Ja hij doet het!lometje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:40:
[...]
Ik heb zelf Tegra Tab Update_v1.10_pov.exe draaien en die market_zip gebeuren van de TS werkt hier prima.....
Ik heb een apart probleem met de PoV 1.10 Rom: hij onthoudt mijn instellingen na een reboot niet. Voorbeeld: ik wil de browser gebruiken. Daarvan heb ik er twee: de standaard en opera. Dus ik klik op browser in het rechter snelmenu op de desktop (volgens mij een widget). Dan krijg ik de keuze of ik de browser of opera wil gebruiken. En de mogelijkheid om die keuze vast te leggen voor volgende keren. Ik klik op "vastleggen" en kies Opera. Daarna is het altijd zo, dat ik bij browser netjes automatisch Opera opstart.
Maar ik zet de tablet 's nachts uit ("uitschakelen") omdat ik hem wil opladen*, 's Ochtends start ik hem weer op, en dan wil ik wel weer eens op het internet surfen. Ik klik op browser (rechter snelmenu op desktop), maar in plaats van dat opera weer automatisch opstart, krijg ik dan weer de keuze welke browser ik wil gebruiken en of ik die keuze wil vastleggen.
Ik merk dat dit niet alleen bij de browserkeuze speelt, maar ook bij andere zaken. Elke keer is de tablet zijn instellingen kwijt na een reboot. Heet iemand ook deze ervaring en hoe kan je de tablet wel deze instellingen laten onthouden na een reboot?
* opladen doe ik altijd met de tablet uit, nadat ik 1) de bijgeleverde voedingsadapter heb opgeblazen na opladen en 2) merk dat de nieuwe/betere/sterkere voedingsadapter erg warm wordt als ik de tablet oplaad, terwijl hij aanstaat. Voor mij een teken dat ik de tablet uit moet zetten bij het opladen.
Maar ik zet de tablet 's nachts uit ("uitschakelen") omdat ik hem wil opladen*, 's Ochtends start ik hem weer op, en dan wil ik wel weer eens op het internet surfen. Ik klik op browser (rechter snelmenu op desktop), maar in plaats van dat opera weer automatisch opstart, krijg ik dan weer de keuze welke browser ik wil gebruiken en of ik die keuze wil vastleggen.
Ik merk dat dit niet alleen bij de browserkeuze speelt, maar ook bij andere zaken. Elke keer is de tablet zijn instellingen kwijt na een reboot. Heet iemand ook deze ervaring en hoe kan je de tablet wel deze instellingen laten onthouden na een reboot?
* opladen doe ik altijd met de tablet uit, nadat ik 1) de bijgeleverde voedingsadapter heb opgeblazen na opladen en 2) merk dat de nieuwe/betere/sterkere voedingsadapter erg warm wordt als ik de tablet oplaad, terwijl hij aanstaat. Voor mij een teken dat ik de tablet uit moet zetten bij het opladen.
@Soepkip,
Ik gebruik zelf voor het afspelen van merendeels avi " rockplayer".
Heb een geheugenkaart van 16gb type 4 erin.
Eigenlijk op een paar eigenaardigheden na werkt alles bij mij prima en snel en heb ik weinig problemen met mijn pov.
Draai hier nog op de V1.07 en zolang er geen update naar honeycomb komt blijft het daarbij.
Don't fix it if it aint broken
Ik gebruik zelf voor het afspelen van merendeels avi " rockplayer".
Heb een geheugenkaart van 16gb type 4 erin.
Eigenlijk op een paar eigenaardigheden na werkt alles bij mij prima en snel en heb ik weinig problemen met mijn pov.
Draai hier nog op de V1.07 en zolang er geen update naar honeycomb komt blijft het daarbij.
Don't fix it if it aint broken
Break it, then fix it again. It's tweakers d*mned
Vandaag de boel omgeflashed naar de Android 3.0 Vegacomb rom (Beta 1.4). Ziet er erg strak uit, werkt lekker, al merk je wel dat 't een beta is. Hier en daar wat kleine issues, market die soms vreemd doet (nu werkt 'ie ineens wel), camera die niet werkt (die gebruik ik toch nooit)...
Hij's ook net wat minder snappy dan de Modaco of Corvus rom lijkt het.
Ach, beetje spelen is leuk, en hij is best bruikbaar zo eigenlijk!
Hij's ook net wat minder snappy dan de Modaco of Corvus rom lijkt het.
Hier stond een dode link.
Ziet er inderdaad al heel cool uit! Jammer dat flash nog niet draait gezien ik daar veel gebuik van maak...strandbal schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:37:
Youtube filmpje: YouTube: Performance and features showcase of the current BETA WIP version of VegaComb
De 1.5.1 Beta is uit. Heb nog niets gedaan, maar schijnt dat de update patch wel werkt en de Full versie niet...
http://tabletroms.com/for...Comb-by-newbe5-and-Corvus
Is erg vet om dit te zien. Een echt fatsoenlijke tablet UX. Maarrrrr nog niet zo snappy inderdaad...
[ Voor 49% gewijzigd door lometje op 26-05-2011 02:21 . Reden: youtube toegevoegt. / 1.5.1beta uit ]
Verwijderd
Ik heb em erop staan, je merkt wel verschil met Beta 1.4 qua performance. Als ze zo door gaan met ontwikkelen hebben we in no time een goede bruikbare HC romlometje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:49:
[...]
Ziet er inderdaad al heel cool uit! Jammer dat flash nog niet draait gezien ik daar veel gebuik van maak...
Youtube filmpje: YouTube: Performance and features showcase of the current BETA WIP version of VegaComb
De 1.5.1 Beta is uit. Heb nog niets gedaan, maar schijnt dat de update patch wel werkt en de Full versie niet...
http://tabletroms.com/for...Comb-by-newbe5-and-Corvus
Is erg vet om dit te zien. Een echt fatsoenlijke tablet UX. Maarrrrr nog niet zo snappy inderdaad...
"the cpu is recognized by setcpu/quadrant as a ARMv7 Processor rev 0."Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:29:
[...]
Ik heb em erop staan, je merkt wel verschil met Beta 1.4 qua performance. Als ze zo door gaan met ontwikkelen hebben we in no time een goede bruikbare HC rom
Is dat bij jou ook? En hapert de interface ook bij jou als je door de homescreens bladert?
Verwijderd
Ja af en toe wel, ik heb nu beta 1.5.2 erop staan, je merkt wel dat de performance beter is ten opzichte van beta 1.4.lometje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:18:
[...]
"the cpu is recognized by setcpu/quadrant as a ARMv7 Processor rev 0."
Is dat bij jou ook? En hapert de interface ook bij jou als je door de homescreens bladert?
De processor wordt inderdaad aangegeven als ARMv7
Heb de VegaComb-BETA1.5.1 gedownload, hoe kan ik die in de PoV tablet flashen? Er zit geen exe bij.
Overigens gaat het laden vrij langzaam heeft iemand daar een oplossing voor? De kleine bijgeleverde lader gebruikt 9 Watt bij laden.
Overigens gaat het laden vrij langzaam heeft iemand daar een oplossing voor? De kleine bijgeleverde lader gebruikt 9 Watt bij laden.
[ Voor 40% gewijzigd door OgWok op 27-05-2011 09:08 ]
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Hallo OgWok,
Je installeert Clockworkmod die vind je hier:
http://www.koushikdutta.com/
Je zet het vegacombbeta1.5 bestand onuitgepakt in de root van je sd
in clockworkmod kies je voor install rom from sd card
Jouw tegra moet al wel geroot zijn anders werkt clockworkmod niet.
Jouw lader probleem kan ik niet oplossen.
Je installeert Clockworkmod die vind je hier:
http://www.koushikdutta.com/
Je zet het vegacombbeta1.5 bestand onuitgepakt in de root van je sd
in clockworkmod kies je voor install rom from sd card
Jouw tegra moet al wel geroot zijn anders werkt clockworkmod niet.
Jouw lader probleem kan ik niet oplossen.
Thanks for the tip. Hoe kan ik root access regelen op de Tegra? Kom geen duidelijke uitleg tegen met Google.
Ik heb deze guide gevolgd en werkte prima: http://www.hungrycodemonk...let-vegacomb-beta-part-1/OgWok schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:29:
Thanks for the tip. Hoe kan ik root access regelen op de Tegra? Kom geen duidelijke uitleg tegen met Google.
Of het flashen naar de vega firmware nodig is betwijfel ik overigens...
* Natuurlijk even bedankje aan de makers doen / motiveren
**Allemaal eigen risico he
[ Voor 16% gewijzigd door lometje op 27-05-2011 10:47 ]
Hallo Ogwok,
Volgens mij als je gewoon de laatste originele pov rom installeert de 1.10
http://downloads.pointofv...0PC%20Firmware%20upgrade/
hoe je alleen maar naar device settings te gaan en kun je via de software tool die vegacombbeta1.5
installeren zoals ik net beschreef (onuitgepakte zip in de root van de sd card)
Als je dan vegacomb 1.5 hebt geïnstalleerd heb je root access. Die zit ingebakken in de vegacomb roms.
Volgens mij als je gewoon de laatste originele pov rom installeert de 1.10
http://downloads.pointofv...0PC%20Firmware%20upgrade/
hoe je alleen maar naar device settings te gaan en kun je via de software tool die vegacombbeta1.5
installeren zoals ik net beschreef (onuitgepakte zip in de root van de sd card)
Als je dan vegacomb 1.5 hebt geïnstalleerd heb je root access. Die zit ingebakken in de vegacomb roms.
Inderdaad. De VegaComb staat er al op. Nog even uitzoeken hoe alles werkt. Opera was mooi meegenomen, met instellingen 
Market zit er ook meteen bij
Heb overigens ook de Vega V1.10 rom teruggezet en ging zonder problemen.
Heb van PoV begrepen dat er geen upgrade naar HoneyComb komt voor de Tegra.....
Market zit er ook meteen bij
Heb van PoV begrepen dat er geen upgrade naar HoneyComb komt voor de Tegra.....
[ Voor 45% gewijzigd door OgWok op 27-05-2011 15:43 ]
Weet iemand wat een G3 module kost? Kan het zo snel niet vinden...ervaringen?
heeft er al iemand een usb - gps - muis werkend.
Die van mij krijgt wel spanning via de usb maar ik zie hem nergens, tis een HI-204E-USB (haicom)
op de MoDaCo advent Vega R8
Die van mij krijgt wel spanning via de usb maar ik zie hem nergens, tis een HI-204E-USB (haicom)
op de MoDaCo advent Vega R8
[ Voor 9% gewijzigd door Klein_Kipje op 28-05-2011 14:20 ]
www.weitjerock.com
Gebruikt iemand zijn tablet voor tekenen/schetsen?
Ik ging normaal voor een iPad gaan i.c.m. Sketchbook Pro
Maar Android heeft ook sketchbook pro (mobile), en deze PoV is scherp geprijsd!
De inkijkhoek is alleen niet 'je van het'. Oftewel als je alleen in landscape tekent is het geen probleem, portraitmode werkt niet echt lekker....geemfriek schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:45:
Gebruikt iemand zijn tablet voor tekenen/schetsen?
Hallo, heeft iemand al een oplossing voor het issue met een usb keyboard? Of moet er altijd een usb hub tussen?
2x>?Ben58 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:39:
Hallo, heeft iemand al een oplossing voor het issue met een usb keyboard? Of moet er altijd een usb hub tussen?
... Welk issue bedoel je?
Ja idd 2 x, zou er graag 1 verwijderen, maar nog niet gevonden hoe...
Het issue dat een usb keyboard (zo'n keyboard case) niet werkt rechtstreeks op de tablet aangesloten. En een normaal keyboard wel.
Het issue dat een usb keyboard (zo'n keyboard case) niet werkt rechtstreeks op de tablet aangesloten. En een normaal keyboard wel.
Klinkt alsof er iets mis is met die case... Werkt het wel op een laptop / computer? Misschien ligt het aan de USB host/slave mode... Ik geloof dat de advent vega software iig. het tegenovergestelde is van de pov... Welke nu host of slave is weet ik niet. Flashen van vega software is natuurlijk eigen risico (maar hier gaat dat altijd prima)Ben58 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:20:
Ja idd 2 x, zou er graag 1 verwijderen, maar nog niet gevonden hoe...
Case werkt prima op een laptop. Heb nu de vega rom modaco r8 erop. Werkt prima, tot nu toe. En heb host en slave al geprobeerdzonder resultaat
Heb je het ook met de pov firm/software geprobeerd?Ben58 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:26:
Case werkt prima op een laptop. Heb nu de vega rom modaco r8 erop. Werkt prima, tot nu toe. En heb host en slave al geprobeerdzonder resultaat
Anders zou je het eventueel ook nog met vegacomb kunnen proberen. Maar dat is nog wel beta... Oftewel loopt nog niet vlot en af en toe FC. http://tabletroms.com/for...TeamNewCo-and-TeamVillain!Ben58 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:34:
Nog niet, maar dat ga ik dus morgen uitproberen. Ben benieuwd!
Goed idee. En evt ook nog de corvus rom als dit allemaal niet helpt. Wat ik niet begrijp is dat een simpel usb keyboard wel werkt en zo'n case niet. Maar ik ben niet de enige, op modaco is er ook een topic over, volgens mij nog zonder oplossing.
Je zou nog kunnen hekkeBen58 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:43:
Goed idee. En evt ook nog de corvus rom als dit allemaal niet helpt. Wat ik niet begrijp is dat een simpel usb keyboard wel werkt en zo'n case niet. Maar ik ben niet de enige, op modaco is er ook een topic over, volgens mij nog zonder oplossing.
Nou wat betreft USB? Ik kan er om het even elke USB-stick aan hangen en die wordt niet herkend. Rom flashen via USB geen probleem, dus de USBpoort is in orde. Gebruik Fuji-Vega v0.7
Verwijderd
ik heb een vraag:
ik heb een PoV mobii 7" gen2 zonder trackball (originele rom, laatste update) maar kan op geen enkele manier youtube aan de gang krijgen terwijl ik overal wel berichten tegenkom dat andere mensen met hetzelfde tablet dit wel kunnen. (zonder uitleg voor zover ik kon vinden helaas)
ik heb de standaard browser, dolphin HD en opera mobile geïnstalleerd, maar in alle gevallen gebeurt er niet of komt er een melding dat er geen applicatie voor die functie aanwezig is oid, ik heb ook meerdere youtube apps uitgeprobeerd zonder resultaat, de enige die iets doet is de My Youtube app, waarbij ik dus wel geluid heb maar geen beeld.
doe ik iets fout, of wil ik iets wat simpelweg niet kan?
binnenkort heb ik hoogstwaarschijnlijk een asus transformer maar dit leek me wel een leuk dingetje om voor niet al te veel geld wat mee te klooien en evt wat andere roms te proberen/finetunen, voor het geld valt het me zeker niet af wat zo'n dingetje kan, behalve youtube (video's) dus (en bij buienradar is het ook altijd geheel buivrij, misschien dat het er wat mee te maken heeft) alvast dank voor de hulp!
ik heb een PoV mobii 7" gen2 zonder trackball (originele rom, laatste update) maar kan op geen enkele manier youtube aan de gang krijgen terwijl ik overal wel berichten tegenkom dat andere mensen met hetzelfde tablet dit wel kunnen. (zonder uitleg voor zover ik kon vinden helaas)
ik heb de standaard browser, dolphin HD en opera mobile geïnstalleerd, maar in alle gevallen gebeurt er niet of komt er een melding dat er geen applicatie voor die functie aanwezig is oid, ik heb ook meerdere youtube apps uitgeprobeerd zonder resultaat, de enige die iets doet is de My Youtube app, waarbij ik dus wel geluid heb maar geen beeld.
binnenkort heb ik hoogstwaarschijnlijk een asus transformer maar dit leek me wel een leuk dingetje om voor niet al te veel geld wat mee te klooien en evt wat andere roms te proberen/finetunen, voor het geld valt het me zeker niet af wat zo'n dingetje kan, behalve youtube (video's) dus (en bij buienradar is het ook altijd geheel buivrij, misschien dat het er wat mee te maken heeft) alvast dank voor de hulp!
@stheide
Dan zou ik eens een andere rom erop zetten,meestal staat daar wel bij wat ze aangepast hebben (bv Youtube.app)
Dan zou ik eens een andere rom erop zetten,meestal staat daar wel bij wat ze aangepast hebben (bv Youtube.app)
Verwijderd
Ik heb er ook een, zo'n 7". Met deze rom : http://netlogic.se/Kendo-M7.aspxVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:22:
ik heb een vraag:
versie 2.0.1 doet youtube het gewoon
zijn er al mensen die meer weten over de 3.0 van POV? is dat nu definitief van de kaart? in hoeverre bevallen de vegacomb achtige custom roms eigenlijk voor de Tegra? ben wel erg benieuwd naar de tablet lay-out maar wil wel een volwassen release voordat ik iets installeer
Verwijderd
hallo,
Ik heb onlangs een POV 7 '' mobi 2 gekregen.
Ik krijg alleen geen verbinding met WIFI op de universiteit. Dit is een WPA in combinatie met IEEE 802.1X netwerk.
Het netwerk wordt wel gevonden. Als ik er op zou klikken moet er volgens het boekje een scherm komen waar ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam in kan typen. Maar ik kom daar niet terect, ik kom bij een scherm waar ik in kan stellen of wachtwoorden zichtbaar zijn met intypen ed.
Kan iemand mij helpen om toch op internet te komen?
Groetjes Lotte
Ik heb onlangs een POV 7 '' mobi 2 gekregen.
Ik krijg alleen geen verbinding met WIFI op de universiteit. Dit is een WPA in combinatie met IEEE 802.1X netwerk.
Het netwerk wordt wel gevonden. Als ik er op zou klikken moet er volgens het boekje een scherm komen waar ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam in kan typen. Maar ik kom daar niet terect, ik kom bij een scherm waar ik in kan stellen of wachtwoorden zichtbaar zijn met intypen ed.
Kan iemand mij helpen om toch op internet te komen?
Groetjes Lotte
Vegacomb heb ik erop staan, maar dat is op dit moment nog verre van af. Het werkt wat haperig / traag en de camera wordt nog niet ondersteund. Oftewel het is nog in beta en ver van af. Het is bruikbaar en honeycomb is te gek, maar voor dagelijks gebruik nog niet echt dé oplossing.LlamaWereldOver schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:49:
zijn er al mensen die meer weten over de 3.0 van POV? is dat nu definitief van de kaart? in hoeverre bevallen de vegacomb achtige custom roms eigenlijk voor de Tegra? ben wel erg benieuwd naar de tablet lay-out maar wil wel een volwassen release voordat ik iets installeer
Er komt zover ik weet geen officiele release van honeycomb voor de pov. Maar Google heeft de source ook nog niet vrij gegeven.... Vegacomb is dan ook op roms van andere apparaten gebasseerd. Als honeycomb officieel los is bij google zal het niet lang duren vermoed ik voordat iemand een fatsoenlijke rom bakt....
Verwijderd
Ik heb 4 weken geleden nog eens gemailt met POV en de 3.0 zou niet uitkomen voor de terga2 tablet er zou zelfs geen update naar 2.3 komen, wat wel nog steeds op hun site staat als verwacht.
En heeft PoV dat jou ook gemaild? Heb zelf op garantie-gebied geen goede ervaringen met PoV, dus als die houding op alle vlakken geldt, dan hoef je niet veel van PoV te verwachten. Dat wist ik ook toen ik mijn Terga2 kocht, dus prijs was netjes (van particulier € 240,--, nieuw in doos) Mijn conclusie: als je problemen hebt (software/hardware) met de Terga2, dan ben je min of meer "on your own".Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:36:
Ik heb 4 weken geleden nog eens gemailt met POV en de 3.0 zou niet uitkomen voor de terga2 tablet er zou zelfs geen update naar 2.3 komen, wat wel nog steeds op hun site staat als verwacht.
Kan je een usbstick uitlezen op mijn Point of Vieuw 7' mobii tablet?
Staat originele software op.
Moet wel met kabeltje worden aangesloten dan, aangezien er geen usb op zit?
Of op mijn 2.1 android LG GT540 telefoon?
Werkt http://www.dealextreme.co...r-7-tablet-pc-white-44456 er ook op?
Staat originele software op.
Moet wel met kabeltje worden aangesloten dan, aangezien er geen usb op zit?
Of op mijn 2.1 android LG GT540 telefoon?
Werkt http://www.dealextreme.co...r-7-tablet-pc-white-44456 er ook op?
[ Voor 21% gewijzigd door remcoboy1479 op 07-06-2011 18:39 ]
Verwijderd
Klopt OgWok zie hieronder de mail van POV wat ik als antwoord kreeg, toen ik de POV kocht leek het een super firma met service maar nu stellen ze me toch teleur.
Geachte heer,
Voor dit model gaat naar verwachting geen upgrade komen naar 2.3 of 3.0.
We komen binnenkort met een model die deze upgrade naar 3.0 wel krijgt.
Er is inderdaad een “tweaker” rom uit die gebaseerd is op 3.0. We kunnen hier verder helaas geen ondersteuning op bieden.
Kind Regards,
Point of View
Support
--------------------------------
POINT OF VIEW B.V.
Achtseweg Noord 9 – 11
5651 GG Eindhoven
The Netherlands
Helpdesk: +31-40-2064250
Tel: +31-40-2629292
Fax: +31-40-2629296
E-mail: support@pointofview-online.com
Homepage: www.pointofview.eu
Geachte heer,
Voor dit model gaat naar verwachting geen upgrade komen naar 2.3 of 3.0.
We komen binnenkort met een model die deze upgrade naar 3.0 wel krijgt.
Er is inderdaad een “tweaker” rom uit die gebaseerd is op 3.0. We kunnen hier verder helaas geen ondersteuning op bieden.
Kind Regards,
Point of View
Support
--------------------------------
POINT OF VIEW B.V.
Achtseweg Noord 9 – 11
5651 GG Eindhoven
The Netherlands
Helpdesk: +31-40-2064250
Tel: +31-40-2629292
Fax: +31-40-2629296
E-mail: support@pointofview-online.com
Homepage: www.pointofview.eu
Dat vermoeden had ik ook. Mijn verwachting was, toen ik mijn pov online bestelde, dat er een sleeve bij zou zitten. Deze zat bij unboxing vids, fotos enzovoorts. Verbaast toen ik er geen had na het binnenstebuiten keren van mijn verpakking, belde ik met POV. De medewerker vond het in eerste instantie ook vreemd, zet mij in de wacht en na een aantal minuten wist hij te vertellen dat het jammer maar waar was. Het zou alleen meegeleverd worden bij It's......Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:37:
Klopt OgWok zie hieronder de mail van POV wat ik als antwoord kreeg, toen ik de POV kocht leek het een super firma met service maar nu stellen ze me toch teleur.
.....
Beetje servicegericht bedrijf zou uit coulance toesturen... (MS is bijvoorbeeld een serviceheld, neemt mijn xbox 360 na ruim drie jaar in reparatie. Niet alleen dat, maar ze verzorgen zelfs dat hij opgehaald en thuisgebracht wordt...)
Verwijderd
Ik had het tablet al in een opwelling gekocht, deed er al niet veel mee maar heb hem gehouden vanwege eerder beloftes van POV voor updates.
Met het uitblijven
daarvan, ga ik hem denk maar de deur uit doen. Mochten er geintresseerden zijn (tablet, sleeve, lader, USB kabel en eventueel 16Gb micro-SD), PM'tje doet wonderen.
Met het uitblijven
Verwijderd
@ogwok en rr8
bedankt voor jullie antwoord, het uitproberen van andere roms was ik toch al van plan dus ga ik zeker eens proberen... (en daar had ik al meerdere opties voor gevonden, en nu dus nog 1 extra, dank daarvoor)
echter, nav wat ik zo op het internet kan vinden aan info zou het ook "out of the box" moeten kunnen werken, en dat is wat ik mij dus eigenlijk meer afvraag
is er een andere youtube app oid die wel werkt, of een andere browser cq combi van beide?
of is het gebrek aan flash domweg de bottleneck waar je in android 2.1 niet omheen kan hoe graag je ook zou willen? thanks!
bedankt voor jullie antwoord, het uitproberen van andere roms was ik toch al van plan dus ga ik zeker eens proberen... (en daar had ik al meerdere opties voor gevonden, en nu dus nog 1 extra, dank daarvoor)
echter, nav wat ik zo op het internet kan vinden aan info zou het ook "out of the box" moeten kunnen werken, en dat is wat ik mij dus eigenlijk meer afvraag
is er een andere youtube app oid die wel werkt, of een andere browser cq combi van beide?
of is het gebrek aan flash domweg de bottleneck waar je in android 2.1 niet omheen kan hoe graag je ook zou willen? thanks!
Verwijderd
Moet je die wel aanzettenVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:50:
Met het uitblijvendaarvan, ga ik hem denk maar de deur uit doen. Mochten er geintresseerden zijn (tablet, sleeve, lader, USB kabel en eventueel 16Gb micro-SD), PM'tje doet wonderen.
Verwijderd
De 7' inch is natuurlijk niet de krachtpatser tablet als je deze vergelijkt met zn grote broer (de 10'' met tegra 2 chip 1 GHZ). De specificaties zijn uitermate gunstig om lekker in de tuin of onderweg op internet te surfen en af en toe een spelletje of film te kijken. Flash zal niet ondersteund worden op dit tablet vanwege de snelheid van het tablet.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:28:
@ogwok en rr8
Met andere roms kun je wel de youtube app aan de praat krijgen zodat je wel filmpjes kan afspelen aangezien de youtube app geen gebruikt maakt van flash. In browsers doet deze het niet op dit tablet.
Als je eenmaal die rom: http://netlogic.se/Kendo-M7.aspx installeert en ook de youtube app dan geeft ie in de browser wel aan of je het filmpje wil openen met de youtube app.
Succes!
Je PM functie staat uit. Stuur mij anders eens een e-mailtje of PMVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:50:
Ik had het tablet al in een opwelling gekocht, deed er al niet veel mee maar heb hem gehouden vanwege eerder beloftes van POV voor updates.
Met het uitblijvendaarvan, ga ik hem denk maar de deur uit doen. Mochten er geintresseerden zijn (tablet, sleeve, lader, USB kabel en eventueel 16Gb micro-SD), PM'tje doet wonderen.
XXXVI
Verwijderd
Tsja, dat krijg je dus als je per ongeluk op een heel oud account inlogdVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:50:
Dus mocht er iemand interesse hebben, reageer dan via dit account.
Verwijderd
Na een paar maanden deze tablet in bezit te hebben ( en 'm niet gebruikt te hebben ) wil ik er nu toch iets mee doen. Ik wou eigenlijk beginnen met het installeren van de Advent Vega ROM, alleen dat tooltje blijft aangeven:
USB device not foundPress enter to continue
Ik heb via een forum een andere tool gedownload, de Advent Vega Driver installer. Die geeft aan: "The recovery driver is correctly installed. You may continue to flash the stock ROM."
Dus, waarom werkt het nu niet en hoe kan ik het wel laten werken? Ik wil de tablet graag gaan gebruiken maar zoals ik 'm out of the box kreeg was het echt een drama.
Mijn PC is trouwens Windows 7 64bit
USB device not foundPress enter to continue
Ik heb via een forum een andere tool gedownload, de Advent Vega Driver installer. Die geeft aan: "The recovery driver is correctly installed. You may continue to flash the stock ROM."
Dus, waarom werkt het nu niet en hoe kan ik het wel laten werken? Ik wil de tablet graag gaan gebruiken maar zoals ik 'm out of the box kreeg was het echt een drama.
Mijn PC is trouwens Windows 7 64bit
@henrydg:
probeer eens een XP.
probeer eens een XP.
Verwijderd
Heb vanochtend via een XP computer de Advent Vega firmware kunnen installeren. Hierna heb ik ook meteen de custom ROM van MoDaCo erop gezet ( http://android.modaco.com...-online-kitchen/page/760/ ) maar ik heb nog 2 kleine probleempjes:
1. Eerst ( met de Advent Vega firmware ) deed het touch screen het eigenlijk perfect, maar nu met de MoDaCo ROM doet 'ie soms nogal haperig
2. Er staat in dat MoDaCo topic : Custom configuration to show ALL apps in the Android Market.
Ik heb geen volledige toegang tot de market, apps als Facebook en Tweetdeck kan ik er gewoon niet in vinden. Hoe kom ik aan deze custom configuration?
1. Eerst ( met de Advent Vega firmware ) deed het touch screen het eigenlijk perfect, maar nu met de MoDaCo ROM doet 'ie soms nogal haperig
2. Er staat in dat MoDaCo topic : Custom configuration to show ALL apps in the Android Market.
Ik heb geen volledige toegang tot de market, apps als Facebook en Tweetdeck kan ik er gewoon niet in vinden. Hoe kom ik aan deze custom configuration?
Verwijderd
help, help,
ik heb per ongeluk op erase all content and settings gedrukt
op mijn mobii tegra, nu start hij niet meer op!!
je ziet wel dat het scherm aan gaat maar verder gaat het niet .
IEMAND??
ik heb per ongeluk op erase all content and settings gedrukt
op mijn mobii tegra, nu start hij niet meer op!!
je ziet wel dat het scherm aan gaat maar verder gaat het niet .
IEMAND??
Gewoon de officiele laatste firmware downloaden en erin flashen. Je kunt een POV Tegra niet doodflashen, dit werkt altijd. Goed de handleiding lezen en gaan
Hier stond een dode link.
USB kabel..
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Verwijderd
@ RR8
"Als je eenmaal die rom: http://netlogic.se/Kendo-M7.aspx installeert en ook de youtube app dan geeft ie in de browser wel aan of je het filmpje wil openen met de youtube app.
Succes!"
dat heb ik nu dus ook al maar dat werkt niet of ik krijg alleen geluid...
maar iig bedankt voor de moeite, ik ga er binnenkort weer even mee verder knoeien
"Als je eenmaal die rom: http://netlogic.se/Kendo-M7.aspx installeert en ook de youtube app dan geeft ie in de browser wel aan of je het filmpje wil openen met de youtube app.
Succes!"
maar iig bedankt voor de moeite, ik ga er binnenkort weer even mee verder knoeien
Vandaag maar eens er goed voor gaan zitten om de VegaComb uit te testen.
VegaComb is een custom ROM voor de Advent Vega aka POV Mobii. VegaComb is gebaseerd op de allerlaatste versie van Android namelijk 3.0
Voorafgaand heb ik veel gelezen op www.tabletroms.com en http://android.modaco.com voordat ik besloten heb de gok te wagen. De VegaComb die ik heb geinstalleerd is 1.5.2 en is absoluut een Bèta. Echter draait hij redelijk en ziet er gaaf uit.
Het nadeel is wel dat veel programma's afsluiten, flash doet het niet optimaal, niet zo heel snel. Maar, zoals gezegd zijn de looks geweldig en is er meer mogelijk!
Ik heb de volgende tutorial gevolgd
http://u.bb/C9o
Werkt prima. Links werken ook goed en verwijzen naar de originele content van de ontwikkelaars.
Advies van mijn kant; doe dit alleen als je je er bewust van bent dat je over twee weken dit nog een keer kunt doen, en over een maand weer, etc. Er zijn nog een aantal updates nodig voordat het helemaal naar behoren werkt (Paul's R8 heeft een half jaar geduurd).
VegaComb is een custom ROM voor de Advent Vega aka POV Mobii. VegaComb is gebaseerd op de allerlaatste versie van Android namelijk 3.0
Voorafgaand heb ik veel gelezen op www.tabletroms.com en http://android.modaco.com voordat ik besloten heb de gok te wagen. De VegaComb die ik heb geinstalleerd is 1.5.2 en is absoluut een Bèta. Echter draait hij redelijk en ziet er gaaf uit.
Het nadeel is wel dat veel programma's afsluiten, flash doet het niet optimaal, niet zo heel snel. Maar, zoals gezegd zijn de looks geweldig en is er meer mogelijk!
Ik heb de volgende tutorial gevolgd
http://u.bb/C9o
Werkt prima. Links werken ook goed en verwijzen naar de originele content van de ontwikkelaars.
Advies van mijn kant; doe dit alleen als je je er bewust van bent dat je over twee weken dit nog een keer kunt doen, en over een maand weer, etc. Er zijn nog een aantal updates nodig voordat het helemaal naar behoren werkt (Paul's R8 heeft een half jaar geduurd).
--
[ Voor 97% gewijzigd door remcoboy1479 op 18-06-2011 12:24 ]
Verwijderd
Probeer eens een andere videoplayer zoals Moboplayer, die is gratis op de marketVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:34:
@ RR8
Succes!"
Verwijderd
Hoi, even een vraag over het terug zetten van de originele pov 1.10. Ik heb nu ook de VegaComb erop staan en wil nu terug naar de originele rom maar hoe doe ik dat. De back en power-button combi werkt niet meer.OgWok schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:45:
Inderdaad. De VegaComb staat er al op.
Kan ik alleen via Clockwork Recovery de originele rom terug zetten en zo ja, hoe?
Hoop dat iemand mij kan helpen......
Gr. Jo
voor de liefhebbers heb ik ook nog een POV Mobii Tegra2 10" te koop incl. doos, aankoopbon, sleeve, usbkabel, tas, 8gb kaartje. Deze gaat weg omdat we een laptop hebben gekregen waar we meer mee doen momenteel.
PM of mail maar bij interesse.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
Ja dan heb je een flink probleem. De exe van POV gaat uit van een restore via back power (en bv. XP). Is mij wel opgevallen, dat de back power niet altijd direkt werkt. Dus 2 of 3 keer proberen.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:14:
[...]
Hoi, even een vraag over het terug zetten van de originele pov 1.10. Ik heb nu ook de VegaComb erop staan en wil nu terug naar de originele rom maar hoe doe ik dat. De back en power-button combi werkt niet meer.
Kan ik alleen via Clockwork Recovery de originele rom terug zetten en zo ja, hoe?
Hoop dat iemand mij kan helpen......
Gr. Jo
pssssst: http://tweakers.net/aanbod/anconakip schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 07:39:
voor de liefhebbers heb ik ook nog een POV Mobii Tegra2 10" te koop incl. doos, aankoopbon, sleeve, usbkabel, tas, 8gb kaartje. Deze gaat weg omdat we een laptop hebben gekregen waar we meer mee doen momenteel.
Daar kijken meer mensen dan hier in dit topic, dus heb je meer bereik om te verkopen
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Je had gelijk. Na 3 x proberen deed de back-power het eindelijkOgWok schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:44:
[...]
Ja dan heb je een flink probleem. De exe van POV gaat uit van een restore via back power (en bv. XP). Is mij wel opgevallen, dat de back power niet altijd direkt werkt. Dus 2 of 3 keer proberen.
Er is een nieuwe update voor de POV Tegra, een zgn blank screen fix
http://downloads.pointofv.../Black%20Screen%20Fix.zip
Wel handig om te weten: wat doet het?scientist456 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 01:08:
Er is een nieuwe update voor de POV Tegra, een zgn blank screen fix
Vond ik ook, kon alleen de installatie instructies vinden en daarin geen woord over de update zelf..
Wie heeft er ook het probleem dat angry birds vast loopt, ( maakt niet uit welke versie )
dan moet je 5 minuten het scherm laten staan, en dan kan je weer verder...
Ik heb de nog de originele POV 1.10 erop staan.
Lijkt een typische PoV aanpak te zijn ........... wat het doet of waarvoor ho maar en dan maar hopen dat hun tablet een succes wordt. Dacht het niet als je zo werkt.De Hulk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:33:
Vond ik ook, kon alleen de installatie instructies vinden en daarin geen woord over de update zelf..
Verwijderd
Dat heb ik alleen maar als ik met mn vinger te ver naar de rand van het tablet ga.leondebob schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:38:
Wie heeft er ook het probleem dat angry birds vast loopt, ( maakt niet uit welke versie )
Zal http://www.dealextreme.co...7-8-tablet-pc-white-81332 werken met 7" mobii?
lijkt me van wel.
point of view biedt zelf een toetsenbord hoesje aan voor de 7", dus zal die tablet wel USB host hebben.
daarnaast is dat DX hoesje een universeel ontwerp, dat overigens erg veel lijkt op die van PoV.
point of view biedt zelf een toetsenbord hoesje aan voor de 7", dus zal die tablet wel USB host hebben.
daarnaast is dat DX hoesje een universeel ontwerp, dat overigens erg veel lijkt op die van PoV.
Verwijderd
Halloo.
Ik heb even een vraagje aan de specialisten
Ik heb bij de tablet.. mobbi tegra scherm calbratie gedaan.
Hij liep toen vast... heb hem uitgezet maar het hele touchscherm werkt niet meer.
Wat nu ?
Uitzetten werkt niet.
En hard reset kan ik nergens vinden?
Greetz Alex
Hij liep toen vast... heb hem uitgezet maar het hele touchscherm werkt niet meer.
Wat nu ?
Uitzetten werkt niet.
Greetz Alex
Hang er eens een muis aan. Werkt dat wel?Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:46:
Halloo.
Wat nu ?
Uitzetten werkt niet.
Greetz Alex
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Ja met muis werkt hij !!!
Maar ik kan niets beginnen zo? is er geen hard reset mogelijk met muis of wat dan ook ?
bedankt.
Maar ik kan niets beginnen zo? is er geen hard reset mogelijk met muis of wat dan ook ?
bedankt.
Zit geen usbpoort op?thedicemaster schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:52:
lijkt me van wel.
@Alexje21:
originele rom terugzetten? Kan je downloaden van de PoV site. Daar staat ook een (Engelse) handleiding in pdf formaat.
originele rom terugzetten? Kan je downloaden van de PoV site. Daar staat ook een (Engelse) handleiding in pdf formaat.
Verwijderd
Was niet nodig de originele rom heb die calibratie tool opnieuw uitgevoerd, met de muis toen werkte het scherm weer.
Wat ik toch nog graag zou willen weten is hoe dat zit met die 3g
Ik bedoel, er zit in ingang voor een Sim module in.
Wordt daar door point of vieuw nog wat meegedaan?
En zo ja hoe ?
Wat ik toch nog graag zou willen weten is hoe dat zit met die 3g
Ik bedoel, er zit in ingang voor een Sim module in.
Wordt daar door point of vieuw nog wat meegedaan?
En zo ja hoe ?
Je kan die Simmodule kopen en die is in verhouding behoorlijk aan de prijs. Heb er naar gezocht en kon hem in China vinden voor rond de $ 70,-- Vind ik zelf teveel geld voor een apparaat wat ik voor € 240,-- heb gekocht. Misschien zijn er goedkopere adressen, maar een koopje zal het niet worden.
Verwijderd
Haha ja dat snap ik.
maar misschien ben ik heel simpel.
En past gewoon aan de bovenkant een simkaart in.
Werkt dit dat ook, om die sim als Usim internet te gebruiken.
maar misschien ben ik heel simpel.
En past gewoon aan de bovenkant een simkaart in.
Werkt dit dat ook, om die sim als Usim internet te gebruiken.
Heb je een linkje naar die sim-module?OgWok schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:12:
Je kan die Simmodule kopen en die is in verhouding behoorlijk aan de prijs. Heb er naar gezocht en kon hem in China vinden voor rond de $ 70,-- Vind ik zelf teveel geld voor een apparaat wat ik voor € 240,-- heb gekocht. Misschien zijn er goedkopere adressen, maar een koopje zal het niet worden.
VegaComb BETA 1.6 is uit, morgen eens mee stoeien, ben benieuwd:
Apparently, this has caused a much more significant speed increase than was expected, 1.6 has been reported to be VERY fast!
Hij werkt idd prima en ook behoorlijk snel. Sneller dan 1.5.2 maar very fast ook weer niet. Maar goed, bij elke nieuwe versie wordt die steeds een beetje sneller en stabieler dus dat komt ongetwijfeld goed.scientist456 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:08:
VegaComb BETA 1.6 is uit, morgen eens mee stoeien, ben benieuwd:
[...]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
lijkt me dat er wel een op zit.
misschien geen full-size, maar toch wel een mini of micro usb poort?
en ik dacht gezien te hebben dat er ook een mini-mini kabeltje bij dat toetsenbord zat.
Mini usb.thedicemaster schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:54:
[...]
lijkt me dat er wel een op zit.
misschien geen full-size, maar toch wel een mini of micro usb poort?
en ik dacht gezien te hebben dat er ook een mini-mini kabeltje bij dat toetsenbord zat.
Mini-mini heb je weinig aan, aangezien toetsenbord op usb eindigd..
Verwijderd
Ik zit er aan te denken om deze tablet de halen, ik heb 2 vragen welke jullie hopelijk willen beantwoorden voor mij;
- Komt Android 3 hier voor officieel uit?
- De kijk hoek schijnt slecht te zijn, is dit te vergelijken met de de Archos 101 kijk hoek of minder erg of juist erger?
Alvast bedankt!
- De kijk hoek schijnt slecht te zijn, is dit te vergelijken met de de Archos 101 kijk hoek of minder erg of juist erger?
Alvast bedankt!
Nee Android 3 komt er niet voor; volgens PoV. Inkijkhoek is zondermeer slecht.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:10:
Ik zit er aan te denken om deze tablet de halen, ik heb 2 vragen welke jullie hopelijk willen beantwoorden voor mij;
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb deze tablet nu enkele dagen en ik ben er aardig tevreden over.
Ik heb hem nieuw voor 220 euro kunnen overnemen van een particulier, en voor dat geld krijg je veel tablet.
Ik heb de advent vega software erop gezet samen met de modaco r8 addon/rom.
Hij is nu zeer snel, en de software is net wat functioneler.
Ik heb er de adw launcher op staan samen met de dolphin browser.
Er is me wel 1 ding opgevallen:
Bij websites met veel flash duurt het soms enkele seconden voordat de browser opent vanuit het homescreen.Dit had ik zowel met de stock browser als met dolphin.
Is dit jullie ook opgevallen? Het gebeurd bijvoorbeeld niet op sites zoals google.
Verder wil ik vragen wat de meerwaarde is van de betaalde modaco rom?
Iemand die daar zijn persoonlijke mening over wil geven?
En of de corvus5 rom sneller is, ivm de kernel die overclocken toestaat?
Ik heb hem nieuw voor 220 euro kunnen overnemen van een particulier, en voor dat geld krijg je veel tablet.
Ik heb de advent vega software erop gezet samen met de modaco r8 addon/rom.
Hij is nu zeer snel, en de software is net wat functioneler.
Ik heb er de adw launcher op staan samen met de dolphin browser.
Er is me wel 1 ding opgevallen:
Bij websites met veel flash duurt het soms enkele seconden voordat de browser opent vanuit het homescreen.Dit had ik zowel met de stock browser als met dolphin.
Is dit jullie ook opgevallen? Het gebeurd bijvoorbeeld niet op sites zoals google.
Verder wil ik vragen wat de meerwaarde is van de betaalde modaco rom?
Iemand die daar zijn persoonlijke mening over wil geven?
En of de corvus5 rom sneller is, ivm de kernel die overclocken toestaat?
Betaalde modaco bied wat customisation aan geloof ik.
Verder steun je gewoon de community... zie het als een gift.
Ik ga wel VegaComb proberen. Honeycomb is wel érg mooi.
Verwijderd
Dankjewel voor je bericht!RielN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:33:
Betaalde modaco bied wat customisation aan geloof ik.
Ik zette de tablet net uit en weer aan en toen zag ik dat het batterijpercentage ineens een stuk lager was.
Erg vreemd, waar zou dit aan kunnen liggen?
Mocht je af en toe een data verbinding nodig hebben door middel van een usb dongle kan je ook de software van de smartbook surfer 360 erop zetten. Software is identiek aan die van POV met als toevoeging dat de 3G gedeelte er ook bij zit. Heb zelf gisteren de software van smartbook erop gezet en het werkt goed icm met een dongle.
nbx
Verwijderd
goedenavond heren,
Even een vraagje wat betreft het aansluiten van de mobii op de pc. Ik heb mijn mobii 10" destijds 2ehands gekocht, dus misschien heeft het daarmee te maken. Maar ik kan nergens aan een kabel komen om m'n tablet aan de pc te hangen. Want in principe heb je een female-to-female nodig toch? ik hoorde vanmiddag nl. van een verkoper van Dixons dat dit helemaal niet mogelijk is.
In mijn 2ehands doos zat deze niet, maar zat deze er vanuit de winkel bij jullie er misschien wel in?
Want female-to-female is echt de enige manier om deze aan de pc te hangen toch? of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor de replies..
Even een vraagje wat betreft het aansluiten van de mobii op de pc. Ik heb mijn mobii 10" destijds 2ehands gekocht, dus misschien heeft het daarmee te maken. Maar ik kan nergens aan een kabel komen om m'n tablet aan de pc te hangen. Want in principe heb je een female-to-female nodig toch? ik hoorde vanmiddag nl. van een verkoper van Dixons dat dit helemaal niet mogelijk is.
In mijn 2ehands doos zat deze niet, maar zat deze er vanuit de winkel bij jullie er misschien wel in?
Want female-to-female is echt de enige manier om deze aan de pc te hangen toch? of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor de replies..
male-to-male, de pc en de tablet zijn de females
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Les 1: Vertrouw nooit iemand van Dixons
Ten tweede, je kunt bij de mediamarkt een usb set kopen van rond de 6 euro waarmee je male-male kunt maken. Ik heb 1 van de goedkoopste gekocht, waarbij je de draad ook kan oprollen. Helaas weet ik het merk niet meer, maar denk dat zodra je het ziet dat je er wel uit komt.
Smika
Ten tweede, je kunt bij de mediamarkt een usb set kopen van rond de 6 euro waarmee je male-male kunt maken. Ik heb 1 van de goedkoopste gekocht, waarbij je de draad ook kan oprollen. Helaas weet ik het merk niet meer, maar denk dat zodra je het ziet dat je er wel uit komt.
Smika
Hoi. Ik zie dat de PoV TegraII goede reviews krijgt, indien het tablet wordt voorzien van een custom firmware. Hierover had ik een vraagje, want ik denk erover om het tablet aan te schaffen. Ik wil er websites en PDF's op gaan lezen, naast de computer. (Ik haat het lezen van grote stukken tekst vanaf een gewoon scherm, omdat ik dan niet achterover kan zitten.)
Ik twijfel namelijk over wat er precies nodig is als ik de software van PoV zou vervangen. Wat is de Modaco Add-on / Custom Rom precies?
1. Sommigen zeggen: Je hoeft niet te upgraden naar de Advent firmware. De Modaco custom ROM / Add-on overschrijft die immers. Modaco bevat al een versie van de Advent firmware.
2. Sommigen zeggen: Je moet éérst upgraden naar de laatste Advent firmware, en dan de Modaco ROM / Add-on installeren. De onderdelen zullen aan de Advent firmware worden toegevoegd.
Wat is het nu?
Het lijkt er ook op dat de Modcao ROM Flash aanbiedt als mogelijkheid, maar er is ook een optie om een Advent-firmware met Flash te downloaden. Wat is op dit moment de situatie? Als ik zou inzoomen op een PDF, zie je dan alleen een deel van de PDF, of wordt de tekst ook opnieuw ingedeeld, zoals op een website?
Als laatste:
Tetheren van mijn notebook via mijn Android-telefoon werkt perfect, als ik soms ergens eens geen wifi heb. Wat zouden jullie doen? Tetheren, of voor ~50 euro extra de 3G versie van het tablet nemen, met een data-abo? Een data-abo kost bij vodafone nu 10 euro voor 13 maanden, en het wordt dan 20 euro voor de maanden erna. In die tijd zal ik waarschijnlijk mijn huidige telefoon-abo (29 euro) vervangen door sim-only (21 euro), dus de totale kosten blijven dan rond de 40 euro. Als ik ga tetheren, dalen over 8 maanden mijn kosten van 29 euro naar 21 euro; besparing van een kleine 20 euro. Het wordt dan een overweging of 3G het extra gemak waard is. Wat zouden jullie hier doen?
Trouwens... wérkt 3G wel, als ik de de Advent firmware op het PoV-tablet zet?
Ik vraag me af waarom data-abo's voor een tablet zo debiel duur zijn. 20 euro voor 500GB; op veel telefoons, krijg je (met een sim-only abo) al 1GB, en dan kun je ook nog 180 minuten bellen, ook voor rond de 20 euro.
Bedankt voor de moeite.
Ik twijfel namelijk over wat er precies nodig is als ik de software van PoV zou vervangen. Wat is de Modaco Add-on / Custom Rom precies?
1. Sommigen zeggen: Je hoeft niet te upgraden naar de Advent firmware. De Modaco custom ROM / Add-on overschrijft die immers. Modaco bevat al een versie van de Advent firmware.
2. Sommigen zeggen: Je moet éérst upgraden naar de laatste Advent firmware, en dan de Modaco ROM / Add-on installeren. De onderdelen zullen aan de Advent firmware worden toegevoegd.
Wat is het nu?
Het lijkt er ook op dat de Modcao ROM Flash aanbiedt als mogelijkheid, maar er is ook een optie om een Advent-firmware met Flash te downloaden. Wat is op dit moment de situatie? Als ik zou inzoomen op een PDF, zie je dan alleen een deel van de PDF, of wordt de tekst ook opnieuw ingedeeld, zoals op een website?
Als laatste:
Tetheren van mijn notebook via mijn Android-telefoon werkt perfect, als ik soms ergens eens geen wifi heb. Wat zouden jullie doen? Tetheren, of voor ~50 euro extra de 3G versie van het tablet nemen, met een data-abo? Een data-abo kost bij vodafone nu 10 euro voor 13 maanden, en het wordt dan 20 euro voor de maanden erna. In die tijd zal ik waarschijnlijk mijn huidige telefoon-abo (29 euro) vervangen door sim-only (21 euro), dus de totale kosten blijven dan rond de 40 euro. Als ik ga tetheren, dalen over 8 maanden mijn kosten van 29 euro naar 21 euro; besparing van een kleine 20 euro. Het wordt dan een overweging of 3G het extra gemak waard is. Wat zouden jullie hier doen?
Trouwens... wérkt 3G wel, als ik de de Advent firmware op het PoV-tablet zet?
Ik vraag me af waarom data-abo's voor een tablet zo debiel duur zijn. 20 euro voor 500GB; op veel telefoons, krijg je (met een sim-only abo) al 1GB, en dan kun je ook nog 180 minuten bellen, ook voor rond de 20 euro.
Bedankt voor de moeite.
[ Voor 29% gewijzigd door Katsunami op 30-06-2011 02:42 ]
Verwijderd
Rob schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:52:
male-to-male, de pc en de tablet zijn de females
haha, okay dan. Super! Bedankt gentsSmika schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:12:
Les 1: Vertrouw nooit iemand van Dixons![]()
Smika