junglebeast schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:57:
GV... *Piiieeeeeepp* *Piiieeep*. Grrrr, elke keer als ik een daily hc wil doen kom ik terecht in DM. Echt een pest hekel aan die dungeon op het moment. En mijn dungeons waar ik de meeste gear uit haal, Stonecore, HoO of BRC, willen maar niet opkomen. Denk dat ik even svaonds raiden (lees: wipen) een paar dagen in de koelkast zet, en wat dungeons ga lopen met een guild groepje.
Als je een fail pug hebt moet je voor de lol eens vragen sinds wanneer deze mensen zijn gaan spelen. 9 van de 10 keer zijn het WotLK spelers je merkt gelijk wanneer er een goede classis/tbc speler(raider) tussenzit.
En in sommige classes zijn de WotLK spelers sterk vertegenwoordigd, ik merk vooral dat er veel Hunters/Mages/Paladins/Spriests en DK's zijn.
- Hunters die geen freeze trap gebruiken (omdat ze bang zijn aggro te krijgen..)
- Shadow Priest - Shackle wat is dat, maar dispel kost mana...
- Mage die geen sheep gebruiken (bang voor aggro... en van spellsteal nog nooit gehoord)
- Paladins die geen enkele vorm van stuns gebruiken, en gewoon Consecrate neerpleuren op CC targets..
- Om over DK's nog maar te zwijgen zowel tanks als dps die gewoon D&D op gesheepte/hexed/freezetrapped targets gooien...
Gisteravond was het ook voor mij een slechte avond als het om random HC's ging, het begon al met 6 x decline, en toen kwam ik in een pug terecht voor Tol'vir, op eerste boss al een aantal wipes voordat ik binnen was, 1 groot drama bij de Croc/Augh stacken op tank is te moeilijk om maar te zwijgen over Augh die er als een gehaktmolen overheen knalt en als ze dan dood gaan een beetje schelden op de healer, hier was ik snel klaar mee en heb maar gedag gezegt.
Weer gequeued en kwam in Vortex Pinacle terecht, eerste boss een fluitje, 2de boss (de draak met die wind+wervelstormpjes) was weer een drama, de healer was ook ruk die kwam binnen omdat hij pvp gear aanhad, healer constant in de werverlwindjes en schoot zo overal heen om kennelijk met 'geluk' bij 1 van de dps terecht te komen tijdens een 'breath' en begon te zeiken dat de dps niet goed verdeeld stond. Toen de tank zei dat hij op moest letten dat hij niet door de whirlwinds geraakt word knapte er kennelijk iets en een rage quit

Er kwam weer een nieuwe healer(priest) die het nog slechter deed en echt binnen enkele seconden zonder mana zat, ook deze healer liep weer in een pvp setje en komt dan met de opmerking 'Yeh but i get faster queues this way u NOOB!!' . Tank verlaat groep en ik had er ook wel genoeg van.
Toen er eindelijk genoeg guildies online waren die 'klaar' waren voor heroics wilde de tank naar tol'vir voor een staff, helaas was ik locked op mijn mage en ben toen maar op mijn shaman gegaan. Eerste boss 1shot en ging 10 keer beter bij de croc, gewoon stacken op tank, beetje bewegen als Augh er aan kwam, adds neerhoeken, beetje dispellen (damn wat mis ik cleansing totem!) en klaar.
De rest was ook een fluitje, dat maakt het dan weer goed helaas dat random gewoon nog te lastig is, ik hoop dat de 'slechte' spelers er gewoon uitgefilterd worden op den duur dan maar geen 13miljoen wow spelers, hopelijk hou je zo 5miljoen spelers over die wel kunnen opletten.
Als ik eerlijk ben vindt ik DM echt geweldig, enige nadeel is die nightmare ik ben er zelf ook niet bekend mee dus het is echt aanklooien. Ik had het al eens gezien bij die Cinical Brit maar dat is al even geleden. Je moet echt gelijk gaan lopen zodra de droom begint anders zit je gewoon vast in het vuur. Heb alleen een npc/boss zien staan voor de volgende deur maar ik was toen al bijna dood. En ja dit is een instance waar je geen idioten kan hebben die CC's slopen hier moet je gewoon erg goed opletten. Zelf heb ik alleen de 'forge' gedaan en die robot bestuurd wat te simpel voor woorden was, de worgen boss was wel ff opletten helaas wipe omdat we 1 'gas ding' te groot lieten worden. Cookie was simpel.
Kortom ik vermaak me wel, en ja een groot aantal pugs zal gewoon een drama zijn omdat er gewoon veel WotLK spelers tussen zitten, die enkele keer dat er een CC gebruikt is of een interrupt gedaan moest worden was al te moeilijk.
Kijk alleen maar naar Stonecore deze instance wil jij niet puggen eerste boss is al te moeilijk voor velen. Om nog maar te zwijgen over Ozruk. Ook de laatste boss is erg pittig als je geen goede CC hebt, een mage+hunter is hier dan ook aan te raden of goed een goed oplettende tank die de wells kan plaatsen..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"