Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182347

Heb deze app geprobeerd op mijn S3. Kan ook niet inloggen met de gegevens die ik normaal ook gebruikt. Deze gegevens werken wel als ik via een browser inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs727
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 16:54
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:47:
Is de app eigenlijk geoptimaliseerd voor Android 4.1? Ik draai dat sinds vandaag en het valt me op dat de performance niet dezelfde sprong maakt die bij veel andere apps te zien is.
Ik heb inderdaad ook dat gevoel (gn met 4.2.1). Daarnaast zou de app er iets strakker uit mogen zien zoals het nieuwe opstartscherm (dat trouwens alleen maar in de weg zit, ik weet dat het de tweakers app is, daar hoef ik niet elke keer aan herinnerd te worden).

Ook vind ik dat de app te veel functies mist zoals zoekfilters in de pricewatch en toegang tot het forum.

Btw: ik heb een redesign gemaakt met photoshop:
Post hier je eigen Android App!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:00
Komt er nog een geupdate versie van de app aan waar meer onderdelen van de site te zien zijn?

Nu doet het me hier aan denken.
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/app.png

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Is er een oplossing voor het probleem dat ik niet kan inloggen in de Tweakers app ?

Android 4.2.2 (stock)
Galaxy Nexus (ge-root ivm Titanium en ad-blocker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Metalslave666 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:30:
Komt er nog een geupdate versie van de app aan waar meer onderdelen van de site te zien zijn?

[afbeelding]
QFT. Ook dat je élke reactie die iets meer is dan een one liner apart moet openen is erg waardeloos.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

Metalslave666 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:30:

[afbeelding]
En ik vind het nog steeds waardeloos dat de nieuwste reacties bovenaan staan en ik tig keer naar onderen moet scrollen om de eerste reacties te zien.
Waarom moest dat zonodig compleet tegenovergesteld aan de website zijn?

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:29
Het laden van reacties op reacties duurt erg lang, en als je voordat het artikel geladen is direct naar de reacties wilt kijken, wordt zowel het artikel als de reacties erop niet geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 00:03
Niet alleen de reacties laden duurt lang, maar zelfs de artikelen laden soms al niet eens.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bjorker schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:00:
[...]

En ik vind het nog steeds waardeloos dat de nieuwste reacties bovenaan staan en ik tig keer naar onderen moet scrollen om de eerste reacties te zien.
Waarom moest dat zonodig compleet tegenovergesteld aan de website zijn?
Ik vind dat op een telefoon eigenlijk wel zo prettig omdat ik geen pagedownknop of iets dergelijks heb.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:55:
[...]

Ik vind dat op een telefoon eigenlijk wel zo prettig omdat ik geen pagedownknop of iets dergelijks heb.
Nee, ik ben het met Bjorker eens, je moet nu omgekeerd lezen en heel veel scrollen als je vooraan, bij de eerste reactie wilt gaan lezen. Daarbij is zo'n page down-knop gewoon in te bakken, natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 18-03-2013 02:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik ga hier ook met Sjaak en Bjorker mee. Ga nu vaak gewoon naar de website omdat ik het irritant vind hoe de reactie's in de app worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:55
Ik heb hem nu de laatste keer niet eens meer geïnstalleerd op mijn telefoon. Tweakers V7 is veel touchvriendelijke geworden, ik zie eigenlijk geen noodzaak om een incomplete versie van de website te willen bezoeken.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Bugs mag je melden via Devtrack. Als je hier nog geen account voor hebt, dan moet je deze speciaal aanmaken.