Op vrijdag 08 juni 2001 00:18 schreef GaiusBertus het volgende:
En weer even omhoog
Ik vrees dat hier weinig gepost gaat worden totdat ToB uit is... Maar dit topic mag natuurlijk niet verdwijnen
En kom op mensen, heeft er niemand meer iets leuks over BG te melden???
Uhm, om maar weer eens wat te verzinnen: wat is de leukste NPC?
Ik ga dan toch voor Minsc denk ik, hij was toch vaak grappig en bovendien een hele goede fighter, ik heb hem elke keer dat ik speelde hem in mijn party gehad.
Het saaist vond ik denk ik toch Valygar. Wel een goede fighter echter, maar niet echt boeiende gescripte events.
Ik moet echter wel zeggen dat ik niet alle NPC's in mijn party gehad heb. Ik heb alle evil guys/girls naast me laten liggen en ook Jan, Mazzy en Haer'Dalis heb ik nooit genomen, alhoewel de laatste me ergens wel aansprak: Planescape, hij praatte wel geinig. Het was alleen dat ik geen bard kon gebruiken. Jan schijnt geloof ik nog wel eens een paar leuke verhalen te vertellen.

Goed:
Leukste NPC's:
*Minsc: grappig, Boo rockt!!
*Kolgan: I just love the Scottish accent
*Edwin: zijn totaal vernederende opmerkingen tegen de rest van mun party
Saaite NPC's:
*Valygar, maar hij is wel een wreed character. Misschien hadden ze hem wat sneaky lines moeten geven
Irritantste NPC's:
*Imoen
*Nahlia
*Aerie
NPC's die ik had uit willen proberen, maar niet in de party pasten:
*Jan, leuk, grappig karakter
*Viconia, ik had Aerie al, en daar was ik tevreden over. Wel vet, zo'n drow elf
*Haer'Dalis: hij is vrij slecht (stats), maar z'n portrait ownde, hij sprak in zeer mooie taal, en een bard geeft gewoon sfeer aan een party.
En idd, deze thread mag niet uitsterven.
"Don't die on me Jimmy. You know I can't live withoutcha... I love you Jimmy, I love you. Don't you fuckin' die on me, you son of a bitch. Ok... here's the deal, if you die, I must rape your mother, murder your sister and cut your father's balls off..... Aaaahhh, there you go... now you suddenly found your motivation to live... Yeah I know your kind...!!"
And these were Santa's last words before Jimmy stood up, grabbed his tommygun, and pumped all of his bullets into Santa's big, fat ass....
SWEEET