Dat wil nog niet zeggen dat de al bestaande Tegra Mobii ook een update krijgt natuurlijk. Er staat alleen in dat de nieuwe tablets 3.0 krijgen, over een upgrade van de huidigie versies wordt niet gesproken...
What a fine day for Science! | Specs
Dat wil nog niet zeggen dat de al bestaande Tegra Mobii ook een update krijgt natuurlijk. Er staat alleen in dat de nieuwe tablets 3.0 krijgen, over een upgrade van de huidigie versies wordt niet gesproken...
What a fine day for Science! | Specs
ik zie niks over 'nieuwe' staan en 'keep the pressure'Harmsen schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:30:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door lometje op 10-03-2011 13:07 . Reden: new devices wordt wel bij de bron van het artikel aangehaald. ]
Jep, 300 euro en Honeycomb dan ben ik om. Maar een stabiele custom rom vind ik ook goed, nog ffies geduldlometje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:03:
[...]
ik zie niks over 'nieuwe' staan en 'keep the pressure'Als ze deze 10.1 tegra2 serie uitrusten met honeycomb verkopen ze als broodjes. Nu voornamelijk nog maar aan de tweakers....
XXXVI
Point of View brengt met regelmaat updates uit voor firmware, ik denk dat ze een hoop klanten gaan verliezen door exact hetzelfde tablet nieuw wel met 3.0 aan te bieden en de reeds gekochte in de kou laten staan.Harmsen schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:30:
[...]
"Find what you love and let it kill you"
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 18:03 ]
Verwijderd
Als het dezelfde model is zie ik geen reden waarom de bestaande tegra tablets geen android 3.0 zouden krijgen. Ik heb er in de winkel wel snel mee gespeeld. Vind het jammer dat de resolutie maar 1024*600 is.Harmsen schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:30:
[...]
bedenk wel even dat veel huidige apps/games al moeite hebben met 1024x600.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:55:
[...]
Als het dezelfde model is zie ik geen reden waarom de bestaande tegra tablets geen android 3.0 zouden krijgen. Ik heb er in de winkel wel snel mee gespeeld. Vind het jammer dat de resolutie maar 1024*600 is.
Voor de rest werkte het wel soepel.
Verwijderd
Ja,installeren. Ging zonder problemen.verder nog niet veel getest.
Heb die gelekte versie (http://www.mydroidworld.c...6538-flash-your-xoom.html) nu ook geinstalleerd en het lijkt allemaal prima te werken!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:52:
[...]
Ja,installeren. Ging zonder problemen.verder nog niet veel getest.
Iemang suggesties om het optimaal te testen?
Verwijderd
Xoom en de acer a500 hebben anders wel 1280 x 800. Afgezien dat er zeker tegra 2 games komen met hoge resolutie is het websurfen natuurlijk ook aangenamer.thedicemaster schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:47:
[...]
bedenk wel even dat veel huidige apps/games al moeite hebben met 1024x600.
hoger, en bijna niks draait nog correct volledig scherm.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 00:35 ]
Ja, mijn telefoon heeft die...
Verwijderd
wat bedoel je met uitgebreid software matig of hartware matig.lometje schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:51:
[...]
Ja, mijn telefoon heeft die...![]()
Er is een model te koop die het ondersteund, maar zover nog niemand gelezen die het zelf heeft uitgebreid...
Beide, de 10.2" met hey simkaart klepje hebben nog een 3g module nodig en hoogst waarschijnlijk ook nog enige software aanpassingen.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 12:04:
[...]
wat bedoel je met uitgebreid software matig of hartware matig.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 19:47 ]
Welke firmware heb je?lometje schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:16:
[...]
Iets heel anders, mijn 10.2" lijkt vaak vast te lopen in 'suspend'. Dan komt hij niet meer uit standby en moet ik de aan/home knop lang ingedrukt houden en dan nogmaals drukken zodat hij weer boot.
Meer mensen hier last van??
Yes, heb ik helaas ook last van. Niet super vaak maar toch vaak genoeg zodat het irritant is..lometje schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:16:
[...]
Iets heel anders, mijn 10.2" lijkt vaak vast te lopen in 'suspend'. Dan komt hij niet meer uit standby en moet ik de aan/home knop lang ingedrukt houden en dan nogmaals drukken zodat hij weer boot.
Meer mensen hier last van??
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Zit op 1.10 nu, maar met 1.09 had ik het ook....
Zelf ingebouwt of zit die toch in zijn geheel in die versie met het sim klepjeVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:19:
Heb de 3g module er al in zitten kan de sim er zo in klikken dan zal het dus nog wel alleen
De software zijn.
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door lometje op 13-03-2011 21:39 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 20:41 ]
Verwijderd
wel de prijs
Verwijderd
Check dezeVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:45:
Ik probeer mijn PoV tablet (zonder 3G) met internet te verbinden via mijn Symbian telefoon waar Joikuspot op draait. Hij kan het access point echter niet vinden. Na wat zoeken op internet kom ik er achter dat Joikuspot blijkbaar een ad-hoc accesspoint aanmaakt waar Android standaard niet me overweg kan. Dat is wel aan te passen (op alle tablets?) maar dan heb je in elk geval root access nodig. Is deze tablet te rooten en zo ja, waar vind ik daar (als Android beginner) over dit model informatie over? Of is er een andere oplossing om hier ad-hoc AP's op te kunnen gebruiken?
[ Voor 4% gewijzigd door lometje op 14-03-2011 11:44 . Reden: over rooten ]
Bovenaan dit topic zit een zoekknop. Zoek op root en de eerste post beschrijft al hoe je kan rooten. Helaas is hier geen lmgtfy voor.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:45:
...Is deze tablet te rooten en zo ja, waar vind ik daar (als Android beginner) over dit model informatie over? ...
[ Voor 3% gewijzigd door tr201 op 14-03-2011 11:50 ]
Verwijderd
Dat gaat over de Advent Vega, en die is compatible met de Tegra tablet. Ik heb dus de 10" ZONDER Tegra, namelijk deze: pricewatch: Point of View Mobii 10.1" . Ik weet niet of het daarvoor ook werkt.
AAah vandaar!Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:51:
[...]
Dat gaat over de Advent Vega, en die is compatible met de Tegra tablet. Ik heb dus de 10" ZONDER Tegra, namelijk deze: pricewatch: Point of View Mobii 10.1" . Ik weet niet of het daarvoor ook werkt.
Als ik op internet zoek vind ik ook bijna alleen informatie over het Tegra model, zijn er hier mensen met dit model?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 13:26 ]
Verwijderd
Hmmm. Die heb ik gedownload maar MSE geeft aan dat er een exploit (Unix/Lotoor) in zit? Is dat juist de crack?RielN schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:59:
Ik zou zoekekn op een universele rooter, probeer deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 09:44 ]
Nee niet geroot, maar je kan wel het filesysteem enigzins zien.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:52:
BTW, als ik de meegeleverde filemanager gebruik kan ik de systeembestanden niet zien maar met AndExplorer kan ik wel het root filesysteem in. Betekent dat dat hij al geroot geleverd is of kan dat met elk Android device? Ik ben Symbian gewend waar dit soort toegang vanaf S60v3 afgeschermd is tenzij je je device root.
[...]
Hmmm. Die heb ik gedownload maar MSE geeft aan dat er een exploit (Unix/Lotoor) in zit? Is dat juist de crack?
Er staat verder op de pagina: "You NEED to put your phone on USB Debugging mode"
Wat wil dat zeggen? Er zitten 2 USB ingangen aan deze telefoon, de mini USB gebruik ik ook voor firmware flashes en een gewone waardoor je er een USB stick in kunt stoppen. Maar hoe zet je die in debug mode?
ja, dat is de crack/exploit om de 1ste root toegang te verkrijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:52:
Hmmm. Die heb ik gedownload maar MSE geeft aan dat er een exploit (Unix/Lotoor) in zit? Is dat juist de crack?
[ Voor 10% gewijzigd door lometje op 15-03-2011 19:15 ]
In mijn stad heeft Paradigit er een om te aaienwessel99 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:09:
....
En weet er iemand of ze deze tablets ook ergens in echte bricks'n'mortar winkels hebben (mediamarkt etc) om eens vast te houden? Thanks!
Ik gebruik hem nu veel als PDF-lezer en dat gaat vlekkeloos. Heb nog geen enkele last gehad van de slechte inkijkhoek, daar heb je meer last van tijdens het bekijken van videofiles.wessel99 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:09:
Is het mogelijk om (goed) A4 pdf te lezen op deze tablets? Zou hem graag voor flink wat documentatie gebruiken (dus meer als ereader) en is het scherm echt zo slecht om er van te lezen?
Misschien handig om te vertellen waar dat is?scientist456 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:17:
[...]
In mijn stad heeft Paradigit er een om te aaien
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Maar dan wel als je video bekijkt met meerdere personen. Als ik alleen een film lig/zit te kijken, dan zit je er recht voor en heb je nergens last van.Sagaris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:53:
[...]
Ik gebruik hem nu veel als PDF-lezer en dat gaat vlekkeloos. Heb nog geen enkele last gehad van de slechte inkijkhoek, daar heb je meer last van tijdens het bekijken van videofiles.
Ook als je hem in portrait gebruikt?Sagaris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:53:
[...]
Ik gebruik hem nu veel als PDF-lezer en dat gaat vlekkeloos. Heb nog geen enkele last gehad van de slechte inkijkhoek, daar heb je meer last van tijdens het bekijken van videofiles.
Verwijderd
hmmm en dat is nu net wat je niet wilt als je hem voornamelijk als e-reader wil gebruiken...RielN schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:53:
In portrait is het probleem zo erg dat je linkeroog een ander beeld heeft dan je rechteroog, wat iewat 'vermoeiend' kijkt.
Ik kan me herinneren dat er iemand zijn tegra heeft geopend om te kijken of er een 3G module in zat, ook in dit topic. Moet je even terugbladeren.dopestuff schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:11:
heeft iemand hier ergens foto's van de binnenkant van de tegra bevonden of een filmpje van het openmaken/binnenkant??
ik heb echt al redelijk wat gezocht maar kan niks vinden @google...
Hmmm :-) maakt me toch weer aan het twijfelen! Zit er btw een ambient light sensor op de mobii?Sagaris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:47:
Apart, ik gebruik hem juist veel in de portrait stand (als ik PDF's lees) en heb daar totaal geen problemen mee. Sterker nog, ik vind hem zo juist makkelijker vast te houden.Ook qua scherm merk ik geen verschil tussen portrait en landscape.
top dankjewel!!tr201 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:33:
hier ook nog wat foto's van de tegra (advent vega=pov mobii)
nee, geen lichtsensor.wessel99 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:38:
[...]
Hmmm :-) maakt me toch weer aan het twijfelen! Zit er btw een ambient light sensor op de mobii?
Heb buiten de XOOM nog weinig android tablets gevonden met een IPS scherm die al "uit" zijn. Wil hem vooral als ereader gaan gebruiken, maar als ik de filmpjes op youtube van de nook en hoe je daarmee kan surfen zien dan denk ik dat me dat toch wel zou storen (het schokkerig scrollen). Vandaar dat ik mijn zinnen nu eigenlijk heb gezet op een tegra tablet, dan heb je in ieder geval genoeg horsepower. Ben dus alleen bang dat juist het eerste waar ik hem voor zou kopen (ook pdf's en diverse fora lezen zonder mijn laptop daar voor te hoeven gebruiken) dan niet prettig zou werken.tr201 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:15:
[...]
nee, geen lichtsensor.
ps. er zijn meer tablets die een ips-scherm hebben buiten de nook.
[ Voor 12% gewijzigd door wessel99 op 17-03-2011 10:31 ]
Enschede, maar volgens mij is elke vestiging voorzien van een aaiversie....
Verwijderd
Ook kun je hem bij ons komen uitproberen, misschien interessant als je in de buurt van Oss woont.scientist456 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:35:
[...]
Enschede, maar volgens mij is elke vestiging voorzien van een aaiversie....
Op zich leest het goed genoeg, maar de inkijkhoek is niet geweldig en dat is dan ook het nadeel. Daarnaast is het geen hoge resolutie en leest het dus een beetje als een wat oudere laptop. Kan niet anders zeggen dan, probeer er een te testen en kijk zelf wat je er van vindt, want het apparaat ansich is wel lekker snel enzovoorts...wessel99 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:54:
Niet meer... Amsterdam helaas!
Erg benieuwd hoe het leest, zoveel tegenstrijdige berichten...
1024x600 is nog wel de meest voorkomende resolutie(standaard) voor nieuwe 10 inch laptops (netbooks) en dat is gelijk aan de resolutie van deze tablet. De resolutie vind ik dan ook geen probleem. Er komen wel meer tablets met 1280x800 resolutie, wat uiteraard een scherper beeld zal geven. Maar de ipad 2 blijft ook op 1024x786 en dat is toch ook een prima scherm met een iets hogere resolutie dan de pov (heb er een gereserveerd, dus ik ben benieuwd hoe die zich verhoudt tov de pov tegra).lometje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:26:
[...]
Op zich leest het goed genoeg, maar de inkijkhoek is niet geweldig en dat is dan ook het nadeel. Daarnaast is het geen hoge resolutie en leest het dus een beetje als een wat oudere laptop. Kan niet anders zeggen dan, probeer er een te testen en kijk zelf wat je er van vindt, want het apparaat ansich is wel lekker snel enzovoorts...
dan concentreer jij je denk ik met een oog, ik heb hier heel duidelijk last van. De verschillende kijkhoeken zijn duidelijk waarneembaar als ik afwisselend een oog dichtknijp.Sagaris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:47:
Apart, ik gebruik hem juist veel in de portrait stand (als ik PDF's lees) en heb daar totaal geen problemen mee. Sterker nog, ik vind hem zo juist makkelijker vast te houden.Ook qua scherm merk ik geen verschil tussen portrait en landscape.
[ Voor 5% gewijzigd door RielN op 18-03-2011 13:30 ]
Volgens mij is dat hier eerder aan bod gekomen (een link naar een scherm dat zou werken) en anders zou ik even zoeken op schermvervanging bij de advent vega gezien dit toch hetzelfde apparaat is...RielN schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:21:
[...]
Weet er iemand op welke manier zo'n scherm aangestuurd word? Wellicht is het mogelijk hier ooit eens een blitser scehrm in te zetten. bijvoorbeeld:
http://www.hootoo.com/101...reen-panels-c-70_162.html
nieuwe flash is er nog niet, dus is nog niks om mee te vergelijken.winnie schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:45:
http://www.engadget.com/2...es-for-viewable-720p-pla/
Iemand al geprobeerd en wat zijn de resultaten? En wijken die resultaten af van de resultaten van de "gekraakte"versie, die al eerder beschikbaar was?
10.2 is er toch wel? Of niet ondersteund op mobii?thedicemaster schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:55:
[...]
nieuwe flash is er nog niet, dus is nog niks om mee te vergelijken.
nu wel, maar gisteren om 18:55 was er allleen nog 10.1scientist456 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 02:36:
[...]
10.2 is er toch wel? Of niet ondersteund op mobii?
https://market.android.co...yer&feature=search_result
Verwijderd
Die blijft hangen op "Waiting for device". USB debugmode staat aan (stond default al aan). Uitzetten loste het probleem niet op.RielN schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:59:
Ik zou zoekekn op een universele rooter, probeer deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
Dan is de driver (adb) niet goed geïnstalleerd.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:05:
[...]
Die blijft hangen op "Waiting for device". USB debugmode staat aan (stond default al aan). Uitzetten loste het probleem niet op.
Verwijderd
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Probeer het anders via bluetooth.Rob schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:48:
Biedt de Desire een ad-hoc wif-verbinding?
Ik heb de tegra gewoon gebruikt met de Desire als wifi hotspot en hoefde verder niks extra in te stellen op de tablet. Echter, dat was wel een aantal firmwareversies en add-ons terug dat ik dat probeerde. Zal het vanavond weer eens proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:48:
Krijg de Tethering(hotspot) niet goed werkend op de pov tegra10.
Op mijn Desire Hotspot aangezet, naam gegeven en een paswoord gemaakt.
Op de Pov deze wifi hotspot gekozen en aangemeld.
Pov geeft aan dat de verbinding er is, maar ik kan geen enkele internet verbinding krijgen.
Met mijn Laptop en de Desire geen enkel probleem.
Iemand een idee, wat er fout zit of ik fout doe??
[ Voor 14% gewijzigd door tr201 op 22-03-2011 18:52 ]
Verwijderd
Vraag me hierbij wel af, maakt de tablet wel een wifi verbinding met je telefoon of is dat nu juist hetgene wat niet lukt? Daar heeft je provider verder niets mee van doen. Je telefoon acteert als router en bied een ipadres aan je tablet. Als het daar al spaak loopt zal het hoogstwaarschijnlijk ook daar misgaan. Probeer het eens via usb en bluetooth om te kijken of dat werkt. Dan sluit je meteen uit dat het aan de provider zou liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:53:
Heb dit altijd al op de desire gehad, volgens mij is dit vanaf de 2.2 standaard.
TR201
Vreemd, waarom het bij de laptop dan wel werkt.
Zit bij vodafone.
Als het door de id string komt, is dit te omzeilen of te veranderen?
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar het bestand dat je via freeoda kon downloaden, is ook te vinden via de market fix in de TS.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:48:
De nep-market itablet.freeoda die op mijn POV stond werkt niet meer sinds de update naar 1.10. Dat lijkt daar niet mee samen te hangen, omdat het niet meer dan een snellekoppeling is. Is er een alternatief? Ik ben nu namelijk veel apps kwijt
Zie winnie in "Point of View (PoV) Tablet Topic"Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:50:
Iemand ervaring hier met Citrix receiver voor android?
Zodra ik alle gegevens in heb gevuld en aangeef dat de gateway authentication domain+ RSA serurID is en daarna mijn passcode invoer krijg ik de volgende melding:
The citrix access gateway you are connecting to is not configured for this device.
Please contact your administrator
Iemand enig idee wat ik fout doe?
[ Voor 6% gewijzigd door winnie op 24-03-2011 09:01 ]
[ Voor 55% gewijzigd door brama op 23-03-2011 23:15 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Wat je zou kunnen proberen is om het handmatig in te stellen (oftewel dns / gateway instellen zoals de laptop het van de desire toegewezen krijgt en een kleine variatie op het ip-adres maken. Dan is de pov niet afhankelijk van de desire om die gegevens te krijgen en vermoedelijk zou het dan moeten werken. Het kan ook zijn dat het al handmatig staat ingesteld op de pov waardoor er geen ip adres wordt toegewezen.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:36:
Lometje:
Als ik met de Desire verbinding maak met de laptop, dan zie ik op de Desire zowel het mac adres en het ip nummer.
Maak ik verbinding met de Pov via de Desire, dan zie ik alleen maar het mac adres en geen ip.
De Desire geeft wel aan dat ik verbonden ben.
Maakt ook niet uit of ik nu een beveiligd of open tethering maak.
Het hoe wat en waarom ben ik nog niet achter.
Met een modaco rom gaat tiepen supersnel ...brama schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:30:
Argh. Heeft iemand hier ooit ontdekt hoe je fatsoenlijk tekst in kunt typen in de browser (android, dolphin HD, iets anders...?). Tekstinvoer reageert echt supertraag, probeer bijvoorbeeld de quickreply hier in dit topic. Zelfs op deze snelle tegra2 tablet gaat het nog te traag.
En vraag 2: Ik hoor, op mijn Mobii Tegra2 tablet distortion in het geluid via de koptelefoonuitgang. Bij het begin van dit nummer hoor je het bijvoorbeeld goed:
YouTube: Air - Mike Mills
Het klinkt als typische digitale distortie. Van wat ik zo snel heb kunnen vinden op forums lijkt het een probleem te zijn dat *alle* tablets hebben:
http://android.modaco.com...ume/page/40/#entry1644156
Als dat zo is, gaat 'ie gelijk terug.. kan iemand bevestigen of ontkennen dat 'ie dat op zijn tablet wel of niet heeft? Volume maakt niet uit, en ik hoor het ook met de meest waardeloze koptelefoon.
Ik kan heel snel typen in tekstvelden in android apps (e.g. zoekbalk, notepad, al dat soort dingen). Maar specifiek in html textareas in webpagina's absoluut niet. Bijvoorbeeld dus hier in de quick-reply onder de pagina. Heb jij daar geen last van?RielN schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:35:
[...]
Met een modaco rom gaat tiepen supersnel ...
Ok, dank je.Koptelefoonuitgang is idd brak.
HDMI klinkt overigens weer prima.
Verwijderd
Instellingen > software tool > erase all content and settingsVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:35:
Hoe reset ik mijn mobii naar fabrieksinstellingen?
[ Voor 19% gewijzigd door lometje op 25-03-2011 14:09 ]
Niemand? Of ben ik de enige die wel eens forumreplies wil schrijven via de browser?brama schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:46:
[...]
Ik kan heel snel typen in tekstvelden in android apps (e.g. zoekbalk, notepad, al dat soort dingen). Maar specifiek in html textareas in webpagina's absoluut niet. Bijvoorbeeld dus hier in de quick-reply onder de pagina. Heb jij daar geen last van?
Welke browser gebruik je? Met dolphin of miren heb ik nergens last van.brama schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:12:
[...]
Niemand? Of ben ik de enige die wel eens forumreplies wil schrijven via de browser?
Ik heb de android browser en Dolphin HD gebruikt. Bij elke toetsaanslag merk je een behoorlijke delay. Bijvoorbeeld 5 letters intikken voordat de eerste ook maar in de textarea verschijnttr201 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:19:
[...]
Welke browser gebruik je? Met dolphin of miren heb ik nergens last van.
Verwijderd
Waarom zou je de cache moeten legen? Android doet het geheugenbeheer zelfstandig prima.tr201 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:52:
Brama: leeg je de cache wel? En welke firmware heb je?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq