Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Bladerer schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:57:
Voor de geinteresseerde onder ons, de TAB-P703 nu in de aanbieding bij de mediamarkt voor 57 euro heeft onderstaande denk ik na veel zoeken specificaties (bron http://weleador.en.alibab...r_A13_1_2GHz_Mali400.html).

Specifications
Screen Size 7 inch
Type 5 points touch screen Capacitive
Resolution 800 x 480
CPU Allwinner A13, 1.2GHz
GPU Mali 400, 1080P, 3D
RAM DDR3 512MB
Memory 4GB Nand Flash, support TF card expand up to 32GB
Network Built in Wifi (802.11b/g/n),
Support USB 3G external
Camera Front 0.3MP (Front and Back HP camera model optional)
MIC Built-in microphone
speaker Built-in
GPS NO
Bluetooth NO
3Dgame support Sensor Four way G-Sensor
I/O Port
1 x Micro USB2.0
1 x Micro Sd Card slot
1 x DC-IN jack
1 x Earphone jack

Format Video
Support MKV (H.264HP), AVI, RM/RMVB, FLV, MPEG-1, MPEG-2 etc. formats 2160P video playback.

Audio
Built in stereo speakers/Built in Microphone

Android Market YES, Google play store
Language
Multi-language support: English, Spanish, French, German, Greek, Italian, Japanese, Korean, Russian, Swedish, Turkish, Chinese, and other languages

Battery
High capacity
Work Time
Up to 4 hours

Product Size
196.3*120.8*9.5mm
Weight
309g
Accessories
1 x Micro USB cable
1 x Micro OGT cable
1 x Adapter Input 100/240V
1 x User Manual

Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat deze video review dezelfde is als die van POV: https://www.google.nl/url...SAg&bvm=bv.48705608,d.ZWU
Een oom had er gisteren 1 gehaald en ik heb uiteindelijk +/- een uur nodig gehad om de google store te laten werken 2x terug naar factory default vanwege steeds andere error meldingen of compleet niet meer werkende store.

Mag toch wel van een apparaat verwachten dat hij werkt zoals geadverteerd zonder eerst op internet op zoek te moeten naar eventuele fixes.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-06 17:00
Voor het geld (57,-) is het een koopje. Heb het nu ook en snelheid is redelijk en te verwachten voor een tablet met zo'n prijskaartje. 720p speelt soepeltjes en ook games zoals Sugar Crush en Angry Bird werk prima.

Ook ik heb het probleem met de Play Store, maar is makkelijk te fixen door cache van Google Play te legen en je account verwijderen en opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lfshiu schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:42:
Voor het geld (57,-) is het een koopje. Heb het nu ook en snelheid is redelijk en te verwachten voor een tablet met zo'n prijskaartje. 720p speelt soepeltjes en ook games zoals Sugar Crush en Angry Bird werk prima.

Ook ik heb het probleem met de Play Store, maar is makkelijk te fixen door cache van Google Play te legen en je account verwijderen en opnieuw toevoegen.
Thanks, morgen maar eentje gaan halen dan.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladerer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 12:24
Uiteindelijk de bestelling in de online shop geannuleerd, was nog altijd niet op vooraad en dat terwijl er pallets vol bij de MM stonden. Vrouwlief heeft er dan ook maar direct 2 meegenomen.
Ik heb ook wat kleine issues met de playstore, beide devices exact dezelfde problemen.
  • Kan het play account niet verifieren
  • google play service is gestopt meldingen
Stappen op internet gevolgd, het feit dat er zoveel info over is te vinden doet echter vermoeden dat het geen POV issue is maar een android issue?

Verder erg tevreden voor een device van 57 euro.
Geen dode pixels, redelijke performance, speelt de kinderfilms. Alleen browsen is wat traag. Nit echt wat ik gewend ben.

Overigens is het 100% zeker dezelde als in die video review di k eerder al gepost had, al is de doos netter!
Leuk ding voor een beetje browsen, email en filmpjes kijken.

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Heb deze tablet ook even gehaald. Werkt naar behoren voor deze prijs. Had ook het probleem dat ik niet kon downloaden van de store, POV is zo aardig geweest om een fix hiervoor op hun site te zetten...

http://downloads.pointofv...%20Play%20store%20Fix.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-06 21:40
Heb ondertussen ook deze tablet die hierboven staat aan geschaft van de MM
Maar ik krijg me playstore niet werkend hoor...

Iemand een oplossing?

EDIT: Gelukt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chris89 op 12-07-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiege
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-05 07:38
Weet iemand welke drivers nodig zijn voor het touchscreen van de P703? Ik ben zo dom geweest om hem te flashen zonder even uit te zoeken welke drivers ik nodig zou moeten hebben. Draai nu FaaastJB 2.5 maar touchscreen werkt niet.

Een printscreen van adb shell lsmod zou ik al heel blij mee zijn.

UPDATE: Inmiddels opgelost. PoV heeft nu de firmware van de P703 bij de downloads gezet.

[ Voor 26% gewijzigd door TheSiege op 29-07-2013 14:05 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward5x5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 16:52
Ik heb sinds kort een Mobii 701, en hij hangt vast op de vreemdste momenten. Hij draait de standaard Android versie die erbij zat en ik merk dat hij vooral bij zwaardere apps zoals games wel eens blijft hangen, het scherm bevriest, niks reageert meer, het enige dat ik kan doen is hem opnieuw opstarten door de powerknop ingedrukt te houden. Na opnieuw opstarten werkt die weer prima. Ik dacht eerste dat het misschien een hitte probleem was, maar vaak kan ik prima een uur of langer een game spelen of een filmpje kijken. Als hij vast blijft hangen word het scherm ook een beetje wazig en ik zie een klein groen lijntje lang de korte rand van het scherm, net of het signaal naar het scherm verschoven is ofzo.

Iemand anders ervaring met dit type of andere vasthangende PoV tablets? Ik zat te denken om het terug te sturen onder RMA, maar ben bang dat ze het probleem niet snel genoeg kunnen repliceren.

[ Voor 12% gewijzigd door Ward5x5 op 20-08-2013 00:38 ]

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

M'n ouders hadden nog een PoV Tegra liggen, waarbij m'n vader liep te klagen over dat 'ie er weinig mee deed i.v.m. gebrek aan apps. Logisch: er stond nog Android 2.2 op (de originele software).

Na een avondje lang hobbyen heb ik er VegaICS op geknald, maar dan Beta1 omdat de enige versie was die nog online te vinden is. :/ Maar goed: het werkte meteen en werkt nog best goed ook. :P Maar nog steeds kom je nog allerlei zaken tegen als "telefoon" in plaats van "tablet". Ook bij de apps lijkt dit het geval te zijn: vaker de telefoon-versies die als app worden aangeboden in plaats van de tablet-versie. Of is dit standaard zo? :+ We hebben ook een MS Surface en die is eigenlijk een stuk volwassener ondanks dat Windows RT niet lang op de markt is. :P

Volvotips.com

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:34
http://www.saturn.nl/mcs/...73,899511.html?langId=-11
Is dit een goede deal? Ik kan het type 1025 niet vinden in dit topic?

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-07 11:09
Goeden avond.

Ik heb een kabel laten maken, om mijn Huawei E1820 dongele op mijn eerder aangeschafte CACY9 - Quad band gsm gprs umts yagi richt antenne met FME aan te sluiten.

Vandaag heb ik de kabel binnen gekregen en groot is mijn teleurstelling, Heb het idee dat er iets niet klopt.

Als ik het stekkertje er nu wel of niet in heb zitten het signaal blijft hetzelfde "beroerd". Ik heb de antenneaansluiting van mijn Huawei dongle nog nooit eerder gebruikt.

Dacht mogelijk een contact probleem Dongel uit de USB gehaald en het stekkertje met ruim contactspray ingespoten en snel in de antenneaansluiting van de Huawei E1820 gedaan en minstens 20 maal de stekker erin en er uit gehaald. Hel geheel een uurtje laten drogen.

Alles was droog dus kon ik het weer proberen. Jammer genoeg geen oplossing.

Ik neem aan dat die antenneaansluiting er niet voor niets zit en gewoon behoort te werken als er een antenne word ingeplugd?

Wie weet raad hoe krijg ik het werkend?

Stappen die ik nog ga doen.

1 kabel doormeten met de multimeter.
2 Aansluiting Huawei onder het vergrootglas bekijken.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-07 11:09
Veel respons hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scanno
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02-2024
Bart-Willem schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:21:
M'n ouders hadden nog een PoV Tegra liggen, waarbij m'n vader liep te klagen over dat 'ie er weinig mee deed i.v.m. gebrek aan apps. Logisch: er stond nog Android 2.2 op (de originele software).

Na een avondje lang hobbyen heb ik er VegaICS op geknald, maar dan Beta1 omdat de enige versie was die nog online te vinden is. :/ Maar goed: het werkte meteen en werkt nog best goed ook. :P Maar nog steeds kom je nog allerlei zaken tegen als "telefoon" in plaats van "tablet". Ook bij de apps lijkt dit het geval te zijn: vaker de telefoon-versies die als app worden aangeboden in plaats van de tablet-versie. Of is dit standaard zo? :+ We hebben ook een MS Surface en die is eigenlijk een stuk volwassener ondanks dat Windows RT niet lang op de markt is. :P
VegaICS is wel heel erg oud. Je kunt dan beter VegaCream, VegaBean of voor de avonturier CM10.2 gebruiken. Voor VegaBean en CM10.2 is het wel een vereiste om een goede SD kaart te gebruiken omdat alle data op de SD kaart wordt geplaatst. Op XDA / TabletROMS zijn deze versies nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob6115
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-03 22:47
Ik was aan het denken om de pov mobii 945 pricewatch: Point of View Mobii 945 Zwart

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 561215

Hoi,

Ik heb exact het zelfde probleem zoals ji beschrijft.
Heel apart, en je wordt er gek van.
Hoe kan dit toch ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Scanno schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

VegaICS is wel heel erg oud. Je kunt dan beter VegaCream, VegaBean of voor de avonturier CM10.2 gebruiken. Voor VegaBean en CM10.2 is het wel een vereiste om een goede SD kaart te gebruiken omdat alle data op de SD kaart wordt geplaatst. Op XDA / TabletROMS zijn deze versies nog beschikbaar.
Ik had er vlak daarna meteen VegaBean op geknald, die werkt inderdaad een stuk beter (wel wat gepiep in combinatie met WPA2 van een bepaald type Ziggo-modem, maar na deze op WPA gezet te hebben werkt wifi weer prima). Er zit nog een standaard 8gb sd-kaartje in. Wel vrij krap moet ik zeggen. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-02 07:26
Ik heb een point of view mobii 10.1" een tijdje geleden gekocht, en nu is helaas na een val het scherm kapot. Het touchscreen reageert deels nog wel, maar het is erg lastig navigeren en vaak registreerd hij mijn bewegingen helemaal niet. Zit soms minuten lang te proberen om m te unlocken van t startscreen. Heb de tablet een jaar geleden voor 90 Euro 2e hands gekocht. Nu mijn vraag: is het makkelijk om t scherm uit te wisselen? Of kan ik beter maar gewoon een nieuwe tablet kopen?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:21

MsG

Forumzwerver

Ik heb een Point of View Mobii TAB-PROTAB2XXL van iemand gekregen die er niks meer mee deed. Ik heb er alleen de stroomadapter bij. Hoe sluit je deze verder aan op de PC? Mis ik een bepaalde kabel? Ik zie verder nog een mini HDMI-connector namelijk en een brede kabel.

Weet iemand nog een recente goedwerkende custom rom voor deze tablet?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:21

OgWok

U.N.C.L.E.

@MsG: je hebt een OTG kabel nodig. Kabel met 2 dezelfde USB stekkers. Wil je de tablet connecten met de pc dan moet je met een speciale toetscombinatie opstarten om de tablet in flashmode zetten.
"Recente" custom roms zal wel lastig worden.....

Point of View heeft hier nog wat spullen staan, incl. manuals, howto's etc.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar de normale USB-aansluiting is toch alleen voor een USB-stick aan te sluiten?Ik zag ook een klein connectortje daar heb ik de kabel niet van. Maar ik vraag me af of er nog recentere updates zijn, via Android zelf stond er niets meer klaar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

MsG schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:10:
Maar de normale USB-aansluiting is toch alleen voor een USB-stick aan te sluiten?Ik zag ook een klein connectortje daar heb ik de kabel niet van. Maar ik vraag me af of er nog recentere updates zijn, via Android zelf stond er niets meer klaar.
Nou die Android versie is al een tijd geleden; dus daar gaat Google zich niet meer druk over maken..........
Kan zijn dan je een mini-USB nodig hebt om te connecten met een pc. Zelf heb ik een Tegra tab en die connect via een USB-USB kabel. We willen allemaal oudere apparaten een nieuw leven gunnen, met een nieuw OS. Da's, jammer genoeg, geen realiteit.

Als ik nu een Smartphone/Tablet koop met Android 4.4.2, dan is de kans heel klein dat ik die kan upgraden naar Android 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wie weet waren er nog custom roms, bepaalde series worden lang ondersteunt door de community. Mijn HTC Sensation uit 2011 heeft bijvoorbeeld al bijna een werkende Android 5 :-). Maar deze tablet was altijd al een onbekend budgetding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

MsG schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:17:
Wie weet waren er nog custom roms, bepaalde series worden lang ondersteunt door de community. Mijn HTC Sensation uit 2011 heeft bijvoorbeeld al bijna een werkende Android 5 :-). Maar deze tablet was altijd al een onbekend budgetding.
Ja, die zijn er wel en daar moet je even naar zoeken. Maar zover als (bijna werkend) Android 5 zal er, waarschijnlijk, niet in zitten. De custom roms voor mijn PoV Tegra tablet hield zo'n beetje een jaar of 1,5 geleden op (schat ik).

Heb er wel een paar getest en iedere versie had wel weer een afwijking zodat de Tegra niet lekker of slecht werkte. Als ik het vergelijk met een Polaroid Smartphone (ultra budget) die ik nu gebruik, met KitKat erop, dan is dat een wereld van verschil. Alleen wel een veel kleiner scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Met wat rondklikken heb ik van mijn ProtabXXL een Cherry M-1007 gemaakt en heb nu Jelly Bean 4.1 er op, zodat hij in ieder geval weer wat snappier voelt :-).

http://www.slatedroid.com...rry-m-1007-protab2xxl-v1/

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste