Decennia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:25:
Da ga ik voor Beast mastery ! Dan kan ik lekker snel levelen, wat ik toch het leukste vind PvE. Thankyou =)
Waar kan je btw Archeology halen ? Zou dat graag willen doen en moet even aan gold komen =) Lvl 20 eindelijk een Kodo dan =D
Nog 1 laatste vraagje ; Ik heb een trial account, sluit die zich vanzelf na 10 dagen ? En moet ik nu de normale WoW, BC,WotLK & Cataclysm kopen of alle uitbreidingen zonder normaal WoW ? Hoe verleng ik me trial. Ik kom er niet zo goed uit, sorry als die storend is !
EDIT ; Ow ik zie het al. Ik moet dus alle spellen kopen om volledig te genieten. Om mijn trial om te zetten naar een normaal account moet ik nu dus het spel in de winkel kopen en die key aan mijn account "binden" Enige vraag die mij nog rest ; Hoe zit het met de gratis maand, ik lees veel over dat je een CC nummer moet invoeren...
ik heb mijn Huntardje voor cata tot lvl 69 geleveld ook in beast mastery en dat gaat echt lekker hoor,door je talents is je pet ook een stukje beter dan in de andere 2 talent tree's maar persoonlijk vind ik dat je de allermooiste skill/talent pas op LvL 69 krijgt haha --> Beast mastery!
kan je pets tamen die je met de andere 2 talent tree's niet kan tamen en als ik jouw was zou ik ook een keertje Pet topia googlen en ff op die site kijken,echt een aanrader voor hunters (voor mij dan) (sorry weet de excacte url ff niet ben op mn werk)
ikzelf heb inmiddels "The Kurken" als pet op mn hunter alt..maar guildie loopt nu met die Rare Lion die er in cata bijkwam das echt een heel mooi beestje

beter dan die oude modellen vd leeuwen in de cat familie!
gister nog lol gehad met zn 3en in die ehhh Warsong Gulch 2.0 battleground

(tja op het terrein na precies hetzelfde als wsg en weer ff de naam ervan kwijt,nieuwe bg lijkt op wsg..twin peaks??)
een hunter,druid healer en ik als tank steeds via het riool de vijandelijke basis in en vlaggetjes jatten

kwamen op onze we terug ook 2x de vijandelijke flagcarrier alleen tegen (iedereen was bij de brug aan het knokken) en schakelden hem uit 3.0 overwinning en ook nog 2 achievements erbij en een lol dat we hadden op de TS haha en dit was nog geen eens een premade (ja met 3 man haha).
deden terwijl we daar bezig waren een spelletje via de TS "Rate the hordy you just killed" nou ik zeek zowat in mn broek van wat er allemaal door mijn headsetje binnenkwam,rob van zomeren van radio veronica is dr niks bij

HawVer schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:15:
[...]
Check de arena finals van 2010 op Blizzcon. De eerdere finals waren gericht op het zo snel mogelijk neerhalen van je tegenstanders. Deze finals onderstrepen je post. Je merkt een verplaatsing naar utility. Ongeveer 13 minuten lang zie je dat ze gelijk opgaan, totdat het hele team ineens geccd is. Leuk om te zien!
[
video]
ooow cool die had ik nog geen eens gezien haha , mooie pot pvp daar
p.s. tja en ook fijn om een keertje gelijk te hebben in iets haha thx Snor!
btw nog een vraagje voor de lvl 85 hunters hier over die nieuwe semi-stealth achtige ability? (comouflage) bij een hunter in die guild die die ehh aparte pvp set heeft aangeschaft zie je bij die shoulders nog wel de vlammetjes aan de achterzijde vd hunter als ie in "Predator modus" is, zien de hordies dat ook? je moet er trouwens wel van houden van die set want de shoulders alleen al lijken op samengebonden maglite's hahaha
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 16-12-2010 06:34
]