Signen met DPS gear waarschijnlijk. Ik snap 't ook niet, vol buffed had 'ie 76k. Kennelijk genoeg voor GB volgens Blizzard. Zelf heb ik als healer 107k buffed.Voryna schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:04:
Hoe kun je als tank nu 60k hebben? Ik dacht dat zelfs voor de normals een gearcheck was vanuit blizz op iLvl? (bijv. HoO moet je min. iLvl 306 hebben dacht ik?) Of zit ik nu helemaal mis?
Ik zeg ook niet dat je moet greeden. Ik erger me aan mensen die gewoon zonder overleg needen, en daar ging het vooral over. Als je dus overlegt, en alleen need als de tank greed, dan is er niks mis mee. Zie zelf een item ook lever naar een OS gaan dan gevendorred worden.vbmot schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:12:
Als ze greeden, rollen ze tegen mensen die greed gebruiken waar het voor is. Al zou je inderdaad kunnen wachten op wat de tank doet.
Wat mij betreft is overleg het toverwoord. Je hoeft niet meteen hele vergaderingen te beleggen, maar foute rolls voor items kun je met fatsoenlijke mensen ook wel verbaal oplossen. Daarmee meteen nog een reden om afentoe een recovery moment op te nemen, zo kun je nog eens een regel typen tegen de mensen waar je mee speelt.
[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 13-12-2010 14:18 ]
https://niels.nu