Heb nu op mijn 7 inch Mobii (Zonder trackball) de Kendo ROM geinstalleerd, alleen geeft hij niet aan dat hij oplaad.. En volgens mij doet ie dit ook niet.
Welk nieuw thema...????JaY- schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:54:
[...]
Vandaag maar is geprobeerd om zonder CWM de Corvusrom te installeren, dus via de install-windows.bat en dat is prima gelukt! Het nieuwe thema ziet er wel vet uit en hij voelt lekker smooth aan
Ik zie wel andere icons in de balk maar alleen de standaard thema..
Verwijderd
Weet iemand hoe ik op de PoV 10" tablet (nee, niet de Tegra versie) in de recovery console kan komen als hij geroot is? Ik wil deze patch (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=754961) installeren om via een ad-hoc netwerk dat ik via Joikuspot op m'n Symbian telefoon opzet te kunnen internetten.
Voor zover ik heb kunnen uitvinden is het dan nodig dat je een recovery console opent, maar hoe dat op deze tablet kan heb ik nog niet kunnen uitvinden.
Voor zover ik heb kunnen uitvinden is het dan nodig dat je een recovery console opent, maar hoe dat op deze tablet kan heb ik nog niet kunnen uitvinden.
Verwijderd
Heb carbon achterop myn pov tega 10'' gemaakt,hy voelt nu super stevig en kraakt niet meer!
http://m.plixi.com/p/95542977 .Wel een hoop werk om het zonder luchtbellen aan te brengen,maar het resultaat mag er zyn,al zeg ik het zelf! Als iemand wilt weten hoe of wat of meer foto's wilt zien hoor ik het wel.
http://m.plixi.com/p/95542977 .Wel een hoop werk om het zonder luchtbellen aan te brengen,maar het resultaat mag er zyn,al zeg ik het zelf! Als iemand wilt weten hoe of wat of meer foto's wilt zien hoor ik het wel.
er zijn nu 'officiele' cm7 nighties!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1012609
ga hem zometeen nog ff flashen
verwacht niet al te snel een post met ervaring want daarna is het door naar het terras
(of eigenlijk terug...)
ga hem zometeen nog ff flashen
Insert vies grapje hier
Verwijderd
hoi allemaal
ik ben in het bezit van de pov tegra 10inch
nu is mijn vraag als ik foto's of mp3 via mijn usb op de pov zet dan ziet de fotogallery en of de mp3 speler niet direct de foto's cq mp3 ik moet dan eerst de pov weer opnieuw opstarten en dan worden ze wel gezien.
nu is dit niet zo erg maar kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat er een instelling gepleegd moet worden.
alvast bedankt.
marcel
nu is mijn vraag als ik foto's of mp3 via mijn usb op de pov zet dan ziet de fotogallery en of de mp3 speler niet direct de foto's cq mp3 ik moet dan eerst de pov weer opnieuw opstarten en dan worden ze wel gezien.
nu is dit niet zo erg maar kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat er een instelling gepleegd moet worden.
alvast bedankt.
marcel
Verwijderd
hoi allemaal
ik heb nog een vraag over de agenda
kan ik deze niet gewoon gebruiken want hij vraagt eerst om een email account en als ik dit instel (casema) dan blijft hij aangeven geen verbinding met de server.
heeft iemand een oplossing
groeten marcel
kan ik deze niet gewoon gebruiken want hij vraagt eerst om een email account en als ik dit instel (casema) dan blijft hij aangeven geen verbinding met de server.
groeten marcel
Vermoedelijk gaat het om je google account? (email adrs)Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:12:
hoi allemaal
groeten marcel
Normaal gesproken zou zodra je afkoppelt opnieuw gescant moeten worden wat er op je sd-card staat.. Althans, dat is zo bij mijn android phone... Wat wellicht helpt is even in de filebrowser gaan, misschien dat dit de scan triggert... ?Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 04:30:
hoi allemaal
alvast bedankt.
marcel
Even offtopic: Hoe er in 1994 over gedacht werd (de tablet krant)
YouTube: Tablet Newspaper (1994)
YouTube: Tablet Newspaper (1994)
Verwijderd
Heeft iemand al het HTC toetsenbord aan de gang gekregen op zijn pov.
Ik krijg alleen maar foutmeldingen, heb alle versies uitgeprobeerd.
Hier de link naar HTC_IME
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416
Ik krijg alleen maar foutmeldingen, heb alle versies uitgeprobeerd.
Hier de link naar HTC_IME
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416
Is er al misschien een ervaring bekend? Wil ook graag iets "nieuws" op mijn pov. Ben erg benieuwd!
XMassacre schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:44:
er zijn nu 'officiele' cm7 nighties!
ga hem zometeen nog ff flashenverwacht niet al te snel een post met ervaring want daarna is het door naar het terras
(of eigenlijk terug...)
Verwijderd
Dit topic is niet bedoeld voor software.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 28-04-2011 15:43 ]
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Corvus rom op mijn POV Tegra deinstalleer? Ik heb eerst een backup gemaakt, Corvus rom geinstalleerd. Ik kreeg het idee dat er iets niet goed was dus zet ik de backup terug maar krijg dan een foutmelding (android poppetje met driehoek erboven)
Verwijderd
ik kan geen verbinding maken met exchange account in mijn agenda
heeft iemand de oplossing
( ik heb een gmail account en alles correct ingevuld )
gr marcel
heeft iemand de oplossing
( ik heb een gmail account en alles correct ingevuld )
gr marcel
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Corvus rom op mijn POV Tegra deinstalleer? Ik heb eerst een backup gemaakt, Corvus rom geinstalleerd. Ik kreeg het idee dat er iets niet goed was dus zet ik de backup terug maar krijg dan een foutmelding (android poppetje met driehoek erboven)
Ik heb het toch voor elkaar gekregen, gewoon de oude firmware teruggezet.
Ik heb het toch voor elkaar gekregen, gewoon de oude firmware teruggezet.
Eerst de build (#56) uit de startpost geflast, full-wipe en alles gedaan, ging best soepel, alleen wifi werkte niet... toen wat verder wezen zoeken en ondertussen was build #60 uit. Deze geflasht met weer een full-wipe, gewoon voor de zekerheid, en daarin werkt eigenlijk alles wel. Soms hier en daar nog wat lag, merkte ik vooral in de market als ik wat dingen aan het installen was, maar ook dat zal wel in de volgende builds opgelost worden.Smika schreef op donderdag 28 april 2011 @ 00:45:
Is er al misschien een ervaring bekend? Wil ook graag iets "nieuws" op mijn pov. Ben erg benieuwd!
[...]
Ook is er nog geen hardwarematige 3d rendering, maar omdat het nu een official nightly is zullen wel wat meer developers aanhaken en zal het niet een simpele port van 1 persoon blijven
tl;dr
Flashen gaat soepel, hier en daar wat lag, geen hardwarematige 3d rendering, verder draait ie lekker soepel en heb je een tablet met gingerbread
Insert vies grapje hier
Dus, laatste dag van April. Ik meen dat men zei dat al in April een Honeycomb versie voor de mobii beschikbaar zou komen. Ik heb zo'n idee dat het niet gaat gebeuren.
Ik hoop dat ze dat met een paar weken toch geregeld hebben.
Uiteindelijk maakt het niet uit want ik heb een Eee Pad Transformer met dock in de preorder maar het ziet er naar uit dat die niet eens meer in mei in Nederland komen maar eerder eind juni.
Ik hoop dat ze dat met een paar weken toch geregeld hebben.
Uiteindelijk maakt het niet uit want ik heb een Eee Pad Transformer met dock in de preorder maar het ziet er naar uit dat die niet eens meer in mei in Nederland komen maar eerder eind juni.
[ Voor 29% gewijzigd door PulsatingQuasar op 30-04-2011 08:39 ]
PoV heeft later aangegeven dat het langer zou duren. Denk dat ze wachten totdat honeycomb is vrijgegeven door Google omdat ze niet in de android alliance zitten, want er zit geen GPS en 3G op. Zal daarna niet lang duren voordat de update er is omdat er niet zoveel aangepast hoeft te worden. nVidia heeft de drivers al klaar omdat andere tablets met tegra2 al uitkomen met 3.0.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 08:49 ]
Inderdaad duurt het langer omdat honeycomb nog niet vrijgekomen is. Google wilde voorkomen dat het op telefoons geinstalleerd zou gaan worden ivm. UX.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:47:
[..]
nVidia heeft de drivers al klaar omdat andere tablets met tegra2 al uitkomen met 3.0.
Maar heeft nVidia ook de drivers voor 'onze' tegra2 beschikbaar? Ik begreep dat er verschillende versies van de Tegra2 chip waren....
Dat is een goede ja, dat klopt. Het is de Tegra2 Harmony die in de PoV tegra zit. Weet zo uit me hoofd niet meer hoe de andere heet die in bijv. de Acer tablet zit. Maar dan nog lijkt het me niet veel werk om die aan te passen.
Ik heb de corvusrom5 geinstalleerd, hiervoor moest ik eerst de usb in slave modus zetten. (voor adb)
Wanneer ik na het installeren van de nieuwe rom de usb in host modus wil zetten loopt hij vast bij het booting scherm.
Iemand een idee hoe dit komt? ik wil namelijk graag een usbstick kunnen aansluiten.
heb het al gevonden, aanzetten met de back knop ingedrukt laat hem in hostmodus komen
Wanneer ik na het installeren van de nieuwe rom de usb in host modus wil zetten loopt hij vast bij het booting scherm.
Iemand een idee hoe dit komt? ik wil namelijk graag een usbstick kunnen aansluiten.
heb het al gevonden, aanzetten met de back knop ingedrukt laat hem in hostmodus komen
[ Voor 13% gewijzigd door kleefding op 02-05-2011 20:59 ]
nvm, gevonden hoe het werkt.. 3G kaartjes passen er gewoon een, e.g. een Huawei EM770W. Denk dat ik die erin ga stoppen.
[ Voor 88% gewijzigd door brama op 02-05-2011 22:57 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Heb sinds gisteren het probleem dat ik geen spel meer kan spelen, en
dan bedoel ik die die je bestuurt met je tablet door deze als een stuur te gebruiken.
B.v. Crazy snowboard en enkele race spellen.
De G sensor werkt wel, want het scherm draait wel.
Het aan of uit zetten van de sensor voor spellen lost het ook niet op.
Calibratie ook geen effect.
Zijn er meer die dit probleem kennen of een oplossing hebben?????
dan bedoel ik die die je bestuurt met je tablet door deze als een stuur te gebruiken.
Verwijderd
Hey folks!
Ik ben nieuw hier en heb net een Poit of View gekocht, de 10" Tegra versie..
Nu wil ik video's gaan uploaden naar Youtube, maar de gratis Apps die
available zijn daar kan je niet mee uploaden naar Youtube
Heeft iemand een tip voor mij?
Alvast bedankt !!
Ik ben nieuw hier en heb net een Poit of View gekocht, de 10" Tegra versie..
Nu wil ik video's gaan uploaden naar Youtube, maar de gratis Apps die
available zijn daar kan je niet mee uploaden naar Youtube
Heeft iemand een tip voor mij?
Alvast bedankt !!
Verwijderd
hey ben ik weer ...
tijdje uit het forum geweest omdat ik het redelijk druk heb
maar heb mijn tegra geflasht met de official nightly nr 64 al weer
en deze loopt super soepel ( en op android 2.3
)
nummer 65 wordt een stable cm7 release dus mensen flashen maar
en deze loopt super soepel ( en op android 2.3
Verwijderd
Heeft iemand toevallig al eens iets gedaan met de 3g module? Je kan op E-Bay voor weinig een 3G modem kopen waarbij je dus theoretisch je umts kaart kan inplukken..
Maar nu lees ik op verschillende plekken dat er ook Mobii's 10" tegra zijn waar er géén sim module in het apparaat zit.. Hoe weet ik nu, als ik dit ding zal kopen, of er een sim reader in het ding zit?
Maar nu lees ik op verschillende plekken dat er ook Mobii's 10" tegra zijn waar er géén sim module in het apparaat zit.. Hoe weet ik nu, als ik dit ding zal kopen, of er een sim reader in het ding zit?
@us1111 als je een 'oude mobii' hebt die gekoppeld was met een POV sleave bij aanschaf dan heb je waarschijnlijk geen simreader dus don't bother (zelf open getrokken en was niet zo. Bij de nieuwere mobbi's die naar mijn weten zonder sleeve verkocht waren(en geen sticker m.b.t. flash ondersteuning) daar kan dus wel een simreader in zitten.
Verder kan je dus een 3g ontvanger koppelen maar die simreader kon ik een tijdje terug nergens vinden(en andere fora kwamen tot dezelfde conclusie) verder vind ik 3g eigenlijk een beetje overbodig omdat mijn telefoon dit prima tethered
Verder kan je dus een 3g ontvanger koppelen maar die simreader kon ik een tijdje terug nergens vinden(en andere fora kwamen tot dezelfde conclusie) verder vind ik 3g eigenlijk een beetje overbodig omdat mijn telefoon dit prima tethered
Verwijderd
Yah.. maar ik moet per-sé een tablet hebben met 3g, aangezien ik een aparte UMTS kaart en Telefoon kaart hebLlamaWereldOver schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:59:
@us1111 als je een 'oude mobii' hebt die gekoppeld was met een POV sleave bij aanschaf dan heb je waarschijnlijk geen simreader dus don't bother (zelf open getrokken en was niet zo. Bij de nieuwere mobbi's die naar mijn weten zonder sleeve verkocht waren(en geen sticker m.b.t. flash ondersteuning) daar kan dus wel een simreader in zitten.
Volgens mij is het als je een sim-klepje hebt aan de achterkant (boven vlakbij de microfoon) dan zit die reader erachter..Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:22:
[...]
Yah.. maar ik moet per-sé een tablet hebben met 3g, aangezien ik een aparte UMTS kaart en Telefoon kaart hebIk hoopte erop dat het aan het serienummer o.i.d. te zien zou zijn, maar daar kan ik ook niets over vinden.
Bij mij zit die er en ik kan er een simkaart in doen,maar wat dan... ik kan nergens instellen wat er mee gedaan zou moeten worden.lometje schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:12:
[...]
Volgens mij is het als je een sim-klepje hebt aan de achterkant (boven vlakbij de microfoon) dan zit die reader erachter..
Overigens werkt wireless tethering perfect met de HTC Hero.
Ik heb de point of view geflashed met de laatste rom op de advent vega 1.09 en daarna de modaco v8 rom.
In princiepe werkt alles zoals ik het wil, google market,mijn contacten worden netjes met google uitgewisseld.
Gewoon via wifi of tethering,maar nu ik zie dat er ook een simkaart in kan ben ik benieuwd wat je er mee kan doen..
Je kan er niks mee omdat het GSM/UMST module ontbreekt. Je kan dit aanschaffen en zelf erinzetten. De kans is groot dat je daarna 3G hebt. Zoek in dezelfde forum waar je de modaco rom vandaan hebt.Nick39 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:36:
[...]
Bij mij zit die er en ik kan er een simkaart in doen,maar wat dan... ik kan nergens instellen wat er mee gedaan zou moeten worden.
Overigens werkt wireless tethering perfect met de HTC Hero.
Ik heb de point of view geflashed met de laatste rom op de advent vega 1.09 en daarna de modaco v8 rom.
In princiepe werkt alles zoals ik het wil, google market,mijn contacten worden netjes met google uitgewisseld.
Gewoon via wifi of tethering,maar nu ik zie dat er ook een simkaart in kan ben ik benieuwd wat je er mee kan doen..
nbx
Ben nu 62 pagina's hier aan het bekijken maar ik zocht eigenlijk een tutorial om mijn GPS in de Hero te gebruiken..., heb de gps naar blutooth app gedownload ( de link in de start topic verwijst naar een versie die "now obsolete" is... ) via wifi tethering heb ik nu toch ook al internet op de POV/Advent dus die module laat ik ff voor wat ie is, maar het zou leuk zijn om de GPS ook werkend te krijgen,alleen ik krijg mijn hersens niet blank genoeg om zonder tutorial dat GPS er op te krijgen, in tegenstelling tot mijn advent zit er op mijn kop geen resetDiablo_GT schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:30:
[...]
Je kan er niks mee omdat het GSM/UMST module ontbreekt. Je kan dit aanschaffen en zelf erinzetten. De kans is groot dat je daarna 3G hebt. Zoek in dezelfde forum waar je de modaco rom vandaan hebt.
Verwijderd
Voor de mensen met de POV Mobii 10.2 versie met webcam is er een update verschenen. Het gaat hier om de ARM11 versie :
http://downloads.pointofv...T-10-2%20V1127%20upgrade/
http://downloads.pointofv...T-10-2%20V1127%20upgrade/
@nick39,
Probeer eens bluetooth gps provider werkt bij mij icm een gps mouse perfect.
Gebruik zelf als navigatie copilot een fullscreen nav.
Voor de andere pov gebruikers probeer eens smart taskbar werkt super net zoals button savior krijg je hele kleine doorzichtig pijltjes aan de rand van je scherm met daarachter alle functies.
Daarbij zijn beide apps in elk spel of programma altijd aanwezig.
Probeer eens bluetooth gps provider werkt bij mij icm een gps mouse perfect.
Gebruik zelf als navigatie copilot een fullscreen nav.
Voor de andere pov gebruikers probeer eens smart taskbar werkt super net zoals button savior krijg je hele kleine doorzichtig pijltjes aan de rand van je scherm met daarachter alle functies.
Daarbij zijn beide apps in elk spel of programma altijd aanwezig.
Woop... Honeycomb bootend op de advent vega:
http://android.modaco.com...b-in-advent-vega-running/
Nog zo langzaam als wat schijnt maar het begin is gemaakt
http://android.modaco.com...b-in-advent-vega-running/
Nog zo langzaam als wat schijnt maar het begin is gemaakt
Verwijderd
Hallo,
Ik snap even een paar dingen niet van de 7".
1: Is de versie met de trackball standaard uitgerust met Android 1.5. Volgens http://www.bcc.nl/product/it-works-tm700 wel maar volgens de officiele site van POV wordt hij standaard geleverd met 2.1. En als hij met 1.5 wordt geleverd is hij dan ook te upgraden naar 2.1 met de costum ROM (of officiele POV ROM update)? En heeft de versie met trackball verder dezelfde hardware specs als die zonder trackball?
2: Ik wil hem namelijk als kado geven voor mn vriendins verjaardag. Ze wil hem voornamelijk gaan gebruiken als ebook reader maar ik vind het juist handig dat je met deze tablet zoveel meer kan voor hetzelfde geld (filmpje kijken, spelletje spelen). Ik ben dus heel erg benieuwd of de tablet goed te gerbuiken is als e-reader (ivm zon inval enzo). Iemand ervaring?
3: Dan even over spelletjes spelen. Ik lees her en der dat je gamen wel kunt vergeten maar ik lees ook dat het wel lukt . Ik was benieuwd of eenvoudige spelletjes wel of niet lukken (wat bv wel en wat niet).
dank dank
Ik snap even een paar dingen niet van de 7".
1: Is de versie met de trackball standaard uitgerust met Android 1.5. Volgens http://www.bcc.nl/product/it-works-tm700 wel maar volgens de officiele site van POV wordt hij standaard geleverd met 2.1. En als hij met 1.5 wordt geleverd is hij dan ook te upgraden naar 2.1 met de costum ROM (of officiele POV ROM update)? En heeft de versie met trackball verder dezelfde hardware specs als die zonder trackball?
2: Ik wil hem namelijk als kado geven voor mn vriendins verjaardag. Ze wil hem voornamelijk gaan gebruiken als ebook reader maar ik vind het juist handig dat je met deze tablet zoveel meer kan voor hetzelfde geld (filmpje kijken, spelletje spelen). Ik ben dus heel erg benieuwd of de tablet goed te gerbuiken is als e-reader (ivm zon inval enzo). Iemand ervaring?
3: Dan even over spelletjes spelen. Ik lees her en der dat je gamen wel kunt vergeten maar ik lees ook dat het wel lukt . Ik was benieuwd of eenvoudige spelletjes wel of niet lukken (wat bv wel en wat niet).
dank dank
Dat gaat hard:
http://android.modaco.com...ha1-by-newbe5-and-corvus/
Helaas nog geen wifi (en voor mij daardoor zinloos) maar supertof dat t ze gelukt is dit al redelijk soepel draaiend te krijgen
(Honeycomb op de PoV/Vega... met downloadable rom)
http://android.modaco.com...ha1-by-newbe5-and-corvus/
Helaas nog geen wifi (en voor mij daardoor zinloos) maar supertof dat t ze gelukt is dit al redelijk soepel draaiend te krijgen
(Honeycomb op de PoV/Vega... met downloadable rom)
Hey,
Kun je ook aangeven waar je deze kan downloaden, zodat ik hem kan flashen
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:18:
hey ben ik weer ...
en deze loopt super soepel ( en op android 2.3)
http://mirror.cyanogenmod.com/?device=vegaleondebob schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:55:
Hey,
[...]
ik heb zelf wel eens dat spellen foutieve info binnenkrijgen. bijvoorbeeld heb ik laatst die vliegsimulator: X-plane geprobeerd. In een menu kan je de 'nulwaardes' van je beweging instellen. Je ziet dan ook goed in hoeverre je input waargenomen wordt in die app. Bijvoorbeeld naar links bewegen is goed en over het hele spectrum, naar rechts is schokkerig en je komt niet verder dan halverwege(of soms stuurt hij zelfs naar links)Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:41:
Heb sinds gisteren het probleem dat ik geen spel meer kan spelen, en
ik denk zelf dat dit bij mij door gebrekkige feedback voor tegra2/pov door ontwikkelaars komt. Maar het kan ook zijn dat er iets niet helemaal klopt in je software
Kun je deze op dezelfde manier flashen als de originele Pov firmware?
of is er een andere manier voor?
het makkelijkst is met rommanager, maar handmatig zoals alle andere custom firmwares werkt ook primaleondebob schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:20:
Kun je deze op dezelfde manier flashen als de originele Pov firmware?
[...]
Insert vies grapje hier
JEUJ! Een, zo lijkt het iig, compleet functionele honeycomb voor de vega!
http://tabletroms.com/for...Comb-by-newbe5-and-Corvus
Zelf nog niet kunnen proberen maar kan niet wachten
Verwijderd
Vraag me alleen of hoe ik dat moet installeren op mn POV, iemand een NL How To?m0ridin schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:58:
Heb de eerste alpha draaien en die is al behorlijk stabiel, alleen geen WiFi. Maar nu dus wel! Mooi werk ;p
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Nieuwe alpha versie is uit:
@Spim
zo heb ik de tablet geupdate
Tablet uit zetten door de power knop 6 seconden vast te houden
back knop voor 2 seconden inhouden
back knop inhouden samen met de powerknop voor 2 seconden
power knop loslaten maar de back knop voor ongeveer 2 seconden inhouden.
Als het goed is moet de pc de tablet hierna kunnen zien en het scherm moet zwart zijn.
Hierna kan je de tablet updaten door het .bat bestand in de download van tabletroms
@Spim
Als het goed is moet de pc de tablet hierna kunnen zien en het scherm moet zwart zijn.
Hierna kan je de tablet updaten door het .bat bestand in de download van tabletroms
[ Voor 66% gewijzigd door akerssies op 11-05-2011 16:18 ]
Gewoon op dezelfde manier als de officiele updates... Alleen nu via een .bat ipv .exeVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Vraag me alleen of hoe ik dat moet installeren op mn POV, iemand een NL How To?
Verwijderd
Thnx voor de uitleg, ga het vanavond gelijk proberen..Hoe zit dat met alle apps die ik er nu al op heb staan?TSR666 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:14:
Nieuwe alpha versie is uit:
@Spim
Die ben je dan kwijt. Je kunt ze wel backuppen met titanium backup bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:45:
[...]
Thnx voor de uitleg, ga het vanavond gelijk proberen..Hoe zit dat met alle apps die ik er nu al op heb staan?
Verwijderd
Ben ik blij met mijn PoV....... Van de week 2de hands gekocht (hij is als nieuw!) voor €100,-.m0ridin schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:58:
Goede koop toch? Denk dat de verkoper niet wist wat voor juweeltje hij in handen had ;-)
Wist dat dit eraan zat te komen maar zo snel had ik de Alpha3 niet verwacht! Geweldig werk
van deze jongens.
Behalve dat ik een update heb gedaan naar 1.10, ben ik niet bekend met het flashen van custom roms.
Flashen naar HC zal ongeveer het zelfde zijn, denk ik maar ik las hier en daar iets over het verschil tussen
de usb van de Advent vega en de PoV ( usb host en slave)
Maakt dat niet uit om HC even te proberen? Daarna wil ik hem weer terug zetten naar mijn huidige stock
rom 1.10. Wat vinden jullie de beste manier om de stock 1.10 terug te zetten?
Iemand deze al eens geprobeerd? https://sites.google.com/site/zebdroiddev/adventvega
On click restore (en backup)
Gr. Jolanda
Die one click and restore werkt inderdaad prima en werkt op dezelfde manier als de officiele updates (alleen dan via een .bat ipv .exe)... Is de handigste manier om weer terug te switches wat mij betreft (omdat ook alle widgets en dingen opgeslagen en gerstored worden).
Enne... 100 euro voor de PoV is een koopje! Veel plezier ermee
Enne... 100 euro voor de PoV is een koopje! Veel plezier ermee
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik ben nieuw op dit forum en in het bezit van een tegra 10.2. Heb contact met POV gehad en die zeggen dat de tegra 10.2 geen update krijgt naar android 3.0.
Zijn er al stabiele werkende 3.0 versies die ik op mijn pov kan zetten met alle functionaliteiten zoals wifi?
Is er een howto?
Bij voorbaat dank
Ik ben nieuw op dit forum en in het bezit van een tegra 10.2. Heb contact met POV gehad en die zeggen dat de tegra 10.2 geen update krijgt naar android 3.0.
Zijn er al stabiele werkende 3.0 versies die ik op mijn pov kan zetten met alle functionaliteiten zoals wifi?
Is er een howto?
Bij voorbaat dank
Stabiel : nee
Onstabiel: scroll eens naar boven
Onstabiel: scroll eens naar boven
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
[quote]m0ridin schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:52:
Die one click and restore werkt inderdaad prima en werkt op dezelfde manier als de officiele updates (alleen dan via een .bat ipv .exe)... Is de handigste manier om weer terug te switches wat mij betreft (omdat ook alle widgets en dingen opgeslagen en gerstored worden).
Oke, bedankt voor je reactie. One click leek mij ook beste manier om alles terug te zetten.
Heb jij je PoV geflasht naar de Advent Vega rom of heb je de originele PoV rom erop staan? Ik wil die One click en restore graag proberen maar vraag mij af of hij goed werkt op de originele PoV rom met USB-host aangezien One click eigenlijk gemaakt is voor de Advent Vega met USB-slave.
Of maakt dit niet uit?
EDIT: okè, ik heb even terug zitten lezen en zo te zien maakt het dus niets uit. USB-host of slave.
Ben benieuwd naar HC op de PoV, van het weekend maar eens proberen...........
Oke, bedankt voor je reactie. One click leek mij ook beste manier om alles terug te zetten.
Heb jij je PoV geflasht naar de Advent Vega rom of heb je de originele PoV rom erop staan? Ik wil die One click en restore graag proberen maar vraag mij af of hij goed werkt op de originele PoV rom met USB-host aangezien One click eigenlijk gemaakt is voor de Advent Vega met USB-slave.
Of maakt dit niet uit?
EDIT: okè, ik heb even terug zitten lezen en zo te zien maakt het dus niets uit. USB-host of slave.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 15:47 ]
Poe,
Sinds 2 dagen eigenaar van een 2e hands POV, met Rom 1.06 en veel vette vingers.
Heb de startpost gelezen en flink wat pagina's hier ( vanaf 45 ofzo ), gelukkig al ervaring met HTC desire 1 jaar + ( rooted, met villain rom ).
NU lees ik dat er mensen stock 1.10 hebben die redelijk goed werkt ( HoneyComb ga ik pas in Beta proberen )
En weten mensen of er behalve de stock en de modaco roms ook nog andere goede varianten zijn ? XDA heeft er wel wat, maar hoor liever ervaring dan ze allemaal te proberen. Ik ga liever met 1 of 2 roms aan de slag.
Sinds 2 dagen eigenaar van een 2e hands POV, met Rom 1.06 en veel vette vingers.
Heb de startpost gelezen en flink wat pagina's hier ( vanaf 45 ofzo ), gelukkig al ervaring met HTC desire 1 jaar + ( rooted, met villain rom ).
NU lees ik dat er mensen stock 1.10 hebben die redelijk goed werkt ( HoneyComb ga ik pas in Beta proberen )
En weten mensen of er behalve de stock en de modaco roms ook nog andere goede varianten zijn ? XDA heeft er wel wat, maar hoor liever ervaring dan ze allemaal te proberen. Ik ga liever met 1 of 2 roms aan de slag.
Hmmm, ik draaide op dat moment de Corvus5 rom... Dat is wat mij betreft sowieso de snelste en beste rom en een aanrader.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:00:
[quote]
Of maakt dit niet uit?
Honeycomb op de pov is voor nu nog niet bruikbaar dus Corvus5 is dan een mooi alternatief.
ik lees dus net een flink stuk over die corvys5 rom, ziet er goed uit.m0ridin schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:28:
[...]
Hmmm, ik draaide op dat moment de Corvus5 rom... Dat is wat mij betreft sowieso de snelste en beste rom en een aanrader.
Honeycomb op de pov is voor nu nog niet bruikbaar dus Corvus5 is dan een mooi alternatief.
heb je ook betere batterijduur omdat de telefoon opties standaard in deze rom zijn uitgeschakeld ?
Verwijderd
Ja, ik weet dat HC nog niet bruikbaar is maar ik wilde alleen even kijken hoe het eruit ziet op de pov......m0ridin schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:28:
[...]
Hmmm, ik draaide op dat moment de Corvus5 rom... Dat is wat mij betreft sowieso de snelste en beste rom en een aanrader.
en dan weer naar mijn huidige rom of Corvus5.
Het zal nog wel even duren voor er een goede beta is van HC.
Had de Corvus5 al gezien maar vind de uitleg qua installatie wat lastig en niet altijd even duidelijk.
Bang dat ik iets verkeerd doe. Daarom eerst maar One Click proberen, heb ik altijd goede backup.
Ik gebruik hier de CM7 nightly build. Echt super stabiel en snel. Het draait op gingerbread.
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen gingerbread en honeycomb? Volgens mij maakt het namelijk niet zoveel uit. De applicaties zijn voor een tablet geschreven of niet, dit is onafhankelijk van gingerbread of honeycomb.
Smika
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen gingerbread en honeycomb? Volgens mij maakt het namelijk niet zoveel uit. De applicaties zijn voor een tablet geschreven of niet, dit is onafhankelijk van gingerbread of honeycomb.
Smika
Honeycomb is bedoeld voor tablets en gingerbread voor telefoons. Betreft user experience en scherm invulling scheeld dat dus nog een hoop...Smika schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:01:
Ik gebruik hier de CM7 nightly build. Echt super stabiel en snel. Het draait op gingerbread.
Smika
Honeycomb is een heel andere ervaring dan android 2.x
Ik heb het nu geinstalleerd en het werkt een stuk beter (behalve dat de alpha soms crashed)
Ik heb het nu geinstalleerd en het werkt een stuk beter (behalve dat de alpha soms crashed)
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ja, ik heb vandaag Alpha4 geïnstalleerd. En tot zover vind ik het een aangename ervaring. Jammer dat de mail-client niet goed werkt (hij laat geen mail zien) en dat ie soms wat instabiel is. Maar ik heb al zonder problemen een paar ebooks kunnen doorbladeren met de Kindle applicatie.
Ik moet zeggen, Honeycomb is echt een aanzienlijke verbetering.
Ik moet zeggen, Honeycomb is echt een aanzienlijke verbetering.
Net vegacomb beta1a geïnstalleerd. De emailclient werkt hier wel (gmail). Het is allemaal nog wat buggy (vastlopers), maar het ziet er wel zeer fraai uit. Nu merk je goed dat android 2.2 niet voor tablets gemaakt is.
Begrijp ik goed dat de PoV 7" (die nu te koop is voor €99,-) ook in staat is om al die custom roms die hier langs komen te draaien?
Ik heb het topic eens doorgelezen en kwam de volgende roms tegen:
- VegaComb (Beta1a) -> Android 3.0 (Honeycomb)
- CyanogenMod Vega (Nightly, b.v. cm_vega_full-72) -> Android 2.3.3 (Gingerbread)
- Corvus5 -> Android ???
- CyanogenMod Vega (Nightly, b.v. cm_vega_full-72) -> Android 2.3.3 (Gingerbread)
- Corvus5 -> Android ???
Verwijderd
Gusev, deze roms zijn bedoeld voor de PoV mobi II 10" en dan specifiek de Tegra 2 versie.Gusev schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:48:
Begrijp ik goed dat de PoV 7" (die nu te koop is voor €99,-) ook in staat is om al die custom roms die hier langs komen te draaien?
- Corvus5 -> Android ???
De tegra versie is nieuw te koop voor € 299,-
Ben op zoek naar een Tegra2 tweedehandsje en denk wat gevonden te hebben. De verkoper is echter niet heel tech-minded en wil graag van tevoren vaststellen of het echt om de Tegra2 gaat... mijn vraag is dus:
Is de 10.1" Point Of View tablet MET webcam altijd de Tegra2 versie?
En kan ik de twee 10 inchers nog op andere makkelijk herkenbare features van elkaar onderscheiden?
En kan ik de twee 10 inchers nog op andere makkelijk herkenbare features van elkaar onderscheiden?
Njah, als je kijkt naar dit plaatje:S0epkip schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:24:
Ben op zoek naar een Tegra2 tweedehandsje en denk wat gevonden te hebben. De verkoper is echter niet heel tech-minded en wil graag van tevoren vaststellen of het echt om de Tegra2 gaat... mijn vraag is dus:
http://www.pointofview-on...90683eddbfb0f07e355c2.jpg
Zie je rechts een button, deze zit niet op de POV Tegra... Das denk ik de makkelijkste manier. Geen idee of er op de non-tegra een webcam zit.
Het verschil zit 'm in de aansluitingen / knoppen rondom. Of het aan de webcam ligt... .Nouja, volgens mij is het terugvinden van specs niet moeilijk. Bovenin deze website zit "pricewatch" en kun je het makkelijk terugvinden.S0epkip schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:24:
Qua aansluitingen kun je op youtube genoeg unboxing videos vinden van de advent vega om te weten hoe het eruit hoort te zien...
[ Voor 8% gewijzigd door lometje op 16-05-2011 11:12 ]
Verwijderd
Hallo,
Kan iemand mij helpen, heb denk ik iets fout gedaan.
Advent rom erop gezet en was bezeg met rooten toen heb ik waarschijnlijk per ongeluk
op die VegaComb-BETA1a update gedrukt dus toen ging ie ineens rebooten en instaleren
Nu krijg ik alleen android in beeld en gaat aan en uit
kan nu ook niet meer terug naar pov (host,slave)
Wat nu, de prullenbak in of weet iemand iets hier over die mij aub kan helpen
Kan iemand mij helpen, heb denk ik iets fout gedaan.
Advent rom erop gezet en was bezeg met rooten toen heb ik waarschijnlijk per ongeluk
op die VegaComb-BETA1a update gedrukt dus toen ging ie ineens rebooten en instaleren
Nu krijg ik alleen android in beeld en gaat aan en uit
kan nu ook niet meer terug naar pov (host,slave)
Wat nu, de prullenbak in of weet iemand iets hier over die mij aub kan helpen
op vega.modaco.com staat daar e.e.a over. Ik weet dat je m in iedergeval niet kunt bricken. Kom je nog in recovery?
Eh, volgens mij is het 3 sec back indrukken, dan 3 sec power erbij en dan power loslaten en 3 sec back nog ingedrukt blijven houden...
Deze flashmode is ook onmogelijk kapot te krijgen en werkt simpelweg ALTIJD. Soms is het ff een truck om hem in die mode te krigjen (hoewel ik er zelf nog nooit problemen mee heb gehad) en vergeet niet ook je tablet op de stroom en usb aan te sluiten.
Verwijderd
Hallo,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die honeycombrom over de vega rom zet kom er niet uit
heb trouwens ook geen wifi op de vega rom?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die honeycombrom over de vega rom zet kom er niet uit
heb trouwens ook geen wifi op de vega rom?
Het heeft even geduurt maar heb eindelijk de Tmobile internet stick II (Huawei e1820) geunlocked en werkend gekregen op de Mobii onder Advent vega rom. Kan ik de tablet ook meenemen op vakantie. Dus bij deze dat het werkt.
nbx
Ondertussen een Tegra gescoord (das op basis van de specs/plaatjes dus de "enige" met webcam en natuurlijk HDMI etc. maar das voor leken wat moeilijker...) en gelijk VegaComb erop geknalt!
Werkt super en is echt anders dan android 2! Ik heb wel nog last van 'vastlopers' maar dat komt volgens mij door de standaard 1.5ghz overclock welke blijkbaar wat te hoog gegrepen is. Wel echt fijn om te zien dat Google met Honeycomb veel beter gebruik maakt van het grotere canvas van tablets
De kijkhoek en responsiveness van het scherm vallen me wel een beetje tegen en ik mis de hardware-home-knop echt wel! Nog even proberen het scherm te calibreren met een calibration app en usb muis, schijnt te helpen!!
Edit: @hierboven: Voor wifi op VegaComb moet je trouwens eerst een keer rebooten, eerste keer loopt hij inderdaad vast. Of heb je een andere rom geinstalleerd? Probeer iig eens een restart..!
Werkt super en is echt anders dan android 2! Ik heb wel nog last van 'vastlopers' maar dat komt volgens mij door de standaard 1.5ghz overclock welke blijkbaar wat te hoog gegrepen is. Wel echt fijn om te zien dat Google met Honeycomb veel beter gebruik maakt van het grotere canvas van tablets
De kijkhoek en responsiveness van het scherm vallen me wel een beetje tegen en ik mis de hardware-home-knop echt wel! Nog even proberen het scherm te calibreren met een calibration app en usb muis, schijnt te helpen!!
Edit: @hierboven: Voor wifi op VegaComb moet je trouwens eerst een keer rebooten, eerste keer loopt hij inderdaad vast. Of heb je een andere rom geinstalleerd? Probeer iig eens een restart..!
[ Voor 12% gewijzigd door S0epkip op 17-05-2011 13:02 ]
Beste allemaal,
Zojuist de advent vega firmware op mijn POV gezet.
Kreeg het geluid via HDMI niet werkend en m'n batterij liep telkens leeg.
Wonderbaarlijk is het het gelukt, met dank aan de guide in de startpost......
Maar ik krijg de add-on niet gedownload, is dit alleen voor betalende modaco leden?
Ik mis nu een aantal programma's waaronder de market.
Als ik het goed begrijp zit dit in zo'n add-on pakket?
Kan iemand mij misschien in leken taal uitleggen hoe ik het gedownload krijg?
Ik heb de guide nu 5 keer doorgelezen maar ik krijg het niet voor elkaar....
Zojuist de advent vega firmware op mijn POV gezet.
Kreeg het geluid via HDMI niet werkend en m'n batterij liep telkens leeg.
Wonderbaarlijk is het het gelukt, met dank aan de guide in de startpost......
Maar ik krijg de add-on niet gedownload, is dit alleen voor betalende modaco leden?
Ik ben weer overgestapt van honeycomb naar de Corvus5 rom. De vastlopers waren mij nog iets te irritant en de Corvus5 rom loopt zo ontzettend soepel. Dus ik wacht verdere beta's e.d. af voordat ik weer met honeycomb bezig ga.
What a fine day for Science! | Specs
Werkt de market fix uit de startpost ook op de vega firmware, bij mij in iedergeval niet...
de link in de startpost naar de add-on klopt niet en betreft sowieso een oude versie. Laatste versie is hier te krijgen. succes.elcamino schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:25:
......
Ok maar deze is voor betalende leden, is er toevallig ook 1 voor de niet betalende leden?
Verwijderd
Ik heb mijn Tegra tot nu toe alleen ge-update naar de laatste 1.10 versie van pov. Deze vindt ik persoonlijk al een hele verbetering tov van 1.08. Wifi werkt 10xbeter en het scherm reageert zoveel beter dat ik de calibratie-app niet meer heb gebruikt.
De corvus rom is verleidelijk maar ik wacht wel op een goede, stabiele vegacomb versie. De ontwikkelingen gaan zo snel dat dat niet lang meer kan duren
Tot op heden zeer blij met mijn 2de handsje...... ik gebruik hem meer dan mijn (kado gekregen) ipad
De corvus rom is verleidelijk maar ik wacht wel op een goede, stabiele vegacomb versie. De ontwikkelingen gaan zo snel dat dat niet lang meer kan duren
In de eerste post staat ook een linkje naar een gratis versie kun je alleen een aantal dingen niet samenstellen / weglaten etc.elcamino schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:28:
Ok maar deze is voor betalende leden, is er toevallig ook 1 voor de niet betalende leden?
Helaas kan ik niet vinden...:(wortelsoft schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:14:
[...]
In de eerste post staat ook een linkje naar een gratis versie kun je alleen een aantal dingen niet samenstellen / weglaten etc.
Staat in dit stuk:
Downloads
Prebake download
r8 (default kitchen options below) - DOWNLOAD (ROMraid Load Balancing) - MD5: c7c86fb9d5929c012d7d3ba87da0a872
En dat is deze link:
http://loadbalancing.moda...acocustomrom-unsigned.zip
Volgende keer beter lezen
Downloads
Prebake download
r8 (default kitchen options below) - DOWNLOAD (ROMraid Load Balancing) - MD5: c7c86fb9d5929c012d7d3ba87da0a872
En dat is deze link:
http://loadbalancing.moda...acocustomrom-unsigned.zip
Volgende keer beter lezen
ah ik wist niet dat dit de gratis versie was, voor mij niet duidelijk. ben ook nog maar net begonnen met dit soort dingen...maar bedankt!
Ben het nu aan het downloaden...
Ben het nu aan het downloaden...
helaas, werkt niet.
krijg de add-on niet geinstaleerd. POV software er weer opgezet.
Werkt goed maar nu geen market meer...ook niet met de guide uit de startpost...
Tablet start opnieuw op ,krijg een afbeelding van een doos met pijltje naar het android poppetje.
Lijkt me iets uitpakken, maar deze afbeelding verdwijnt niet.....
krijg de add-on niet geinstaleerd. POV software er weer opgezet.
Werkt goed maar nu geen market meer...ook niet met de guide uit de startpost...
Tablet start opnieuw op ,krijg een afbeelding van een doos met pijltje naar het android poppetje.
Lijkt me iets uitpakken, maar deze afbeelding verdwijnt niet.....
[ Voor 33% gewijzigd door elcamino op 18-05-2011 22:32 ]
Als ik dat zo hoor moet je opnieuw flashen.
Ik denk erover om een PoV 7" tablet te kopen voor mijn zoontje om filmpjes te kijken in de auto. Ze kosten het zelfde als een portable dvd-speler en je kan er veel meer mee.
Mijn vraag is alleen, kan deze ook via USB worden opgeladen? Ik heb een paar mini-usb-laders van TomTom en dergelijken en ik vroek me af of ik deze , eventueel met verloop, kan gebruiken?
Mijn vraag is alleen, kan deze ook via USB worden opgeladen? Ik heb een paar mini-usb-laders van TomTom en dergelijken en ik vroek me af of ik deze , eventueel met verloop, kan gebruiken?
NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Ok flashen is opnieuw de software erop zetten?wortelsoft schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:41:
Als ik dat zo hoor moet je opnieuw flashen.
Rom is toch de software?
Verwijderd
Helaas kun je de 7' niet opladen via de USB, er zit een AC adapter bijeatme schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:50:
Ik denk erover om een PoV 7" tablet te kopen voor mijn zoontje om filmpjes te kijken in de auto. Ze kosten het zelfde als een portable dvd-speler en je kan er veel meer mee.
ja&jaelcamino schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Ok flashen is opnieuw de software erop zetten?
Rom is toch de software?
[quote]lometje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:15:
[...]
ja&ja
[/quote
ik heb nu opnieuw de pov software erop gezet, de nieuwste.
Moet zeggen dat het goed werkt.
Maar....krijg de market niet erop zou het aan de nieuwe software liggen??
[...]
ja&ja
[/quote
mini/micro USB werkt niet, je zou moeten zoeken naar een universele (laptop) adapter voor in de auto welke 7.2volt aan het juiste plugje met de juiste polariteit doorgeeft.eatme schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:50:
Aan de rest:
Welke software gebruiken jullie om videos af te spelen? HD materiaal, zelfs 720p, is bij mij niet vooruit te branden...!
Ik heb zelf Tegra Tab Update_v1.10_pov.exe draaien en die market_zip gebeuren van de TS werkt hier prima.....elcamino schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:44:
Verwijderd
Vegacomb beta 1.4 erop. Hij draait goed en ziet er goed uit. Steeds meer functies doen het. Nu alleen nog wachten tot de camera werkt. Ik gebruik de camera nooit, maar zou wel mooi zijn als ook die volledig functioneel is.