Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:39
tsjabbie70 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:46:
[...]

waarom snachts alle data uit zetten ?? blijf niet elkedag alles aan en uit zetten dan maar op de lader batery moet gewoon goed zijn PUNT
Uitzetten zodat je 's nachts niet constant wakker gepiept wordt omdat er een berichtje binnenkomt.......
Largamelion schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:07:
[...]
Imo moet je de DHD helemaal niet 'rommen'. Voor mij doet ie standaard alles wat ie moet doen :).
Er zijn roms die de notificatiebalk aanpassen mogelijk maken. Dat zou voor mij de enige reden zijn om te rommen. Vind de originele balk niet mooi.

[ Voor 33% gewijzigd door miles op 21-01-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
miles schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:42:
[...]

Uitzetten zodat je 's nachts niet constant wakker gepiept wordt omdat er een berichtje binnenkomt.......

[...]

Er zijn roms die de notificatiebalk aanpassen mogelijk maken. Dat zou voor mij de enige reden zijn om te rommen. Vind de originele balk niet mooi.
oke dat kan je op stil zetten die rom die ik draai vind ik wel goed geen probleem onder vonden nog >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Gisteren voor de 2e keer al mijn SMS berichten verwijderd :(
Toch jammer om te zien dat dit met de laatste update nog niet opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
StormingSoul schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:32:
[...]
8)7 Je klinkt lichtelijk para?

EU-no-reply is HTC, dat kun je echt wel vertrouwen.
Heb HTC ook al meerdere keren aan lijn gehad via onbekend nummer omdat ze me terug belde, en via dat mail adres mailde.

Ik leef ook nog steeds, en me telefoon werkt alleen maar beter is niet gehacked ofzo :9
ik loop nu ook coschappen bij psychiatrie, dan zoek je achter elke hoek weer iets he ;)
Maar log opgestuurd, ben benieuwd wanneer het probleem verholpen zou zijn.

Heb nu trouwens iets raars, sinds enkele dagen heeft me mobiel geen bereik bij mij thuis, en soms weer wel terwijl dit eerder geen probleem was, anderen bekend hiermee? Ik zit bij Hi.
Verder doet de DHD het overigens wel prima(muv sms notificatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oggyogg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 09:32
Heb de DHD net een week en wil dolgraag m'n LCD_density aanpassen van 240 naar 200 in de /system/build.prop

Door een perm-root met Visionary+ kan ik met rootexplorer dit inderdaad aanpassen, maar na een reboot is het weer hersteld naar 240.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StormingSoul schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:58:
[...]

Daar twijfel ik niet aan dat jij dat kan ;).
Of je daarbij ook alle gegevens die je aan HTC gegeven hebt, en de probleem opschrijving etc. tot in de puntjes goed doet twijfel ik dan wat meer aan.
Nee dat niet, maar het klonk alsof je zei dat enkel een e-mail adres van HTC al laat zien dat het betrouwbaar is. Maar idd, de rest van de informatie opsturen lukt niet zo makkelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de gratis versei van System als app om te checken naar mn cpu gebruik. Maar klopt het dat je bij de gratis versie niet per app kan zien hoeveel cpu die gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:22:
Ik gebruik de gratis versei van System als app om te checken naar mn cpu gebruik. Maar klopt het dat je bij de gratis versie niet per app kan zien hoeveel cpu die gebruikt?
Klopt. Dat kan alleen bij de betaalde versie. Wat mij betreft meer dan de kosten waard, omdat je zo ook vergelijken kunt per app over meerdere dagen of uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Megupe schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:09:
[...]

ik loop nu ook coschappen bij psychiatrie, dan zoek je achter elke hoek weer iets he ;)
Maar log opgestuurd, ben benieuwd wanneer het probleem verholpen zou zijn.

Heb nu trouwens iets raars, sinds enkele dagen heeft me mobiel geen bereik bij mij thuis, en soms weer wel terwijl dit eerder geen probleem was, anderen bekend hiermee? Ik zit bij Hi.
Verder doet de DHD het overigens wel prima(muv sms notificatie).
Probeer eens SMS popup (gratis) te downloaden van ADAM K. uit de market.
Schakel wel even de optie popup's uit in het programma.. anders krijg je elke keer een pop upje bij een smsje.

Verder even instellen, en desnoods instellen hoeveel keer een notif. herhaalt moet worden (oneindig? elke 5 min bijv), wat voor envelop icoontje.....etc etc

Krijg je netjes notifications bij je smsjes, en worden elke 5 minuten herhaalt met custom trillings patroon als je wilt.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dnet.everythingandroid.smspopup%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

[ Voor 12% gewijzigd door Soullancer op 22-01-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
StormingSoul schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:00:
[...]

Probeer eens SMS popup (gratis) te downloaden van ADAM K. uit de market.
Schakel wel even de optie popup's uit in het programma.. anders krijg je elke keer een pop upje bij een smsje.

Verder even instellen, en desnoods instellen hoeveel keer een notif. herhaalt moet worden (oneindig? elke 5 min bijv), wat voor envelop icoontje.....etc etc

Krijg je netjes notifications bij je smsjes, en worden elke 5 minuten herhaalt met custom trillings patroon als je wilt.
[afbeelding]
Dank voor je suggestie, maar ik was reeds op de hoogte van deze apps. Wat ik een groter probleem vind is dat ik alleen kan bellen/sms als ik mijn tel op gsm only zet. Dan heb ik alleen weer geen snel internet. Als ik hem op auto zet dan kan ik helemaal niks, muv wifi thuis en elders. Ik heb vaag het idee dat ik er thuis het meeste last van heb. Op de fiets door de stad werkte alles prima, van bellen tot internet.... Heb reeds contact gehad met HTC maar die zegden dat het mogelijk de sim kaart was die niet werkt. Maar ik heb die sim-kaart pas ruim 2 jaar en deed het meestal/altijd prima.... Anders wordt het telefoon opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Iemand een app gevonden die na het booten een app automatisch opstart.

ik doe dit nu via Tasker, met een 00.00 to 24.00 commando/load/app

Er zijn zat apps in de market die autostarts voorkomen (als je root heb,heb ik)
Maar niks kunnen vinden wat wel iets laat opstarten tijdens of net na Android opgestart is.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS werkt bij mij voor geen meter. Het werkte ooit wel maar de laatste tijd niet meer. Heel soms krijg ik tussen een of drie satellieten, vaak niets, al zit ik een uur op de weg.

GPS Status gebruikt om de a-GPS cache leeg te gooien en te hervullen. Helpt niet. Resetten. Helpt niet. Batterij eruit. Helpt heel af en toe een tijdje. Harde reset naar fabrieksinstellingen. Helpt niet.

Een gewone Desire en een Tomtom doen het in dezelfde omstandigheden wel gewoon.

Ik heb het probleem bij HTC aangemeld, want dit lijkt me niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb stukje software gevonden voor zowel de computer en Android werkt en je kunt er dus mee video bellen, dat werkt ook gewoon met gewone camera, maar ik vroeg me af of er een soort spiegel op camera gezet kan worden?

http://www.oovoo.com/

Ik heb zoiets ooit gezien voor iPhone 3GS.

http://www.iphoneclub.nl/...s-geschikt-voor-facetime/

Een soort spiegel constructie waardoor je toch ook je contact kun zien terwijl je video belt. Niet dat ik zoiets zou willen hebben, want on the go video bellen lijkt me niet zo handig en als ik thuis ben heb ik toch webcam van de computer.

Ik vind dat programma oovoo handigere voor Android tablets, want tablets gebruiken mensen als vervanging van een netbook / laptop.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38

Trygve

Redacteur
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:01:
GPS werkt bij mij voor geen meter. Het werkte ooit wel maar de laatste tijd niet meer. Heel soms krijg ik tussen een of drie satellieten, vaak niets, al zit ik een uur op de weg.

GPS Status gebruikt om de a-GPS cache leeg te gooien en te hervullen. Helpt niet. Resetten. Helpt niet. Batterij eruit. Helpt heel af en toe een tijdje. Harde reset naar fabrieksinstellingen. Helpt niet.

Een gewone Desire en een Tomtom doen het in dezelfde omstandigheden wel gewoon.

Ik heb het probleem bij HTC aangemeld, want dit lijkt me niet normaal.
Heb je het ook al zonder hoesje geprobeerd? (als je die hebt tenminste)
Bij mij (silicone hoesje) is dat een wereld van verschil met GPS fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heb vandaag Sipdroid geïnstalleerd, maar wat is dat slecht zeg, hoor bijna niks van de andere lijn. Welke SIP app's gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:29:
Heb vandaag Sipdroid geïnstalleerd, maar wat is dat slecht zeg, hoor bijna niks van de andere lijn. Welke SIP app's gebruiken jullie?
Sipfroid is niet slecht, maar niet praktische omdat je sip door dat gedoe van hun moet leiden ( Betamax providers werken niet goed daarop ). Ik gebruik 3CXPhone, ik had ook eens csimplesip gebruikt dat integreerde beter, maar 3CXPhone vindt ik ondanks dat toch better want telkens als ik over hspda belde hing csimplesip op, maar bij 3CXPhone gebeurt dat niet.

Btw Android 2.3 kun je straks gewoon je sip account instellen zonder er een extra toepassing voor te downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Na een uur internetten is mijn batterij voor de helft leeg..
Is dit normaal? Indien niet, wat kan hier aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperc schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:43:
Na een uur internetten is mijn batterij voor de helft leeg..
Is dit normaal? Indien niet, wat kan hier aan gedaan worden?
Ik denk dat je dan meer dan alleen internetten doet, kijk eens hoe vaak je synchroniseert? Als je dat te vaak doet gaat batterij zo leeg en flash kun je best on demand gebruiken.

Volgens mij kan ik rustig een uur internetten op DHD en dat kost echt niet de helft van me batterij, denk zo'n 25% ofzo, ligt ook beetje aan instellingen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat je dan meer dan alleen internetten doet, kijk eens hoe vaak je synchroniseert? Als je dat te vaak doet gaat batterij zo leeg en flash kun je best on demand gebruiken.

Volgens mij kan ik rustig een uur internetten op DHD en dat kost echt niet de helft van me batterij, denk zo'n 25% ofzo, ligt ook beetje aan instellingen.
Hoe kan ik flash on demand gebruiken?
Ben ondertussen ff aan het kijken wat hoe vaak synchroniseert.

edit:
Alle syncs staan op 1 uur.
Brightness staat rond 20%
Screen timeout 15 sec.

[ Voor 7% gewijzigd door Sniperc op 23-01-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperc schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:54:
[...]

Hoe kan ik flash on demand gebruiken?
Ben ondertussen ff aan het kijken wat hoe vaak synchroniseert.

edit:
Alle syncs staan op 1 uur.
Brightness staat rond 20%
Screen timeout 15 sec.
Ik gebruik dolphin, daar staat flash standaard op demand, flash onderdelen van site kun je dan activeren door op download dat groene pijltje te drukken.

Maar het loont voor de DHD om reserve batterij te kopen, kosten van ebay maar €4,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Ik wil eerst alle mogelijke opties bekijken om batterijverbruik te verminderen voordat ik een reserve batterij aanschaf.

Want als dit, batterij half leeg na uur internet, normaal is. Dan kan ik net zo goed 4 reserve batterijen gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperc schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:10:
Ik wil eerst alle mogelijke opties bekijken om batterijverbruik te verminderen voordat ik een reserve batterij aanschaf.

Want als dit, batterij half leeg na uur internet, normaal is. Dan kan ik net zo goed 4 reserve batterijen gaan kopen...
ik ben zeker dat ik langer internetten kan op een lading, denk toch minimaal 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
9m 57s since unplugged
Display 75%
Cell standby 8%

Is dat normaal 75%? Lijkt mij een beetje aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperc schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:53:
9m 57s since unplugged
Display 75%
Cell standby 8%

Het scherm verbruikt het meeste en je batterij gaat ook sneller leeg bij slecht ontvangst, daarom heb ik mijn DHD nu op vliegmodus en alleen WiFi omdat ik geen of slecht ontvangst heb momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ja, dat is normaal. Dat betekent namelijk dat je scherm de meeste stroom verbruikt en de rest van je telefoon dus relatief zuinig is. Hoe hoger je beeldscherm, hoe beter je batterylife. Althans, wanneer het scherm telkens even lang aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je zou je brightness wat lager in kunnen stellen, waarschijnlijk scheelt dat wel wat.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Welke app gebruiken jullie voor podcasts? Ik heb nu de Listen app van Google zelf, maar de Dance Department podcasts geven geen gelij :? Heb helaas geen andere android telefoon om te kijken of het daar wel bij werkt.

Edit: pff na herstart werkt het geluid opeens wel :Z

[ Voor 11% gewijzigd door Megamind op 23-01-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperc schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:53:
9m 57s since unplugged
Display 75%
Cell standby 8%

Even voor de duidelijkheid en de zekerheid... ;) 75% heeft totaal NIETS te maken met een 'hoog' verbruik...! Het is dus niet zo dat jou display zo ontzettend veel gebruikt! Van de energie die gebruikt is, is 75% opgegaan aan het scherm. Da's alles. Zoals jij het zei lijkt het net alsof je display ontzettend veel verbruikt, maar dat is dus niet zo. Als jij de mobiel aanzet en het scherm aan laat en verder NIETS doet, dan zal het display percentage alleen maar stijgen. Als jij echter een zware game gaat spelen, dan zal het display percentage veel lager worden in procenten terwijl je wellicht juist meer verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom zoveel mensen dolphin gebruiken, gezien deze trager is dan de normale standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:23:
Ik snap niet waarom zoveel mensen dolphin gebruiken, gezien deze trager is dan de normale standaard browser.
Vindt je? Ik gebruik hem voornamelijk omdat die browsers echte tabs heeft en ervaar hem echt niet als traag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
r100 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:24:
[...]

Heb je het ook al zonder hoesje geprobeerd? (als je die hebt tenminste)
Bij mij (silicone hoesje) is dat een wereld van verschil met GPS fix.
De gewone desire heeft erg snel een fix. Vaak binnen een aantal seconde tot halve minuut.
Bij de HD valt het me inderdaad een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Nu het toch over de batterij gaat.
Ik heb mijn mobieltje nu volledig opgeladen en een tijdje neergelegd zonder te gebruiken. Nu is er 5% batterij verbruikt na 3 en een half uur van de accu. Bij accugebruik staat er het volgende:
34% Mobiel Standby
34% Android Systeem
34% Wifi

Nou lijkt het me stug dat alledrie de elementen precies evenveel stroom verbruiken, dus wat gaat er hier mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:25:
[...]

Vindt je? Ik gebruik hem voornamelijk omdat die browsers echte tabs heeft en ervaar hem echt niet als traag hoor.
Same here. De tabs zijn ideaal en ik vind ook dat je sneller bij de bladwijzers kan. Zelfs dat eh... gesture gedoe gebruik ik zo nu en dan (vooral om snel naar onderen of naar boven te scrollen). Daarnaast laadt 'ie flash alleen on demand (als je dat tenminste zo instelt), wat ook wel handig is. Al met al helemaal top. ;)

Wat anders: binnenkort moet ik een nieuwe autoradio kopen en het lijkt me erg handig als ik de muziek van m'n DHD, die vlak bij de radio in de Brodit zit, via de radio kan laten spelen! (Want de DHD speaker komt nauwelijks boven de motor uit... ;) ). Waar moet ik op letten of wat is handig of wat is er mogelijk...? Ik heb al eens gelezen dat het via Bluetooth zou kunnen? Maar misschien kan je ook gewoon de audio uit verbinden aan de radio...? Tips anyone?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een aantal dagen de desire HD. Leuke telefoon maar ik ondervind toch veel haperingen. Hij is niet zo heel snel en blijft af en toe hangen met wisselingen van het scherm. Iemand tips of doe ik iets fout. Ook whatsapp loopt al 2 dagen vast. Als mijn baterij geel kleurt kan ik ineens geen Apps meer sturen of ontvangen. Als ik hem dan opnieuw opstart doet hij het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:44:
Nu het toch over de batterij gaat.
Ik heb mijn mobieltje nu volledig opgeladen en een tijdje neergelegd zonder te gebruiken. Nu is er 5% batterij verbruikt na 3 en een half uur van de accu. Bij accugebruik staat er het volgende:
34% Mobiel Standby
34% Android Systeem
34% Wifi

Nou lijkt het me stug dat alledrie de elementen precies evenveel stroom verbruiken, dus wat gaat er hier mis?
Is dit iets wat terugkomt of is dit de eerste en enige keer dat je gekeken hebt.. kan toch best.. dat het alle 3 34% (naja zou 33% moeten zijn natuurlijk). Kijk het eens een tijdje aan.. dit is slechts één momentopname heb ik het idee... beetje zinloos om je daar op blind te staren. Kijk liever naar die 5% verbuik in 3,5 uur... dat is echt niet slecht hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik heb dit al zo'n vier keer opgemerkt, dus het is niet zomaar toeval. Maar inderdaad, mijn batterylife lijdt er niet onder. Toch zou ik hier wel een verklaring voor willen hebben, misschien dat het iets met mijn custom rom te maken heeft (PNK22). Daarnaast moet je wel onthouden dat ik hem echt totaal niet gebruikt heb in die 3 en een half uur, dus die 5% is alleen het standbyverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik heb zowel in dolphin als in de standaard browser last van skips bij het afspelen van flash streams sinds de laatste update van de foon. Deze streams spelen wel goed af op mn desktop dus ik neem aan dat het niet aan mn internetverbinding of router ligt, maar op de desire HD zelf. Heeft iemand een idee wat eraan te doen is of is iemand dat zelf ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:11:
Ik heb nu een aantal dagen de desire HD. Leuke telefoon maar ik ondervind toch veel haperingen. Hij is niet zo heel snel en blijft af en toe hangen met wisselingen van het scherm. Iemand tips of doe ik iets fout. Ook whatsapp loopt al 2 dagen vast. Als mijn baterij geel kleurt kan ik ineens geen Apps meer sturen of ontvangen. Als ik hem dan opnieuw opstart doet hij het weer!
Mijn HD had aan het begin ook erg veel last van kuren, maar (denk op dit topic gelezen) HTC Sense account uitgezet, daarna ging (en gaat ie nog steeds) als een malle. Nadeel is dat je nu niet van de services van htcsense.com gebruik kan maken maar 1) wanneer maak je daar nou gebruik van en 2) die site is kudt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik zoiets uit dan. Ik heb me er nooit voor aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niet laten zien van animaties bespaard dat echt de accu? Want bij energiebesparing staat die aangevinkt dus ik had van zoiets dan zou dat ook handig zijn wanneer ik dat bij beeld instel, veel verschil merk je niet als je die animaties uit hebt.

HTCsense werkt trouwens gewoon weer net getest en ik vindt het wel mooie toevoeging, me smsjes worden zo ook automatische gebackuped en dergelijke.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:32
Waar ik sinds kort last van heb, en ik weet niet of jullie dat ook hebben gehad, is dat SMSjes ongelezen blijven.
Ik gebruik de standaard HTC software hiervoor, maar soms komt er gewoon een 1tje op mijn home staat bij mijn SMSjes. Wat ik ook doe, het gaat maar niet weg. Hij blijft maar aangeven dat er een ongelezen SMS is.
Sounds familiar? Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Heb je toevallig Beautifull widgets gedownload? Daarmee had ik dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
[b]YipMan schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:54
HTCsense werkt trouwens gewoon weer net getest en ik vindt het wel mooie toevoeging, me smsjes worden zo ook automatische gebackuped en dergelijke.
bij mij nog steeds niet, gaat meteen naar dashboard en kan alleen telefoon over laten gaan..
heb nog nooit iets meer gehad..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
SuperVeloce schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:16:
[...]

bij mij nog steeds niet :S

heb er pas nog mailtje naar HTC over gestuurd, nog geen antwoord..
Verrèk; ik weet hoe je het locatie-update probleem kan verhelpen. Dan heb ik het over dat de locatie bij bijvoorbeeld het weer applicatie blijft hangen. Het is meer een workaround maar je moet auto sync met het weer op aan zetten. Als je dan update, doet hij het wel (soms pas na 2x). Ik kwam hierachter toen ik auto sync uitzette omdat me batterij bijna op was en geen lader bij de hand had. Toen ik hem weer aanzette, update de locatie bij het weer wel weer gewoon.
ID-College schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:28:
Waar ik sinds kort last van heb, en ik weet niet of jullie dat ook hebben gehad, is dat SMSjes ongelezen blijven.
Ik gebruik de standaard HTC software hiervoor, maar soms komt er gewoon een 1tje op mijn home staat bij mijn SMSjes. Wat ik ook doe, het gaat maar niet weg. Hij blijft maar aangeven dat er een ongelezen SMS is.
:X Doet me denken aan mijn vorige Omnia (Windows Mobile) :F

[ Voor 28% gewijzigd door chaoscontrol op 24-01-2011 00:27 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Ceejay schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:14:
Ik heb zowel in dolphin als in de standaard browser last van skips bij het afspelen van flash streams sinds de laatste update van de foon. Deze streams spelen wel goed af op mn desktop dus ik neem aan dat het niet aan mn internetverbinding of router ligt, maar op de desire HD zelf. Heeft iemand een idee wat eraan te doen is of is iemand dat zelf ook opgevallen?
Heb je de laatste versie van Flash Player? 10.1.106.15?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:11:
Als mijn baterij geel kleurt kan ik ineens geen Apps meer sturen of ontvangen. Als ik hem dan opnieuw opstart doet hij het weer!
Ik denk dat dit te maken heeft met de energiebesparing die inschakelt als je nog maar 15% acculading over hebt. Hij schakelt dan de automatische synchronisatie uit die WhatsApp nodig heeft. Instellingen kan je aanpassen Instellingen-->Energiebesparing.

(Overigens wel vreemd dat ie na herstart wel weer werkt, maar mogelijk dat de energiebesparing dan weer uit staat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
Zojuist is ook hier bij mij mijn SD-kaart onvindbaar geworden. Zo maar een een adapter ophalen om hem via de pc te fixen. Hopelijk is dat te doen. Gelukkig gebeurde dit gisteren niet tijdens het navigeren, dan was ik mooi zoekgeraakt op de Duitse autobahn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
anandus schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:05:
Je zou je brightness wat lager in kunnen stellen, waarschijnlijk scheelt dat wel wat.
Mijn brightness staat al op 20%. Als ik het nog minder instel, wordt het wel erg donker.
Hebben jullie nog andere instellingen veranderd om langer van de batterij gebruik te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
MaartenPol schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:32:
Zojuist is ook hier bij mij mijn SD-kaart onvindbaar geworden. Zo maar een een adapter ophalen om hem via de pc te fixen. Hopelijk is dat te doen. Gelukkig gebeurde dit gisteren niet tijdens het navigeren, dan was ik mooi zoekgeraakt op de Duitse autobahn.
Kan is klein dat je pc hem wel herkent, zie ook het topic dat hiervoor geopend is: HTC Desire HD - MicroSD onherkenbaar na OTA update (1.72)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Largamelion schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:45:
[...]
Heb je de laatste versie van Flash Player? 10.1.106.15?
Ja die versie is geinstalleerd. Het is gek toch voorheen was afspelen, het gaat hier om live sport streams van MyP2p.eu geen probleem. Het gekke is ook dat de youtube app wel goed werkt. das ook flash toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaartenPol schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:32:
Die blauwe dingen al wel eens gezien langs de kant van de Autobahn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:25:
[...]

_O-

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 15-09 16:18
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:25:
[...]

Zeker nog nooit 's nachts in Duitsland gereden? Grootste deel van de borden zijn net verlicht en lichten ook niet op, dus je hebt nog geen idee waar je heen moet als je niet heel expliciet naar de borden aan eht zoeken bent. En laat dat nou vrij gevaarlijk zijn door je snelheid. Nee, navigatie is toch echt wel handig, en vooral lane assist is bijna een vereiste in Duitsland. Zit dat eigenlijk in HTC Locations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb ook soortgelijke problemen. Ik gebruik dan geen sense, maar launcher pro icm de sense sms app.
Wanneer ik de sms direct open via de sms app, verdwijnt de notification bovenin niet, tenzij ik hem open en op wissen druk.

Als ik de sms open via de notification, blijft het sms icoontje een 1 aangeven, ook al is hij al gemarkeerd als gelezen in de sms app.
Als ik de sms app dan alsnog open, verdwijnt de 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een probleem. Wanneer ik een mailtje krijg, krijg ik daar geen melding over. Wel staat bij het mail icoontje dat ik bijv. 2 nieuwe berichten heb, maar krijg dus geen melding. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wie problemen heeft met htcsense.com...
Bij mij werkt de boel wel als ik mijn account aanmaak via de telefoon.
De e-mail die je dan krijgt om je account te verifieren moest ik nog wel even via pc doen omdat de htcsense website (bij mij) niet werkt op de desire hd. Wel een beetje vreemd...
Maar goed, hierna werkte eindelijk zaken zoals de locatiebepaling. Voor de locatiebepaling moest ik wel eerst een refresh doen, naar ik zag toen ook gelijk de gps aangaan op mijn telefoon.
Ik heb het bovenstaande 5 maal getest, 3 maal aanvraag via pc en 2 maal via de telefoon. Bij de aanvragen via de pc ging het alle keren verkeerd en via de telefoon beide keren goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25

Totaalgeflipt

De enige echte

FunFair schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:04:
[...]

Ik heb ook soortgelijke problemen. Ik gebruik dan geen sense, maar launcher pro icm de sense sms app.
Wanneer ik de sms direct open via de sms app, verdwijnt de notification bovenin niet, tenzij ik hem open en op wissen druk.

Als ik de sms open via de notification, blijft het sms icoontje een 1 aangeven, ook al is hij al gemarkeerd als gelezen in de sms app.
Als ik de sms app dan alsnog open, verdwijnt de 1.
Probleem heb ik ook nog steeds helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Sinds een paar dagen heb ik heel erg last van het volume down knopje. Het probleem is dat van dag tot dag de situatie verergerd. Als ik op het knopje een paar keer een beetje hard druk heb ik soms wel kans dat hij het weer doet.

Nog iemand het zelfde probleem? Ik heb mijn best gedaan om hem niet bloot te stellen aan stof en vocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:21
Hoi, ik heb nu een hd, maar ben even aan het zoeken , hoe ik het agenda geluid kan veranderen naar mijn eigen keus... De beltonen willen wel , maar de agenda toon laat zich niet wijzigen in een mp3 file ???
Iemand een idee ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
PsYgHo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:28:
Hoi, ik heb nu een hd, maar ben even aan het zoeken , hoe ik het agenda geluid kan veranderen naar mijn eigen keus... De beltonen willen wel , maar de agenda toon laat zich niet wijzigen in een mp3 file ???
Iemand een idee ?
Dat kan je instellen door naar je agenda te gaan en dan op menu te drukken, daarna kies je voor "Meer". Hier kan je de optie "instellingen" kiezen. Daar kan je onder de optie "Instellingen voor herinneringen" kiezen voor "Beltoon instellen" :D Spreekt eigenlijk voor zich dat je deze optie onder de instellingen van je agenda kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Van dit probleem had ik laatst ook last. Maakt niet uit of je de smsjes opent of verwijderd bij mij bleef het cijfer 2 zichtbaar. Begon me er zo erg aan te irriteren dat ik de hele sms tread van die persoon maar verwijderd heb, daarna was het 2tje ook verdwenen. Verwijderen van sms tread is dus een oplossing, mogelijk als je eerst een backup maakt van je inbox, dan de tread verwijderd en weer de backup restored dat je de smsjes weer terug hebt zonder het irritante getal erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:21
Magicjjk schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:58:
[...]

Dat kan je instellen door naar je agenda te gaan en dan op menu te drukken, daarna kies je voor "Meer". Hier kan je de optie "instellingen" kiezen. Daar kan je onder de optie "Instellingen voor herinneringen" kiezen voor "Beltoon instellen" :D Spreekt eigenlijk voor zich dat je deze optie onder de instellingen van je agenda kan vinden...
Dat klopt, maar vervolgens vindt ik, in de lijst enkel de voorgeinstalleerde toontjes, en niet mijn eigen mp3tjes...
Ook als ik de mp3 afspeel, en dan kies voor opties, kan ik hem niet selecteren als agenda toon...

Heb even gezocht op internet en kwam idd nog iemand tegen met dit probleem... Helaas geen oplossing anders dan het overschrijven van dit bestand, door het gewenste bestand en hernoemen naar het originele bestand wat op de tel. stond... Dit moet toch ook anders kunnen ???

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsYgHo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:28:
Iemand een idee ?
Hier heb ik ook last van, mijn beide volume knoppen werken niet meer, maar ook mijn WiFi doet het niet meer.

Laatst met Htc NL gebeld met de vraag of dit bekent is en wat de oplossingen waren, mij werd verteld dat het een software fout is en dat de telefoon een harde rest nodig had, nog geen uur later zonder harde reset werkte alles weer naar behoren.

Helaas 2 weken geleden weer het probleem gekregen, nu maar wachten op mijn nieuw Micro SD kaart om de telefoon te resetten, wat zijn allemaal de mogelijkheden tot het back-uppen van contacten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacD
  • Laatst online: 10-03-2024
WBT langzame gps fix: zoek op de marketplace (of op xda) naar het programmatje Faster Fix.

Nu kan je een europese/nederlandse server selecteren ipv de standaard amerikaanse server. Dit werkt veel sneller en geeft je ook dus een snellere fix.Je hoeft dit programmatje maar eenmalig te runnen (of misschien na een OTA ofzo iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 15-09 16:18
MacD schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:50:
WBT langzame gps fix: zoek op de marketplace (of op xda) naar het programmatje Faster Fix.

Nu kan je een europese/nederlandse server selecteren ipv de standaard amerikaanse server. Dit werkt veel sneller en geeft je ook dus een snellere fix.Je hoeft dit programmatje maar eenmalig te runnen (of misschien na een OTA ofzo iets dergelijks).
Ik heb gezocht op XDA en op de market en ik kan het niet vinden, kan je niet even de app opzoeken op appbrain.com of de exacte naam geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:21:
[...]

Ik heb gezocht op XDA en op de market en ik kan het niet vinden, kan je niet even de app opzoeken op appbrain.com of de exacte naam geven?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:35:
[...]

Hier heb ik ook last van, mijn beide volume knoppen werken niet meer, maar ook mijn WiFi doet het niet meer.

Laatst met Htc NL gebeld met de vraag of dit bekent is en wat de oplossingen waren, mij werd verteld dat het een software fout is en dat de telefoon een harde rest nodig had, nog geen uur later zonder harde reset werkte alles weer naar behoren.

Helaas 2 weken geleden weer het probleem gekregen, nu maar wachten op mijn nieuw Micro SD kaart om de telefoon te resetten, wat zijn allemaal de mogelijkheden tot het back-uppen van contacten ?
Titanium backup, MyBackup Pro, Gmail.... Dat was niet zo lastig?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Bij mij totaal geen problemen met de standaard GPS instellingen. Vrijwel altijd direct een fix, zowel bij Locations als Google Maps.

HTCsense lijkt de laatste weken nu ook goed te werken. Heb de instellingen op m'n DHD op push staan en m'n contacten, gemiste oproepen en SMS 'en zijn nu altijd up to date op de website. Het enige wat langs geen kanten werkt, is die phone locator. Hij zit ruim 5km van m'n thuis en dat verandert nooit, of ik nu op m'n werk zit of ergens anders...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Hij probeert je locatie te bepalen met behulp van GPS. Als je dit dus doet terwijl je binnen zit of GPS uit hebt staan, maak je het de site wel erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:44:
Hij probeert je locatie te bepalen met behulp van GPS. Als je dit dus doet terwijl je binnen zit of GPS uit hebt staan, maak je het de site wel erg moeilijk.
Meuh, is dat echt zo? Dat zou betekenen dat je GPS altijd aan moet hebben voor het geval je de foon een keertje kwijt bent... :/ Fijn voor de batterij... (Geen probleem voor mij, hoor, want ik gebruik die site allang niet meer... en als dit waar is zal ik dat ook nooit meer een keer proberen, want dit leek me de enige nuttige functie. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
vinnieminnie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:44:
Of met behulp van mobiel netwerk. Dan kan hij in ieder geval een ruwe schatting maken van waar je zit. En als je het ene moment thuis bent en het andere moment heel ergens anders op je werk zit, zou dit toch moeten verschillen :) Hier werkt de phone locator helemaal niet. Ik zit ergens op de evenaar.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatGuy2303
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 15:09
Dat laatste deed hij bij mij tot nu tot ook steeds. Tot vanmorgen, toen werkte het ineens.... En als je de GPS uit hebt staan, en je drukt op die site op locatie vernieuwen, wordt automatisch de GPS aangezet op de telefoon.
Die locatie bepaling en het over laten gaan zijn bij mij trouwens nog steeds de enige twee dingen die werken via HTCsense. Backuppen van contacten en smsjes en zo heeft nog niet gewerkt. Op zich niet zo erg, aangezien ik alles via gmail laat synchroniseren.
Kiwitje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:11:
[...]

Of met behulp van mobiel netwerk. Dan kan hij in ieder geval een ruwe schatting maken van waar je zit. En als je het ene moment thuis bent en het andere moment heel ergens anders op je werk zit, zou dit toch moeten verschillen :) Hier werkt de phone locator helemaal niet. Ik zit ergens op de evenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzley
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 14:34
Kiwitje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:11:
[...]

Ik ook, in de zee vlakbij het eilandje San Antonio :D

[ Voor 80% gewijzigd door wzzley op 25-01-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Laatst online: 14-09 18:08
Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik een probleem met het opladen van mijn DHD!?! Omdat ik de melding kreeg dat er nog 15% accu over was heb ik hem aan de lader gehangen (origineel HTC). Normaal als de dhd aan de lader hangt blijft het lampje gewoon branden. Nu blijft hij knipperen. In eerste instantie gaat hij gewoon laden, maar na een minuut stopt hij daar gewoon mee.....

Iemand hier ervaring mee?

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is je USB kabel wel goed? Kan zijn dat die niet goed is of niet goed in de lader zit. Sowieso andere laadbron proberen en andere laadkabel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Tsurany schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:58:
Is je USB kabel wel goed? Kan zijn dat die niet goed is of niet goed in de lader zit. Sowieso andere laadbron proberen en andere laadkabel.
Zojuist geprobeerd, andere kabel gaf hetzelfde probleem. Net als laden aan de laptop, werkt ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Meuh, is dat echt zo? Dat zou betekenen dat je GPS altijd aan moet hebben voor het geval je de foon een keertje kwijt bent... :/ Fijn voor de batterij... (Geen probleem voor mij, hoor, want ik gebruik die site allang niet meer... en als dit waar is zal ik dat ook nooit meer een keer proberen, want dit leek me de enige nuttige functie. ;) )
Is hoeft niet de GPS altijd aan te hebben hoor. Als je op de locator op de website refreshing doet, dan zet ie de GPS automatisch aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furiousz schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:05:
[...]

Zojuist geprobeerd, andere kabel gaf hetzelfde probleem. Net als laden aan de laptop, werkt ook niet :'(
Misschien contactje in het oplaadpunt dat niet helemaal goed zit? Het wordt een garantiegevalletje vrees ik.
iichel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Helaas wel root voor nodig :P
En volgens mij ook s-off.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
klopt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schwarz87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10-2019
Ik heb sinds een paar dagen (heb het ding ook pas 2 weken) ineens dat de Agenda niet altijd de afspraken weergeeft. Hij geeft dan helemaal niets weer, ook als ik op dagen druk staat er normaal "afspraak toevoegen" maar nu helemaal niets. Als ik bij instellingen op vernieuwen druk loopt hij vast en krijg ik soms uiteindelijk een bericht dat de app is vastgelopen, na geforceerd stoppen doet hij het daarna weer. Maar het probleem blijft zich voordoen, heel irritant. Iemand last van?

edit: Zojuist klik ik de agenda weer aan, hij liet wel zien dat er dingen waren op bepaalde dagen, maar na het aanklikken van die dagen laat hij helemaal niets zien..

[ Voor 14% gewijzigd door Schwarz87 op 25-01-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt storend de laatste tijd dat mijn mailtjes niet meer worden aangegeven, alleen in het icoontje dat er 3 nieuwe binnen zijn. Ook Whatsapp dat ineens uitschakeld als het batterij icoontje in het oranje komt. Heeft dat daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schwarz87
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:40:
Ik vind het echt storend de laatste tijd dat mijn mailtjes niet meer worden aangegeven, alleen in het icoontje dat er 3 nieuwe binnen zijn. Ook Whatsapp dat ineens uitschakeld als het batterij icoontje in het oranje komt. Heeft dat daar mee te maken?
Nope geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatsapp kan afgesloten worden vanwege energiebesparende instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:29:
[...]

Zeker nog nooit 's nachts in Duitsland gereden? Grootste deel van de borden zijn net verlicht en lichten ook niet op, dus je hebt nog geen idee waar je heen moet als je niet heel expliciet naar de borden aan eht zoeken bent. En laat dat nou vrij gevaarlijk zijn door je snelheid. Nee, navigatie is toch echt wel handig, en vooral lane assist is bijna een vereiste in Duitsland. Zit dat eigenlijk in HTC Locations?
Zeker nog nooit in het pre-TomTom tijdperk gereden?
Ik ben het volledig met je eens dat een navigatiesysteem verrekte handig is, maar als jij er zo'n moeite mee hebt om de borden te lezen, moet je je afvragen of het überhaupt wel verstandig is om in het donker te gaan rijden.
Je zinspeelt daar zelf ook al op door je opmerking mbt lane assist.
En als het gevaarlijk is door je snelheid, dan rij je misschien ook nog wel te hard in die situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Schwarz87 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:36:
Ik heb sinds een paar dagen (heb het ding ook pas 2 weken) ineens dat de Agenda niet altijd de afspraken weergeeft. Hij geeft dan helemaal niets weer, ook als ik op dagen druk staat er normaal "afspraak toevoegen" maar nu helemaal niets. Als ik bij instellingen op vernieuwen druk loopt hij vast en krijg ik soms uiteindelijk een bericht dat de app is vastgelopen, na geforceerd stoppen doet hij het daarna weer. Maar het probleem blijft zich voordoen, heel irritant. Iemand last van?

edit: Zojuist klik ik de agenda weer aan, hij liet wel zien dat er dingen waren op bepaalde dagen, maar na het aanklikken van die dagen laat hij helemaal niets zien..
Staan ze wel goed in je gmail account? Of sync je daar niet mee?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furiousz schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:05:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, direct na aflevering al.
Met een andere kabel werkte het wel prima, dus Vodafone gebeld voor een nieuwe lader/kabel. Niet mogelijk, moest het hele toestel ospturen, zodra bij hun binnen zou er een nieuw toestel opgestuurd worden. Dat heb ik geweigerd en gevraagd om omruiling van kabel in winkel.
Dat was oké, dus ik naar de winkel. Daar weigerden ze het vervolgens omdat ik het toestel daar niet gekocht had en ze een totaal andere afdeling van Vodafone zijn met hun eigen targets. Als ze mij een kabel mee zouden geven, zitten ze in de winkel met een toestel dat niet verkoopbaar is omdat de kabel mist. :(
Ik dus weer de telefonische verkoop gebeld en gevraagd om oplossing. Die was er dus niet, behalve het terugsturen van het hele toestel.

Uiteindelijk heb ik contact gezocht met HTC die me een nieuwe kabel zouden opsturen. Overigens is dat alweer 2 weken geleden, dus ook maar weer eens achteraan bellen |:(
Ondertussen maak ik vrolijk gebruik van een cheap ass autolader en voor thuis een lader v/e andere telefoon met een goedkope usb adapter van een paar eurootjes en het werkt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schwarz87
Kiwitje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:18:
[...]

Staan ze wel goed in je gmail account? Of sync je daar niet mee?
Ja dat staat wel goed. Hij deed het eerst ook gewoon fatsoenlijk en syncte vrijwel direct wanneer ik iets in mijn Google Calendar toevoegde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, direct na aflevering al.
Met een andere kabel werkte het wel prima, dus Vodafone gebeld voor een nieuwe lader/kabel. Niet mogelijk, moest het hele toestel ospturen, zodra bij hun binnen zou er een nieuw toestel opgestuurd worden. Dat heb ik geweigerd en gevraagd om omruiling van kabel in winkel.
Dat was oké, dus ik naar de winkel. Daar weigerden ze het vervolgens omdat ik het toestel daar niet gekocht had en ze een totaal andere afdeling van Vodafone zijn met hun eigen targets. Als ze mij een kabel mee zouden geven, zitten ze in de winkel met een toestel dat niet verkoopbaar is omdat de kabel mist. :(
Ik dus weer de telefonische verkoop gebeld en gevraagd om oplossing. Die was er dus niet, behalve het terugsturen van het hele toestel.

Uiteindelijk heb ik contact gezocht met HTC die me een nieuwe kabel zouden opsturen. Overigens is dat alweer 2 weken geleden, dus ook maar weer eens achteraan bellen |:(
Ondertussen maak ik vrolijk gebruik van een cheap ass autolader en voor thuis een lader v/e andere telefoon met een goedkope usb adapter van een paar eurootjes en het werkt 100%
Helaas werkt een andere kabel bij mij ook niet, dus heb ik maar contact opgenomen met HTC. De telefoon word morgen opgehaald voor reparatie. Waarschijnlijk ben ik hem 2 tot 4 weken kwijt :( . Gelukkig ligt er hier nog een oude Nokia n95 die ik tot die tijd kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nogal een "newbie" vraag maareuh het vervelend trillen wanneer je op een toets duwen van de Desire HD, hoe zet men dit uit?
Let wel , ik heb het over de toetsen niet over als men gewoon het scherm aanraakt (dit heb ik al gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:36:
Kheb nogal een "newbie" vraag maareuh het vervelend trillen wanneer je op een toets duwen van de Desire HD, hoe zet men dit uit?
Let wel , ik heb het over de toetsen niet over als men gewoon het scherm aanraakt (dit heb ik al gevonden)
Via instelling>geluid

Daar zitten die opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:07:
[...]

Via instelling>geluid

Daar zitten die opties.
thanks , daar nog niet gekeken haha :D
tis echt zalig toestel voor de rest :p super content ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de htc desire hd sinds het begin hij koppelde altijd netjes met mijn parrot CK3100 maar nu sinds vorige week niet mer wat kan hier het probleem van zijn. De telefoon koppelt de carkitt automatisch los als hij nog gewoon aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:35:
Ik heb ook de htc desire hd sinds het begin hij koppelde altijd netjes met mijn parrot CK3100 maar nu sinds vorige week niet mer wat kan hier het probleem van zijn. De telefoon koppelt de carkitt automatisch los als hij nog gewoon aanstaat.
probeer eens de verbinding vanuit de ck3100 te maken en/of haal je batterij er even een minuutje uit. wellicht dat dit het probleem al oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat niemand een idee heeft over het niet meer aangeven van een nieuwe e-mail, is voor mij de vraag of je dit toevallig ergens kunt instellen. Misschien heb ik het daar toevallig uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ik heb ff gezocht maar kan toch niet vinden.

Waar kan je de eigenaars informatie invoeren/wijzigen? B.v. als ik op de market een feedback geef staat daar alleen de voor letter van mijn naam. Ik wil graag dat mijn hele naam komt er te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GentiLi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:03:
Ik heb ff gezocht maar kan toch niet vinden.

Waar kan je de eigenaars informatie invoeren/wijzigen? B.v. als ik op de market een feedback geef staat daar alleen de voor letter van mijn naam. Ik wil graag dat mijn hele naam komt er te voorschijn.
Ik gok hier? https://www.google.com/accounts/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hm ik had vanochtend wel een heel vreemd probleem. Ik had mijn wekker gezet op 6:50, maar toen ik om 7 uur keek was die gewoon helemaal uit al, terwijl ik al wakker was geworden voor 6:50, toen zag ik bij notifications een app staat klaar om geïnstalleerd te worden "cuteMobiNL", toen ik deze aanklikte kreeg ik de melding dat apps die niet uit de market komen geblokkeerd worden. Heb ik nu al een virus oid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij niet hebt ingesteld dat apps die niet uit de market komen wel geinstalleerd kunnen worden is die melding logisch. Ik weet niet wat voor app dat is, misschien een die via een andere app komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:00:
Als jij niet hebt ingesteld dat apps die niet uit de market komen wel geinstalleerd kunnen worden is die melding logisch. Ik weet niet wat voor app dat is, misschien een die via een andere app komt?
Dat heb ik ook niet ingesteld, maar er is wel opeens een app gedownload vanacht terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven, dat vind ik wel ernstig eigenlijk.
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!