Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 09:24

Ravhin

no <root>...

Goed bezig! Ik heb nog twee puntjes van kritiek (SE X10i @ 2.1):
-geen mogelijkheid om in landscape artikelen te lezen
-geen mogelijkheid om in het artikel door te klikken naar het vorige/volgende artikel
Vooral die laatste vind ik echt een gemis - het is een van de sterke punten van de T.net website IMHO...

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:53
Ik zie in de Android 1.1 app dat de search results van de Pricewatch anders zijn dan de results via de browser.
Search voor: DBX 88
App 1.1: Geen resultaten
Browser: 91 items gevonden.

Is dit een bug?

Verder zou het zoals hierboven vermeld fijn zijn als er een scanfunctie voor de Pricewatch in de app zit geïntegreerd. (Ook al is hier een losse app voor te downloaden)

[ Voor 29% gewijzigd door mhoogendam op 14-04-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 14:00
Heel graag forum-integratie. En het zou idd handig zijn als de pricewatch-app en deze app gekoppeld/samengevoegd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
+1 voor landscape view, op een Desire Z met toetsenbord een reactie plaatsen vereist een houding die niet echt optimaal is.
Geen hoofdpijn app maar een nekpijn app ;)
Verder ziet het er allemaal goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

harmageddon schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:42:
[...]

Eens.
en wat ik ook mis:
Als je terug gaat naar het hoofdscherm ga je automatisch terug naar het 1e artikel. Ik heb het liever dat je terug gaat naar het artikel waar je gebleven was, zodat je niet elke keer weer naar beneden moet scrollen.
Mijn grootste irritatie.

En ik mis de forum integratie. Kijk maar eens naar de XDA app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10
Fotogravinnetje schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:40:
Heel graag forum-integratie. En het zou idd handig zijn als de pricewatch-app en deze app gekoppeld/samengevoegd zouden worden.
Ik weet niet over welke pricewatch app je het hebt, maar als je doelt op die scanner in de market, die is niet van ons :)

Anyhoe, het verbaasd me hoeveel mensen een forum in de app zouden willen terug zien. Mij persoonlijk lijkt me dat helemaal niet zinvol om het forum op mijn mobiel te gaan bekijken (ik zou zelf meer iets zien voor bijv. DM op mijn mobiel). Maar goed :) Daarom open ik dit topic ook om te horen wat jullie het liefste willen zien :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:42
bonzz.netninja schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:06:
[...]

Ik weet niet over welke pricewatch app je het hebt, maar als je doelt op die scanner in de market, die is niet van ons :)

Anyhoe, het verbaasd me hoeveel mensen een forum in de app zouden willen terug zien. Mij persoonlijk lijkt me dat helemaal niet zinvol om het forum op mijn mobiel te gaan bekijken (ik zou zelf meer iets zien voor bijv. DM op mijn mobiel). Maar goed :) Daarom open ik dit topic ook om te horen wat jullie het liefste willen zien :)
Kijk vooral ook eens naar het gebruik van mobiel op het XDA-forum. Dat lees je even onderweg, je houdt je topics bij en thuis ga je verder waar je gebleven bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Sebazzz

3dp

[...]

Anyhoe, het verbaasd me hoeveel mensen een forum in de app zouden willen terug zien. Mij persoonlijk lijkt me dat helemaal niet zinvol om het forum op mijn mobiel te gaan bekijken
Ik zou ook erg graag forumfunctionaliteit erin willen. Ik zit regelmatig op GoT via mijn mobiel en via een app is het toch wel makkelijker.

Wat ik ook zou willen zien is een offline of cache functionaliteit, omdat bij mij de verbinding soms wegvalt en ik sowieso buiten goed 3G bereik toch kan blijven doorlezen. (metrotunnels enzo)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
Camiel schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:08:
[...]

Kijk vooral ook eens naar het gebruik van mobiel op het XDA-forum. Dat lees je even onderweg, je houdt je topics bij en thuis ga je verder waar je gebleven bent...
Ja grappig dat ik me daarop blijkbaar verkijk (alhoewel je wel rekening moet houden dat de meeste feedback die ik krijg natuurlijk ook direct forum gebruikers zijn, en daar de behoefte wel weer voor de hand ligt. )

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 15:42
bonzz.netninja schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:12:
[...]

Ja grappig dat ik me daarop blijkbaar verkijk (alhoewel je wel rekening moet houden dat de meeste feedback die ik krijg natuurlijk ook direct forum gebruikers zijn, en daar de behoefte wel weer voor de hand ligt. )
Eerder werd gezegd dat er problemen waren met de tweakers versie van react ombouwen naar een mobiel forum (wat natuurlijk ook zou kunnen en dan ben je minder afhankelijk van een app).
Ik weet niet of alleen forummers hier naartoe komen. De link is immers ook geplaatst in het .plan.

Trouwens, daarover gesproken. de .plan berichten komen ook niet terug in de app, toch?

Nog een puntje. Misschien een idee om de icon van de app met een meer rode achtergrond te maken. Valt beter op, ik loop nu soms te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nander__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-01-2024
[Het belangrijkste punt is toch wel een optie om reacties allemaal uit te klappen, of niet.]
Een functie waardoor je kunt zien welke artikelen je gelezen hebt, en welke niet. (bv dikgedrukte zijn nieuw)

[EDIT] net een update gehad bij de app, op me telefoon. De reacties zijn nu allemaal volledig leesbaar, en uitgeklapt. Dat noem ik nog een snelheid, binnen 15 minuten was het verandert :)

[ Voor 33% gewijzigd door Nander__ op 14-04-2011 14:04 . Reden: * App is geupdate ]

Met vriendelijke groet, Nander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:50

henri8096

BIM is not a software!

Me three 8)7

Forum integratie staat bij mij bovenaan het wensenlijstje

[ Voor 16% gewijzigd door henri8096 op 14-04-2011 13:25 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:04

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

+1 optie om reacties standaard of met optie volledig te laten zien. Mag van mij best zonder ballonnetjes. Dat vind ik zo'n iphone achtigs iets. Gewoon een rechthoek met lijntje ertussen neemt veel minder ruimte in beslag (de standaard android weergave van lists zegmaar)

+1 voor landscape modus

+1 voor volgende/vorige artikel optie bij nieuwsberichten

+0.5 voor forum

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05 15:56
[...]

Hij is wel door een tweaker gemaakt. Misschien wil hij samenwerken?

nieuws: Tweaker maakt Pricewatch-barcodescanner voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:46

Jodi

No Matches Found

- Forum-integratie!
- Landscape!
- Zoomfuctie voor afbeeldingen (pinch-zoom?). Je kan ze nu wel aanklikken zodat ze beeldvullend worden weergegeven, maar door de portrait-weergave is de max grootte erg beperkt. Teksten in de afbeeldingen zijn vaak onleesbaar, zelfs op 4.3" schermen.
- Opmaak reacties; ik vind de ballonnetjes niet prettig, en het past ook niet bij de rest van de app (vind ik). Alles van een nieuws-item is mooi clean en strak afgewerkt, en dan de reacties in ballonnetjes met grijze achtergrond... Nee, zou niet mijn keuze zijn geweest :)
- Samenhangend met vorige puntje: standaard (of iig een optie voor) reacties uitklappen, liefst in een boomstructuur. Zoiets als op de FP.

Los hiervan: erg mooie app! Prettig in gebruik, en draait mooi soepel. Goed werk :Y

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:04

Cyphax

Moderator LNX
Ah, ik vroeg me al af of er een topic voor deze app was... nu pas gevonden.
Ik vind het ook een hele mooie en fijne app om te gebruiken.

Er zijn enkele dingen die ik mis of die niet zo mooi zijn als ze zouden moeten zijn:
- Geen forum, hopelijk komt dat nog
- Geen moderatie voor de reacties, het zou wel heel gaaf zijn als dat op de een of andere manier mogelijk werd, maar ik kan me voorstellen dat dat nogal lastig is
- Het taalgebruik is vrij belabberd. Sorry, het is niet anders, dit is op het niveau "te amateuristisch" nu. Nederlands en Engels worden zonder goede reden door elkaar gebruikt (de instellingen heten "settings", dat hoeft niet naar het Engels) de instellingen zelf zijn geschreven door iemand die zeer zwaar aan de Engelse ziekte lijdt ("login gegevens", "Status bar notificaties"). In de algemene voorwaarden is het taalgebruik ook niet consistent. De kop is "Algemene voorwaarden Tweakers.net Android-applicatie", daaronder wordt het ding steeds "Android applicatie" genoemd (weer Engelse ziekte).
Zou er iemand die wat beter is met de Nederlandse taal eens goed naar kunnen kijken? Nogmaals: sorry, maar dit is zeker ondermaats. :)
- Als ik de foon draai, draait de app niet mee. Rampzalig is het zeker niet, maar ik vind dat een beetje fatsoenlijke app daar wel rekening mee hoort te houden en het ook moet kunnen. Neem de nu.nl-app maar als voorbeeld. :)
- Ik zou best wel graag knoppen willen zien voor vorig en volgend nieuwsbericht.
- Ik kan niet zoomen.

Verder vooral complimenten over het uiterlijk. Het is echt een mooie app om te zien en om te gebruiken. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:38

kraats

Ik rol

+1 voor forumintegratie

En het niet kunnen switchen naar vorig en volgend nieuwsitem is erg jammer.. Zou wat mij betreft het mooiste op te lossen zijn door een slide naar links of naar rechts

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:02
Forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik zeg ook Forum,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Mag ik ook nog een keer herhalen:

forum +1 :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Sebazzz

3dp

Zoomen zo ook fijn zijn ja :)

En forum :p
kraats schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:57:
+1 voor forumintegratie

En het niet kunnen switchen naar vorig en volgend nieuwsitem is erg jammer.. Zou wat mij betreft het mooiste op te lossen zijn door een slide naar links of naar rechts
Of het overriden van de volumetoetsen, of nog beter, gewoon een menuoptie in het Android menu ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sebazzz op 14-04-2011 14:12 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:20
Ik zeg.... een werkende versie voor de desire S!
haha weet dat je(jullie) er mee bezig zijn.

Verder vond ik de integratie van barcode scanner en pricewatch ook een hele goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tja + 1000 voor het forum.

En integratie barcodescanner en de PW

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-04 22:26

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Forumintegratie, amen!

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26
P_de_B schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:13:
Tja + 1000 voor het forum.

En integratie barcodescanner en de PW
Die genoemde punten en V&A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:42
Het icoon geen zwarte achtergrond meer geven.. Het is gruwelijk lelijk op mijn homescreen, het enige icoon zonder transparante achtergrond.

Vorige / volgende knop inderdaad!

[ Voor 11% gewijzigd door MoiZie op 14-04-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
- Forum :)
- Landschape modus

-Een volgende/vorige knop bij de nieuwsberichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 14:29
+1 voor een volgende/vorige knop in nieuwsberichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Waarom een aparte app en niet een betere website voor kleine touch-screens? Ik erger me aan techsites (of aanbieders van hardware of serviceproviders) die op mijn sgs niet goed weer gegeven kunnen worden of mij dwingen tot het installeren van hun mobiele app!

Sorry maar ik heb de app nog niet geïnstalleerd, zie de toegevoegde waarde er niet van in en als ik zo de tekortkomingen hoor zou ik de app alleen installeren voor specifieke features zoals notificaties wanneer er een nieuwe reactie is op het FORUM oeps... O-)

Overigens werkt tweakers.net volledig op dolphin mini, ook bijvoorbeeld de linker bar met actuele gebeurtenissen die netjes uit en inschuift. Zonder forum zou ik er nog niet over nadenken de app te gaan gebruiken of het moet zijn om te kunnen meepraten op dit forum.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Schrappen van Tweakers.mobi :P Ik irriteer me gewoon dood aan de redirect die ik elke keer krijg als ik naar Tweakers.net surf. Komaan, Opera Mini 5 is toch niet te vergelijken met de WAP-browser op el-cheapo Nokia-telefoons, waarom moeten ze dan dezelfde pagina voorgeschoteld krijgen?

Maar goed, Android-app dus. +1 integratie voor het forum en ondersteuning voor landscape mode. :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
+1 voor landscape. Dat mis ik gigantisch op m'n Desire Z.
Forum integratie zou ook ergggg tof zijn ! :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
+1 voor forum hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
  • Swipe links-rechts om door de items in het nieuws te navigeren.
  • Categorie tonen waarbinnen item valt.
  • Swipe over de categorie om categorie te wisselen.
  • Orientatiegevoeligheid (landscape/portrait) door kantelen van het scherm.

[ Voor 17% gewijzigd door robkamp op 14-04-2011 16:56 . Reden: Items toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Die barcodescanner voor Android is opgetrokken rond de ZXing library, die kan zo overgenomen worden in de officiële app. Dit zou een prijs checken in de winkel onmeunig sneller en makkelijker maken.

Niet T.net-links (bijv. bronnen in nieuwsartikelen) graag in de voorkeursbrowser van de gebruiker openen ipv in de app.

Aanbieden om links naar Tweakers.net in de browser te openen met de app. Android app Wapedia doet dit bijvoorbeeld ook, als je die hebt geïnstalleerd en een Wikipedia-artikel opent in de browser, kan je kiezen of je de browser of de Wapedia-app wil gebruiken. Ik geloof dat dit aangegeven kan worden met een 'intent' maar ik ben niet erg thuis in devven voor Android.

Makkelijker doorgaan naar het volgende of vorige nieuwsbericht. Hierboven wordt swipen al genoemd, maar de knoppen voor vorige/volgende pagina bij reviews zou ik ook blij mee zijn.

Nog een +1 voor het forum. Via de PW een productreview lezen en daarna een aan het product gerelateerd topic scannen voor nog meer ervaringen lijkt me fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Petervanakelyen schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:47:
Schrappen van Tweakers.mobi :P Ik irriteer me gewoon dood aan de redirect die ik elke keer krijg als ik naar Tweakers.net surf. Komaan, Opera Mini 5 is toch niet te vergelijken met de WAP-browser op el-cheapo Nokia-telefoons, waarom moeten ze dan dezelfde pagina voorgeschoteld krijgen?
http://tweakers.net/devicedetect om een andere grade te forceren, en Lieve Devvers om het te rapporteren. :)

+1 voor Forum. Maar dan wel met de mogelijkheid om topics / replies te bookmarken / algemene share optie; als ik onderweg aan het lezen ben wil ik vaak op het werk / thuis wel weer verder gaan bij waar ik gebleven was.

[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 14-04-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 20:32
Wensen:
- Forum integratie (of de code inbakken van tapatalk)
- De advertenties bij artikelen (net van SE) staan bovenaan elk bericht, waardoor de titel van het bericht er niet uitspringt. Zou de advertentie graag onder elk bericht zien (iedereen leest toch het hele bericht dus ziet sowieso de advertentie wel)
- De filmpjes worden niet gescaled naar de breedte van het scherm, zodat er een scrollbalk onder komt. Zie dit liever klein en als ik een filmpje wil kijken dat ik op een minischermpje tik (of dubbeltap voor fullscreen).
- Landscape view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52
En hier nog eens +1!
Lijkt me erg handig!

Ik ga morgen de app installeren, dan komt als het goed gaat mijn Desire HD _eindelijk_ binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Nieuws per channel in/uit-schakelen. Ik hoef geen Mobile/Electronics nieuws, maar wil wel Pro en Core lezen.
(Nu deels opgelost door alleen notificaties voor die channels in te stellen, maar dat werkt niet door op de 'algemene view').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

GoT kan imho wel even wachten totdat de basisfunctionaliteit van de Android-app goed inelkaar steekt. -9000 voor alle forum-requests dus. Ik stoor me bijvoorbeeld echt mateloos aan dat nutteloze hoofdscherm, terwijl er zoiets prachtigs als een options menu bestaat (http://developer.android....idelines/menu_design.html).

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soczol
  • Laatst online: 31-05 14:06

soczol

Doet iets met energie

Integratie met het forum zou de Android app zeker interessanter maken, maar dan moeten jullie wel van de berichtvolgorde afblijven (of dat 'ie die van je forum voorkeuren overneemt), ik zit er namelijk niet op te wachten om een thread in omgekeerde volgorde te lezen. Dat vind ik nu al enorm vervelend bij de reacties en ik merk dat ik die reacties dan ook niet meer lees.

Tevens zou het gebruik van het 'Options Menu' voor de categoriëen, zoals de tweaker boven mij aangeeft, een welkome toevoeging zijn.

Ook het inloggen is nu vrij vervelend. Ik heb een vrij moeilijk wachtwoord, die prima in te voeren is op een normaal toetsenbord, maar op die van een mobieltje gaat dat toch wel even een stuk moeilijker. Het is een beetje raar dat je eerst een reactie moet plaatsen om te controleren of je je wachtwoord wel goed hebt ingevuld, waarom kan dat niet direct gechecked worden?

[ Voor 42% gewijzigd door soczol op 14-04-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 23:44

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb liever geen forum integratie in een app. Liever dat men tijd vrijmaakt voor crisp om aan een mobiele template voor het forum te werken. Dan hebben mensen zonder iphone of android foon er ook wat aan (zoals ik, jammer genoeg).

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

MueR schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:56:
Ik heb liever geen forum integratie in een app. Liever dat men tijd vrijmaakt voor crisp om aan een mobiele template voor het forum te werken. Dan hebben mensen zonder iphone of android foon er ook wat aan (zoals ik, jammer genoeg).
+1
EDIT: als dit gebeurt dan in je GoT account een speciaal gedeelte voor de instellingen, ik heb op dit moment Maximaal aantal berichten per pagina op 100 staan denk niet dat mijn iOS browsertje dat leuk vind.

Fatsoenlijke weergave van reacties op FP topics. Die achtergrond is poep en die balloontjes zijn overbodig over iig slecht ontwikkeld. Mss een weergave zoals de iPhone de SMSjes laat zien?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilewhack.com/wp-content/pics/2009/07/iphone-sms.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-04-2011 22:40 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:36
Het volgende zou ik graag terug willen zien in een update van de iPhone app.

Een integratie van het forum. Liefst ook nog dat je je kunt abonneren op bepaalde topics en dat je een push-message krijgt zodra er een nieuwe reactie is geplaatst.

DM optie

V&A

Maar vooral dat eerste. Als een forum moeilijk erin te bouwen is, is een aparte app voor het forum misschien een optie, en dan zouden die push-messages ook wel moeten lukken.

[ Voor 19% gewijzigd door SquareOne op 14-04-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36
[...]

Anyhoe, het verbaasd me hoeveel mensen een forum in de app zouden willen terug zien.
Forum integratie!

Vreemd dat je dit verbaast want er wordt al heel lang om gevraagd/gezeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
iPhone:
  • Integratie met forum
  • Lange reacties niet inkorten maar compleet tonen, is weer een handeling minder die je moet maken tijdens het lezen van reacties.
  • Reacties van oud naar nieuw ipv nieuw naar oud.
Ben benieuwd :)

[ Voor 8% gewijzigd door magnifor op 14-04-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MueR schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:56:
Met die redenering heb je natuurlijk helemaal geen app meer nodig: maak gewoon een goede mobiele template voor de Frontpage, Pricewatch, etc. En eigenlijk is dat best een goed idee :+

Voor de rest, nu die app er toch is, zie ik toch graag forumintegratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 07:13
Ik merk vooral dat de userreviews niet fijn lezen omdat ze in zo'n ballon staat. overbodig als je het mij vraagt.
GoT zou leuk zijn maar niet noodzakelijk voor een goede app, maar als het er komt zal er sowieso een mogelijkheid moeten komen om bookmarks te kunnen opslaan.

En zoals ook al eerder is aangegeven het het zoomen van foto's en het gebruiken van een externe browser.

Daarnaast vind in de zoekknop rechts boven nutteloos, er zit al een zoekknop op mijn Desire ik zou daar liever een snelkoppeling naar Index willen

Ook heb ik vaak last van dat, als ik op een ingekorte reactie klik, dat er een lege ballon komt met alleen de username van de gene die reageert

Als laatste zou het handig zijn als in een review op de terug knop druk dat ik dan bij de reviews kom of bij de inhoudsopgave van de review. Ook zou de titel "Review" een snelkoppeling kunnen zijn voor terug te gaan naar het review overzicht.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26
PW items ook kunnen delen via social media. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 07:55
Prio hoog --> laag:
Forumintegratie
Filters in de pricewatch
Comments beter gestructureerd weergeven (indenting)

Had ik forumintegratie al genoemd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Volgens mij heeft nog niemand integratie van het forum genoemd, dus bij dezen.

En wie forum zegt, zegt natuurlijk ook landscape. Duimtypen werkt niet met twee duimen in portret!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

&#8595; volgende bericht hieronder &#8595;

Stukfruit schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 02:06:
Volgens mij heeft nog niemand integratie van het forum genoemd, dus bij dezen.
En wie forum zegt, zegt natuurlijk ook landscape. Duimtypen werkt niet met twee duimen in portret!
Nee niemand heeft nog forum genoemd :P , en ja forum is wel wenselijk, of even kijken of je een DM hebt.

Ga nu even updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Mexel op 15-04-2011 06:50 ]

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Even een lijstje:

- Landscape voor foto's
- Zoom voor foto's en dan geen pinch, want dat doettie van mij niet....

En natuurlijk omdat het leuk is:
- Forum, lekker lezen in de trein.

Ik vind het al super dat jullie overal gewoon foto's en filmpjes bij zetten, die filmpjes opent ie bij mij dan in een apart scherm wat wel op rotate reageert (ofja, het staat standaard al in landscape), maar de foto's worden gewoon in portrait weergegeven en er is geen zoom functie. Het zou natuurlijk makkelijk zijn als dat wel zou kunnen, dat als je de foto te klein vind, dat je ff je telefoon draait en dat de foto dat in landscape staat en evt nog zoomknopjes voor als je het nog steeds te klein vind. Of foto's klikbaar maken, dat als je de foto beter wilt bekijken, dat je hem dan in groot formaat download en dan pas bekijken (scheelt wel als je een trage verbinding hebt, hoef je niet steeds HQ foto's te downloaden bij ieder artikel).

En het forum is gewoon leuk om het te lezen als je ff niks te doen hebt, in de trein of op de wc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apronk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04 09:20
Wat voor mij heel irritant is, is dat als je zeg maar 30 artikels naar beneden scrolt, vervolgens een artikel leest en dan terug gaat naar t artikel overzicht dat je dan weer helemaal bovenaan begint, en vervolgens weer 30 artikelen naar beneden moet scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 21:53
Ik denk ook dat beter gefocust kan worden op de mobiele site, ik heb de app geïnstalleerd maar gebruik hem zelden, ik gebruik meestal gewoon de browser. Wellicht dat het dan beter is om vooral te concentreren op functies die alleen in een app kunnen, zoals barcode scanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
@apronk heb je wel de update naar 1.1? Want daar heb ik nu geen last meer van.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wybo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:36:
@apronk heb je wel de update naar 1.1? Want daar heb ik nu geen last meer van.
Ik gebruik ook versie 1.1 (Android) maar heb daar ook nog steeds last van.
En dan probeer je het nog een keer en werkt het wel goed :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Bastien op 16-04-2011 17:44 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apronk
  • Laatst online: 18-04 09:20
Bastien schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:43:
[...]

Ik gebruik ook versie 1.1 (Android) maar heb daar ook nog steeds last van.
En dan probeer je het nog een keer en werkt het wel goed :'(
Inderdaad, eerste keer niet, maar dan probeer je het nog een keer en dan werkt t wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik vind het waardeloos dat ik reacties moet uitvouwen. Met mijn trage t-mobile verbinding kost dit echt veel tijd en is het irritant dat ik elke keer op de post moet klikken.... Een optie om alles te laten zien zou echt ideaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Zou graag een mooier dashboard zien bij het opstarten. Zie bijvoorbeeld de I/O app 2010: http://www.androidcentral...android-app-now-available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ben ook vragende partij voor een geintegreerde pricewatch scanner :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:15
GoT + PW Scanner. Zou prachtig zijn!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 20:02
Het nut van de forumintegratie zie ik niet echt. Het forum is in landscape goed te gebruiken in de browser. Met minimale aanpassingen in een mobiel template kan dat alleen maar verbeteren denk ik.

- Landscape vind ik bijna wel een Must have.
- Homescreen met de categoriën mag wat mij betreft in het options menu, mijns inziens trek je het dan meer gelijk ook met de iOS versie.
- Gebruik van bijv. de eerder genoemde native zoek knop zou ook een goede toevoeging zijn.
- Price Watch barcode scanner zal ik niet heel veel gebruiken maar zeker nuttig.
- Doorlink naar de website per artikel is ook niet verkeerd (wellicht in het menu ook?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
Qua forum zou ik inderdaad eerst werken aan een mobiele versie, gewoon in de browser.
Bestaat deze eenmaal, dan moet het een klein kunstje zijn om het ook in de app op te nemen.

Het is wel iets wat ik mis op mijn telefoon. De normale site openen gaat ook wel, maar is traag en je moet veel scrollen. Lijkt me dan erg handig dat je categorieen uit kan sluiten. De meeste mensen kijken alleen naar een paar forum-categorieen. Als die niet keer op keer geladen hoeven worden, dan maakt het alles al sneller en overzichtelijker. Eventueel een knop erbij met 'alles laden'.

Prioriteit voor de app:

LANDSCAPE!!!! Ik lees niet graag op mijn telefoon in portrait. Reageren is nog minder, dan maak ik teveel typefouten. Ik hoop dus dat er snel een landscape-versie komt.
Reacties tonen zoals sms-applicatie is ook wel een goed idee.

Pricewatch-scanner integreren zou ook een grote verbetering zijn. Het is onhandig om 2 applicaties te hebben, waarvan er 1 naar de browser verwijst.

Het hoofdmenu kan ook beter. Ik weet niet hoeveel mensen bij het bekijken van nieuws de verschillende categorieen gebruiken, maar ik denk dat het handiger is als je in de instellingen bepaalde nieuwscategorieen aan/uit kan vinken.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:42
Mischien tijd voor een poll:
1 Een beter aanpassende mobiele site incl. forum, en dan geen app meer
2 Landscape
3 Swype
4 Volgend/Vorig artikel
5 Pricewatch scanner
6 Forum
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
twooggy schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:29:
Mischien tijd voor een poll:
1 Een beter aanpassende mobiele site incl. forum, en dan geen app meer
2 Landscape
3 Swype
4 Volgend/Vorig artikel
5 Pricewatch scanner
6 Forum
etc.
Poll: Wat moet er NU in de app?
Mobiele site
Forum
Landscape
Swype
Volgend/Vorig artikel
Pricewatch scanner
Anders... namelijk
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=370741&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvanpinxten
  • Laatst online: 17-03 21:15
Rafe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:15:
Niet T.net-links (bijv. bronnen in nieuwsartikelen) graag in de voorkeursbrowser van de gebruiker openen ipv in de app.
Dit is best ergerlijk, want nu voelt het geheel aan als een veredelde one-site-browser... Wanneer je linkjes in de normale browser opent, dan is dat gevoel al een heel stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:58
forum integratie zoals hierboven ook al werd aangegeven, en ook direct messages support etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 20:08

skoozie

SCSI

forum zou fijn zijn :)
evenals een barcode scanner
maar ik zie toch het lefst de filters in de pricewatch terug.
of dat je in de pricewatch binnen resultaten kan zoeken. want nu krijg je een nieuwe zoek opdracht, terwijl je al binnen televisies aan het kijken bent krijg je nu ook andere artikelen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik zie het praktisch nut van het inkorten van de reacties niet echt, het zou veeeeel makkelijker zijn als die standaard open staan, maakt het lezen van reacties stukken sneller.

Ik vind het persoonlijk ook vrij irritant dat de nieuwste reacties bovenaan staan.

Verder ook +1 voor forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Sh4wn schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:04:
Ik zie het praktisch nut van het inkorten van de reacties niet echt, het zou veeeeel makkelijker zijn als die standaard open staan, maakt het lezen van reacties stukken sneller.

Ik vind het persoonlijk ook vrij irritant dan de nieuwste reacties bovenaan staan.

Verder ook +1 voor forum.
volledig mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 31-05 16:23
Ik mis een functie voor visueel gehandicapten. Momenteel is het lettertype zodanig klein dat ik het niet kan lezen. Een instelbare lettertypegrootte zou zeer wenselijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-05 12:37
  • forum (hoeft overigens niet heel erg uitgebreid)
  • mogelijkheid tot automatisch uitklappen van reacties (dmv een keuze in de instellingen)
  • volgende/vorige knoppen in de artikelen
  • landscape lezen van artikelen (hoewel voor mij geen top prio)

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 01-06 12:50

J-P

Syntax erro....

+1 voor integratie forum

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
Minder Crashes en beter reactie systeem, ook een beter foto-gallerij systeem bij de berichten zou niet verkeerd zijn.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• increddibelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-04 10:00
het zou erg blits zijn om een foto te kunnen maken van de streepjescode van een product, en dan het product in de pricewatch te zien.
heb zelf wel eens geexperimenteerd met zo'n app, maar toen waren de camera's op telefoons nog te slecht om serieus een streepjescode te kunnen lezen. Nu is dat wellicht beter, met de *tig megapixel camera's van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
ZpAz schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:12:
Minder Crashes en beter reactie systeem, ook een beter foto-gallerij systeem bij de berichten zou niet verkeerd zijn.
Heb je vaak crashes dan? Zoja, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 17:35

Bear

wench

ZpAz schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:12:
ook een beter foto-gallerij systeem bij de berichten zou niet verkeerd zijn.
Idd als je een foto midden in een bericht bekijkt om vervolgens terug te keren laat de app weer het begin van het bericht zien

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 13:09
Forum / direct msg staat bij mij op nummer 1

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
bonzz.netninja schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:03:
[...]Heb je vaak crashes dan? Zoja, wanneer?
Ik heb regelmatig last van crashes, met name met het in- en uitklappen van reacties (wat ik overigens bijzonder onhandig vind) in combinatie met een langzame internetverbinding: weinig 3G bereik of GPRS.

Tevens de volgorde van reacties omdraaien en de pricewatch uitbreiden met filters en de barcode scanner vind ik ook wel een goed idee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 12:42
DM support en dan wordt die geinstalleerd op me phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
als uit je logingegevens blijkt dat je abonnement hebt dat je dan ook geen advertenties meer krijgt. zeker over een mobiele verbinding is het een voordeel diw ads niet te laden.

got vind ik minder nodig, dat werkruimte in landscape al best aardig. verder sowieso de barcodescanner. hij zit op een topmanier in de appieapp als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
In de nieuwe versie die gepland staat rond de 20ste (pin me er niet op vast) gaan we de problemen met 2.3.3 en sense aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-05 11:56
Ik zou de forum integratie niet te hoog in de lijst zetten voor de app, maar sowieso als eerst een goed mobiel template voor alle devices ontwikkelen. Je bereik naar je doelgroep is veel groter en je hoeft maar 1x te ontwikkelen in plaats van device specifiek (Apple/Android).

Mocht je het dan nog willen kan je in beide apps als nog een webview integreren die het mobiele forum inlaad in de app.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
fsve schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:27:
Ik zou de forum integratie niet te hoog in de lijst zetten voor de app, maar sowieso als eerst een goed mobiel template voor alle devices ontwikkelen. Je bereik naar je doelgroep is veel groter en je hoeft maar 1x te ontwikkelen in plaats van device specifiek (Apple/Android).

Mocht je het dan nog willen kan je in beide apps als nog een webview integreren die het mobiele forum inlaad in de app.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zelf een Samsung Wave (bada) en de huidige template werkt niet erg prettig.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 14:57
+1 voor forum ondersteuning. Web based werkt, maar via een app is toch echt wat prettiger ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2202
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-05 15:44
Een zoom functie voor plaatjes waar op geklikt is zou handig zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 21:38
Graag een vergrote versie voor de iPad, of op z'n minst landscape modus. Ik erger me nu best wel dat ik naar zo'n klein beeldschermpje moet kijke en dan ook nog m'n iPad moet draaien [/mierenneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Laatst online: 04-05 12:14
+ Mogelijkheid om de laatst geplaatste video's(reviews) te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Na de update start de app zo nu en dan op, maar 9 van de 10 keer crasht hij meteen (of dat denkt android in elk geval, ik krijg het venster "onverwacht gestopt bla" waar ik alleen kan kiezen de boel af te sluiten). Zou een mooie fix zijn. Reïnstallen heeft overigens niet geholpen.

Ik heb een Desire HD met stock Gingerbread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Onder iOS is het ook de applicatie die het meeste crashed (helaas, gebruik hem best vaak als ik even in de trein zit ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Hier ook vaak crashes, komt omdat hij dan slecht internet heeft, na een paar keer start ie wel weer op.

Handig zou zijn als er wat efficienter omgegaan kan worden met het ophalen van data, dus bv de eerste 10-20 artikelen op de FP, zoals nu.nl dat ook doet (die heeft maar paar seconden nodig om de FP + een aantal artikelen op te halen, tweakers doet daar een stuk langer over + dat de artikelen zelf niet worden opgehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 26-05 19:09

World Citizen

FreeReef.nl

theforce81 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:05:
+1 voor forum ondersteuning. Web based werkt, maar via een app is toch echt wat prettiger ;)
Yep 100 punten

En Dn graag ook een plugin om foto's te uploaden naar het forum.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
De ingekorte reactie's graag in zijn geheel weergeven.
Dat de reacties getoont worden is juist een voordeel wat de mobiele site niet heeft.
Waarom dat ingekort maken zodat je ze nog niet makkelijk kan lezen.

En integratie van het forum lijkt me ook wel mooi!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 12:33
+1 voor integratie van het forum
+1 voor het geheel laten zien van de reacties. Dat halve van nu vind ik wel irritant eigenlijk
+1 filters in pricewatch
+1 zoom functie voor plaatjes
+1 landscape artikelen lezen

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Wat me ook opvalt, als je geen internet verbinding hebt krijg je zo'n popup met die melding, maar die komt altijd twee keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

reactie systeem mag wel wat beter. Waarom ook niet laten werken met moderatiesysteem van nu? Nu lees ik soms echt van die reacties die op de website gewoon al lang ingeklapt zijn door de rating...
Reactiesysteem is gewoon te verschillend van de website. De experience is gewoon vele malen slechter.

Landscape mode.

uiteraard forum.

En de pricewatch mag wel beter. Nu kan ik helemaal geen filters instellen en heeft het dus eigenlijk totaal geen zin. En in de pricewatch search is het ook wel handig om een barscanner te doen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Sleehond schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:59:
+1 voor integratie van het forum
+1 voor het geheel laten zien van de reacties. Dat halve van nu vind ik wel irritant eigenlijk
+1 filters in pricewatch
+1 zoom functie voor plaatjes
+1 landscape artikelen lezen

:9
Inderdaad +1 forum en dan ook +1 voor pricewatch!

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Laatst online: 29-11-2024

bitflusher

flushed die *** pc

Ik krijg net een melding van een updat naar versie 1.3, is daar ook een changelog van?

Pagina: 1 2 Laatste