hmm, nee bij mij staat hij nog op active.
@kecin, ik heb een paar dagen geleden een synology ds211 gekocht, en hoewel het mij een zeker een dag of twee werk heeft gekost om alles werkend te krijgen, ben ik nu hééél tevreden

Er staat Sickbeard, couchpotato, mysql en SABnzbd op geinstalleerd, zodat al mijn series en films automatisch worden gedownload. Wat ik ook superhandig vind is dat hij alle media info zoals covers, fanart, ondertitels vanzelf ophaalt en in de juiste mappen zet zodat alles mooi wordt weergegeven in xbmc. De mysql database gebruik ik om mijn xbmc installaties te syncen (waar ik zit in een film, welke al afl al gewatched zijn,...) en dat werkt uiteindelijk zeer goed! Het enige minpunt is dat de synology DS211 niet mijn volledige downloadsnelheid kan benutten, meestal heb ik een gemiddelde van 3 à 4 MB/s waar ik op mijn pc toch vaak 12 MB/s haalde.. maar eigenlijk maakt dat niet zo uit aangezien ik hem toch alleen s'nachts aan het downloaden zet, en alles dan gewoon klaar is de dag erna ;
-) Op dit moment gebruik ik nog mijn macbook air, een laptop (hdmi aan tv) en mijn gewone pc als xbmc installaties maar in de toekomst ga ik toch wel een HTPC bouwen, of wachten op een apple tv die 1080p en xbmc ondersteunt! btw, xbmc + Aeon MQ2 is toch wel de mooiste en beste media center ervaring naar mijn smaak!!