Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Perfect voor mij,meer dan wat de app biedt heb ik niet nodig. Alles werkt snel en het ziet er gelikt uit. Mis nog alleen een soort tapatalk forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 09:05
Hmm ik ben niet enthousiast over de app.. De site op niveau B (high-spec smartphones) werkt eigenlijk lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:18

Fiber

Beaches are for storming.

Zelfde bij reviews met veel reacties:
Reproduceerbare Force Close na aanklikken van 'meer reacties' in de Macbook Pro 2011 review. (HTC Desire, Stock Android 2.29.405.5)

Force Close report met alle gegevens is verstuurd.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

lordMocro schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:26:
Perfect voor mij,meer dan wat de app biedt heb ik niet nodig. Alles werkt snel en het ziet er gelikt uit. Mis nog alleen een soort tapatalk forum.
Ja, dat moeten (...scheldwoord beginnend met een g en eindigende op een d) fora eens 'standaard'
gaan doen anno 2011, is dit een ingrijpend 'iets' op de servers (integratie)? Denk dat er 'veel' animo
voor is. Vind het persoonlijk een goede uitvinding, al denk ik wel dat er 'sneller' iets van fast / short posting komt. Denk dat Tweakers daar dan niet zo blij mee is / zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Ik vind het een goede ontwikkeling dat er (eindelijk) een Android-app is, maar er is nog flink wat ruimte voor verbetering als je het mij vraagt:
  • Zo dacht ik in eerste instantie dat je er alleen nieuws mee kon lezen, want ik zag geen andere knoppen en als ik op Menu drukte zag ik alleen Index en Settings.

• Waarom geen vaste knoppen onderaan (of bovenaan) het scherm met bijvoorbeeld 'Nieuws' en 'Pricewatch'? De Pricewatch lijkt me toch ook wel een groot gedeelte van deze app, maar die wordt nu best weggestopt.

• Als ik op een review klik wil ik niet eerst de inhoudsopgave zien, ik wil gewoon beginnen met het lezen van de review, laat gelijk de eerste pagina zien :P

• Als ik in een review naar de volgende pagina wil dan moet ik op een klein prul knopje gaan drukken, wat ook nog eens helemaal bovenin zit, terwijl ik eindig met lezen onderin. Stop twee grote knoppen onderin met 'Vorige' en 'Volgende', veel gebruiksvriendelijker, imo.

• En/of zorg ervoor dat je door te swipen naar een andere pagina zou kunnen, dat zou nog mooier zijn natuurlijk.

• Als die vorige/volgende-knoppen onderaan zouden staan dan zou je op de plek waar ze nu staan een 'Inhoudsopgave'-knop kunnen maken, dan hoef je die ook niet meer te laten zien aan het begin van een review.
Zullen vast nog wel meer punten zijn waar ik over kan mutsen, maar die laat ik later dan wel weten (of niet) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 29-03-2011 17:26 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:24:
[...]

Ja, dat moeten (...scheldwoord beginnend met een g en eindigende op een d) fora eens 'standaard'
gaan doen anno 2011, is dit een ingrijpend 'iets' op de servers (integratie)? Denk dat er 'veel' animo
voor is. Vind het persoonlijk een goede uitvinding, al denk ik wel dat er 'sneller' iets van fast / short posting komt. Denk dat Tweakers daar dan niet zo blij mee is / zal zijn.
Tapatalk is leuk, maar zal op GoT nooit werken. GoT is praktisch zelfbouw ondertussen, daar zal echt een hoop zelf aan gedaan moeten worden om het mobiel vriendelijk te krijgen, dat is niet iets dat je zomaar even gedaan hebt. Daar komen vorse kosten bij krijgen terwijl het forum nu mobiel opzich redelijk te gebruiken is, ik ondervind er weinig problemen mee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Prachtige app, ik vind hem heel mooi en goed gemaakt. Het enige wat ik mis is toch echt wel forum support. :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Tsurany schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:29:
[...]

Daar komen vorse kosten bij krijgen terwijl het forum nu mobiel opzich redelijk te gebruiken is, ik ondervind er weinig problemen mee.
Ben best bereid om daar wat voor neer te leggen, voor een app, zoals het ook hoort (noemt iets als XDA premium). Ik ben waarschijnlijk gewoon zwaar verwend door Androidworld en XDA, die 2 sites doe ik enkel VIA Tapatalk. En ik 'mis' Tweakers gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

maximus1 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:23:
[...]

? Wat zeur je nou..
Ik ben hartstikke blij met deze heb, alles zit erin wat je wilt doen op je mobiel.
Snel, licht en overzichtelijk. Voorheen gebruikte ik de website (niet eens de mobiele) wat ook prima gaat hoor (doordat de website goed geoptimaliseerd is) maar ben zeer blij met deze app.

effe snel nieuws bekijken of de pricewatch als je in de winkel staat. heerlijk.

Bedankt Tweakers _/-\o_
Wat zeur ik nou?? Mag hier soms alleen positief commentaar geschreven worden? Bedankt voor je prozaïsche bijdrage!

De app produceert een platte lijst met artikelen in een aantal onderdelen. De complete interface is erg simpel. Ik heb niets tegen de app, ik pleit alleen voor een site die precies hetzelfde kan. Iedereen doet altijd zo lyrisch over cross platform programmeren op tweakers. Apps zijn daar de tegenpool van: eilandjes specifiek voor 1 OS. Eilandjes die ook nog 's veel resources opslokken. Als ik iedere bookmark in m'n browser door een app moet vervangen dan heb ik een schreeuwend tekort aan rom en ram.

Alle tijd die tweakers aan apps besteedt kan een prachtige mobiele site opleveren waar je alles mee kunt dat ook met de normale site kan maar dan touch vriendelijk. Behoorlijk wat sites hebben dat inmiddels wel aangetoond. Daar waar tweakers het voortouw zou moeten nemen is al een flinke achterstand ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 22:12
Tsurany schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:33:
Wat me opvalt is dat de reacties gewoon totaal onhandig weergegeven worden, dat is eigenlijk voor mij het enige nadeel en een reden om deze app toch niet te gebruiken voor nieuws lezen en er op reageren. Voor de pricewatch is het echt geniaal!
Een vraag hierover: wat is de reden dat berichten worden ingekort? Ik snap daar het praktisch nut niet van in, vooral omdat het weer even duurt om een reactie geheel te laden, terwijl het vaak maar een klein stukje tekst nog betreft (dat ik overigens dan ook weer eerst moet opzoeken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Topicstarter
Zoals velen hier al zeggen: Een goede app. Heb hem daarjuist op school getest. Wat ik ook zeer leuk vind is de mogelijkheid voor de notifications.

Wat ik wel raar vind: Waarom hebben jullie het icoontje niet transparant gemaakt? Nu staat het logo op een zwarte achtergrond ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01
Crashed helaas hier ook als ik op de knop ''meer reacties'' druk. HTC Legend unrooted :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 23:37
Op de Archos 101:

Afbeeldingslocatie: http://www.bredend.com/images/tweakers.net.app.png

Jammer dat de oriëntatie geforceerd wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door bredend op 29-03-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-03 14:53
Ik als dezire Z gebruiker zou graag landscape zien. Op het moment dat ik mijn username & password ga invullen, klap ik natuurlijk meteen mijn toetsenbord open. Helaas draait de app niet mee.

Voor de rest vindt ik het wel super dat ik even snel de headlines kan lezen. En vooral pricewatch raadplegen wanneer iemand vraagt "Hoeveel kost zo'n ding?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 21:03
Hoelang duurt het de eerste keer om op te starten? Mijn Desire s is al 10 minuten bezig. App al opnieuw geïnstalleerd en telefoon voledig gereboot. Iemand anders ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
masterBunny schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:27:
Hoelang duurt het de eerste keer om op te starten?
Paar seconden, ligt ook een beetje aan je verbinding.
Mijn Desire s is al 10 minuten bezig. App al opnieuw geïnstalleerd en telefoon voledig gereboot. Iemand anders ook last van dit probleem?
Nee, op mijn Desire Z werkt dit prima.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

bonzz.netninja

Niente baffi

De problemen op de desire S zijn bekend.
Wat zeur ik nou?? Mag hier soms alleen positief commentaar geschreven worden? Bedankt voor je prozaïsche bijdrage!
Beide mag :) Het 1 is leuker dan het andere maar niet perse zinvoller

Ik ga deze morgen gebruiken om alle bugs te inventariseren en te bundelen.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
masterBunny schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:27:
Hoelang duurt het de eerste keer om op te starten? Mijn Desire s is al 10 minuten bezig. App al opnieuw geïnstalleerd en telefoon voledig gereboot. Iemand anders ook last van dit probleem?
Dit heb ik dus ook, ligt denk ik aan android 2.3 ofzo, schijnt dat alle Desire S phones er last van hebben... hoop dat er snel een fix voor komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nog even aan het verder testen, zo even lijstje maken met vragen/opmerkingen.

paar puntjes:
- kunnen reacties ook van 'nieuw naar oud' volgorde? Dit staat nu precies in tegengestelde richting.
- wordt niets gecached? Elke keer van reactie terug naar bericht reload hij de hele pagina.
- specs in pricewatch zie ik liever in een tabel naast elkaar, zoals op de site.
- shop-reviews zijn niet beschikbaar?
- aantikken van shop laad de pagina in van de webshop, ik krijg ik bij diverse shops een niet ladende site (alternate bijvoorbeeld), is dat uit te schakelen?
- mogelijkheid om 'index' als start pagina in te stellen? Of eventuele vaste knoppen onder de app?
- Filtering in reacties op niveau is niet mogelijk? Reactie op reacties standaard 'uitgeklapt'?
- Pricewatch geen optie voor betaalmogelijkheid (zoals creditcard/paypal), aanvullende kosten worden niet mee gerekend?
- Video's zijn niet beschikbaar.

[ Voor 83% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 10:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:49

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik ben ook een paar dagen aan het testen, en naast feedback die ik eerder gegeven heb in O.A. het nieuwsitem, waarop door de netninja is gereageerd, heb ik naast de punten van SinergyX (vooral qua video!) nog één puntje, en één puntje alleen:

De notifications.

Ik begin me nu toch wát te ergeren aan de notifications of eerder hun gebrek aan instelbaarheid (iets wat de app sowieso wat lijkt te missen). Graag zal ik een tweetdeck column-notification instelling willen zien:

Tweetdeck Settings on Android

Je kunt de update interval al instellen bij de app, kudo's voor dat, maar ik zou graag ook willen zien dat ik kan kiezen uit:

Geen notification > notify with light > notify with sound/buzz/buzz+sound

Ik hou van een korte update cyclus, en aangezien ik toch de hele dag aan WiFi hang kost dat eigenlijk qua power ook geen drol, en ik heb mijn geluid de hele dag uit. Ik erger me zo langzamerhand echter aan het ge-BZZ-BZZ wat dus een SMS of Mail kan zijn (wat ik wél instant check), wat in feite een tweakers update is. Een lichtje (geloof dat de Desire een O-G-B LED heeft bovenin) zal al genoeg zijn, en eventueel alleen een notification bar icoontje!

[ Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 30-03-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Umbrah schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:32:
Ik ben ook een paar dagen aan het testen, en naast feedback die ik eerder gegeven heb in O.A. het nieuwsitem, waarop door de netninja is gereageerd, heb ik naast de punten van SinergyX (vooral qua video!) nog één puntje, en één puntje alleen:

De notifications.

Ik begin me nu toch wát te ergeren aan de notifications of eerder hun gebrek aan instelbaarheid (iets wat de app sowieso wat lijkt te missen). Graag zal ik een tweetdeck column-notification instelling willen zien:

[afbeelding]

Je kunt de update interval al instellen bij de app, kudo's voor dat, maar ik zou graag ook willen zien dat ik kan kiezen uit:

Geen notification > notify with light > notify with sound/buzz/buzz+sound

Ik hou van een korte update cyclus, en aangezien ik toch de hele dag aan WiFi hang kost dat eigenlijk qua power ook geen drol, en ik heb mijn geluid de hele dag uit. Ik erger me zo langzamerhand echter aan het ge-BZZ-BZZ wat dus een SMS of Mail kan zijn (wat ik wél instant check), wat in feite een tweakers update is. Een lichtje (geloof dat de Desire een O-G-B LED heeft bovenin) zal al genoeg zijn, en eventueel alleen een notification bar icoontje!
Goed idee. We waren al begonnen met een lijst te maken van nieuwe features voor de volgende versie(s) en ik ga kijken of ik deze ergens kwijt kan.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Als we het toch over (mogelijke) nieuwe features hebben. Gebruik/weergave in landscape-mode zou ook erg welkom zijn denk ik.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 14:01
Top app!

Twee puntjes van kritiek:

Ik stoor me wel een beetje aan de zwarte achtergrond rondom het icoontje. Niet alleen op m'n homescreen, maar ook in de notificatie-balk. Deze is bij mij transparant, waardoor het niet helemaal zwart is. De tweakers-icon ziet er dan heel vreemd uit omdat het een zwarte achtergrond heeft.

Verder zou een soort cache nuttig zijn. Mijn internet is niet altijd zo snel. Het is dan maf dat als je van artikel teruggaat naar de lijst met artikelen, dat deze dan opnieuw geladen/gedownload moet worden.
Dit zou ook onnodig data gebruik besparen (niet dat dat nou het belangrijkste is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Haha, dankzij deze app heb ik geleerd om snel en met weinig fouten in portrait mode te typen! Geweldig! Ik heb een galaxy s met een casemate tough hoes. Dankzij de hoes ligt het best wel lekker in de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-05 23:25
Super app, ik zou graag nog een vraag en aanbod functie willen. Daar kijk is elke dag even in namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat misschien ook nog handig is: Controleren wanneer de gebruiker het laatst het nieuws heeft gecheckt op de website. Ik krijg nu op mijn gsm telkens notifications van nieuws dat ik al gelezen heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corethron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-01-2024
Move to SD zou ook wel een nice feature zijn...

verder leuke app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nog een feature request:

Als je naar beneden scrollt in de artikellijst en een item hebt geselecteerd ga je naar het item toe. Nadat je klaar bent met lezen en terug naar de lijst gaat, begin je weer helemaal bovenaan in plaats van waar je was gebleven in de lijst.

Het zou fijner zijn als je dan weer terug gaat naar de positie waar je was gebleven.

[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 01-04-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Corethron schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:01:
Move to SD zou ook wel een nice feature zijn...

verder leuke app :)
Werkt hier prima:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iYCjW7zt7UiX31PMKgwbjmPD/full.png

Met dank aan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7kUZhtSE9iFp9dP8x1cZea5h/full.png

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Mooie app; duidelijk leesbaar, duidelijke interface en makkelijk te bedienen.

Wat ik me afvroeg; weet iemand waarom die optie "categoriën" in de settings grijs blijft? Ik ben al ingelogd en heb met succes mijn eerste reactie via de App geplaatst (inclusief wat Swype-typfouten) dus daar ligt het niet aan. Moet ik die optie kopen via de karma-store ofzo?

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

RagingR2 schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:11:
Mooie app; duidelijk leesbaar, duidelijke interface en makkelijk te bedienen.

Wat ik me afvroeg; weet iemand waarom die optie "categoriën" in de settings grijs blijft? Ik ben al ingelogd en heb met succes mijn eerste reactie via de App geplaatst (inclusief wat Swype-typfouten) dus daar ligt het niet aan. Moet ik die optie kopen via de karma-store ofzo?
Als je 'status bar notificaties' aanzet, dan kun je vervolgens kiezen voor welke categorieen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 18:46
Heel fijne app. Ik snap alleen iets niet. Als ik de app start dan gaat automatisch de gps aan. Ok, maar als ik uit de applicatie ga dan blijft mijn gps aan staan. Ik krijg de gps alleen uit als ik de telefoon herstart. Ik gebruik een HTC Incredible S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

bonzz.netninja schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:37:
[...]

Als je 'status bar notificaties' aanzet, dan kun je vervolgens kiezen voor welke categorieen
Ah ja, ik zie het, ik wou net gaan replyen dat ik het gevonden had.
Ik snap nu dat die categoriën alleen gaan over welke notificaties je wil, dat had ik effe niet door.
My bad. :)

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Occy74 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:30:
[...]

Werkt hier prima:
[afbeelding]

Met dank aan:
[afbeelding]
Je zou geen andere apps daar nodig voor moeten hebben. Move to SD is voor IceMobile simpel te enablen door de optie op te geven in het app manifest.

Mijn verlanglijstje :)
  • Up/down knoppen om door de verschillende nieuwsberichten te gaan, zodat je niet steeds terug moet naar het overzicht om het volgende bericht zelf te moeten uitzoeken.
  • Uiteraard forumtoegang
  • Bovenstaande app2sd-mogelijkheid.
  • Als ik in de Android-browser op een Wikipedia-link klik, krijg ik de optie om die link met de browser of de (zelf geïnstalleerde app) Wapedia te openen. Zou leuk zijn als dat ook voor de T.net app werkt.
  • Ingebouwde barcodescanner voor de pricewatch. Zxing-lib gebruiken zal het aanzienlijk makkelijker maken om te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advandeven
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
Iemand een idee wanneer het probleem van de Desire S (Of Android 2.3) is opgelost?
Bij mij werkt de App namelijk ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:04
ik meld me ook even.. net mijn desire S ontvangen en kan hem ook niet opstarten de applicatie...

een zeer gemist voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

We zijn ons bewust van het probleem en hopen daar ergens in de komende weken een oplossing voor te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Vandaag hebben we trouwens oplossingen voor andere problemen op het programma staan :) *spoilert*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:23
bonzz.netninja schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:31:
Vandaag hebben we trouwens oplossingen voor andere problemen op het programma staan :) *spoilert*
Waarbij er hopelijk iéts gecached gaat worden en het herlaad, herlaad, herlaad, herlaad gedoe weg is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Laatst online: 26-05 07:07

Robinski

A.K.A. RHarmsen

bonzz.netninja schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:17:
We zijn ons bewust van het probleem en hopen daar ergens in de komende weken een oplossing voor te hebben
Kan haast niet wachten totdat het probleem is opgelost... wil de tweakers App graag kunnen gebruiken om mijn Desire S

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brad Pitt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:59:
Waarbij er hopelijk iéts gecached gaat worden en het herlaad, herlaad, herlaad, herlaad gedoe weg is :)
Dat lijkt nu inderdaad weg te zijn.

Reacties staat nog steeds andersom tov frontpage, wat nog niet is aan te passen. 1 van de 9 uit mijn lijst dus opgelost :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2011 13:01 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

SinergyX schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:59:
[...]

Reacties staat nog steeds andersom tov frontpage, wat nog niet is aan te passen. 1 van de 9 uit mijn lijst dus opgelost :P
We gaan dat hoogstens instelbaar maken want de default manier is op deze manier logischer (en meer een conventie op mobile devices)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:23
SinergyX schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:59:
[...]
Inderdaad, nice! Was eigenlijk het énige waar ik mij (weliswaar wel weer mateloos) aan stoorde. Super! :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bonzz.netninja schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:02:
We gaan dat hoogstens instelbaar maken want de default manier is op deze manier logischer (en meer een conventie op mobile devices)
Logischer waarmee je werkt neem ik aan?

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:25
Voor alle wensen en features : Android/Iphone App: inventarisatie wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:33

Sebazzz

3dp

Advandeven schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:53:
Iemand een idee wanneer het probleem van de Desire S (Of Android 2.3) is opgelost?
Bij mij werkt de App namelijk ook niet....
Het is geen algemeen Android 2.3 probleem, het ding draait prima hier op mijn Motorola Milestone met Android 2.3.3. Eerder iets met Sense icm Gingerbread :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Hahn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:24:
• En/of zorg ervoor dat je door te swipen naar een andere pagina zou kunnen, dat zou nog mooier zijn natuurlijk.

Ben ik voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 10:33

Sebazzz

3dp

Lastig met nieuwsberichten met brede afbeeldingen. Lijkt mij ongewenst tenzij je er een optie van maakt natuurlijk :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesmaster
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
1.1 lost het probleem op de Desire S nog steeds niet op. Als er beta testers nodig zijn, dan hou ik me aangebevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Wabs schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:07:
[...]

Dit heb ik dus ook, ligt denk ik aan android 2.3 ofzo, schijnt dat alle Desire S phones er last van hebben... hoop dat er snel een fix voor komt :?
Ik heb hetzelfde prpobleem.
Scherm blijft staan op "app voor de eerste keer starten".
Hier op een desire-z draaiend op de gelekte 2.3 rom voor deze telefoon.
Denk dat het te maken heeft met de android 2.3 builds van htc met sense 2.1

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Sinds de update kan ik het programma niet meer sluiten met de back-toets.. Meer mensen hier last van?
Motorola Milestone met Froyomod 2.4

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-04 10:20
Is er al iets bekend over een nieuwe update zodat de Desire S eigenaren nu ook eens de app kunnen gebruiken? Duurt wel lang zo en met de updates van HTC voor andere toestellen als de HD ben ik benieuwd of de app het dan nog wel doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Woei! schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:16:
Is er al iets bekend over een nieuwe update zodat de Desire S eigenaren nu ook eens de app kunnen gebruiken? Duurt wel lang zo en met de updates van HTC voor andere toestellen als de HD ben ik benieuwd of de app het dan nog wel doet...
Ik las in een ander topic dat dat rond de 20e deze maand gefixt gaat worden!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Occy74 schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:22:
Sinds de update kan ik het programma niet meer sluiten met de back-toets.. Meer mensen hier last van?
Motorola Milestone met Froyomod 2.4
Ik sluit altijd met de Home toets. Of nou ja, verlaat het programma want het wordt niet echt afgesloten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Marzman schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:30:
[...]

Ik sluit altijd met de Home toets. Of nou ja, verlaat het programma want het wordt niet echt afgesloten.
Het lag blijkbaar aan mijn foon/rom en niet de app want nu met Froyomod 2.7 werkt het weer goed..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien is dit een stomme vraag, maar...

Kan ik met de Tweakers.net App op de frontpage ook een reactie *onder een andere reactie* zetten (nesten dus), of kan ik alleen een nieuwe reactie direct onder het bericht plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 08:50
@Katsunami Volgens mij kan dat door op het plusje te drukken bij een reactie. Maar ik weet het niet zeker.

Heb vanmiddag de update voor de Desire HD geïnstalleerd en nu werkt de app niet meer. Na de update kreeg ik eerst het bericht dat de applicatie crashte en na herinstallatie blijft de app hangen in het scherm: App voor de eerste keer starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Idem, op mijn Desire HD zelfde probleem na update naar Gingerbread vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Naast de Desire S die al 2.3.3 draaide, hebben de Desire HD en waarschijnlijk de Incredible S nu na de update hetzelfde probleem met de app.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

ik heb er met mijn Desire HD ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Probleem Android 2.3 en Tweakers app is aangemeld in de "bugtracker", alleen lijkt het er op dat er nog niet aan wordt gewerkt, status staat nog op "niet toegewezen": devtrack: App start niet op 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Jammer dat de app niet werkt op de Desire HD na de 2.3.3 Gingerbread update :( Hopenlijk vinden jullie snel een oplossing voor dit probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 22:41
Occy74 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:36:
[...]

Het lag blijkbaar aan mijn foon/rom en niet de app want nu met Froyomod 2.7 werkt het weer goed..
Ik heb dat probleem ook op de SGS met CM7.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

We zijn op de hoogte van de nieuwe problemen bij 2.3.3 Super vervelend en in potentie een probleem wat snel erger kan gaan worden want iedereen krijgt nu natuurlijk de update.

We hebben inmiddels een fix maar moeten de build (die ik morgen verwacht) nog wel goed testen. Ik verwacht rond 20 mei een launch te doen van de nieuwe fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:11:
We zijn op de hoogte van de nieuwe problemen bij 2.3.3 Super vervelend en in potentie een probleem wat snel erger kan gaan worden want iedereen krijgt nu natuurlijk de update.

We hebben inmiddels een fix maar moeten de build (die ik morgen verwacht) nog wel goed testen. Ik verwacht rond 20 mei een launch te doen van de nieuwe fix.
Is er geen manier om dit te versnellen? Desnoods met wat testers uit dit topic. Want 20 Mei duurt nog veel te lang en nu gaan heel veel users problemen krijgen met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:43
Sebazzz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:09:
[...]

Het is geen algemeen Android 2.3 probleem, het ding draait prima hier op mijn Motorola Milestone met Android 2.3.3. Eerder iets met Sense icm Gingerbread :)
Het lijkt er inderdaad op dat het aan Sense roms met Android 2.3.3 ligt. Heb er op mijn Desire met 2.3.3. en Sense 2.1 nu ook last van, terwijl het op enkele andere non-Sense 2.3.3 roms die ik heb gedraaid wel prima werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Laatst online: 30-05 20:05
DennusB schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:27:
[...]
Is er geen manier om dit te versnellen? Desnoods met wat testers uit dit topic. Want 20 Mei duurt nog veel te lang en nu gaan heel veel users problemen krijgen met de app.
Word lastig denk ik, want T.net ontwikkeld de applicatie niet zelf maar laat het door een externe partij doen.
En die zitten natuurlijk ook gewoon met meer werk, prioriteiten en planning.

Maar ik denk dat de testers zeker wel een bijdrage kunnen leveren door de nieuwe versie één of twee dagen te testen voordat deze live gaat. Dan heb je misschien nog wat schoonheidsfoutjes eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

DennusB schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:27:
[...]

we zitten met wat afhankelijkheden (de fix zit in een build met nog meer zaken die getest moeten worden). De fix eruit destileren is wellicht niet mogelijk. Ik ben op zoek naa reen oplossing want dit heeft alles in zich op snel een stuk erger te gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 23:10

Kajel

Development in Style

Ik snap niet waarom Tweakers dit door een externe partij laat ontwikkelen, met als gevolg enorme vertragingen bij het oplossen van bugs zoals deze. Tweakers heet notabene Tweakers, dus ik zou toch denken dat er op de redactie zat mensen zitten die dit ook kunnen.
Ja, dat kost tijd, maar dan post je maar wat minder berichten op de frontpage die iedereen al ruim van te voren op Engadget oid heeft gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Laatst online: 30-05 20:05
Kajel schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:51:
Ik snap niet waarom Tweakers dit door een externe partij laat ontwikkelen, met als gevolg enorme vertragingen bij het oplossen van bugs zoals deze. Tweakers heet notabene Tweakers, dus ik zou toch denken dat er op de redactie zat mensen zitten die dit ook kunnen.
Ja, dat kost tijd, maar dan post je maar wat minder berichten op de frontpage die iedereen al ruim van te voren op Engadget oid heeft gelezen ;)
Dit kan je als professionele website niet zomaar doen. Software development is een vak apart en de mensen op de redactie van T.net zijn professionele journalisten. Dat iemand misschien wel een Android app kan maken betekent niet dat hij/zij dezelfde kwaliteit kan leveren als een externe partij.

Daarnaast is het ook makkelijker om eisen te stellen aan een externe partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 15-05 08:08
sorry duidelijk een gevalletje ik weet niet waarover ik praat...
Een basic applicatie maken met Android vergt niet veel kennis/tijd, maar wil je iets complexer maken dan ben je wel ff zoet (zeker bij een client-server app), ook is het op een amateuristische manier een regel code ergens aanpassen en dat als versie doorvoeren wel leuk voor een niet al te serieus projectje maar voor een echt product zit er wat meer aan vast zoals module en unit-testing enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

^^ Wat de mensen hierboven zeggen.

Ik ga geen reactie geven over de reden waarom we de apps door externe partijen laten ontwikkelen want dat gaat niemand wat aan (maar heeft uiteraard te maken met capaciteit en expertise). Dat het dan langer duurt is een misvatting want ook intern zou ik het op dezelfde wijze laten testen en ook intern kan ik niet opeens capaciteit vrij maken.

Als je echt wilt klagen, doe dat dan bij HTC, want die bouwen iets waardoor onze app niet meer werkt, en dat is stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

bonzz.netninja schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Als je echt wilt klagen, doe dat dan bij HTC, want die bouwen iets waardoor onze app niet meer werkt, en dat is stom :)
Dat is natuurlijk onzin, als je zelf even goed nadenkt begrijp je wel waarom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarom is dat onzin? Dat weet je (nog) niet. Op m'n SGS met 2.3.3 draait de app als n zonnetje, enkel als je Sense draait dan zijn er problemen. Het conflicteert dus met Sense en dan kan dat liggen aan de app... of aan Sense. Die gasten moeten dat onderzoeken en dat kost tijd, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Cartman! schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:20:
Waarom is dat onzin? Dat weet je (nog) niet. Op m'n SGS met 2.3.3 draait de app als n zonnetje, enkel als je Sense draait dan zijn er problemen. Het conflicteert dus met Sense en dan kan dat liggen aan de app... of aan Sense. Die gasten moeten dat onderzoeken en dat kost tijd, so be it.
Tot nu toe heb ik van geen enkele andere app gehoord dat er problemen zijn met de nieuwe Sense :) Toeval zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Tot nu toe heb ik van geen enkele andere telefoon gehoord dat er problemen zijn met de app :) Toeval zeker?

---
het is maar hoe je de kaarten neer wilt leggen :P

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Dubbeldrank schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:18:
[...]

Dat is natuurlijk onzin, als je zelf even goed nadenkt begrijp je wel waarom. :P
Inderdaad dat is onzin en ik weet zelf wel waarom..........

de problemen lijken zich inderdaad te concentreren op sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

bonzz.netninja schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:07:
[...]

Inderdaad dat is onzin en ik weet zelf wel waarom..........

de problemen lijken zich inderdaad te concentreren op sense
Ik begrijp dat je het met me oneens bent vanuit jouw oogpunt. Wat ik zie is dat na de upgrade alle apps nog werken, behalve die van Tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 23:48
Waarom heeft de tweakers app mijn (globale) locatie nodig??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

netman schreef op zondag 08 mei 2011 @ 06:11:
Waarom heeft de tweakers app mijn (globale) locatie nodig??????
Voor de pricewatch (winkels in de buurt)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 30-05 14:36
Draai nog 2.2
Heb sinds gisteren voor het eerst Android als OS op een telefoon, en gelijk de app geïnstalleerd.
Heerlijke app. Mooi werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167472

Is er enig idee wanneer de mogelijkheid komt dat het forumgedeelte op de app staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 167472 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:51:
Is er enig idee wanneer de mogelijkheid komt dat het forumgedeelte op de app staat?
Daar zitten we allemaal op te wachten :p. Als ik me niet vergis was er gezegd dat deze functie op zowel iOS als Android tegelijk wordt geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 29-05 09:51
Zo mijn bug aangemeld, was wel even zoeken waar dat moest. Ik kreeg de forum search niet echt snel de link te pakken die hier in de waarschuwing staat. Kan ook zijn dat ik gewoon verkeerd gezocht heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Weet niet zeker of het wel een bug is vandaar dat ik het hier gewoon post.
Als ik bij review met filmpje bij het filmpje mp4 selecteer dan zegt mijn Samsung Galaxy S2 dat het formaat niet ondersteund wordt. Nou zijn de output filmpjes van de camera op het toestel ook in mp4. Ik vind dit alles een beetje vreemd. Misschien dat ik een codec achtig iets over het hoofd zie?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Heren en Dames,

Zometeen rond een uurtje of half 1 ga ik de nieuwe versie van de Android App submitten (jeej!) (versie 1.2) met voornamelijk de bugfix voor de 2.3.3 issues. (Engelen-gezang aan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Dat is goed bericht! eindelijk op de pot naast nu.nl ook tweakers nieuws lezen elke morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

stijn1309 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:38:
Dat is goed bericht! eindelijk op de pot naast nu.nl ook tweakers nieuws lezen elke morgen :D
Daarvoor doen we dit soort dingen :P
* bonzz.netninja is zo begaan met ieders pot-experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:43
Zojuist de update binnengehaald. Werkt prima op Android 2.3.4 (non-Sense), maar dat deed de 'oude' versie ook al :)

edit: HTC Desire btw.

[ Voor 9% gewijzigd door InZane op 18-05-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
En hij werkt perfect op de Desire S nu! dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Nieuwe versie werkt weer op Desire HD met 2.3.3 :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ook maar even gedownload voor mijn stock Desire. Is die klaar voor de komende update vanuit HTC.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Update werkt prima op de HTC Desire, Samsung Galaxy S2 en op de Acer Iconia Tab A500.
Maar op die laatste vind ik de app niet bruikbaar. Ik heb de tablet in landscape mode op mijn buro staan en dat wordt (nog?) niet ondersteund :(. Portrait mode wordt niet ondersteund door mijn houder.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

N0stradamus schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:35:
Update werkt prima op de HTC Desire, Samsung Galaxy S2 en op de Acer Iconia Tab A500.
Maar op die laatste vind ik de app niet bruikbaar. Ik heb de tablet in landscape mode op mijn buro staan en dat wordt (nog?) niet ondersteund :(. Portrait mode wordt niet ondersteund door mijn houder.
Klopt, dat wordt nog niet ondersteund maar ik verwacht in versie 1.3 daar wel iets op te verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Dat zou geweldig zijn voor ons landscape freaks _/-\o_
bonzz.netninja schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:41:
[...]

Klopt, dat wordt nog niet ondersteund maar ik verwacht in versie 1.3 daar wel iets op te verzinnen

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:57
Leuke app, alleen mis ik het forum! Dat is het gedeelte van tweakers waar ik het meest gebruik van maak. Of kijk ik er nou gewoon overheen?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

theforce81 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:02:
Leuke app, alleen mis ik het forum! Dat is het gedeelte van tweakers waar ik het meest gebruik van maak. Of kijk ik er nou gewoon overheen?
Nope, maar staat wel op de short list om toe te voegen. Zie ook Android/Iphone App: inventarisatie wensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 23:27
Spijtig genoeg werkt de pricewatch nog steeds niet naar behoren in deze versie.
Zoeken naar "dbx 88"
Result Android: "Er zijn geen resultaten gevonden"
Result Pricewatch webpage: "Resultaten 1 t/m 30 van 114"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Gelukkig is het geen bug en heeft hij het altijd gedaan :)

De Android App zoekt niet binnen unsorted, de search van de PW wel. Daarom vind je daar wel 114 resultaten en in de app niet.

Dat is by design een keuze geweest in de Android App.

[ Voor 26% gewijzigd door bonzz.netninja op 18-05-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

gisteren update gedaan op mijn DHD met stock rom 2.3.3. Gisteren werkte het appje helemaal soepel. Echter ik haal net mijn toestel van de keylock af en ik krijg een soortgelijke melding als voor de update, echter het is iets anders; eerst kwam de foutmelding direct bij het starten van de app. Nu komt het pas als je een van de buttons op het homescreen aanraakt. Als ik de app handmatig kill is het probleem weer weg. Zou het unlocken van sense er nog iets mee te maken hebben? App werkt dus aardig maar kan zichzelf nog steeds in de soep helpen.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Bugs mag je melden via Devtrack. Als je hier nog geen account voor hebt, dan moet je deze speciaal aanmaken.