Weet iemand toevallig waarom het volgende gebeurd; op moment dat ik youtube filmpjes aan het kijken ben in de browser zelf en ik wil dan de grafics hoger zetten en ik klik erop komt heel snel de verschillende aantal grafics te staan en gaat dan gelijk weer weg zonder de kans dat ik iets kan aanklikken
Verwijderd
Dom, vergeten. Probleem: M'n Vista bak ziet de tablet alleen als USB-apparaat voor massaopslag. Is dit nog te fixen?strandbal schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:26:
Modaco add-on eroverheen zetten. Ik heb hetzelfde probleem gehad, en nog geen andere oplossing gevonden. Zie startpost
Heeft een van jullie enig idee hoe die playlist balk van Youtube verwijderd kan worden in (bijvoorbeeld) xScope?
De helft van de tijd zit het in de weg, het ergert me mateloos en ik gebruik het nooit (ja, soms stop ik er per ongeluk een film in)...
Heb alleen dingen voor firefox gevonden waarmee je via adblocker het zou kunnen verbergen (wilde kijken of ik ook iets voor elkaar kan krijgen met de android adblocker, maar kan dat vanavond pas bekijken) maar wie weet heeft iemand anders nog tips?
De helft van de tijd zit het in de weg, het ergert me mateloos en ik gebruik het nooit (ja, soms stop ik er per ongeluk een film in)...
Heb alleen dingen voor firefox gevonden waarmee je via adblocker het zou kunnen verbergen (wilde kijken of ik ook iets voor elkaar kan krijgen met de android adblocker, maar kan dat vanavond pas bekijken) maar wie weet heeft iemand anders nog tips?
Verwijderd
Ben nu al een tijdje bezig om een HD aan de gang te krijgen op de POV10.
Nu zelfs een nieuwe MyPasport 1TB van WD, hoe ik deze ook formatteer
fat16, fat32 of ext2, krijg het ding niet draaiende op de Pov.
Ook een USB Hub geprobeerd met extra voeding.
Een USB Stick werkt wel.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jullie wel werkend hebben gekregen.
Dus graag merk en type en met of zonder extra hulpmiddelen.(usb hub)
Een USB Stick werkt wel.
Verwijderd
daar ben ik het niet met je eensVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:31:
Heb nu ook een toetsenbordje via de link hier op het forum.
Was nog net op tijd, hoorde gerammel aan de brievenbus, probeerde toch die postbode het ding door de bus te drukken.
Eerste indruk:
Open geklapt niet erg stabiel, valt regelmatig om.
Omdat er rechts een houder zit om het tablet vast te houden, kun je niet bij de usb en moet dus de pov eruit gehaald worden.Kijken als ik er wat af kan halen, of gewoon de klep eraf halen van de pov.
Delete toest doet het niet.
Helaas heb ook ik een usb hub nodig, wat het geheel niet erg portable maakt.
Er zit een erg eng en dun usb kabeltje aan, als die defect raakt kun je het volgens mij wel schudden.
Menu bereik je door op het windows knop te drukken.
Irritant is dat je het touch screen toetsen bord niet weg kunt klikken.
Het tikken zoals jullie kunnen zien gaat redelijk, soms loopt de snelheid wat achter bij wat ik type.
Maar voor 29 euro kun je ook niet alles verwachten.
Edit: touch screen toetsenbord via intstellingen uitschakelen.
het mag een goedkoop ding zijn maar opengeklapt staat hij perfect stabiel
ook heb ik geen problemen met de rechter kant aangezien je toch niet even snel in de bus etc dat ding gaat openklappen en gaat zitten tikken.
dus als die open staat en je zit een tafel en je sluit dan een usbhub aan werkt prima
( heeft niets te maken met erg portable of niet )
ik ben er zeer tevreden over voor een kleine prijs heb je ook nog goed spul zoals deze
oh en nog een editje
net even uitgetest
deze hoes + usb hub en daarop aanluiten van keyboard en een usb stick werkt !
dus meerdere usb apparaten werken met deze hub !
nou is het al helemaal een top ding
Mvg Nossie
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 11:21 ]
Verwijderd
Hallo,
Eindelijk is mijn battery life in standby-probleem opgelost. Heb mijn SD kaartje opnieuw geformatteerd en 1.09 (POV) opnieuw geinstalleerd (zonder SD kaartje erin). Nu lijkt alles in orde. Eindelijk kan ik het ding nu gewoon wegleggen en er 8 uur later weer wat mee doen
Het enige probleem wat ik nu nog heb is de USB slave/host switcher. Als ik host of slave kiest krijg ik de melding dat de tablet opnieuw opgestart word maar dat gebeurt niet. Werkt het dan ook niet, of moet ik handmatig opnieuw opstarten?
Eindelijk is mijn battery life in standby-probleem opgelost. Heb mijn SD kaartje opnieuw geformatteerd en 1.09 (POV) opnieuw geinstalleerd (zonder SD kaartje erin). Nu lijkt alles in orde. Eindelijk kan ik het ding nu gewoon wegleggen en er 8 uur later weer wat mee doen
Het enige probleem wat ik nu nog heb is de USB slave/host switcher. Als ik host of slave kiest krijg ik de melding dat de tablet opnieuw opgestart word maar dat gebeurt niet. Werkt het dan ook niet, of moet ik handmatig opnieuw opstarten?
heb je de pov geroot? dit is namelijk noodzakelijk voor de usb switcher om te werken...Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:03:
Hallo,
Eindelijk is mijn battery life in standby-probleem opgelost. Heb mijn SD kaartje opnieuw geformatteerd en 1.09 (POV) opnieuw geinstalleerd (zonder SD kaartje erin). Nu lijkt alles in orde. Eindelijk kan ik het ding nu gewoon wegleggen en er 8 uur later weer wat mee doen![]()
FAT op een 1TB hard drive gaat wel vaker niet goed bij de mobii tegra/advent vega.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:30:
Een USB Stick werkt wel.
en ext2: heb je hem wel gemount?
android kan zelf ext2 niet goed mounten, dus moet je het handmatig doen EN vervolgens ook nog de rechten voor /mnt/usb/system_usb/ aanpassen aangezien je anders root nodig hebt om de schijf te zien.
