[iOS] T.net app bugs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 13:43
Dit topic is alleen bedoeld voor het melden van bugs in de Tweakers app op iOS. Dit topic is niet bedoeld voor feature-requests. Voor feature-requests kun je hier terecht. Overige niet-gerelateerde posts zullen worden verwijderd

Om een bug te melden dien je eerst te controleren of je de meest recente versie van de app hebt. Dit doe je zeer eenvoudig door de app op te zoeken in de app store;)

Vergeet niet dat als de app crasht, je een crashreport ook stuurt.

Om het overzichtelijk te houden vragen wij je om bugs op de volgende manier te rapporten:

Telefoon:
iOS:
Steps to reproduce:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Guys,

Ik lees in de app store dat sommige mensen nog problemen ondervinden met het openen/uitklappen van reacties. Hebben ook mensen hier daar last van? Ik kan het zelf niet reproduceren op 5.1 in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 00:23
Zeker nog last van, iOS 5.0.1 laatste versie van de Tweakers.net app.
Is overigens op een iPod Touch 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Ah, er was dus wel een topic van. Zat al een tijdje met 2 irritante bugjes.

Telefoon: iPhone 4S
iOS: 6.0
Tweakers app versie 1.6.6
  • Loopt inderdaad nog steeds regelmatig vast bij het uitklappen van een reactie
  • Links in reacties zijn niet klikbaar
Daarnaast: Misschien een keer aanpassen aan de nieuwe website, hij ziet er toch behoorlijk gedateerd uit maar ik snap dat dat geld/tijd kost.

En het viel me op dat de website niet meer op je device wordt afgestemt. In ieder geval één van de twee zou toch wel prettig zijn. Mag ik vragen waarom jullie er voor hebben gekozen om geen responsive website te maken?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Telefoon: Iphone 4S 32G
iOS: 5.1.1
Steps to reproduce:

Ik gebruik hem eigenlijk nooit meer ivm met het vastlopen ervan.

Dit heb ik op alle versies gehad van IOS en de app.
Iphone 4 en 4S

Meestal bij het openen van de reacties, soms wel een paar keer achter elkaar.
Het lijkt er bij mij op dat het vooral gebeurd als er een slechte verbinding is net wel/niet 3G.

Ik heb ook de laatste beta versie doorlopen maar ook daarin dezelfde problemen. Dit is toen gemeld maar nooit wat aan gedaan of gevonden.

Het is de nr1 vastlopende app op mijn telefoon en ik heb alle crash data verzonden.

@Misha zorg dat je niet test op wifi dan werk hij beter bij mij. (alhoewel hij dan ook wel vastloopt maar wel minder)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 24-10-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Realityweb schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:08:
Ah, er was dus wel een topic van. Zat al een tijdje met 2 irritante bugjes.

Telefoon: iPhone 4S
iOS: 6.0
Tweakers app versie 1.6.6
  • Loopt inderdaad nog steeds regelmatig vast bij het uitklappen van een reactie
  • Links in reacties zijn niet klikbaar
Daarnaast: Misschien een keer aanpassen aan de nieuwe website, hij ziet er toch behoorlijk gedateerd uit maar ik snap dat dat geld/tijd kost.

En het viel me op dat de website niet meer op je device wordt afgestemt. In ieder geval één van de twee zou toch wel prettig zijn. Mag ik vragen waarom jullie er voor hebben gekozen om geen responsive website te maken?
Thanks. Nieuwe apps staan bij mij en wat devvers heel hoog op het verlanglijstje(idem voor responsive design), maar alle capaciteit gaat momenteel naat twk7. Je snapt wel waarom denk ik ;)

@freaky_revolt; ik test meestal in de lift. Sta drie kwartier in een op en neergaande lift met meerdere devices, maar zelfs dan lukt het me niet altijd om het te reproduceren. Alleen met een 3GS en iOS5 lukte het me. Wellicht dat zelfs in de lift de verbinding goed genoeg is, wat ik me niet kan voorstellen... Maar het kan :+

Bij de volgende app is het wegvallen van de verbinding iig een top prioriteit ;) als je data even tijdelijk opslaat in een lokale db moet het al op te lossen zijn

[ Voor 30% gewijzigd door Misha op 24-10-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Misha schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:41:
[...]

Thanks. Nieuwe apps staan bij mij en wat devvers heel hoog op het verlanglijstje(idem voor responsive design), maar alle capaciteit gaat momenteel naat twk7. Je snapt wel waarom denk ik ;)
Ik snap het. Vind Tweakers7 zelf erg mooi geworden. Succes met het finetunen hiervan. En vervolgens met de Apps en het responsive design d:)b

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39

jdh009

FP ProMod
Kan het kloppen dat het uitklappen van berichten nog steeds problemen geeft? Hij crasht bij mij helaas nog regelmatig bij het openklappen. Het probleem is lastig te reproduceren echter gebeurd het geregeld dat ik, nadat ik een artikel heb gelezen, begin met het lezen van de reactie bij het artikel. Hij crasht dan soms bij het openklappen. Heb de laatste versie (1.6.6) van de app uit de appstore op mijn iPhone 4, iOS 5.0.1 jailbroken en ingelogd via de app met dit account.

Wat ik me nog afvroeg: Telt het bekijken van dingen in de app mee met de Tweakotine?

[ Voor 60% gewijzigd door jdh009 op 14-11-2012 23:58 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ik hoor het inderdaad nog van wat gebruikers, maar in zowat alle gevallen gebruiken zij dan een 3Gs + iOS5.x of een jailbroken device. Beide ondersteunen we helaas niet... neemt niet weg dat het ook soms voorkomt bij mensen die geen jailbroken device hebben, dus hoe dan ook zit er ergens een bug die waarschijnlijk wat geheugen lekt

Voor zover ik weet (ik ben niet betrokken geweest voor de ontwikkeling van de huidige apps) heeft het bekijken van dingen in de app geen invloed op je Tweakotine. Zou wel cool zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38
Ik ondervind problemen met de geneste reactie op de frontpage en in de app.
Als ik vanuit de app een reactie plaats op een andere reactie dan wordt deze binnen de app netjes gegroepeerd. Echter als ik daarna op frontpage via een browser kijk dan is deze nesting weg (ja ik heb genesteld aanstaan op de frontpage).

Laatst had ik op deze manier op 3 verschillende "threads" op de frontpage reacties gegeven. Toen ik daarna via mijn desktop keek zag ik 3 reacties onder elkaar staan helemaal onderin.

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Heb je een voorbeeld voor me? Kun je een link naar de reactie plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Heb het even getest maar het lijkt erop dat ik mij vergist heb. Ik denk dat het ermee te maken had dat ik de interface op platte weergave had staan. Logisch dat het dan "mis" gaat

dus nevermind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook een Bugje is (in ieder geval op mijn iphone) is dat als ik een item open waarin een filmpje zit hij meteen doorgaat en het filmpje afspeeld ipv het nieuws bericht openen. Ik moet dan eerst op de terug knop klikken om het nieuwsitem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:42

Haan

dotnetter

Anoniem: 149800 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:45:
Wat ook een Bugje is (in ieder geval op mijn iphone) is dat als ik een item open waarin een filmpje zit hij meteen doorgaat en het filmpje afspeeld ipv het nieuws bericht openen. Ik moet dan eerst op de terug knop klikken om het nieuwsitem te lezen.
Dat heb ik ook op mijn iPhone en is inderdaad niet heel handig.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik ook niet snap in de tweakers app is dat ik vaak een melding krijg dat het artikel niet geladen kan worden omdat de verbinding te langzaam is. En dit terwijl ik een volle WIFI verbinding heb en alle andere apps meteen laden.

Daarnaast lijkt het me beter voor tweakers om de app te verbeteren of van de store te halen aangezien de storm van klachten en reacties in de store die niet mals zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 19-12-2012 14:54 ]

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-06 13:13
Misha schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:01:
Guys,

Ik lees in de app store dat sommige mensen nog problemen ondervinden met het openen/uitklappen van reacties. Hebben ook mensen hier daar last van? Ik kan het zelf niet reproduceren op 5.1 in ieder geval...
Dat klopt, het gebeurt ook in iOS6.
Als ik een paar reacties uit klap, dan loopt de app vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Wat Freaky_Revolt schreef heb ik ook last van, maar niet alleen als je een artikel opent, maar op elke pagina van een review waar een filmpje op staat doet de app dit.
Erg vervelend en soms zelfs irritant. Daarnaast staat op de pagina waar een filmpje staat een dubbele titel.

Gezien het aantal videoreviews stijgende is, is dit erg vervelend bij het lezen van de artikelen.

Staat er nog een update op stapel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenizYlmz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Waarom is de Tweakers app nog steeds niet geoptimaliseerd voor het scherm van de nieuwe iPhone/iPod serie? Gewoon een kwestie van een paar regeltjes code veranderen right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Hi guys,

Ik verwacht binnen nu en vier weken een nieuwe update. Daar zit dan o.a. iPhone 5 support in en moet het probleem met direct doorskippen naar een filmpje zijn verholpen :) Tevens zijn er nog wat andere zaken aangepast

@Freaky_Revolt, bij mij laadt de app gewoon artikelen naar behoren. Enkel als ik echt amper tot geen verbinding heb (in een lift bijvoorbeeld) dan krijg ik de melding. Kun je de app een keer opnieuw installeren om te checken of dat het wellicht verhelpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok zal ik doen en ben benieuwd naar de nieuwe versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Ik kwam vanmiddag nog iets met de mobiele pricewatch tegen.

Als ik in de categorie Televisie sorteer op Score dan krijg ik een heleboel producten van 0 euro (te koop bij 0 winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Aller eerst , finally iPhone 5 ondersteuning!

Probleem:

Tweakers app v 1.6.7.
iOs 6.1.2

Nadat er een filmpje is gekeken in landschap mode blijft de sleepbalk van iOS in landschap mode zodra je weer in de app bent.

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/1446/imagetge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0byman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 00:30
Probleem:

Tweakers app v 1.6.7
iOS 6.1.2
iPhone 5

Toen ik naar de Appstore ging voor de update zag ik dat de afbeelding van de app ook vernieuwd is, maar na de update heeft de app nog steeds de oude afbeelding. Een herstart verhielp dit niet en ook de app verwijderen en helemaal opnieuw installeren verhielp dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En het crachen bij het openen van reacties is nog steeds aanwezig dus dat kan beter uit de fixlist.

Heb er alweer twee gehad tijdens het kijken in de reaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Dank, melding voor gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-06 10:54
Misschien een beetje voorbarig maar in iOS 7 beta 3 op iPad 3 wordt de tekst van een nieuwbericht niet goed getoond. De app denkt dat het scherm breder is dan deze in werkelijkheid is. Je moet dus met een horizontal scrollbar aan de gang.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Zoals je wellicht wel kan begrijpen ondersteunen we op het moment ook nog geen iOS 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-06 10:54
Snap ik. Was ook meer ter info. Misschien kun je er iets mee.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nieuwe update is uit.

Ziet er beter uit. Tot nu ook nog geen crash gehad bij het openen van reacties.
Alleen crasht hij als ik een reactie wil plaatsen en deze annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 00:25

NSG

Je weet niks!

Hier op mijn iPhone 5 met iOS7.0.4 crasht te app ook bij het annuleren van het plaatsen van een reactie.
Nou vind ik dat persoonlijk niet echt een probleem waar aandacht aan geschonken moet worden, laat de devs zich maar op het responsive design focussen. Ik hoop dat daar binnenkort een open bèta van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Als jullie alvast toegang willen hebben, stuur me dan even een DM! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee heb al toegang maar vindt het niets.
Ik zie liever de originele site en ff snel het nieuws checken via de app.

En de app crasht ook bij het plaatsen van een reactie.
5S iOS 7.04

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 02-12-2013 19:20 ]

Pagina: 1