Wat lukt er niet?elcamino schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:07:
Pfff ik heb de handleiding precies gevolg maar helaas ,,,,het lukt niet...
Ik krijg Vegacomb er niet op.
Iemand in de buurt van zoetermeer die mij misschien kan helpen??
Dit Youtube filmpje heeft mij wel geholpen:
http://www.youtube.com/watch?v=lPl0r7FIFnE
Maarrrr wellicht dat jouw tablet z'n eigen manier om in de recoverymodus te komen, kik hiervoor dan toch ouderwets in de handleiding. Mijn Viewsonic moesten 'power' en dan 'back' ingedrukt worden, elk voor ongeveer een seconde. Eerste keer dat het me lukte deed ik het per ongeluk goed. Stom genoeg realiseerde ik me niet dat het goed ging dus zette ik 'm weer uit...
Na nog 5-6 pogingen weer gelukt.
De te downloaden bestanden gewoon van xda halen, dat gedeelte kan je overslaan in het filmpje.
De gegeven methode is de 'oude' (als in, niet 1 bestandje en klaar) maar bij was het wel de succesvolle.
Succes!
http://www.youtube.com/watch?v=lPl0r7FIFnE
Maarrrr wellicht dat jouw tablet z'n eigen manier om in de recoverymodus te komen, kik hiervoor dan toch ouderwets in de handleiding. Mijn Viewsonic moesten 'power' en dan 'back' ingedrukt worden, elk voor ongeveer een seconde. Eerste keer dat het me lukte deed ik het per ongeluk goed. Stom genoeg realiseerde ik me niet dat het goed ging dus zette ik 'm weer uit...

De te downloaden bestanden gewoon van xda halen, dat gedeelte kan je overslaan in het filmpje.
De gegeven methode is de 'oude' (als in, niet 1 bestandje en klaar) maar bij was het wel de succesvolle.
Succes!
[ Voor 0% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 14-10-2011 20:49 . Reden: succes! ]
ik heb het hele rijtje gedaan, tot hier gaat het goed :Then choose “toggle signature verification” to make sure it’s Disabled
Hij is disabled.
dan de volgende stap; Now select the “choose zip from sdcard” option
Dan geeft hij aan dat het afgebroken is omdat er iets met signed is......
Hij is disabled.
dan de volgende stap; Now select the “choose zip from sdcard” option
Dan geeft hij aan dat het afgebroken is omdat er iets met signed is......
Wat ik daar doe is, tweemaal die signature verification kiezen. Hij staat namelijk op disabled (als het goed is), de eerste keer enable je hem (en dat is dus niet de goede stand). de tweede keer disable je hem weer (goede stand). Je ziet ook onderaan je scherm in welke stand die signature verification staat, als je een keer hem veranderd.
Ja het werkt!!!
Hardstikke bedankt!!!
Hardstikke bedankt!!!
winnie schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 07:17:
Wat ik daar doe is, tweemaal die signature verification kiezen. Hij staat namelijk op disabled (als het goed is), de eerste keer enable je hem (en dat is dus niet de goede stand). de tweede keer disable je hem weer (goede stand). Je ziet ook onderaan je scherm in welke stand die signature verification staat, als je een keer hem veranderd.
Ik heb dit ook gevraagd op de XDA forums, alleen schijnt het moeilijk te zijn. Ikzelf heb hier verder ook geen ervaring mee, dus voor mij gaat het m niet worden denk ik. Ik weet wel dat het bij de Corvus5 ROM kan, daar zijn er ook veel modules meegeleverd.Candymirror schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:15:
Ik heb sinds vorige week ook de POV in mijn bezit. Sinds gisteren heb ik er ook vegacom hc 3.2 build 9n update 3 opgezet. Ik heb nog niet zoveel gebruiks ervaring met de nieuwe ROM, maar ik merkte gisteren wel dat mijn WIFI bereik/ontvangst minder goed is/lijkt met de nieuwe ROM.
Daarnaast vroeg ik me af (ik ben nieuw in android wereld, wel ruime ervaring in linux) of er eenvoudig modules te crosscompilen zijn voor android (specifiek dit tablet) zodat ik bv een USB DVB-T stick zou kunnen gebruiken. Zo ja, iemand hier ervaring mee?
Ik heb me inmiddels een beetje ingelezen en weet dat de kernel-source voor vegacomb 3.2 beschikbaar is. Ik zal binnekort dus wel even een poging wagen een module voor één van mijn usb webcam's te bouwen (ik heb nog geen usb DVB-T stick, nog geen toepassing voor gehad) inclusief de dependencies zodat ik kan testen of zelfgebouwde modules te laden zijn. Blijft er na hardware ondersteuning natuurlijk nog wel de uitdaging van software ondersteuning...thomskipsp schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:57:
[...]
Ik heb dit ook gevraagd op de XDA forums, alleen schijnt het moeilijk te zijn. Ikzelf heb hier verder ook geen ervaring mee, dus voor mij gaat het m niet worden denk ik. Ik weet wel dat het bij de Corvus5 ROM kan, daar zijn er ook veel modules meegeleverd.
Sinds kort heb ik een pricewatch: Point of View Mobii Tegra Tablet 10.2''. Mooi spul, bevalt prima! 
Uiteraard heb ik er meteen een custom ROM op gezet. Is het bij Vegacomb nodig om een aangepaste flashplayer te installeren of zit die er al bij? Uiteraard heb ik op XDA en Modaco gekeken, maar ik kan er niets over vinden.
Uiteraard heb ik er meteen een custom ROM op gezet. Is het bij Vegacomb nodig om een aangepaste flashplayer te installeren of zit die er al bij? Uiteraard heb ik op XDA en Modaco gekeken, maar ik kan er niets over vinden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nope, gewoon de laatste versie uit de market plukken en gaan met die hap.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
flash 10.3 geloof ik 
Hoe werken bij jullie de 'teken/notities' apps? Bij mij werkt het touchscreen niet echt heel relaxt..
grt
Hoe werken bij jullie de 'teken/notities' apps? Bij mij werkt het touchscreen niet echt heel relaxt..
grt
Ik heb de startpost opnieuw voorzien van foto's. Helaas heb ik de foto's van Bl@@tschaap moeten verwijderen want heb ze niet. Ook heb ik een paar links werkend gemaakt of verwijderd die het niet meer deden.
Ook heb ik een nieuw model toegevoegd, de PlayTab2.
Als er nog iets veranderd moet worden hoor ik het graag.
Ook heb ik een nieuw model toegevoegd, de PlayTab2.
Als er nog iets veranderd moet worden hoor ik het graag.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 345029 op 25-10-2011 18:38 ]
Anoniem: 413496
Voor de geinteresseerden.
De ViewComb 3.2 build 5 Rom draait ook prima op de POV Mobii.
gr.
TvD
gr.
TvD
Van de maker van Vegacomb (Newbe5);Anoniem: 413496 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:06:
Voor de geinteresseerden.
gr.
TvD
quote: Newbe5OK, so since the person who "made" this didn't deem it necessary to actually post a changelog of any kind. Here is what is different in this ROM from VegaComb 8.1:
1) The VegaComb "Free Software" message on boot has been removed.
2) The YouTube Tablet app has been changed (unsure of reason for replacement).
3) Boot animation has been changed.
4) Default Wallpaper has been changed.
5) Some language support has been REMOVED.
6) ROM has been renamed in build.prop.
7) System partition size has been increased to 160mb.
This is just VegaComb 3.2 build 8.1. There is nothing new here whatsoever, this is not "Optimized" for the Viewpad in any way
[ Voor 13% gewijzigd door K.Rotteveel87 op 27-10-2011 19:40 ]
Hmm, ik heb al maanden niets meer gedaan met m'n tablet. Ik denk dat ik 'm misschien een weekje gebruikt heb en daarna heel af en toe en that's it.
Toch maar verkopen I guess, want laten versloffen is ook zonde.
Ik pak veel liever gewoon de pc of een laptopje. 
Als iemand nog zo'n ding zoekt moet 'ie het maar laten weten.

Als iemand nog zo'n ding zoekt moet 'ie het maar laten weten.
En woensdag zal ik de eigenaar zijn van het apparaat van bovengenoemde
. Dus met deze post gelijk even een abo op het topic
.
Ik kom meerdere custom ROM namen hier tegen, welke is op dit moment het populairst? Wat zijn de voordelen nu precies over stock? Ik heb het topic uiteraard voor een deel gelezen, maar het is lastig conclusies te trekken. Zie dat Corvus en Vegacomb populair zijn, welke is op dit moment het meest compleet naar jullie mening? Vind het lastig conclusies uit de berichten op XDA, MoDaCo en hier te trekken. En iemand die nog Viewcomb gebruikt? Die lijkt mij nl. persoonlijk minder interessant, aangezien deze achter loopt op de 'echte' Vegacomb?
Ik kom meerdere custom ROM namen hier tegen, welke is op dit moment het populairst? Wat zijn de voordelen nu precies over stock? Ik heb het topic uiteraard voor een deel gelezen, maar het is lastig conclusies te trekken. Zie dat Corvus en Vegacomb populair zijn, welke is op dit moment het meest compleet naar jullie mening? Vind het lastig conclusies uit de berichten op XDA, MoDaCo en hier te trekken. En iemand die nog Viewcomb gebruikt? Die lijkt mij nl. persoonlijk minder interessant, aangezien deze achter loopt op de 'echte' Vegacomb?
[ Voor 4% gewijzigd door The__Virus op 31-10-2011 11:41 ]
Anoniem: 404016
Goedemorgen, ik heb de Vegacomb 3.2 op mijn POV Mobii gezet, fluitje van een cent, maaaaar welke usb driver moet ik erop installeren? Op dit moment ziet de POV geen externe hdd of usb stick. Verder werkt het lock knopje niet meer. Al met al valt het een beetje tegen.
@laikjoe,
Shuttletools moet je gebruiken om of een keyboard in peripherial mode te gebruiken of USB host voor je sticks.
Werkt gewoon hoor en vooralsnog zeer tevreden met vegacomb v3.2 9n update 3.
Nu nog wachten op ICS.
Shuttletools moet je gebruiken om of een keyboard in peripherial mode te gebruiken of USB host voor je sticks.
Werkt gewoon hoor en vooralsnog zeer tevreden met vegacomb v3.2 9n update 3.
Nu nog wachten op ICS.
Ik heb ook de nieuwste VegaComb erop staan, dat werkt gewoon goed.
Wel heb ik een raar verschijnsel: als ik in de market op de website van de developer klik, dan fade het scherm wat weg. Ik krijg de website dan ook niet automatisch geopend, de enige manier om het wel voor elkaar te krijgen is de URL naar het clipboard te kopieren en het dan in Dolphin (ofzo) weer te plakken. 
Uiteraard heb ik de data van de market al een keer leeg gemaakt en heb ik de market zelf ook al een keer verwijderd en weer opnieuw erop gezet. Daarnaast heb ik de default van de webbrowser leeg gemaakt. Het maakt allemaal niet uit. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Uiteraard heb ik de data van de market al een keer leeg gemaakt en heb ik de market zelf ook al een keer verwijderd en weer opnieuw erop gezet. Daarnaast heb ik de default van de webbrowser leeg gemaakt. Het maakt allemaal niet uit. Iemand een idee wat dit kan zijn?
pven, als ik het xda forum begrijp is dit een bug in Vegacomb. Dit kun je controleren door het apparaat even 90 graden te draaien en te kijken of het venster (met 'ik wil deze actie uitvoeren met...') tevoorschijn komt. Het is bekend in elk geval en ze schijnen eraan te werken.
Aangezien de ontwikkelingen van VegaComb vertraagd zijn omdat de oorspronkelijke ontwikkelaar(s) minder tijd hebben om zich bezig te houden met VegaComb, heeft iemand anders de draad opgepakt. Er zijn inmiddels door deze ontwikkelaar een aantal updates op VegaComb uitgebracht. De updates gaan er van uitndat je VegaComb 9n hebt geinstalleerd.
Op dit moment wordt er bewerkt aan een nieuwe versienvan de kernel die door ejtagle op modaco is ontwikkeld. Hierbij zijn een aantal zaken opgelost, welke nog niet zijn opgenomen in de huidige kernel die in VegaComb 9n aanwezig is.
Onderstaande url is een link naar de thread op Tabletroms.
http://tabletroms.com/forums/showthread.php?t=3084
Op dit moment wordt er bewerkt aan een nieuwe versienvan de kernel die door ejtagle op modaco is ontwikkeld. Hierbij zijn een aantal zaken opgelost, welke nog niet zijn opgenomen in de huidige kernel die in VegaComb 9n aanwezig is.
Onderstaande url is een link naar de thread op Tabletroms.
http://tabletroms.com/forums/showthread.php?t=3084
Er intussen ook een aparte versie specifiek voor de ViewPad 10S gekomen, ook gebaseerd op VegaComb, genaamd ViewCOMB:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1325484
Heb de ViewPad, maar gezien de ontwikkelsnelheid van de ROM in bovenstaande post, heb ik deze erop gezet. Moet zeggen, heeeeele verbetering. De leesbaarheid is stukken verbeterd door het nieuwe font. Ik heb het dan over de standaard versie, niet de hogere DPI versies. Ben de batterijcalibratie aan het uitvoeren, want ik had toch wel es last van een fluctuerende batterijindicatie... Voor de rest, so far so better
.
Heb de ViewPad, maar gezien de ontwikkelsnelheid van de ROM in bovenstaande post, heb ik deze erop gezet. Moet zeggen, heeeeele verbetering. De leesbaarheid is stukken verbeterd door het nieuwe font. Ik heb het dan over de standaard versie, niet de hogere DPI versies. Ben de batterijcalibratie aan het uitvoeren, want ik had toch wel es last van een fluctuerende batterijindicatie... Voor de rest, so far so better
Iemand tips waar ik het beste naar passende sleeves voor mijn Point of View Mobii Tegra Tablet 10.2'' kan zoeken (mag ook online)? In de diverse winkels (MediaMarkt en meer van dat soort zaken) hebben ze wel sleeves, maar het past allemaal net niet lekker; ook de 10,2" vind ik niet goed passen. Aangezien die sleeves toch al snel 20 tot 30 euro kosten ga ik graag voor een goede oplossing.
@pven:
in dit topic heeft een keer iets gestaan over een sleeve die te koop is in Engeland en goed past. Heb die ook besteld en past goed: klik hier
in dit topic heeft een keer iets gestaan over een sleeve die te koop is in Engeland en goed past. Heb die ook besteld en past goed: klik hier
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Ik heb zelf (nog) de toshiba folio hoes eromheen zitten. Het geheel is een beetje bulky voor mij maar de passing is in ieder geval prima!
(er zit een wit kartonnetje voor, maar het is de Mobii)

(er zit een wit kartonnetje voor, maar het is de Mobii)
Haha geniaal dat je dat erbij zette, ik zat al te denken hoe je aan een witte kwam
. Maar hij kan staan ofzo met die hoes?
Dank voor de tips over de sleeve, ik ga er naar kijken.
Iets anders: ik zat wat te suffen en heb volgens mij per ongeluk met Clockwork een oude recovery-boot op mijn POV mobii gezet. Het gevolg laat zich raden: de tablet wil niet meer starten (ik was juist met Clockwork bezig om een NAND-backup te maken). Het enige wat ik er soms nog uit krijg is dat het scherm hooguit een paar seconden oplicht, verder gebeurt er helemaal niets meer. Uiteraard heb ik geprobeerd om de tablet in recover-mode te krijgen, maar dat lukt niet. Ook met een USB-kabel eraan gebeurt er helemaal niets.
Iemand tips of er iets aan te redden valt? Als ik de site van POV goed begrijp, is er een soort noodscenario om hem weer tot leven te wekken maar dan moet ik alles opnieuw installeren.
Iets anders: ik zat wat te suffen en heb volgens mij per ongeluk met Clockwork een oude recovery-boot op mijn POV mobii gezet. Het gevolg laat zich raden: de tablet wil niet meer starten (ik was juist met Clockwork bezig om een NAND-backup te maken). Het enige wat ik er soms nog uit krijg is dat het scherm hooguit een paar seconden oplicht, verder gebeurt er helemaal niets meer. Uiteraard heb ik geprobeerd om de tablet in recover-mode te krijgen, maar dat lukt niet. Ook met een USB-kabel eraan gebeurt er helemaal niets.
Iemand tips of er iets aan te redden valt? Als ik de site van POV goed begrijp, is er een soort noodscenario om hem weer tot leven te wekken maar dan moet ik alles opnieuw installeren.
Mij heeft de Black Screen Fix al eens prima geholpen.
Te vinden op de POV drivers site.
gr.
TvD
Te vinden op de POV drivers site.
gr.
TvD
Dank, lijkt idd wat ik zoek.
Helaas moet ik eerst een ander probleem oplossen:
De tablet hangt aan de stroom, maar toch wordt deze nog niet gevonden door mijn laptop.USB device not found
Bij mij lukt het alleen als de accu ook volledig opgeladen is.
Dus adapter en volle accu.
Ik heb ook goede ervaringen met AUDI ( Advent Vega Driver Installer)
TvD
Dus adapter en volle accu.
Ik heb ook goede ervaringen met AUDI ( Advent Vega Driver Installer)
TvD
Ik krijg met geen mogelijkheid de update 3 van honeycomb 9n geinstalleerd. Dit zijn de stappen die ik heb genomen:
1. Modstock V2
2. Via softwaretool de Honeycomb 9n erop gezet (deze werkt prima)
Hoe moet ik vanaf nu update 3 installeren? Met rommanger krijg ik alleen een zwartscherm en moet weer van vooraf aan beginnen.
Als ik alleen CWM, herstart hij op de update te flashen, maar zie ik alleen het android mannnetje en doet hij vervolgens niks. ALs ik dan navigeer in het boot menu en druk op de home knop, dan gebeurt er niks.
Hopelijk kan iemand mij een goede richting wijzen.
Smika
1. Modstock V2
2. Via softwaretool de Honeycomb 9n erop gezet (deze werkt prima)
Hoe moet ik vanaf nu update 3 installeren? Met rommanger krijg ik alleen een zwartscherm en moet weer van vooraf aan beginnen.
Als ik alleen CWM, herstart hij op de update te flashen, maar zie ik alleen het android mannnetje en doet hij vervolgens niks. ALs ik dan navigeer in het boot menu en druk op de home knop, dan gebeurt er niks.
Hopelijk kan iemand mij een goede richting wijzen.
Smika
Met de AUDI drivers geinstalleerd heb ik laatst zo'n gevalletje weer aan de praat gekregen. Tablet aan de stroom én USB hangen. 2 seconden back knop indrukken, vast blijven houden en dan 2 seconden lang power erbij, die weer los en dan de back knop nog 2 seconden vast blijven houden. Dus totaal 6 seconden lang de back en tussendoor 2 seconden Power knop erbij. Hij wordt op je pc dan herkent als apx device en dan kun je de rom er op flashen. In mijn geval vegamoddedstock-v2.pven schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:18:
Dank, lijkt idd wat ik zoek.
[...]
De tablet hangt aan de stroom, maar toch wordt deze nog niet gevonden door mijn laptop.
Succes!
De mijne doet het ook weer! 
Wat jij zegt klopt precies, achteraf gezien was het niet zo spannend (maar dat is meestal zo).
Wat jij zegt klopt precies, achteraf gezien was het niet zo spannend (maar dat is meestal zo).
Mooi
Met deze tablet is het zeker niet spannend, gewoon een kwestie van de juiste procedure weten. Mede hierom is het natuurlijk een fantastisch apparaat, want bijna niet stuk te krijgen!
Met deze tablet is het zeker niet spannend, gewoon een kwestie van de juiste procedure weten. Mede hierom is het natuurlijk een fantastisch apparaat, want bijna niet stuk te krijgen!
Zou je mij misschien dan kunnen uitleggen hoe ik update 3 erop krijg? (Zie post Smika in "Point of View (PoV) Tablet Topic")JaY- schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:56:
Mooi![]()
Smika
Uhm dames,
Hierbij de link naar de verder updates van Vegacomb:
Hierbij de link naar de verder updates van Vegacomb:
Je zegt Vegacomb, maar bedoelt denk ik Viewcomb. Maar die is volgens mij niet heel geschikt voor de Vega/Mobii.
Smika, het gaat hetzelfde als dat je Honeycomb 9n erop hebt gezet. Download update 3n (let erop dat je de n versie hebt!) en installeer deze via CWM net als dat je Honeycomb erop hebt gezet, d.w.z. je selecteert de zip met de update vanaf je sd om te installeren en dan is ie zo klaar.
Smika, het gaat hetzelfde als dat je Honeycomb 9n erop hebt gezet. Download update 3n (let erop dat je de n versie hebt!) en installeer deze via CWM net als dat je Honeycomb erop hebt gezet, d.w.z. je selecteert de zip met de update vanaf je sd om te installeren en dan is ie zo klaar.
Het grote probleem wat ik heb, is dat ik Honeycomb 9n niet heb kunnen installeren dmv cmw, maar dit heb ik gedaan met de software tool, wat wel werkte. Nu draai ik dus Honeycomb 9n, maar hier zit de software tool niet meer is. Als ik nu de update wil installeren, werkt dit niet op de volgende manieren:The__Virus schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:20:
Je zegt Vegacomb, maar bedoelt denk ik Viewcomb. Maar die is volgens mij niet heel geschikt voor de Vega/Mobii.
1. Met rommanger krijg ik alleen een zwartscherm (ook na het uit en aan zetten) en moet weer van vooraf aan beginnen.
2. Met CWM, herstart hij om de update te flashen, maar zie ik alleen het android mannnetje en doet hij vervolgens niks. Als ik dan navigeer in het boot menu en druk op de home knop, dan gebeurt er niks.
Zijn er nog andere manieren om de update te installeren?
Smika
Wel telkens de caches gewipedt? Probeer eerst eens Moddedstock V1 te installeren, dan via CWM Honeycomb 9n, daarna update 3n.
[ Voor 17% gewijzigd door The__Virus op 14-11-2011 21:16 ]
Hoe moet ik deze wipen?The__Virus schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:15:
Wel telkens de caches gewipedt? Probeer eerst eens Moddedstock V1 te installeren, dan via CWM Honeycomb 9n, daarna update 3n.
Ik heb zojuist pov 1.09 geinstalleerd (Moddedstock V1). Vervolgens heb ik Z4root geinstalleerd om te rooten. Na een herstart CWM geinstalleerd en Honeycomb 9n geselcteerd nadat ik op flash update heb geklikt. Tablet start opnieuw op...Zie android mannetje... knippert... Zie nogmaals android mannetje en start weer op in POV 1.09. Snap er geen fluit meer van :-)
Smika
Hier staat alles uitgelegd over wipen en het flashen van de ROMs:
http://tabletroms.com/for...k-installation-guide.html
Je moet install zip from sd card gebruiken, daar Vegacomb en later de update3 mee installeren. Maar volg bovenstaande guide, dan kan er weinig misgaan! Ging bij mij in elk geval vlekkeloos.
http://tabletroms.com/for...k-installation-guide.html
Je moet install zip from sd card gebruiken, daar Vegacomb en later de update3 mee installeren. Maar volg bovenstaande guide, dan kan er weinig misgaan! Ging bij mij in elk geval vlekkeloos.
[ Voor 36% gewijzigd door The__Virus op 15-11-2011 12:23 ]
Het voordeel van de Moddedstock is dat hij al geroot is en CWM ook al geinstalleerd is. Zoals The_Virus ook al aangeeft moet je dan via recovery mode update from zip kiezen voor 9n en daarna nog een keer voor de update3. En vergeet via hetzelfde recovery menu de beide wipe opties te kiezen. Kan niet mis gaan!Smika schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:14:
[...]
Hoe moet ik deze wipen?
Ik heb zojuist pov 1.09 geinstalleerd (Moddedstock V1). Vervolgens heb ik Z4root geinstalleerd om te rooten. Na een herstart CWM geinstalleerd en Honeycomb 9n geselcteerd nadat ik op flash update heb geklikt. Tablet start opnieuw op...Zie android mannetje... knippert... Zie nogmaals android mannetje en start weer op in POV 1.09. Snap er geen fluit meer van :-)
Smika
[ Voor 4% gewijzigd door JaY- op 15-11-2011 13:58 ]
Ik ben al een heel stuk verder..... Ik heb gedaan wat ik altijd al deed, maar ben er nu achter dat als ik via rom manager de eerste optie "Flash Clockworkmod Recovery" kies, dit niet altijd even goed gaat. Na een aantal keer dit te doen, kom ik uiteindelijk wel in de recovery mode en kan ik wel de cache wissen en de rom installeren. Helaas nadat ik Honeycomb 9n heb geinstaleerd en herstart, kom ik niet meer in de recovery en kan de updates niet meer installeren..... dit is dus echt een issue van mijn tablet.
Nu wil ik alles nogmaals opnieuw doen, maar dan Honeycomb 9n en alles updates achter elkaar installeren. Kan iemand bevestigen dat mijn volgorde correct is?
Moddedstock V2
Honeycomb 9n
Flash DIET Edition 3.2.4
Flash DIET Edition 3.2.5
Flash DIET Edition 3.2.5x2
Welke DPI raden jullie aan? Standaard (120) of de 140?
Smika
Nu wil ik alles nogmaals opnieuw doen, maar dan Honeycomb 9n en alles updates achter elkaar installeren. Kan iemand bevestigen dat mijn volgorde correct is?
Moddedstock V2
Honeycomb 9n
Flash DIET Edition 3.2.4
Flash DIET Edition 3.2.5
Flash DIET Edition 3.2.5x2
Welke DPI raden jullie aan? Standaard (120) of de 140?
Smika
[ Voor 4% gewijzigd door Smika op 15-11-2011 15:06 ]
Ik heb de gewone genomen. Grotere letters hoefde voor mij niet, ik vind de leesbaarheid van het (Robotica
, van ICS) lettertype al stukken beter. Ondanks de wat lage resolutie van deze tablets was het alsof ik een compleet nieuw ding in handen had.
Bedankt iedereen voor alle hulp.... Alles draait nu als een zonnetje!
Hoe heb je t nu gedaan? :-) toch in de recovery weten te komen?
Mijn tip om in de recovery te komen: kijk op een klokje met een secondenwijzer zodat je het goed timed. Ik heb eigenlijk geen problemen gehad om 3x 2sec een knopje in te drukken.
Het gaat veel makkelijker als je 1 seconde aanhoudt. Het gaat niet zozeer om de tijdsduur. 1 sec werkte bij mij geweldig, 2 sec lukte me niet
Morgen komt de laatste HoneyIce uit, als we de maker mogen geloven moet dat een behoorlijk goede update zijn. Ben benieuwd!
Anoniem: 211151
Yeah, ik heb Honey Ice 3.2.6. erop, binnenkort weer een update.
Heb inmiddels al een tijd Whatsapp up and running
Nadat ik de mijne verkocht heb besloten m'n ouders ineens een tablet te willen, maar een iPad ofzo vonden ze te duur. Dus nu heb ik een PoV voor ze besteld en inmiddels weer aangepast met Android Market etc erop.
Vreemd genoeg is Buienradar etc nu niet meer te vinden via Android Market (erg vreemd) en ik zie nu pas die leuke how-to voor Vegacomb etc erop. Erg makkelijk zo te zien, maar ik denk niet dat ik de tablet van m'n ouders ga verbouwen. Nu heb ik wel lichtelijk spijt dat ik niet meer zo'n ding heb, maar wie weet komt dat alsnog over een tijdje.
Sorry Bart-Willem
Maar hij doet het geweldig! 
Alhoewel ik zelf niet tevreden was over de HoneyIce updates. Had moeite met uit standby komen en de WiFi deed het ook niet altijd na ontwaken. Terug naar Vegacomb 3.2 met update3 i.c.m. het Supercharger V6 script, welke toegepast is zoals bij HoneyIce en de WiFi EAP fix voor op de uni. Hij draait nu echt geweldig! Ga er voorlopig denk ik niet meer aan sleutelen, want beter dan dit gaat het denk ik ook niet worden. Die HoneyIce updates brengen voor mij geen enkele verbetering, integendeel.
Kan VegaComb ook voor je ouders enorm aanraden eigenlijk, het is één keer erop zetten en niet meer terug kijken. De tablet doet het dan zoveel beter! Alleen de scherm kalibratie en de rotatie verbeteringen zijn het al waard.
Alhoewel ik zelf niet tevreden was over de HoneyIce updates. Had moeite met uit standby komen en de WiFi deed het ook niet altijd na ontwaken. Terug naar Vegacomb 3.2 met update3 i.c.m. het Supercharger V6 script, welke toegepast is zoals bij HoneyIce en de WiFi EAP fix voor op de uni. Hij draait nu echt geweldig! Ga er voorlopig denk ik niet meer aan sleutelen, want beter dan dit gaat het denk ik ook niet worden. Die HoneyIce updates brengen voor mij geen enkele verbetering, integendeel.
Kan VegaComb ook voor je ouders enorm aanraden eigenlijk, het is één keer erop zetten en niet meer terug kijken. De tablet doet het dan zoveel beter! Alleen de scherm kalibratie en de rotatie verbeteringen zijn het al waard.
[ Voor 17% gewijzigd door The__Virus op 24-11-2011 22:11 ]
Kan je iets meer over die WiFi EAP fix vertellen? Waar te vinden enzo? Want ik ben op zoek naar zoiets voor peap.The__Virus schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:10:
Terug naar Vegacomb 3.2 met update3 i.c.m. het Supercharger V6 script, welke toegepast is zoals bij HoneyIce en de WiFi EAP fix voor op de uni.
Anoniem: 391724
Whatsapp running? Leg eens uit?Anoniem: 211151 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:01:
Yeah, ik heb Honey Ice 3.2.6. erop, binnenkort weer een update.
Je moet het bestand wpa_supplicant in system/bin vervangen door die van deze website:winnie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 06:16:
[...]
Kan je iets meer over die WiFi EAP fix vertellen? Waar te vinden enzo? Want ik ben op zoek naar zoiets voor peap.
http://tabletroms.com/for...mb-3-2-wpa_supplicant.zip (je zult wss moeten registreren, maar dat is het waard. Op die website vind je alles m.b.t. custom ROMs en dit soort fixes.)
Je kunt het beste ES File Explorer installeren hiervoor en dan root access instellen en system mountable maken (twee opties die in dat programma bij elkaar staan onder Settings). Moet je natuurlijk wel een geroot apparaat hebben
Bedankt voor de tips. Ik heb het gedaan zoals je beschrijft, maar ik merk dat het niet met mijn vegacomb tablet wil werken. Nou ja, honey ice dan maar installeren.The__Virus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:10:
[...]
Je moet het bestand wpa_supplicant in system/bin vervangen door die van deze website:
http://tabletroms.com/for...mb-3-2-wpa_supplicant.zip (je zult wss moeten registreren, maar dat is het waard. Op die website vind je alles m.b.t. custom ROMs en dit soort fixes.)
Je kunt het beste ES File Explorer installeren hiervoor en dan root access instellen en system mountable maken (twee opties die in dat programma bij elkaar staan onder Settings). Moet je natuurlijk wel een geroot apparaat hebben.
Hoezo niet? Wifi error als je het aanzet? Vergeet niet dat de file permissions juist ingesteld moeten worden: bij de user permissions moet ook execute aangevinkt staan en die staat vaak uit!
Ja,ik krijg inderdaad een wifi-error. Hoe zet ik file- en user permissions? Onder es file explorer zie ik geen mogelijkheden.grmbl, eerst even door de hele lijst met mogelijkheden scrollen. Ik zag alleen de bestandsopties hernoemen, kopieren, verwijderen enz, totdat ik ontdekte dat ik ook naar beneden kan scrollen. En daar staat dan zo iets moois als bestandseigenschappen.
Anyway: wifi doet het nu wel. Ik ga morgen testen of peap het doet.
Anyway: wifi doet het nu wel. Ik ga morgen testen of peap het doet.
[ Voor 113% gewijzigd door winnie op 27-11-2011 09:07 ]
Hallo iedereen,
Sinds kort hier ook in t bezit van deze tablet.
Ik begrijp dat ie met micro sd sneller wordt.
Ik heb al een sdhc geprobeerd en die herkent ie.
De gebruiksaanwijzing is echt niet om naar huis te schrijven, dus vandaar
mijn vraagje:
Welke micro sdhc kan ik erin doen, Ik denk aan een 32GB class 10.
Ben benieuwd, dan kan ik m gaan bestellen...
Ed
Sinds kort hier ook in t bezit van deze tablet.
Ik begrijp dat ie met micro sd sneller wordt.
Ik heb al een sdhc geprobeerd en die herkent ie.
De gebruiksaanwijzing is echt niet om naar huis te schrijven, dus vandaar
mijn vraagje:
Ben benieuwd, dan kan ik m gaan bestellen...
Ed
Hij doet het met PEAP. Meteen citrix reciever ook geïnstalleerd, alles werkt nu als een zonnetje. En ik heb voorlopig geen reden om de tablet bij het grof vuil te zettenThe__Virus schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:48:
Hoezo niet? Wifi error als je het aanzet? Vergeet niet dat de file permissions juist ingesteld moeten worden: bij de user permissions moet ook execute aangevinkt staan en die staat vaak uit!
Ik heb gewoon een 32GGB class2 kaartje erin zitten. Ik had een 8GB class10 kaart, maar ruimte wint het bij mij van snelheid. En die class2 kaart is snel zat.eddie02 schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:36:
Ed
[ Voor 26% gewijzigd door winnie op 28-11-2011 18:50 ]
Dank je, dus de snelheden kan ie wel aan.
Ik ga vanavond maar eens even naar de pricewatch en verder......
Ik ga vanavond maar eens even naar de pricewatch en verder......
Backup op je telefoon maken met bv Titanium en die restoren op je tablet.
Zit hier te modderen met de VegaComb_HC3.2_Build9n. Als ik die installeer met RomManager gaat het in eerste instantie goed, na nieuw opstarten komt de Tegra Tab in een loop met VegaComb-logo en de bij.
Installeer eerst de Tegra Tab pov v1.10 update (via USB kabel in recovery mode); daarna de VegaComb_HC3.2_Build8.1 (via Software update). Dit gaat allemaal goed.
Dan RomManager installeren en aangeven dat ik de 9n wil installeren en kom dan, na installatie, in de opstart loop. Hoe kan ik dit oplossen?
Installeer eerst de Tegra Tab pov v1.10 update (via USB kabel in recovery mode); daarna de VegaComb_HC3.2_Build8.1 (via Software update). Dit gaat allemaal goed.
Dan RomManager installeren en aangeven dat ik de 9n wil installeren en kom dan, na installatie, in de opstart loop. Hoe kan ik dit oplossen?
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Je moet ook de moddedstock v2 gebruiken ipv de standaard POV firmware. Nadat je moddedstock erop gezet hebt via USB kabel zet je de tablet aan, dan direct afsluiten naar recovery en dan kom je in de clockworkmod recovery terecht. Hier moet je eerst de 2 wipe opties kiezen en vervolgens de Vegacomb update installeren vanaf SD card.
Zo, ik heb via verschillende wegen buienradar erop proberen te zetten, maar dit is dus niet gelukt.
In gelogd met m'n mail adres en alles wanneer dat gevraagd werd, maar niks.
Nu is t vreemde dat wanneer ik naar een andere site dan google ga de browser spontaan afsluit!
Dolpin browser geïnstalleerd en deze sluit ook spontaan af.....
Heel vreemd en irritant! Lijkt wel of ik ge-google-fucked ben......
Iemand hier ervaring mee? Tab. draait op android 2.2 en is van m'n zoontje voor internet en games.
Ed
In gelogd met m'n mail adres en alles wanneer dat gevraagd werd, maar niks.
Nu is t vreemde dat wanneer ik naar een andere site dan google ga de browser spontaan afsluit!
Dolpin browser geïnstalleerd en deze sluit ook spontaan af.....
Heel vreemd en irritant! Lijkt wel of ik ge-google-fucked ben......
Iemand hier ervaring mee? Tab. draait op android 2.2 en is van m'n zoontje voor internet en games.
Ed
Niet geroot nee. Heb ik nog geen ervaring mee.
Wel de browser leeggehaald.
Is dat rooten makkelijk?
gr Ed (die gelijk weer op rooten zoeken gaat)
Wel de browser leeggehaald.
Is dat rooten makkelijk?
gr Ed (die gelijk weer op rooten zoeken gaat)
Ja, is erg makkelijk. Zoek eens naar Vegacomb, dan vind je vanzelf de wat nuttigere links.
t Komt er als ik t goed heb op neer dat je dan t besturingssysteem vervangt?
Dat zie ik niet 123 zitten, wie weet doet ie dan straks helemaal niks meer....
Iemand nog een idee?
Ed
Dat zie ik niet 123 zitten, wie weet doet ie dan straks helemaal niks meer....
Iemand nog een idee?
Ed
Rooten kun met de SuperUser of Z4Root App.
Even van de Market downloaden en installeren.
Je kunt dan veel meer Apps installeren.
Bij vragen over Rooten even Googlen .
Even van de Market downloaden en installeren.
Je kunt dan veel meer Apps installeren.
Bij vragen over Rooten even Googlen .
Zo gegoogled en opgezocht.
In comments ook gelezen dat je er niet aan moet beginnen
als je er geen ervaring mee heb.......
Dus nu maar even op zoek naar hulp in de buurt van Sliedrecht.
Ik heb zelf dus helemaal geen ervaring met rooten en heb nog maar net
kennis gemaakt met andriod....
Ed
In comments ook gelezen dat je er niet aan moet beginnen
als je er geen ervaring mee heb.......
Dus nu maar even op zoek naar hulp in de buurt van Sliedrecht.
Ik heb zelf dus helemaal geen ervaring met rooten en heb nog maar net
kennis gemaakt met andriod....
Ed
Opgelost luitjes!
Na een week hard werken, had ik eindelijk tijd me meer t verdiepen.
Ik heb nu de algehele reset gedaan, en de "bug" is weg.
Draait weer als een tiet!
Toch bedankt voor jullie reacties, ik leer nog steeds......
Na een week hard werken, had ik eindelijk tijd me meer t verdiepen.
Ik heb nu de algehele reset gedaan, en de "bug" is weg.
Draait weer als een tiet!
Toch bedankt voor jullie reacties, ik leer nog steeds......
Er komt een nieuwe PoV Tablet uit namelijk de ProTab 2XXL. Heb hem toegevoegd aan de lijst. 
Zie ook: http://tweakers.net/nieuw...html?nb=2011-12-13&u=2000
Zie ook: http://tweakers.net/nieuw...html?nb=2011-12-13&u=2000
De mijne heeft ineens een dode rechterspeaker 
Probleem is dattie van de Its vandaan kwam (januari dit jaar). Die zijn failliet gegaan etc. Hoe is Point of View met directe garantie?
Probleem is dattie van de Its vandaan kwam (januari dit jaar). Die zijn failliet gegaan etc. Hoe is Point of View met directe garantie?
Hier stond een dode link.
Tadastrandbal schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:51:
De mijne heeft ineens een dode rechterspeaker
Blijkbaar een herstart gemaakt. Maar of ze de garantie weer terug overgenomen hebben.... (volgens mij was een ander bedrijf ooit in het garantiegat gesprongen).
Kuch: It's Electronics vóór maart 2011
[ Voor 10% gewijzigd door winnie op 17-12-2011 20:41 ]
Vraagje. Ik ben sinds kort in het bezit van een mobii. Als ik bij weergave automatisch roteren aan heb staan, blijft me beeld/menu vast staan in portait weergave. Als ik dat uit zet blijft die altijd in landscape staan.
Wat ik wil is dat die gewoon altijd meedraait. Heeft iemand een idee?
Wat ik wil is dat die gewoon altijd meedraait. Heeft iemand een idee?
Schuifknopje bovenop ff goed zetten?
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Letterlijk en figuurlijk overheen gekeken
graag gedaan. Ligt ook erg voor de hand maar daarom denk je er vaak niet aan.
De eerste alpha versie voor ICS staat nu op XDA
Overigens, de ICS versie wordt up to date gehouden op Tabletroms!
http://www.tabletroms.com...lopment/3817-vegaics.html
http://www.tabletroms.com...lopment/3817-vegaics.html
Ook al enige tijd in bezit van de PoV..
Netjes Vegacomb 3.2 Update 3 er op staan.
Alleen met de browser (standaard browser of Dolphin browser) heeft hij nog wel vaak de neiging om gewoonweg de browser af te sluiten zonder melding / reden etc.
Iemand nog enig idee, ongeacht welke browser ook en op welke site. Op een gegeven moment *poef* gone.. didn't push any buttons.
Netjes Vegacomb 3.2 Update 3 er op staan.
Alleen met de browser (standaard browser of Dolphin browser) heeft hij nog wel vaak de neiging om gewoonweg de browser af te sluiten zonder melding / reden etc.
Iemand nog enig idee, ongeacht welke browser ook en op welke site. Op een gegeven moment *poef* gone.. didn't push any buttons.
- The Neo and Only -
Zelf geen last van met Opera! Het is wel een bekend probleem bij VegaComb, dan zou je HoneyIce moeten proberen, maar ik ben daar niet meer zo'n fan van. Al een tijd Vegacomb 3 stabiel draaiend, heerlijk zo. Misschien in de vakantie nog wel een keer proberen echter
.
Heb je wel eens het probleem dan dat WiFi ook niet werkt dan vanuit de browser, een soort van freez van het internet?
- The Neo and Only -
Ehm, ik niet. Ik draai nu ViewComb, maar ik heb net als bij VegaComb, wifi issues bij het uit slaapstand halen. Dit is echter een bekend probleem, dus eventjes afwachten tot ICS for daily use klaar is:)
Anoniem: 35844
inmiddels honeyice op tablet.
op 1 tablet werkt prima , op ander tablet kom ik vanuit honeycomb niet meer in CWM recovery ...
hij start gewoon normaal op ipv recovery , enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?
op 1 tablet werkt prima , op ander tablet kom ik vanuit honeycomb niet meer in CWM recovery ...
hij start gewoon normaal op ipv recovery , enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?
[ Voor 165% gewijzigd door Anoniem: 35844 op 02-01-2012 11:52 . Reden: vergeten ]
Vanavond de nieuwste HoneyIce, 3.2.7 RC3. Belooft een mooie te worden
. Ik ga eindelijk weer eens een HoneyIce proberen, maar uiteraard houd ik wel een backup van Vegacomb 9n Update 3 die zeer goed werkt achter de hand
.
Ik kan je nu al zeggen dar rc3 met de patch goed werkt. In RC3 zit een nieuw instellingsmogelijkheid om een aantal dingen in te stellen zoals booten in usb host mode (of niet) gebruik van EAP.The__Virus schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:51:
Vanavond de nieuwste HoneyIce, 3.2.7 RC3. Belooft een mooie te worden. Ik ga eindelijk weer eens een HoneyIce proberen, maar uiteraard houd ik wel een backup van Vegacomb 9n Update 3 die zeer goed werkt achter de hand
.
Het is zeker het proberen waard.
Oh ja ... het booten naar recovery werkt ook zonder eerst de tablet uit te zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Scanno op 20-01-2012 10:55 ]
Bij mij werkt het minder fijn. De apps starten allemaal langzamer op (meer mensen last van) en bovendien is mijn scherm overgevoelig geworden. Ik kom vanaf Vegacomb 3.2 update3. Nu RC2 maar eens proberen, schijnt dat deze geen last van langzaam openende apps heeft.
Anoniem: 16959
geachte lezers
ik heb hier voor mij liggen een mobii 7 genII. Maar nou schijnen er nieuwere roms te zijn die beter werken
op de download pagina van pov wordt je haarfijn uitgelegd hoe je een niewe rom moet flashen aleen krijg ik het maar niet voor elkaar want als ik mijn voedingskabel aansluit en mijn usb gaat hij aan en dan moet ik hem weer uitzetten.
dan moet ik een toets combinatie (return en power) ingedrukt houden voor een aantal seconden.
maar er gebeurt maar niks
p.s. ik heb de usb debugging aangezet wat wel geadviseerd word.
wie kan mij verder opweg helpen of wie heeft hier ook last van gehad.
met vriendelijke groeten jurgen verschuren
ik heb hier voor mij liggen een mobii 7 genII. Maar nou schijnen er nieuwere roms te zijn die beter werken
op de download pagina van pov wordt je haarfijn uitgelegd hoe je een niewe rom moet flashen aleen krijg ik het maar niet voor elkaar want als ik mijn voedingskabel aansluit en mijn usb gaat hij aan en dan moet ik hem weer uitzetten.
dan moet ik een toets combinatie (return en power) ingedrukt houden voor een aantal seconden.
maar er gebeurt maar niks

p.s. ik heb de usb debugging aangezet wat wel geadviseerd word.

wie kan mij verder opweg helpen of wie heeft hier ook last van gehad.
met vriendelijke groeten jurgen verschuren
Oke, ik zal het proberen uit te leggen. Ik heb zelf een POV Mobii 10.1 tablet, dus ik geloof dat de procedure hetzelfde is.
Wat je doet:
1: Je doet alvast je power in je tablet, ook je usb kabel(terwijl de tablet nog aanstaat)
2: Je zet hem dan pas uit
3: Je drukt eerst de back button in, na een seconde of 2 pas de power-button.
4: Deze houd je vast, totdat je het driver-scherm op je PC krijgt. Dan installeer je de goede drivers en zou je een rom moeten kunnen flashen.
Succes!
Wat je doet:
1: Je doet alvast je power in je tablet, ook je usb kabel(terwijl de tablet nog aanstaat)
2: Je zet hem dan pas uit
3: Je drukt eerst de back button in, na een seconde of 2 pas de power-button.
4: Deze houd je vast, totdat je het driver-scherm op je PC krijgt. Dan installeer je de goede drivers en zou je een rom moeten kunnen flashen.
Succes!
Anoniem: 16959
bedankt voor je reactie maar tot mijn spijt is het helaas nog niet gelukt om te flashen.
m.v.g. jurgen
m.v.g. jurgen
Stom stom stom: tijdens de verhuizing ben ik de stroomadapter kwijt geraakt. Weet iemand waar ik een nieuwe kan kopen of een vergelijkbare?
Ik heb bij de handyman een oplader gekocht. 3 tientjes, output 1A, 12V (en 3, 4.5, 5, 6 en 9V). 1Ampere is wel nodig. Hier is is die 19 euro. http://www.factoryprices....fo.php?products_id=122343
Je moet de gele stekker hebben.
Je moet de gele stekker hebben.
Hebben jullie wel eens met de mobii dat je scherm aan één kant niet meer reageert en dat je hem even moet rebooten waarnaar hij wel weer werkt?
Zoja waar ligt dat aan?
Zoja waar ligt dat aan?
Geen last van, maar schermproblemen komen vaker voor, vooral bij de custom ROMs. Over het algemeen werken ze prima hoor, maar sommige mensen hebben af en toe last van een haperend scherm.
Ik heb dit topic even doorzocht. En kom niet echt een duidelijk antwoord tegen.winnie schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:48:
[...]
Hij doet het met PEAP. Meteen citrix reciever ook geïnstalleerd, alles werkt nu als een zonnetje. En ik heb voorlopig geen reden om de tablet bij het grof vuil te zetten
[...]
Ik heb gewoon een 32GGB class2 kaartje erin zitten. Ik had een 8GB class10 kaart, maar ruimte wint het bij mij van snelheid. En die class2 kaart is snel zat.
Ik denk dat ik een 16GB kaartje aan ga schaffen, maar het scheelt 3 euro tussen een class 4 en 6 kaartje:
pricewatch: Transcend microSDHC 16GB Class 6 + Adapter
pricewatch: Kingston microSDHC 16GB Class 4 + Adapter
Heeft een sneller kaartje 4MB vs 6MB ook invloed op de werking van de tablet? Ik weet dat hij bij het schrijven sneller zou zijn en dus je kaartje sneller vol is met kopiëren.
Maar (en ik heb mijn tablet nog niet dus ik moet nog veel dingen onderzoeken), is er een soort van A2sd+ of data++ of link2sd oid voor deze tablet? zodat je apps op je sd kan zetten om zodoende niet meteen de 512MB vol te hebben?
Nou heeft een simpele wordfeut app natuurlijk geen enkel belang bij een snel kaartje maar HD video en een zware game? Zoals b.v. GTA3?
Merk je verschil tussen een class 2, 4,6 of groter bij zulke games? mbt laadtijden en FPS?