Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:50
In de nieuwe versie die gepland staat rond de 20ste (pin me er niet op vast) gaan we de problemen met 2.3.3 en sense aanpakken

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 12:11
Ik zou de forum integratie niet te hoog in de lijst zetten voor de app, maar sowieso als eerst een goed mobiel template voor alle devices ontwikkelen. Je bereik naar je doelgroep is veel groter en je hoeft maar 1x te ontwikkelen in plaats van device specifiek (Apple/Android).

Mocht je het dan nog willen kan je in beide apps als nog een webview integreren die het mobiele forum inlaad in de app.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
fsve schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:27:
Ik zou de forum integratie niet te hoog in de lijst zetten voor de app, maar sowieso als eerst een goed mobiel template voor alle devices ontwikkelen. Je bereik naar je doelgroep is veel groter en je hoeft maar 1x te ontwikkelen in plaats van device specifiek (Apple/Android).

Mocht je het dan nog willen kan je in beide apps als nog een webview integreren die het mobiele forum inlaad in de app.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zelf een Samsung Wave (bada) en de huidige template werkt niet erg prettig.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:37
+1 voor forum ondersteuning. Web based werkt, maar via een app is toch echt wat prettiger ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2202
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 15:20
Een zoom functie voor plaatjes waar op geklikt is zou handig zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-06 22:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 20:23
Graag een vergrote versie voor de iPad, of op z'n minst landscape modus. Ik erger me nu best wel dat ik naar zo'n klein beeldschermpje moet kijke en dan ook nog m'n iPad moet draaien [/mierenneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 12:14
+ Mogelijkheid om de laatst geplaatste video's(reviews) te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Na de update start de app zo nu en dan op, maar 9 van de 10 keer crasht hij meteen (of dat denkt android in elk geval, ik krijg het venster "onverwacht gestopt bla" waar ik alleen kan kiezen de boel af te sluiten). Zou een mooie fix zijn. Reïnstallen heeft overigens niet geholpen.

Ik heb een Desire HD met stock Gingerbread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:55
Onder iOS is het ook de applicatie die het meeste crashed (helaas, gebruik hem best vaak als ik even in de trein zit ofzo).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Hier ook vaak crashes, komt omdat hij dan slecht internet heeft, na een paar keer start ie wel weer op.

Handig zou zijn als er wat efficienter omgegaan kan worden met het ophalen van data, dus bv de eerste 10-20 artikelen op de FP, zoals nu.nl dat ook doet (die heeft maar paar seconden nodig om de FP + een aantal artikelen op te halen, tweakers doet daar een stuk langer over + dat de artikelen zelf niet worden opgehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:38

World Citizen

FreeReef.nl

theforce81 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:05:
+1 voor forum ondersteuning. Web based werkt, maar via een app is toch echt wat prettiger ;)
Yep 100 punten

En Dn graag ook een plugin om foto's te uploaden naar het forum.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
De ingekorte reactie's graag in zijn geheel weergeven.
Dat de reacties getoont worden is juist een voordeel wat de mobiele site niet heeft.
Waarom dat ingekort maken zodat je ze nog niet makkelijk kan lezen.

En integratie van het forum lijkt me ook wel mooi!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:16
+1 voor integratie van het forum
+1 voor het geheel laten zien van de reacties. Dat halve van nu vind ik wel irritant eigenlijk
+1 filters in pricewatch
+1 zoom functie voor plaatjes
+1 landscape artikelen lezen

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:55
Wat me ook opvalt, als je geen internet verbinding hebt krijg je zo'n popup met die melding, maar die komt altijd twee keer achter elkaar.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

reactie systeem mag wel wat beter. Waarom ook niet laten werken met moderatiesysteem van nu? Nu lees ik soms echt van die reacties die op de website gewoon al lang ingeklapt zijn door de rating...
Reactiesysteem is gewoon te verschillend van de website. De experience is gewoon vele malen slechter.

Landscape mode.

uiteraard forum.

En de pricewatch mag wel beter. Nu kan ik helemaal geen filters instellen en heeft het dus eigenlijk totaal geen zin. En in de pricewatch search is het ook wel handig om een barscanner te doen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Sleehond schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:59:
+1 voor integratie van het forum
+1 voor het geheel laten zien van de reacties. Dat halve van nu vind ik wel irritant eigenlijk
+1 filters in pricewatch
+1 zoom functie voor plaatjes
+1 landscape artikelen lezen

:9
Inderdaad +1 forum en dan ook +1 voor pricewatch!

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 11:08

bitflusher

flushed die *** pc

Ik krijg net een melding van een updat naar versie 1.3, is daar ook een changelog van?

Pagina: 1 2 Laatste