Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 235 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 49.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Voryna schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:04:
Hoe kun je als tank nu 60k hebben? Ik dacht dat zelfs voor de normals een gearcheck was vanuit blizz op iLvl? (bijv. HoO moet je min. iLvl 306 hebben dacht ik?) Of zit ik nu helemaal mis? :(
Signen met DPS gear waarschijnlijk. Ik snap 't ook niet, vol buffed had 'ie 76k. Kennelijk genoeg voor GB volgens Blizzard. Zelf heb ik als healer 107k buffed.
vbmot schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:12:
Als ze greeden, rollen ze tegen mensen die greed gebruiken waar het voor is. Al zou je inderdaad kunnen wachten op wat de tank doet.

Wat mij betreft is overleg het toverwoord. Je hoeft niet meteen hele vergaderingen te beleggen, maar foute rolls voor items kun je met fatsoenlijke mensen ook wel verbaal oplossen. Daarmee meteen nog een reden om afentoe een recovery moment op te nemen, zo kun je nog eens een regel typen tegen de mensen waar je mee speelt.
Ik zeg ook niet dat je moet greeden. Ik erger me aan mensen die gewoon zonder overleg needen, en daar ging het vooral over. Als je dus overlegt, en alleen need als de tank greed, dan is er niks mis mee. Zie zelf een item ook lever naar een OS gaan dan gevendorred worden.

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 13-12-2010 14:18 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 12:53
Is er nu al iets zoals questhelper voor cataclysm. Voor ik begin te lvlen zou ik dit toch graag terug hebben. Ik heb geen zin om altijd te moeten lezen van ga nu naar daar enzoverder.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nock372 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:19:
Is er nu al iets zoals questhelper voor cataclysm. Voor ik begin te lvlen zou ik dit toch graag terug hebben. Ik heb geen zin om altijd te moeten lezen van ga nu naar daar enzoverder.
Alles zit ingebouwd tegenwoordig. Straks wil je nog dat alle items voor je op de grond vallen of niet ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
garagaholic schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:58:
[...]

Ik heb eigenlijk geen noemenswaardige problemen met ook maar een enkele tankclass. Met de nadruk op class, want met tanks (spelers) in het algemeen voldoende problemen :+. Gisteren één die binnenkwam en zei "fast run PLZZZZ". Dan beginnen bij mij al alarmbellen te rinkelen :o. Gelukkig even gewacht met daar over zeiken en even afwachten wat ie deed, en 't viel allemaal wel mee en t ging inderdaad vrij vlot :+.

Ik heb overigens nog maar één beer gehealed in cata, en dat was ook maar 15 minuten voor ie een dikke DC aan zn broek kreeg. Dat leek allemaal wel fijn te gaan, maar met de pala die in z'n plaats kwam had ik ook geen enkel probleem. M.i. is 't vooral per persoon verschillend hoe ze te healen zijn. Welke, en of men CC toepast etc. Met een beetje goede CC eindig je als healer soms met tegen de 90% mana aan een trashpack. Op zo'n manier kun je een aantal packs snel achter elkaar pullen, en dat scheelt in de doorlooptijd van een dungeon wel een hoop. Itt wat veel mensen denken overigens, die denken dat je met een trashpack neer AOE-en en dan iedere keer drinken tijd wint..
Ja, met CC eindig ik ook met genoeg mana voor de volgende pull ;)
Maar men CC gewoon weg niet in normals en pug dps in heroics snappen het nog niet helemaal, zal wel aan de BG liggen haha.

Het is niet dat een paladin tank niet te healen is maar ik zelf heb wel de meeste problemen om ze hoog te houden en voldoende mana over te houden of ben gewoon oom en moet hopen dat me mana regen genoeg is om die laaste paar procenten de tank up te houden. Onze andere healer heeft het zelfde (shaman) probleem met pally tanks.

Heb ergens gelezen dat jij ook een disc priest ben. Wat is jouw crit ATM ik ben zaterdag nacht pas 85 geworden. Dus nog niet teveel heroics gedaan, ook heb ik massas Mastery door gebrek aan ander loot. Mastery is goed daar niet van maar ik lack in Crit en Haste atm. Veel al gereforge naar crit zit nu op 11,5% of zo wat zeer laag is, mijn meest effeciente spells atm is (5 stacked Evangelism) Penance + (borrowed time of Power Infusion) Hasted GHeal, heb inner Focus ook hier aan gemacro'd even als aan PoH. Waarom Gheal, als hij crit, crit hij voor mij (nu nog) ~31k en geeft een ~14k Divine Aegis shield. Als buff gebruik ik inner will (die 15% mana reduction op instants) atm, shields + PoM on CD en een Full stacked Grace renew help tussen het pre casten door.

Moet wel zeggen nadat ik meer crit heb is healen makkelijker als disc (sinds gister zeker 3% meer crit erbij), dus het is zeker een kwestie van gear op het moment. Maar blizz focussed veel gear op mastery heb ik het idee van, reforging is dus een zegen en een must. Zit nu op 13.02 Mastery en maar 6% haste.

De jump in gear van 333 naar 346 is enorm, en ja het wordt allemaal wel beter zodra je de JP / Heroic gear heb.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Nock372 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:19:
serieus... je hebt echt geen hulp nodig om te questen in cata! je kunt gewoon het lijntje volgen en op je map zien waar je moet wezen, makkelijker kunnen ze het niet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo hee, pfff wat gaat dit draadje snel. Ik reageer even op een paar posts, maar mis vast de helft ook wel.
Dutchman! schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:55:
Resto shamans: kan even niets bedenken.
Hex ;)
5-7k health op een tank met 120k, yippee!
Inderdaad, Healing Wave is daarom ook al zo zinloos. Op deze gigantische health pool is het een pleister voor een afgehakt ledemaat.
Zolang DPS dit doet is het voor de healer ook makkelijker, want ik laat DPS gewoon dood gaan als ze niet bewegen. Mijn mana is belangrijk en heb het al lastig, op boss fights laat ik de DPS op 75% health rond huppelen, als je net als op WotLK iedereen op 100% wil laten houden dan kost dat je teveel mana en resultaat is een Wipe.
Klopt, maar het is simpelweg ook niet te doen. Met mijn huidige cast time is het niet te bolwerken om iedereen op 100% te houden. Ik heal af en toe DPS wat bij, als ik weet dat er een AOE smash aankomt oid, maar de tank heeft toch voorrang en daar heb ik vaak ook wel 4-8 grote heals voor nodig, dan ben je zo 20 seconden verder.
Een gros tanks in Catac. zijn echt min of meer de drama van het spel aan het worden.
Afgelopen weekend pak-em-beet ongeveer 8 normals gedaan. Van deze 8 maarliefst 7x een tank gehad die eigenlijk gewoon flink met een LART gemept morgen worden. Wat een poster hiervoor al aangaf, niet wachten tot de healer vol mana is maar gewoon direct in een trashpack chargen, liefst met zoveel AoE als mogelijk, CC's breken en zoveel mogelijk "FAST RUN PLZ!!1!1" uitkramen.
Ook mijn ervaring. Blijkbaar treffen wij alle WOTLK tanks. Het stomme is dat ik ze altijd vertel dat ze op mana moeten letten etc voordat we gaan (vaak staat de tank dan trouwens al midden in een pack). Ik krijg nooit reactie daar op, tanks zeggen bij mij uberhaupt nooit wat. Gewoon met de domme kop de volgende pack inrennen.

In SC had ik een druid. Zei geen woord, chargede de volgende pack in als ik DPS nog bij moest healen en DAARNA nog moest drinken. Eerst een wipe omdat ik snel achter zijn reet aan moet rennen om in range te komen (tanks: als je charged en in één keer 20 yds vooruit schiet, dan is dat heel leuk, maar doe dat als de healer in range is en niet als die nog 40 yds achter je loopt, want daarna loopt hij 60 yds achter je!) en bodypulde. Daarna een group overgeslagen, omdat het blijkbaar sneller moest. De boss doet een knockback en hoppa we pullen die group en het is een wipe. 2 seconden later was de tank geragequit :\

[ Voor 103% gewijzigd door twiFight op 13-12-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
4bit schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:06:
@Tommy

De balk die in 3 delen is onderverdeeld en waar bij het 2e deel staat dat het speelbaar is?
Yep had ik ook, dan moet er nog iets van een 8gigabyte binnen getrokken worden. Vind het persoonlijk niet kunnen, de add on gekocht, en dan nog zo veel moeten downloaden.
Nee, dat is het juist. Als ik de launcher opstart krijg ik de mededeling wow is up-to-date. Als ik dan mijn pass en ww ingevoerd heb dan gaat die van 0% tot 100% game data initia... doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
twiFight schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:26:

Inderdaad, Healing Wave is daarom ook al zo zinloos. Op deze gigantische health pool is het een pleister voor een afgehakt ledemaat.
Die drop ik ook eigenlijk al vooraf als ik weet dat er veel damage gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de uitdaging wel weer heerlijk hoor. Beetje met een guild group de HCs aan het aftasten en de uitdaging is meer dan welkom. Setup was Pala tank (ik), Holy / Disc priest, Mage, Hunter en Druid dpsers. Random HC kwamen we in Blackrock terecht. Met wat goede CC ging het best goed en hadden we niet veel later toch onze vriend Obsidius neer. Wat inderdaad al eerder gezegd is, is mana voor priests wel een issue, maar goed dit is ook lichtelijk nog wel afhankelijk van de gear natuurlijk. Vanavond maar weer eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
theHoff schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:34:
[...]

Die drop ik ook eigenlijk al vooraf als ik weet dat er veel damage gaat komen.
Als er veel dmg komt ga ik niet een 6-7k heal doen, dan pak ik mijn greater healing wave, die overigens ook nog maar op de 13k zit. Healing Wave gebruik ik alleen als ik weet dat ik alle tijd heb om bij te healen, zodat ik mana kan sparen. Bij de huidige dmg output is mijn kleine heal wel mana efficient, maar totaal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
4bit schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:06:
@Tommy

De balk die in 3 delen is onderverdeeld en waar bij het 2e deel staat dat het speelbaar is?
Yep had ik ook, dan moet er nog iets van een 8gigabyte binnen getrokken worden. Vind het persoonlijk niet kunnen, de add on gekocht, en dan nog zo veel moeten downloaden.
Dan is er iets verkeerd gegaan. De patch van Wrath naar Cata is veel minder dan 8GB.

Maargoed, bij expansions moet je sowieso altijd veel downloaden omdat niet alles op de disk kan staan (er wordt veel gepatcht tussen drukken van de disks en release) dus als je van te voren gewoon je launcher aangezwengeld had, was je veel eerder klaar geweest. Ook als ik niet speel start ik af en toe de launcher ff om alleen maar de laatste patches te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Derr_Hans schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:23:
[...]

Ja, met CC eindig ik ook met genoeg mana voor de volgende pull ;)
Maar men CC gewoon weg niet in normals en pug dps in heroics snappen het nog niet helemaal, zal wel aan de BG liggen haha.

Het is niet dat een paladin tank niet te healen is maar ik zelf heb wel de meeste problemen om ze hoog te houden en voldoende mana over te houden of ben gewoon oom en moet hopen dat me mana regen genoeg is om die laaste paar procenten de tank up te houden. Onze andere healer heeft het zelfde (shaman) probleem met pally tanks.

Heb ergens gelezen dat jij ook een disc priest ben. Wat is jouw crit ATM ik ben zaterdag nacht pas 85 geworden. Dus nog niet teveel heroics gedaan, ook heb ik massas Mastery door gebrek aan ander loot. Mastery is goed daar niet van maar ik lack in Crit en Haste atm. Veel al gereforge naar crit zit nu op 11,5% of zo wat zeer laag is, mijn meest effeciente spells atm is (5 stacked Evangelism) Penance + (borrowed time of Power Infusion) Hasted GHeal, heb inner Focus ook hier aan gemacro'd even als aan PoH. Waarom Gheal, als hij crit, crit hij voor mij (nu nog) ~31k en geeft een ~14k Divine Aegis shield. Als buff gebruik ik inner will (die 15% mana reduction op instants) atm, shields + PoM on CD en een Full stacked Grace renew help tussen het pre casten door.

Moet wel zeggen nadat ik meer crit heb is healen makkelijker als disc (sinds gister zeker 3% meer crit erbij), dus het is zeker een kwestie van gear op het moment. Maar blizz focussed veel gear op mastery heb ik het idee van, reforging is dus een zegen en een must. Zit nu op 13.02 Mastery en maar 6% haste.

De jump in gear van 333 naar 346 is enorm, en ja het wordt allemaal wel beter zodra je de JP / Heroic gear heb.
Denk dat we eenzelfde /played hebben op 85, ben zelf vanaf zaterdag 85 :).

Heb nu 13.04% crit, 3% haste, 11.80 mastery en bijna 3k mana regen (2k in combat) voor 74k mana. Spellpower is ook nog redelijk laag (4800).

Reforgen wacht ik nog even mee. Mastery is wel een nuttige stat (alle absorbs doen meer), en de kleine hoeveelheden die je kan reforgen naar haste of crit tikken toch niet echt aan. Ik ga even kijken hoe het uitpakt met (volledige) 346 gear, en dan eens zien of ik wat wil reforgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zit er aan te denken om, uit pure verveling, weer met WoW te beginnen. Heb jaren geleden even gespeeld maar was het even zat toen onze piepjonge (boulderfist) server opengesteld werd voor transfers. Dat was even minder leuk met massa's volledig in tier weetikniethoeveel epic uitgedoste spelers uit andere servers. Die zich vervolgens massaal uitleefden in een powertrip van heb ik jou daar. Kwam ik aan als casual in blauw, en nog rogue ook.

Enfin. Stel ik wil weer opnieuw beginnen: zijn de expansies dan noodzakelijk voor iemand die weer vanaf lvl 1 wil beginnen? of kan ik dat uitstellen totdat ik een bepaalde level heb bereikt en dan zonder iets te missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Leuk om te zien dat iedereen wel hetzelfde ervaart:

Healen is een enorme uitdaging! Tanken is weer CD's Chainen/gebruiken en dps moet weer CC'en.
Ook zie ik verder iedereen liever een guildrun doen waar mensen geduld/skills hebben om de dungeons te doorlopen.

@Discussie pally tank squishy.

De tank waar ik heroics mee loop etc is een pally maar die heeft 3 cd's waar hij mega veel mee kan mitigaten op lvl 85. Daar heb ik niet veel problemen mee met healen. Het is vooral dps welke ook veel dmg krijgt wat het probleem is. En ook daar geld de prioritering per fight of het nodig is ze 100% te houden. Maar mijn ervaring is wel goed met een pally tank. Echter heb ik nog geen andere tank gehealed in heroics aangezien we die nog niet hebben in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
ZenTex schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:50:
Ik zit er aan te denken om, uit pure verveling, weer met WoW te beginnen. Heb jaren geleden even gespeeld maar was het even zat toen onze piepjonge (boulderfist) server opengesteld werd voor transfers. Dat was even minder leuk met massa's volledig in tier weetikniethoeveel epic uitgedoste spelers uit andere servers. Die zich vervolgens massaal uitleefden in een powertrip van heb ik jou daar. Kwam ik aan als casual in blauw, en nog rogue ook.

Enfin. Stel ik wil weer opnieuw beginnen: zijn de expansies dan noodzakelijk voor iemand die weer vanaf lvl 1 wil beginnen? of kan ik dat uitstellen totdat ik een bepaalde level heb bereikt en dan zonder iets te missen?
dat is zeker mogelijk, je hebt dan alleen niet de mogelijkheid om als alliance, draenei en worgen te spelen en als horde blood elf en goblin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Behalve de extra races (Draenei, Worgen, Blood Elf & Goblin) heb je tot level 60 niks aan de expansions. Alle veranderingen die de expansions aan de wereld doen die heb je sowieso, ook zonder ze te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gisteren Vortex Pinaccle voor het eerst gedaan op 83 met mijn lock en een vriend met zijn prot paladin (84). Alles ging goed tot de laatste boss. Boss had nog 60 procent HP over en iedereen was dood op mij en de paladin na. Uiteindelijk de 60 procent weten te 2 mannen. (Herbalism en healthstone ftw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Twylight schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:03:
Behalve de extra races (Draenei, Worgen, Blood Elf & Goblin) heb je tot level 60 niks aan de expansions. Alle veranderingen die de expansions aan de wereld doen die heb je sowieso, ook zonder ze te hebben.
Idd. Eerder was het zo dat de draennei en belf starter zones een stuk beter waren, maar dat hebben ze nu gefixt. Levellen van 1 naar 60 gaat echt heel erg snel nu.
Muskalade schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:07:
Gisteren Vortex Pinaccle voor het eerst gedaan op 83 met mijn lock en een vriend met zijn prot paladin (84). Alles ging goed tot de laatste boss. Boss had nog 60 procent HP over en iedereen was dood op mij en de paladin na. Uiteindelijk de 60 procent weten te 2 mannen. (Herbalism en healthstone ftw).
Euh, die boss is toch gewoon een kwestie van in die driehoek gaan staan die 'ie maakt?

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 13-12-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
garagaholic schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:49:
[...]

Denk dat we eenzelfde /played hebben op 85, ben zelf vanaf zaterdag 85 :).

Heb nu 13.04% crit, 3% haste, 11.80 mastery en bijna 3k mana regen (2k in combat) voor 74k mana. Spellpower is ook nog redelijk laag (4800).

Reforgen wacht ik nog even mee. Mastery is wel een nuttige stat (alle absorbs doen meer), en de kleine hoeveelheden die je kan reforgen naar haste of crit tikken toch niet echt aan. Ik ga even kijken hoe het uitpakt met (volledige) 346 gear, en dan eens zien of ik wat wil reforgen.
Je combat regen is iets hoger zo ook jouw crit en spell power maar ook weer niet zo hoog dat er grote verschillen zijn.

Uit me hoofd (shadow gear uit gelogt) zit ik tussen de 1850 a 1900 combat regen en 4.6 a 4.7k SP en ook rond de 76.5k mana (gnome priest heeft 5% mana meer). Ik zat dus op 15 mastery en 8% crit en 6% haste, Mastery was dus vrij useless op dat moment. Alleen PW:S werkte er mee en tja die kan men niet altijd casten :)

Maar inderdaad, zodra we als healers eenmaal 346 gear hebben zal het wel beter gaan.
Tot nu toe is het gewoon nog steeds een beetje testen en zien wat het beste werkt.

I vermeed Gheal voornamelijk in normals (ICC mentaliteit ;) ), kwam er snel achter dat Gheals helemaal niet slecht is voor je mana bar. Dus nu gebruik ik Gheal stukken meer en crit speelt hier een grote factor. Maar met elk lvl die ik steeg daalde crit behoorlijk daar breng ik nu verandering in.

Ik vermaak me wel met me mana bar het is uitdagender en het WotLK shadow healer tijdperk is niet meer, slacken is er ook niet meer bij als disc met een /follow op caster en PW:S op de tank. Nu lijken de nerfs betreft mana regen een beetje te veel, maar het is nog te nieuw en gear is nog te laag (heb nog een paar greenies) om te zeggen dat we een minor buff nodig hebben. Des te vaker je Heroics doet des te meer feeling je krijg, heb er nu nog maar 3 gedaan in total ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Ik wil binnekort weer beginnen met WoW, omdat vrienden van mij spelen, maar ik speel al ongeveer 1,5jaar niet meer. mijn account heb ik wel weer terug maar mijn chars zijn weg en mijn uitbreidingen zijn weg (burning crusade en WoTLK) kan ik dit terug krijgen op een of andere manier? of moet ik alles weer opnieuw kopen?
alvast bedankt

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Hydra schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:07:
[...]

Idd. Eerder was het zo dat de draennei en belf starter zones een stuk beter waren, maar dat hebben ze nu gefixt. Levellen van 1 naar 60 gaat echt heel erg snel nu.

[...]

Euh, die boss is toch gewoon een kwestie van in die driehoek gaan staan die 'ie maakt?
Ja maar je vangt nog wel damage van Chain Lightning . Zat toch op 13k hp op een gegeven moment. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
ZenTex schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:50:
...

Nee hoor, ben zelf gestopt net voor Icecrown Citadel (WOTLK) uitkwam en ben nu weer gestart met wat vrienden. Ik heb cataclysm nu nog niet gekocht omdat ik er toch nog niets aan heb.
Heb eigenlijk alleen dit weekend gespeeld en ben nu al een lvl 31 Night Elf Mage (vrienden wilde alliance spelen :( ) :P
Het levelen gaat super snel en je gaat nu op een gecoordineerde manier door de gebieden heen. Niet zoals eerst dat je nogal eens van hot naar her gestuurd werd door allerhande questgivers.

Al met al een stuk aangenamer om opnieuw te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Tijn96 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:47:
Ik wil binnekort weer beginnen met WoW, omdat vrienden van mij spelen, maar ik speel al ongeveer 1,5jaar niet meer. mijn account heb ik wel weer terug maar mijn chars zijn weg en mijn uitbreidingen zijn weg (burning crusade en WoTLK) kan ik dit terug krijgen op een of andere manier? of moet ik alles weer opnieuw kopen?
alvast bedankt
Waarschijnlijk bestaat je account nog wel, maar moet je je oude wow account nog linken aan een nieuw battle.net account?

of sla ik nu de plank mis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Derr_Hans schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:12:
[...]
Uit me hoofd (shadow gear uit gelogt) zit ik tussen de 1850 a 1900 combat regen en 4.6 a 4.7k SP en ook rond de 76.5k mana (gnome priest heeft 5% mana meer). Ik zat dus op 15 mastery en 8% crit en 6% haste, Mastery was dus vrij useless op dat moment. Alleen PW:S werkte er mee en tja die kan men niet altijd casten :)
Each point of Mastery increases the potency of absorbs by an additional 2.5%.

Mastery werkt op alle damage absorbs, dus ook op divine aegis, PW: barrier etc. Ik weet alleen niet of het ook werkt op de damage reductions die we doen op de party.

Hoe dan ook; ik grote hoeveelheden kan mastery PW:S redelijkerwijs terugbrengen naar het niveau waarop het zat in WotLK. En dat is toch wel fijn, scheelt namelijk een hoop healing :+. Zoals ik 't nu zie is haste niet héél erg belangrijk, en zijn crit (zoals vanouds) en mastery na intellect en spirit 't belangrijkste. Meer mastery betekent meer absorbed en meer crit betekent meer absorbs (aegis). Althans, zo zie ik het en het lijkt me op die manier ook juist de perks van disc (absorbs dus :P) te benadrukken, terwijl ook healing spells interessant blijven.

WotLK was gewoon PW:S op de tank gooien en gaan met die banaan. In raids kon je bij raid damage gewoon iedereen shielden en je had geen damage meer te healen.. Nu gaat dat niet meer. Blizz' bedoeling is geloof ik dat disc priests van 90% shields spammen naar een meer 50/50 verhouding gaan. Met PW:S zonder mastery is dat bij lange na niet te redden, maar met voldoende mastery denk ik dat je mana bespaart op heals met shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

hawker schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:49:
[...]

Waarschijnlijk bestaat je account nog wel, maar moet je je oude wow account nog linken aan een nieuw battle.net account?

of sla ik nu de plank mis? :P
weet ik niet maar kun je mij iets van een link geven hoe ik dat kan?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
op normal wel ja, beetje te simpel eigelijk, op heroic komt daar nog een leuk effect bij om te dispellen :D
ach, misschien vanavond nog maar archeology eens levellen, zit nu op 190, wel tijdrovend maar best vermakelijk :P
enige heroics die ik nog moet zijn Throne en SFK eigenlijk

en eventueel raiden, maar dat zien we nog wel, vind persoonlijk dat mijn gear nog wel wat vooruit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Akaendra schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:53:
[...]

op normal wel ja, beetje te simpel eigelijk, op heroic komt daar nog een leuk effect bij om te dispellen :D
ach, misschien vanavond nog maar archeology eens levellen, zit nu op 190, wel tijdrovend maar best vermakelijk :P
enige heroics die ik nog moet zijn Throne en SFK eigenlijk

en eventueel raiden, maar dat zien we nog wel, vind persoonlijk dat mijn gear nog wel wat vooruit kan
Dat effect kan je avoiden door te springen als hij het cast!
Net als quake van die grote stone giants in Stonecore. Gewoon springen en het doet niks meer.

@Tijn96
www.battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tijn96 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:47:
alvast bedankt
Euh, dat kan niet. Weet je zeker dat je niet een nieuw account aangemaakt hebt? Characters worden niet verwijderd en uitbreidingen al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Tijn96 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:52:
[...]

weet ik niet maar kun je mij iets van een link geven hoe ik dat kan?
op http://eu.battle.net inloggen of een account aanmaken en dan je WoW account mergen, staat goed aangegeven als je eenmaal ingelogd bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Sinds BC niet meer een update gedaan over m'n vorderingen (shame on me) dus nu toch maar weer even wat van me laten horen.

Na met de guild de 3rd server kill te krijgen van de lich king heb ik mijzelf wat meer gefocussed op m'n sport en andere zaken. Nu Cata weer uit is gekomen ben ik direct begonnen met het levelen van m'n main (holy priest). Ik ben gelijk naar Vashj'ir gegaan en ben nu level 82 halverwege naar 83. Ik moet zeggen dat Cata mij erg goed bevalt. Helaas heb ik maar max een uur per dag de tijd om even in te loggen en wat te questen maar ik vermaak me prima. De guild is inmiddels begonnen met het samenstellen van een raidgroep en aangezien ik nog geen 85 ben zal ik nog even op mijn beurt moeten gaan wachten. Haast heb ik niet want ik vind raiden erg leuk, maar niet ik speel te weinig om elke week 3 a 4 x een avond te moeten opdraven ivm werk en sport.

Ik heb de Blackrock Caverns en Stonecore al gedaan met guildies en ik moet zeggen dat ik weer eens lekker m'n best moest doen met healen. Eindelijk want het healen was in WoTLK best saai geworden.

Little Deathwing is na Frosty m'n nieuwe trouwe metgezel tijdens m'n avonturen online en moet zeggen.. hij ziet er erg gaaf uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Even een reactie op de discussie healer mana / tanks / DPS:

Ik heb een Warrior Tank (85) en in PUGS heeft de healer bij mij niet of nauwelijk mana problemen op trash. Bij de eerste twee groepen soms nog wel wat, maar dan hebben ze al snel door dat ik niet zo weerloos ben. Op trash mobs is het vaak een kwestie van een skull op een mob, zodat de DPS-ers (meestal) vol op de skull nuken. Niet altijd handig, maar met een simpele taunt heb je aggro.

Ondertussen heb je de aggro op de rest ook, en brengt dat geen problemen meer. Zogauw de "skull" dood gaat kan ik "Victory Rush" gebruiken, welke me healed voor 33k, vaak meer dan de healer me healed dus. Als de healer dit doorheeft kan hij op dit soort momenten dus mana sparen, of tijd nemen een DPS-er wat te healen.

Daarnaast is het vaak handig om je Shockwave wat later in je rotatie te doen als wat ik hier zo lees (mensen schrijven hier Charge, Rend, TC, SW, Cleave, Devastate -Revenge en SS tussendoor). SW is namelijk een ideale mogelijkheid je leven te redden. Je geeft de healer de tijd om je weer vol te healen, en jezelf de tijd om aggro terug te pakken.

Daarnaast nog even de Rotation die ik vaak gebruik: Charge/Heroic Leap, Rend, Cleave, TC, Revenge, Cleave, TC (Shield Slam kan tussendoor voor ST-aggro), Shockwave (20%extra dmg/Threat door 2x TC).
Deze Rotation is op trash uiteraard, niet op bossen. Dus: tussen Rend en TC een Cleave kan makkelijk!

Ook is het sinds CT belangrijk spells te interrupten om incoming dmg te controleren. Mogelijkheden genoeg hiervoor: Spell Reflection, Shield Bash, Consussion Blow en Shockwave (disarm melee mobs kan ook). Dit scheelt al een heleboel incoming dmg.

Ook een perongelukke pull van 2 of 3 trash groepjes (op normal) wordt zo geen probleem.

Tot slot: mijn ervaring leert toch dat de meeste wipes komen door DPS-ers die AOE gaan nuken. Geeft ze eens ongelijk, het is heerlijk om bovenaan het DPS lijstje in Recount te staan. Ik wed dat wanneer Recount of een soortgelijk programma niet meer gebruikt wordt, dat DPS-ers een heel stuk meer CC toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu sinds een korte tijd WoW.
Ben nu een lvl 47 Dreanei hunter. Snel beginnen aan een DK.
Anyways ik heb een (domme)vraag die ik met google niet beantwoord kreeg,

Bij de auction vind ik alleen maar leather/mail en weapons vanaf lvl 55 ofzo.
Low level weapons en armor is wel gewoon te koop waar is het spul voor je huidige level?

Hoe kom ik aan wapens en armor als de auction niks heeft? Moet het echt met looten?
Ik kan namelijk wel wat AGI gear gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ero-Sensei schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:09:
Even een reactie op de discussie healer mana / tanks / DPS:

Tot slot: mijn ervaring leert toch dat de meeste wipes komen door DPS-ers die AOE gaan nuken. Geeft ze eens ongelijk, het is heerlijk om bovenaan het DPS lijstje in Recount te staan. Ik wed dat wanneer Recount of een soortgelijk programma niet meer gebruikt wordt, dat DPS-ers een heel stuk meer CC toepassen.
Helemaal mee eens. Zie vaak genoeg dat de DPS bezig is met een onderlinge wedstrijd en continu roepen " link DMG meter" in plaats van goede CC te gebruiken en DMG reducing spelles/attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
garagaholic schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:52:
[...]

Each point of Mastery increases the potency of absorbs by an additional 2.5%.

Mastery werkt op alle damage absorbs, dus ook op divine aegis, PW: barrier etc. Ik weet alleen niet of het ook werkt op de damage reductions die we doen op de party.

Hoe dan ook; ik grote hoeveelheden kan mastery PW:S redelijkerwijs terugbrengen naar het niveau waarop het zat in WotLK. En dat is toch wel fijn, scheelt namelijk een hoop healing :+. Zoals ik 't nu zie is haste niet héél erg belangrijk, en zijn crit (zoals vanouds) en mastery na intellect en spirit 't belangrijkste. Meer mastery betekent meer absorbed en meer crit betekent meer absorbs (aegis). Althans, zo zie ik het en het lijkt me op die manier ook juist de perks van disc (absorbs dus :P) te benadrukken, terwijl ook healing spells interessant blijven.

WotLK was gewoon PW:S op de tank gooien en gaan met die banaan. In raids kon je bij raid damage gewoon iedereen shielden en je had geen damage meer te healen.. Nu gaat dat niet meer. Blizz' bedoeling is geloof ik dat disc priests van 90% shields spammen naar een meer 50/50 verhouding gaan. Met PW:S zonder mastery is dat bij lange na niet te redden, maar met voldoende mastery denk ik dat je mana bespaart op heals met shields.
Ja klopt maar zonder crit (wat ik dus had met 8%) is mastery voor DA niet echt nuttig, wat heb je aan mastery als je niet crit. PW:S is Castable zodra weakend soul weg is. En PW:B heeft niets meer aan Mastery omdat het een vaste waarde heeft van 30% damage mitigation, het is geen absorb meer.

Mastery is nu dus alleen voor DA en PW:S.

Ik ben smite specced, dus gebruik heal niet en heb dus vrijwel niets aan Train of thought talent.
Maar ik ben nog steeds in de phase van testen wat beter werkt :)

DA stacks nog steeds, dus een Penance + Renew en Crit heb je kans op steeds stackende DA procs (renew crits). Dus een balans tussen crit en mastery moet je zoeken en dat had ik niet met 8% crit en in mindere mate nog steeds met 11,5% crit.

Haste is iets waar ik niet voor gaat reforgen en gemmen, het zit op me gear en het wordt gereforged naar Crit.
Mastery zit zowat op alle gear dat ik kan looten.

Mastery is heel erg goed voor ons, maar zo ook crit.
Zonder Crit geen absorbs dus een balance moet gevonden worden met reforgen van gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:10:

Low level weapons en armor is wel gewoon te koop waar is het spul voor je huidige level?

Hoe kom ik aan wapens en armor als de auction niks heeft? Moet het echt met looten?
Drops van random mobs tijdens het questen. Quest rewards en instances doen van jou level. Kijk op wowhead.com naar eventuele levels die geschikt zijn voor jou en wat ze qua upgrades droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:52:
[...]

In Grim Batol zouden de tanks al op 120k moeten zitten ongeveer, maar je ziet ze echt met 60k inzonen, op normal. Heroics idem, genoeg paladins en DKs die die checkbox checken omdat ze dan bijna instant queues hebben. Gister in GB normal dus een 60k tank die nadat ik zei dat het onmogelijk was hem in leven te houden (die grote beesten meppen ongeveer voor 60k op een tank, die grote boss doet nog meer, die oneshot de tank gewoon als 'ie z'n mace pakt) ging vragen of niet iemand anders kon tanken. Flikker op, signen als tank voor insta-invite terwijl je gewoon wil DPSen 8)7
Gelukkig heb je voor HC een gear requirement, maar 60k hp is echt sad om Grim Batol mee te tanken.. je moet sowieso al lvl 84 zijn.. en op 84 had ik in catform al 80k hp....

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dakreal schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:22:
[...]

Gelukkig heb je voor HC een gear requirement, maar 60k hp is echt sad om Grim Batol mee te tanken.. je moet sowieso al lvl 84 zijn.. en op 84 had ik in catform al 80k hp....
Voor normals zijn er ook gear requirements, maar die zijn vrij laag. Echter 60k HP dat is ongeveer naked denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Zo ook op normals, let wel op bij ilvl requirement wordt ook de gear greenies en blues in inventory of bank ook mee genomen. Dus een tank of dps met genoeg greenies en blues in imventory kan dus heel fijn singen als tank.

Zo had ik een 54k health pool worgen warrior om te healen.
Ungemmed 251 lvl shield en zo ook de rest van zijn gear.

Heel leuk en zo maar in stonecore wordt je genadeloos in de pan gehakt als lvl 82 / 83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Derr_Hans schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:35:
[...]

Zo ook op normals, let wel op bij ilvl requirement wordt ook de gear greenies en blues in inventory of bank ook mee genomen. Dus een tank of dps met genoeg greenies en blues in imventory kan dus heel fijn singen als tank.

Zo had ik een 54k health pool worgen warrior om te healen.
Ungemmed 251 lvl shield en zo ook de rest van zijn gear.

Heel leuk en zo maar in stonecore wordt je genadeloos in de pan gehakt als lvl 82 / 83.
Het gaat toch om average item level? Dan maken 150 lvl 251 items toch niet uit. Voor Heroics heb je average 329 nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Derr_Hans schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:15:
[...]

Ja klopt maar zonder crit (wat ik dus had met 8%) is mastery voor DA niet echt nuttig, wat heb je aan mastery als je niet crit. PW:S is Castable zodra weakend soul weg is. En PW:B heeft niets meer aan Mastery omdat het een vaste waarde heeft van 30% damage mitigation, het is geen absorb meer.

Mastery is nu dus alleen voor DA en PW:S.

Ik ben smite specced, dus gebruik heal niet en heb dus vrijwel niets aan Train of thought talent.
Maar ik ben nog steeds in de phase van testen wat beter werkt :)

DA stacks nog steeds, dus een Penance + Renew en Crit heb je kans op steeds stackende DA procs (renew crits). Dus een balans tussen crit en mastery moet je zoeken en dat had ik niet met 8% crit en in mindere mate nog steeds met 11,5% crit.

Haste is iets waar ik niet voor gaat reforgen en gemmen, het zit op me gear en het wordt gereforged naar Crit.
Mastery zit zowat op alle gear dat ik kan looten.

Mastery is heel erg goed voor ons, maar zo ook crit.
Zonder Crit geen absorbs dus een balance moet gevonden worden met reforgen van gear.
Ahja, ik ben niet smite specced :+. Gebruikte het maar weinig, en merkte dat ik het wat lastiger had met spike damage opvangen (kwestie van concentratie, i know :+). Overigens is smite ook 2x duurder dan heal, dus ik hou 't liever bij heal + ToT wat dus m'n PW:S lekker snel van 'CD' haalt.

Inderdaad zoals je zegt; het is nog wat experimenteren. Kijken wat leuker is en wat goed voor mij werkt. Da's toch één van de leukere dingen aan een game. Ergens is het dus ook wel jammer dat in WoW je zo wordt beperkt, want uiteindelijk is er altijd maar één keuze in talents per tree het beste (meeste DPS, meeste HPS, meeste threat/HP etc). Natuurlijk heb je ook wat situatieafhankelijke 'betere' talents , maar dat is over 't algemeen marginaal en wordt alleen maar gebruikt als je echt aan 't min/maxen bent. Anderzijds denk ik dat dit niet zozeer aan de developers bij blizzard ligt, maar meer aan de spelers die graag op deze manier spelen (En dus EJ napluizen voor de beste specs etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Stond daar zelf met 107k buffed, hij dus met 76k buffed. Had wel ff een WTF momentje. Onze shadowpriest had nog meer (115k) en heeft toen de paladin tank doodging nog een paar mobs getankt. Ging hem een stuk beter af :D

De rest was wat beter, maar dan nog hoor. De ene random heb je in Stonecore een 60k tank en een andere een 110k. M'n eerste stonecore run ben ik ook QQend uit de groep gestapt na een wipe op de eerste groep. DPS zoog en een 60k tank hielp ook niet bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

Derr_Hans schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:35:
[...]

rly?
Ik deed gister stonecore met 3x 83, 1x 82 & 1x 84. Ging langzaam, en healer had af en toe een innervate nodig, maar verder zonder wipes gedaan (wel een dooie tank tijdens 2e boss; ik heb hem toen de laatste paar procent in kittyspec/gear getanked)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Seraphin schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:54:
[...]

rly?
Ik deed gister stonecore met 3x 83, 1x 82 & 1x 84. Ging langzaam, en healer had af en toe een innervate nodig, maar verder zonder wipes gedaan (wel een dooie tank tijdens 2e boss; ik heb hem toen de laatste paar procent in kittyspec/gear getanked)
geen probleem inderdaad maar als de tank lvl 83 in 251 gear zonder gems en 54k hp dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

Derr_Hans schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:58:
[...]

geen probleem inderdaad maar als de tank lvl 83 in 251 gear zonder gems en 54k hp dan wel.
ah ok, dat is idd vooral heel sip kijken naar een tank die steeds gelijkmatiger over de vloer wordt uitgesmeerd, wetende dat jij weldra de volgende bent :p

[edit] zijn dat dan pipo's die alleen dps cata gear hebben, en dan met hun wotlk leftovers willen gaan tanken ofzo? (ze komen immers door de dungeon finder gearcheck, en ik heb op lvl 83 al mijn wotlk spul al voor betere cata gear vervangen)

[ Voor 25% gewijzigd door Seraphin op 13-12-2010 17:04 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ero-Sensei schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:43:
[...]

Het gaat toch om average item level? Dan maken 150 lvl 251 items toch niet uit. Voor Heroics heb je average 329 nodig..
Hij pakt de hoogste item lvl mee die je in inventorie heb.
I had boots geloot met Hit via greed, deze was 333 maar voor healing gebruikte ik 316 lvl met spirit.

Die hit boots haalde wel mijn ilvl omhoog terwijl ik ze niet aan heb.
Verkocht die boots en me ilvl average ging weer een punt naar beneden.

Zo kan je dus je ilvl beinvloeden, druid boomkin met met agi gear in zijn bag kon daardoor HC's lopen.
Het is het zelfde als met Gear Score, met pvp items kan je je score verhogen om maar als voorbeeld te noemen. Hij kijkt niet wat je aan heb maar wwat je totaal aan gear bezit. Heb zelf alleen nog niet getest of dit het zelfde werk als een clothie leather gear heeft in inv voor de ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
[...]

Zonder speciale gear en enchants heb ik geloof ik 88k (lvl 84) als (tauren) warrior.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weliswaar pas 83, (en btw al 70k hp) maar ik zie wel iedereen het hebben over het weer noodzaak zijn van CC-en en marken van targets. Ik zag ook iemand posten over een add-on die dit marken ook eigenlijk semi-automatisch doet. Iemand een idee voor een dergelijke add-on? Die de targets dus ook automatisch aan de goede persoon toewijst o.i.d.?

Targets marken haalt voor mij de lol uit tanken, dus als daar veel tijd in gaat zitten, ga ik liever helemaal passief = healen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:14:
Targets marken haalt voor mij de lol uit tanken, dus als daar veel tijd in gaat zitten, ga ik liever helemaal passief = healen.
Succes met die instelling en gaan healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Healen is weinig passief hoor.. Of bedoel je wellicht pacifistisch? :+.

Ben overigens wel benieuwd naar wat dan volgens jou wel de lol is in tanken. Best handig om in de mindset van 'jouw soort' tank te kunnen kijken. Is rücksichtslos aoe tanken jouw ding? Waarom is dat zoveel leuker dan gecontroleerd (en snel) mob voor mob een trashpack neerhalen?

Overigens, ik geloof niet dat je het op 85 in HC's erg lang gaat uithouden met groepen als je op die manier packs en bosses benadert :P. Dan zou ik inderdaad maar gaan healen en zien waarom CC en marken wél handig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:18:
[...]

Succes met die instelling en gaan healen ;)
What can I say, ik ben lui! :) Alhoewel ik liever dingen langszaam en goed doe en CC-en geen probleem vind, vind ik marken toch echt binnen de categorie administratieve rompslomp vallen. + ik heb er nog geen ervaring mee. In TBC een lange pauze gehad. Misschien valt het allemaal wel mee. Hangt een beetje van de ervaring af ook. Als de healers toch weer moeten drinken heb je weer wat te doen! :)
garagaholic schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:33:
Healen is weinig passief hoor.. Of bedoel je wellicht pacifistisch? :+.

Ben overigens wel benieuwd naar wat dan volgens jou wel de lol is in tanken. Best handig om in de mindset van 'jouw soort' tank te kunnen kijken. Is rücksichtslos aoe tanken jouw ding? Waarom is dat zoveel leuker dan gecontroleerd (en snel) mob voor mob een trashpack neerhalen?

Overigens, ik geloof niet dat je het op 85 in HC's erg lang gaat uithouden met groepen als je op die manier packs en bosses benadert :P. Dan zou ik inderdaad maar gaan healen en zien waarom CC en marken wél handig is :+
Passief in zoverre dat ik me als healer niet zo betrokken voel bij welke mob wanneer dood gaat m.u.v. als ik iets zou moeten Cc-en. Dan gaat de tijd naar mijn idee altijd sneller. Voor de rest: Zie boven :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Inderdaad, beetje het nadeel van healer te zijn soms, als je het goed doet merkt niemand je echt op.
Iedereen is gewoon nog levend. Maar het valt geregeld voor dat je probeert idioten in leven te houden, die er te lang over doen om uit vuur ofzo te stappen. Of de groep besluit zich zo hard op te splitsen dat je niet iedereen in je range valt. Dus moet je uitzoeken waar iemand zit er naartoe gaan, en ondertussen nog de encounter in het oog te houden, zodat je zelf niet sterft in een vuurbal ofzo.

Maar, marken zou normaal gezien iedereen moeten kunnen die de encounter kent. Zou even goed een DPS kunnen doen ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door 4bit op 13-12-2010 17:39 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:34:
[...]

What can I say, ik ben lui! :) Alhoewel ik liever dingen langszaam en goed doe en CC-en geen probleem vind, vind ik marken toch echt binnen de categorie administratieve rompslomp vallen. + ik heb er nog geen ervaring mee. In TBC een lange pauze gehad. Misschien valt het allemaal wel mee. Hangt een beetje van de ervaring af ook. Als de healers toch weer moeten drinken heb je weer wat te doen! :)
Pff ik heb al sinds jaar en dag alle raid icons op de F1 t/m F8 keys zitten en F9 om de marks te clearen van het target, heb ook nooit anders getanked. Iedereen is een beetje blijven hangen in de wotlk mindset dat je roekeloos overal doorheen baggerde to bad, cata is here and godzijdank word er weer wat van je herseninhoud verwacht mbt marken en targets gestructureerd neer te halen. :D

* ShadowBumble like.

Ondanks dat ik mijn tank naar achter heb geschoven en met mijn Shammy verder ben gegaan hebben de F1 t/m F8 keys dezelfde functie op mijn shammy als op mijn tank ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
vrijdag en zondag maar is bezig geweest met mijn goblin ben nu lvl 22. en goh wat vind ik goblin super gaaf.
ben trouwens een warrior tank. me eerste tanker in wow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan alle Cata levelers, volgens http://www.worldofwarcraf...ysm/features/vashjir.html is het mogelijk dat je al op level 78 naar Vashj'ir kan, is dit aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Dat marken is leuk en aardig, maar als de tank er vol induikt voor ik heb kunnen targetten, wordt het een tab-select. In zo'n (soms bewegende) kluwen valt al nauwelijks meer te zien wie de mark heeft, laat staan dat deze accuraat aanklikbaar is.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:26:
Even een vraagje aan alle Cata levelers, volgens http://www.worldofwarcraf...ysm/features/vashjir.html is het mogelijk dat je al op level 78 naar Vashj'ir kan, is dit aan te raden?
Eerste mobs zijn level 80, dus is te doen, en je bent in no time level 80 waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Voor de mensen over de cataclysm meegeleverde dvd, deze slaat echt nergens op.
Het is een basic installatie voor wow zelf. Ik heb hem gebruikt en hij kijkt of wow geinstalleerd is.
Zo niet, dan installeert hij een deel en dan gaat hij inderdaad leuk 8GB downloaden.

De installatie was zo klaar (hij detecteerde geen wow, dat klopte wel) en toen begon de download.
's avonds tussen 10 en 11 begonnen, volgende ochtend was hij bezig met Applying non-critical updates (rond 7 uur).

En dat is met 1.6Mbit internet snelheid en een laptop die echt niet traag is (Intel Core i5-430M, ATI Radeon HD5850, 4GB RAM en 500GB HDD)

Dan had ik toch liever gewoon die 8GB op de dvd gehad en mijn orginele dvds gebruikt voor de overige installaties. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 17:18

Rannasha

Does not compute.

De damage en health van mobs in de nieuwe zones is wel een stuk hoger dan die in Northrend, dus het wordt wel lastig in Vashj'ir als L78.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohoo, * Zeror is dan ook level 85! :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:42:
[...]

Eerste mobs zijn level 80, dus is te doen, en je bent in no time level 80 waarschijnlijk.
Ik zou het niet doen. Ze meppen best hard, en het verschil in hit rating dat door die twee levels veroorzaakt wordt zorgt ervoor dat je ze niet bepaald snel neer hebt. Dat levert weer nogal wat downtime op. Vergeet ook niet dat iemand die level 78 is geen epics heeft en waarschijnlijk in uncommon en rare gear rondloopt. :)

Wat is Tol Barad trouwens gruwelijk imbalanced. Attacken en winnen voor 3 uur 's nachts is gewoon onmogelijk. :/
Rakkerzero schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:58:
Woohoo, * NMe is dan ook level 85! :+
Tragert. :+

* NMe tikte 29 uur na release en na 41 uur op geweest te zijn level 85 aan. :P Intussen redelijk rustig aan gedaan wat betreft heroics, wel een redelijk aantal normals gedaan. Nou maar eens rustig alle reputations omhoog werken. :P
http://eu.battle.net/wow/...oomhammer/byakurai/simple

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 13-12-2010 19:12 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Species5618 schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:57:
De damage en health van mobs in de nieuwe zones is wel een stuk hoger dan die in Northrend, dus het wordt wel lastig in Vashj'ir als L78.
ja had ik toch ook wel last van in hyjal.
Ik liep er net rond en deed 9K crits ( druid ambush skill, ben naam kwijt)

Ik ben nu 82 en klap er 24k crits uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:00
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:10:

Hunter is veel leuker als DK :P

Zit je in een guild? Want dan zou ik eens met een leatherworker gaan kijken of die nog wat leuks voor je kan maken (leatherworkers kunnen ook best veel mail items maken). Maar tegenwoordig level je zo snel en is het eigenlijk wel een beetje zonde van je geld om gear te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Had gisteren de LUI Interface eens toegepast, maar het was totaal niet gebruiksvriendelijk (i.m.o.) en heb hem dus weer verwijdert. Er is echter één probleem ontstaan: de chatbox zit nu helemaal onderin het scherm, achter de actionbars ;(

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/opxrhy.png

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? De Blizzard repair app werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
kan je de chat niet unlocken en verplaatsen, rechterklik op general.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
Twylight schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:27:
Had gisteren de LUI Interface eens toegepast, maar het was totaal niet gebruiksvriendelijk (i.m.o.) en heb hem dus weer verwijdert. Er is echter één probleem ontstaan: de chatbox zit nu helemaal onderin het scherm, achter de actionbars ;(

[afbeelding]

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? De Blizzard repair app werkt niet.
Gewoon verslepen door het vastpakken van de chatbox (bij de tabs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
:X Kon inderdaad rechtermuisknop -> settings -> default doen

bedankt jongens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik ben blij dat mijn healing-vraag aardig wat reacties heeft losgebracht, kan ik het in ieder geval een beetje vergelijken..
Ik zal absoluut niet klagen dat het healen moeilijker is geworden, maar vind het nog steeds erg vervelend dat ik nog steeds geen spirit op mijn spullen zie! Ik ben sinds mijn laaste post een kleine 20 quests verder en elke keer krijg ik alleen maar mage gear (int + stam).. de rest van de items is mail of leather ofzo, maar zodra het cloth of andere items zijn die ik wel KAN dragen, maar dan zit er nooit spirit op..

Huidige stats, al na het vervangen van aardig wat gear.. :

stam = 3400
int = 2300
spirit = 1100

en de items die worden nu beter dan mijn huidige, maar gimpen wel mijn spirit met telkens 100... zo gaat mn spirit erg rap achteruit!!

[ Voor 4% gewijzigd door Thrilled op 13-12-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

ik ga mn archeology maar is ff trainen vind het wel grappig en vind de rewards ook wel gaaf :D

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Thrilled

Ik zie inderdaad best wel vaak dat er genoeg gear is zonder spirit. Nu is dit wel in mijn voordeel, omdat ik mage ben... Maar tevreden ben ik er niet over. Valt mij btw wel vaak op dat items in dungeons vaak genoeg wel spirit bevatten.

BTW nog 1 average iLvL omhoog en ik kan eindelijk HC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Gister niet gespeeld dus vanavond laatste half level gepakt om 85 te worden. Pfff het zit er gelukkig weer op dat questen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:04:
[...]

Hunter is veel leuker als DK :P

Zit je in een guild? Want dan zou ik eens met een leatherworker gaan kijken of die nog wat leuks voor je kan maken (leatherworkers kunnen ook best veel mail items maken). Maar tegenwoordig level je zo snel en is het eigenlijk wel een beetje zonde van je geld om gear te gaan kopen.
Ik zit wel in een guild maar dat is meer om een vriend van me blij te maken, ik ben de enige die speel :p.
Ben dus ook wel een beetje zoekende naar een leuke guild op bladefist of een andere server.

Het is ook de bedoeling om mijn hunter als eerste richting de hogere levels te brengen. Heb ook alleen ervaring met de hunter wil daarom ook eens iets anders proberen (voor even).

Ik probeer nu questen bij de items te vinden ipv te wachten op de auction.
Levelen gaat inderdaad een stuk rapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de hunters onder ons. Ik denk dat ik doorheb wanneer de rare beasts spawnen. Van wat ik gelezen heb, hebben de meeste een 6 uur durende spawntijd. Met de spawntijden op 2.00 uur, 8.00 uur, 14.00 uur en 20.00 uur.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WDF schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:56:
ik ga mn archeology maar is ff trainen vind het wel grappig en vind de rewards ook wel gaaf :D
Ben gisteravond begonnen met archeology en het bevalt me prima. Gisteren twee uur en vanavond twee uur gedaan en nu skill 78. Ben dwerg dus dat geeft ook weer wat voordeel als het goed is. Ik krijg telkens twee artefacten, weet niet of niet-dwergen dat ook krijgen of dat het voordeel ergens anders in zit.
Mooi meegenomen is dat ik op die 4 uur tijd een half level opgeschoten ben en nu lvl 82 ben geworden. Ik wil het echter niet op deze manier blijven doen omdat ik ook aan mijn gear moet werken natuurlijk. De reistijd valt best mee, als je zelf vliegt (juiste koers vliegen met "num-lock" aan), je vliegt dan rechtstreeks ipv met de omwegen van de gryphon.

Nog een vraag over healen in instance. Ik wil het healen als ik in een ander guild zit weer eens gaan proberen in guildruns maar wat is het beste voor instances (heb geen behoefte aan en tijd voor raids), holy of disc? In WotLK ben ik een paar keer als disc meegegaan en dat was prima te doen. Er is mij toen ook verteld dat het eigenlijk niet uitmaakt voor HC welke spec je hebt. Is dat nog steeds zo? Voordeel van disc is dat het ook in PvP prima dienst doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
4bit schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:37:
Inderdaad, beetje het nadeel van healer te zijn soms, als je het goed doet merkt niemand je echt op.
Iedereen is gewoon nog levend. Maar het valt geregeld voor dat je probeert idioten in leven te houden, die er te lang over doen om uit vuur ofzo te stappen. Of de groep besluit zich zo hard op te splitsen dat je niet iedereen in je range valt. Dus moet je uitzoeken waar iemand zit er naartoe gaan, en ondertussen nog de encounter in het oog te houden, zodat je zelf niet sterft in een vuurbal ofzo.
Dat heb ik ook meerdere malen gemerkt ja, waardeloos! Bij een boss met voldoende ruimte gaan er dan ranged spelers precies180 graden tegenover mij staan. Effect? Om iedereen in range te hebben moet ik in de midden gaan staan, waar de boss staat, en vang ik dus ook alle AOE dmg van de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Heb overigens beste toepassing voor leap of faith tot nu toe gevonden. Als de tank wil gaan pullen terwijl je net aan je mana snack zit; *poef* tank bij healer en /s mb.

Lekker droog en meestal kan men er om lachen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

garagaholic schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 01:32:
Heb overigens beste toepassing voor leap of faith tot nu toe gevonden. Als de tank wil gaan pullen terwijl je net aan je mana snack zit; *poef* tank bij healer en /s mb.

Lekker droog en meestal kan men er om lachen :+.
Haha ja erg leuke humor. :) Denk dat 'mb' of 'mana' de meeste getypte woorden zijn in de dungeon groepen op het moment.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

junglebeast schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 02:30:
[...]

Haha ja erg leuke humor. :) Denk dat 'mb' of 'mana' de meeste getypte woorden zijn in de dungeon groepen op het moment.
Net als vroeger <3

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren met de guild die Whale Shark in Vashir neergemept voor de achievement. Was wel lache, dat ding is niet te tanken :P

Overigens geen loot ;)

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 14-12-2010 08:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deadsy33 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:23:
Gisteren met de guild die Whale Shark in Vashir neergemept voor de achievement. Was wel lache, dat ding is niet te tanken :P

Overigens geen loot ;)
Dat ie geen loot heeft staat ook al aangegeven in de achievement beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Gisterenavond 85 gedinged op mijn priest, mis nog 3 punten voor HC's helaas... vanavond eens kijken of ik dit met Alchemy (trinket) voor elkaar kan krijgen, anders wordt het zoeken naar een andere wand of wrists, dat zijn nl. de items die nog iLvL 312 hebben :O

Gisterenavond in normal City een mafkees als tank die echt dacht dat hij alles kon hebben. Ik kwam in de groep nadat er al een healer weg was, aangezien de 1e twee bosses al neerlagen.. Bij de eerst pull zag ik al waarom de healer het op had gegeven. Bijna een wipe, met wat trucjes hier en daar toch nog 3 mensen (incl mezelf) in leven kunnen houden. CC wat is dat? AoE dps moet toch gewoon kunnen? Etc. etc. Na een 3x te hebben aangegeven dat sheep/sap e.a vormen van CC echt niet zomaar op je actionbar zitten, heb ik bij een trashpull gewoon niet gehealed, van een afstandje toegekeken hoe de groep kapot ging. Dit werkte wel en men was opeens wel in staat om de dingen te doen die gedaan moesten worden ^^.

@garga, dat is een leuke idd, ik ga die truc ook eens uithalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Het valt mee. Ik ben tank en vriend van me is healer. Bij trash laat ik 1 melee aggro op hem houden, dan blijft zijn mana lekker vol (Shaman - mana sheild) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
Door wat veranderingen binnen ons raid team hadden we een tank tekort en werd ik gevraagd of ik wou gaan tanken met mijn warrior. Ik heb echter geen tank ervaring en dit natuurlijk ook even gemeld. Wel wil ik mijn best doen om het te leren.

Nu ben ik een tijdje aan het zoeken naar informatie over tanken in cataclysm en eventuele builds hiervoor. Veel informatie is er nog niet voorhanden dus daarom kom ik hier met mijn vraag. Weten mensen misschien mooie posst of websites oid waar ik informatie kan vinden over het tanken in cataclysm.

Mijn eigen idee was te beginnen met de volgende build http://www.wowhead.com/talent#LGZZIrMdRRodbu en na het ontdekken van de instances deze zoveel mogelijk doen.

Qua rotatie heb ik nog niet echt veel informatie kunnen vinden of is het niet veel veranderd en kan ik wotlk rotaties opzoeken en gebruiken? Alle tips en adviezen zijn welkom ;)

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
WDF schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:56:
Ik ben zondag ochtend begonnen met Archaeology te levelen en het bevalt mij eigenlijk wel.

Waar ik het in de beta nog irritant vond hoe langzaam het leveled, vind ik het nu wel een lekkere afleiding. (Niet dat het levelen ook maar iets sneller gaat.)
zondag van skill 0 naar ongeveer 200 gegaan en gisteravond naar 280. Ik heb daarnaast ook 2 rare artifacts gemaakt: de Fossilized Hatchling en de Clockwork Gnome. Een mooie uitbreiding op mijn minipet collectie.
Mijn 3e rare artifact is ook al in de maak, maar dat is helaas geen minipet of mount :p (mount heb je denk ik ook een hogere skill voor nodig)

Wat me echter nog het meeste verbaasd aan Archaeology is de hoeveelheid xp die je krijgt van het opgraven van fragments. Per gevonden fragment krijg je 14,4k xp. Met 3 fragments per digsite is dat 43,2k xp voor een stukje vliegen. Als je dan het geluk hebt dat de digsites bij elkaar in de buurt liggen gaat het best hard.
Om aan te geven hoe snel je xp krijgt: Ik ben momenteel lvl 84 en toen ik zondag met Archaeology begon moest ik nog 98% tot lvl 85. Inmiddels is dat terug gebracht tot 2% voor levelup. En afgezien van de daily cooking en fishing quests is dat allemaal met Archaeology gedaan.
Het is zeker niet de snelste manier om je char te levelen, maar ik was toch al van plan om de proffession naar max level te brengen.
Als ik straks lvl 85 ben kan ik geld binnen gaan harken met de overgebleven quests, aangezien ik alleen vashj'ir en Hyjal nog maar gedaan heb en misschien 1/4e van deepholme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Rakkerzero schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:27:
[...]

Dat ie geen loot heeft staat ook al aangegeven in de achievement beschrijving.
vandaar mijn " ;) " , want er zijn altijd muppets die denken dat ie toch loot dropt

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 14-12-2010 09:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Gisteren voor het eerst Tol Barad gedaan. Best wel interessant, hoewel ik me afvraag hoe balancing van attack/defense zit.
Na gewonnen te hebben de instance Baradin Hold gedaan. Leuke trash..... Boss Pit Lord Argaloth tries daarna
1e groep faalde op meteor slash... bedoel: hoe freakin moeilijk is het om als tank te taunten... Toen was er nog een groep om 23:45 die het wou proberen. Een uur lang tries gedaan. 4%, 1%, 8%, 10%... dps kon moeilijk 11k dps each halen om de enrage timer te verslaan (De boss heeft 23 miljoen life op 10m en een 5 minute enrage timer). Na uiteindelijk potions of speed uit te delen ging-ie eindelijk neer om 01:00. Snel naar bed gegaan, want om 05:12 ging de wekker al weer :S *heeftbeetjekater*.
Maar wel leuke 1e boss voor een raid instance. Niet al te moeilijk, maar gearcheckwise: geen dps geen loot. U bent gewaarschuwd ;)

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
neothor schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:47:
Door wat veranderingen binnen ons raid team hadden we een tank tekort en werd ik gevraagd of ik wou gaan tanken met mijn warrior. Ik heb echter geen tank ervaring en dit natuurlijk ook even gemeld. Wel wil ik mijn best doen om het te leren.

Nu ben ik een tijdje aan het zoeken naar informatie over tanken in cataclysm en eventuele builds hiervoor. Veel informatie is er nog niet voorhanden dus daarom kom ik hier met mijn vraag. Weten mensen misschien mooie posst of websites oid waar ik informatie kan vinden over het tanken in cataclysm.

Mijn eigen idee was te beginnen met de volgende build http://www.wowhead.com/talent#LGZZIrMdRRodbu en na het ontdekken van de instances deze zoveel mogelijk doen.

Qua rotatie heb ik nog niet echt veel informatie kunnen vinden of is het niet veel veranderd en kan ik wotlk rotaties opzoeken en gebruiken? Alle tips en adviezen zijn welkom ;)
www.tankspot.com

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand hier een DK Tank? Zo ja, is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Pff, tanken is gewoon alle knoppen spammen die je hebt. Rotaties my ass, als warrior heb je rage genoeg maak die ook op. Shield slam wanneer up, hetzelfde geld voor revenge. De rest maakt niet zoveel uit.

Rend + TC op packs zou het makkelijker moeten maken al weet ik niet hoe de threat van rend is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
De DK tanks die ik nu in random HCs tegen kom houden zich goed staande, maar hoe het speelt: geen idee :).

De Tol Barad baas hebben wij gisteren ook eens gedaan, toch weer een Archavon achtige loot pignata met een Brutallus tactic. Wel wat DPS requirements inderdaad, maar met hc dungeon gear goed te doen. Ons healing team was tegen het einde toch redelijk OOM, maar nog lang niet iedereen is vol 346, dus daar is nog ruimte. Nog een paar dagen voorbereidingstijd...

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
klinkt een beetje als een vernieuwde Brutallus, die Argaloth :P

magoed, sowieso is dps een issue omdat je gewoon niet zoveel meer doet als op 80 met icc gear.
denk dat ik zelf met wat geluk 12-13k kan halen met een critstring en hastepots enzo, maar normaal zit ik op 9k ofzo, beetje te laag dusnog.
gisteren zelf maar es gestart met hyjal, enige zone die ik nog moet clearen en dan maar repfarmen en arch levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:59
Thrilled schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:48:
Ik ben blij dat mijn healing-vraag aardig wat reacties heeft losgebracht, kan ik het in ieder geval een beetje vergelijken..
Ik zal absoluut niet klagen dat het healen moeilijker is geworden, maar vind het nog steeds erg vervelend dat ik nog steeds geen spirit op mijn spullen zie! Ik ben sinds mijn laaste post een kleine 20 quests verder en elke keer krijg ik alleen maar mage gear (int + stam).. de rest van de items is mail of leather ofzo, maar zodra het cloth of andere items zijn die ik wel KAN dragen, maar dan zit er nooit spirit op..

Huidige stats, al na het vervangen van aardig wat gear.. :

stam = 3400
int = 2300
spirit = 1100

en de items die worden nu beter dan mijn huidige, maar gimpen wel mijn spirit met telkens 100... zo gaat mn spirit erg rap achteruit!!
Yep daar heb ik als priest ook erg last van, ook bij de normal dungeons wordt het niet beter. Ik zie zelfs al mijn laaste gear met spirit vervangen worden door varianten zonder terwijl ik het goed zou kunnen gebruiken omdat het grootste probleem toch mana is momenteel maar ik ga er van uit dat het beter wordt met de HC's en JP gear.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
Wat stom ik ken die site gewoon. Maargoed via tankspot iig de volgende site gevonden die wat helpen.Daarnaast lijkt het me heel verstandig om de tacs goed te gaan bestuderen.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Roshnak schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:29:
Iemand hier een DK Tank? Zo ja, is het wat?
Is vrij eenvoudig: met een paar skills bouw je al snel aggro op, daarna is het een beetje je runes/runepower managen zodat je altijd je mitigation skills beschikbaar hebt en deathstrike optimaal benut. Zo gaat het in vrij laag tempo en daardoor tijd zat om de boel in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

_H_G_ schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:10:
[...]

Is vrij eenvoudig: met een paar skills bouw je al snel aggro op, daarna is het een beetje je runes/runepower managen zodat je altijd je mitigation skills beschikbaar hebt en deathstrike optimaal benut. Zo gaat het in vrij laag tempo en daardoor tijd zat om de boel in de gaten te houden.
Ongeveer hetzelfde als Wotlk zeg maar, dan ga ik vanavond maar wat tank gear bij elkaar sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 5 item level puntjes en dan mag ik heroic's in !

Vermaak me tot nu toe prima, ben op het moment Therazane aant farmen al in revered dus dat gaat wel, daarna begin ik met Hiyal Gaurdians en dan op naar de anderen !.
Gistere ook even Tol barad voor het eerst gedaan en natuurlijk verloren, lol wat was ik clueless rond aant hobbelen ! :D

Verder moet ik nog een paar dungeons doen, want heb ze nog niet allemaal gezien of ondekt.
En heb er nog geen op Normal gehad waarvan ik dacht poe poe.
Moet wel zeggen ik elke x een pally healer had !
En de keer we het met een Druid / Priest was er wel wat oom's gebeurde, maar goed dat zou wel bij trekken ;).
verder als mage ben ik echt helemaal verslaafd aan me nieuwe spell's ! zijn echt tof.
Moet verder nog maar is even bekijken wat ik allemaal ga doen, morgen krijg ik me sleutel van appartement dus ik zou wel een maand niet online zijn of amper
En tegen die tijd kan ik wel mee de raid in waarschijnlijk, en zullen de mats en stuff voor prof's wel een stuk goedkoper zijn !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Vermaak me ook weer heerlijk in de nieuwe gebieden en met de nieuwe Quests!
Zit nu alleen op 2 blokjes na op LvL84 en dan mag de laatste grind naar 85 beginnen.
Heb ongeveer nog een kwart van Deepholm te gaan en heb Vashj'ir en Uldum nog sowieso over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Akaendra schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:56:
klinkt een beetje als een vernieuwde Brutallus, die Argaloth :P

magoed, sowieso is dps een issue omdat je gewoon niet zoveel meer doet als op 80 met icc gear.
denk dat ik zelf met wat geluk 12-13k kan halen met een critstring en hastepots enzo, maar normaal zit ik op 9k ofzo, beetje te laag dusnog.
gisteren zelf maar es gestart met hyjal, enige zone die ik nog moet clearen en dan maar repfarmen en arch levellen
Enige wat ie doet is meteor slash net zoals Brutallus, verder 2x een "don't stand in the fire" momentje en een redelijke enrage timer die er voor zorgt dat puggers onder de 10k DPS je groep uitgekicked moeten worden. Heeft trouwens maar weinig met gear te maken, 12k DPS in 336 ilvl gear is goed te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Inferno op 14-12-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Inferno schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:34:
[...]
Enige wat ie doet is meteor slash net zoals Brutallus, verder 2x een "don't stand in the fire" momentje en een redelijke enrage timer die er voor zorgt dat puggers onder de 10k DPS je groep uitgekicked moeten worden. Heeft trouwens maar weinig met gear te maken, 12k DPS in 336 ilvl gear is goed te doen.
Klopt wel, maar hoe veel dps kan 12k halen movement phases...
k vond trouwens dat ik zelf nogal weinig life had voor raid instances gezien een dk tank ook mee was... ik had 155k life, hij 165... :(

PS: Weet iemand hoe lang de downtime van battle.net duurt? ik had er niets van meegekregen :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Strikeman225 op 14-12-2010 10:53 ]

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:34:
[...]
Dat is nog best vors ! :D
Ik zit met 325i lvl gear op de 9k 10k met me timewarp en andere buff's.

Maar ben wel benieuwd ! wil zo graag raiden :D.
Ach ik weet pas wat ik miss over een maand als ze BwC aant doen zijn en ik er niet ben :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zo eindelijk eens tijd om wat ervaringen en frustraties te uiten..
Was sinds begin Cata al van plan Vash'jir in te gaan, want in de beta had ik Mount Hi-all gedaan.

Ging op zich lekker rap, tot ik na een aantal quests erachter kwam dat ik een nieuwe mount had! een seahorse!! misschien net overheen gelezen ofzo... :-p
Dat transporteren gaat dan ineens een stukkie sneller!!

Tot ik op een gegeven moment die oversized mossel heb bevrijd van de indringers. Die schenen hem nogal pijn te doen, basterds!!
Toen is het me nog gelukt om 3 quests te doen in de grot onder 'mega-mossel', en daarna was er helemaal niks meer te vinden!! 78/105 quests gedaan (of zoiets in de buurt)... en in heel Vash'jir geen enkele quest meer te vinden! Geheel de onderwaterwereld explored (achievement ook gelijk binnen), maar geen enkele quest gevonden... toen ben ik Wowhead eens gaan opzoeken.. een zien of ik quests zie die ik nog niet gedaan heb..
Bleek ik 1 klein verstopt pest-goblinnetje gemist te hebben.... 7(8)7 Net naast de mossel, in de bocht van z'n tentakels zat er 1 verstopt.. net misgelopen met questen, en waarschijnlijk ook net te ver weg om de quest op je minimap te zien verschijnen...
Na die quest gaat het in 1 keer weer heeel rap, 4 quests weer in de grot gevonden, en toen weer op weg!!
Ik vondt het redelijk frustrerend dat je 1 in het wilde weg geplaatste npc'tje mist, en gewoon helemaal niks meer kan doen! laat dan een quest beginnen om hem te zoeken ofzo! :S

iemand anders met hetzelfde probleem? 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.