Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 235 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 49.225 views

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Vivaladen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:44:
[...]

ben ik idd ook wel benieuwd naar,weet iemand wat die expoit nou eigelijk was voor het gefixed werd?

heb ook een hele hoop gemined in Hyal en Deepholme en was binnen no time gemaxed van 450 naar 525 maar geen idee wat er aan de hand was,soms spawnde er wel een Node op dezelfde plek als de node die ik net had gemined haha

maarja ga nu ff doorminen --> BS lvlen-->verder minen-->mining droppen en Engineering lvlen

prijzen op de AH zijn wel ziek trouwens haha maar ben druk aan het twijfelen of ik mijn ore's/bars moet verkopen of eerst bs moet gaan lvlen haha
Gelukkig kom ik over een maand ofzo weer active terug als ik nu al zag de tailoring items die blue's voor 200g al gaan inplaats van 500.
Zie ik het gearen wat makkelijker tegemoed om te kunnen raiden haha :P
En natuurlijk PvP setje.

Mektheb heeft trouwens een alliance badhandoek in ze nieuwe woning in de badkamer.

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
in uit zoomen gezet nar -+ op mijn keyboard target next enemy (tab op forward scrollen) en target self op back scrollen. + nog extra skills op shift forward/backward en ctrl forward/backward

Battletag Vakasha#2284

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RichardvdD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:40:
[...]
Ja, i346 en daarboven dus, maar het slaat dus eigenlijk nergens op al het commentaar dat Cataclysm om CC zou draaien etc., want het meeste is gewoon te nuken. Vortex Pinnacle heb ik bijvoorbeeld ook al eens gecleared (met best grote elemental pulls) terwijl we niemand hadden die elementals aan kon pakken met CC.
Probeer throne of the tides maar eens zonder CC, leuk man die 400k heals van mobs :P

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13

DarkUnreal

Postmaster General

Vivaladen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:44:
[...]

ben ik idd ook wel benieuwd naar,heb ook een hele hoop gemined in Hyal en Deepholme en was binnen no time gemaxed van 450 naar 525 maar geen idee wat er aan de hand was,soms spawnde er wel een Node op dezelfde plek als de node die ik net had gemined haha

maarja ga nu ff doorminen --> BS lvlen-->verder minen-->mining droppen en Engineering lvlen

prijzen op de AH zijn wel ziek trouwens haha maar ben druk aan het twijfelen of ik mijn ore's/bars moet verkopen of eerst bs moet gaan lvlen haha
Dit had ik trouwens ook met Archeology .. trok tot 5 keer toe een artifact uit hetzelfde stukje grond.. ideaal :)

Vanavond maar weer eens een paar hc's runnen, misschien nog een beetje questen tussendoor, want door mijn faction/server change, zijn al me quest bij Vashir en Twilight Highlands gereset.. Wel lekker gold though :).

Gister overigens voor het eerst als dps een hc que in gegaan. Maar, fury speelt toch wel erg lekker. Veel abilities om te gebruiken (zoals hierboven ook al staat) maar als je d'r aan gewend bent, komt het vanzelf goed.

met 2 ilvl 333 wapens, gaat het over het algemeen wel lekker met de dps.. alleen af en toe zit ik echt op rage te wachten.. dan zie je dps ook inzakken als een plumpudding.. en van de andere kant, als je een paar keer crit, gaat het echt mega hard.. maar heb je ook gelijk 2 mobs op je zitten..

dus fury heeft wat uitschieters..

13:37

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:50:
[...]

Gelukkig kom ik over een maand ofzo weer active terug als ik nu al zag de tailoring items die blue's voor 200g al gaan inplaats van 500.
Zie ik het gearen wat makkelijker tegemoed om te kunnen raiden haha :P
En natuurlijk PvP setje.

Mektheb heeft trouwens een alliance badhandoek in ze nieuwe woning in de badkamer.
oooooow mooie handdoek :D echt leuk van je huisje man ennuh we blijven geduldig wachten tot onze grote (toekomstige) aanwinst online komt en ons komt helpen strijd te leveren tegen de Horde!

ja die BS en Tailoring Blue's zijn leuke startertjes maar de Blauwe pvp set is daar uiteraart superieur aan :)

/we who are about to die salute you!
_/-\o_

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

varkenspester schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:40:
[...]

Zucht, ik ben duidelijk nog niet wakker,
je hebt absoluut gelijk :-D

+/- is voor de minimap, scrollwieltje gebruik ik voor mijn char.

Tijd voor een koffietje ;-)
:) goed idee. En gefeli!

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 09:53

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

junglebeast schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:57:
GV... *Piiieeeeeepp* *Piiieeep*. Grrrr, elke keer als ik een daily hc wil doen kom ik terecht in DM. Echt een pest hekel aan die dungeon op het moment. En mijn dungeons waar ik de meeste gear uit haal, Stonecore, HoO of BRC, willen maar niet opkomen. Denk dat ik even svaonds raiden (lees: wipen) een paar dagen in de koelkast zet, en wat dungeons ga lopen met een guild groepje.
Als je een fail pug hebt moet je voor de lol eens vragen sinds wanneer deze mensen zijn gaan spelen. 9 van de 10 keer zijn het WotLK spelers je merkt gelijk wanneer er een goede classis/tbc speler(raider) tussenzit.
En in sommige classes zijn de WotLK spelers sterk vertegenwoordigd, ik merk vooral dat er veel Hunters/Mages/Paladins/Spriests en DK's zijn.

- Hunters die geen freeze trap gebruiken (omdat ze bang zijn aggro te krijgen..)
- Shadow Priest - Shackle wat is dat, maar dispel kost mana...
- Mage die geen sheep gebruiken (bang voor aggro... en van spellsteal nog nooit gehoord)
- Paladins die geen enkele vorm van stuns gebruiken, en gewoon Consecrate neerpleuren op CC targets..
- Om over DK's nog maar te zwijgen zowel tanks als dps die gewoon D&D op gesheepte/hexed/freezetrapped targets gooien...

Gisteravond was het ook voor mij een slechte avond als het om random HC's ging, het begon al met 6 x decline, en toen kwam ik in een pug terecht voor Tol'vir, op eerste boss al een aantal wipes voordat ik binnen was, 1 groot drama bij de Croc/Augh stacken op tank is te moeilijk om maar te zwijgen over Augh die er als een gehaktmolen overheen knalt en als ze dan dood gaan een beetje schelden op de healer, hier was ik snel klaar mee en heb maar gedag gezegt.

Weer gequeued en kwam in Vortex Pinacle terecht, eerste boss een fluitje, 2de boss (de draak met die wind+wervelstormpjes) was weer een drama, de healer was ook ruk die kwam binnen omdat hij pvp gear aanhad, healer constant in de werverlwindjes en schoot zo overal heen om kennelijk met 'geluk' bij 1 van de dps terecht te komen tijdens een 'breath' en begon te zeiken dat de dps niet goed verdeeld stond. Toen de tank zei dat hij op moest letten dat hij niet door de whirlwinds geraakt word knapte er kennelijk iets en een rage quit :P Er kwam weer een nieuwe healer(priest) die het nog slechter deed en echt binnen enkele seconden zonder mana zat, ook deze healer liep weer in een pvp setje en komt dan met de opmerking 'Yeh but i get faster queues this way u NOOB!!' . Tank verlaat groep en ik had er ook wel genoeg van.

Toen er eindelijk genoeg guildies online waren die 'klaar' waren voor heroics wilde de tank naar tol'vir voor een staff, helaas was ik locked op mijn mage en ben toen maar op mijn shaman gegaan. Eerste boss 1shot en ging 10 keer beter bij de croc, gewoon stacken op tank, beetje bewegen als Augh er aan kwam, adds neerhoeken, beetje dispellen (damn wat mis ik cleansing totem!) en klaar.

De rest was ook een fluitje, dat maakt het dan weer goed helaas dat random gewoon nog te lastig is, ik hoop dat de 'slechte' spelers er gewoon uitgefilterd worden op den duur dan maar geen 13miljoen wow spelers, hopelijk hou je zo 5miljoen spelers over die wel kunnen opletten.

Als ik eerlijk ben vindt ik DM echt geweldig, enige nadeel is die nightmare ik ben er zelf ook niet bekend mee dus het is echt aanklooien. Ik had het al eens gezien bij die Cinical Brit maar dat is al even geleden. Je moet echt gelijk gaan lopen zodra de droom begint anders zit je gewoon vast in het vuur. Heb alleen een npc/boss zien staan voor de volgende deur maar ik was toen al bijna dood. En ja dit is een instance waar je geen idioten kan hebben die CC's slopen hier moet je gewoon erg goed opletten. Zelf heb ik alleen de 'forge' gedaan en die robot bestuurd wat te simpel voor woorden was, de worgen boss was wel ff opletten helaas wipe omdat we 1 'gas ding' te groot lieten worden. Cookie was simpel.

Kortom ik vermaak me wel, en ja een groot aantal pugs zal gewoon een drama zijn omdat er gewoon veel WotLK spelers tussen zitten, die enkele keer dat er een CC gebruikt is of een interrupt gedaan moest worden was al te moeilijk.

Kijk alleen maar naar Stonecore deze instance wil jij niet puggen eerste boss is al te moeilijk voor velen. Om nog maar te zwijgen over Ozruk. Ook de laatste boss is erg pittig als je geen goede CC hebt, een mage+hunter is hier dan ook aan te raden of goed een goed oplettende tank die de wells kan plaatsen..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Anoniem: 172912

Even iets anders.
Ik ben op zoek naar een Nederlandse Fun Guild op een PVP server.
Bestaan die? of vraag ik het onmogelijke.
Ben 2 jaar gestopt wegens werk, maar wil nu weer gaan spelen, zonder verplichtingen van raid e.d.

Alvast bedankt voor de reacties.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

prutser001 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:01:
[...]

Als je een fail pug hebt moet je voor de lol eens vragen sinds wanneer deze mensen zijn gaan spelen. 9 van de 10 keer zijn het WotLK spelers je merkt gelijk wanneer er een goede classis/tbc speler(raider) tussenzit.
En in sommige classes zijn de WotLK spelers sterk vertegenwoordigd, ik merk vooral dat er veel Hunters/Mages/Paladins/Spriests en DK's zijn.

*snip*
Ik pug op het moment niet. Zijn guild groepen. Maar meestal gaan we na de raid wat dungeons doen. Maar vaak zijn we brak om een beetje goed op te letten enzo. Vandaar dat ik even het raiden een paar dagen laat rusten en eerst meer 346 gear verzamelen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
prutser001 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:01:
[...]
Valt mij ook op, al moet ik eerlijk bekennen, de mensen met wie ik guildruns doe zijn ook allemaal tijdens Wrath begonnen ;) Mijn 1e char was net 70 toen Wrath uitkwam, dus ik had absoluut geen ervaring met classic en tbc. Gelukkig speel ik met mensen die hersens hebben en hun class door en door willen kennen incl. abilities voor cc, interrupts, dispels etc. En niet alleen hun char willen kennen, maar ook de encounters. Hoe kunnen we damage verminderen, hoe kunnen we optimaal gebruik maken van de ruimte, van de raidsamenstelling etc. Dat scheelt een hoop ;) Dus de vooroordelen kloppen aardig, maar er zitten zeker ook goede spelers tussen die in Wrath zijn begonnen :P

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Anoniem: 192559

Anoniem: 172912 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:06:
Even iets anders.
Ben 2 jaar gestopt wegens werk, maar wil nu weer gaan spelen, zonder verplichtingen van raid e.d.

Misschien kunnen we beetje samen spelen ? ben ook net weer begonnen en zoek ook een NL fun server op PVP ,,

Wil je horde of allaince ? want ik kreeg vanmorgen mee dat er op Outland een Tweakers Guild zat alleen ze weten niet of die nog actief is ,, dit is een Horde Guild ...

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 14:16
Even iets anders.

We zitten op dit moment in auchidoun (of zoiets :P) met een guild genaamd H O L L A N D, is wel een leuke guild. Verplichtingen aan raids zijn er niet en we halen elke dag de guild exp cap (bijna altijd 20+ man online). Als je wilt joinen, moet je mij maar ff pm'e (soulfighta). Een nadeel alleen, ik zit tot en met maandag in Oslo (of je moet me vnaaf nog te pakke kunnen krijgen ;) )
Edit: Ohjah, het is wel makkelijk om te zegge dat ik alliance ben 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door HesRuud op 16-12-2010 11:13 ]

Kiek em goan!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Even iets anders.

Gathering of Dudes op Ragnaros-EU - Alliance - is een NL only guild.

Op het moment zijn we beetje heroics aan het runnen en guild achievements halen ongeveer 40 unieke spelers met 90 chars :P.

http://www.gatheringofdudes.nl

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

soulfightah schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:12:
[...]

We zitten op dit moment in auchidoun (of zoiets :P) met een guild genaamd H O L L A N D, is wel een leuke guild. Verplichtingen aan raids zijn er niet en we halen elke dag de guild exp cap (bijna altijd 20+ man online). Als je wilt joinen, moet je mij maar ff pm'e (soulfighta). Een nadeel alleen, ik zit tot en met maandag in Oslo (of je moet me vnaaf nog te pakke kunnen krijgen ;) )
Hmm dan denk ik dat ik me bij jullie aansluit ,,
Ik zal je een mail / Whis sturen als je on bent ... ga vanavond denk ik niet redden

Hebben jullie nog een Class echt nodig of maakt het geen ruk voor jullie uit ... ?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:40:
[...]
Ja, i346 en daarboven dus, maar het slaat dus eigenlijk nergens op al het commentaar dat Cataclysm om CC zou draaien etc., want het meeste is gewoon te nuken. Vortex Pinnacle heb ik bijvoorbeeld ook al eens gecleared (met best grote elemental pulls) terwijl we niemand hadden die elementals aan kon pakken met CC.
Je wil zeggen dat de makkelijkste trash in de makkelijkste heroic representatief is voor de hele expansion? Ik doe geen heroic meer zonder CC en mijn vaste healer slackt bewust wat met healen van mensen die niet CC'en of CC breken. En ik taunt bewust laat. >:) Zelfde voor mensen die blind gaan lopen AoE'en terwijl er een kill order is, niet in de laatste plaats omdat ik maar 15% mitigation (dodge) heb.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Akaendra schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:47:
hmm, ziet ernaar uit dat mijn acc compromised is, password reset en secret question ook veranderd
blergh, vanavond wel even mijn pctje scannen op vuilnis, vast weer iemand in de familie die weer op vreemde links heeft zitten klikken.
wel goed om te weten dat blizz mijn acc suspended heeft nog geen 3-4 minuten na de password reset :')
gaat dat in ieder geval wel goed dan.

kan ik vanavond dat in ieder geval gaan regelen, niet dat mijn acc zoveel waardevols heeft magoed ;P
Een authenticator koppelen kan geen kwaad, zeker als je een pc deelt. ;)

Ook maar dat ik dat weet!

• HesRuud
Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:16:
[...]

Hmm dan denk ik dat ik me bij jullie aansluit ,,
Ik zal je een mail / Whis sturen als je on bent ... ga vanavond denk ik niet redden

Hebben jullie nog een Class echt nodig of maakt het geen ruk voor jullie uit ... ?
Ach, kies een class die je het leukst lijkt :) qua invites, ja kan proberen via /who iemand te pakken te krijgen (/who H O L L A N D zal wel lukken denk ik)

Kiek em goan!

Die Winter Veil bosses...
Winter Veil Bosses
The denizens of the dungeons of Northrend are also getting into the holiday spirit, and some dungeon bosses even wear festive Winter Hats just like Greatfather Winter's. Defeat a Winter Veil boss, and the boss' hat is yours!

Winter Veil bosses of Northrend:

* Grand Magus Telestra (The Nexus) - Red Winter Hat
* Jedoga Shadowseeker (Ahn'Kahet: The Old Kingdom) - Red Winter Hat
* Mage-Lord Urom (The Oculus) - Green Winter Hat

Cataclysm Winter Veil bosses

* Deadmines (Heroic) - Admiral Ripsnarl
* The Stone Core (Normal + Heroic) - High Priestess Azil
* Blackrock Caverns (Normal + Heroic) - Corla, Herald of Twilight
* Shadowfang Keep (Heroic) - Lord Godfrey
* Grim Batol (Normal + Heroic) - Drahga Shadowburner

From December 25th to January 2nd only
Droppen die de Winter Hat 100% of slechts een kans dat ie dropt? Want had Nexus normal gedaan, maar Grand Magus Telestra dropte geen Winter Hat voor me? Of moet ik de heroic versie hebben?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Anoniem: 63072

Ik heb gisteren dus een dagje normal instances gedaan om aan de gear requirement te komen. Mijn ervaringen met PuGs tot nu toe:

Als tank een agility ring en trinket verloren aan deathknights. Als Resto een Spirit staff verloren aan een firemage.

Geen enkele groep die wil crowd controllen. Aangezien de tanks allemaal ook nog in niet heroic ready gear rondlopen en dus sloten met damage sta ik full time op de tank te casten en gaan de overige party members dood aan AoE damage. Vervolgens ben ik de noob healer. Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik twee keer uit de groep ben gestapt.

Niet dat het iedere keer een wipe was, maar ik weiger om 20 mana potions per instance te gebruiken omdat men weigert CC te gebruiken en vooral de plate dps denkt dat agro krijgen niet erg is want ze hebben goede armor en health pools. Resultaat van een dagje instances was 40 mana potions op, 4 nieuwe items, waarvan 3 van quests. 3 rolls verloren van mensen die gewoon niet op dat item hadden horen rollen en een paar rolls gewoon verloren (dat hoort erbij).

Gemiddelde ilevel is met 5 punten gestegen na een dag instances lopen. Ik hoop dat ik wat meer succes heb komend weekend.

edit: tank ervaring: geen crowd control dus klagende healers over de damage die ik krijg. Fireballs en Shadowbolts die me voorbij vliegen terwijl ik alleen nog maar fearie fire heb gebruikt. Erg leuk allemaal!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 16-12-2010 11:34 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
vraagje over clothie gear, healers hebben nu toch meer baat bij stam/intel en spirit ?
en clothie dpsers stam/intel ?

zit namelijk telkens in disccussie met healers (in pvp gear notabene) die needen op stam/intel spull.
krijg vaak als reactie "ja maar beter dan wat ik nu heb"...

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
varkenspester schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:40:
[...]

Zucht, ik ben duidelijk nog niet wakker,
je hebt absoluut gelijk :-D

bla bla
/Offtopic: Voor ik verder ga met lezen, van harte gefeliciteerd!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
leuk ik zal er vanavond ook heen komen... :D
[...]

De houding die veel mensen bij zichzelf gecreëerd hebben in WotLK is nu al Cataclysm aan het verpesten, omdat het voor die lui nu te moeilijk is. Dat idee heb ik tenminste nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 16-12-2010 11:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

[...]

hey een mede Realm genoot! /wave

zag jullie idd al een paar keer voorbijkomen :) was gisteren aan het minen en toen zag ik nog een guildie van jou samen met een Troll Hunter gek heen en weer lopen ergens in Deepholme geloof ik..

toen ben ik geland en zei ik : Valt die troll je lastig? maar hij/zij zei nee dus heb ik hem een blessing gegeven,gesalute en ben ik weer verder gegaan.

gast zal we gedacht hebben ...wtf?

• Mektheb
Rakkerzero schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:38:
De houding die veel mensen bij zichzelf gecreëerd hebben in WotLK is nu al Cataclysm aan het verpesten, omdat het voor die lui nu te moeilijk is. Dat idee heb ik tenminste nu.
Ik ben echt helemaal tevreden met cataclysm <3 :)
Komt omdat ik nog geen uber gear en alles heb maar de manier waarop alles tot nu toe gaat en de hoop QQ ik verbij zie komen ingame denk ik.

./lol
./facepalm
./lol

./victory dance :D

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fuqua schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:33:
vraagje over clothie gear, healers hebben nu toch meer baat bij stam/intel en spirit ?

zit namelijk telkens in disccussie met healers (in pvp gear notabene) die needen op stam/intel spull.
Healers die aan hun minimale regen van spirit zitten kunnen best needen op spul zonder spirit, zeker als er crit op zit (crits geven vaak een gratis heal). Datzelfde geldt voor DPS die aan de hit cap zit. Gear is niet meer duidelijk voor een class of spec bedoeld, en om dezelfde reden is er volgens mij zo weinig traditionele tanking gear en zo veel spul met stamina, strength en mastery. ;)

Sowieso, als iemand rondloopt in een questgreenie van item level 308 dan is zo'n beetje elk 333+ item wel een upgrade. :)

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 16-12-2010 11:44 ]

• HesRuud
Vivaladen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:39:
[...]

hey een mede Realm genoot! /wave

zag jullie idd al een paar keer voorbijkomen :) was gisteren aan het minen en toen zag ik nog een guildie van jou samen met een Troll Hunter gek heen en weer lopen ergens in Deepholme geloof ik..

toen ben ik geland en zei ik : Valt die troll je lastig? maar hij/zij zei nee dus heb ik hem een blessing gegeven,gesalute en ben ik weer verder gegaan.

gast zal we gedacht hebben ...wtf?
/wave!

Hehe, zal ik vnaaf ff navrage ;) blijft altijd leuk, met hordes gaan ouwehoere :). Als ze te lastig worden, gewoon afmaken en verder gaan :+

Kiek em goan!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

weet niet precies voor andere classen.. maar shadow priest bijvoorbeeld krijgen hitrating voor spirit.. Dus als een item spirit heb is het gratis hitrating die je dan niet hoeft te gemmen of iets of hitrating van gear reforgen naar crit/haste/mastery.

Lekker zijn is een gave :)

NMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:42:
[...]

Healers die aan hun minimale regen van spirit zitten kunnen best needen op spul zonder spirit, zeker als er crit op zit (crits geven vaak een gratis heal). Datzelfde geldt voor DPS die aan de hit cap zit. Gear is niet meer duidelijk voor een class of spec bedoeld, en om dezelfde reden is er volgens mij zo weinig traditionele tanking gear en zo veel spul met stamina, strength en mastery. ;)

Sowieso, als iemand rondloopt in een questgreenie van item level 308 dan is zo'n beetje elk 333+ item wel een upgrade. :)
Je kan er vanuit gaan dat een healer die in 308 greenies rond loopt een zooi spirit tekort komt. Als de groep goed CC'd is dat geen probleem omdat de te healen damage goed gemanaged is, maar voor raids gaat dat niet werken. Van 308 green -> 333 blue is het spirit item vaak een upgrade voor mages en warlocks, maar wel een beperkte upgrade, aangezien er een stat op zit waar ze alleen ooc wat aan hebben. (Moonkins, elemental shamans en Shadow Priests krijgen hit voor spirit en rollen dus terecht op spirit gear).

Warlock en Mage zijn getuned op sta/int stacken, blijf dus gewoon van de spirit items af. Voor mij is het echter simpel, als de plate dps op agility items gaat rollen en de warlock en de mage op spirit items, kunnen ze op zoek naar een nieuwe healer. Ik zit de deserter buff wel uit met plantjes plukken of minen op mijn warrior.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 19:29

Het hangt ervan af wat je als healer wilt hebben, als je manaregen nodig hebt wil je spirit op je items. Maar items zonder spirit hebben vaak haste & mastery ofzo erop zitten, ook leuk voor healers; enige minpunt is dat je minder manaregen hebt. Andersom is het niet zo, want een mage heeft niets aan spirit meer (niet zoals voorheen) behalve manaregen denk ik, warlocks ditto?

Oftewel, niet miepen als er iets ge-need wordt dat jij ook zou willen, je kunt het allebei gebruiken. Zo had ik het ook als resto druid in een random, dropt er een mooie staff met spirit erop. Ik need uiteraard, maar na even bedenktijd ook de balance druid die mee was. Ik verloren, maar kan het die gast niet kwalijk nemen: voor hem is spirit = hit dus ach.. en zo even later was het geluk wel voor mij toen Soul Reaver dropte en ik hem kreeg.

In PuGs moet je er niet vanuit gaan dat je loot krijgt, ookal dropt deze. Want mocht dat item wat jij wilt/kunt gebruiken droppen, dan moet je nog maar hopen op een goede need roll, en daarna hopen dat het niet gejat wordt door een DK. En als het dan lukt..maarja, dat is WoW. Zo had ik een maand geleden een tank in de groep in PoS Hc, dolblij dat er tankgear dropte op de laatste boss totdat de DK het ook needde en ermee vandoor ging. Ik een ticket gemaakt en de situatie voorgeschreven met alle details, krijg je als antwoord terug dat ze er niets aan kunnen doen. Want als de DK er op kon rollen mag hij het item gewoon hebben, oftewel de laatste tip van Blizzard: graaien wat er te graaien valt en hopen op goeie rolls!

Specs

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

soulfightah schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:43:
[...]

/wave!

Hehe, zal ik vnaaf ff navrage ;) blijft altijd leuk, met hordes gaan ouwehoere :). Als ze te lastig worden, gewoon afmaken en verder gaan :+
haha ja en als ik dan met grote letters HOLLAND boven iemand zie staan dan moet ik met mijn kleine pally hartje ff vragen of alles wel goed gaat en eventueel te hulp schieten :)

ook leuk trouwens tijdens het minen die hordie's van lvl 82 ofzo die dan net een node willen minen en als ik er dan naast land dan doen ze een paar pasjes naar achter..heeeel voorzichtig en dan een /bow om niet geganked te worden..tja dan spaar ik ze uiteraart maar als ze een onverwachte beweging maken of doorgaan met minen dan komt er 1 corrigerende tik gevolgt door een reisje naar de eeuwige jachtvelden als ze mij aanvallen :)

wel mooi om hordies in het wild te zien :) klonteren allemaal samen en tja dan pikken ze de alliance members die alleen lopen er tussenuit haha ik ook een keer of 3 door 7 hordies besprongen bij die nieuwe ring of blood toen ik aan het lvlen was :P hoort er ook bij haha

maareh ik ben onlangs met wat guildie's naar jullie realm gemigrate :D -->
VivaLaDen vd <the Stormwind Crusaders>

geen NL guild maar een soort van allround PvP only guild zonder verplichtigen met een beetje relaxte anti horde sfeer met een fanatieke kern

[ Voor 10% gewijzigd door Vivaladen op 16-12-2010 12:03 ]

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 12:30

Er is zeker in bij het begin van de normale dungeons enorm weinig spirit gear dus ik kan dat wel begrijpen. Stam/Intel liet ik ook niet liggen omdat ik altijd oom was in het begin en het echt nodig had om mijn stats beter te krijgen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• HesRuud
Vivaladen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:00:
[...]

haha ja en als ik dan met grote letters HOLLAND boven iemand zie staan dan moet ik met mijn kleine pally hartje ff vragen of alles wel goed gaat en eventueel te hulp schieten :)

ook leuk trouwens tijdens het minen die hordie's van lvl 82 ofzo die dan net een node willen minen en als ik er dan naast land dan doen ze een paar pasjes naar achter..heeeel voorzichtig en dan een /bow om niet geganked te worden..tja dan spaar ik ze uiteraart maar als ze een onverwachte beweging maken of doorgaan met minen dan komt er 1 corrigerende tik gevolgt door een reisje naar de eeuwige jachtvelden als ze mij aanvallen :)

wel mooi om hordies in het wild te zien :) klonteren allemaal samen en tja dan pikken ze de alliance members die alleen lopen er tussenuit haha ik ook een keer of 3 door 7 hordies besprongen bij die nieuwe ring of blood toen ik aan het lvlen was :P hoort er ook bij haha

maareh ik ben onlangs met wat guildie's naar jullie realm gemigrate :D -->
VivaLaDen vd <the Stormwind Crusaders>

geen NL guild maar een soort van allround PvP only guild zonder verplichtigen met een beetje relaxte anti horde sfeer met een fanatieke kern
Haha, dat HOLLAND is wel suuper handig, mits je erop let :P Voor ik in die guild zat was ik met een kerel aant lulle, kwam ik er na 10 min achter dat er HOLLAND boven zijn hoofd stond |:( Jah, dan voel je je dom :+

Kiek em goan!

[...]

Ik wil eig. DPS gaan ..

Zit nog te twijfelen , of ik een Pally aan ga maken of een Mage ,, Wat raad je me aan serverwise te zien ?

Freaky Maus schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:58:
[...]
Oftewel, niet miepen als er iets ge-need wordt dat jij ook zou willen, je kunt het allebei gebruiken. Zo had ik het ook als resto druid in een random, dropt er een mooie staff met spirit erop. Ik need uiteraard, maar na even bedenktijd ook de balance druid die mee was. Ik verloren, maar kan het die gast niet kwalijk nemen: voor hem is spirit = hit dus ach.. en zo even later was het geluk wel voor mij toen Soul Reaver dropte en ik hem kreeg.
Dat is ook iets anders als een mage of warlock die op de staff zou needen. Als een groot deel van het budget op gaat aan een stat waar je niets aan hebt, dan lijkt het me duidelijk.

Anoniem: 373674

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:30:
Ik heb gisteren dus een dagje normal instances gedaan om aan de gear requirement te komen. Mijn ervaringen met PuGs tot nu toe:

Als tank een agility ring en trinket verloren aan deathknights. Als Resto een Spirit staff verloren aan een firemage.

Geen enkele groep die wil crowd controllen. Aangezien de tanks allemaal ook nog in niet heroic ready gear rondlopen en dus sloten met damage sta ik full time op de tank te casten en gaan de overige party members dood aan AoE damage. Vervolgens ben ik de noob healer. Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik twee keer uit de groep ben gestapt.

Niet dat het iedere keer een wipe was, maar ik weiger om 20 mana potions per instance te gebruiken omdat men weigert CC te gebruiken en vooral de plate dps denkt dat agro krijgen niet erg is want ze hebben goede armor en health pools. Resultaat van een dagje instances was 40 mana potions op, 4 nieuwe items, waarvan 3 van quests. 3 rolls verloren van mensen die gewoon niet op dat item hadden horen rollen en een paar rolls gewoon verloren (dat hoort erbij).

Gemiddelde ilevel is met 5 punten gestegen na een dag instances lopen. Ik hoop dat ik wat meer succes heb komend weekend.

edit: tank ervaring: geen crowd control dus klagende healers over de damage die ik krijg. Fireballs en Shadowbolts die me voorbij vliegen terwijl ik alleen nog maar fearie fire heb gebruikt. Erg leuk allemaal!
Dit soort berichten zie je hier veel en heb dit ook van een aantal guildies al vernomen. Erg jammer en hoop dat dit ook gaat veranderen.. feit blijft denk ik wel dat er nu een heel erg groot deel van de speler de 12 jarigen zijn die eigenlijk lekker bij hun speelgoed auto-tjes moeten blijven.

Ben van retail een aantal jaar weggeweest en heb zo af en toe op private servers gespeelt.. daar is de crowd echt helemaal erg dus ben het wel gewend, maar leuk is idd erg anders.

Random HC werkt ook nu gewoon helemaal niet.. las op mmo-champion al iets dat casuals beter meteen kunnen opgeven...:( het zou denk ik ook helpen als ze quests maken waarin de skills per class echt centraal staan zodat iedereen tenminste weet wat zijn/haar class kan. maak dat verplichte quests en je hebt tenminste een beetje scholing.

we gaan het zien.. heb zelf gelukkig een paar RL vrienden die ik al jaren ken en dan gaat het wel wat makkelijker.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 09:28
IK moet even happen:
Crowd Control is iets waar je zelf veel controle over hebt. Als niemand het voortouw neemt: vertel wat er moet gebeuren, mark targets, etc. Neem een wipe voorlief, spelers leren snel. Als mensen niet willen luisteren: als tank of healer heb je een instant queue. Doeg mensjes, ik ga wel naar de volgende groep! Lead, follow or get out of the way.
Slechte spelers, luie spelers, en spelers die het gebruik van CC tactics simpelweg verleerd zijn heb je ongeacht de expansie waarin ze begonnen zijn. De stelling dat het voornamenlijk WotLK spelers zijn is deels confirmation bias, deels het simpele feit dat naar alle waarschijnlijkheid het deel van de populatie dat in TBC is begonnen kleiner is dan het deel dat in WotLK is gestart, en de overgebleven Vanilla spelers zijn nog zeldzamer. Alle WotLK spelers kunnen prima leren CC'en.
Als WotLK speler ben ik het "ik speel langer dan jij" elitisme een beetje zat.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:07:
[...]

Ik wil eig. DPS gaan ..

Zit nog te twijfelen , of ik een Pally aan ga maken of een Mage ,, Wat raad je me aan serverwise te zien ?
Als je echt puur voor de Dps zou willen gaan en je helemaal geweldig vind om flinke dmg te doen (meer dan een pally) moet je mage gaan,wil je vanalles wat kunnen doen (healer,tank,dps) dan zou ik voor paladin gaan.

wil je niet healen en ook geen Pve doen dan kan je met zowel een paladin als een mage goed uit de voeten ze hebben allebei leuke CC/Utility spells die je team van nut komen maar het is meer een gevoels kwestie

speel je liever melee of ranged? wil je iemand zo snel mogelijk de vernieling in schieten van een afstand en mensen bevriezen of sheepen?

of loop je liever met een enorme 2 hand mace of je vijand af om ze langzaam maar zeker uit te schakelen ondersteund door diverse stuns,silence en healing ability's?

maar voor je jezelf af vraagt wat voor een class je wilt spelen kun je beter eerst aan jezelf vragen:

-wat wil ik gaan doen? (pve of pvp?)
-hoe wil ik het gaan doen? (ranged of melee?)
-wat voor taak wil ik uitvoeren? (Suport(pvp) ,Healer,Dps of Tank (pve) ?
-wat lijkt mij zelf de vetste class waar ik me goed bijvoel? (jouw geval mage of pally?)

als je hier antwoord op geeft heb je al een redelijk beeld en kan je overige classen weg gaan strepen waar tussen je twijfelt..

[ Voor 19% gewijzigd door Vivaladen op 16-12-2010 12:22 ]

wat wil ik gaan doen? (pve of pvp?) PvP
-hoe wil ik het gaan doen? (ranged of melee?) Ranged pref ,, Melee is ook Cool
-wat voor taak wil ik uitvoeren? (Suport(pvp) ,Healer,Dps of Tank (pve) ? DPS
-wat lijkt mij zelf de vetste class waar ik me goed bijvoel? (jouw geval mage of pally?) Mage

Mage (Frost of Arcane)
Proffesion ,, Clothing + EnchaNting ...

Daar dacht ik aan in basics

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 192559 op 16-12-2010 12:27 ]

• Mektheb
Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:25:
-wat lijkt mij zelf de vetste class waar ik me goed bijvoel? (jouw geval mage of pally?) Mage

Mage (Frost of Arcane)

PvP = Frost Mage
- Ranged dps = Frost Mage
Proffesions = Enchanting + Engineering

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:25:

Mage (Frost of Arcane)

Nou dan ben je klaar :) Als frostmage kan je mensen aardig pijn doen,lvled aardig snel en je brengt zat utility met je mee kwa CC,Polymorph en je pet heeft ook nog een leuke Aoe spell met slow :)

daarnaast kan je water maken voor de healers die jou als antwoord daarop weer extra vertroetelen :) mage is ook een veel geziene klant in de Arena en een geduchte tegenstander voor iedere Melee class :)

en als Gnoompje ben je ook nog eens een stuk kleiner en dus moeilijker te targetten voor de Klikkers :D

Waarom Engi ? aangezien je toch moet Minen voor meeste stuff of zit ik hier nu verkeer ?

Ench zowieso

• Mektheb
Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:37:
Waarom Engi ? aangezien je toch moet Minen voor meeste stuff of zit ik hier nu verkeer ?

Ench zowieso
Enchanting geeft je alleen extra dingetjes voor je ringen etc in mijn ogen..
En moet je dus ook veel mats voor hebbene tc om dingen te doen

Engineering, kan je leuke goodies zoals grenade's en rocketboosts en parachute etc maken voor jezelf waar door je dus een voordeel kan hebben in pvp.

Ik zou dat eerder doen.
Als je PvE ging zou ik voor Enchanting en Tailoring gaan ;) vanwege de meer PvE buffs

Anoniem: 82860

ik vind het ook zwart-wit om men dan maar als een wotlk speler af te schilderen. Er zijn ook genoeg spelers in WOTLK bij gekomen die het CC-en zo oppakken. In vanilla en TBC waren er ook genoeg mensen die de knop van hun shackle o.i.d. wel wisten te vinden maar het goed gebruiken nog net een brug te ver vonden.

• Mektheb
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:39:
ik vind het ook zwart-wit om men dan maar als een wotlk speler af te schilderen. Er zijn ook genoeg spelers in WOTLK bij gekomen die het CC-en zo oppakken. In vanilla en TBC waren er ook genoeg mensen die de knop van hun shackle o.i.d. wel wisten te vinden maar het goed gebruiken nog net een brug te ver vonden.
True, maar goed we moeten toch op iemand zeiken dat het spel slechter wordt ? of dat de gamers slechter zijn?.

:+

Ff voor duidelijkheid nog is CC nou CounterCast ?

• Mektheb
Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:40:
crowd control

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 20:11

ini

Life is what you make of it

Freaky Maus schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:58:
[...]
oftewel de laatste tip van Blizzard: graaien wat er te graaien valt en hopen op goeie rolls!
Heb een druid en heb zowel feral als resto spec. Meestal als er een item dropt van de spec die ik op dat moment niet actief heb en een upgrade wacht ik op de andere classes en zal zan een "OS need" melden en een need rollen. Over het algemeen wordt dit prima geaccepteerd.

Helaas wel steeds vaker dat mensen OS needen zonder de MS te respecteren, bijzonder jammer en deze mensen krijgen van mij gewoon een votekick.

Testspecialist

en dit houdt kort in ?

• Mektheb
4 Mobs. in een group

jij en je party vallen aan, om het voor de healer / tank makkelijker te maken en mobs sneller met single target te killen.

doet de mage 1 van de 4 sheepen ( dat is dus nog 3 over )
de Rogue in de groep sapped er 1 ( dat is dus nog 2 over )
De tank pakt aggro van de 2 en de mage en rogue en x andere player killen de main target, en daarna de 2e target.

En dan de geen die over zijn 1 voor 1.
Om dus het gevecht makkelijker te maken.

of met PvP omdat er 2 Horde's je ass komen kicken sheep je der 1 het gevecht zodat het een 1vs1 is en je daarna bezig kan met de ander.
Maar goed verschillende classes en trinkets kunnen zo uit je sheep komen dus het werkt neit altijd ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 16-12-2010 12:49 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:25

vhal

ಠ_ಠ

Grappigste wat ik met een hc guildrun had was om een complete group van 6 mobs te cc'en waardoor er uiteindelijk niks overbleef om te tanken. Dit alles leek te gebeuren binnen 2seconden, reactie op Skype was wel grappig..

hunter: frost trap + wyvernsting
druid: hybernate + root melee
rogue: sap
shaman: hex

de tank stond erbij en keek ernaar.. 8)7

Strava

Anoniem: 336772

Effe een vraagje over de holy paladins. Wat gebruiken jullie nu als rotatie om een party te healen en niet oom te gaan? Want als ik elke keer "flash of light" gebruik, ben ik binnen de kortste keren oom. De tank wordt natuurlijk elke keer gemarked met "Beacon of Light".
Graag had ik hierover wat tips gehad.
Bedankt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:22:
[...]

Ik heb trouwens de CE besteld van Cataclysm ondanks dat ik de digitale download al heb. Was het niet van plan maar toen ik zag dat Dynabyte hem op voorraad had voor €69,99 (€62,99 na klantenkorting) en zonder verzendkosten heb ik het maar gedaan. 8)7
:o Niet alleen was 'ie op voorraad, hij werd zelfs binnen 16 uur bezorgd, terwijl ik gisteravond pas besteld heb. :P
Anoniem: 336772 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:52:
Effe een vraagje over de holy paladins. Wat gebruiken jullie nu als rotatie om een party te healen en niet oom te gaan? Want als ik elke keer "flash of light" gebruik, ben ik binnen de kortste keren oom. De tank wordt natuurlijk elke keer gemarked met "Beacon of Light".
Bedankt.
Het hele idee is dat je niet meer één enkele spell gebruikt. FoL-adins topten in WotLK mede dankzij beacons en de absurde regen altijd de damage meters en Blizzard wilde daar vanaf, terecht. Nu moet je gewoon kiezen: een snelle, grote maar dure heal als het héél dringend is, een langzame, grote maar goedkope heal om de tank omhoog te healen, of natuurlijk een snelle, kleine heal die wat mana->healthconversie daar tussenin zit voor andere situaties. ;) Of een group heal als de situatie daar goed voor is.

Paladins zijn niet meer de one trick pony die ze in WotLK waren, en maar goed ook. Zelfde geldt voor shammies die nu ook wat meer kunnen casten dan chain heal. :P

[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 16-12-2010 12:57 ]

Dutchman! schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:18:
IK moet even happen:
Crowd Control is iets waar je zelf veel controle over hebt. Als niemand het voortouw neemt: vertel wat er moet gebeuren, mark targets, etc.
Guys, please crowd control here, there are groups here that do too much damage for me to heal otherwise -> geen crowd control -> wipe -> gekicked van de groep.

Gelukkig inderdaad wel een instant queue. Alhoewel, meer dan 50% van de instances kom je in halverwege de instance. Of omdat de healer het zat was of omdat ze die net hadden gekicked. Meestal groepen die niets aan CC doen dus die wil je juist niet hebben. Zo kwam ik midden in een Grim Batol terecht. Ik vraag of iedereeen klaar is ... ja ... ik hibernate een dragonkin zoals ik had angegeven en tank charged erin en Thunderclapt. Met achteraf "healer, why did you pull?" De vraag werd nog vriendelijk gesteld, maar hij bleef ook na het antwoord gewoon de groep in chargen. Dat terwijl er ook nog een rogue in de groep was dus we hadden er makkelijk twee kunnen cc-en waardoor ik niet na iedere groep een hele mana bar vol moet drinken.
Dutchman! schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:18:
Slechte spelers, luie spelers, en spelers die het gebruik van CC tactics simpelweg verleerd zijn heb je ongeacht de expansie waarin ze begonnen zijn. De stelling dat het voornamenlijk WotLK spelers zijn is deels confirmation bias, deels het simpele feit dat naar alle waarschijnlijkheid het deel van de populatie dat in TBC is begonnen kleiner is dan het deel dat in WotLK is gestart, en de overgebleven Vanilla spelers zijn nog zeldzamer. Alle WotLK spelers kunnen prima leren CC'en.
Als WotLK speler ben ik het "ik speel langer dan jij" elitisme een beetje zat.
Ik speel al sinds classic en heb ze al sinds classic langs zien komen. Met de ene groep een 45 minuten baron run en de groep erna wiped op de eerste trashpack omdat men niet oplet en er allemaal adds bij trekt. Mislukkingen zijn van alle expansions, het is nu echter extreem. Als de tank dood gaat is het de healer zijn fout. Als ik oom ga omdat de hele groep agro pakt, ieder op hun eigen mob (en aoe healen draint mana als een gek itt tank healing) heb ik crap gear en moet ik betere gear gaan halen.

Ik wordt het een beetje zat en mede daarom ben ik dus ook vanaf nu mister group leaver. Als ik idioten tegen kom ben ik weg.

Anoniem: 10456

Anoniem: 336772 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:52:
Bedankt.
Ik gebruik maar heel zelden flash of light. Als de party dmg krijgt pop ik direct holy radiance en gebruik ik holy shock en divine light/holy light om mensen te healen en uiteraard ligt of dawn <3. Ik hoef per heroic maar een keer of twee/drie te drinken, pop wel divine plea op vrijwel iedere cooldown.

Anoniem: 336772

Anoniem: 10456 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:55:
[...]

Ik gebruik maar heel zelden flash of light. Als de party dmg krijgt pop ik direct holy radiance en gebruik ik holy shock en divine light/holy light om mensen te healen en uiteraard ligt of dawn <3. Ik hoef per heroic maar een keer of twee/drie te drinken, pop wel divine plea op vrijwel iedere cooldown.
En uit hoeveel bestaat je mana dan? Ik ben momenteel lvl 84 (ja, kom nog wat achter, maar dat komt omdat ik momenteel bezig ben met archaeology) en mijn mana is momenteel 51k (ik weet niet precies of het buffed of unbuffed is met Blessing of Kings).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 336772 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:00:
[...]

En uit hoeveel bestaat je mana dan? Ik ben momenteel lvl 84 (ja, kom nog wat achter, maar dat komt omdat ik momenteel bezig ben met archaeology) en mijn mana is momenteel 51k (ik weet niet precies of het buffed of unbuffed is met Blessing of Kings).
Alle healers in heroic gear zitten rond de 70k. Verder: jouw heals zijn op level 84 nog wat goedkoper dan die van een level 85 collega, dus de absolute hoeveelheid mana betekent niks. ;)

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-12-2023
ini schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:44:
[...]

Heb een druid en heb zowel feral als resto spec. Meestal als er een item dropt van de spec die ik op dat moment niet actief heb en een upgrade wacht ik op de andere classes en zal zan een "OS need" melden en een need rollen. Over het algemeen wordt dit prima geaccepteerd.

Helaas wel steeds vaker dat mensen OS needen zonder de MS te respecteren, bijzonder jammer en deze mensen krijgen van mij gewoon een votekick.
Zeker met LFD pugs is dit een enorm probleem. Andere mensen in de groep rollen maar raak, zo waren er gisteren veelvuldig mensen die need rollden op crafting materials die veel geld waard zijn. Zo kan ik het inderdaad ook.

Blizzard zou in elk geval een MS-need en een OS-need kunnen maken, dat zou wat mij betreft al een hele stap vooruit zijn. Ik zou dit zelf in elk geval veel gebruiken, als resto/feral druid verzamel ik nu eenmaal een hoop verschillende gear.

[ Voor 6% gewijzigd door mtsr op 16-12-2010 13:22 ]

Anoniem: 10456

Anoniem: 336772 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:00:
[...]

Iets onder de 70k unbuffed.

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
CC is crowd control.
D.w.z. alles wat je kan doen om een tegenstander tijdelijk uit te schakelen (sheep, trap, stun, ...)

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:54:
[...]

Guys, please crowd control here, there are groups here that do too much damage for me to heal otherwise -> geen crowd control -> wipe -> gekicked van de groep.

Gelukkig inderdaad wel een instant queue. Alhoewel, meer dan 50% van de instances kom je in halverwege de instance. Of omdat de healer het zat was of omdat ze die net hadden gekicked. Meestal groepen die niets aan CC doen dus die wil je juist niet hebben. Zo kwam ik midden in een Grim Batol terecht. Ik vraag of iedereeen klaar is ... ja ... ik hibernate een dragonkin zoals ik had angegeven en tank charged erin en Thunderclapt. Met achteraf "healer, why did you pull?" De vraag werd nog vriendelijk gesteld, maar hij bleef ook na het antwoord gewoon de groep in chargen. Dat terwijl er ook nog een rogue in de groep was dus we hadden er makkelijk twee kunnen cc-en waardoor ik niet na iedere groep een hele mana bar vol moet drinken.

[...]

Ik speel al sinds classic en heb ze al sinds classic langs zien komen. Met de ene groep een 45 minuten baron run en de groep erna wiped op de eerste trashpack omdat men niet oplet en er allemaal adds bij trekt. Mislukkingen zijn van alle expansions, het is nu echter extreem. Als de tank dood gaat is het de healer zijn fout. Als ik oom ga omdat de hele groep agro pakt, ieder op hun eigen mob (en aoe healen draint mana als een gek itt tank healing) heb ik crap gear en moet ik betere gear gaan halen.

Ik wordt het een beetje zat en mede daarom ben ik dus ook vanaf nu mister group leaver. Als ik idioten tegen kom ben ik weg.
Ik voel helaas al je pijn. Het was ook in WOTLK dungeons zo, aangezien de meeste Outland greened lvl68 gelijk de WOTLK dungeons in willen. Maar in CT nu weer erger.

Het lijkt bij veel DPS, maar ook tanks!, wel alsof CC een vloekwoord is. Gaat ze niet snel genoeg. Vaak nog met de opmerking ook van "Just go, we'll make it, i tanked loads of WOTLK dungoens like this" (incl spelfouten meestal). En dan wipen en dan is het mijn schuld als healer zeker. Zelfs na een wipe, als ik er nog ben, leren ze niet te CCen en als ik het een keer doe wordt de mob toch getagged. Ik ben nooit van de ragequits maar ik ben toch al een aantal keren een party uitgestapt omdat ik er gewoon geen zin in had.

• Paul
  • Laatst online: 02-05 19:31
...als ze [..] doorgaan met minen dan komt er 1 corrigerende tik...
Wait what? Die ander was toch eerder? Dan heb je dus gewoon pech... Gank ze als je dat leuk vindt, maar ga niet elitair doen alsof je meer recht hebt ;) De Alliance heeft nergens recht op, die moeten gewoon allemaal opzouten :P

Ik snap de thrill van PvP wel, als ik dan al een keer iemand aanval die full health heeft en de kans (zoals eigenlijk altijd, I suck :P ) groot is dat ik het onderspit delf dan heb ik die thrill ook. Meestal is het helaas andersom, _weer_ een OP rogue die denkt dat hij grappig is. Eergisteren voor het eerst kennis mogen maken met 'Dismantle', ik van alles proberen te doen maar steeds nul op rekest. Ik denk dat ik een nog groter gevoel van machteloosheid krijg van Dismantle dan van Sap. Sowieso moeten alle Rogues een pijnlijke langzame dood sterven, Dismantle, Sap, Blind, Sprint, Vanish... Hebben die gasten uberhaupt wel PvE abilities? :P

Misschien moet ik wat meer gaan PvP'en :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Wat een discussie :')

Aan de healer ligt het natuurlijk nooit :')

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Crowd control idd zoals beschreven door de jongens :)

in PvP is het net zo belangerijk als het nu weer in PvE is en als je met je groep tegen een kleine overmacht vecht kan het CC-en van tegenstanders het verschil betekenen tussen leven en dood en je het overwicht geven in een skirmish en dus het gevecht in jouw voordeel beslissen.

als je met 6 man tegen 10 vijanden vecht en er 5 weet te CC-en is het ineens geen 6 vs 10 maar 6 vs 5! het is natuurlijk wel tijdelijk maar meestal is het net genoeg :D in de battlegrounds vecht ik meestal met een warrior en healer samen waarbij mijn maatje de healer charged,ik een avenger's shield op zn knar gooi (issie silenced en kan ie ff geen spels gebruiken) en vervolgens gooi ik er nog een stun op en is het afgelopen met de vijandelijke healer :) daarna gaan we het prio lijstje af en decimeren we de vijand zo efficient mogelijk

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:52:
[...]
Wait what? Die ander was toch eerder? Dan heb je dus gewoon pech... Gank ze als je dat leuk vindt, maar ga niet elitair doen alsof je meer recht hebt ;) De Alliance heeft nergens recht op, die moeten gewoon allemaal opzouten :P
the Horde is de Vijand door mijn ogen,als ik een mining node zie en daarvoor een vijand moet uitschakelen dan doe ik dat,dat ik lagere lvls spaar als ze een stap terug doen voor mij is niks elitairs dat heet genade ;)
wat voor nut heeft het voor die gast als hij mij zijn node geeft om hem dood te maken en hem een corpserun terug te geven voor die node die hij mij gaf? :)

maareh heb geen meer recht erop hoor maar als jij in staat van oorlog bent met bijvoorbeeld irak en je rijd naar een olieveld om het in te nemen,waar de vijand ook net aankomt dan gun jij de vijand toch ook geen olieveld?

ennuh als je Alliance rolt op auchindoun wil ik je uiteraart graag helpen met het PvP gebeuren hoor (tips/gear etc) :)

p.s. de truuk met rogues is niet in paniek raken en je CC-breaker spammen want dat willen ze..ik wacht altijd de sap netjes af want zodra ie mij aanraakt breekt de sap toch wel en heb ik nog een CC-breaker over..maar als je een beetje vaak zaken op die manier met rogues doet dan gaat het op een gegeven moment wennen en dan ben je ze een stap voor en neem je het iniatief over en daarmee de overwinning

[ Voor 15% gewijzigd door Vivaladen op 16-12-2010 14:02 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 23:43
Het lijkt bij veel DPS, maar ook tanks!, wel alsof CC een vloekwoord is.
Probleem is dat veel tanks nooit hebben leren pullen met CC erbij. In WotLK moest je simpelweg chargen en dan meteen TC en Shockwave erin jagen (als warrior) omdat de DPS meestal losging op het moment dat je charge ingedrukt had. De meeste tanks zitten dus nog in de mindset dat ze moeten knokken tegen de DPSers en niet zozeer tegen de NPCs / mobs.

Overigens is het ook met veel DPS nog steeds zo dat ze niet kunnen wachten totdat de tank alles heeft. Ze gaan volledig los op skull op het moment dat je er als tank bij in de buurt bent, maar dan moet je als tank nog vannalles doen. Vaak een heroic throw op een andere caster, stukje terug lopen, zo positioneren dat alles in je Shockwave staat etc. Met een klein beetje geduld wordt dat allemaal veel makkelijker. Ook wel grappig dat het de DPS in WotLK niet af te leren was om te ninja pullen, maar nu verdommen ze het om met CC te pullen :D

Kortom: je kunt wel weten wat CC is, maar de pull is gewoon ook iets geworden waar je tijd voor moet krijgen en daar falen veel tanks en DPS nog. Maar ik vind wel dat het nu prima is qua moeilijkheid; de spelers die het wel kunnen krijgen snel de content neer, de mindere spelers moeten gewoon even wachten tot alles weer dik overgeared wordt. Ik vind het wel goed dat je beloond wordt voor goed spelen en niet alleen voor de tijd die je in heroic zergs stopt.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 16-12-2010 14:05 ]

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Kaap schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:53:

Ik vind het wel een zinvolle discussie. Op dit moment moeten healers veel compenseren wat andere roles helemaal niet of verkeerd doen (CC, uit shit stappen, marken, interupten etc.). Het is ook niet een discussie wat alleen hier wordt gevoerd, maar ook op andere fora. Dit leeft momenteel onder healers. Verder wordt het over het algemeen goed onderbouwd en zijn het geen korte QQ posts.

Ik ben in ieder geval wel geinteresseerd hoe andere healers e.e.a. ervaren en altijd op zoek naar tips & tricks om het beter te doen.

Vivaladen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:59:
[...]

ennuh als je Alliance rolt op auchindoun wil ik je uiteraart graag helpen met het PvP gebeuren hoor (tips/gear etc) :)

p.s. de truuk met rogues is niet in paniek raken en je CC-breaker spammen want dat willen ze..ik wacht altijd de sap netjes af want zodra ie mij aanraakt breekt de sap toch wel en heb ik nog een CC-breaker over..maar als je een beetje vaak zaken op die manier met rogues doet dan gaat het op een gegeven moment wennen en dan ben je ze een stap voor en neem je het iniatief over en daarmee de overwinning
I roll zeker een Alli @ die server :)
Wat is je ingame nick ?
Dan voeg ik je toe , zal wel later vandaag/morgen wordne :)

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
CC O+

De eerste keren dat je in Kara op Moroes los ging :')

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:53:

Zal ik dan maar als tank roepen dat DPS idioten zijn die totaal geen rekening houden met healers? ;)

Mijn ervaring, zelfs met guildies: DPS breekt CC als je niet als tank je mob(s) compleet wegdraagt van de groep, wat vaak niet eens mogelijk is omdat het casters zijn. Een counterspell is vaak te veel gevraagd, dat kost DPS. :/ CC plaatsen doen we natuurlijk ook op het laatste moment, zodat ik als tank niet mijn AoE abilities kan gebruiken totdat die sheep er eindelijk staat en ik mijn mobs daarvan weggedragen heb...waardoor het second kill target direct op een DPS zit die meteen vol aan het AoE'en slaat. Oh, en als je zegt "please interrupt anything with a cast bar because it hurts" dan denk je toch niet dat ze daar de moeite voor nemen he? :')

't Is niet alleen DPS trouwens, healers en tanks zijn net zo erg, maar die PuG ik niet. :+ DPS ook niet als het niet hoeft, ik doe het liever met guildies.
Dice schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:13:
CC O+

De eerste keren dat je in Kara op Moroes los ging :')
Kara O+

Daar zouden ze gewoon een level 85 10-man only heroic only versie van moeten maken. Daar zou je me elke week zien. _O_

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 16-12-2010 14:18 ]

Anoniem: 373674

Mektheb schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:46:
[...]

4 Mobs. in een group

jij en je party vallen aan, om het voor de healer / tank makkelijker te maken en mobs sneller met single target te killen.

doet de mage 1 van de 4 sheepen ( dat is dus nog 3 over )
de Rogue in de groep sapped er 1 ( dat is dus nog 2 over )
De tank pakt aggro van de 2 en de mage en rogue en x andere player killen de main target, en daarna de 2e target.

En dan de geen die over zijn 1 voor 1.
En last but not least... de 12 jarigen blijven met hun vingers van de AoE attacks af. (dit is iets dat lastig bij te brengen is :P

Anoniem: 82860

Mektheb schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:40:
[...]

True, maar goed we moeten toch op iemand zeiken dat het spel slechter wordt ? of dat de gamers slechter zijn?.

:+
Ja maar het lijkt wel of er in discussie altijd meteen een stickertje op geplakt moet worden! :)

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Morrar schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:02:
[...]

Probleem is dat veel tanks nooit hebben leren pullen met CC erbij. In WotLK moest je simpelweg chargen en dan meteen TC en Shockwave erin jagen (als warrior) omdat de DPS meestal losging op het moment dat je charge ingedrukt had. De meeste tanks zitten dus nog in de mindset dat ze moeten knokken tegen de DPSers en niet zozeer tegen de NPCs / mobs.
Klopt denk ik wel. Dan kun je de vraag stellen of dit de schuld is van de 'late' spelers of van het spel. De reden dat hier ook veel afgegeven wordt op WOTLK spelers is omdat de oude garde MC nog heeft meegemaakt. En dan op de moeilijkheidsgraad van toen. Ik weet nog dat ik daar als mage met 2700 hp binnenkwam, met 39 anderen. De eerste trashmob die neerging voelde als een overwinning die je nu nog niet eens voelt als je ICC heroic doet. Alles moest kloppen. 1 seconde de aggro verkeerd en een DPS was dood en soms de hele party. Daar kreeg je als speler een soort respect van voor dungeon mobs en die respect zie je nu in CT terug bij spelers die retail ook gespeeld hebben. Bij andere spelers mis ik dat gevoel compleet. Nuken is de enige optie, aggromanagement doen we niet aan en CC is voor mietjes. Het nadeel is dat die mensen altijd de anderen de schuld geven dat ze doodgaan. Als ik vroeger in MC aggro kreeg schaamde ik me dood, want ik ging dood dus had mijn werk niet goed gedaan en tevens had ik de hele raid kunnen wipen.

Het idee van een CC en aggromanagement quest klinkt mij niet eens zo slecht in de oren. Zet 4 NPCs neer en 10 bosses er tegenover. Die tank NPC genereerd een bepaalde hoeveelheid aggro, de healer healt voor een bepaalde hoeveelheid en daar moet je het mee doen. Als je niet CCt wipet de groep, als je aggro krijgt ben je dood. En dan moet je alle 10 gevechten doorkomen, als je doodgaat moet je helemaal opnieuw beginnen :P Misschien leren mensen het dan eens.

Krijg net mailtje dat ze me mail willen changen ,,, Iemand wat te doen ?

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:22:
Krijg net mailtje dat ze me mail willen changen ,,, Iemand wat te doen ?
Niks, die mail krijg ik drie keer per week.
Kunnen ze niks mee....

Misschien een authenticator er op zetten om problemen te voorkomen.
Af en toe je wachtwoord veranderen, en geen rare sites bezoeken.

In elk geval NIET op de link in de mail klikken...

[ Voor 27% gewijzigd door RZor op 16-12-2010 14:27 ]

Gruwelijk gejatte Icoon!

Hoe zet je die Auth er dan op ?

• RZor

RZor

Sorry!

Via je account op battle.net

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

RZor schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:38:
[...]

Via je account op battle.net
Voor de duidelijkheid, je moet dus een authenticator aanschaffen (of een smartphone hebben).

Surfin' paradise!

• RZor

RZor

Sorry!

Ik draai em gewoon op de HTC inderdaad, wel zo handig.
Af en toe wachtwoord vervangen is ook niet heel onhandig. Ook al valt er bij niks te halen heb ik er geen zin in om mijn account kwijt te raken.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Snappie88 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:40:
[...]

Voor de duidelijkheid, je moet dus een authenticator aanschaffen (of een smartphone hebben).
Samsung Omnia Genoeg ?

En hoe dan verder ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 192559 op 16-12-2010 14:48 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:47:
[...]

Samsung Omnia Genoeg ?

En hoe dan verder ?
Al sla je me dood, ik heb zelf geen smartphone :')

iPhone werkt in ieder geval wel :Y

Surfin' paradise!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RZor schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:47:
Ik draai em gewoon op de HTC inderdaad, wel zo handig.
Af en toe wachtwoord vervangen is ook niet heel onhandig. Ook al valt er bij niks te halen heb ik er geen zin in om mijn account kwijt te raken.
Mja, ik ben zelf guild master en heb dus naast mijn eigen gold (55k ofzo) de beschikking over alles in de GB (45k en nog wat goed verkopende gecrafte zooi). Ik zou niet in durven loggen zonder authenticator. :P

• Paul
Vivaladen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:59:
Mijn Horde / Alliance zit helemaal niet diep, zit dan ook niet op een RP-server :P Enige reden dat ik op een PvP-server zit is omdat RL vrienden van me er ook zitten.

Mocht de gelegenheid zich voordoen dan zal ik er zeker gebruik van maken, tnx :)
p.s. de truuk met rogues is niet in paniek raken en je CC-breaker spammen want dat willen ze..
Master's Call lijkt niet te helpen op (bijvoorbeeld) Sap, en ik heb 0.0 PvP gear :P Eens kijken waar ik dat soort trinkets vandaan kan halen :)
ik wacht altijd de sap netjes af want zodra ie mij aanraakt breekt de sap toch wel
Dat is niet mijn ervaring, tegen de tijd dat ik weer kan bewegen ben ik 75% van mijn health al kwijt (vanaf full health) ?

Laatst een aantal duels tegen een guildmember gedaan, een Rogue. Flare? Useless, ik zie de Rogue alsnog niet aankomen. Frost Trap? Useless, CC-breaker (als je hem al zo ver krijgt er overheen te lopen). Wyvern sting er achteraan? Useless, tegen die tijd staat mijn pet al te DPSen op hem en mijn auto-shot staat veel kans ook nog aan (jaja, L2P :P )

Ik kon aardig van hem winnen (of in ieder geval meekomen) in het begin, maar dat kwam dus omdat hij al dat soort ongein niet gebruikte, hij ging dat stapje voor stapje wel gebruiken. En de pest is dan, _heb_ je eenmaal afstand (minimaal 5 meter), en je wapen nog steeds in je klauwen, en ben je niet stunned, dan verdwijnt die #@&#$& gewoon :P
Ik vond het best leuk om tegen hem te duellen, heb er op zich wel wat dingen van geleerd (zo blijk ik wat abilities te hebben waar ik het bestaan niet van vermoedde :P ) maar het heeft mijn overtuiging dat Rogues langzaam en pijnlijk dood moeten alleen maar versterkt :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 192559 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:47:
[...]

Samsung Omnia Genoeg ?

En hoe dan verder ?
Zelf even Googlen is teveel moeite? ;)
http://mobile.blizzard.co...icator&country=nl&lang=en

Nee training zonder openbaar netwerk ;)

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Op de betreffende website wordt 'gold' aangeboden wat niet toegestaan volgens Blizzard. Dat er ook legale dingen verkocht worden is geen reden om dit soort links toch toe te staan.

[ Voor 111% gewijzigd door PromoX op 16-12-2010 17:55 ]

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-04 16:28

ZenTex

Doet maar wat.

Nou, na mij bericht hier van 5 dagen geleden dat ik evt wel weer met WoW wou beginnen was er 1 probleempje. Blijkbaar ben ik m'n password vergeten. Geen wonder na 4 jaar.
Maar geen probleem. Even account recovery toch?

Helaas, de email waarmee ik destijds geregistreerd had bestaat niet meer.

Dus: emailtje naar support:
Ik: Of ze het geregistreerde email zouden kunnen veranderen.
Support: Gedaan.
Ik: blijkbaar niet want het werkt niet.
Support: Gepiept. check je mail voor het nieuwe paswoord.
Ik: Ik heb niets in m'n mail, hebben jullie wel het goedfe adres gebruikt? (herhaal adres)
support: Check je mail en spamsettings.
Ik: Alles klopt, jullie gebruiken de foute mail.
Support: OK, we kunnen wel je battle.net met je wow account mergen. (yay, ze hebben het begrepen!!!)
IK: hierbij de opgevraagde data, secret question, key enz.
OK, gepiept. check je email voor je nieuwe battle.net paswoord: (WTF!)
Ik: ...

5 dagen verder, en ze hebben het nóg niet begrepen. als ze nou eens m'n mails zouden lezen!

De telefonische support is natuurlijk overvol en ze accepteren niemand meer in de queue.

Werkelijk waar, zo bont het ik het nog nooit meegemaakt. Stelletje oelewappers daar zeg.

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
NMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:17:
[...]

"please interrupt anything with a cast bar because it hurts"
Misschien een n00b vraag, maar hoe zie je dat een mob die je niet getarget hebt aan het casten is? Ik ben nooit te beroerd om een spell te onderbreken en CC is voor mij ook geen onbekende, maar de overview houden en in het heetst van de strijd de juiste mobs selecteren is vaak het grootste probleem. Helemaal als de groep dynamisch is, behoort klikken al niet meer tot de mogelijkheden. Mogelijk een motorisch probleem van mij, maar dat is toch echt waarmee ik het zal moeten doen. ;)

Ook maar dat ik dat weet!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
NMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:17:
Kara O+

Daar zouden ze gewoon een level 85 10-man only heroic only versie van moeten maken. Daar zou je me elke week zien. _O_
sterker nog zouden ze bij alle dungeons moeten doen. telkens meescalen met nieuwe expansions. (maar misschien is dat wel iets te veel van het goede)

• Paul
vbmot schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:11:
Misschien een n00b vraag, maar hoe zie je dat een mob die je niet getarget hebt aan het casten is?
Nog een n00b-vraag er achteraan dan maar; Kan een hunter ook interrupten? Ik zou zoiets gokken bij Concussive Shot of Scatter Shot, en bijvoorbeeld Frost Trap of Wyvern Sting, maar die hebben (op de eerste na) allemaal een hele lange cooldown.
Het enige wat ik heb waar echt 'interrupt spell casting' bij staat is mijn Blood Elf racial Arcane Torrent (die ook een lange CD heeft)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Hebben jullie er ook last van de downloader die elke keer dat je opstart 500mb moet downloaden?
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:25:
Kan een hunter ook interrupten? Ik zou zoiets gokken bij Concussive Shot of Scatter Shot,
Concussive shot gaat niet werken aangezien de meeste bosses hier niet eens op reageren, voor normale mobs is het echter wel goed. Scatter Shot interrupt niet, maar resultaat is in principe hetzelfde, maar de echte skill voor hunter om te interrupten is Silencing Shot, welke alleen te krijgen is als Markmanship hunter.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 16-12-2010 15:30 ]

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Tering wat zijn die HC dungeons moeilijk!

Voelt alsof ik de LK versla als er eentje down is...

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 10:23

Decennia

VECTORHEAD

@ Vivaladen & Ye-roon ; Bedankt. Dus ik moet een beer nemen, met mining of skinning ( kan dit niet allebij ? ). Ik vond deze site voor talent trees ; http://wow.allakhazam.com...mastery_(wow_talent_tree) wat is het beste om punten in te stoppen. Heb het vaker met MMO's gehad dat je begint en op lvl 50 erachter komt dat je je skills hebt gefucked ... & Hoe kan ik een beer als pet krijgen.

Ik stel veel vragen maarja, wil geen fucked up character hebben haha

Gegroet!

• Mektheb
wezzal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:29:

O.o

Lk was a wussy anyway :> (j/k)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wezzal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:29:

Welkom in WoW zoals het in TBC was. :)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
NMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:39:
[...]

Welkom in WoW zoals het in TBC was. :)
Denk nog wel eens met weemoed terug aan de tijd dat je UBRS met 10 man moest doen O+

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:42
vbmot schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:11:
[...]

Misschien een n00b vraag, maar hoe zie je dat een mob die je niet getarget hebt aan het casten is? Ik ben nooit te beroerd om een spell te onderbreken en CC is voor mij ook geen onbekende, maar de overview houden en in het heetst van de strijd de juiste mobs selecteren is vaak het grootste probleem. Helemaal als de groep dynamisch is, behoort klikken al niet meer tot de mogelijkheden. Mogelijk een motorisch probleem van mij, maar dat is toch echt waarmee ik het zal moeten doen. ;)
Ik gebruik TidyPlates fijne addon (met name voor tanks maar voegt imo ook voor dps veel toe) en die laat de castbar dan onder de healthbar zien.

Bnet pindle#2913

• Akaendra
  • Laatst online: 02-05 15:30
zo moeilijk zijn HC's ook weer niet :P
kan misschien aan mij liggen, maar ikzelf heb LK HC nooit gedaan maar kan me niet voorstellen dat HC's moeilijker zijn op dat punt :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.