzamer maakt?
Dat is niet nodig. Zie ook dit topic en elk ander android topic hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android 2.2 regelt dit allemaal zelf. En daarom zijn task killers ook niet meer nodig, beter nog die werken meestal averechts.

Als je een app opent, en terug gaat naar de homescreen met 'back' hardware toets sluit de app in zoverre af dat deze ook geen batterij consumeert (behalve als hij om het kwartier loopt te synchroniseren.
Soms is het wel zo dat als je op de 'Home' hardware toets drukt dat ze nog wel eens open kunnen blijven staan. Zo zie ik soms bij Google Maps dat de GPS verbinding open blijft staan als ik alleen op de home toets druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat heb je verkeerd aangenomen.
In principe hoef je programma's niet te sluiten. Als Android geheugen nodig heeft sluit-ie programma's zelf af en anders blijft het in het geheugen staan. Het verbruikt verder geen cpu-cycles.
Du je hoeft je er geen zorgen over te maken, Android regelt dat heel slim uit zichzelf :)
Edit:
Argh. Dubbel-ninja'd :P
En ik zou ook graag willen weten waar ik belprofielen kan vinden. Ik vind alleen vliegtuigmodus. Op mijn blackberry kan ik zelf profielen maken. Dus bijvoorbeeld vergadering (alles uit en alleen tril aan), auto, thuis, buiten, enz.... Zie ik dit ergens over het hoofd?
Volgens mij kan dat wel, inderdaad.
En is het ook mogelijk om de wekker een eigen beltoon te geven? Want ook dit kon ik met geen mogelijkheid instellen.
Ja, al kan ik je niet verder helpen, heb een andere telefoon zonder Sense, dus weet niet waar dat zit, maar bij normale Android kan je dat gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die profielen heb ik zelf ook nog niet gevonden, ookal heb ik de mijne al een aantal maandjes (maar goed, intereseert me verder ook niet :))

Wekker beltonen is erg simpel.

Klik op je klok, ga dan naar het tabblad Alarmsignalen, stel een alarm in en daar staat ook bij 'Alarmgeluid" .. als je daar dus op klikt kun je allerlei verschillende geluiden kiezen.
Als je een MP3 of eigen geluid wilt gebruiken als wekker, kan dat ook. Download een app als Linda Manager of Astro file manager en maak een nieuwe folder in de root van je sdcard (dus de basis folder, of /sdcard) genaamd 'alarms' en plaats daar je geluid in en vervolgens staat die in de lijst van alarmgeluiden waar je het alarm insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:32
Profielen mis ik idd ook een beetje. Even snel alles op stil of vergadering zetten.
Op zich regelt de DHD het zelf, omdraaien is stil, bewegen is zachter ed.

Zijn uiteraard apps voor!
Quick profiles bv
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=400x400&chld=Q%7C0&chl=http%3A%2F%2Fwww.androidzoom.com%2Fweb%2Findice%2FqrLink%3FappCode%3Dkio%26dwnId%3D14271464

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Voronwë schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:57:
Profielen mis ik idd ook een beetje. Even snel alles op stil of vergadering zetten.
Op zich regelt de DHD het zelf, omdraaien is stil, bewegen is zachter ed.

Zijn uiteraard apps voor!
Quick profiles bv
[afbeelding]
Je hebt 3 standaard profielen. Namelijk stil, trillen en normaal. Kan je gewoon aan de zijkant met de volume toets doen. En bij instellingen/geluid kan je ze instellen :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Ja oke maar dat zijn een beetje standaard profielen. Ik wil gewoon voor elke toepassing IN een profiel kunnen bepalen of ie geluid maakt en of trilt, en dan hoe vaak ie trilt en hoe hard hij geluid maakt (dat kan op mijn blackberry wel namelijk)
Het lijkt mij toch niet moeilijk op zo een android toestel om het ook te kunnen?

Tevens kan ik op mijn blackberry zien alleen aan het ledje al wat er binnen is gekomen en van wie. Is dit ook mogelijk met de DHD? via een app ofzo?

Het smsverhaal blijft iets heel vaags. Ik heb al mijn smsjes maar verwijderd en nu doet ie het niet meer. hij heeft vanochtend 320 smsjes verstuud. uitzich zelf!!!

En als laatste: wat is het verschil met Facebook Sence? en de 'normale' facebook? Nu hebben al mijn contacten 2 facebook koppelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
vwtune schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:42:
Tevens kan ik op mijn blackberry zien alleen aan het ledje al wat er binnen is gekomen en van wie. Is dit ook mogelijk met de DHD? via een app ofzo?
De DHD kan maar 2 kleuren lampjes instellen helaas.. Dus dat zit er niet in.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Het valt mij op dat wanneer het batterijniveau onder de 30% komt het toestel ineens enorm traag wordt.
Zo traag dat hij met enige regelmaat een seconde of 5 compleet vastloopt om vervolgens hevig schokkend weer verder te gaan.
Energiebeheer/bezuiniging uitschakelen maakt hem ietsjes sneller, maar veel is het niet.
Ligt dit toevallig aan een app of dienst?
Ik meende dat HTC Sense een oorzaak kon zijn, maar ik heb synchroniseren uitstaan daarbij.

En nog een kleine vraag: Waar kan ik goedkoop een extra USB kabeltje halen? De Belcompany had ze wel, maar 25 euro voor een lullig USB kabeltje gaat me wel erg ver.

[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 27-01-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor usb kabels kan je het beste naar eBay gaan, dan worden ze vanuit Hong Kong naar je opgestuurd voor hooguit anderhalf euro maar, met een beetje zoeken, wel voor een euro. In Nederland heb je ze volgens mij nergens goedkoper dan 4 a 5 euro.
Duurt alleen een weekje of twee a drie voor je ze binnen hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 27-01-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS werkt vaak ruk op mijn Desire HD, maar de klantenservice van HTC - waar dit probleem kennelijk vaker langskomt - heeft gezegd dat er binnen twee maanden een software update komt die specifiek de gps verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:27:
GPS werkt vaak ruk op mijn Desire HD, maar de klantenservice van HTC - waar dit probleem kennelijk vaker langskomt - heeft gezegd dat er binnen twee maanden een software update komt die specifiek de gps verbetert.
Daar is een appje voor Fastfix oid. zie xda forum of ergens hier. Moet je wel root en s-off hebben.
Wordt hopelijk met de volgende update verholpen. Heeft te maken namelijk dat je fix is ingesteld op een andere regio dan europa/nederland

[ Voor 13% gewijzigd door Thombias op 27-01-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Tsurany schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:10:
Voor usb kabels kan je het beste naar eBay gaan, dan worden ze vanuit Hong Kong naar je opgestuurd voor hooguit anderhalf euro maar, met een beetje zoeken, wel voor een euro. In Nederland heb je ze volgens mij nergens goedkoper dan 4 a 5 euro.
Ik kan je dit sterk aanraden. Ik heb dit laatst ook gedaan en het is mij heel erg bevallen. Ook heb ik gelijk een pakket van 2 accu´s + lader besteld. Dit samen koste mij iets van 16 of 18 euro. En aangezien de DHD zijn accu maar een dag meegaat, kan ik nu met accu's meerdere dagen zonder kabeltje op pad. shoppinghome99 op ebay is een goeie ! Hier kan je trouwens ook een kabeltje voor anderhalve euro halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:27:
Ik heb een hoesje om mijn DHD die voor een trage GPS fix zorgt. Als ik deze er af haal, pakt hij het signaal vrij snel op (+/- 20 seconden).

Tsurany schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:10:

Eens, Ebay biedt uitkomst. Let echter wel op de kwaliteit van de kabel; een klein breukje in één van deze heeft bij mij voor een storing gezorgd in mijn DHD. Moederbord was frakked en de telefoon moest terug naar HTC voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Thombias schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:27:
[...]

Daar is een appje voor Fastfix oid. zie xda forum of ergens hier. Moet je wel root en s-off hebben.
Wordt hopelijk met de volgende update verholpen. Heeft te maken namelijk dat je fix is ingesteld op een andere regio dan europa/nederland
Ik zit te zoeken op XDA, maar kan het niet echt vinden, heb je misschien een linkje naar het desbetreffende topic? :)

Overigens voor kabeltjes en accu's is Dealxtreme misschien ook een goede, bijv accu (voor iets minder dan 5 euro.)

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 27-01-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germanicus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 08:24
Toch wel jammer... Had ik de DHD net twee dagen, haal ik het sim kaart klepje eraf en klapt ie dubbel... niet eens veel kracht gezet ofzo, maar met twee vingers aan de zijkant eraf getrokken...

Las een dag later hier op het forum dat je idd te klepje zo niet eraf moet halen. Zit nu een scheur in. Is nog wel functioneel, maar niet bepaald mooi zo... Klepje koste 21,99 op htc website zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46
Om toch maar weer even het email app verhaal aan te zwengelen:

Ik gebruik de standaard htc mail app nu al een tijdje icm activesync, en de enige foutmelding die ik soms krijg zegt dat er geen verbinding met de server gemaakt kan worden (hotmail en vu mail). Dit gebeurt at random, en wanneer ik daarna handmatig synchroniseer dan gaat het wel weer goed. Dit heb ik getest met de genoemde email adressen, allemaal zelfde probleem. Instellingen waren voor beide goed ingevoerd.

Ik laat de telefoon nu om de 5 minuten syncen met mijn hotmail account; dat push gebeuren werkte hier niet helemaal lekker, mailtjes kwamen veel later binnen dan dat ze waren verstuurd. Heb ik nu trouwens ook soms nog wel last van. Aan mijn instellingen ligt het niet. Wellicht dan toch ergens nog een fout bij microsoft?

Herkennen jullie dit wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nog meer mensen bij wie de telefoon zodanig vastloopt dat je de batterij uit de telefoon moet halen als je iemand belt met Skype?
De eerste minuut is het bellen normaal, maar daarna gaat het gesprek ineens hakkelen en stotteren aan beide kanten van de lijn (Ik bel via Wifi). Wil je vervolgens ophangen, gaat dat niet omdat de telefoon extreem traag is c.q. vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
mijn vriendin heeft vandaag haar DHD opgehaald bij de vodafone winkel. nu smst ze net dat ze een 'groen puntje op haar scherm heeft'..een dode pixel dus..zou je hem hiervoor kunnen omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, zeker op zo'n klein scherm moet dat tegenwoordig echt geen probleem zijn. Productieproces is dermate verbeterd dat het gewoon geen acceptabele fout meer mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tsurany schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:16:
Ja, zeker op zo'n klein scherm moet dat tegenwoordig echt geen probleem zijn. Productieproces is dermate verbeterd dat het gewoon geen acceptabele fout meer mag zijn.
Dan zal ik is bellen morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Germanicus schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:48:
Toch wel jammer... Had ik de DHD net twee dagen, haal ik het sim kaart klepje eraf en klapt ie dubbel... niet eens veel kracht gezet ofzo, maar met twee vingers aan de zijkant eraf getrokken...

Las een dag later hier op het forum dat je idd te klepje zo niet eraf moet halen. Zit nu een scheur in. Is nog wel functioneel, maar niet bepaald mooi zo... Klepje koste 21,99 op htc website zag ik.
Ik denk dat het wel vervelend voor jou is. Ik had hier op het forum gelezen ivm. niet goed passende klepjes en dacht (tussen mijn oren dus want verder kon ik bij mijn DHD niets fouts merken) dat die van mij ook niet goed pasten.

Ik heb dus mijn leverancier (Cool Blue) op gebeld en ze hebben me nieuwe 'for free' opgestuurd. Grappig is dat ze precies de zelfde met de originele zijn - niet beter en niet slechter. Nou ja, nu heb ik reserve als er ooit iets gebeurt. ;) :*)

Ik weet niet wie jou leverancier is, maar ik zou je zeggen dat het niet een slim idee is om ze te laten betalen. Ook als ze het er niet mee eens zijn, kan je HTC altijd opbellen en omdat ze bekend zijn met dit probleem zullen ze hun gratis naar jou opsturen.
Zulake schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:37:
Nog meer mensen bij wie de telefoon zodanig vastloopt dat je de batterij uit de telefoon moet halen als je iemand belt met Skype?
De eerste minuut is het bellen normaal, maar daarna gaat het gesprek ineens hakkelen en stotteren aan beide kanten van de lijn (Ik bel via Wifi). Wil je vervolgens ophangen, gaat dat niet omdat de telefoon extreem traag is c.q. vastgelopen.
Bij mij ook. Alleen gebeurt het als ik 10 min of zo bezig ben of als ik ondertussen ook andere applicaties gebruik. Hij doet het wel raar maar tot nu toe hoefde ik nog niet de accu te verwijderen. Alleen een beetje wachten en dan de Skype restarten en hij doet het weer goed voor een paar minuutjes.

Ondertussen heb ik de RAM gecheckt maar er zijn nog 100 a 150 nog beschikbaar. Volgens mij is de Skype op de DHD alleen maar om te chatten. :(

[ Voor 27% gewijzigd door GentiLi op 27-01-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:22:
[...]
Ik zit te zoeken op XDA, maar kan het niet echt vinden, heb je misschien een linkje naar het desbetreffende topic? :)
Kon het niet vinden omdat ik zocht op 'fastfix', maar het programmaatje heet 'fasterfix', heb de instelling op NL gezet en krijg inderdaad een snellere fix :)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 27-01-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25

Totaalgeflipt

De enige echte

anandus schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:56:
[...]
Kon het niet vinden omdat ik zocht op 'fastfix', maar het programmaatje heet 'fasterfix', heb de instelling op NL gezet en krijg inderdaad een snellere fix :)
Ik kan hem dan nog niet in de market vinden. Wel op google, maar dan zegt hij alleen voor geroote telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
Ik heb 'm eindelijk! :9~ Wat een verademing vergeleken met mijn HTC Touch Pro 2. Ik wil alleen wel van die vodafone 360 meuk af. FYI ik heb 'm besteld via Vodafone Loyalty.

offtopic:
Nu alleen nog een app zien te vinden in de trend van Flitsnav. Er is een beta voor android, echter werkt deze bij mij niet.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:24

charrel

Cortisol4life..

Is daar een makkelijke manier voor om die 360 troep kwijt te raken? Krijg als het goed is vandaag mijn desire hd binnen van vodafone... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
charrel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:07:
Is daar een makkelijke manier voor om die 360 troep kwijt te raken? Krijg als het goed is vandaag mijn desire hd binnen van vodafone... :)
Zie [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
charrel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:07:
Ik vind het reuze meevallen met die troep. Kies er in ieder geval vooralsnog voor niets te doen, want je zult eerst moeten downgraden voor je kunt rooten, als ik me niet vergis. Mijn Vodafone DHD is in ieder geval geleverd met softwarenr. 1.75.161.2, waarbij rootsoftware voor zover ik heb kunnen nagaan niet werkt.

*bump eigen vraag*
DFKT schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:27:
Heeft iemand toevallig al een oplossing voor het gebruik van de TASKER "kill app" functionaliteit? Ik lees namelijk alleen maar dat die functionaliteit onder Android 2.2.1 niet werkt en dat je daarvoor moet rooten en software als Locale kunt gebruiken. Ik heb draai echter een 1.75 stock ROM (rooten (nog) niet mogelijk) en heb niet zo'n trek in downgraden incl. evt. custom ROM om dat rooten mogelijk te maken (met downgraden / andere ROM ben ik tenslotte mijn garantie kwijt?)

Het gaat mij om Skype; wij gebruiken dit binnen het bedrijf nog wel eens, maar ik maak er privé geen gebruik van. Ik heb dus een profiel opgesteld om Skype 's ochtends op weekdagen te starten, maar wil graag dat de app/service om half 6 netjes gekilled wordt. Dat laatste lukt me dus vooralsnog niet...
Iemand hier toevallig een antwoord op?

[ Voor 45% gewijzigd door DFKT op 28-01-2011 09:37 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
DFKT schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:34:
[...]

Ik vind het reuze meevallen met die troep. Kies er in ieder geval vooralsnog voor niets te doen, want je zult eerst moeten downgraden voor je kunt rooten, als ik me niet vergis. Mijn Vodafone DHD is in ieder geval geleverd met softwarenr. 1.75.161.2, waarbij rootsoftware voor zover ik heb kunnen nagaan niet werkt.
Ik heb een oudere versie omdat ik nog kan updaten naar die versie van jou. Volgens mij heb ik 1.39.161.1

Op zich geen probleem dat ze het meeleveren maar laat dan wel de optie open om het te verwijderen. Die vodafone bloeddruppel hoef ik niet te zien namelijk met een restart of aan/uit. En als ik die 360 shit niet wil dan vindt ik dat ik het recht heb om het eraf te mogen halen. Helaas niet het geval. Ben nu dichtbij een flash android revolution :P

[ Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 28-01-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dacuuu schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:06:
mijn vriendin heeft vandaag haar DHD opgehaald bij de vodafone winkel. nu smst ze net dat ze een 'groen puntje op haar scherm heeft'..een dode pixel dus..zou je hem hiervoor kunnen omwisselen?
Even een update, de groene pixel is gisteren avond kleiner geworden, en nu zie je hem niet meer. is de pixel nu dood, of kan het zijn dat die weer tot leven is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een luie pixel, soms willen ze het weer gaan doen na een tijdje. Kan zijn dat het weer mis gaat maar dat kan je dan pas zien. Probleem is nu dat je hem niet om kan wisselen omdat er nu niks stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:35
Dacuuu schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:06:
Ik had ook een dode pixel, heleaas kwam deze pas na 8 dagen (binnen die tijd kan je nog omruilen ofzo) Dus de telefoon moest naar HTC voor reparatie. Dit heeft een weekje geduurt en valt gewoon onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tsurany schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:22:
Misschien een luie pixel, soms willen ze het weer gaan doen na een tijdje. Kan zijn dat het weer mis gaat maar dat kan je dan pas zien. Probleem is nu dat je hem niet om kan wisselen omdat er nu niks stuk is.
Vanmiddag ga ik naar haar toe, als de pixel nu dood is, kan ik dat dan zien om bijv een witte pagina te laden, en dan kijken of het puntje nu zwart is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, dan zie je of hij echt dood is. Een groene pixel wordt vaak veroorzaakt door een pixel die vast zit of door dode subpixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tsurany schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:46:
Jup, dan zie je of hij echt dood is. Een groene pixel wordt vaak veroorzaakt door een pixel die vast zit of door dode subpixels.
Zal de telefoon dan meer dode pixels hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als die te zien zijn dan wel, als er niks te zien is dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tsurany schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:50:
Als die te zien zijn dan wel, als er niks te zien is dan is er niks aan de hand.
vanmiddag(laat) de uitslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Eindelijk een beetje een fatsoenlijke indruk gekregen. Ik heb een de Revolution ROM 2.08 erop gezet om van de vodafone meuk af te komen. Toestel werkt erg snel vergeleken met mijn HTC Touch Pro 2, en die market! _/-\o_ Nu nog 's wat fatsoenlijke navigatie erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Oké... luxeprobleem:
Ik heb al maanden een HTC Desire HD van mezelf. Google-account welke ik al jaren heb en alles gaat gewoon goed. Ben redelijk content met mijn Desire.

Nu krijgen we op het werk ook allemaal een Desire HD! Loop ik voortaan met twee HTC Desire's over straat. Ik wil werk en privé gescheiden houden. Maar wat gaat er dan gebeuren met mijn Google-account voor onder andere de Market? College heeft een Galaxy S en nu dus ook een Desire HD. Alle programma's zijn nu op beide apparaten hetzelfde.

Is dat op te lossen of is het makkelijkste om gewoon een nieuw Google-account aan te maken voor het werk?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heb sinds kort ook de DHD een mooie en vooral lekker snelle telefoon. Nu ben ik erachter gekomen dat ik in de rechter hoek onderin een rood oplichtende pixel heb. Is dit gewoon een dode of luie pixel en valt dit nog onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alrighty, begin maart loopt mijn abbo bij t-mobile af. Ik heb op dit moment een iPhone 3g bij 45,- per maand. Ik ben op zoek naar iets nieuws, dat niet afkomstig is van Apple. Het plan is wel om bij t-mobile te blijven, omdat ik er (klopt het af) nog nooit problemen heb gehad, ook niet qua bereik etc. prijzen en voorwaarden zijn naar mijn idee ook redelijk, dus ik wil het nog eens 2 jaar proberen.

Nu is mijn oog gevallen op de DHD, ik heb nog geen ervaring met htc, maar wat ik zo lees en zie is htc flink vooruit gegaan qua hardware. 2 jaar terug hadden verschillende vrienden namelijk een htc en ik vond het toen nogal tegenvallen, de apple was sneller, stabieler en naar mijn idee mooier. Maar dat is in de loop der jaren toch wel flink veranderd imo en mijn vertrouwen in apple is ook flink afgenomen, maar dat is een ander verhaal ;).

Het enige waar ik nu mee zit is het volgende; ik ben zo'n zeikerd O-) die graag up to date is qua hardware en aangezien de DHD alweer stamt uit september 2010, vroeg ik mij af of het niet verstandiger is om nog even te wachten. Nu ben ik mij bewust, dat je dan in feite kunt blijven wachten, net als bij pc hardware, ik bedoel dan ook op de korte termijn, zeg een maand of 3. Ik heb al het een en ander op internet opgezocht, maar dan valt voornamelijk de thunderbolt op, die vermoedelijk niet of later naar de Europese markt komt. Daarnaast enkele "lichtere" telefoons, en ik ben toch echt op zoek naar iets in het DHD segment. Dus zelf neig ik er naar om het mobile world congress nog even af te wachten en dan snel genoeg mijn contract te verlengen en voor een DHD te gaan. Maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening :Y), zie ik iets over het hoofd?

>>Edit<<
Om een lang verhaal wat korter te maken; is bij jullie bekend of er op de korte termijn iets baanbrekends op het programma staat bij HTC (geruchten)? Ik heb niets concreets kunnen vinden namelijk...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop hem gewoon, je kunt altijd wel denken dat er nieuwe toestelen aan komen maar nu is HTC DHD toch het nieuwste toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:21:
de DHD alweer stamt uit september 2010
Vergeet niet dat de meesten 'm pas in december kregen en dat er zelfs mensen waren die onlangs nog op de DHD aan het wachten waren...! Hij mag dan wel in september gereleased zijn, maar dat zegt niet alles. Dus MOCHT er toevallig over een maand of twee een nieuwe phone komen, denk dan niet dat je die dan ook meteen kan kopen... Dan is het al gauw zomer voordat je je nieuwe phone hebt... Het is ook maar zeer de vraag of een nieuwe phone beter zal zijn dan de DHD. Ze kunnen ook een simpeler toestel uitbrengen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne trouwens al sinds 20 Oktober, dus ik was er vroeg bij, maar bij iPhone 3G was dat niet zo, de iPhone 4 was al uit toen was mijn abbonement van 3G nog niet afgelopen, maar toch vond ik dat toen niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:21:
Om een lang verhaal wat korter te maken; is bij jullie bekend of er op de korte termijn iets baanbrekends op het programma staat bij HTC (geruchten)? Ik heb niets concreets kunnen vinden namelijk...
Check de frontpage, vooral het afglopen CES nieuws, zoek even op HTC en de rest en dan vind je wel wat aankondigingen of vage geruchten. In februari ook het World Mobile Congres waar naar verwachting enorm veel nieuwe toestellen aangekondigd worden.
De DHD is nu het nieuwste van het nieuwste en komt er tussen nu en begin maart wat beters uit? Ik denk het niet. Is de kans aanwezig dat er vlak na de WMC wat nieuws uit komt? Ja, ik denk het wel. Is het beter dan de DHD? Wellicht wel, dualcore processoren en snellere GPU's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vhall: ik zou hebben gewacht op de nieuwe Sony Ericsson!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vriend van me heeft er vanmiddag eentje gekocht los voor 430 euro bij de Mediamarkt los. Netjes _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Hier de uitslag van de dode /groene pixel. Hij is klein. Zelf zou ik hetniet pikken, maar mijn vriendin vind het niet erg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Is het mogelijk om berichten die op HTC Sense staan terug te zetten naar de telefoon? Had eerst alles al afgezocht en geen mogelijkheid gezien, dus aangenomen dat het niet mogelijk was. Echter heeft een maatje van me net zijn Desire HD terug van reparatie (antenneprobleem) en die had dus een leeg toestel. Hij hem aan de PC gehangen met HTC Sync en alles was terug. Maar dat lukt hier ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mail vreet teveel data, zo'n 40mb per dag :S. Hoe kan ik dit verminderen?

Dit zijn de instellingen die ik heb staan:
Mailgrootte limiet 25kb
updatefrequentie elk half uur
downloadopties: alleen de mail van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 11:33

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 01:18:
Mijn mail vreet teveel data, zo'n 40mb per dag :S. Hoe kan ik dit verminderen?

Dit zijn de instellingen die ik heb staan:
Mailgrootte limiet 25kb
updatefrequentie elk half uur
downloadopties: alleen de mail van vandaag
Mailgrootte verkleinen of wijzigen naar 'Alleen kopteksten', daarnaast niet alle mails openen.
Ik neem hierbij aan dat je je Exchange mail bedoelt.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 16% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 16% gebruiken in zo'n korte tijd, alles stond uit behalve de wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:23:
Is het mogelijk om berichten die op HTC Sense staan terug te zetten naar de telefoon? Had eerst alles al afgezocht en geen mogelijkheid gezien, dus aangenomen dat het niet mogelijk was. Echter heeft een maatje van me net zijn Desire HD terug van reparatie (antenneprobleem) en die had dus een leeg toestel. Hij hem aan de PC gehangen met HTC Sync en alles was terug. Maar dat lukt hier ook niet...
Ja zou hij automatische moeten doen zonder dat jij iets doet behalve je HTC Sense account goed instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrogant schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 03:29:
[...]

Mailgrootte verkleinen of wijzigen naar 'Alleen kopteksten', daarnaast niet alle mails openen.
Ik neem hierbij aan dat je je Exchange mail bedoelt.
Het is gewoon pop3 met een hotmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de reacties :Y).
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:08:
Koop hem gewoon, je kunt altijd wel denken dat er nieuwe toestelen aan komen maar nu is HTC DHD toch het nieuwste toestel.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:19:
Ik heb de mijne trouwens al sinds 20 Oktober, dus ik was er vroeg bij, maar bij iPhone 3G was dat niet zo, de iPhone 4 was al uit toen was mijn abbonement van 3G nog niet afgelopen, maar toch vond ik dat toen niet erg.
Dat had ik inderdaad ook met mijn 3g en dat wilde ik nu een keertje voorblijven. Maar ik denk inderdaad dat vrij lastig zal zijn. Zeker ook omdat mijn contract precies tussen de meeste releases afloopt. Geen punt op zich, maar vandaar dat ik nu even wacht en niet overga tot een impulsieve aankoop ;).
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:14:
[...]

Vergeet niet dat de meesten 'm pas in december kregen en dat er zelfs mensen waren die onlangs nog op de DHD aan het wachten waren...! Hij mag dan wel in september gereleased zijn, maar dat zegt niet alles. Dus MOCHT er toevallig over een maand of twee een nieuwe phone komen, denk dan niet dat je die dan ook meteen kan kopen... Dan is het al gauw zomer voordat je je nieuwe phone hebt... Het is ook maar zeer de vraag of een nieuwe phone beter zal zijn dan de DHD. Ze kunnen ook een simpeler toestel uitbrengen of zo...
Klopt inderdaad. Ik heb ook zo'n vermoeden dat dat gaat gebeuren. Logischerwijs vinden de aankondigingen dan in februari plaats, dan zullen de eerste phones een maand of 2 a 3 later gereleased worden, voordat deze dan eens in nl. beschikbaar zijn, ben je weer een maand of 2 verder. Dan zit je inderdaad in de zomer en tegen die tijd worden er weer nieuwe telefoons verwacht |:(. Dus zo blijf je bezig, haha!
Tsurany schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:34:
[...]
De DHD is nu het nieuwste van het nieuwste en komt er tussen nu en begin maart wat beters uit? Ik denk het niet. Is de kans aanwezig dat er vlak na de WMC wat nieuws uit komt? Ja, ik denk het wel. Is het beter dan de DHD? Wellicht wel, dualcore processoren en snellere GPU's.
Even los van de releasedata in dit geval. De reden dat de DHD me zo aantrekt is dat het me een no-nonsense telefoon lijkt, zonder een overkill aan hardware. Alles wat je nodig hebt zit er op, zonder dat het ten kostte gaat van het "nut". Mijn vraag is dan, wat betekenen die dualcore processoren en snellere GPU's voor het algemene gebruik. Ik neem aan betere beeldkwaliteit en meer mogelijkheden tot het maken en spelen van games en eventueel films. Voor mij persoonlijk doet dat er niet zo toe, omdat ik de telefoon meer als een "zakelijk" verlengstuk wil gebruiken gecombineerd met sociale media. De keren dat ik gegamed heb op de 3g of films heb gekeken zijn op 1 hand te tellen. begrijp je waar ik heen wil? Dus vandaar mijn vraag, wat is het extra nut van de dualcores en gpu's, op dit moment? Als ik kijk naar reviews van de DHD lijkt het haast niet sneller te kunnen...

Waar ik verder benieuwd naar ben, is of het wachten op een amoled het waard is. Ik heb de verschillen in het echt nog niet gezien, maar misschien heeft iemand daar een mening over? Ik heb wel het een en ander gevonden op internet, maar ben toch ook wel benieuwd naar jullie mening, die vertrouw ik over het algemeen meer dan een random website...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:05:
[...]
Ja zou hij automatische moeten doen zonder dat jij iets doet behalve je HTC Sense account goed instellen.
Typisch... onder synchroniseren stond de HTC Sense account niet meer aangevinkt. Dat zou op zich ook kunnen verklaren waarom ik mijn telefoon niet op de landkaart op HTC Sense kan zien.

Dus ik wil de account opnieuw laten synchroniseren, maar ik krijg telkens de melding dat het e-mailadres of het wachtwoord fout zijn. En ze kloppen toch echt, want ik kan op internet wel inloggen met die gegevens 8)7

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!