Level 100 komt nooit, dat past niet in het level circeltje
Zo, vanmiddag om half 2 begonnen, en inmiddels lvl 83. Morgen nog de 85 aantikken
. Gaat wel snel dat lvlen zo, veel sneller dan in wotlk.
Ik koop wel 60 dagen, heb ik wat te doen in de kerstdagenVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:39:
[...]
Daar is je antwoord.
Upgrade het toch een volwaardig account, gewoon door één maand gametime te kopen... en dan zou het wel moeten werken.
Gegroet!
Zo, ben inmiddels op Magtheridon mijn goblin huntertje begonnen. Net 60 aangedingd.
Sommige nieuwe cataclysm 1-60 quests zijn werkelijk waar geniaal.
De meest memorabele quest chain is toch wel de Ballade van Maximillian in Un'goro crater. 2 gasten hebben er ook een podcast van.
Don Quichote parodie... echt de moeite waard. Alleen het youtube filmpje kijken is al hilarisch
Sommige nieuwe cataclysm 1-60 quests zijn werkelijk waar geniaal.
De meest memorabele quest chain is toch wel de Ballade van Maximillian in Un'goro crater. 2 gasten hebben er ook een podcast van.
Don Quichote parodie... echt de moeite waard. Alleen het youtube filmpje kijken is al hilarisch
Dit dus.
Succes. Level 80-81 en 81-82 zijn beiden maar iets van 1 tot 1½ miljoen xp. 82-83 is 4 miljoen, 83-84 is 5 miljoen en 84-85 is ruim 9 miljoen. Je hebt dus nog ergens tussen de 9 en 13 miljoen xp te gaan, dus je bent nog niets eens op de helft.Phyc schreef op woensdag 15 december 2010 @ 01:08:
Zo, vanmiddag om half 2 begonnen, en inmiddels lvl 83. Morgen nog de 85 aantikken. Gaat wel snel dat lvlen zo, veel sneller dan in wotlk.
Wat is de nieuwe armory page trouwens gruwelijk buggy. Wordt de helft van de tijd niet geüpdated, sommige items zitten er gewoon niet in en laten we niet beginnen over hoe (female?) worgen eruit zien.

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 15-12-2010 02:29 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In de announcement stond eerst dat ze 15/12 (Nu dus) van 05:00 tot 11:00 offline zouden zijn, krijg ik net ineens [SERVER] Shutdown in 5:00

Ik weet echt zeker dat er eerst 5:00 stond..
Tja, wat doe je eraan, hè?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Misschien even verder kijken dan jullie neuzen lang zijn.Slashdotter schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:42:
Ik zie bij g2play deze bundel:
vanilla + tbc + cataclysm
Maar dit gaat toch niet werken? Want voor cataclysm moet je toch eerst lich king hebben? Of niet?
http://www.g2play.net/sto...lassic-EU-WOW-TBC-EU.html
http://www.g2play.net/sto...-EU-TBC-EU-WOTLK-EU1.html
Waarschuwing SPOILERS!!!!!!!!!!!!
Nou na flink aan het questen geweest te zijn heb ik nu 3 lvl 85's, en moet zeggen dat het questen wel een stuk leuker is geworden dan in b.v. tbc of wotlk (om over het oude 'classic' nog maar te zwijgen).
Had 'iene miene mutte' gedaan en het was de mage, was eventjes wennen in het begin aangezien ik deze al een tijdje niet meer aangeraakt had. Ik ben begonnen in Hyjal en dat kan ik iedereen aanraden.
Na Hyjal kwam Deepholm wat toch wel 1 van mijn favo zones was bij beide zones ging het lekker soepel de quests lopen lekker door hebben hier en daar wel wat ups en downs.
Ben toen ook met de guild BrC ingeweest wat een goede instance is erg leuk om in te beginnen we hadden expres niets opgezocht als het om tactics ging om zo te kijken of we niet verwaarloost waren door wotlk
Aangekomen bij Uldum, wat een erg mooie zone is maar de quest chain is afentoe wel wat 'lastig' als je ook die 'Dr Jones' meeneemt aan de ene kant probeer je Uldum te redden uit de handen van de slechte terwijl je ook bezig bent met schat zoeken. Wat ik aan deze zone erg irritant vondt was het vinden van de 'kill a mob get a quest' quests toen ik hier klaar was zat ik op lvl 84 en had niet de achievement te pakken voor alle quests 107/108.... (Maak zo'n diseased bird af bij de quest die je van Schnottz krijgt als je de fox moet halen)
Twilight Highlands begon voor mij nou niet helemaal lekker, om de 1 of andere reden was er iets bugged en kreeg ik de 'Awol grunts' quest niet gedaan, ticket aangemaakt en maar archeology gaan doen, na iets meer dan 2 uur kreeg ik een reply en heeft die GM het gefixt. Alleen het 6 minuten wachten op de zepelin was wat vervelend maar dat komt door het event waar je in terecht komt, TH is echt wel heeeeel erg vet een stukje lastiger dan de andere zones want hier schieten de mobs je echt voor 10k op je kont
Na deze zone gedaan te hebben en tussendoor nog wat dungeons afgelopen te hebben was ik dus lang en breed 85 en had een average item level van 327. Eventjes de Quartermasters afgelopen en voila 329.
Omdat ik de eerste in het guild was die 85 was en de rest nog op 82 of 83 zat maar besloten om mijn DK te gaan levelen, deze is scribe+herbalist en dat heb ik gemerkt ook. Na dezelfde route afgelopen te hebben die mijn mage ook nam was ik ineens in Uldum al lvl 84,5.. en dit komt door de gathering prof. Volgende de guild achievement had ik zo'n 530 flowers te pakken, gemiddeld 2880+ xp per stuk (Sommige gaven ~5k) wat toch neerkomt op zo'n 1,5m xp minimaal. Ook deed ik meer dungeons dan op mijn mage omdat de queues een stuk minder lang waren op dit moment. Twilight Highlands heb ik maar voor een 1/3de gedaan en ben toen mijn Shaman maar gaan levelen
Met mijn Shaman wilde ik een andere start hebben en besloot Vashj'ir te doen, deze zone was wel wennen omdat je overal naartoe moest zwemmen. Deze zone vondt ik het minst leuk, + dat je een bak rep mist aan het einde. Waar je in Hyjal flink 'Hyjal rep' en Earthen ring rep krijgt, krijg je in Vashj'ir alleen maar Earthen ring wat toch wel vervelend is als je op 85 zit, dan kun je alsnog Hyjal in om deze rep te halen om friendly te worden. Persoonlijk vondt ik deze zone wat 'gerekt' vooral aan het einde waar bij alle andere zones de 'spanning' bleef moet je ineens visjes gaan vangen en dan een matig einde krijgt.
Wat me ook opviel is dat ze in Vashj'ir een stuk minder hard slaan, in Hyjal kun je al 1-2k klappen krijgen tegen de 500-1k in Vashj'ir. Voorderest hetzelfde maar als je het al 2 keer gedaan hebt is het wel lekker snel helaas als je meldingen maakt van bugs en vastlopende events/bugs in quests die van belang zijn dat daar dan weinig/niets mee gebeurt.
Nu op lvl 85 @ Bronze Dragonflight : Eitje/Animagelu/Silentium
Afgelopen zaterdag mijn eerste random heroic gedaan en dit was toch wel even wat anders dan de *kuch* heroics in WotLK. Hoop CC en bursten om bepaalde mobs die het meeste dmg doen. Kreeg als eerst die in Vashj'ir, helaas begonnen we bij de 'squid boss' na een aantal whipes omdat we met de verkeerde dingen bezig waren neer. Laatste boss was een beetje bugged want we kregen de 'buff' niet aan het einde.
Later nog Tol'vir, Blackrock, Deadmines en Stonecore heroic gedaan, Stonecore was wel andere koek hier ben ik gewoon 2 uur bezig geweest, eerste boss was een drama, tank bleef in 'spray' staan, adds geven 25%debuff tank dood...tank begon te janken op healer en verlaat party zo ook een dps.. in deze instance hebben we 4 tanks, 2 healers en 3 dps versleten. Ik hoop dat de zeikerds gewoon wegblijven uit heroics en lekker normals blijven doen. WotLK is voorbij, facerolling is voorbij, AOE is voorbij (op trashpacks).
Kortom ik ben blij met de veranderingen in en voor Cataclysm, het enige waar ik niet blij mee ben is het volgende : We gingen als guild naar Ulduar om de laatste achievement te halen voor een member. Dit was makkelijker gezegt dan gedaan als je bij 'Hit' kijkt zie je daar staan : 85-86-87 en 88/skull bij 85-87 heb ik 0% mis kans, maar bij 88/skull 10% mis kans.. je staat gewoon enorm te missen op Ulduar bosses.. zelfs een wipe op XT en Kel omdat de dmg spells schalen naar HP dus 'tantrum' bij XT doet geen 1-2k meer maar 15k per tik.. waar gewoon niet echt tegenop te healen is, hetzelfde bij Kelthuzad, ijsblok doet x% van je leven per tik, heb jij 110k hp ben je gewoon dood als de healer er geen flinke heal tussendoor krijgt.
Leuk dat ze je willen drijven voor Cata maar oude raids/achievements zijn ZEER moeilijk om nu te behalen.
En ik zag iemand over Archeology, je krijgt op gegeven moment alleen maar punten als je dus een artifact complete, je kan gewoon in de lage start gebieden blijven en zo je max halen. Je hoeft niet perse naar Outland/Northrend of de nieuwe Cata zones. En ja je krijgt 5 punten per artifact, ookal zijn ze grijs. Ben zelf onderweg naar de 200 wat lekker gaat als je mage bent
alleen als je bij de NE ruines blijft maak je op het einde alleen maar hetzelfde. Wel een tip gebruik ALTIJD die scrolls 'cornerstone' dit scheelt weer in de items die je moet zoeken. En voordat je je druk gaat maken over 'epics' je krijgt pas de bouwstenen om deze te maken als je maxed bent voor archeology, je krijgt bij 300 ook wel items om bepaalde dingen mee te maken maar die hebben geen nut voor lvl85 spelers.
Nou na flink aan het questen geweest te zijn heb ik nu 3 lvl 85's, en moet zeggen dat het questen wel een stuk leuker is geworden dan in b.v. tbc of wotlk (om over het oude 'classic' nog maar te zwijgen).
Had 'iene miene mutte' gedaan en het was de mage, was eventjes wennen in het begin aangezien ik deze al een tijdje niet meer aangeraakt had. Ik ben begonnen in Hyjal en dat kan ik iedereen aanraden.
Na Hyjal kwam Deepholm wat toch wel 1 van mijn favo zones was bij beide zones ging het lekker soepel de quests lopen lekker door hebben hier en daar wel wat ups en downs.
Ben toen ook met de guild BrC ingeweest wat een goede instance is erg leuk om in te beginnen we hadden expres niets opgezocht als het om tactics ging om zo te kijken of we niet verwaarloost waren door wotlk
Aangekomen bij Uldum, wat een erg mooie zone is maar de quest chain is afentoe wel wat 'lastig' als je ook die 'Dr Jones' meeneemt aan de ene kant probeer je Uldum te redden uit de handen van de slechte terwijl je ook bezig bent met schat zoeken. Wat ik aan deze zone erg irritant vondt was het vinden van de 'kill a mob get a quest' quests toen ik hier klaar was zat ik op lvl 84 en had niet de achievement te pakken voor alle quests 107/108.... (Maak zo'n diseased bird af bij de quest die je van Schnottz krijgt als je de fox moet halen)
Twilight Highlands begon voor mij nou niet helemaal lekker, om de 1 of andere reden was er iets bugged en kreeg ik de 'Awol grunts' quest niet gedaan, ticket aangemaakt en maar archeology gaan doen, na iets meer dan 2 uur kreeg ik een reply en heeft die GM het gefixt. Alleen het 6 minuten wachten op de zepelin was wat vervelend maar dat komt door het event waar je in terecht komt, TH is echt wel heeeeel erg vet een stukje lastiger dan de andere zones want hier schieten de mobs je echt voor 10k op je kont
Omdat ik de eerste in het guild was die 85 was en de rest nog op 82 of 83 zat maar besloten om mijn DK te gaan levelen, deze is scribe+herbalist en dat heb ik gemerkt ook. Na dezelfde route afgelopen te hebben die mijn mage ook nam was ik ineens in Uldum al lvl 84,5.. en dit komt door de gathering prof. Volgende de guild achievement had ik zo'n 530 flowers te pakken, gemiddeld 2880+ xp per stuk (Sommige gaven ~5k) wat toch neerkomt op zo'n 1,5m xp minimaal. Ook deed ik meer dungeons dan op mijn mage omdat de queues een stuk minder lang waren op dit moment. Twilight Highlands heb ik maar voor een 1/3de gedaan en ben toen mijn Shaman maar gaan levelen
Met mijn Shaman wilde ik een andere start hebben en besloot Vashj'ir te doen, deze zone was wel wennen omdat je overal naartoe moest zwemmen. Deze zone vondt ik het minst leuk, + dat je een bak rep mist aan het einde. Waar je in Hyjal flink 'Hyjal rep' en Earthen ring rep krijgt, krijg je in Vashj'ir alleen maar Earthen ring wat toch wel vervelend is als je op 85 zit, dan kun je alsnog Hyjal in om deze rep te halen om friendly te worden. Persoonlijk vondt ik deze zone wat 'gerekt' vooral aan het einde waar bij alle andere zones de 'spanning' bleef moet je ineens visjes gaan vangen en dan een matig einde krijgt.
Wat me ook opviel is dat ze in Vashj'ir een stuk minder hard slaan, in Hyjal kun je al 1-2k klappen krijgen tegen de 500-1k in Vashj'ir. Voorderest hetzelfde maar als je het al 2 keer gedaan hebt is het wel lekker snel helaas als je meldingen maakt van bugs en vastlopende events/bugs in quests die van belang zijn dat daar dan weinig/niets mee gebeurt.
Nu op lvl 85 @ Bronze Dragonflight : Eitje/Animagelu/Silentium
Afgelopen zaterdag mijn eerste random heroic gedaan en dit was toch wel even wat anders dan de *kuch* heroics in WotLK. Hoop CC en bursten om bepaalde mobs die het meeste dmg doen. Kreeg als eerst die in Vashj'ir, helaas begonnen we bij de 'squid boss' na een aantal whipes omdat we met de verkeerde dingen bezig waren neer. Laatste boss was een beetje bugged want we kregen de 'buff' niet aan het einde.
Later nog Tol'vir, Blackrock, Deadmines en Stonecore heroic gedaan, Stonecore was wel andere koek hier ben ik gewoon 2 uur bezig geweest, eerste boss was een drama, tank bleef in 'spray' staan, adds geven 25%debuff tank dood...tank begon te janken op healer en verlaat party zo ook een dps.. in deze instance hebben we 4 tanks, 2 healers en 3 dps versleten. Ik hoop dat de zeikerds gewoon wegblijven uit heroics en lekker normals blijven doen. WotLK is voorbij, facerolling is voorbij, AOE is voorbij (op trashpacks).
Kortom ik ben blij met de veranderingen in en voor Cataclysm, het enige waar ik niet blij mee ben is het volgende : We gingen als guild naar Ulduar om de laatste achievement te halen voor een member. Dit was makkelijker gezegt dan gedaan als je bij 'Hit' kijkt zie je daar staan : 85-86-87 en 88/skull bij 85-87 heb ik 0% mis kans, maar bij 88/skull 10% mis kans.. je staat gewoon enorm te missen op Ulduar bosses.. zelfs een wipe op XT en Kel omdat de dmg spells schalen naar HP dus 'tantrum' bij XT doet geen 1-2k meer maar 15k per tik.. waar gewoon niet echt tegenop te healen is, hetzelfde bij Kelthuzad, ijsblok doet x% van je leven per tik, heb jij 110k hp ben je gewoon dood als de healer er geen flinke heal tussendoor krijgt.
Leuk dat ze je willen drijven voor Cata maar oude raids/achievements zijn ZEER moeilijk om nu te behalen.
En ik zag iemand over Archeology, je krijgt op gegeven moment alleen maar punten als je dus een artifact complete, je kan gewoon in de lage start gebieden blijven en zo je max halen. Je hoeft niet perse naar Outland/Northrend of de nieuwe Cata zones. En ja je krijgt 5 punten per artifact, ookal zijn ze grijs. Ben zelf onderweg naar de 200 wat lekker gaat als je mage bent
[ Voor 38% gewijzigd door prutser001 op 15-12-2010 10:56 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Zaligbiggydeen2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:04:Whoop!~ archeology skill naar 525 gebracht ( jaja dat duurt even )
al mn troll fragments van de dag opgespaard ( 300+ ) en naar Zul Gurub gevlogen.
Daar in het midden (waar de oude Zin Rokh dropte, jaja je moet wat!) mn troll fragments gesolved in de hoop op Zin Rokh Destroyer of Worlds.
Die kan mijn Dk goed gebruiken!
Mijn hoop was bijna verkeken maar op de allerlaatste solve van de avond, Zin Rokh!
Daarna natuurlijk snel doorgrinden want dat wapen moet gelijk ge-equiped worden xD
Raptor mount heb ik al en icm Zin Rokh is dit voor mij de beste proff ooit waar ik tijd in heb gestoken.
Over het algemeen valt het ook nog mee aangezien cata amper een week oud is
Nu bezig met de bug mount, wat toch wel de ultime mount is op de scorpion na!
Voor de overige archeologisten onder ons die ook op zoek zijn naar Zin Rokh: Farm alleen Eastern Kingdoms
en solve geen troll fragments als je nog geen 450 skill hebt, onder de 450skill krijg je hem namelijk niet.
Gz on the find & bedankt voor de tip. Ga mijn archaeology vnvnd trachten verder te levelen maar ik denk dat we gingen proberen te raiden ook. Dat sword is precies wat ik nodig heb om terug fury te kunnen gaan en de dps weer wat op te krikken. Warriors gaan lekker hard in endgame gear, maar in greens en blues is het toch janken.
Zet alles in het werk om mijn hitcap toch te halen en expertise, hetgeen resulteert in een miezerige 14% critchance (komende van 52% @ lvl 80). Maar goed, het heeft ook zijn charmes, zo heb ik de arms spec terug opgevist en heb me al degelijk geamuseerd ermee. Die knockdown geeft ons in heroics toch iet of wat CC, idem voor de geglyphte intimidating shout.
Ondertussen een paar heroics doorlopen met guildies en eentje met een pug, het verschil is gigantisch. Blackrock Caverns met een pug, uiteindelijk wel kunnen beëindigen maar een 5-6tal healers de revu zien passeren en hetzelfde aantal dps'ers. Daarna de guildruns in deadmines, sfk, vortex en die gingen vlotjes neer. Een enkele wipe wegens foute cc maar verder geen problemen
Vanavond es die nieuwe voa proberen, verdergaande op hetgeen ik al gelezen heb hierover zou deze toch moeten haalbaar zijn blijkbaar. Mochten er trouwens healers zijn die op zoek zijn naar een leuke engelstalige guild met zin voor progress & fun -> Tombstones @ Bloodscalp
Verwijderd
Goeiemorgen,
effe een vraagje over Archaeology. Ik zit momenteel aan 115/150 maar als ik nu fragments vind, verschijnen die allemaal in het grijs en kan ik enkel skillpoints bij krijgen als ik een fragment solve. Heeft er iemand tips hoe ik door het vinden van fragments ook skill points kan krijgen? Ik heb al 10 fragments gesolved en heb dus de achievement "Digger" al. Er zijn ook al vier soorten van fragments ontdekt: Troll, Fossil, Dwarf en Night Elves.
effe een vraagje over Archaeology. Ik zit momenteel aan 115/150 maar als ik nu fragments vind, verschijnen die allemaal in het grijs en kan ik enkel skillpoints bij krijgen als ik een fragment solve. Heeft er iemand tips hoe ik door het vinden van fragments ook skill points kan krijgen? Ik heb al 10 fragments gesolved en heb dus de achievement "Digger" al. Er zijn ook al vier soorten van fragments ontdekt: Troll, Fossil, Dwarf en Night Elves.
Gisteravond 38 gedinged, toen besloten wat rustiger aan te doen omdat mijn vrienden begin 30 zijn. Dus toen maar besloten om Cataclysm te kopen en een Worgen te gaan beginnen. Ik heb betaald met iDeal, het geld is van mijn rekening af, maar op battle.net is mijn account nog steeds WotLK...
Heb al een mailtje gestuurd, nu maar hopen dat ik snel iets terughoor... Bah, ben dus maar een Human Rogue begonnen ipv Worgen
Heb al een mailtje gestuurd, nu maar hopen dat ik snel iets terughoor... Bah, ben dus maar een Human Rogue begonnen ipv Worgen
[ Voor 0% gewijzigd door Dragor op 15-12-2010 08:23 . Reden: typo fix ]
bale he dat je ook eens wat slaap moet pakkeTwylight schreef op woensdag 15 december 2010 @ 03:06:
Blizzard
In de announcement stond eerst dat ze 15/12 (Nu dus) van 05:00 tot 11:00 offline zouden zijn, krijg ik net ineens [SERVER] Shutdown in 5:00kijk ik vervolgens mij de announcements, hebben ze het snel naar 3:00 veranderd
Ik weet echt zeker dat er eerst 5:00 stond..
nachtdienstfenylalaline schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:25:
[...]
bale he dat je ook eens wat slaap moet pakke
Zo gister op de laatste bos van grim Batol 85 geworden en een mooie staf om het te bezegelen.
Ik moet zeggen dat die dungeon toch wel voor nu op een lijstje hoort van gruwel instance, en wil die even niet op Heroic doen. al kwam ik gister eindelijk de dungeon door zonder mana problemen, dat was wel een bevesteging dat ik de healing nu weer wat onder de knie begin te krijgen. Verder is het nu tijd om nog 1 item te verbeteren zodat ik heroics kan gaan doen. De eerste heroic die voor onze vrienden groep gepland staat is Death Mines! zal waarschijnlijk donderdag worden, onze beer tank moet nog 35% naar 85
ondertussen is mijn tank altje Paladin lvl 13 geworden en mijn zoon zijn mage ook, is kijken of we vandaag 15 halen en snel een DM kunnen doen.
Ben ook van plan om mijn deathknight lvl 64 uit de kast te halen en daarmee instances only te lvlen als tank
maar moet me goed verdiepen in hem. had de combi's en zo net een beetje door toen ze de grote patch uitbrachten en sinds dien niet meer gespeeld.
Dus mocht iemand een tip hebben voor een dk tank rotatie dan zou ik zeer dankbaar zijn.
Ik moet zeggen dat die dungeon toch wel voor nu op een lijstje hoort van gruwel instance, en wil die even niet op Heroic doen. al kwam ik gister eindelijk de dungeon door zonder mana problemen, dat was wel een bevesteging dat ik de healing nu weer wat onder de knie begin te krijgen. Verder is het nu tijd om nog 1 item te verbeteren zodat ik heroics kan gaan doen. De eerste heroic die voor onze vrienden groep gepland staat is Death Mines! zal waarschijnlijk donderdag worden, onze beer tank moet nog 35% naar 85
ondertussen is mijn tank altje Paladin lvl 13 geworden en mijn zoon zijn mage ook, is kijken of we vandaag 15 halen en snel een DM kunnen doen.
Ben ook van plan om mijn deathknight lvl 64 uit de kast te halen en daarmee instances only te lvlen als tank
maar moet me goed verdiepen in hem. had de combi's en zo net een beetje door toen ze de grote patch uitbrachten en sinds dien niet meer gespeeld.
Dus mocht iemand een tip hebben voor een dk tank rotatie dan zou ik zeer dankbaar zijn.
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
Ching $$$$$... graz. vet verdienen voor jouRichardvdD schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:08:
LOL!!!
Alchemy naar 525 op m'n alt, de eerste truegold transmute die ik doe:
Truegold x5
idd het doet mij een beetje denken aan die oude windowns instal balkjes.. de eerste 98% gaat als een dolle, maar die laatste 2 % duren langer als de hele 98% daarvoorNMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 02:26:
[...]
Je hebt dus nog ergens tussen de 9 en 13 miljoen xp te gaan, dus je bent nog niets eens op de helft.
Wel handig.. opgeven op 84 is natuurlijk geen optie meer... de game begint immers pas bij 85 (maar dat is persoonlijk)
Archaeology
Elke fragment heeft kans op een punt te geven tot skill-level 80 (wordt daarna grijs)
Daarna kun je alleen level via solven, 5 skill point voor elke solve.
Wat je maak is random
4 races in classic (troll, dwarf, night-elf, fossil)
2 outland
2 northen
2 cataclysm
Ik denk dat het niet uitmaakt qua skill level om rare te krijgen, zolang je race maar kan oppakken.
Zover ik van een van guildies begreep is zodra je boven 450 is kalamdor + uldum, mnt hyjal geshared zone
voor de 4 zones. (zelfde in east en 2 cata zones)
Wat veel gedaan wordt it totdat je pickup grijs wordt niks te solven (extra fragments tellen gewoon voor de volgende solve)
Daarna te solven, en rond 450 niet de skill up te kopen genoeg items collecten om 525 te halen (25 solves),
zodat je de cata-zones ontwijkt deze schijnen soms op behoorlijk lastige punten te liggen. (gaunlet event naar grim-batol is er 1 van)
Elke fragment heeft kans op een punt te geven tot skill-level 80 (wordt daarna grijs)
Daarna kun je alleen level via solven, 5 skill point voor elke solve.
Wat je maak is random
4 races in classic (troll, dwarf, night-elf, fossil)
2 outland
2 northen
2 cataclysm
Ik denk dat het niet uitmaakt qua skill level om rare te krijgen, zolang je race maar kan oppakken.
Zover ik van een van guildies begreep is zodra je boven 450 is kalamdor + uldum, mnt hyjal geshared zone
voor de 4 zones. (zelfde in east en 2 cata zones)
Wat veel gedaan wordt it totdat je pickup grijs wordt niks te solven (extra fragments tellen gewoon voor de volgende solve)
Daarna te solven, en rond 450 niet de skill up te kopen genoeg items collecten om 525 te halen (25 solves),
zodat je de cata-zones ontwijkt deze schijnen soms op behoorlijk lastige punten te liggen. (gaunlet event naar grim-batol is er 1 van)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
GratsRichardvdD schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:08:
LOL!!!
Alchemy naar 525 op m'n alt, de eerste truegold transmute die ik doe:
[afbeelding]
Truegold x5
[ Voor 4% gewijzigd door Zethiel op 15-12-2010 09:06 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Zo gisteren voor het eerst heroic deadmines begonnen, na eerste baas ging healertje weg, en door bug konden we geen nieuwe healer vinden. Maar wat is die eerste baas daar toch te gek, wat een gevecht, overal aoe, en dan als die doodgaat dit halen : http://www.wowhead.com/achievement=5366 toch wel een toffe achievement. Ik moet blizzard echt toegeven dat ze echt weer terug zijn gegaan naar veel meer tbc achtige heroics, elke keer als je een baas killed heb je echt een gevoel van voldoening
Verwijderd
Mensen hoe staat trouwens met jullie guild achievements?
vandaag gaat mijn guild d8 ik naar dat lvl dat alle quests en xp van mobs met X% omhoog gaat.. erg handig om dat laatste lvl van 84-85 te overbruggen
verder begreep is van een guildy dat die increase in mount speed niet stacked. dus met 310% incease heb je er dan helaas weinig aan. zou wel wat zijn zeg.. crusader aura, 310% mount en guild increase.. lol dan kunnen er echt races gehouden worden
vandaag gaat mijn guild d8 ik naar dat lvl dat alle quests en xp van mobs met X% omhoog gaat.. erg handig om dat laatste lvl van 84-85 te overbruggen
verder begreep is van een guildy dat die increase in mount speed niet stacked. dus met 310% incease heb je er dan helaas weinig aan. zou wel wat zijn zeg.. crusader aura, 310% mount en guild increase.. lol dan kunnen er echt races gehouden worden
het stacked wel met 310%, niet met crusader auraVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:12:
met 20% is dus even snel als continue vliegen met crusader aura op.
Ik ga echt alchemy als profession nemen op m'n nieuwe blood elf 
1. Alchemy 525
2. Transmute item
3. ...
4. PROFIT $$$$$$$$$$$$$$$
1. Alchemy 525
2. Transmute item
3. ...
4. PROFIT $$$$$$$$$$$$$$$
Gisteren weer even gaan raiden met de guild , dit maal stond Blackwing Decent op de agenda.
20:00 stonden we bij magmaw voor de deur.
Moet zeggen dat het een leuke fight , maar hij is wel erg gericht op ranged AoE dps voor de adds
Iets wat wij te kort kwamen dus zijn we voor een alternatieve oplossing gegaan , en dat was het kiten van de adds wat werd gedaan door een hunter en een mage.
22:15 was het zover , magmaw mocht slaapjes doen.
Daarna gauw door naar de volgende uitdaging: Omnitron Defense System
Leuke fight , maar erg pittig is het niet , en om 22:55 was het defense system ook verleden tijd.
Geen slechte week gehad dus , staan nu op 4/12 en vanavond gaan we dat maar eens uitbreiden
20:00 stonden we bij magmaw voor de deur.
Moet zeggen dat het een leuke fight , maar hij is wel erg gericht op ranged AoE dps voor de adds
Iets wat wij te kort kwamen dus zijn we voor een alternatieve oplossing gegaan , en dat was het kiten van de adds wat werd gedaan door een hunter en een mage.
22:15 was het zover , magmaw mocht slaapjes doen.
Daarna gauw door naar de volgende uitdaging: Omnitron Defense System
Leuke fight , maar erg pittig is het niet , en om 22:55 was het defense system ook verleden tijd.
Geen slechte week gehad dus , staan nu op 4/12 en vanavond gaan we dat maar eens uitbreiden
Wat zijn jullie ervaringen met worgen? Ik twijfel erg of het wel leuk is. Zeker omdat ik hoor dat worgen alleen maar leuk is als druid, terwijl ik (tot nu dan) alleen in rogue geïnterreseerd ben.
@ hierboven (Kowapanga)
Wat voor gear niveau moet ik hier nu bij bedenken, ik wil echt heel graag een raid guild joinen, maar ik ben niet volledig 5 man heroic gegeared ofzo, wat voor gear is nodig om zo'n raid in te komen?
Armory doet het niet ben ik bang
Wat voor gear niveau moet ik hier nu bij bedenken, ik wil echt heel graag een raid guild joinen, maar ik ben niet volledig 5 man heroic gegeared ofzo, wat voor gear is nodig om zo'n raid in te komen?
Het is denk ik wel verstandig om er voor te zorgen dat je volledige of bijna volledige gear uit de heroics komt. In principe moet dat voldoende zijn om de raids mee in te gaan.maffiappie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:56:
@ hierboven (Kowapanga)
Guild Achievements leveren geen Guild Experience meer op. Quests en andere zaken leveren nog maar 25% van de originele Experience op voor de guildVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:12:
Voor kleine guilds zou dat best wel eens heel erg nadelig uit kunnen pakken. Je hebt ineens 4 keer zoveel experience (members??) nodig om hetzelfde nivo te halen. Grote guilds zitten vaak toch al aan hun dagelijkse guild experience cap.
Waarom zou worgen alleen maar leuk zijn als druid? Ik heb ook heel veel lol met mijn worgen mage hoor?WriteUp schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:55:
Wat zijn jullie ervaringen met worgen? Ik twijfel erg of het wel leuk is. Zeker omdat ik hoor dat worgen alleen maar leuk is als druid, terwijl ik (tot nu dan) alleen in rogue geïnterreseerd ben.
Sterker nog, als ik een nadeel moet noemen aan de worgen is het enige waar ik op kan komen dat je niet in je echt in je human form kan spelen, zodat je namelijk in een offensieve actie doet switch je weer naar je worgen form. Maar meer kan ik dan ook niet bedenken.
Verwijderd
Zoooo nou miss een beetje laat maar ik heb de 85 ook eindelijk aangetikt haha precies optijd voor het nieuwe aren...ehhh PvP seizoen haha
ga nu druk verder minen en daarna mn Blacksmitting omhoog gooien,daarna weer een hoop minen en daarna mining deleten en engineering weer oppakken!
maareh gisteren ook ff archeology opgepakt maar snap het niet helemaal/doe het niet goed.
iedere keer als ik de skill op een digsite gebruike spawned er zo'n telescoop..wijst die in de richting van waar het spul ligt? zo ja dan doe ik het goed haha maareh graaf allemaal van die grijze artifacts op..wat moet ik daar mee doen?iemand een korte Archeology 101 voor mij? om me opweg te helpen?
die skeleton raptor is echt heel vet btw!
ga nu druk verder minen en daarna mn Blacksmitting omhoog gooien,daarna weer een hoop minen en daarna mining deleten en engineering weer oppakken!
maareh gisteren ook ff archeology opgepakt maar snap het niet helemaal/doe het niet goed.
iedere keer als ik de skill op een digsite gebruike spawned er zo'n telescoop..wijst die in de richting van waar het spul ligt? zo ja dan doe ik het goed haha maareh graaf allemaal van die grijze artifacts op..wat moet ik daar mee doen?iemand een korte Archeology 101 voor mij? om me opweg te helpen?
die skeleton raptor is echt heel vet btw!
Vliegt dat brok chaggerijnig reptiel nou nog rond eigenlijk ?
Arch geeft een scope met een kleurtje ...
De scope geeft aan in welke richting je moet lopen ...
Rood is grote afstand
Geel is minder grote afstand
Groen is minder dan 10 yard dacht ik.
Rood is grote afstand
[ Voor 61% gewijzigd door Dice op 15-12-2010 10:12 ]
Je bedoelt die half metalen draak? Ja die vliegt nog rond, eergisteren in Tarnaris nog gefrituurd door hem. Hij blijft trouwens rondvliegen tot hij op je server afgemaakt is.Dice schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:11:
Rood is grote afstand
Gaat ook niet weg. Als hij je vermoord krijg je trouwens een archievement.Dice schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:11:
Ik had begrepen dat het enige echte leuke van worgen de wolf verandering was en als druid zou je dan ook na vogel etc. kunnen veranderen.M1lamb3r schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:09:
[...]
Waarom zou worgen alleen maar leuk zijn als druid? Ik heb ook heel veel lol met mijn worgen mage hoor?
Sterker nog, als ik een nadeel moet noemen aan de worgen is het enige waar ik op kan komen dat je niet in je echt in je human form kan spelen, zodat je namelijk in een offensieve actie doet switch je weer naar je worgen form. Maar meer kan ik dan ook niet bedenken.
- Spaar alle artifact delen op die je verzameld en level van 1-100 alleen met het zoeken naar die dingen. Daarna krijg je namelijk GEEN experience meer tot, ik meen, 300 van de "Survey" ability.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:10:
- In je Archeology profession ding kan je de verschillende onderdelen samenvoegen tot een artifact die zinloos of nuttig kan zijn. Hiervoor krijg je 5 skill points, ongeacht welk level de onderdelen waren of waar je ze vandaan hebt.
Meer is dr eigenlijk niet te vertellen
Heroic gear is zeker gewenst , maar er word ook verwacht dat er niet kinderachtig gedaan word om enchants.maffiappie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:56:
@ hierboven (Kowapanga)
Zo liep ik gister rond met een i333 wapen waar een Hurricane enchant op zat (1000g kosten)
i333 chest met +15stats , dat soort dingen.
Ik vermaak me prima met mn Worgen rogue... wat is er nou cooler dan een weerwolf? Een onzichtbare weerwolf!WriteUp schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:55:
Maar probeer het anders gewoon eens. Binnen een avondje of twee, drie moet je toch aardig kunnen inschatten hoe leuk een character speelt.
Eigenlijk wel. Ik heb het voor 2 uur geprobeerd met een worgen druid. Maarja druid is in mijn ogen %$@! dus ja, geen (eerlijke) kans.migchiell schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:23:
[...]
Ik vermaak me prima met mn Worgen rogue... wat is er nou cooler dan een weerwolf? Een onzichtbare weerwolf!
Maar probeer het anders gewoon eens. Binnen een avondje of twee, drie moet je toch aardig kunnen inschatten hoe leuk een character speelt.
Ik vind het raar dat mensen een toon 'proberen' en dan na 1 of 2 dagen al zeggen of een class leuk is of niet. Daar kun je dan toch nog helemaal niks over zeggen? De meeste classes worden pas leuk en krijgen pas wat gestalte zodra je halverwege de talenttree zit. Ik heb (o.a.) een mage, druid, priest, rogue en paladin gehad die ik allemaal waardeloos vond op de lagere levels. Later werden ze pas leuk om te spelen. In de eerste +/- 30 levels zijn het gewoon toons met een andere class armor die op dezelfde manier op een mob inrammen of neernuken. De variatie komt later pas. Zal wel iets beter zijn met de talent specializations sinds de laatste grote patch, maar toch.
Verwijderd
Ooow ok Bedankt Redfoxert en Dice
dat van die kleurtjes had ik nog geens eens gezien haha
wel dat je op een gegeven moment de boel hebt leeggetrokken en de site verdwijnt haha
vond trouwens wel dat die 9miljoen van lvl84 tot 85 best wel meeviel aangezien de rep die je van bepaalde quests kreeg ook enorm omhoog ging,die dwarf bruiloft was ook heel cool haha
heb van 84-85 alle tanking items bewaard en gelijk even naar protection gespecced weer,retri gelvled maar moet eerlijk zeggen dat ik retri vaarwel heb gezegt voor pvp..het is gewoon niet mijn ding meer kwa speelstijl.
ga eerst een pvp retri setje gebruiken met een prot spec en daarna spaar ik wel weer een holy pvp offsetje erbij.
vanmiddag maar eens kijken wat de pvp boer voor spulletjes verkoopt,starters set zal wel net als in wotlk blauw zijn ipv epic maarja moet toch bs lvlen dus dan maak ik ook gelijk even een pvp setje
Deathwing heeft mij nog niet in de fik gezet hopelijk gebeurt dat nog ergens terwijl ik archeology aan het lvlen ben haha maar krijg je er leuke spulletjes van? en met leuk bedoel ik wapens/armor?en van wat voor kwaliteit?
vanity pet en mount weet ik al van van,ook leuk maarja daar blijft het dan ook bij
vd zomer waarschijnlijk een klein guild feestje in zweden...leuk
ook maar eens wat centraler in europa een party regelen
voor ons 6 jarig bestaan als guild die op het moment op de 3e server zit sinds de oprichting (Khadgar-->Anachronos-->Auchindoun) en de transformatie heeft ondergaan van Raid/pvp guild (in vanilla) naar PvP only guild in wotlk
wel dat je op een gegeven moment de boel hebt leeggetrokken en de site verdwijnt haha
vond trouwens wel dat die 9miljoen van lvl84 tot 85 best wel meeviel aangezien de rep die je van bepaalde quests kreeg ook enorm omhoog ging,die dwarf bruiloft was ook heel cool haha
heb van 84-85 alle tanking items bewaard en gelijk even naar protection gespecced weer,retri gelvled maar moet eerlijk zeggen dat ik retri vaarwel heb gezegt voor pvp..het is gewoon niet mijn ding meer kwa speelstijl.
ga eerst een pvp retri setje gebruiken met een prot spec en daarna spaar ik wel weer een holy pvp offsetje erbij.
vanmiddag maar eens kijken wat de pvp boer voor spulletjes verkoopt,starters set zal wel net als in wotlk blauw zijn ipv epic maarja moet toch bs lvlen dus dan maak ik ook gelijk even een pvp setje
Deathwing heeft mij nog niet in de fik gezet hopelijk gebeurt dat nog ergens terwijl ik archeology aan het lvlen ben haha maar krijg je er leuke spulletjes van? en met leuk bedoel ik wapens/armor?en van wat voor kwaliteit?
vanity pet en mount weet ik al van van,ook leuk maarja daar blijft het dan ook bij
vd zomer waarschijnlijk een klein guild feestje in zweden...leuk
Hoe krijg je die 'digsite' op de map? Volgens spellboek zegt hij dat er een schopje op je worldmap moet verschijnen, maar heel kalimdor rondgekeken en ik zie niets.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
oow wat gek..ik zie ze gewoon staan als je het continent uitgezoomed hebt,in de zone zelf zie je het als een soort van rode cirkel staanSinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:36:
Hoe krijg je die 'digsite' op de map? Volgens spellboek zegt hij dat er een schopje op je worldmap moet verschijnen, maar heel kalimdor rondgekeken en ik zie niets.
Zo gister eindelijk level 83 geworden en in Vashj'ir alle quests gedaan. Nu vertrokken naar Deepholm. Ook gelijk m'n level 80 warrior naar Moun Hyjal gegaan en begonnen aan de quests. Leuke area moet ik zeggen alleen wat was het daar druk. In Vashj'ir kon ik alle quests relaxt doen zonder te moeten wachten op respawns omdat andere spelers alles al uitgemoord hadden. Vanavond proberen level 84 aan te tikken met m'n priest maar ik betwijfel of ik dat ga halen.
Iemand van onze guild sloopte 30.000 critters op dag 1 dat ie 85 werd en wij hielpen 'm met de overige 20.000, dus eentje is er binnen in elk gevalVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:12:
Dit dus.
Je moet niet naar je worldmap kijken maar naar je continent. Er zouden 4 'schepjes' actief moeten zijn.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:36:
In Uldum zeker?FunkyTrip schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:47:
Iemand van onze guild sloopte 30.000 critters op dag 1 dat ie 85 werd en wij hielpen 'm met de overige 20.000, dus eentje is er binnen in elk geval
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 15-12-2010 10:48 ]
https://niels.nu
Ja, vanuit worldmap ingezoomed naar een zone (barrens etc), maar er verschijnt helemaal niets aan extra icoontjes.Hydra schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:48:
Je moet niet naar je worldmap kijken maar naar je continent. Er zouden 4 'schepjes' actief moeten zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je moet in de zone zelf zijn en dan kijken op de map anders zie je de rode blob niet, op de worldmap zie je anders alleen welke zone je kan gravenSinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:02:
[...]
Ja, vanuit worldmap ingezoomed naar een zone (barrens etc), maar er verschijnt helemaal niets aan extra icoontjes.
Nee, cave in plaguelandsHydra schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:48:
[...]
Je moet niet naar je worldmap kijken maar naar je continent. Er zouden 4 'schepjes' actief moeten zijn.
[...]
In Uldum zeker?
Dit dus.
Zover ik weet verschijnen er enkel digsites die beschikbaar zijn voor jouw level.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:02:
[...]
Ja, vanuit worldmap ingezoomed naar een zone (barrens etc), maar er verschijnt helemaal niets aan extra icoontjes.
Je ziet 4 schepicoontjes per continent over alle zones waar jij qua level toegang tot heb. Op level 85 is dit dus alle zones. Op level 15 is dit alleen in de level 1-10 en 10-20 zones.Remy!!!! schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:13:
[...]
Zover ik weet verschijnen er enkel digsites die beschikbaar zijn voor jouw level.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kijk die plek wou ik ook eens gaan kijken. Andere optie zou Gundrak normal zijn geweest; paar AoE's op die slangetjes en dan snel naar buiten en resetten. Probleem daarmee is dat je vrij snel aan je dungeon limiet komt.
Dan nog even dagboekje; heb inmiddels alle heroics getanked en zit redelijk goed in de 333 / 346 gear nu. Merk wel dat het steeds makkelijker gaat, maar die heroics bijven uitdagend. Zeker voor tanks vind ik sommige gevechten echt een uitdaging ten opzichte van eerdere heroics. Veel gevechten zijn nu niet meer parkeren en threat spammen, maar er is veel meer dynamiek. Vond zelf de derde boss van BRC best heftig met het steeds in en uit het vuur halen. Ook de 3de baas van SFK is best tricky met het ontwijken van zijn frontal AoE. De 4de boss daar vind ik trouwens erg grappig met het blijven bewegen of juist stilstaan, al is ie wel veel te makkelijk.
Hoop dat we binnenkort eens een 10 man raid op kunnen zetten. Geruchten gaan over volgende week, dus wie weet
[ Voor 51% gewijzigd door Morrar op 15-12-2010 11:40 ]
Die schepjes zie jij op de wereldmap als je inzoomt op bijvoorbeeld het onderdeel easteren kingdoms, daar zie je die schepjes,Rakkerzero schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:31:
[...]
Je ziet 4 schepicoontjes per continent over alle zones waar jij qua level toegang tot heb. Op level 85 is dit dus alle zones. Op level 15 is dit alleen in de level 1-10 en 10-20 zones.
als dan inzoomt op dat betreffende gebied zie je een rode of witte cirkel daar binnen dat gebied kun je je archeologie toepassen.
Wat niet helpt zijn addons die op je maps wijzigingen uitvoeren. Ik had zygor (ouwe versie) en Atlas (ook oud) staan ... en deze vernaggelden de kaarten zowel op world map als view per gebied.Hydra schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:48:
[...]
[...]
En de 'schepjes' zijn slecht zichtbaar als je je kaart op klein scherm gebruikt.
Over kosten van raidgerelateerde enchants en gems enzo.. De enchanters en jewelcrafters leven zich wel helemaal uit op de prijzen zeg. Maar ook degenen die de nieuwe beltbuckles maken (BS?) vragen ongelooflijk hoge prijzen voor alles. Nu heb ik net 500 bereikt met enchanting, maar vellums met 'levelling' enchants staan wel voor soms bizarre prijzen op AH. Echter, ze vallen over 't algemeen in het niet vergeleken bij sommige andere zaken.
Beltbuckles a 1500G en meta-gems voor dezelfde prijzen, ik kan me niet voorstellen dat je met dit soort prijzen veel klandizie gaat houden (voor 300G 10.000 buyers of voor 1500G 1000 buyers lijkt me geen vreemde schatting). Ook leg enchants zijn zo 'goedkoop'.. Ik wacht wel lekker tot dit soort zaken op normale prijsniveaus terecht zijn gekomen
. Enchants doe ik mooi zelf en gems (blauw) zijn al weer vrij vlot op normaal prijsniveau gekomen, dus die overpriced meuk voegt gelukkig relatief weinig toe.
Ik neem aan dat dit op alle servers zo is atm?
Beltbuckles a 1500G en meta-gems voor dezelfde prijzen, ik kan me niet voorstellen dat je met dit soort prijzen veel klandizie gaat houden (voor 300G 10.000 buyers of voor 1500G 1000 buyers lijkt me geen vreemde schatting). Ook leg enchants zijn zo 'goedkoop'.. Ik wacht wel lekker tot dit soort zaken op normale prijsniveaus terecht zijn gekomen
Dit is op alle servers zo.garagaholic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:50:
Over kosten van raidgerelateerde enchants en gems enzo.. De enchanters en jewelcrafters leven zich wel helemaal uit op de prijzen zeg. Maar ook degenen die de nieuwe beltbuckles maken (BS?) vragen ongelooflijk hoge prijzen voor alles. Nu heb ik net 500 bereikt met enchanting, maar vellums met 'levelling' enchants staan wel voor soms bizarre prijzen op AH. Echter, ze vallen over 't algemeen in het niet vergeleken bij sommige andere zaken.
Beltbuckles a 1500G en meta-gems voor dezelfde prijzen, ik kan me niet voorstellen dat je met dit soort prijzen veel klandizie gaat houden (voor 300G 10.000 buyers of voor 1500G 1000 buyers lijkt me geen vreemde schatting). Ook leg enchants zijn zo 'goedkoop'.. Ik wacht wel lekker tot dit soort zaken op normale prijsniveaus terecht zijn gekomen. Enchants doe ik mooi zelf en gems (blauw) zijn al weer vrij vlot op normaal prijsniveau gekomen, dus die overpriced meuk voegt gelukkig relatief weinig toe.
De vraag is enorm. Niet te vergelijken met een maand geleden, toen iedereen vol in de gear zat en af en toe een upgrade deed. Nu moet iedereen upgraden en bijwerken. Daarom is de vraag gigantisch. Hierdoor kunnen de handelaars nu de gouden tijden tegemoed gaan om vervolgens over een paar maanden weer tegen kostprijs te verkopen.
Op alle servers is dit zo, en de meeste AH runners hebben ook geen 10.000 leg enchants of wat dan ook. Dus die verkoper interesseert het dan ook niet als hij er 10 maakt, 10 op AH en dan de max prijs vraagt is hij in ieder geval binnen. Zo was ik zelf verbaasd om te zien dat lvl 81 BoE blue's voor 1000g verkocht worden alsof het niks is, uiteraard had ik zelf ook die verleiding maar een groen lvl 85 questitem is gelijkwaardig. Ik snap dat nog steeds niet, maarja dat is AH..garagaholic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:50:
Beltbuckles a 1500G en meta-gems voor dezelfde prijzen, ik kan me niet voorstellen dat je met dit soort prijzen veel klandizie gaat houden (voor 300G 10.000 buyers of voor 1500G 1000 buyers lijkt me geen vreemde schatting). Ook leg enchants zijn zo 'goedkoop'.. Ik wacht wel lekker tot dit soort zaken op normale prijsniveaus terecht zijn gekomen. Enchants doe ik mooi zelf en gems (blauw) zijn al weer vrij vlot op normaal prijsniveau gekomen, dus die overpriced meuk voegt gelukkig relatief weinig toe.
Ik weet niet of iemand hier zelf al zo slim was, of ook wow insider leest. Maar toen ik mijn alchemy ging levelen kwam een potion tegen: Potion of Deepholm(http://www.wowhead.com/item=58487) en ik dacht: WTH!? is daar het nut van er zit een portal in Org. Maar op wowinsider kwam iemand met de brilliante ingeving: Je zit in Uldum, maar je HS is op Cooldown. Slok, p00f in deepholm en je neemt daar de portal naar Org (of SW als je alliance bent). Echt hoor wat een F-ing brilliant idea. Ik ga zo als ik thuis ben echt wat heartblossoms farmen en die dingen fabriceren.
En ik denk hierbij dat Heartblossom voorlopig de meest gewilde herb is omdat je ook 6 van die dingen per potion of treasure finding moet gebruiken en ze alleen in deepholm te farmen zijn.
En ik denk hierbij dat Heartblossom voorlopig de meest gewilde herb is omdat je ook 6 van die dingen per potion of treasure finding moet gebruiken en ze alleen in deepholm te farmen zijn.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Mischien daar eens kijken, maar dacht dat ik geen map-addons heb draaien. Werkt het in Northrend ook?Dice schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:41:
[...]
Wat niet helpt zijn addons die op je maps wijzigingen uitvoeren. Ik had zygor (ouwe versie) en Atlas (ook oud) staan ... en deze vernaggelden de kaarten zowel op world map als view per gebied.
En de 'schepjes' zijn slecht zichtbaar als je je kaart op klein scherm gebruikt.
Er is ook een vinkje onder je map die je aan moet hebben staan wil je de digsites zien op je worlmap.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:08:
[...]
Mischien daar eens kijken, maar dacht dat ik geen map-addons heb draaien. Werkt het in Northrend ook?
Schepjes zijn bij mij gewoon ook in fullscreen view van de worlmap zichtbaar hoor.
Paar pagina's geleden had ik het al gezegdye-roon schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:06:
Ik weet niet of iemand hier zelf al zo slim was, of ook wow insider leest. Maar toen ik mijn alchemy ging levelen kwam een potion tegen: Potion of Deepholm(http://www.wowhead.com/item=58487) en ik dacht: WTH!? is daar het nut van er zit een portal in Org. Maar op wowinsider kwam iemand met de brilliante ingeving: Je zit in Uldum, maar je HS is op Cooldown. Slok, p00f in deepholm en je neemt daar de portal naar Org (of SW als je alliance bent). Echt hoor wat een F-ing brilliant idea. Ik ga zo als ik thuis ben echt wat heartblossoms farmen en die dingen fabriceren.
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk met de nieuwe raids. Enigzins doenbaar ? Hoe is het in vergelijking met Heroic instances ? En indien je iets neer gekregen hebt, in welk gear was dit dan ?
Zou graag al eens gaan piepen, maar met nog een aantal greens ge-equipped denk ik dat ik beter nog eventjes wacht.
Zou graag al eens gaan piepen, maar met nog een aantal greens ge-equipped denk ik dat ik beter nog eventjes wacht.
Verwijderd
Geen idee nog ben ook zeer benieuwd,dr is al wel een Blue Crafted pvp set maarja met de prijzen vd mats op het moment zijn die ongeveer net zo duur per stuk kwa Goud als de PvP items vd PvP vendor zijn in Honor haha tenzij jezelf een crafter bent natuurlijkOzfo schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:41:
Al iemand die de kosten weet voor de blue pvp set?
Trouwens @ GotCoast: nogmaals van harte Welkom op Auchindoun (heeft nu zijn main server ervan gemaakt na even op een altje bezig zijn geweest)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 12:18 ]
heb anders ook veel plezier met mijn Worgen Warrior hier (van server en faction verhuist trouwens.. alle oude guildies weer bij elkaar, op een andere server).
als er vanavond nog wat gequest word, hebben we de guild perk dat 5% van alle G van mobs, naar de Gbank gaat.. lekker de Gbank spekken.. op een niet, vervelende manier
als er vanavond nog wat gequest word, hebben we de guild perk dat 5% van alle G van mobs, naar de Gbank gaat.. lekker de Gbank spekken.. op een niet, vervelende manier
13:37
Aah.. nu denk ik dat daar het probleem zitThorval schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:12:
Er is ook een vinkje onder je map die je aan moet hebben staan wil je de digsites zien op je worlmap.
Wat me trouwens opviel, we hadden een 81 healer in de party (heroic LK), welke bij bepaalde gevechten tot behoorlijk snel OOM ging. Ik stelde voor om te healen, dus gewisseld en opvallend dat ik dus totaal niet door mijn mana kom. Is de 'mana use' zo enorm hoger geworden vanaf 81, of was ik gewoon efficienter bezig?
Beide denk ikSinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:17:
[...]
Aah.. nu denk ik dat daar het probleem zit
Wat me trouwens opviel, we hadden een 81 healer in de party (heroic LK), welke bij bepaalde gevechten tot behoorlijk snel OOM ging. Ik stelde voor om te healen, dus gewisseld en opvallend dat ik dus totaal niet door mijn mana kom. Is de 'mana use' zo enorm hoger geworden vanaf 81, of was ik gewoon efficienter bezig?
Wat je huidige level ook is het is ook aan de Archeology skill level verbonden.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:08:
[...]
Mischien daar eens kijken, maar dacht dat ik geen map-addons heb draaien. Werkt het in Northrend ook?
0 - 300 East Kingdom , Kalimdor (dus niet Uldum, Mount Hyjal, Vasjir, Twilight Highlands)
300+ Outland
375+ Northrend
425+ Cataclysm zones
Als je op zone met een schepje klikt, zou er rood gekleurde zone moeten zijn (soms bug it out en is ie grijs, en is vaak lastig te zien op de map
Naar de zone toe vliegen in die area kun je survey doen, rood is ver weg, geel dichterbij en groen is zeer dichtbij. richting van scoop is waarin je moet gaan lopen/vliegen
Zie ook: http://www.mmo-champion.c...604-Archaeology-Cataclysm
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 15-12-2010 12:24 ]
Per level scalen je steeds in je nadeel , iets wat je op hoger lvl dan weer met gear moet oplossen.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:17:
[...]
Aah.. nu denk ik dat daar het probleem zit
Ben b.v terug gegaan van de 48%haste naar de 11% haste , dus dat gaat me de mana regen/cost ook zo
Verwijderd
Ik zit alweer maanden dat ik niet weet welke class ik mijn nieuwe main wil maken, ik heb iedere class nu boven lvl 55 maar dat is ook juist het probleem wat ik heb, met zoveel chars blijf je de hele tijd wisselen en eindig ik met allemaal half ge-gearde chars, eigenlijk zou ik gewoon alles moeten deleten en 1 class moeten maken waar ik helemaal voor ga.
Klopt. Toevoeging hierop is dat de scaling wel erg bizar is. Je spells kosten een stuk meer vanaf level 81, wat waarschijnlijk ook de reden is dat hij zo snel oom is.kowapanga schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:20:
[...]
Per level scalen je steeds in je nadeel , iets wat je op hoger lvl dan weer met gear moet oplossen.
Ben b.v terug gegaan van de 48%haste naar de 11% haste , dus dat gaat me de mana regen/cost ook zo
Surfin' paradise!
Verwijderd
Ja BS idd ennuh voor de rest: Houd er rekening mee dat de Eternal Beltbuckles vanaf vandaag niet meer op een belt geplaatst kunnen worden met een item lvl hoger dan 300!(ff warning ivm met het kopen op de auto pilot)garagaholic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:50:
Maar ook degenen die de nieuwe beltbuckles maken (BS?)
Gezien je haste drop, is dat een enorme scaling, dat zou het best wel veroorzaken (gezien de enorme steiging qua stats van cata 80 gear, zou dat wel kloppen). Dan blijf ik voorlopig nog wel 80kowapanga schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:20:
[...]
Per level scalen je steeds in je nadeel , iets wat je op hoger lvl dan weer met gear moet oplossen.
* SinergyX doet mee.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:30:
Ik zit alweer maanden dat ik niet weet welke class ik mijn nieuwe main wil maken, ik heb iedere class nu boven lvl 55 maar dat is ook juist het probleem wat ik heb, met zoveel chars blijf je de hele tijd wisselen en eindig ik met allemaal half ge-gearde chars, eigenlijk zou ik gewoon alles moeten deleten en 1 class moeten maken waar ik helemaal voor ga.
Erger is, ik heb buiten mage en rogue alles op 80, elke class heeft wel wat, maar ook behoorlijk wat nadelen. Lock en hunter sta ik uren in de queue, druid vind ik heal/dps leuk maar tank wat minder, shaman heb ik eigelijk al te lang gespeeld (dat was mijn main), dan nog warrior, dk en pala (waar pala ook healing kan, de andere 2 slechts dps). Ook mijn mage/rogue zitten al tegen 20+ minuten queue aan te kijken.
Daarbij vind ik de 81-85 skills bij veel classes vrijwel nutteloos of amper wat toevoegen, dat andere classes weer meer interesse krijgen (warlock lijkt me best interessant met soul swap).
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe ik met mijn paladin tank moet beginnen. Ik speelde WoW tot de Ice Crown update en was daarna gestopt. Nu wil ik weer beginnen met mijn Paladin tank om te levelen van 80 naar 85. Maar heb geen idee meer welke blessings ik bijvoorbeeld als tank nu moet gebruiken.
Hoe zit het bijvoorbeeld met Sanctuary is dat geen buff meer wat je moet selecteren? Of welke aura's moet je als tank aan hebben tijdens het tanken? Kan iemand mij wat advies geven over bijvoorbeeld de rotatie en buffs of aura's?
Hoe zit het bijvoorbeeld met Sanctuary is dat geen buff meer wat je moet selecteren? Of welke aura's moet je als tank aan hebben tijdens het tanken? Kan iemand mij wat advies geven over bijvoorbeeld de rotatie en buffs of aura's?
Verwijderd
Ja precies, in PVE vind ik melee dps, tanken en healen leuk, paladin is dan ideaal en heb ik ook 3 jaar gespeeld maar paladin ben ik zat, in PVP wil ik liever ranged dps zijn en stealth hebben en dan heb je inderdaad ook nog de queue's dus dan kom je op druid maar druid vind ik niet echt leuk omdat ik geen zin heb om als een f*cking boom/uil/panda/whatever rond te lopen. classen als mage, rogue, warlock zijn erg leuk maar zijn weer zo beperkt in mogelijkheden omdat ze alleen dps kunnen. En zo blijf je maar tussen klassen wisselen wat niet opschiet, er is ook geen enkele class die aan alles voldoet.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:35:
[...]
* SinergyX doet mee.
Erger is, ik heb buiten mage en rogue alles op 80, elke class heeft wel wat, maar ook behoorlijk wat nadelen. Lock en hunter sta ik uren in de queue, druid vind ik heal/dps leuk maar tank wat minder, shaman heb ik eigelijk al te lang gespeeld (dat was mijn main), dan nog warrior, dk en pala (waar pala ook healing kan, de andere 2 slechts dps). Ook mijn mage/rogue zitten al tegen 20+ minuten queue aan te kijken.
Daarbij vind ik de 81-85 skills bij veel classes vrijwel nutteloos of amper wat toevoegen, dat andere classes weer meer interesse krijgen (warlock lijkt me best interessant met soul swap).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 12:50 ]
Verwijderd
Blessing of Sanctuary is in een 3 point Talent veranderd en voor de rest is er niet zo gek veel aan je rotatie veranderd,ik ben een PvP tank dus kan daar in jouw geval niet echt dieper op ingaan op die rotaties.Metalbuster schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:41:
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe ik met mijn paladin tank moet beginnen. Ik speelde WoW tot de Ice Crown update en was daarna gestopt. Nu wil ik weer beginnen met mijn Paladin tank om te levelen van 80 naar 85. Maar heb geen idee meer welke blessings ik bijvoorbeeld als tank nu moet gebruiken.
Blessing of Might en Wisdom zijn 1 geworden en kwa seals is er ook het 1 en het ander veranderd,waar Shield of the Rightenoussnes voor de update nog een xtra aanvalletje was doet ie nu flink wat dmg als je 3 holy power up hebt..
maar ik zou als ik jou was ff op "Maintankadin failsafe design" googlen
Schaling is bizar, uit noodzaak heb ik gewoon de mail set gemaakt ivm spirit, crit/hit zakt zoiezo als een baksteen, ik ging op mijn mage van 55%crit naar 12% op lvl85. Mijn shaman had 45%crit/44%haste en nog 9%crit/6%haste op 85 maar dat kwam vooral omdat de gear weinig/geen haste had.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:35:
[...]
Gezien je haste drop, is dat een enorme scaling, dat zou het best wel veroorzaken (gezien de enorme steiging qua stats van cata 80 gear, zou dat wel kloppen). Dan blijf ik voorlopig nog wel 80
[...]
* SinergyX doet mee.
Maar dit moet je toch wegwerken met upgrades, na wat normals (333) heroics (346) en JP's besteed te hebben zat ik iig weer op 19%crit op mijn Mage average ilvl335. Mijn Shaman is nog om te janken, geloof dat ik nu op 9%crit zit excl. totem.
Als je heroics doet moet je gewoon een goeie groep hebben met zoveel mogelijk buffs, dit scheelt aanzienlijk in stats.
Op mijn DK precies hetzelfde, maar daar is geen touw aan vast te knopen, ene moment 19k crits met DC dan maar 4k hits..
Merk wel dat op een hele hoop items Mastery zit, vraag me af of daar een 'cap' op zit, dus boven 50% dat het weinig/geen nut meer heeft. Mijn mage zit nu op 43%increased dmg op snared targets (Frostburn) wat leuke crits oplevert denk aan 50-75k zeker met wat dmg buffs heb ik al 1mil+crits gehad
Probleem waar ik tegenaan loop is mana, zit nu op ~78k en toch sta ik bij bosses net voor het einde zonder mana (mana gem - 12k/evocation zijn wel opties maar evocation verliest z'n nut bij aoe fights). Dit komt vooral door een lage crit rating, crit = mana back.
Ik ben erg aan het twijfelen wat mijn volgende toon gaat worden, kan niet kiezen tussen priest/druid (beide dps/heal). Ja ik heb ook alles op 80, maar ik ga waarschijnlijk eerst mijn mage 'raid klaar' maken voor zover mogelijk.
En ja het nut van een hoop spells ontgaat me, als b.v. mage kan ik wel de 3 spells gebruiken onafhankelijk van spec, maar bij shaman is b.v. die 'enhancement spell' compleet nutteloos als je resto/ele bent, healing rain kan van pas komen als je een beetje in nood komt, dat 'rennen/schieten' is leuk maar niet nuttig atm.
Bij DK precies hetzelfde, Necrotic strike = nutteloos, die 'ward' nutteloos nog geen boss gezien waar ik het kan toepassen. Durf niet eens te zeggen wat de 3de spell is..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Een PvP tank? Sinds wanneer gaan mensen in PvP als eerst meppen op een paladin die niet healt?Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:48:
[...]
Blessing of Sanctuary is in een 3 point Talent veranderd en voor de rest is er niet zo gek veel aan je rotatie veranderd,ik ben een PvP tank dus kan daar in jouw geval niet echt dieper op ingaan op die rotaties.
Waarom niet? Principes zijn hetzelfde? Damage voorkomen, en zo veel mogelijk stuns, snares, etc en er voor zorgen dat je healer overeind blijft.NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:00:
[...]
Een PvP tank? Sinds wanneer gaan mensen in PvP als eerst meppen op een paladin die niet healt?
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
ik moet toch Agroo houden in Battlegrounds? anders gaat de healer doodNMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:00:
[...]
Een PvP tank? Sinds wanneer gaan mensen in PvP als eerst meppen op een paladin die niet healt?
Volgens mij was NME weer een heeeeel klein beetje sarcastisch SnorHawVer schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:06:
[...]
Waarom niet? Principes zijn hetzelfde? Damage voorkomen, en zo veel mogelijk stuns, snares, etc en er voor zorgen dat je healer overeind blijft.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 13:08 ]
Spellsteal ability, als de mob een spell cast die mana verbruikt ofzo. Zal wel weer een berg aan limitaties op zitten.prutser001 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:59:
Bij DK precies hetzelfde, Necrotic strike = nutteloos, die 'ward' nutteloos nog geen boss gezien waar ik het kan toepassen. Durf niet eens te zeggen wat de 3de spell is..
Nu vond ik DK tanking best leuk worden, maar die 3 spells zie ik het nut echt niet van. Andere kant hebben pala, warrior en druid nu ook niet echt nieuwe leuke skills voor tank sets, mischien warrior met die giant leap ability, pala krijgt gewoon shieldwall (50% dmg reduce 12 sec) en denk niet dat een tank zijn holy power wil opgeven voor wat extra holy dmg.
Even een "noob" vraag van mij.
Hoe zit het met de guild perk dat 5% van het geld naar de guildbank gaat. Ik zat aan het volgende scenario te denken wat natuurlijk zou kunnen gebeuren. Guildbank wordt flink gespekt en heeft veel goud in stash. Guildmaster heeft zoiets van "jongens bedankt" en kickt iedereen van de guild en heeft dus al het verdiende gold in z'n eigen bezit.
Als je /gdisband doet kan het misschien zijn dat je het kwijtraakt, maar als je iedereen kickt dan blijft al het gold natuurlijk in de bank.
Ik vind het een prachtig idee dat je samen de guild financieel sterker maakt om de kosten van raids etc te kunnen bekostigen, maar als bovenstaande mogelijk is dan vind ik dat zeker een groot minpunt.
Weet iemand hier iets meer van?
Hoe zit het met de guild perk dat 5% van het geld naar de guildbank gaat. Ik zat aan het volgende scenario te denken wat natuurlijk zou kunnen gebeuren. Guildbank wordt flink gespekt en heeft veel goud in stash. Guildmaster heeft zoiets van "jongens bedankt" en kickt iedereen van de guild en heeft dus al het verdiende gold in z'n eigen bezit.
Als je /gdisband doet kan het misschien zijn dat je het kwijtraakt, maar als je iedereen kickt dan blijft al het gold natuurlijk in de bank.
Ik vind het een prachtig idee dat je samen de guild financieel sterker maakt om de kosten van raids etc te kunnen bekostigen, maar als bovenstaande mogelijk is dan vind ik dat zeker een groot minpunt.
dit zal toch altijd al kunnen? De meeste guilds hebben ook zonder deze perk, meer dan genoeg gold op de Gbank staan..Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
Tzal vast wel eens mis gegaan zijn.. maar daar doe je toch niks aan.
13:37
Eens, het risico is er altijd geweest. Echter was/had ik in/de de veronderstelling/hoop dat er wellicht door Blizzard een soort van oplossing was bedacht om dit dus tegen te gaan.Nibbz schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:16:
[...]
dit zal toch altijd al kunnen? De meeste guilds hebben ook zonder deze perk, meer dan genoeg gold op de Gbank staan..
Tzal vast wel eens mis gegaan zijn.. maar daar doe je toch niks aan.
Het voordeel is wel dat jij er eigenlijk niks op verliest aangezien je 5% meer gold drop krijgt en die naar de guild bank gaat.Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
dus jou drop blijft gelukkig hetzelfde
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat is nu ook al mogelijk. Daarnaast zou ik niet teveel overschatten hoeveel geld het is. Je krijgt nu van heroic trash iets van 40 silver per mob. Dat wil zeggen dat er straks 2 silver en later 4 silver per mob bij wordt gegenereerd (dat gaat niet van je eigen loot af!) en dat wordt direct in de GB gedropt. Per boss zal dit op een paar gold uitkomen, wat zeker bij guild runs lekker aantikt. Maar hou daarbij wel in het achterhoofd: het goud is nooit van jou geweest, wel van de guild.Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
Als je je guildmaster niet kunt vertrouwen met dit soort dingen zit je trouwens in de verkeerde guild. Toen mijn vorige guild disbandde heb ik twee weken lang alle troep uit de guild bank verkocht en daarna al het geld dat er nog in zat eerlijk verdeeld onder de raiders die het geld verdiend hadden, waarbij mensen met meer attendance ook meer kregen. Was iedereen tevreden mee.
Ook hierop, nogmaals: als je je guild master hier niet mee kan vertrouwen, dan zit je niet in de goede guild.Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:18:
[...]
Eens, het risico is er altijd geweest. Echter was/had ik in/de de veronderstelling/hoop dat er wellicht door Blizzard een soort van oplossing was bedacht om dit dus tegen te gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 15-12-2010 13:20 ]
Wat bedoel je met "raids bekostigen"? Mijn hoogste level is tot nu toe 47 dus ben aan al die end-game content nog niet toegekomen, wat houdt dit in? 
[/noob]
[/noob]
Gewoon een degelijke guild joinen, dan heb je daar ook geen last van.Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
Repair costs (ettelijke tientallen gold per wipenight), flasks, potions, raid food, enz.Twylight schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:19:
Wat bedoel je met "raids bekostigen"? Mijn hoogste level is tot nu toe 47 dus ben aan al die end-game content nog niet toegekomen, wat houdt dit in?
[/noob]
Ach zie het zo. Iets wat je zelf nooit gekregen hebt, zal je ook niet missen.Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
whipes=> repair ,potions etc kosten endgame nogal watTwylight schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:19:
[/noob]
meerdere whipes end game zit je al gauw aan 40-80G aan repair (even uit me hoofd,let er eigelijk nooit meer zo op)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ben alweer een tijdje on-and-off geweest, maar met cataclysm lekker rustig gaan genieten van het levelen. Wou m'n druid aan gaan houden als main, maar het ziet er naar uit dat ik toch m'n shaman verkies boven m'n kitty.
Ik weet niet precies wat het is, maar ik blijf enhancement gewoon lekker vinden. In het begin ben je nog relatief jezelf aan het healen tijdens het questen, maar uiteindelijk valt dat (mede door Unleash Elements) reuze mee

En hij is niet compleet nutteloos, eerder niet optimaal voor ele/resto
Ik weet niet precies wat het is, maar ik blijf enhancement gewoon lekker vinden. In het begin ben je nog relatief jezelf aan het healen tijdens het questen, maar uiteindelijk valt dat (mede door Unleash Elements) reuze mee
Ik als enhancement moet zeggen dat ik behoorlijk in mijn nopjes ben met die 'enhancement spell'prutser001 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:59:
maar bij shaman is b.v. die 'enhancement spell' compleet nutteloos als je resto/ele bent
En hij is niet compleet nutteloos, eerder niet optimaal voor ele/resto
Thanks voor je input. Gelukkig zit ik in een goede en degelijke guild waarbij dit soort dingen zeker niet zal gebeuren. We zijn allemaal volwasssenen en de meeste van de guildmembers zijn gemiddeld ouder dan 25 jaar en kennen elkaar persoonlijk.NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:19:
[...]
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat is nu ook al mogelijk. Daarnaast zou ik niet teveel overschatten hoeveel geld het is. Je krijgt nu van heroic trash iets van 40 silver per mob. Dat wil zeggen dat er straks 2 silver en later 4 silver per mob bij wordt gegenereerd (dat gaat niet van je eigen loot af!) en dat wordt direct in de GB gedropt. Per boss zal dit op een paar gold uitkomen, wat zeker bij guild runs lekker aantikt. Maar hou daarbij wel in het achterhoofd: het goud is nooit van jou geweest, wel van de guild.
Als je je guildmaster niet kunt vertrouwen met dit soort dingen zit je trouwens in de verkeerde guild. Toen mijn vorige guild disbandde heb ik twee weken lang alle troep uit de guild bank verkocht en daarna al het geld dat er nog in zat eerlijk verdeeld onder de raiders die het geld verdiend hadden, waarbij mensen met meer attendance ook meer kregen. Was iedereen tevreden mee.
[...]
Maar over dat er geld bij gegenereerd wordt wist ik niet, dacht dat er 5% van de loot gewoon naar de bank ging
Dan zou het niet echt een perk zijn.. meer een disadvantageFratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:37:
[...]
Thanks voor je input. Gelukkig zit ik in een goede en degelijke guild waarbij dit soort dingen zeker niet zal gebeuren. We zijn allemaal volwasssenen en de meeste van de guildmembers zijn gemiddeld ouder dan 25 jaar en kennen elkaar persoonlijk.
Maar over dat er geld bij gegenereerd wordt wist ik niet, dacht dat er 5% van de loot gewoon naar de bank ging
Dan heb je de "spell" niet goed gelezen.Fratti schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:37:
[...]
Cash Flow Rank 1-2
Each time you loot money from an enemy, an extra 5-10% money is generated and deposited directly into your guild bank.
Als je "peel'en" onder tanken schaart dan kunnen de meeste classes wel als "PVP tank" fungerenHawVer schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:06:
[...]
Waarom niet? Principes zijn hetzelfde? Damage voorkomen, en zo veel mogelijk stuns, snares, etc en er voor zorgen dat je healer overeind blijft.
Welke rank is dit?NMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:58:
[...]
Dan heb je de "spell" niet goed gelezen.
[...]
Overigens vind ik het echt een super idee van blizzard om deze guild ranks in te voeren, en bepaalde achievements te kunnen halen met de guild.
Dit verhoogt de kans dat mensen daadwerkelijk in dezelfde guild blijven aanzienlijk!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
In battlegrounds kan je anders een tank prima gebruiken. De persoon die het eerst erin charged en zo 'aanwezig' mogelijk is door veel AoE te doen, shouten, dis/interupten, etcetera. Genoeg volk aan de andere zijde die genoeg haat aan die persoon krijgt en 'm dood wil. Zet een healer achter die tank en 't is een kat in 't bakkie (als je DPS tenminste een paar hersen cellen heeft).Furfoot schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:01:
[...]
Als je "peel'en" onder tanken schaart dan kunnen de meeste classes wel als "PVP tank" fungeren
Moet vanavond die nieuwe battlegrounds maar eens proberen trouwens

Surfin' paradise!
Verwijderd
Rank 5 dacht ik.FragNeck schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:02:
[...]
Welke rank is dit?
Overigens vind ik het echt een super idee van blizzard om deze guild ranks in te voeren, en bepaalde achievements te kunnen halen met de guild.
Dit verhoogt de kans dat mensen daadwerkelijk in dezelfde guild blijven aanzienlijk!
Zalig bij het behalen van een guildachiev dat iedereen de popup krijgt.
Iedereen blij toen we de Heroic Deadmines achiev spamden. Zal heerlijk zijn bij het downen van een boss waar je al weken loopt op te whipen.
Dit topic is gesloten.