Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 235 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 49.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Auredium schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:53:
Zo, ik ben klaar met questen in Darkshore. Gisteren haalde ik de achievement voor het volledig verkennen van darkshore en het halen van meer dan 90 quests in darkshore bijna gelijktijdig. :)
Dus ging ik verder naar Ashenvale, waar ik inmiddels al begonnen ben met questen als level 23 Worgen Warrior.

Omdat ik Warrior Tank wil worden ben ik de Protectiontree in gedoken gewapend met een Warrior tank spec van Ensidia zodat ik al direct mijn talentpoints goed spendeer. Ik heb wat extra gear gehaald en mezelf uitgerust met een aardig schildje en one-handed sword. Daarna dook ik een random dungeon in...dit pakte niet goed uit. De reden voor het niet goed uitpakken was een hunterd. En dan bedoel ik een echt hantard. Nog voor ik taunte pet sturen en schieten, zich aanmelden voor de functie van tank, DPS en Dungeonguide en needen op cloth. Needless to say, na de tweede keer dood gaan ben ik de groep uit gegaan. Jammer want ik heb hard tanking ervaring nodig.
Je kunt niet needed op cloth als hunter. En je kunt niet queuen als healer of tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 15:35
gisteren eens voor het eerst een Tank class aangemaakt op moonglade: Een Human warrior. Heb gekozen voor de ARMS tree. gewoon puur omdat ik dat leuk spelen vind en niet gekeken naar wat beter of slechter is.
Maar 2-handed weapons. hmmmmmm heerlijk.

Het valt me wel op dat ik in vergelijking met druid wat ik meestal speelde of warlock veel sneller/vaker dood ga. hebben jullie tips voor me?
Net level 13 gedingt, dus nog niet echt ver. maar de warrior, of sowieso tank/damage dealer is helemaal nieuw voor me. (ook als ik vergelijk met Lotro, AC2, AO, SWG, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:00:
[...]

Je moet inderdaad exalted zijn om ze te zien. Als ik het goed heb is het net zo in deepholm, MH, vash...

Trouwens, die kleine mobs in Uldum zijn keihard de nieuwe murlocks. Die stemmetjes _/-\o_
Ja die zone is echt schitterend !.

Ah dan ga ik dus eerst even Gilneas afmaken en dan Gaurdians of Hiyal en dan ga ik voor Uldum lui en dan van Vashjir.

En ondertussen Tol barad leeg farmen, voor de nieuwe "bronze drake of wotlk haha" die is namelijk wel nice !
thanks

nvm :P

[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

EnigmaNL schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:58:
[...]

Sorry, maar een hunter kan niet queuen als tank (of healer) maar enkel als dps! :D
Toch, kwam hij in de lijst met een sschildje van tank te staan. Dat is echt niet verzonnen. :)
Ik kreeg sterk eht idee dat het iemand was die al een level 80 had (zoals mij) en dacht 'dat ie die low level dungeon wel even zou ownen.'

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:42
daroy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:41:
[...]

Je weet dat de gegevens op die site totaal niet accuraat zijn he? Deze gegevens worden opgemaakt uit data die door spelers geupload wordt naar die site. Als er van 1 fractie weinig tot niks naar deze site verzorden wordt lijkt het dus dat die fractie erg in de minderheid is. Terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Er zijn gewoon weinig / geen mensen die de addon hebben draaien die deze informatie genereerd en dan ook nog eens de moeite nemen om de data te uploaden.
Daarom staat er ook in kleur aangegeven of er voldoende datamines doorgestuurd worden naar mensen. Dus die site kan best accuraat zijn.

Wat beter is is om warcraftrealms te raadplegen voor totaal aantal characters. En dan bij wowprogress kijken hoeveel actieve raiders er zijn. Dan heb je een goed beeld van een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
Auredium schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:04:
[...]

Toch, kwam hij in de lijst met een sschildje van tank te staan. Dat is echt niet verzonnen. :)
Ik kreeg sterk eht idee dat het iemand was die al een level 80 had (zoals mij) en dacht 'dat ie die low level dungeon wel even zou ownen.'
misschien dat ie lead was en de roles verandert heeft? dat kan namelijk door rechts klikken op een toon en een role aan te wijzen, mgoed, needen op cloth kan inderdaad niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yokidrink schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:09:
[...]

misschien dat ie lead was en de roles verandert heeft? dat kan namelijk door rechts klikken op een toon en een role aan te wijzen, mgoed, needen op cloth kan inderdaad niet
Hij was wel de dungeon guide. en er viel weldegelijk een leather item die hij via een needroll wist te pakken want ik checkte vervolgens zijn role en zag hunter staan waarop ik dacht van 'wtf? waarom need die op een cloth item terwijl ie leather moet hebben?''

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Auredium schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:16:
[...]

Hij was wel de dungeon guide. en er viel weldegelijk een leather item die hij via een needroll wist te pakken want ik checkte vervolgens zijn role en zag hunter staan waarop ik dacht van 'wtf? waarom need die op een cloth item terwijl ie leather moet hebben?''
Ik weet niet op wat voor server jij speelt, maar je kunt niet op andere proficiency's rollen anders dan je eigen.Tevens kan je volgens mij niet eens jezelf de rol als tank toekennen in een instance. Aangezien de dungeonfinder dit doet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Gister eerste keer (sinds TBC) weer eens Healer geweest met mijn Druid.

Dit keer naar ToT met allemaal level 81. Was weer even wennen. Vind de change van Lifebloom erg vervelend, nog maar één target. Treeform nu als buff, niet verkeerd, vind alleen het nieuwe model minder mooi. Verder moet ik duidelijk nog even oefenen, welke spells wanneer.

En tot nu toe nog geen echt grote mana problemen gehad, meestal na een bossfight nog rond de 25% mana over. Maar het is zeker niet meer zoals "eerst", waar ik vrijwel niet onder de 50% kwam. :) Heb nu nog geen goede healing gear.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 10-12-2010 10:29 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 14:16
OkkE schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:27:
Gister eerste keer (sinds TBC) weer eens Healer geweest met mijn Druid.

Dit keer naar ToT met allemaal level 81. Was weer even wennen. Vind de change van Lifebloom erg vervelend, nog maar één target. Treeform nu als buff, niet verkeerd, vind alleen het nieuwe model minder mooi. Verder moet ik duidelijk nog even oefenen, welke spells wanneer.

En tot nu toe nog geen echt grote mana problemen gehad, meestal na een bossfight nog rond de 25% mana over. Maar het is zeker niet meer zoals "eerst", waar ik vrijwel niet onder de 50% kwam. :)
Als druid kan je eigenlijk niet zonder mana raken (mits je een beetje gear hebt natuurlijk :P), de kunst is dan ook om lifebloom geheel niet te gebruiken. Dit kan je makkelijk compenseren met rejuv en regrow (en later xxxx (weet niet precies hoe die spell heet maar je krijgt 20% healing bonus erop))

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe dat zit?

Ik wil graag nog die Crusader title hebben. Nu was ik altijd Blood Elf. En heb Silvermoon, Undercity en heb nu Orgrimmar bijna klaar. Alleen nu ben ik dus sinds eergisteren gerace-changed naar Goblin. Moet ik dan Silvermoon opnieuw doen of hoe zit dat?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
Auredium schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:16:
[...]

Natuurlijk rolled ie need op een leather, hunters tot lvl 40 dragen namelijk leather ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

soulfightah schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:29:
[...]

Als druid kan je eigenlijk niet zonder mana raken (mits je een beetje gear hebt natuurlijk :P), de kunst is dan ook om lifebloom geheel niet te gebruiken. Dit kan je makkelijk compenseren met rejuv en regrow (en later overgrown (weet niet precies hoe die spell heet maar je krijgt 20% healing bonus erop))
Mijn healing gear is nu verre van optimaal... :{

Lifebloom niet gebruiken, toch lastig voor mij; heb tijdens mijn periode raiden niet anders gebruikt (bij wijze van spreken). :P Nee, ik vind het gewoon erg jammer dat Lifebloom nu een stuk minder useful is. Vond het juist een uitdaging om op verschillende targets LB up te houden en tussendoor andere heals te persen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
soulfightah schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:29:
[...]

Als druid kan je eigenlijk niet zonder mana raken (mits je een beetje gear hebt natuurlijk :P), de kunst is dan ook om lifebloom geheel niet te gebruiken. Dit kan je makkelijk compenseren met rejuv en regrow (en later overgrown (weet niet precies hoe die spell heet maar je krijgt 20% healing bonus erop))
Is dat op level 82-85 ook nog zo? Heb hier al eerder aangestipt dat ik volkomen OOM raak op m'n disc priest bij vrijwel iedere pull omdat het 'denk met wat je healt' niet werkt als iedereen (veel!) damage krijgt. Wellicht moeten mensen maar wat vaker dood gaan voor ze beseffen dat de healer niet als scapegoat kan dienen voor alles wat fout gaat. Het valt vooralsnog wel mee, en je ziet vooral de DPS die pulled (vaak door domme positionering van zichzelf) en 'tanked' ragequitten (Noob tank & healer ffs!). Heel bijzonder allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Mensen hoe lang duren die nieuwe 5 man dungeons op normal ongeveer en kan een tank met gewoon groene cata gear (289-300) daar overleven?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 10-12-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 19:31
Leuk zeepaardje om onderwater op te gaan zitten, maar dit kost weer een slot op mijn bars.

Voor het mounten had ik (pre-CT, nu kun je overal vliegen) een macro die afhankelijk van de locatie een flying of walking mount nam:
code:
1
2
/dismount [mounted,harm]
/cast [noharm,flyable]Swift Purple Wind Rider; [noharm]Swift Purple Hawkstrider

(of eigenlijk, castrandom met zoveel mogelijk mounts als er in de 255 tekens pasten :+ )

Enig idee hoe ik die aanpas zodat ik in Vashj'ir mijn Abyssal Seahorse cast en anders een vliegbeest, dus wat de modifier is voor Vashj'ir?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:53:
Mensen hoe lang duren die nieuwe 5 man dungeons op normal ongeveer en kan een tank met gewoon groene cata gear (289-300) daar overleven?
Ja dat kan je moet alleen niet als een malle gaan pullen en focus fire targets killen.

En ze doen duren 40 min ? ligt aan je groep ook of je wiped etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mensen hoe lang duren die nieuwe 5 man dungeons op normal ongeveer en kan een tank met gewoon groene cata gear daar overleven?
Euhm... een half uur tot een uur zonder wipes. Met een random groep zal het misschien langer duren dus.
Met groene/blauwe Cata gear kom je een heel eind hoor :)
Doe wel even de Ring of Blood in Twilight Highlands voor een leuk wapen (lvl 84+).
De healer heeft het vaak het moeilijkst. Op lvl 85 heeft iedereen een stuk meer HP en wordt het makkelijker.

Vind het als warrior trouwens best ziek dat mijn Victory rush gewoon 36k healt met slechte gear, en ik 102k HP unbuffed heb. Met slechte gear :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

btw weet iemand waarom je niet kunt vliegen in de exodar zones ; azuremyst isle en bloodmyst isle.
Ik wilde die nog even snel exploren maar kwam van een koude kermis thuis

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

killbillfast schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:57:
btw weet iemand waarom je niet kunt vliegen in de exodar zones ; azuremyst isle en bloodmyst isle.
Ik wilde die nog even snel exploren maar kwam van een koude kermis thuis
Exodar is TBC, afaik is daar alle 'cata content' niet aanwezig.
Mektheb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:55:
[...]

Ja dat kan je moet alleen niet als een malle gaan pullen en focus fire targets killen.

En ze doen duren 40 min ? ligt aan je groep ook of je wiped etc
Dus runnetjes van 10-15 minuten wordt wederom de toekomst.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 11:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:51

Osxy

Holy crap on a cracker

Hangt van de class af denk ik.

Mijn druid is nu 83 met volledige cata gear (ilvl 285, eu.battle.net/wow/en/character/draenor/fuzzywuzy/simple waarschijnlijk kitty gear.) en kan met redelijk gemak alle instances tanken waar ik tot nu toe in mag. Gister een zeeeeer mooie 250+ stam trinket gehaald in instance.

Druid aoe tanken heeft flinke buff gekregen dankzij Trash (de AoE dot/insta dmg ability). Heb totaal geen moeite met dubbele en soms tripple pulls.
Me record ligt op 17k dps bij 3 groepen :+

Nog steeds trots op me Realm First :P Misschien niet de meest bijzondere maar het is er wel 1!
http://eu.battle.net/wow/...wuzy/achievement#81:a5393

[ Voor 16% gewijzigd door Osxy op 10-12-2010 11:02 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thxs voor de antwoorden.. dat stelt mij wel gerust. Wil als ik straks (dit weekend) lvl 81+ wordt eigenlijk meteen gaan tanken in dungeons en ben een paladin.

Doen jullie die dungeons op normal trouwens vrijwel altijd via die dungeon finder? Mijn kennis van WoW is wat old scool en dit is iets dat voor mij echt nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:51

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:04:
Ok thxs voor de antwoorden.. dat stelt mij wel gerust. Wil als ik straks (dit weekend) lvl 81+ wordt eigenlijk meteen gaan tanken in dungeons en ben een paladin.

Doen jullie die dungeons op normal trouwens vrijwel altijd via die dungeon finder? Mijn kennis van WoW is wat old scool en dit is iets dat voor mij echt nieuw is.
Yep, zeker als tank is dat (in mijn battlegroup) instant queue's ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:59:
[...]

Exodar is TBC, afaik is daar alle 'cata content' niet aanwezig.

[...]

Dus runnetjes van 10-15 minuten wordt wederom de toekomst.
dat is nu eenmaal altijd zo en het is nu 45/ uurtje op normal dus reken maar wat extra tijd voor heroic.
en ja als je full endgame epic's hebt en legendary's faceroll je altijd in heroic's en dat is altijd zo geweest

Was in tbc ook al zo.
Niet erg dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Osxy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:06:
[...]

Yep, zeker als tank is dat (in mijn battlegroup) instant queue's ;)
Ok ja dat had ik ook al begrepen van wat kennissen. die zeiden dat met een healer/tank class je er heel snel in komt. Ga denk ik dual spec prot/ret tot lvl 85 en dan holy/prot. Meeste gasten in mijn groep willen d8 ik dps-en dus dat komt mij mooi uit.

tanking/healing zijn vaak wel de ondankbare rollen, maar zeer essentieel en persoonlijk vind ik dit de meeste uitdaging. Lol kan niet wachten om weer lekker te gaan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:10:
dat is nu eenmaal altijd zo en het is nu 45/ uurtje op normal dus reken maar wat extra tijd voor heroic.
en ja als je full endgame epic's hebt en legendary's faceroll je altijd in heroic's en dat is altijd zo geweest

Was in tbc ook al zo.
Niet erg dus :D
Jup, ergens had ik gehoopt dat dit nu eindelijk een keer op de schop zou gaan, zeker door die 'ooooh zoveel moeilijker!1one!1' verhalen.

Heroics worden wel beetje jammer op 80, niet al te best gegearde mensen kan ik nog mee leven, maar het gros leaved op het moment dat ze 81 aantikken, mijn gedachte op 80 heroics door te blijven spelen is niet zo'n goed idee. :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Hier een kleine update van mijn kant. Ik heb mijn warrior ff een tijdje op pauze gezet. Ben eigenlijk wel aardig klaar met tanken in het algemeen. Ik ben samen met mijn broertje een alt gestart op een pvp realm. Gisteren samen 10 gedingd, hij als tank/dps combi (Dranei Paladin) en ik als healer/dps (Dranei Shaman)… en zoooo, questen gaat als een trein met deze combi. Het doel is om de onverslaanbare combi te worden in pvp! Gezellig bij de guild Stromwind Crusaders. Ik ben benieuwd wat level 85 ons gaat brengen qua world pvp en battlegrounds. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:54:
Leuk zeepaardje om onderwater op te gaan zitten, maar dit kost weer een slot op mijn bars.

Voor het mounten had ik (pre-CT, nu kun je overal vliegen) een macro die afhankelijk van de locatie een flying of walking mount nam:
code:
1
2
/dismount [mounted,harm]

(of eigenlijk, castrandom met zoveel mogelijk mounts als er in de 255 tekens pasten :+ )

Enig idee hoe ik die aanpas zodat ik in Vashj'ir mijn Abyssal Seahorse cast en anders een vliegbeest, dus wat de modifier is voor Vashj'ir?
Ik was hier ook in geïnteresseerd dus ik heb het even opgezocht.
code:
1
2
/run if not IsMounted() then local g,f,s={g,g,g,},{f,f,f},{s,s,s} local t=GetRealZoneText()=="Vashj'ir" and s or (IsFlyableArea() and not IsShiftKeyDown()) and f or g CallCompanion("MOUNT",t[random(#t)]) end 
/dismount

Er wordt dus gekeken of je in Vashj'ir bent, blijkbaar is er dus geen goeie variabele om te zien of je een watermount (er is er nog maar één denk ik) kan casten.
Vervang g, f en s door de namen van je favoriet Ground, Flying en Swimming mounts.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Hey jongens, ik denk erover om weer te beginnen. Ik speel graag op een PVP server, kunnen jullie mij er eentje adviseren? Op dit moment heb ik een 80 war (arms/tank) en een 80 druid (tank/heal) waarmee ik menig dungeon onveilig maakte :+. Het punt is dat ik mij nou meer op PvP wil focussen, hiervoor heb je natuurlijk wel een mooie server nodig (met de nodige drukte, niet dat ik uren moet zoeken voor een sporadische dungeon). Ook zou het fijn zijn als jullie mij zouden willen adviseren over pvp classes, ik houd niet zo van ranged maar ik wil ook niet in 1 klap dood zijn natuurlijk, ik dacht zelf aan een shammy, rogue of feral druid.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 19-04 15:36
Dakreal schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:20:
[...]

Ik weet niet op wat voor server jij speelt, maar je kunt niet op andere proficiency's rollen anders dan je eigen.Tevens kan je volgens mij niet eens jezelf de rol als tank toekennen in een instance. Aangezien de dungeonfinder dit doet.
Op low level dungeons kan je op alle items needen die lager zijn dan je hoogste armor class. Hunters kunnen dus wel gewoon op leather en cloth needen, zolang er hunter stats op zitten (agility, AP etc.).

Dat die hunter een schildje bij zn naam had kan gewoon echt niet. Je kunt DPS klasses namelijk niet eens die rol toeschuiven, ook al ben je guide.

Probeer het maar eens, maak een party, nodig een DPS klasse uit (rogue, mage, hunter) en probeer die tank/healer te maken, die optie is greyed out. Zelfde met de dungeon finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14

code:
1
2
/dismount [mounted,harm]

ik zou gewoon eerst proberen je zeepaard te casten in je macro, als dit faalt dan weet je dat je niet in vashj'ir zit en doe je oude code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:40

masauri

aka qwybyte

Gisteren catalysm C.E binnegekregen, wil k spelen crasht constant men spel nadat ik 2 min aan het spelen ben.
Wil ik na véél zoeken en ergernis as last resort een reinstall doen, zegt ie nadak ik BC heb geinstalleerd dat wotlk er al op staat?
Dan maar verder gegaan met catalysm te installeren, en nu maar een 10u wachten eer ik al de updates weer binnen heb.
Je moet er wat voor over hebben:-p

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
masauri schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:48:
Gisteren catalysm C.E binnegekregen, wil k spelen crasht constant men spel nadat ik 2 min aan het spelen ben.
Wil ik na véél zoeken en ergernis as last resort een reinstall doen, zegt ie nadak ik BC heb geinstalleerd dat wotlk er al op staat?
Dan maar verder gegaan met catalysm te installeren, en nu maar een 10u wachten eer ik al de updates weer binnen heb.
Je moet er wat voor over hebben:-p
Je kan ook gewoon via je management online in 1x de helegame downloaden met de installer.

hoef je maar 1x te doen en maar 2x te update. just my kind thinking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Laatst online: 05-01-2024
Erycius schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:28:
[...]

Ik was hier ook in geïnteresseerd dus ik heb het even opgezocht.
code:
1
2
/run if not IsMounted() then local g,f,s={g,g,g,},{f,f,f},{s,s,s} local t=GetRealZoneText()=="Vashj'ir" and s or (IsFlyableArea() and not IsShiftKeyDown()) and f or g CallCompanion("MOUNT",t[random(#t)]) end 
/dismount

Er wordt dus gekeken of je in Vashj'ir bent, blijkbaar is er dus geen goeie variabele om te zien of je een watermount (er is er nog maar één denk ik) kan casten.
Vervang g, f en s door de namen van je favoriet Ground, Flying en Swimming mounts.
je kunt ook een de mount op nummer aanroepen ... meer variablen mogelijk maar als nadeel dat je elke nieuwe mount je macro moet bijwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK... Wat klopt hier niet? :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RVpI8kAaIlyKaagiNl59PfCC/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
alliance lance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:47
Rakkerzero schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:31:
Weet iemand hoe dat zit?

Ik wil graag nog die Crusader title hebben. Nu was ik altijd Blood Elf. En heb Silvermoon, Undercity en heb nu Orgrimmar bijna klaar. Alleen nu ben ik dus sinds eergisteren gerace-changed naar Goblin. Moet ik dan Silvermoon opnieuw doen of hoe zit dat?
Volgens mij zijn Goblins en Worgens uitgesloten van deelname aan de Argent Tournament dailies etc en kun je de Crusader title alleen hebben als je die voor de race change al had.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ alle tanking mensen hier. Zit net ff Oxys toon te checken en paladin (schild dragende) tanks en het effect van mastery. Mastery lijkt mij wel een heel erg essentieel punt nu. Block, Parry en dogde waren vroeger de zaken, maar wellicht is mastery dat nu als een soort van multiplyer.

Hoe zien jullie dit en hebben jullie hier wat advies voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:03:
@ alle tanking mensen hier. Zit net ff Oxys toon te checken en paladin (schild dragende) tanks en het effect van mastery. Mastery lijkt mij wel een heel erg essentieel punt nu. Block, Parry en dogde waren vroeger de zaken, maar wellicht is mastery dat nu als een soort van multiplyer.
Geeft mastery niet per tank-class een andere stat? Die van DK is enorm goed (increase aborb shield), terwijl die van Paladin dacht ik nu block-value geeft (ipv block-rate). Voor mijn paladin vond ik het dus absoluut niet waard, liever extra dodge/parry dan meer blockvalue, terwijl ik op mn DK niet genoeg mastery kon stacken :)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:05:
[...]

Geeft mastery niet per tank-class een andere stat? Die van DK is enorm goed (increase aborb shield), terwijl die van Paladin dacht ik nu block-value geeft (ipv block-rate).
ja precies dat zag ik dus ook. bij paladin wordt het block enz. en het lijkt wel eens soort van multiplayer die je basis tank eigenschap erg omhoog jaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 19-04 15:36
SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:05:
[...]

Geeft mastery niet per tank-class een andere stat? Die van DK is enorm goed (increase aborb shield), terwijl die van Paladin dacht ik nu block-value geeft (ipv block-rate). Voor mijn paladin vond ik het dus absoluut niet waard, liever extra dodge/parry dan meer blockvalue, terwijl ik op mn DK niet genoeg mastery kon stacken :)
Voor paladins is het chance to block "Increases your chance to block melee attacks by 18%. Each point of Mastery increases block chance by an additional 2.25%."

Weet alleen niet of dat blockvalue of rating is :).

Ook wel vrij goed voor paladins alleen lijkt het me niet verstandig om alleen op mastery te letten. Dodge is minstens zo belangrijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:08:
[...]

Voor paladins is het chance to block "Increases your chance to block melee attacks by 18%. Each point of Mastery increases block chance by an additional 2.25%."

Weet alleen niet of dat blockvalue of rating is :).

Ook wel vrij goed voor paladins alleen lijkt het me niet verstandig om alleen op mastery te letten. Dodge is minstens zo belangrijk lijkt me.
staat er toch best duidelijk?

"mastery" : Increases your chance to block melee attacks by 18%
ELK mastery punt verhoogd dit met 2.25%

pretty easy :P er is namelijk geen Block Value meer of Block rating. Die stats bestaan niet meer.
Dit is gewoon een vast percentage.

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 10-12-2010 12:15 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Excuus, het is inderdaad block, ik heb heel die bulwark en Holy Shield door elkaar gehaald :$

Hmm, dus mijn paladin was niet optimaal geared :P

[ Voor 87% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:21

code:
1
2
/dismount [mounted,harm]

je kan het volgende proberen:
code:
1
/cast [swimming]Abyssal Seahorse; [noharm,flyable]Swift Purple Wind Rider; [noharm]Swift Purple Hawkstrider

Krijg je alleen een error als je ergens aan het zwemmen bent en probeert te mounten terwijl je niet in vashj'ir bent.

Zelf gebruik ik sinds Cataclysm gewoon de addon GupPet.
Dan kun je per mount die je hebt aangeven of je m wel / niet random wil laten casten.
en vervolgens zet je in een macro alleen:
code:
1
\gp am

Vervolgens roept hij automatisch een swimming mount(seahorse of sea turtle) / flying mount / ground mount afhankelijk van je locatie. en dismount hij als je mounted bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
janus_freggel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:03:
gisteren eens voor het eerst een Tank class aangemaakt op moonglade: Een Human warrior. Heb gekozen voor de ARMS tree. gewoon puur omdat ik dat leuk spelen vind en niet gekeken naar wat beter of slechter is.
Maar 2-handed weapons. hmmmmmm heerlijk.

Het valt me wel op dat ik in vergelijking met druid wat ik meestal speelde of warlock veel sneller/vaker dood ga. hebben jullie tips voor me?
Net level 13 gedingt, dus nog niet echt ver. maar de warrior, of sowieso tank/damage dealer is helemaal nieuw voor me. (ook als ik vergelijk met Lotro, AC2, AO, SWG, etc...)
wellicht ergens een forum of topic voor beginners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mektheb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:50:
[...]

Je kan ook gewoon via je management online in 1x de helegame downloaden met de installer.

hoef je maar 1x te doen en maar 2x te update. just my kind thinking ;)
Blijft een feit dat ik dan de hele content moet downloaden terwijl ik nu alles op een deel dvd's heb?
Die 2X updaten blijft ook downloaden dus men dl tijd blijft lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
masauri schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:21:
[...]

Blijft een feit dat ik dan de hele content moet downloaden terwijl ik nu alles op een deel dvd's heb?
Die 2X updaten blijft ook downloaden dus men dl tijd blijft lang.
Dat zal wel mee vallen hoor zo erg groot is het niet
Ik heb het altijd sneller gevonden :P.

En nog beter als ik bij iemand WoW erop zet kopieer ik gewoon mijn WoW map en wis mijn wtf etc etc.
Klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Mektheb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:24:
[...]

En nog beter als ik bij iemand WoW erop zet kopieer ik gewoon mijn WoW map en wis mijn wtf etc etc.
Gister nog opnieuw geinstalleerd, was 2 uurtjes kwijt. (had de installer van i-net geplukt). Dit ligt natuurlijk compleet aan je internetlijn, download je met 2mb/s+, dan zou ik de i-net installer gebruiken. Scheelt je een hoop tijd. Maarjah, als je jouw manier gebruikt, zal je alsnog moeten updaten (aangezien het een oudere versie is als je een tijdje niet hebt gespeeld)

[ Voor 11% gewijzigd door HesRuud op 10-12-2010 13:28 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

janus_freggel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:09:
wellicht ergens een forum of topic voor beginners?
Een 'tank' is een class niet direct, aantal classes hebben een tankspec. In geval van warrior, Fury en Arms zijn dus DPS specs (je doet dmg, niet tanken), terwijl de Protection dus de tankspec is. De meeste melee classes zijn op lage lvl gewoon simpel, je damage komt hoofdzakelijk uit je whiteswings (auto attack), met links en rechts wat skills, maar je defense is amper beter dan de andere classes.

Je zou kunnen overwegen eerst Paladin te proberen, die hebben ook 2hands maar kunnen zichzelf ook healen (wat een warrior enkel met victory rush op lage lvls kan - buiten natuurlijk potjes en first-aid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

HawVer schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:21:
Hier een kleine update van mijn kant. Ik heb mijn warrior ff een tijdje op pauze gezet. Ben eigenlijk wel aardig klaar met tanken in het algemeen. Ik ben samen met mijn broertje een alt gestart op een pvp realm. Gisteren samen 10 gedingd, hij als tank/dps combi (Dranei Paladin) en ik als healer/dps (Dranei Shaman)… en zoooo, questen gaat als een trein met deze combi. Het doel is om de onverslaanbare combi te worden in pvp! Gezellig bij de guild Stromwind Crusaders. Ik ben benieuwd wat level 85 ons gaat brengen qua world pvp en battlegrounds. :)
Hehe Nogmaals welkom op Auchindoun Warsnor! Fijn dat je eindelijk ook lid bent geworden van de PvP Club haha ben op het moment een beetje minder vaak online maar dat komt straks wel weer goed,ff het een en het ander in RL wat mijn aandacht vereist haha Kwa battlegrounds gaat het helemaal goed komen en tja world pvp moet je nog ff afwachten he? :P maareh jij als veteraan van ons afscheids feestje op anachronos (Southshore vs Tarren Mill event) hebt er al een beetje van geproefd :D hoop dat we nog veel van dat soort herinneringen mogen maken in de toekomst :)
soulfightah schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:30:
Hey jongens, ik denk erover om weer te beginnen. Ik speel graag op een PVP server, kunnen jullie mij er eentje adviseren? Op dit moment heb ik een 80 war (arms/tank) en een 80 druid (tank/heal) waarmee ik menig dungeon onveilig maakte :+. Het punt is dat ik mij nou meer op PvP wil focussen, hiervoor heb je natuurlijk wel een mooie server nodig (met de nodige drukte, niet dat ik uren moet zoeken voor een sporadische dungeon). Ook zou het fijn zijn als jullie mij zouden willen adviseren over pvp classes, ik houd niet zo van ranged maar ik wil ook niet in 1 klap dood zijn natuurlijk, ik dacht zelf aan een shammy, rogue of feral druid.
Nou als niemand het doet doe ik gelijk een poging : Auchindoun Alliance side is wel lekker druk met de balans iets in het overwicht van de alliance. ik zit daar zelf ook al een poosje nadat we onze pvp guild getransfered hadden van Anachronos naar Auchindoun :) Shammy en Druid's zijn hybrid classen dus daar kan je meerdere kanten mee op,Rogue is enkel dps..
Maar de Zogenaamde melee shammy is nog steeds een relatief zeldzame vertoning op het slagveld dus mischien wel wat voor jou? heb je wel een lichtelijk klein voordeeltje want een hoop mensen onderschatten hem,heb er een tijd terug ook 1 bevochten 1 op 1 en die was meer dan genoeg een match voor mijn prot pally hehe (ja ik onderschatte hem ook als een derderangs melee dpser haha was een aardig grote fout van me)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03-2024
Zijn er hier ook mensen die op Stormreaver spelen? We zijn nu met een groepje vrienden over gegaan naar deze server met de start van Cataclysm, en we zijn beetje op zoek naar nederlands sprekende spelers om mee te gaan raiden straks.

Even iets anders:
Zijn er hier nog druid healers die zwaaaaaare mana problemen hebben? Ik ging gister Lost City healen, maar na iedere trash pack moest ik drinken. Had al wat dingentjes uit gezocht en kwam erachter dat Regrowth tegenwoordig meer mana kost dan wat je er aan heals voor terug krijgt. Ik stack meestal lifebloom tot 3 op de tank, rejuv erop en dan regrowth als het nodig is, maar het valt me op dat ik bijna geen heals doe ofzo :/ Ik zit op level 84 btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Roystenn op 10-12-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-04 07:47
Er was toch een GoT guild op één van de servers? Kan iemand mij vertellen wat de naam van de guild en server is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mektheb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:24:
[...]

Ik heb maar 200kb/s max dl. die gesplit word over 4 pc's.
Dus grotere bestanden is altijd tijdrovend.
Men game bleef crashen, ook na het wissen van de 3 mappen, wtf etc. maar ik ga het zeker is proberen!
Ik hoop maar dat het nu opgelost is.
Thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:47
martijnprijt schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:43:
Er was toch een GoT guild op één van de servers? Kan iemand mij vertellen wat de naam van de guild en server is?
Server : Outland
Guild : The Gathering

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-04 07:47
Kan iemand mij een invite sturen voor "The Gathering" dan?
Ingame naam is: Beówulf.
Ben overigens net begonnen op deze server, met trouwens veel WoW ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Roystenn schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:39:
Zijn er hier ook mensen die op Stormreaver spelen? We zijn nu met een groepje vrienden over gegaan naar deze server met de start van Cataclysm, en we zijn beetje op zoek naar nederlands sprekende spelers om mee te gaan raiden straks.

Even iets anders:
Zijn er hier nog druid healers die zwaaaaaare mana problemen hebben? Ik ging gister Lost City healen, maar na iedere trash pack moest ik drinken. Had al wat dingentjes uit gezocht en kwam erachter dat Regrowth tegenwoordig meer mana kost dan wat je er aan heals voor terug krijgt. Ik stack meestal lifebloom tot 3 op de tank, rejuv erop en dan regrowth als het nodig is, maar het valt me op dat ik bijna geen heals doe ofzo :/ Ik zit op level 84 btw.
Probeer het eens zonder lifebloom (lifebloom is HARD generfed een paar patches geleden, dit kost heel erg veel mana nu). Ook is het handig om rejuv en regrow standaard op de tank aan te hebben en dan met nourish te healen (iig die casting spell waarbij je 20% healing bonus krijgt), met die combinatie zou het moeten lukken, en je kan zo eigenlijk niet zonder mana raken (zowel, dan moet je meer spirit hebben, mits je innervation natuurlijk niet vergeet :) )

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:30:
[...]

Een 'tank' is een class niet direct, aantal classes hebben een tankspec. In geval van warrior, Fury en Arms zijn dus DPS specs (je doet dmg, niet tanken), terwijl de Protection dus de tankspec is. De meeste melee classes zijn op lage lvl gewoon simpel, je damage komt hoofdzakelijk uit je whiteswings (auto attack), met links en rechts wat skills, maar je defense is amper beter dan de andere classes.

Je zou kunnen overwegen eerst Paladin te proberen, die hebben ook 2hands maar kunnen zichzelf ook healen (wat een warrior enkel met victory rush op lage lvls kan - buiten natuurlijk potjes en first-aid).
Ehm nu snap ik hem niet meer, waar moet een tank nou aan voldoen om tank te zijn en wat doet een tank??

hmm had al arms gekozen, niet goed dus voor Tank ;-) kan ik op dit moment mijn talents nog weggooien of beter om een nieuwe char te maken?

Is paladin dan wel een tank? of ook weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
soulfightah schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:52:
[...]

Probeer het eens zonder lifebloom (lifebloom is HARD generfed een paar patches geleden, dit kost heel erg veel mana nu). Ook is het handig om rejuv en regrow standaard op de tank aan te hebben en dan met nourish te healen (iig die casting spell waarbij je 20% healing bonus krijgt), met die combinatie zou het moeten lukken, en je kan zo eigenlijk niet zonder mana raken (zowel, dan moet je meer spirit hebben, mits je innervation natuurlijk niet vergeet :) )
Regrowth's ticks zijn verwaarloosbaar t.o.v. de mana die het kost. Vandaar dat ik lifebloom stack (ik doe meer healing met lifebloom tot 3 stacks per tick dan 1 keer regrowth onderhand). Ik gebruikte nourish en healing touch niet omdat deze zo'n lange castingtime hebben, maar ik denk dat het waarschijnlijk beter is om die te gaan gebruiken ipv regrowth, en regrowth alleen te gebruiken met een clearcasting proc.

Oh en wat betreft innervate, ik krijg zoooo weinig mana daarvan terug... echt bagger.

Nog tips? http://eu.battle.net/wow/...tormreaver/hijarna/simple

[ Voor 7% gewijzigd door Roystenn op 10-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Roystenn schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:39:
Zijn er hier nog druid healers die zwaaaaaare mana problemen hebben? [...] Ik zit op level 84 btw.
Hier level 81, gister in ToT geen mana problemen. Ook geen Innervate of ManaPots hoeven gebruiken.

Lifebloom is inderdaad minder efficient als vroeger. Regrowth heeft ook een HoT dus niet vergeten die af te laten lopen voor je 'm opnieuw cast, anders is het zonde. Nurish is een goede "quick heal" tegenwoordig, voor als je Regrowth HoT nog bezig is.

Het kan natuurlijk ook een gebrek in Spirit zijn. Check eens hoeveel mana-regen 5 je hebt in- en out-combat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zethiel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:46:
[...]
En welke faction? Ik heb ook net gerolled op die server, ben niet van plan om daar wild te gaan levellen maar het lijkt me wel leuk om de guild te joinen. Dus als iemand me kan inviten dan ook graag (Char naam GekkePrutser, heb op dit moment een Horde char gerolled maar als de guild alliance is dan maak ik wel een ally aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
OkkE schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:57:
[...]

Hier level 81, gister in ToT geen mana problemen. Ook geen Innervate of ManaPots hoeven gebruiken.

Lifebloom is inderdaad minder efficient als vroeger. Regrowth heeft ook een HoT dus niet vergeten die af te laten lopen voor je 'm opnieuw cast, anders is het zonde. Nurish is een goede "quick heal" tegenwoordig, voor als je Regrowth HoT nog bezig is.

Het kan natuurlijk ook een gebrek in Spirit zijn. Check eens hoeveel mana-regen 5 je hebt in- en out-combat?
Op 80-82 heb ik ook nergens last van gehad, het kwam pas vanaf 83-84. Denk dat dit te maken heeft met minder goede scaling van gear en hogere base mana en de mana kosten die omhoog zijn gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 21:46
janus_freggel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:54:
[...]

Ehm nu snap ik hem niet meer, waar moet een tank nou aan voldoen om tank te zijn en wat doet een tank??

hmm had al arms gekozen, niet goed dus voor Tank ;-) kan ik op dit moment mijn talents nog weggooien of beter om een nieuwe char te maken?

Is paladin dan wel een tank? of ook weer niet?
Een warrior kan tanken, in de protection spec.

Tank is een rol, welk verricht kan worden door de volgende classes:
Warrior, Paladin, Death Knight en Druid.

Ieder hebben eigen talent trees welk het best geschikt zijn voor tanking. In geval van Warrior en Paladin is dit de Protection Tree. In geval van de Death Knight de Blood Tree. Voor druids weet ik het zo snel niet welke tree het beste is, maar moet je vrij snel kunnen googlen ben je geinteresseerd.

Daarnaast als tank zijn er bepaalde soorten gear waar je meer voor geinteresseerd bent. Zoals pieces met als stat bonus stamina, dodge of parry.

Ook zijn de skills welk je gebruikt anders. Gebruik je als DPS het liefst high damage, low threat skills pak je als tank juist het liefst high threat, met vaak low damage, skills. En alle varianten van shielding effects en wat dan ook om zo defensief mogelijk te spelen, gebruikend op de juiste timing.

En je kunt altijd swappen van talents bij je class trainers. Gewoon ff praten met ze en dan iets van change of mind ofzo als optie kiezen, kun je talents resetten voor een klein bedrag, en kun je respeccen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
psychodude schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:02:
[...]Voor druids weet ik het zo snel niet welke tree het beste is, maar moet je vrij snel kunnen googlen ben je geinteresseerd.
Voor Druid is het de Feral spec (en dan de Bear form in het bijzonder). In Balance en Restoration kan je eigenlijk niet tanken.

Edit: @Hieronder: Ik heb gisteravond gerolled op Outland en ondanks dat hij als Full stond in de realm list en ik er nog geen toon had, kon ik er toch gewoon een aanmaken. Hoefde ook niet te queuen, maar ik moet wel zeggen dat het om een uur of 11 's avonds was, dus niet echt piek tijd.

[ Voor 36% gewijzigd door GekkePrutser op 10-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKorsten
  • Laatst online: 18-02-2021
Op Outland is inderdaad horde, maar was er geen queue?
Ik ben zelf aan het denken om naar een ander realm te gaan omdat 's avonds de queue minimaal 3000 is (rond 6uur) en als je gewoon af en toe wilt spelen is dat niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 14:04
JKorsten schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:05:
Op Outland is inderdaad horde, maar was er geen queue?
Ik ben zelf aan het denken om naar een ander realm te gaan omdat 's avonds de queue minimaal 3000 is (rond 6uur) en als je gewoon af en toe wilt spelen is dat niet leuk.
begrijp ik volkomen, speel zelf beide op Outland, Horde en Alliance dus

queue gisteren was gewoon achterlijk, tis dat de server crashte dat ik er daarna meteen in kon.
level 84 nu, nog 7 mill xp te gaan voor 85, dat zal ik morgen of zondag wel binnenhebben, en dan heroics en dan blackwing descent ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik was laatst van Outland naar Boulderfist gegaan, even mijn ervaringen opsommen voor mensen die twijfelen:

Server is minder leeg dan ik had verwacht. Het is natuurlijk geen Outland, maar het is ook geen ghost town. Imo genoeg aardige spelers (Horde side), mensen vormen een party voor named mobs, en zeggen zelfs 'hi' wanneer ze de party joinen :P Ik heb zelf nog niks gemerkt van de A:H ratio =) Oh, en gelukkig zo goed als alleen maar Engels in de general en trade channels *O*
Ondertussen al mijn karakters getransferred en ook al een 10-man raiding guild gevonden, en met een beetje geluk gaan we volgend week al raiden :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
psychodude schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:02:
[...]

Een warrior kan tanken, in de protection spec.

Tank is een rol, welk verricht kan worden door de volgende classes:
Warrior, Paladin, Death Knight en Druid.

Ieder hebben eigen talent trees welk het best geschikt zijn voor tanking. In geval van Warrior en Paladin is dit de Protection Tree. In geval van de Death Knight de Blood Tree. Voor druids weet ik het zo snel niet welke tree het beste is, maar moet je vrij snel kunnen googlen ben je geinteresseerd.

Daarnaast als tank zijn er bepaalde soorten gear waar je meer voor geinteresseerd bent. Zoals pieces met als stat bonus stamina, dodge of parry.

Ook zijn de skills welk je gebruikt anders. Gebruik je als DPS het liefst high damage, low threat skills pak je als tank juist het liefst high threat, met vaak low damage, skills. En alle varianten van shielding effects en wat dan ook om zo defensief mogelijk te spelen, gebruikend op de juiste timing.

En je kunt altijd swappen van talents bij je class trainers. Gewoon ff praten met ze en dan iets van change of mind ofzo als optie kiezen, kun je talents resetten voor een klein bedrag, en kun je respeccen :).
Even samenvattend gaat het er dan om dat je zo min mogelijk damage krijgt en zo veel mogelijk threath krijg, zodat de rest jou kan healen en spells kan casten zonder dat de mob naar een andere speler toegaat??

maar wat is dan de ARMS en FURY (bij warrior) waard in een dungeon, raid, solo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
janus_freggel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:23:
[...]

Even samenvattend gaat het er dan om dat je zo min mogelijk damage krijgt en zo veel mogelijk threath krijg, zodat de rest jou kan healen en spells kan casten zonder dat de mob naar een andere speler toegaat??

maar wat is dan de ARMS en FURY (bij warrior) waard in een dungeon, raid, solo??
Heb je uberhaupt de topic start al bekeken? Deze informatie staat ook in de topic start, en daarnaast staan er ook diverse links met additionele informatie.

Helpen willen we best, maar alleen bij mensen die zelf ook hebben gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 30-04 14:46
[...]

Janus, waarom lees je niet even wat info door op bijv wowpedia
hier staat bescheven wat elke klasse doet en voor welke rol ze geschikt zijn (fury en arms zijn dps classes terwijl prot tank is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 21:46
[...]

Yep, kort samenvattend is dat inderdaad tanken. Daarnaast is het meest belangrijke als tank zelf verzekerdheid. Je kunt namelijk best wel wat damage verduren, als je je hoofd maar koel houdt en cooldowns op de juiste tijd popped. Als je iemand bent welk op vent als een meisje begint te gillen 'fuck fuck fuck I'm gonna die!!!' dan gaat tanken niet werken :p.

Arms en Fury zijn DPS specs. Nodig in dungeons, raid en solo om mobs sneller neer te krijgen. In solo maakt het niet zoveel uit, ik solo namelijk met mijn DK en Warrior bijvoorbeeld gewoon in tanking spec. Je bent alleen wat langzaam in het doden van mobs.

In dungeons kun je best 4 tanks hebben en 1 healer. Probleem is het duurt dan zo lang. Zeker endgame als een goede dps en goede tank een factor 4 in DPS schelen dan zijn die 3 dps hetzelfde waard in damage als 12 extra tanks. 12 extra tanks kun je niet kwijt, dus duurt het allemaal veel langer met zoveel tanks.

Wat betreft raids heb je enrage timers, als de DPS niet hoog genoeg is, enraged de boss, en is dit vaak een instant wipe. Met te veel tanks en te weinig DPS classes bereik je dit vaak en is het dus zinloos om meer tanks mee te nemen dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vanaf level 83-85 krijgt idd iedere healer problemen. Ik speel zelf holy priest en meestal zie je mij ook na iedere pack drinken en mijn gear is nu ook niet min. (Gelukkig gaat drinken erg snel). Op HC bosses zit ik op het einde bijna altijd op 0% mana met shadow fiend en hymn of hope op cd. Healers met mana problemen zijn dus normaal in cataclysm.

Hebben paladins deze problemen ook, enigste class waarvan ik niet weet of ze dit ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen even nog wat tank analyse.

heb even verschillende mastery punten/gear etc zitten checken, maar vooral de druid is wat betreft gear toch wel een best uniek geval. Je kan hier best nog aardig wat crit stapelen terwijl dit (om het persoonlijk te houden) bij een paladin echt het minste is waar je naar kijkt als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
Grompie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:56:
Vanaf level 83-85 krijgt idd iedere healer problemen. Ik speel zelf holy priest en meestal zie je mij ook na iedere pack drinken en mijn gear is nu ook niet min. (Gelukkig gaat drinken erg snel). Op HC bosses zit ik op het einde bijna altijd op 0% mana met shadow fiend en hymn of hope op cd. Healers met mana problemen zijn dus normaal in cataclysm.

Hebben paladins deze problemen ook, enigste class waarvan ik niet weet of ze dit ook hebben.
In Lost City (normal) hebben we de derde boss gewoon niet down kunnen krijgen omdat ik in de fase met de phoenix steeds OOM was, phoenix dood en dan moet de boss nog 50%.... Best lastig zonder mana om dan iedereen in leven te houden. (Innervate al gebruikt tijdens phoenix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga dit weekend toch ff wat tweaken op een private server om de impact van een aantal opties eens wat beter te testen. Niets is zo vervelend als je op max lvl erachter komt dat het toch net ff wat anders is.

WoW is afgezet tegen wat andere games best "simpel", maar merk toch wel dat er in mijn afwezigheid de laatste jaren aardig wat is veranderd. ff lekker testen en dan straks vet resultaat halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00

Seraphin

Meep?

Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:59:
Mensen even nog wat tank analyse.

heb even verschillende mastery punten/gear etc zitten checken, maar vooral de druid is wat betreft gear toch wel een best uniek geval. Je kan hier best nog aardig wat crit stapelen terwijl dit (om het persoonlijk te houden) bij een paladin echt het minste is waar je naar kijkt als tank.
Druid tanks zijn eigenlijk altijd een beetje "anders" geweest. :P
Overigens zou ik er zelf nog steeds niet voor kiezen om voor harde crit te gaan als beartank. Zorg gewoon voor oooodles agi en je komt vanzelf wel op de 50+% crit (plus nog een mooie dodge chance).

Disclaimer: heb nog niet heel gedetailleerd uitgezocht hoe dit in cata gaat, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu fundamenteel anders zit.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Ik heb ook de talent als resto druid die als je een nourish cast de lifebloom refreshed. En dat is erg fijn op de tank. Heb zo ook de Ring of Blood gehealed in me icc25 setje :) Was ook fijn dat de rest van de dps wist waar ze niet in moest blijven staan. Die kregen dus amper damage.

Maar je moet nu echt kiezen welke heal je gaat gebruiken. Regrowth is voor een snelle heal op en dps ofzo.
Rejuv meestal alleen op de tank met een 3x LB stack en nourish. En eventueel een regrowth er tussen.

Je hoeft ook niet iedereen helemaal topped te houden en daar gaan mensen meestal de fout in. Toen in Wrath mana geen probleem was kon je zowat elke spell spammen. Dat gaat nu niet meer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Seraphin schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:15:
[...]

Overigens zou ik er zelf nog steeds niet voor kiezen om voor harde crit te gaan als beartank. Zorg gewoon voor oooodles agi en je komt vanzelf wel op de 50+% crit (plus nog een mooie dodge chance).

Disclaimer: heb nog niet heel gedetailleerd uitgezocht hoe dit in cata gaat, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu fundamenteel anders zit.
De crit zal wel lager zijn ;).

Verder weet ik niet wat mastery in bear specc doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 10-12-2010 15:34 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Seraphin schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:15:
[...]

Alles is in cata anders :P Ik heb me er ook nogal op verkeken, maar het lijkt er een beetje op dat blizzard mastery (iig nu nog) wil pushen als dé stat. Niet dat je de andere stats moet verwaarlozen, maar de bonus van mastery kan zo goed uitpakken bij voldoende stacken dat kan geen toeval zijn ;).

Druid tanks krijgen x% damage reduction door mastery. Als je érg veel mastery op je gear hebt neemt dat hand over hand toe (4% per punt). Wat toch wel érg handig is :)

http://www.wowhead.com/spell=77494 Savage Defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
garagaholic schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:38:
[...]

Alles is in cata anders :P Ik heb me er ook nogal op verkeken, maar het lijkt er een beetje op dat blizzard mastery (iig nu nog) wil pushen als dé stat. Niet dat je de andere stats moet verwaarlozen, maar de bonus van mastery kan zo goed uitpakken bij voldoende stacken dat kan geen toeval zijn ;).

Druid tanks krijgen x% damage reduction door mastery. Als je érg veel mastery op je gear hebt neemt dat hand over hand toe (4% per punt). Wat toch wel érg handig is :)

Bijna goed ;-)

Van mastery op feral krijg je in bearform een shield genaamd Savage Defense:

Savage Defender
Requires Bear Form
Increases the damage absorbed by your Savage Defense ability by 32%. Each point of Mastery increases the absorb by an additional 4%.

En Savage Defense krijg je als je crit, bv.. normaal gesproken heb je bv een 6k crit, dan wordt 32% daarvan een schild. Elke mastery point increased de potentie van het schild met 4% op het totaal, dus met 1 punt zit je op 36% and so on.

edit : offtopic: er staat toch echt Dakreal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

garagaholic schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:38:
[...]

Let wel; de uiteindelijke benefit = crit chance * 50% {=savage defense proc chance} * 0.35AP * (1.32 + (0.04*x)) {=Mastery base talent, waarbij x = mastery punten}

Voor zover ik het nu in kan schatten is mastery voor druids best prima; maar tenzij er grote wijzigingen in druid healthpool, dodge & armor zijn geweest (kan; hier heb ik me dus nog niet heel erg op ingelezen), lijkt het me nog niet dé stat.

[edit]
grotendeels wat Dakreal ( O-) )zegt dus. Echter: SD shield is niet 32% van je crit, maar 35% van je AP. Mastery vergroot dat schild met 32% (basis) en 4% per mastery point. Dus: bij 10k AP krijg je on crit een schild van 3500hp, mastery maakt daar dan 3500 * ( 1.032 + 0.04*x) van

Bottom Line:
Mastery zal voor beartanks waardevoller worden naarmate je dikker in de gear (AP) zit. Voor lowgeared tanks gok ik er op dat je nog gewoon AGI zal blijven stacken.

[ Voor 17% gewijzigd door Seraphin op 10-12-2010 15:56 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen even nog een dungeon finder vraag:

Zit er in het systeem iets ingebouwd dat een groep altijd minimaal een X aantal healers/tank heeft? en zo ja als er iemand vetrekt wordt dit dan automatisch aangevult of is het dan einde verhaal? (sry ben nog old scool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:02:

Zit er in het systeem iets ingebouwd dat een groep altijd minimaal een X aantal healers/tank heeft? en zo ja als er iemand vetrekt wordt dit dan automatisch aangevult of is het dan einde verhaal? (sry ben nog old scool)
http://lmgtfy.com/?q=dungeon+finder+world+of+warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKorsten
  • Laatst online: 18-02-2021
Ok ik ga ook verhuizen naar Boulderfist.
Vandaag even inloggen om mijn mail te legen en dan snel moven.
Voor diegene waarmee ik heb gespeeld op Outland en die daar blijven, Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:02:

De dungeon finder is zo ingericht dat je 3 mensen krijgt die zichzelf als DPS hebben aangevinkt, 1tje die zich als tank heeft aangemeld, en eentje als healert.

Waarbij het wel weer voor kan komen dat je b.v. 2 priests in je groep hebt die allebei zowel healer als dps hebben aangevinkt. Of een prot spec warrior die de DPS heeft aangevinkt, of een retri pala die als tank wil fungeren.
(dungeon finder kijkt op basis van je class welke vinkjes jij kan/mag zetten, en niet naar je spec(s).

Als iemand vertrekt kun je de resterende groep opnieuw in de dungeon finder queue zetten, die zorgt dan voor een replacement. Als die is gevonden, dan spawned hij in de dungeon waar jullie op dat moment staan.

[edit]
@ Dakreal: is het vandaag "Troef-Seraphin-af-dag"? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Seraphin op 10-12-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thxs mensen.

Link kan ik helaas hier op kantoor niet openen (vandaar ook mijn vraag). er is hier mega veel afgeschermd (niet onlogisch).

maar ik ga het checken... prettig weekend.. mij wow weekend staat voor de deur..
laterzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Seraphin schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:10:
[...]

De dungeon finder is zo ingericht dat je 3 mensen krijgt die zichzelf als DPS hebben aangevinkt, 1tje die zich als tank heeft aangemeld, en eentje als healert.

Waarbij het wel weer voor kan komen dat je b.v. 2 priests in je groep hebt die allebei zowel healer als dps hebben aangevinkt. Of een prot spec warrior die de DPS heeft aangevinkt, of een retri pala die als tank wil fungeren.
(dungeon finder kijkt op basis van je class welke vinkjes jij kan/mag zetten, en niet naar je spec(s).

Als iemand vertrekt kun je de resterende groep opnieuw in de dungeon finder queue zetten, die zorgt dan voor een replacement. Als die is gevonden, dan spawned hij in de dungeon waar jullie op dat moment staan.

[edit]
@ Dakreal: is het vandaag "Troef-Seraphin-af-dag"? ;)
I guess so :p Tis vooral Vrijdag hehe ;-) Maar het valt me op dat mensen weinig zelf opzoeken en veel vragen :p Veel info staat in de start topic of is met 1 simpele zin op te zoeken @ Google :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-05 23:25
De afgelopen dagen wat tijd gehad om te levelen. De DK staat nu op 83,5 en een Priest op 81. En een Worgje aangemaakt lvl 14.

Deepholm is grafisch een van de mooiere werelden. Het ziet er daar echt goed uit. Voor de rest is het leuk en makkelijk levelen. Ik denk dat Cata net de impuls is die WOW nodig had. Het is uitnodigend en iets wat (te) makkelijker om te levelen.

Gear = insane, wat gaat dat hard. Bye bye wotlk gear....

Dit hele weekend helaas geen tijd (werken) maar volgende week er weer lekker tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:28
Heb je dedicated tank gear nodig om de gewone dungeons in cata te tanken? Heb op mijn warrior nu allemaal arms dps gear, vraag me af of ik daar mee The stonecore kan tanken.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
pingkiller schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:58:
Heb je dedicated tank gear nodig om de gewone dungeons in cata te tanken? Heb op mijn warrior nu allemaal arms dps gear, vraag me af of ik daar mee The stonecore kan tanken.
Ik zou het niet proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Don't do it please, dan moet ik weer wachten op een nieuwe tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dit is niet meer mogelijk, Wotlk was te erg faceroll. En hier gaan tanks met 70k hp soms in een paar klappen al plat ;-) dus gewoon tankgear verzamelen, en dan pas tanken. Of gewoon als dps joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
Ugh, please don't. Heb zo'n tank proberen te healer gister (had ongeveer evenveel HP als ik) en dat was gewoon onmogelijk. De normals zijn best pittig. Je hebt gewoon een tank build en gear nodig.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Seraphin schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:47:
[...]

Let wel; de uiteindelijke benefit = crit chance * 50% {=savage defense proc chance} * 0.35AP * (1.32 + (0.04*x)) {=Mastery base talent, waarbij x = mastery punten}

Voor zover ik het nu in kan schatten is mastery voor druids best prima; maar tenzij er grote wijzigingen in druid healthpool, dodge & armor zijn geweest (kan; hier heb ik me dus nog niet heel erg op ingelezen), lijkt het me nog niet dé stat.

[edit]
grotendeels wat Dakreal ( O-) )zegt dus. Echter: SD shield is niet 32% van je crit, maar 35% van je AP. Mastery vergroot dat schild met 32% (basis) en 4% per mastery point. Dus: bij 10k AP krijg je on crit een schild van 3500hp, mastery maakt daar dan 3500 * ( 1.032 + 0.04*x) van

Bottom Line:
Mastery zal voor beartanks waardevoller worden naarmate je dikker in de gear (AP) zit. Voor lowgeared tanks gok ik er op dat je nog gewoon AGI zal blijven stacken.
Ter completering: http://www.wowhead.com/spell=84840
Vengeance:
Each time you take damage while in Bear Form, you gain 5% of the damage taken as attack power, up to a maximum of 10% of your health. Entering Cat Form will cancel this effect.
Met 100k HP (vrij realistisch op 85) kán dat dus 10k AP éxtra betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 110078 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:07:
[...]
De order bestaat zelfs niet meer! (weg uit order history)
Gekocht op de avond van de release (met alle problemen op de website, die er waren)...
Wacht wel af voorlopig, zal wel druk zijn...
Bij mij is ook de order history leeg.
Omdat bellen niet lukte heb ik Blizzard Billing Europe een mailtje gestuurd eergister.
Zojuist reactie met de opmerking dat misschien mijn credit card niet voldoende saldo bevat :')

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Zethiel schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:46:
[...]

Weet iemand welke faction inderdaad? Ben zelf ook geinsteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-05 21:36
WriteUp schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:58:
[...]

Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:08:
Dit is niet meer mogelijk, Wotlk was te erg faceroll. En hier gaan tanks met 70k hp soms in een paar klappen al plat ;-) dus gewoon tankgear verzamelen, en dan pas tanken. Of gewoon als dps joinen.
Ik zie hier clothies van 84 met dezelfde HP, neem aan dat zo'n tank dus nog niet richting 85 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VOor de mensen die het nog steeds lastig vinden om alle dungeon entrances te vinden. Bekijk ff de volgende website:

Moeite met dungeon entrances vinden?
Check ff hier:

>> ALLE CATACLYSM DUNGEONS (SCREENSHOTS) <<

>> ALLE CATACLYSM DUNGEONS (YOUTUBE) <<

Hier staan alle beschrijvingen en screenshots die je nodig hebt om alle dungeons te vinden. :)

Edit: Staat nu ook in de startpost!!!

[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 10-12-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Rakkerzero schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:55:
VOor de mensen die het nog steeds lastig vinden om alle dungeon entrances te vinden. Bekijk ff de volgende website:

- http://www.projectcwal.co...ngeon-entrance-locations/

Hier staan alle beschrijvingen en screenshots die je nodig hebt om alle dungeons te vinden. :)
oow dankjewel Rakker! ik wilde er toevallig net naar googlen maar je was me weer voor haha
googlen??gewoon eerst even op tweakers kijken volgende keer haha
WriteUp schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:58:
[...]

maar is geloof ik geen PvP realm toch?

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:42
Vivaladen schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:18:

[...]

maar is geloof ik geen PvP realm toch?
Outland is een PVP realm
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste