Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer333
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-04-2015
Heb nu de VegaICS rom op de POV gezet, hij is supersnel. Mischien leuk om eens te proberen.

http://www.tabletroms.com...rom%5D-vegaics-beta1.html

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:23
Ja helemaal mee eens, staat er bij mij nu ook op. Nog niet helemaal perfect, maar als je eenmaal doorhebt hoe je bijv. Wifi aan de gang blijft houden, is dit verreweg de beste custom ROM beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Jeeeej ik ben sinds vandaag ook eigenaar van een POV mobii.

Nou wordt ik een beetje teleurgesteld van de custom rom die er momenteel op draait, dat is namelijk:
Cynogenmod nightly vega. Een android 2.3.4 rom.
Ik neem aan dat hij dan al geroot is en ik direct de laatst genoemde ICS rom er op kan zetten?

Of moet ik eerst nog iets anders (terug naar stock) oid installeren?

EDIT:

Ik heb hem al draaien, hij was denk ik al geroot. Ik moest via AUDI even die driver installeren en daarna gewoon vanaf de recovery de icsblabla.exe installeren via usb kabel.

Eerst indruk het draait wel lekker, ik hoorde alleen wat negatieve geluiden over het geluid. Met streaming media (wat ik zeker ga gebruiken) liep het geluid niet meer synchroon of met games deed het geluid vreemd oid.

Andere mensen met problemen? ik moet er zelf nog achter komen maar ik weet nog geen goede app om mijn mediacenter files op mijn tab te bekijken. Ik gebruik op mijn mediacenter XBMC, zou erg handig zijn als ik dat ook op mijn tablet kon installeren als app oid.

Edit 2 - dit topic is net zo dood als wat dus posten heeft hier helemaal geen zin maar oke.
Als ik via usb kabel wat heen en weer zend dan valt me op dat na een paar minuten mijn tablet ineens gewoon uit is.

[ Voor 55% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-03-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jerjer333 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:38:
Heb nu de VegaICS rom op de POV gezet, hij is supersnel. Mischien leuk om eens te proberen.

http://www.tabletroms.com...rom%5D-vegaics-beta1.html

Succes.
Die ROM werkt idd erg goed, lekker snel. Op het eerste gezicht doet die het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

iscara schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Die ROM werkt idd erg goed, lekker snel. Op het eerste gezicht doet die het erg goed.
Ik ga straks het hele ICS vega topic op xda eens doorlezen, maar hebben jullie geen last van:
* reboots als je hem even een tijd hebt weggelegd. Sowieso als ik hem savonds wel leg en ik kijk sochtends weer staat hij gewoon uit. (met een volle accu)
* WiFi problemen, wifi ontvangst valt soms zomaar weg, als je wifi dan uit en inschakelt loopt het wifi gebeuren helemaal vast en moet je hem rebooten.

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
iscara schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Net ook maar even geinstalleerd. Valt op het eerste gezicht zeker niet tegen. Zelfs videos afspelen in de browser werkt vrijwel overal vlekkeloos, wat toch vaak misgaat. En het voelt heerlijk snel aan.

Ook nog even Reckless Racing 2 getest en dat werkt ook lekker.

[edit] Wou geluid testen met Spotify, maar dat crasht helaas.
[edit2] Een los mp3tje getest om de geluidskwaliteit te testen. Dit is de eerste rom voor mij waar het geluid fatsoenlijk klinkt; bij alle voorgaande roms (inclusief honeycomb) klonk muziek alsof het intern geresampled werd. Moeilijk te omschrijven, en bij sommige muziek beter te horen dan bij andere. Maar dat effect is nu eindelijk weg. Wel glitcht het geluid af en toe, wat zich uit door korte hickupjes/tikjes af en toe. Dat is dan weer jammer.

[ Voor 35% gewijzigd door brama op 06-03-2012 00:17 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb nu Plex geïnstalleerd op mijn tabletje

Ik heb een mediacenter draaien met externe hd en ga series streamen naar mijn tablet. (plex media server)
Ik zal wel even posten of dit fatsoenlijk werkt, of niet...

edit:
Het werkt redelijk maar af en toe schokt het geluid.
Nou heb ik al meer problemen gelezen op xda en tabletnogwat over problemen met het geluid, wifi en terugkomen uit slaapstand in combinatie met de ICS beta1 rom.

Maar het af en toe schokken en achterlopen kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik stream via wifi...

Meer mensen met ervaringen?

[ Voor 46% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-03-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

hmmzzdubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-03-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvankampen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-06-2022
Vandaag officiel van Point Of View vernomen.!!!!

Voor de Point of View ProTab 2XXL
Aanhet eind van de week staat er een update op hun support site voor een update naar Android Icecream Sandwich compleet met officiele Android Market ondersteuning. _/-\o_

Quote "

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de intresse in ons product.

We verwachten eind deze week de update naar Android 4.0 te uploaden naar onze website.

Dit is een officiele release van point of view (dus geen custom rom) en bevat de google market.

Kind Regards,

Point of View
Support

UnQuote "

Hopelijk doe ik alle liefhebbers van deze Tablet plezier met dit nieuws.

Update,

Op dit moment staat de update naar Android 4.0 Online

http://downloads.pointofv...TAB-PROTAB2XXL%20Upgrade/

[ Voor 11% gewijzigd door robertvankampen op 09-03-2012 17:19 . Reden: Extra gegevens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Zijn er mensen die voor de mobii 10.2 een hoes of iets dergelijks hebben gekocht?
Ik heb dit topic even doorgespit maar kwam niet echt iets interessants tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-07 08:39

Nohead

PSN ID: Nohead

koekoek2003nl schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:44:
Zijn er mensen die voor de mobii 10.2 een hoes of iets dergelijks hebben gekocht?
Ik heb dit topic even doorgespit maar kwam niet echt iets interessants tegen...
Ik heb een softpouch gekocht voor een paar euro op ebay. Heb geen mooie of goede vast hoes kunnen vinden die niet al te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvankampen
Ik heb inmiddels de ICS update op deze tablet gezet :9~ en ik moet zeggen voor het geld een heel goed
apparaat.
Uiteraard is het geen Ipad, Asus Transformer of Galaxy Tab maar die zijn dan ook 3 tot 4 keer duurder.
ICS reageerd lekker snel en ook het beeldscherm heeft maar een kant die niet echt goed leesbaar is en dat is alleen bij redelijk zwaar kantelen, en dan alleen als je hem erg naar voren toe kantelt, dus met de bovenzijde naar je toe, wat je in de praktijk nooit doet.
Het capacitieve scherm is ook goed gevoelig voor aanraking, het geringste contact is het al voldoende.
Tijdens het updaten een paar keer de Support van POV nodig gehad, die ik overigens binnen een dag kreeg.
Daar kunnen andere support afdelingen van grote merken nog een voorbeeld aan nemen.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

robertvankampen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:46:
Ik heb inmiddels de ICS update op deze tablet gezet :9~ en ik moet zeggen voor het geld een heel goed
apparaat.
Uiteraard is het geen Ipad, Asus Transformer of Galaxy Tab maar die zijn dan ook 3 tot 4 keer duurder.
ICS reageerd lekker snel en ook het beeldscherm heeft maar een kant die niet echt goed leesbaar is en dat is alleen bij redelijk zwaar kantelen, en dan alleen als je hem erg naar voren toe kantelt, dus met de bovenzijde naar je toe, wat je in de praktijk nooit doet.
Het capacitieve scherm is ook goed gevoelig voor aanraking, het geringste contact is het al voldoende.
Tijdens het updaten een paar keer de Support van POV nodig gehad, die ik overigens binnen een dag kreeg.
Daar kunnen andere support afdelingen van grote merken nog een voorbeeld aan nemen.
:9~
Welke heb je? de mobii 10.2? Ben benieuwd of jij ook af en toe problemen hebt bij het kijken van media.
Youtube, streamen via netwerk of op een andere manier. Om de zoveel seconden lijkt het alsof er wat frames worden geskipt.
Ook werkt bij mij het schuifje aan de bovenkant om het beeld vast te zetten niet meer. En nog een aantal dingen zoals het vastlopen als je tablet uti slaapstand komt e.d.

@nohead ik zal hem eens opzoeken, gekocht bij ebay? haha dom volgende keer zal ik eerst even lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvankampen
Protab XXL 2 Voor slechts 153 euri bij flevowebwinkel in Almere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
@koekoek standby-problemen heb ik ook, behoorlijk irritant. Elke keer rebooten is het snelste, dan doet wifi het tenminste weer.

Youtube werkt wel stabiel, skips in het geluid heb ik wel met gewoon mp3 playback gemerkt. Spotify doet het helemaal niet :/

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 22:35
Weet iemand raad?
Mijn android market is veranderd naar de play store.
krijg de melding dat de toepassing onverwachts is gestopt.
Iemand een idee?
Ik gebruik de vegacomb 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzelicon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05-2024
elcamino schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:35:
Weet iemand raad?
Mijn android market is veranderd naar de play store.
krijg de melding dat de toepassing onverwachts is gestopt.
Iemand een idee?
Ik gebruik de vegacomb 3.2
Settings -> Applications -> Manage Applications -> Market -> Force stop -> Back -> Google Play Store -> Force stop.
Daarna nog een keer proberen.

* Xzelicon had er ook last van :)

Iemand eigenlijk heen handige tip om een backup te maken van de tablet?
Als mijn usb kabel uit China binnen is (iets met verhuizen enzo... |:( ) wil ik hem ook updaten naar 4.0 maar indien het niet bevalt zou ik graag vlug terug kunnen naar Vegacomb.
Want die werkt nu voor de volle 100%, stabiel en erg fijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Xzelicon op 17-03-2012 08:22 ]

Kom ook naar ons #vervoer IRC kanaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 20:34
Ehm, je apps kun je backupen met Titanium Backup, en via CWM kun je een volledige backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Laatst online: 08-03 21:26
En ook de gegevens wissen anders werkt het nog niet met Google play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08-2021
nu 2 weken na de update vind ik t hier wel verdacht stil. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361785

even iets anders, ik heb zo'n 7inch mobii en daarvoor kan je oa de Kendo M7 rom gebruiken:

http://netlogic.se/Kendo-M7.aspx
(en dan de meeste recente)

ik heb dit eerder gedaan maar ik heb het bestand toen niet bewaard blijkbaar, en als ik m nu weer wil downloaden dan krijg ik bij het uitpakken (winrar) altijd een crc error en houd het hele verhaal op, dit is na vele pogingen nog steeds het geval en ook op meerdere PC is dit het geval...

ligt dit aan mij of ligt dit aan hun website?
en in het geval dat het aan de website ligt, weet iemand toevallig een andere locatie waar ik die M7 rom kan vinden?

alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413496

Op www.general-files.com is ook een Kendo M7 rom te downloaden.

Daar even naa Kendo M7 zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361785

@TvD-OG
dank je wel, al denk ik dat ik dezelfde ROM ook al via andere wegen gevonden had (en de nep-downloads negeer op die site)

mn probleem is in principe opgelost, maar ik zou toch graag de "originele" ROM er ook weer bij willen hebben, wat ik nu heb werkt wel maar is overduidelijk aangepast en dus niet de originele ROM.

momenteel heb ik er zelfs een android 2.3.4 op te draaien, jawel op een PoV Mobii 7inch Gen2 :)
is vrij traag maar eigenlijk alles werkt wel, op wat kleinigheden na die bij 2.1 en 2.2 ook al problemen gaven dus hoogstwaarschijnlijk ligt dat m niet alleen aan de tablet...

(wat ideaal zou zijn is een app (oid) waarmee overbodige taken uitgeschakeld zouden kunnen worden en dan zou het best nog wel heel goed bruikbaar kunnen zijn ook nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKOEL
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:42
Hier ook een eigenaar van een nieuwe Protab2xxl met ICS 'out of the box'. En over het algemeen heel tevreden over de tablet (mijn eerste), maar wil wat ervaringen delen en hopelijk heben jullie suggesties:

Ten eerste, Google Play werkt goed, behalve de search, waar ik ook op zoek er is nooit een resultaat. Is dit een bekend probleem, of mis ik iets?

Ten tweede, net als bij koekoek blijft de tablet vrij vaak hangen of crashed met standby zetten, maar ook tijdens games of browsen. Ik heb dit ook al twee keer moeten typen. Komt dit door de hardware, en is deze tablet toevallig slecht, of is dit de combi tablet/ICS?

Nog een raar dingetje, is nu drie keer gebeurt: het lijkt op een soort stroompiekje waardoor uit de speaker een 'tok'-je komt, waarna de tablet herstart. Iemand enig idee?

[ Voor 15% gewijzigd door AKOEL op 08-04-2012 18:13 . Reden: 'raar dingtje' toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagaBaSH
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 23:07

RagaBaSH

Huttenbouwer

AKOEL schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:48:
Hier ook een eigenaar van een nieuwe Protab2xxl met ICS 'out of the box'. En over het algemeen heel tevreden over de tablet (mijn eerste), maar wil wat ervaringen delen en hopelijk heben jullie suggesties:

Ten eerste, Google Play werkt goed, behalve de search, waar ik ook op zoek er is nooit een resultaat. Is dit een bekend probleem, of mis ik iets?
[...]
Hier zelfde geval. Net voor mijn schoonouders een Protab2XXL gekocht, met stock Android 4.0. In de store bijna geen apps te vinden. Ook een aantal snel geupdate apps als Facebook, DrawSomething, Whatsapp, Nu.nl etc.
had nog niet eerder gehoord dat dit een issue zou kunnen zijn. ben benieuwd of dit aan deze tablet ligt, of aan de combi tablet/ICS?

verder prima ding, snel, eenvoudig in gebruik, en een prima prijs. Tuurlijk niet 1:1 verglijkbaar met een ipad of een galaxy tab oid, maar die zijn dan ook 2-3x zo duur.

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138258

De zoekfunctie heb ik hertsteld door enkele stappen uit te voeren uit deze beschrijving die te vinden is op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=24640242

Vertaald gaat het dan om deze 3 stappen:

13 - Superuser installeren (van ChainsDD). Dit kan via bijvoorbeeld getjar, start programma
14 - Ga naar "voorkeuren" (rechts boven), scroll naar beneden en tik op "Su binary vnull, tik om te controleren op updates". Tik dan op Update.
15 - Tablet Rebooten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 138258 op 11-04-2012 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454415

dan hoef ik alleen deze 3 stappen te volgen toch en niet het gehele stappenplan van de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
of de ics. van qware dr op zetten. werkt veel beter. geen gezeur met wifi dat weg valt. gewoon een store waar alle als instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eddie.xxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:59:
of de ics. van qware dr op zetten. werkt veel beter. geen gezeur met wifi dat weg valt. gewoon een store waar alle als instaan.
Daar heb jij goede ervaringen mee?

Ik zit nu vooral nog te zoeken hoe ik van de "your device is not compatible with this item"- problemen afkom. buildprop aangepast, gemodde market. Allemaal zonder resultaat.

Dit probleem heb je dus niet bij de qware ics rom op de pov protab2 xxl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
Anoniem: 138258 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:03:
[...]

Daar heb jij goede ervaringen mee?

Ik zit nu vooral nog te zoeken hoe ik van de "your device is not compatible with this item"- problemen afkom. buildprop aangepast, gemodde market. Allemaal zonder resultaat.

Dit probleem heb je dus niet bij de qware ics rom op de pov protab2 xxl?
ik heb een yarvik 460. en daar heb ik verschillende roms geprobeert. eerst een tijd lang de pov protab2 xxl waarmee ik de zelfde problemen had. toen hoorde ik dat de qware het zelfde was als de pov dus heb ik die rom geprobeert, en die heb ik nog steeds dr op. ik kom er alleen nu achter dat rtl xl het niet doet.. dat is eigenlijk het eerste wat niet werkt.
die link voor de qware staat in hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1495293.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mogelijk is deze dan ook het zelfde als de Cherry M1007(kruitvat), daarvoor zijn updates op de het tabletsupport forum( http://www.tabletsupport....mdisplay.php?fid=3&page=1 ) misschien dat dat een oplossing bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke henk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 08:32
Point of View heeft een nieuwe firmware online geplaatst voor de 10" tablet

10 inch PROTAB2XXL-Android 4.0_1828-20120412 Change log

- Google Play Search fix
- Google Play compatibility fix
- Calendar now synced with google account
- Volume buttons added to taskbar
- Enhancements in browsing
- Updated wifi drivers
- USB Host/Slave mode fixed

Ik heb deze nog niet uit kunnen proberen maar ga ik vanavond zeker even doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
Anoniem: 454415 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:39:
mogelijk is deze dan ook het zelfde als de Cherry M1007(kruitvat), daarvoor zijn updates op de het tabletsupport forum( http://www.tabletsupport....mdisplay.php?fid=3&page=1 ) misschien dat dat een oplossing bied.
Die firmware van cherry m1007 doet t ook. Ben nog wel ff aan t testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Volgens mij heeft niemand dit nog verteld, maar in Rijswijk bij de Media Markt is de Point Of View Protab 2.4 in de aanbieding voor 120 euro.

Specs: 7 inch scherm capacitief 800x480
Android 4.0
1,2 (of 1,0 , weet het niet zeker)GHz Cortex A8
3 "Capacitive keys" aan de voorkant
Lijkt mij een aardige deal, toch?

[ Voor 5% gewijzigd door thefal op 13-04-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
vanochtend de nieuwe firmware van pov geprobeert.. werkt goed! Benchmark antutu score van 3009. Browsen werkt ook goed. En de play store doet t ook.. en wifi tot nu toe ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eddie.xxl, had je ook een Benchmark antutu score gedaan bij de update van het tablesupportforum?

krijg morgen mijn tablet binnen dus ben aan het kijken welke update ik erop ga zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
Anoniem: 454415 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:22:
eddie.xxl, had je ook een Benchmark antutu score gedaan bij de update van het tablesupportforum?

krijg morgen mijn tablet binnen dus ben aan het kijken welke update ik erop ga zetten
Ja had ik ook gedaan' daarmee kwam ik op 2980 ofzo. Dus die nieuwe pov ics is ook wel heel goed.en een stuk makkelijker dr op te zetten als die van tabletsupport. Want die moet je updaten om alles werkend te krijgen. :-) veel plezier morgen.. tip verzamel alvast de updates voor morgen dan hoef je morgen niet te wachten op het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je je tablet ook nog overklokt? of zo gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de Protab2 gisteren gehaald, geupdate met de laatste patch, niet overgeklokt, maar wel alle processen uit en heb een benchmark van 3014.

Ik ben nog op zoek naar een passende hoes/cover. Heeft iemand al een mooie gevonden voor de pro tab2 XXL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds gisteren mijn tablet binnen. Nog niet geupdate, doe k morgen. Maar merkte dat mijn volume knoppen niet werken, meerdere die dat probleem hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie.xxl
Anoniem: 454415 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:39:
Ik heb sinds gisteren mijn tablet binnen. Nog niet geupdate, doe k morgen. Maar merkte dat mijn volume knoppen niet werken, meerdere die dat probleem hadden?
Knoppen ingeduwd houden, dan doen ze t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Weet iemand een goede browser voor de Point of View ProTab 2XXL, de standaard en Chrome Beta zijn nogal traag..

[ Voor 73% gewijzigd door Santo op 16-04-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 18:49

Hironshy

Orooo!!!

Probeer de Dolphin browser eens. Heb je Android 4.0 erop gezet? Browsen gaat een stuk soepeler met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Hij is geleverd met 4.0 (Vorige week ontvangen).

Ik ben heel benieuwd naar de update die hierboven was genoemd.

Ok goede tip, misschien ook Opera proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb eeen tijdje gedaan over de update aangezien de handleiding niet geheel klopt. Als je echter voor het aansluiten met de pc de volgende instuctie volgt gaat het goed.

YouTube: tablet custum rom install cherry/yarvik/qware

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 454415 op 16-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De laatste officiele firmware van PoV draait top! Hiermee moet je de tablet echt even updaten, want de standaard 4.0 is trager en hier en daar buggy. Browsen met de standaard browser gaat voor mij sneller dan met Dolphin. (De firmwarelink is enkele dagen geleden hier gepost)

Ik heb de tablet nu gekoppeld aan mn Synology Nas en dit heeft echt een meerwaarde voor me. Alle foto's gemakkelijk browsen, muziek en films streamen etc, zonder dat ik de Sd kaart van de tablet al teveel hoef te belasten.

Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar ben tot zover erg tevreden.

[ Voor 16% gewijzigd door Kookgek op 16-04-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
De update was erg makkelijk uit te voeren.

De tablet werkt echt geweldig met de nieuwe software.

Market werkt gewoon perfect.
Hardware volume knoppen omgedraaid (zaten verkeerd om)
Software volume knoppen naast de back en home knop (perfect)
Oogt stabieler.

Complimenten voor Point of View voor deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadSaid
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-06 01:48
Santo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:18:
De update was erg makkelijk uit te voeren.

De tablet werkt echt geweldig met de nieuwe software.

Market werkt gewoon perfect.
Hardware volume knoppen omgedraaid (zaten verkeerd om)
Software volume knoppen naast de back en home knop (perfect)
Oogt stabieler.

Complimenten voor Point of View voor deze update!
Ik overweeg ook deze aan te schaffen. Hij is in de aanbieding voor €144 bij Mediamarkt ArenA. Is hij na de update echt stabiel, geen hangers zoals hierboven beschreven? Is de camera goed genoeg om als webcam te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de tablet geupdate en ben hier zeer te vreden over, draait echt mooi. Echter heb ik wel het idee dat de accu duur is afgenomen. Meer mensen die dit ervaren?
Doe nu met een volle accu 3,5 uur, en dan ben ik alleen aan het interneten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Laatst online: 29-06 22:45

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Ik heb zelf de Cherry M1007 variant met de laatste officiele updates, dus nog niet die van Den_Eds en ik moet zeggen dan m'n accuduur veel langer is. Een uur of 5 internet haalt hij zeker wel.
Video kijken met wifi nog gewoon aan kan ook met gemak 5 uur +. Na een film van anderhalf uur is hij maar net 15% accu kwijt.

Ik ga wel de PoV firmware / rom proberen omdat browsen namelijk belachelijk traag is, alleen met Opera is het nog enigszins te doen. Plus de menus zijn soms niet responsief of erg laggy en traag bij de Cherry firmware.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
MadSaid schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:13:
[...]

Ik overweeg ook deze aan te schaffen. Hij is in de aanbieding voor €144 bij Mediamarkt ArenA. Is hij na de update echt stabiel, geen hangers zoals hierboven beschreven? Is de camera goed genoeg om als webcam te gebruiken?
Ik heb na de update geen hangers meer gezien nee. Maar dat betekend niet dat ze eruit zijn.

Dan nog blijft het best een goede tablet voor die prijs!
Ik had echt een stuk minder verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadSaid
Santo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:45:
[...]

Ik heb na de update geen hangers meer gezien nee. Maar dat betekend niet dat ze eruit zijn.

Dan nog blijft het best een goede tablet voor die prijs!
Ik had echt een stuk minder verwacht..
OK, bedankt voor je reactie. Weet je of de camera als webcam is te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
MadSaid schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:59:
[...]

OK, bedankt voor je reactie. Weet je of de camera als webcam is te gebruiken?
Het is een front camera dus ik verwacht van wel.
Heb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadSaid
Santo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:24:
[...]
Het is een front camera dus ik verwacht van wel.
Heb het zelf nog niet geprobeerd.
OK, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Laatst online: 29-06 22:45

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Zo.. ok. Dat had ik niet verwacht.
De ProTab2 XXL ROM doet het super op de Cherry M1007. Het is nu dus een PoV geworden ;)

Enige wat slecht is is de boottijd. Die is echt lang. Voor de rest soepel als het maar kan en erg rap vergeleken met de Cherry ROM.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
Welke USB driver heb je nodig voor Vega CS-Beta1, en waar te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
c6708592 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:01:
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier plaatste?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
c6708592 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:01:
Het is al gelukt ik het met View Pad 10 s USB driver gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456900

Goedenavond,

Vraagje, ik ben niet helemaal thuis in dit gebied.

Mijn vader heeft een Point of View Mobii Tegra.
Deze draait nu op Vegacomb Android 3.2 Build 7

Deze zou ik graag omzetten naar bijvoorbeeld een ICS ROM.

Graag verneem ik of hier ervaringen mee zijn of dit werkt en hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Alvast bedankt voor jullie reacties !!

[ Voor 198% gewijzigd door Anoniem: 456900 op 30-04-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al een tijdje de update van pov op mn tablet staan en draait echt goed, market werkte ook perfect. Nu wou ik net even wat downloaden en ineens kan de zoekfunctie niks meer vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder firmware opnieuw erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 18:49

Hironshy

Orooo!!!

Settings>Backup&Reset>Factory Reset?

Je bent wel je apps kwijt enzo. Dus even een backup maken. Wel raar hoor dat de search functie niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:18
@markio: VegaICS Beta1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
VegaICS werkt idd als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
Hallo--- weet iemand of deze update ook werkt bij denpov mobi tegra??
Heb nu de vegacomb draaien, vaak verbindingsproblemen met youtube en de play store werkt niet meer..... dus ben benieuwd of deze update werkt.kan hem wel eropzetten maar ben nou niet zo handig ......ben ik straks weer de hele dag bezig....:-) :-)

(
[guote]Gekke henk schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:24:
Point of View heeft een nieuwe firmware online geplaatst voor de 10" tablet

10 inch PROTAB2XXL-Android 4.0_1828-20120412 Change log

- Google Play Search fix
- Google Play compatibility fix
- Calendar now synced with google account
- Volume buttons added to taskbar
- Enhancements in browsing
- Updated wifi drivers
- USB Host/Slave mode fixed

Ik heb deze nog niet uit kunnen proberen maar ga ik vanavond zeker even doen...
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Voor de play store moet je wel de market fix gebruiken: http://www.oudmaijer.com/...-on-pov-mobii-101-tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277347

Ook de nieuwe update geïnstalleerd. Echter Text-to-speech is geheel verdwenen. Bij originele ROM werkte Google TTS ook niet maar je kon SVOX installeren en als default aangeven. Nu zijn de TTS instellingen er uit gehaald zodat dat niet meer mogelijk is.
Slechte zaak dat dat niet in de changelog aangegeven is. Ik ben een app aan het maken die TTS gebruik en nu kan ik daar dus helemaal niets meer mee.
Weet iemand hoe ik terug kan naar de originele ROM?

De ROM van QWare heeft hetzelfde probleem. Nu de laatste van Cherry geïnstalleerd. Deze heeft wel TTS maar maakt een wat trage indruk.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 277347 op 11-05-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-07 19:11
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen deze tablet, en de Qware Pro 3. Heeft iemand hier beide devices geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
[Helaas, ik krijg de rom van de protab niet op mijn mobii,

ook de market fix krijg ik niet werkend omdat ik nij mijn vegacomb rom niet de software tool kan vinden bij instellingen.... hmmm is het mogelijk om 4.0 er op te zetten?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
elcamino schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:58:
[Helaas, ik krijg de rom van de protab niet op mijn mobii,

ook de market fix krijg ik niet werkend omdat ik nij mijn vegacomb rom niet de software tool kan vinden bij instellingen.... hmmm is het mogelijk om 4.0 er op te zetten?

bedankt!
De Mobi Tegra en de Protab zijn twee compleet verschillende hardware configs. Elk met een eigen ROM. Probeer voor ICS op de tegra de VegaICS uit mijn vorige post of VegaCream van hetzelfde forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scanno
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02-2024
mtr33 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:20:
[...]

De Mobi Tegra en de Protab zijn twee compleet verschillende hardware configs. Elk met een eigen ROM. Probeer voor ICS op de tegra de VegaICS uit mijn vorige post of VegaCream van hetzelfde forum.
VegaCream beta2 - test1 kan ik je van harte aanbevelen ;)

Scanno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
Ok dan moet ik even zoeken naar je vorige post ef vegacream.
Ehhh welk forum is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scanno
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02-2024
elcamino schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:23:
Ok dan moet ik even zoeken naar je vorige post ef vegacream.
Ehhh welk forum is het?
http://www.tabletroms.com/forums/showthread.php?t=4843
[ROM] VegaCream for Advent Vega / PoV Mobii Tegra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
Hartstikke bedankt!!!!
Ik ga er mee aan de slag!!
Nu nog even kijken hoe ik het er allemaal op moet zetten........

[ Voor 10% gewijzigd door elcamino op 15-05-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Scanno schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:23:
[...]

VegaCream beta2 - test1 kan ik je van harte aanbevelen ;)

Scanno
Wij van wc-eend...... ;)
Just kidding, puike rom scanno. Zodra ik weer even de tijd heb zet ik 'm definitief op mijn viewpad ipv vegaics (volg de ontwikkeling op modaco al geruime tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
Ik kan niet vinden hoe ik dit precies er op moet zetten.
is er ergens een handleiding voor dummies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ja hoor, net mijn Mobii verkocht omdat er maar geen updates kwamen, zie ik nu dat er een update komt... pffff

De Cherry M1007 is hetzelfde als de protab 2xxl toch?
Hoeveel beter is die tablet dan de Mobii? Ik had qua snelheid niet echt problemen maar de enorm slechte kijkhoek vond ik wel erg vervelend.
Hoe zit dat met de XXL of de M1007?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:42

winnie

de poes...

kaasaanfiets schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:59:
Ja hoor, net mijn Mobii verkocht omdat er maar geen updates kwamen, zie ik nu dat er een update komt... pffff
Welke mobii bedoel je en waar kan je zien dat er een update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
elcamino schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:11:
Ik kan niet vinden hoe ik dit precies er op moet zetten.
is er ergens een handleiding voor dummies??
VegaICS: zie video in 1ste post (in Spaans maar vanzelfspekend genoeg om te volgen).
VegaCream: standaard update.zip via recovery. Als je van een stock ROM komt is het eerst installeren van VegaICS noodzakelijk voor VegaCream i.v.m. de benodigde partitie indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
kaasaanfiets schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:59:
De Cherry M1007 is hetzelfde als de protab 2xxl toch?
Hoeveel beter is die tablet dan de Mobii? Ik had qua snelheid niet echt problemen maar de enorm slechte kijkhoek vond ik wel erg vervelend.
Hoe zit dat met de XXL of de M1007?
Is inderdaad hetzelfde. Voor €140 geen slechte tablet (kruidvat) maar IMHO niet beter dan de Tegra (mindere accu & chip) en met een vergelijkbaar scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
mtr33 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:26:
[...]

VegaICS: zie video in 1ste post (in Spaans maar vanzelfspekend genoeg om te volgen).
VegaCream: standaard update.zip via recovery. Als je van een stock ROM komt is het eerst installeren van VegaICS noodzakelijk voor VegaCream i.v.m. de benodigde partitie indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

winnie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 07:40:
[...]

Welke mobii bedoel je en waar kan je zien dat er een update komt?
Die eerste? PoV mobii tegra tablet. Op de vorige pagina zie ik dat er een V2 van de beta ics rom is. Costum rom dus. Officieel wordt er niks nieuws meer voor ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456900

Super !! Bedankt !!

Zojuist er op gezet hij mag gaan rommelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
Helaas ... ik heb niet de juiste driver voor de usb, het herkennen van mijn tablet.voor vega ICS ik gebruik windows xp.
Ik wil graag mijn pov updaten naar 4.0 omdat ik de laatste tijd veel problemen met de tablet heb.
ik gebruik vegacomb.

hij geeft elke keer een melding dat er een probleem is met het certificaat van de site die ik wil openen,
Mijn klok en datum krijg ik niet op de juiste tijd, elke keer als ik de tablet weer aan zet begint hij opnieuw bij januari.
De play store werkt vaak niet, geen verbinding.

weet iemand de driver voor de usb herkenning??

Ik ben in principe tevreden met vegacomb dus als iemand een oplossing weet voor mijn problemen vind ik het ook prima...
Ik heb al de fabrieksinstellingen opnieuw gerest, geen resultaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Probeer dit ens, of de drivers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Er is blijkbaar weer een update geweest. (16-05-2012)

http://downloads.pointofv...B2XXL%284.1%29%20upgrade/

Er zit helaas geen changelog bij, heeft iemand deze al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
elcamino schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:25:
..
De play store werkt vaak niet, geen verbinding.
..
Zie hiervoor de marketfix in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 00:32

FlyEragon

Alien Monkeys

De Protab2 is nu 69,-bij de mediamarkt dagaanbieding, is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:35
FlyEragon schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:15:
De Protab2 is nu 69,-bij de mediamarkt dagaanbieding, is het wat?
Volgens mij klopt de naam niet van mediamarkt's omschrijving.
Op de site van Point of View zie ik alleen de playtab pro als 7 inch tab met android 2.3 dus ik vermoed dat het die is. Er is overigens al een ics update voor verkrijgbaar en er zit wel een goede gpu in (mali-400, zelfde als galaxy s2) dus voor games en media is dat niet verkeerd voor die prijs.
Heb er maar 1 besteld..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Occy74 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:15:
[...]

Volgens mij klopt de naam niet van mediamarkt's omschrijving.
Op de site van Point of View zie ik alleen de playtab pro als 7 inch tab met android 2.3 dus ik vermoed dat het die is. Er is overigens al een ics update voor verkrijgbaar en er zit wel een goede gpu in (mali-400, zelfde als galaxy s2) dus voor games en media is dat niet verkeerd voor die prijs.
Heb er maar 1 besteld..
Ja maar dan is het een resistief scherm, wat dus bagger is, en ook de foto's zijn afwijkend. Het is dus maar de vraag wat je krijgt. Bij de beschrijving van de MM staat er wel duidelijk Multi-touch bij dus ik denk dat het wel een capacitief scherm betreft en dan zou het mogelijk de PROTAB2.4 - Android 4.0
kunnen zijn op de PoV website.

Via google kom ik op deze uit, maar hier zit dan weer een trager en ouder cpu in :
http://www.pointofview-on...uct_detail&product_id=270

[ Voor 9% gewijzigd door FlyEragon op 03-06-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahamaymaurice
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-03-2024
Deze raad ik niemand aan:

ProTab 2 - Android 2.3

Operating system Android 2.3 Gingerbread
Processor Telechips 8902 ARM 11 - 800 MHz :(
System memory 256 MB DDR2 :(
Storage memory 4GB NAND Flash
Display LCD 7" 800 x 480
Touchscreen Capacitive 2-point multi touch :(
WiFi 802.11 b/g
3G optional
Webcam 1.3 MP
Audio connections 1x headphone 3.5 mm
USB Connections 1x mini USB
Graphics connections 1x mini HDMI
Card reader microSD (max 32GB)
Weight 330 grams
Dimensions 203 x 113 x 13 mm
Color white / black

CPU 800 Mhz en 256 Mb geheugen zijn gewoon te weinig.

Koop dan liever een Cherry bij de kruidvat : 1,2 Ghz en 512 Mb geheugen.
Daarnaast is er een forum waar je tweaks etc kunt vinden

[ Voor 54% gewijzigd door ahamaymaurice op 03-06-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350550,252749.html
69,-

Besturingssysteem: Android 2.3 (Gingerbread)
Camera:ja
Kleur:Zwart
Breedte:19,3 cm
Hoogte:1,4 cm
Diepte:11,6 cm
Type:Tablet
Beeldschermdiagonaal (inch):7 inch
Resolutie:800 x 480
Intern geheugen:GB
WLAN (standaarden):802.11b/g
Processor merk:Telechips
Processor:8803 Cortex-A8
Processor snelheid:1 GHz
RAM:512 MB RAM
Schermtype:TFT-LCD
Card reader:ja
Flash memory cards supported:microSD
Aansluitingen:3,5 mm hoofdtelefoon , mini-USB , mini-HDMI
Luidspreker:ja
Geïntegreerde microfoon:ja
Flash player: ja
Locatie-functie:ja
eBook reader functie:ja
Camera resolutie:0,3 Megapixel
Soort batterij:Lithium-polymeer
Touch-type:Capacitieve multitouch
Gewicht:340 gram
Artikelnummer:1164214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De ProTab 25 is 88 euro in Amsterdam bij de MM, dat lijkt me een veiligere optie dan de webdeal. In ieder geval standaard al ICS en Android Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahamaymaurice
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-03-2024
Heeft deze dan geen market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Lijkt van niet ? Bij de ProTab 25 staat het specifiek vermeld op de MM website en bij de ProTab 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:35
Heb hem binnen, het is dus wel die met de Telechips cpu die ahamaymaurice zei..
Denk dat ik de zegels maar niet verbreek en zaterdag naar de MM om mijn geld terug te vragen of hem omruil... Nog ff googlen naar die cpu mbt de specs/snelheid..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Occy74 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:49:
Heb hem binnen, het is dus wel die met de Telechips cpu die ahamaymaurice zei..
Denk dat ik de zegels maar niet verbreek en zaterdag naar de MM om mijn geld terug te vragen of hem omruil... Nog ff googlen naar die cpu mbt de specs/snelheid..
Pak je mijn link er bij en zeg je ik wil (of had verwacht) dat wat hier staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277347

De laatste update van 16 mei geinstalleerd. Zoeken in de market (google play) werkt. Text-to-speech doet het nu ook. Zij het met ietwat slecht geluid.
Maar..... Nu werkt het meedraaien van het scherm niet.
In de statusbalk zijn twee extra icoontjes voor harder en zachter zetten van geluid. Als echter het scherm door een applicatie verticaal gezet wordt vallen deze over de icoontjes naast de klok heen. Staat een beetje slordig.
Slecht geteste versie dus. Het is geen dure tablet maar het blijft sukkelen met de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 20:54

Cis

Excusez-moi als ik iets in dit topic over het hoofd heb gezien, maar:
zijn er al mensen met ervaring met de ProTab2 9.7"? (pricewatch: Point of View ProTab 2 9.7" 8GB Aluminium)
Hardware.info is er redelijk positief over, maar ik ga niet over 1 nacht ijs. Ik zoek eigenlijk een 8-10" Android-tablet rond de 200 euro. Helaas zijn de Samsungs iets duurder, dus zocht ik naar een goed alternatief...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
@Cis: ik zou zeggen lees de review uit je link ;) & het Qware 9.7" topic.
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste