![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 200% gewijzigd door Zeror op 10-12-2010 21:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 200% gewijzigd door Zeror op 10-12-2010 21:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
https://niels.nu
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Anoniem: 384763
Stop daar maar mee. Guild achievement geven geen guild xp meer sinds gisteren.Anoniem: 384763 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:15:
Hopelijk sneller ><
Gief Guild Perks!
Wij zijn voor de critter achiev aan het gaan. 4000 critters gemold sinds dinsdag
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
die achievements op zich geven ook nog rewards, in dit geval een armadillo ofzo van wat ik zag, zeker wel lol, maar goed, critters killen is ook best leuk af en toe, die penguins in northrend zijn ideaal ervoor ;)sowieso verwacht ik vandaag naar 84 toe te gaan en van het weekend 85 te tikken, lekker op mijn gemakkie, en van daaruit heroics etc doen en zo doorgroeien naar raids, 10 man of 25 man, weet nog niet wat ik zelf wilErycius schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:25:
[...]
Stop daar maar mee. Guild achievement geven geen guild xp meer sinds gisteren.
[ Voor 26% gewijzigd door Akaendra op 09-12-2010 15:32 ]
ookal gaf het me een roze pony en 10guild points ( achievments ) zou ik het doen !Erycius schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:25:
[...]
Stop daar maar mee. Guild achievement geven geen guild xp meer sinds gisteren.
Anoniem: 274589
maak tank, level tot 15 via quests ...janus_freggel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
net aan het einde van de oude topic gestart over Zygor Guide en WOW Pro, er schijnen er nogal wat te zijn, maar hoe goed zijn ze? kan je deze tijdens de game starten, of moet je handmatig van alles afvinken? en wat zijn goede guide addons die je echt de eerste 40/50 levels er zo doorheen sleuren?
liefst wel gratis, dus die zygor valt al af.
of hebben jullie andere tips voor terugkeerende beginners die geen zin meer hebben om tot level 60 het wiel weer uit te vinden? daarna wil ik wel overstappen naar zelf doen ;-)
Anoniem: 63072
Of healer, en queue als healer + dps zodra je dual spec hebt. praktisch net zo snel op lage levels (iig tot 40 nu)Anoniem: 274589 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:40:
[...]
maak tank, level tot 15 via quests ...
Dungeon finder
/end of discussion
In mijn BG als Healer / DPS heb ik een gemiddelde wachttijd van 14 minuten.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:44:
[...]
Of healer, en queue als healer + dps zodra je dual spec hebt. praktisch net zo snel op lage levels (iig tot 40 nu)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
gebruik zelf al tijden zygor, ben er erg tevreden mee ! laatste versie ondersteund ook cata. het is niet perfect maar beter dan wat er nu aan questhelper en dergelijke is.janus_freggel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
net aan het einde van de oude topic gestart over Zygor Guide en WOW Pro, er schijnen er nogal wat te zijn, maar hoe goed zijn ze? kan je deze tijdens de game starten, of moet je handmatig van alles afvinken? en wat zijn goede guide addons die je echt de eerste 40/50 levels er zo doorheen sleuren?
of hebben jullie andere tips voor terugkeerende beginners die geen zin meer hebben om tot level 60 het wiel weer uit te vinden? daarna wil ik wel overstappen naar zelf doen ;-)
Anoniem: 373674
Als je net als ik zo min mogelijk wilt questen. zou ik gewoon gaan power lvl-en. Gaat mega snel en is zeker als je "puller" cata gear heeft tot lv 70 of wellicht nog hoger goed mogelijk. Heb het zelf tot lvl 70 gedaan met een warrior die ik kon lenen die gear van 200/232 had... zeker niet bijzonder.janus_freggel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
Ik heb voor een mijn huidige Shammy Zygor gebruikt om zo efficient mogelijk tot lvl 80 te komen. Ik kan alleen maar zeggen dat het op deze manier echt enorm snel gaat, je pakt de quests in een logische volgorde en verspilt zo min mogelijk tijd aan reizen. Voordeel van Zygor is dat het een heel duidelijke addon is die perfect ingame werkt. Nadeel zou zijn dat je er voor moet betalen maar als je een beetje creatief zoekt op het internet kan je makkelijk actuele 'gratis' versies vinden.janus_freggel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
Zygor skipt die serie quests omdat je dan te hoog lvl bent voor dat moment in de guide. Je kan deze skip optie ook uitzetten in de opties van Zygor.janus_freggel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
gebruik zelf al tijden zygor, ben er erg tevreden mee ! laatste versie ondersteund ook cata. het is niet perfect maar beter dan wat er nu aan questhelper en dergelijke is.
zygor is soms wel vaag, slaat soms ineens een serie quests over (je ziet em de quests skippen en kan niet achterhalen waarom precies)
[ Voor 18% gewijzigd door daroy op 09-12-2010 16:09 ]
Vanaf 15 kan je queuen in de nieuwe Dungeon Finder. hier kan je je rol (tank, dps of healing) uitkiezen en dan in de rij gaan staan. Als tank heb je op die manier nagenoeg geen wachttijden omdat je instant wordt uitgenodigd voor een dungeon run (tanks zijn zwaar in de minderheid, dus erg gewild)janus_freggel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:55:
ok hoop verschillende antwoorden. maar degene die me het meeste aanspreekt is tank maken ;-) Heb ik namelijk nooit gedaan.
Ik speelde altijd mage/druid/warlock/priest en dat soortclasses wat is nou een goede tank om mee te starten? daarnaast ik speel wel altijd op RP servers en horde/alliance maakt me niet heel veel uit ;-)
en dan bij lvl 15 jezelf gewoon beschikbaar maken voor anderen ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door Beeneh op 09-12-2010 16:10 ]
geen idee om eerlijk te zijn, maar er zijn andere manieren om er aantekomen.Beeneh schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:08:
[...]
--
Over die Zygor.. Ik ken hetzelf niet, maar is het tegenwoordig niet tegen de regels van blizzard om geld te vragen voor addons e.t.c?
Klopt alle addons moeten gratis zijn. Maar ik vermoed dat dat alleen wordt gecontrolleerd of deze ingame altijd blijven werken niet of je moet betalen voor het downloaden.Beeneh schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:08:
[...]
Over die Zygor.. Ik ken hetzelf niet, maar is het tegenwoordig niet tegen de regels van blizzard om geld te vragen voor addons e.t.c?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ja ok voor een roze pony zou ik ook wel wat moeite doenMektheb schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:40:
[...]
ookal gaf het me een roze pony en 10guild points ( achievments ) zou ik het doen !
Elke achievment = er 1 !!!!
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
ik las het net ook idd. heet iets van dynamic nog iets. maar ik vraag me af wanneer het in werking treed dan.daroy schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:07:
[...]
Zygor skipt die serie quests omdat je dan te hoog lvl bent voor dat moment in de guide. Je kan deze skip optie ook uitzetten in de opties van Zygor.
Ach ik geef al 16k uit voor alleen 10puntjesErycius schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:19:
[...]
ja ok voor een roze pony zou ik ook wel wat moeite doen
Je mag die 16k ook aan mij geven hoor. Je weet wel, voor het goede doel enzo; dat is toch een veel fijner gevoel dan 10 puntjes?Mektheb schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:21:
[...]
Ach ik geef al 16k uit voor alleen 10puntjes.
Dus ik snap het wel
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
hahahaOkkE schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:37:
[...]
Je mag die 16k ook aan mij geven hoor. Je weet wel, voor het goede doel enzo; dat is toch een veel fijner gevoel dan 10 puntjes?
Is dat niet mastery?Fl0yd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:48:
Ok, dit is de eerste keer voor mij dat ik over WoW iets moet vragen op internet omdat ik er zelf niet uitkom.Ik ben nu bezig met mijn main (lvl82 prot paladin), en zie bij wat gear die ik nu heb mastery (divine bulwark) staan. Nu ben ik op wowhead wat gaan zoeken naar divine bulwark, en zie dat het een spell is om de kans om melee attacks te blocken hoger te krijgen. Maar hoe kan ik die spell in godsnaam krijgen? Bij de paladin trainer staat deze spell er niet tussen. Iemand die hier iets van weet?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
passiveFl0yd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:48:
Ok, dit is de eerste keer voor mij dat ik over WoW iets moet vragen op internet omdat ik er zelf niet uitkom.Ik ben nu bezig met mijn main (lvl82 prot paladin), en zie bij wat gear die ik nu heb mastery (divine bulwark) staan. Nu ben ik op wowhead wat gaan zoeken naar divine bulwark, en zie dat het een spell is om de kans om melee attacks te blocken hoger te krijgen. Maar hoe kan ik die spell in godsnaam krijgen? Bij de paladin trainer staat deze spell er niet tussen. Iemand die hier iets van weet?
Ik geloof van wel, wat betekend mastery dan precies? Dat je al een x aantal talent points heb uitgegeven oid?
Ah, vandaar.
Hangt ook af van je specc. Je kan lezen wat het is in je tooltip
Nou, dat is dus ook een reden waarom ik er niet uitkwam. Er staat nergens een passive of spell of wat dan ook in mijn spellbook die "divine bulwark" heet.Kevinp schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:54:
[...]
Hangt ook af van je specc. Je kan lezen wat het is in je tooltip. Het staat nl in je spellbook.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
yeh ik zei het verkeerd. Met passive bedoel ik dat er geen skill is, je mastery tooltip laat zien wat het doet en je hoeft verder niets te activerenFl0yd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:56:
[...]
Nou, dat is dus ook een reden waarom ik er niet uitkwam. Er staat nergens een passive of spell of wat dan ook in mijn spellbook die "divine bulwark" heet.
Mastery zorgt bij tanks voor meer avoidance, bij dps voor meer DPS en bij healers voor sterkere heals.. dit is eigenlijk de main-stat in cata, focus on this and staminaFl0yd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:56:
[...]
Nou, dat is dus ook een reden waarom ik er niet uitkwam. Er staat nergens een passive of spell of wat dan ook in mijn spellbook die "divine bulwark" heet.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Vindt ik niet boeiend eigenlijk.junglebeast schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:57:
Damn eerste 8 of zo bazen liggen ook al plat. Paragon natuurlijk,
www.wowprogress.com
En ding 84.. nu de grind in Twilight.
Oh op die manier, nog nergens een mastery tooltip oid tegengekomen maar dat zal ik eens gaan bekijken, thnx iig.Yokidrink schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:58:
[...]
yeh ik zei het verkeerd. Met passive bedoel ik dat er geen skill is, je mastery tooltip laat zien wat het doet en je hoeft verder niets te activeren
Dan snap ik hem nu, bedankt!Jooz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:59:
[...]
Mastery zorgt bij tanks voor meer avoidance, bij dps voor meer DPS en bij healers voor sterkere heals.. dit is eigenlijk de main-stat in cata, focus on this and stamina
Inderdaad. Je kunt hier absoluut niet aan afleiden hoe lastig de bosses zijn o.i.d.. Ten eerste zijn die gasten allemaal hardcore2 raiders die ALTIJD spelen. Net als de jongens van ensidia, als ze bijvoorbeeld vragne om nieuwe spelers, dan zul je zien dat ze vragen om mensen die tijd en zin hebben om altijd aanwezig te zijn en altijd bezig te zijn met progress. Dat is dus niet 3 dagen in de week 's avonds, maar heeeele dagen en heeeele weken alleen maar progress, progress progress op enkele bosses (SAAI!).Mektheb schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:59:
[...]
Vindt ik niet boeiend eigenlijk.
Bedoel hoelang hebben ze op de BETA er over gedaan ?, dit is inclusief voorsprong etc
Ja, maar bij firemages is het weer iets anders als bij frostmages.Jooz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:59:
[...]
Mastery zorgt bij tanks voor meer avoidance, bij dps voor meer DPS en bij healers voor sterkere heals.. dit is eigenlijk de main-stat in cata, focus on this and stamina
Dat ze het doen is zeker een +garagaholic schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:11:
[...]
Inderdaad. Je kunt hier absoluut niet aan afleiden hoe lastig de bosses zijn o.i.d.. Ten eerste zijn die gasten allemaal hardcore2 raiders die ALTIJD spelen. Net als de jongens van ensidia, als ze bijvoorbeeld vragne om nieuwe spelers, dan zul je zien dat ze vragen om mensen die tijd en zin hebben om altijd aanwezig te zijn en altijd bezig te zijn met progress. Dat is dus niet 3 dagen in de week 's avonds, maar heeeele dagen en heeeele weken alleen maar progress, progress progress op enkele bosses (SAAI!).
Ten tweede hebben ze inderdaad al de hele beta lang deze raids gedaan, om nu een world first te scoren. Imho totaal waardeloos (als in; als je zoveel op beta hebt geoefend en de tic tacs al zo goed kent, wat is de world first dan waard als de 'concurrentie' van de vele andere guilds niet zoveel tijd er in heeft gestopt?), maar ze moeten vooral doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 09-12-2010 18:01 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
En met zo een instelling wordt het nooit 50/50Rokz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:05:
beter ga je naar emmenis ofzoboulderfist is 74% ally ofzo
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ja das waar.Chester schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:06:
[...]
En met zo een instelling wordt het nooit 50/50
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
3000 maar? Tss, ik zit na bijna een uur op 2700Rokz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:52:
waaaaaaarom![]()
3000 in de wachtlijst van frostmane NIET LEUKik wil heeeeeel graag spelen met me vrienden SNIK SNIK
Ze gooien servers ook op slot, maar waarschijnlijk is Outland Frostmane nog niet zo vol dat ze dat al hebben gedaan. Vergeet niet dat het nu echt een top tijd is, over een maandje is het vast weer een stuk rustiger.garagaholic schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:26:
[...]. Maar wat ik eigenlijk niet snap is: als blizzard ziet dat veel mensen graag gewoon op dezelfde server blijven spelen, waarop gooien ze de server dan niet op slot voor nieuwe spelers en breiden ze de capaciteit niet uit voor die ene specifieke server?
[ Voor 42% gewijzigd door GekkePrutser op 09-12-2010 19:34 ]
Outland is volgens mij wel locked, althans dat hoorde ik laatst. Maar volgens mij breiden ze dan nog steeds de capaciteit niet uit en hopen dan gewoon dat men lekker vertrekt vanwege oplopende queues.. Vind ik zelf een vreemd beleid eigenlijk, maar goed wellicht dat 't binnenkort wel beter wordtGekkePrutser schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:29:
[...]
Ze gooien servers ook op slot, maar waarschijnlijk is Outland nog niet zo vol dat ze dat al hebben gedaan. Vergeet niet dat het nu echt een top tijd is, over een maandje is het vast weer een stuk rustiger.
[ Voor 11% gewijzigd door garagaholic op 09-12-2010 19:32 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Rokz op 09-12-2010 20:13 ]
Hydra schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:14:
Werd net uit de server gekicked, ff een hartverzakking! Gelukkig kon ik meteen weer inloggen, pfoe!
[ Voor 16% gewijzigd door chrisheid op 09-12-2010 20:22 ]
[ Voor 23% gewijzigd door WouTer14 op 09-12-2010 20:54 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Genjuros heb ik bijna 2 jaar gezeten; was de Grieken die het vertikken om Engels te praten toen wel zat..Dakreal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:15:
Al m'n chars nu aant transferren naar Gendjuros. 1400 queue om ff te spelen is echt niet meer leuk. Daarnaast is de ratio ook nog ns kuthopelijk besluiten er meer mensen naar Gendjuros te gaan. Zowel horde als alliance!
Als je wow account al gemerged is met je battlenet account dan is de login voor wow ook dat battlenet account.Japser schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:17:
Meh...ken nog steeds niet inloggen...heel ff he:
Ik heb dus een Battlenet account voor SC2. Daarmee log je in met je email en password. Dit is dus niet dezelfde login voor WoW right??
Want met mn WoW login zegt ie dat ik moet mergen maar dat heb ik al gedaan!
[ Voor 56% gewijzigd door Japser op 09-12-2010 21:34 ]
Oeh, cheap. Jammer dat ik daar niet woonEpitome schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:11:
Wie Cataclysm nog niet heeft en in de buurt van Den Haag woont: Cataclysm voor maar € 9,99![]()
http://www.gameshop.nl/
Online Date: 2005-04-14
Total Characters: 6,477
Showing Guild: All
Total Alliance: 215 - 3%
Total Horde: 6,262 - 97%
A to H Ratio: 1 : 29.1
Activity Ratio: 1 : 3
1 : 28*
* Number of entries in last 30 days
Zoek ff naar SmartBuff op Curse.comTwylight schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:43:
Weet iemand trouwens een goede add-on die automatisch shields renewed, of een melding weergeeft dat ik hem moet vernieuwen? (Kan ook in de instellingen zelf, maar dat is vaak onduidelijk en snel te missen tijdens een gevecht)
[ Voor 33% gewijzigd door Ryan_ op 09-12-2010 23:50 ]
Anoniem: 230001
Waarom ga je zelf ook niet op zoek naar een andere guild dan?Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:13:
Vind het wel minder dat er weer iemand opgestapt is uit het guild, ze laat haar alts wel in het guild maar ondertussen zijn er een heleboel die dat gedaan hebben waardoor ik dus zo'n beetje de enige ben die z'n main nog in het guild heeft. En alts komen voorlopig niet aan bod om te levelen dus ik zit de hele tijd in mijn uppie en dat is ruk. Is ook zo lekker handig voor guildruns, die kan ik nu wel vergeten.
What the fuck.. wat kan je dan in hemelsnaam doen als je aan de alliance kant bezig bent? Veel meer dan een random heroic krijg je niet voor elkaar lijkt meRyan_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:47:
Mensen die nog willen tranferen naar een rustige server. Kom naar Vashj![]()
[...]
[...]
Zoek ff naar SmartBuff op Curse.com
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
This is the Way.
Vortex Pinnacle is geinig, maar niet super mooiNoTimeRemains schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:51:
Hé mensen, hoe is het hier![]()
Ben nu met mijn lock 84 en 20% in 85. Ik wil naar Twilight Highlands toe vanuit Org maar de quest is gebugged. Resultaat? Geen quests voor mij in TH![]()
Verder moet ik zeggen dat ik erg onder de indruk van Cataclysm de gebieden zijn lekker groot en de quest zijn erg leuk om te doen. Enige min punt is dat je je zeepaardje niet overal in het water kan gebruiken... Jammer hoor!
De dungeons zijn ook erg leuk om te doen, vooral Vortex Pinnacle vind ik er erg mooi uitzien!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Die is wel relaxt, thanksRyan_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:47:
Mensen die nog willen tranferen naar een rustige server. Kom naar Vashj![]()
[...]
[...]
Zoek ff naar SmartBuff op Curse.com
Makkelijk om te doen, soms moeilijk om te vinden. De kwalificatie "leuk" durf ik er niet aan te geven, al zijn er uitzonderingen. Probleem is ook dat je direct vastzit als je er een mist. Vroeger ging je gewoon random door een zone en pakte hier en daar wat losse quests op, de vervelende kon je makkelijk droppen en vervangen door andere. Nu zijn het een paar lange chains en imo gaat Blizzard volledig de verkeerde kant op door die keuzevrijheid weg te nemen.NoTimeRemains schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:51:
de quest zijn erg leuk om te doen
Ook maar dat ik dat weet!
tja, waar stopt het dan he, de capaciteit omhoog halen zodat nog meer mensen er opkunnen zodat je binnenkort een spelletje 'drummen in de file naar org/sw' of 'uurtje wachten op mijn beurt op questmob x' kan spelen? Vol is vol, en servercapaiteit verhogen maakt de spelervaring daarom niet leuker als de speelruimte zelf dezelfde blijft.garagaholic schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:30:
[...]
Outland is volgens mij wel locked, althans dat hoorde ik laatst. Maar volgens mij breiden ze dan nog steeds de capaciteit niet uit en hopen dan gewoon dat men lekker vertrekt vanwege oplopende queues.. Vind ik zelf een vreemd beleid eigenlijk, maar goed wellicht dat 't binnenkort wel beter wordt
edit:
Haha, world server down oid. Heb geluk dus, kreeg net 'disconnected from server' terwijl ik nog 26xx wachtenden voor me had. Nu zit ik er in
Normaal (alsje gemerged hebt) log je in wow in met je battle.net account en wachtwoord, dus wel hetzelfde.Japser schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:17:
Meh...ken nog steeds niet inloggen...heel ff he:
Ik heb dus een Battlenet account voor SC2. Daarmee log je in met je email en password. Dit is dus niet dezelfde login voor WoW right??
Want met mn WoW login zegt ie dat ik moet mergen maar dat heb ik al gedaan!
Anoniem: 230001
Ben ik ook aan het overwegen. Maar als ik zie waar guildies naar toe zijn gegaan dan zijn het guilds waar vrienden in zitten en die zijn dan maar 30 man groot of zo. Of ze gaan naar guilds van 60 man, nauwelijks groter dan wat het guild nu is.Ryan_ schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:16:
[...]
Waarom ga je zelf ook niet op zoek naar een andere guild dan?
Hoe zit het eigenlijk dit keer met de Beta, ik kan me herinneren dat sowieso Sunwell nooit (volledig) gespeeld kon worden op PTR? Met Cata was wel alles speelbaar?Mektheb schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:59:
[...]
Vindt ik niet boeiend eigenlijk.
Bedoel hoelang hebben ze op de BETA er over gedaan ?, dit is inclusief voorsprong etc
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Je weet dat de gegevens op die site totaal niet accuraat zijn he? Deze gegevens worden opgemaakt uit data die door spelers geupload wordt naar die site. Als er van 1 fractie weinig tot niks naar deze site verzorden wordt lijkt het dus dat die fractie erg in de minderheid is. Terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Er zijn gewoon weinig / geen mensen die de addon hebben draaien die deze informatie genereerd en dan ook nog eens de moeite nemen om de data te uploaden.Ryan_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:47:
Mensen die nog willen tranferen naar een rustige server. Kom naar Vashj
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Sorry, maar een hunter kan niet queuen als tank (of healer) maar enkel als dps!Auredium schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:53:
zich aanmelden voor de functie van tank, DPS en Dungeonguide en needen op cloth.
Je moet inderdaad exalted zijn om ze te zien. Als ik het goed heb is het net zo in deepholm, MH, vash...Mektheb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:53:
Liefdagboek
Is er al iemand die de Camels hebben gevonden ?. we hadden het er gistere op Tweakers over en toen zij iemand ja bij hun quartermaster maar die verkoopt ze helemaal niet ingame.
En volgens wowhead wel, of moet je exalted zijn om ze te zien Oo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq