Ik heb ook de afgelopen tijd er dagen tussenzitten het bizar snel gaat met de accu.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:29:
Ik snap er niks meer van de Awake time en Up time. Alleen dat er een probleem is. De DHD is nu 21u Up en en 15u Awake.
Als ik bij *#*#4636#*#* bij partial awake since last boot kijk, staat de bovenste op maar 10m, de rest allemaal onder 10m en bij elkaar minder dan 15u.
De batterij is echt snel leeg de laatste tijd, maar krijg maar niet voor elkaar om te zien wat nou het meeste verbruikt. Heeft iemand nog goede ideeen?
Ook zie ik bij instellingen van de tel auto gsm/wcdma aan staan, maar bij *#*#4636#*#* staat hij op wcdma prefered. Als ik die daar verander naar auto, dan gaat hij bij de telefoon instelling op gsm only
Normaal red ik makkelijk een dag, maar enkele minuten geleden begon mijn DHD te piepen om aan te geven graag aan de lader gehangen te worden. Vanochtend volledig opgeladen van huis vertrokken, rond 12 uur even Gmail gebruikt, rond kwart voor twee een telefoongesprek van 13 minuten gevoerd en dat is het gebruik van vandaag zo ongeveer wel geweest. Volgens de telefoon is dit de top vijf stroomslurpers:
Voice calls 36% (13m 23s)
Android system 15% (CPU totaal 24m 32s, foreground 12s, sent 882KB, receiver 2,74MB)
Display 9% (time on 5m 57s)
Cell standby (time on 6h 6m 28s, without signal 28%)
Phone idle 8% (6h 0m 3s)
In het *#*#info#*#*-menu zie ik wat dingen die me opvallen: veel netwerkgebruik door "1011" (force close als ik daar op druk), Android System en "UID 10011" (die kennelijk Calendar en Contact sync doet). Bij other usage lijkt 'running' met 5h 30m en 13s awake time ook niet helemaal goed...
OTA 1.72, ik sync alleen FB en Google en draai Buienalarm als enige widget. Zo spannend is het toch niet zou je denken.