Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:29:
Ik snap er niks meer van de Awake time en Up time. Alleen dat er een probleem is. De DHD is nu 21u Up en en 15u Awake.
Als ik bij *#*#4636#*#* bij partial awake since last boot kijk, staat de bovenste op maar 10m, de rest allemaal onder 10m en bij elkaar minder dan 15u.
De batterij is echt snel leeg de laatste tijd, maar krijg maar niet voor elkaar om te zien wat nou het meeste verbruikt. Heeft iemand nog goede ideeen?

Ook zie ik bij instellingen van de tel auto gsm/wcdma aan staan, maar bij *#*#4636#*#* staat hij op wcdma prefered. Als ik die daar verander naar auto, dan gaat hij bij de telefoon instelling op gsm only :s
Ik heb ook de afgelopen tijd er dagen tussenzitten het bizar snel gaat met de accu.

Normaal red ik makkelijk een dag, maar enkele minuten geleden begon mijn DHD te piepen om aan te geven graag aan de lader gehangen te worden. Vanochtend volledig opgeladen van huis vertrokken, rond 12 uur even Gmail gebruikt, rond kwart voor twee een telefoongesprek van 13 minuten gevoerd en dat is het gebruik van vandaag zo ongeveer wel geweest. Volgens de telefoon is dit de top vijf stroomslurpers:
Voice calls 36% (13m 23s)
Android system 15% (CPU totaal 24m 32s, foreground 12s, sent 882KB, receiver 2,74MB)
Display 9% (time on 5m 57s)
Cell standby (time on 6h 6m 28s, without signal 28%)
Phone idle 8% (6h 0m 3s)

In het *#*#info#*#*-menu zie ik wat dingen die me opvallen: veel netwerkgebruik door "1011" (force close als ik daar op druk), Android System en "UID 10011" (die kennelijk Calendar en Contact sync doet). Bij other usage lijkt 'running' met 5h 30m en 13s awake time ook niet helemaal goed...

OTA 1.72, ik sync alleen FB en Google en draai Buienalarm als enige widget. Zo spannend is het toch niet zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:38
MrGurd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:02:
Hmmm raar, ik heb ineens dat al mijn smsjes zijn gewist... Heeft iemand van jullie dit toevallig ook meegemaakt? Het is opzich geen ramp, maar hoort niet lijkt mij... Ik heb helemaal niets bijzonders gedaan, ene moment waren ze er en nu niet meer.... Hoe kan dit? En hoe kan dit voorkomen worden? Ben ook al mijn smsjes op HTCsense.com kwijt.
Of je zoekt even op SMS in dit topic,,,

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Rafe schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Ik heb ook de afgelopen tijd er dagen tussenzitten het bizar snel gaat met de accu.
[...]

In het *#*#info#*#*-menu zie ik wat dingen die me opvallen: veel netwerkgebruik door "1011" (force close als ik daar op druk), Android System en "UID 10011" (die kennelijk Calendar en Contact sync doet). Bij other usage lijkt 'running' met 5h 30m en 13s awake time ook niet helemaal goed...

OTA 1.72, ik sync alleen FB en Google en draai Buienalarm als enige widget. Zo spannend is het toch niet zou je denken.
Idd, Android System staat veel te hoog, eerder gezien in voorgaande delen,
Ik had eerst geprobeerd of simpel de vinkjes uit en aan te zetten in het synchronizatie deel (menu) werkt van de google dienst, en van andere sync diensten, kijk bijvoorbeeld of er een dienst vervolgens blijft syncen (bij mij deed recentelijk bijvoorbeeld facebook moeilijk, en zorgde ervoor dat mn mobiel continue actief bleef, waardoor het een batterij slurper wordt)
Als dat niet werkt kan je alle settings van calendar weggooien, en van contacts en van al je andere sync diensten
Mocht dat ook niet werken... had ik je sync diensten opnieuw toegevoegd
en anders toch echt een factory reset...

[ Voor 19% gewijzigd door XiniX88 op 14-01-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe die het doet, maar vanochtend Juice Defender geinstalleerd en op default settings laten draaien. Gewoon gebruikt vandaag, ben 9,5 uur verder en de batterij staat op 74%. Normaal stond ie dan tegen de 50%. Hoop dat dit zo blijft, dan kom ik wat makkelijk de dag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchrevenge schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:49:
[...]

Wat is de instelling voor de mailgroottelimiet? Bij mij staat deze op 50kb, maar je kunt hem ook alleen op alleen kopteksten zetten of op 1MB of maximale grootte.
Hij stond op maximale grootte, heb het nu op 100kb gezet.
Wat is er nu veranderd? Komen de mailtjes niet meer binnen die groter zijn dan 100kb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:29:
Ik snap er niks meer van de Awake time en Up time. Alleen dat er een probleem is. De DHD is nu 21u Up en en 15u Awake.
Als ik bij *#*#4636#*#* bij partial awake since last boot kijk, staat de bovenste op maar 10m, de rest allemaal onder 10m en bij elkaar minder dan 15u.
De batterij is echt snel leeg de laatste tijd, maar krijg maar niet voor elkaar om te zien wat nou het meeste verbruikt. Heeft iemand nog goede ideeen?

Ook zie ik bij instellingen van de tel auto gsm/wcdma aan staan, maar bij *#*#4636#*#* staat hij op wcdma prefered. Als ik die daar verander naar auto, dan gaat hij bij de telefoon instelling op gsm only :s
Als je telefoon zo lang wakker is met weinig partial wake locks dan gaat het inderdaad niet helemaal goed.
Draai je nog helemaal de originele software of heb je wat aangepast aan je telefoon?

Het is jammer genoeg niet mogelijk om een dumpsys batteryinfo uit te voeren zonder root anders zou het een stuk makkelijker zijn om het probleem te vinden. Misschien dat een adb bugreport wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:30:
[...]

Hij stond op maximale grootte, heb het nu op 100kb gezet.
Wat is er nu veranderd? Komen de mailtjes niet meer binnen die groter zijn dan 100kb?
Dan zat daar waarschijnlijk het grote verbruik in. Je hoeft niet bang te zijn dat je geen mails meer binnen krijgt. Bij berichten die groter zijn dan 100kb kun je er nu voor kiezen om de rest van het bericht op te halen (downloaden). Alle berichten komen wel gewoon binnen, maar niet geheel met alle plaatjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:40
Hmm, iemand al ervaren dat 'trillen' niet meer werkt?
Krijg nergens meer tastbare feedback.
Niet bij; gebeld worden, toetsenbord, SMS/Pin notificatie als bij aan/uitzetten van telefoon.

Is er ook een 'Service menu'? Via *#*#4636#*#* kan ik alleen maar informatie inzien.
Bij Sony Ericsson had je een Service Menu waar je elke eigenschap van de telefoon kon testen, van GPS to LCD tot trilfunctie.

Optie 'trillen' staat natuurlijk gewoon aan.
Wellicht dat een app het uitgeschakeld heeft, het is dat ik niet kan kijken of hij überhaupt werkt.

Erg vervelend om elke dag enkele oproepen, 'pings' en SMS'jes te missen doordat ik geen tril-notificatie krijg.

[ Voor 7% gewijzigd door Source90 op 14-01-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets raars als ik de Desire HD via bluetooth probeer te verbinden met mijn Citroen C4 Grand Picasso. Als iemand mij belt (of ik iemand), hoor ik de andere kant wel, maar de andere kant hoort mij twee seconden en dan niet meer. Ik heb zowel op de auto als op de telefoon van alles geprobeerd, maar krijg dit niet opgelost. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchrevenge schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:02:
[...]

Dan zat daar waarschijnlijk het grote verbruik in. Je hoeft niet bang te zijn dat je geen mails meer binnen krijgt. Bij berichten die groter zijn dan 100kb kun je er nu voor kiezen om de rest van het bericht op te halen (downloaden). Alle berichten komen wel gewoon binnen, maar niet geheel met alle plaatjes etc.
Thnx!

En ik vind dat sms probleem zo irritant! Ik moet heletijd op berichten drukken om te kijken of ik een smsje heb. 7 van de 10x krijg ik geen melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:20:
[...]

Thnx!

En ik vind dat sms probleem zo irritant! Ik moet heletijd op berichten drukken om te kijken of ik een smsje heb. 7 van de 10x krijg ik geen melding :(
Probeer anders eens Easy Reminder. Dat is een app die meldingen herhaald: misschien doet hij dat ook gewoon als de eerste originele melding niet is doorgekomen...? Het is een gratis app dus proberen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulb_nl schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:39:
[...]

Als je telefoon zo lang wakker is met weinig partial wake locks dan gaat het inderdaad niet helemaal goed.
Draai je nog helemaal de originele software of heb je wat aangepast aan je telefoon?

Het is jammer genoeg niet mogelijk om een dumpsys batteryinfo uit te voeren zonder root anders zou het een stuk makkelijker zijn om het probleem te vinden. Misschien dat een adb bugreport wel werkt.
Yes, helemaal standaard. Geen root.
Bij laden blijven beide tijden 1 op 1 lopen. Klopt dat? Voor het laden een 'slow' boot gedaan.
Weer getest en nu 20 up en 17 awake.

Ook raar van dat gsm/wcdma toch? Wat is nou de goede instelling?

EDIT Overigens heb ik nog gewoon de oude software Android 2.2 / 1.32.405.6

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Vraagje carkit ck3000 parrot en de desire hd??

Nieuwe carkit ingebouwd, ck3000 parrot, werkt goed, opnemen met de knop op de carkit werkt goed , opnemen met de spraakbesturing werkt goed, bellen ook.....maar
Als ik het gesprek opneem door op het scherm van de HD op opnemen te klikken, springt hij eerst naar de interne speaker van de HD, waarna ik zelf moet zeggen nee naar de ck3000 als speaker, waardoor het geluid daarna uit de speaker van de carkit komt...

Iemand enig idee waarom dit gebeurt, zie ik iets over het hoofd........het vreemde is namelijk doe ik hetzelfde met de HTC HD2 dan gaat het wel goed...

Thx Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:28:
[...]

Probeer anders eens Easy Reminder. Dat is een app die meldingen herhaald: misschien doet hij dat ook gewoon als de eerste originele melding niet is doorgekomen...? Het is een gratis app dus proberen kan geen kwaad.
Thnx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 21:40
Ik zit erover na te denken om binnenkort ook een HTC Desire HD te nemen (wanneer mijn abonnement afloopt) .
Aangezien ik tevens opzoek ben naar een goeie compactcamera (van maximaal 150 euro), vroeg ik me af of de camera van de HTC Desire HD een beetje kan meekomen met een compactcamera van dat budget. En dan niet alleen qua fotomogelijkheden ,maar ook qua filmmogelijkheden. Zodat ik bijvoorbeeld niet nu een camera koop en dan dalijk bij wijze van geld heb weggegooid. Iemand die hier verstand van heeft?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De browsing experience met de DHD is echt top, waar ik bij de iPhone 3G geen flash ondersteuning had heb ik deze bij de DHD wel, ik gebruik dolphin en het verbaast me hoe goed het browsen gaat, gewoon via desktop agent via de normale nos site het journaal kijken en via uitzending gemist site ook.

Ik snap persoonlijk niet waarom Android zo weinig aandacht krijgt, want je kunt duidelijk meer met een gemiddeld Android device dan een iDevice en toch wanneer ze het over smartphones hebben zie je alleen iphones in beeld, het is me dan een wonder dat ze niet zeggen: Het datagebruik onder iPhone gebruikers is fors toe genomen.
DR.V schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:02:
Ik zit erover na te denken om binnenkort ook een HTC Desire HD te nemen (wanneer mijn abonnement afloopt) .
Aangezien ik tevens opzoek ben naar een goeie compactcamera (van maximaal 150 euro), vroeg ik me af of de camera van de HTC Desire HD een beetje kan meekomen met een compactcamera van dat budget. En dan niet alleen qua fotomogelijkheden ,maar ook qua filmmogelijkheden. Zodat ik bijvoorbeeld niet nu een camera koop en dan dalijk bij wijze van geld heb weggegooid. Iemand die hier verstand van heeft?

bvd
Als je de camera van de DHD vergelijk met camera's in smartphones 2 jaar geleden dan is hij best goed voor een smartphone. In algemeen vindt ik dus dat de camera goed is, maar voor foto's maken doet een camera van ongeveer 150€ toch beter.

Opzich kun je heel goed uit de voeten met de camera, maar met mijn Sony Cybershot DSC W350 is echt veel beter. Maar tegen over mijn iPhone 3G die ik had is de camera van de DHD echt top, want hij stelt zich ook scherp en dat kon de iPhone 3G niet.

Ik post zo 4 foto's om verschil te laten zien tussen de DHD en Sony Cybershot DSC W350 een camera onder de € 150.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:29:
[...]

Yes, helemaal standaard. Geen root.
Bij laden blijven beide tijden 1 op 1 lopen. Klopt dat? Voor het laden een 'slow' boot gedaan.
Weer getest en nu 20 up en 17 awake.

Ook raar van dat gsm/wcdma toch? Wat is nou de goede instelling?

EDIT Overigens heb ik nog gewoon de oude software Android 2.2 / 1.32.405.6
Bij laden slaapt de telefoon inderdaad niet. Wat is de wifi running tijd bij battery history?
Probeer eens te kijken of je telefoon goed slaapt als wifi uit staat. Met wifi aan slaapt hij veel minder.

Bij mij staat de telefoon bij settings op gsm/wcdma auto en bij het info scherm staat hij dan ook op wcdma preferred. Volgens mij is dat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:04:
[...]
Ik post zo 4 foto's om verschil te laten zien tussen de DHD en Sony Cybershot DSC W350 een camera onder de € 150.
De foto's zonder flits.

Gemaakt met de Sony Cybershot DSC W350
Foto kwaliteit Sony Cybershot DSC W350

Gemaakt met de DHD.
Foto kwaliteit DHD

De foto's met flits komen eraan, de DHD ligt nog aan infus dus vandaar dat ik nu alleen nog de foto's zonder flits gepost heb.

En hier dan de foto's met flits

Foto kwaliteit Sony Cybershot DSC W350

Gemaakt met de DHD.
Foto kwaliteit DHD

Ik zelf vindt de flits van de DHD heel goed, je ziet dat mijn Cybershot zonder flits duidelijk veel betere foto's maakt, maar met flits scheelt het niet veel, maar je ziet wel dat de Cybershot beter is en dat is ook niet zo vreemd.

Ik maak zelf liever vakantie foto's met de cybershot dan de DHD, maar de DHD kan wel echt goeie foto's maken, maar voor de beste kwaliteit neem ik mijn cybershot, maar ik vindt dat de DHD weer beter is met HD filmen op sommige vlakken, mijn cybershot kan niet met flits aan filmen en dat kan de DHD wel

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:31:
[...]

De foto's zonder flits.

[afbeelding]

Gemaakt met de DHD.
[afbeelding]

De foto's met flits komen eraan, de DHD ligt nog aan infus dus vandaar dat ik nu alleen nog de foto's zonder flits gepost heb.

En hier dan de foto's met flits

[afbeelding]

Gemaakt met de DHD.
[afbeelding]
Bedankt voor het maken van de foto's , het ziet er goed uit en dan vooral die met flits echt nauwelijks verschil met jouw Cybershot. En wat vind je van het filmen? Als dat ook goed is dan wacht ik wel tot ik een nieuw abonnement afsluiten kan i.p.v nu een aparte camera kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn post, ik was nog het bewerken, filmen in HD vindt ik echt goed, ik gebruik hem altijd op Kung fu en de filmpjes komen goed uit de verf en dat voor een smartphone.

Gemaakt met Sony Cybershot DSC W350

Gemaakt met de DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:31:
[...]

Ik zelf vindt de flits van de DHD heel goed, je ziet dat mijn Cybershot zonder flits duidelijk veel betere foto's maakt, maar met flits scheelt het niet veel, maar je ziet wel dat de Cybershot beter is en dat is ook niet zo vreemd.
Een tip om de DHD foto's te verbeteren: zet bij Beeldaanpassingen Scherpte op -2 of desnoods -1 i.p.v. op de default 0. De default setting verscherpt de boel te veel: je ziet dan overal randjes om contrasterende kleuren (helemaal goed te zien als je flitst). Misschien dat de foto's met -2 wat te soft zijn, maar je kan beter foto's met -2 nemen en desnoods wat bewerken dan foto's met 0 nemen die niet meer te redden zijn. ;) Met -2 oogt alles veel natuurlijker! Volgens mij maakt deze settings het verschil tussen een mwah-camera en een tjonge-best-wel-top-camera. ;)

BTW Wat spelen met de ISO kan soms ook betere resultaten geven.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:53:
[...]

Een tip om de DHD foto's te verbeteren: zet bij Beeldaanpassingen Scherpte op -2 of desnoods -1 i.p.v. op de default 0. De default setting verscherpt de boel te veel: je ziet dan overal randjes om contrasterende kleuren (helemaal goed te zien als je flitst). Misschien dat de foto's met -2 wat te soft zijn, maar je kan beter foto's met -2 nemen en desnoods wat bewerken dan foto's met 0 nemen die niet meer te redden zijn. ;) Met -2 oogt alles veel natuurlijker! Volgens mij maakt deze settings het verschil tussen een mwah-camera en een tjonge-best-wel-top-camera. ;)

Ik laat alles op automatische staan, geloof niet dat het beter is wanneer de scherpte op -2 staat, ik ben iemand die liever default setting aanhoudt.

En heb op -2 genomen en gewoon 0, ik vindt laatste toch echt beter uit zien en scherper, met -2 wordt de camera niet goed scherp gesteld en dat was ook met iPhone 3G, die artefacten komen daar denk ik niet van wat jij zegt, de camera is gewoon minder goed dan een compact camera.

Volgens mij komen die artefacten door dat op tweakers.net de foto verkleind is, want op grotere grote zie je dat niet, uiteraard op echte grote grotere zal je echt verschil zien tussen een echte compact camera en de DHD.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:00:
Zie mijn post, ik was nog het bewerken, filmen in HD vindt ik echt goed, ik gebruik hem altijd op Kung fu en de filmpjes komen goed uit de verf en dat voor een smartphone.

Gemaakt met Sony Cybershot DSC W350
[video]

Gemaakt met de DHD
[video]
De filmpjes zijn zeker goed te noemen. Ik denk dat ik maar geen camera koop en gewoon wacht tot me abonnement voorbij is om dan deze geweldige smartphone te nemen _/-\o_ . Heel erg bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
als ik me DHD nu met audoradio connect via bluetooth.. kon ik eerst muziek horen.. maar nu niet..
connect wel.. geluid gaat uit van DHD.. bedienknopjes op radio werke.. maar geen geluid :S zelfs niet met volumo omhoog op telefoon.. weet niet wat er fout is

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:53:
[...]

Op XDA staat een hele uitleg over het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Normaal red ik makkelijk een dag, maar enkele minuten geleden begon mijn DHD te piepen om aan te geven graag aan de lader gehangen te worden. Vanochtend volledig opgeladen van huis vertrokken, rond 12 uur even Gmail gebruikt, rond kwart voor twee een telefoongesprek van 13 minuten gevoerd en dat is het gebruik van vandaag zo ongeveer wel geweest. Volgens de telefoon is dit de top vijf stroomslurpers:
Voice calls 36% (13m 23s)
Android system 15% (CPU totaal 24m 32s, foreground 12s, sent 882KB, receiver 2,74MB)
Display 9% (time on 5m 57s)
Cell standby (time on 6h 6m 28s, without signal 28%)
Phone idle 8% (6h 0m 3s)

28% no signal is wel erg hoog. Dat vreet ook batt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:08:
Ik heb iets raars als ik de Desire HD via bluetooth probeer te verbinden met mijn Citroen C4 Grand Picasso. Als iemand mij belt (of ik iemand), hoor ik de andere kant wel, maar de andere kant hoort mij twee seconden en dan niet meer. Ik heb zowel op de auto als op de telefoon van alles geprobeerd, maar krijg dit niet opgelost. Iemand een idee?
Heb je al eens de DHD verwijderd uit de C4 en de C4 uit de lijst van apparaten uit de DHD en opnieuw verbonden?
jodel99999 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:12:
Vraagje carkit ck3000 parrot en de desire hd??

Nieuwe carkit ingebouwd, ck3000 parrot, werkt goed, opnemen met de knop op de carkit werkt goed , opnemen met de spraakbesturing werkt goed, bellen ook.....maar
Als ik het gesprek opneem door op het scherm van de HD op opnemen te klikken, springt hij eerst naar de interne speaker van de HD, waarna ik zelf moet zeggen nee naar de ck3000 als speaker, waardoor het geluid daarna uit de speaker van de carkit komt...

Iemand enig idee waarom dit gebeurt, zie ik iets over het hoofd........het vreemde is namelijk doe ik hetzelfde met de HTC HD2 dan gaat het wel goed...

Thx Jos
Heb je bij de opties voor de CK3000 wel de optie gebruiken voor audio van de telefoon aanstaan?
Eventueel kun je je Parrot nog updaten (zie parrot website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:14
Kan iemand mij vertellen met wat voor reden er een rood ledje kan branden op aangegeven plek op foto?
Ik draai overigens Phunkycow PNK12 custom rom, dus heb hem ook in dat forum gepost.
Afbeeldingslocatie: http://i497.photobucket.com/albums/rr334/maikelvandenhurk/htc-desire-hd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
maikel_rox schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:13:
Kan iemand mij vertellen met wat voor reden er een rood ledje kan branden op aangegeven plek op foto?
Ik draai overigens Phunkycow PNK12 custom rom, dus heb hem ook in dat forum gepost.
[afbeelding]
Kan je er eens een filmpje van maken?
Het enige wat ik kan vinden is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel_rox schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:13:
[afbeelding]
[HTC Mode] Sorry je draait een custom rom en daarom leveren wij geen support[/HTC Mode]

Nee ik denk dat je eens kijkje bij instellingen>Beeld>Meldingsflits, en dan alles aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
DR.V schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:02:

bvd
In mijn ogen is de camera 'redelijk', zeker niet meer dan dat.

Als ik het vergelijk met mijn 2½ jaar oude telefoon, is de kwaliteit om te huilen.
Bij groepsfoto's (uit de losse hand) zijn de mensen die aan de buitenkant v/d foto staan erg onscherp, tevens gaat hij (i.i.g. mijn toestel) erg slecht om met bewegingen en nachtfoto's.

Hier enkele voorbeelden.
Niet geheel dezelfde hoek, echter geeft het een redelijk beeld qua scherpstellen.
Bij de eerste DHD foto point&shoot, bij tweede foto scherp gesteld op de case verpakking (!).
Bij C905 gewoon point&shoot.

DHD foto's zijn overbelicht tot en met, tekst niet duidelijk leesbaar en kleurechtheid is ver te zoeken.
Vergelijk ook eens het doosje op beide foto's, van de C905 en DHD, de afbeelding van de case óp het doosje is bij de DHD totaal niet scherp.

DHD:
Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_IMAG0068.jpgAfbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_IMAG0071.jpg

SE C905:
Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSC03574.jpgAfbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSC03575.jpg

Pier @ Scheveningen:

DHD:
Nutteloos om de DHD foto's te posten, telefoon op een muurtje gezet en scherp gesteld op de pier, enige wat er uit kwam was een zwarte foto met wazige lichtjes.

SE C905:
Foto's gemaakt uit losse hand, komt natuurlijk niet in de buurt van een compact, maar het is tenminste duidelijk wat er op de foto staat.
Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSC00032-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSC00022-1.jpg

En dan even in acht genomen dat de C905 al 2½ jaar oud is, vin ik het wel teleurstellend dat de kwaliteit niet voorruit is gegaan.
Natuurlijk wel zo dat de C905 gemaakt is rond een camera en de DHD een smartphone is, mijn post is dan ook niet bedoeld om te bashen, alleen om aan te geven dat ik het teleurstellend vindt dat ze niet voorruit gegaan zijn qua kwaliteit.. Als het tweeënhalf jaar geleden al kon, moet het nu ook kunnen lijkt me.

Nog enkele shots van de C905, in mijn ogen al redelijk in de buurt van een goedkope compact camera.
Zolang je ze op normale (<1920) resolutie bekijkt en niet als een zotte gaat inzoomen :').
Vooral de kleuren, in vergelijking met de DHD, zijn veel beter.
Als voorbeeld de curry:

Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSC03324.jpgAfbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSC03288.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Source90 op 15-01-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de htc twitter widget. Kan je heb ook een andere twitter app laten open ipv de standaard peep? Ik wil hem graag naar Tweetdeck laten verwijzen, maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:48:
[...]
In mijn ogen is de camera 'redelijk', zeker niet meer dan dat.

Als ik het vergelijk met mijn 2½ jaar oude telefoon, is de kwaliteit om te huilen.
Bij groepsfoto's (uit de losse hand) zijn de mensen die aan de buitenkant v/d foto staan erg onscherp, tevens gaat hij (i.i.g. mijn toestel) erg slecht om met bewegingen en nachtfoto's.

Hier enkele voorbeelden.
Niet geheel dezelfde hoek, echter geeft het een redelijk beeld qua scherpstellen.
Bij de eerste DHD foto point&shoot, bij tweede foto scherp gesteld op de case verpakking (!).
Bij C905 gewoon point&shoot.

DHD foto's zijn overbelicht tot en met, tekst niet duidelijk leesbaar en kleurechtheid is ver te zoeken.
Vergelijk ook eens het doosje op beide foto's, van de C905 en DHD, de afbeelding van de case óp het doosje is bij de DHD totaal niet scherp.

DHD:
[afbeelding][afbeelding]

SE C905:
[afbeelding][afbeelding]

Pier @ Scheveningen:

DHD:
Nutteloos om de DHD foto's te posten, telefoon op een muurtje gezet en scherp gesteld op de pier, enige wat er uit kwam was een zwarte foto met wazige lichtjes.

SE C905:
Foto's gemaakt uit losse hand, komt natuurlijk niet in de buurt van een compact, maar het is tenminste duidelijk wat er op de foto staat.
[afbeelding][afbeelding]

En dan even in acht genomen dat de C905 al 2½ jaar oud is, vin ik het wel teleurstellend dat de kwaliteit niet voorruit is gegaan.
Natuurlijk wel zo dat de C905 gemaakt is rond een camera en de DHD een smartphone is, mijn post is dan ook niet bedoeld om te bashen, alleen om aan te geven dat ik het teleurstellend vindt dat ze niet voorruit gegaan zijn qua kwaliteit.. Als het tweeënhalf jaar geleden al kon, moet het nu ook kunnen lijkt me.

Nog enkele shots van de C905, in mijn ogen al redelijk in de buurt van een goedkope compact camera.
Zolang je ze op normale (<1920) resolutie bekijkt en niet als een zotte gaat inzoomen :').
Vooral de kleuren, in vergelijking met de DHD, zijn veel beter.
Als voorbeeld de curry:

[afbeelding][afbeelding]
Is moeilijk te vergelijken vindt ik, maar volgens mij is die C905 meer een camera dan telefoon, maar beide hebben de mogelijkheid om foto's te maken op 8MP, en is ook jammer dat je niet ongeveer de zelfde setting gebruikt hebt.

Want op foto's van DHD zat hoesje niet om de telefoon en bij de foto's van de C905 wel, en enige verschil zit hem in kleur verschil en dat is net slcd vergelijken met amoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:19:
[...]

Is moeilijk te vergelijken vindt ik, maar volgens mij is die C905 meer een camera dan telefoon, maar beide hebben de mogelijkheid om foto's te maken op 8MP, en is ook jammer dat je niet ongeveer de zelfde setting gebruikt hebt.

Want op foto's van DHD zat hoesje niet om de telefoon en bij de foto's van de C905 wel, en enige verschil zit hem in kleur verschil en dat is net slcd vergelijken met amoled.
Settings zijn bij beide op standaard / Auto.

Ik bekijk de foto's hier op een gekalibreerde monitor met IPS paneel, beoordeeld door meerdere mensen.
Verschil van kwaliteit in de kleur is echt wel meer dan een persoonlijke voorkeur, als bij 'SLCD met Amoled'.
En er zit wel meer verschil in dan alleen kleur, lees de post nog eens.
Vooral scherpte van foto's ontbreekt bij de DHD.

Ik zal voor meneer nog een foto maken mét DHD erin, als je denkt dat er dan een wereld van verschil is met bovenstaande foto. Kijk eens verder dan de case, bijvoorbeeld naar de verpakking.
Scherpte is ver te zoeken bij de DHD.

En ja, daarom had ik ook in mijn post vermeld, en ik citeer:
"Natuurlijk is het wel zo dat de C905 gemaakt is rond een camera en de DHD een smartphone is, mijn post is dan ook niet bedoeld om te bashen, alleen om aan te geven dat ik het teleurstellend vindt dat ze niet voorruit gegaan zijn qua kwaliteit.. Als het tweeënhalf jaar geleden al kon, moet het nu ook kunnen lijkt me."

[ Voor 7% gewijzigd door Source90 op 15-01-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de agenda. Als ik een afspraak toevoeg en er dan mensen voor uitnodig staat er altijd als locatie eerst Amsterdam, en daarna waar: <de locatie die ik invoerde>. Tijdens het invullen van de afspraak staat nergens amsterdam, en ik kan het dus niet weghalen. Aangezien in nouwelijks in Amsterdam kom, is dit heel erg onhandig. Iemand enig idee waarom mijn telefoon mij over mijn haat voor Amsterdam heen wil helpen?

Edit: de enige instelling die ik hierover kon vinden is de stad die je kunt instellen voor agendaweergave, maar die staat gewoon op mijn woonplaats Utrecht...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 08:14
Wekko306 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:48:
[...]

Kan je er eens een filmpje van maken?
Het enige wat ik kan vinden is dit.
YouTube: HTC Desire HD second led on earpeace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
waarom niet gewoon HTC mailen? (zonder foto's erbij)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:08:
Ik heb zelf de CK3100 en had daar in het begin ook problemen mee. Zelfs zo erg dat de htc desire hd op een gegeven ogenblik alleen nog maar over de speaker van de telefoon werkte.
Oplossing/uitgevoerde akties bij mij waren:
-parrot updaten
-telefoon uit de parrot verwijderen.
-batterij ongeveer een minuut uit de telefoon
-opnieuw verbinding maken vanuit de parrot.
De laatste aktie hielp bij mij ook al met mijn WM6.5 telefoon. Daar viel het geluid ook weg na een x-aantal sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahma01
  • Laatst online: 30-10-2011
Een vraagje.
Standaard staat htc digitale klok met weervoorspelling en welke locatie/stad als scene/achtergrond ingesteld. Nu wil ik wel deze digitale klok, maar geen weer/locatie. Dit omdat locatie vaak niet klopt en de extra effecten zoals regen en sneeuw op je scherm energie koste. Nu is het me een keer gelukt om het weer weg te krijgen ( ik weet niet meer hoe), nu na 2w is de weervoorspelling weer terug. Op market kun je tegen betaling wel dezelfde klok zonder weervoorspelling krijgen.
Weet iemand hoe je de weervoorspelling in de standaard htc digitale klok kunt wegkrijgen?
welke instellingen ?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:08
ahma01 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:51:
Een vraagje.
Standaard staat htc digitale klok met weervoorspelling en welke locatie/stad als scene/achtergrond ingesteld. Nu wil ik wel deze digitale klok, maar geen weer/locatie. Dit omdat locatie vaak niet klopt en de extra effecten zoals regen en sneeuw op je scherm energie koste. Nu is het me een keer gelukt om het weer weg te krijgen ( ik weet niet meer hoe), nu na 2w is de weervoorspelling weer terug. Op market kun je tegen betaling wel dezelfde klok zonder weervoorspelling krijgen.
Weet iemand hoe je de weervoorspelling in de standaard htc digitale klok kunt wegkrijgen?
welke instellingen ?
alvast bedankt
de grote klok selecteren, naar beneden slepen---> bewerken--> plaats kiezen--> animatie op volledig scherm weergeven uitvinken.

programma's-->weer--> menu --> instellingen--> daar alles uitvinken.

volgens mij doet hij het dan niet meer.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Heeft iemand er ook last van dat de geluiden voor nieuwe email en sms, opeens niet meer te horen zijn?
Ze staan er nog wel, werken ook als je ze test, staan ook aan voor als er iets binnekomt, maar ik hoor ze n iet meer ?

Iemand suggesties ?

Thx Jodel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat je system en alert volume wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
jodel99999 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:09:
Heeft iemand er ook last van dat de geluiden voor nieuwe email en sms, opeens niet meer te horen zijn?
Ze staan er nog wel, werken ook als je ze test, staan ook aan voor als er iets binnekomt, maar ik hoor ze n iet meer ?

Iemand suggesties ?

Thx Jodel
ja ook wel eens last van.. erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
bij mij werkt muziek niet meer via bluetooth over de speakers van de auto radio...

geluid van dhd gaat wel uit zodra connectie is.. kan Previous en Next doen enzo.. maar komt geen geluid uit me speakers..

heeft wel gewerkt..

[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 16-01-2011 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Zijn er hier meer mensen die het meldingsgeluid (beltoon etc) erg zacht vinden op de DHD? En heeft iemand hier een oplossing voor?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StaarTT schreef op zondag 16 januari 2011 @ 03:14:
Zijn er hier meer mensen die het meldingsgeluid (beltoon etc) erg zacht vinden op de DHD? En heeft iemand hier een oplossing voor?
Soms vind ik het veel te zacht en de andere keer weer niet... Het hangt natuurlijk ook af van de omgeving waar je bent en wat je aan het doen bent, natuurlijk, maar het lijkt soms wel te verschillen. Ik ga die optie uitzetten die ervoor zorgt dat het geluid zachter wordt zodra je de telefoon pakt: misschien dat de logica van die optie niet helemaal klopt...? Wat me ook wel regelmatig gebeurt, is dat ik per ongeluk het volume zachter zat... wat dat betreft is de volumeknop te groot en zit 'ie niet echt handig daar aan de zijkant. Maar daar schijn je een app voor te hebben (een app die het volume op een bepaald niveau houdt, wat je ook doet met die knop).

Wat anders: het is triest en erg en weet ik veel maar... ik heb vannacht gedroomd over mijn Desire HD...! :X }:O Echt! Het scherm zat er niet goed in en hij moest terug naar HTC...! Nachtmerrie!!! :+ 8) De Desire HD was in mijn droom zo groot als een mobiel uit 1999 en hij had geen touchscreen, maar dat maakte de schrik er niet erger om... The things people dream... :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:38

Priet

To boldly do what no one has..

Source90 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:49:
[...]

Settings zijn bij beide op standaard / Auto.

Ik bekijk de foto's hier op een gekalibreerde monitor met IPS paneel, beoordeeld door meerdere mensen.
Verschil van kwaliteit in de kleur is echt wel meer dan een persoonlijke voorkeur, als bij 'SLCD met Amoled'.
En er zit wel meer verschil in dan alleen kleur, lees de post nog eens.
Vooral scherpte van foto's ontbreekt bij de DHD.

Ik zal voor meneer nog een foto maken mét DHD erin, als je denkt dat er dan een wereld van verschil is met bovenstaande foto. Kijk eens verder dan de case, bijvoorbeeld naar de verpakking.
Scherpte is ver te zoeken bij de DHD.

En ja, daarom had ik ook in mijn post vermeld, en ik citeer:
"Natuurlijk is het wel zo dat de C905 gemaakt is rond een camera en de DHD een smartphone is, mijn post is dan ook niet bedoeld om te bashen, alleen om aan te geven dat ik het teleurstellend vindt dat ze niet voorruit gegaan zijn qua kwaliteit.. Als het tweeënhalf jaar geleden al kon, moet het nu ook kunnen lijkt me."
Ik kom ook van de SE C905 af en ik kom tot dezelfde conclusies. Autofocus is een drama (zo'n shutterknop die je half in kan drukken is natuurlijk veel sneller/handiger), foto's zijn donker en/of wazig en de JPEG compressie is al helemaal om te huilen :'( De dual-led 'flitser' is veel te fel (terwijl het bereik minimaal is), geeft de foto's een gele gloed en is geen match voor de Xeon flits op de C905.

Zodra SE een fatsoenlijk Android toestel uitbrengt met een vergelijkbare camera ben ik om. Dit nooit meer :(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwacht je dan van een mobiel? Als een echte goeie camera erin wilt dan zou de lens veel grotere zijn en de telefoon dus ook dikker en meer wegen.

Ik heb daarom de resolutie op 5mp staan omdat 8mp te groot is vindt ik, maar ik blijf erbij dat camera beter is dan van iPhone 3G/S en hij heeft meer mp dan die van iPhone 4 en dat is goed want ik hou niet zo van dat overhyped toestel, toen met de iPhone 3G zat er 2MP in terwijl andere fabrikanten er al gauw 3 a 5mp in duwde.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:03:
Wat verwacht je dan van een mobiel? Als een echte goeie camera erin wilt dan zou de lens veel grotere zijn en de telefoon dus ook dikker en meer wegen.

Ik heb daarom de resolutie op 5mp staan omdat 8mp te groot is vindt ik, maar ik blijf erbij dat camera beter is dan van iPhone 3G/S en hij heeft meer mp dan die van iPhone 4 en dat is goed want ik hou niet zo van dat overhyped toestel, toen met de iPhone 3G zat er 2MP in terwijl andere fabrikanten er al gauw 3 a 5mp in duwde.
haha, over een 'overhyped' toestel hebben, en dan geilen op megapixels...:D

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:19:
[...]

De mijne staat ingesteld op 5mp maar goed :P Meer is beter op papier, dus als de DHD op papier 8mp heeft en de iPhone4 5mp, dan wint de DHD het op papier De DHD is sowieso beter dan de iPhone4, anders had ik de DHD niet gekocht.

offtopic:
Ik bedoel als ik altijd iemand met iPhone4 zie dan laat ik ze al mijn widgets zien en zeg ik heel gemeen ja dat kan jouw iPhone 4 niet he >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:27
Ik ben bezig met het downgraden van de DHD, ik ben die update meer dan zat! Of iemand moet roepen dat een factory reset alle problemen verhelpt..
Nou heb ik een vraag. Ik was de adb drivers aan het installeren. Ik volg deze tut: http://myhtcdesire.com/tu...the-adb-driver-on-windows
Alleen bij stap 9, waar je de usb package moet installeren. Ik zie die package niet staan dus kan 'm ook niet installeren. Iemand enig idee waar het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
ROEPT: een factory reset verhelpt ALLE problemen...

Joh, waarom test je het niet gewoon voor je gaat downgraden, waarom zou je zomaar af gaan op wat andere mensen roepen, beter kan je dat ook gewoon testen...

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 15-09 16:38

Priet

To boldly do what no one has..

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:03:
Bull, daar hebben we het niet over. De C905 maakt veel betere foto's dan de Desire HD. En nee, de C905 is óók geen match voor een beetje compact camera, maar dat beweert ook niemand. De foto's van een €600,- kostende smartphone zouden veel beter kunnen, de techniek bestaat er iig voor...
denniskrol schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:19:
[...]

Sowieso, mijn oude K750i met 2.1MP maakt betere foto's... :'(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priet schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:43:
[...]

Bull, daar hebben we het niet over. De C905 maakt veel betere foto's dan de Desire HD. En nee, de C905 is óók geen match voor een beetje compact camera, maar dat beweert ook niemand. De foto's van een €600,- kostende smartphone zouden veel beter kunnen, de techniek bestaat er iig voor...

[...]

Ik vindt daar weinig tot geen verschil in zitten, ik vindt dat de DHD hele goeie foto's maakt, ik ben echt niet overtuigend dat jouw C905 betere foto's maakt, ze gaan alleen anders om met kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:35:
[...]

De mijne staat ingesteld op 5mp maar goed :P Meer is beter op papier, dus als de DHD op papier 8mp heeft en de iPhone4 5mp, dan wint de DHD het op papier De DHD is sowieso beter dan de iPhone4, anders had ik de DHD niet gekocht.

offtopic:
Ik bedoel als ik altijd iemand met iPhone4 zie dan laat ik ze al mijn widgets zien en zeg ik heel gemeen ja dat kan jouw iPhone 4 niet he >:)
Bullshit. Meer megapixels zegt op papier ook helemaal niks, het kan in veel gevallen zelfs nadelig werken.

Vandaag de eerste keer m'n telefoon laten flikkeren, kras op de behuizing net boven het scherm, op het stuk tussen de powerknop en de rand zitten putjes, achterkant krasjes bij het uitsteekpunt van de camera, onder het stuk van de flits en op het batterijklepje. Ga sowieso HTC contacteren want ik vind dit echt idioot, hij viel amper en is wel overal beschadigt, gewoon enorm zwak verflaagje. Gelukkig zat er een screenprotector op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:57:
[...]

Bullshit. Meer megapixels zegt op papier ook helemaal niks, het kan in veel gevallen zelfs nadelig werken.

Vandaag de eerste keer m'n telefoon laten flikkeren, kras op de behuizing net boven het scherm, op het stuk tussen de powerknop en de rand zitten putjes, achterkant krasjes bij het uitsteekpunt van de camera, onder het stuk van de flits en op het batterijklepje. Ga sowieso HTC contacteren want ik vind dit echt idioot, hij viel amper en is wel overal beschadigt, gewoon enorm zwak verflaagje. Gelukkig zat er een screenprotector op.
Ik heb trouwens een 14mp camera, maar ik neem foto's maar op 5mp, meer mp is wel degelijk op papier beter, maar het zeg niks over de werkelijk kwaliteit van foto's, want kwaliteit van die foto's kan op hoogte mp juist zeer slecht zijn.( Wellicht dat voor een tweaker niks zegt, maar ook tweakers laten zich verleiden door meer is beter ).

*knip*

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 16-01-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:14:
[...]

Ik heb trouwens een 14mp camera, maar ik neem foto's maar op 5mp, meer mp is wel degelijk op papier beter, maar het zeg niks over de werkelijk kwaliteit van foto's ( Wellicht dat voor een tweaker niks zegt, maar ook tweakers laten zich verleiden door meer is beter ).
Foto's nemen op lagere megapixel dan je camera heeft schiet je echt helemaal niks mee op en zorgt ook eerder voor lagere kwaliteit dan betere kwaliteit (dat laatste nooit).
Zat er een silicone case omheehttp://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/quote_onderbreker.gifn? Je telefoon laten vallen valt toch niet onder je garantie?
Nee, zat helaas niks omheen. Het valt inderdaad ook niet onder garantie, maar na een eerste lichte val al direct zulke krassen, dat zegt wel wat over de verflaag.
*knip*
Ik ga kijken wat m'n reisverzekering zegt, ik was een weekend weg in eigen land dus misschien dat het daar onder kan. Maar ik zal wel gewoon eerlijk zeggen dat ik m liet vallen.
Toen ik mijn iPhone 3G had laten vallen had ik ook beschadigen bij het scherm, wel eens waar niet op het kijk vlak maar ze waren er wel, moet ik dan het bedrijf maar schuld geven?
Kijk dat een scherm krast na een val oke, maar dat je complete behuizing, inclusief plastic delen, zo gevoellig is voor een kras? Dat vind ik toch jammer, zeker omdat mijn video speler van Archos en mijn Touch Pro daar absoluut niet zo gevoelig waren.
Ooit gehoord van zwaarte kracht? Ik behandel mijn DHD trouwens net zoals mijn vriendin en laat de siliconen case er altijd om heen en een screen protector heb ik niet, maar ik heb geen zichtbare krassen.
Ja ik haalde hem uit m'n broekzak en hij glipte gewoon uit m'n handen, een stom ongelukje. Niet eens onvoorzichtigheid of wat, gewoon een gladde telefoon die ik per ongeluk liet vallen. Ga er ook heel netjes mee om, maar ongelukjes gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 16-01-2011 22:12 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahma01
  • Laatst online: 30-10-2011
Ewivis schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:37:
[...]

de grote klok selecteren, naar beneden slepen---> bewerken--> plaats kiezen--> animatie op volledig scherm weergeven uitvinken.

programma's-->weer--> menu --> instellingen--> daar alles uitvinken.

volgens mij doet hij het dan niet meer.
Bedankt ewivis, maar het werkt niet bij mij. Het enige wat veranderd is dat het niet meer regent of sneeuwt op het scherm, maar weersvoorspelling en locatie blijft gewoon staan onder htc digitale klok, ook na herstarten. Iemand nog andere suggesties hoe je weer/locatie kunt verwijderen bij htc digitale klok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahma01 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Bedankt ewivis, maar het werkt niet bij mij. Het enige wat veranderd is dat het niet meer regent of sneeuwt op het scherm, maar weersvoorspelling en locatie blijft gewoon staan onder htc digitale klok, ook na herstarten. Iemand nog andere suggesties hoe je weer/locatie kunt verwijderen bij htc digitale klok?
instellingen / accounts en synchronimoeilijkwoord / weer / vinkje weghalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Damn... maatje van me zijn Desire HD mag morgen terug ter reparatie. Toestel vindt geen één netwerk meer, zowel telefoon- als draadloos netwerk zijn helemaal leeg. Dus nul komma nul bereik op zijn Desire HD...

Vorige keer had hij het probleem dat zijn sms-jes opeens weg waren en één week later had ik het probleem ook (nee, ik had niet aanstaan dat alles na een x aantal berichten moet verwijderen). Dus hoop dat mijn Desire HD het over een week nog doet :-(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das pech hebben zeg, je zult dan net ook je oude smartphone verkocht hebben natuurlijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:35:
Das pech hebben zeg, je zult dan net ook je oude smartphone verkocht hebben natuurlijk he?
Hij heeft zijn oude HTC Tytn II nog, dus dat scheelt. Hoop dat de mijne echt blijft leven, want ik heb geen back-up telefoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 18:35
Reparatie van mijn Desire HD bij htc heeft 5 werkdagen geduurd (zat helaas een weekend tussen). Best netjes vind ik. Wel balen dat die van je vriend stuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

yniezink schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:48:
Reparatie van mijn Desire HD bij htc heeft 5 werkdagen geduurd (zat helaas een weekend tussen). Best netjes vind ik. Wel balen dat die van je vriend stuk is
Balen voor hem inderdaad, maar zoals gezegd ben ik dus echt bang dat de mijne over een week hetzelfde gaat doen. Al had ik de laatste weken altijd wel veel vaker dat mijn Desire HD opeens een openbaar netwerk vond en de Desire HD van mijn maatje vond dus niets. Dus daarop gebaseerd hoop ik dat de mijne nog wel even leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Mijn DHD moet ook terug, schijnbaar.
Tril-functie is er op mysterieuze wijzen mee opgehouden.
Priet schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:43:
[...]

[...]

True, dat probeer ik hem ook bij te brengen.

Ik beweerde in mijn post ook niet dat de C905 gelijk staat aan een compact, ik zeg alleen dat, als het bij de C905 kon, het tegenwoordig -á 2½ jaar later- helemaal moet kunnen.
Zeker in een toestel uit het hoogste segment.

Heb de lens / het fotogedeelte van de C905 in handen gehad toen ik hem uit elkaar moest halen voor waterschade, dat ding is zeker niet 'zo groot dat je het toestel dikker moet maken'.

Achja, hoop dat mijn reparatie ook 5 werkdagen duurt, bij launch al te lang op dit ding gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal posts over verzekeringsfraude zijn verwijderd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
Tsurany schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:57:
[...]

Hier hetzelfde, ik heb hem niet laten vallen niet in een zak waar sleutels in zitten of iets dergelijks en toch heb ik er al een kras op zitten. Ik ken iemand met een htc hero waarvan de verf is afgesleten van het simpelweg vasthouden van de telefoon, ik vertrouw htc dus niet echt qua kwaliteit van de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:54:
[...]

Ik vindt daar weinig tot geen verschil in zitten, ik vindt dat de DHD hele goeie foto's maakt, ik ben echt niet overtuigend dat jouw C905 betere foto's maakt, ze gaan alleen anders om met kleuren.
Mijn vorige telefoon was ook een C905, toch zijn de foto's van de DHD slechter van kwaliteit...

Ik heb overigens geen problemen ondervonden met de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 01:26:
[...]

Mijn vorige telefoon was ook een C905, toch zijn de foto's van de DHD slechter van kwaliteit...

Ik heb overigens geen problemen ondervonden met de laatste update.
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik een andere mening heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Mensen, ik heb even een kleine vraag. Ik denk dat deze wel vaker is gesteld, maar toch wil ik even weten hoe de accuduur momenteel is. Over een paar dagen ben ik van plan hem te gaan halen, echter ben ik lichtjes huiverig over sommige berichten over de accuduur en dat hij zo vaak kapot lijkt te gaan. Zit ik me nou om niks op te winden of zijn er echt zulke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je dit topic eens moet doorlezen, zoek op accu, kapot en deffect. Dan vind je al vrij veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Tsurany schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:33:
Ik denk dat je dit topic eens moet doorlezen, zoek op accu, kapot en deffect. Dan vind je al vrij veel.
Ik heb het grootste gedeelte al doorgelezen. Ik vroeg het meer omdat het wel eens kan verschillen per firmwareupdate etc. ;) Maar goed, zal alle pagina's nog eens voor een 2e keer doorspitten dan.

Op GoT is het de bedoeling om als user eerst zelf initiatief te tonen. Door dat veel users dit forum regelmatig volgen kan het ergernis opwekken wanneer je x keer de zelfde soort of type vragen voorbij zien komen. Daarom wijzen we mensen die dit nog niet helemaal door hebben op Het algemeen beleid hier valt te lezen hoe je als user dit forum het beste kan gebruiken. Dus; Eerst zelf zoeken en dan vragen.

Bijsturing moet dan ook worden gezien als middel om het technisch hoge niveau te waarborgen.

[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 17-01-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan inderdaad verschillen, net zoals dat het met custom roms kan verschillen. Maar heb hier al aardig wat daarover gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Zulake schreef op maandag 17 januari 2011 @ 07:58:
Mensen, ik heb even een kleine vraag. Ik denk dat deze wel vaker is gesteld, maar toch wil ik even weten hoe de accuduur momenteel is. Over een paar dagen ben ik van plan hem te gaan halen, echter ben ik lichtjes huiverig over sommige berichten over de accuduur en dat hij zo vaak kapot lijkt te gaan. Zit ik me nou om niks op te winden of zijn er echt zulke problemen?
Reken erop dat je hem elke dag aan de stroom moet hangen. Ik kom er makkelijk de dag mee door en zou denk ik wel anderhalve dag halen bij veel gebruik, maar ik laad 'm toch elke nacht op.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Iemand een suggestie voor een keyboard met arrow keys?

Draai nu tijdje de MIUI ROM, welke sinds gisteren nu ook officieel naar de Desire HD is geport. Maar ben niet erg te spreken over de MIUI of GB keyboards (laatste zit in de versie van redox). Waarom zit er nou geen trackpad / fingerpad achtig ding in de HD..

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zulake schreef op maandag 17 januari 2011 @ 07:58:
Net was ik van half 11 tot kwart voor 1 constant bezig met mijn telefoon. Helderheid van het beeld staat op 20% en ik had nog maar 39% accu over en dit is gewoon echt verrot en doodzonde.
Als ik het toestel niet aanraak is die eind van de dag nog op 80% van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:18
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Net was ik van half 11 tot kwart voor 1 constant bezig met mijn telefoon. Helderheid van het beeld staat op 20% en ik had nog maar 39% accu over en dit is gewoon echt verrot en doodzonde.
Als ik het toestel niet aanraak is die eind van de dag nog op 80% van de accu.
Gevalletje te hoge verwachtingen ben ik bang. Je verwacht toch ook niet van een top of the line gaming laptop dat hij 3 uur meegaat op de accu? Deze telefoon heeft ook de best mogelijke hardware aan boord en ook nog eens een gigantisch scherm, dan lijkt het me niet logisch om te verwachten dat hij wereldrecords gaat neerzetten qua accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesh schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:30:
Iemand een suggestie voor een keyboard met arrow keys?

Draai nu tijdje de MIUI ROM, welke sinds gisteren nu ook officieel naar de Desire HD is geport. Maar ben niet erg te spreken over de MIUI of GB keyboards (laatste zit in de versie van redox). Waarom zit er nou geen trackpad / fingerpad achtig ding in de HD..
Ik vind 'Better keyboard' (gratis van de market te halen) erg fijn. Maar moet je wel die automatische suggesties uit zetten want die zijn zo stront irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Maarten00 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Gevalletje te hoge verwachtingen ben ik bang. Je verwacht toch ook niet van een top of the line gaming laptop dat hij 3 uur meegaat op de accu? Deze telefoon heeft ook de best mogelijke hardware aan boord en ook nog eens een gigantisch scherm, dan lijkt het me niet logisch om te verwachten dat hij wereldrecords gaat neerzetten qua accuduur.
amen to that! ;)

als ik vrij weinig met me telefoon doe, alleen af en toe smse enzo.. dan kan je makkelijk 1,5dag ofzo met telefoon doen

ga ik ff spelletjes spelen, wat op internet kijke, bellen... ja dan schiet accuduur omlaag

toch vind ik het jammer dat er maar een 1200mAh accu in zit..
en volgens mij is me accuduur sinds begin en nu na een maand, toch verbeterd
heb me brightness altijd op 33% staan

vind het nog steeds een top telefoon! ;) raad em gewoon aan iedereen aan

bij me N95 had ik een bureau-lader + extra accu gekocht.. had regelmatig een 2de accu bij.. mocht telefoon leeg zijn van muziek, navigatie, bellen, dan had ik de 2de volle accu ;) nou vreette de N95 niet zoveel stroom als de Desire HD, maar toch.. de Desire HD is veel krachtiger ;)
Desnoods koop je dus een 2de accu voor de Desire HD ;)

Ik hang gewoon elke nacht me telefoon aan de lader en heb dus elke ochtend 100% ;)
En mocht me accu na een jaar minder goed zijn, koop ik gewoon een nieuwe accu ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SuperVeloce op 17-01-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesku00
  • Laatst online: 13-11-2024
Ook ik heb mid december mijn HTC desire hd in ontvangst mogen nemen, helaas merkte ik niet dat het 'aan en uit knopje' niet normaal functioneerde. Voor mij leek het meer een aanraakgevoelig knopje, de feedback die je kreeg was bijna nihil maar de telefoon reageerde er op zoals het hoort dacht ik. Een week geleden, dus 3 weken na ontvangst deed het knopje niks meer. Ik heb net met HTC gebeld om de telefoon aan te bieden ter reparatie, zij hebben mij geadviseerd terug naar de winkel te gaan met de telefoon en deze als zijnde DOA aan te bieden. Helaas kan ik van de klantenservice van Belsimpel.nl niemand spreken vanwege ''enorme drukte''. Heeft Iemand ervaringen met de klantenservice, van HTC of Belsimpel.nl, in het geval van reparatie aan iets soortgelijks van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
SuperVeloce schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:54:
bij mij werkt muziek niet meer via bluetooth over de speakers van de auto radio...

geluid van dhd gaat wel uit zodra connectie is.. kan Previous en Next doen enzo.. maar komt geen geluid uit me speakers..

heeft wel gewerkt..
Heb je dit al weer aan de praat? Ik heb net een nieuwe radio (Alpine CDE-113BT) aangesloten maar krijg het niet voor elkaar om muziek/navigatie over bluetooth via de radio af te spelen. Dit zou volgens mij via A2DP moeten kunnen. Ik heb het profiel aan staan zodat bluetooth wordt gebruikt voor audio van de telefoon. Al verschillende keren ontkoppeld, apparaten verwijderd en opnieuw gepaired. De handsfree functie werkt overigens perfect en ik kan ook door mijn telefoonboek bladeren met de radio.

Zijn er nog meer specifieke instellingen die ik moet aanpassen om dit mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Hmm jij dus zelfde probleem, dat is vervelend.

Ik wilde ook proberen opnieuw toe te voegen.

Enige wat ik gedaan heb is Winamp eraf gegooit.
Heb HTC Music App en Morth Player (vanwege albumart) en volgens mij sinds Winamp eraf is, doet hij het niet meer.. misschien heeft Winamp iets verwijderd waardoor het niet werkt, dus kzal straks Winamp er weer op zetten, kijken of het daar aan ligt.

Maar hoop wel een oplossing te krijgen...
Weet ook niet of handsfree bellen werkt

En als je verbonden met met auto radio, dan moet je toch koptelefoon bovenin krijgen?
Ik krijg alleen Bluetooth logo die iets anders eruit ziet, dan als deze niet verbonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Deathscythehell schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:30:
Nou ik heb sinds gister middag ook de DHD maar kan hem weer terug gaan sturen naar de webshop...
Telefoon blijft random rebooten en op XDA ging het er over dat het waarschijnlijk de simkaart zou zijn. Deze eerst een beetje schoon gemaakt en verdikt zodat hij zeker contact zou blijven maken maar dit heeft het euvel niet verholpen. Contactjes nagekeken maar daar was ook niet mee aan de hand.

Daarna de sim/sd verwijderd en de accu/simkaart klep eraf gelaten, accu met de hand goed aan duwen en geboot. Een kleine druk met m'n vingers op de onder-zijkanten resulteerd in een reboot. Blijkt nu dus dat ik de telefoon retour kan sturen, moet wachten tot de telefoon bij een expert is die dezelfde conclusie als mij gaat trekken en dan krijg ik vervanging op gestuurd. Dat wordt dus maar weer even terug naar m'n HD ;(
Nou de Telefoon is aangekomen en nagekeken. Inderdaad bevonden als een DOA maar het gaat nu dus waarschijnlijk 3 weken duren voordat ik een vervanging toegezonden krijg! Lekker is dat nadat je even van je nieuwe DHD hebt kunnen proeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
StormingSoul schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:46:
batterij problemen :

Zet je helderheid van je scherm omlaag.. Het verschil tussen 100% en 50% ga je echt niet Behalve in je batterij gebruik.

Gebruik geen taskkillers!
Hou in de gaten bij instellingen, over de telefoon, accu, en dan welke programmas batterij slurpen. Sommige apps uit de markt zijn niet lekker geprogameerd en sluiten niet lekker af of slaan op hol met 99%cpu

Probeer de oplaad top van pagina 1 eens, baad t niet dan schaadt het niet.

Zet wifi uit, bluetooth uit, als je het niet gebruikt.

Zet auto gsm prl aan bij netwerken of #*#*4563*#*# als je ergens woont met kut 3g hsdpa bereik kan het je tel leeg slurpen door constant connect en disconnect. Schakelt vanzelf over als je hsdpa nodig hebt voor internert ipv constant hsdpa in stand proberen te houden

Hier haal ik makkelijk 1.5 dag mee met normaal gebruik, belle internet enz.

update maakt wat beter en meer geheugen vrij.. Telefoon soepeler, camera en filmen zijn beter in donker. Weet niet of het fm radio probleem al weg is, dat je geluid zacht word overal na aanpassing van volume in radio app
ik heb iets doms gedaan. ik heb per ongeluk #*#*5463*#*# gedaan ipv 4563 en nu maakt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. als ik handmatig probeer te verbinden met kpn krijg ik de melding:

je sim-kaart staat geen verbinding met dit netwerk toe...

iemand een idee???

edit: instelling via telefooninfo
- voorkeursnetwerktype: GSM auto (PLR)
- Cliphering ON

onder APN's staat helemaal niks

[ Voor 4% gewijzigd door bas_vdl op 17-01-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
SuperVeloce schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:15:
Hmm jij dus zelfde probleem, dat is vervelend.

Ik wilde ook proberen opnieuw toe te voegen.

Enige wat ik gedaan heb is Winamp eraf gegooit.
Heb HTC Music App en Morth Player (vanwege albumart) en volgens mij sinds Winamp eraf is, doet hij het niet meer.. misschien heeft Winamp iets verwijderd waardoor het niet werkt, dus kzal straks Winamp er weer op zetten, kijken of het daar aan ligt.

Maar hoop wel een oplossing te krijgen...
Weet ook niet of handsfree bellen werkt

En als je verbonden met met auto radio, dan moet je toch koptelefoon bovenin krijgen?
Ik krijg alleen Bluetooth logo die iets anders eruit ziet, dan als deze niet verbonden is
Dat Bluetooth logo heb ik inderdaad ook en daarmee werkt handsfree, geen idee of er zo'n headsetje in beeld moet komen voor hij muziek af kan spelen... Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 20:38

Trygve

Redacteur
Na update een reset gedaan. Sindsdien is de trillingsfeedback bij het toetsenbord op géén manier meer uit te krijgen. Heb het al uitgevinkt via Menu->Instellingen->Geluid->Trillingsfeedback maar helpt dus niks, ook niet na een reboot. Heeft iemand anders hier last van? Of een oplossing? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
r100 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:46:
Na update een reset gedaan. Sindsdien is de trillingsfeedback bij het toetsenbord op géén manier meer uit te krijgen. Heb het al uitgevinkt via Menu->Instellingen->Geluid->Trillingsfeedback maar helpt dus niks, ook niet na een reboot. Heeft iemand anders hier last van? Of een oplossing? Thanks!
Ik kan hem, na de update, op geen manier meer aankrijgen. 8)7 Ruilen? :*)
Maar heb dan ook nergens meer de tril-functie.

[ Voor 5% gewijzigd door Source90 op 17-01-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 20:38

Trygve

Redacteur
Source90 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:03:
[...]

Ik kan hem, na de update, op geen manier meer aankrijgen. 8)7 Ruilen? :*)
Maar heb dan ook nergens meer de tril-functie.
Haha zo mooi heb ik het nog niet gehoord. In elke DHD zit een kaboutertje die nèt weer iets anders doet dan al die duizenden andere toestellen. Trillingsfeedback staat bij mij in alle menu's wel uit alleen het toetsenblok (QWERTY etc) blijft wel trillen. Als ik dus een beetje vlug een sms wil typen trilt het toestel bijna m'n handen uit :)

Edit: Ben ik trouwens de enige die meerdere keren per dag handmatig op updates controleert? Nog nooit een telefoon gehad waarbij ik zo op updates was gefixeerd als de DHD _/-\o_ Niet dat er nu iets mis mee is, meer ben gewoon zooo benieuwd naar Android 2.3 hierop.

[ Voor 18% gewijzigd door Trygve op 17-01-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Hij staat ook uit bij 'Toetsenbord' -> 'Touchinput' -> Nogiets -> Trilfeedback?

Ergens daar stond ook een optie voor feedback.

(Kan niet de precieze locatie noemen, toestel is opgehaald door HTC :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:30
Ik wil even mijn accuprestaties met jullie vergelijken.
Ik heb mijn telefoon nu 1 week dus zou de accu nog moeten conditioneren ofzo toch.

Willen jullie even kijken of de verbruiken van de services bij mij goed zijn?

Tijd sinds laatste loskoppeling(was toen 100% nu 0%):
1d 3u 45m 11s

Weergave 58% (2u 26m 57s) (brightness is iets van 30%
Mobiel stand-by: 11% (tijd zonder signaal 0%)
Telefoon inactief: 10%
Angry Birds: 95 (CPU: 42m 39s, leuk spel :P)
Android system: 4% (23m 6s)
Wi-Fi: 4% (16u 50m)
Android besturingssysteem: 2% (9m)
Media server: (2% 9m 19s)

En nog iets: Hoe zit het met jullie bereik?
Ik heb buiten meestal vol berijk maar binnen valt het vaak weg naar 0 of 1 streep (heel soms even ook geen netwerk)
Hebben jullie dit ook? Ik heb vodafone als provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik heb hier binnen alle streepjes en ook vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:34
Ik vind de DHD erg verslavend. Alleen de behuizing vind ik 'mwah'. Iemand al een tip tegen die krakende klepjes? (zowel batterij als SD-sim-kaart)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:44:
Ik vind de DHD erg verslavend. Alleen de behuizing vind ik 'mwah'. Iemand al een tip tegen die krakende klepjes? (zowel batterij als SD-sim-kaart)?
Niet aankomen. :P Ik ben trouwens ook redelijk verslaafd aan de DHD... kan er nauwelijks afblijven...! Wat een top apparaat. Het is wel mijn eerste smartphone: dat maakt 'm natuurlijk ook speciaal. Maar ik heb dan ook meteen wel de beste smartphone ever als eerste smartphone natuurlijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Jordyyyyy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:19:
Ik wil even mijn accuprestaties met jullie vergelijken.
Ik heb mijn telefoon nu 1 week dus zou de accu nog moeten conditioneren ofzo toch.

Willen jullie even kijken of de verbruiken van de services bij mij goed zijn?

Tijd sinds laatste loskoppeling(was toen 100% nu 0%):
1d 3u 45m 11s

Weergave 58% (2u 26m 57s) (brightness is iets van 30%
Mobiel stand-by: 11% (tijd zonder signaal 0%)
Telefoon inactief: 10%
Angry Birds: 95 (CPU: 42m 39s, leuk spel :P)
Android system: 4% (23m 6s)
Wi-Fi: 4% (16u 50m)
Android besturingssysteem: 2% (9m)
Media server: (2% 9m 19s)

En nog iets: Hoe zit het met jullie bereik?
Ik heb buiten meestal vol berijk maar binnen valt het vaak weg naar 0 of 1 streep (heel soms even ook geen netwerk)
Hebben jullie dit ook? Ik heb vodafone als provider
Vergeleken met mijn eigen ervaringen en wat ik hier op het forum lees presteert je DHD perfect. De meeste mensen doen minder lang met hun accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwaas23
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
een tijd terug is in verband met je accuduur voorgesteld om je netwerkmodus op alleen gsm te zetten en niet op auto gsm / wcdma.

zo gezegd zo gedaan, maar sinds gisteren heb ik alleen nog maar gprs internet als ik de instelling 'alleen gsm' instel.
zet ik hem echter op gsm / wcdma heb ik wel snel mobiel internet (hspa).

voorheen geen problemen hiermee, we;llicht heeft vodafone iets aangepast aan haar netwerk?
geen idee, maar doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Heb hier ook vodafone en heb hem al maanden op GSM Only staan en ook al die maanden standaard hspa bereik. Geen problemen mee dus.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Dwaas23 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:29:
een tijd terug is in verband met je accuduur voorgesteld om je netwerkmodus op alleen gsm te zetten en niet op auto gsm / wcdma.

zo gezegd zo gedaan, maar sinds gisteren heb ik alleen nog maar gprs internet als ik de instelling 'alleen gsm' instel.
zet ik hem echter op gsm / wcdma heb ik wel snel mobiel internet (hspa).

voorheen geen problemen hiermee, we;llicht heeft vodafone iets aangepast aan haar netwerk?
geen idee, maar doe er je voordeel mee.
als ik op allebei heb staan, download ik met 107kb/s
als ik op gsm only zet... geen internet
als ik op wcdma only zet... 178kb/s

kan het kwaad als die alleen op wcdma staat?
of het was toeval met die op beide aan, dat die ff langzaam ging

wel raar dat doen ik eerst met me N97 op me laptop internette, via Joikuspot.. ik richting 200+KB ging en nu hier lager zit..

edit...

nu weer op automatisch.. is maar net hoe je DHD vast houd.. want nu ging die opeens 210kb/s

[ Voor 15% gewijzigd door SuperVeloce op 17-01-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:30
Ik vraag me toch af of mijn desire geen berijk probleem heeft. als ik binnen ben heeft ie gemiddeld 2 streepjes en als ik hem dan ook nog eens vast hou binnen dan 0 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Kan ook aan plaatsing van de mast liggen.
Heb hier in één deel van de stad totaal geen bereik, wanneer ik binnen ben.

Voor de rest geen probleem, bij mij thuis niet, op werk of ergens anders in huis.
Alleen bij één deel van de stad heb ik binnen geen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Goed, over enkele dagen is het zover en mag ik mijn HTC Desire HD in ontvangst nemen. :9~ O+
Wachten duurt lang in dit soort gevallen, stomme contracten ook altijd. :9
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!