EDIT: matthijskox: die switcher moet je niet gebruiken in 1.09
je krijgt dan namelijk een half 1.09 half oudere rom(de switcher vervangt een deel van de rom om te wisselen), en 1.09 gaat daar erg slecth mee om vanwege een aantal grote wijzigingen.
[ Voor 12% gewijzigd door thedicemaster op 18-02-2011 14:22 ]
Verwijderd
Hmm, dat is jammer want dat heb ik dus al gedaan. Kan ik dat nog ongedaan maken zonder alles opnieuw te moeten installeren?
POV is geroot met z4root.
POV is geroot met z4root.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 15:18 ]
Zo, ik ben vanmiddag langs te winkel geweest om een mobii tegra op te pikken! Net mee zitten klooien uiteraard. De market aan de praat gekregen dankzij mensen in dit topic. Dank daarvoor! Hij draait prima en maps en angry birds zijn natuurlijk wel must haves 
Ik heb twee gebruikersvragen;
1. Kan ik documenten aanpassen in Google Docs? (Op mijn HTC Desire lukt dit niet trouwens, dacht dat dit al wel mogelijk was..)
2. Welke convert-tool raden jullie aan voor films/video's? En welk formaat kan ik het beste nemen? (MKV pakt die niet he.. MPEG4 of AVI?
Zou me erg veel zoek en 'probeertijd' schelen.
Ik heb twee gebruikersvragen;
1. Kan ik documenten aanpassen in Google Docs? (Op mijn HTC Desire lukt dit niet trouwens, dacht dat dit al wel mogelijk was..)
2. Welke convert-tool raden jullie aan voor films/video's? En welk formaat kan ik het beste nemen? (MKV pakt die niet he.. MPEG4 of AVI?
Zou me erg veel zoek en 'probeertijd' schelen.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Iemand een idee?
Ik krijg het niet voor elkaar om fatsoenlijk met google docs te werken met de tablet. Ik gebruik quickoffice hd hiervoor, hierin kan je google docs bestanden openen en weer opslaan naar google docs. Staat hier tussen NI-apps.JKratos schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:12:
1. Kan ik documenten aanpassen in Google Docs? (Op mijn HTC Desire lukt dit niet trouwens, dacht dat dit al wel mogelijk was..
Edit: nog eens naar google docs gekeken. Met Dolphin browser, user agent android of nog beter ipad instellen, levert werkbare google docs op.
[ Voor 11% gewijzigd door tr201 op 18-02-2011 21:10 ]
Ik heb geen HD werkend gekregen, wel een USB stick van 4GiB en een USB 3G dongle. Een Huawei E153 (dat ding die bij AH in de aanbieding was/is). Wel met de Modaco r8 rom. Na het uitzetten van de CD-rom emulatie met windows drivers, werkt het.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:30:
Een USB Stick werkt wel.
gebruik een rom die usb-slave heeft zoals de vega roms, of de mcr roms met usb switcher.c6708592 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:22:
Als ik heb POV 1,09 er opzet doet de USB- foutopsporing het niet,
Iemand een idee?
of gebruik adb wireless om het over wifi te gebruiken.
Leuke gimmick: als je de tegra ca. 1 cm boven de oplaadpoort van het docking station houdt, dan gaat er onderaan in de rand van de tablet een klein blauw ledje branden zodat je makkelijker kan richten bij het plaatsen in het dock. Lichtje gaat weer uit als de tablet aangesloten is en dan brand er op het dock een ledje.
Lijkt net of er over nagedacht is.
is ook zo.tr201 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:33:
Ik vermoedde al dat ze niet zomaar overal ledjes plakken. Even serieus: als ik bij dock settings kijk, dan blijft daar bij mij 'device not docked' staan. Hebben anderen met een dock dat ook?
Bij mij doet op de (POV) Tegra 1.09 de muis en het toetsenbord het goed,Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:30:
Een USB Stick werkt wel.
en ook de USB stick.
Het werk met en zonder voeding met Sitecom 4 port's hub.
Op Advent Vega met Modaco r8 doet het muis pijltje het niet, ik heb
er 4 geprobeerd maar geen van alle doen het.
Iemand een Idee?
zie Modacoc6708592 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:41:
[...]
Op Advent Vega met Modaco r8 doet het muis pijltje het niet, ik heb
er 4 geprobeerd maar geen van alle doen het.
Iemand een Idee?
Is bij jullie het geluid ook zo allemachtig hard standaard? Zowel met als zonder oordopjes zelfs op de zachtste stand nog steeds behoorlijk hard. Savonds een film/serie kijken in bed met oordopjes in gaat nog net maar veel harder moet die niet staan. Spotify muziekje luistern idem.
Heb het geluid in de instellingen ook al op zijn zachtst gezet maar dan nog. Herkenbaar voor iemand?
Edit
Heb ook nog zitten spelen met Docs maar krijg het niet werkend hoor. In de standaard browser kan ik alleen men documenten lezen/bekijken, met de Dolphin browser (zowel als Android als iPad ingesteld) krijg ik rechtsboven een een knop om te schakelen naar desktopmodus maar dan nog kan ik de documenten niet bewerken. Zou toch wel erg handig zijn toch!? Zeker als je er een extern toetsenbord aanhang. Heb je een netbook/laptop-vervanger.
Heb het geluid in de instellingen ook al op zijn zachtst gezet maar dan nog. Herkenbaar voor iemand?
Edit
Heb ook nog zitten spelen met Docs maar krijg het niet werkend hoor. In de standaard browser kan ik alleen men documenten lezen/bekijken, met de Dolphin browser (zowel als Android als iPad ingesteld) krijg ik rechtsboven een een knop om te schakelen naar desktopmodus maar dan nog kan ik de documenten niet bewerken. Zou toch wel erg handig zijn toch!? Zeker als je er een extern toetsenbord aanhang. Heb je een netbook/laptop-vervanger.
[ Voor 37% gewijzigd door JKratos op 20-02-2011 17:38 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
JKratos: vreemd dat docs niet werkt. Gebruik je Dolphin HD en wordt de URL docs.google.com/m? Ik krijg als ik een document aanklik eerst het document in naslag, maar door rechtsboven op de knop Edit te klikken kan ik het document gewoon bewerken. Onderaan een geopend document staat wel een link naar desktopmodus, maar niet rechtsboven. Desktopmodus werkt bij mij niet met toetsenbord. Probleem is nog wel dat docs op deze manier elk stuk tekst met een enter als apart blok ziet.
Over het geluid: met koptelefoon is de zachtste stand best nog hard (zeker als je stil in bed ligt). Ik gebruik regelmatig een bluetooth koptelefoon en daar zit een volumeregelaar op en daarmee krijg ik het geluid heel zacht. Puur voor muziek kan je poweramp proberen, daar zit een equalizer in waarmee je het geluid omlaag krijgt, maar daar heb je niks aan met films en spotify.
Over het geluid: met koptelefoon is de zachtste stand best nog hard (zeker als je stil in bed ligt). Ik gebruik regelmatig een bluetooth koptelefoon en daar zit een volumeregelaar op en daarmee krijg ik het geluid heel zacht. Puur voor muziek kan je poweramp proberen, daar zit een equalizer in waarmee je het geluid omlaag krijgt, maar daar heb je niks aan met films en spotify.
TR201; bedankt voor het meedenken en reageren!
Ja, ik heb zowel de HD als de niet HD versie van Dolhpin brwoser gebruik en ook alle verschillende modus' gebruikt. (iPad, desktop, android..) Bij de meeste komt er niets rechsboven in beeld, geen edit knopt dus, en alleen in de desktop stand krijg ik de knop om te schakelen naar de desktopversie die ik, net als jij, ook onderin beeld hebt staan.
Rare is dat als ik hem in desktop modus zet wel een nieuw document aan kan maken EN ook kan bewerken.. bestaande documenten lijken dus niet te lukken om een of andere vage reden.
Poweramp zal ik eens naar kijken hoewel ik idd veel films kijk en (af en toe) spotify muziek luister.
Ja, ik heb zowel de HD als de niet HD versie van Dolhpin brwoser gebruik en ook alle verschillende modus' gebruikt. (iPad, desktop, android..) Bij de meeste komt er niets rechsboven in beeld, geen edit knopt dus, en alleen in de desktop stand krijg ik de knop om te schakelen naar de desktopversie die ik, net als jij, ook onderin beeld hebt staan.
Rare is dat als ik hem in desktop modus zet wel een nieuw document aan kan maken EN ook kan bewerken.. bestaande documenten lijken dus niet te lukken om een of andere vage reden.
Poweramp zal ik eens naar kijken hoewel ik idd veel films kijk en (af en toe) spotify muziek luister.
Ik betwijfel of het er iets mee te maken heeft, maar ik gebruik de modaco rom. Mobile editing van documenten in google docs is er vanaf froyo, maar dat is de pov-rom ook. En het werkt wel bij je, maar alleen met nieuwe documenten. Overigens kan ik met m'n Desire ook gewoon met google docs bestanden bewerken. Maar het scherm van de Desire is wel klein geworden nu ik een tablet heb.
Dan lijkt t er verdacht veel op dat ikzelf iets verkeerd doe
aangezien ik het ook mijn Desire niet voor elkaar krijg. Zou ik misschien een instelling verkeerd hebben oid.. op beide (PoV en Desire) kan ik op het apparaat zelf aangemaakte documenten wijzigen en alles mee doen. Maar documenten die ik op pc heb aangemaakt kan ik alleen lezen en bekijken en aanpassen op de tablet en op de Desire.
Weten jullie eigenlijk of die aansluiting onderop de tegra hetzelfde is als een apple connector? Zou je de tegra dus ook op ipad accesoires aan kunnen sluiten?
staat je bestaande document wel op de lijst met bewerkbare bestandstypes?JKratos schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:45:
Dan lijkt t er verdacht veel op dat ikzelf iets verkeerd doeaangezien ik het ook mijn Desire niet voor elkaar krijg. Zou ik misschien een instelling verkeerd hebben oid.. op beide (PoV en Desire) kan ik op het apparaat zelf aangemaakte documenten wijzigen en alles mee doen. Maar documenten die ik op pc heb aangemaakt kan ik alleen lezen en bekijken en aanpassen op de tablet en op de Desire.
een heleboel van de ondersteunde bestandstypes worden alleen als read-only ondersteund.
Yes, dat weet ik wel zeker. Maak de documenten in Docs zelf aan. Zowel op de tablet (die kan ik dan ook kan aanpassen) als op de PC (die ik dan NIET aan kan passen op de tablet en op men Desire.)
Jullie krijgen dus wel rechtsboven een ''edit'' of ''bewerken'' achtige knop?
Jullie krijgen dus wel rechtsboven een ''edit'' of ''bewerken'' achtige knop?
Zojuist ook een 10'' tegra van Point of view aangeschaft (computerland).
Eerste indruk is goed! Werkt snel en reageerd goed!
Zag in eerdere posts op het forum dat er wat verschil zit in wat er per verpakking wel en niet in zit. In degene die ik heb gekocht zit wel een USB kabel maar weer géén sleave. Dit was een doos met maar 1 zegel en géén sticker over het ontbreken van Flash. En wat blijkt dit werkt dus bij deze versie ook out-of-the-box. (was bij eerdere versies toch niet zo?) De kernel versie is 2.6.32.9_P10_V1.08.5_20110129_POV. Begrijp ik dan goed dat hier firmware versie 1.08.5 op draait?
Eerste indruk is goed! Werkt snel en reageerd goed!
Zag in eerdere posts op het forum dat er wat verschil zit in wat er per verpakking wel en niet in zit. In degene die ik heb gekocht zit wel een USB kabel maar weer géén sleave. Dit was een doos met maar 1 zegel en géén sticker over het ontbreken van Flash. En wat blijkt dit werkt dus bij deze versie ook out-of-the-box. (was bij eerdere versies toch niet zo?) De kernel versie is 2.6.32.9_P10_V1.08.5_20110129_POV. Begrijp ik dan goed dat hier firmware versie 1.08.5 op draait?
Heb even gezocht over google docs en android.
Er is een applicatie genaamd GDocs_0.8.12.apk met deze zou je makkelijk je docs kunnen bewerken zonder een browser te gebruiken.
Heb het zelf nog niet kunnen testen maar als het goed werkt is het wel een mooie om in de TS te zetten.

EDIT: Versie 0.8.14.1 is volgens mij de nieuwste.
Er is een applicatie genaamd GDocs_0.8.12.apk met deze zou je makkelijk je docs kunnen bewerken zonder een browser te gebruiken.
Heb het zelf nog niet kunnen testen maar als het goed werkt is het wel een mooie om in de TS te zetten.
EDIT: Versie 0.8.14.1 is volgens mij de nieuwste.
[ Voor 8% gewijzigd door MindRuler op 21-02-2011 14:16 ]
Heb GDocs even uitgeprobeerd. Ziet er zeer basic uit, maar belangrijker, het werkt volgens mij nog niet erg goed. Bestand wordt eerst gedownload, daarna kan je het openenMindRuler schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:14:
Welke app kan ik het beste gebruiken om m'n wi-fi actief te houden zodra het scherm uit gaat? Ik had eerst een keep alive optie, maar met de 1.09 POV firmware zit ie er niet meer in?
Voor zover ik weet heeft dat nooit gewerkt? Scherm uit is wifi uit... zowel op de vega als op de pov.Trent900 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:20:
Welke app kan ik het beste gebruiken om m'n wi-fi actief te houden zodra het scherm uit gaat? Ik had eerst een keep alive optie, maar met de 1.09 POV firmware zit ie er niet meer in?
Volgens mij zelfs met CM7 voor de vega (waarbij je wel een always on of keep alive optie in advanced had) was het zo dat bij het standby zetten van het apparaat ook de wifi verbinding werd verbroken.
BackLightKiller, zet de backlight op 0,01 en zorgt ervoor dat je tablet niet op standby springt.Trent900 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:20:
Die heb ik net gevonden! Fantastische app!Sagaris schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:12:
[...]
BackLightKiller, zet de backlight op 0,01 en zorgt ervoor dat je tablet niet op standby springt.
Voor de liefhebbers: http://dl.dropbox.com/u/1168527/BackLightKiller.apk
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de 7inch versie voor een leuke prijs:
link
link
Heeft iemand anders ook problemen met de accelerometer bij de PoV Tegra tablet?
Browser wil niet draaien en andere apps ook niet.
FW versies die ik geprobeerd heb: pov 1.08, pov 1.09, advent vega 1.09, modaco r8+pov 1.08, modaco r8+pov 1.09 en modaco r8+advent vega 1.09...
Iemand een oplossing of word het een RMA???
Browser wil niet draaien en andere apps ook niet.
FW versies die ik geprobeerd heb: pov 1.08, pov 1.09, advent vega 1.09, modaco r8+pov 1.08, modaco r8+pov 1.09 en modaco r8+advent vega 1.09...
Iemand een oplossing of word het een RMA???
Verwijderd
Goeiemorgen allemaal, Ik wilde vanmorgen mijn pov in de recovery modus opstarten , dus ik zet hem uit, sluit hem via usb aan, druk de knopjes in zoals altijd maar ik krijg nu geen melding meer op mijn pc dat hij een usb apparaat vind?
Iemand een idee wat ik kan proberen?
Verwijderd
Heb je hem aan de oplader hangen? zoniet is dat het probleem hahaVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:34:
Goeiemorgen allemaal, Ik wilde vanmorgen mijn pov in de recovery modus opstarten , dus ik zet hem uit, sluit hem via usb aan, druk de knopjes in zoals altijd maar ik krijg nu geen melding meer op mijn pc dat hij een usb apparaat vind?
Ik ben helemaal nieuw wat betreft tablets, maar dit leek me wel een leuke aanbieding. Weet iemand of het tablet in de aanbieding een genI of genII is? En wat is het verschil, alleen een trackball? Ik kon er zo snel niets over vinden.tr201 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:37:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de 7inch versie voor een leuke prijs:
link
Verwijderd
Stom van me, hij is nu succesvol naar Tegra Tab Update_v1.09_pov, kan alleen angry birds niet meer vindenVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:45:
[...]
Heb je hem aan de oplader hangen? zoniet is dat het probleem haha
Iemand een directe verwijzing naar een .apk file?
Al geprobeerd om hem via de online Android Market te installeren?Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:51:
[...]
Stom van me, hij is nu succesvol naar Tegra Tab Update_v1.09_pov, kan alleen angry birds niet meer vinden
Iemand een directe verwijzing naar een .apk file?
Verwijderd
Ja dan geeft hij status installed, terwijl hij toch echt niet op mijn POV staat...Sagaris schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:07:
[...]
Al geprobeerd om hem via de online Android Market te installeren?
En als je hem via de market uninstalled en weer opnieuw installed? Lijkt alsof de koppeling verdwenen is, maar de app geinstalleerd lijkt.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:15:
[...]
Ja dan geeft hij status installed, terwijl hij toch echt niet op mijn POV staat...
Verwijderd
Ik kan in de online market niks vinden van uninstall, op de market app op de POV staat hij niet tussen de geinstalleerde apps..lometje schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:14:
[...]
En als je hem via de market uninstalled en weer opnieuw installed? Lijkt alsof de koppeling verdwenen is, maar de app geinstalleerd lijkt.
Nu een week of zeven blije gebruiker van de POV 7" (originele rom); recent probleem: opslaan nieuwe gegevens op de SD-card is niet meer mogelijk, hoewel de card via de cardreader op de PC alle acties toestaat; volgens verkoper ist dit een vaker voorkomend probleem en heeft te maken heeft met 2.1 en 2.2 android. Is daar een oplossing voor?
Heb ik ook een keer gehad met angry birds. Bij mij loste een reboot het proleem op. Al geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:05:
[...]
Ik kan in de online market niks vinden van uninstall, op de market app op de POV staat hij niet tussen de geinstalleerde apps..
Verwijderd
Werkt allemaal weer, ff gauw een system erase gedaan.JKratos schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:01:
[...]
Heb ik ook een keer gehad met angry birds. Bij mij loste een reboot het proleem op. Al geprobeerd?
Trouwens iemand al de marktplaats app draaiend? Ik krijg hem wel gedownload alleen komt daarna met 'installatie is mislukt'
Installatie is mislukt melding krijg ik ook echt te vaak
super irritant. Is daar al een fix voor?
Even omdat het geinig is,
Ivm. It's veiling dacht ik een goedkope tegra te kunnen scoren. Maar er waren wat enthousiaste bieders die het beste voorhebben met het bedrijf....
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3042/1332198
Het bod staat nu op 230 eur. X 1,16 veilingskosten en daarop X 1,19 ivm. De BTW..
Dat is dus ondertussen 317,50 eur..
Daarom typ ik nu niet vanaf een showmodel waarvan ik niet zeker zou weten of deze compleet zou zijn. Nee ik ben meteen ff langs 4launch gereden en heb daar een verzegelt pakketje gehaald voor 300 eur.
A big thnx aan tweakers! Pricewatch rules
(En deze pov mobii tegra2 iss erg hendig moet ik zeggen! Helemaal heppie)
Ivm. It's veiling dacht ik een goedkope tegra te kunnen scoren. Maar er waren wat enthousiaste bieders die het beste voorhebben met het bedrijf....
Het bod staat nu op 230 eur. X 1,16 veilingskosten en daarop X 1,19 ivm. De BTW..
Daarom typ ik nu niet vanaf een showmodel waarvan ik niet zeker zou weten of deze compleet zou zijn. Nee ik ben meteen ff langs 4launch gereden en heb daar een verzegelt pakketje gehaald voor 300 eur.
Verwijderd
Iemand enig idee of ik zonder problemen z4root.apk kan installeren voor root access op mijn POV ?
Verwijderd
z4 werkt gewoonVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:23:
Iemand enig idee of ik zonder problemen z4root.apk kan installeren voor root access op mijn POV ?
Heb ik gisteren toch nog net iets meer betaalt dan nodig blijkt nu uit een mailing die ik ontvang van komplett..
Daar is nu een actie met de mobii tegra 2> 288 euro. (3 dagen geldig!)
Linkje
Voor diegene die er nog geen had is dit wel interessant, voor de bieder op de veiling wordt het alleen maar vervelender (ophaal datum voor veiling producten is 2 maart..... )
Linkje
Voor diegene die er nog geen had is dit wel interessant, voor de bieder op de veiling wordt het alleen maar vervelender (ophaal datum voor veiling producten is 2 maart..... )
Ik zag net dat ze in Duitsland een geïntegreerde 3G en GPS hebben voor € 429.00, weet iemand of deze ook in Nederland leverbaar is?
http://www.alternate.de/h...&l1=Notebook&l2=Tablet-PC
[ Voor 34% gewijzigd door scientist456 op 24-02-2011 13:58 ]
Verwijderd
geen fix nodigJKratos schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:06:
Installatie is mislukt melding krijg ik ook echt te vaaksuper irritant. Is daar al een fix voor?
draai hier de marktplaats app in fullscreen zonder problemen
jullie hebben zeker de POV firmware ?
hij werkt zeker op de advent 1.08 met modaco r8 custom rom ( getest door mij )
werkt super / mooi groot scherm makkelijk marktplaats dingen zoeken ..
bedankt nog voor de app
Verwijderd
http://www.muizenshop.nl/...-pc-with-10-lcd-3g/93834/scientist456 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:56:
Ik zag net dat ze in Duitsland een geïntegreerde 3G en GPS hebben voor € 429.00, weet iemand of deze ook in Nederland leverbaar is?
Ik heb m'n tegra opengetrokken en zie dat ie 3G-ready is
Kwestie van een module erin schuiven en hopen dat er tweakers zijn die weten hoe het werkend te krijgen 

Verwijderd
ik ga toch ook mijne maar eens uitelkaar halen
haha
even een vraagje tussendoor, wat raden jullie nu aan hoor allemaal verschillende verhalen.
op moment draai ik mijn pov op advent 1.09 met r8 eroverheen, maar nu hoorde ik laatst weer dat de pov 1.09 weer beter zou zijn .
wat zijn jullie bevindingen?
even een vraagje tussendoor, wat raden jullie nu aan hoor allemaal verschillende verhalen.
op moment draai ik mijn pov op advent 1.09 met r8 eroverheen, maar nu hoorde ik laatst weer dat de pov 1.09 weer beter zou zijn .
Vanmorgen nog 10+ op voorraad, nu 0. Gaat hard....lometje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:42:
Heb ik gisteren toch nog net iets meer betaalt dan nodig blijkt nu uit een mailing die ik ontvang van komplett..
Linkje
...
En dan heb je deze (€270*1.16*1.19=€372,80 ; en dat voor (waarschijnlijk) een showroom model) nog geeneens gezien.....lometje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 02:56:
Even omdat het geinig is,

Verwijderd
Draai een aantal dagen nu pov 1.09, werkt vlekkeloos.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:06:
ik ga toch ook mijne maar eens uitelkaar halenhaha
Quadrant benchmark score van 2385, wel krijg ik niet alle apps geinstalleerd die ik via Appplanet binnen haal.
Heb nog geen modaco rom geinstalleerd gehad op mijn pov dus kan niet zeggen welke er nu echt beter is.
Ik vind de R8 rom heel mooi draaien met het voordeel dat alle apps in de market beschikbaar zijn. Het grote nadeel is dan weer dat Angry Birds regelmatig blijft hangen en dat is niet goed voor mijn relatie 
Die 3g module heb ik niet nodig omdat ik gewoon de hotspot functie van m'n HTC Legend gebruik, werkt perfect
Die 3g module heb ik niet nodig omdat ik gewoon de hotspot functie van m'n HTC Legend gebruik, werkt perfect
Ik zit erg te twijfelen over de aanschaf van deze tablet. Belangrijkste voor mij is, kan ik hier in de toekomst Honeycomb op draaien?
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Ik maak me hier niet zo'n zorgen om. Power genoeg met de Tegra 2 aan boord en de PoV/Vega is dermate populair, dat er in het geval geen officiele release komt, de community er wel op inhaakt om een custom ROM uit te brengen.zap8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:58:
Ik zit erg te twijfelen over de aanschaf van deze tablet. Belangrijkste voor mij is, kan ik hier in de toekomst Honeycomb op draaien?
Ik zou het zelfs zo willen stellen dat als de Mobii/Vega geen Honeycomb krijgt, ik iets smerigs op ga eten.Trent900 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:24:
[...]
Ik maak me hier niet zo'n zorgen om. Power genoeg met de Tegra 2 aan boord en de PoV/Vega is dermate populair, dat er in het geval geen officiele release komt, de community er wel op inhaakt om een custom ROM uit te brengen.
*edit: Op Modaco lees ik net dat men bijna Honeycomb op de GTab heeft, wat betekent dat hij ook eenvoudig op onze Mobii kan.
[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 24-02-2011 20:29 ]
Het wil me maar niet lukken om Tweetdeck te installeren. De Android market geeft aan dat het gedeelde bibliotheek mist. Iemand enig idee, of een fijne twitter cliënt die wel werkt? (Pov 1.09)
Daarnaast vind ik het standaard toetsenbord wat aan de lompe kant. Ben fan van swipe op mijn Galaxy S. Weet iemand een goeie die hiermee te vergelijken valt/hetzelde is?
Daarnaast vind ik het standaard toetsenbord wat aan de lompe kant. Ben fan van swipe op mijn Galaxy S. Weet iemand een goeie die hiermee te vergelijken valt/hetzelde is?
Zelf heb ik een tobo geinstalleerd uit de Market die ook bedoeld is voor tablets. Je kan het voor een deel aanpassen en het handigst is dat in de tablet presets de toetsen aan de zijkanten van het scherm zitten. Hierdoor kan je makkelijk met je duimen typen als je de tablet in 2 handen houdt.
Niet hetelfde als swype maar wel aanpasbaar en een stuk handiger
Heb even gekeken, het is Thumb Keyboard.
Hmm, die is eigenlijk ook vrij lomp nog wat ik ervan kan zien. Misschien toch even zoeken naar swype dan maar... (net geprobeerd maar werkt niet)Silvin schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 01:22:
Zelf heb ik een tobo geinstalleerd uit de Market die ook bedoeld is voor tablets. Je kan het voor een deel aanpassen en het handigst is dat in de tablet presets de toetsen aan de zijkanten van het scherm zitten. Hierdoor kan je makkelijk met je duimen typen als je de tablet in 2 handen houdt.
Iemand verder ervaring met twitter apps zoals tweetdeck. Kan niet veel erover vinden (foutmelding bij instaallatie dat hij een gedeelde bibliotheek mist / missing shared library)
Overigens kwam slide it wel in de buurt, maar toch mwah....
[ Voor 24% gewijzigd door lometje op 25-02-2011 02:23 ]
Ben zelf wel fan van smart keyboard pro... Je kan daarmee de looks en hoogte van je toetsen ook instellen dus is redelijk customizable. Vind het er zelf erg fijn uitzien...lometje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 02:13:
[...]
Hmm, die is eigenlijk ook vrij lomp nog wat ik ervan kan zien. Misschien toch even zoeken naar swype dan maar... (net geprobeerd maar werkt niet)
Iemand verder ervaring met twitter apps zoals tweetdeck. Kan niet veel erover vinden (foutmelding bij instaallatie dat hij een gedeelde bibliotheek mist / missing shared library)
Overigens kwam slide it wel in de buurt, maar toch mwah....
Komplett voorraad nu weer 50+. Heb gisteren mijn Flytouch2 10,1"
verkocht...twijfel twijfel over de PoV 10" Tegra2
verkocht...twijfel twijfel over de PoV 10" Tegra2
[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-02-2011 10:26 ]
Ik heb 'm afgelopen weekend ook maar eens open gemaakt, helaas pindakaasVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:06:
ik ga toch ook mijne maar eens uitelkaar halenhaha
Ik vraag mij af hoe PoV dat heeft geregeld met de fabrikant? Het was wel leuk geweest om met een 3G kaartje via ebay de boel wat up te graden. Maar via mijn Desire kan het ook nog gewoon
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Samurai ii voor de tegra gespeeld. Dat ziet er wel veel fraaier uit dan al die opgerekte spelletjes die voor smartphones gemaakt zijn.
Heb nu nog vega 1.06.5 met modaco add-on en perf. pack. Wat raden jullie me aan?
Houden zo of:
POV 1.09? Of kan ik dan niet meer bij alle Apps in de market?
VEGA 1.09? Wat zijn hier de voor en nadelen?
Modaco custom rom r8? Wat zijn hier de voor en nadelen?
Andere opties?
En raak je bij alle opties alle geinstalleerde apps kwijt?
Houden zo of:
POV 1.09? Of kan ik dan niet meer bij alle Apps in de market?
VEGA 1.09? Wat zijn hier de voor en nadelen?
Modaco custom rom r8? Wat zijn hier de voor en nadelen?
Andere opties?
En raak je bij alle opties alle geinstalleerde apps kwijt?
Er is ook een 1.09 rom die al aangepast is door een user op android.modaco.com. Deze is wel van een degelijke kwaliteit (niet vergelijkbaar met paul's roms natuurlijk maar vanwege paul zijn vakantie erg welkom)
Hiervoor dien je eerst de vega 1.09 rom te installeren en dan met adb zijn patch eroverheen.
http://android.modaco.com...maket-and-latest-busybox/
Vervolgens heb je de market en root en dergelijke. Deze heb ik ook eindelijk gisteren maar eens geinstalleerd en dit gaat gewoon goed onder windows in ieder geval.
Een performance pack is schijnbaar ook niet meer nodig in 1.09 aangezien deze van zichzelf al snel is en schijnbaar nieuwe drivers voor de Tegra heeft dan de oude versies van de firmware die nog wel baat hadden bij het performance pack.
Hiervoor dien je eerst de vega 1.09 rom te installeren en dan met adb zijn patch eroverheen.
http://android.modaco.com...maket-and-latest-busybox/
Vervolgens heb je de market en root en dergelijke. Deze heb ik ook eindelijk gisteren maar eens geinstalleerd en dit gaat gewoon goed onder windows in ieder geval.
Een performance pack is schijnbaar ook niet meer nodig in 1.09 aangezien deze van zichzelf al snel is en schijnbaar nieuwe drivers voor de Tegra heeft dan de oude versies van de firmware die nog wel baat hadden bij het performance pack.
[ Voor 5% gewijzigd door Mirage op 25-02-2011 12:22 ]
Maar hoe bevalt het? (Ben zelf benieuwt of bijvoorbeeld tweetdeck daarop werkt en of je force closures tegenkomt e.d.)Mirage schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:21:
Er is ook een 1.09 rom die al aangepast is door een user op android.modaco.com. Deze is wel van een degelijke kwaliteit (niet vergelijkbaar met paul's roms natuurlijk maar vanwege paul zijn vakantie erg welkom)
Deze rom bevalt goed, ik doe zelfs niks met socialnetworking dus geen idee of tweetdeck functioneert maar dat zal ongetwijfeld.
Wat wel gewoon goed werkt zijn apps als Pulse, DungeonDefenders, Opera, Skyfire, Squeezecommander, XBMC remote, IMDB en NU.nl app enz.
Ik krijg eigenlijk nergens foutmeldingen of geforceerde afsluitingen. Ook is met die aanpassingen op de rom alles in de google market te vinden. Ook apps welke gemaakt zijn voor een kleiner scherm ed werken gewoon. FlightController, GameDevStory, Robo Defense.
Ook scoort hij hier op snelheid erg goed en de geinstalleerde flash onder 1.09 voelt snel aan. Ook vind ik de responsiveness van het scherm stukken beter dan de 1.08 modaco rom of de stock rom. (dat is geheel te danken aan de 1.09 firmware en heeft niks veranderd met de third party toevoegingen)
Wat wel gewoon goed werkt zijn apps als Pulse, DungeonDefenders, Opera, Skyfire, Squeezecommander, XBMC remote, IMDB en NU.nl app enz.
Ik krijg eigenlijk nergens foutmeldingen of geforceerde afsluitingen. Ook is met die aanpassingen op de rom alles in de google market te vinden. Ook apps welke gemaakt zijn voor een kleiner scherm ed werken gewoon. FlightController, GameDevStory, Robo Defense.
Ook scoort hij hier op snelheid erg goed en de geinstalleerde flash onder 1.09 voelt snel aan. Ook vind ik de responsiveness van het scherm stukken beter dan de 1.08 modaco rom of de stock rom. (dat is geheel te danken aan de 1.09 firmware en heeft niks veranderd met de third party toevoegingen)
Maar is zo een 10" PoV Tegra2 tablet nu een absolute aanrader voor € 288,-- of is er inmiddels iets beters verkrijgbaar voor wellicht iets meer ???
Thnx iig. voor de feedback, ik ga voor het eerst eens die advent flashen en kijken wat het doetMirage schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:45:
Deze rom bevalt goed, ik doe zelfs niks met socialnetworking dus geen idee of tweetdeck functioneert maar dat zal ongetwijfeld.
Niks beters voor zo weinig eerlijk gezegt. Het enige wat jammer is, is de inkijkhoek van het scherm. Maar op zich irriteer ik me daar niet heel erg aan, maar het is zeker geen super amoled zoals m'n galaxy s....WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:59:
Maar is zo een 10" PoV Tegra2 tablet nu een absolute aanrader voor € 288,-- of is er inmiddels iets beters verkrijgbaar voor wellicht iets meer ???
[ Voor 39% gewijzigd door lometje op 25-02-2011 15:15 ]
Ik sluit me bij m'n bovenposters aan. De Tegra is het meeste bang for the buck wat je kan krijgen. Zeker nu alle initiele problemen met de gevoeligheid van het scherm en de laggyness met software updates opgelost zijn. De specs horen tot de beste uit de tabletmarkt. Punt van aandacht blijft de slechte inkijkhoek van het scherm. Dat is dan daadwerkelijk de concessie tegenover een een Galaxy Tab of Archos.
Zag ook die POV bij Komplett voor 288€.
Vermits het er nog niet naar uitziet dat er binnenkort goedkope, goede tablets van merken gaan komen, overweeg ik deze toch.
Enkele vragen:
- is die kijkhoek een groot probleem? Ik wil surfen en comics lezen, zijn de kleuren daar goed genoeg voor als ik er recht voor zit?
- wat is zo de duur van de batterij?
- kan ja via een Nokia 5230 met 3G op het internet?
- kan je een externe bluetooth GPS gebruiken (meer specifiek QStarz BT-Q1000P)
Bedankt.
Vermits het er nog niet naar uitziet dat er binnenkort goedkope, goede tablets van merken gaan komen, overweeg ik deze toch.
Enkele vragen:
- is die kijkhoek een groot probleem? Ik wil surfen en comics lezen, zijn de kleuren daar goed genoeg voor als ik er recht voor zit?
Bedankt.
Heb dus net op aanraden van Mirage de advent 1.09 fw met die modaco patch er op gezet: doet wifi het niet meer. Zegt "fout" bij het inschakelen. Voor de patch deed wifi het wel. Weet iemand hier iets op?
-Het is niet de meest fantastische kijkhoek, maar ik gebruik het ding elke dag in verschillende omstandigheden en moet zeggen dat ik me er niet aan stoor.Chris_147 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:32:
Enkele vragen:
Bedankt.
-Qua batterij vind ik hem nog steeds niet fantastisch, maar, ik haal er met vol gebruik wel een aantal uur uit (let er nooit zo goed open laad hem ook elke dag na gebruik op, dus vind het moeilijk in te schatten...
-GPS en tetheren met verschillende gps muizen en telefoons, maar kan wel wat spelen en klooien zijn voor je het werkend hebt. Of de nokia 5230 lukt met tetheren weet ik niet. Ik had een htc touch pro 2, en daar lukt het op geen enkele manier mee om te tetheren...
[ Voor 9% gewijzigd door Dirkweggeman op 25-02-2011 17:42 ]
Word bij jullie ook de Google Calender gesynchroniseerd? Hier pakt die alleen de email, google reader en picassa fotos. Agenda altijd actueel bij de hand lijkt me ook best handig. Net zoals op men Desire.
/edit
[ Voor 99% gewijzigd door Ike. op 26-02-2011 13:40 ]
Verwijderd
Kijkhoek: Met surfen en comics lezen zul je geen enkel probleem ondervinden met de kijkhoek van het scherm. De kijkhoek wordt meer een kritiek punt als je met meerdere mensen bijvoorbeeld een filmpje wilt kijken op de mobii.Chris_147 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:32:
Enkele vragen:
Bedankt.
Batterij: Wat wij van gebruikers hebben vernomen gaat de mobii zon 5-6 uur minimaal mee met intensief gebruik.
Tethering: Afhankelijk van je toestel, dit is moeilijk van te voren te zeggen. Het is wel mogelijk.
GPS: Hier totaal geen ervaringen mee. Ik kan hier dus geen antwoord op geven.
Vraagje he.... Ik werk me een dolle, google me rot, maar het wil maar niet lukken.Mirage schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:45:
Ik zit op windows 7, heb zowel een 64bit als 32bit install, maar op beide blijft deze hangen op:
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully *
Driver op 32 bit ziet er goed uit, adb staat ertussen bij device manager... En nu
EINDELIJK gelukt :d moest perse de bijgeleverde adb driver hebben. Ben er gaar van
En weer terug naar POV 1.09 want wifi werkt niet meer sinds die aanpassing
[ Voor 14% gewijzigd door lometje op 25-02-2011 19:30 ]
Verwijderd
Dit weekend! De Mobii nu 284,95 bij YourTablet!
Kon je dat niet even vermelden YourTablet?
Ben er eindelijk achter (denk ik) waarom twittercliënts telkens foutmeldingen geven in de trant van: missing shared library.
Heeft te maken met Google maps en metname de library daarvan die twittercliënts gebruiken....
Nu vond ik op XDA een zipje en instructie, maar hier kom ik niet uit...
http://forum.xda-develope...hp?p=9657322&postcount=10
Hoe kan ik dit doen??? Helden aanwezig?
Het is me gelukt> Bestanden met root explorer op de juiste plek (mount knop), en (zoals in het topic op pagina 3) de rechten goed zetten. Simpele reboot en tweetdeck is workin'!
Heeft te maken met Google maps en metname de library daarvan die twittercliënts gebruiken....
Nu vond ik op XDA een zipje en instructie, maar hier kom ik niet uit...
http://forum.xda-develope...hp?p=9657322&postcount=10
Hoe kan ik dit doen??? Helden aanwezig?
Het is me gelukt> Bestanden met root explorer op de juiste plek (mount knop), en (zoals in het topic op pagina 3) de rechten goed zetten. Simpele reboot en tweetdeck is workin'!
[ Voor 18% gewijzigd door lometje op 05-03-2011 01:24 . Reden: Gelukt! ]
Idd € 291,70 incl. portoVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:03:
Dit weekend! De Mobii nu 284,95 bij YourTablet!
[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-02-2011 10:33 ]
Misschien een domme vraag maar: hoe krijg ik de market er op als ik naar pov 1.09 ben gegaan?
Check op TS. Die methode met market_update01.zip werkt gwoon.DJ Hentai schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:08:
Misschien een domme vraag maar: hoe krijg ik de market er op als ik naar pov 1.09 ben gegaan?
Ik sluit hier even op aan, de market is gelukt. Maar ik probeer ook de calendar en contacts te krijgen. Die 2 apps gaan wel goed, alleen die syncadapters krijg ik niet geinstalleerd. Heeft iemand een idee hoe dit werkt op een 1.09?DJ Hentai schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:08:
What a fine day for Science! | Specs
En ik sluit hier weer op aan
ook ik krijg de calender en contacts apps wel geinstalleerd maar de sycadapters niet..
Voor wat betreft bouwkwaliteit / specs. / community wat is dan eigenlijk een beter tablet de PoV 10" Tegra of de Toshiba Folio ? Ik vraag dit omdat een Toshiba Folio ook verkrijgbaar is ( 2de hands ) voor rond de 250.
Op papier lijkt de Toshiba me beter, aangezien die een intern geheugen heeft van 16 GB t.o.v. de 512MB van de Mobii. Een groot pluspunt van de Mobii (en dus ook Vega) vind ik de grote community erachter. Ik weet niet of de Folio dat ook heeft.
Dat Toshiba-ding heeft vooral veel negatieve reviews en is zelfs in Engeland uit de verkoop gehaald bij veel winkels. Ik zou er m'n handen dus niet aan gaan branden.
Duidelijk die valt afBart-Willem schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:09:
Dat Toshiba-ding heeft vooral veel negatieve reviews en is zelfs in Engeland uit de verkoop gehaald bij veel winkels. Ik zou er m'n handen dus niet aan gaan branden.