heb ook weer problemen met de app, slechts 1x kunnen gebruiken daarna weer foutmeldingen
Zucht....:( En we hadden nog wel redelijk uitgebreid getest. Nou goed...daar gaan we weer
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik heb de app sinds gister geupdate op mijn Desire S en heb hem nu al een paar keer geopend en gesloten, geen problemen. Heb mijn telefoon in de tussentijd ook niet uitgeschakeld gehad.
Nu nog ff opgestart ter test en hij blijft prima werken.
Nu nog ff opgestart ter test en hij blijft prima werken.
nog een keer verwijderd en geinstalleerd en nu werkt het gewoon, misschien wat te snel met conclusie
Ik heb wat lijntjes uitgezet naar verschillende testgroepen/personen in mijn netwerk om te kijken of ze het probleem herkennen. Tot nu toe lijkt er geen eenduidig antwoord terug te komen. Tot die tijd kan ik weinig doen, maar ik ben nog op onderzoek
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Anoniem: 55563
De app gebruik ik nog steeds met de nodige reserveringen. Aan het nieuwsoverzicht is lastig te zien wat de nieuwe berichten zijn. Op de frontpage wordt dat zo handig aangegeven. Daarnaast is slecht te zien van welke dag in de week de berichten zijn. Verder vind ik het afbreken van reacties na een x aantal tekens heel irritant. En reacties op reacties mogen van mij standaard open staan.
Wil ik in een opwelling een bericht als dit tikken op het forum moet ik alsnog naar de browser grijpen. Goed dat is een kwestie van tijd. Maar in de praktijk lees ik nog veel liever de frontpage in de browser. De laadtijd is net zo kort maar de berichten zijn overzichtelijker en de reacties staan er meteen onder, die bovendien allemaal onafgebroken worden weergegeven. Kortom, veel minder getik op m'n scherm en dat ervaar ik als veel prettiger.
Ergens heb ik het gevoel dat apps als die van tweakers een regressie zijn in smartphone-land.
Wil ik in een opwelling een bericht als dit tikken op het forum moet ik alsnog naar de browser grijpen. Goed dat is een kwestie van tijd. Maar in de praktijk lees ik nog veel liever de frontpage in de browser. De laadtijd is net zo kort maar de berichten zijn overzichtelijker en de reacties staan er meteen onder, die bovendien allemaal onafgebroken worden weergegeven. Kortom, veel minder getik op m'n scherm en dat ervaar ik als veel prettiger.
Ergens heb ik het gevoel dat apps als die van tweakers een regressie zijn in smartphone-land.

Zal dan ook "pinch-zoom" worden toegevoegd? Ik wou een plaatje bekijken, maar geen landscape en pinch-zoom maakt het bekijken van plaatjes met tekst en grafieken zinloos.bonzz.netninja schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:41:
[...]
Klopt, dat wordt nog niet ondersteund maar ik verwacht in versie 1.3 daar wel iets op te verzinnen
Tipje-sluier: jaTNJ schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:43:
[...]
Zal dan ook "pinch-zoom" worden toegevoegd? Ik wou een plaatje bekijken, maar geen landscape en pinch-zoom maakt het bekijken van plaatjes met tekst en grafieken zinloos.
Wanneer komt er een update zodat hij wel werkt op de Desire HD?
Ik gebruik de app bijna dagelijks want hij is lekker makkelijk echter elke keer als hij opstart crashed die ik moet dan op "Force Close" klikken en dan snel op "Back" om terug te gaan naar het Android hoofdscherm en dan nog een keer probereren, meestal moet ik dat 2x herhalen en dan krijg ik wel de informatie en artikelen te zien.
Bij het opstarten gaat ergens iets fout.
Hopelijk komt er een snelle fix want verder vind ik het een prachtige app.
Ik gebruik de app bijna dagelijks want hij is lekker makkelijk echter elke keer als hij opstart crashed die ik moet dan op "Force Close" klikken en dan snel op "Back" om terug te gaan naar het Android hoofdscherm en dan nog een keer probereren, meestal moet ik dat 2x herhalen en dan krijg ik wel de informatie en artikelen te zien.
Het probleem met de Desire HD lijkt vooralsnog niet goed reproduceerbaar. Ik heb het inmiddels met een aantal toestellen bekeken maar daar treed het probleem niet op. Dat is lastig, want pas bij voldoende reproduceerbaarheid kan ik er wat mee. Dus....het is nog in onderzoeksfasedominion99 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:03:
Is anders ook gewoon met de desire s hoor. En volgens mij heeft de incredible s het ook.bonzz.netninja schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:30:
[...]
Het probleem met de Desire HD lijkt vooralsnog niet goed reproduceerbaar. Ik heb het inmiddels met een aantal toestellen bekeken maar daar treed het probleem niet op. Dat is lastig, want pas bij voldoende reproduceerbaarheid kan ik er wat mee. Dus....het is nog in onderzoeksfase
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Kan ik log files maken voor je? ik kan het 100% elke keer reproduceren op mijn Desire HD
Het gaat erom dat ik het om verschillende toestellen kan reproduceren. De HD's die ik hier heb getest hebben het probleem geen van allendominion99 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:56:
Kan ik log files maken voor je? ik kan het 100% elke keer reproduceren op mijn Desire HD
Maar er is geen log file oid dat je verder kan helpen?
Als het helpt mijn Desire HD draait geen officiele versie van HTC maar een custom rom die is gebaseerd op de officiele versie van HTC maar dan getweaked en vele male sneller uiteraard
Als het helpt mijn Desire HD draait geen officiele versie van HTC maar een custom rom die is gebaseerd op de officiele versie van HTC maar dan getweaked en vele male sneller uiteraard
Een log file helpt me altijddominion99 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:40:
For the record. We leveren geen support/garantie voor custom roms. Dat is ondoenelijk
Hoe maak ik een logfile? Want ik heb het op een officiele HTC Desire HD ROM echt altijd.dominion99 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:40:
Tweakers App crashed hier ook 100% van de tijd:
HTC Desire met insertcoin (= Is gemodde HTC desire HD rom: Android 2.3.3. + Sense 3D). Op verzoek kan ik wel logjes maken of informatie opzoeken in mijn toestel die mogelijk relevant is.
HTC Desire met insertcoin (= Is gemodde HTC desire HD rom: Android 2.3.3. + Sense 3D). Op verzoek kan ik wel logjes maken of informatie opzoeken in mijn toestel die mogelijk relevant is.
[ Voor 15% gewijzigd door Terror op 08-07-2011 16:33 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ik heb precies hetzelfde als Terror en eerder genoemde issues op een HTC Desire HD, niet gemod, alles origineel. Soms opent hij de app goed, maar de meeste gevallen geeft hij onverwacht afgesloten en moet moeite doen om deze melding weg te krijgen. Als submitten van bugrapporten iets is wat jullie er wat mee kunnen dan wil ik dat wel een paar keer doen. Of andere logfiles sturen, ook prima, als ik maar weet waar ik deze moet vinden en welke log jullie nodig hebben.
De app is mooi, maar de crashes zijn oorzaak dat ik hem niet meer gebruik. De telefoon is maar moeilijk te herstarten. want wegklikken van de melding geeft meteen weer de crashmelding.
Dit is de enige app. die zo beroerd crashed.
Dit is de enige app. die zo beroerd crashed.
www.casarodriguillo.com
Het probleem is op mijn desire HD ook in 100% van de gevallen te reproduceren. Als je de app net installeert of de app cache wist, zal de app die dag niet crashen. Als je hem de volgende dag probeert te openen kom je in een oneindige crash loop (trouwens ook gemeld in de vrije meldingstekst bij de crash reports). Het lijkt dus cache + datum gerelateerd te zijn.bonzz.netninja schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:30:
[...]
Het gaat erom dat ik het om verschillende toestellen kan reproduceren. De HD's die ik hier heb getest hebben het probleem geen van allen
@Hieronder: Ik heb nog niemand met een desire HD gehoord die er geen last van heeft, maar ook de Desire S schijnt last te hebben. Daarbij is het de enige app die crasht op de phone, dus ik denk dat de devs van de app er toch eens naar moeten kijken.
[ Voor 49% gewijzigd door griphin op 20-07-2011 19:56 . Reden: Wel de correcte quote pakken ;) ]
Zijn alle problemen alleen bij de Desire HD? Misschien eens vragen bij HTC of zij misschien tips hebben om dit op te lossen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb hier ook een Desire HD met de originele Android 2.3.3 rom (laatste OTA) en hier werkt de tweakers.net app gewoon vlekkeloos. Heb inmiddels echt mijn best gedaan het te reproduceren (vaak achter elkaar openen en sluiten, ingelogd / niet ingelogd etc.) maar hier blijft de app gewoon vlekkeloos werken 
Dus zeker niet alle Desire HD toestellen hebben hier problemen mee.
Dus zeker niet alle Desire HD toestellen hebben hier problemen mee.
Hetzelfde probleem met de Desire Z (Vision) op 2.3 stock
[ Voor 8% gewijzigd door kKaltUu op 20-07-2011 20:58 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Heb deze app 1 x kunnen gebruiken en toen niet meer kunnen laden.
De app start wel op maar hij blijft hangen op "laden....." het maakt niet uit welke nieuws item ik gebruik.
Heb de cache al leeg gegooid en heb de app opnieuw geïnstalleerd maar hij wil niet meer werken
Ik gebruiken Android 2.3.3.
Weet iemand wat ik nog kan proberen?
De app start wel op maar hij blijft hangen op "laden....." het maakt niet uit welke nieuws item ik gebruik.
Heb de cache al leeg gegooid en heb de app opnieuw geïnstalleerd maar hij wil niet meer werken
Ik gebruiken Android 2.3.3.
Weet iemand wat ik nog kan proberen?
Is het probleem met de crash al opgelost of is er meer informatie nodig? Ik heb met mijn Sensation last van hetzelfde euvel en kan eventueel wel een logbestand beschikbaar stellen als daar nog behoefte aan is.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Update heeft vandaag ook niet geholpen.
1 keer na restart van telefoon werkt de app.
Tweede keer chrasht tie weer.
edit:
Gaat om een htc incredible S met orginele firmware, laatste versie.
1 keer na restart van telefoon werkt de app.
Tweede keer chrasht tie weer.
edit:
Gaat om een htc incredible S met orginele firmware, laatste versie.
[ Voor 24% gewijzigd door Goegol op 29-07-2011 12:04 ]
Werkt hier prima op een Desire HD. Nog nooit een vastloper gehad.
Pay peanuts get monkeys !
Werkt hier ook prima op SGS2, update zojuist installed en nergens last van
De app crasht bij mij ondanks alle updates nog even makkelijk. Opstarten, bekijk de lijst van nieuws, afsluiten dmv home-knop en daarna even wachten totdat Android de app in een soort standby plaatst. Start dan de app weer op en hij crasht. Eerst teruggaan naar het keuzescherm voordat de app wordt afgesloten voorkomt de crash.
Andere Desire HD-bezitters: ziet jullie crashlog er ook zo uit? Druk na de crash op report > preview > stack trace (helemaal onderaan). Hier wat regels van mijn trace:
Andere Desire HD-bezitters: ziet jullie crashlog er ook zo uit? Druk na de crash op report > preview > stack trace (helemaal onderaan). Hier wat regels van mijn trace:
java.lang.RuntimeException: An error occured while executing doInBackGround()
at android.os.AsyncTask$3.done(AsyncTask.java:200)
at {zeven regels interne Java meuk}
Caused by: java.lang.RuntimeException: Can't create handler inside thread that has not called Looper.prepare()
at android.os.Handler.<init>(Handler.java:121)
at android.webkit.WebView$PrivateHandler.<init>(Webview.java:7922)
@Rafe: Ook dat geprobeerd maar bij mij blijft de app zonder problemen werken op mijn Desire HD (stock met laatste OTA).
Na de upgrade naar versie 1.3 heb ik nog 1 keer de crash gehad, maar daarna niet meer? Ook met de stappen van Rafe krijg ik hem niet meer.
Voor de installatie heb ik trouwens alle gegevens van de oude app verwijderd, just in case.
Voor de installatie heb ik trouwens alle gegevens van de oude app verwijderd, just in case.
[ Voor 25% gewijzigd door griphin op 01-08-2011 22:23 ]
same here. sinds de laatste update van de tweakers app vrijwel geen crashes meer. Geen idee wat er veranderd is, maar hulde.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Het verbaasd me dat deze tweet nog niet in dit topic staat:
https://twitter.com/#!/arnoudwokke/status/97737935616610305
Deze problemen heb ik ook op mijn Desire Z sinds de update naar android 2.3. Daarvoor werkte de app altijd perfect. Ik heb net nogmaals de app gedeinstalleerd en nogmaals geinstalleerd, maar probleem blijft. Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart wordt de tweakers app automatisch opgestart, maar daar loopt ie ook in vast en geeft dan de volgende foutmelding:dominion99 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:03:
Helaas! De applicatie Tweakers.net (procescom.icemobile.tweakers i onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Ik kan dan kiezen voor nu sluiten of report. Wanneer ik nu sluiten kies, dan krijg ik de foutmelding enkele seconden later nogmaals en daarna zie ik er niets meer van terug, maar dan werkt de app dus ook niet.
Handmatig starten van de app, werkt soms wel, soms niet.
Ik laat opnieuw de ontwikkelaar kijken naar alle crashlogs die we hebben en wijs daarbij ook even expliciet naar jullie meldingen hier. Maw, we zijn er mee bezig maar het kan ff durenJuronymous schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:23:
[...]
Deze problemen heb ik ook op mijn Desire Z sinds de update naar android 2.3. Daarvoor werkte de app altijd perfect. Ik heb net nogmaals de app gedeinstalleerd en nogmaals geinstalleerd, maar probleem blijft. Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart wordt de tweakers app automatisch opgestart, maar daar loopt ie ook in vast en geeft dan de volgende foutmelding:
Helaas! De applicatie Tweakers.net (procescom.icemobile.tweakers i onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Ik kan dan kiezen voor nu sluiten of report. Wanneer ik nu sluiten kies, dan krijg ik de foutmelding enkele seconden later nogmaals en daarna zie ik er niets meer van terug, maar dan werkt de app dus ook niet.
Handmatig starten van de app, werkt soms wel, soms niet.
Yes, eindelijk eens goed kunnen browsen op het forumDijkhuis schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:48:
Oh, wowDijkhuis schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:48:
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 05-08-2011 15:06 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
* pven kan melden dat dat al weer stil is gelegd
En nee: meer ga ik er niet over zeggen.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Snap gewoon niet hoe het kan dat dat soort dingen er niet gewoon al zijn... zelfs voor Fok heb ik een jaar of 10 geleden een WAP vertaler voor het forum geschreven. Kan toch niet zo moeilijk zijn? En al helemaal niet als iedere telefoon HTML5 praat, mobiele stylesheet er op en gaan met die banaan.pven schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:14:
* pven kan melden dat dat al weer stil is gelegd
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Die discussie mag in GoT op je mobiel, hier gaat het over de app die er wel is.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik heb last van hetzelfde euvel als beschreven in de voorgaande posts. De app heeft gedurende een korte periode zonder dit probleem prima gefunctioneerd, maar blijft momenteel crashen. Heb inmiddels al meerdere malen een bug report verzonden, vraag me af of dit wel/geen nut heeft...
Op mijn Desire met de 2.3.3 update (van HTC zelf) werkt de Tweakers-app de helft van de keren goed en in de andere gevallen blijf je de melding dat de app gecrasht is krijgen. Je komt er ook bijna niet meer uit, anders dan goed getimed op de home knop drukken.
Best wel irritant.
Best wel irritant.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik heb iedere keer dat ik de app start 3 keer de melding of ik wil sluiten of rapporteren.johnnyfuego schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:39:
Ik heb last van hetzelfde euvel als beschreven in de voorgaande posts. De app heeft gedurende een korte periode zonder dit probleem prima gefunctioneerd, maar blijft momenteel crashen. Heb inmiddels al meerdere malen een bug report verzonden, vraag me af of dit wel/geen nut heeft...
Ik rapporteer vrij vaak, maar volgens mij komen die regelrecht in een prullenbak terecht of wordt er niets verzonden.
Sinds de uitvinding van "apps" is er erg veel aanbod, maar de apps die probleemloos werken zijn op 1 hand te tellen. Dacht dat het alleen aan de iPhone lag, maar nu met Android precies hetzelfde...
Bij mijn iPhone viel de tweakers app zelfs tijdens gebruik uit, op android enkel tijdens het opstarten...
Sinds 1 of 2 dagen hebben we problemen met het ophalen van nieuwsberichten en listings in de android app. We werken er aan
Persoonlijk zou ik ook graag zien dat de app niet tot in de eeuwigheid blijft crashen bij 50% van de keren opstarten.bonzz.netninja schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:05:
Sinds 1 of 2 dagen hebben we problemen met het ophalen van nieuwsberichten en listings in de android app. We werken er aan
Lijkt me wel een handige feature zeg maar. (HTC Desire met Android 2.3.3 van HTC zelf)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik ben dus niet de enige die revaart dat elke keer als ik de app opnieuw wil starten (na een vorige sessie) hij crasht en geforceerd gesloten dient te worden. (begint best irritant te worden)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
We zijn (nog steeds) op de hoogte van de problemen met HTC desire telefoons icm 2.3.3. Die problemen worden meegepakt in de volgende release, waar we hard mee bezig zijn. Die release bestaat echter uit een aantal nieuwe features en dus kost dat even wat tijd.TD-er schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:22:
[...]
Persoonlijk zou ik ook graag zien dat de app niet tot in de eeuwigheid blijft crashen bij 50% van de keren opstarten.
Lijkt me wel een handige feature zeg maar. (HTC Desire met Android 2.3.3 van HTC zelf)
De app geeft het nieuws niet meer goed weer: er verschijnt extra informatie die mij niet gewenst lijkt, als auteur, aantal reacties en een niet werkend plaatje. Wat is loos?
GoT-integratie?bonzz.netninja schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:48:
[...]
Die release bestaat echter uit een aantal nieuwe features en dus kost dat even wat tijd.
Op de twitter van arnoudwokke stond een tijdje geleden een screenshot daarvan, dus denk het wel.
Is het heel vreemd van mij om te denken dat je dan een tussentijdse release uitbrengt met de fix, voordat je een release uitbrengt met nieuwe features?bonzz.netninja schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:48:
[...]
We zijn (nog steeds) op de hoogte van de problemen met HTC desire telefoons icm 2.3.3. Die problemen worden meegepakt in de volgende release, waar we hard mee bezig zijn. Die release bestaat echter uit een aantal nieuwe features en dus kost dat even wat tijd.
Gewoon een kwestie van een subbranch trekken van je source van het moment dat je een release maakt, de fix toevoegen en als service-release uitbrengen.
IMHO is werken belangrijker dan nieuwe features.
Mwa, denk zo van niet:Sh4wn schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:10:
[...]
Op de twitter van arnoudwokke stond een tijdje geleden een screenshot daarvan, dus denk het wel.
pven in "Het wij HEBBEN een tweakers-app in de Android-market -topic"
Ik mag hopen dat landscape er in zit? Met een qwerty telefoon is typen bijzonder irritant. Ook automatisch beginnen met een hoofdletter na een punt, wat volgens mij standaard gedrag is, mag van mij wel.
De tweakers-app, de enige app ter wereld waarvan ik verwachtte dat 'ie zou werken, werkt niet
Ik heb trouwens het idee dat wanneer je met back-back-back de applicatie verlaat, dat 'ie dan vaker wel te starten is.
Als je gewoon met de home toets weer naar het hoofdscherm van je Android gaat, dan blijft 'ie draaien/slapen en daar uit komen lijkt dus niet te werken.
Als je gewoon met de home toets weer naar het hoofdscherm van je Android gaat, dan blijft 'ie draaien/slapen en daar uit komen lijkt dus niet te werken.
En ook versie 1.5 blijft vastlopen op de Desire met 2.3.3 Android.
Dit is dus de versie die gisteren voor mij in de update-lijst stond.
Dit is dus de versie die gisteren voor mij in de update-lijst stond.
Wellicht aardig om te vermelden maar ik ben opnieuw begonnen met het inventariseren van de problemen met de Android app (want ik ben er helemaal klaar mee) en ben nu echt vast beraden om hem eens bugvrij werkend te krijgen op alle Android toestellen.
In mijn ticket staat nu
"De huidige versie (1.5) levert voor veel gebruikers onverwachte crashes op. De problemen lijken zich te concentreren op HTC toestellen met versie 2.3.3 maar ook andere toestellen veroorzaken problemen. Op de volgende toestellen zijn de problemen gemeld:
• LG-P500 met custom 2.3.4 firmware.
• HTC Desire 2.2 en 2.3.3
• HTC Desire-S 2.3.3
• HTC HD met 2.3.3
• HTC Incredible S met 2.3.3
Met vervolgens verwijzingen naar dit topic, andere topics, en een opsomming van jullie problemen/beschrijvingen
In mijn ticket staat nu
"De huidige versie (1.5) levert voor veel gebruikers onverwachte crashes op. De problemen lijken zich te concentreren op HTC toestellen met versie 2.3.3 maar ook andere toestellen veroorzaken problemen. Op de volgende toestellen zijn de problemen gemeld:
• LG-P500 met custom 2.3.4 firmware.
• HTC Desire 2.2 en 2.3.3
• HTC Desire-S 2.3.3
• HTC HD met 2.3.3
• HTC Incredible S met 2.3.3
Met vervolgens verwijzingen naar dit topic, andere topics, en een opsomming van jullie problemen/beschrijvingen
[ Voor 45% gewijzigd door bonzz.netninja op 20-09-2011 08:47 ]
Ik heb hier identieke problemen met mijn Desire S + Custom sense 3 rom op basis van 2.3.4.
Niet enikel een 2.3.3 op htc probleem dus!
Niet enikel een 2.3.3 op htc probleem dus!
Frag_Zero
Ik zal hem erbij zetten (maar in principe ondersteunen we geen custom roms)
Werkt prima op de htc hd2 (rom pongster hyperdroid 3.0.1.... android 2.3.5)
[ Voor 13% gewijzigd door fragcompany op 20-09-2011 09:03 ]
Begrijpelijk, meer info ivm mn rom => Virtous unity op basis van de HTC Sensation rom (ported naar een aantal andere htc toestellen). Mogelijk doet een stock sensation het dus ook!bonzz.netninja schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:57:
Ik zal hem erbij zetten (maar in principe ondersteunen we geen custom roms)
Frag_Zero
Hier custom rom gebassess op de stoc Sensation rom, draait ook perfect op de Sesation! No problemo's at all!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Op mijn HTC Desire 2.3.3 heb ik veel minder last van crashes wanneer ik de app verlaat door back-back-back te drukken.
Wanneer ik 'm "open" laat staan door gewoon op de home-knop te drukken en 'm na een tijdje weer open, is het steevast een oneindige cyclus aan crashes.
Misschien kan het ook te maken hebben met of de app op de SD-kaart staat, of in het geheugen?
Je zou ook een testversie uit kunnen brengen die een log kan opsturen. Dat debugged een stuk makkelijker en dan heb je ook een lijkt met toestellen/FW's die mis gaan.
Wanneer ik 'm "open" laat staan door gewoon op de home-knop te drukken en 'm na een tijdje weer open, is het steevast een oneindige cyclus aan crashes.
Misschien kan het ook te maken hebben met of de app op de SD-kaart staat, of in het geheugen?
Je zou ook een testversie uit kunnen brengen die een log kan opsturen. Dat debugged een stuk makkelijker en dan heb je ook een lijkt met toestellen/FW's die mis gaan.
Als we er niet uitkomen zullen we inderdaad echt aan het debuggen moeten gaan en ben ik van plan om een aantal users, die problemen ondervinden, deze speciale versie te laten installeren (als ze dat willen natuurlijkTD-er schreef op woensdag 21 september 2011 @ 06:51:
Op mijn HTC Desire 2.3.3 heb ik veel minder last van crashes wanneer ik de app verlaat door back-back-back te drukken.
Ik heb zojuist de app (versie 1.5) geïnstalleerd op mijn Android.
Nu wil ik inloggen maar dat lukt niet. De app geeft aan dat de login gegevens niet kloppen.
Als ik met dezelfde gegevens hier op de site inlog dan lukt het wel. Ik voer ze dus goed in.
Werkt het inloggen niet? Gebruikersnaam is voor mij dan toch gewoon Rambo?
Nu wil ik inloggen maar dat lukt niet. De app geeft aan dat de login gegevens niet kloppen.
Als ik met dezelfde gegevens hier op de site inlog dan lukt het wel. Ik voer ze dus goed in.
Werkt het inloggen niet? Gebruikersnaam is voor mij dan toch gewoon Rambo?
Das ook leuk! een potje honkbal in de nacht!bonzz.netninja schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:29:
[...]
...(anders moet ik snachts langskomen met een knuppel)
Don't dream your life, live your dreams!
Speciale versie met extra permissies zeker.bonzz.netninja schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:29:
[...]
Als we er niet uitkomen zullen we inderdaad echt aan het debuggen moeten gaan en ben ik van plan om een aantal users, die problemen ondervinden, deze speciale versie te laten installeren (als ze dat willen natuurlijkanders moet ik snachts langskomen met een knuppel)
- toegang tot mic
- toegang tot cam
- toegang tot.... etc
Anoniem: 347253
offtopic:
[quote]bonzz.netninja schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:29:
[...]
Als we er niet uitkomen zullen we inderdaad echt aan het debuggen moeten gaan en ben ik van plan om een aantal users, die problemen ondervinden, deze speciale versie te laten installeren (als ze dat willen natuurlijk
anders moet ik snachts langskomen met een knuppel)
[/quote]
Het helpt misschien niet veel, en misschien heb ik harstikke fout maar...
Ik lees hier dat een aantal users problemen niet hebben als ze de BACK BACK BACK methode gebruiken ipv instant-home. Daarom denk ik dat er misschien een bug zit in de onResume van de nieuws-activity? Zie ook bijbehorende illustratie van Google:

Misschien is het niks, maar ik moest mijn vindingen toch even delen.
[quote]bonzz.netninja schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:29:
[...]
Als we er niet uitkomen zullen we inderdaad echt aan het debuggen moeten gaan en ben ik van plan om een aantal users, die problemen ondervinden, deze speciale versie te laten installeren (als ze dat willen natuurlijk
[/quote]
Het helpt misschien niet veel, en misschien heb ik harstikke fout maar...
Ik lees hier dat een aantal users problemen niet hebben als ze de BACK BACK BACK methode gebruiken ipv instant-home. Daarom denk ik dat er misschien een bug zit in de onResume van de nieuws-activity? Zie ook bijbehorende illustratie van Google:

Misschien is het niks, maar ik moest mijn vindingen toch even delen.
nvm, misschien meer iets voor op devtrack. Bij mij werkt hij trouwens prima en lekker snel
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 347253 op 22-09-2011 18:56 ]
Kan iemand me vertellen waarom ik niet kan inloggen in de app?
Heb je de laatste versie ? In de laatste versie (van vorige week) hebben we het inlog probleem opgelostRambo schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:32:
Kan iemand me vertellen waarom ik niet kan inloggen in de app?
Ik heb versie 1.5. Eergisteren geïnstalleerd vanuit de market.
Ik heb altijd crash problemen met deze app gehad, op mn htc sensation. Zowel met android 2.3.3 en nu ook met 2.3.4. Ik heb de app altijd bijgehouden met updaten, echter heb ik gister de app verwijderd en een clean install gedaan, en zowaar! Alle crash problemen verholpen!
Mm interessant.Odysseus253 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:59:
Ik heb altijd crash problemen met deze app gehad, op mn htc sensation. Zowel met android 2.3.3 en nu ook met 2.3.4. Ik heb de app altijd bijgehouden met updaten, echter heb ik gister de app verwijderd en een clean install gedaan, en zowaar! Alle crash problemen verholpen!
Dit heb ik ook gedaan, (meerdere malen) en heb met mijn Sensation nog steeds problemen met crashen.Odysseus253 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:59:
Dit komt zowel voor op een stock Sensation 2.3.4 als één die draait op InsertCoin.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Okee, hier loop ik dus telkens tegen aan. Het is geen bug dus lijkt me niet dat ik dit in de devtrack moet melden maar toch is er iets wat wellicht handig is te implementeren:
Een functie om de toon waarop je een nieuwe mededeling krijgt van feeds te veranderen. Nu gebruikt de app namelijk dezelfde toon als de ingestelde sms toon. Dus als de Tweakerapp gaat updaten en er zijn nieuwe items, dan denk ik steeds een smsje te krijgen terwijl dit dus niet zo is. Als de mogelijkheid er al in zit de toon van de app te veranderen los van de sms toon, dan zou ik graag weten hoe ik dit moet doen. Ben er tot nog toe niet uitgekomen.
Bijvoorbaat dank.
Een functie om de toon waarop je een nieuwe mededeling krijgt van feeds te veranderen. Nu gebruikt de app namelijk dezelfde toon als de ingestelde sms toon. Dus als de Tweakerapp gaat updaten en er zijn nieuwe items, dan denk ik steeds een smsje te krijgen terwijl dit dus niet zo is. Als de mogelijkheid er al in zit de toon van de app te veranderen los van de sms toon, dan zou ik graag weten hoe ik dit moet doen. Ben er tot nog toe niet uitgekomen.
Bijvoorbaat dank.
Anoniem: 34027
Hoe krijg ik het icoon van tweakers.net uit mijn app-lijst? Deze blijft namelijk staan na het verwijderen.
Het toestel herstarten?Anoniem: 34027 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:41:
Hoe krijg ik het icoon van tweakers.net uit mijn app-lijst? Deze blijft namelijk staan na het verwijderen.
De laatste update heb ik nu al ongeveer een week draaien en ik moet zeggen het is opgelost met de problemen op een HTC Desire met Android 2.3.3.
Mooi werk mannen
Het enige wat nogal onlogisch is, is de volgorde van reacties.
Het is omgekeerd van wat je ziet op de frontpage.
Mooi werk mannen
Ook is het nogal jammer dat de complete reactie niet geladen wordt maar een gedeelte daarvan. Als je dan de complete reactie wilt zien dan moet je er weer op drukken. Dit bemoeilijkt het lezen van de reacties nogal.TD-er schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:32:
De laatste update heb ik nu al ongeveer een week draaien en ik moet zeggen het is opgelost met de problemen op een HTC Desire met Android 2.3.3.
Mooi werk mannen![]()
Verder top app!
Nu GoT nog even toevoegen
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Anoniem: 55563
Dat is een van de belangrijkste redenen dat ik de app nog steeds niet gebruik. Tot dusver kan ik ook prima uit de voeten met de normale website op m'n telefoon dus de app hoeft van mij niet zo nodig.AtlAntA schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:26:
Ook is het nogal jammer dat de complete reactie niet geladen wordt maar een gedeelte daarvan. Als je dan de complete reactie wilt zien dan moet je er weer op drukken. Dit bemoeilijkt het lezen van de reacties nogal.
Moet het Tweakers-app icoontje weggooien na de update van 19 januari 19:26 uur.
Melding op mijn Galaxy S2: Applicatie wordt niet geïnstalleerd op uw telefoon.
Nieuwe icoontje werkt wel (ziet er hetzelfde uit)
Melding op mijn Galaxy S2: Applicatie wordt niet geïnstalleerd op uw telefoon.
Nieuwe icoontje werkt wel (ziet er hetzelfde uit)
met de nieuwste heb ik het probleem dat ik als ik hem opstart blijft ie staan laden.
doe ik even terug naar hoofdscherm en kies ik dan voor alles dan doet ie het weer wel.
oja ik kan nog steeds niet inloggen
doe ik even terug naar hoofdscherm en kies ik dan voor alles dan doet ie het weer wel.
oja ik kan nog steeds niet inloggen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
GoT op je mobielMistermo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:51:
Nu nog een GoT app.......??
Ik vind het an sich een prima app, het nieuws is prettig te lezen. De reacties lezen is een ramp (alleen al omdat ie bij de nieuwste begint, in plaats van de oudste zoals standaard op de site is) maar echt veel inhoud zit daar toch niet zo vaak in.
Maar wat ik nog altijd het meest ergerlijk vind, is de 'interne' browser van de Tweakers.net App. Als je een site aanklikt, laadt ie die in de app zelf, waar bijvoorbeeld zoomen niet eens werkt. Echt waardeloos!
Is het mogelijk links in de standaardbrowser te openen?
@vvv point taken
Hoewel die thread nog relatief nieuw is.
Maar wat ik nog altijd het meest ergerlijk vind, is de 'interne' browser van de Tweakers.net App. Als je een site aanklikt, laadt ie die in de app zelf, waar bijvoorbeeld zoomen niet eens werkt. Echt waardeloos!
Is het mogelijk links in de standaardbrowser te openen?
@vvv point taken
[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 30-01-2012 03:23 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik kan mij niet registreren via Devtrack. De visual Captcha is niet zichtbaar. Niet in IE 9 en niet in Firefox 10.
Vandaar mijn bugmelding maar hier: Het laden van Tweakers.net app duurt erg lang. Ook via wifi. Pas na afsluiten en weer opnieuw starten gaat het wel, maar dan ontbreekt er een regel (cel).
Vandaar mijn bugmelding maar hier: Het laden van Tweakers.net app duurt erg lang. Ook via wifi. Pas na afsluiten en weer opnieuw starten gaat het wel, maar dan ontbreekt er een regel (cel).
Ik vind de tweakers app erg handig, maar ik kan niet inloggen.
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
Hoe verwacht je hier nou hulp mee.TuffScout schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:14:
Ik vind de tweakers app erg handig, maar ik kan niet inloggen.
Wie kan mij helpen?

Help eerst zelf even door gewoon even wat informatie te geven. Met een "hij doet het niet"-je kunnen we niets
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik kan met mijn naam en wachtwoord wel op deze site inloggen, maar niet met de tweakers app.
Ik zou niet weten welke info ik nog moet geven....
Heb je dat eerste wel recent nog getest? 
Verder geen foutmelding? Kun je op de telefoon wel op http://tweakers.net inloggen?
Verder geen foutmelding? Kun je op de telefoon wel op http://tweakers.net inloggen?
Test..ja nu vanaf me foon. Maar niet met de app...
Het is jammer dat t.net geen tablet gerichte app heeft. Landscape mode is niet mogelijk, maar 1 portrait stand en het niet benutten van de mogelijke ruimte en mogelijkheden die een tablet biedt.
V1.7.3.
V1.7.3.
Ik werk op mijn mobiel ook liever in landscape. Een reden waarom ik nog altijd via de browser op Tweakers browse.
Ik heb zojuist geprobeerd in te loggen op mijn Galaxy S3 (ICS) met de Tweakers.net app en ik kan bevestigen dat ik ook niet in staat was om in te loggen.TuffScout schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:03:
Ik kan met mijn naam en wachtwoord wel op deze site inloggen, maar niet met de tweakers app.
Via de browser op de telefoon met dezelfde gegevens lukt het mij wel.
- Ruud
Anoniem: 172410
Is de app eigenlijk geoptimaliseerd voor Android 4.1? Ik draai dat sinds vandaag en het valt me op dat de performance niet dezelfde sprong maakt die bij veel andere apps te zien is.
Let op:
Bugs mag je melden via Devtrack. Als je hier nog geen account voor hebt, dan moet je deze speciaal aanmaken.
Bugs mag je melden via Devtrack. Als je hier nog geen account voor hebt, dan moet je deze speciaal aanmaken.