Probleem met cata in dit geval is direct merkbaar: veel quests zitten in chains. Dus als je een chain of 2 mist, heb je direct een stuk of 20 quests minder.Macchill schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:53:
Zo eindelijk eens tijd om wat ervaringen en frustraties te uiten..
Was sinds begin Cata al van plan Vash'jir in te gaan, want in de beta had ik Mount Hi-all gedaan.
Ging op zich lekker rap, tot ik na een aantal quests erachter kwam dat ik een nieuwe mount had! een seahorse!! misschien net overheen gelezen ofzo... :-p
Dat transporteren gaat dan ineens een stukkie sneller!!
Tot ik op een gegeven moment die oversized mossel heb bevrijd van de indringers. Die schenen hem nogal pijn te doen, basterds!!
Toen is het me nog gelukt om 3 quests te doen in de grot onder 'mega-mossel', en daarna was er helemaal niks meer te vinden!! 78/105 quests gedaan (of zoiets in de buurt)... en in heel Vash'jir geen enkele quest meer te vinden! Geheel de onderwaterwereld explored (achievement ook gelijk binnen), maar geen enkele quest gevonden... toen ben ik Wowhead eens gaan opzoeken.. een zien of ik quests zie die ik nog niet gedaan heb..
Bleek ik 1 klein verstopt pest-goblinnetje gemist te hebben....Net naast de mossel, in de bocht van z'n tentakels zat er 1 verstopt.. net misgelopen met questen, en waarschijnlijk ook net te ver weg om de quest op je minimap te zien verschijnen...
Na die quest gaat het in 1 keer weer heeel rap, 4 quests weer in de grot gevonden, en toen weer op weg!!
Ik vondt het redelijk frustrerend dat je 1 in het wilde weg geplaatste npc'tje mist, en gewoon helemaal niks meer kan doen! laat dan een quest beginnen om hem te zoeken ofzo!![]()
iemand anders met hetzelfde probleem?
Ik zou nagaan of je de main storyline hebt gedaan: nesperiah, de naga quest chain, earthern ring, dat soort dingen
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)