Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-04 12:46
in de market is er nu een tweakers.net app uitgebracht door iemand... voor een euro :p

http://www.appbrain.com/a....jborsje.android.tweakers

[ Voor 30% gewijzigd door Droid86 op 14-02-2011 00:51 ]

Anoniem: 69767

Eerste beta van #tweakers Android app gekregen
http://twitter.com/danielkegel

Het kan nu niet lang meer duren _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 17-02-2011 19:11 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

+999 internetz voor de tweakers app !
Droid86 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:49:
in de market is er nu een tweakers.net app uitgebracht door iemand... voor een euro :p
Lijkt meer op een lelijke RSS feed lezer met youtube functie die zoekt naar "tweakers" dan op een volwaardige Tweakers app 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Mavamaarten op 17-02-2011 19:24 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Mavamaarten schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:17:

[...]

Lijkt meer op een lelijke RSS feed lezer met youtube functie die zoekt naar "tweakers" dan op een volwaardige Tweakers app 8)7
whaha geen idee kheb hem niet gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 20:05
http://twitter.com/#!/danielkegel/status/38541346344144897
@danielkegel
Sneak perk van #Tweakers Android app. Nog wel veel werk te doen :)
Afbeeldingslocatie: http://twitpic.com/show/large/4107na

_/-\o_ Ziet er netjes uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:36

J-P

Syntax erro....

Ik hoop zoooooooo erg dat in de vrije ruimte nog een icoontje "forum" komt te staan

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Kleine update van Arnoud via Twitter waarin je ook de notificaties ziet.

Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg614/scaled.php?tn=0&server=614&filename=19147512.png&xsize=640&ysize=640

[ Voor 12% gewijzigd door MuddyMagical op 18-02-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Bogey Dope schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:50:
[...]

Ik hoop zoooooooo erg dat in de vrije ruimte nog een icoontje "forum" komt te staan
Compleet mee eens. Al is het maar gewoon een knop of een setje met koppelingen naar myReact, Active Topics en de forumlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Bogey Dope schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:50:
[...]

Een forum functie zou geweldig zijn.
Zoals XDA/Tapatalk.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Droid86 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:49:

'This app is unfortunately no longer available on the Android market.'

Mooi zo. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Droid86
pven schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:01:
[...]

'This app is unfortunately no longer available on the Android market.'

Mooi zo. :)
Whaha idd t zag eruit als een super brakke app en dan nog een euro vragen ook.
Zo de tw android app ziet er netjes uit ^_^

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Berichtgeving van AndroidWorld over de aankomende Tweakers.net app =)
http://www.androidworld.n...olorscreen-en-uitrol-lte/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena

DaxHyena

Morior Invictus

Zeer leuk die poll op de homepage =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Skye Menjou schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:31:
Zeer leuk die poll op de homepage =P
Ik heb idd gestemd voor de android app ja :+
Overigens gebruik ik voornamelijk de mail functie op mijn telefoon. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395895

Mavamaarten schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:17:

[...]

Heb hem wel zien staan.
Maar het is een donatie versie staat erbij hij is nog niet compleet zo te lezen.
Ga er nog niks aan uitgeven.
Er staat bij de App ook dat na de donatie versie er een gratis uitkomt op basis van succes en goede functionaliteit waarschijnlijk?
Ik zie liever een officiële tweaker app voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Topicstarter
Ja lap zeg! Kom ik net thuis en wil ik me inschrijven: Jammer, het is vol!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:34
Heb me wel redelijk op tijd ingeschreven, geen app gekregen. Denk toch dat ik te laat was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:25
Niemand heeft 'm nog gekregen. Komt morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 296939 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:14:
Ja lap zeg! Kom ik net thuis en wil ik me inschrijven: Jammer, het is vol!!! :(
Ach, die paar weken meer of minder. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 11:34
zeef schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:07:
Niemand heeft 'm nog gekregen. Komt morgen. :)
Ah ok! Nou, misschien zie ik morgen wel iets verschijnen...of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:54
Jaaaa ik ben pro app, leuk dat er een komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik had net niet op de tijd de apk binnen vandaag dus hoop hem morgen wel te hebben zodat ik morgen ochtend kan gaan versturen :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als het goed is, hebben de testers inmiddels de apk ontvangen in hun mailbox. Ik geloof dat bugs via Devtrack gemeld kunnen worden, maar daar kan Erik vast meer over vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De app is binnen en ziet er goed uit! Ik ken de iphone versie niet, maar dit werkt makkelijk en ziet er goed uit.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Klopt, Die mogen in de devtrack, project frontpage, categorie ' mobiele apps' .

Ik begrijp dat de test de nodige discussie zal losmaken over het wel en waarom en waarom niet van keuze's. Ik ga deze niet allemaal los behandelen maar zal, over een week, het topic even langslopen en de belangrijkste vragen beantwoorden.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mijn bevindingen:
-App werkt goed! Kan zo bij het eerste gebruik geen bugs ontdekken. De app doet wat het moet doen.
-Tabjes voor nieuwspost/reacties/gerelateerd zijn handig.
-Je kan helaas niet zien of je nou wel of niet ingelogd bent. Wel kan je dat testen adhv of je in staat bent om een reactie te plaatsen.
-Het menu is niet aanpasbaar. Ik hoef al die verschillende categorieën niet te zien, jammer dat ze niet te verwijderen zijn.
-Reactiefilter lijkt niet aanpasbaar.
-Bovenaan elk artikel staat "dit is een test" met een verwijzing naar de VNU-website (ik geloof dat ik die maar op devtrack ga melden).
-Geen forumfunctionaliteit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

RoD schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:02:
Mijn bevindingen:
-App werkt goed! Kan zo bij het eerste gebruik geen bugs ontdekken. De app doet wat het moet doen.
-Tabjes voor nieuwspost/reacties/gerelateerd zijn handig.
-Je kan helaas niet zien of je nou wel of niet ingelogd bent. Wel kan je dat testen adhv of je in staat bent om een reactie te plaatsen.
-Het menu is niet aanpasbaar. Ik hoef al die verschillende categorieën niet te zien, jammer dat ze niet te verwijderen zijn.
-Reactiefilter lijkt niet aanpasbaar.
-Bovenaan elk artikel staat "dit is een test" met een verwijzing naar de VNU-website (ik geloof dat ik die maar op devtrack ga melden).
Of je zou de mail kunnen lezen waar ik zeg dat het ' dit is een test' stukje uit operations komt en je mag negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Oh, ik heb je mail niet gelezen eigenlijk, omdat ik de apk al had O-) My bad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
haha R.T.F.M (ail) :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

RoD schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:02:
[...]
Jammer :/ , dat was nou net een functie waar ik het meest op hoopte. En aangezien GOT geen Tapatalk ondersteunt blijf je dus gebonden aan je mobiele browser (waarmee forum surfen naar mijn idee geen pretje mee is).

Hopelijk voor versie 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen forumfunctionaliteit ;(
Jammer :/ ,
Volgens mij was er al vanaf het begin aangegeven dat dit (nog) niet in de app kwam.
Even in het kader van verwachtingsmanagement: wat er aankomt is in eerste instantie een port van de functionaliteit van de iPhone-app: verwacht dus geen nieuwe features anders dan wat simpele quick wins. Vervolgens worden beide platforms parallel ontwikkeld, zodat we niet de situatie krijgen dat de Android-app meer of minder features heeft dan de iPhone-app, anders dan waar dat door beperkingen in het platform wordt gedicteerd. Niet alleen maakt dat ons ontwikkeltraject makkelijker, ook voorkomt het dat iemand die overstapt van Android naar iOS of vice versa ineens functionalteit gaat missen.
http://gathering.tweakers...message/35347304#35347304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 13:57

Hoite

Goed verhaal

Ik heb de Apk mogen ontvangen, nu eens even Monkeytesten zonder onnodige reacties achter te laten op de FP.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 11:25
Ben ook direct begonnen met testen toen ik de APK in mijn mailbox zag.

Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. Veel van kleine dingetjes me opvielen waren al gemeld in de Devtrack maar het zijn volgens mij vooral wat kleine schoonheids foutjes, echte bugs heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Ik ben er wel blij mee, op mijn iPhone gebruikte ik de app ook veel voor nieuws en pricewatch.

Wat ik vooral jammer vind (is natuurlijk persoonlijk):
- Wanneer ik de app afsluit bijvoorbeeld in het overzicht van nieuwsberichten, dan opent die ook op dat scherm, liever zou ik bij het openen iedere keer in het startscherm/menu beginnen.
- Geen Forum :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Gadgeteer op 17-03-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Gadgeteer schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:27:

Wat ik vooral jammer vind (is natuurlijk persoonlijk):
- Wanneer ik de app afsluit bijvoorbeeld in het overzicht van nieuwsberichten, dan opent die ook op dat scherm, liever zou ik bij het openen iedere keer in het startscherm/menu beginnen.
Volgens mij is dat een redelijke Android confentie dat hij opent waar je was gebleven omdat je niet echt afsluit maar meer switcht tussen applicaties toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb hem net even helemaal afgesloten en opnieuw opgestart, en je komt direct(na het tweakers opstartscherm) bij het laatste nieuws terecht, niet in het startmenu.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

janvanduschoten schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:32:
Ik heb hem net even helemaal afgesloten en opnieuw opgestart, en je komt direct(na het tweakers opstartscherm) bij het laatste nieuws terecht, niet in het startmenu.
Ook dat klopt en is by design een keuze om op de nieuws pagina te openen. Over die keuze is trouwens nog wel wat discussie maar voor nu houden we dit aan om gelijk te lopen met de iphone app (en omdat we dat voor nu de beste optie vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena

DaxHyena

Morior Invictus

Kan er echt geen testertje bij? ;-)
Ik ben erg benieuwd naar deze app.
Alleen spijtig dat de forum functionaliteit er nog niet inzit maar dat zal wel nog eens kome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Skye Menjou schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:52:
Kan er echt geen testertje bij? ;-)
Nee :Y)
Ik ben erg benieuwd naar deze app.
Ik verwacht dat de app binnenkort voor iedereen beschikbaar is.
Alleen spijtig dat de forum functionaliteit er nog niet inzit maar dat zal wel nog eens kome.
Ik hoop met je mee, want dat lijkt me ideaal. Daarnaast zouden DM's fantastisch zijn, dan kan de mail de deur uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 13:59
Anoniem: 55563 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:02:
[...]

Kun je dit eens specifieker toelichten? Met html kun je de gebruiker precies dezelfde user experience geven. Nog een goed voorbeeld daarvan is touch.facebook.com ontdekte ik laatst nog. Dat voelt hetzelfde aan als de app. De enige toegevoegde waarde van de Facebook app is integratie in het systeem namelijk synchronisatie met je contacten. Tenzij er soortgelijke behoefte bestaat voor een tweakers-app - misschien wel het mobiel toegankelijk maken van de online storage voor mensen met een betaald abonnement om maar 's wat te noemen - is er gewoon geen toegevoegde waarde.

Hoe dan ook, wel of geen Android-app, de mobiele site moet hard aangepakt worden.
Gedeeltelijk gelijk.. Als ze de iPhone app gewoon als een mobiele app hadden ontworpen zodat hij ook op Android te bekijken was.. Prima.. Maar dat gebeurt niet, en de mobiele versie vd site is toch niet handig (imho) op een mobiel, zelfs niet op m'n Galaxy S met behoorlijke resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Zojuist heb ik de testronde gesloten. Er zijn (gelukkig) geen grote issues naar voren gekomen en afgezien van wat spelfouten, een irritant probleempje met de GPS, een paar decode dingetjes en nog wat klein grut deed de app wat hij moet doen.

Ik ga nu de testresultaten verder verwerken maar zoals het er nu naar uitziet hebben we geen vertraging opgelopen, ergo kan hij zeer binnenkort in productie (lees: w00000t! launch launch! )

Dank alle testers nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Prima zo'n android app maar ook ik kan er niet genoeg op hameren dat de mobiele site erg archaïsch is. Er zijn genoeg sites en fora die het prima zonder app afkunnen. Met een beetje redelijke html/css kom je echt een heel eind. Facebook is een mooi voorbeeld. Een andere site die erg lekker werkt in de mobiele browser is het forum van Thai Visa: http://thaivisa.com/forum/. Dit forum voor expats in Thailand is voor mij een dagelijkse bron van informatie en laadt en werkt in Android erg lekker. Het loopt net zo vlot als andere sites die bijv Tapatalk ondersteunen. Goed, de massa wil apps maar ik blijf erbij dat het totaal overbodig is. Apps zijn achterhaald en gebruiken onnodig veel resources. Html(5) is flexibel genoeg voor alles wat mensen van de app verlangen. Ik hoop dan ook vurig dat tweakers zijn roots niet verloochent en de mobielebrowser-ondersteuning niet laat versloffen. Touch-vriendelijke html zal niet zo lastig zijn toch voor de wizzkids hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

bonzz.netninja schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:39:
Zojuist heb ik de testronde gesloten. Er zijn (gelukkig) geen grote issues naar voren gekomen en afgezien van wat spelfouten, een irritant probleempje met de GPS, een paar decode dingetjes en nog wat klein grut deed de app wat hij moet doen.

Ik ga nu de testresultaten verder verwerken maar zoals het er nu naar uitziet hebben we geen vertraging opgelopen, ergo kan hij zeer binnenkort in productie (lees: w00000t! launch launch! )

Dank alle testers nogmaals!
GPS voor een Tweakers app?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 55563 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:47:
Prima zo'n android app maar ook ik kan er niet genoeg op hameren dat de mobiele site erg archaïsch is. Er zijn genoeg sites en fora die het prima zonder app afkunnen. Met een beetje redelijke html/css kom je echt een heel eind. Facebook is een mooi voorbeeld. Een andere site die erg lekker werkt in de mobiele browser is het forum van Thai Visa: http://thaivisa.com/forum/. Dit forum voor expats in Thailand is voor mij een dagelijkse bron van informatie en laadt en werkt in Android erg lekker. Het loopt net zo vlot als andere sites die bijv Tapatalk ondersteunen. Goed, de massa wil apps maar ik blijf erbij dat het totaal overbodig is. Apps zijn achterhaald en gebruiken onnodig veel resources. Html(5) is flexibel genoeg voor alles wat mensen van de app verlangen. Ik hoop dan ook vurig dat tweakers zijn roots niet verloochent en de mobielebrowser-ondersteuning niet laat versloffen. Touch-vriendelijke html zal niet zo lastig zijn toch voor de wizzkids hier? :)
Helemaal mee eens. Toen ik mijn desire net had, leek mij deze app wel handig, maar nu is het too little, too late. De nu.nl app gebruik ik ook niet, de tweakers app waarschijnlijk ook niet, tenzij deze echt iets extras bied boven de website zelf.
Gebruik de tijd en middelen liever voor een goede mobiele site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 21:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ga dit mooi even volgen.
Heb het idee al keer bespreekbaar gemaakt in het Android apps topic.
Ben zelf alleen geen ster in ontwikkelen. Er zijn bijv. gekeken kunnen worden naar de app van XDA-developers maar dan beter natuurlijk. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
RT @danielkegel: Vandaag lanceert @tweakers iets waar veel mensen al 2 jaar op wachten :P #werdeenstijd
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

Dat wordt dit topic F5'en dus. Ben benieuwd hoe het geworden is. :-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:43
Nog updates t.o.v. de beta of kan ik deze gewoon normaal blijven draaien? ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Fanatix schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:57:
Nog updates t.o.v. de beta of kan ik deze gewoon normaal blijven draaien? ;)
Geen features wel fixes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:43
Dan toch maar even updaten zodra de app uit is. Zijn alle PW crashes ook gefixed?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

lasharor

7 december 2004

Waarom kom ik hier zo laat achter :(

Ahh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:22

BioHazard

*\o/*

Ik heb zojuist Tweakers geinstalleerd vanuit de Market? Is dat 'm al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lijkt er wel op als ik de screens zo zie :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BioHazard schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:00:
I can neither confirm nor deny.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

Heb hem inmiddels ook binnengehaald, ben eens benieuwd hoe snel het aantal downloads oploopt, nu nog braaf <50 :D

Trouwens wel vreemd hoor, een nieuwe app die niet met vijf sterren waardering begint (van de dev) :+

[ Voor 31% gewijzigd door Wom op 29-03-2011 10:09 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:49

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik heb hem ook geïnstalleerd, en hij lijkt goed te werken. Ik heb zelfs al een reactietje gepost op een artikel. Voelt snappy aan!

Ik zie wel wat banners, echter, en ik vraag me af of bezitters van bannerfree abo's deze ook zien.

[ Voor 28% gewijzigd door Umbrah op 29-03-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

waarom wil je mijn locatie weten?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
Top, vooral de PW is erg handig om je mobiel. Staat forum ondersteuning nog wel op de planning voor de (verre) toekomst?
Vond ik ook al vaag, maar je kunt in de PW via google maps de aanbieders in de buurt zien.

[ Voor 50% gewijzigd door Nielson op 29-03-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53
Net ook even binnen getrokken. Werkt idd lekker vlot en goed overzichtelijk. Ik dacht eerst heel even dat ik nu mijn RSS reader widget weg kon gooien, maar helaas is er (nog) geen Tweakers widget :P

Desalniettemin leest dit een stuk fijner dan de standaard HTC RSS reader (of de browser, for that matter).

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 14:32
net de officele versie geinstalleerd, ben blij dat de scaling bug eruit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 16:45
Marzman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:41:
[...]

GPS voor een Tweakers app?
Zo te zien voor de pricewatch, dan kan je de afstand van jou tot de shop zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor de pricewatch, dan krijg je een overzicht op hoeveel kilometer afstand een winkel zit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

hey Zeef!!!!!
Doe eens titelfixen =>
code:
1
Het wij HEBBEN een tweakers-app in de Android-market -topic.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 15:41

timovd

Voorsprong door techniek

Ik zou graag de functie willen zien om het nieuws te filteren. Ik geef nl. niet om games, maar wel om de andere categorieën.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Lekkere app hoor jongens, ziet er goed uit en werkt vlot. Alleen is het misschien handig om niet elke keer te refreshen na het terugkeren. Nu heb je constant;

artikel -> terug -> refresh.

Refreshen kan beter handmatig, op interval of (ideaal!) via push

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is voor de afstand/kaartfunctionaliteit van de pricewatch.

De app werkt ook prima met de gps en/of toegang tot je locatie uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
BioHazard schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:00:
Zo te zien wel. Maar heb 'm wel geteld 5 minuten op mijn telefoon gehad, voegt nauwelijks iets toe, ik kijk wel op de website. Voor mij too little, too late...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Fly-guy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Zo te zien wel. Maar heb 'm wel geteld 5 minuten op mijn telefoon gehad, voegt nauwelijks iets toe, ik kijk wel op de website. Voor mij too little, too late...
hehe same here sinds ik opera mini 6 als browser heb, heb ik alle site apps weggemikt (nu.nl ed), en dat op een Hero, als de LG (T-mobile moet eens heeeel snel bellen) er straks is heb ik met 4" helemaal geen behoefte meer.

Maar desalniettemin hoor je er als tech site natuurlijk niet meer bij als je geen app hebt, dus kan het me wel goed voorstellen, prima initiatief dus.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:22

BioHazard

*\o/*

Fly-guy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Niet mee eens, de usability van deze app is vele malen hoger op een toestel dan de website. Je hebt dan wel bepaalde features niet, maar Nieuws/PW/Review in een mooie, gebruiksvriendelijke interface is heel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:06
Voor mij is het ook een must-have app. Alleen om de pricewatch al. Man wat een gemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 15:59
Als ik het T-Mobile-nieuwtje open, de reacties daarop bekijk en vervolgens naar de volgende pagina met reacties ga, crashed de app met een unexpected error (process com.icemobile.tweakers).

Android 2.1 @ Sony Ericsson X10

Excuses, lees nu net dat bugs ergens anders heen mogen...

[ Voor 13% gewijzigd door Scooper op 29-03-2011 10:30 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BioHazard schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:28:
Niet mee eens, de usability van deze app is vele malen hoger op een toestel dan de website. Je hebt dan wel bepaalde features niet, maar Nieuws/PW/Review in een mooie, gebruiksvriendelijke interface is heel wat waard.
Zit er ook een melding in dat je DM hebt? Als ik via normale website ga zie ik wel dat ik DM's heb binnengekregen, maar komt dat ook in de app naar voren?

Even getest, ik hou het wel bij de website :) Reacties vind ik erg onoverzichtelijk om te lezen en ze lijken in omgekeerde volgorde te staan tov de website.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2011 11:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:33

sapphire

Die-hard pruts0r

Is het niet zo dat een app als deze minder data gebruikt dan de site zelf?
Dan is het zeker een must-have voor de mensen met een data-limiet (me :( ).

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
BioHazard schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:28:
[...]

Is het mij niet waard. Ik kijk vaak op de site als onderdeel van het rondje tussen meedere sites en op mijn scherm is de site prima te lezen. De app voegt te weinig toe (voor mij) om een aparte app te moeten installeren en te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:51:
Zit er ook een melding in dat je DM hebt? Als ik via normale website ga zie ik wel dat ik DM's heb binnengekregen, maar komt dat ook in de app naar voren?
De app doet - in de huidige versie - verder niks met wel of niet ingelogd zijn, behalve voor de reacties.
sapphire schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:56:
Is het niet zo dat een app als deze minder data gebruikt dan de site zelf?
Dan is het zeker een must-have voor de mensen met een data-limiet (me :( ).
In principe veel minder zelfs. Er gaat 'json' over de lijn, bijna alleen de tekstuele data die nodig is om de weergave die je ziet te krijgen. Geen html-opmaak buiten de inhoud van artikelen, geen javacript of css, etc.

Hoeveel het uiteindelijk scheelt tov de website is natuurlijk moeilijk te zeggen (ik weet bijv niet of het gecomprimeerd over de lijn gaat vanuit de app of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

De pricewatch is wel oke.. maar waar die GPS winkelzoeker nou zit...?

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Top app zover, lekker snel klein en licht.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

ooohhh.. hij berekent de afstand naar de winkels in de PW... mmmm iedereen heeft toch internet.. als je gaat afhalen dan ..nou..ja... dat doe je toch niet!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
MorgothG schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:32:
ooohhh.. hij berekent de afstand naar de winkels in de PW... mmmm iedereen heeft toch internet.. als je gaat afhalen dan ..nou..ja... dat doe je toch niet!
Ik doe dat weer wel bijvoorbeeld ;) Handige functie dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 29-03-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

De app werkt soepel en snel. Een minpunt vind ik toch de iPhone look van verschillende onderdelen erg jammer!

Een ander groot minpunt is het lezen van nieuws en reviews, ik heb nu een reclame regel van de nieuwe Xperia lijn, alleen is dat plaatje breeder dan de tekst van het nieuws bericht en dan scrolled hij nu ook iets van 20/30 pixels horizontaal! Hij zou juist nooit horizontaal moeten scrollen maar alleen verticaal!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Erg goede eerste poging. Werkt lekker! Een widget om het af te maken zou helemaal leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Mooie applicatie!

2 Zaken die mij opvallen:
• Het icoon lijkt bijzonder veel op iOS... Baal ik altijd van. O-)
• Als ik het toetsenbord van mijn G1 openschuif, blijft de app verticaal. Dat is jammer. Raar ook. Ik tikte m'n gebruikersnaam in, terwijl in met een scheef hoofd keek of het werkte... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Laatst online: 26-05 10:38
Anoniem: 221425 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:03:
• Als ik het toetsenbord van mijn G1 openschuif, blijft de app verticaal. Dat is jammer. Raar ook. Ik tikte m'n gebruikersnaam in, terwijl in met een scheef hoofd keek of het werkte... :P
Met de Desire Z ook last van.
Maar hij roteert nergens in de applicatie wat opzich toch wel fijn zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 15-05 13:48
Kan iemand (met een wat groter scherm dan de X10 Mini Pro) een screendump posten van dat roze schermpje met 'Het laatste nieuws:' ?

Ik heb het idee dat deze bij mij van het scherm loopt.
Het scherm is echter niet scrollbaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 16:27
Nu een: Wij willen een Tweakers-app in de OVI-store- topic! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135373

frankivo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:25:
Kan iemand (met een wat groter scherm dan de X10 Mini Pro) een screendump posten van dat roze schermpje met 'Het laatste nieuws:' ?

Ik heb het idee dat deze bij mij van het scherm loopt.
Het scherm is echter niet scrollbaar.
Bij mij (HTC Desire, resolutie 480x800) ziet het er als volgt uit: Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 15-05 13:48
Anoniem: 135373 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Bij mij (HTC Desire, resolutie 480x800) ziet het er als volgt uit: Linkje
Bedankt..

Het is een bugje dus :)
Ik zie geen tekst onder de knop voor Pricewatch en Reviews.

Ik zal eens even loeren of daar al een bugrapport voor is.

Een screenshot:
T.net android

[ Voor 12% gewijzigd door frankivo op 29-03-2011 14:34 . Reden: screenshot ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
bij mij crashed het als ik meer reacties wil laden
(LG 2x)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Een minuut geprobeerd en weer verwijderd. De site levert veel meer functionaliteit. En om het tot in den treure te herhalen: wat deze app kan, kan bijzonder makkelijk met een mobiele site. Zonde van de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Als je het mij vraagt, echt een super app! Als je op menu klikt krijg je alleen wel de term "Index", ik snap hem wel maar had ook een beetje verwarring, misschien is daar een andere term op te verzinnen?

Voor de rest vind ik hem lekker. Hij is snel, reageert makkelijk en de functies zie ik wel zitten.
Ik heb overigens een HTC Desire HD, geen bugs what-so-ever.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Anoniem: 55563 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:18:
Een minuut geprobeerd en weer verwijderd. De site levert veel meer functionaliteit. En om het tot in den treure te herhalen: wat deze app kan, kan bijzonder makkelijk met een mobiele site. Zonde van de moeite.
? Wat zeur je nou..
Ik ben hartstikke blij met deze heb, alles zit erin wat je wilt doen op je mobiel.
Snel, licht en overzichtelijk. Voorheen gebruikte ik de website (niet eens de mobiele) wat ook prima gaat hoor (doordat de website goed geoptimaliseerd is) maar ben zeer blij met deze app.

effe snel nieuws bekijken of de pricewatch als je in de winkel staat. heerlijk.

Bedankt Tweakers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Quacka schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:06:
(LG 2x)
Laat even hier een berichtje achter ;) Ik ben die bug ook tegengekomen
devtrack: Crash bij drukken op "Meer Reacties"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Quacka schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:06:
(LG 2x)
*genoteerd*
w4rguy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:21:
Als je het mij vraagt, echt een super app! Als je op menu klikt krijg je alleen wel de term "Index", ik snap hem wel maar had ook een beetje verwarring, misschien is daar een andere term op te verzinnen?

Voor de rest vind ik hem lekker. Hij is snel, reageert makkelijk en de functies zie ik wel zitten.
Ik heb overigens een HTC Desire HD, geen bugs what-so-ever.
We hebben vrij lang lopen stoeien met een goede naam maar beter dan dit kwam ff niet in ons op :) Dus als je iets weet, mail me even (erikz [at] tweakers.net )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
bonzz.netninja schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:28:

We hebben vrij lang lopen stoeien met een goede naam maar beter dan dit kwam ff niet in ons op :) Dus als je iets weet, mail me even (erikz [at] tweakers.net )
Waarom niet gewoon: Menu
Menu, kan staan voor het menu boven op de website, wat het infeite dus ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat me opvalt is dat de reacties gewoon totaal onhandig weergegeven worden, dat is eigenlijk voor mij het enige nadeel en een reden om deze app toch niet te gebruiken voor nieuws lezen en er op reageren. Voor de pricewatch is het echt geniaal!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52
Ik ga als ik mijn eerste Androidtelefoon heb deze app ook eens testen.
wel jammer dat er nog geen forum-knop in de app zit, moet je nog steeds naar de mobiele site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
yannickie111 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:58:
Ik ga als ik mijn eerste Androidtelefoon heb deze app ook eens testen.
wel jammer dat er nog geen forum-knop in de app zit, moet je nog steeds naar de mobiele site...
Ik doe dat altijd op de gewone site :X

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52
thijsje66 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:01:
[...]

Ik doe dat altijd op de gewone site :X
Ik bedoel eigenlijk inderdaad de gewone site op je mobiel;)
De gewone site werkt prima op een scherm van 4.3" van de Desire HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 07:55
Zeer nette 1.0 release!
  • Reacties allemaal weergeven zonder iedere reactie afzonderlijk te hoeven openen
  • Filters toevoegen in pricewatch
  • Forum verwerken in de app
en ik ben helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Goed in gebruik :).

Leuke app.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Bugs mag je melden via Devtrack. Als je hier nog geen account voor hebt, dan moet je deze speciaal aanmaken.