[iOS] T.net app Features

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-05 11:54
Mede-auteurs:
  • rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 19:25

rob_erwt

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-06 14:11

Misha

Dit topic is alleen bedoeld voor het doen van suggesties voor de app. Dit topic is niet bedoeld voor bugs. Daar kun je hier voor terecht. Voordat je een suggestie plaatst, lees eerst het Android en iOS topic door of het al gemeld is. Een suggestie nogmaals herhalen zorgt er niet voor dat we het gaan doen of vlugger oppikken. :)

Dit topic is tevens niet bedoeld voor discussies of tips; probeer het zoveel mogelijk te beperken tot het doen van een feature-requests. Heb je een vraag, stuur dan even een DM

Omschrijf je feature zo volledig mogelijk, zodat we direct begrijpen wat je bedoeld

Ingeschoten suggesties:
Integratie van het forum
Verbeterde image-weergave en user controls
App in landscape kunnen gebruiken
Advrije versie voor abonnees
Logo in de header onderdeel maken van navigatie
Channel filters
Filters in PW
DM integratie met notifications
Openen van externe links in artikelen in browser
Moderatie-functions
Weergave eigen posts en notificatie als er op gereageerd is
Niveau-filter bij reacties
Widget op je homescreen
Delen van producten via social media
Bij reviews; naast een functie om naar volgend/vorige pagina te gaan ook een functie om naar de index te gaan
Auto-capitalization
Barcode scanner voor de Pricewatch
Verbeterde navigatie
Tabletversie

De suggesties die er niet door zijn gekomen:

[ Voor 150% gewijzigd door Misha op 13-02-2012 16:55 ]

13:11 rob_erwt: de kennis van onze taal wordt ook alleen maar slechter bij die jonge generatie he... :P | 13:16 trigen: de oudere generatie kan het gewoon niet goed overbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 22:51
1.6 Geinstalleerd. Eerste indruk zeer goed. Zou bij de pricewatch de rubriek Vraag&Aanbod niet toegevoegd kunnen worden?

Irritant vind ik trouwens telkens de herhaling van de melding na uitschakelen locatievoorziening "Let op u heeft geen toestemming gegeven om uw huidige locatie te gebruiken. Locatie gebaseerde diensten zijn niet beschikbaar.". Na een keer is het wel duidelijk. :)

[ Voor 53% gewijzigd door OkeOkeOke op 23-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:16

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Eerste indruk:

De (fixed) achtergrond maakt het met name in de pricewatch lastig om de koppen te lezen. Tevens maakt de kleur grijs het behoorlijk kil.

De tussenruimte bij reacties bij nieuwsberichten is aan de grote kant, waardoor er meer gescrollt moet worden dan nodig zou zijn.

Ik zou het bij een nieuwsbericht wel prettig vinden om met een swipe naar het vorige of volgende bericht te gaan.

Tot zover de eerste indruk obv 3 minuten. Later meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:58
bugje:

- klik op meer
- klik op core

hier zie ik een paarse balk "Android / Core / Nieuws"

klik ik hierop dan opent ie tweakers.mobi in een browser.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
TimDJ schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:41:
bugje:

- klik op meer
- klik op core

hier zie ik een paarse balk "Android / Core / Nieuws"

klik ik hierop dan opent ie tweakers.mobi in een browser.
Geen bug (gelukkig)! Dat is een test advertentie die zo is ingeboekt. Je kunt ook test advertenties tegenkomen van de Rabobank en HP.

13:11 rob_erwt: de kennis van onze taal wordt ook alleen maar slechter bij die jonge generatie he... :P | 13:16 trigen: de oudere generatie kan het gewoon niet goed overbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
OkeOkeOke schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:32:
1.6 Geinstalleerd. Eerste indruk zeer goed. Zou bij de pricewatch de rubriek Vraag&Aanbod niet toegevoegd kunnen worden?

Irritant vind ik trouwens telkens de herhaling van de melding na uitschakelen locatievoorziening "Let op u heeft geen toestemming gegeven om uw huidige locatie te gebruiken. Locatie gebaseerde diensten zijn niet beschikbaar.". Na een keer is het wel duidelijk. :)
V&A is een behoorlijk ander deel van de site. Daarnaast gaan we eerst de site van de volgende update voorzien en dan kijken wat dat voor mobile inhoud. Nu V&A 'oude' stijl gaan implementeren zou geen zin hebben :9

Ik ga eens kijken of het antwoord op die melding niet opgeslagen kan worden, dan wordt je niet meer lastig gevallen. Maar je zou natuurlijk gewoon je locatie diensten aan kunnen zetten voor de Tweakers.net app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
SandaX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:36:
Eerste indruk:

De (fixed) achtergrond maakt het met name in de pricewatch lastig om de koppen te lezen. Tevens maakt de kleur grijs het behoorlijk kil.

De tussenruimte bij reacties bij nieuwsberichten is aan de grote kant, waardoor er meer gescrollt moet worden dan nodig zou zijn.

Ik zou het bij een nieuwsbericht wel prettig vinden om met een swipe naar het vorige of volgende bericht te gaan.

Tot zover de eerste indruk obv 3 minuten. Later meer.
De pricewatch gaat aangepast worden op de site bij de komende update, dus net als met V&A zal daar nu geen aandacht meer aan besteed worden voor de app. Na de update gaan we kijken wat er beter kan in versie 2.0.

Ook reacties gaan volledig aangepast worden en ik zal jouw feedback daarin meenemen.

Swipen zou ik ook prettig vinden, daar ga ik een ticket voor aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 21:29

hostler

Yeahhh dude!

Is 1.6 er weer uit gehaald? Ik heb zelfs de tweakers.net app verwijderd maar het blijft de 1.5 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Ok ben gaan testen met de app 1.6.1

Ik heb een bug gevonden maar weet niet of deze bij jullie app ligt of de iphone videoplayer.

Als je een video kijkt van b.v. een review dan kan je op gereed drukken en dan kom je terug naar de review.
Alles goed maar als je de linkjes eronder volgt (de h264 versies) dan gaat deze naar de player maar als je dan op gereed drukt dan gaat hij terug naar de app maar ook meteen weer naar de video player.

De enige manier op uit deze cirkel te komen is om hem via force quit te sluiten (Iphone 4S IOS 5.0.1)

//

Daarnaast vraag ik me af waarom als ik ingelogd ben ik bij de reacties niet de reacties krijg te zien volgens de ingestelde waarde van mijn profiel.

Ik wil alles zien ook de ongewenste zo staat mijn profiel ook en op de site werkt deze ook goed, maar via de app moet ik alles weer uitklappen. Dit was ook al op de oude versie dus niet zozeer een bug maar een feat vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Ik weet niet of het zo hoort, maar ik vind het wat minder.

Wanneer ik een artikel lees, en er staat onderaan een afbeelding/illustratie, kan ik vaak redelijk ver naar rechts scrollen, omdat de afbeelding zich niet echt aanpast aan de breedte van het scherm. Zie bijgevoegde afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3738084/foto.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06 15:51
hostler schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:55:
Is 1.6 er weer uit gehaald? Ik heb zelfs de tweakers.net app verwijderd maar het blijft de 1.5 versie.
Ik kom ook niet verder dan v1.5.

Wilde desondanks even melden dat het twitteren van een news item vanuit de app niet werkt.
Na het aanmelden bij twitter zie je even de tweet en daarna weer het news item.
De tweet is dan nergens meer te bekennen...

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/IQTTa8LD

[ Voor 4% gewijzigd door technorabilia op 28-12-2011 19:29 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:16

crisp

Devver

Pixelated

1.6 is een beta waarvoor je je kon aanmelden ;) (let op: kon)

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 28-12-2011 22:05 ]

Intentionally left blank

• technorabilia
crisp schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:05:
1.6 is een beta waarvoor je je kon aanmelden ;) (let op: kon)
Ah ok, hopelijk werkt de twitterfunctie daar wel... ;)

👉🏻 Blog 👈🏻

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:00

RKD

johnydoe schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:59:
[...]

De pricewatch gaat aangepast worden op de site bij de komende update, dus net als met V&A zal daar nu geen aandacht meer aan besteed worden voor de app. Na de update gaan we kijken wat er beter kan in versie 2.0.

Ook reacties gaan volledig aangepast worden en ik zal jouw feedback daarin meenemen.

Swipen zou ik ook prettig vinden, daar ga ik een ticket voor aanmaken :)
Kan je dan ook de swipe toevoegen aan de reviews? Dwz wisselen van pagina kan nu al met de knoppen, maar een swipe zou mooi zijn :) Of misschien ook knoppen voor de nieuwsberichten, maar dan zal je weer met je deelknop komen te zitten.

Misschien een mierenneukdingetje, maar als je in de pricewatch sorteerd op bijv naam of prijs en je draait de sortering om en je wisseld dan van sortering (bijv je zet prijs op aflopend en gaat dan naar score en terug naar prijs) dan staat prijs weer op zijn default (in dit geval oplopend). is dit by design?

[ Voor 17% gewijzigd door RKD op 29-12-2011 10:23 ]

iRacing Profiel

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

De native twitter functie van iOS5 werkt goed als je een nieuwsbericht tweet. Maar wanneer je een review probeert te tweeten, pakt die een "webbased" variant. Misschien dat die ook gebruik kan maken van de native tweet functionaliteit :).

En als dit gewoon al in de planning staat, mijn excuses. :> :P

Versie 1.6.1

[ Voor 14% gewijzigd door BioHazard op 29-12-2011 16:12 ]

• technorabilia
Hm, bij mij werkt dit helaas niet maar ik zit dan ook nog op v1.5 op iPhone 4S...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:27
waarom staat bij:
meer<over tweakers-app<versie 1.6.2
helemaal beneden 1998 - 2010 ??
we zijn toch al 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ja, meestal deden wij altijd "1998 -" YEAR(TODAY) ;)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

BioHazard schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:04:
De native twitter functie van iOS5 werkt goed als je een nieuwsbericht tweet. Maar wanneer je een review probeert te tweeten, pakt die een "webbased" variant. Misschien dat die ook gebruik kan maken van de native tweet functionaliteit :).

En als dit gewoon al in de planning staat, mijn excuses. :> :P

Versie 1.6.1
Zie dat dit probleem is opgelost bij de laatste build. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
BioHazard schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:30:
[...]

Zie dat dit probleem is opgelost bij de laatste build. _/-\o_
Yes, dat was de laatste fix die is doorgevoerd voor de release, bedankt voor het melden :)
1.6.2 is de laatste build en is inmiddels naar Apple gestuurd, dus 1.6 zal binnenkort in de app store staan. Op naar 1.7! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:00

RKD

johnydoe schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:33:
[...]

Yes, dat was de laatste fix die is doorgevoerd voor de release, bedankt voor het melden :)
1.6.2 is de laatste build en is inmiddels naar Apple gestuurd, dus 1.6 zal binnenkort in de app store staan. Op naar 1.7! :9
Met swipen tussen berichten?? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
RKD schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:23:
[...]

Met swipen tussen berichten?? ;)
Helaas, dat zat niet in deze iteratie ;) Ik weet ook niet precies wanneer het er wel in komt, er is nog veul te doen met de app :P Het staat in ieder geval op de backlog, dus het zal niet vergeten worden (hoogstens afgeschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
Ik ben zojuist een bug tegengekomen in de laatste 1.6.2 versie:

Ik laad de nieuws pagina en zie:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ynsdmq.png
ik scroll dan naar beneden en terug naar boven en dan zie ik:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ilbpu1.png
het artikel over de iphone is dus vervangen door het artikel over Hivemind.
(let ook op het kleine streepje boven het pijltje naar rechts van het Hivemind artikel)
Als ik de app herstart of helemaal naar boven scroll (om te herladen) komt het artikel over de iphone terug.
Wat ook vreemd is als ik op het artikel over de iphone klik dan opend hij het artikel van HiveMind.
Ook is niet zoals gewoonlijk de hele balk gekleurd in rood maar slechts delen:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/vp7shu.png
Het artikel over de iphone kon ik dus op deze pagina op geen enkele manier openen, op de Mobile pagina ging alles wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Bedankt voor het melden matthijs33, de bug is inmiddels geplet in 1.6.3 en ik heb de app store submission ook van een update voorzien, zodat de bug niet alsnog naar het grote publiek gestuurd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
That's why we are Beta testers ;)
graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb van de week wel veel crashes gehad.

een stuk of 4 allemaal op dezelfde manier. (had het ook met de 1.61 en 62)

Als ik bij reacties van een nieuwsbericht helemaal naar beneden ga en daar staat dan meestal gesloten weg gemodden reacties, als ik deze probeer te openen crached de app regelmatig.

Misschien omdat je dan ook dicht bij de navigatie balk onderaan zit.

zowiezo is het lastig om de weggemodde reaties te openen op een iPhone :'(
terwijl ik ingelogd ben en ik alle reacties zou moeten zien omdat ik de filter ongewenst aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Anoniem: 149800 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:15:
Ik heb van de week wel veel crashes gehad.

een stuk of 4 allemaal op dezelfde manier. (had het ook met de 1.61 en 62)

Als ik bij reacties van een nieuwsbericht helemaal naar beneden ga en daar staat dan meestal gesloten weg gemodden reacties, als ik deze probeer te openen crached de app regelmatig.

Misschien omdat je dan ook dicht bij de navigatie balk onderaan zit.

zowiezo is het lastig om de weggemodde reaties te openen op een iPhone :'(
terwijl ik ingelogd ben en ik alle reacties zou moeten zien omdat ik de filter ongewenst aan heb staan.
Weet je toevallig of je hier ook al last van had met de 1.5 versie die nu in de App Store staat? Ik kan het niet herhalen, zowel in de simulator als op enkele devices kan ik de app niet laten crashen bij de reacties. Is er een bepaald nieuwsartikel dat steeds crasht toevallig?

Veel instellingen die je voor de website hebt ingesteld gelden overigens (nog) niet voor de app, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hier volgens mij ook last van op 1.5.

Vandaag krijg ik hem ook regelmatig.
Steeds bij het openen van verborgen reacties.

Bij diverse nieuws items:
Asus intro
Kinetic komt naar Nederland
Sony introduceert

Het gebeurt ook bij het openen van reacties halve wegen.
Zal een de telefoon herstarten.

//Edit:

Een herstart heeft niet geholpen.
Het lastige is ook dat hij het niet elke keer bij dezelfde reactie doet.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 10-01-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Mocht je nog last hebben van crashes, zorg er dan voor dat je de crash reports opstuurt naar Apple. Die zijn niet altijd heel bruikbaar, maar misschien geven ze ons een aanwijzing in de richting waar we het probleem moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik zal hem weer aanzetten.
Er staan toch zeker een stuk of tien in.

Krijgen jullie dan feedback van deze rapporten?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 16-01-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 12:15
ik zou persoonlijk graag de functie zien om een review van een product in de website te kunnen openen, ipv het in het losse schermpje bekijken, aangezien het erg onprettig leest, andere optie, de tekst aanpassen aan breedte :)

verder heel blij met de app en zeker een stuk handiger dan de mobiele website! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 21:28
Ten eerste; heerlijk dat het developen nu binnenshuis gebeurt! Zo kan er tenminste veel sneller iets met feedback en eigen wensen gedaan worden. Bij deze graag een paar requests:

- De volgorde van reacties op dezelfde manier als op de FP, wellicht instelbaar.
- Het kunnen volgen van links in de "preview" van reacties.
- De pricewatch komt een beetje weinig gelikt over in de eerste navigatie-menu's, wellicht iets meer in de stijl van de andere items en bijv. met de kopjes alla de Nu.nl app?
- Uiteraard forum integratie. Ik heb nog wat ideetjes op een whiteboard bij Tweakers achtergelaten ooit. ;)

Thanks en leuk te zien allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:30
Nog een bugje:
- Tappen op de menubar/statusbar doet je niet omhoogscrollen wanneer je in de reacties zit.

Edit: zelfde geldt voor wanneer je in een artikel zit. In de nieuwsweergave kan je wel naar boven door een tapje op de menubar.

[ Voor 38% gewijzigd door CarpeVentum op 17-01-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vind het nog steeds een pauper app:

1. De nieuwste reacties staan bovenaan en de oudste onderaan. Prima, maar geef men de keuze in welke volgorde men de reacties wil hebben. Zowel op de FP als het forum staan de reacties gesorteerd van oud naar nieuw. Dat de app de reacties anders sorteert geeft niet echt een eenheid gevoel.

2. Nog steeds moet ik tappen op lange reacties om de hele reactie te kunnen lezen. Niet handig en vergt onnodige extra handelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
- De volgorde van reacties op dezelfde manier als op de FP, wellicht instelbaar.
- Het kunnen volgen van links in de "preview" van reacties.
1. De nieuwste reacties staan bovenaan en de oudste onderaan. Prima, maar geef men de keuze in welke volgorde men de reacties wil hebben. Zowel op de FP als het forum staan de reacties gesorteerd van oud naar nieuw. Dat de app de reacties anders sorteert geeft niet echt een eenheid gevoel.

2. Nog steeds moet ik tappen op lange reacties om de hele reactie te kunnen lezen. Niet handig en vergt onnodige extra handelingen.
De reacties staan hoog op de planning om volledig vernieuwd te worden. Dat kan nog even duren, aangezien er ook nog een nieuwe website neergezet wordt ondertussen.
- De pricewatch komt een beetje weinig gelikt over in de eerste navigatie-menu's, wellicht iets meer in de stijl van de andere items en bijv. met de kopjes alla de Nu.nl app?
De pricewatch staat ook voor onderhoud op de planning, maar we willen ons eerst richten op meer functionaliteiten en andere langlopende zaken.
- Uiteraard forum integratie. Ik heb nog wat ideetjes op een whiteboard bij Tweakers achtergelaten ooit. ;)
Staat nog voor dit jaar op de planning, maar wanneer precies is een kwestie van geduld. Het is niet eenvoudig om het forum *gemakkelijk* en *intuïtief* mobiel beschikbaar te maken.
Nog een bugje:
- Tappen op de menubar/statusbar doet je niet omhoogscrollen wanneer je in de reacties zit.
Dat is niet zozeer een bugje danwel dat het een vage functie van Apple is. We zullen er in duiken, maar verwacht niet dat dit heel snel rechtgetrokken wordt. Je kunt immers prima zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
magnifor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:53:
Vind het nog steeds een pauper app
Ohja, hier hebben we natuurlijk helemaal niks aan. Het kost enorm veel tijd om de app over te nemen van Ice Mobile en daarnaast hebben we natuurlijk ook het dagelijks onderhoud aan de site, plus nog de andere lopende projecten. We gaan echt bezig met de feedback die jullie geven, maar verwacht geen heilige graal met 1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizna
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 10:55
Wat ik zelf heel erg graag zou zien is een barcodescanner bij de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 12:15
Krizna schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:09:
Wat ik zelf heel erg graag zou zien is een barcodescanner bij de pricewatch.
+1 voor dat idee, bij android is het een losse app voor zover ik weet? maar die zou er ook voor iOS moeten zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Inderdaad fijn dat het ontwikkelen niet uitbesteed wordt, dat maakt het proces er niet eenvoudiger op... Daarnaast heb ik een andere request ten aanzien van de reeds gemelde zaken.

Dat betreft het inzien van images. Onderaan een artikel worden vaak screenshots of andere plaatjes weergegeven. Tot 1.6 was het helemaal irritant om te switchen tussen 2 plaatsjes, vanaf 1.6 is dat al verbeterd. Maar ook hier zou het swipen veel fijner in gebruik zijn en verhoogt het de usability van de applicatie.

Verder, hoewel niet herleidbaar, crasht de applicatie regelmatig bij het inzien van reacties. Voor mij is zoiets een aardige showstopper...

Laatste, hoewel genoemd, de reacties. Als deze op een manier meer overeenkomen met de site zelf, dan zou dat meer dan wenselijk zijn! Maar beperkte reacties inzien, andere volgorde dan gewend... Dat maakt het niet eenvoudiger om de reacties eens goed door te lezen...

Succes met alle ontwikkelingen!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 10:37
1.6.3

Bij het expanden van hidden reacties crasht de app regelamtig. Gebeurt at random nadat ik tussen de 10 en 20 hidden reacties bekeken heb.
Als ik de crash reports bekijk zijn de eerste van 10-10-2011 toen ik nog IOS 4.3.5 draaide (en versie 1.5 van tweakers app?).

Ik zal de crash reports zo ook even verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig ben dus niet de enige met dit probleem, sorry. :D

Is al gemeld tijdens de test fase maar is nog niet geplet.

Het is wel jammer ik gebruik de app nu eigenlijk alleen nog maar om te kijken wat het laatste nieuws is, en dan ga ik met de browser naar de site om te lezen. De reacties lezen van de artikelen is gewoon niet te doen via de app.

Hopelijk wordt dit snel gefixed.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 21-01-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:20

-SaveMe-

-klik-

Ik zie het hier nergens staan, dus dan maar de vraag:

Ik gebruik de app op mijn iPad2. Staat er al een iPad/Universele versie in de planning ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik krijg tussen twee nieuwsitems een gedeelte van de website van mijn school te zien.
Ik heb deze website niet "actief" in safari.
Ook als ik de app herstart blijft het onderstaande.
Ik kan ook op de links klikken en de (in-app)browser opent het gewoon.

Lijkt me niet de bedoeling.

(versie 1.6.3)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/24g4va1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Ik heb mijn toestel een tijdje geleden aangemeld naar aanleiding van die mail die ik kreeg. Dus ik die webapp geïnstalleerd, mijn toestel geregistreerd maar ik krijg geen link om de app te installeren, iemand een idee ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 19:25

rob_erwt

What does this button do?

Topicstarter
-SaveMe- schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:04:
Ik gebruik de app op mijn iPad2. Staat er al een iPad/Universele versie in de planning ?
Vooralsnog staat er geen iPad versie in de planning. Dat wil neit zeggen dat hij er nooit komt, maar voorlopig in ieder gval nog niet. :)
Roelos schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:40:
Ik krijg tussen twee nieuwsitems een gedeelte van de website van mijn school te zien.
Ik heb deze website niet "actief" in safari.
Ook als ik de app herstart blijft het onderstaande.
Ik kan ook op de links klikken en de (in-app)browser opent het gewoon.

Lijkt me niet de bedoeling.

(versie 1.6.3)
Dat lijtk me idd niet echt de bedoeling. :P Geen idee waardoor het veroorzaakt wordt eigenlijk. We gaan er eens naar kijken.
SanderPS3 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:48:
Ik heb mijn toestel een tijdje geleden aangemeld naar aanleiding van die mail die ik kreeg. Dus ik die webapp geïnstalleerd, mijn toestel geregistreerd maar ik krijg geen link om de app te installeren, iemand een idee ?
Aangemeld voor de testgroep bedoel je? Onder welke naam heb je dat gedaan (mag je ook via DM sturen), dan kan ik er eens naar kijken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik krijg zojuist ook crashes bij de pricewatch. Opende een categorie en klikte meteen weer op terug.

Zal zo de crash reports versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garfiel.d
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb nog een iPhone 3G met iOS 3.1.3. Is het mogelijk om de oude versie beschikbaar te stellen zodat ik de app ook nog kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Nope, we distribueren helaas niet de oude versie van de app die nog zal werken met iOS 3.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het crashen van de app bij het bekijken van verborgen reacties is in ieder geval nog niet opgelost. :X
Soms is er gewoon niet mee te werken als je de reacties wilt lezen.

Daarnaast als users lange namen hebben gaat dit over de post tijd en datum heen.
Dit zie je alleen bij verborgen reacties zover ik kan zien
Weet niet of dit al gemeld was.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 15-03-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
We hebben een nieuwe versie gelanceerd. Gebruikers met iOS 4.x moeten als het goed is nu ook kunnen updaten naar de meest recente versie van de app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skumke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 12:45
Helaas valt de iPod touch (2e generatie) met iOS 4.2.1 nu buiten de boot. Volgens de App Store vereist de app iOS 4.3 of nieuwer, dus niet iOS 4.x.

Is er een kans dat iOS 4.2.1, wat de laatst verschenen versie is voor deze iPod, alsnog ondersteund gaat worden of zal ik het met versie 1.5 van de Tweakers.net-app moeten blijven doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
skumke schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:21:
Helaas valt de iPod touch (2e generatie) met iOS 4.2.1 nu buiten de boot. Volgens de App Store vereist de app iOS 4.3 of nieuwer, dus niet iOS 4.x.

Is er een kans dat iOS 4.2.1, wat de laatst verschenen versie is voor deze iPod, alsnog ondersteund gaat worden of zal ik het met versie 1.5 van de Tweakers.net-app moeten blijven doen?
Wacht even de nieuwe update af die voor de deur staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:08
Zit in de update ook het Forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
De update is al enige tijd uit ondertussen

Daar zat niet het forum in. De komende tijd steken we alle mankracht in de nieuwe versie van Tweakers.net, en dan doel ik op de desktop, niet de app

Integratie van het forum staat wel op het verlanglijstje, maar hoe of wat dat gaat zijn dat weet ik zelf nog niet precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Tweakers app was nu helemaal vast gelopen en wou ook niet meer opstarten.
Ik heb hem er maar afgegooid en via de store er weer opgezet, hij start vooralsnog weer op.

Het viel me echter wel op dat de app een dramatische score van 2,5 sterren krijgt en de reacties niet mals zijn.
(ik vindt het eigenlijk ook wel een beetje tweakers onwaardig)

Het gaat allemaal over het crashen van de app bij het lezen van de reacties.

Nou snap ik dat de nieuwe website voor gaat maar ik vraag me wel af of het probleem (of de oplossing) nu al bekent is bij jullie, er zouden duizenden crash reports moeten zijn om het pijnpunt te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
De negatieve reviews heb ik ook gezien inderdaad. Het probleem is alleen dat wat zij schrijven in de reviews ik niet kan reproduceren. Ik heb meerdere devices met verschillende OS'en geprobeerd, maar telkens werkt de app naar behoren. Ik heb een avondje op de bank met vier verschillende devices continu reacties zitten lezen bijvoorbeeld, waarbij de app 1 keer crashte in totaal wat ik acceptabel vind.

Ik gok dat de mensen die een negatieve review schrijven een jailbreak hebben, wat door ons niet ondersteund wordt, en dat dat er voor zorgt dat de app crasht. Een andere verklaring kan ik niet verzinnen.

Het probleem ook met de App Store is dat ik geen contact kan opnemen met gebruikers die een crash ondervinden, waardoor ik niet kan checken of mijn vermoeden klopt

(side note: ik heb tevens bij een paar vrienden met een jailbreak gecheckt of de app bij hun crashte, maar daar werkt hij dus ook prima. Dat maakt het dus ook nog eens wat lastiger)

Zolang ik het zelf niet kan reproduceren blijf ik de focus houden op de nieuwe versie van Tweakers

Edit: het zou natuurlijk ook aan het wegvallen van de dataverbinding kunnen liggen. Dat heb ik nog niet goed getest. Ik ga dat vanavond nog even doen op Amsterdam Centraal :)

[ Voor 7% gewijzigd door Misha op 27-06-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat de app ook bij mij om de haverklap crached.
Dit bij het openen van gesloten reacties, dit is ook in dit topic meerdere keren gemeld.
Ik lees dan ook geen reacties meer vanwege dit probleem.

Ik heb echter geen jailbrake.

Het gebeurd ook alleen maar bij het openen van de gesloten reacties, dus ik kan me wel vinden in de reacties van de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Welk device en welk os heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iphone 4S 32GB IOS 5.1.1 (zwart)

Ik heb het ook geprobeerd op de iphone van mijn vriendin de Iphone 4 IOS 5.1.1 8 GB (zwart) met dezelfde problemen.

Ik heb de problemen al vanaf het moment dat ik de app geïnstalleerd heb dus ook oudere IOSen en App versies.

En als tip het gaat goed met Wifi maar gaar fout op 3G of minder. Toch niet crashte net weer met wifi.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 27-06-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Hmmm erg vreemd. Heb hier een 4s 16GB zwart en daar ondervind ik geen problemen (mits ik een goede verbinding heb, zie verderop). Met de 4 16GB Zwart van een collega had ik ook geen problemen

Ik heb net wel in de lift ff uitgeprobeerd wat de invloed is van het hebben van een goede verbinding. Als de verbinding wegvalt en je gaat flink tappen op een reactie dan crashte de app bij mij. Daar gaat dus iets mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14

mvds

Totally awesome!

Enig idee wanneer er een HD (Tablet) versie gaat komen van de app? Ik gebruik hem met veel plezier, maar hij ziet er nogal knullig uit op een retina scherm :) En vergroten is niet echt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Voorlopig nog niet... Ik stoor me er ook enorm aan :+ onze nieuwe layout is wel aardig touch friendly geworden. Wellicht zodra we die lanceren een goed alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:38
Wordt deze app nog aangepast om gebruik te maken van het grotere scherm van de Iphone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ik verwacht binnen afzienbare tijd een update met iPhone 5 support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Ik ook! iPhone 5 support gewenst, inclusief landscape support natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Valt "binnen afzienbare tijd" nog meer te specificeren? De app past naar mijn idee niet in de stijl van de website, mag ook weleens iPhone 5 support krijgen en in zijn geheel ook verbeterd worden (met name de reacties en de usability) :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-06 13:13
Misha schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:20:
De negatieve reviews heb ik ook gezien inderdaad. Het probleem is alleen dat wat zij schrijven in de reviews ik niet kan reproduceren. Ik heb meerdere devices met verschillende OS'en geprobeerd, maar telkens werkt de app naar behoren. Ik heb een avondje op de bank met vier verschillende devices continu reacties zitten lezen bijvoorbeeld, waarbij de app 1 keer crashte in totaal wat ik acceptabel vind.

Ik gok dat de mensen die een negatieve review schrijven een jailbreak hebben, wat door ons niet ondersteund wordt, en dat dat er voor zorgt dat de app crasht. Een andere verklaring kan ik niet verzinnen.

Het probleem ook met de App Store is dat ik geen contact kan opnemen met gebruikers die een crash ondervinden, waardoor ik niet kan checken of mijn vermoeden klopt

(side note: ik heb tevens bij een paar vrienden met een jailbreak gecheckt of de app bij hun crashte, maar daar werkt hij dus ook prima. Dat maakt het dus ook nog eens wat lastiger)

Zolang ik het zelf niet kan reproduceren blijf ik de focus houden op de nieuwe versie van Tweakers

Edit: het zou natuurlijk ook aan het wegvallen van de dataverbinding kunnen liggen. Dat heb ik nog niet goed getest. Ik ga dat vanavond nog even doen op Amsterdam Centraal :)
toon volledige bericht
Dat is echt vreemd! Ik heb alle problemen die hier van voren komen in deze topic.
Ik heb een iPhone 4S iOS 6.0.1 en geen jailbreak.

Zou Miss kunnen te maken hebben dat verschillende apps op de achtergrond data gebruiken en dat je tussendoor op tweakers op reacties klikt en en de data van reactie wordt ophaald. Maar omdat dat soms dat even duurt omdat er verschillende apps ook data binnenhaaldt en tweakers app te lang vindt duren en vast loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar staat in de ingezonden crash rapporten niet wat de reden is van de crash, of zijn deze ook onduidelijk.

Ik heb er zelf al richting 50 of 60 verstuurd. Ik bedoel als het versturen van de rapporten de makers niet eens helpt om de problemen te verhelpen dan kan ik het net zo goed uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ook hier even:

crash rapporten zijn altijd welkom. Een beetje data > geen data :)

Ik verwacht iPhone 5 support binnen nu en vier weken. Er zijn nog een paar andere kleine zaken die moeten worden aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:24

sus

is druk :+

Is er al enig zicht op een update waarbij de reactie eindelijk eens andersom wergegeven kunnen worden? 2 jaar geleden werd al gemeld dat dat hoog op het lijstje stond. Later werd gemeld dat er eerst een nieuwe site geboud werd. Ik gebruik de app graag, maar vind de reacties nog steeds erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Er zijn wat andere zaken op het spoor gekomen waardoor bepaalde features niet gebouwd zijn. Hierdoor zal de focus voorlopig liggen op een responsive design voor de volledige website. Ik kan je daarom niet vertellen wanneer wat ontwikkelt zal gaan worden aan de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Overigens crashed de app nog steeds bij het bekijken van de reacties. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
We zijn ondertussen de bug beter op het spoor. :)
Pagina: 1