Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@henkoviper,
Weet jij of in de build 7 versie het probleem met de host/slave mode van de usb poort is opgelost.

Ik heb de build 6 erop staan en begrijp me niet verkeerd hij draait echt geweldig, maar krijg mijn tablet niet meer in de usb host mode.

Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help

Groot probleem

afgelopen week HC 3.2 rebuilt6 op mijn pov gezet
Alles liep goed tot gisteren avond, na het aanzetten van de tablet blijft hij op het logo van HC built 6 hangen.

Nu probeer ik via het usb device waarbij ik de power en back button beide gebruik te connecten met de pc
maar dit lukt niet, krijg eerst te zien dat het MTP USB apparaat wordt geinstall maar een paar seconde later
wordt het MTP USB apparaat al weer losgekoppelt, dus is niet via een usb device te bereiken :(

Hoe nu verder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 17:02
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:53:
Help

Groot probleem

afgelopen week HC 3.2 rebuilt6 op mijn pov gezet
Alles liep goed tot gisteren avond, na het aanzetten van de tablet blijft hij op het logo van HC built 6 hangen.

Nu probeer ik via het usb device waarbij ik de power en back button beide gebruik te connecten met de pc
maar dit lukt niet, krijg eerst te zien dat het MTP USB apparaat wordt geinstall maar een paar seconde later
wordt het MTP USB apparaat al weer losgekoppelt, dus is niet via een usb device te bereiken :(

Hoe nu verder???
Lijkt er op dat je drivers niet goed installeren, probleem had ik ook.

Voor drivers gebruik ik AUDI for Vega, dit werkt bij mij prima...:
http://android.modaco.com/topic/337380-beta-audi-automated-usb-driver-installer/

Hoop voor je dat dit werkt! (uiteraard op eigen risico)

Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Laatst online: 22-07 03:16
Voor mensen met problemen, zie de onderstaande guide, hoe precies 3.2 te installeren. Deze is nog voor 1.7, maar hetzelfde
http://tabletroms.com/for...k-installation-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
  • Laatst online: 11-08 17:02
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:59:
@henkoviper,
Weet jij of in de build 7 versie het probleem met de host/slave mode van de usb poort is opgelost.

Ik heb de build 6 erop staan en begrijp me niet verkeerd hij draait echt geweldig, maar krijg mijn tablet niet meer in de usb host mode.

Weet iemand hier meer van?
Ik heb het even voor je getest (back button tijdens opstarten) maar het lijkt niet te werken... :-( Misschien dat het aan mijn USB-sticks ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
kleefding schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:36:
HC 3.2 werkt goed, het mist op dit ogenblik alleen nog bluetooth en de camera,
Kun je hier op het form vertellen hoe je de HC 3.2 op de 10,1" tablet moet zetten?

Alvast bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Henkoviper..

Het was even stressen maar uiteindelijk met de audi en de VegaModdedStock
kwam ik er weer in om de HC 3.2 build 7 erop te zetten. _/-\o_

de pov loopt weer als een zonnetje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Henkoviper,

Bij mij werkt het ook niet, had gehoopt dat ze dit bij build 7 hadden verholpen.

Wel bedankt voor het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is misschien een vreemd vraagje maar als de USB host mode via de dockingstation wel werkt, is er dan misschien een kabeltje waarmee je de dockingpoort om kan zetten naar een USB poort?

Vind de dockingstation een beetje groot om die er iedere keer op te zetten als ik USB host wil gebruiken.

Zou een stekker/plugin of kabel die de docking poort omzet naar USB wel handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:11:
Is misschien een vreemd vraagje maar als de USB host mode via de dockingstation wel werkt, is er dan misschien een kabeltje waarmee je de dockingpoort om kan zetten naar een USB poort?

Vind de dockingstation een beetje groot om die er iedere keer op te zetten als ik USB host wil gebruiken.

Zou een stekker/plugin of kabel die de docking poort omzet naar USB wel handig vinden.
Denk dat dat niet gaat lukken er zitten meerde usb poorten en een hdmi interface in de dock, waarbij ik dus de conclusie trek dat er een chip zit die alles een beetje aanstuurt, kan het mis hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn dockingstation van de POV even losgeschroefd.

Er zitten een stuk of 6 ic's in en nog een aantal transistoren enz.

gr.

TvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:22:
Ik heb mijn dockingstation van de POV even losgeschroefd.

Er zitten een stuk of 6 ic's in en nog een aantal transistoren enz.

gr.

TvD
Pics ;)?

Owner of http://scorpei.com/

Verwijderd

@ TvD-OG, bedankt voor het nakijken, helaas dus geen simpele oplossing als een usb adapter. :'(

Dan maar wachten op een update die dit probleem oplost. :z

Verder is HC 3.2 wel een geweldige verbetering. _/-\o_

Verwijderd

help!!!!

ik heb vega rom geinstalleerd en wou add-on doen , maar blijkbaar is er iets fout gegaan want mijn WIFI geet een FOUTMELDING :-( kan iemand mij AUB helpen????????????

mvg

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

TheFirepit

Vuurbal

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:17:
help!!!!

ik heb vega rom geinstalleerd en wou add-on doen , maar blijkbaar is er iets fout gegaan want mijn WIFI geet een FOUTMELDING :-( kan iemand mij AUB helpen????????????

mvg
Zolang je niet meer informatie geeft dan dit wordt het vrij moeilijk om je te helpen. Begin eens met waar je met add-on op doelt en welke foutmelding je krijgt.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Verwijderd

Weet iemand of je op de docking station een 2,5 inch hddn zonder eigen voeding kan aansluiten? :?

Ik weet dat het op de tablet zelf niet werkt, maar ben benieuwd of het op de docking station wel werkt.

• Scorpei
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:24:
Bedankt Henkoviper..

Het was even stressen maar uiteindelijk met de audi en de VegaModdedStock
kwam ik er weer in om de HC 3.2 build 7 erop te zetten. _/-\o_

de pov loopt weer als een zonnetje :*)
En nogmaals bedankt Henkoviper :P. Toen ik mijn Vega kocht stond er vegacomb 1.7 op en heb ik er zelf corvus op gezet. Dat ging goed zonder de cache te cleanen en te whipen. Dus ik denk ach dan kan ik van corvus vast gewoon naar 3.2 ---> nee dus :P. Heel veel fijne errors als hij boot met alle applicaties die zo ongeveer stierven. Met geen mogelijkheid meer echt iets te doen. Een whipe moet echt. Dus via modded stock nu ook aan de 3.2 build 7 ^^. Thank gawd for recovery!!

Oh wel een fijne nog even, je Vega MOET aan de lader als je in recovery mode wil komen (niet CWM dus, recovery mode). Anders heet hij MTP device en doet ie het niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Wil ook graag Vegacomb 3.2 op mijn POV. Heb gelezen dat ik eerst de 1.10 stock rom moet installeren vanwege de grootte van partities. Helaas (gelukkig) heb ik geen windows in huis, maar zie alleen maar exe bestanden om de pov 1.10 te installeren. Bestaat hier ook een zip voor zodat ik deze via de SD-Kaart kan installeren?

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Smika schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:58:
Wil ook graag Vegacomb 3.2 op mijn POV. Heb gelezen dat ik eerst de 1.10 stock rom moet installeren vanwege de grootte van partities. Helaas (gelukkig) heb ik geen windows in huis, maar zie alleen maar exe bestanden om de pov 1.10 te installeren. Bestaat hier ook een zip voor zodat ik deze via de SD-Kaart kan installeren?

Smika
AFAIK niet, wat ik zo 1,2,3 heb gegoogled zegt ook van niet. Misschien VMware of bootcamp ;)? Of gewoon even een tweaker in de buurt zoeken met Zinloos geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er zojuist ook vegacomb 3.2 opgezet en echt gewoonweg SUPER VET en mij eerder probleem met de wifi is hierbij ook opgelost!!
ben DIK TEVREDEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EngelF schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:43:
[...]

Zolang je niet meer informatie geeft dan dit wordt het vrij moeilijk om je te helpen. Begin eens met waar je met add-on op doelt en welke foutmelding je krijgt.
het probleem is opgelost , ik heb er vegacom 3.2 opgezet en alles werkt weer
toch bedankt om te reageren. THX !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:27

winnie

de poes...

V&A aangeboden: Point of View Mobii Tegra Tablet 10.2'' + Honeycomb 3.2 + 16GB
Ik vraag me af hoe hij aan GPS komt. Iets erin gefrot of een lossen gps-ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:59

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Build8 is uit van Vegacomb 3.2, Bluetooth zou nu ook moeten werken :)

Zeer snelle en fijne rom. Ik heb alleen het idee dat hij mijn accu nogal snel leeg trekt, is dat bij meer mensen zo?

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Yep, ervaar helaas hetzelfde. Accu gaat leeg als een gek maar goed, ben eigenlijk blij dat er Honeycomb is voor de Mobii/Vega en al helemaal dat die zo heerlijk vloeiend draait!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Synchronisatie uitzetten en 't ding op flight mode als je 'm standby laat liggen helpt wel iets, maar na een dagje ermee stoeien is het wel over helaas... Nachtje standby en hij ligt ook op 20%...

't is wel een van de goedkoopste tablets met Android 3.2 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Vegacomb heeft een werkende camera! Check http://tabletroms.com/for...ld-7-a-118.html#post22903

Even voor de goede orde, redscorpion heeft het gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 08:08
Juicedefender op mijn telfoon werkt goed om de accu te sparen, Deze zet wifi 3g etc uit als de telfoon standby gaat. Ik heb dit gisteren ook op de tablet gezet, maar weet nog niet of het hiet ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Inderdaad, Build 8.1 heeft werkende bluetooth en Camera. Ook is de timing van de Power knop bijgesteld. Het wordt een zeeer goede rom! Erg vloeiend:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem niet geupdate naar 8.1 :-( kan iemand mij mss hier de uitleg bij geven hoe het eigenlijk moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:36:
ik krijg hem niet geupdate naar 8.1 :-( kan iemand mij mss hier de uitleg bij geven hoe het eigenlijk moet
Staat duidelijk daar, maar even in het kort.

Reboot naar recovery, wipe cache en dalvik cache, install zip from sd,
dan kies je de gedownloadde zip, reboot en reboot met wifi aan. Dan ben je klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veentje64
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-08 14:11
Beetje laat maar aangezien ik pas onlangs tijd had om er even rustig voor te zitten is het met jullie hulp gelukt.

Vegacomb 3.2 draait hier naadloos. Nu mogelijk al upgrade naar build 8..??

Nogmaals dank voor jullie input!

gr,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:27:
[...]

Staat duidelijk daar, maar even in het kort.

Reboot naar recovery, wipe cache en dalvik cache, install zip from sd,
dan kies je de gedownloadde zip, reboot en reboot met wifi aan. Dan ben je klaar....
als ik de update probeer te doen komt er te staan
can't open /sdcard/vegacomb.....build 8.1 udate.zip
(bad)
installation aborted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Je .zip is dan corrupt. Download hem opnieuw, en proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
Weet iemand welke port je bij de (pop3) inkomende gesprekken moet zetten?
normaal is het 110 maar dan geeft Unable to open connection to server de server is Tele 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Iets meer info is wel welkom. Gaat het om email? Iets meer info bitte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Hoe lang gaat jullie accu mee als je 'm telkens op 'standby' zet en dus niet uitschakelt?
(standby als in de powerknop even indrukken)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:31

OgWok

U.N.C.L.E.

Heb sinds vanochtend de Vegacomb 3.2 Build 8.1 erop staan. Ziet er goed uit. Eerste installatie ging zo te zien goed maar deed na het bootscherm niets meer. Onduidelijk waarom.
Originele POV 1.10 rom teruggezet en nog eens geïnstalleerd. Toen ging het wel goed, gelukkig.
In ieder geval is de Vegacomb 3.2 Build 8.1 een aanrader. Vlot in gebruik, reageert goed op aanraken, WiFi is prima.

Jammer dat er nog geen goede ondersteuning voor NOS uitzendinggemist is. Programma's zijn wel zichtbaar, maar slechte beeldkwaliteit (komt denk ik niet door de Tegra of Android).

Heb ook nog eens bij POV op de downloadsite gekeken en het valt op wat een redelijk ongestructureerd rommeltje het daar is.......
Afbeeldingslocatie: http://super-moem.pointclark.net/GOT/POV.png

Overigens: weet iemand waar je het opstartscherm kan wijzigen? Nu staat er de ripoff mededeling, die wil ik wel kwijt.

[ Voor 30% gewijzigd door OgWok op 07-09-2011 08:22 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Nee, ik geloof dat het (nog) niet mogelijk is. Het is inderdaad niet het mooiste bootscreen, maarja. Je zult het er even mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Rob schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:50:
Hoe lang gaat jullie accu mee als je 'm telkens op 'standby' zet en dus niet uitschakelt?
(standby als in de powerknop even indrukken)
Niemand ervaring met de accuduur? Vooral met honeycomb 3.2

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Voor wat het waard is: met juice defender en steeds op standby zetten onder android 2.2 (corvus rom) doe ik ruim 24 uur met een acculading. Gaat dan richting de 36 tot 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertwin_koele
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 17:52
'slechts' 4 uur met minimale standby(gewoon uit bij niet gebruikt) , juice defender aan en vegacomb 3.2

maar werkt wel super goed!

[ Voor 14% gewijzigd door bertwin_koele op 12-09-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

bertwin_koele schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:16:
'slechts' 4 uur met minimale standby(gewoon uit bij niet gebruikt) , juice defender aan en vegacomb 3.2

maar werkt wel super goed!
Heb met VegaComb 3.2 ook geen fantastische batterij tijden. Scheelt wel een stuk met vorige roms. Wel staat de WiFi nu altijd aan, omdat het opnieuw verbinden veel te veel tijd koste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Ik heb nu ook hc v3.2 build 8.1 geïnstalleerd en moet zeggen het bevalt goed.
Alles werkt nu zoals het zou moeten en hij draait nu 8.5 uur op een acculading en heb nog 22% over.
Wel doe ik de wifi eraf en sluit ik hem met een gadget helemaal af .
Dan gaat de accu ex gebruik ruim 24+ uur mee.
Al met al een goede Rom van die gasten bij tabletroms.
Flash werkt goed in de standaard browser en het geheel werkt vlug en vloeiend.
Nu maar wachten op sandwich icecream.

Verwijderd

helemaal prima dat jullie zo weglopen met die tegra 2!
het is vast een heerlijk tabje... echter er zijn ook armoedzaaiers onder ons die niets meer kunnen veroorloven dan een simpele "POV Mobii 7 Gen2"
nu zijn er hier en daar al wat vragen gesteld over firmware, meerdere android versies etc..
wat ik niet zo leuk vind is dat wij, Mobii 7" bezitters alleen maar wordt verteld wat NIET kan..
is er dan helemaal niemand die ons kan vertellen wat er WEL kan?
een reactie zoals: "volgens mij werkt android 2.2 wel" zonder bronvermelding of verder uitleg helpt ons niet echt op weg...
dus nog eenmaal:
wat kan er WEL met de POV Mobii7? (in mijn geval met trackball)
alle maar dan ook echt alle antwoorden, suggesties, instructies en walkthroughs zijn meer dan welkom!
groetjes van een behoorlijk verdwaalde noob!

• wortelsoft
  • Laatst online: 08:08
OgWok schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:24:
[...]

Heb met VegaComb 3.2 ook geen fantastische batterij tijden. Scheelt wel een stuk met vorige roms. Wel staat de WiFi nu altijd aan, omdat het opnieuw verbinden veel te veel tijd koste....
Ik heb een vast ip adress ingesteld dat scheeld stukken met verbinden. Gebruik de pov alleen binnenshuis dus voor mij is vast adres geen probleem. Gebruik trouwens nog de modaco rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:37:
helemaal prima dat jullie zo weglopen met die tegra 2!
het is vast een heerlijk tabje... echter er zijn ook armoedzaaiers onder ons die niets meer kunnen veroorloven dan een simpele "POV Mobii 7 Gen2"
nu zijn er hier en daar al wat vragen gesteld over firmware, meerdere android versies etc..
wat ik niet zo leuk vind is dat wij, Mobii 7" bezitters alleen maar wordt verteld wat NIET kan..
is er dan helemaal niemand die ons kan vertellen wat er WEL kan?
een reactie zoals: "volgens mij werkt android 2.2 wel" zonder bronvermelding of verder uitleg helpt ons niet echt op weg...
dus nog eenmaal:
wat kan er WEL met de POV Mobii7? (in mijn geval met trackball)
alle maar dan ook echt alle antwoorden, suggesties, instructies en walkthroughs zijn meer dan welkom!
groetjes van een behoorlijk verdwaalde noob!
Je kunt die flashen met een andere versie.
Er staat geen android 2.2 op maar wel een verbeterde rom.

http://netlogic.se/Kendo-M7.aspx

hier staan ook handleidingen op.

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Omdat ik op zoek was naar een goedkope tablet voor gebruik op locaties die me te riskant zijn om mijn iPad mee naar toe te nemen heb ik de afgelopen week een Viewsonic 10s tablet gekocht bij de lokale Dixons. Met de stock ROM is dat helemaal niets, ik begrijp niet hoe mensen kunnen werken op een tablet met Android 2.x...
Daarom op zoek gegaan naar andere opties. De Viewpad 10s blijkt identiek te zijn aan de Advent Vega, en dus ook aan de PoV Mobii, en is dus in staat om VegaComb te draaien.

De laatste build daarvan kan ik iedereen die serieus iets met de Viewpad/Mobii/Vega wil doen aanraden! Het is een versie van Honeycomb 3.2 met volledige ondersteuning van alle hardware in deze low-cost tablets.

Mijn ervaringen er mee zijn tot nu toe redelijk positief. Vergeleken met een iPad is het scherm erg slecht, maar het is bruikbaar in landscapemodus(een 16:9 scherm is toch sowieso niet handig in de portrait stand). Ook Honeycomb kan in mijn ogen nog niet tippen aan de gelikte gebruikerservaring met iOS op een iPad, maar ook hier geldt: het is in deze versie op deze tablet absoluut bruikbaar! Echt een aanrader voor alle bezitters van deze types tablets. Het geeft een heel andere gebruikerservaring dan met de stock ROM (Android 2.2) en in ieder geval is de user-interface echt toegesneden op tablets. Ook is het zo stabiel als Honeycomb worden zal, en de tablet is zeker niet traag te noemen, integendeel, software decoding van video gaat er duidelijk beter op dan op mijn iPad(1), die daar toch wat paardekracht voor tekort lijkt te komen.

Ofwel: ben je op zoek naar een betaalbare tablet die een volledig functionele versie van Honeycomb kan draaien, dan kun je niet veel fout doen met deze Viewpad 10s...

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

@jalumsx:

helemaal met je eens. Met Vegacomb 3.2 is het een bruikbare pad geworden. (wat goede software niet kan doen). Was al aan het kijken naar een Asus Transformer, maar met Vegacomb 3.2 ben ik heel tevreden met de PoV Mobii.......

• thomskipsp
Hey menschen!

Er is een update verschenen voor de POV Tegra 10.1 inch Vegacomb! We zijn inmiddels belandt bij versie 9. Check it out!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1221336

• strandbal

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ah, screen calibration ingebouwd. Eens kijken vanavond of dat het probleem oplost waar het nogal moeilijk is om dingen bovenin het scherm te kunnen raken :)

Verwijderd

Als ik het goed begrijp kan ik de HC3.2 9b installer.exe dus gewoon installeren zoals ik een pov update zou doen in de update modus zetten en met de pc en de exe file via de usb kabel update?

Ik heb namelijk de pov terga2 tablet orgineel met de 1.09 pov software.

• JKratos
Yeah buddy! ;) Maar inderdaad ja.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Verwijderd

Eindelijk een makelijke oplossing naar hc 3.2

Denk dat ik hem van het weekend dan maar eens ga updaten.

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 24-09-2011 08:46 . Reden: storende typo's ]

Verwijderd

Nou hij staat erop stelt niks voor zelfde als een orginele flash.
Maar nu krijg ik op divere pagina's met filmpjes dat de flash player niet up to date is moet ik deze weer los installeren en welke?

• JKratos
Bij mijn weten de gewone flash player uit de market. Check ff of die erop staat, zo niet, gooi hem er op.

Verwijderd

Ik heb inderdaad net de flash 10.3 gedownload uit de market het het werkt weer.

Nu nog eens goed uitzoeken wat de honeycomb 3.2 nu allemaal meer kan dan de froyo 2.2
Ik merk wel dat het tablet nu net nog iets direkter werkt en de wifi connect direkt bij aanzetten

Alleen als ik hem helemaal uitschakel en ik hem weer opstart dan werkt mijn market en gmail niet niet na lang zoeken ben ik er achter waardoor dit komt , dit komt omdat het de klok tijd vergeet hij gaat weer naar 2009 ergens.

Zie ik iets over het hoofd met de klok ik heb hem al op automatsch en hand ingesteld maar hij vergeet het steeds na het uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
dat probleem heb ik ook met de tijd.
verder het probleem dat hij niet op de widget van de browser meer reageert.
het is bekent bij tabletroms en ze gaan ernaar kijken.
Ach een kleine bug en nog maar ff wachten op sandwich icecream.
Wel werken nu in ieder geval de usb sticks en bluetooth en camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke afwachten tot de update dus , dat met de widget van de browser dat probleem heb ik nog geen last mee gehad.
Dacht van laat hem vanacht in standby staan maar dat was ook geen optie want vanmorgn was de accu leeg dus moet hem echt uit zetten met als gevolg dat hij steeds de datum terug zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 22:35
Helaas, bij mij werkt het niet, hij blijft hangen bij het opstarten.

Ik heb eerst de Vegamoddedstock V110 v2 er op gezet en daarna de Vegacomb installer eroverheen gezet.
Instalatie ging goed maar bij het opstarten blijft hij opnieuw opstarten.
Iemand enig idee wat ik fout heb gedaan?
Als iemand een oplossing weet en ik moet iets instaleren, kun je dan ook de locatie doorgeven....
Alvast bedankt!!
thomskipsp schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:27:
Hey menschen!

Er is een update verschenen voor de POV Tegra 10.1 inch Vegacomb! We zijn inmiddels belandt bij versie 9. Check it out!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1221336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
elcamino schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:32:
Helaas, bij mij werkt het niet, hij blijft hangen bij het opstarten.

Ik heb eerst de Vegamoddedstock V110 v2 er op gezet en daarna de Vegacomb installer eroverheen gezet.
Instalatie ging goed maar bij het opstarten blijft hij opnieuw opstarten.
Iemand enig idee wat ik fout heb gedaan?
Als iemand een oplossing weet en ik moet iets instaleren, kun je dan ook de locatie doorgeven....
Alvast bedankt!!

[...]
Had ik ook. Bij mij bleef hij hangen in het Vegacomb opstartscherm. Oplossing gevonden door goed de volgende aanwijzingen te volgen: http://tabletroms.com/for...k-installation-guide.html
Werkt bij mij nu perfect.

• MisterT2006
Voor de mensen met het tijd en datum probleem download clocksync uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_van_G
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:01
Ik heb net tweedehands een mobii 10.2 gekocht om te kijken of een tablet iets voor me is. Tot zo ver bevalt hij zeer goed. Zelfs met android 2.2.

Nu zit ik met het volgende probleem. Als ik een no name koptelefoon in de tablet stop herkent hij deze niet. Er komt geen koptelefoon tekentje in de notification bar te staan. De koptelefoon werkt wel gewoon op mijn galaxy s. Ik zit in de trein dus heb niet de mogelijkheid om momenteel andere koptelefoons te proberen.

Een reboot heb ik al geprobeerd, maar dit verhielp het probleem niet.

Iemand een idee of is dit een gevalletje garantie?

Edit

Ik hoorde wel wat kraken met koptelefoon tijdens een reboot

Edit 2

Het lijkt aan de koptelefoon te liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ali_van_G op 01-10-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Ik heb net vegacom9 met update3 geïnstalleerd. Nog niet gereboot maar het klokprobleem zou met update3 verholpen moeten zijn. Batterij lijkt behoorlijk snel leeg te lopen, maar dat moet ik nog maar eens in dagelijks gebruik testen. Maar vegacomb is wel èrg lekkah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
MisterT2006 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:12:
Voor de mensen met het tijd en datum probleem download clocksync uit de market.
helaas.... ik kan volgens mij niet de goede versie van Vegacomb vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

En ik heb de eerste uitdaging ontdekt aan Vegacomb (ongeacht de versie tot nu toe): Het ondersteunt geen wifi met PEAP. :(
Update3 lost trouwens wel het probleem van de clock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_van_G
Net even vegacomb9 op de tablet gezet. Most zeggen dat dit erg goed werkt. Zo had de software vanaf het begin moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Laatst online: 04-03 01:09
Het bugje zit er nóg altijd in dat hij de second pass phrase niet onthoudt wanneer die is ingesteld op een netwerk. Op de TU van Eindhoven en naar horen zeggen ook in Delft wordt er MSCHAPV2 gebruikt oid, maar daarom kan de tablet niet connecten. Nuja, tether werkt ook.

//Heeft de echte Advent Vega uit de UK geïmporteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Door de lage prijs overweeg ik ook de Mobii Tegra 2 aan te schaffen. Hoe goed in Honeycomb op deze tablet? Op de Hansspad lees ik nog geregeld over problemen ed.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:00
vegcaomb Versie 9n met update 3 loop behoorlijk goed, heb zelf wel af en to nog een vastloper in angry birds, verder werkt eigenlijk alles goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
kleefding schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:31:
vegcaomb Versie 9n met update 3 loop behoorlijk goed, heb zelf wel af en to nog een vastloper in angry birds, verder werkt eigenlijk alles goed
Ik heb het e.e.a. gelezen voor booten naar CVM, is dat eenmalig of moet dat continue voor een goede werking?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Dat is eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_van_G
Ik probeer adb werkend te ktijgen op de mobii met vegacomb, maar ik heb nog geen succes. Heeft iemand dit al werkend en zo ja welke drivers moet ik daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan deze n00b even helpen. Ik wil mijn tablet upgraden en volg hierbij de aanwijzingen van POV maar ik krijg niet het windows installatie scherm. Ik moet de return + power knop indrukken tegelijk maar hij doet helemaal niks....wie o wie kan mij helpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:04:
Wie kan deze n00b even helpen. Ik wil mijn tablet upgraden en volg hierbij de aanwijzingen van POV maar ik krijg niet het windows installatie scherm. Ik moet de return + power knop indrukken tegelijk maar hij doet helemaal niks....wie o wie kan mij helpen 8)7
Paar keer de toetscombinatie gebruiken, werkt meestal niet de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik dan echt zo slecht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij werkt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Slecht ? >:) Lijkt me meer door de Tegra Tab te komen dan door de gebruiker. Het nu eenmaal een budget tablet en daar is minder aandacht aan dit soort opties besteed. Als ik in de recovery mode wil komen lukt het bijna nooit de eerste keer..... en ik voel me niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de VEGA rom te installeren.
Ook mijn tablet blijft hangen met de tekst "Vgacomb is free software. I you have paid .........................."
Het lijkt alsof hij continue aan het rebooten is
Ik heb exact de handleiding gevolgd en alles nu al 10 x geprobeerd. Zonder resultaat HELP !!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:46:
Ik probeer de VEGA rom te installeren.
Ook mijn tablet blijft hangen met de tekst "Vgacomb is free software. I you have paid .........................."
Het lijkt alsof hij continue aan het rebooten is
Ik heb exact de handleiding gevolgd en alles nu al 10 x geprobeerd. Zonder resultaat HELP !!!!
Heb je wel eerst de ModdedStock v2 geflashed, geboot, en vanaf daar gereboot naar clockwork? Zonder die stap gaat het absoluut niet werken. Zie: http://tabletroms.com/for...gacomb-3-2-build-6-a.html

[ Voor 8% gewijzigd door brama op 09-10-2011 14:14 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
Lol in pheriprial mode werkt eindelijk mijn Bluetooth logitech keyboard.
Had hem voor mijn PS3 gekocht maar werkt ook prima op mijn Mobii.
Wat betreft het in recovery mode te komen; het heeft mij wel eens 15 minuten gekost.
Met andere woorden blijven proberen.
En altijd met het adapter aan de Mobii.
Momenteel draai ik de honeycomb v3.2 n versie en voor mij werkt hij super.
Af en toe een kleine bug als met de gadgets maar daar is wel goed mee te leven.
Usb sticks werken ook prima met andere woorden je hebt gewoon een mini pc. :)
Als je een langere accuduur wilt hebben op je tablet, eerst de wifi eraf en dan helemaal uit zetten.
Als ik dat doe gaat hij zeker tot 3 dagen mee met wat surfen af en toe een spelletje en mail checken.
@henkhoog heb je wel eerst moddedstock v2 geinstalleerd?
Anders de procedure weer van voor af aan volgen.

[ Voor 0% gewijzigd door MisterT2006 op 09-10-2011 14:18 . Reden: tekstaanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel eerst de ModdedStock v2 geflashed, geboot, en vanaf daar gereboot naar clockwork? Zonder die stap gaat het absoluut niet werken. Zie: http://tabletroms.com/for...gacomb-3-2-build-6-a.html

Ik heb uiteraard exact de "Vegacomb, Moddedstock Installation Guide" gevolgd zonder resultaat

Er staat ook een installer.exe op de site die zegt alles automatisch te doen. Ook wanneer ik die gebruik blijft mijn POV rebooten maar dan met iedere keer keer met een vega startscherm :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:24

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zat er gisteren ook mee te knoeien, bleef ook eerst rebooten.

Ben je zeker dat je deze stappen ook hebt gedaan? Ik had ze eerst overgeslagen, vandaar.

Flashing VegaComb
Now that you’ve copied the VegaComb .zip file to the SD card, and made a Nandroid backup. It’s time to do the final steps to flash VegaComb.

• First, choose “wipe data/factory reset” and navigate down to the “Yes – delete all user data” option, and press the Power button.

• Then choose “wipe cache partition” and navigate down to the “Yes – delete all user data” option, and press the Power button.

• Next, choose “advanced” and then “Wipe Dalvik Cache” and navigate down to the “Yes – delete all user data” option, and press the Power button.

• Now press the Back button, to return to the main menu of CWM. Navigate to “install zip from sdcard”

• Then choose “toggle signature verification” to make sure it’s Disabled!

• Now select the “choose zip from sdcard” option

• Select the VegaComb .zip file (the name obviously changes with whatever version you're flashing) from the menu, and navigate down to the “Yes – delete all user data” option, and press the Power button.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen de back-up niet gemaakt omdat er niets op mijn tablet staat wat ik wil behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de goede 9b versie pakt hoef je de moddedstock niet te doen ik heb ook gewoon de 9b versie erop gezet had de orginele 1.09 er nog op.
En ik moet zeggen werkt super beter wifi ontvangst alleen de accu duur die is een stuk minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vegacomb 1.5 beta krijg ik zonder problemen werkend
Hoe nu upgrade naar de nieuwste versie ?????

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag niet hoe maar het is gelukt, bedankt voor de hulp en fijne dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
Ik sta zelf op het punt een goedkope tablet aan te schaffen. Bij goedkoop denk ik dan aan minder dan 200 euro. Nu wil ik natuurlijk wel zoveel mogelijk 'bang for the buck'. Dan kom je al snel bij de tegra 2 tablets uit. Ik heb nog even naar wat chinese tablets zitten kijken, maar die bevatten vaak mindere processoren.

Maar goed, ik kwam dus op de volgende 2 tablets uit:
-Point Of View Mobii 10,2 (185 euro)
-Hannspree Hannspad (179 euro)

Qua prijs maakt het dus niets uit. Over beide tablets heb ik informatie opgezocht en met elkaar vergeleken. Maar ik weet niet waar ik voor moet kiezen.

Voordelen van de Mobii:
-hardware acceleration in honeycomb rom
-camera
-grotere community

Voordelen van de Hannspad:
-een beter scherm
-hardware home button
-16gig intern geheugen
-ziet er veel beter uit (persoonlijk)

Nou is zo'n opsomming wel leuk, maar veel punten zijn onduidelijk.
Hoeveel slechter is het scherm van de Mobii bijvoorbeeld? En hoever zijn de rom makers voor de Hannspad. Loopt dit qua functionaliteit en stabiliteit ver achter op de Mobii (Advent Vega)? Gaat het nog lang duren voor er een stabiele honeycomb rom is met hardware acceleration voor de Hannspad?

Hoe zit het trouwens met de 512MB ram in beide tablets. Is dat wel genoeg om honeycomb goed te kunnen draaien?

Ik hoop dat jullie de punten die ik genoemd heb wat duidelijker kunnen maken of kunnen aanvullen, want wellicht heb ik ook nog punten gemist. En waarom hebben jullie de een boven de ander verkozen?

[ Voor 3% gewijzigd door Arson op 09-10-2011 22:03 ]

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Je vergeet er nog eentje:
ViewSonic Viewpad 10S
Waarom deze:
- Precies hetzelfde als de PoV op het labeltje op de achterzijde na (en de rand wellicht)
- 16GB kaartje meegeleverd
- hardwareknoppen aan de zijkant (niet altijd een voordeel)
- aansluitingen achter een klepjes
- Normale HDMI aanslujiting
- Camera
- USB host (zit alleen geen USB A-A kabel bij, dus vergeet die er niet bij te kopen)
- World charger! Worden 4 verwisselbare aansluitingen meegeleverd, dus je kan dat ding overal opladen.
Hansspad heeft wel het interne geheugen en wlan n in z'n voordeel, dus App2SD is een must bij deze, maar tot zover doet dat prima z'n werk.

Ik heb voor deze laatste gekozen en de VegaComb 3.2 software erop gezet (de eerste keer in de recovery modus komen was inderdaad kwestie van vaak genoeg proberen tot je de knoppen precies op het juiste moment ook weer los laat). De Full installer die alles voor je doet bleef bij mij hangen bij de ontploffende letters. Dit filmpje bleef maar loopen.
De firmware geflashed naar de originele (geupdate) software en opnieuw geprobeerd op de ModdedStock v2 manier. Dit ging in ene keer perfect. Ding gaat als een trein, maar was wel de updates vergeten, dus het moet een nog betere ervaring worden :) .
*Edit: accuduur is sterk verbeterd na updates :)

[ Voor 21% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 10-10-2011 19:18 . Reden: Info toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 13:38
Ben op dit moment ook sterk aan het twijfelen, welke van de drie:

- Hannspad (1653 versie)
- PoV Mobii
- Viewsonic 10s

Heeft iemand de mogelijkheid gehad om de schermen van deze tablets te vergelijken? Ben erg benieuwd welke het beste beeld heeft.

@ -Sir_Killalot-. Waar heb je de viewsonic 10s gekocht? Ik kan namelijk nergens vinden dat er een 16gb kaartje mee wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort dat de market niet meer werkt.
Als ik op android market kijk dan zegt hij dat er geen device is gekoppeld.

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Op de sites van DynaByte (maar ook Dixons en MyCom) staat het enkel bij de omschrijving:
10"/512MB/16G SD/Android/BT
Bij de specificaties staat inderdaad alleen dat-ie 512MB aan flash geheugen heeft.

DB/Dixons of MyCom maakt trouwens nu niet echt meer uit, allemaal zelfde distributiecentrum/hoofdkantoor, dus ook dezelfde fout op alle 3 de sites :/... Zie nu ook dat het zodoende ook niet in de Pricewatch staat, heb wat wijzigingen doorgegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 11-10-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:04:
Ik heb sinds kort dat de market niet meer werkt.
Als ik op android market kijk dan zegt hij dat er geen device is gekoppeld.

Hoe los ik dit op?
Had/heb ik ook. Tevens gaf hij bij mij soms foutmeldingen bij het downloaden van apps uit de market, dit heb ik verholpen door 3.1.5 market te installeren. Heb ook geen gekoppeld device nu via market.android.com icm 3.1.5, maar market werkt nu wel weer.

[ Voor 3% gewijzigd door scientist456 op 11-10-2011 13:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Om eerlijk te zijn: 512MB ervaar ik als een gebrek. Ik kan nu geen strips (cbr formaat)op mijn tablet lezen die groter zijn dan 100MB. Er zijn gelukkig niet zo heel veel strips van die grote, maar die enkele is vaak wel de meest bijzondere.
1GB lijkt me fijner.
(cbr formaat is een eigenlijk gewoon een stapel jpg's gerarred. Om een cbr te lezen moet wel het hele bestand worden ingelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer apps installeren van de androidmarked maar krijg steeds de melding ""fout bij het verwerken van de aankoop" Ik heb de nieuwste VEGA rom geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:33:
ik probeer apps installeren van de androidmarked maar krijg steeds de melding ""fout bij het verwerken van de aankoop" Ik heb de nieuwste VEGA rom geinstaleerd.
3.1.5 market installeren, werkte voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad i heb versie 3.1.5 geinstalleerd en hij doet het weer bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondebob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb een Point of view tegra 10, met 3.2 versie 9n en update 3, maar heb nog steeds een klein probleem.

Als ik in de standaard browser naar google ga, en dan bijv op maps of afbeeldingen klik, dan word het scherm iets donkerder, en gebeurt er niks google blijft staan.

Als ik naar maps.google ga dan werkt het wel.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

met firefox heb ik het probleem niet, maar vind ik minder goed werken dan de stock browser.

verder werkt het fantastisch, en heb ik voor als nog geen andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:20
Ik heb sinds vorige week ook de POV in mijn bezit. Sinds gisteren heb ik er ook vegacom hc 3.2 build 9n update 3 opgezet. Ik heb nog niet zoveel gebruiks ervaring met de nieuwe ROM, maar ik merkte gisteren wel dat mijn WIFI bereik/ontvangst minder goed is/lijkt met de nieuwe ROM.

Daarnaast vroeg ik me af (ik ben nieuw in android wereld, wel ruime ervaring in linux) of er eenvoudig modules te crosscompilen zijn voor android (specifiek dit tablet) zodat ik bv een USB DVB-T stick zou kunnen gebruiken. Zo ja, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
sikkel schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:43:
Ben op dit moment ook sterk aan het twijfelen, welke van de drie:

- Hannspad (1653 versie)
- PoV Mobii
- Viewsonic 10s

Heeft iemand de mogelijkheid gehad om de schermen van deze tablets te vergelijken? Ben erg benieuwd welke het beste beeld heeft.

@ -Sir_Killalot-. Waar heb je de viewsonic 10s gekocht? Ik kan namelijk nergens vinden dat er een 16gb kaartje mee wordt geleverd.
Ik twijfel ook tussen die 3.. Ik ben vooral benieuwd naar de schermen, welke heeft het beste? Zijn de Viewpad en de Mobii echt indentiek?

Op slatedroid is fards al goed opweg met zijn HW Honeycomb rom voor de hannspad dus dat is ook geen reden meer om hem niet te nemen...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcamino
Pfff ik heb de handleiding precies gevolg maar helaas ,,,,het lukt niet...
Ik krijg Vegacomb er niet op.
Iemand in de buurt van zoetermeer die mij misschien kan helpen??
Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste