Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart-Willem schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:09:
Dat Toshiba-ding heeft vooral veel negatieve reviews en is zelfs in Engeland uit de verkoop gehaald bij veel winkels. Ik zou er m'n handen dus niet aan gaan branden. :P
Die problemen waren softwarematig en zijn ondertussen echt een heel eind opgelost! Dit is dus totaal niet relevant meer.

Verder zit er ook een behoorlijke community achter de Toshiba Folio 100. Kijk hier maar eens: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=922

Tip installeer de Folio Mod 1.4 van dexter.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Market staat er op. Fix ook uitgevoerd. Alles zoals in de How To van de TS. Maps en Gmail is nu te vinden. Maar eh..: klopt het dat Angry Birds niet te vinden is? Zie alleen seasons. Had ik wel met de vega FW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:03:
Dit weekend! De Mobii nu 284,95 bij YourTablet!
Prijs is alweer 299,95 nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden is via privebericht al uitgelegd en zal het hier ook nog een keer toelichten. Wij hadden nog een xx aantal op voorraad en bij de aanbieding stond vermeld op=op. De voorraad is dus op en dat is de reden dat de normale prijs van 299,95 weer actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
Weet iemand of de lederen hoes met toetsenbord al in Nederland te koop is voor de 10"? Hij staat wel op de POV website, maar ik kan hem nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opers schreef op zondag 27 februari 2011 @ 09:06:
Weet iemand of de lederen hoes met toetsenbord al in Nederland te koop is voor de 10"? Hij staat wel op de POV website, maar ik kan hem nog nergens vinden.
De lederen hoes met toetsenbord is alleen nog maar voor de 7" verkrijgbaar. Het enigste stukje accessoire wat nu verkrijgbaar is voor de 10" is de docking station.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn externe usb drive van 160gb aangesloten aan mijn pov tegra tablet, maar ik kom er via iFileManager niet op. Ik zie in de rootfolder een mapje met de naam usbdrive en die zou me naar de disk moeten brengen maar ik krijg dan niks te zien. Ook geen foutmelding. Wanneer ik de disk aansluit, krijg ik ook geen notificatie a la 'usb drive voorbereiden'. Het is een ntfs schijf. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:46:
Ik heb zojuist mijn externe usb drive van 160gb aangesloten aan mijn pov tegra tablet, maar ik kom er via iFileManager niet op. Ik zie in de rootfolder een mapje met de naam usbdrive en die zou me naar de disk moeten brengen maar ik krijg dan niks te zien. Ook geen foutmelding. Wanneer ik de disk aansluit, krijg ik ook geen notificatie a la 'usb drive voorbereiden'. Het is een ntfs schijf. Iemand een oplossing?
Als je beetje gelezen had dan weet je dat ntfs niet gaat werken.
Dus fat32 formatteren en dan hopen dat het wel werkt.
heb er al drie geprobeerd maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:46:
1: gebruik geen ntfs schijf
2: de /usbdisk of /usbdrive map die je hebt wordt niet gebruikt.
3: android is geen windows, je krijgt niet alles te zien wat je er in prikt en niet alle schijven die je inprikt worden meteen bruikbaar gemaakt.

je schijf wordt gemount onder /mnt/usb/system_usb
je schijf wordt automatisch gemount als deze alleen 1 fat32 partitie heeft
ext2 en meerdere partities worden ook wel ondersteund, maar dan moet je root toegang hebben, de partities handmatig via terminal emulator mounten, en in het geval van ext2 ook nog leesrechten instellen voor applicaties die geen root gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:54:
Ben er eindelijk achter (denk ik) waarom twittercliënts telkens foutmeldingen geven in de trant van: missing shared library.

Heeft te maken met Google maps en metname de library daarvan die twittercliënts gebruiken....

Nu vond ik op XDA een zipje en instructie, maar hier kom ik niet uit...
http://forum.xda-develope...hp?p=9657322&postcount=10

Hoe kan ik dit doen??? Helden aanwezig? ;)
Het is me gelukt> Bestanden met root explorer op de juiste plek, en (zoals in het topic op pagina 3) de rechten goed zetten. Simpele reboot en tweetdeck is workin'!
Ook ik wil graag TweetDeck (en andere apps) gebruiken op mijn tablet. Alleen ik krijg het niet voor elkaar. De melding 'gedeelde bibliotheek ontbreekt' blijft maar komen als ik TweetDeck vanuit de market installeer.

Ik heb het tablet geroot met z4root, vervolgens heb ik root explorer geïnstalleerd. De bestandjes com.google.android.maps.jar & com.google.android.maps.xml heb ik m.b.v. root explorer gekopieerd naar /system/framework/. Vervolgens heb ik bij beide bestandjes alle permissies aangevinkt (m.b.v. root explorer). Daarna het tablet opnieuw opgestart en geprobeerd TweetDeck te installeren vanuit de market. Dit werkt dus niet. Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:30:
[...]

Ook ik wil graag TweetDeck (en andere apps) gebruiken op mijn tablet. Alleen ik krijg het niet voor elkaar. De melding 'gedeelde bibliotheek ontbreekt' blijft maar komen als ik TweetDeck vanuit de market installeer.

Ik heb het tablet geroot met z4root, vervolgens heb ik root explorer geïnstalleerd. De bestandjes com.google.android.maps.jar & com.google.android.maps.xml heb ik m.b.v. root explorer gekopieerd naar /system/framework/. Vervolgens heb ik bij beide bestandjes alle permissies aangevinkt (m.b.v. root explorer). Daarna het tablet opnieuw opgestart en geprobeerd TweetDeck te installeren vanuit de market. Dit werkt dus niet. Wat mis ik?
Heb je die mount knop in root explorer ook ingetikt (in de mappen voor die .jar en .xml)? Het was bij mij zo dat 1 vinkje ook weer uit was (middelste onder).
Nog een reboot en het zou moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:16:
[...]

Als je beetje gelezen had dan weet je dat ntfs niet gaat werken.
Dus fat32 formatteren en dan hopen dat het wel werkt.
heb er al drie geprobeerd maar zonder succes.
Misschien een domme vraag hoor, maar kan ik dan nog wel films kijken op m'n tablet?
Avi +mkv bestanden zijn groter dan 4Gb, dus ik weet niet of dat dan een probleem wordt.
Daarentegen bevatten VIDEO_TS mappen natuurlijk separate bestanden van elk 1 Gb. Zou dat dan weer GEEN probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:34:
[...]

Heb je die mount knop in root explorer ook ingetikt (in de mappen voor die .jar en .xml)? Het was bij mij zo dat 1 vinkje ook weer uit was (middelste onder).
Nog een reboot en het zou moeten werken..
Ah, thanks! _/-\o_ Dat was het; TweetDeck werkt hier! Super blij mee! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Samurai Defender II is écht te gek op deze tablet!

Installeren is nog lastig. Even de game kopen en de .apk elders downloaden. Vanuit de market is de cachepartitie te klein, een losse APK maakt hier geen gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

RielN schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:55:
Samurai Defender II is écht te gek op deze tablet!

Installeren is nog lastig. Even de game kopen en de .apk elders downloaden. Vanuit de market is de cachepartitie te klein, een losse APK maakt hier geen gebruik van.
Is die APK ergens legaal te downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:46:
[...]

Misschien een domme vraag hoor, maar kan ik dan nog wel films kijken op m'n tablet?
Avi +mkv bestanden zijn groter dan 4Gb, dus ik weet niet of dat dan een probleem wordt.
Daarentegen bevatten VIDEO_TS mappen natuurlijk separate bestanden van elk 1 Gb. Zou dat dan weer GEEN probleem zijn?
bedenk wel dat android niet elk bestandstype ondersteund, en helemaal met 1080p is het aantal coderingen, bitrates, en framerates die ondersteund worden beperkt.
en ja bestanden over de 4GB gaan niet werken(let op, grote B, wat jij schreef is eigenlijk 512MB)

er is wel een oplossing, maar dat is wat meer werk en vereist root toegang.
gebruik ext2.
je kunt je schijf formatteren met een ubuntu liveCD, of linux PC let op, 1 partitie!
daarna op windows ext2fsd installeren om bestanden er op te plaatsen.
en dan met script 4 of 5 van http://android.modaco.com.../328773/mounting-scripts/
de schijf mounten.
script 5 vereist een lege map op je microSD, maar zorgt er wel voor dat je films ook meteen in gallery en media spelers zichtbaar worden.

als script4 en 5 niet werken(de schijf verschijnt niet in de map waar hij zou moeten verschijnen) wil ik graag even weten welke bestanden je hebt in /dev/block/vold als de schijf is aangesloten.(vereist mogelijk een root explorer om de inhoud van deze map te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuke update wat betreft mijn externe disk.
Ik moest dus geen NTFS hebben maar FAT32.
In Windows 7 kan ik niet formatteren naar FAT32, maar alleen NTFS en exFAT.
Dus ik probeerde het met exFAT.
Dat ging goed, daarna 100GB aan films daarnaartoe verplaatst (dus niet gekopieerd).
Vervolgens in mn tablet gehangen en inderdaad, je raadt het al, hij deed het niet.
Vervolgens hang ik hem in m'n laptop, is de hele schijf verziekt.
Ik krijg van Windows 7 een melding dat ik de schijf eerst moet formatteren omdat ie onleesbaar is.
Via Windows XP zelfde verhaal.
Nu ben ik dus al m'n dat kwijt (gelukkig waren het films en geen eigen foto's ofzo).
Iemand dit al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Nou niet letterlijk maar verschillende vormen van dataverlies ben ik over de tijd wel tegengekomen... (half crashende schijven, bootsectors stuk enz.)

Er zijn programma's voor data recovery. Undelete achtige acties.. Beter zo snel mogelijk doen voordat de sectoren waar vanaf je hebt verplaatst overschreven worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net eens gekeken voor een hoes met keyboard erin denken jullie dat deze zou passen? de prijs is opzicht wel goed.

http://www.sunwindenergy....roid_tablet_wit/zwar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nu voor elkaar dat mijn Nikon camera via de Pov werkt.
usb/system gemount via root.
Bij het insteken van de usb wordt deze ook herkend en kan ik de foto's bekijken.
Echter als ik de camera uitzet dan reset de pov.
Kan nergens vinden hoe ik usb netjes kan verwijderen.
Of moet ik dan elke keer weer unmounten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
harmony895: als je handmatig mount, kan je gewoon het umount commando gebruiken om te unmounten
bij automatisch mounten werkt dit niet.

DJLaMore: exFAT is heel anders dan FAT32/16 en wordt eigenlijk alleen ondersteund in windows 7 en vista.
je moet echt ext2 of FAT32/16 hebben.
voor het formatteren van FAT in windows 7 kan je http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm
gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thedicemaster schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:17:
harmony895: als je handmatig mount, kan je gewoon het umount commando gebruiken om te unmounten
bij automatisch mounten werkt dit niet.
Kwam er later achter dat hij ook automatisch mount, dus had het er dubbel in staan.
Dus ook zonder mount wordt hij herkend.
Echter blijf het probleem houden van resetten nadat ik de camera uitzet of los koppel.
Met een gscript krijg ik het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Zit er over na te denken om deze aan te schaffen:

POV Mobii (waar de TS mee aftrapt, de goedkope dus)

Heb ik echter wel de vraag of dit goed gaat werken met deze app: https://market.android.co...app&feature=search_result

Wil namelijk mijn mp3tjes en filmpjes (geen HD films) streamen naar het apparaat. Aan mijn laptop zal het niet liggen, heb met minder power prima naar een iPAD lopen streamen (StreamToMe). Graag zou ik het willen weten, de koop hangt er namelijk wel vanaf. Dit doe ik ipv. een Zen Touch 2 mp3 speler te kopen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Klopt het nu dat na de market fix uit de TS er nog veel apps niet te vinden zijn zoals angry birds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

DJ Hentai schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:18:
Klopt het nu dat na de market fix uit de TS er nog veel apps niet te vinden zijn zoals angry birds?
Ja klopt. Althans, ik zie Angry birds zelf niet, wel de Seasons versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Zelf heb ik net even die app geinstalleerd op de mobii 10.1" tegra2. Daarop werkt die app met de demo server. Dus op deze geen probleem. Over de 7" kan ik niks zeggen gezien ik die niet heb... Wellicht dat iemand anders die deze heeft wil proberen.

edit: in navolging heb ik skifta beta geinstalleerd omdat deze gebruik maakt van DLNA. Gezien ik die toch al heb draaien op m'n server scheelt dat weer een service....

[ Voor 13% gewijzigd door lometje op 28-02-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
ja, zodra iemand de kernel (en mogelijk ook de wifi drivers) aanpast.
setCPU werkt al, maar in de kernel staat dat de snelheid niet hoger mag dan 1ghz dus kan je ook niet hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstreepjan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-09 20:40
op mijn pov mobii 7" (Nieuwste officiële rom) gaan alle games heel haperig, zelfs een eenvoudig spel als glowhockey of doodle jump is onmogelijk om te spelen. hebben meer mensen dit probleem op de 7" versie? of ligt dit echt aan mijn tablet? Ik heb ook al een custom rom geprobeerd, maar dat loste niks op. Ik gok zelf dat het de android versie is. mijn LG gt540 (cyanogenmod, gingerbread) heeft ongeveer zelfde specs, maar kan het allemaal vloeiend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Duh bij plentyparts de pov 10.2 inch voor 188 euries.
Ik weet niet of het de tegra2 of de arm11 betreft maar of het echt zo is moet je zelf bekijken.
Alleen op vrijdag 4 maart in Hengelo en op is op.
Tel: 0742506068.
Er staat wel bij van 349 voor 188 Euro maar het kan natuurlijk ook een lokkertje zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door MisterT2006 op 01-03-2011 22:13 . Reden: bijwerken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
MisterT2006 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:51:
Duh bij plentyparts de pov 10.2 inch voor 188 euries.
Ik weet niet of het de tegra2 of de arm11 betreft maar of het echt zo is moet je zelf bekijken.
Alleen op vrijdag 4 maart in Hengelo en op is op.
Tel: 0742506068.
Er staat wel bij van 349 voor 188 Euro maar het kan natuurlijk ook een lokkertje zijn.
Waar haal je die info vandaan uit een folder ? website ? Moet haast wel om de ARM11 versie gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

jaapstreepjan schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:54:
op mijn pov mobii 7" (Nieuwste officiële rom) gaan alle games heel haperig, zelfs een eenvoudig spel als glowhockey of doodle jump is onmogelijk om te spelen. hebben meer mensen dit probleem op de 7" versie? of ligt dit echt aan mijn tablet? Ik heb ook al een custom rom geprobeerd, maar dat loste niks op. Ik gok zelf dat het de android versie is. mijn LG gt540 (cyanogenmod, gingerbread) heeft ongeveer zelfde specs, maar kan het allemaal vloeiend aan.
Ik dank je eigenlijk voor dit bericht. Ben er meteen vanaf. Ik wacht wel tot die Tegra versie goedkoper wordt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:35:
[...]

Waar haal je die info vandaan uit een folder ? website ? Moet haast wel om de ARM11 versie gaan :?
Ja uit een krantje hier in Hengelo.
Daarom zeg ik erbij dat ik niet weet of het om de tegra gaat of niet.
Dus daarom het telefoonnummer erbij gezet kun je het zelf vragen.
Don't shoot the messenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
MisterT2006 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:03:
[...]

Ja uit een krantje hier in Hengelo.
Daarom zeg ik erbij dat ik niet weet of het om de tegra gaat of niet.
Dus daarom het telefoonnummer erbij gezet kun je het zelf vragen.
Don't shoot the messenger :)
Edit:
Gevonden, gaat om de ARM11 10.1 met resistief scherm en Android 2.1

http://www.deweekkrant.nl...HWB_HWB-1-28_110301_1.pdf

[ Voor 77% gewijzigd door scientist456 op 02-03-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:01
thedicemaster schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:30:
Sagaris: de calibration tool in MCR r7/8 is niet zo goed.
na de calibratie is het scherm dusdanig minder gevoelig tijdens het laden dat je niet meer normaal kan scrollen/slepen.
http://hotfile.com/dl/102255906/767faa9/moduleap.apk.html (eerder uitgegeven door support medewerkers)
en
http://db.tt/vNa3Mt5 (geript uit de nieuwste advent vega rom)
werken beter.
beide lijken even goed te calibreren, maar de 2e link is nieuwer.

deze apk's kunnen niet over de MCR r7/8 versie van de calibration tool gezet worden, deze moet je dus eerst verwijderen via terminal, adb, of een root-explorer.
Weet iemand of deze apps ook op de 7" trackball versie werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samurai II Vengeance is wel erg vet hoor op de POV, te vinden via Appplanet of Tegrazone Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:02:
Samurai II Vengeance is wel erg vet hoor op de POV, te vinden via Appplanet of Tegrazone Games.
Applanet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Ik kan veel apps die ik met de vega FW had geinstalleerd niet meer vinden in de market nu ik POV 1.09 weer geinstalleerd heb. Als ik op de marketwebsite kijk zie ik ze wel maar er staat dat ik ze all geinstalleerd heb en het lukt me dus niet om ze nog een keer te installeren. Het lijkt alsof hij via het google account onthoud dat er al eens geinstalleerd is. Iemand bekend met dit probleem en liever nog de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Ik ben van plan om en PoV tablet te kopen, wat ik me alleen afvraag maakt het uit wat voor micro-sd kaartje ik erin stop. Ik doel hier op de snelheid? Moet ik een snelle (klasse 6) of een kan ik ook met een iets tragere doen. En als ik zo'n kaartje er in stop, moet deze van te voren nog speciaal geformateerd worden.
Ik lees hierboven vanalles over het speciaal formateren van harddisken omdat hij anders de data niet lest.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
zap8 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:59:
Ik ben van plan om en PoV tablet te kopen, wat ik me alleen afvraag maakt het uit wat voor micro-sd kaartje ik erin stop. Ik doel hier op de snelheid? Moet ik een snelle (klasse 6) of een kan ik ook met een iets tragere doen. En als ik zo'n kaartje er in stop, moet deze van te voren nog speciaal geformateerd worden.
Ik lees hierboven vanalles over het speciaal formateren van harddisken omdat hij anders de data niet lest.
Mwah, volgens mij is dat class gebeuren vooral mbt schrijfsnelheid... Denk niet dat je met het gebruik van het tablet echt enorm veel verschil zal merken.

Het formateren zou op zich niet hoeven, probleem is dat de vega geen NTFS ondersteunt en dus veel externe schijven niet gelezen kunnen worden (die zijn standaard NTFS ivm grootte). SD kaartjes zijn bijna altijd gewoon fat32 en zullen dus standaard werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

zap8 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:59:
Ik heb wel het idee dat het uitmaakt, ook omdat de sdcard in de pov veel gebruikt wordt. (apps enz).. Maar ik heb er zelf nu een class 4 in zitten en dat lijkt genoeg. Het zou kunnen zijn dat het met een class 6 net iets sneller gaat, maar of dat merkbaar is kan ik niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:05
Dit is wel heel erg leuk nieuws. Hoe leuk ik Android ook vind, het zou wel ongelooflijk gaaf zijn Ubuntu te installeren op de Mobii Tegra *O*

Het is nu nog een in vroeg stadium maar met de goede community ondersteuning van de Vega/Mobii Tegra gaan we hopelijk nog genieten van Ubuntu en Honeycomb op dit leuke apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis ik nu iets compleet, of is die Mobii TEGRA enorm goed geprijsd met die specificaties ten opzichte van de andere Androids en iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 04:54:
Mis ik nu iets compleet, of is die Mobii TEGRA enorm goed geprijsd met die specificaties ten opzichte van de andere Androids en iPads?
Nee, dat mis je niet. De Mobii heeft wat onvolkomenheden (o.a. intern geheugen, schermresponsiviteit, etc.), maar voor die prijs is er in mijn ogen niets beters op de markt te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Sagaris schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:55:
[...]

Nee, dat mis je niet. De Mobii heeft wat onvolkomenheden (o.a. intern geheugen, schermresponsiviteit, etc.), maar voor die prijs is er in mijn ogen niets beters op de markt te vinden.
Meeste van die onvolkomenheden zijn toch inmiddels te ondervangen door b.v custom ROM / tweaks / handige apps. ??

Of blijven er echt issues over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Resistief scherm is soms..... resistief. Ongeacht het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
SkyStreaker schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:53:
Resistief scherm is soms..... resistief. Ongeacht het merk.
De PoV Mobii 10" Tegra2 is toch met capacitief scherm ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Sagaris schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:55:
[...]

Ik heb dus echt GEEN idee waar jij het over hebt. Als er iets responsive is, is het wel m'n Mobii Tegra scherm. En memory issues heb ik al helemaal niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:05:
[...]

De PoV Mobii 10" Tegra2 is toch met capacitief scherm ??
Je hebt gelijk hoor (http://www.tabletworld.nl...e-nieuwe-android-tablets/)

Ik bedoelde enkel aan te duiden dat resistieve schermen soms erg "resistief" zijn (ze bieden soms nogal wat weerstand in normaal gebruik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:09:
[...]

Meeste van die onvolkomenheden zijn toch inmiddels te ondervangen door b.v custom ROM / tweaks / handige apps. ??

Of blijven er echt issues over :?
Enige issue is de kijkhoek. De eerste week heb je daar moeite mee, daarna went het eerlijk gezegd.

Ik vind de Tegra 2 games echt de bom. En internette gaat echt bliksemsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
RielN schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:45:
[...]

Enige issue is de kijkhoek. De eerste week heb je daar moeite mee, daarna went het eerlijk gezegd.

Ik vind de Tegra 2 games echt de bom. En internette gaat echt bliksemsnel.
Ach, kijkhoek is meer een issue als je er met zn 2en mee zit te pielen... Als je ff een filmpje wil laten zien aan iemand ofzo. Voor persoonlijk gebruik heb ik er echt amper problemen mee.

(Hooguit als ik hem ff neer moet zetten/leggen omdat ik een gitaarles op youtube aan het volgen ben ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
DJ Hentai schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:52:
Ik kan veel apps die ik met de vega FW had geinstalleerd niet meer vinden in de market nu ik POV 1.09 weer geinstalleerd heb. Als ik op de marketwebsite kijk zie ik ze wel maar er staat dat ik ze all geinstalleerd heb en het lukt me dus niet om ze nog een keer te installeren. Het lijkt alsof hij via het google account onthoud dat er al eens geinstalleerd is. Iemand bekend met dit probleem en liever nog de oplossing??
Iemand enig idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj, heb je market fix al geprobeerd.
Zie pagina 1 van dit topic.
Of deze link:
http://www.oudmaijer.com/...-on-pov-mobii-101-tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:34:
Ik bedoelde enkel aan te duiden dat resistieve schermen soms erg "resistief" zijn (ze bieden soms nogal wat weerstand in normaal gebruik.)
Wat bedoel je nu te zeggen, een capicatief scherm is toch niet resistief? Ik snap het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 23:05
Ik heb hetzelfde met de pov 109 firmware (na de market fix). Dolphin browser HD zie ik o.a. niet meer in de market, terwijl met de vega-firmware alles te vinden is. Mijn oplossing voor die paar apps die ik niet kan installeren is ze eerst op m'n htc desire te installeren (die vind ze wel in de market) en met appinstaller een export te maken. Kopieren naar de tegra en installeren. Nadeel is dat je zo volgens mij geen melding van een update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:08:
[...]

Wat bedoel je nu te zeggen, een capicatief scherm is toch niet resistief? Ik snap het niet helemaal.
Capacitief uit je hele verwerking weghalen graag. Wat ik bedoel is dat een resistief scherm soms wat moeilijk respons geeft, wat meer weerstand op het gebruik. Het was een poging tot humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:01
Volgens mij heb ik op modaco gezien dat dit te maken heeft met een bestand build.prop waar iets in veranderd moet worden...

Mogelijk dat dit draadje http://android.modaco.com...maket-and-latest-busybox/ verder kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:10:
Capacitief uit je hele verwerking weghalen graag. Wat ik bedoel is dat een resistief scherm soms wat moeilijk respons geeft, wat meer weerstand op het gebruik. Het was een poging tot humor :)
Okay, laten we dan maar zeggen dat over humor niet te twisten valt :p

Ik moet overigens zeggen dat mijn vader laatst een Nokia heeft gekocht met een uitstekend resistief scherm, dat viel me echt alleszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

ondersteunen de pov tablets FLAC?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
ik ben vandaag eens gaan kijken naar wat er onder mn mobii tegra 2 zit. ik heb dus de oude versie blijkbaar zonder simpoort. jammer genoeg :P dus dan zou ik deze en de 3g ontvanger moetten hebben. iemand al ervaringen hier met de upgrade? hier heb ik een foto'tje van de mijne :

Afbeeldingslocatie: http://i146.photobucket.com/albums/r260/LlamaWereldOverheersing/DSC_0152.jpg

iemand nog tips over hoe ik de stopjes weer goed terug krijg? mn tablet kraakt nu trouwens niet meer tot nu toe:P

[ Voor 11% gewijzigd door Hrugnir op 03-03-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
MikeVM schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:45:
ondersteunen de pov tablets FLAC?
Poweramp in ieder geval wel. Even uit de market halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Trent900 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Ik heb dus echt GEEN idee waar jij het over hebt. Als er iets responsive is, is het wel m'n Mobii Tegra scherm. En memory issues heb ik al helemaal niet gehad.
Ik zeg ook niet dat memory een issue is, maar als je de 512MB van de Mobii vergelijkt met de 16GB van een Samsung Galaxy Tab of 32GB van de Motorola Xoom dan heeft de Mobii daar dus duidelijk een nadeel aan.

En aan de responsiveness van het scherm valt echt wel wat te verbeteren, probeer maar eens Gun Bros te spelen met de twee digitale pookjes op het scherm. Gaat voor geen meter. Ik merk ook duidelijk verschil in de responsiviteit van swipes in Fruit Ninja op mijn DHD in vergelijking met de Mobii. Ook Maps gedraagt zich bijvoorbeeld soms wel eens raar. En gecalibreerd heb ik tot in den treure, dus daar ligt het niet aan. ;) Niet dat ik klaag hoor, integendeel... Voor dit geld is er niets beters te vinden en is hij iedere cent dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Sagaris schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:10:
[...]

Ik zeg ook niet dat memory een issue is, maar als je de 512MB van de Mobii vergelijkt met de 16GB van een Samsung Galaxy Tab of 32GB van de Motorola Xoom dan heeft de Mobii daar dus duidelijk een nadeel aan.

En aan de responsiveness van het scherm valt echt wel wat te verbeteren, probeer maar eens Gun Bros te spelen met de twee digitale pookjes op het scherm. Gaat voor geen meter. Ik merk ook duidelijk verschil in de responsiviteit van swipes in Fruit Ninja op mijn DHD in vergelijking met de Mobii. Ook Maps gedraagt zich bijvoorbeeld soms wel eens raar. En gecalibreerd heb ik tot in den treure, dus daar ligt het niet aan. ;) Niet dat ik klaag hoor, integendeel... Voor dit geld is er niets beters te vinden en is hij iedere cent dubbel en dwars waard.
Die 16-32GB waar je het mee vergelijkt is schijfruimte en niet ram-geheugen. Door er een 16GB sd kaartje in te prikken heb je dat probleem ook al opgelost (hoewel 16-32 ingebouwd vaak wel wat sneller is, en ook het mounten van de sd kaart misschien issues kan geven).

Maar ja, het scherm is inderdaad het grote bezuinigingspunt en is duidelijk het minste deel van de vega. Ik las hier en daar over pogingen het scherm te vervangen door een kwalitatief beter scherm (betere kijkhoeken en response en technisch hogere resolutie mogelijk), namelijk deze:

http://www.nbkit.com/Whol...x768-WXGA-HD__c18093.html

Anyway, weet niet hoe het daar verder mee is afgelopen.

Nog een goed berichtje trouwens, 'officiele' vega/pov support door Cyanogenmod7:

https://github.com/Cyanog...ab6ce725cf95aabbfaa05ed8c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:08:
[...]

Heeft er niets mee te maken. Resistief reageert op druk, daarom een pennetje. Capacitief reageert alleen op je vinger, omdat je lichaam altijd een klein beetje statische electriciteit heeft. Daarom reageert het scherm zo goed.
Edit Oeps, was al beantwoord.

Ik ga morgenochtend werken aan deel 2. :) Nog tips om in de TS te zetten?
Of zal ik het nog even bij deze houden en updaten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
m0ridin schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:09:
[...]

Die 16-32GB waar je het mee vergelijkt is schijfruimte en niet ram-geheugen. Door er een 16GB sd kaartje in te prikken heb je dat probleem ook al opgelost (hoewel 16-32 ingebouwd vaak wel wat sneller is, en ook het mounten van de sd kaart misschien issues kan geven).
De Mobii heeft inderdaad 512MB aan ramgeheugen, maar ook 'maar' 512MB aan NAND geheugen, dus opslagruimte. ;) SD-kaart mogelijkheden maakt dat wel weer goed, maar heeft ook weer nadelen zoals je al zelf aangeeft.

Again, not complaining. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Ik ga morgenochtend werken aan deel 2. :) Nog tips om in de TS te zetten?
Een tip die voor mij heeft gewerkt is wel een goeie om erbij te zetten. Daarmee zet je de shared libraries van maps erop waardoor je apps kan installeren die dat nodig hebben (bijna iedere twittercliënt bijvoorbeeld).

(zie: lometje in "Point of View (PoV) Tablet Topic")

[ Voor 8% gewijzigd door lometje op 05-03-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er niets mee te maken. Resistief reageert op druk, daarom een pennetje. Capacitief reageert alleen op je vinger, omdat je lichaam altijd een klein beetje statische electriciteit heeft. Daarom reageert het scherm zo goed.
Edit Oeps, was al beantwoord.
Ik ken het verschil tussen de twee technieken, daarom dat ik zijn opmerkingen in eerste instantie ook niet snapte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Nog tips om in de TS te zetten?
In de pricewatch staat dat de goedkopre PoV 10" ARM11 een Cortex A8 bevat 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 05-03-2011 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

tr201 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:41:
[...]

Thx,

Flac is afhankelijk van toestel tot toestel, Android en poweramp ondersteunen het wel, maar het device moet het ook ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

tr201 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:41:
[...]

Thx, kan je het ook testen?

Flac is afhankelijk van toestel tot toestel, Android en poweramp ondersteunen het wel, maar het device moet het ook ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, heb er nog geen tijd voor gehad, ik zal morgen (zondag) proberen tijd te maken.
lometje schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:22:
[...]

Een tip die voor mij heeft gewerkt is wel een goeie om erbij te zetten. Daarmee zet je de shared libraries van maps erop waardoor je apps kan installeren die dat nodig hebben (bijna iedere twittercliënt bijvoorbeeld).

(zie: lometje in "Point of View (PoV) Tablet Topic")
He bedankt, dat is een hele goede. Zal hem er zeker bijzetten. :)
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:39:
[...]

In de pricewatch staat dat de goedkopre PoV 10" ARM11 een Cortex A8 bevat 8)7
Dat is vreemd, op de PoV site staat toch echt ARM11. Volgens mij is het familie van...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
MikeVM schreef op zondag 06 maart 2011 @ 00:10:
[...]

Thx, kan je het ook testen?

2 samples gehaald van http://ff123.net/samples.html. Die spelen probleemloos af op de tegra met poweramp, al klinkt het met de ingebouwde speakertjes uiteraard hetzelfde als een willekeurig mp3'tje.

Edit: htc desire en poweramp werkt ook met flac

[ Voor 5% gewijzigd door tr201 op 06-03-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoliul
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 10:20
Hey deze is precies wel zowat de interessantste tablet die er te koop is voor de moment. Ik hoef geen 3G en grote opslag, aangezien dit dient voor in de huiskamer wat te internetten en straks ook als remote voor de HTPC.
Zit alleen wat in met de Android versie, wil echt wel liefst 3.0, hoe groot is de kans dat deze (makkelijk) erop terecht komt? Bij mijn HTC Wildfire bvb moet ik al upgraden naar een nieuw model om 2.3 te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Xoliul schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:34:
Hey deze is precies wel zowat de interessantste tablet die er te koop is voor de moment. Ik hoef geen 3G en grote opslag, aangezien dit dient voor in de huiskamer wat te internetten en straks ook als remote voor de HTPC.
Zit alleen wat in met de Android versie, wil echt wel liefst 3.0, hoe groot is de kans dat deze (makkelijk) erop terecht komt? Bij mijn HTC Wildfire bvb moet ik al upgraden naar een nieuw model om 2.3 te krijgen...
Niks met zekerheid over te zeggen maar de verwachting is dat het er uiteindelijk wel op komt... Is het niet officieel (en dat is erg onzeker) dan wel via de community. Maar opnieuw, geen enkele zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xoliul schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:34:
Is er geen communityversie van 2.3 voor de Wildfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_H
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
Kijk net even hier op de site:

http://downloads.pointofv...0PC%20Firmware%20upgrade/

Zie dat er versie 1.10 staat, is dat in nieuwe update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
Michael_H schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:27:
Kijk net even hier op de site:

http://downloads.pointofv...0PC%20Firmware%20upgrade/

Zie dat er versie 1.10 staat, is dat in nieuwe update??
Zo te zien wel, de laatste was nog versie 1.09 :D

Maar ik ga hem nog niet updaten, ben vanavond pas thuis....

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Laatst online: 22-07 03:16
Yep, nieuwe versie
Changelog

Version: V1.10
-WIFI driver update
-Better Bluetooth performance
-Touch panel driver update
-Maximum volume adjustment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Iemand al een update gedaan? (ben nog aan het laden.... ;))

Net geüpdate en market lijkt bij mij nu ook volledig na market fix van TS. Daarnaast werkt de methode (die ik eerder postte) om de shared libraries van g. Maps toe te voegen nog steeds. (waardoor twitter / tweetdeck installeerbaar zijn zonder error).

Wifi gaat nog steeds uit bij suspend mode.

[ Voor 43% gewijzigd door lometje op 07-03-2011 18:40 . Reden: geüpdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
lometje schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:00:
[...]

Iemand al een update gedaan? (ben nog aan het laden.... ;))
Update gedraaid. Merk niet veel verschil, maar dat is logisch als je naar de changelog kijkt. Wel nu de volledige market, wat ik met de vorige versie niet had (na de marketfix uit TS). Vreemd.
Wifi en bluetooth audiostreamen gaat nog steeds niet lekker bij mij (haperingen), maar voorheen liep de pov vaak vast als ik dat deed. Dus toch iets van verbetering.

Edit: te vroeg gejuichd. Ik zet bluetooth weer uit (wifi aan) en de tablet hangt. Reset en de batterij is bijna hetzelfde gebleven. Vaak ben ik als dit gebeurd zomaar 50% batterijvermogen kwijt. Hebben jullie dat ook wel eens?

[ Voor 17% gewijzigd door tr201 op 07-03-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:12

winnie

de poes...

Wel de hele market? Dus twee versies van Angry Birds (gewoon en season)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

winnie schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:57:
Wel de hele market? Dus twee versies van Angry Birds (gewoon en season)?
ja.

Ps. Heb het idee dat de wifi ontvangst er op vooruit is gegaan. Typen lijkt ook een stuk vlotter te verlopen, maar dat kan ook tussen de oren zitten....

[ Voor 29% gewijzigd door lometje op 07-03-2011 19:30 . Reden: ps.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
  • Laatst online: 11-08 17:02
tr201 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:30:
[...]

Update gedraaid. Merk niet veel verschil, maar dat is logisch als je naar de changelog kijkt. Wel nu de volledige market, wat ik met de vorige versie niet had (na de marketfix uit TS). Vreemd.
Wifi en bluetooth audiostreamen gaat nog steeds niet lekker bij mij (haperingen), maar voorheen liep de pov vaak vast als ik dat deed. Dus toch iets van verbetering.

Edit: te vroeg gejuichd. Ik zet bluetooth weer uit (wifi aan) en de tablet hangt. Reset en de batterij is bijna hetzelfde gebleven. Vaak ben ik als dit gebeurd zomaar 50% batterijvermogen kwijt. Hebben jullie dat ook wel eens?
Je bent niet de enige die af en toe circa 50% accu vermogen verliest. Ik heb er ook last van als ik de Mobii langer heb gebruikt en het percentage rond de 65% resterend is wil hij na een directe reboot nog wel eens aangeven dat ik nog maar 20% resterend heb. Heel naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Ik hoop eerlijk gezegd dat ik genoemd batterijverlies niet te vaak heb na een vastloper of na langer gebruik. Dat is toch wel reden om 'm op te sturen.
Ik kan angry birds beide versies ook vinden in de market (helaas niet meer geinteresseerd omdat ik ze uitgespeeld heb). Maar ik heb blijkbaar toch niet de hele market: adobe air kan ik niet vinden. Ik wilde de app van AKO uitproberen en daar is adobe air voor nodig. Via Desire AIR wel gevonden en op de pov gezet. Alleen bij elkaar gebruikt dit 30MB die NIET (edit) naar sd kan. Dus er snel weer afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Is die batterijverlies niet een kwestie van niet goed updaten van de batterij?

Heb wel vaker dat hij opeens verspringt (na opladen of iets dergelijks) maar dat komt gewoon omdat niet goed ververst wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Dat niet direct verversen van de batterijstatus heb ik ook. Maar dat bedoel ik niet. Het is na een vastloper of een reboot als de tablet trager wordt, dat de batterij opeens veel leger is (en daarvoor gewoon procentjes omlaag ging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Net ook even die app van ako geprobeerd, maar is helaas crappy... gewoon scans die niet geweldig van resolutie zijn. Wanneer komt er nou een uitgever die het doet zoals het hoort? Content designed voor variabele resoluties.. websites doen het al, waarom de bladen niet?
Gat in de markt om indesign en webdesign/app export goed te koppelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 15:36
m0ridin schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:54:
Is die batterijverlies niet een kwestie van niet goed updaten van de batterij?

Heb wel vaker dat hij opeens verspringt (na opladen of iets dergelijks) maar dat komt gewoon omdat niet goed ververst wordt...
Klopt, heb ik vaak genoeg gehad. Hier de oplossing:

http://www.reddit.com/r/A...ecalibration_it_works_yo/

werkt bij mij perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo juist dit bericht naar Pov gestuurd.
Heb vandaag de nieuwe firmware update versie 1.10 erop gezet.
Ben hier niet erg blij mee.
Wifi is nu super slecht, in huis had ik altijd volle bak, nu nog niet de helft.
Voorheen kon ik buiten gewoon internetten, heb nu helemaal geen verbinding meer.
Reactie van het scherm is slechter geworden, vooral aan de linker kant.
Kalibreren helpt hier niet.

Vraag me af of dit soort updates wel goed getest worden.

Dan nog een vraag, heb me destijds opgeven voor een soort club/nieuwsbrief, maar waarom krijg je geen meldingen van dit soort updates.
Zelfs op jullie site is het nog niet eens aangepast, staat nog steeds op versie 1.7.

Hoop dat jullie snel met een oplossing komen, ander moet ik maar weer
terug naar versie 1.9, die ik gelukkig nog bewaard heb.
Dus een gewaarschuwd mens telt zoals altijd voor twee.

Edit:
Kom er net achter dat radio stations streamen ook niet meer werkt.
Niet via Shoutcast, Winamp of Xialive.(shit).
En de ene vastloper na de andere, ga maar weer een uurtje klooien om de oude firmware erop te zetten.(bah wat een update).

Edit 2 20:22 uur.
Heb de oude versie er weer op gezet en alles werkt weer.
Volle bak met Wifi, kan weer in de tuin internetten(is nu wel iets te koud voor).
Muziek streamen werkt ook weer.

Dus wat er fout in die update zit weet ik niet.
Van POV nog niks gehoord.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:12

winnie

de poes...

Heeft iemand ooit de citrix reciever op de POV aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Is er een goede custom rom voor de 7" MOBII Gen II + TrackBall?

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 08-03-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:44:
Heb zo juist dit bericht naar Pov gestuurd.

[...]

Dus een gewaarschuwd mens telt zoals altijd voor twee.

Edit:
Kom er net achter dat radio stations streamen ook niet meer werkt.
Niet via Shoutcast, Winamp of Xialive.(shit).
En de ene vastloper na de andere, ga maar weer een uurtje klooien om de oude firmware erop te zetten.(bah wat een update).

Edit 2 20:22 uur.
Heb de oude versie er weer op gezet en alles werkt weer.
Volle bak met Wifi, kan weer in de tuin internetten(is nu wel iets te koud voor).
Muziek streamen werkt ook weer.

Dus wat er fout in die update zit weet ik niet.
Van POV nog niks gehoord.
Had ook POV 1.10 geinstalleerd en ben er ook verre van tevreden over. Waar kan ik het beste naar terug gaan? POV 1.09 (heb ik gelukkig ook nog)? Of misschien de Vega 1.09? Bij welke heb je de volledige market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week ook een POV Mobii Tegra. De ROM's van POV laten zeer veel te wensen over. De standaard rom 1.07 is echt dramatisch slecht. Uiteindelijk heb ik de de volgende stappen ondernomen:

1. Ontwikkelstand USB aanzetten in Toepassingen beheren
2. Driver installeren vanuit de Vega Rom map
3. Rom installeren van de Vega, v1.09
4. Google SDK installeren in c:\android
5. Daarna ClockWork Recovery installeren
6. Device Rooten
7. Boot in Recovery
8. Data wipen, Battery cache wipen enzovoort
7. MoDaCo R8 Rom geinstalleerd
8. Telephony service verwijderd met een script

Systeem is nu snel, zuinig met de batterij, Market werkt. Wifi is snel. Zeer aan te raden ! Flash werkt. Enigste wat niet werkt is HD video (MKV 720/1080). Dit komt nog met nieuwe Tegra drivers.

Andere apps die heel goed werken op de Mobii icm met deze rom:
Dolphin HD browser ipv de oringele
LauncherX ipv de ADW launcher
Rom Manager
Wifi en Blue tooth toggle widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Offtopic berichten verwijdert, berichten over "eigen" servers horen hier niet thuis.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fudzilla.com/n...-tegra-2-to-get-honeycomb
Als het klopt mogen we niet klagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

"Nee dat mag dan weer niet" :+
Maar klinkt goed! Kan haast niet wachten op honeycomb. Het is nogal van belang gezien dat ervoor zal zorgen dat meer developers ook tablet versies van hun apps gaan maken. (Tweetdeck zou meer in de richting van de PC versie mogen wat mij betreft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 15:36
lometje schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:42:
[...]

"Nee dat mag dan weer niet" :+
Maar klinkt goed! Kan haast niet wachten op honeycomb. Het is nogal van belang gezien dat ervoor zal zorgen dat meer developers ook tablet versies van hun apps gaan maken. (Tweetdeck zou meer in de richting van de PC versie mogen wat mij betreft)
Dat ben ik helemaal met je eens, bepaalde 'opgeblazen' apps zien er gewoon niet uit op een scherm van 7 inch of groter of met resolutie van 1024x600 (of hoger).

Er komen trouwens mondjesmaat wel steeds meer apps bij die hier gebruik van maken. Een search naar "hd" in de market kan je al wat resultaten opleveren. Daarnaast gebruik ik zelf ook de apps van de notion ink, deze kun je hier vinden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=928832

Ik vind zelf dat het potentieel qua resolutie en schermgrootte van een tablet goed wordt benut.
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste