Baldur's Gate II

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 3.041 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HAHAHAAAAHHHHH, DE 1000-STE IS VOOR MIJ!!! :D
Woohoooohhh...

Eigenlijk wel mijn recht, vindden jullie niet??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 08 december 2001 12:25 schreef TheJoker het volgende:
HAHAHAAAAHHHHH, DE 1000-STE IS VOOR MIJ!!! :D
Woohoooohhh...

Eigenlijk wel mijn recht, vindden jullie niet??? :P
Hehe, ik vind dit een klein feestje waard eigenlijk. Dit topic is begonnen op 14 maart 2001, heeft BC3 overleeft (hoewel met verlies van 300-400 posts) en leeft nog steeds. En de 1001e post is van mij :)

BG II Forever :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 12:43 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Volkomen mee eens want een ongelooflijk cool spel blijft het toch, voor mij het beste spel ooit })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 12:43 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Hehe, ik vind dit een klein feestje waard eigenlijk. Dit topic is begonnen op 14 maart 2001, heeft BC3 overleeft (hoewel met verlies van 300-400 posts) en leeft nog steeds. En de 1001e post is van mij :)

En wie heeft dit topic weer uit het stof gehaald voor de uiterst inteligente vragen 8-) . ..
Waar zitten jullie nu overgens? ik ben nu in de drow stad en allemaal vuile taakjes aan het uitvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 17:19 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

En wie heeft dit topic weer uit het stof gehaald voor de uiterst inteligente vragen 8-) . ..
Waar zitten jullie nu overgens? ik ben nu in de drow stad en allemaal vuile taakjes aan het uitvoeren :)
Ik heb hem net uitgespeeld met mijn Half-Orc Fighter en ik ben nu overnieuw begonnen met een wild mage, leek me wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Hoe zit het eigenlijk met die saving throws?

Ik heb bijv. een save vs death: 3 (-4). Dat zou betekenen dat ik -1 minstens moet gooien voor de safe... ofwel, die safe heb ik altijd?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

In pincipe zou je je save dan altijd hebben, tenzij hij wordt verlaagt door de spell waartegen je moet saven of je hebt een als hij is verlaagt door greater malisonn oid. Of natuurlijk als er een n voor wordt rerolled, want die telt automatisch als een gemiste save, zoals een 20 als altijd gehaald telt.

Post 1006, op naar de 2000 :) .

[edit]Oh, en je moet trouwens lager dan drie gooien, want de -4 betekent de modifir van items die je draagt (rings of protection, cloacks of protection etc.). Doe voor de grap maar es alles uit, je hebt dan een 7.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 11:57 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ik heb hem net uitgespeeld met mijn Half-Orc Fighter en ik ben nu overnieuw begonnen met een wild mage, leek me wel grappig :P
w8 stop!!

Install eerst effe the darkest day (gratis uitbreiding) ik heb alleen effe geen url maar hij is wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 21:46 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

w8 stop!!

Install eerst effe the darkest day (gratis uitbreiding) ik heb alleen effe geen url maar hij is wel :9~
Ja op zich wel een goed plan, maar dan moet je geen 56k modempie hebben :( Dan is ruim 200 MB toch net ff iets teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 10:11 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ja op zich wel een goed plan, maar dan moet je geen 56k modempie hebben :( Dan is ruim 200 MB toch net ff iets teveel ;)
Ik heb ook 56k! dan moet je gewoon een cdrettje meenemen naar een van je vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 14:21 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

Ik heb ook 56k! dan moet je gewoon een cdrettje meenemen naar een van je vrienden :)
Ja oke zou kunnen maar als het goed is... (En dat zal wel weer niet met kpn... :r) Dan krijg ik deze maand nog Adsl!!! *D

Dus daar wacht ik dan nog maar ff op :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 16:46 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ja oke zou kunnen maar als het goed is... (En dat zal wel weer niet met kpn... :r) Dan krijg ik deze maand nog Adsl!!! *D

Dus daar wacht ik dan nog maar ff op :7
heb jij btw throne of bhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 20:00 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

heb jij btw throne of bhaal?
Tuurlijk heb ik Throne of Bhaal! |:( Wat dacht jij wel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

ik heb ut spel ondertussen al een tijdje uitgespeeld (met een paladin als eigen character) met zo'n beetje alle quests mogenlijk, wil nu graag trone of bhall hebben, wie vertelt mij er wat meer over (trone of bhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:30 schreef Dot het volgende:
ik heb ut spel ondertussen al een tijdje uitgespeeld (met een paladin als eigen character) met zo'n beetje alle quests mogenlijk, wil nu graag trone of bhall hebben, wie vertelt mij er wat meer over (trone of bhaal)
het is een uitbreiding voor bg2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:30 schreef Dot het volgende:
In Throne of Bhaal kan je character in sommige gevallen level 40 worden :9~ En het maakt de Baldur's Gate saga compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is throne of bhaal een beetje lang???

en misschien kunnen we een x multieplayuh? :)

dan kan ik jullie met mijn volgende party shit laten smelluh :) :

Ikzelf : paladin, cavelier lvl 16

Minsc : reeds bekend, lvl 15

Sir Anomen : cleric-fighter lvl 18

Cernd : druid , lvl 16

Edwin (mijn naamgenoot) : lvl 14

En imoen: lvl 12

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 11 december 2001 17:19 schreef ReV3rEnD het volgende:

en misschien kunnen we een x multieplayuh? :)
jah da mulyplaya lijkt me leuk, heb ik nog nooit gedaan maar ik heb een character waar ik maar al te graag mee wil spelen (drie eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:21 schreef Dot het volgende:

[..]

jah da mulyplaya lijkt me leuk, heb ik nog nooit gedaan maar ik heb een character waar ik maar al te graag mee wil spelen (drie eigenlijk)
Noem op :) (lvl, class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 11 december 2001 17:23 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

Noem op :) (lvl, class)
poe ff kijken or
kut dan moet ik BG2 ff instaleren en dan de character viewer pakken dus ff wachten

mn compie staat nu te ratelen, heb RCTW al verwijderd en ben nu aan het defragmenteren (heb zo'n klein harde schijfje 8,2 GB) en met schijfopruiming haalde ik ook al weer flink wat ruimte vrij maar het zal wel ff duren dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:19 schreef ReV3rEnD het volgende:
Is throne of bhaal een beetje lang???
Ik geloof dat Throne of Bhaal een uurtje of 40-50 is

Het is dus de grootste uitbreiding ooit van een spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:26 schreef Dot het volgende:

[..]

poe ff kijken or
kut dan moet ik BG2 ff instaleren en dan de character viewer pakken dus ff wachten

mn compie staat nu te ratelen, heb RCTW al verwijderd en ben nu aan het defragmenteren (heb zo'n klein harde schijfje 8,2 GB) en met schijfopruiming haalde ik ook al weer flink wat ruimte vrij maar het zal wel ff duren dus
grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 11 december 2001 17:49 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

grr
kalm hij staat er nu weer op
ut zijn een paladin, een mage en een halfling thief allemaal ut beginlevel van deel twee (nog nooit mee ge multyplayerd dus vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJoker Netjes! :)

Ik heb denk ik de volgende RPG gevonden: Gorasul :)

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

haha ik heb zojuist ut ringezelschap gecreeerd voor online, spelen jullie ook multyplaya op gamespy. als dat zo is zoek dan ff naar Page24 want er lopen nogal al wat sukkels rond die nog geen kass hebben gegeten van BG2

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Even een oude koe uit de sloot halen:
Op zondag 09 december 2001 18:01 schreef Boekster het volgende:
Of natuurlijk als er een n voor wordt rerolled, want die telt automatisch als een gemiste save, zoals een 20 als altijd gehaald telt.
Ik geloof zelfs dat je altijd faalt op een 1, 2 en 3. Tenminste, zo doen wij dat altijd bij AD&D.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:49 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ik geloof dat Throne of Bhaal een uurtje of 40-50 is

Het is dus de grootste uitbreiding ooit van een spel :9
Uurtje of 40-50 :? Dat is toch inclusief BG2 original? :)

Verwijderd

F*CK, heb ik net bg2 uitgspeeld :( nu heb ik niks meer te doen *D.. nu nog ff throne of bhaal en neverwinternights :)
wel klote gevoel als je het uitspeeld :( ..maja moet toch ook keertje gebeuren :)

Verwijderd

DaRalph: PlaneScape Torment of Gothic! :)

Verwijderd

Hmm ik ben nu bij het punt dat ik die elven bij de underdark exit moet helpen... duurt het nog lang voor het eind?

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op donderdag 13 december 2001 15:45 schreef DaRalph het volgende:
F*CK, heb ik net bg2 uitgspeeld :( nu heb ik niks meer te doen *D.. nu nog ff throne of bhaal en neverwinternights :)
wel klote gevoel als je het uitspeeld :( ..maja moet toch ook keertje gebeuren :)
Wacht maar totdat je ToB hebt uitgespeeld, dan ga je bijna janken :D .

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ToB, wasda???

Sorry, even verder gelezen en ik zag het. Sorry.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 15:42 schreef Jack Frost het volgende:

[..]

Uurtje of 40-50 :? Dat is toch inclusief BG2 original? :)
Nee hoor als je echt zoveel mogelijk quest doet in BG2 original dan ben je wel een uurtje of 200 zoet ;)

En met Throne of Bhaal dus een uurtje of 40-50 :9~

Maar je kan BG2 + Throne of Bhaal wel in 40-50 uur uitspelen, maar dan doe je alleen de noodzakelijke quests en dat is :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 16:05 schreef ReV3rEnD het volgende:
Hmm ik ben nu bij het punt dat ik die elven bij de underdark exit moet helpen... duurt het nog lang voor het eind?
Valt mee hangt ervan of je nog veel quest doet die je nog niet afgemaakt hebt in Chapter 2 of 3. Maar je bent nog wel een poosje zoet *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 10:37 schreef KID-ICARUS het volgende:
[..]

Nee hoor als je echt zoveel mogelijk quest doet in BG2 original dan ben je wel een uurtje of 200 zoet ;)

En met Throne of Bhaal dus een uurtje of 40-50 :9~

Maar je kan BG2 + Throne of Bhaal wel in 40-50 uur uitspelen, maar dan doe je alleen de noodzakelijke quests en dat is :r :r :r
Als je bij de 1e keer BG2 alles wil doen wel ja, maar bij de 2e, 3e en euh :D 4e keer, loop je door alles nog wel een keer heen en doe je zo quest of 10 tegelijk omdat je onderweg daar en daar toch langskomt :)
50 uur is zekers wel te doen, wel een paar keer gedaan, met 2 man op een lan met allebei 1 karakter (2 weekenden achter elkaar BG2en :P). En in die 50 uur is dan echt wel alles gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand overgens hoe ik het best draken (firekraag) kan verslaan... ik neem aan iig dat ik dat zwaard dat dubbel damage doet tegen draken goed kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 12:07 schreef ReV3rEnD het volgende:
weet iemand overgens hoe ik het best draken (firekraag) kan verslaan... ik neem aan iig dat ik dat zwaard dat dubbel damage doet tegen draken goed kan gebruiken :)
Ja dat zwaard kan je in ieder geval wel gebruiken :)

Haste en een hoge protection from fire zijn ook wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik heb geloof ik (in mijn eerste keer als baldur's gate mannetje) bijna alle sub-quests gedaan..... zijn er nog meer bij ToB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Op zaterdag 15 december 2001 12:07 schreef ReV3rEnD het volgende:
Ik heb Fierkraag een week geleden verslagen.
Dit was mijn taktiek (werkte ook tegen die zwarte draak... toen ging het zelfs de eerste keer direct goed :)

Me: fighter
Rest: Minc, Yoshimo, Jaera, Nalia, Aerie

- Koop/vind/memorize een stuk of 5 lower resist spells (lastig op low level). Je moet het vier/vijf keer casten dus als je ze kan memorizen scheelt je dat weer een aantal scrolls. Fierkraag heeft een hoge resistance, dus als je dat eerst eens naar beneden brengt kan je tenminste wat andere spells kasten, zoals lightning.

- Koop/vind/memorize een stuk of 8 (een aantal meer of minder daargelaten) lightning scrolls. Lightning doet redelijk wat damage en zelfs als je de saving throw haalt krijg je nog de helft van de damage. Ik geloof dat ik met een stuk of 8x dit casten fierkraag gedood heb.

Doe wat standaard spreuken zoals bless, aid, protection from fire, resist fire/cold, etc. Op je teamgenoten. Elk klein beetje helpt :)

Vervolgens summon je zoveel creatures als je kan (max van vijf geloof ik). Je mages/druids zet net buiten fierkraags schootsafstand en alle creatures zet je om Fierkraag heen.

Yoshimo is bij mij nogal zwak dus die blijf bij mij op een veilige afstand toekijken (nou ja, veilig...), net zoals de rest van de partymembers eigenlijk.

Het handigste is het om alles wat bij jouw hoort zo te verdelen over het speelveld dat fierkraag niet in 1 schot alles uitschakeld. Dus plaats alles in een cirkel om 'm heen.

Als je gaat aanvallen laat je twee mages direct een lower resist kasten, een druid kan je dan er nog eens een entangle overheen laten gooien (Fierkraag heeft meestal de save, je eigen creatures niet: ze blijven dan tenminste staan om Fierkraag lang genoeg af te leiden :).

Ik heb uiteindelijk twee entangles en twee webs erop gegooit. Als je eenmaal fierkraags resistances flink verlaagd heb kan je ook andere spreuken proberen, maar lighning vind ik het effectiefst en hogere level spreuken als desintergrate (als je lvl hoog genoeg is tenminste) vernietigen alleen maar Fierkraags items, en ik weet zeker dat je dat niet wilt (leuk item voor een paladin :P ). Van die dingen als insectenplagen zijn altijd wel leuk om te doen.

Om m'n eigen mannetjes in leven te houden heb ik ze in het begin niet op vierkraag afgestuurd. Pas toen Fierkraag bijna door de linies heen geraakt liet ik ze op hem afstormen voor afleiding (en vervolgens weer hard wegrennen).

Na een aantal keren proberen en iets andere posities opstellen was het me gelukt :)
Als je verder nog andere tactieken wilt proberen, ik heb er op baldursgatehaven.com nog een topic over gezien, maar vond het leuker om zelf een manier te verzinnen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait Tob ook nog op een P 166?? Want baldur's gate II gewoon draait er nog wel op maar is de aanvulling t zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waarom ik niet naar die keep van die nalia kan gaan, het staat wel op mijn map maar het blijft gewoon grijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Moet je eerst ff naar de city gate area, en dan daaruit de gate uit lopen. Dan kan je de stad pas verlaten.

Ik naai draken meestal gewoon met een spell trigger met magic missiles, fighters gehaste, geblessed etc. En dan gewoon rammen. Nou moet ik wel zeggen dat ik een party van 2 pally's, een ranger, een fighter thief en twee mages had, dus da's een redelijk aparte combinatie.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:51
Ik doe meestal traps leggen met Yoshimo, en dan met firkraag praten, traps gaan af en BOEM.. dood.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 15:21 schreef Viiin het volgende:
Draait Tob ook nog op een P 166?? Want baldur's gate II gewoon draait er nog wel op maar is de aanvulling t zelfde?
het draait.. precies hetzelfde als bg2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. het is me eindelijk gelukt BG2 onder xp draaiende te krijgen, daarn ToB geinstalleerd. :)

Kan ik mooi die Wildmage eens proberen, maar eerst ff BG2 (weer) uitspelen met me chaotic good necromancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 maart 2001 20:31 schreef TheJoker het volgende:
Ik wil graag even weten wat iedereen van Baldur's Gate II en Planescape Torment vindt.. 8-)
Het zijn namelijk de enige gamezz, samen met outcast, die mij wisten te boeien...

thankx mede-spielerzz
Kijk dat je ook Baldur's Gate I/Tales of the Sword Coast krijgt. (35 gulden bij Dynabyte; NU HALEN!) Daarnaast: Ook Icewind Dale/Heart of Winter/Trials of the Luremaster (IWD + 2 expansions) is de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 21:13 schreef Warbringer het volgende:
Ik doe meestal traps leggen met Yoshimo, en dan met firkraag praten, traps gaan af en BOEM.. dood.
Dat is die van mij ook. Wel balen dat Yoshimo je veraadt later :(

Die Nalia en Imoen kunnen geen fatsoenlijke traps leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is icewind dale + heart of winter een beetje de moeite waard eigenlijk?

en zitten er (ala bg2) ook veel side quests in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: In het begin van BG2(de kerker voordat je in Athkatla komt) ligt toch ergens een ring of charisma? Ik kan em niet meer vinden. Krijg je hem soms van die genie in the bottle? Van hem heb ik tenminste een sword of chaos gekregen, maar ik had een char gemaakt met een charisma van 3 :) , omdat je die ring toch kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dat is die van mij ook. Wel balen dat Yoshimo je veraadt later :(
Mag je hem daarna ook doden? (8>
Yoshimo is willing ... /me ergert zich daar aan

Ik heb 'm nu nog even uit de groep gesmeten zodat ik wat quests met die anderen kan doen (zoals Anomen).

Op dit moment is yoshimo de zwakste schakel.

Maar waarom loop ik altijd een jaar achter wat spellen betreft? Iedereen heeft dit spel al 10x uitgespeeld en ik ben net begonnen :(
vraagje: In het begin van BG2(de kerker voordat je in Athkatla komt) ligt toch ergens een ring of charisma? Ik kan em niet meer vinden. Krijg je hem soms van die genie in the bottle? Van hem heb ik tenminste een sword of chaos gekregen, maar ik had een char gemaakt met een charisma van 3 , omdat je die ring toch kreeg.
Weet je zeker dat je die ring in hoofdstuk I gevonden hebt? Ik heb 'm ook, weet alleen niet meer vanaf wanneer...

ik neem aan dat je deze bedoelt?
Ring of Human Influence
For seven years Count Fisfnilt searched the Realms for a suitable bride for his son Ewnin. Unfortunately all the women that Fisfnilt found were not up to the standards set by Ewnin, an impossibly spoiled man. Desiring an heir and impatient with his son, the Count had the court mage fashion this ring. He gifted the ring to a woman of no small courtly influence and Ewnin was instantly smitten. They wed three weeks later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt die ring pas als je de circus quest voltooid hebt

en later nog een paar keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 19:26 schreef Caspian het volgende:
je krijgt die ring pas als je de circus quest voltooid hebt

en later nog een paar keer
thx! Ik heb nu een mage(necromancer) met:

14/14/15/18/16/3 :) en die 3 wordt een 18 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op maandag 17 december 2001 19:49 schreef Yoozd het volgende:

[..]

thx! Ik heb nu een mage(necromancer) met:

14/14/15/18/16/3 :) en die 3 wordt een 18 :P
Boeiuh... in bg1 had ik al mijn stats op 25 gezet, omdat het spel naar mijn mening niet opschoot (had net iron throne verslaan), en ik merkte nauwelijks verschil. Ik weet niet of dit in bg2 of ToB ook zo is maar ik vindt dat ze die verschillen wel wat krachtiger mochten maken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

He mensen laten we een eigen party maken met 6 personen in een game en dan met zn alle samen spelen, als we het doen moet je ff zorgen dat je gamespy hebt das daar heel handig voor (btw op gamespy heet ik page24) Lijkt me eccht gaaf om dat te doen met 6 nederlanders. Als we het doen wil ik wel een paladin, mage of thief spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 12:45 schreef Dot het volgende:
He mensen laten we een eigen party maken met 6 personen in een game en dan met zn alle samen spelen, als we het doen moet je ff zorgen dat je gamespy hebt das daar heel handig voor (btw op gamespy heet ik page24) Lijkt me eccht gaaf om dat te doen met 6 nederlanders. Als we het doen wil ik wel een paladin, mage of thief spelen
Kun je beter in een weekend houden en/of op een later tijdstip(begin van de avond).

Maarreh.. lijkt me cool. Ik wil een mage(summoner) zijn alst kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh... Ik heb nu een nieuw probleem. Het spel loopt ineens errug traag en ik heb nog geen goede oplossing kunnen vinden |:(

Op http://www.bioware.com hebben ze daarvoor een beta patch klaar om te proberen, maar het enige resultaat is dat het laden en saven nu ook langzaam gaat :(

Iemand dit probleem en/of oplossing?

Damn you XP, damn you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 14:39 schreef Yoozd het volgende:

[..]

Kun je beter in een weekend houden en/of op een later tijdstip(begin van de avond).

Maarreh.. lijkt me cool. Ik wil een mage(summoner) zijn alst kan.
Vooruit... dan bennik een Fighter/cleric (anomen style) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik was aan het eind van ToB naar de Watcher's Keep gegaan en ergens op level 4 kwam ik van van die Yuan-Ti tegen. Door de mage die erbij zat werd Sarevok gedominated en ging het hoofdmannetje aanvallen. Dat had ik aanvankelijk niet door en was bezig met het doorzoeken van de items op te grond toen opeens het spel op auto pauze ging. Een blik op het portret van m'n hoofdmannetje en ik zag dat deze plotsklaps bijna volledige rood was geworden.

Wat blijkt nu:
hoofdmannetje did 4 damage to Yuan-Ti mage
Sarevok did 18 damage to hoofdmannetje
hoofdmannetje- Save Vs Death
Sarevok dit 150 damage to hoofdmannetje
hoofdmannetje- Deathbringer Assault
En Sarevok had nog niet eens een critical hit...! Maar hij draagt maar zwaard "Gram the Sword of Grief +5" met iets als 1D12+5 aan damage? Hoe kom je dan ooit aan 150?! En bovendien heb ik Sarevok wel eens een critical hit zien maken en toen deed hij maar 68 damage...
[edit]Het viel me na een paar uur spelen op dat Sarevok heel af en toe dat hoge damage wel meer doet (tussen de 150-200 damage). Waar die dat dan vandaan haalt...?

Trouwens, wat is dat Deathbringer Assault? Ik weet we dat je dan een soort van explosie ziet, maar wat doet het eigenlijk?
[edit] het lijkt alleen te komen als je binnen korte tijd veel damage doet en doet verder geen damage aan omringende mannetjes (ondanks de explosie die te zien is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Sarevok is nu eenmaal ook een Child of Bhaal en jij hebt "much untapped power"! :P

Maar ff serieus, ik ben nu aan het begin van BG2, jaja net BG1 uitgespeeld, en ik heb die Djinni al bevrijdt. Ik heb met die "glazen potjes" gepraat! Heel veel itenms gevonden, maar hoe kom ik nu verder. Er zijn btw 2 gesloten deuren in die ruimte waar ik Yoshimo vond, daar zal ik wel doorheen moeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAG: verder doorlopen.
Er zit precies boven die kamer met potjes een klein kamer met een Golem(meen ik). Die wil wat van je en hij maakt eea open voor je :P

(uit mijn hoofd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op zondag 20 januari 2002 00:13 schreef Infinitive het volgende:
[..]
Trouwens, wat is dat Deathbringer Assault? Ik weet we dat je dan een soort van explosie ziet, maar wat doet het eigenlijk?
[edit] het lijkt alleen te komen als je binnen korte tijd veel damage doet en doet verder geen damage aan omringende mannetjes (ondanks de explosie die te zien is).
Deathbringer Assault is beetje zelfde als disintegrate denk ik

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Op dinsdag 05 februari 2002 14:56 schreef ItSnows het volgende:
BAG: verder doorlopen.
Er zit precies boven die kamer met potjes een klein kamer met een Golem(meen ik). Die wil wat van je en hij maakt eea open voor je :P

(uit mijn hoofd :P )
Die deur heb ik al lang open! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 15:03 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Die deur heb ik al lang open! :P
www.gamebanshee.com staan alle antwoorden op je vragen ;)
Niet openen als je niet wil valsspelen >:)

/off topic/
Oh en bij deze is dit topic aangemerkt als het mooiste topic op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Thnx! Hmm, ik moet de portals dus kapothakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Mensen, nu ik dit toch lees, kan iemand mij ff wat advies geven over 'the' final battle?

''''''spoilers'''''''''''
Dus niet kijke als je niet zo ver bent.

ik zei, niet kijken

heb je hem dan al uitgespeeld?

mooi dan.

Nadat je jon de 1e keer dood hebt gemaakt en naar de hel gaat en de tranen hebt verzameld krijg je een mooi stukkie te zien. Maarre, hoe maak ik die vetklep dood?? Ik doe alle mogelijke defensieve spreuken om mijn chars, cast iets van 4 keer gate, en roep dan een wyvern. Laat jonnie boy samen met zijn slaafjes komen, en dan nog hakt ie me de pan in. Mocht ik dan zijn slaafjes dood hebben is hij er nog in de vorm van de slayer. Tegen die tijd zijn bijna al mijn andere chars wel dood (ik ben zelf undead hunter btw) en ga ik dus mezelf in de slachter veranderen. Toch ga ik steeds dood. Helup me :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk zie link hierboven staat het zeker in :)
Enne was best simpel hoor :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Simpel???? ik heb het wel iets van 40 keer geprobeerd :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
simpel, probeer maar eerst een zooi te summonen, daarna eitje :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Dood eenvoudig zelfs ;)

Wat een goede tactiek is: veel summonen en die beesten als cannon fodder gebruiken. Wel wat sterks summonen natuurlijk skeleton warriors en pit fiends want een wyvern daar lacht de Slayer om natuurlijk :o Verder zoveel mogelijk protection spells e.d. op je mannetjes: haste, stone skin, true seeing, protection from evil 10' radius, resist fear, fire shield en whatever je nog over hebt. Vervolgens zodra die beestjes binnen gekomen zijn meteen spatie drukken en Abi Dalzim's horrid whiltings en andere leuke dmg spells casten. Dan zijn die demonische kornuiten van Irenicus zo uitgeschakeld en kan je alles wat je hebt op de slayer gooien. Volgens mij kan je als je een paar keer lower resistance op hem cast je hem ook prima met spells bestoken. :)

Btw: ik vond de laatste battle makkelijk maar ik zat wel met bijna al mijn chars op de xp cap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
ik zit dus niet echt aan de allerhoogste xp kant maar het zou genoeg moeten zijn denk ik. Wie had jij trouwens in je feestje zitten. Ik had mezelf (duh!) = undead hunter, edwin, imoen (sorry daarvoor:), minsc (wordt wel irritant na gegeven momt), jaheira en anomen (gepromoveerd)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is best eenvoudig, idd.

Als je het al 40 keer geprobeerd hebt, moet je opgevallen zijn dat Jon op een gegeven moment ergens anders heen verplaatst. Zorg dat je met je characters en eventueel gesummonede (is dat een woord? :P) creatures eerst zijn slaafjes in de pan hakt en uit het zicht van Jon blijft. Als je de beestjes dood hebt kun je dan zelfs even rustig iedereen healen en je klaar maken voor de aanval op Jon. Iemand met True Seeing is heel handig, want hij pleegt nog wel eens illusies te gebruiken. Gooi een paar keer Pierce magic, breach etc. op zijn hoofd en dan hakken, hakken en blijven hakken totdat hij dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik vind Mins het irritantste character! Hij is te goed en te dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 13:39 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ik vind Mins het irritantste character! Hij is te goed en te dom!
Ik vind hem een van de tofste characters! Geweldig die uitspraken van 'm, alleen Jan Jansen overtreft hem. Wat heb ik gelachen om die verhalen van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Op dinsdag 05 februari 2002 22:29 schreef Marruk het volgende:
Wie had jij trouwens in je feestje zitten.
Ik heb 2x uitgespeeld, eerste keer:
Elaine (priest of Lathander)
Minsc
Valygar
Imoen
Nalia
Aerie

Tweede keer (toen heb ik zo'n beetje alles in het spel gedaan):
Silman (fighter gedualled op level 9 naar mage)
Minsc (gewoon te gaaf, ik kon hem gewoon niet alleen laten :) )
Anomen
Keldorn
Nalia (Imoen is beter maar Nalia was hoger level tegen de tijd dat ik haar terugvond, in TOB heb ik haar wel ingeruild tegen Imoen)
Jaheira (had ik romance mee :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
in ToB had ik Jaheira tot een druid level van 13 geloof ik, weet niet meer zeker waar ze maar liefst 3 of 6 van die summon diva spells had, zal thuis ff checken voor de juiste info, maar in TOB is het de allerhoogste wat er met haar fighter/druid gehaald kan worden

...

Verwijderd

Ik had nog ff vraagje, weet iemand nog waar je dat filetje van die speciale bonus editie kan downen zodat je die 2 extra merchants krijgt, 1 in de Copper Coronet (Joluv) en die andere in de Adventure's Mart, kan dat filetje echt nergens meer vinden en heb het volgens mij een keer gewist :(

Of heeft misschien iemand dat filetje nog, kan je het ook ff mailen *D

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 21:24 schreef KID-ICARUS het volgende:
Ik had nog ff vraagje, weet iemand nog waar je dat filetje van die speciale bonus editie kan downen zodat je die 2 extra merchants krijgt, 1 in de Copper Coronet (Joluv) en die andere in de Adventure's Mart, kan dat filetje echt nergens meer vinden en heb het volgens mij een keer gewist :(

Of heeft misschien iemand dat filetje nog, kan je het ook ff mailen *D
http://www.sorcerers.net/Games/BG2/BG2extras.zip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik echt niet wakker geweest, ik heb daar harstikke lang gezocht omdat ik wist dat ik hem daar al een keer eerder vandaan had gehaald... :?

Maar in ieder geval thx! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
moes deze ff aan de top zetten!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 18:54 schreef ADMK het volgende:
moes deze ff aan de top zetten!!!!
:? Als je dan voor de rest ook nog wat te melden had... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
Op woensdag 06 februari 2002 14:28 schreef GaiusBertus het volgende:

[..]

Ik heb 2x uitgespeeld, eerste keer:
Elaine (priest of Lathander)
Minsc
Valygar
Imoen
Nalia
Aerie

Tweede keer (toen heb ik zo'n beetje alles in het spel gedaan):
Silman (fighter gedualled op level 9 naar mage)
Minsc (gewoon te gaaf, ik kon hem gewoon niet alleen laten :) )
Anomen
Keldorn
Nalia (Imoen is beter maar Nalia was hoger level tegen de tijd dat ik haar terugvond, in TOB heb ik haar wel ingeruild tegen Imoen)
Jaheira (had ik romance mee :) )
ik had Aerie ontmaagd :P :P

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Hoi,

Ik heb een klein probleempje in watchers keep. Ik zit nu nog steeds op het eerste level en ik moet naar de vergeetachtige priester gaan. Ik krijg alleen de deur niet open :'(
Ik had ergens gelezen dat je de 2 wardstones in je inventory moet hebben, maar dat heb ik al gedaan en nog wil ie niet. Plz help

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 maart 2001 21:52 schreef IceStorm het volgende:

Torment vondt ik ook geweldig.. Enig probleem is dat ik hem nooit uitgespeeld heb omdat mijn pc het niet meer trok op het einde..

Dus vandaar een oproepje.. Heeft er iemand een save-game van Torment liggen die met een beetje goeie party rond de pillar of skulls is (heette ie zo?).. Dat is al vrij op het einde maar nog niet helemaal.
Als er iemand is die hem mij zou willen geven .. errug graag..
En anders begin ik na BG II wel opnieuw :P
Pillar of skulls bijna het einde? Ik kan me nu vergissen maar volgens mij komt er dan nog heel veel, of kwam je bij de Pilar na dat je met die Forktongue (Die demon die niet mocht liegen?) kwam? Ik heb wel een savegame die daar is, al ben ik niet blij met de sg omdat ik per ongelijk da'kon gedumpt had inplaats van Ignus. En die vind je dan nooit meer terug... Maar als je hem wilt hebben, stuur maar een mailtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 12:17 schreef Marruk het volgende:
Hoi,

Ik heb een klein probleempje in watchers keep. Ik zit nu nog steeds op het eerste level en ik moet naar de vergeetachtige priester gaan. Ik krijg alleen de deur niet open :'(
Ik had ergens gelezen dat je de 2 wardstones in je inventory moet hebben, maar dat heb ik al gedaan en nog wil ie niet. Plz help
Gewoon met alles en iedereen praten, vuur maken in de haard met de tondeldoos, geheime deur (Niet zeker hiervan) zoeken, en monsters verslaan. Op een gegeven moment moet je ook sloffen vinden en aan die butler geven, weet nie meer precies de volgorde.. maar je moet toch een boek een bel en een kaars vinden? in het eerste level? O ja hoe is je party? gewoon nieuwschierig :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 10 april 2002 12:57 schreef SleepleSS666 het volgende:

[..]

Gewoon met alles en iedereen praten, vuur maken in de haard met de tondeldoos, geheime deur (Niet zeker hiervan) zoeken, en monsters verslaan. Op een gegeven moment moet je ook sloffen vinden en aan die butler geven, weet nie meer precies de volgorde.. maar je moet toch een boek een bel en een kaars vinden? in het eerste level? O ja hoe is je party? gewoon nieuwschierig :)!
Volgens mij heb ik daar alles wel gedaan, ik heb de bel, de kaars, het vuur, het holy book de slippers. Maar ik kom niet voorbij die ene deur, als ik de ritual wil uitvoeren dan gaat hij net zo ver tot het moment dat het boek op een bepaalde bladzijde open moet met een bepaalde vers.

Mijn party is nu mezelf = kensai/mage (lvl 10 kensai lvl 13 mage) imoen, minsc, korgan, edwin(a) en viciona. Minsc gaat eruit voor Sarevok in hoofdstuk 8 >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahiera is een eigen wijze pot j*s*s ik aan het vechten blijft zei spells casten spells klaar krijgt ik commentaar dat ik onschuldige vermoord heb een gaat zei er van door terwijl het een slavedrijver is !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 13:01 schreef Marruk het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daar alles wel gedaan, ik heb de bel, de kaars, het vuur, het holy book de slippers. Maar ik kom niet voorbij die ene deur, als ik de ritual wil uitvoeren dan gaat hij net zo ver tot het moment dat het boek op een bepaalde bladzijde open moet met een bepaalde vers.

Mijn party is nu mezelf = kensai/mage (lvl 10 kensai lvl 13 mage) imoen, minsc, korgan, edwin(a) en viciona. Minsc gaat eruit voor Sarevok in hoofdstuk 8 >:)
Hmmm toen je het vuur maakten, kwam er toch een geest op je af? ik geloof dat je hem de slippers moet geven (Of krijg je die juist van hem?) En nog een vraagje waarom Imoen? In mijn ogen is Nalia beter, maar meschien kwam dat door de manier waarop ik hoor daar BG2 sleepten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 10 april 2002 16:25 schreef SleepleSS666 het volgende:

[..]

Hmmm toen je het vuur maakten, kwam er toch een geest op je af? ik geloof dat je hem de slippers moet geven (Of krijg je die juist van hem?) En nog een vraagje waarom Imoen? In mijn ogen is Nalia beter, maar meschien kwam dat door de manier waarop ik hoor daar BG2 sleepten :).
Ik weet niet of we over hetzelfde hebben maar goed, die ene geest geeft mij advies dat ik de priest de slippers moet geven. Ik wil dus door de deur naar de priester zich bevind (die grote die op slot zit) Maar daar kom ik dus NIET door. Geen idee hoe ik verder moet in watchers keep.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het ook weer spelen
install prob omzeilt door de cds van een vriend te gebruiken (is directe copy dus echt vaag)
en nu spelen we hem samen uit, via i-net

ik speel een ranger, owned gewoon, lekker knallen met de tuigan bow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht..ik heb m in NL laten liggen...ik krijg ook weer zin om'm te spelen!Ik was altijd paladin..dat vond ik wel leuk.Beetje heilig zijn,goede armour en wapens etc.Ranged weapons had ik wel met metgezellen..ik moet m echt weer hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:43 schreef Marruk het volgende:

[..]

Ik weet niet of we over hetzelfde hebben maar goed, die ene geest geeft mij advies dat ik de priest de slippers moet geven. Ik wil dus door de deur naar de priester zich bevind (die grote die op slot zit) Maar daar kom ik dus NIET door. Geen idee hoe ik verder moet in watchers keep.
Mmm dan weet ik het ook niet, ik wou hem gisteren opnieuw proberen, maar ik zat er te ver van dfaan, moest ik eerst heel veel andere dingen doen en toen had ik geen zin meer :( maar uh heb je dat graf al gevonden? of licht dat achter de deur waar het omgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En O ja, mijn party was:

Talena Bodhi, een halfelf fighter-mage
Nalia
Viconia DiVir
Hear"Gian"Dalisch (Of zo iets ik noemde hem Gian maar zo heete hij niet, die Tiefling blade)
Saravok
Minsc (& Boo)

Dit is echt wel kicke party ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 11 april 2002 13:52 schreef SleepleSS666 het volgende:

[..]

Mmm dan weet ik het ook niet, ik wou hem gisteren opnieuw proberen, maar ik zat er te ver van dfaan, moest ik eerst heel veel andere dingen doen en toen had ik geen zin meer :( maar uh heb je dat graf al gevonden? of licht dat achter de deur waar het omgaat?
ik denk dat het achter die deur ligt. Maar ik ben maar eerst verder gegaan met throne of bhaal (eerst speelde ik watchers keep in soa) En nu moet ik op zoek naar ene forest Mir.

Oh well, ik kom er ooit wel achter :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op donderdag 11 april 2002 13:56 schreef Marruk het volgende:

[..]

ik denk dat het achter die deur ligt. Maar ik ben maar eerst verder gegaan met throne of bhaal (eerst speelde ik watchers keep in soa) En nu moet ik op zoek naar ene forest Mir.

Ik kan me herinneren dat je iets moest doen met dat altaar en de bel en de kaars (en nog iets?). Maar je vind tekst stuken erover. Of natuurlijk ff in een walk throught kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 13:56 schreef Marruk het volgende:

[..]

Tob Rules :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Als ik bg2 of bg2 met tob speel en ik wil met iemand praten dan wil het nog wel eens zo zijn dat iedereen zogenaamd 'bezig' is met iets. Ik wil bijvoorbeeld iemand spreken zoals bijvoorbeeld cespanar of een merchant in het spel, en dan zijn ze bezig met wat! het enige remedie is om het spel op te slaan en opnieuw te laden, meestal gaat het dan wel goed. Is dit een insect of is hier een patch voor?

Groeten

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 17:19 schreef Marruk het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Als ik bg2 of bg2 met tob speel en ik wil met iemand praten dan wil het nog wel eens zo zijn dat iedereen zogenaamd 'bezig' is met iets. Ik wil bijvoorbeeld iemand spreken zoals bijvoorbeeld cespanar of een merchant in het spel, en dan zijn ze bezig met wat! het enige remedie is om het spel op te slaan en opnieuw te laden, meestal gaat het dan wel goed. Is dit een insect of is hier een patch voor?

Groeten
Geen idee ik heb hier eigenlijk nooit last van gehad, maar heb je de nieuwste patch geinstalleerd van ToB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:56

FCA

Dat dit topic nog bestaat ;)

Maar goed: ik heb nu eindelijk in m'n eentje voor de eerste keer de vampiers aangepakt (wat een crime trouwens.... zat er een kwartier op in te hakken) als thief/mage, maar voordat ik naar spellhold vertrek wil ik graag nog de twisted rune verslaan, zodat ik zowat onkwetsbaar wordt (hmmm... backstab, cloak of invisibility en rod of power... ultra munching. ;) ). Alleen, het wil niet echt lukken.

Iemand nog ideeën? M'n trap laying abilities zijn niet echt fantastisch, en die Lich wil niet komen als ik allemaal skull traps leg op de plek waar hij naartoe teleporteert. Niet lief :( :P

Verandert z'n sig te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Is een bug in het spel idd. Daar had meneer Dorner een mooie patch voor, maar z'n site bestaat niet meer :( . Ik ga ff zoeken of ik heb em op m'n Hd heb staan.

edit:

Nope, sorry, ik heb nog wel wat andere fixes, maar die heb ik niet meer. Misschien dat www.sorcerers.net nog wat fixes heeft. Suc6 iig!

Voor FCA: Die lich heb ik na Spellhold pas gedaan. Dan een mooie verzameling traps neerleggen, en je thief klaarzetten om te backstabben. Is ie zo weg.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik heb de patch al gevonden waar de npcX busy is. Gewoon op de site van interplay |:( |:(

Oh well, let's make those shiny ones

TMAXTINT

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste