Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 12:52
Ik heb een vraag. Sinds een week of 2 gaat mijn accu minder lang mee en staat steeds het andriod-systeem boven of zo als 2e in de lijst... Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me? Telefoon is nauwelijks gebruikt in de tijd.. Was 100% nu net 60%.

Totaal tijd van de lader af: 12u0m
Android-systeem 34 %39m
Mobiel stand-by 21 %12u 0m
Telefoon inactief 19 %11u 58m
HTC Sense 11 %11m
Weergave 4 %2m
Bluetooth 3 %12u 0m
Android os2 %1m
Phone Usage 2 %1m
Wi-Fi 2 %1u 49m
wpa_supplicant 2 %1m

[ Voor 1% gewijzigd door ProudElm op 18-01-2011 08:27 . Reden: Totaal tijdv vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Gisteren voor de 2e keer geen notificatie gekregen van een SMS. Dit is echt wel een rotbug, ga hier straks direct een mailtje voor sturen naar HTC dat ze dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dergelijke zaken zijn toch wel basis voor een GSM en daar wil ik echt wel op kunnen vertrouwen...

Kan dus straks gaan zoeken naar een alternatieve SMS app. Dank u HTC voor de laatste OTA die dus meer heeft gebroken dan gemaakt... 8)7. Ik heb serieus spijt dat ik hem heb geïnstalleerd en vind het ergelijk dat je hem niet gewoon kan uninstallen.

Ivm ontvangst, ik merk geregeld als ik een zwak WIFI signaal heb, dat dit wegvalt wanneer ik de DHD kantel voor landscape mode. Ik denk dus idd dat je betere ontvangst hebt als je de onderkant in je handpalm hebt liggen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Ik gebruik sinds kort ChompSMS als sms-client. Als er een sms binnenkomt krijg ik zowel de melding van Chomp als van de standaard (Sense) sms client (ik gebruik geen launcher). Dat wil zeggen: zowel het meldingsgeluid van beiden als het icoontje van beiden in de statusbalk. Nu wil ik het geluid en icoontje van de standaard client uitzetten, maar hoe doe ik dat?

Ik heb gisteravond al 2 uur op internet gezocht naar hoe je dat doet. Het moet kunnen want dat lees ik uit verschillende fora. Maar overal staat dat je in je standaard sms client op Menu moet drukken en dan naar instellingen gaan en daar de notificatie uitzetten.

Maar als ik naar mijn standaard sms client ga en daar op Menu druk, dan krijg ik de volgende opties:
- Alle applicaties
- Meldingen
- Aanpassen
- Achtergrond
- Beltonen
- Instellingen

Meldingen laat alleen mijn statusbar zakken met daarin de meldingen
Aanpassen geeft hetzelfde scherm als de knop die rechts naast de telefoonknop op het bureaublad zit (Scene, Achtergrond, Uiterlijk, Widget, Applicatie etc.)
Beltonen geeft de lijst met geïnstalleerde beltonen
Instellingen geeft dezelfde lijst als dat je in je Applicaties op Instellingen drukt (Aanpassen, Draadloos en netwerken, Bellen, Geluid, Beeld, Accounts en sync. etc.)

Dus nergens vind ik de mogelijkheid om de meldingenweergave en de sms ringtone uit te zetten.

Iemand een idee?

Alvast dank!

Laat maar, is al opgelost, sorry. Kreeg net een tip van een collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:38

kraats

Ik rol

@JazzMatazz: Dan zit je nog niet in je SMS-applicatie, maar nog gewoon op je homescreen. Ga eens naar de applicatie Messages (of dat in het nederlands) en probeer het dan nog eens.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38

Trygve

Redacteur
Source90 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:31:
Hij staat ook uit bij 'Toetsenbord' -> 'Touchinput' -> Nogiets -> Trilfeedback?

Ergens daar stond ook een optie voor feedback.

(Kan niet de precieze locatie noemen, toestel is opgehaald door HTC :))
Thanks! Had er eerder serieus over heen gekeken. Vond het ook een beetje vergezocht, maargoed.
Het is dus Menu-Instellingen-Taal&Toetsenbord-Instellingen voor Touch Input-Tekstinvoer-trillen tijdens typen
;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathscythehell schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:25:
[...]

Nou de Telefoon is aangekomen en nagekeken. Inderdaad bevonden als een DOA maar het gaat nu dus waarschijnlijk 3 weken duren voordat ik een vervanging toegezonden krijg! Lekker is dat nadat je even van je nieuwe DHD hebt kunnen proeven :(
Dat was voor mij een reden om het toestel niet terug te sturen ivm een defecte acculader/kabeltje.
Alleen vanwege dat kabeltje moest ik het hele toestel terugsturen naar Vodafone :o
Nieuw kabeltje opsturen was niet mogelijk.
Ik heb me tot HTC gewend en nieuw kabeltje is onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Nou ik had zojuist nog een keer gebeld naar de webshop/winkel waar ik m'n Desire HD had besteld gezien het feit dat mij gisteren werd medegedeeld dat er geen voorraad zou zijn. Gewoon gezegd dat ik m'n abbonnement mocht verlengen en vroeg of de DHD op voorraad was. Deze was ruim op voorraad....
Weer terug gebeld en het verhaal uitgelegd over geen voorraad wel voorraad en dat ik 3 weken moest gaan wachten etc. Blijkt dus dat ze eerst bevestiging moeten krijgen van "het centrum" van hetgeen wat ze zelf al hadden geconstateerd en dat ze niet alvast een vervangend toestel uit hun voorraad kunnen opsturen omdat ze anders een voorraad verschil krijgen. Drogreden natuurlijk maar ik heb alsnog een keer duidelijk aangegeven dat het maar z.s.m. opgelost moet worden. IK WIL MIJN DHD :(

De koop ontbinden vond ik ook weer net een brug tever gaan met alle rompslomp vandien dus ik wacht nog maar even. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
ProudElm schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 07:41:
Ik heb een vraag. Sinds een week of 2 gaat mijn accu minder lang mee en staat steeds het andriod-systeem boven of zo als 2e in de lijst... Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me? Telefoon is nauwelijks gebruikt in de tijd.. Was 100% nu net 60%.

Android-systeem 34 %39m
HTC Sense 11 %11m
Weergave 4 %2m
Bluetooth 3 %12u 0m
Android os2 %1m
Phone Usage 2 %1m
Wi-Fi 2 %1u 49m
wpa_supplicant 2 %1m
In 12 uur 40% er af? Dat is toch niet zo heel gek? Een telefoon heeft stroom nodig om te draaien, daar doe je helaas (nog) niks aan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 12:52
snap ik.. alleen stond in het begin dat Android-systeem nooit ergens boven aan maar altijd onderaan.. Laatst was zelf me telefoon leeg na 8 uur niks liggen te doen op me nachtkastje.. Dat is toch wel een beetje te veel van het goede lijkt me zo.. Zal eens een hoop apps deinstalleren. wie weet ligt het probleem daar ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb sinds gisterenavond een serieus probleem met mijn Desire HD, althans daar lijkt het wel op.

Het begon met het verdwijnen van mijn gemaakte foto's van de zaterdagavond. Ze waren verdwenen toen ik zondagochtend in de galerij keek, wat mij doet denken dat er iets misschien mis is met de SD-kaart? Vreemd in ieder geval.
Afijn, de telefoon werkte toen verder nog volledig.

Tot dat ik maandagavond ging sporten en ik terug kwam en de telefoon, die gewoon de gehele tijd op mijn bureau heeft gelegen, gewoon niet meer reageerde. Zwart scherm, kan hem niet meer opstarten. Batterij kon bijna onmogelijk leeg zijn, daar hij 2 uurtjes daarvoor nog half opgeladen was. Hing hem toch aan de oplader, maar mocht niet baten. Geen respons.

Daarna geprobeerd om batterij erin en eruit te halen, SD-kaart eruit halen en weer erin. Deed het nog steeds niet. SD-kaart eruit en telefoon aan werkte ook niet.

Geprobeerd terug te komen naar fabrieksinstellingen mbv volumeknop en aan/uit knop mocht ook niet baten. Totaal geen respons.

Waar ik eerder al een gescheurd klepje had en de service van HTC eindeloos duurt en ik daarmee al niet geholpen werd, komt hier dus een serieus probleem erbij.

Hebben jullie nog enig idee wat ik kan doen? Telefoon is overigens van halverwege december, dus een maandje oud. Besteld via Vodafone webshop.

:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat noemen ze waar ik vandaan kom een garantie gevalletje. Garantie bij HTC of bij Vodafone, net wat jij wilt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
  • Laatst online: 09-04-2021
r100 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Haha zo mooi heb ik het nog niet gehoord. In elke DHD zit een kaboutertje die nèt weer iets anders doet dan al die duizenden andere toestellen. Trillingsfeedback staat bij mij in alle menu's wel uit alleen het toetsenblok (QWERTY etc) blijft wel trillen. Als ik dus een beetje vlug een sms wil typen trilt het toestel bijna m'n handen uit :)

Edit: Ben ik trouwens de enige die meerdere keren per dag handmatig op updates controleert? Nog nooit een telefoon gehad waarbij ik zo op updates was gefixeerd als de DHD _/-\o_ Niet dat er nu iets mis mee is, meer ben gewoon zooo benieuwd naar Android 2.3 hierop.
Waarom probeer je geen custom 2.3 ROM dan? Werken al heel goed en leuk om mee te spelen! Ben nu zelf weer terug naar Android Revolution omdat ik Sense toch wel een beetje mis vanwege de facebook integratie en de widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
ProudElm schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 07:41:

Android-systeem 34 %39m
HTC Sense 11 %11m
Weergave 4 %2m
Bluetooth 3 %12u 0m
Android os2 %1m
Phone Usage 2 %1m
Wi-Fi 2 %1u 49m
wpa_supplicant 2 %1m
Staat USB debugging wel aan? probeer er achter te komen wat blijft draaien met OSmanager of watchdog ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
Black1982 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:08:
[...]

Staat USB debugging wel aan? probeer er achter te komen wat blijft draaien met OSmanager of watchdog ofzo?
Dekete ook je HTCsense account als je dat hebt. Het werkt waarschijnlijk toch niet en is berucht vanwege het hoge processor verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black1982 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:48:
[...]

Dekete ook je HTCsense account als je dat hebt. Het werkt waarschijnlijk toch niet en is berucht vanwege het hoge processor verbruik.
Echt waar? Het HTCsense account gebruikt dat veel stroom? Want ja de online dienst van HTCsense werkt inderdaad niet zo goed, maar je smsjes worden er wel automatische gebackuped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je account gebruikt geen stroom. Enkel het constant synchroniseren, of een poging doen tot synchroniseren, gebruikt stroom.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 18:35
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:18:
[...]

Echt waar? Het HTCsense account gebruikt dat veel stroom? Want ja de online dienst van HTCsense werkt inderdaad niet zo goed, maar je smsjes worden er wel automatische gebackuped.
Ik gebruik gewoon sms backup+, werkt voor mij perfect :). Deze synced alle smsjes met je gmail account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
Tweakable schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:58:
[...]

Heb je dit al weer aan de praat? Ik heb net een nieuwe radio (Alpine CDE-113BT) aangesloten maar krijg het niet voor elkaar om muziek/navigatie over bluetooth via de radio af te spelen. Dit zou volgens mij via A2DP moeten kunnen. Ik heb het profiel aan staan zodat bluetooth wordt gebruikt voor audio van de telefoon. Al verschillende keren ontkoppeld, apparaten verwijderd en opnieuw gepaired. De handsfree functie werkt overigens perfect en ik kan ook door mijn telefoonboek bladeren met de radio.

Zijn er nog meer specifieke instellingen die ik moet aanpassen om dit mogelijk te maken?
Ja het werkt weer ;)

heb telefoon helemaal opnieuw opgestart.. en opnieuw aan auto-radio gekoppelt.. nu werkt het weer ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
yniezink schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Ik gebruik gewoon sms backup+, werkt voor mij perfect :). Deze synced alle smsjes met je gmail account :)
Gebruikt ik ook. prima programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yniezink schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Alleen je kunt er niet mee restoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:22:
[...]

Alleen je kunt er niet mee restoren 8)7
Uuuuhhh jawel. Met de optie genaamd Restore :) Heb jij het wel over sms backup+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn facebook mobile webpagina geeft mn device als HTC Glacier aan B-) niet heel storend ofzo maar gaf eerder gewoon Desire aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

brentnl schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:26:
Is het mogelijk om de volume knoppen te mappen als "neem foto" knoppen binnen de camera modus?
goeie vraag!

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, net mijn legend in de kast gelegd en de hd gekocht.. 490 euro trouwens.. maar, ik had een parrot 3100 en dat werkte niet goed, nu heb ik een kenwood kdc-bt40u radio ingebouwd, maar hij vindt de telefoon wel en het doet het ook even, maar naar 2 a 3 keer bellen, geeft hij geen geluid meer door. ik heb eens gekeken op desire hd info en de kenwood info, maar desire hd heeft bluetooth 2.1 en de kenwood heeft 2.0...kan het hier aan liggen? misschien moet ik dan de bt50 hebben die wel bluetooth 2.1 heeft? kan iemand mij hierin helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:32:
Heb hier ook vodafone en heb hem al maanden op GSM Only staan en ook al die maanden standaard hspa bereik. Geen problemen mee dus.
Same here..
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:38:
Hey, net mijn legend in de kast gelegd en de hd gekocht.. 490 euro trouwens.. maar, ik had een parrot 3100 en dat werkte niet goed, nu heb ik een kenwood kdc-bt40u radio ingebouwd, maar hij vindt de telefoon wel en het doet het ook even, maar naar 2 a 3 keer bellen, geeft hij geen geluid meer door. ik heb eens gekeken op desire hd info en de kenwood info, maar desire hd heeft bluetooth 2.1 en de kenwood heeft 2.0...kan het hier aan liggen? misschien moet ik dan de bt50 hebben die wel bluetooth 2.1 heeft? kan iemand mij hierin helpen?
Probeer Bluetooth File Transfer is te installeren van de market. Misshien helpt dit.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:46:
Hey allemaal,

Ik heb sinds gisterenavond een serieus probleem met mijn Desire HD, althans daar lijkt het wel op.

Het begon met het verdwijnen van mijn gemaakte foto's van de zaterdagavond. Ze waren verdwenen toen ik zondagochtend in de galerij keek, wat mij doet denken dat er iets misschien mis is met de SD-kaart? Vreemd in ieder geval.
Afijn, de telefoon werkte toen verder nog volledig.

Tot dat ik maandagavond ging sporten en ik terug kwam en de telefoon, die gewoon de gehele tijd op mijn bureau heeft gelegen, gewoon niet meer reageerde. Zwart scherm, kan hem niet meer opstarten. Batterij kon bijna onmogelijk leeg zijn, daar hij 2 uurtjes daarvoor nog half opgeladen was. Hing hem toch aan de oplader, maar mocht niet baten. Geen respons.

Daarna geprobeerd om batterij erin en eruit te halen, SD-kaart eruit halen en weer erin. Deed het nog steeds niet. SD-kaart eruit en telefoon aan werkte ook niet.

Geprobeerd terug te komen naar fabrieksinstellingen mbv volumeknop en aan/uit knop mocht ook niet baten. Totaal geen respons.

Waar ik eerder al een gescheurd klepje had en de service van HTC eindeloos duurt en ik daarmee al niet geholpen werd, komt hier dus een serieus probleem erbij.

Hebben jullie nog enig idee wat ik kan doen? Telefoon is overigens van halverwege december, dus een maandje oud. Besteld via Vodafone webshop.

:(
Het SD-kaart probleem herken ik niet, maar wel dat je telefoon dood is. :(

Vrees dat je daar niets aan kan doen; ik heb precies hetzelfde probleem gehad. De telefoon was zwart en reageerde nergens op; niet op het aansluiten van de lader, de aan/uitknop en zelfs een harde reset was niet mogelijk. Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel en heb 2 weken moeten wachten op reparatie (Belcompany). Volgens de reparatiebon is er een nieuwe printplaat ingezet.

Zoals Tsurany al zei; een gevalletje garantie. Helaas niets aan te doen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt murdahg. Ik heb dat echter al geprobeerd.. Heb zelfs een betaalde bluetooth app gekocht, maar hielp ook niets.(en teruggave binnen kwartier mislukte ook... Ik was te langzaam..
Op de site van kenwood staat geen compatible met de desire hd.. Waar kan ik de desire wel mee vergelijken? Een andere bluetooth carkit heeft wel bijvoorbeeld de Hero erbij staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
SuperVeloce schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:11:
[...]

Ja het werkt weer ;)

heb telefoon helemaal opnieuw opgestart.. en opnieuw aan auto-radio gekoppelt.. nu werkt het weer ;)
Bij mij gaat het volgens Alpine niet werken, de radio ondersteund geen A2DP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb even gezocht naar problemen met tethering in dit topic, maar kan niet vinden wat ik zoek dus mijn vraag:

- als ik mijn DHD met usb aansluit en tethering kies, krijg ik wel verbinding met mijn telefoon, maar niet met internet (en het internet op mn telefoon schakelt zich uit..)
- als ik de wifi-hotspot aanzet krijg ik wel verbinding met de DHD maar niet met internet

is hier een oplossing voor? zou het tetheren in de trein namelijk graag gebruiken

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:39
Ik ben nu over naar vodafone. Op de site van vodafone staat dat je een APN moet instellen.
Dit heb ik tot op heden niet gedaan, alles werkt gewoon naar behoren.*
Waarom zou ik APN instellen?

*Edit: ik heb het probleem dat m'n chello account geen mail verstuurd, het SMTP probleem zeg maar.
Als ik nu de APN instellingen van Vodafone instel, werkt het uitgaande smtp adres van vodafone dan.
Heb nu het smtp adres van vodafone gebruikt zonder alle APN gegevens in te vullen, maar het probleem blijft.

Uiteraard kan ik alles invullen en kijken wat er dan gebeurt, maar dit heb ik ooit eerder met een ander toestel gedaan. De enige manier om het ongedaan te krijgen was een factory reset, en daar zit ik bepaald niet op te wachten.

[ Voor 58% gewijzigd door miles op 19-01-2011 11:49 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:34

mno

miles schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:41:
*Edit: ik heb het probleem dat m'n chello account geen mail verstuurd, het SMTP probleem zeg maar.
Als ik nu de APN instellingen van Vodafone instel, werkt het uitgaande smtp adres van vodafone dan.
Heb nu het smtp adres van vodafone gebruikt zonder alle APN gegevens in te vullen, maar het probleem blijft.

Uiteraard kan ik alles invullen en kijken wat er dan gebeurt, maar dit heb ik ooit eerder met een ander toestel gedaan. De enige manier om het ongedaan te krijgen was een factory reset, en daar zit ik bepaald niet op te wachten.
APN's kun je toevoegen en verwijderen naar wens, maar ik denk dat het je smtp-probleem niet oplost. Heb geen ervaring met Chello of Vodafone. Maar wat je eventueel kan doen is een gmail-account aanmaken (voor zover je dat nog niet hebt) en hier je Chello account in zetten. Je kan dan gewoon via gmail e-mails versturen uit naam van je Chello-account. En dan wordt al je Chello e-mail ook nog eens netjes gebackupped in gmail.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit eraan te denken om deze telefoon te nemen, maar maak me 'zorgen' over de uitstekende camera. Zorgt dat niet voor extra krassen op de lens, of valt dat wel mee?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is niet zo. De behuizing steekt verder uit dan de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Jordyyyyy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:11:
Ik vraag me toch af of mijn desire geen berijk probleem heeft. als ik binnen ben heeft ie gemiddeld 2 streepjes en als ik hem dan ook nog eens vast hou binnen dan 0 streepjes.
Je hebt hem dan neem ik aan op 3G staan (in ieder geval niet GSM Only)? Het bereik dat hij dan laat zijn is het 3G bereik, en als je ergens bent waar dat bereik vrij zwak is zakt dat snel in inderdaad. Heb je al eens gekeken naar het bereik op het moment dat je gaat bellen (dan gebruikt hij 2G)? Als ik binnen zit heb ik ook vaak maar 2 streepjes, echter als ik ga bellen heb ik tijdens het gesprek wel vol bereik omdat hij dan 2G bereik laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

MaartenPol schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:44:
[...]

Same here, gisteren ook gemeld bij HTC support. Dit soort knulligheden zijn niet echt gewenst.
Bij mij is sinds kort (twee weken?) ook hetzelfde probleem ontstaan op m'n Desire HD (Android 2.2.1). Ongeveer de helft van de keren dat ik een SMS ontvang krijg ik daarvan totaal geen melding, niet in de taskbar, niet door een verandering van het 'Messages' icoon op m'n homescreen, en ook geen knipperende LED. Ik dacht eerst dat het probleem alleen optrad als ik m'n ringer volume uit had staan, maar dat is ook niet zo.

Heb net ook flink zitten Googlen, maar kon door de bomen het bos niet zien. Hier iemand al zicht op een oplossing?

- In de messages-app onder settings staat bij 'Received messages' alles aan qua notifications.
- Onder menu-settings in Android bij 'Sounds' staat ook alles ingeschakeld.
- Onder menu-settings in Android bij 'Display' staat de notification flash ook ingeschakeld.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik heb nu een Blackberry bold maar mijn abo loopt af.
Ik vroeg me af of het een goede keus is om voor dit toestel te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
vwtune schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:54:
Ik heb nu een Blackberry bold maar mijn abo loopt af.
Ik vroeg me af of het een goede keus is om voor dit toestel te gaan?
Dat hangt helemaal van je eigen eisen af natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Mijn gevoel zegt me dat ik beter voor android kan gaan dan voor apple.
Voor de rest bel en sms / Whatsapp / ping ik voornamelijk. internet bijna niet. Ik heb thuis een squeezebox van logitech en ik heb begrepen dat je die via squeeze commander kan besturen. Dus de HTC moet dat dan ook kunnen. Voor de rest ben ik dan tevreden.
Ik heb namelijk begrepen dat de Desire HD 1 van de betere smartphones is? (in tegenstelling tot de Sony x10 en de galaxy van samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:17
.Frank schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:51:
[...]

Bij mij is sinds kort (twee weken?) ook hetzelfde probleem ontstaan op m'n Desire HD (Android 2.2.1). Ongeveer de helft van de keren dat ik een SMS ontvang krijg ik daarvan totaal geen melding, niet in de taskbar, niet door een verandering van het 'Messages' icoon op m'n homescreen, en ook geen knipperende LED. Ik dacht eerst dat het probleem alleen optrad als ik m'n ringer volume uit had staan, maar dat is ook niet zo.

Heb net ook flink zitten Googlen, maar kon door de bomen het bos niet zien. Hier iemand al zicht op een oplossing?

- In de messages-app onder settings staat bij 'Received messages' alles aan qua notifications.
- Onder menu-settings in Android bij 'Sounds' staat ook alles ingeschakeld.
- Onder menu-settings in Android bij 'Display' staat de notification flash ook ingeschakeld.
Heb hier hetzelfde probleem, al zie ik in het homescreen wel dat het icoon van de berichtenapplicatie veranderd en het aantal nieuwe smsjes weergeeft. Maar inderdaad geen notificatie in geluid of tril.

Heb vanmorgen contact gehad met HTC NL voor het SD-kaart probleem, loszittend/krakend klepje en dit SMS-probleem. Ze (h)erkennen het probleem welke verholpen moet worden met een software update. Geen schatting over de tijd, wordt aanbevolen om tot die tijd een alternatieve SMS app uit de market te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Clock schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:08:
[...]

Ze (h)erkennen het probleem welke verholpen moet worden met een software update. Geen schatting over de tijd, wordt aanbevolen om tot die tijd een alternatieve SMS app uit de market te gebruiken.
Top, dank voor het navragen. Ik zal eens even de market afspeuren op zoek naar gave SMS-apps.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Zorian

What the fox?

Is het trouwens al bekend wanneer HTC met Android 2.3 komt voor de HTC Desire HD? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
Zulake schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:30:
Is het trouwens al bekend wanneer HTC met Android 2.3 komt voor de HTC Desire HD? :)
HTC Desire update naar Android 2.3

De nieuwste versie van het besturingssysteem van Google maakt zijn opwachting, namelijk Android 2.3 Gingerbread. Dit nieuwe OS gaat zich meer richten op de belevenis van games op je smartphone. Verder zal je toestel een stuk sneller gaan draaien op versie 2.3. HTC heeft al aangegeven onder de indruk te zijn van het nieuwe besturingssysteem en brengt de update hoogstwaarschijnlijk naar de HTC Desire modellen.

Zo dus ook de gewone HTC Desire, die al eerder een OTA update kreeg voor Android 2.2. Het kan snel gaan in de ontwikkeling van een nieuwe OS. Dit is trouwens nog niet officieel bevestigd en laat staan de tijd wanneer het gaat gebeuren. Dit wordt sowieso het eerste kwartaal van 2011 pas. Android 2.3 zal als eerst te zien zijn op de nieuwe Google Phone, de Nexus S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok dat het voor zowel de DHD, de Z, de Legend en de Desire komt. Immers van de Legend is pas een nieuwe versie uit en dan zou het logisch zijn dat die een update krijgt. En als ze alle drie een update krijgen dan de normale Desire natuurlijk ook.

But then again, het is HTC, daar kan je veel rare dingen van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, weet iemand hier of de Desire HD leverbaar is bij T-mobile in de normale shop? Op internet is hij ineens niet meer vindbaar in de shop namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:30:
Ik heb een vraagje, weet iemand hier of de Desire HD leverbaar is bij T-mobile in de normale shop? Op internet is hij ineens niet meer vindbaar in de shop namelijk!
Hier in Lelystad wel, maar de voorraad is beperkt tot hooguit 1-2 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel, meer mensen die daar iets over weten of er toevallig werken? Ik vind het namelijk raar dat hij in de online shop ineens niet meer terug te vinden is.

Bij de t-mobile helpdesk kunnen ze niets zien op het gebied van voorradigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:33:
Dankjewel, meer mensen die daar iets over weten of er toevallig werken? Ik vind het namelijk raar dat hij in de online shop ineens niet meer terug te vinden is.

Bij de t-mobile helpdesk kunnen ze niets zien op het gebied van voorradigheid!
Hij is inderdaad foetsie bij de online winkel. Ik denk dat het te maken heeft met de extreem slechte verkrijgbaarheid van het toestel.

In de shop hier in het centrum zeiden ze ook al dat ik mazzel had dat ik hem had laten reserveren. Ze waren inmiddels alweer op.

Hierop liet hij me een schema zien van de voorraden, voor deze en volgende week was hij zeer slecht leverbaar (<2 toestellen) en daarna voor een volle maand niet meer leverbaar at all.

Toen ik een keer met de T-Mobile helpdesk belde (1200) konden ze in mijn geval wel zien of hij nog voorradig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou balen zijn inderdaad! Ik hoop dat ik nog geluk heb, maar dat zal niet zo zijn. Konden ze je ook per winkel aangeven of hij nog voorradig was bij de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:47:
Dat zou balen zijn inderdaad! Ik hoop dat ik nog geluk heb, maar dat zal niet zo zijn. Konden ze je ook per winkel aangeven of hij nog voorradig was bij de helpdesk?
Nee, alleen van hun webshop. Anders ga je even langs bij een T-Mobile winkel/Belcompany/Phonehouse ofzo in de buurt? Er is vast wel een winkel die hem nog heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
AgoNitE schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:33:
Ik heb nu al ruim een week problemen met friendstream (app & widget). Zodra ik wil syncen krijg ik 'netwerkfout' in beeld. Vervolgens gebeurt er niks.

Met een beetje geluk wordt er af en toe gesynct. Meer mensen met dit probleem?
Razer schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:44:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Ook ik heb dit probleem, iemand enig idee/ suggestie/ tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

bij mij lijkt het sms notificatie probleem de laatste dagen helemaal verdwenen te zijn. Eerst kreeg ik geen notificatie bij sms van mijn voicemail, daarna helemaal niet en nu de laatste 3 dagen krijg ik weer keurig notificaties. Hebben anderen dit ook? In de tussen tijd geen nieuwe update gedaan (want die is er simpelweg nog niet) en ook niets aan mijn instellingen geprutst, best eigenaardig maar gelukkig werkt het weer. In de tussentijd wel diverse keren opnieuw gestart.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel gewoon 3 weken geleden besteld via de tmobile site.
Ik had op het forum gevraagd naar de levertijd en had het toestel binnen 3 werkdagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Ahhyeah, mijn vriendin een Desire Z aangesmeerd. Nu kan ik met allebei speulen :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
en dan zoiets als PingChat of WhatsApp erop..en gratis berichtjes naar elkaar :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik heb mn telefoon gisteren helemaal uit elkaar gehad in verband met een reparatie aan het scherm die nog niet is gelukt. Toch lijkt het willekeurig unlocken van mn scherm en de smsnotificatie weg te zijn. Waarom? Geen idee, maar op zich vind ik het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
vwtune schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:
Mijn gevoel zegt me dat ik beter voor android kan gaan dan voor apple.
Voor de rest bel en sms / Whatsapp / ping ik voornamelijk. internet bijna niet. Ik heb thuis een squeezebox van logitech en ik heb begrepen dat je die via squeeze commander kan besturen. Dus de HTC moet dat dan ook kunnen. Voor de rest ben ik dan tevreden.
Ik heb namelijk begrepen dat de Desire HD 1 van de betere smartphones is? (in tegenstelling tot de Sony x10 en de galaxy van samsung)
Ik moet echt vandaag een beslissing nemen en collega's proberen mij een galaxy s aan te smeren.
Wat te doen? is de htc echt veel beter dan die galaxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
vwtune schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:32:
[...]

Ik moet echt vandaag een beslissing nemen en collega's proberen mij een galaxy s aan te smeren.
Lees een aantal reviews zodat je zelf een goed gewogen beslissing kan nemen? :)
Overigens zijn het volgens mij allebei de telefoons prima telefoons, ze verschillend op bepaalde punten (scherm, software, camera, etc.).

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 20-01-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vraag is of je een originele telefoon wilt zoals de Desire HD of een telefoon waarbij het enige doel in het productieproces het namaken van de iPhone was, zoals de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Tsurany schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:38:
De vraag is of je een originele telefoon wilt zoals de Desire HD of een telefoon waarbij het enige doel in het productieproces het namaken van de iPhone was, zoals de Galaxy S.
hier ben ik het mee eens. Ik hou niet van overhypte dingen. Alleen hierom neig ik al naar de HTC.
Maar ik lees hier ook wel veel problemen. zoals die sms notificaties en het scherm die niet aangaat tijdens bellen...

Aan de andere kant. ze draaien beide op android 2.2 dus eigenlijk hetzelfde menu e.d.

[ Voor 8% gewijzigd door vwtune op 20-01-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ikzelf twijfelde overigens ook tussen de DHD en de SGS. Ze ontlopen elkaar niet heel veel.
Ondanks dat de SGS een aantal pluspunten heeft (beter scherm, betere batterij en betere camera, ondanks minder MP) heb ik voor de DHD gekozen.
Ten eerste vanwege de led-flash (tja, dan mag de camera van de SGS wel betere plaatjes opleveren, als je geen foto's kan maken zodra het een beetje donker is schiet het ook niet op ;) ).
Ten tweede omdat het een HTC is, waar mijn laatste paar telefoons ook van zijn geweest en ik heel erg tevreden mee ben geweest (behalve de camera's).
Ook verwacht ik betere custom roms van de community (al kan dat bij de SGS ook prima zijn).
Het verschil in software (Touchwiz vs HTC Sense) maakt voor mij niets uit omdat ik er toch een custom rom opzet.

Edit:
Oh, en niet te vergeten, het feit dat de DHD 50% meer RAM-geheugen heeft was ook een pluspunt voor mij!

Overigens heb ik deze telefoon nog niet, maar zit ik erop te wachten. Vodafone, schiet eens op! :P

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 20-01-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Waarom zou je er een custom rom op willen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vwtune schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:09:
Vooral omdat het kan en meestal is nieuwere versie van Android al te krijgen via costum roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:13:
[...]

Vooral omdat het kan en meestal is nieuwere versie van Android al te krijgen via costum roms.
Dat is 1 van mijn redenen + als je nu niet root, en HTC fixed weer de bugs, en er komt een tijd dat je niet meer kan rooten en men stopt met supporten van je device, kun je niets meer (niet meer updaten etc).

Verder zijn er verschillende smaken ROMs:
- Kale Android ROM's (vaak cyanogenMod)
- Sense like ROM's (complete ervaring ROMs) waaronder MIUI

Ps YipMan, ik kan het fout hebben, maar volgensmij is het custom ;)

Vergelijk het met de verschillende Linux versies:
- Met GNOME
- Met KDE
etc.

[ Voor 6% gewijzigd door XiniX88 op 20-01-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vwtune schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:43:
[...]

hier ben ik het mee eens. Ik hou niet van overhypte dingen. Alleen hierom neig ik al naar de HTC.
Maar ik lees hier ook wel veel problemen. zoals die sms notificaties en het scherm die niet aangaat tijdens bellen...
Notificaties is af en toe nog een probleem, scherm die niet aangaat is momenteel geen relevant probleem meer.
Aan de andere kant. ze draaien beide op android 2.2 dus eigenlijk hetzelfde menu e.d.
Nouja Samsung heeft z'n wannabe iPhone interface en HTC heeft Sense, zit wel wat verschil in.
anandus schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:50:
Ikzelf twijfelde overigens ook tussen de DHD en de SGS. Ze ontlopen elkaar niet heel veel.
Ondanks dat de SGS een aantal pluspunten heeft (beter scherm, betere batterij en betere camera, ondanks minder MP) heb ik voor de DHD gekozen.
Beter scherm? Dat is echt heel erg persoonlijk. Ik vind het scherm een stuk slechter door de enorm onnatuurlijke kleuren.
Ten eerste vanwege de led-flash (tja, dan mag de camera van de SGS wel betere plaatjes opleveren, als je geen foto's kan maken zodra het een beetje donker is schiet het ook niet op ;) ).
Ten tweede omdat het een HTC is, waar mijn laatste paar telefoons ook van zijn geweest en ik heel erg tevreden mee ben geweest (behalve de camera's).
Ook verwacht ik betere custom roms van de community (al kan dat bij de SGS ook prima zijn).
SGS heeft inderdaad ook een aantal mooie custom roms die wel wat makkelijker te installeren zijn. Hoewel het voor de DHD absoluut niet moeilijk is.
Edit:
Oh, en niet te vergeten, het feit dat de DHD 50% meer RAM-geheugen heeft was ook een pluspunt voor mij!
Wat je in de praktijk amper vol krijgt ;)
vwtune schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:09:
Omdat die in sommige gevallen beter zijn dan de standaard rom. Eerder nieuwe android versies, bug fixes, minder bloatware,....
XiniX88 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:18:
Het is of custom of kostuum. Alleen een kostuum rom zou ik wel erg apart vinden, dat moet ik er wel bij zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 20-01-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Dat is 1 van mijn redenen + als je nu niet root, en HTC fixed weer de bugs, en er komt een tijd dat je niet meer kan rooten en men stopt met supporten van je device, kun je niets meer (niet meer updaten etc).

Verder zijn er verschillende smaken ROMs:
- Kale Android ROM's (vaak cyanogenMod)
- Sense like ROM's (complete ervaring ROMs) waaronder MIUI

Vergelijk het met de verschillende Linux versies:
- Met GNOME
- Met KDE
etc.
Maar als je device gewoon prima werkt hoef je toch niet te rooten? Juist Android devices zie ik noodzaak niet zo in, bij iPhone vindt ik jailbreaken een must.

Niet meer updaten vindt ik dus geen ramp als het device gewoon goed werkt, zoiets als wat bij mijn iPhone 3G gebeurde na de zoveelste update van Apple heb ik niet echt zin meer in ( iPhone 3G was plots harstikke traag ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:22:
Beter scherm? Dat is echt heel erg persoonlijk. Ik vind het scherm een stuk slechter door de enorm onnatuurlijke kleuren.
Het is zeker persoonlijk. en gezien ik geen van de twee telefoons in het echt gezien heb moet ik afgaan van de verschillende reviews, maar in alle reviews waar men de twee telefoons qua scherm vergelijkt vindt men die van de SGS beter, maar zoals je zegt het is persoonlijk.
En om eerlijk te zijn zijn het voor mij allebei prima schermen. Dat de ene beter zou zijn dan de ander maakt niet echt uit. Als het maar goed is :)
Wat je in de praktijk amper vol krijgt ;)
Geen flauw idee. Maar ik ben nu 'getraumatiseerd' met te weinig geheugen. Heb een HTC Dream met maar 256Mb en dat is met grote regelmaat te weinig, zeker als je meer dan 5 á 10 tabjes in je browser open hebt (en muziek afspeelt op de achtergrond, etc).
Dus ik ga liever voor veel RAM. Just in case :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:24:
[...]

Maar als je device gewoon prima werkt hoef je toch niet te rooten? Juist Android devices zie ik noodzaak niet zo in, bij iPhone vindt ik jailbreaken een must.

Niet meer updaten vindt ik dus geen ramp als het device gewoon goed werkt, zoiets als wat bij mijn iPhone 3G gebeurde na de zoveelste update van Apple heb ik niet echt zin meer in ( iPhone 3G was plots harstikke traag ).
Hehehe, ja nu nog, totdat apps de API van Android 2.3 gaan implementeren en steeds minder backward compatible programma's gaan maken. Die tijd is er nu nog niet, maar over een jaar kan je toch echt al Android 2.3 only apps hebben (vooral omdat daarin OpenGL API is verbeterd). Nu ziet het er naar uit dat we die update nog wel kunnen verwachten, maar bij android gaat het allemaal wel erg snel qua innovaties.

Met Windows XP kun je na 10 jaar bijv nu bijvoorbeeld alleen geen gebruik maken van IE9

Met Android G1 kun je na een jaar (1.6 is toen uitgegeven) van een groot scala apps niet meer gebruik maken (vereisen Android 2.0+)
anandus schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:32:
[...]
Het is zeker persoonlijk. en gezien ik geen van de twee telefoons in het echt gezien heb moet ik afgaan van de verschillende reviews, maar in alle reviews waar men de twee telefoons qua scherm vergelijkt vindt men die van de SGS beter, maar zoals je zegt het is persoonlijk.
En om eerlijk te zijn zijn het voor mij allebei prima schermen. Dat de ene beter zou zijn dan de ander maakt niet echt uit. Als het maar goed is :)
Mijn mening: SGS heeft echt onwijs felle kleuren, ik vind dit persoonlijk niet mooi. Ik heb ze wel alle 2 live kunnen vergelijken, het lijkt soms of ie alleen de felste kleuren kent, vooral goed te zien bij Angry Birds (splash screen) hoe erg de kleuren worden overdreven.

Er zitten ook zeker wel voordelen aan, de kijkhoek is enorm zonder vervagen van kleuren.

[ Voor 28% gewijzigd door XiniX88 op 20-01-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed we dwalen ver af, maar als je toch alle toepassingen heb die wilt en ze goed werken dan is toch geen ramp als enkele geen update meer krijgen omdat je op 2.2 zit ( Die 2.3 komt wel een update voor ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:24:
[...]

Als je tevreden bent met wat je hebt hoeft dat uiteraard niet. Het is ook geen noodzaak, het zijn handigheidjes.
Zal bij Android veel minder snel gebeuren, meesten vinden een 2.3 rom juist sneller dan een 2.2 rom en 2.2 was weer beter dan 2.1.
anandus schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:32:
[...]
Das mooi, DHD heeft sowieso een groter scherm en naar mijn mening een scherper en rustiger scherm.
Geen flauw idee. Maar ik ben nu 'getraumatiseerd' met te weinig geheugen. Heb een HTC Dream met maar 256Mb en dat is met grote regelmaat te weinig, zeker als je meer dan 5 á 10 tabjes in je browser open hebt (en muziek afspeelt op de achtergrond, etc).
Dus ik ga liever voor veel RAM. Just in case :P
Kan nooit kwaad extra ram te hebben natuurlijk, alhoewel ik mijn 768MB nu niet vol krijg zal dat in de toekomst misschien eerder gebeuren.
XiniX88 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:40:
Hehehe, ja nu nog, totdat apps de API van Android 2.3 gaan implementeren en steeds minder backward compatible programma's gaan maken. Die tijd is er nu nog niet, maar over een jaar kan je toch echt al Android 2.3 only apps hebben (vooral omdat daarin OpenGL API is verbeterd). Nu ziet het er naar uit dat we die update nog wel kunnen verwachten, maar bij android gaat het allemaal wel erg snel qua innovaties.
Dat zal eerder samenhangen met hardware dan met OS versie denk ik. Applicaties die persie die OpenGL API willen gebruiken zullen ook eerder een zwaardere GPU en CPU vragen.
Met Windows XP kun je na 10 jaar bijv nu bijvoorbeeld alleen geen gebruik maken van IE9
En DirectX, Aero, Homegroups, UAC,
Met Android G1 kun je na een jaar (1.6 is toen uitgegeven) van een groot scala apps niet meer gebruik maken (vereisen Android 2.0+)
Product lifetime van telefoons is ook heel anders dan dat van pc's. Zeker in het begin als de versies elkaar zweer snel opvolgen door nieuwe ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
[...]

Het zijn natuurlijk beide gewoon prima smarphones. Mijn keuze is gevallen op de DHD, omdat ik niet zo'n onwijs veel voorkomend toestel wil hebben, het grotere scherm (de SGS is bijna net zo groot alleen een kleiner scherm), mijn vorige ervaringen met HTC en betere hardware (m.i.).

Voor de DHD weet ik zeker dat er een update zal komen voor android 2.3. Daarnaast draait 2.2 echt super, 2.2 was al standaard op de DHD terwijl ik heel veel klachten heb gehoord in mijn omgeving toen de SGS van 2.1 naar 2.2 werd geupdate.

Iedereeen die ik tot nu toe heb gesproken met een DHD is onwijs tevreden, terwijl ik wel twijfels merk bij mensen met een SGS.

Dit forum is natuurlijk niet helemaal reëel in het beslissen welke phone je moet nemen. Vooral de problemen worden gemeld en de positieve berichten worden vaak niet opgeschreven.

Ik kan natuurlijk alleen voor mij zelf spreken, maar ik ben onwijs tevreden met mijn DHD en ik weet zeker dat ik de komende maanden/jaren nog erg veel plezier ga beleven met deze phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Bedankt voor de reviews. ik heb net naar gsmweb gebelt en het is de DHD geworden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:18:
quote:
AgoNitE schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:33:
Ik heb nu al ruim een week problemen met friendstream (app & widget). Zodra ik wil syncen krijg ik 'netwerkfout' in beeld. Vervolgens gebeurt er niks.

Met een beetje geluk wordt er af en toe gesynct. Meer mensen met dit probleem?

[...]

Ook ik heb dit probleem, iemand enig idee/ suggestie/ tips?
Ik heb dit probleem ook; bij mij ligt het aan synchronisatie met de linkedin server. Als ik deze uitzet en alleen laat synchroniseren met facebook werkt friendstream perfect.
(Tsja, dan mis ik linkedin, maar dat wordt bij mij toch nauwelijks gebruikt om berichten te sturen. Meer voor contacten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ben al jaren weer HTC fan, ( eerst eigenlijk nokia )......en moet toegeven dat ik van windows nu naar android overgestapt ben...had ik veel eerder moeten doen!!!

Samsung, ik moet toegeven dat ik in de jaren nog geen samsung telefoon ben tegengekomen waar ik van dacht, "ja dat is het"...en me een samsung ook nog nooit heeft kunnen aantrekken om over te stappen van de htc, zelfs de SGS niet.

Ben tot nu toe voor meer dan 100% tevreden over de HTC, er zitten hier en daar kleine bugs aan, maar dat hebben ze allemaal.
Als ik zou moeten kiezen tussen een samsung en een andere telefoon ( dus even geen htc ) zou ik zelfs nog liever overstappen op Iphone, omdat samsung me tegen is gaan staan in de jaren ( wil misschien niet zeggen dat hij slecht is ) maar gewoon het gevoel.

Dus ik zou kiezen voor de HTC , maar dat is meestal persoonlijk, ga gewoon in de winkel kijken en welke telefoon je aanspreekt neem je gewoon........ze komen alletwee goed uit het boekje..
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 19:16
Sinds vorige week ben ik ook de bezitter van deze telefoon. De accuduur valt me wel wat tegen, maar sinds ik de permanente gegevensverbinding uitgevinkt heb staan en alleen verbinding maak wanneer dat nodig is (email en internet) gaat de accu nu al drie dagen mee.

Is er ook een applicatie bekend die automatisch verbinding maakt als je bijvoorbeeld naar internet gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 11:26

pkwarts

555433800

Shtad schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:19:
Sinds vorige week ben ik ook de bezitter van deze telefoon. De accuduur valt me wel wat tegen, maar sinds ik de permanente gegevensverbinding uitgevinkt heb staan en alleen verbinding maak wanneer dat nodig is (email en internet) gaat de accu nu al drie dagen mee.

Is er ook een applicatie bekend die automatisch verbinding maakt als je bijvoorbeeld naar internet gaat?
Ik denk dat "Tasker" dit wel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulr84 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:48:
[...]

Ik heb dit probleem ook; bij mij ligt het aan synchronisatie met de linkedin server. Als ik deze uitzet en alleen laat synchroniseren met facebook werkt friendstream perfect.
(Tsja, dan mis ik linkedin, maar dat wordt bij mij toch nauwelijks gebruikt om berichten te sturen. Meer voor contacten.)
Aha, duidelijk inderdaad. Kan het wellicht eens proberen :)
Zou er dan een update ofzo in Linked In app moeten plaatsvinden?
Bedankt in ieder geval voor de tip! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
SuperVeloce schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 01:17:
en dan zoiets als PingChat of WhatsApp erop..en gratis berichtjes naar elkaar :P
Dat was inderdaad het idee :D

Tevens is mijn locatie probleem ineens opgelost. Ik merk dat hij sinds een aantal dagen gewoon telkens mijn status weer update. Waar ik ook ben :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Om eens terug te komen op de klachten ivm het geluid... onlangs m'n DHD eens naast m'n vriendin haar Nokia C6 gehouden en hetzelfde liedje afgespeeld. Man, wat een verschil, die Nokia gaat bijna 3x zo luid en heeft een veel diepere bas. Ik ben niet ontevreden van het geluid van de DHD, het is voldoende voor mij, maar als je hoort hoe het zou kunnen geweest zijn, dan vraag je je toch af waarom ze er zo een waardeloos boxje hebben ingeplant.

Ivm de SGS... bij mij ging de keuze vooral naar de DHD omdat het toch wel heeeel lang duurde alvorens de SGS zijn update naar Android 2.2 kreeg. De SGS voelde ook nogal plastiek aan en had een kleiner scherm dan de DHD. Als ik de keuze moet maken tussen AMOLED en LCD, kies ik ook voor LCD. AMOLED is echt overgesatureerd en dus allesbehalve natuurlijk. Leuk zolang je in de menu zit, maar eens je een filmpje of wat foto 's gaat kijken, zie je meteen hoe onnatuurlijk het beeld is.

Ik ben nog steeds zeer tevreden van mij keuze. De enige punten waar HTC aan moet werken imo, zijn de afwerking van de behuizing en het geluid. De camera is voor mij voldoende, geen super foto 's, maar doet gewoon wat ik verwacht van een gsm.

Een DHD met het geluid en de camera van een Nokia, zou waarschijnlijk de perfecte smartphone zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwim
  • Laatst online: 05-09 10:49

pingwim

What's a world without Wimmen

pkwarts schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:44:
[...]
Ik denk dat "Tasker" dit wel kan :)
Voor dit doel gebruik ik JuiceDefender. Deze app kan bijvoorbeeld ook gescheduled 's nachts alle "data" uitzetten. Alle beetjes helpen niet waar ?

Daikin Altherma 3 H HT - zonnecollectoren - Evohome - Jaga Low-H2O - Speedcomfort - Home Assistant - 10900 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom 's nachts niet opladen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingwim schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:16:
[...]
Voor dit doel gebruik ik JuiceDefender. Deze app kan bijvoorbeeld ook gescheduled 's nachts alle "data" uitzetten. Alle beetjes helpen niet waar ?
Gewoon nachts vliegmodus aanzetten, alles wat JuiceDefender doet kun je handmatig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:19:
[...]

Gewoon nachts vliegmodus aanzetten, alles wat JuiceDefender doet kun je handmatig ook.
Dan kan je hem net zo goed uitzetten. Opstarten gaat toch erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:27:
[...]

Dan kan je hem net zo goed uitzetten. Opstarten gaat toch erg snel.
Ja maar dan moet je wel een aparte wekker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
Ik ben vanmorgen gebeld door een onbekend nummer en diegene zei van HTC te zijn. Het ging over het sms (notificatie)probleem op mijn mobiel, hij wist mijn nummer en mijn mail via eerdere correspondentie met htc zei hij. Diegene zou mij een mail sturen met opdrachten om een log te maken die ik dan weer naar hen moet sturen. Hierop heb ik 2 mailtjes gehad van HTC <eu-no-reply@htc.com>. Heeft iemand anders dit ook gehad? En kan ik dit vertrouwen en die opdracht uitvoeren? Hij wist mij ook nog te vertellen dat ze proberen het met een update te fixen.
Kære Eef van Duin,

Vi har modtaget din forespørgsel og vil kontakte dig snart.

Du er velkommen til at besøge vores support afsnit på htc.com, hvor du kan finde de seneste nyheder, downloads samt ofte stillede spørgsmål (FAQ).

Med venlig hilsen,

HTC

Vil du se hvad andre siger om HTC? Har du et spørgsmål til andre HTC fans?

Bliv fan af HTC facebook.com/htc
Følg os på Twitter twitter.com/htc
Abonner på vores YouTube kanal youtube.com/htc

Besøg HTC Developer Center developer.htc.com

Vi er ude af stand til at modtage svar på denne e-mail konto. Besøg os venligst på htc.com hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp.
Beste Eef van Duin,

After encounter the issue i need you to do thisas mentioned below.
be aware that the device must have an SD card.
also could provide issue timestamps for one of the texts messages.

1. first i would like you to go in to settings > programs > development and assure that“USB debugging” is activated.
2. then Long press “Volume up” and “Volume down” at the same time until the phone vibrate one time .
3. Wait for 15 seconds~ 30 seconds.
4. phone will then Vibrate two times that means finish to catch log and the saved to the SD card.
5. the folder were its saved will be named “bugreports” on the root of the SD card
6. please Copy the content of this and send it to us

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer *.

Met vriendelijke groet,

Danni

HTC

Wil je de mening van anderen zien? Heb je een vraag voor andere gebruikers van HTC?

Word fan van HTC facebook.com/htc
Volg ons op Twitter twitter.com/htc
Abonneer je op ons YouTube-kanaal youtube.com/htc

Ontdek onze hulpmiddelen voor ontwikkelaars developer.htc.com

Wij kunnen geen antwoorden op dit e-mail account ontvangen. Bezoek ons op htc.com als u vragen hebt of assistentie vereist.
CONFIDENTIALITY NOTE : The information in this e-mail is confidential and privileged; it is intended for use solely by the individual or entity named as the recipient hereof. Disclosure, copying, distribution, or use of the contents of this e-mail by persons other than the intended recipient is strictly prohibited and may violate applicable laws. If you have received this e-mail in error, please delete the original message and notify us by return email or collect call immediately. Thank you. HTC Corporation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
pingwim schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:16:
[...]
waarom snachts alle data uit zetten ?? blijf niet elkedag alles aan en uit zetten dan maar op de lader batery moet gewoon goed zijn PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjabbie70 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:46:
[...]

waarom snachts alle data uit zetten ?? blijf niet elkedag alles aan en uit zetten dan maar op de lader batery moet gewoon goed zijn PUNT
Batterij is opzich niet slecht, ik gebruik hem soms wat meer en dan kom ik toch nog goed de dag door en meestal nog 40 a 30% over aan lading.

En ik heb internet gewoon aan staan en synchronisatie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:29
Megupe schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:04:
Ik ben vanmorgen gebeld door een onbekend nummer en diegene zei van HTC te zijn. Het ging over het sms (notificatie)probleem op mijn mobiel, hij wist mijn nummer en mijn mail via eerdere correspondentie met htc zei hij. Diegene zou mij een mail sturen met opdrachten om een log te maken die ik dan weer naar hen moet sturen. Hierop heb ik 2 mailtjes gehad van HTC <eu-no-reply@htc.com>. Heeft iemand anders dit ook gehad? En kan ik dit vertrouwen en die opdracht uitvoeren? Hij wist mij ook nog te vertellen dat ze proberen het met een update te fixen.

[...]

[...]
Command is uitgevoerd, en ik zie mijn wachtwoord iig niet in plaintext langskomen in die log. Wel alle accounts ed. Ook zie ik bovenin alle versies langskomen, ook radio en bootloader. Ik weet niet of je root en s-off ed. hebt, maar ik neem aan dat ze dat ook kunnen zien dan. Daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen, maar je zal zien dat ze dan zeggen dat het je eigen schuld is.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:24
Zelf had ik klachten over de battery. Deed er niet langer dan 12 uur mee. Heb System Panel aangeschaft en een aantal dagen de monitor-functie gedraaid. Kwam erachter dat de Google weer/nieuws applicatie de boosdoener was. Hij syncte ieder uur, maar dat was het probleem niet. Omdat in de setting "prefetching photos" en "prefetching artiekelen" aangevinkt stond haalde hij elke dag gemiddeld 200 MB binnen. De grafiek van System Panel toonde dit, alsmede het hoge CPU gebruik... Uitgezet, opgelost. Nu na vier uur nog op 95%. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de trilfunctie van je toetsenbord uitzetten?
Ik heb het volgende al uitgevinkt maar dat heeft niet geholpen: Instellingen --> geluid --> feedback --> trillen als ik op schermknoppen druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:42:
Hoe kan je de trilfunctie van je toetsenbord uitzetten?
Ik heb het volgende al uitgevinkt maar dat heeft niet geholpen: Instellingen --> geluid --> feedback --> trillen als ik op schermknoppen druk
Settings -> language & keyboard -> touch input -> text input -> 'vibrate when typing' uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
Roost schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:16:
Zelf had ik klachten over de battery. Deed er niet langer dan 12 uur mee. Heb System Panel aangeschaft en een aantal dagen de monitor-functie gedraaid. Kwam erachter dat de Google weer/nieuws applicatie de boosdoener was. Hij syncte ieder uur, maar dat was het probleem niet. Omdat in de setting "prefetching photos" en "prefetching artiekelen" aangevinkt stond haalde hij elke dag gemiddeld 200 MB binnen. De grafiek van System Panel toonde dit, alsmede het hoge CPU gebruik... Uitgezet, opgelost. Nu na vier uur nog op 95%. Joepie!
ik gebruik ook system panel en hij geeft aan mobiel stand-by (accu gebruikt door radio 45%)
telefoon inactief (accu gebruikt waneer telefoon inactief is 45%)
wi-fi (accu gebruikt door Wi-Fi 10%)
weergave(accu gebruikt door scherm en achtergrondverlichting 5% )

best wel veel de eerste 2 45% hoe kan ik dat in mindering brengen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:12:
[...]
Settings -> language & keyboard -> touch input -> text input -> 'vibrate when typing' uitschakelen.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
In afwachting op mijn DHD zou ik alvast graag willen weten waarom ik de DHD zou moeten 'rommen'

Ik heb het andere topic op tweakers wel gevonden maar kan nog niet echt opmaken waarom ik dit zou moeten doen.

Draait je DHD dan beter als dat je met de originele software zou doen op je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Waarom zou je je volkswagen tunen? (zie je nickname). Gewoon omdat het kan. Een customROM heeft minder bloatware, is vaak sneller en heeft ook vaak een langere batterijduur. De stock ROM is echter niet slecht.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:18
Roeligan schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:00:
Waarom zou je je volkswagen tunen? (zie je nickname). Gewoon omdat het kan. Een customROM heeft minder bloatware, is vaak sneller en heeft ook vaak een langere batterijduur. De stock ROM is echter niet slecht.
Echter het verschil is dat je bij custom roms vaak geen sense hebt, ik vind Sense persoonlijk een erg groot pluspunt en het is 1 van de redenen waarom ik een HTC telefoon heb gekocht. Wanneer er een custom rom is met 2.3 en Sense dan zal ik best overwegen om het te proberen, maar voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
vwtune schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:08:
In afwachting op mijn DHD zou ik alvast graag willen weten waarom ik de DHD zou moeten 'rommen'

Ik heb het andere topic op tweakers wel gevonden maar kan nog niet echt opmaken waarom ik dit zou moeten doen.

Draait je DHD dan beter als dat je met de originele software zou doen op je toestel?
Imo moet je de DHD helemaal niet 'rommen'. Voor mij doet ie standaard alles wat ie moet doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
chaoscontrol schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:32:
[...]

Tevens is mijn locatie probleem ineens opgelost. Ik merk dat hij sinds een aantal dagen gewoon telkens mijn status weer update. Waar ik ook ben :)
bij mij nog steeds niet :S

heb er pas nog mailtje naar HTC over gestuurd, nog geen antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Megupe schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:04:

[...]

[...]
8)7 Je klinkt lichtelijk para?

EU-no-reply is HTC, dat kun je echt wel vertrouwen.
Heb HTC ook al meerdere keren aan lijn gehad via onbekend nummer omdat ze me terug belde, en via dat mail adres mailde.

Ik leef ook nog steeds, en me telefoon werkt alleen maar beter is niet gehacked ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StormingSoul schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:32:
8)7 Je klinkt lichtelijk para?

EU-no-reply is HTC, dat kun je echt wel vertrouwen.
Ik kan jou ook een prachtig mailtje sturen met als afzender eu-no-reply hoor ;)
Heb HTC ook al meerdere keren aan lijn gehad via onbekend nummer omdat ze me terug belde, en via dat mail adres mailde.

Ik leef ook nog steeds, en me telefoon werkt alleen maar beter is niet gehacked ofzo :9
Verder is het inderdaad geen raar probleem, ze vragen jou gewoon om een log te maken omdat ze daar veel informatie uit kunnen halen. Kijk voor de zekerheid wat er in staat, dan weet je zeker dat het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Tsurany schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:48:
[...]

Ik kan jou ook een prachtig mailtje sturen met als afzender eu-no-reply hoor ;)

[...]

Verder is het inderdaad geen raar probleem, ze vragen jou gewoon om een log te maken omdat ze daar veel informatie uit kunnen halen. Kijk voor de zekerheid wat er in staat, dan weet je zeker dat het goed zit.
Daar twijfel ik niet aan dat jij dat kan ;).
Of je daarbij ook alle gegevens die je aan HTC gegeven hebt, en de probleem opschrijving etc. tot in de puntjes goed doet twijfel ik dan wat meer aan.
Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!