Toon posts:

Het wij HEBBEN een tweakers-app in de Android-market -topic

Pagina: 1
Acties:

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online
zAo schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:36:
Inderdaad; Tweakers.mobi is super. Nu alleen nog een GoT.mobi, Apps zijn zo 2009 :)
Wat hij zegt :)
Neem een voorbeeld aan de nieuwe mobi-layout van FOK!, die is echt fantastisch! (en hij kost niet eens 450,-!)

De huidige site op een mobiel kan echt niet meer voor een "de grootste techsite van Nederland", waarop je steeds maar weer extreem moet inzoomen om die minilinkjes aan te kunnen raken.

* Stukfruit zou dat beter vinden dan een t.net app - nieuws kan je ook lezen via RSS, daar is niet perse een app voor nodig :Y

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:20
http://twitter.com/#!/danielkegel/status/38541346344144897
@danielkegel
Sneak perk van #Tweakers Android app. Nog wel veel werk te doen :)

_/-\o_ Ziet er netjes uit!!

404 error.

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:20
Kleine update van Arnoud via Twitter waarin je ook de notificaties ziet.

[Voor 12% gewijzigd door MuddyMagical op 18-02-2011 12:07]

404 error.

• FrankTM
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53
game schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Bij mij (HTC Desire, resolutie 480x800) ziet het er als volgt uit: Linkje
Bedankt..

Het is een bugje dus :)
Ik zie geen tekst onder de knop voor Pricewatch en Reviews.

Ik zal eens even loeren of daar al een bugrapport voor is.

Een screenshot:

[Voor 12% gewijzigd door FrankTM op 29-03-2011 14:34. Reden: screenshot]

iRacing Profiel

• bredend
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 24-10 21:16
Op de Archos 101:

Jammer dat de oriëntatie geforceerd wordt.

[Voor 20% gewijzigd door bredend op 29-03-2011 22:52]

Let op: Al mijn reacties zijn relatief!

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:09

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik ben ook een paar dagen aan het testen, en naast feedback die ik eerder gegeven heb in O.A. het nieuwsitem, waarop door de netninja is gereageerd, heb ik naast de punten van SinergyX (vooral qua video!) nog één puntje, en één puntje alleen:

De notifications.

Ik begin me nu toch wát te ergeren aan de notifications of eerder hun gebrek aan instelbaarheid (iets wat de app sowieso wat lijkt te missen). Graag zal ik een tweetdeck column-notification instelling willen zien:

Je kunt de update interval al instellen bij de app, kudo's voor dat, maar ik zou graag ook willen zien dat ik kan kiezen uit:

Geen notification > notify with light > notify with sound/buzz/buzz+sound

Ik hou van een korte update cyclus, en aangezien ik toch de hele dag aan WiFi hang kost dat eigenlijk qua power ook geen drol, en ik heb mijn geluid de hele dag uit. Ik erger me zo langzamerhand echter aan het ge-BZZ-BZZ wat dus een SMS of Mail kan zijn (wat ik wél instant check), wat in feite een tweakers update is. Een lichtje (geloof dat de Desire een O-G-B LED heeft bovenin) zal al genoeg zijn, en eventueel alleen een notification bar icoontje!

[Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 30-03-2011 15:33]

• drunkfux
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 25-10 12:58
Corethron schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:01:
Move to SD zou ook wel een nice feature zijn...

verder leuke app :)
Werkt hier prima:

Met dank aan:

Systeem Specs

• Coltragon
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-02-2018
offtopic:
[quote]bonzz.netninja schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:29:
[...]

Als we er niet uitkomen zullen we inderdaad echt aan het debuggen moeten gaan en ben ik van plan om een aantal users, die problemen ondervinden, deze speciale versie te laten installeren (als ze dat willen natuurlijk :P anders moet ik snachts langskomen met een knuppel)
[/quote]
Het helpt misschien niet veel, en misschien heb ik harstikke fout maar...

Ik lees hier dat een aantal users problemen niet hebben als ze de BACK BACK BACK methode gebruiken ipv instant-home. Daarom denk ik dat er misschien een bug zit in de onResume van de nieuws-activity? Zie ook bijbehorende illustratie van Google:

Misschien is het niks, maar ik moest mijn vindingen toch even delen.

nvm, misschien meer iets voor op devtrack. Bij mij werkt hij trouwens prima en lekker snel :)

[Voor 6% gewijzigd door Coltragon op 22-09-2011 18:56]

[IMG]http://a.imageshack.us/img651/6206/coltragon.png[/IMG]

• TenTimes
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-10 11:31
Komt er nog een geupdate versie van de app aan waar meer onderdelen van de site te zien zijn?

Nu doet het me hier aan denken.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee