Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 235 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 49.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na een lange tijd opnieuw begonnen spelen.
Wat me opvalt, als fury/prot warrior, is de hoeveelheid keybindings ik nu wel niet nodig heb tijdens een standaard dungeon.
Ik heb het gevoel dat ze elke expansion NOG meer talents toevoegen, waarvan de meeste situational, terwijl er eigenlijk niks wegvalt. Waardoor de meeste classes nu met een enorm arsenaal aan verschillende spells moeten werken. Erger nog is het feit dat de "gap" tussen goede en slechte spelers hierdoor steeds groter word, wat ik tegenwoordig wel merk tijdens een random heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een warrior is dan ook wel de class die er ERG veel heeft ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:13:
Gisteren na een lange tijd opnieuw begonnen spelen.
Wat me opvalt, als fury/prot warrior, is de hoeveelheid keybindings ik nu wel niet nodig heb tijdens een standaard dungeon.
Ik heb het gevoel dat ze elke expansion NOG meer talents toevoegen, waarvan de meeste situational, terwijl er eigenlijk niks wegvalt. Waardoor de meeste classes nu met een enorm arsenaal aan verschillende spells moeten werken. Erger nog is het feit dat de "gap" tussen goede en slechte spelers hierdoor steeds groter word, wat ik tegenwoordig wel merk tijdens een random heroic.
Huh :? Ik heb juist het idee dat het er juist een hoop minder zijn geworden. Ik gebruik er minder in ieder geval 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rank 1 (5%) krijg je op guild level 5 en rank 2 (10%) krijg je ergens na guild level 15, weet niet precies welk.
Trin1ty schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:27:
[...]

Huh :? Ik heb juist het idee dat het er juist een hoop minder zijn geworden. Ik gebruik er minder in ieder geval 8)
Minder talents maar meer skills. Maar met de introductie van nieuwe skills worden oude vaak overbodig. :)

Aan de andere kant, sommige dingen worden inderdaad wel ingewikkelder, AoE tanken op een druid is weer een leuke uitdaging. 6 seconden cooldown op zowel Swipe als Thrash maken dat je niet zomaar kan spammen, dus ik zit weer ouderwets te tab-targeten, als beide skills op cooldown zijn gewoon netjes fillen met Maul en/of Mangle. :) Vooral Thrash vind ik een geweldige toevoeging op het skill-arsenaal voor een druid, al vind ik wel dat mijn actionbar nu wel erg vol raakt. :+

[ Voor 61% gewijzigd door NMe op 15-12-2010 14:31 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zat al eerder klem met mijn warrior, maar is inderdaad nu wel heel veel geworden. Toch heb je alles 'setjes' wel aardig nodig, wil je het nog binnen handbereik houden :P Even snel denkend 8 skills als basis, plus nog de situatie abilities (die gooi skill, spell reflect, victory rush, interupt, taunt, shield block).. ik blijf wel een clicker :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 11:42
weet iemand of er een site is waar je guilds kunt opzoeken per server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:01:
[...]

Als je "peel'en" onder tanken schaart dan kunnen de meeste classes wel als "PVP tank" fungeren :)
ehhhh Flagcarrier Wsg? nee maar zonder dollen weeet niet hoe het met andere tanks is maar als pallie tank breng je een hoop utility mee de BG's in vooral een goed geplaatste avenger's shield met zn 3 secs silence kan net het verschil betekenen tussen een dode healer bij de vijand! en je doet ook redelijk leuke dmg vooral de talent die je avenger's shield's cooldown reset is een must have (kan je er nog een silence uitrammen)

daarnaast doe je miss wel minder dmg dan de gemiddelde dpser! maar daar tegenover blijf je wel langer overeind staan (helemaal met een goede healer bij je) waardoor je die vlag in AB net die paar seconde langer kan blijven verdedigen wat je maatjes weer wat meer tijd geeft om je te hulp te schieten..

i pvp gaat het er niet om wie het hardst slaat maar wie de meeste utility meebrengt want utility wins games!
helemaal in de rated bg's straks want als je pvp driehoekje van "tactics-Utility-Communication" word verbroken ga je als rated bg team een serieus probleem krijgen want dan ben je het iniatief kwijt en mischien zelfs je overwinning

ennuh Peelen??? dacht het niet haha

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:28:
Ik zat al eerder klem met mijn warrior, maar is inderdaad nu wel heel veel geworden. Toch heb je alles 'setjes' wel aardig nodig, wil je het nog binnen handbereik houden :P Even snel denkend 8 skills als basis, plus nog de situatie abilities (die gooi skill, spell reflect, victory rush, interupt, taunt, shield block).. ik blijf wel een clicker :+
Eens zien...ik heb Mangle (alt voor Demoralizing Roar), Lacerate, Pulverize, Enrage, Growl, Skull Bash (met alt voor Bash), Maul, Swipe (alt voor Thrash), Feral Charge, Berserk, Faerie Fire en Enraged Regeneration permanent nodig. En dan heb ik Barkskin, Survival Instincts en mijn trinket nog clickable staan omdat ik in een panieksituatie liever klik dan een alt-toets gebruik, om te voorkomen dat ik in de haast foute knopjes indruk. :P Ik heb al een keer per ongeluk een decurse gedaan terwijl ik aan het tanken was, gelukkig had ik het snel genoeg door om terug in bear form te shiften. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 27-08 22:27

DefLite

Why so serious?

Eigenlijk wou ik helemaal geen WoW meer spelen maar kreeg pers exemplaar gratis toegestuurd en kon het niet laten om de boel te installeren :p.

Zijn er hier mensen die op Runetotem spelen @ Horde side? En zijn er nog training dummies ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan trouwens onverwacht nog aan een Collector's Edition komen. Kan ik die gewoon aan mijn account koppelen ook al heb ik Cataclysm al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 09:43
DefLite schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:39:
Zijn er hier mensen die op Runetotem spelen @ Horde side? En zijn er nog training dummies ingame?
Tuurlijk zijn er training dummies in game! any horde will do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:43:
Ik kan trouwens onverwacht nog aan een Collector's Edition komen. Kan ik die gewoon aan mijn account koppelen ook al heb ik Cataclysm al?
ja dat kan,gewoon via de gebruikelijke weg op battlenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:50
SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:28:
1-2-3-4-5-q-e-z-x-c-v-f-g-r-m3-m4-m5

Dezelfde knoppen nog eens met shift modifier voor andere abilities en je hebt toch al gauw 30+ skills op keybind binnen handbereik, en dat is genoeg voor mijn feral druid en shadow priest dus voor andere classes moet dat ruimschoots voldoende zijn.

Mijn actionbars staan standaard ook op hidden dus er valt nergens op te clicken :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:43:
Het enige ding extra in-game is een pet, en ik denk dat je die gewoon krijgt dmv een code in de collectors edition. (Die je in kunt vullen in je b.net account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 27-08 22:27

DefLite

Why so serious?

Yokidrink schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:43:
[...]

Tuurlijk zijn er training dummies in game! any horde will do ;)
Haha, Alliance in mijn geval ;)

Maar eigenlijk iets hebben wat niet weg rent/terug vecht totdat ik mijn UI heb gefatsoeneerd...(Wat zijn die default unit frames toch verschrikkelijk om mee te healen :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:36:
[...]

Eens zien...ik heb Mangle (alt voor Demoralizing Roar), Lacerate, Pulverize, Enrage, Growl, Skull Bash (met alt voor Bash), Maul, Swipe (alt voor Thrash), Feral Charge, Berserk, Faerie Fire en Enraged Regeneration permanent nodig. En dan heb ik Barkskin, Survival Instincts en mijn trinket nog clickable staan omdat ik in een panieksituatie liever klik dan een alt-toets gebruik, om te voorkomen dat ik in de haast foute knopjes indruk. :P Ik heb al een keer per ongeluk een decurse gedaan terwijl ik aan het tanken was, gelukkig had ik het snel genoeg door om terug in bear form te shiften. :P
Ik had op mn beretank shapeshift naar berevorm bound aan ctrl+`. Één 'oh shit' button gekoppeld aan ctrl+1. Je kunt denk ik wel nagaan waarom ik op een gegeven moment maar iets anders verbonden heb aan cltr+` :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Furfoot schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:44:

Dezelfde knoppen nog eens met shift modifier voor andere abilities en je hebt toch al gauw 30+ skills op keybind binnen handbereik, en dat is genoeg voor mijn feral druid en shadow priest dus voor andere classes moet dat ruimschoots voldoende zijn.

Mijn actionbars staan standaard ook op hidden dus er valt nergens op te clicken :)
12345 en de rest klik ik, werkt best goed :D
(gros van mn characters hebben niet meer dan 5 skills :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:49:
[...]

12345 en de rest klik ik, werkt best goed :D
(gros van mn characters hebben niet meer dan 5 skills :P).
Je hebt geen characters boven level 6? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:55:
Je hebt geen characters boven level 6? :P
Ik heb alles behalve mage, die zou er maar 2 nodig hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Furfoot schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:44:
[...]

Heb je dan nog iets om je cooldowns te zien op het scherm, daar gebruik ik meestal mijn action bar voor :P
Verder heb gebruik ik meestal ook 12345qefv + shift modifiers en eventueel r als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 10:10
SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:08:
Spellsteal ability, als de mob een spell cast die mana verbruikt ofzo. Zal wel weer een berg aan limitaties op zitten.

Nu vond ik DK tanking best leuk worden, maar die 3 spells zie ik het nut echt niet van. Andere kant hebben pala, warrior en druid nu ook niet echt nieuwe leuke skills voor tank sets, mischien warrior met die giant leap ability, pala krijgt gewoon shieldwall (50% dmg reduce 12 sec) en denk niet dat een tank zijn holy power wil opgeven voor wat extra holy dmg.
Idd, het is ook meer een pvp ability. Ik heb ook liever wat leuke pvp abilities, dan uber pve abilities die dan later toch weer generfed worden.

Outbreak is wel erg handig bij het tanken. Dat je het nut er niet van kan in zien.. tja. Zeker de zogenaamde diseaseless tank? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Klikken gebruik ik alleen als healer, clique + grid + 5-knopsmuis( + ctrl en shift)
Anders hetzelfde als Furfoot.

Als tank gebruikte ik ook wel tauntmaster en daarop klikte ik wel. Om dus gemakkelijk te taunten op het correcte monster.

Overigens ben ik ook op een nieuwe server als horde begonnen. En moet zeggen dat de undead start wel zeer leuk is geworden, zit nu op level 15, en de laatste 5 levels zijn quests aan de zijde van Sylvanas Windrunner. Met leuke lore en quests tegen de worgen.
Heb ook al wat met de orcs en tauren begonnen, maar dat is toch veel sneller terug de typische quests.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 12:54
BruntFCA schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:33:
weet iemand of er een site is waar je guilds kunt opzoeken per server
wowprogress.com meteen gesorteerd op prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:34:
i pvp gaat het er niet om wie het hardst slaat maar wie de meeste utility meebrengt want utility wins games!
helemaal in de rated bg's straks want als je pvp driehoekje van "tactics-Utility-Communication" word verbroken ga je als rated bg team een serieus probleem krijgen want dan ben je het iniatief kwijt en mischien zelfs je overwinning
Check de arena finals van 2010 op Blizzcon. De eerdere finals waren gericht op het zo snel mogelijk neerhalen van je tegenstanders. Deze finals onderstrepen je post. Je merkt een verplaatsing naar utility. Ongeveer 13 minuten lang zie je dat ze gelijk opgaan, totdat het hele team ineens geccd is. Leuk om te zien!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yjUchDI1l08]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 04-09 13:50
Dragor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:59:
[...]

Heb je dan nog iets om je cooldowns te zien op het scherm, daar gebruik ik meestal mijn action bar voor :P
Verder heb gebruik ik meestal ook 12345qefv + shift modifiers en eventueel r als het nodig is.
Gebruik ik ForteXorcist voor:

Afbeeldingslocatie: http://www.faltryd.com/images/ForteXorcist2.png

Één bar voor al m'n cooldowns en kun je makkelijk filteren welke je wel en niet wil zien.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem is zo'n beetje dat ik soms mijn hand wel eens van mijn keyboard hef, en terugplaats maar verkeerd. Hierrdoor zijn de meeste keys rond mijn WASD redelijk gevaarlijk om te binden. Per ongeluk een spell gebruiken kan soms nare gevolgen hebben. :p
Een modifier zoals shift is ook al mijn ding niet. Vanzodra je Shift+2 indrukt gaat men hand terug van WASD af. Volgens mij heb ik gewoon een serieus motorisch probleem :p
Momenteel heb ik 7 keybinds, (1 -5 + 2 mousebuttons) en scroll ik tussen 3 verschillende actionbars, wat me een totaal geeft van 21 keybinds.
Al een stiekem zitten kijken naar die Razer met 12 mousebuttons aan de zijkant, maar dat zie ik toch ook niet echt vlot werken. Ik gebruik namelijk mijn duim + ringvinger om mijn muis te bewegen.

Echt een hopeloos geval ben ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Pfff dat gaat laaaannnggggg duren tot dat ik het zo onder de knie heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen dit is echt een must voor de doorgewinterde non clicker
nieuws: Razer maakt 'beknopte' Naga-muis voor mmorpg-gamers

Heb zelf een versie met iets minder knoppen, maar ga deze 100% kopen als ik straks ga raiden en pvp-en.

Stond er zelf sceptisch tegenover, maar dit soort hulpmiddelen in combi met goede macro's en keybindings maakt je echt wel beter in wow... zeker in pvp.. als je daar een clicker blijft ben je echt easy kill voor de non clicker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:22:
Mijn probleem is zo'n beetje dat ik soms mijn hand wel eens van mijn keyboard hef, en terugplaats maar verkeerd. Hierrdoor zijn de meeste keys rond mijn WASD redelijk gevaarlijk om te binden. Per ongeluk een spell gebruiken kan soms nare gevolgen hebben. :p
Een modifier zoals shift is ook al mijn ding niet. Vanzodra je Shift+2 indrukt gaat men hand terug van WASD af. Volgens mij heb ik gewoon een serieus motorisch probleem :p
Momenteel heb ik 7 keybinds, (1 -5 + 2 mousebuttons) en scroll ik tussen 3 verschillende actionbars, wat me een totaal geeft van 21 keybinds.
Al een stiekem zitten kijken naar die Razer met 12 mousebuttons aan de zijkant, maar dat zie ik toch ook niet echt vlot werken. Ik gebruik namelijk mijn duim + ringvinger om mijn muis te bewegen.

Echt een hopeloos geval ben ik :D
Goeie shit, heel herkenbaar. :D Ik zit ook regelmatig op de verkeerde spells te rammen. Zit ik op de tilde te rammen en denk bij mezelf, shit waarom werkt die @#$% charge niet. Af en toe val ik toch maar weer even terug op mijn muis. Dan weet ik tenminste zeker dat ik de juiste raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:31:

Heb zelf een versie met iets minder knoppen, maar ga deze 100% kopen als ik straks ga raiden en pvp-en.

Stond er zelf sceptisch tegenover, maar dit soort hulpmiddelen in combi met goede macro's en keybindings maakt je echt wel beter in wow... zeker in pvp.. als je daar een clicker blijft ben je echt easy kill voor de non clicker.
Ik weet niet of een dergelijke muis wel gaat werken. Ik heb het idee dat die 12 knopjes aan de zijkant alleen maar in de weg zitten. Wat ik fijn vind aan mijn Logitech G500 is dat ik mijn duim kan neerleggen als ik even die knopjes aan de zijkant niet wil gebruiken en dat speelt echt veel fijner voor me.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik vind die muis een leuk concept, maar ik kan echt niet aanvoelen als ik mijn hand een paar uur op de muis heb, op welk knopje ik mijn duim heb. Ik ben zelf voor een razer mamba gegaan, en vind dat ik aan mijn keyboard bindings genoeg heb: 1-5, q, e, t, z, x,shift-q, shift e, shift t, shift z, shift x, twee duimknopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmm hotkeys...

1 tot 6
q - e - f - v - c - ` - /
Ctr 1 tot Ctr 5
Shift 1 tot 5
en Alt+Q / Alt + E / Ctr+Q en Ctr+E

dat zijn ongeveer al mijn hotkeys. En m'n mount/autowalk zit op m'n muis.

Ik klik praktisch niets.. :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:31:

Wow, nice. Al zal dat vast nog meer strain aan pols en hand opleveren als dat het nu al doet na een tijd spelen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
Dragor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:22:
Gisteravond 38 gedinged, toen besloten wat rustiger aan te doen omdat mijn vrienden begin 30 zijn. Dus toen maar besloten om Cataclysm te kopen en een Worgen te gaan beginnen. Ik heb betaald met iDeal, het geld is van mijn rekening af, maar op battle.net is mijn account nog steeds WotLK...
Heb al een mailtje gestuurd, nu maar hopen dat ik snel iets terughoor... Bah, ben dus maar een Human Rogue begonnen ipv Worgen :P
Net een mailtje van blizzard gekregen, na het opsturen van mijn gegevens + screenshot internetbankieren. Cataclysm is nu kosteloos aan mijn account toegevoegd.
Duurde wel een dag voordat ze reageerde, maar toch goede service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:01
Ik kom zeker niet verder dan 1,2,3,4,5 , q,e,r,t,v en Shift + 1,2,3,4,5. Ik gebruik me pink voor de shift toets, zo houd ik me hand stevig op de WASD toetsen ;)

Getrainde pink heef zo zijn voordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<3 mn Razer Naga. 12 knoppen onder mn duim ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kerst koekjes handel draait goed zeg!

^^

Edit: Ik zie dat ik concurrenten begin te krijgen... :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Gebruik op al mn chars gewoon WASD, behalve op mn rogue daar ESDF om nog die een extra rij ala qaz te hebben.

Key binds (rogue)
F1-F5
1-5
qw rty
a gh
zxcvb
mouse up/down 4/5
en de shift versies daarvan natuurlijk :)

Alle chars hebben een vergelijk bare indeling, main abilities op mouse bv Muti op rogue.
Finishers onderste rij, dmg modifiers 1-5. Panic putten `
utility qaw rtg (disarms etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-09 10:45
Mouse up, mouse down.. hoe zoomen jullie de camera dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 00:57

Fl0yd

Dovahkiin

Goed, nadat ik mijn main wat heb gelevelt, wil ik nu aan een worgen alt beginnen. Ik ben aan het twijfelen tussen een Rogue en een Feral Druid. Ik heb 2 hierlooms om mijn worgen te levelen, namelijk Stained Shadowcraft Tunic, en Stained Shadowcraft Spaulders (agility en stamina). Deze heb ik gekozen omdat ik na wat onderzoek erachter kwam dat deze hierlooms geschikt zijn voor een feral druid en een rogue. Alleen wat ik nu veel hoor en lees is dat Strength beter zou zijn qua stats dan agility voor een Feral druid. Dit begrijp ik dus niet, omdat deze hierlooms overal worden geadviseerd voor een feral druid. Iemand die weet hoe dit nu zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de racial voor de dwerg in archeology gefixed soms? Krijg nu tot 6 artifacts in een keer of hebben andere rassen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag bijna 1.000G gold verdient in handel en dat voor iemand die alleen een worgen heeft sinds 7 december avond. En er voor een gnome van lvl 12. Dus een noob.

I (L) THIS GAME

Heb zelfs werknemers XD

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:55:
Ik heb vandaag bijna 1.000G gold verdient in handel en dat voor iemand die alleen een worgen heeft sinds 7 december avond. En er voor een gnome van lvl 12. Dus een noob.

I (L) THIS GAME

Heb zelfs werknemers XD
Ben je Chinees? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat had hij z'n post wel begonnen met: Friend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 11:11
SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:06:
[...]

Dat had hij z'n post wel begonnen met: Friend!
eigenlijk wel triest dat ze nog steeds alleen: "Hi friend" kunnen zeggen na al die jaren tot zelfs in cataclysm ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.

Hi friends!
Zit nu al lekker boven de 1000G eigenlijk wel sick.
Gister vond ik me zelf rijk met 35G ofzo, zie me nu goan!

Haalde altijd goede cijfers met economie en dat werpt de vruchten af voor de AH in wow. :P

Vandaag had ik gewoon school (halve dag) moest even naar een vergadering 2 uur en toen het zieken huis bleek dat er een fout was in de admin(voor niks eigenlijk). En ja in de tussen tijd die money maken.

Morgen vroeg even een voorraadje maken, hopelijk krijg ik wat van mijn werknemers en dan leren voor de toets. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Enige Tsauren Hunters hier ?
Ben zojuist level 10 geworden, volg zon beetje alle quests, dus me gear word al wat beter.
Alleen nu kan ik een Talent kiezen, enige tips daarvoor ?
Heb wel wat gevonden op internet, dat je beter Survival kan kiezen voor leveling etc, maar heb toch liever hier ook wat info.

Ik ben vooral PvE maar vind PvP op zijn tijd wel leuk om te doen ...

Gegroet!

Verwijderd

Decennia schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:49:
Enige Tsauren Hunters hier ?
Ben zojuist level 10 geworden, volg zon beetje alle quests, dus me gear word al wat beter.
Alleen nu kan ik een Talent kiezen, enige tips daarvoor ?
Heb wel wat gevonden op internet, dat je beter Survival kan kiezen voor leveling etc, maar heb toch liever hier ook wat info.

Ik ben vooral PvE maar vind PvP op zijn tijd wel leuk om te doen ...
Beast mastery is een stuk makkelijker lvlen dan Survival.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:22:
Is de racial voor de dwerg in archeology gefixed soms? Krijg nu tot 6 artifacts in een keer of hebben andere rassen dat ook?
Volgens mij gebeurt dat wanneer je je archaeology skill omhoog levelt. Ik had gisteren nog alleen x3 drops, nu krijg ik x4 en x5. :)

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

@Mito ; Maar is beast mastery leuk. Met Beats mastery doe je zelf toch minder DPS maar tanked je pet alles en doet hij ook DPS toch ?

Gegroet!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Decennia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:16:
@Mito ; Maar is beast mastery leuk. Met Beats mastery doe je zelf toch minder DPS maar tanked je pet alles en doet hij ook DPS toch ?
Je denkt toch niet dat je pet dat doet zonder commando van jou he? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Decennia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:16:
Mwah, bijna BM is het meer een 60/40, bij MM/SV gaat dat veel meer richting 80/20 of zelfs 90/10 (als je Kill Command nooit gebruik).

En als je het leuk wil maken, kan je gewoon al zijn skills uitzetten en ze handmatig uitvoeren :P

• Divak
Nou, een week na de release is CC in heroics ook niet meer nodig :')

Moeilijk hoor, dat Cataclysm :P

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 14:34
NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 02:26:
[...]

Succes. Level 80-81 en 81-82 zijn beiden maar iets van 1 tot 1½ miljoen xp. 82-83 is 4 miljoen, 83-84 is 5 miljoen en 84-85 is ruim 9 miljoen. Je hebt dus nog ergens tussen de 9 en 13 miljoen xp te gaan, dus je bent nog niets eens op de helft. :P

Wat is de nieuwe armory page trouwens gruwelijk buggy. Wordt de helft van de tijd niet geüpdated, sommige items zitten er gewoon niet in en laten we niet beginnen over hoe (female?) worgen eruit zien. 8)7
Gelukt hoor! :D

Twee keer 12 uur over gedaan, maar dan heb je ook wat.

Nu verder met professions grinden... ;/

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RichardvdD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:41:
Nou, een week na de release is CC in heroics ook niet meer nodig :')
Als je de instance overgeared misschien, wij hebben net lekker lopen wipen op de eerste boss in stonecore.

https://niels.nu

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

@NME & Synergy ; Nee ik snap dat je zelf commands moet geven, is ook het beste, meer controle. Maar i kkan totaal niet kiezen haha ik snap er ook nog neit zoveel van xD

Gegroet!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Op de betreffende website wordt 'gold' aangeboden wat niet toegestaan volgens Blizzard. Dat er ook legale dingen verkocht worden is geen reden om dit soort links toch toe te staan.

[ Voor 146% gewijzigd door PromoX op 16-12-2010 17:55 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Decennia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:11:
@NME & Synergy ; Nee ik snap dat je zelf commands moet geven, is ook het beste, meer controle. Maar i kkan totaal niet kiezen haha ik snap er ook nog neit zoveel van xD
In dat geval: ga voor beast mastery om te levelen, dat is makkelijker in leven blijven en bovendien best leuk. :P Zeker als je op level 76 misdirect krijgt en je dat combineert met de glyph die de cooldown daarvan meteen reset als je hem om je pet cast. :D

Ik heb trouwens de CE besteld van Cataclysm ondanks dat ik de digitale download al heb. Was het niet van plan maar toen ik zag dat Dynabyte hem op voorraad had voor €69,99 (€62,99 na klantenkorting) en zonder verzendkosten heb ik het maar gedaan. 8)7

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Da ga ik voor Beast mastery ! Dan kan ik lekker snel levelen, wat ik toch het leukste vind PvE. Thankyou =)
Waar kan je btw Archeology halen ? Zou dat graag willen doen en moet even aan gold komen =) Lvl 20 eindelijk een Kodo dan =D

Nog 1 laatste vraagje ; Ik heb een trial account, sluit die zich vanzelf na 10 dagen ? En moet ik nu de normale WoW, BC,WotLK & Cataclysm kopen of alle uitbreidingen zonder normaal WoW ? Hoe verleng ik me trial. Ik kom er niet zo goed uit, sorry als die storend is !

EDIT ; Ow ik zie het al. Ik moet dus alle spellen kopen om volledig te genieten. Om mijn trial om te zetten naar een normaal account moet ik nu dus het spel in de winkel kopen en die key aan mijn account "binden" Enige vraag die mij nog rest ; Hoe zit het met de gratis maand, ik lees veel over dat je een CC nummer moet invoeren...

[ Voor 61% gewijzigd door Decennia op 16-12-2010 01:53 ]

Gegroet!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HKbTIqLejXXRbC0CCl80GNI1/full.png

:D

Verwijderd

Decennia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:25:
Da ga ik voor Beast mastery ! Dan kan ik lekker snel levelen, wat ik toch het leukste vind PvE. Thankyou =)
Waar kan je btw Archeology halen ? Zou dat graag willen doen en moet even aan gold komen =) Lvl 20 eindelijk een Kodo dan =D

Nog 1 laatste vraagje ; Ik heb een trial account, sluit die zich vanzelf na 10 dagen ? En moet ik nu de normale WoW, BC,WotLK & Cataclysm kopen of alle uitbreidingen zonder normaal WoW ? Hoe verleng ik me trial. Ik kom er niet zo goed uit, sorry als die storend is !

EDIT ; Ow ik zie het al. Ik moet dus alle spellen kopen om volledig te genieten. Om mijn trial om te zetten naar een normaal account moet ik nu dus het spel in de winkel kopen en die key aan mijn account "binden" Enige vraag die mij nog rest ; Hoe zit het met de gratis maand, ik lees veel over dat je een CC nummer moet invoeren...
ik heb mijn Huntardje voor cata tot lvl 69 geleveld ook in beast mastery en dat gaat echt lekker hoor,door je talents is je pet ook een stukje beter dan in de andere 2 talent tree's maar persoonlijk vind ik dat je de allermooiste skill/talent pas op LvL 69 krijgt haha --> Beast mastery!

kan je pets tamen die je met de andere 2 talent tree's niet kan tamen en als ik jouw was zou ik ook een keertje Pet topia googlen en ff op die site kijken,echt een aanrader voor hunters (voor mij dan) (sorry weet de excacte url ff niet ben op mn werk)

ikzelf heb inmiddels "The Kurken" als pet op mn hunter alt..maar guildie loopt nu met die Rare Lion die er in cata bijkwam das echt een heel mooi beestje :D beter dan die oude modellen vd leeuwen in de cat familie!

gister nog lol gehad met zn 3en in die ehhh Warsong Gulch 2.0 battleground :P (tja op het terrein na precies hetzelfde als wsg en weer ff de naam ervan kwijt,nieuwe bg lijkt op wsg..twin peaks??)

een hunter,druid healer en ik als tank steeds via het riool de vijandelijke basis in en vlaggetjes jatten :P kwamen op onze we terug ook 2x de vijandelijke flagcarrier alleen tegen (iedereen was bij de brug aan het knokken) en schakelden hem uit 3.0 overwinning en ook nog 2 achievements erbij en een lol dat we hadden op de TS haha en dit was nog geen eens een premade (ja met 3 man haha).

deden terwijl we daar bezig waren een spelletje via de TS "Rate the hordy you just killed" nou ik zeek zowat in mn broek van wat er allemaal door mijn headsetje binnenkwam,rob van zomeren van radio veronica is dr niks bij :P
HawVer schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:15:
[...]

Check de arena finals van 2010 op Blizzcon. De eerdere finals waren gericht op het zo snel mogelijk neerhalen van je tegenstanders. Deze finals onderstrepen je post. Je merkt een verplaatsing naar utility. Ongeveer 13 minuten lang zie je dat ze gelijk opgaan, totdat het hele team ineens geccd is. Leuk om te zien!

[video]
ooow cool die had ik nog geen eens gezien haha , mooie pot pvp daar :)

p.s. tja en ook fijn om een keertje gelijk te hebben in iets haha thx Snor!

btw nog een vraagje voor de lvl 85 hunters hier over die nieuwe semi-stealth achtige ability? (comouflage) bij een hunter in die guild die die ehh aparte pvp set heeft aangeschaft zie je bij die shoulders nog wel de vlammetjes aan de achterzijde vd hunter als ie in "Predator modus" is, zien de hordies dat ook? je moet er trouwens wel van houden van die set want de shoulders alleen al lijken op samengebonden maglite's hahaha

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 06:34 ]

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Irritant, wil ik naar Builderfist migreren, hebben ze die lijsten van waar je heen verhuisd veranderd. Nouja, dan blijf ik wel :/.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31
Gister voor het eerst gaan tanken op mijn 85 war, wat een stress zeg! Ben er volgens mij echt te oud voor :p Het is echt ontzettend lastig om alle mobs bij elkaar te krijgen(inclusief casters) zonder agro te verliezen aan de dps. Daarnaast moet je nog niet in de fire staan en je rage in de gaten houden. Hard overigens soms zoveel rage dat ik het niet goed opkreeg maar tijdens bosses was ik soms duidelijk rage starved. Denk dat ik mijn hunter maar ga levelen. Lekker relaxt vanaf en afstandje schieten :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Dagboekje:

Gisteren niet al teveel tijd besteed aan wow, maar wilde perse lvl 84 tikken en dat is me ook gelukt. Uldum blijft toch wel een favoriete omgeving al moet ik wel zeggen dat er inderdaad enorm veel cutscenes in zitten. Ook zo fijn als je midden in een gesprek in je guildchat zit.

Vanavond maar even wat werk maken van mijn laatste 3 achievs voor Winterveil dan is die titel ook weer binnen :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik ben gisterenavond voor het eerst bij de nwe "VoA" boss geweest in Baradin Hold... Hoewel iedereen roept dat het zo simpel is.. ga dan eens op een healer daarheen :D Dispellen (2.4k mana/dispell) van Consuming Darkness en dan de overall raiddmg, die je toch echt wel wat moet uphealen anders zijn ze dood bij de vlg Meteor Slash. We hebben m 1x op een laag % gehad, helaas daarna niet meer gelukt. Moet zeggen dat je als priest (ietwat undergeared wss) behoorlijk oom gaat :|

Ook ik heb gisteren wel weer mijn momentjes gehad van.. ik ga lekker mijn elemental shaman spelen ipv healer, hoe sommigen wel niet tekeer kunnen gaan, terwijl ze zelf lopen te kloten...

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:10:
[...]

Volgens mij gebeurt dat wanneer je je archaeology skill omhoog levelt. Ik had gisteren nog alleen x3 drops, nu krijg ik x4 en x5. :)
Dit heb ik ook gehad, van mijn Archaeology skill 1-75 kreeg ik vaak maar 2 a 3 drops, nudat ik Journeyman heb krijg ik vaak 4 of 5, maar soms nog steeds 3.

• jmxd
  • Niet online
pingkiller schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:54:
Gister voor het eerst gaan tanken op mijn 85 war, wat een stress zeg! Ben er volgens mij echt te oud voor :p Het is echt ontzettend lastig om alle mobs bij elkaar te krijgen(inclusief casters) zonder agro te verliezen aan de dps. Daarnaast moet je nog niet in de fire staan en je rage in de gaten houden. Hard overigens soms zoveel rage dat ik het niet goed opkreeg maar tijdens bosses was ik soms duidelijk rage starved. Denk dat ik mijn hunter maar ga levelen. Lekker relaxt vanaf en afstandje schieten :p
Ik had laatst voor mijn warrior de protection spec gekozen, dacht dat ik wel even ging tanken maar dat is echt heel moeilijk inderdaad. Als tank moet je in instances ook eigenlijk altijd het hoogste level zijn (hoger dan de rest van de groep) anders kan je die aggro gewoon niet vast houden. (of ik doe het verkeerd :P)

Heb m'n spec maar veranderd naar fury :+

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Voryna schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:09:
We hebben m 1x op een laag % gehad, helaas daarna niet meer gelukt. Moet zeggen dat je als priest (ietwat undergeared wss) behoorlijk oom gaat :|
Wat zijn nu de stats waar je voor moet gaan als holy priest:
Ik aim nu vooral op Spirit + Int met haste als derde keuze
Of zal ik ipv haste moeten focussen op crit. 16k heals doen niet veel bij 20k hits en spammen is ook geen optie hier.

Wat ik nu vooral doe is de volgende rotatie (in dungeons normal):
PoM --> chackra --> heal --> charitise indien nodig
Ik probeer zoveel mogelijk heal te gebruiken, indien de tank onder de 50% dropped Gheal
Indien nood aan de man komt Flashheal, maar liever niet vanwege de zeer hoge mana-costs

Op het moment 1500 mana/5s regen, wat zou de minimale regen moeten zijn om een beetje safe te zijn ?
1 punt meer voordat ik ook heroics in mag gaan, zie er nu al tegen op om te gaan met pugs. Maar steeds meer mensen raken gegeared, dus misschien volgende week guildruns.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Ozfo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 13:38
sabriel schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:35:
[...]

Of zal ik ipv haste moeten focussen op crit. 16k heals doen niet veel bij 20k hits en spammen is ook geen optie hier.

Ik probeer zoveel mogelijk heal te gebruiken, indien de tank onder de 50% dropped Gheal
Indien nood aan de man komt Flashheal, maar liever niet vanwege de zeer hoge mana-costs

Op het moment 1500 mana/5s regen, wat zou de minimale regen moeten zijn om een beetje safe te zijn ?
1 punt meer voordat ik ook heroics in mag gaan, zie er nu al tegen op om te gaan met pugs. Maar steeds meer mensen raken gegeared, dus misschien volgende week guildruns.
Dat vraag ik me dus ook af, heb precies hetzelfde probleem op mijn shaman.
Als je opeens moet burst healen raak je echt snel oom..

gister eerst heroic gedaan en dam wat was dat lastig, na 3 whips toch gelukt :D

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ozfo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:42:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af, heb precies hetzelfde probleem op mijn shaman.
Als je opeens moet burst healen raak je echt snel oom..

gister eerst heroic gedaan en dam wat was dat lastig, na 3 whips toch gelukt :D
Ik vind HC's healen inderdaad lastig met mijn Shaman. Ben er nu wel uit welke heal ik in welke situatie moet gebruiken. Alsof dat niet al redelijk time consuming is, moet ik ook steeds tijdens een fight tikken '<willekeurige speler> Step out of the green shit' etc. Ook ben ik vaak de enige die interupt zoals die mobs in Throne of the Tides die zichzelf healen. Healen is enorm multitasken op het moment!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

Decennia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:25:

Je kan in nederland ook met automatische incasso betalen. En er zijn prepaid cards ik voor zover ik weet hoef je niet metteen een CC nummer in te vullen. Maja het "handigst" is om eerst je 10 dagen trial te doen en dan de game te kopen en dan 30 dagen niet hoeft te betalen. En ik weet niet of het nog steeds zo is, maar als je games digitaal bij blizzard haalt zijn ze 5 euro voor wow, 5 euro voor burning crusade, en 10 euro voor wotlk. Dus 20 euri voor alles behalve cataclysm. En dan 27 euri voor cataclysm. Dus voor 47 euro heb je een volledige game en dat is minder dan de gemiddelde nieuwe release pc game.

Verder ga ik je veel plezier wensen met de game. En ik weet niet of er al gepraat is over proffesions. Maar er zijn een aantal keuzes. Als beginnende speler zou ik gaan voor skinning/leatherworking (skinning geeft je crit, leatherworking kan je Mail armor mee maken) of mijn persoonlijke favoriet voor een hunter: Mining/Engineering. Mining geeft je stamina buff, niet heel handig als hunter, maar het fueled je Engineering. En dat heeft zulke toffe dingen, en bommen. En je eigen guns/bows maken, en scopes voor op je gun/bow. En bommen. En fish bags. En bommen. Zelf ga ik volgende week weer beginnen aan een hunter, althans, hij is al level 12 en Goblin, en Engineer en heeft bommen.

Oh en als start pet zou ik gaan voor een beer. Die eten alles (is handig omdat ze happy moeten zijn om meer damage te doen). En is een tank pet dus leeft langer. En op level 20 krijgt hij "rest" en als je dat gebruikt samen met glyph of mending dan hoef je geen voedsel meer te kopen om je pet happy te houden. En aangezien glyphs voor 40g stuk gaan en je een beginnende speler bent en dat redelijk onbetaalbaar is, is die rest op je beer gewoon handig om te hebben. En als je Engineering maxed is, verkoop je gewoon je ore voor geld :)

Veel plezier nogmaals!

Edit:
Oh en archeology kan je leren vanaf level 20, staat een elfje in de hoofdstad van de horde bij de leider van de horde in de kamer.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Dragor
Menace_1981 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:49:
[...]

Ik vind HC's healen inderdaad lastig met mijn Shaman. Ben er nu wel uit welke heal ik in welke situatie moet gebruiken. Alsof dat niet al redelijk time consuming is, moet ik ook steeds tijdens een fight tikken '<willekeurige speler> Step out of the green shit' etc. Ook ben ik vaak de enige die interupt zoals die mobs in Throne of the Tides die zichzelf healen. Healen is enorm multitasken op het moment!
Gewoon een macro maken die dat voor je tikt (zonder naam dan) en als dat niet werkt, gewoon dood laten gaan :)

Verwijderd

Hey mensen ,

Wat is de beste server waar atm veel of iig mensen Zitten van tweakers .. zodat ik toch niet alleen op een servertje kom , ga weer opnieuw beginnen dus hulp zou mooi zijn :)

• HawVer
Twylight schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:15:
[...]
Ik had laatst voor mijn warrior de protection spec gekozen, dacht dat ik wel even ging tanken maar dat is echt heel moeilijk inderdaad. Als tank moet je in instances ook eigenlijk altijd het hoogste level zijn (hoger dan de rest van de groep) anders kan je die aggro gewoon niet vast houden. (of ik doe het verkeerd :P)

Heb m'n spec maar veranderd naar fury :+
Ik ook :+. Zou het de trend worden van de komende tijd? Nu tanken moeilijker is dat er meer overstappen naar DPS? Dan krijg je de komende tijd een groot gebrek aan tanks.
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:55:
Hey mensen ,

Wat is de beste server waar atm veel of iig mensen Zitten van tweakers .. zodat ik toch niet alleen op een servertje kom , ga weer opnieuw beginnen dus hulp zou mooi zijn :)
Op Outlands horde zit de guild The gathering. Dat zijn met name tweakers. Ik weet niet hoe actief de guild is, ik ben er al een tijdje niet meer geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door HawVer op 16-12-2010 08:56 ]

Verwijderd

hallo mensen...
Gisteren echt een TOP avond gehad. ik logde rond 19:15 en merkte meteen dat er iets niet goed zat na de server update. Zag direct een leuke exploit en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.----->

resultaat ----> 127 Stacks Obsidium Ore en 97 Volatile earth
verder nog een hele zooi van die gems die ik met JC kan gebruiken. :D :D

Vanmorgen nog even snel gechecked (nog even 7,4K uit de mail) voordat ik naar kantoor ging, maar het lijkt nu wel gefixst te zijn.

Wat een mop dit. rond de 30K verdient in 3,5 uur.. Top Avond.. vanavond maar ff fitnessen en morgen weer "normaal" questen..
Mzzls

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

Valt me inderdaad op dat ik (shammy healer) de enige ben die interrupt. En dat terwijl ik betere dingen te doen heb. De DPS is hier de aangewezen partij voor, maar die zijn te lui en gaan voor #1 op de damage meter. Eigenlijk verdient 90% van ze een gigantische trap in de balen (virtueel, maar irl mag ook ;) ). Het stomme is dat ze door hun eigen luiheid de lol van andere spelers verpesten. En als je er wat van zegt dan ben je een noob omdat je het niet bij kan houden en zijn zij pro omdat ze x K dps doen.

• HawVer
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:56:
hallo mensen...
Gisteren echt een TOP avond gehad. ik logde rond 19:15 en merkte meteen dat er iets niets goed zat na de server update. Zag direct een leuke exploit en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.----->

Vanmorgen nog even snel gechecked (nog even 7,4K uit de mail) voordat ik naar kantoor ging, maar het lijkt nu wel gefixst te zijn.

Wat een map dit. rond de 30K verdient in 3,5 uur.. Top Avond.. vanavond maar ff fitnessen en morgen weer "normaal" questen..
Mzzls
Wat was er mis? Het is mij wel opgevallen dat ik veel kon minen gisteren. Maar verder eigk niet.

• ZeroCode
  • Laatst online: 29-08 21:59

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:56:
hallo mensen...
Gisteren echt een TOP avond gehad. ik logde rond 19:15 en merkte meteen dat er iets niets goed zat na de server update. Zag direct een leuke exploit en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.----->

Wat een mop dit. rond de 30K verdient in 3,5 uur.. Top Avond.. vanavond maar ff fitnessen en morgen weer "normaal" questen..
Mzzls
Door de world gevallen net als onze gm en zo alles super snel kunnen minen?

• Remy!!!!
  • Laatst online: 00:18
ye-roon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:54:
[...]

Je kan in nederland ook met automatische incasso betalen. En er zijn prepaid cards ik voor zover ik weet hoef je niet metteen een CC nummer in te vullen. Maja het "handigst" is om eerst je 10 dagen trial te doen en dan de game te kopen en dan 30 dagen niet hoeft te betalen. En ik weet niet of het nog steeds zo is, maar als je games digitaal bij blizzard haalt zijn ze 5 euro voor wow, 5 euro voor burning crusade, en 10 euro voor wotlk. Dus 20 euri voor alles behalve cataclysm. En dan 27 euri voor cataclysm. Dus voor 47 euro heb je een volledige game en dat is minder dan de gemiddelde nieuwe release pc game.
Verder ga ik je veel plezier wensen met de game. En ik weet niet of er al gepraat is over proffesions. Maar er zijn een aantal keuzes. Als beginnende speler zou ik gaan voor skinning/leatherworking (skinning geeft je crit, leatherworking kan je Mail armor mee maken) of mijn persoonlijke favoriet voor een hunter: Mining/Engineering. Mining geeft je stamina buff, niet heel handig als hunter, maar het fueled je Engineering. En dat heeft zulke toffe dingen, en bommen. En je eigen guns/bows maken, en scopes voor op je gun/bow. En bommen. En fish bags. En bommen. Zelf ga ik volgende week weer beginnen aan een hunter, althans, hij is al level 12 en Goblin, en Engineer en heeft bommen.

Oh en als start pet zou ik gaan voor een beer. Die eten alles (is handig omdat ze happy moeten zijn om meer damage te doen). En is een tank pet dus leeft langer. En op level 20 krijgt hij "rest" en als je dat gebruikt samen met glyph of mending dan hoef je geen voedsel meer te kopen om je pet happy te houden. En aangezien glyphs voor 40g stuk gaan en je een beginnende speler bent en dat redelijk onbetaalbaar is, is die rest op je beer gewoon handig om te hebben. En als je Engineering maxed is, verkoop je gewoon je ore voor geld :)

Veel plezier nogmaals!

Edit:
Oh en archeology kan je leren vanaf level 20, staat een elfje in de hoofdstad van de horde bij de leider van de horde in de kamer.
Dat is al een tijdje niet meer zo, het kost nu (even uit m'n hoofd) zo'n 74 euro om het volledige pakket te kopen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Maar hoe bedoelen jullie dat tanken moeilijk is? heb er zelf geen ervaring mee, maar als je aangeeft welke mobs geCC'd moeten worden, zegt Nuke Skull!! en consequent die Skull weer plaatst op een andere mob dan gaat het tot dusver redelijk goed (in termen van aggro houden). Verder is de wachttijd voor mij op Anachronos als healer nihil. In principe instant. Dat zou er op duiden dat er juist (als er niets verander in de healing mechanismen) in deze expansion een tekort gaat ontstaan aan healers. Of heb ik dit verkeerd?

Verwijderd

Het had zeker iets met dat Phasen te maken. Een maat van mij logde aan en zag niets en guildies waaraan ik vroeg of ze iets vreemds mbt mijnen/hebs zagen wisten ook van niets.

Ben er blij mee.. wilde nog die 310% kopen en was een beetje aan het sparen.. lol heb nu MEER dan genoeg en kan ook JC maxen en die dailies doen mbv die stenen. daar kan ik dan nog meer gold aan verdienen.. dus kortom gold problemen heb ik echt nooit meer (lijkt wel de echte werled :P)

• MrOizo2005
  • Laatst online: 04-09 12:07
Menace_1981 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:04:
Verder is de wachttijd voor mij op Anachronos als healer nihil. In principe instant. Dat zou er op duiden dat er juist (als er niets verander in de healing mechanismen) in deze expansion een tekort gaat ontstaan aan healers. Of heb ik dit verkeerd?
Bij ons klaagden ze hier ook over, vooral na level 83 begin je het erg te merken in je healing. maar naarmate je gear weer beter word dan valt het ook wel weer mee. Het is dus even doorbijten.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:55:

[...]

Op Outlands horde zit de guild The gathering. Dat zijn met name tweakers. Ik weet niet hoe actief de guild is, ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Weet iemand hier hoe actief die is ?

Verwijderd

Menace_1981 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:04:
Maar hoe bedoelen jullie dat tanken moeilijk is? heb er zelf geen ervaring mee, maar als je aangeeft welke mobs geCC'd moeten worden, zegt Nuke Skull!! en consequent die Skull weer plaatst op een andere mob dan gaat het tot dusver redelijk goed (in termen van aggro houden). Verder is de wachttijd voor mij op Anachronos als healer nihil. In principe instant. Dat zou er op duiden dat er juist (als er niets verander in de healing mechanismen) in deze expansion een tekort gaat ontstaan aan healers. Of heb ik dit verkeerd?
healers die in instances levellen of met heal spec zullen ook nog niet op 85 zitten. Daarnaast kan ik me voorstellen dat alleen de doorgewinterde healers op dit moment nog healen, omdat je niet langer heals kunt spammen. Dan haken sommige mensen toch af denk ik.

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
sabriel schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:35:
[...]

Ik ga ook voor spirit/intell en dan haste/mastery. qua regen zit ik rond de 1700 nu, en dat is laag imo. Het grootste probleem wat ik eigenlijk ervaar is de caststime van je efficiente spells. Heal wat nu idd veel vaker gebruikt wordt dan Flash Heal duurt gewoon 2.3 sec ongeveer. Ik gebruik in principe hetzelfde als jij, PoM en renew op tank bij pull (soms zelfs shield als je naar een boss moet rennen om de 1e klap op te vangen) en dan idd chakra/heal.

Het oom is iets waar je mee moet leren omgaan, ik begin nu wel steeds meer eraan gewend te raken. Het enige waar ik gisteren dan weer achter kwam is dat als je er een andere mana inefficiente spell zoals dispell moet gaan gebruiken dat het dan opeens weer crisis wordt.

(daarnaast ervaar ik die fiendbug nog weleens, dat hij de boss niet auto-attacked, heel irritant!)

• ItMeAedri
  • Laatst online: 04-09 13:54
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:08:
[...]

healers die in instances levellen of met heal spec zullen ook nog niet op 85 zitten. Daarnaast kan ik me voorstellen dat alleen de doorgewinterde healers op dit moment nog healen, omdat je niet langer heals kunt spammen. Dan haken sommige mensen toch af denk ik.
Ben zelf even naar shadow gegaan, maar ik ben weer terug naar healing! Ik moet alleen beslissen of ik holy of discipline ga spelen.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Als JC's wat doen jullie eigenlijk met de oude mats? ik heb nog een shitload aan groene kwaliteit gems liggen, maar daar kan ik eigenlijk niks mee. maar gewoon vendoren denk ik? of zou er nog iets slims mee te doen zijn?

iRacing Profiel

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Healen is enorm multitasken op het moment!
Niet alleen als healer is het multitasken ;)

Je merkt langzaam steeds meer het verschil tussen de rasechte 'Wrath'-mensen en mensen die meer met hun class kunnen dan alleen dpsen. In normals viel me dit al op, in HC's nog veel meer. Ik vertik het dan ook echt momenteel om hc's te puggen. Gewoon met een groepje guildies (minimaal 4 man en als we toch een pug mee moeten nemen dan maar een dps) en dan op skype. Naast het feit dat het veel gezelliger is, is het ook nog een keer veel relaxter. Mensen die weten dat ze moeten interrupten, moeten dispellen, moeten cleansen/dispellen, moeten cc'en etc. En niet geheel onbelangrijk, dat een hoge dps niet alles zegt.

Mijn bar loopt inmiddels weer aardig vol met zaken als bind elemental, wind shear, hex, purge, cleanse etc. terwijl in Wrath dit allemaal niet nodig was. Even wennen, maar het is wel tof dat het nu gewoon wel weer nodig is (tot je op het moment komt dat je de hc's weer outgeared, maar dat terzijde). Alleen mijn mana... Waardeloos ^^ Als elemental shaman heb ik in Wrath nooit problemen gehad met mana, nu heb ik het idee dat ik continue zit te drinken. Waar je voorheen alles kon spammen, moet je nu heel bewust de keuze maken tussen single target en multi-target. Dat laatste is op dit moment nog echt een manadrain voor me. Manapots zijn dan ook een must voor in mijn bag. Ah well, tot nu toe bevalt Cata me wel ;)

@hierboven: Ik heb al mijn oude mats op de AH gegooid. Verkoopt nog aardig goed ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Voryna schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:13:
[...]

(daarnaast ervaar ik die fiendbug nog weleens, dat hij de boss niet auto-attacked, heel irritant!)
Onze pets komen in opstand! :(

M'n Doomguard had gisteren z'n dag ook niet, in Halls of Origin wilde ie maar niet aanvallen en blijf vrolijk achter mij aanlopen. Toevallig vlak voor een phase change gesummoned en als ie geen target met een Bane of Doom/Agony vind, doet ie helemaal niets meer, ook niet als je 'm hercast.

Stomme Doomguard :( Ik vind de Infernal liever! :j

Surfin' paradise!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Jezus dat buddy leveling gaat SNEL. Gisteren in 1 dungeon 5 levels gekregen (kraul nog wat). 2 van mijn buddy en 3 tijdens de dungeon / quests.

Van 32 > 42 in een paar uurtjes tijd (4 dungeons, kraul/scholo/cathe/dire maul).

Enige probleem dat ik straks heb is op 60 met alleen resto gear en geen enhance voor solo lvlen :+

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Tot nu toe bevalt Cata me wel! Ben nu net 84, en moet zeggen dat levelen me heel erg mee valt. Ik vind het prachtig dat je nu weer een beetje moet opletten in dungeons, maar aan de andere kant ook wel vervelend dat in pugs er zo veel mongolen zijn. In vortex pinnacle bijvoorbeeld sap ik één van de adepts, komt vervolgens een seconde later er een dikke AOE overheen. Kick ik de boel bij elkaar, maar dat red ik niet in m'n eentje terwijl de rest focust op de andere adept.. Na 2 minuten is de healer oom en wipen we... ;(

Nog erger is als de tank de combat begint voordat ik gesapped heb, en vervolgens op mij gaat schelden dat ik niet CC :\

Guild runs daarintegen zijn erg tof, en het is echt weer even uitvinden hoe het allemaal moet! Geweldig!

Oh, en de moeilijkste baas tot nu toe in een dung vind ik toch echt die moss giant (of hoe die maar heet) in Stonecore. Die blast attack doet zo debiel veel schade, en is nog best lastig te ontwijken... Als hij begint met casten moet je eigenlijk al aan het lopen zijn.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:15

junglebeast

hier staat iets

GV... *Piiieeeeeepp* *Piiieeep*. Grrrr, elke keer als ik een daily hc wil doen kom ik terecht in DM. Echt een pest hekel aan die dungeon op het moment. En mijn dungeons waar ik de meeste gear uit haal, Stonecore, HoO of BRC, willen maar niet opkomen. Denk dat ik even svaonds raiden (lees: wipen) een paar dagen in de koelkast zet, en wat dungeons ga lopen met een guild groepje.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

twiFight schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:57:
[...]

Valt me inderdaad op dat ik (shammy healer) de enige ben die interrupt. En dat terwijl ik betere dingen te doen heb. De DPS is hier de aangewezen partij voor, maar die zijn te lui en gaan voor #1 op de damage meter. Eigenlijk verdient 90% van ze een gigantische trap in de balen (virtueel, maar irl mag ook ;) ). Het stomme is dat ze door hun eigen luiheid de lol van andere spelers verpesten. En als je er wat van zegt dan ben je een noob omdat je het niet bij kan houden en zijn zij pro omdat ze x K dps doen.
Wat eigenlijk stom is. Ik als fury warrior krijg een damage buff telkens ik spells interupt voor maar liefst 15 tot 30 seconden, dus ik let wel goed op de target ;)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-08 21:54
RichardvdD schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:15:
Mouse up, mouse down.. hoe zoomen jullie de camera dan? :D
rechtsbovenaan met de plus en de min, in en uitzoomen is iets wat ik zelden of nooit doe (altijd max zoomed out voor beste overzicht)
varkenspester schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:18:
[...]

rechtsbovenaan met de plus en de min, in en uitzoomen is iets wat ik zelden of nooit doe (altijd max zoomed out voor beste overzicht)
Gewoon met me muis rollen.

Extreme clicker ftw, :)
Dagboekje nummero 1: huisje sleutel binnen woeowww nu nog behang trekken en meuk..( al gedaan inmiddels ).
WoWdagboek nummero 200xxx : Gistere Tol Barad die boss geprobeerd maar met iedereen rond de 8k dps kom je der niet :D we bleven op 15% hangen.
Maar toch makkelijk ;)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Nibbz

Postmaster General

varkenspester schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:18:
[...]

die plus en min zijn toch voor de minimap, en niet voor je camera?

edit:
Gz Mektheb, dan mag ik je de hand schudden, de 22ste krijg ik mijn nieuwe sleutelbosje ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 16-12-2010 10:33 ]

13:37

• Divak
Hydra schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:09:
[...]

Als je de instance overgeared misschien, wij hebben net lekker lopen wipen op de eerste boss in stonecore.
Ja, i346 en daarboven dus, maar het slaat dus eigenlijk nergens op al het commentaar dat Cataclysm om CC zou draaien etc., want het meeste is gewoon te nuken. Vortex Pinnacle heb ik bijvoorbeeld ook al eens gecleared (met best grote elemental pulls) terwijl we niemand hadden die elementals aan kon pakken met CC.

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-08 21:54
Nibbz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:32:
[...]

die plus en min zijn toch voor de minimap, en niet voor je camera?

edit:
Gz Mektheb, dan mag ik je de hand schudden, de 22ste krijg ik mijn nieuwe sleutelbosje ;)
Zucht, ik ben duidelijk nog niet wakker,
je hebt absoluut gelijk :-D

+/- is voor de minimap, scrollwieltje gebruik ik voor mijn char.

Tijd voor een koffietje ;-)

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:57:
[...]

Wat was er mis? Het is mij wel opgevallen dat ik veel kon minen gisteren. Maar verder eigk niet.
ben ik idd ook wel benieuwd naar,weet iemand wat die expoit nou eigelijk was voor het gefixed werd?

heb ook een hele hoop gemined in Hyal en Deepholme en was binnen no time gemaxed van 450 naar 525 maar geen idee wat er aan de hand was,soms spawnde er wel een Node op dezelfde plek als de node die ik net had gemined haha

maarja ga nu ff doorminen --> BS lvlen-->verder minen-->mining droppen en Engineering lvlen

prijzen op de AH zijn wel ziek trouwens haha maar ben druk aan het twijfelen of ik mijn ore's/bars moet verkopen of eerst bs moet gaan lvlen haha

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 10:48 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:47
hmm, ziet ernaar uit dat mijn acc compromised is, password reset en secret question ook veranderd
blergh, vanavond wel even mijn pctje scannen op vuilnis, vast weer iemand in de familie die weer op vreemde links heeft zitten klikken.
wel goed om te weten dat blizz mijn acc suspended heeft nog geen 3-4 minuten na de password reset :')
gaat dat in ieder geval wel goed dan.

kan ik vanavond dat in ieder geval gaan regelen, niet dat mijn acc zoveel waardevols heeft magoed ;P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.