-*- week -*-
Disdag ochtend meteen maar aan cataclysm loremaster begonnen.
Vasjir, Mount Hyjal, Deepholm, Uldum, Twighligh Highlands in volgorde gedaan.
Meest leuke zone was toch wel uldum, al had ik af en toe wel zo iets van niet weer een cutscene.
Toen ik net aan de hc voorwaarde voldeet voor hc-random gesigned. toen kreeg ik halls of orgination
dat was al wipefest op de eerste pack. toen eerst mmar besloten om alle dungeons eerst op normal te gaan doen.
Zaterdag had ik ze allemaal gezien.
ik sign voor random, groep in progress, toch maar geaccepteerd Grimtoll - laatste baas
dat was een vrij makkelijke valor points.
toen voor een volgende random Blackrock carvern, nu had ik deze al met guild groep gedaan dus was dit aardig te doen
hebben maar besloten om de Fire dude (3de) + Beaty(4de) over te slaan, deze zijn aardig pittig.
met deze groep daarna Deadmines gecleared erg leuke instance.
Zondag heb beetje veel heroics gedaan, sign voor heroic weer een groep in progress, ach leaven kan altijd nog
Halls of orgination, 1ste baas. 1 wipe vanwege vipers met 70k en interrupt on handels.
Marrowgars twin 1 shot. Andere bosses eigenlijk ook niet veel issues,
toen ernaar een wipe respawns waren hebben 1 optional boss maar laten zitten.
2de instance was Shadowfang keep, aardig pittge instance, zeker met al die kamers.
3de was Throne of the Tides, 4de Lost City, 5de Stonecore, 6de Vortex Pincal.
Globaal gezien is Deadmine de meest "easy" instance
al zit zeker in elke instance wel 1 baas tussen welke een party wiper is.
eentje die dus meer tactiek dan dps is.
Ze wouden hardere heroics, nou dat zijn ze zeker.
Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe snel nerf/buffs gaan komen.
Disdag ochtend meteen maar aan cataclysm loremaster begonnen.
Vasjir, Mount Hyjal, Deepholm, Uldum, Twighligh Highlands in volgorde gedaan.
Meest leuke zone was toch wel uldum, al had ik af en toe wel zo iets van niet weer een cutscene.
Toen ik net aan de hc voorwaarde voldeet voor hc-random gesigned. toen kreeg ik halls of orgination
dat was al wipefest op de eerste pack. toen eerst mmar besloten om alle dungeons eerst op normal te gaan doen.
Zaterdag had ik ze allemaal gezien.
ik sign voor random, groep in progress, toch maar geaccepteerd Grimtoll - laatste baas
dat was een vrij makkelijke valor points.
toen voor een volgende random Blackrock carvern, nu had ik deze al met guild groep gedaan dus was dit aardig te doen
hebben maar besloten om de Fire dude (3de) + Beaty(4de) over te slaan, deze zijn aardig pittig.
met deze groep daarna Deadmines gecleared erg leuke instance.
Zondag heb beetje veel heroics gedaan, sign voor heroic weer een groep in progress, ach leaven kan altijd nog
Halls of orgination, 1ste baas. 1 wipe vanwege vipers met 70k en interrupt on handels.
Marrowgars twin 1 shot. Andere bosses eigenlijk ook niet veel issues,
toen ernaar een wipe respawns waren hebben 1 optional boss maar laten zitten.
2de instance was Shadowfang keep, aardig pittge instance, zeker met al die kamers.
3de was Throne of the Tides, 4de Lost City, 5de Stonecore, 6de Vortex Pincal.
Globaal gezien is Deadmine de meest "easy" instance
al zit zeker in elke instance wel 1 baas tussen welke een party wiper is.
eentje die dus meer tactiek dan dps is.
Ze wouden hardere heroics, nou dat zijn ze zeker.
Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe snel nerf/buffs gaan komen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427