[Android] T.net app Features

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:35
Mede-auteurs:
  • Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-05 08:22

Inspector

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:32

koku

Dit topic is alleen bedoeld voor het doen van suggesties voor de app. Dit topic is niet bedoeld voor bugs. Daar kun je hier voor terecht. Voordat je een suggestie plaatst, lees eerst het Android en iOS topic door of het al gemeld is. Een suggestie nogmaals herhalen zorgt er niet voor dat we het gaan doen of vlugger oppikken. :)

Dit topic is tevens niet bedoeld voor discussies of tips; probeer het zoveel mogelijk te beperken tot het doen van een feature-requests. Heb je een vraag, stuur dan even een DM

Omschrijf je feature zo volledig mogelijk, zodat we direct begrijpen wat je bedoeld

Ingeschoten suggesties:
Integratie van het forum
Verbeterde image-weergave en user controls
App in landscape kunnen gebruiken
Advrije versie voor abonnees
Logo in de header onderdeel maken van navigatie
Channel filters
Filters in PW
DM integratie met notifications
Openen van externe links in artikelen in browser
Moderatie-functions
Weergave eigen posts en notificatie als er op gereageerd is
Niveau-filter bij reacties
Widget op je homescreen
Delen van producten via social media
Bij reviews; naast een functie om naar volgend/vorige pagina te gaan ook een functie om naar de index te gaan
Auto-capitalization
Barcode scanner voor de Pricewatch
Verbeterde navigatie
Tabletversie

De suggesties die er niet door zijn gekomen:

[ Voor 95% gewijzigd door Misha op 13-02-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Simpel: ondersteuning voor het forum

simpel te bedenken, implementeren laat ik aan jullie over :+

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

- Scrollen door images, in plaats van image openen, terug, volgende image openen, etc.
- Images fatsoenlijk kunnen vergroten. Wel zo handig bij bijvoorbeeld volledig onleesbare grafieken zonder ingezoomd te zijn
- Met één knop alle reacties uitvouwen, in plaats van elke reactie klikkie doen, even wachten tot geladen, volgende reactie klikkie doen, wachten, etc...

Kortom; ik zou graag willen zien dat de app efficiënter met mijn tijd omgaat. Simpele dingen kosten soms zo veel handelingen en dat is zo ontzettend onnodig.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

- Is het opstartlogo nodig, of kan dat uitgeschakeld worden
- Landscape
- Aboversie zonder advertenties
- Tappen op 'header' met 'Nieuws en t.net logo' naar index gaan ipv via menu te moeten
- Mogelijkheid tot wegfilteren kanaal waar geen interesse in is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 16:03

bonzz.netninja

Niente baffi

Filters in de PW :)

DM integratie met notifications

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

- Openen van linkjes in artikelen laten verwijzen naar de webbrowser in plaats van in de app zelf kunnen openen.
- Modereren vanuit de app.
- Eigen geposte posts weergeven. Zodat je weer makkelijker kan reageren op de reactie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Touchdomex schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:39:
- Openen van linkjes in artikelen laten verwijzen naar de webbrowser in plaats van in de app zelf kunnen openen.
second that.

- reacties sorteren op reactiescore/reacties onder score x niet weergeven.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Widget voor op je homescreen (liefst scrollable)
Social sharing knopjes onderaan. Anders zoals die nu in de app is gezet. Dus met tellertjes en alles erbij

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
- Delen van produkten, zoals dat ook met nieuwsartikelen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:35
Naast de al genoemde landscape wat ik toch wel een must-have vind; vind ik het toch ook wel kwalijk dat je bij het typen van reacties niet het standaard gedrag hebt. Dus direct starten met een hoofdletter en dan na een . automatisch weer beginnen met een hoofdletter. Dat doet zo ongeveer elke app standaard. Gebruiken jullie geen standaard tekstbox ivm de tekstballonnen ofzo? Maar wellicht is dit ook een bug ipv een feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 10:59
Obiter dictum schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:19:

- Met één knop alle reacties uitvouwen, in plaats van elke reactie klikkie doen, even wachten tot geladen, volgende reactie klikkie doen, wachten, etc...
En als toevoeging hierop: duidelijkere weergave van een uit te klappen reactie (eentje waarvoor het echt nodig is). Met de 3 puntjes loop ik nogal tegen het probleem dat veel mensen hun reactie eindigen op 3 puntjes (lijkt nogal populair). Daardoor lijken deze reacties allemaal langer te zijn en vouw ik ze dus vaker uit dan nodig.

Extra:
- in artikels, naast een knopje om naar boven/beneden te gaan, een extra knopje voor naar het overzicht te gaan (of dat overzicht als 'popup' laten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is het misschien een gekke vraag om wat meer een 'Android' Look te krijgen, ipv momenteel, hoe het een beetje een iOS-port lijkt? En ik doel dan vooral op de Android richtlijnen die google recentelijk heeft uitgebracht.

Verder sluit ik me aan bij de opmerking eerder over de reacties. Dat is niet zo overzichtelijk als in de browser helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:35
Even bijgewerkt

Wat betreft het uiterlijk; het heeft ook mijn voorkeur om het zoveel mogelijk te laten lijken op de voorgeschreven design guidelines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Pricewatch scanner.

Oftewel een barcode kunnen scannen en direct het juiste product met de prijzen zien.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-04 09:41

Tuinhark

Retro

Met een swype van rechts naar links naar het volgende nieuwsartikel lezen en van links naar rechts natuurlijk naar het vorige nieuwsartikel.
Kortom; sneller door de nieuwsberichten gaan. Ik wil alles lezen en dan zo efficiënt mogelijk :-)

En; optimalisatie voor grote schermen (tablets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
Ik weet dat kicken niet nodig is, maar toch even een bericht hier over de al genoemde request Openen van externe links in artikelen in browser. Op het moment kun je dit redelijk als bug tellen, aangezien de meeste (externe) links die in artikelen staan niet goed te lezen zijn doordat deze binnen de T.net app worden geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoevich
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 21:29
Opzich is het nog niet zo vervelend dat de app externe links in de app zelf opent, mits dit goed zou werken.... Op mijn HTC Desire S kan ik totaal niet horizontaal scrollen binnen de app. Videos kan ik ook niet bekijken omdat deze maar half op het scherm passen en er geen landscape modus is.

Wat betrefd het openen van de links in de app zelf.. Het is al een jaar geleden dat dit voor het eerst gemeld is. Wanneer wordt dit gefixed?

Tenslotte wilde ik deze reactie nog even quoten:
Obiter dictum schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:19:
- Scrollen door images, in plaats van image openen, terug, volgende image openen, etc.
- Images fatsoenlijk kunnen vergroten. Wel zo handig bij bijvoorbeeld volledig onleesbare grafieken zonder ingezoomd te zijn

Kortom; ik zou graag willen zien dat de app efficiënter met mijn tijd omgaat. Simpele dingen kosten soms zo veel handelingen en dat is zo ontzettend onnodig.
Pagina: 1